hummmmm you forgot about me or their is no solutions to my request
All Slots, All Jackpots Casino Assistance et fil de discussion sur les plaintes
- Créé par
- jfcasino
- Représentant du casino 136
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
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- satansmuff
- à Nov 14, 09, 10:56:47 AM
- Super Hero 1584
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Loyalty points, bonuses, free spins.......doesn't matter what I ask for I'm always told that I have not EARNED the right to recieve any bonuses, excepct they are nice enought to say I have the ongoing 10% deposit bonus.....ohhhhh 10% whole percent. I'm sorry if $4000 in losses isn't worth earning anything at your casino. And I'm not about to waiste another penny to find out just excatly how much I need to lose before I can EARN a little respect there!!!
Points de fidélité, bonus, tours gratuits... peu importe ce que je demande, on me dit toujours que je n'ai pas gagné le droit de recevoir des bonus, sauf qu'ils sont assez gentils pour dire que j'ai le droit de recevoir des bonus. Bonus de dépôt de 10 %.....ohhhhh 10 % pour cent entier. Je suis désolé si 4 000 $ de pertes ne valent pas la peine de gagner quoi que ce soit dans votre casino. Et je ne suis pas sur le point de perdre un centime de plus pour découvrir exactement combien je dois perdre avant de pouvoir GAGNER un peu de respect là-bas !!!
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- Répondu par
- REDSKINS707
- à Nov 14, 09, 11:05:37 AM
- Full Member 124
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
im glad u brought that up satan ive lost plenty there ask for anything for my birthday and they said nothing for me maybe next time i told them to close my account u stingy moth---uckers !!!!!!!! and thats the end of that lol ALLSLOTS is a joke!!!
Je suis content que tu en aies parlé, satan, j'ai perdu beaucoup de choses là-bas, j'ai demandé n'importe quoi pour mon anniversaire et ils n'ont rien dit pour moi, peut-être que la prochaine fois je leur ai dit de fermer mon compte, espèce de papillon avare --- connards !!!!!!!! et c'est la fin de ça mdr ALLSLOTS est une blague !!!
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- Répondu par
- satansmuff
- à Nov 14, 09, 11:30:00 AM
- Super Hero 1584
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Yup.......no need to play somewhere whee you don't get reward for you loyalty, there are HUNDREDS of other online casino's out there that offer depositing customers all kinds of perks......and by the way, when I asked for the loyaly top off, I had lost over $300.00 without earning enough points to even cash in!!!! It's whatever though, if they would rather lose customers and give themselves a bad reputation instead of showing people a little appreciation then thats thats their problem.....I for one would NOT recommend this site to anyone!!
Ouais....... pas besoin de jouer quelque part où vous n'êtes pas récompensé pour votre fidélité, il existe des CENTAINES d'autres casinos en ligne qui offrent aux clients déposants toutes sortes d'avantages...... et par le D'une manière ou d'une autre, lorsque j'ai demandé le complément de fidélité, j'avais perdu plus de 300,00 $ sans gagner suffisamment de points pour même encaisser !!!! Peu importe, s'ils préfèrent perdre des clients et se donner une mauvaise réputation au lieu de montrer un peu d'appréciation aux gens, alors c'est leur problème... Pour ma part, je ne recommanderais ce site à personne !!
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- Répondu par
- jamkam02
- à Nov 14, 09, 02:01:26 PM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi Roberto, I have sent you a couple of PM and I was wondering when would I receive your response. Many Thanks
jamkam02Salut Roberto, je t'ai envoyé quelques MP et je me demandais quand recevrais-je ta réponse. Merci beaucoup
jamkam02 -
- Répondu par
- blueday
- à Nov 14, 09, 08:02:55 PM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hi Roberto, I have sent you a couple of PM and I was wondering when would I receive your response. Many Thanks
jamkam02
I will contact jfcasino - I know he has been very busy.
blue
Salut Roberto, je t'ai envoyé quelques MP et je me demandais quand recevrais-je ta réponse. Merci beaucoup
jamkam02
Je vais contacter jfcasino – je sais qu'il a été très occupé.
bleu -
- Répondu par
- jfcasino
- à Nov 15, 09, 04:28:37 AM
- Représentant du casino 136
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi
For Katy: I got confirmation that you got 75 bday bonus exactly the day of your bday in your VIP account, so i'm not sure if there was a misunderstanding or what else
For JamKam02: never got any PM from you, are you sure you sent them to me?
For Hyveness: I actually missed your last message, got lost as last message of the page ; there is nothing I can do if you deposit and get only the 10% bonus, you will hopefully receive from our promotion department some good offer in the future, but I don't work in promo department, and I would only waste your time if you contact me for a bonus, cause all I do is passing the info to support and then from them to promo department: what I do is to fix problems with support and to answer questions, so if you have a specific issue with support let me have more details, or if you have a question please shoot
Ciao
JFSalut
Pour Katy : j'ai reçu la confirmation que vous avez reçu un bonus de 75 anniversaires exactement le jour de votre anniversaire sur votre compte VIP, donc je ne sais pas s'il y a eu un malentendu ou quoi d'autre.
Pour JamKam02 : je n'ai jamais reçu de MP de votre part, es-tu sûr de me les avoir envoyés ?
Pour Hyveness : j'ai en fait raté votre dernier message, je me suis perdu en tant que dernier message de la page ; il n'y a rien que je puisse faire si vous déposez et obtenez seulement le bonus de 10 %, j'espère que vous recevrez de notre service de promotion une bonne offre à l'avenir, mais je ne travaille pas dans le département de promotion, et je ne vous ferais perdre votre temps que si vous me contactez pour un bonus, car tout ce que je fais c'est transmettre les informations au support puis de leur part au service promotion : ce que je fais, c'est résoudre les problèmes avec le support et répondre aux questions, donc si vous avez un problème spécifique avec le support, laissez-moi avez plus de détails, ou si vous avez une question, veuillez tirer
Ciao
JF -
- Répondu par
- satansmuff
- à Nov 15, 09, 01:30:12 PM
- Super Hero 1584
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
For Hyveness: I actually missed your last message, got lost as last message of the page ; there is nothing I can do if you deposit and get only the 10% bonus, you will hopefully receive from our promotion department some good offer in the future, but I don't work in promo department, and I would only waste your time if you contact me for a bonus, cause all I do is passing the info to support and then from them to promo department: what I do is to fix problems with support and to answer questions, so if you have a specific issue with support let me have more details, or if you have a question please shoot
Hyveness......good luck with hearing from their promotions department, been a player there for over a year, lost over $4000 and still can't get them to offer me any kind of bonuses, whether it be deposit or free!!Pour Hyveness : j'ai effectivement raté votre dernier message, je me suis perdu comme dernier message de la page ; il n'y a rien que je puisse faire si vous déposez et obtenez seulement le bonus de 10 %, j'espère que vous recevrez de notre service de promotion une bonne offre à l'avenir, mais je ne travaille pas dans le département de promotion, et je ne vous ferais perdre votre temps que si vous me contactez pour un bonus, car tout ce que je fais c'est transmettre les informations au support puis de leur part au service promotion : ce que je fais, c'est résoudre les problèmes avec le support et répondre aux questions, donc si vous avez un problème spécifique avec le support, laissez-moi avez plus de détails, ou si vous avez une question, veuillez tirer
Hyveness... bonne chance pour avoir des nouvelles de leur service de promotions, je suis joueur là-bas depuis plus d'un an, j'ai perdu plus de 4 000 $ et je n'arrive toujours pas à les convaincre de m'offrir un quelconque type de bonus, que ce soit sous forme de dépôt ou gratuit ! ! -
- Répondu par
- satansmuff
- à Nov 15, 09, 01:30:33 PM
- Super Hero 1584
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
That's why I quit playing with them!!
