Casoo, Tsars, Wisho, Winnerz, Trickz Casino Assistance et fil de discussion

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Dernier message fait il y a environ 2 mois par Jan Kristiansson
Spinwise
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  • actif la dernière fois il y a environ 18 heures

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  • Original Anglais Traduction Français

    Hello I emailed the document on January 13.

    Bonjour, j'ai envoyé le document par email le 13 janvier.

  • Original Anglais Traduction Français
    jivahis wrote:

    Hello I emailed the document on January 13.

    Please keep us posted. Hope it will be verified soon. 

    jivahis a écrit :

    Bonjour, j'ai envoyé le document par email le 13 janvier.

    S'il-vous-plaît nous garder en alertes. J'espère que cela sera vérifié bientôt.

  • Original Anglais Traduction Français

    something similar has happened to me... and now they won't let me in or contact me. i don't know what to do... i don't know how they can behave like this, i can't access or talk to them. it's shameful.

    quelque chose de similaire m'est arrivé... et maintenant ils ne me laissent plus entrer et ne me contactent plus. je ne sais pas quoi faire... je ne sais pas comment ils peuvent se comporter comme ça, je ne peux pas y accéder ni leur parler. c'est honteux.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello laurin1980,

    Would you like us to reach out to the casino regarding your case? 

    In that case, please send us your casino username/id via private message so we can reach out to the casino representative and inquire about your case?

    Thanks!

    Bonjour laurin1980 ,

    Souhaitez-vous que nous contactions le casino concernant votre cas ?

    Dans ce cas, veuillez nous envoyer votre nom d'utilisateur/identifiant de casino par message privé afin que nous puissions contacter le représentant du casino et nous renseigner sur votre cas ?

    Merci!

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello... I wanted to ask for help because I can't get in touch with tsars casino. I tell you my case, my first deposits I made with a virtual card and I had to block it because they tried to hack me, shortly after I started using another card also virtual, when verifying, they give you the option to upload two photos for the cards, front and back, Being a virtual card has no back, so I contact them and explain that what they require, full name, numbering with some numbers crossed out and expiration date does not appear in the same photo, so I send them the documents they ask for in two different photos. I send them a certificate from the bank, they refuse, impossible to verify. 
    The blocked card I send the same documents and the bank tells me that as the card is blocked there is no document that shows the expiration date and that they can tell me the information but it does not appear as it is out of use... and when I send them this and I am talking to them to solve it because I do not know how to do it, they ask me for proof that the bank cannot give me that proof... they block my account and I can no longer contact them or do anything... I think it is a shameful way to be treated. 
    I hope you can help me, because I can't do anything... I am in shock because I didn't expect this way of proceeding, I thought they were a serious casino but I see that I was mistaken.
    thank you

    Translated with DeepL.com (free version)

    Bonjour... Je voulais demander de l'aide car je n'arrive pas à contacter le casino tsars. Je vous raconte mon cas, mes premiers dépôts j'ai fait avec une carte virtuelle et j'ai dû la bloquer car ils ont essayé de me pirater, peu de temps après j'ai commencé à utiliser une autre carte également virtuelle, lors de la vérification, ils vous donnent la possibilité de télécharger deux photos pour les cartes, recto et verso, étant une carte virtuelle n'a pas de verso, je les contacte donc et leur explique que ce dont ils ont besoin, nom complet, numérotation avec quelques chiffres barrés et date d'expiration n'apparaît pas sur la même photo, donc j'envoie leur les documents qu'ils demandent sur deux photos différentes. Je leur envoie une attestation de la banque, ils refusent, impossible à vérifier.
    La carte bloquée j'envoie les mêmes documents et la banque me dit que comme la carte est bloquée il n'y a pas de document qui montre la date d'expiration et qu'ils peuvent me donner l'information mais elle n'apparaît pas car elle est hors d'usage... et quand je leur envoie ça et que je leur parle pour résoudre le problème car je ne sais pas comment faire, ils me demandent une preuve que la banque ne peut pas me donner cette preuve... ils bloquent mon compte et je ne peux plus contactez-les ou faites quoi que ce soit... Je pense que c'est une façon honteuse d'être traité.
    J'espère que vous pourrez m'aider, car je ne peux rien faire... Je suis sous le choc car je ne m'attendais pas à cette façon de procéder, je pensais que c'était un casino sérieux mais je vois que je me suis trompé.
    merci

    Traduit avec DeepL.com (version gratuite)

    4.8/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello laurin1980,

    Thanks for sharing your casino credentials with us!

    We will reach out to a casino representative to inquire about your case.

    Keep you posted.

    Bonjour laurin1980 ,

    Merci d'avoir partagé vos identifiants de casino avec nous !

    Nous contacterons un représentant du casino pour nous renseigner sur votre cas.

    Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    thank you from the bottom of my heart, because I felt unsupported and ripped off by this casino.

    merci du fond du cœur, car je me sentais sans soutien et arnaqué par ce casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello laurin1980,

    We have reached out to the casino again.

    Hopefully, they will respond this time.

    Bonjour laurin1980 ,

    Nous avons de nouveau contacté le casino.

    Espérons qu’ils répondront cette fois.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello laurin1980,

    The casino responded by stating they are looking into your case.

    Hope I will have an update for you soon.

    Bonjour laurin1980 ,

    Le casino a répondu en déclarant qu'il étudiait votre cas.

    J'espère que j'aurai bientôt une mise à jour pour vous.

  • Original Anglais Traduction Français

    thanks so much... i waiting for your comunication... thanks again... 

    merci beaucoup... j'attends votre communication... merci encore...

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello laurin1980,

    We just sent another reminder, and they got back to us, saying the reply would come shortly. 

    Just to update you.

    Bonjour laurin1980 ,

    Nous venons d'envoyer un autre rappel, et ils nous ont répondu en nous disant que la réponse viendrait sous peu.

    Juste pour vous mettre à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello laurin1980,

    The casino responded, clarifying that both of your cards were verified.

    We will mark this complaint as Resolved, but please update us when you see this post.

