Fastpay Casino, InstantPay Casino, Casino4u, Cobber Casino Assistance et fil de discussion

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Dernier message fait il y a environ 2 ans par Berks
Fastpay-casino
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  • Fastpay-casino
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  • Original Anglais Traduction Français

    Fastpay Casino was created in June 2018 by a group of affiliates, who are strongly against the scams and shaving of online casinos: verification and payment delays, traps in terms (like max win 10x bonus, banning after big win, personal withdrawal limits for winning players) - the industry becomes dirtier and unfair to players. Casinos are trying to push the players to lose their winnings back at all costs.

    We believe that we knew what players want and decided to open our casino with “fair play” conception and instant payouts to help our players to avoid scams and to offer the best level of service to gamble online.

    FASTPAY casino operates under Direx N.V.’s license but is administrated by their own support and management teams. It differs from all that you have ever seen before. Give us a chance to show the level of service, and you will love it.
     

    If players have any questions, reviews or issues, I will be more then happy to answer here! 

    Updated: 2nd Oct 2020: InstantPay Casino added to LCB

    Updated: 25th March 2021: Casino4u added to LCB

    Updated: 29th August 2022: Cobber Casino added to LCB

    Fastpay Casino a été créé en juin 2018 par un groupe d'affiliés, qui s'opposent fermement aux arnaques et au rasage des casinos en ligne : retards de vérification et de paiement, pièges en termes (comme le bonus max win 10x, interdiction après un gros gain, limites de retrait personnelles pour gagner). joueurs) - l'industrie devient plus sale et injuste envers les joueurs. Les casinos tentent à tout prix de pousser les joueurs à perdre leurs gains.

    Nous pensons que nous savions ce que veulent les joueurs et avons décidé d'ouvrir notre casino avec une conception « fair-play » et des paiements instantanés pour aider nos joueurs à éviter les escroqueries et à offrir le meilleur niveau de service pour jouer en ligne.

    Le casino FASTPAY fonctionne sous la licence de Direx NV mais est administré par ses propres équipes de support et de gestion. Cela diffère de tout ce que vous avez vu auparavant. Donnez-nous une chance de montrer le niveau de service et vous allez l'adorer.

    Si les joueurs ont des questions, des avis ou des problèmes, je serai plus qu'heureux d'y répondre ici !

    Mise à jour : 2 octobre 2020 : InstantPay Casino ajouté à LCB

    Mise à jour : 25 mars 2021 : Casino4u ajouté à LCB

    Mise à jour : 29 août 2022 : Cobber Casino ajouté au LCB

    2.7/ 5

    4/ 5

    3.7/ 5

    3.8/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Fastpay Casino Representative,

    Welcome to the LCB forum! Glad to have you here to assist our lovely members! heart

    Bonjour représentant du casino Fastpay,

    Bienvenue sur le forum LCB ! Heureux de vous avoir ici pour aider nos adorables membres ! heart

    4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to LCB forum Fastpay Casino Representative! Thank you for being available to assist our members! smiley

    Bienvenue sur le forum LCB Représentant du casino Fastpay ! Merci d'être disponible pour aider nos membres! smiley

    4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Definitely lives up to it's name when it comes to cashouts to e-wallets.

    Welcome!

    Il porte bien son nom en ce qui concerne les retraits vers les portefeuilles électroniques.

    Accueillir!

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for your post.

    Merci pour votre message.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear lcb.org admins and fastpaycasino ,

    I have had problems with withdrawing money from this casino might be since January (Since Fastpay casino stated on that no need to verify amount lower than 500usd
    As far as I can remember, it should be around January, but I still keep the evidence of my payments in this casino, but I can't find detailed information about this casino, probably because it is a new casino. Today I just see casino in  lcb.org so I Have a complaint To ask for help from issues that Casino closes my account In spite of all my confirmation When I want to withdraw money Claiming various information, even until the final claim that my information I am not the owner of the information. Although I can confirm and proved all the information that they wants to send as much detail as I can, When I requested withdraw the money about250usd. I can't remember the obvious amount. (Because the casino closed my account after refusing to withdraw without notice) then I went to check status of my withdrawal in casino account but my account was blocked . then I went though to ask support so, the casino support would like me to confirm the account I was surprised and saw the announcement that stated on fastpay casino with big symbols that no need verify document check if the balance of withdrawal below 500usd. But even though I was willing to confirm because verify an account it not my problem even real my own information,I have an account in many casino there also had not got issued with my information before accepting about some of my info is write in my language but not big issued for them at all for this generation could translator well . But when I sent all of my details The casino closed my account without notice and refused to pay me. By claiming the reason for not being able to confirm Although I can confirm the evidence in me completely Please help me solve this problem. Thank you so much

