BEWARE!!!! DO NOT DEPOSIT AT
RUBY SLOTS OR ROYALACE CASINOS
About 3 1/2 weeks ago I deposited $50 each at two different casinos, both belong to the Player RewardS Card group. I did well at both casinos and managed to meet the wagering requirements AND Both casinos approved my withdrawal requests
Ruby Slots: $320
RoyalAce Casino: $100
In order to receive my payments I still needed to verify my identity. I Made numerous attempts to send my verification documents to both casinos and Each time, my emails bounce back.
**I have been in contact with chat support a number of times and each time, I am directed to the the same undeliverable email addresses that I have already tried (and, yes, I have checked and rechecked my spelling)
**I have reached out to every department listed as a contact on their respective websites. For example; payouts@..., withdrawals@...what's interesting is these emails DO NOT bounce back unfortunately, I have yet to receive a single response
**I have tried to reach support via the listed toll-free numbers, unable to reach a human at either casino. Although, I have left msgs which have also not been returned, and,
**even tried contacting Player Rewards whom personally guarantees 7 day payouts at all of their casinos. This was a primary reason That I chose to deposit with these particular casinos. AGAIN, no response
#######. I - RECEIVED - EMAILS - FROM -
BOTH - CASINOS - APPROVING -
MY - Cash. - OUTS . #########
I have made many deposits with this casino group over the years and have successfully cashed out at both casinos in the past.
Both withdrawals were ultimately canceled for a failure to submit the required documentation. But this is BS. I have made every effort and been in constant communication with chat support. BESIDES, THE UNPAID BALANCE SHOULD HAVE been credited back to my accounts. BUT IT HAS NOT.
MÉFIEZ-VOUS!!!! NE PAS DÉPOSER À
Machines à sous Ruby ou casinos Royalace
Il y a environ 3 semaines et demie, j'ai déposé 50 $ chacun dans deux casinos différents, tous deux appartenant au groupe Player RewardS Card. J'ai bien réussi dans les deux casinos et j'ai réussi à respecter les conditions de mise ET les deux casinos ont approuvé mes demandes de retrait.
Machines à sous Ruby : 320 $
Casino RoyalAce : 100 $
Afin de recevoir mes paiements, je devais toujours vérifier mon identité. J'ai fait de nombreuses tentatives pour envoyer mes documents de vérification aux deux casinos et à chaque fois, mes e-mails rebondissent.
**J'ai été en contact avec le support chat à plusieurs reprises et à chaque fois, je suis dirigé vers les mêmes adresses e-mail non distribuables que j'ai déjà essayées (et, oui, j'ai vérifié et revérifié mon orthographe)
** J'ai contacté tous les départements répertoriés comme contacts sur leurs sites Web respectifs. Par exemple; payouts@..., retraits@...ce qui est intéressant c'est que ces emails NE rebondissent PAS malheureusement, je n'ai pas encore reçu une seule réponse
** J'ai essayé de contacter l'assistance via les numéros gratuits indiqués, mais je n'ai pas réussi à joindre un humain dans l'un ou l'autre des casinos. Bien que j'ai laissé des messages qui n'ont pas non plus été renvoyés, et,
** J'ai même essayé de contacter Player Rewards qui garantit personnellement les paiements sous 7 jours dans tous ses casinos. C'est l'une des principales raisons pour lesquelles j'ai choisi de déposer dans ces casinos particuliers. ENCORE, pas de réponse
#######. I - REÇU - DES E-MAILS - DE -
LES DEUX - CASINOS - APPROUVANT -
Mon argent. - SORTIES . #########
J'ai effectué de nombreux dépôts auprès de ce groupe de casinos au fil des ans et j'ai déjà encaissé avec succès dans les deux casinos.
Les deux retraits ont finalement été annulés faute de présentation des documents requis. Mais c'est de la BS. J'ai fait tous les efforts et j'ai été en communication constante avec l'assistance par chat. DE PLUS, LE SOLDE IMPAYÉ AURAIT DÛ être recrédité sur mes comptes. MAIS CELA NE L'EST PAS.