    Regards,

    Bonjour laurin1980 ,

    Le casino a répondu, précisant que vos deux cartes avaient été vérifiées.

    Nous marquerons cette réclamation comme résolue, mais veuillez nous tenir au courant lorsque vous verrez ce message.

    Salutations,

  • Original Anglais Traduction Français

    hello...thank you very much for your collaboration, I will check that everything is solved and that I can access my tsars account and I will contact you to let you know that everything is ok... thank you. 

    bonjour...merci beaucoup pour votre collaboration, je vais vérifier que tout est résolu et que je peux accéder à mon compte tsars et je vous contacterai pour vous dire que tout va bien... merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    hello, I just checked that I can not access my account, first it told me that the password was incorrect, I have changed it and tried to enter with the new password and I am denied access again ... I send you screenshot ... thank you very much for all your attention

    bonjour, je viens de vérifier que je ne peux pas accéder à mon compte, d'abord il m'a dit que le mot de passe était incorrect, je l'ai changé et j'ai essayé d'entrer avec le nouveau mot de passe et on me refuse à nouveau l'accès... Je vous envoie une capture d'écran. .merci beaucoup pour toute votre attention

  • Original Anglais Traduction Français

    hello... i don't know if maybe i have to register again in this casino... but maybe if i register again with my same email account i will have more problems... i don't know what to do...

    bonjour... je ne sais pas si je dois peut-être m'inscrire à nouveau dans ce casino... mais peut-être que si je m'inscris à nouveau avec mon même compte de messagerie, j'aurai plus de problèmes... je ne sais pas quoi faire. ..

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello laurin1980,

    We will check again.

    Keep you posted.

    Bonjour laurin1980 ,

    Nous vérifierons à nouveau.

    Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello laurin1980,

    The casino responded already and stated that the ongoing investigation has been completed, and that your player's profile, which was temporarily closed, is now unblocked. The player can access the account as usual.

    Keep us posted.

    Bonjour laurin1980 ,

    Le casino a déjà répondu et déclaré que l'enquête en cours était terminée et que le profil de votre joueur, qui avait été temporairement fermé, était désormais débloqué. Le joueur peut accéder au compte comme d'habitude.

    Tenez-nous au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    hello... I have already been able to log in to my account thanks to your help... eternally grateful...

    bonjour... J'ai déjà pu me connecter à mon compte grâce à votre aide... éternellement reconnaissante...

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello laurin1980,

    We are so glad to hear that!

    Thanks for the update. smiley

    We will mark this complaint Resolved.

    Bonjour laurin1980 ,

    Nous sommes si heureux d’entendre cela !

    Merci pour la mise à jour. smiley

    Nous marquerons cette plainte comme résolue.

  • Original Anglais Traduction Français

    they tell me i have dublicatet my profile 

    even know i havent even played inthere yet 

    soo now they deny me the free 50 spins for voting at them in ASK awards 

    and i havent even fullendet my profile 100% yet soo how can it be dublicatet 

    and must also add that they then tell me to consider using the others deposit ways.... 
    how can they say taht i have i have dublicatet... and its against the rules ???

    here is the conversation 

     

    Active

    Profile image for Virtual Assistant

    What brings you here today?

    Claim Askgamblers vote reward 🎁

    Profile image for Virtual Assistant

    Hello, this is your Virtual Assistant speaking. I will help you receive the Askgamblers vote reward!

    To receive your reward as a thank you for voting, please make sure to fill all the necessary account info in your Tsars profile and provide 2 screenshots:

    1. From the voting page, showing that you cast a vote for Tsars Casino.
    2. From the AskGamblers account, showing your account details (name and surname).

    Screenshots ready ✅

    Profile image for Virtual Assistant

    Please attach your screenshots here, and I will pass them on to the agents so they can add a bonus to your account!

    Profile image for Virtual Assistant

    Thank you for the screenshot!

    Our trusty agents will contact you once the bonus is added or if they have any additional questions. Please note that this might take a few minutes.

    Hello,

    Thank you for reaching out to us!

    Profile image for Aidan

    Could you please provide a screenshot of the account detail editing page on Askgamblers where your full name would be visible?

    Profile image for Aidan

    Could you please press "Edit profile" and take a screenshot of your full name?

    Profile image for Aidan

    Thank you for your cooperation!

    Please allow me a minute to take a look.

    np

    Profile image for Aidan

    Please be advised that the reward can not be credited due to internal bonus settings related to duplicate accounts.

    We sincerely apologise for the inconvenience caused and appreciate your comprehension of this matter.

    what are you talking aboute

    what dublicate !!!!

    Profile image for Aidan

    The bonus can not be credited to your account due to internal bonus settings.

    We extend our sincere apologies for the inconvenience caused.

    However, feel free to refer to our terms and conditions for further clarification.

    what are you talking about

    Profile image for Aidan

    I did not quite catch that.

    Could you please specify what you referred to in more detail?

    you send me the email

    Profile image for Aidan

    I understand where you are coming from.

    However, the bonus is unavailable to your account for the aforementioned reasons.

    Please accept our repeated apologies for the inconvenience.

    now ya wont honor it after i have votet

    Profile image for Aidan

    We appreciate you casting your vote for us.

    However, due to the bonus settings being related to duplicate accounts, the bonus is unavailable.

    Perhaps I could help you with anything else in the meantime?

    WHAT DUBLICATE

    SHOW ME WERE I DUBLICATE ANYTHING

    Profile image for Aidan

    It has been determined that you have a duplicate account match in our system that already utilised the bonus.

    Consequently, the reward will not be available to you.

    Please refer to our terms and conditions for further clarification on this matter.

    We appreciate your comprehension and cooperation in this matter.

    LOOK AT MY PROFILE

    this is to insane

    i i havent even played in here yet

    SOOO HOW CAN YOU SAY THAT

    you need to prove that or i will 100% compline to this casino and ASK over this

    Profile image for Aidan

    I understand your frustration in this situation.

    Please note that the bonus is not available for your account due to its internal settings.

    Feel free to let us know if anything else requires our attention.