    Regards,

    Chers administrateurs de lcb.org et de fastpaycasino,

    J'ai eu des problèmes pour retirer de l'argent de ce casino depuis janvier (puisque le casino Fastpay a déclaré qu'il n'était pas nécessaire de vérifier un montant inférieur à 500 USD).
    Autant que je me souvienne, cela devrait être vers janvier, mais je garde toujours les preuves de mes paiements dans ce casino, mais je ne trouve pas d'informations détaillées sur ce casino, probablement parce qu'il s'agit d'un nouveau casino. Aujourd'hui, je viens de voir le casino sur lcb.org, j'ai donc une plainte. Pour demander de l'aide concernant les problèmes qui font que le casino ferme mon compte. Malgré toutes mes confirmations. Lorsque je souhaite retirer de l'argent. Réclamer diverses informations, même jusqu'à la déclaration finale selon laquelle mes informations. je ne suis pas le propriétaire des informations. Bien que je puisse confirmer et prouver toutes les informations qu'ils souhaitent envoyer avec autant de détails que possible, lorsque j'ai demandé le retrait de l'argent, environ 250 USD. Je ne me souviens pas du montant évident. (Parce que le casino a fermé mon compte après avoir refusé de retirer sans préavis), je suis ensuite allé vérifier l'état de mon retrait sur le compte du casino mais mon compte a été bloqué. Ensuite, je suis allé demander de l'aide, donc l'assistance du casino aimerait que je confirme le compte. J'ai été surpris et j'ai vu l'annonce qui indiquait sur le casino fastpay avec de gros symboles qu'il n'était pas nécessaire de vérifier les documents si le solde du retrait était inférieur à 500 USD. Mais même si j'étais prêt à confirmer parce que vérifier un compte, ce n'est pas mon problème, même mes propres informations, j'ai un compte dans de nombreux casinos là-bas et je n'ai pas non plus reçu mes informations avant d'accepter certaines de mes informations, c'est d'écrire dans ma langue. mais ce n'est pas du tout un gros problème pour eux, car cette génération pourrait bien traduire. Mais lorsque j'ai envoyé toutes mes coordonnées, le casino a fermé mon compte sans préavis et a refusé de me payer. En revendiquant la raison pour laquelle je ne suis pas en mesure de confirmer, même si je peux confirmer complètement les preuves en moi, aidez-moi à résoudre ce problème. Merci beaucoup

    Salutations,

    4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello, this is impossible. We never had even a single case with closing any account without serious reason. If you will send me your personal details I will check it for you and (if you will approve) put all details here. Otherwise, I will send it to your PM.

    Bonjour, c'est impossible. Nous n’avons jamais eu un seul cas de fermeture de compte sans raison sérieuse. Si vous m'envoyez vos informations personnelles, je les vérifierai pour vous et (si vous approuvez) je mettrai tous les détails ici. Sinon, je l'enverrai à ton MP.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi psl88fwin,

    Thank you for sending your casino username in a private message.

    We will notify the Casino Rep of your case and ask him to reply in this thread. Keep you posted. 

    Salut psl88fwin,

    Merci d'avoir envoyé votre nom d'utilisateur du casino dans un message privé.

    Nous informerons le représentant du casino de votre cas et lui demanderons de répondre dans ce fil de discussion. Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear psl88fwin, your account was disabled by Antifraud team with the reason that this card was used in another casino of the network with the different personal details and the documents for the verification. As I see you were using the Skrill and this card for depositing of 40 USD (20 from Skrill and 30 from the card). After winning of 170 USD you tried to withdraw all money on Skrill and were blocked by Antifraud. You were informed about the reason for blocking the same as confiscation of the remaining balance. 