C'est pour ça que j'ai arrêté de jouer avec eux !!
-
- Répondu par
- jfcasino
- à Nov 15, 09, 03:32:04 PM
- Représentant du casino 136
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
very strange that you never got any kind of % bonus offer over the last year, are you sure you don't get our email in your spam box?
I will have a look into it myself
Ciao
Robertotrès étrange que vous n'ayez jamais reçu d'offre de bonus en % au cours de la dernière année, êtes-vous sûr de ne pas recevoir notre e-mail dans votre boîte de spam ?
je vais y jeter un oeil moi-même
Ciao
Roberto -
- Répondu par
- satansmuff
- à Nov 15, 09, 04:52:30 PM
- Super Hero 1584
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
I get the whopping 10% that was the opening offer, but in over a year I have gotten an extra 10% ONCE and I believe I had to contact you to get it because they claimed to have no knowlege of it....and I got 10 free spins ONCE.......THATS IT!! Maybe if I made just a few small deposits I could understand that, but with the kind of money I had put on there I would expect a little more from a place......I get 40 free spins every Tues and 35% weekend match bonus on Thurs at Villento.....Casino Share gives me random free spins and usually 70 -100% weekend match bonuses and if I ever have a really bad losing streak both places usually give me some kind of bonus money just because I asked!!! And those are just the microgaming casino's....you don't even want to know what kind of bonuses places like Vegas Regal give their players......Regardless, you can look into it all you want, but unless they are willing to throw in a decent bonus for me then I have no intentions of ever putting my money there again...it's not even worst it for the LCB tourney here, as both times I placed it cost me $100 in rebuys to even get the scores I did!! So even that wasn't a win really just got my money back in bonus money.....................................
J'obtiens l'énorme 10 % qui était l'offre d'ouverture, mais en plus d'un an, j'ai obtenu 10 % supplémentaires UNE FOIS et je crois que j'ai dû vous contacter pour l'obtenir parce qu'ils prétendaient n'en avoir aucune connaissance... et J'ai eu 10 tours gratuits UNE FOIS... C'EST TOUT !! Peut-être que si je faisais juste quelques petits dépôts, je pourrais comprendre cela, mais avec le genre d'argent que j'y avais mis, j'attendais un peu plus d'un endroit......J'obtiens 40 tours gratuits tous les mardis et 35 % bonus de match du week-end le jeudi à Villento..... Casino Share me donne des tours gratuits aléatoires et généralement des bonus de match du week-end de 70 à 100 % et si jamais j'ai une très mauvaise séquence de défaites, les deux endroits me donnent généralement une sorte de bonus juste parce que J'ai demandé!!! Et ce ne sont que ceux du casino Microgaming. sont prêts à m'offrir un bonus décent, alors je n'ai aucune intention d'y mettre à nouveau mon argent... ce n'est même pas pire pour le tournoi LCB ici, car les deux fois où j'ai placé, cela m'a coûté 100 $ en rebuys pour même obtenir les partitions que j'ai faites !! Donc même ce n'était pas vraiment une victoire, j'ai juste récupéré mon argent sous forme de bonus............................... ....
3.2/ 5
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- Répondu par
- satansmuff
- à Nov 15, 09, 04:55:26 PM
- Super Hero 1584
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
oh....and No, I didn't overlook anything....I very thoroughly check all my emails including spam! And everytime I ask support I'm told I haven't earned anything and that IN THE FUTURE I will be eligable.......what future...10 years from now??
oh... et non, je n'ai rien oublié... Je vérifie très minutieusement tous mes e-mails, y compris les spams ! Et à chaque fois que je demande de l'aide, on me dit que je n'ai rien gagné et que DANS LE FUTUR je serai éligible.......dans quel avenir... dans 10 ans ??
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- Répondu par
- REDSKINS707
- à Nov 16, 09, 01:22:13 PM
- Full Member 124
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
i got the same reply as satan maybe in the future and i know there is a couple others in lcb that got the same treatment and have also stopped playing there i myself closed my account do to allslots lack of appreciation for there loyal players and as for the lcb monthly slot tourney thats a joke just to place u have to spend money i thought it was a FREE roll !!! NOT!!!!!!!! >:(
J'ai reçu la même réponse que Satan peut-être dans le futur et je sais qu'il y en a quelques autres dans LCB qui ont reçu le même traitement et ont également arrêté de jouer là-bas. J'ai moi-même fermé mon compte à cause de Allslots, manque d'appréciation pour les joueurs fidèles et quant à le tournoi de machines à sous mensuel de la LCB est une blague juste pour dire que tu dois dépenser de l'argent, je pensais que c'était un lancer GRATUIT !!! PAS!!!!!!!! > :(
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- Répondu par
- jfcasino
- à Nov 17, 09, 09:23:07 AM
- Représentant du casino 136
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
the king of slots tournament, organized by All Slots is for free! no obligation at all to deposit or purchase rebuy or stuff like that
I've organized this tournament cause I thought it was fun and a nice thing for forum users to compete against each other, it is really the first time somebody complains about it, a free tournament with real prizes, and i'm honestly surprisedle tournoi King of Slots, organisé par All Slots, est gratuit ! aucune obligation de déposer ou d'acheter un rebuy ou des trucs comme ça
J'ai organisé ce tournoi parce que je pensais que c'était amusant et sympa que les utilisateurs du forum s'affrontent, c'est vraiment la première fois que quelqu'un s'en plaint, un tournoi gratuit avec de vrais prix, et je suis honnêtement surpris -
- Répondu par
- satansmuff
- à Nov 17, 09, 05:27:49 PM
- Super Hero 1584
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
too bad you never bothered to reply to me.....I was gonna make another deposit somewhere...just hopping Allslots would offer me ANYTHING......OH WELL YOUR loss not mine.......you can forget about even trying...your promotions suck and so does your service....I could care less what they try to offer me....I WILL NEVER MAKE ANOTHER DEPOSIT WITH ALLSLOTS CASINO.......YOU GUYS ARE THE ABSOLUTE WORST ALL AROUND!!!
dommage que tu n'aies jamais pris la peine de me répondre... J'allais faire un autre dépôt quelque part... en espérant qu'Allslots m'offrirait TOUT... OH BIEN VOTRE perte, pas la mienne....... vous pouvez même oublier d'essayer... vos promotions sont nulles et votre service aussi... Je m'en fiche de ce qu'ils essaient de m'offrir... JE NE FAIREAI JAMAIS UN AUTRE DÉPÔT AVEC ALLSLOTS CASINO...... .VOUS LES GARS ÊTES LES PIRE ABSOLUS TOUT AUTOUR !!!
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- Répondu par
- jfcasino
- à Nov 18, 09, 04:38:30 AM
- Représentant du casino 136
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi
It is not really my role here to defend the casino I represent if you are unhappy with it; if you don't like promotions, bonus, terms and conditions, games, our reputation and if you always lose then don't play with us, what else can I say? I'm not sure I can convince you...
I also don't compare the casino I represent to other casinos, if we start comparing casinos, we will never end, and this is not the sense of my presence here, that is to assist players with issues with the casino, or questions, or doubts.