    WAHT ARE YOU TALKING ABOUT LOOK AT MY PROFILE

    HAVE I PLAYED IN HERE NO

    HAVBE USED THE BONUS NO

    Profile image for Aidan

    I comprehend what you are referring to.

    However, duplicate matches can be found regardless of whether the account has any activity.

    Please refer to our terms and conditions to clarify this matter further.

    FINE I GONNA COMPLIAN OVER YOU WONT TELL ME WERE OR WHAT

    Profile image for Aidan

    We repeatedly apologise for the caused inconvenience.

    However, could I help you with anything else?

    you are lying

    Profile image for Aidan

    I'm sorry, I didn't quite catch that.

    Could you please clarify what you're referring to?

    you saying iam dublicating my bonus HOW

    when i first have made it now

    its first time i ask for it

    Profile image for Aidan

    It seems that there has been a misunderstanding.

    We did not refer to you duplicating the request for a bonus.

    The bonus is not available to you due to a duplicate account match in our system, which makes the bonus unavailable.

    NO I HAVENT

    PROVE

    PROVE ME WRONG

    CAUSE I KNOW 100% THAT NOT TRUE

    Profile image for Aidan

    I understand where you are coming from.

    Please refer to our terms and conditions to clarify this matter further.

    May I help you with anything else in the meantime?

    NO YOU DONT YOU SAY IAM LYING NOW

    its first time i talk to your supports and you telling me iam lying and all this

    reallly is this how you treat new players

    really

    Profile image for Aidan

    We would like to clarify that there was no intention to assign blame to anyone in any manner.

    We appreciate you casting your vote for us.

    However, due to the bonus settings being related to duplicate accounts, the bonus is unavailable for your account.

    and it isent

    but fine this conversationg gonna get in ASK soo all can see how you treat people after they vote for you

    Profile image for Aidan

    I understand your frustration.

    However, the nomination bonus is not available to you due to the aforementioned reasons.

    Please refer to our terms and conditions to clarify this matter further.

    Perhaps I could help you with anything else in the meantime?

    i dont care you saying iam lying

    that is

    We would like to formally clarify that there was no intention to assign blame to any individual in any way.

    Furthermore, we extend our sincere apologies for the misunderstanding.

    Profile image for Aidan

    In the interim, feel free to let us know if anything else requires our assistance.

    i dont need anything from anyone who call me a lie

    ils me disent que j'ai dupliqué mon profil

    je sais même que je n'y ai pas encore joué

    alors maintenant, ils me refusent les 50 tours gratuits pour avoir voté pour eux aux ASK Awards

    et je n'ai même pas encore complété mon profil à 100%, alors comment peut-il être double

    et je dois également ajouter qu'ils me disent alors d'envisager d'utiliser les autres moyens de dépôt....
    comment peuvent-ils dire que j'ai un double... et c'est contraire aux règles ???

    voici la conversation

    Actif

    Image de profil pour l’assistant virtuel

    Qu'est ce qui t'amène aujourd'hui?

    Réclamez la récompense du vote Askgamblers 🎁

    Image de profil pour l’assistant virtuel

    Bonjour, c'est votre assistant virtuel qui parle. Je vais vous aider à recevoir la récompense du vote Askgamblers !

    Pour recevoir votre récompense en guise de remerciement pour votre vote, assurez-vous de remplir toutes les informations de compte nécessaires dans votre profil Tsars et de fournir 2 captures d'écran :

    1. Depuis la page de vote, indiquant que vous avez voté pour Tsars Casino.
    2. Depuis le compte AskGamblers, affichant les détails de votre compte (nom et prénom).

    Captures d'écran prêtes ✅

    Image de profil pour l’assistant virtuel

    Veuillez joindre vos captures d'écran ici, et je les transmettrai aux agents afin qu'ils puissent ajouter un bonus à votre compte !

    Image de profil pour l’assistant virtuel

    Merci pour la capture d'écran !

    Nos fidèles agents vous contacteront une fois le bonus ajouté ou s'ils ont des questions supplémentaires. Veuillez noter que cela peut prendre quelques minutes.

    Bonjour,

    Merci de nous avoir contactés !

    Image de profil pour Aidan

    Pourriez-vous s'il vous plaît fournir une capture d'écran de la page de modification des détails du compte sur Askgamblers où votre nom complet serait visible ?

    Image de profil pour Aidan

    Pourriez-vous s'il vous plaît appuyer sur « Modifier le profil » et prendre une capture d'écran de votre nom complet ?

    Image de profil pour Aidan

    Merci de votre collaboration!

    S'il vous plaît, accordez-moi une minute pour y jeter un œil.

    np

    Image de profil pour Aidan

    Veuillez noter que la récompense ne peut pas être créditée en raison de paramètres de bonus internes liés aux comptes en double.

    Nous nous excusons sincèrement pour la gêne occasionnée et apprécions votre compréhension à ce sujet.

    de quoi tu parles

    quel doublon !!!!

    Image de profil pour Aidan

    Le bonus ne peut pas être crédité sur votre compte en raison des paramètres de bonus internes.

    Nous vous présentons nos sincères excuses pour la gêne occasionnée.

    Cependant, n'hésitez pas à vous référer à nos conditions générales pour plus de précisions.

    de quoi parles-tu

    Image de profil pour Aidan

    Je n'ai pas bien compris.

    Pourriez-vous s'il vous plaît préciser plus en détail à quoi vous faites référence ?

    tu m'envoies l'e-mail

    Image de profil pour Aidan

    Je comprends d'où tu viens.

    Cependant, le bonus n'est pas disponible sur votre compte pour les raisons susmentionnées.

    Veuillez accepter nos excuses répétées pour la gêne occasionnée.

    maintenant tu ne l'honoreras pas après avoir voté

    Image de profil pour Aidan

    Nous vous remercions d’avoir voté pour nous.

    Cependant, étant donné que les paramètres de bonus sont liés aux comptes en double, le bonus n'est pas disponible.

    Peut-être pourrais-je vous aider avec autre chose en attendant ?

