Hello LCB goers and Welcome to Betty Wins!
Betty Wins is the latest Cryptocurrency online casino and here, you may get all the latest information as well as support for all of your queries about us!
Betty Wins offers:
* Instant Withdrawals!
* 24/7 Live chat support!
* Various cryptocurrency options!
* Bonuses, Comp Shop, Cashbacks and many more!
Welcome to Betty Wins and may Lady Luck be ever by your side!
Fil de discussion sur le soutien et les plaintes de Betty Wins

- Créé par
- BettyWins
-
Représentant du casino 14
- actif la dernière fois il y a environ 3 jours
Meilleurs bonus
Les lecteurs de ce sujet ont également lu :
-
Avis sur Spinly Casino Bonus d'inscription : 100 % jusqu'à 0,0035 ₿ Bonus de rechargement : 50 % jusqu'à 0,0035 ₿ L'offre expire : veuillez contacter le service client pour obtenir ces...
LuBonus et promotions du casino Spinly
1 435il y a environ 2 mois -
Du Bitcoin et Ethereum aux cryptomonnaies plus récentes comme Solana et Dogecoin, toutes les cryptomonnaies ne sont pas adaptées aux casinos en ligne. Chacune d'entre elles offre des avantages...
LuLes meilleures crypto-monnaies pour les ...
3 423il y a environ 2 mois -
Je suis constamment expulsé du chat et cela efface également mes conversations, donc si le support répond, je ne le comprends pas
LuFERMÉ : [en raison de l'inactivité de l'...
8 647il y a environ 2 mois
Meilleurs bonus
-
BettyWins
$150
No Deposit Bonus - Exclusive
LCBTOGO code
Veuillez se connecter ou s'inscrire pour poster ou commenter.
-
- Créé par
- BettyWins
- à Feb 26, 25, 06:39:31 AM
-
Représentant du casino 14
- actif la dernière fois il y a environ 3 jours
OriginalTraduction
traduit par
Bonjour aux fans de LCB et bienvenue chez Betty Wins !
Betty Wins est le dernier casino en ligne de crypto-monnaie et ici, vous pouvez obtenir toutes les dernières informations ainsi qu'une assistance pour toutes vos questions à notre sujet !
Betty Wins propose :
* Retraits instantanés !
* Assistance par chat en direct 24h/24 et 7j/7 !
* Diverses options de crypto-monnaie !
* Bonus, Comp Shop, Cashbacks et bien plus encore !
Bienvenue chez Betty Wins et que Dame Chance soit toujours à vos côtés ! -
- Répondu par
- JovanaV
- à Feb 26, 25, 07:08:14 AM
-
Modérateur 3010
- actif la dernière fois il y a environ 25 minutes
Welcome on board! Happy to have you here!
Bienvenue à bord ! Heureux de vous compter parmi nous !
-
- Répondu par
- Bixy
- à Feb 26, 25, 07:30:22 AM
-
Modérateur 5097
- actif la dernière fois il y a environ 2 jours
-
- Répondu par
- Anchi
- à Feb 26, 25, 07:45:04 AM
-
Admin 13897
- actif la dernière fois il y a environ 10 heures
-
- Répondu par
- Zlajdza
- à Feb 26, 25, 07:53:36 AM
-
Modérateur 18
- en ligne
It's great pleasure to welcome you!
C'est avec grand plaisir que nous vous accueillons !
-
- Répondu par
- grandmastrFLUSH
- à Feb 26, 25, 02:22:02 PM
-
Sr. Newbie 45
- en ligne
My issue deals with experiencing bugs with the Betty Wins website while playing the LCB promoted welcome bonus. At the heart of online gaming and deciding where to play is fairness. Being unfair is a deal breaker in my book. With that said, I think I'll go ahead and paste the emails between Betty Wins support and myself. I'm seeking help this because Betty Wins has stopped replying. Initial email I sent: Hello Betty Wins Support, I am writing to request a one-time exception to cash out my $50 welcome bonus winnings due to a potential glitch in the system during the morning of Feb. 23, 2025. I experienced a discrepancy in my wagering requirements and did not receive the pop-up notification upon completion, as stated by live support rep, Tony, on Feb. 23, 2025 at 07:39:55. Prior to playing Diamond Fiesta, my remaining wagering requirement was approximately $2600. After a coupon reversal of $2278.52, my remaining playthrough must have been $2325.52 and not $2600+. Also, your support agent, Tony, confirmed that a pop-up message should have appeared upon completion of wagering, but it did not. My Diamond Fiesta history shows two wagers placed within one second of each other, making it impossible to have clicked through a pop-up notification. As a player that understands bonuses, playthrough, etc., more winnings is not the goal with respect to no deposit bonuses. Rather, the goal is achieving max cashout and I had realized that goal. With that in mind, placing additional wagers after this is not something I would ever knowingly or intentionally do I believe this is an opportunity for Betty Wins to demonstrate its commitment to fair play and excellent customer service. I request a one-time exception to cash out my $50 winnings. Thank you for your time and consideration. James K. - grandmastrFLUSH Username: grandmastrflsuh Bonus code redeemed: LCBTOGO Last wager placed on Diamond Fiesta at 08:23:52. Betty Wins Support response: Hi grandmastrFLUSH, Hope that you are well and safe. As far as we can notice from your email, you understood the procedure of coupon reversal with the aim of removing the excess amount from the balance upon finishing the wagering requirements. Please note that we understand your concern and point of view when it comes to this situation, but unfortunately, we are not able to process back your winnings as you have already played them once the excess amount has been removed. We hope that your general impression will approve with the future gameplay on our platform! Thank you for your patience and understanding in this matter. Kind Regards, Greta BettyWins Support My response to support declining my request: Subject: Urgent Reconsideration: Unacceptable Loss of $50 Due to Misleading Playthrough Balance & Lack of Notification - Seeking 3rd Party Resolution To Betty Wins Support: I am writing to express my utter dissatisfaction with your handling of the Welcome Bonus I redeemed today and the subsequent loss of my $50 cash out. Your response completely disregards the critical errors on your platform that directly caused this loss. Your system's failure to provide accurate information and clear notifications led to a direct, tangible loss of my $50. Let me reiterate the specific issues: Critical Misleading Playthrough Balance: Before playing, I verified my playthrough balance, which showed approximately $2,600+. Your system, however, indicates the remaining playthrough was $2,352 (based on the coupon reversal amount plus $50 not reversed). This significant discrepancy led me to believe I had approximately $250 left to wager. This is a severe error on your platform. I demand a full review of your system's gameplay logs to verify this. Since the playthrough progress is not readily visible during slot play, I relied on the information available before starting. This information was fundamentally incorrect. The $50 Trigger Wager: Having either $2352 or $2600+ left to wager, I would place $50 wagers to complete the playthrough efficiently. Critically, because of the inaccurate playthrough balance and the absence of any pop-up notification, I placed a $50 wager immediately following the coupon reversal. This wager was my entire remaining $50 balance. Had I been accurately informed that the playthrough was complete and the balance adjusted, I would never have placed this wager. The misleading playthrough balance and the lack of a pop-up directly caused the loss of my $50. Complete Lack of Pop-Up Notification: There was no pop-up message or any notification informing me that the playthrough was complete and the coupon reversal had occurred. This lack of real-time communication is a fundamental flaw in your system. Per live support rep, Tony, had the standard practice of displaying a message indicating playthrough was complete actually happened, it would have prevented this entire situation. I understand there's a possibility that the playthrough balance I viewed on my end may not perfectly align with the data recorded on your system. However, this potential discrepancy is still a direct result of your platform's failure to provide accurate and consistent information to the user. The burden of proof lies with your company to demonstrate that the information displayed to me was accurate. Furthermore, even if there was a display error, the absence of a pop-up notification confirming the completion of the playthrough is a critical failure. Therefore, I expect the following: Immediate Reimbursement of the $50: Due to your platform's errors, I demand the immediate return of my lost $50 in order to cash out. A Thorough Review of System Gameplay Logs & System Audit: I demand a detailed review of your system's gameplay logs to verify the playthrough balance discrepancy. It is your platform's responsibility to maintain accurate and up-to-date information for players. Any claim of user-side technical issues, such as a need to refresh the page, is an attempt to deflect responsibility for a fundamental flaw in your system's data presentation. Furthermore, the absence of a pop-up notification contradicts any argument that the correct information was available. This is not simply a review of my personal logs, but an opportunity for your company to audit your system's accuracy and integrity. I also want to reiterate that the playthrough balance is not easily visible during slot play, and this is why I checked it beforehand. If your system is so reliant on page refreshes, you need to make this information readily available during slot play. I demand a full system audit to determine the root cause of the discrepancy. Implementation of Clear Pop-Up Notifications: I demand that your system be updated to ensure clear, unambiguous pop-up notifications for all bonus-related balance adjustments - just like the other RTG/SpinLogic casinos do. Please be advised that if I do not receive a satisfactory resolution, I will be compelled to seek resolution through third-party channels, including but not limited to: Filing a formal complaint with the appropriate regulatory authorities. Publicly sharing my experience on social media and relevant review platforms. Seeking assistance from independent dispute resolution services. I urge you to reconsider your position and rectify this egregious error immediately. I welcome a prompt and satisfactory response. Sincerely, James K. I'll save additional comments until you have a chance to provide input, feedback, and please do hesiatte tp ask any questions you may have. Thanks again.