Ciao
JFSalut
Ce n'est pas vraiment mon rôle ici de défendre le casino que je représente si vous n'en êtes pas satisfait ; si vous n'aimez pas les promotions, les bonus, les termes et conditions, les jeux, notre réputation et si vous perdez toujours, ne jouez pas avec nous, que puis-je dire d'autre ? Je ne suis pas sûr de pouvoir vous convaincre...
Je ne compare pas non plus le casino que je représente à d'autres casinos, si nous commençons à comparer des casinos, nous n'en finirons jamais, et ce n'est pas le sens de ma présence ici, c'est-à-dire aider les joueurs ayant des problèmes avec le casino, ou des questions, ou des doutes.
Ciao
JF -
- Répondu par
- blueday
- à Nov 18, 09, 05:22:34 AM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
too bad you never bothered to reply to me.....I was gonna make another deposit somewhere...just hopping Allslots would offer me ANYTHING......OH WELL YOUR loss not mine.......you can forget about even trying...your promotions suck and so does your service....I could care less what they try to offer me....I WILL NEVER MAKE ANOTHER DEPOSIT WITH ALLSLOTS CASINO.......YOU GUYS ARE THE ABSOLUTE WORST ALL AROUND!!!
Satan - I think your anger at another casino has rubbed off onto this one. I think your attitude towards Roberto is out of order. Roberto is here of his own free will and unfortunately, talking to him like you are will surely make him leave which means all of LCB members will suffer.
I would ask you to kindly tone down your anger and your attacks on the reps at the forum.
Roberto was invited to this forum by me and I along with other LCB members are grateful for his time and patience.
Thanks
blue
dommage que tu n'aies jamais pris la peine de me répondre... J'allais faire un autre dépôt quelque part... en espérant qu'Allslots m'offrirait TOUT... OH BIEN VOTRE perte, pas la mienne....... vous pouvez même oublier d'essayer... vos promotions sont nulles et votre service aussi... Je m'en fiche de ce qu'ils essaient de m'offrir... JE NE FAIREAI JAMAIS UN AUTRE DÉPÔT AVEC ALLSLOTS CASINO...... .VOUS LES GARS ÊTES LES PIRE ABSOLUS TOUT AUTOUR !!!
Satan - Je pense que votre colère contre un autre casino s'est répercutée sur celui-ci. Je pense que votre attitude envers Roberto est déplacée. Roberto est ici de son plein gré et malheureusement, lui parler comme vous le fera sûrement partir, ce qui signifie que tous les membres du LCB en souffriront.
Je vous demanderais de bien vouloir modérer votre colère et vos attaques contre les représentants du forum.
Roberto a été invité à ce forum par moi et moi, ainsi que d'autres membres du LCB, sommes reconnaissants pour son temps et sa patience.
Merci
bleu
-
- Répondu par
- blueday
- à Nov 18, 09, 05:27:07 AM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
i got the same reply as satan maybe in the future and i know there is a couple others in lcb that got the same treatment and have also stopped playing there i myself closed my account do to allslots lack of appreciation for there loyal players and as for the lcb monthly slot tourney that's a joke just to place u have to spend money i thought it was a FREE roll !!! NOT!!!!!!!! >:(
...and Redskins.
The tournament is free - if a player chooses to deposit and continue, that is their prerogative. Ultimately, the tourney is free and I would like this tourney to continue on the forum. It costs nothing to enter it which indeed makes it free.
I've not deposited and I won a prize so it is possible.
blue
J'ai reçu la même réponse que Satan peut-être dans le futur et je sais qu'il y en a quelques autres dans LCB qui ont reçu le même traitement et ont également arrêté de jouer là-bas. J'ai moi-même fermé mon compte à cause de Allslots, manque d'appréciation pour les joueurs fidèles et quant à le tournoi de machines à sous mensuel de la LCB, c'est une blague juste pour dire que tu dois dépenser de l'argent, je pensais que c'était un lancer GRATUIT !!! PAS!!!!!!!! > :(
...et les Peaux-Rouges.
Le tournoi est gratuit : si un joueur choisit de déposer et de continuer, c'est sa prérogative. Au final, le tournoi est gratuit et j'aimerais que ce tournoi continue sur le forum. L'entrée ne coûte rien, ce qui le rend effectivement gratuit.
Je n'ai pas déposé et j'ai gagné un prix donc c'est possible.
bleu -
- Répondu par
- Mago666
- à Dec 05, 09, 07:33:05 AM
- Hero Member 996
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
Hello I wanna know how much take a Cashout from AllSlotsCasino Using Neteller or moneybookers? which one is the most. thanks for all.
Bonjour, je veux savoir combien coûte un retrait depuis AllSlotsCasino en utilisant Neteller ou Moneybookers ? lequel est le plus. Merci pour tout.
-
- Répondu par
- nalgenie
- à Dec 06, 09, 03:11:40 PM
- Super Hero 2190
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
hi there,
i used to play at all slots and all jackpots before the US ban, so that means i should be able to play there now, but one thing is that my account is locked.
it was locked because my mother let me use her credit card once and they wanted all kinds of documentation even though i wasn't trying to cash out...anyways i sent in the documents multiple times and they still locked it.
i dont know my account numbers, cant find the emails.
i really want to try microgaming again as i used to have really good luck on them. compared to these tight-%#$ slots at rivals and RTG's... seriously i went through $50 on rival today and didn't hit any win that was worth more than my bet lol.
Did you go speak with someone from chat? If this is a legitimate problem, then they should be able to hash it out, and unlock your account. When they find problems, accounts get locked automatically for security purposes, and all you have to do is go talk to them, straighten it out, and they will unlock it for you if indeed it is not a security or multiple account issue with them.
Nal
Salut,
Avant l'interdiction américaine, je jouais à toutes les machines à sous et à tous les jackpots, ce qui signifie que je devrais pouvoir y jouer maintenant, mais une chose est que mon compte est verrouillé.
il était verrouillé parce que ma mère m'avait laissé utiliser sa carte de crédit une fois et ils voulaient toutes sortes de documents même si je n'essayais pas d'encaisser... de toute façon, j'ai envoyé les documents plusieurs fois et ils l'ont toujours verrouillé.
je ne connais pas mes numéros de compte, je ne trouve pas les e-mails.
Je veux vraiment réessayer Microgaming car j'avais vraiment beaucoup de chance avec eux. par rapport à ces machines à sous à %#$ serrées chez les rivaux et chez RTG... sérieusement, j'ai dépensé 50 $ sur mon rival aujourd'hui et je n'ai remporté aucune victoire qui valait plus que mon pari mdr.
Êtes-vous allé parler avec quelqu'un du chat ? S'il s'agit d'un problème légitime, ils devraient alors pouvoir le résoudre et déverrouiller votre compte. Lorsqu'ils rencontrent des problèmes, les comptes sont automatiquement verrouillés pour des raisons de sécurité, et tout ce que vous avez à faire est d'aller leur parler, de régler le problème, et ils le déverrouilleront pour vous si effectivement il ne s'agit pas d'un problème de sécurité ou de plusieurs comptes avec eux.
Nal -
- Répondu par
- jfcasino
- à Dec 12, 09, 07:10:33 AM
- Représentant du casino 136
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi
using someone's else credit card cause locking of the account, the suggestion above is correct, talk to the chat live, and let me have your account number, I will try to figure out if some documentation is missing or what is the problem...
I know sometimes can be annoying, but there are regulations to follow and procedures for being granted eCOGRA seal that are very rigid, so patience in many case is a must
and sorry for replying late to this message...