    QU'EST-CE QUE DUBLIQUÉ

    MONTREZ-MOI OÙ JE DUBLIQUE RIEN

    Image de profil pour Aidan

    Il a été déterminé que vous disposez d'une correspondance de compte en double dans notre système qui a déjà utilisé le bonus.

    Par conséquent, la récompense ne sera pas disponible pour vous.

    Veuillez vous référer à nos conditions générales pour plus de précisions à ce sujet.

    Nous apprécions votre compréhension et votre coopération à ce sujet.

    REGARDE MON PROFIL

    c'est trop fou

    je n'ai même pas encore joué ici

    ALORS, COMMENT PEUX-TU DIRE ÇA

    vous devez le prouver, sinon je me conformerai à 100 % à ce casino et DEMANDERai à ce sujet

    Image de profil pour Aidan

    Je comprends votre frustration face à cette situation.

    Veuillez noter que le bonus n'est pas disponible pour votre compte en raison de ses paramètres internes.

    N'hésitez pas à nous faire savoir si quelque chose d'autre requiert notre attention.

    DE QUOI PARLES-TU REGARDEZ MON PROFIL

    AI-JE JOUÉ ICI NON

    J'AI UTILISÉ LE BONUS NON

    Image de profil pour Aidan

    Je comprends à quoi vous faites référence.

    Cependant, des correspondances en double peuvent être trouvées, que le compte ait ou non une activité.

    Veuillez vous référer à nos conditions générales pour clarifier davantage cette question.

    BIEN, JE VAIS CONFORMER QUE VOUS NE ME DIREZ PAS OÙ OU QUOI

    Image de profil pour Aidan

    Nous nous excusons à plusieurs reprises pour la gêne occasionnée.

    Cependant, puis-je vous aider pour autre chose ?

    tu mens

    Image de profil pour Aidan

    Je suis désolé, je n'ai pas bien compris.

    Pourriez-vous s'il vous plaît clarifier à quoi vous faites référence ?

    tu dis que je duplique mon bonus COMMENT

    quand je l'ai fait pour la première fois maintenant

    c'est la première fois que je le demande

    Image de profil pour Aidan

    Il semble qu'il y ait eu un malentendu.

    Nous n'avons pas fait référence à votre duplication de la demande de bonus.

    Le bonus ne vous est pas disponible en raison d'une correspondance de compte en double dans notre système, ce qui rend le bonus indisponible.

    NON, JE N'AI PAS

    PROUVER

    PROUVE MOI LE CONTRAIRE

    PARCE QUE JE SAIS À 100% QUE CE N'EST PAS VRAI

    Image de profil pour Aidan

    Je comprends d'où tu viens.

    Veuillez vous référer à nos conditions générales pour clarifier davantage cette question.

    Puis-je vous aider avec autre chose en attendant ?

    NON, VOUS NE DITES PAS QUE JE mens MAINTENANT

    c'est la première fois que je parle à tes soutiens et tu me dis que je mens et tout ça

    c'est vraiment comme ça que tu traites les nouveaux joueurs

    vraiment

    Image de profil pour Aidan

    Nous tenons à préciser qu’il n’y avait aucune intention de blâmer qui que ce soit de quelque manière que ce soit.

    Nous vous remercions d’avoir voté pour nous.

    Cependant, étant donné que les paramètres de bonus sont liés aux comptes en double, le bonus n'est pas disponible pour votre compte.

    et c'est le cas

    mais très bien, cette conversation va avoir lieu dans ASK afin que tous puissent voir comment vous traitez les gens après qu'ils aient voté pour vous

    Image de profil pour Aidan

    Je comprends votre frustration.

    Cependant, le bonus de nomination ne vous est pas disponible pour les raisons susmentionnées.

    Veuillez vous référer à nos conditions générales pour clarifier davantage cette question.

    Peut-être pourrais-je vous aider avec autre chose en attendant ?

    je m'en fiche que tu dises que je mens

    c'est

    Nous tenons à préciser formellement qu'il n'y avait aucune intention de blâmer qui que ce soit.

    De plus, nous vous présentons nos sincères excuses pour ce malentendu.

    Image de profil pour Aidan

    En attendant, n'hésitez pas à nous faire savoir si quelque chose d'autre nécessite notre aide.

    je n'ai besoin de rien de la part de quiconque me traite de mensonge

    4.8/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    and i wanna add this last email i just have recivede there 100% talk against what they just told me  

    this is 100% insane XD soo damn waird XD they wont give the 50 free spins for voting but they will have me to deposit XD 
    and another i live alone on this adress and internet/ IP and itold them that 
    soo i wut like to know what other email there is living here to and that they wont tell me... casue they say  its not my info sooo...    SO HOW CAN I IT BE DUCLICATET !!!!!
     

    Hello there!

    Thank you for your clarification.

    Unfortunately, we are not able to add a bonus for your vote due to the mentioned earlier criteria!

     

    Kindly note that we have a Daily reward system and it will work after the fourth deposit - your account will become eligible for daily rewards. More information can be found in your account's "Promotions" section.

     

    However, you can still benefit from our Welcome Package by claiming an available bonus through the "Deposit" section.

    Feel free to contact us again if any help is needed.

    Have a good rest of the day!

    Sincerely,

    Eliana

     

    Tsars - Where the limits go past the skies

    et je veux ajouter ce dernier e-mail que je viens de recevoir là-bas, je parle à 100% de ce qu'ils viennent de me dire

    c'est 100% fou XD donc putain de waird XD ils ne donneront pas les 50 tours gratuits pour voter mais ils me demanderont de déposer XD
    et un autre je vis seul sur cette adresse et internet/IP et je leur ai dit que
    donc j'aimerais savoir à quels autres e-mails il y a ici et qu'ils ne me le diront pas... parce qu'ils disent que ce n'est pas mes informations alors... ALORS COMMENT PUIS-JE ÊTRE DUCLICATET !!!!!

    Bonjour!

    Merci pour la clarification.

    Malheureusement, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter un bonus pour votre vote en raison des critères mentionnés précédemment !