Montant contesté: 50$
Casino: BettyWins Casino
Cas #: 2973
Mon problème concerne les bugs rencontrés sur le site Web de Betty Wins lorsque je joue au bonus de bienvenue promu par LCB. Au cœur du jeu en ligne et du choix de l'endroit où jouer se trouve l'équité. Être injuste est un facteur décisif à mon avis. Cela dit, je pense que je vais aller de l'avant et coller les e-mails entre le support Betty Wins et moi-même. Je cherche de l'aide car Betty Wins a cessé de répondre. E-mail initial que j'ai envoyé : Bonjour, support Betty Wins, Je vous écris pour demander une exception unique pour encaisser mes gains de bonus de bienvenue de 50 $ en raison d'un problème potentiel dans le système au cours de la matinée du 23 février 2025. J'ai rencontré une divergence dans mes conditions de mise et je n'ai pas reçu la notification contextuelle à la fin, comme l'a déclaré le représentant du support en direct, Tony, le 23 février 2025 à 07:39:55. Avant de jouer à Diamond Fiesta, mon exigence de mise restante était d'environ 2600 $. Après un renversement de coupon de 2278,52 $, mon jeu restant devait être de 2325,52 $ et non de 2600 $+. De plus, votre agent d'assistance, Tony, a confirmé qu'un message contextuel aurait dû apparaître à la fin des mises, mais ce n'est pas le cas. Mon historique Diamond Fiesta montre deux mises placées à une seconde d'intervalle, ce qui rend impossible le fait d'avoir cliqué sur une notification contextuelle. En tant que joueur qui comprend les bonus, les mises, etc., plus de gains ne sont pas l'objectif en ce qui concerne les bonus sans dépôt. L'objectif est plutôt d'atteindre le retrait maximal et j'avais atteint cet objectif. Dans cet esprit, placer des mises supplémentaires après cela n'est pas quelque chose que je ferais sciemment ou intentionnellement. Je pense que c'est une opportunité pour Betty Wins de démontrer son engagement envers le jeu équitable et un excellent service client. Je demande une exception unique pour encaisser mes gains de 50 $. Merci pour votre temps et votre considération. James K. - grandmastrFLUSH Nom d'utilisateur : grandmastrflsuh Code bonus utilisé : LCBTOGO Dernier pari placé sur Diamond Fiesta à 08:23:52. Réponse du support Betty Wins : Bonjour grandmastrFLUSH, J'espère que vous allez bien et que vous êtes en sécurité. D'après ce que nous avons pu constater dans votre e-mail, vous avez compris la procédure d'annulation du coupon dans le but de retirer le montant excédentaire du solde une fois les conditions de mise remplies. Veuillez noter que nous comprenons votre inquiétude et votre point de vue concernant cette situation, mais malheureusement, nous ne sommes pas en mesure de traiter vos gains car vous les avez déjà joués une fois le montant excédentaire retiré. Nous espérons que votre impression générale sera positive pour le futur gameplay sur notre plateforme ! Merci pour votre patience et votre compréhension à ce sujet. Cordialement, Greta Assistance BettyWins Ma réponse au support refusant ma demande : Objet : Réexamen urgent : Perte inacceptable de 50 $ en raison d'un solde de jeu trompeur et d'un manque de notification - Recherche d'une résolution par un tiers À l'assistance Betty Wins : Je vous écris pour vous faire part de mon mécontentement total quant à votre gestion du bonus de bienvenue que j'ai utilisé aujourd'hui et de la perte ultérieure de mes 50 $ encaissés. Votre réponse ne tient absolument pas compte des erreurs critiques sur votre plateforme qui ont directement causé cette perte. L'incapacité de votre système à fournir des informations précises et des notifications claires a entraîné une perte directe et tangible de mes 50 $. Permettez-moi de réitérer les problèmes spécifiques : Solde de jeu critique et trompeur : Avant de jouer, j'ai vérifié mon solde de jeu, qui indiquait environ 2 600 $+. Votre système indique cependant que le jeu restant était de 2 352 $ (sur la base du montant de l'annulation du coupon plus 50 $ non annulés). Cet écart important m'a amené à croire qu'il me restait environ 250 $ à miser. Il s'agit d'une erreur grave sur votre plateforme. Je demande un examen complet des journaux de jeu de votre système pour vérifier cela. Étant donné que la progression du jeu n'est pas facilement visible pendant le jeu de machine à sous, je me suis fié aux informations disponibles avant de commencer. Ces informations étaient fondamentalement incorrectes. Le pari de déclenchement de 50 $ : ayant soit 2352 $ soit 2600 $+ à parier, je placerais des paris de 50 $ pour terminer le jeu efficacement. De manière critique, en raison du solde de jeu inexact et de l'absence de notification contextuelle, j'ai placé un pari de 50 $ immédiatement après l'annulation du coupon. Ce pari représentait la totalité de mon solde restant de 50 $. Si j'avais été correctement informé que le jeu était terminé et que le solde avait été ajusté, je n'aurais jamais placé ce pari. Le solde de jeu trompeur et l'absence de fenêtre contextuelle ont directement causé la perte de mes 50 $. Absence totale de notification contextuelle : il n'y avait aucun message contextuel ni aucune notification m'informant que le jeu était terminé et que l'annulation du coupon avait eu lieu. Ce manque de communication en temps réel est une faille fondamentale de votre système. Selon le représentant du support en direct, Tony, si la pratique standard consistant à afficher un message indiquant que la partie était terminée s'était réellement produite, cela aurait évité toute cette situation. Je comprends qu'il est possible que le solde de jeu que j'ai consulté de mon côté ne corresponde pas parfaitement aux données enregistrées sur votre système. Cependant, cette divergence potentielle est toujours le résultat direct de l'incapacité de votre plateforme à fournir des informations précises et cohérentes à l'utilisateur. La charge de la preuve incombe à votre entreprise pour démontrer que les informations qui m'ont été affichées étaient exactes. De plus, même s'il y a eu une erreur d'affichage, l'absence d'une notification contextuelle confirmant la fin de la partie est un échec critique. Par conséquent, j'attends ce qui suit : Remboursement immédiat des 50 $ : En raison des erreurs de votre plateforme, j'exige le retour immédiat de mes 50 $ perdus afin de pouvoir les encaisser. Un examen approfondi des journaux de jeu du système et un audit du système : J'exige un examen détaillé des journaux de jeu de votre système pour vérifier l'écart de solde de jeu. Il est de la responsabilité de votre plateforme de maintenir des informations exactes et à jour pour les joueurs. Toute allégation de problèmes techniques côté utilisateur, comme la nécessité d'actualiser la page, est une tentative de détourner la responsabilité d'un défaut fondamental dans la présentation des données de votre système. De plus, l'absence d'une notification contextuelle contredit tout argument selon lequel les informations correctes étaient disponibles. Il ne s'agit pas simplement d'un examen de mes journaux personnels, mais d'une opportunité pour votre entreprise de vérifier l'exactitude et l'intégrité de votre système. Je tiens également à réitérer que le solde de jeu n'est pas facilement visible pendant le jeu aux machines à sous, et c'est pourquoi je l'ai vérifié au préalable. Si votre système dépend tellement des actualisations de page, vous devez rendre ces informations facilement disponibles pendant le jeu aux machines à sous. J'exige un audit complet du système pour déterminer la cause profonde de l'écart. Mise en œuvre de notifications contextuelles claires : j'exige que votre système soit mis à jour pour garantir des notifications contextuelles claires et sans ambiguïté pour tous les ajustements de solde liés aux bonus - tout comme le font les autres casinos RTG/SpinLogic. Veuillez noter que si je ne reçois pas de résolution satisfaisante, je serai obligé de chercher une solution par le biais de canaux tiers, y compris, mais sans s'y limiter : Déposer une plainte officielle auprès des autorités réglementaires compétentes. Partager publiquement mon expérience sur les réseaux sociaux et les plateformes d'évaluation pertinentes. Demander l'aide de services indépendants de résolution des litiges. Je vous exhorte à reconsidérer votre position et à rectifier immédiatement cette erreur flagrante. Je vous souhaite une réponse rapide et satisfaisante. Sincèrement, James K. Je conserverai les commentaires supplémentaires jusqu'à ce que vous ayez la possibilité de fournir des commentaires, des retours, et n'hésitez pas à poser toutes les questions que vous pourriez avoir. Merci encore.
Montant contesté: 50$
Casino: BettyWins Casino
Cas #: 2973
-
- Répondu par
- BettyWins
- à Feb 28, 25, 07:11:08 AM
-
Représentant du casino 14
- actif la dernière fois il y a environ 3 jours
Hi grandmastrFLUSH,
I hope you're having a great day.
Please note that I've sent a reply to your inbox regarding the grievance.
I hope you're satisfied with the resolution. Of course, if you still need any assistance from my end, I'm available at all times!
Kind Regards,
Stacey
Betty Wins ManagementSalut grandmastrFLUSH ,
J'espère que tu passes une bonne journée.
Veuillez noter que j'ai envoyé une réponse dans votre boîte de réception concernant le grief.
J'espère que vous êtes satisfait de la résolution du problème. Bien entendu, si vous avez encore besoin d'aide de ma part, je suis disponible à tout moment !