Regarding the Neteller, moneybookers, they are equivalent as withdrawal processing time, 3 working days normally
Ciao
RobertoSalut
l'utilisation de la carte de crédit de quelqu'un d'autre provoque le verrouillage du compte, la suggestion ci-dessus est correcte, parlez au chat en direct et donnez-moi votre numéro de compte, j'essaierai de déterminer s'il manque de la documentation ou quel est le problème...
Je sais que cela peut parfois être ennuyeux, mais il y a des réglementations à suivre et des procédures pour obtenir le label eCOGRA qui sont très rigides, donc dans de nombreux cas, la patience est de mise.
et désolé de répondre tardivement à ce message...
Concernant les Neteller, moneybookers, ils sont équivalents comme délai de traitement des retraits, 3 jours ouvrés normalement
Ciao
Roberto -
- Répondu par
- sweetlummi
- à Dec 13, 09, 11:33:04 PM
- Full Member 130
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Direct Casino Support - GoWild, All Slots, and All Jackpots (and other microgaming operated sites)
MicroGaming Issues - Software Glitch or Scam/Ploy to make extra $
1 - Max. Bet Button - Purpose? So players could easily select to choose max. Bet? And what happens if a player accidentally clicks on it. Will the casino reverse the bet and give the player his/her money back? Of course not. I would consider this button to be a danger to the player - especially if the player is low in chips - this button is a death button. If a casino is truly looking out for the best interest of their players especially in the area of fair play why wouldn't the max.bet button come with a warning when clicked giving an option to continue or not or even better yet have the option to be able to toggle it off or on. With these options in place if the player chooses to continue or doesn't toggle it off - then if clicked - the player would be considered 100% responsible and liable for his/her decision.
2 - Bonus Game - High/Low (Example) - Player needs pick whether the next card is higher or lower than the last card shown. Simple enough. When the player wins the total gets win added by trickling the coins into the balance. Clicking on the screen immediately displays the total balance. Here's my issue when a player is dealt an ace(highest card) or a deuce(lowest card) **note tie is considered a win, should this not be considered an automatic win? But it isn't. As a matter of fact in both cases with an ace the option to select high or with a deuce the option to select low is still available. Why? In hopes that the player would lose a hand that would be normally and should be considered a guaranteed win?
Casinos need to make money to operate - it's a business. However I believe it should protect and be prepared to do what's best for its players especially in the area of fair play/gaming as these are the same players who support and fund their casinos' operation. It should not resort nor need to make extra $ from these players with such means as the ones I have stated above. Perhaps this a glitch and will be corrected. Perhaps MicgroGaming software operated casinos will address this issue to Microgaming. Perhaps players will see that the casinos are looking out for their best interest and will do what it takes to protect their players. Perhaps.
Wishing everyone the best!
_________________
Oh this was a good one. I was in a game where this happen. I just got in an did not see what all the play was hit that dam thing the bet was $30 #@%# u know what I mean. would be nice if a window pop saying this is max you are play $ an that hit low never will play that again
Thank for this post.
Prise en charge directe du casino - GoWild, All Slots et All Jackpots (et autres sites exploités par Microgaming)
Problèmes de MicroGaming – Glitch logiciel ou arnaque/stratagème pour gagner plus $
1 - Max. Bouton de pari – Objectif ? Ainsi, les joueurs peuvent facilement choisir de choisir max. Pari? Et que se passe-t-il si un joueur clique accidentellement dessus. Le casino annulera-t-il le pari et rendra-t-il son argent au joueur ? Bien sûr que non. Je considérerais ce bouton comme un danger pour le joueur - surtout si le joueur est à court de jetons - ce bouton est un bouton de mort. Si un casino veille vraiment au meilleur intérêt de ses joueurs, en particulier dans le domaine du fair-play, pourquoi le bouton max.bet ne comporterait-il pas un avertissement lorsqu'il est cliqué, donnant la possibilité de continuer ou non, ou encore mieux, d'avoir la possibilité pour pouvoir l'activer ou la désactiver. Avec ces options en place, si le joueur choisit de continuer ou ne la désactive pas - alors s'il clique dessus - le joueur sera considéré comme 100% responsable de sa décision.
2 - Jeu bonus - Haut/Bas (exemple) - Le joueur doit choisir si la carte suivante est supérieure ou inférieure à la dernière carte affichée. Assez simple. Lorsque le joueur gagne, le total des gains est ajouté en versant les pièces dans la balance. En cliquant sur l'écran, vous affichez immédiatement le solde total. Voici mon problème lorsqu'un joueur reçoit un as (carte la plus haute) ou un deux (carte la plus basse) ** notez que l'égalité est considérée comme une victoire, cela ne devrait-il pas être considéré comme une victoire automatique ? Mais ce n'est pas le cas. En fait, dans les deux cas, avec un as, l'option de sélection élevée ou avec un égalité, l'option de sélection faible est toujours disponible. Pourquoi? Dans l'espoir que le joueur perdrait une main qui serait normalement et devrait être considérée comme une victoire garantie ?
Les casinos doivent gagner de l’argent pour fonctionner – c’est un business. Cependant, je pense qu'il doit protéger et être prêt à faire ce qu'il y a de mieux pour ses joueurs, en particulier dans le domaine du fair-play, car ce sont les mêmes joueurs qui soutiennent et financent le fonctionnement de leurs casinos. Il ne devrait pas avoir recours ni avoir besoin de faire des efforts supplémentaires $ de ces joueurs avec des moyens tels que ceux que j'ai indiqués ci-dessus. Il s'agit peut-être d'un problème qui sera corrigé. Peut-être que les casinos exploités par le logiciel MicgroGaming adresseront ce problème à Microgaming. Peut-être que les joueurs verront que les casinos veillent à leur meilleur intérêt et feront ce qu’il faut pour protéger leurs joueurs. Peut-être.
Je souhaite à tous le meilleur !
_________________
Oh, c'était une bonne chose. J'étais dans un jeu où cela se produit. Je viens d'entrer et je n'ai pas vu ce que tout le jeu avait fait, ce truc de barrage, le pari était de 30 $ #@%# tu vois ce que je veux dire. ce serait bien si une fenêtre apparaît disant que c'est max, tu joues $ et celui qui a atteint un niveau bas ne le jouera plus jamais
Merci pour ce message. -
- Répondu par
- satansmuff
- à Dec 13, 09, 11:43:18 PM
- Super Hero 1584
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
sorry this post is not about all slots or all jackpots but in respone to sweetlummi, that max button happened to be a savior!! I was given 40 free spins on The Osbournse at another casino and won a whole $3.00 off it, when the free spins were done I was asked if I wanted to continue playing and hit yes and spin......didn't even realize that when they switched me to real play that it was preset to MAX bet and I just waisted almost all my winnings in one shot.....I got so mad when nothing at all hit....BUT then the game just froze....turns out I hit one of those randomly triggered bonus games where you pick a present and won $150 off it!!!! But other than that I would have to disagree about the max bet being a way for casinos to make money.....we are all adults [or should be] and if we can register an account than we can obviously read..It's our responsiblity to pay attention to what buttons we are ppushing not the casino's......plus at land casino's all the slot machines have a max bet button too.......!
désolé, cet article ne concerne pas toutes les machines à sous ni tous les jackpots, mais en réponse à sweetlummi, ce bouton max s'est avéré être un sauveur !! J'ai reçu 40 tours gratuits sur The Osbournse dans un autre casino et j'ai gagné 3,00 $ de réduction. Une fois les tours gratuits terminés, on m'a demandé si je voulais continuer à jouer et j'ai appuyé sur oui et je n'ai même pas fait tourner. Je me suis rendu compte que lorsqu'ils m'ont fait passer au jeu réel, la mise était prédéfinie sur la mise MAX et j'ai juste perdu presque tous mes gains d'un seul coup. gelé... il s'avère que j'ai joué à un de ces jeux bonus déclenchés au hasard où vous choisissez un cadeau et gagnez 150 $ de réduction !!!! Mais à part cela, je ne suis pas d'accord sur le fait que la mise maximale est un moyen pour les casinos de gagner de l'argent... nous sommes tous des adultes [ou devrions l'être] et si nous pouvons créer un compte, nous pouvons évidemment le lire. notre responsabilité de faire attention aux boutons que nous appuyons, pas à ceux du casino...... et dans les casinos terrestres, toutes les machines à sous ont également un bouton de mise maximale...... !