    Veuillez noter que nous avons un système de récompense quotidienne et qu'il fonctionnera après le quatrième dépôt : votre compte deviendra éligible aux récompenses quotidiennes. Plus d'informations peuvent être trouvées dans la section "Promotions" de votre compte.

    Cependant, vous pouvez toujours bénéficier de notre package de bienvenue en réclamant un bonus disponible via la section « Dépôt ».

    N'hésitez pas à nous contacter à nouveau si vous avez besoin d'aide.

    Bonne journée !

    Sincèrement,

    Éliane

    Tsars - Là où les limites dépassent le ciel

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi moralensvogter,

    Having multiple accounts at casino is not allowed, however, if you wish to try to assist you, please private message me your casino username so that we could reach out to the casino rep to look into your account.

    Salut moralensvogter ,

    Avoir plusieurs comptes au casino n'est pas autorisé, cependant, si vous souhaitez essayer de vous aider, veuillez m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino afin que nous puissions contacter le représentant du casino pour examiner votre compte.

  • Original Anglais Traduction Français

    sorry XD 
    they wont provide me whit any info aboute the dublicate or nothing and i havent dont that i havent even got validatet yet soo i cant see what i shut have dublicatet and if some one uses my ip i what that email cause then its a hacker using my ip thats it
    and they wont give me anythhing 

     

    désolé XD
    ils ne me fourniront aucune information sur le dublicatet ou rien et je ne l'ai pas encore fait, je n'ai même pas encore été validé, donc je ne peux pas voir ce que j'ai fermé, j'ai dublicatet et si quelqu'un utilise mon adresse IP, quelle est la cause de cet e-mail, alors c'est un pirate informatique qui utilise mon ip c'est ça
    et ils ne me donneront rien

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi moralensvogter,

    Thanks for providing us with account details.

    We will contact the casino rep and advise you once we have any info.

    Salut moralensvogter ,

    Merci de nous avoir fourni les détails du compte.

    Nous contacterons le représentant du casino et vous conseillerons dès que nous aurons des informations.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello moralensvogter and Bixy, 

    Kindly note that our Security team reviewed the player’s profile repeatedly, and after careful consideration, they issued the free spins, even though the system was triggered by a duplicate match filter.

    We appreciate you bringing this issue to our attention and allowing us the opportunity to address it!

    Have a nice day ahead!

    Best regards,

    Casoo Team

    Bonjour moralensvogter et Bixy,

    Veuillez noter que notre équipe de sécurité a examiné le profil du joueur à plusieurs reprises et, après un examen attentif, a émis les tours gratuits, même si le système a été déclenché par un filtre de correspondance en double.

    Nous vous remercions d’avoir porté ce problème à notre attention et de nous avoir donné l’opportunité de le résoudre !

    Avoir une belle journée à l'avance!

    Cordialement,

    L'équipe Casoo

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello. I made an deposit of 30 euro to wisho 22/5 at 22.21 and they still have not been credited. Skrill says the deposit qas accepted. After writing several to support they keep saying financial is looking into this. Decided to deposit 20 on winnerz instead and now the same problem again.

    Deposit not credited , skrill says it has been accepted and not a Word from the financial department.

    Bonjour. J'ai fait un dépôt de 30 euros à wisho le 22/5 à 22h21 et ils n'ont toujours pas été crédités. Skrill dit que le dépôt a été accepté. Après avoir écrit plusieurs pour les soutenir, ils continuent de dire que les services financiers étudient la question. J'ai décidé de déposer 20 sur Winnerz à la place et maintenant le même problème est à nouveau.

    Dépôt non crédité, Skrill dit qu'il a été accepté et pas un mot du service financier.

    4.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Puffmann,

    Sorry to hear you had issues with depositing at Wisho Casino.

    Please private message me your casino username so that we could reach out to the casino rep to look into your account.

    Thank you.

     

    Bonjour Puffmann ,

    Désolé d'apprendre que vous avez rencontré des problèmes lors du dépôt sur Wisho Casino.

    Veuillez m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino afin que nous puissions contacter le représentant du casino pour examiner votre compte.

    Merci.

    4.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello all. Do not deposit on winnerz, wisho or trickz atm, 22/5 i deposited 30 euro with skrill to wisho, they never arrived in my balance. 23/5 i deposited 20 on winnerz, they never godt credited to balance. 24/5 i deposit 30 to trickz, they do not get credited to balance. Been in contact with skrill and they say the casino have recieved the money.

    Merchant called hitz gaming ou all 3.

    Tsars there Sister casino can recieved payments as I deposited 24/5 without a problem. But that is ofc called rp invest

    Bonjour à tous. Ne déposez pas sur les guichets automatiques Winnerz, Wisho ou Trickz, le 22/5, j'ai déposé 30 euros avec Skrill sur Wisho, ils ne sont jamais arrivés dans mon solde. 23/5, j'ai déposé 20 sur Winnerz, ils n'ont jamais été crédités sur le solde. 24h/24 et 5j/7, je dépose 30 sur trickz, ils ne sont pas crédités sur le solde. J'ai été en contact avec Skrill et ils disent que le casino a reçu l'argent.

    Le marchand a appelé Hitz Gaming ou tous les 3.

    Tsars là-bas Sister Casino peut recevoir des paiements car j'ai déposé 24h/24 et 5j/7 sans problème. Mais c'est ce qu'on appelle souvent rp invest

    4.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Puffmann,

    Thanks for sending your account details. We have forwarded them to the casino rep. Once they reply, we will let you know here on the thread.

    Bonjour Puffmann ,

    Merci d'avoir envoyé les détails de votre compte. Nous les avons transmis au représentant du casino. Une fois qu'ils auront répondu, nous vous le ferons savoir ici sur le fil de discussion.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you. I aint asking for much, but at least a reason and a time frame

    Merci. Je ne demande pas grand-chose, mais au moins une raison et un délai

  • Original Anglais Traduction Français

    You're most welcome Puffmann, please be patient and hopefully we will receive the feedback soon.

    De rien, Puffmann , soyez patient et j'espère que nous recevrons bientôt vos commentaires.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello bixy.