Cordialement,
Stacey
Gestion de Betty Wins -
- Répondu par
- Cindy Murphy
- à Feb 28, 25, 05:05:48 PM
- Sr. Newbie 24
- actif la dernière fois il y a environ 12 heures
In the last week I have made three separate deposits via bitcoin to the casino’s wallet address, which I copied in order to withdraw my winnings because I had never made a withdrawal before. None of my deposits made it into my account. I have made many bitcoin deposits in the past I know how to use my wallet. I’ve had a wallet for about 20 years now so I am not new to bitcoin I have receipts for all my payments that I sent as well as the bitcoin address that I sent them to. The first time I thought I was doing something wrong. The second time I didn’t know what to think but now that this has happened three times I know it’s not something that I’m doing. It’s definitely something that is happening on their end.
I attached a screenshot of my transaction history from my wallet. That screenshot shows three transactions that were sent to Betty wins and it also shows two deposits I wasn't able to crop them out. The last ttransactions on the bottom is A $50 deposit from Moon pay because I needed to fund my wallet in order to send bitcoin over to Bettywins. The second deposit is from winnings I received from orbital casino, which is what I used to make my deposit the third time because I had already spent the money from my moon pay deposit on the first two unsuccessful transactions.
Montant contesté: 50$
Casino: BettyWins Casino
Cas #: 2982
La semaine dernière, j'ai effectué trois dépôts distincts via Bitcoin sur l'adresse du portefeuille du casino, que j'ai copiée afin de retirer mes gains car je n'avais jamais effectué de retrait auparavant. Aucun de mes dépôts n'a été crédité sur mon compte. J'ai effectué de nombreux dépôts en Bitcoin dans le passé et je sais comment utiliser mon portefeuille. J'ai un portefeuille depuis environ 20 ans maintenant, donc je ne suis pas nouveau dans le domaine du Bitcoin. J'ai des reçus pour tous mes paiements que j'ai envoyés ainsi que l'adresse Bitcoin à laquelle je les ai envoyés. La première fois, j'ai pensé que je faisais quelque chose de mal. La deuxième fois, je ne savais pas quoi penser, mais maintenant que cela s'est produit trois fois, je sais que ce n'est pas quelque chose que je fais. C'est certainement quelque chose qui se passe de leur côté.
J'ai joint une capture d'écran de mon historique de transactions depuis mon portefeuille. Cette capture d'écran montre trois transactions qui ont été envoyées à Betty Wins et elle montre également deux dépôts que je n'ai pas pu recadrer. La dernière transaction en bas est un dépôt de 50 $ de Moon Pay car j'avais besoin de financer mon portefeuille pour envoyer des bitcoins à Bettywins. Le deuxième dépôt provient des gains que j'ai reçus du casino orbital, que j'ai utilisé pour faire mon troisième dépôt car j'avais déjà dépensé l'argent de mon dépôt Moon Pay sur les deux premières transactions infructueuses.
Montant contesté: 50$
Casino: BettyWins Casino
Cas #: 2982
-
- Répondu par
- Elizabeth Morris
- à Feb 28, 25, 06:03:26 PM
-
Sr. Newbie 27
- actif la dernière fois il y a environ 21 heures
I have completed the $4000 worth of playthrough on the no deposit sign up offer. I have sent in all documents requested for account verification and it has been 3 weeks and I still have not been contacted nor my account verified. I have asked about deposit but have been told to wait till my kyc is approved. I have never had a kyc take 3 plus weeks and at every point of contact I am told several business days. I have exceeded this and would some response and reason so I can complete verification and withdraw my winnings. Amount is $50.
Montant contesté: 50$
Casino: BettyWins Casino
Cas #: 2983
J'ai terminé les 4000 $ de jeu sur l'offre d'inscription sans dépôt. J'ai envoyé tous les documents demandés pour la vérification du compte et cela fait 3 semaines et je n'ai toujours pas été contacté ni mon compte vérifié. J'ai posé des questions sur le dépôt mais on m'a dit d'attendre que mon kyc soit approuvé. Je n'ai jamais eu de kyc prenant plus de 3 semaines et à chaque point de contact, on me dit plusieurs jours ouvrables. J'ai dépassé ce délai et j'aimerais une réponse et une raison pour que je puisse terminer la vérification et retirer mes gains. Le montant est de 50 $.
Montant contesté: 50$
Casino: BettyWins Casino
Cas #: 2983
-
- Répondu par
- Sha000
- à Feb 28, 25, 07:57:28 PM
-
Newbie 2
- actif la dernière fois il y a environ 2 jours
Upon signing up with a free bonus i met the wagering requirements and was told as soon as verification is completed i can make the withdrawal. Sent my verification documents to them on 2/25 just got email on 2/28 I was verified. Went to cashier request 20 bitcoin payout got an email to verify my bitcoin address, verified. Then didn't receive money. Customer support then said I have to make a $15 deposit verification to withdraw the $20. After verification of documents and bitcoin address they ask for a verification deposit. That's not what I was told in the beginning
Montant contesté: 20$
Casino: BettyWins Casino
Cas #: 2984
Lors de mon inscription avec un bonus gratuit, j'ai rempli les conditions de mise et on m'a dit que dès que la vérification serait terminée, je pourrais effectuer le retrait. Je leur ai envoyé mes documents de vérification le 25/02 et je viens de recevoir un e-mail le 28/02, j'ai été vérifié. Je suis allé à la caisse pour demander un paiement de 20 bitcoins et j'ai reçu un e-mail pour vérifier mon adresse bitcoin, vérifiée. Ensuite, je n'ai pas reçu d'argent. Le service client m'a alors dit que je devais effectuer une vérification de dépôt de 15 $ pour retirer les 20 $. Après vérification des documents et de l'adresse bitcoin, ils demandent un dépôt de vérification. Ce n'est pas ce qu'on m'a dit au début
Montant contesté: 20$
Casino: BettyWins Casino
Cas #: 2984
-
- Répondu par
- Dree Tomlinson
- à Mar 01, 25, 03:56:41 AM
- Newbie 1
- actif la dernière fois il y a environ 15 jours
Hello, the website doesn't work, I try to log in after making an account and it just keeps telling me to log in.
Bonjour, le site ne fonctionne pas, j'essaie de me connecter après avoir créé un compte et il continue de me dire de me connecter.
-
- Répondu par
- suave415
- à Mar 02, 25, 07:59:00 PM
-
Jr. Member 50
- actif la dernière fois il y a environ 4 heures
Greetings Betty Wins Casino rep,
Here's my issue with Betty Wins Casino.
I made deposits with the casino and under the My Rewards section, it clearly stated and promoted Daily Rewards
After twice making deposits on two separate days and not winning anything, I expected two separate Daily Rewards.
Promoting something but not delivering as advertised is considered a scam operation in the United States of America where I reside.
I didn't get anything.
I reached out to support and I also emailed support and basically the response I got was go away.
Then, I brought my issue onto this site and some rep from Betty Wins Casino posted this response to this site regarding my complaint:
Thank you all for joining Betty Wins! We hope that this new Casino will bring you all joy and plenty of luck!
Given that we have been live for only 10 days, we do have some minor technical gimmicks to overcome. The Daily Rewards program is in the final stages of production and we expect for the distribution to start in the next 7 days.
Thank you all for your understanding and patience and we'll make sure to reward your Loyalty!
It has been more than 10 days and I have yet to receive anything. In fact, I am missing another Daily Reward.
So I am expecting to be compensated for my 3 Daily Rewards that have yet to be credited to my account and for the time and general terrible customer service I've experienced with Betty Wins.
For a new casino, I feel like Betty Wins management has it wrong regarding how to run a casino:
You treat your customers and give them perks in the honeymoon phase
AND THEN
When the casino has them hooked, that's when the disrespect should make it's presence known.
I thank you in advance for your time and consideration with regards to this matter and I look forward to your response.
Salutations, représentant du casino Betty Wins,
Voici mon problème avec Betty Wins Casino.
J'ai effectué des dépôts auprès du casino et dans la section Mes récompenses, il était clairement indiqué et promu les récompenses quotidiennes
Après avoir effectué deux dépôts sur deux jours différents et n'avoir rien gagné, je m'attendais à deux récompenses quotidiennes distinctes.
Promouvoir quelque chose sans le livrer comme annoncé est considéré comme une escroquerie aux États-Unis d'Amérique où je réside.
Je n'ai rien reçu.
J'ai contacté le support et j'ai également envoyé un e-mail au support et, en gros, la réponse que j'ai reçue était "partez".
Ensuite, j'ai fait part de mon problème sur ce site et un représentant du Betty Wins Casino a publié cette réponse sur ce site concernant ma plainte :
Merci à tous d'avoir rejoint Betty Wins ! Nous espérons que ce nouveau casino vous apportera à tous de la joie et beaucoup de chance !
Étant donné que nous ne sommes en ligne que depuis 10 jours, nous devons surmonter quelques petits problèmes techniques. Le programme de récompenses quotidiennes est en phase finale de production et nous prévoyons que la distribution commencera dans les 7 prochains jours.
Merci à tous pour votre compréhension et votre patience et nous veillerons à récompenser votre fidélité !
Cela fait plus de 10 jours et je n'ai toujours rien reçu. En fait, il me manque une autre récompense quotidienne.
Je m'attends donc à être indemnisé pour mes 3 récompenses quotidiennes qui n'ont pas encore été créditées sur mon compte et pour le temps et le service client général épouvantable que j'ai connu avec Betty Wins.
Pour un nouveau casino, j'ai l'impression que la direction de Betty Wins a tort sur la façon de gérer un casino :
Vous traitez vos clients et leur offrez des avantages pendant la phase de lune de miel
ET PUIS
Lorsque le casino les a accrochés, c'est à ce moment-là que le manque de respect doit se faire sentir.
