It appears that you don't over see sunrise slots, but truly i would greatly appreciate assistance.
On November 2nd I was the first place winner of a tournament that was awarded $10,000 except upon withdrawal sunriseslots removed the funds from my account. I contacted them on November 3rd and their response was that you can't have multiple buyins for a tournament except they offer 999 buyins for a tournament, mind you I only made 1 additional buyins and paid $50.00.
Also I should add that in lieu of them taking $10,000 they credited my account with $71 ($50 of that was made to purchase a buyin) the remaining $21 was used on playing slots which i lost to the game, so why they would give me money doesn't make sense.
In my opinion if they don't allow you to make multiple buyins that's false advertising and/or fraud.
I would greatly appreciate your time and assistance with looking into them taking $10,000 from me.
Also they offer a link on their website of https://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1196, which i attempted to complete except the form will not submit. I then go to https://www.centraldisputesystem.com/form and low and behold SUNRISESLOTS.COM is NOT an option for submission.
I have screen shots showing proof if needed.
Thank you.
Il semble que vous ne surveilliez pas les créneaux horaires du lever du soleil, mais j'apprécierais vraiment beaucoup de votre aide.
Le 2 novembre, j'ai remporté la première place d'un tournoi qui m'a valu 10 000 $, sauf qu'après le retrait, Sunriseslots a retiré les fonds de mon compte. Je les ai contactés le 3 novembre et leur réponse a été que vous ne pouvez pas avoir plusieurs buy-ins pour un tournoi, sauf qu'ils proposent 999 buy-ins pour un tournoi, attention, je n'ai fait qu'un seul buy-in supplémentaire et payé 50,00 $.
Je devrais également ajouter qu'au lieu de prendre 10 000 $, ils ont crédité mon compte de 71 $ (dont 50 $ ont été utilisés pour acheter un buy-in), les 21 $ restants ont été utilisés pour jouer aux machines à sous que j'ai perdues au jeu, donc pourquoi ils me donneraient de l'argent n'a pas de sens.
À mon avis, s'ils ne vous permettent pas d'effectuer plusieurs achats, il s'agit de publicité mensongère et/ou de fraude.
J'apprécierais grandement votre temps et votre aide pour enquêter sur la possibilité qu'ils m'aient pris 10 000 $.
Ils proposent également un lien sur leur site Web https://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1196, que j'ai essayé de remplir, mais le formulaire ne s'est pas soumis. Je vais ensuite sur https://www.centraldisputesystem.com/form et voilà que SUNRISESLOTS.COM n'est PAS une option de soumission.
J'ai des captures d'écran montrant des preuves si nécessaire.
Merci.