    I would just tell that the winnerz deposit from 23/5 has arrived. Still missing the ones from wisho 22/5 and trickz 24/5.

    Bonjour Bixie.

    Je voudrais juste dire que le dépôt gagnant du 23/5 est arrivé. Il manque toujours ceux de wisho 22/5 et trickz 24/5.

    4.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Great news Puffmann, please keep us updated.

    Excellente nouvelle Puffmann , tenez-nous au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Today the deposit from wishoo arrived.

    Now only the trickz deposit is missing.

    Still Finds this hole situation strange  and the casinos have given no explanation, which will make me very wary in the future about depositing, since there might go a week before the deposit arrive

    Aujourd'hui, le dépôt de wishoo est arrivé.

    Il ne manque plus que le dépôt trickz.

    Il trouve toujours cette situation étrange et les casinos n'ont donné aucune explication, ce qui me rendra très prudent à l'avenir concernant les dépôts, car il peut s'écouler une semaine avant l'arrivée du dépôt.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Puffmann,

    Perhaps they are experiencing some technical issues. Great news for Wishoo depositing, so now we are waiting for Trickz depositing

    Keep us posted.

    Bonjour Puffmann ,

    Peut-être rencontrent-ils des problèmes techniques. Excellente nouvelle pour le dépôt Wishoo, alors maintenant nous attendons le dépôt Trickz

    Tenez-nous au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Puffmann,

    We trust this message finds you well.

    We wish to extend our sincerest apologies for the recent inconvenience.

    Upon being made aware of the issue during the live chat, our finance team has been promptly engaged to address and resolve the matter.

    Rest assured that our team is diligently working towards a resolution and we anticipate providing you with an update at the earliest opportunity. While we cannot provide an exact timeframe since the resolution primarily depends on the payment provider, we are in constant contact with them and are pushing as hard as we can.

    We will ensure to keep you informed of any progress from the finance team.

    Thank you for your understanding!

    Best regards,

    Spinwise Team

    Bonjour Puffmann,

    Nous espérons que ce message vous trouve bien.

    Nous souhaitons vous présenter nos plus sincères excuses pour les récents désagréments.

    Après avoir été informée du problème lors du chat en direct, notre équipe financière a été rapidement engagée pour résoudre le problème.

    Soyez assuré que notre équipe travaille avec diligence pour trouver une résolution et nous prévoyons de vous fournir une mise à jour dans les plus brefs délais. Bien que nous ne puissions pas fournir de délai précis puisque la résolution dépend principalement du fournisseur de paiement, nous sommes en contact permanent avec lui et faisons tout notre possible.

    Nous veillerons à vous tenir informé de tout progrès de la part de l’équipe financière.

    Merci pour votre compréhension!

    Cordialement,

    Équipe Spinwise

  • Original Anglais Traduction Français

    OFC it is but they another support 
    Apologized for the misunderstanding and then they added the spin whitout a problem 

    but that was after like 4-5 hours explained that i havent done that at all sooo.... 

    and at last they saw it XD 
    but its soo lame that i need to tell them over 4-5 hours before they tjek it for-real 
    really bad experince for me 


    BUT for me i dont thing i will ever play there cause soo much trouble over nothing that just bad supporting and the supports make the casino 

    OFC c'est le cas mais ils ont un autre support
    Ils se sont excusés pour le malentendu, puis ils ont ajouté le spin sans problème.

    mais c'était après environ 4-5 heures, j'ai expliqué que je n'avais pas fait ça du tout, alors....

    et enfin ils l'ont vu XD
    mais c'est tellement nul que je dois leur dire plus de 4 à 5 heures avant qu'ils ne le disent pour de vrai
    vraiment mauvaise expérience pour moi


    MAIS pour moi, je ne pense pas que je jouerai un jour là-bas, ce qui causerait tellement de problèmes pour rien, juste un mauvais support et les supports qui font le casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi moralensvogter,

     

    Thanks for sharing your experience with us.

    If you wish, please provide us with more information so that we could get in touch with the rep and assist you further.

    Salut moralensvogter ,

    Merci de partager votre expérience avec nous.

    Si vous le souhaitez, veuillez nous fournir plus d'informations afin que nous puissions contacter le représentant et vous aider davantage.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi moralensvogter,

    If you still need any assistance, please provide us with more details so that we could try to help you.

    Salut moralensvogter ,

    Si vous avez encore besoin d'aide, veuillez nous fournir plus de détails afin que nous puissions essayer de vous aider.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi moralensvogter,

    Since we received no response from your side, we would need to close this complaint due to the submitter inactivity.

    Salut moralensvogter ,

    Étant donné que nous n'avons reçu aucune réponse de votre part, nous devrons clôturer cette réclamation en raison de l'inactivité de l'auteur de la demande.

  • Original Anglais Traduction Français

    I have been waiting for payment since 6 of June 2024 from Tsars

    Always the same answers definitely copy paste from ChatGTP most of the time.

    1 time they said it will come in 24 hours frame

    1 time (day after) 4 hours

    What is the problem

    J'attends le paiement depuis le 6 juin 2024 de la part des Tsars

    Toujours les mêmes réponses, copiez-collez définitivement depuis ChatGTP la plupart du temps.

    Une fois, ils ont dit que cela arriverait dans 24 heures

    1 fois (jour d'après) 4 heures

    Quel est le problème

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Hafthor Einarsson,

    Sorry to hear you had a withdrawal delay at Tsars Casino.

    Is this your first withdrawal at Tsars Casino? Is the casino account verified?

     

    Bonjour Hafthor Einarsson ,

    Désolé d'apprendre que vous avez eu un retard de retrait sur Tsars Casino.

    Est-ce votre premier retrait sur Tsars Casino ? Le compte du casino est-il vérifié ?

    4.8/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Hafthor Einarsson,

    If you still need our assistance, feel free to send us your casino username HERE so that we could get in touch with the casino rep and try to help you.

    Thank you.