Je vous remercie par avance pour le temps et l’attention que vous voudrez bien accorder à cette question et j’attends votre réponse avec impatience.
-
- Répondu par
- Acidodna1000
- à Mar 02, 25, 08:02:22 PM
-
Newbie 13
- actif la dernière fois il y a environ 2 jours
i won't complain but i don't think there are lot of good chances at this casino, and i personally hate thegames i ratehr play something more modern with lots of sounds
je ne me plaindrai pas mais je ne pense pas qu'il y ait beaucoup de bonnes chances dans ce casino, et je déteste personnellement les jeux, je préfère jouer à quelque chose de plus moderne avec beaucoup de sons
-
- Répondu par
- BettyWins
- à Mar 03, 25, 03:49:04 AM
-
Représentant du casino 14
- actif la dernière fois il y a environ 3 jours
Hello Cindy Murphy,
I hope you're well and safe.
Please accept my sincerest apologies for addressing your deposit-related issue just now. If you still haven't received your deposit, please provide your username or e-mail address to LCB representatives and I will review your account immediately.
Thank you for your understanding and please do not hold back on asking about anything!
Best Regards,
Stacey
Betty Wins ManagementBonjour Cindy Murphy,
J'espère que tu vas bien et que tu es en sécurité.
Veuillez accepter mes plus sincères excuses pour avoir abordé votre problème lié au dépôt à l'instant. Si vous n'avez toujours pas reçu votre dépôt, veuillez fournir votre nom d'utilisateur ou votre adresse e-mail aux représentants de LCB et j'examinerai votre compte immédiatement.
Merci de votre compréhension et n'hésitez pas à poser toutes vos questions !
Cordialement,
Stacey
Gestion de Betty Wins -
- Répondu par
- BettyWins
- à Mar 03, 25, 03:52:36 AM
-
Représentant du casino 14
- actif la dernière fois il y a environ 3 jours
Hello Elizabeth Morris,
I hope that you are enjoying your week.
Can you please provide your account username or e-mail address to LCB representatives?
I will do my best to review your account and KYC status as quickly as possible.
Thank you!
Best Regards,
Stacey
Betty Wins ManagementBonjour Elizabeth Morris,
J'espère que vous profitez de votre semaine.
Pouvez-vous s'il vous plaît fournir le nom d'utilisateur de votre compte ou votre adresse e-mail aux représentants de LCB ?
Je ferai de mon mieux pour examiner votre compte et votre statut KYC le plus rapidement possible.
Merci!
Cordialement,
Stacey
Gestion de Betty Wins -
- Répondu par
- BettyWins
- à Mar 03, 25, 04:08:50 AM
-
Représentant du casino 14
- actif la dernière fois il y a environ 3 jours
Hi Sha000,
I hope you are well and having a great day!
Please note that in our Terms & Conditions, Betty does state that a deposit may be needed if there weren't any prior deposits made on the account.
If you check the term 6.2.i. it states the following:
- "If requesting a withdrawal from a non-deposit bonus, a verification deposit is required if no prior deposit was made."
I must emphasize that the verification deposit serves only to establish the withdrawal method. The verification deposit does not have to be wagered and it can be withdrawn instantly along with your free bonus winnings.
I hope that I was able to help with this information and, of course, if anything else is needed, we're here for you!
Sincerely,
Stacey
Betty Wins Casino
Salut Sha000 ,
J’espère que vous allez bien et que vous passez une bonne journée !
Veuillez noter que dans nos conditions générales, Betty indique qu'un dépôt peut être nécessaire s'il n'y a pas eu de dépôts antérieurs effectués sur le compte.
Si vous vérifiez le terme 6.2.i., il stipule ce qui suit :
- « Si vous demandez un retrait d'un bonus sans dépôt, un dépôt de vérification est requis si aucun dépôt préalable n'a été effectué. »
Je tiens à souligner que le dépôt de vérification sert uniquement à établir la méthode de retrait. Le dépôt de vérification n'a pas besoin d'être misé et il peut être retiré instantanément avec vos gains de bonus gratuits.
J'espère avoir pu vous aider avec ces informations et, bien sûr, si autre chose est nécessaire, nous sommes là pour vous !
Sincèrement,
Stacey
Betty gagne au casino -
- Répondu par
- BettyWins
- à Mar 03, 25, 04:56:32 AM
-
Représentant du casino 14
- actif la dernière fois il y a environ 3 jours
Hi suave415,
I hope you had a great weekend!
Thank you for reaching out to us! Daily Rewards have indeed been unavailable for the first couple of days after Betty Wins launched. I can assure you, the Management had no intention of misleading our users in any way and exactly because of it, the Daily Rewards were only presented and explained in the My Rewards section in broad terms. This was only done so our new users are aware of this new feature.
Nonetheless, we are fully aware of the fact that it may have been interpreted otherwise.
Therefore, for your trouble, Betty was more than happy to credit your account with a bonus slightly larger than what the total Daily Reward amount would have been!
I sincerely hope that this will elevate your experience at Betty Wins and that together, we'll improve even further!
Kind Regards,
Stacey
Betty Wins ManagementSalut suave415 ,
J’espère que vous avez passé un bon week-end !
Merci de nous avoir contactés ! Les récompenses quotidiennes n'ont en effet pas été disponibles pendant les deux premiers jours suivant le lancement de Betty Wins. Je peux vous assurer que la direction n'avait aucune intention de tromper nos utilisateurs de quelque manière que ce soit et c'est précisément pour cette raison que les récompenses quotidiennes n'ont été présentées et expliquées que dans la section Mes récompenses en termes généraux. Cela n'a été fait que pour que nos nouveaux utilisateurs soient informés de cette nouvelle fonctionnalité.
Nous sommes néanmoins pleinement conscients que cela a pu être interprété autrement.
Par conséquent, pour votre peine, Betty était plus qu'heureuse de créditer votre compte d'un bonus légèrement supérieur au montant total de la récompense quotidienne qu'aurait été !
J'espère sincèrement que cela améliorera votre expérience chez Betty Wins et qu'ensemble, nous nous améliorerons encore davantage !
Cordialement,
Stacey
Gestion de Betty Wins -
- Répondu par
- BettyWins
- à Mar 03, 25, 08:41:19 AM
-
Représentant du casino 14
- actif la dernière fois il y a environ 3 jours
Hello Cindy Murphy,
I trust you're well.
We received your account username from LCB and I'm happy to say that your funds have reached our end, so no worries. At the moment, as you have active balance on your account from your free bonus winnings, the deposits are still pending. It is normal system behavior that a deposit, or any other transaction, can only be credited when your balance is under $1.00.
At the moment, as your account is fully verified, you simply need to submit a withdrawal request, have your winnings paid out to your wallet and your deposit will be credited automatically!
If you need any help with your withdrawal, please contact our Customer Service through Live chat, our agents will be more than happy to assist you!
Congratulations on your win and best of luck playing at Betty Wins!
Sincerely,
Stacey
Betty Wins ManagementBonjour Cindy Murphy ,
J'espère que tu vas bien.
Nous avons reçu votre nom d'utilisateur de LCB et je suis heureux de vous annoncer que vos fonds sont parvenus jusqu'à nous, donc ne vous inquiétez pas. Pour le moment, comme vous avez un solde actif sur votre compte grâce à vos gains de bonus gratuits, les dépôts sont toujours en attente. Il est normal qu'un dépôt, ou toute autre transaction, ne puisse être crédité que lorsque votre solde est inférieur à 1,00 $.
À l'heure actuelle, votre compte étant entièrement vérifié, il vous suffit de soumettre une demande de retrait, de faire verser vos gains sur votre portefeuille et votre dépôt sera crédité automatiquement !
Si vous avez besoin d'aide avec votre retrait, veuillez contacter notre service client via le chat en direct, nos agents se feront un plaisir de vous aider !
Félicitations pour votre victoire et bonne chance pour jouer chez Betty Wins !
Sincèrement,
Stacey
Gestion de Betty Wins -
- Répondu par
- BettyWins
- à Mar 03, 25, 08:49:53 AM
-
Représentant du casino 14
- actif la dernière fois il y a environ 3 jours
Hi Elizabeth Morris,
Thank you for being patient with me. I was able to review your account and get the neccessary information from our Fraud and Risk Department.
Your account is currently still pending for KYC approval as the selfies you provided were unfortunately not clear enough to be admitted.
If you can please send new photos, that are just a bit clearer, the F&R Department will have the KYC procedure done in no time!
I'll do my best to expedite the procedure, you just need to notify me here that the new photos are sent!
Please let me know if there is anything else I can do to assist you!
Best Regards,
Stacey
Betty Wins ManagementBonjour Elizabeth Morris ,
Merci d'avoir été patient avec moi. J'ai pu examiner votre compte et obtenir les informations nécessaires auprès de notre service de lutte contre la fraude et les risques.
Votre compte est actuellement toujours en attente d'approbation KYC car les selfies que vous avez fournis n'étaient malheureusement pas suffisamment clairs pour être admis.
Si vous pouvez s'il vous plaît envoyer de nouvelles photos, un peu plus claires, le département F&R aura effectué la procédure KYC en un rien de temps !
Je ferai de mon mieux pour accélérer la procédure, il vous suffit de me prévenir ici que les nouvelles photos sont envoyées !
S'il vous plaît laissez-moi savoir s'il y a autre chose que je peux faire pour vous aider !