-
- Répondu par
- DonB
- à Dec 19, 09, 08:59:43 AM
- Newbie 2
- actif la dernière fois il y a environ 14 ans
Does Jackpot Factory still give a birthday bonus anymore. I am a regular depositing customer but havent received anything this year. In fact I have not received any type of bonus in well over a year. Seems like when I joined a few years ago I was getting something every two months or so. The 10% is not enough to keep me depositing anymore.
Jackpot Factory offre-t-il toujours un bonus d'anniversaire ? Je suis un client déposant régulier mais je n'ai rien reçu cette année. En fait, je n’ai reçu aucun type de bonus depuis plus d’un an. On dirait que lorsque je suis arrivé il y a quelques années, je recevais quelque chose tous les deux mois environ. Les 10 % ne suffisent plus pour me permettre de déposer davantage.
-
- Répondu par
- josie46
- à Jan 01, 10, 06:52:20 PM
- Hero Member 887
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
hi i go backa long way with this casino group, i used to deposit regualy to the group my favorite wild jacks , but after the laws change and i could not get on site because it said people from KENTUCKY can not play, my state of MISSOURI does not border that state, but im still outlawed, my ? is why can,t you look at my acount and see that im not fronm kentucky. i have called my cable service . to ck my IP. adress and to know help, ty josie46
salut, je remonte loin avec ce groupe de casino, j'avais l'habitude de déposer régulièrement dans le groupe mes wild jacks préférés, mais après le changement des lois et je n'ai pas pu accéder au site car il disait que les gens du KENTUCKY ne pouvaient pas jouer, mon état du MISSOURI ne borde pas cet État, mais je suis toujours hors-la-loi, mon ? C'est pourquoi tu ne peux pas regarder mon compte et voir que je ne viens pas du Kentucky. j'ai appelé mon service de câble. pour vérifier mon IP. adresse et connaître l'aide, ty josie46
-
- Répondu par
- hyefivess
- à Jan 02, 10, 07:22:21 PM
- Sr. Member 350
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
what all jackpot is doing for the new year a 1 time deposit bonus of 100% that is what they gave me for the new year so you might give it a try and ask support about it. But the casino is very tight with the slots so don't expect to make money at the casino.
Good luck and Happy New Year Allce que fait All Jackpot pour la nouvelle année, un bonus de dépôt unique de 100%, c'est ce qu'ils m'ont donné pour la nouvelle année, vous pouvez donc l'essayer et demander de l'aide à ce sujet. Mais le casino est très restreint en termes de machines à sous, alors ne vous attendez pas à gagner de l'argent au casino.
Bonne chance et bonne année à tous -
- Répondu par
- jfcasino
- à Jan 02, 10, 08:18:05 PM
- Représentant du casino 136
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi
sorry for late reply, but I was on holiday and stuck as u can imagine...
Regarding IP problem for kentucky, my suggestion is to contact support via email directly, i would only slow down things...they will prob ask you an utility bill, and that should be solve the issue: let me know the outcome...
for birthday bonus, it depends on activity at the casino in the precedent months before birthday, it used to be automatic, but no more...not sure if for 2010 we have in plan a new 100% bonus offer for everybody, maybe for selected players...I will let you know if we have something in mind, but so far I got no news about it
Ciao and good 2010Salut
désolé pour la réponse tardive, mais j'étais en vacances et coincé comme vous pouvez l'imaginer...
Concernant le problème IP pour le Kentucky, ma suggestion est de contacter directement le support par e-mail, je ne ferais que ralentir les choses... ils vous demanderont probablement une facture de services publics, et cela devrait résoudre le problème : faites-moi savoir le résultat...
pour le bonus d'anniversaire, cela dépend de l'activité au casino au cours des mois précédents avant l'anniversaire, c'était automatique, mais pas plus... je ne sais pas si pour 2010 nous avons prévu une nouvelle offre de bonus de 100% pour tout le monde, peut-être pour joueurs sélectionnés...Je vous ferai savoir si nous avons quelque chose en tête, mais pour l'instant je n'ai aucune nouvelle à ce sujet
Ciao et bonne 2010 -
- Répondu par
- DonB
- à Jan 03, 10, 11:37:32 AM
- Newbie 2
- actif la dernière fois il y a environ 14 ans
Hi
sorry for late reply, but I was on holiday and stuck as u can imagine...
Regarding IP problem for kentucky, my suggestion is to contact support via email directly, i would only slow down things...they will prob ask you an utility bill, and that should be solve the issue: let me know the outcome...
for birthday bonus, it depends on activity at the casino in the precedent months before birthday, it used to be automatic, but no more...not sure if for 2010 we have in plan a new 100% bonus offer for everybody, maybe for selected players...I will let you know if we have something in mind, but so far I got no news about it
Ciao and good 2010
Thanks for answering. Most times I have a hard time getting an answer so I appreciate it. I did send ya a PM with my details if you care to look. Thanks either way.
Salut
désolé pour la réponse tardive, mais j'étais en vacances et coincé comme vous pouvez l'imaginer...
Concernant le problème IP pour le Kentucky, ma suggestion est de contacter directement le support par e-mail, je ne ferais que ralentir les choses... ils vous demanderont probablement une facture de services publics, et cela devrait résoudre le problème : faites-moi savoir le résultat...
pour le bonus d'anniversaire, cela dépend de l'activité au casino au cours des mois précédents avant l'anniversaire, c'était automatique, mais pas plus... je ne sais pas si pour 2010 nous avons prévu une nouvelle offre de bonus de 100% pour tout le monde, peut-être pour joueurs sélectionnés...Je vous ferai savoir si nous avons quelque chose en tête, mais pour l'instant je n'ai aucune nouvelle à ce sujet
Ciao et bonne 2010
Merci de répondre. La plupart du temps, j'ai du mal à obtenir une réponse, alors je l'apprécie. Je t'ai envoyé un MP avec mes coordonnées si tu veux bien regarder. Merci de toute façon. -
- Répondu par
- hyefivess
- à Jan 03, 10, 12:56:59 PM
- Sr. Member 350
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
jfcasino
can you check and see what you can do for me as far as a b-day bonus I have talk to chat and they have no real answer.
Thank Youjfcasino
pouvez-vous vérifier et voir ce que vous pouvez faire pour moi en ce qui concerne un bonus d'anniversaire. J'ai parlé pour discuter et ils n'ont pas de vraie réponse.
Merci -
- Répondu par
- hyefivess
- à Jan 06, 10, 03:17:23 AM
- Sr. Member 350
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
This is the little chat I had with support at alljackpots Just thought you might want see that they are not willing to let us know what the rules are.