    Bonjour Hafthor Einarsson ,

    Si vous avez toujours besoin de notre aide, n'hésitez pas à nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino ICI afin que nous puissions contacter le représentant du casino et essayer de vous aider.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Since we haven't heard back from the member, we'll consider this case CLOSED due to the submitter's inactivity.

    Étant donné que nous n'avons pas reçu de réponse du membre, nous considérerons ce dossier comme FERMÉ en raison de l'inactivité de l'auteur de la soumission.

  • Original Anglais Traduction Français

    tsars
    Because of my own misunderstanding
    At first I thought that tsars has a shop on LCB
    But this Tusk has and I use the service
    25/08/2024


    I made a deposit of $ 42.91
    Payment System: Matic
    Ref number: 944521969
    I accepted the offer of 150 free spins
    I was not lucky, the bonus paid about $ 5 / 150 FS



    Then I played the deposited money, the same, many games did not pay more than $ 3
    The game spins are jerky and slow, their website design looks confusing to me
    They have won many world-class awards, I argue about something, just sharing my experience
    I have been in the casino industry for 5-6 years, I have a little knowledge
    I am still stuck on the identity verification, only the withdrawal request will start checking. I have been a member for about 2 years here, I can't do it, it is the only place where I have no chance to withdraw money even once (the casinos I play regularly 3-4, I withdraw 1-2 times a week Last time approx. total 10K) I'm just unlucky
    And rarely do I accidentally deposit money to play
    I just want to tell you my experience. Others may withdraw money frequently.

     

    tsars
    À cause de mon propre malentendu
    Au début, je pensais que les tsars avaient une boutique sur LCB
    Mais ce Tusk l'a et j'utilise le service
    25/08/2024


    J'ai effectué un dépôt de 42,91 $
    Système de paiement : Matic
    Numéro de référence : 944521969
    J'ai accepté l'offre de 150 tours gratuits
    Je n'ai pas eu de chance, le bonus payait environ 5$/150 FS



    Ensuite, j'ai joué l'argent déposé, pareil, de nombreux jeux ne payaient pas plus de 3 $
    Les tours du jeu sont saccadés et lents, la conception de leur site Web me semble déroutante
    Ils ont remporté de nombreux prix de renommée mondiale, je discute de quelque chose, je partage simplement mon expérience
    Je suis dans l'industrie des casinos depuis 5-6 ans, j'ai quelques connaissances
    Je suis toujours bloqué sur la vérification d'identité, seule la demande de retrait commencera à vérifier. Je suis membre depuis environ 2 ans ici, je ne peux pas le faire, c'est le seul endroit où je n'ai aucune chance de retirer de l'argent même une fois (les casinos dans lesquels je joue régulièrement 3-4, je retire 1 à 2 fois par semaine La dernière fois environ 10 000 au total) Je n'ai tout simplement pas de chance
    Et il est rare que je dépose accidentellement de l'argent pour jouer
    Je veux juste vous raconter mon expérience. D'autres peuvent retirer de l'argent fréquemment.

  • Original Anglais Traduction Français

    They said I spelled my last name wrong. Initially they couldn't correct the mistake. I had to make a withdrawal and they started checking the documents and let me correct it. However many times I deposited money, whether with my visa/mastercard or others, the deposits were lightning fast. The acceptance was very fast. Let the screenshot tell the story. Note I will not misread the casino name again. I will not verify my identity until I can withdraw money because I was unlucky and did not have the opportunity to withdraw. 
    and intend to delete my account to prevent future confusion.

    Ils ont dit que j'avais mal orthographié mon nom de famille. Au début, ils n'ont pas pu corriger l'erreur. J'ai dû faire un retrait et ils ont commencé à vérifier les documents et m'ont laissé le corriger. Peu importe le nombre de fois où j'ai déposé de l'argent, que ce soit avec ma carte Visa/Mastercard ou d'autres, les dépôts ont été rapides comme l'éclair. L'acceptation a été très rapide. Laissez la capture d'écran raconter l'histoire. Notez que je ne vais pas encore mal interpréter le nom du casino. Je ne vérifierai pas mon identité tant que je ne pourrai pas retirer de l'argent car je n'ai pas eu de chance et je n'ai pas eu la possibilité de retirer de l'argent.
    et j'ai l'intention de supprimer mon compte pour éviter toute confusion future.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Minmu01,

    Sorry to hear about that and thank you for sharing your experience with LCB members. If you would like us to assist you and contact the casino representative please send us your casino credentials via PM.

    Cher Minmu01 ,

    Nous sommes désolés de l'apprendre et nous vous remercions d'avoir partagé votre expérience avec les membres de LCB. Si vous souhaitez que nous vous aidions et que nous contactions le représentant du casino, veuillez nous envoyer vos identifiants de casino par MP .

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Minmu01,

    We would like to express our gratitude for taking the time to share your experience. Your input holds significant value to our team, and we genuinely appreciate the concerns you have raised.

    It’s important to understand that players may experience periods of less favourable outcomes. The return to player (RTP) is a measure that reflects the average return to the player over time, emphasising long-term results rather than immediate profitability. As a casino responsibly operating under a Curacao license, we provide games from reputable studios and conduct regular audits to ensure fair play.

    In the event of adversity, we offer a variety of bonuses, including daily and loyalty rewards, to enhance your experience.

    As part of our standard procedures, the verification process is mandatory for all players. We have not been notified of any communication relating to your verification issues; however, our security team has communicated that your identity document was declined due to damage, specifically, partial erasure of one of the digits in the issuance date, necessitating the submission of an alternative document.

    We acknowledge your concerns and are proactively striving to assist you with the verification process to ensure your satisfaction. Please do not hesitate to contact us via live chat or email at your earliest convenience, and our esteemed support team will promptly address your request, providing you with the reassurance and support you need.

    Best regards,
    Spinwise team

    Cher Minmu01,

    Nous tenons à vous exprimer notre gratitude pour avoir pris le temps de partager votre expérience. Votre contribution est très précieuse pour notre équipe et nous apprécions sincèrement les préoccupations que vous avez soulevées.