Cordialement,
Stacey
Gestion de Betty Wins -
- Répondu par
- suave415
- à Mar 03, 25, 09:51:08 PM
-
Jr. Member 50
- actif la dernière fois il y a environ 4 heures
Thank you so much for crediting my account with Daily Reward, that was definitely larger than what I would have received!
I submitted my documents for verification. If I can be assisted with confirming receipt of said documents and also with confirming my identification so I can proceed with initiating a withdrawal, I would greatly appreciated that as well.
I am also requesting that lcb.org please remove any, and all, negative comments or feedback associated with my account that had been directed at Betty Wins casino. I will also be updating my review of the casino from 0-stars to 5-stars and it will remain that way.
I truly appreciated the gesture and as a result, Betty Wins has definitely vaulted to the top as far sites I will frequent whenever I get the itch to play some RTG games and hopefully make some money while doing so!
Once again, I thank you for your time and consideration with regards to this matter.
Merci beaucoup d'avoir crédité mon compte avec Daily Reward, c'était définitivement plus important que ce que j'aurais reçu !
J'ai soumis mes documents pour vérification. Si vous pouvez m'aider à confirmer la réception desdits documents et également à confirmer mon identité afin que je puisse procéder au retrait, je l'apprécierais également grandement.
Je demande également à lcb.org de supprimer tous les commentaires négatifs associés à mon compte qui ont été adressés au casino Betty Wins. Je mettrai également à jour mon avis sur le casino de 0 étoile à 5 étoiles et il restera ainsi.
J'ai vraiment apprécié le geste et par conséquent, Betty Wins s'est définitivement hissé au sommet des sites que je fréquenterai chaque fois que j'aurai envie de jouer à des jeux RTG et, je l'espère, de gagner de l'argent en le faisant !
Je vous remercie encore une fois pour votre temps et votre considération à l’égard de cette question.
-
- Répondu par
- suave415
- à Mar 03, 25, 09:57:34 PM
-
Jr. Member 50
- actif la dernière fois il y a environ 4 heures
To LCB.org:
Please either delete this post or mark my complaint resolved TO THE PLAYER'S TOTAL SATISFACTION
I am also requesting that any and all negative comments/feedback attributed to BettyWins Casino on lcb.org be removed as well because now that the matter has been resolved in a manner that exceeded my expectations, those comments/feedback need to be updated.
I do thank LCB.org for their time and consideration with regards to this matter and for being true advocates on behalf of players.
Your work and continued efforts and greatly appreciated by this member and player.
À LCB.org :
Veuillez supprimer ce message ou marquer ma plainte comme résolue À LA SATISFACTION TOTALE DU JOUEUR
Je demande également que tous les commentaires/commentaires négatifs attribués à BettyWins Casino sur lcb.org soient également supprimés, car maintenant que le problème a été résolu d'une manière qui a dépassé mes attentes, ces commentaires/commentaires doivent être mis à jour.
Je remercie LCB.org pour le temps et l'attention qu'ils ont accordés à ce sujet et pour avoir été de véritables défenseurs des joueurs.
Votre travail et vos efforts continus sont grandement appréciés par ce membre et joueur.
2.7/ 5
-
- Répondu par
- njanjam
- à Mar 04, 25, 02:43:18 AM
-
Modérateur 354
- actif la dernière fois il y a environ 15 minutes
Dear suave415,
Thank you so much for sharing your experience with us. We’re also happy that we could assist you, and it was our pleasure to help!
Unfortunately, our site policy ensures full transparency, meaning that all posts and comments remain visible, and we do not delete them. However, you are free to respond or reply to any of your own comments if you wish.
We're glad to hear that the casino met your expectations and that you are satisfied. Sometimes, all it takes is a little patience before taking any immediate action.
Thank our representative Stacey from BettyWins
Cher suave415 ,
Merci beaucoup d'avoir partagé votre expérience avec nous. Nous sommes également heureux d'avoir pu vous aider, et ce fut un plaisir pour nous de vous aider !
Malheureusement, notre politique de site garantit une transparence totale, ce qui signifie que tous les messages et commentaires restent visibles et que nous ne les supprimons pas. Cependant, vous êtes libre de répondre ou de répondre à n'importe lequel de vos propres commentaires si vous le souhaitez.
Nous sommes ravis d'apprendre que le casino a répondu à vos attentes et que vous êtes satisfait. Parfois, il suffit d'un peu de patience avant de prendre une décision immédiate.
Merci à notre représentante Stacey de BettyWins
-
- Répondu par
- njanjam
- à Mar 04, 25, 08:16:45 AM
-
Modérateur 354
- actif la dernière fois il y a environ 15 minutes
Hello grandmastrFLUSH,
Since we received no feedback from you and were informed about the positive outcome from the rep, we would need to close this complaint and mark it RESOLVED.
Bonjour grandmastrFLUSH ,
Étant donné que nous n'avons reçu aucun commentaire de votre part et que nous avons été informés du résultat positif par le représentant, nous devons clôturer cette plainte et la marquer comme RÉSOLU.
-
- Répondu par
- Sherry DeFrancisco
- à Mar 04, 25, 11:14:11 PM
- Newbie 1
- actif la dernière fois il y a environ 12 jours
So I claimec $77 chip and had a $39 balance which i could withdraw. I sent all the docs needed to verify my account and waited. I never received an email acknowledging that they received or at I woukd hear back like the other casinoes replies wheb doing verification. I live chatted and the person had me "wait a moment" then came back and told e to delete cookies. history, etc and to resend the docs. I did what was asked and chatted again to make sure it was received. Same thing, asked to wait a moment and then no answer for a few minutes. I ssked if they were still there and then i said hello?! and still nothing. I said that the reviews were right poor customer service and ended the chat. At the end of the chsr they ask for your feedback and when i went to complete it i was disconnected from it. I dont ever leave reviews one way or another but being an avid gambler who deals with many casinoes, i just have to say that this new one really needs to up their customer service if they want to stay in business, just saying
J'ai donc réclamé un jeton de 77 $ et j'avais un solde de 39 $ que je pouvais retirer. J'ai envoyé tous les documents nécessaires pour vérifier mon compte et j'ai attendu. Je n'ai jamais reçu d'e-mail accusant réception ou si j'aurais reçu une réponse comme les autres casinos qui ont fait la vérification. J'ai discuté en direct et la personne m'a fait "attendre un moment", puis est revenue et m'a dit de supprimer les cookies, l'historique, etc. et de renvoyer les documents. J'ai fait ce qui m'a été demandé et j'ai discuté à nouveau pour m'assurer qu'il avait été reçu. Même chose, demandé d'attendre un moment, puis aucune réponse pendant quelques minutes. J'ai demandé s'ils étaient toujours là, puis j'ai dit bonjour ?! et toujours rien. J'ai dit que les critiques étaient correctes, le service client était médiocre et j'ai mis fin au chat. À la fin du chat, ils demandent votre avis et lorsque je suis allé le compléter, j'ai été déconnecté. Je ne laisse jamais d'avis d'une manière ou d'une autre, mais en tant que joueur passionné qui traite avec de nombreux casinos, je dois juste dire que ce nouveau casino doit vraiment améliorer son service client s'il veut rester en activité, je dis juste
-
- Répondu par
- grandmastrFLUSH
- à Mar 05, 25, 02:27:04 AM
-
Sr. Newbie 45
- en ligne
njanjam wrote:
Hello grandmastrFLUSH,
Since we received no feedback from you and were informed about the positive outcome from the rep, we would need to close this complaint and mark it RESOLVED.
No feedback because the Rep have been communicating through direct/private messages.
I will update when there is something to update.
njanjam a écrit :
Bonjour grandmastrFLUSH ,
Étant donné que nous n'avons reçu aucun commentaire de votre part et que nous avons été informés du résultat positif par le représentant, nous devons clôturer cette plainte et la marquer comme RÉSOLU.
Aucun retour car le représentant a communiqué via des messages directs/privés.
Je mettrai à jour quand il y aura quelque chose à mettre à jour.
-
- Répondu par
- njanjam
- à Mar 05, 25, 02:38:35 AM
-
Modérateur 354
- actif la dernière fois il y a environ 15 minutes
Sorry to hear about your experience. Thank you for bringing this to our attention.
If you need our assistance, you can send us your casino username via private message, and we'll reach out to the casino rep to inquire further about your case.
Bonjour Sherry DeFrancisco ,
Nous sommes désolés d'apprendre ce qui vous est arrivé. Merci de nous l'avoir signalé.
Si vous avez besoin de notre aide, vous pouvez nous envoyer votre nom d'utilisateur de casino par message privé et nous contacterons le représentant du casino pour en savoir plus sur votre cas.
-
- Répondu par
- njanjam
- à Mar 05, 25, 02:39:08 AM
-
Modérateur 354
- actif la dernière fois il y a environ 15 minutes
Hello grandmastrFLUSH,
Thank you for your response. Keep us updated.
Bonjour grandmastrFLUSH ,
Merci pour votre réponse. Tenez-nous au courant.
-
- Répondu par
- Lathanial27
- à Mar 05, 25, 11:44:08 PM
-
Sr. Newbie 43
- actif la dernière fois il y a environ 10 jours
Hello can you private message me please. I have a issue with my pending withdraw and kyc documents. They have taken way to long to review them. Ive been waiting since last week. Past 48hrs.
Bonjour, pouvez-vous m'envoyer un message privé s'il vous plaît. J'ai un problème avec mes documents de retrait et de KYC en attente. Ils ont mis beaucoup trop de temps à les examiner. J'attends depuis la semaine dernière. Plus de 48 heures.