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You are now chatting with Sarah
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Sarah: Hi Susan, I'm Sarah from Live Chat support, how may I assist you?
Me: hello
Me: i cant belive that your casino will not give me a birthday bonus
Me: all the money that i have deposit and lost
Me: and no bonus for my birthday
Me: well if that is the case i will take my money else where how dose that sound
Me: do you have an answer
Me: hello
Sarah: Birthday bonuses are determined by the promtions department based on eligiblity for a bonus.
Me: ok well i want to talk to the promotion department
Me: ty please
Me: promotion department
Me: may i speak to them
Sarah: You may send an email, and we can forweard it on to them.
Me: i have done that
Me: but i want to talk to a manager
Sarah: I can see that today is your birthday.
Me: yes
Sarah: The promotions department has not yet sent out todays birthday greetings.
Sarah: They do so by 11am GMT
Me: what is GMT
Me: can you top off my loyalty points
Sarah: Greenwich Meantime
Me: what is that
Sarah: At this time, your account is not eligible for free bosnu or loyalty bump.
Sarah: The timezone we use to determine timeframes. It is 8 hours ahead of yours.
Me: why is that
Me: for the bonus
Me: i did not deposit enough
Sarah: According to the descrionary rules given by casino management, your account does not meet eligibility.
Me: i did not lose enough
Sarah: Please wait to hear from the promotions department with your birthday greeting.
Me: and what is eligibility
Me: i need to know what eligibility is
Sarah: The amount of recent activity.
Me: please can you forward that to me
Me: so what is it
Me: forward it to me i want to know how much i need to deposit to get a bonus
Me: beside the 10%
Sarah: I cannot do this. It is base on rules from the casino management on recent account activity.
Sarah: If there is nothing else I can assist you with I will have to end the chat.
Me: wow
Me: i cant belive it
Me: you wont give me the rules
Me: well you have a great day
Sarah: You too. Be sure to watch your email for more promotions avaialble to you from the promotions department.C'est la petite conversation que j'ai eue avec le support d'alljackpots. Je pensais juste que vous voudriez peut-être voir qu'ils ne sont pas disposés à nous faire savoir quelles sont les règles.
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Vous discutez maintenant avec Sarah
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Sarah : Bonjour Susan, je m'appelle Sarah et je travaille pour le support Live Chat. Comment puis-je vous aider ?
Moi : bonjour
Moi : je n'arrive pas à croire que ton casino ne me donnera pas de bonus d'anniversaire
Moi : tout l'argent que j'ai déposé et que j'ai perdu
Moi : et pas de bonus pour mon anniversaire
Moi : eh bien, si c'est le cas, je prendrai mon argent ailleurs, où est-ce que ça sonne
Moi : as-tu une réponse
Moi : bonjour
Sarah : Les bonus d'anniversaire sont déterminés par le service des promotions en fonction de l'éligibilité à un bonus.
Moi : ok eh bien je veux parler au service promotion
Moi : ty s'il te plait
Moi : service de promotion
Moi : puis-je leur parler
Sarah : Vous pouvez envoyer un e-mail et nous pouvons le leur transmettre.
Moi : je l'ai fait
Moi : mais je veux parler à un manager
Sarah : Je vois qu'aujourd'hui c'est ton anniversaire.
Moi oui
Sarah : Le service des promotions n'a pas encore envoyé de vœux d'anniversaire pour aujourd'hui.
Sarah : Ils le font avant 11h GMT
Moi : qu'est-ce que GMT
Moi : peux-tu compléter mes points de fidélité
Sarah : En attendant Greenwich
Moi : qu'est-ce que c'est
Sarah : Pour le moment, votre compte n'est pas éligible au bosnu gratuit ou au bonus de fidélité.
Sarah : Le fuseau horaire que nous utilisons pour déterminer les délais. Il a 8 heures d'avance sur le vôtre.
Moi : pourquoi ça
Moi : pour le bonus
Moi : je n'ai pas déposé assez
Sarah : Selon les règles descriptives données par la direction du casino, votre compte ne répond pas aux critères d'éligibilité.
Moi : je n'ai pas assez perdu
Sarah : Veuillez attendre des nouvelles du service des promotions avec vos vœux d'anniversaire.
Moi : et quelle est l'éligibilité
Moi : j'ai besoin de savoir quelle est l'éligibilité
Sarah : Le montant de l'activité récente.
Moi : s'il te plaît, peux-tu me transmettre ça
Moi : alors c'est quoi
Moi : envoie-le-moi, je veux savoir combien je dois déposer pour obtenir un bonus
Moi : à côté des 10%
Sarah : Je ne peux pas faire ça. Il est basé sur les règles de la direction du casino concernant l'activité récente du compte.
Sarah : S'il n'y a rien d'autre pour lequel je puisse vous aider, je devrai mettre fin à la discussion.
Moi : wow
Moi : je n'arrive pas à y croire
Moi : tu ne me donneras pas les règles
Moi : eh bien, tu passes une bonne journée
Sarah : Toi aussi. Assurez-vous de surveiller votre courrier électronique pour plus de promotions disponibles auprès du service des promotions. -
- Répondu par
- hyefivess
- à Jan 07, 10, 01:19:20 PM
- Sr. Member 350
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Well I am not going to step on anyones toes but alljackpots really is a bad casino. And I see the frustration In other members in the forum. And the rep only replies when he wants to. oops did i step on toes. Well anyways what all I wanted was a little bonus for the birthday and what do I get nothing.
So say good bye to my money Alljackpots because your not getting any more of it.Eh bien, je ne vais marcher sur les pieds de personne, mais AllJackpots est vraiment un mauvais casino. Et je vois la frustration des autres membres du forum. Et le représentant ne répond que lorsqu'il le souhaite. oups, j'ai marché sur les orteils. Bon, de toute façon, tout ce que je voulais, c'était un petit bonus pour l'anniversaire et qu'est-ce que je n'obtiens rien.
Alors dites au revoir à mon argent Alljackpots parce que vous n’en obtenez plus. -
- Répondu par
- hyefivess
- à Jan 08, 10, 01:29:25 AM
- Sr. Member 350
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
OK now its been 5 days since I have asked jfcasino to help with the b-day bonus and still no reply. This seems to happen a lot. I would like to know what seems to be the problem with the lag in response. Did the world come to and end where you live or something like that jfcasino. Now that you got someone banned for a few weeks or a mth not sure. I am keeping it on the down low not to use bad language with you on your response the reason being is that i don't want to get band and i sure will if i open my mouth. Do you understand what i am saying. So I am asking nicely if you have no answer you are no good in doing your job. And this is my opinion.
OK, cela fait maintenant 5 jours que j'ai demandé à jfcasino de m'aider avec le bonus du jour d'anniversaire et toujours pas de réponse. Cela semble arriver souvent. J'aimerais savoir quel semble être le problème du décalage de réponse. Le monde est-il arrivé et s'est terminé là où vous vivez ou quelque chose comme ça, jfcasino. Maintenant que vous avez banni quelqu'un pendant quelques semaines ou un mois, je ne suis pas sûr. Je garde le silence pour ne pas utiliser de langage grossier avec vous dans votre réponse, la raison en est que je ne veux pas avoir de groupe et je le ferai certainement si j'ouvre la bouche. Comprends-tu ce que je dis. Je vous demande donc gentiment si vous n'avez pas de réponse, vous n'êtes pas doué pour faire votre travail. Et c'est mon avis.