    Let's clarify step by step: 

    "I have had problems with withdrawing money from this casino might be since January (Since Fastpay casino stated that no need to verify amount lower than 500usd"

    - As you were told in live chat. Two payment systems are always verification due to antifraud rules.

    "then I went though to ask support so, the casino support would like me to confirm the account I was surprised and saw the announcement that stated on fastpay casino with big symbols that no need verify document check if the balance of withdrawal below 500usd."

    - We never stated anything like this in terms and conditions. As like in your situation - player deposit from Card and Skrill and ask for payout via Skrill. We cannot perform this transaction without information to whom these payment methods belong to. 

    "But even though I was willing to confirm because verify an account it not my problem even real my own information,I have an account in many casino there also had not got issued with my information before accepting about some of my info is write in my language but not big issued for them at all for this generation could translator well . But when I sent all of my details The casino closed my account without notice and refused to pay me."

    - The reason is clarified above. We cannot give additional information regarding this case from the Antifraud team, but they are stating that info they have is 100% correct.

    I think a lot of players reading this forum. Just want to clarify our position regarding fraud transactions. We have a very strong antifraud team and this is the reason why we can send money so fast. Here we will never try to catch player or delay blocking, expecting to do it after a big win or smth in this way. In Fastpay everything is fair and fast and we expect the same from our players.

    Like basic line as we see it: Do not try to cheat the casino putting fraud transactions, do not open a second account if you excluded yourself forever, do not try to exchange money with the help of the Fastpay casino (due to very fast payments), do not use 3rd part cards or payment systems and you will never have any problems here. You will love us and we shall love you :)

    Cher psl88fwin, votre compte a été désactivé par l'équipe Antifraude car cette carte a été utilisée dans un autre casino du réseau avec les différentes données personnelles et les documents pour la vérification. Comme je vois, vous utilisiez Skrill et cette carte pour un dépôt de 40 USD (20 de Skrill et 30 de la carte). Après avoir gagné 170 USD, vous avez essayé de retirer tout l'argent sur Skrill et avez été bloqué par Antifraud. Vous avez été informé de la raison du blocage, notamment de la confiscation du solde restant.

    Précisons étape par étape :

    "J'ai peut-être eu des problèmes pour retirer de l'argent de ce casino depuis janvier (depuis que le casino Fastpay a déclaré qu'il n'était pas nécessaire de vérifier un montant inférieur à 500 USD"

    - Comme on vous l'a dit lors du chat en direct. Deux systèmes de paiement sont toujours vérifiés en raison des règles antifraude.

    "Ensuite, je suis allé demander de l'aide, donc l'assistance du casino aimerait que je confirme le compte. J'ai été surpris et j'ai vu l'annonce qui indiquait sur le casino fastpay avec de gros symboles qu'il n'était pas nécessaire de vérifier les documents si le solde du retrait était inférieur à 500 USD."

    - Nous n'avons jamais rien déclaré de tel dans les termes et conditions. Comme dans votre situation - dépôt du joueur depuis Card et Skrill et demande un paiement via Skrill. Nous ne pouvons pas effectuer cette transaction sans savoir à qui appartiennent ces moyens de paiement.

    "Mais même si j'étais prêt à confirmer parce que vérifier un compte, ce n'est pas mon problème, même mes propres informations, j'ai un compte dans de nombreux casinos là-bas et je n'ai pas non plus reçu mes informations avant d'accepter certaines de mes informations, c'est d'écrire dans mon langue mais pas du tout pour eux, pour cette génération, ils pouvaient bien traduire. Mais quand j'ai envoyé toutes mes coordonnées, le casino a fermé mon compte sans préavis et a refusé de me payer.

    - La raison est précisée ci-dessus. Nous ne pouvons pas donner d'informations supplémentaires sur cette affaire de la part de l'équipe Antifraude, mais ils déclarent que les informations dont ils disposent sont correctes à 100%.

    Je pense que beaucoup de joueurs lisent ce forum. Je veux juste clarifier notre position concernant les transactions frauduleuses. Nous disposons d’une équipe antifraude très solide et c’est la raison pour laquelle nous pouvons envoyer de l’argent si rapidement. Ici, nous n'essaierons jamais d'attraper un joueur ou de retarder un blocage, en espérant le faire après une grosse victoire ou quoi que ce soit de cette manière. Chez Fastpay, tout est juste et rapide et nous attendons la même chose de nos joueurs.