-
- Répondu par
- njanjam
- à Mar 06, 25, 04:19:44 AM
-
Modérateur 354
- actif la dernière fois il y a environ 15 minutes
Hello Lathanial27,
Thank you for reaching out to us.
Please be informed that the KYC time for BettyWins Casino is 2-5 business days, as you can see on our review page.
Could you let us know the exact date when you submitted your KYC verification?
Also, you can send us your casino username via private message.
Bonjour Lathanial27 ,
Merci de nous avoir contactés.
Veuillez noter que le délai KYC pour BettyWins Casino est de 2 à 5 jours ouvrables , comme vous pouvez le voir sur notre page d'avis .
Pourriez-vous nous indiquer la date exacte à laquelle vous avez soumis votre vérification KYC ?
Vous pouvez également nous envoyer votre nom d'utilisateur de casino par message privé .
2.7/ 5
-
- Répondu par
- njanjam
- à Mar 06, 25, 07:18:13 AM
-
Modérateur 354
- actif la dernière fois il y a environ 15 minutes
Hi Elizabeth Morris,
Have you seen an answer from the rep? Did you provide them with the new photos for the KYC procedure?
Keep us updated, we would like to know whether your issue has been resolved.
Bonjour Elizabeth Morris ,
Avez-vous vu une réponse du représentant ? Leur avez-vous fourni les nouvelles photos pour la procédure KYC ?
Tenez-nous au courant, nous aimerions savoir si votre problème a été résolu.
-
- Répondu par
- njanjam
- à Mar 06, 25, 07:21:59 AM
-
Modérateur 354
- actif la dernière fois il y a environ 15 minutes
Hi Cindy Murphy,
We're still waiting for your update. Have you successfully requested a withdrawal?
Bonjour Cindy Murphy ,
Nous attendons toujours votre mise à jour. Avez-vous demandé avec succès un retrait ?
-
- Répondu par
- njanjam
- à Mar 06, 25, 07:35:49 AM
-
Modérateur 354
- actif la dernière fois il y a environ 15 minutes
-
- Répondu par
- suave415
- à Mar 07, 25, 04:11:14 PM
-
Jr. Member 50
- actif la dernière fois il y a environ 4 heures
I do apologize lcb.org, but I am requesting your assistance in helping me get BettyWins Casino to pay me my winnings that I should have received, but rather than give me what I rightfully won, the casino decided to close my account.
I had been persistent in holding Betty Wins Casino accountable for promoting Daily Rewards as an active feature on their casino, yet when it came time to dole out the promotion that they prominently advertised, it turns out that the feature in question was not active.
Thanks to this platform, I was finally able to receive my delayed daily rewards.
I then proceeded to win enough to meet the minimum withdrawal requirements after satisfying all wagering requirements.
The whole time I have been playing at Betty Wins Casino, I made all my deposits using cryptocurrency and every time I would email support regarding any updates on when I was going to be receiving my backdated Daily Rewards, I would also reply to their indifferent correspondence by pointing out why when referring to me by name, they would refer to me by a name that is found nowhere on my email address nor in the information I provided the casino.
The response to my request to stop disrespecting me by referring to me by a name other than what I have shared is that's because that's the name that's in my email reply, when it clearly wasn't.
This lead me to believe and confirm that Betty Wins Casino is another casino operated by the Extreme Casino group of casinos such as Brango, Limitless, Pacific Spins, etc. because that is the name I had on file with them.
I disregarded this annoying aspect of my interaction with the casino until, to my amazement, I was being asked to verify my account before I could make a withdrawal.
Again, my deposits had all been strictly utilizing crypto, so I dont know why I had to verify my account to initiate a withdrawal.
Why not ask me to verify my account before the casino accepts my money?
Anywho, it's their casino, their rules, so I follow their steps.
I provide and upload pictures of the front and back of my driver's license as well as a selfie of me holding my document via the link that was provided to me by support via chat and I also emailed these documents to banking@bettywins.com. support@bettywins.com, management@bettywins.com, everybody could get it, give me my money!
24 hours or so after I did all that, I receive an email requesting that i provide current identificaiton because the documents I had provided were expired.
Whoops!
That clearly was an oversight on my behalf since I simply submitted documents that had previously been accepted by this casino group allowing me to proceed with making withdrawals.
So, I went ahead and did so via the same methods and portals as I had the previous documents that obviously had come across the right people in charge of giving accounts the green light.
A couple of hours had passed and I was getting a bit restless as to whether or not I would have to wait another 24 hours for a reply regarding the status of the new documents I had submitted and if it passed the banking department's liking, so I decided to just log into my account on Betty Wins Casino and see if I could make a withdrawal or not.
To my horror, I entered my credentials exactly as I had always done, only to see the message "login restricted."
What the hell?
I instantly emailed all the emails associated with bettywins.com in my address book regarding this B.S. and was informed that my account had been permanently disabled because of fake and expired documents.
That's fucking nonsense!
If they were fake, how come I was given a chance to provide another set of documents to verify my identity?
How come I wasn't just banned right then and there?
Then, they added more nonsense stating that I had multiple accounts. Well, how come I wasn't provide proof said accounts?
I, at the very least, would like the money that i had requested to withdrawa;. That money is mine. How dare the casino take my money and once i try to make a withdrawal for less than the total amount of my deposits, have my account permanently banned?
My email correspondence with the casino and the back and forth regarding this matter is my proof and evidence of their thieving ways.
AT THE VERY LEAST, EVERYONE BE WARNED THAT THIS CASINO IS A PIECE OF SHIT AND THEY WOULD SELL THEIR OWN MOTHERS FOR A COUPLE OF DOLLARS.
THE CASINO'S CONDUCT VALIDATES WHY PEOPLE REFUSE TO PLAY ONLINE BECAUSE OF THESE DECEPTIVE SNAKES AND THEIR ATTITUDES THATTHEY CAN DO WHATEVER THEY WANT AND WHAT ARE YOU GOING TO DO ABOUT IT LITTLE BITCH BESIDES CRY AND COMPLAIN?
PAY UP AND GO GET REAL JOBS
Je m'excuse lcb.org, mais je demande votre aide pour m'aider à faire en sorte que BettyWins Casino me paie mes gains que j'aurais dû recevoir, mais plutôt que de me donner ce que j'ai légitimement gagné, le casino a décidé de fermer mon compte.
J'avais persisté à demander au Casino Betty Wins de promouvoir les récompenses quotidiennes en tant que fonctionnalité active sur leur casino, mais quand est venu le moment de distribuer la promotion qu'ils avaient annoncée de manière visible, il s'est avéré que la fonctionnalité en question n'était pas active.
Grâce à cette plateforme, j'ai enfin pu recevoir mes récompenses quotidiennes retardées.
J'ai ensuite procédé à des gains suffisants pour répondre aux exigences de retrait minimum après avoir satisfait à toutes les conditions de mise.
Pendant tout le temps où j'ai joué au Betty Wins Casino, j'ai effectué tous mes dépôts en utilisant la crypto-monnaie et chaque fois que j'envoyais un e-mail au support concernant des mises à jour sur le moment où j'allais recevoir mes récompenses quotidiennes rétroactives, je répondais également à leur correspondance indifférente en soulignant pourquoi, lorsqu'ils me désignaient par mon nom, ils me désignaient par un nom qui ne se trouve nulle part sur mon adresse e-mail ni dans les informations que j'avais fournies au casino.
La réponse à ma demande d'arrêter de me manquer de respect en me désignant par un nom autre que celui que j'ai partagé est que c'est parce que c'est le nom qui figure dans ma réponse par e-mail, alors que ce n'était clairement pas le cas.
Cela m'a amené à croire et à confirmer que Betty Wins Casino est un autre casino exploité par le groupe de casinos Extreme Casino tels que Brango, Limitless, Pacific Spins, etc. car c'est le nom que j'avais dans mes dossiers.
J’ai ignoré cet aspect ennuyeux de mon interaction avec le casino jusqu’à ce que, à ma grande surprise, on me demande de vérifier mon compte avant de pouvoir effectuer un retrait.
Encore une fois, mes dépôts utilisaient tous strictement des crypto-monnaies, donc je ne sais pas pourquoi j'ai dû vérifier mon compte pour lancer un retrait.
Pourquoi ne pas me demander de vérifier mon compte avant que le casino n'accepte mon argent ?
Quoi qu'il en soit, c'est leur casino, leurs règles, alors je suis leurs pas.
Je fournis et télécharge des photos du recto et du verso de mon permis de conduire ainsi qu'un selfie de moi tenant mon document via le lien qui m'a été fourni par le support via le chat et j'ai également envoyé ces documents par courrier électronique à banking@bettywins.com. support@bettywins.com, management@bettywins.com, tout le monde pourrait l'obtenir, donnez-moi mon argent !
24 heures environ après avoir fait tout cela, j'ai reçu un e-mail me demandant de fournir une pièce d'identité à jour car les documents que j'avais fournis étaient expirés.
Oups !
Il s’agissait clairement d’un oubli de ma part puisque j’ai simplement soumis des documents qui avaient été précédemment acceptés par ce groupe de casino me permettant de procéder aux retraits.
J'ai donc procédé de la même manière et via les mêmes portails que pour les documents précédents qui étaient évidemment parvenus aux bonnes personnes chargées de donner le feu vert aux comptes.
Quelques heures s'étaient écoulées et je commençais à être un peu inquiet de savoir si je devais ou non attendre encore 24 heures pour obtenir une réponse concernant le statut des nouveaux documents que j'avais soumis et si cela convenait au service bancaire, alors j'ai décidé de simplement me connecter à mon compte sur Betty Wins Casino et de voir si je pouvais effectuer un retrait ou non.