-
- Répondu par
- satansmuff
- à Jan 08, 10, 12:15:34 PM
- Super Hero 1584
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Lol...they won't send you anything because there is nothing to send you....I've lost around $4000.00 there and still can't get any bonuses or loyalty top offs either [really sad when I was requesting I think around 15 points to top me off] I was told the same crap about not being eligable yet...but in the future I will be.....ok, well they must be doing pretty good for themselves is my guess if they can afford to keep losing customers...I only keep my account with them just waiting to see this future of bonuses that is supposed to be coming to me!
Mdr... ils ne vous enverront rien parce qu'il n'y a rien à vous envoyer... J'ai perdu environ 4 000,00 $ là-bas et je n'arrive toujours pas non plus à obtenir de bonus ou de primes de fidélité [vraiment triste quand je demandais que je pensez à environ 15 points pour couronner le tout] On m'a dit la même connerie à propos de ne pas être encore éligible... mais à l'avenir je le serai... ok, eh bien, ils doivent se débrouiller plutôt bien pour eux-mêmes, je suppose que si ils peuvent se permettre de continuer à perdre des clients... Je garde seulement mon compte chez eux en attendant de voir cet avenir de bonus qui est censé m'arriver !
-
- Répondu par
- blueday
- à Jan 08, 10, 12:19:31 PM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hi,
I will see if I can chase him for a reply. Please be patient just for a little longer.
Thanks.
blueSalut,
Je vais voir si je peux le poursuivre pour une réponse. S'il vous plaît, soyez patient encore un peu.
Merci.
bleu -
- Répondu par
- blueday
- à Jan 08, 10, 12:22:39 PM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
UPDATE:
I just got an auto reply and he is out of the office/on holiday until 8th January.
I assume that he will be back on the forum on Monday/Tuesday.
Thanks.
blueMISE À JOUR:
Je viens de recevoir une réponse automatique et il est absent du bureau/en vacances jusqu'au 8 janvier.
Je suppose qu'il sera de retour sur le forum lundi/mardi.
Merci.
bleu -
- Répondu par
- hyefivess
- à Jan 08, 10, 03:19:58 PM
- Sr. Member 350
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Its seem that he is always on vacation.
On dirait qu'il est toujours en vacances.
-
- Répondu par
- jfcasino
- à Jan 10, 10, 05:48:46 PM
- Représentant du casino 136
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
I wish I was always on vacation ,this time I was indeed on vacation (as I was when I replied the 2 of Jan), i try to catch up on everything but it is complicated, especially when you are on holiday at the other side of the world with poor internet connection...
Regarding the bday bonus, i assume that they do not give away exactly how you can be eligible for that bonus, cause otherwise it would attract a lot of bonus hunters once that info is available...it is not your case, but this is the most logical reason why they do not give away the exact requirements and they stay with a generic "recent activity at the casino"
Regarding the PM, checking right now
Ciao
RobertoJ'aurais aimé être toujours en vacances ,cette fois j'étais bien en vacances (comme j'étais quand j'ai répondu le 2 janvier), j'essaye de tout rattraper mais c'est compliqué, surtout quand on est en vacances à l'autre bout du monde avec une mauvaise connexion internet ...
Concernant le bonus d'anniversaire, je suppose qu'ils ne disent pas exactement comment vous pouvez être éligible à ce bonus, car sinon cela attirerait beaucoup de chasseurs de bonus une fois que cette information sera disponible... ce n'est pas votre cas, mais c'est le cas. c'est la raison la plus logique pour laquelle ils ne révèlent pas les exigences exactes et s'en tiennent à une "activité récente au casino" générique.
Concernant le MP, je vérifie tout de suite
Ciao
Roberto -
- Répondu par
- hyefivess
- à Jan 10, 10, 06:19:58 PM
- Sr. Member 350
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Thank you for your responce. It's not a good reason why they don't give a b-day bonus but that is my opinion. And I have deposit a lot of money their I think they should give some kind of bonus. Can you do me a favor and check my account again. And if I need to I will play else where to get loyalty points I will.
Hope you had a great time on your vacation.Merci pour ta réponse. Ce n'est pas une bonne raison pour laquelle ils n'accordent pas de bonus d'anniversaire, mais c'est mon avis. Et j'ai déposé beaucoup d'argent, je pense qu'ils devraient donner une sorte de bonus. Pouvez-vous me rendre service et vérifier à nouveau mon compte. Et si j'en ai besoin, je jouerai ailleurs pour obtenir des points de fidélité.
J'espère que vous avez passé de bons moments pendant vos vacances. -
- Répondu par
- satansmuff
- à Jan 11, 10, 08:33:14 AM
- Super Hero 1584
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
I find it very hard to believe that they don't give out info on how become bonus eligable because it would attract bonus hunters......if $4000 in loss isn't enough to "earn" a bonus, I'm sure your bonus hunters will NOT be coming here to find one. Still I keep my account just to see if in the future as your support always tells me if I get a bonus...As soon as they treat me like my business is important to them is when I will start depositing again....untill then just waiting for this future of bonuses!!
J'ai du mal à croire qu'ils ne donnent pas d'informations sur la façon de devenir éligible au bonus, car cela attirerait les chasseurs de bonus... si 4 000 $ de perte ne suffisent pas pour "gagner" un bonus, je suis soyez sûr que vos chasseurs de bonus ne viendront PAS ici pour en trouver un. Je garde quand même mon compte juste pour voir si à l'avenir, car votre support me dit toujours si j'obtiens un bonus... Dès qu'ils me traitent comme si mon entreprise était importante pour eux, c'est à ce moment-là que je recommencerai à déposer.... en attendant, j'attends juste cet avenir de bonus !!
-
- Répondu par
- TAAADAAA
- à Jan 23, 10, 12:22:44 PM
- Superstar Member 5873
- actif la dernière fois il y a environ 7 mois
hello Robert,
I had an account with Allslots before MG leaving the US. My acct is Asr21371808. I was told later that my account was closed, but didnt understand why. Was it because I'm Californian?
Please let me know if I can have the account back.
thanksbonjour Robert,
J'avais un compte chez Allslots avant que MG ne quitte les États-Unis. Mon compte est Asr21371808. On m'a dit plus tard que mon compte avait été fermé, mais je n'ai pas compris pourquoi. Était-ce parce que je suis californien ?
S'il vous plaît laissez-moi savoir si je peux récupérer le compte.
merci -
- Répondu par
- hyefivess
- à Jan 24, 10, 02:34:09 AM
- Sr. Member 350
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
I also want the terms a conditions of bonus can you please provide it so that I can understand what I need to do to get a bonus please.
Thank youJe veux également les termes et conditions du bonus, pouvez-vous s'il vous plaît me les fournir afin que je puisse comprendre ce que je dois faire pour obtenir un bonus s'il vous plaît.
