I joined winnermillion over a month agoand actually enjoyed their games. I made deposits totalling £1200 .
I complied with every terms and condition and then attempted to make a withdrawal on 21/11/18 of £1500
After a dozen emails, several live chats the money still hasn't reached my bank.
I have not had one reply from my emails and the contact number on the site doesn't work.
I would be happy to share the email trail if you'd like however it is just my emails to winnermillion.com.
I feel right now as if the casino has been fraudulent and just taken my money with no intention of ever paying out which is a shame as I did enjoy playing on there.
J'ai rejoint Winnermillion il y a plus d'un mois et j'ai vraiment apprécié leurs jeux. J'ai effectué des dépôts totalisant 1 200 £.
J'ai respecté toutes les conditions générales, puis j'ai tenté d'effectuer un retrait le 21/11/18 de 1 500 £.
Après une douzaine d'e-mails, plusieurs chats en direct, l'argent n'est toujours pas parvenu à ma banque.
Je n'ai reçu aucune réponse de mes emails et le numéro de contact sur le site ne fonctionne pas.
Je serais heureux de partager la trace des e-mails si vous le souhaitez, mais il ne s'agit que de mes e-mails adressés à gagnantmillion.com.
J'ai l'impression en ce moment que le casino a été frauduleux et a simplement pris mon argent sans avoir l'intention de payer, ce qui est dommage car j'ai aimé y jouer.