À ma grande horreur, j'ai saisi mes informations d'identification exactement comme je l'avais toujours fait, pour voir le message « connexion restreinte ».
Que diable?
J'ai immédiatement envoyé un e-mail à tous les e-mails associés à bettywins.com dans mon carnet d'adresses concernant cette connerie et j'ai été informé que mon compte avait été définitivement désactivé en raison de documents faux et expirés.
C'est complètement absurde !
S’ils étaient faux, comment se fait-il qu’on m’ait donné la possibilité de fournir un autre ensemble de documents pour vérifier mon identité ?
Comment se fait-il que je n'aie pas été banni sur-le-champ ?
Ensuite, ils ont ajouté d'autres bêtises en affirmant que j'avais plusieurs comptes. Eh bien, comment se fait-il que je n'aie pas fourni de preuve de ces comptes ?
Je voudrais au moins retirer l'argent que j'avais demandé. Cet argent est à moi. Comment le casino ose-t-il prendre mon argent et, une fois que j'essaie d'effectuer un retrait pour un montant inférieur au montant total de mes dépôts, mon compte est-il définitivement banni ?
Ma correspondance par courrier électronique avec le casino et les échanges concernant cette affaire constituent ma preuve et l'évidence de leurs méthodes de vol.
AU MOINS, TOUT LE MONDE SOIT AVERTI QUE CE CASINO EST UNE MERDE ET QU'ILS VENDRAIENT LEURS PROPRES MÈRES POUR QUELQUES DOLLARS.
LA CONDUITE DU CASINO VALIDE POURQUOI LES GENS REFUSENT DE JOUER EN LIGNE À CAUSE DE CES SERPENTS TROMPEURS ET DE LEURS ATTITUDES QU'ILS PEUVENT FAIRE CE QU'ILS VEULENT ET QU'ALLEZ-VOUS FAIRE À CE SUJET PETITE PUTE À PART PLEURER ET VOUS PLAINDRE ?
PAYEZ ET ALLEZ CHERCHER DE VRAIS EMPLOIS
2.7/ 5
-
- Répondu par
- Limgabs1978
- à Mar 09, 25, 04:13:53 PM
-
Newbie 3
- actif la dernière fois il y a environ 1 jour
BettyWins went against their terms and conditions and lowered my winnings to $50 on a free chip when the winnings were supposed to be 5x the free chip amount ($750). They claim that this is due to it being a welcome bonus but no where does it state this. Their proof is only a copy+paste of the "rules" and even then it doesn't say anything about a welcome offer. The free chip I used is different from the $150 one available for signing up through LCB.
I am looking forward to your reply, I need some help. thanks
BettyWins a enfreint ses conditions générales et a réduit mes gains à 50 $ sur un jeton gratuit alors que les gains étaient censés être 5 fois le montant du jeton gratuit (750 $). Ils prétendent que c'est dû au fait qu'il s'agit d'un bonus de bienvenue, mais cela n'est indiqué nulle part. Leur preuve n'est qu'un copier-coller des « règles » et même là, il n'est rien dit à propos d'une offre de bienvenue. Le jeton gratuit que j'ai utilisé est différent de celui de 150 $ disponible pour l'inscription via LCB.
J'attends votre réponse avec impatience, j'ai besoin d'aide. Merci
-
- Répondu par
- njanjam
- à Mar 10, 25, 03:31:37 AM
-
Modérateur 354
- actif la dernière fois il y a environ 15 minutes
Hello Lathanial27,
Could you let us know if your account is verified now?
If you need our assistance, you can send us your casino username via private message.
Elizabeth Morris, Cindy Murphy and Sha000,
Any updates regarding your cases? Did you manage to see answers from the casino rep?
Bonjour Lathanial27 ,
Pourriez-vous nous faire savoir si votre compte est désormais vérifié ?
Si vous avez besoin de notre aide, vous pouvez nous envoyer votre nom d'utilisateur de casino par message privé .
Elizabeth Morris , Cindy Murphy et Sha000 ,
Des nouvelles de vos dossiers ? Avez-vous réussi à obtenir des réponses du représentant du casino ?
-
- Répondu par
- njanjam
- à Mar 10, 25, 03:34:52 AM
-
Modérateur 354
- actif la dernière fois il y a environ 15 minutes
Hi Limgabs1978,
Thank you for reaching out to us.
Please send us your casino username via private message so we can contact the casino representative and inquire about your case.
Salut Limgabs1978 ,
Merci de nous avoir contactés.
Veuillez nous envoyer votre nom d'utilisateur de casino par message privé afin que nous puissions contacter le représentant du casino et nous renseigner sur votre cas.
-
- Répondu par
- BettyWins
- à Mar 11, 25, 07:42:07 AM
-
Représentant du casino 14
- actif la dernière fois il y a environ 3 jours
Hi Limgabs1978,
I hope you're having a great day!
Allow me to congratulate you on winning with your welcome bonus and on your first instant withdrawal at Betty's!
As you have keenly noticed in our General Terms & Conditions, the minimum withdrawal amount from a no-deposit welcome bonus is $50.00 and the maximum is 5x the chip value, unless otherwise is stated. However, this bonus offer comes from an affiliate website and the terms of this promotion have been clearly presented there. So, the part "unless otherwise is stated" applies in this situation.
As this offer is presented on a different website, please head there and you will see the cashout limit is also displayed as $50.00.
Should it be required, I can share a screenshot directly to your e-mail. Of course, should any additional information be required, please do not hesitate to reach out to us!
Kind Regards,
Stacey
Betty Wins ManagementSalut Limgabs1978 ,
J'espère que vous passez une bonne journée !
Permettez-moi de vous féliciter pour avoir gagné avec votre bonus de bienvenue et pour votre premier retrait instantané chez Betty's !
Comme vous l'avez clairement remarqué dans nos conditions générales, le montant minimum de retrait d'un bonus de bienvenue sans dépôt est de 50,00 $ et le maximum est de 5 fois la valeur du jeton, sauf indication contraire. Cependant, cette offre de bonus provient d'un site Web affilié et les conditions de cette promotion y sont clairement présentées. Par conséquent, la partie « sauf indication contraire » s'applique dans cette situation.
Comme cette offre est présentée sur un autre site Web, veuillez vous y rendre et vous verrez que la limite de retrait est également affichée à 50,00 $.
Si nécessaire, je peux partager une capture d'écran directement sur votre adresse e-mail. Bien entendu, si des informations supplémentaires sont nécessaires, n'hésitez pas à nous contacter !
Cordialement,
Stacey
Gestion de Betty Wins -
- Répondu par
- BettyWins
- à Mar 11, 25, 07:49:31 AM
-
Représentant du casino 14
- actif la dernière fois il y a environ 3 jours
Hi suave415,
I'm truly sorry for putting this out in the open, but as I have checked with our Fraud & Risk Department, apparently the documents you provided are not valid and are more than likely to be fake. Now, as you may know, this is a very serious matter and in such cases account deactivation is mandatory,
I sincerely hope that this can easily be sorted and that you just have to send your current documents by e-mail and that everything will be back to normal in no time!
Best Regards,
Stacey
Betty Wins ManagementSalut suave415 ,
Je suis vraiment désolé d'avoir rendu cela public, mais comme je l'ai vérifié auprès de notre service de fraude et de risque, il semble que les documents que vous avez fournis ne soient pas valides et soient très probablement faux. Comme vous le savez peut-être, il s'agit d'une affaire très sérieuse et dans de tels cas, la désactivation du compte est obligatoire.
J'espère sincèrement que cela pourra être facilement réglé et que vous n'aurez plus qu'à envoyer vos documents actuels par e-mail et que tout reviendra à la normale en un rien de temps !
Cordialement,
Stacey
Gestion de Betty Wins -
- Répondu par
- Limgabs1978
- à Mar 11, 25, 07:04:46 PM
-
Newbie 3
- actif la dernière fois il y a environ 1 jour
BettyWins wrote:
Hi Limgabs1978,
I hope you're having a great day!
Allow me to congratulate you on winning with your welcome bonus and on your first instant withdrawal at Betty's!
As you have keenly noticed in our General Terms & Conditions, the minimum withdrawal amount from a no-deposit welcome bonus is $50.00 and the maximum is 5x the chip value, unless otherwise is stated. However, this bonus offer comes from an affiliate website and the terms of this promotion have been clearly presented there. So, the part "unless otherwise is stated" applies in this situation.
As this offer is presented on a different website, please head there and you will see the cashout limit is also displayed as $50.00.
Should it be required, I can share a screenshot directly to your e-mail. Of course, should any additional information be required, please do not hesitate to reach out to us!
Kind Regards,
Stacey
Betty Wins ManagementI have private messages you my email..
I don't recall signing up through any affiliate website and here you can see just one of the many instances where Betty wins staff failed to provide adequate proof or in this case actually agreed with my claim that I should receive the full 5X bonus amount winnings. The only proof that anyone has provided me is a simple copy and pasted rule set like this. I don't think that this comes even close to passing as real proof!
"
Value: $150 Free chip
- Wagering: x25
- Max cash out: $50
- Max bet per hand: None
- Allowed games: Non-Progressive
Slots (777 Excluded)"
I think that we can all agree that having rules and terms set out clearly in an easy to understand way is the responsibility and in a case like mine, if they didn't want their rules to be misinterpreted, then they should fix their terms and make them not easily misunderstood.