    Il est important de comprendre que les joueurs peuvent connaître des périodes de résultats moins favorables. Le retour au joueur (RTP) est une mesure qui reflète le retour moyen au joueur au fil du temps, mettant l'accent sur les résultats à long terme plutôt que sur la rentabilité immédiate. En tant que casino opérant de manière responsable sous une licence de Curaçao, nous fournissons des jeux de studios réputés et effectuons des audits réguliers pour garantir un jeu équitable.

    En cas d'adversité, nous vous proposons une variété de bonus, notamment des récompenses quotidiennes et de fidélité, pour améliorer votre expérience.

    Dans le cadre de nos procédures standards, le processus de vérification est obligatoire pour tous les joueurs. Nous n'avons pas été informés d'une quelconque communication relative à vos problèmes de vérification ; cependant, notre équipe de sécurité vous a communiqué que votre pièce d'identité a été refusée en raison d'un dommage, en particulier l'effacement partiel de l'un des chiffres de la date d'émission, nécessitant la soumission d'un document alternatif.

    Nous sommes conscients de vos préoccupations et nous efforçons de vous aider de manière proactive dans le processus de vérification afin de garantir votre satisfaction. N'hésitez pas à nous contacter par chat en direct ou par e-mail dès que possible, et notre équipe d'assistance estimée répondra rapidement à votre demande, vous offrant l'assurance et le soutien dont vous avez besoin.

    Cordialement,
    L'équipe Spinwise

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi there.

    I am not sure how to file a claim and get help with my issue. I can´t enter Casino Winnerz or Wisho because it say here that they are restricted casino for Sweden.

    They are namely under their owner Hinz Gaming OÜ banned by Swedish Gaming Aurorithy from July 1 - 2024 due to they have broken the laws here by marketing themselves and approached Swedish players without a valid Swedish License. It´s not forbidden for casino to give their service to Swedish players without lincense as long as they not marketing themselves to players here. The fact is though that they despite this ban continued to taget Swedish players whom have problem to control gaming like myself. I have claimed them for this and the deposits made after July 1 - 2024, Euro 8.712. They however reject and just saying that they haven´t approached Swedish players, despite there´s VIP department have continued to approached me with offers so I should continue to play after theirs ban by SGA. Can I get some help here with a casino whom don´t care about anything else then to squezze out money. Seding some few samples of it attached. Kind regards/ Jan Kristiansson 

    Salut.

    Je ne sais pas comment déposer une réclamation et obtenir de l'aide pour mon problème. Je ne peux pas entrer dans Casino Winnerz ou Wisho car il est indiqué ici qu'ils sont des casinos restreints pour la Suède.

    Ils sont notamment sous leur propriétaire Hinz Gaming OÜ bannis par l'Autorité suédoise des jeux du 1er juillet 2024 en raison du fait qu'ils ont enfreint les lois ici en se commercialisant et en contactant des joueurs suédois sans licence suédoise valide. Il n'est pas interdit au casino de fournir ses services aux joueurs suédois sans licence tant qu'ils ne se commercialisent pas auprès des joueurs ici. Le fait est que malgré cette interdiction, ils ont continué à cibler les joueurs suédois qui ont du mal à contrôler les jeux comme moi. Je les ai réclamés pour cela et les dépôts effectués après le 1er juillet 2024, 8 712 euros. Ils ont cependant rejeté et ont simplement dit qu'ils n'avaient pas contacté les joueurs suédois, malgré le service VIP, ils ont continué à me faire des offres, donc je devrais continuer à jouer après leur interdiction par la SGA. Puis-je obtenir de l'aide ici avec un casino qui ne se soucie de rien d'autre que de soutirer de l'argent. En joignant quelques échantillons. Cordialement / Jan Kristiansson

    2.3/ 5

    4.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi there.

    I am not sure how to file a claim and get help with my issue. I can´t enter Casino Winnerz or Wisho because it say here that they are restricted casino for Sweden.

    They are namely under their owner Hinz Gaming OÜ banned by Swedish Gaming Aurorithy from July 1 - 2024 due to they have broken the laws here by marketing themselves and approached Swedish players without a valid Swedish License. It´s not forbidden for casino to give their service to Swedish players without lincense as long as they not marketing themselves to players here. The fact is though that they despite this ban continued to taget Swedish players whom have problem to control gaming like myself. I have claimed them for this and the deposits made after July 1 - 2024, Euro 8.712. They however reject and just saying that they haven´t approached Swedish players, despite there´s VIP department have continued to approached me with offers so I should continue to play after theirs ban by SGA. Can I get some help here with a casino whom don´t care about anything else then to squezze out money. Sent some few samples of it attached in my earlier post on this theard.

    Kind regards/ Jan Kristiansson 

    Salut.

    Je ne sais pas comment déposer une réclamation et obtenir de l'aide pour mon problème. Je ne peux pas entrer dans Casino Winnerz ou Wisho car il est indiqué ici qu'ils sont des casinos restreints pour la Suède.

    Ils sont notamment sous leur propriétaire Hinz Gaming OÜ bannis par l'Autorité suédoise des jeux du 1er juillet 2024 en raison du fait qu'ils ont enfreint les lois ici en se faisant connaître et en s'adressant à des joueurs suédois sans licence suédoise valide. Il n'est pas interdit au casino de fournir ses services aux joueurs suédois sans licence tant qu'il ne se fait pas connaître des joueurs ici. Le fait est que, malgré cette interdiction, ils ont continué à cibler les joueurs suédois qui ont du mal à contrôler les jeux comme moi. Je les ai réclamés pour cela et les dépôts effectués après le 1er juillet 2024, 8 712 euros. Ils ont cependant rejeté et ont simplement dit qu'ils n'avaient pas approché les joueurs suédois, malgré le service VIP, ils ont continué à m'approcher avec des offres, donc je devrais continuer à jouer après leur interdiction par la SGA. Puis-je obtenir de l'aide ici avec un casino qui ne se soucie de rien d'autre que de soutirer de l'argent. J'en ai envoyé quelques échantillons ci-joints dans mon précédent message sur ce sujet.

    Cordialement/ Jan Kristiansson

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