Merci -
- Répondu par
- REDSKINS707
- à Jan 24, 10, 03:27:05 AM
- Full Member 124
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
i just had to say that allslots is by far the greedist casino ive ever deposited with its sad that the US players still allowed to play there dont get to play new games and no bonuses of any kind accept the 10% cashback in which u have to make very large deposits to get somthing worth the trouble of even opening there software !!!!!!! but they do tell u happy birthday if that means any thing to me it means B.S
Je devais juste dire qu'Allslots est de loin le casino gourmand dans lequel j'ai jamais déposé et il est triste que les joueurs américains encore autorisés à y jouer ne puissent pas jouer à de nouveaux jeux et qu'aucun bonus d'aucune sorte n'accepte le cashback de 10 % dans lequel vous devez faites des dépôts très importants pour obtenir quelque chose qui vaut la peine d'ouvrir ce logiciel !!!!!!! mais ils te disent joyeux anniversaire, si ça signifie quelque chose pour moi, ça veut dire BS
-
- Répondu par
- jfcasino
- à Feb 02, 10, 05:50:06 AM
- Représentant du casino 136
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi guys
Sorry for late reply; for the californian guy (lucky you, i'm freezing here) best contact support: i'm just delaying things in this case, and they are fully capable of fixing this
Regarding the T&C of bonus, you can find them here: http://www.allslotscasino.com/clearplay_about.html
If you refer to the bday bonus, there are no specific terms and conditions: the one above apply; they came to me with a reply, after a loooong time, with your situation: they don't disclose to me the details of your account, but they told me that your activity didn't qualify you for a bonus; i've escalated the issue to the dep manager, to understand more on it and to get the details of your gameplay in an official way
Unluckly US at the moment don't get new games not our decision off course...they do get any kind of bonuses, not just the 10%, depends all on activity, the more you play, the best bonus you will receive...Salut les gars
Désolé pour la réponse tardive ; pour le californien (vous avez de la chance, je gèle ici), le meilleur support technique : je ne fais que retarder les choses dans ce cas, et ils sont tout à fait capables de résoudre ce problème
Concernant les CGU du bonus, vous pouvez les retrouver ici : http://www.allslotscasino.com/clearplay_about.html
Si vous faites référence au bonus anniversaire, il n'y a pas de conditions particulières : celles ci-dessus s'appliquent ; ils sont venus me répondre, après très longtemps, avec votre situation : ils ne me divulguent pas les détails de votre compte, mais ils m'ont dit que votre activité ne vous donnait pas droit à un bonus ; j'ai signalé le problème au responsable du développement, pour en savoir plus et obtenir les détails de votre gameplay de manière officielle
Malheureusement, les États-Unis ne reçoivent pas de nouveaux jeux pour le moment ce n'est pas notre décision bien sûr... ils reçoivent n'importe quel type de bonus, pas seulement les 10 %, cela dépend de l'activité, plus vous jouez, le meilleur bonus que vous recevrez... -
- Répondu par
- hyefivess
- à Mar 16, 10, 09:37:21 PM
- Sr. Member 350
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Well I had a very good run at all jackpots casino Last nite started off with a 25.00 deposit. Did good at the slots up and down landed up with 300.00 then it was getting late so i said its do or die. So I went for the gusto I play so many diffrent slots my money was going up and up now i was at 1500.00 I contine to play and it still was going up now its at 18 hundred and change trying to make 2000.00 well now the casino starts messing with me login me out cant sign on so I call support at 3am in the morning and have them check to see what the problem is so I log back on and bam withdrawl before i start losing. Once they start messing with your account that is when you start losing. for all the money that i have put into all jackpots this was my first win at all jackpots. Now waiting for the wire transfer in 15 days they said so lets see what happens. Thank you all jackpots.
Eh bien, j'ai eu un très bon parcours dans tous les casinos à jackpots. La nuit dernière a commencé avec un dépôt de 25,00. J'ai bien fait aux machines à sous de haut en bas, j'ai atterri avec 300,00, puis il se faisait tard, alors j'ai dit que c'était à faire ou à mourir. Alors j'y suis allé pour l'enthousiasme, je joue à tellement de machines à sous différentes, mon argent augmentait et maintenant j'étais à 1500,00, je continue de jouer et il augmentait toujours maintenant, c'est à 18 cents et j'essaie de gagner 2000,00 et bien maintenant, le casino commence me déranger, je me déconnecte, je ne peux pas me connecter, alors j'appelle le support à 3 heures du matin et je leur demande de vérifier quel est le problème, donc je me reconnecte et je me retire avant de commencer à perdre. Une fois qu’ils commencent à jouer avec votre compte, c’est à ce moment-là que vous commencez à perdre. pour tout l'argent que j'ai investi dans tous les jackpots, c'était mon premier gain à tous les jackpots. Maintenant, en attendant le virement bancaire dans 15 jours, ils ont dit, voyons ce qui se passe. Merci à tous les jackpots.
2.7/ 5
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- Répondu par
- jamkam02
- à Apr 30, 10, 01:38:45 PM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hello, I would like to know if I would be able to open a Wildjack mobile account being a US player since I already have a Wildjack Casino Account. Many Thanks.
Bonjour, j'aimerais savoir si je pourrais ouvrir un compte mobile Wildjack en tant que joueur américain puisque j'ai déjà un compte Wildjack Casino. Merci beaucoup.
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- Répondu par
- jfcasino
- à Apr 30, 10, 05:34:33 PM
- Représentant du casino 136
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
mmmh good question...I'll need a couple of days to answer cause offices are closed for weekend...try download wild jack mobile casino, skip registration and if possible insert your regular wild jack account number...let me know the outcome...
mmmh bonne question... J'aurai besoin de quelques jours pour répondre car les bureaux sont fermés pour le week-end... essayez de télécharger le casino mobile Wild Jack, ignorez l'inscription et si possible insérez votre numéro de compte Wild Jack habituel... faites-le-moi savoir le résultat...
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- Répondu par
- jamkam02
- à Apr 30, 10, 10:20:55 PM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
mmmh good question...I'll need a couple of days to answer cause offices are closed for weekend...try download wild jack mobile casino, skip registration and if possible insert your regular wild jack account number...let me know the outcome...
Hello, I was able to download the casino and was able to loggin with my Wildjack Casino account.....but how do I receive the free $10 no deposit bonus because when I downloaded the mobile casino it says that I will receive a free $10 bonus. Many Thanks.
mmmh bonne question... J'aurai besoin de quelques jours pour répondre car les bureaux sont fermés pour le week-end... essayez de télécharger le casino mobile Wild Jack, ignorez l'inscription et si possible insérez votre numéro de compte Wild Jack habituel... faites-le-moi savoir le résultat...
Bonjour, j'ai pu télécharger le casino et me connecter avec mon compte Wildjack Casino..... mais comment puis-je recevoir le bonus gratuit de 10 $ sans dépôt car lorsque j'ai téléchargé le casino mobile, il est dit que je recevrai un bonus gratuit Bonus de 10 $. Merci beaucoup. -
- Répondu par
- ladywithgun
- à May 01, 10, 12:50:28 AM
- Hero Member 576
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
you say we usa people get the bonuses but i havent gotten the last few offered like 3o bucks today and last months stimulis 10 bucks......and i deposit regularly
vous dites que nous, les Américains, obtenons les bonus mais je n'ai pas reçu les derniers offerts comme 3o dollars aujourd'hui et les mois derniers, 10 dollars de stimulation... et je dépose régulièrement
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- Répondu par
- jfcasino
- à May 01, 10, 03:01:30 PM
- Représentant du casino 136
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
You get it regardless where u come from, but maybe you deposited and cashed out before receiving the bonus?
Vous l'obtenez, peu importe d'où vous venez, mais peut-être avez-vous déposé et encaissé avant de recevoir le bonus ?
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- Répondu par
- ladywithgun
- à May 01, 10, 04:42:49 PM
- Hero Member 576
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
the bonuses i speak of are no deposit bonuses
les bonus dont je parle sont des bonus sans dépôt
activités de LCB au cours des dernières 24 heures
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