BettyWins a écrit :
Bonjour Limgabs1978,
J'espère que vous passez une bonne journée !
Permettez-moi de vous féliciter pour avoir gagné avec votre bonus de bienvenue et pour votre premier retrait instantané chez Betty's !
Comme vous l'avez constaté dans nos Conditions générales, le montant minimum de retrait d'un bonus de bienvenue sans dépôt est de 50,00 $ et le maximum est de 5 fois la valeur du jeton, sauf mention contraire. Cependant, cette offre de bonus provient d'un site web affilié et les conditions de cette promotion y sont clairement présentées. Par conséquent, la mention « sauf mention contraire » s'applique dans ce cas.
Comme cette offre est présentée sur un autre site Web, veuillez vous y rendre et vous verrez que la limite de retrait est également affichée à 50,00 $.
Si nécessaire, je peux vous envoyer une capture d'écran directement par e-mail. Pour toute information complémentaire, n'hésitez pas à nous contacter !
Cordialement,
Stacey
Betty Wins ManagementJe t'ai envoyé des messages privés par e-mail.
Je ne me souviens pas m'être inscrit sur un site affilié, et vous pouvez voir ici un exemple parmi tant d'autres où l'équipe de Betty Wins n'a pas fourni de preuve suffisante ou, dans ce cas précis, a accepté ma demande de recevoir l'intégralité du bonus 5X. La seule preuve que l'on m'ait fournie est un simple copier-coller de règles comme celui-ci. Je ne pense pas que cela soit une preuve sérieuse !
"
Valeur : 150 $ Jeton gratuit
- Mise : x25
- Retrait maximum : 50 $
- Mise maximale par main : Aucune
- Jeux autorisés : Non progressifs
Machines à sous (777 exclues)"
Je pense que nous pouvons tous convenir que la responsabilité est d'avoir des règles et des conditions clairement définies et faciles à comprendre et que dans un cas comme le mien, s'ils ne veulent pas que leurs règles soient mal interprétées, ils devraient alors corriger leurs conditions et faire en sorte qu'elles ne soient pas facilement mal comprises.
-
- Répondu par
- njanjam
- à Mar 13, 25, 06:32:34 AM
-
Modérateur 354
- actif la dernière fois il y a environ 15 minutes
Elizabeth Morris, Cindy Murphy and Sha000,
Since it's been 48 hours and we haven't heard back from the member, yet we have the response from the casino, we will mark this case as resolved.
Hello Lathanial27,
Since we never received your username we'll consider this complaint CLOSED due to the submitter's inactivity.
Elizabeth Morris , Cindy Murphy et Sha000 ,
Étant donné que cela fait 48 heures et que nous n'avons pas eu de réponse du membre, mais que nous avons la réponse du casino, nous marquerons ce cas comme résolu.
Bonjour Lathanial27 ,
Étant donné que nous n'avons jamais reçu votre nom d'utilisateur, nous considérerons cette plainte comme FERMÉE en raison de l'inactivité de l'expéditeur.
-
- Répondu par
- BettyWins
- à Mar 13, 25, 06:46:45 AM
-
Représentant du casino 14
- actif la dernière fois il y a environ 3 jours
Hello Limgabs1978,
I hope you're well!
If you haven't signed up through the relevant affiliate, that means that the welcome bonus offer was provided to you by someone else or you saw the bonus code on the affiliate's website. Either way, this particular offer is not advertised on our website so the terms come in written form.
Should you need any proof, again, I'm more than willing to send it to you in a private message!
Best Regards,
Stacey
Betty Wins ManagementBonjour Limgabs1978 ,
J'espère que tu vas bien !
Si vous ne vous êtes pas inscrit via l'affilié concerné, cela signifie que l'offre de bonus de bienvenue vous a été proposée par quelqu'un d'autre ou que vous avez vu le code bonus sur le site web de l'affilié. Dans tous les cas, cette offre n'est pas annoncée sur notre site web ; les conditions sont donc écrites.
Si vous avez besoin d'une preuve, encore une fois, je suis plus que disposé à vous l'envoyer dans un message privé !
Cordialement,
Stacey
Gestion de Betty Wins -
- Répondu par
- Limgabs1978
- à Mar 13, 25, 10:30:20 AM
-
Newbie 3
- actif la dernière fois il y a environ 1 jour
BettyWins wrote:
Hello Limgabs1978,
I hope you're well!
If you haven't signed up through the relevant affiliate, that means that the welcome bonus offer was provided to you by someone else or you saw the bonus code on the affiliate's website. Either way, this particular offer is not advertised on our website so the terms come in written form.
Should you need any proof, again, I'm more than willing to send it to you in a private message!
Best Regards,
Stacey
Betty Wins Management
first off the bonus came automatic to me. I simply claimed it from the my rewards section on the website I hadn't ever entered any sort of code and I don't even frequent bonus sites at all, so I wouldn't have any way of knowing any code.Addressing the last thing that you said I have already Sent you the email associated with my account through private message here on LCB. You are welcome to send me proof there however it is at this time that I will let staff at LCB weigh in on what they think of this situation. if your end is able to just make up rules for each promo sighting a box of text then in theory you could change rules for any bonus at any time to work in your favor. LCB staff I kindly request you to please look at this case with the player in mind and hopefully the right choice will be made which is reinstating my full winnings of five times the bonus amount which is $750 in total winnings I wait to hear back from you. Thank you
BettyWins a écrit :
Bonjour Limgabs1978,
J'espère que tu vas bien !
Si vous ne vous êtes pas inscrit via l'affilié concerné, cela signifie que l'offre de bonus de bienvenue vous a été proposée par quelqu'un d'autre ou que vous avez vu le code bonus sur le site web de l'affilié. Dans tous les cas, cette offre n'est pas annoncée sur notre site web ; les conditions sont donc écrites.
Si vous avez besoin d'une preuve, encore une fois, je suis plus que disposé à vous l'envoyer dans un message privé !
Cordialement,
Stacey
Gestion de Betty Wins
Tout d'abord, le bonus m'est parvenu automatiquement. Je l'ai simplement réclamé depuis la section « Récompenses » du site web. Je n'avais jamais saisi de code et je ne fréquente même pas les sites de bonus ; je n'avais donc aucun moyen de connaître le code.Concernant votre dernière remarque, je vous ai déjà envoyé l'adresse e-mail associée à mon compte par message privé sur LCB. Vous pouvez m'envoyer des preuves, mais je laisserai maintenant l'équipe de LCB donner son avis sur la situation. Si vous pouvez simplement définir des règles pour chaque promotion comportant un encadré, vous pourriez théoriquement modifier les règles de n'importe quel bonus à tout moment pour qu'elles fonctionnent en votre faveur. Personnel de LCB, je vous prie de bien vouloir examiner ce cas en tenant compte du joueur et, espérons-le, de prendre la bonne décision : rétablir l'intégralité de mes gains, soit cinq fois le montant du bonus, soit 750 $. J'attends votre réponse. Merci.
-
- Répondu par
- njanjam
- à Mar 14, 25, 10:26:57 AM
-
Modérateur 354
- actif la dernière fois il y a environ 15 minutes
Hi Limgabs1978,
We have referred the casino representative to your latest post, and we will notify you as soon as we receive a response.
We need to thoroughly investigate this case again, and it will take a bit more time. We hope you understand, and please rest assured that we will make every effort to ensure the final decision is fair and justified.
Thank you for your patience!
Salut Limgabs1978 ,
Nous avons renvoyé le représentant du casino à votre dernier message et nous vous informerons dès que nous recevrons une réponse.
Nous devons à nouveau enquêter en profondeur sur cette affaire, ce qui prendra un peu plus de temps. Nous espérons que vous comprendrez et soyez assurés que nous mettrons tout en œuvre pour que la décision finale soit juste et justifiée.
Merci pour votre patience !
-
- Répondu par
- suave415
- à Mar 16, 25, 11:06:58 PM
-
Jr. Member 50
- actif la dernière fois il y a environ 4 heures
What email address should I send my documents, too?
À quelle adresse e-mail dois-je également envoyer mes documents ?
-
- Répondu par
- njanjam
- à Mar 17, 25, 03:27:37 AM
-
Modérateur 354
- actif la dernière fois il y a environ 15 minutes
Hi suave415,
You can find their support mail on our review page.
Salut suave415 ,
Vous pouvez trouver leur courrier d'assistance sur notre page d'évaluation.
Réponse rapide
activités de LCB au cours des dernières 24 heures
Les messages les plus consultés du forum
Casino Orbit Spins Pour l'inscription au casino, il y a un jeton gratuit de 20 USD (code : ORBIT20) mais avec le code bonus WELCOME50, vous pouvez obtenir un jeton gratuit de 50 USD - Nouveaux...
Casino Orbit Spins sans dépôt
Cette fois-ci, nous vous avons préparé quelque chose de nouveau, nous vous demandons de faire un effort ! Vous devez TROUVER LA VIDÉO VOUS-MÊME et laisser un commentaire. Nous vous fournirons ici...
FERMÉ : Concours en argent réel de 250 $ en février 2025 : machines à sous au RTP le plus élevé !
Nous sommes de retour pour tester quelques casinos et explorer les nouvelles options disponibles. Mais d'abord, nous devons choisir nos sujets de test, et c'est là que vous intervenez ! Aidez-nous...
FERMÉ : Concours LCB de 500 $ en argent RÉEL de février 2025 : testons les casinos !