    C'est la ligne de base telle que nous la voyons : n'essayez pas de tromper le casino en effectuant des transactions frauduleuses, n'ouvrez pas un deuxième compte si vous vous excluez pour toujours, n'essayez pas d'échanger de l'argent avec l'aide du casino Fastpay (en raison des paiements très rapides). ), n'utilisez pas de cartes ou de systèmes de paiement tiers et vous n'aurez jamais de problèmes ici. Vous nous aimerez et nous vous aimerons :)

    4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Fastbet,

    Thank you to all of your answers, but I want to inform you that this is my own card, as I was provided you with about transaction slips and notified with my own name and card is tie with bank notified.
    but which I had previously used for my mother to buy things or use on various websites, but I didn't keep up. Thinking about other people, distant people, because my mother has the same surname as me and is a shared card in the family. Which I am the administrator and control of all expenses Get involved with any other person Which may have previous events to date That just the mother who has the same surname I have brought my card that I give you the right to use my credit card in the name of my own mother, just that it's not strange that we use a card For legitimate families With the same last name in my family but that just my thinking and in fact the card is belong to mine and registered with my real name real person with verified cards completed . that all I provided to casino with document already.

    thank you again for the answers :)

    kind regards,

    Cher Fastbet,

    Merci pour toutes vos réponses, mais je tiens à vous informer qu'il s'agit de ma propre carte, car on vous a fourni des bordereaux de transaction et j'ai été informé de mon propre nom et la carte est liée à la banque notifiée.
    mais que j'avais auparavant utilisé pour que ma mère achète des choses ou que j'utilisais sur divers sites Web, mais je n'ai pas suivi. Je pense aux autres, aux gens éloignés, car ma mère porte le même nom de famille que moi et est une carte partagée dans la famille. Dont je suis l'administrateur et le contrôle de toutes les dépenses S'impliquer avec toute autre personne Qui peut avoir des événements antérieurs à ce jour Que juste la mère qui porte le même nom de famille J'ai apporté ma carte que je vous donne le droit d'utiliser ma carte de crédit dans le nom de ma propre mère, juste que ce n'est pas étrange que nous utilisions une carte Pour les familles légitimes Avec le même nom de famille dans ma famille mais c'est juste ma pensée et en fait la carte m'appartient et est enregistrée avec mon vrai nom, une vraie personne avec cartes vérifiées complétées. c'est tout ce que j'ai déjà fourni au casino avec un document.

    merci encore pour les réponses :)

    cordialement,

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear psl88fwin,

    first of all, we are not Fastbet.

    As wrote higher, you have used this card with another document package for the verification in the same casino network. When Antifraud found out that the same card is used by different persons with different documents for the verification, they have closed your account, same as all other accounts in the Network for the fraud activity or/and abusing of the bonuses. Your account is closed due to the breaking of terms and conditions p 10.1. and wouldn't be reopened.

    Unfortunately, I cannot add more specific information publically from the antifraud team. If LCB team decide that information which I sent up to date is not enough - we can ask for a more detailed report of all activity of all connected accounts in other casinos. 

    Cher psl88fwin,

    tout d’abord, nous ne sommes pas Fastbet.

    Comme indiqué ci-dessus, vous avez utilisé cette carte avec un autre ensemble de documents pour la vérification dans le même réseau de casino. Lorsqu'Antifraud a découvert que la même carte est utilisée par différentes personnes avec des documents différents pour la vérification, ils ont fermé votre compte, comme tous les autres comptes du réseau pour activité frauduleuse ou/et abus des bonus. Votre compte est fermé en raison de la rupture des termes et conditions p 10.1. et ne serait pas rouvert.

    Malheureusement, je ne peux pas ajouter publiquement d’informations plus spécifiques de la part de l’équipe antifraude. Si l'équipe LCB décide que les informations que j'ai envoyées à jour ne suffisent pas, nous pouvons demander un rapport plus détaillé de toutes les activités de tous les comptes connectés dans d'autres casinos.

  • Original Anglais Traduction Français

    Aha Fastpay casino.  Not really my favorited casino because After making a lot of deposids without receive any Bonus the Support do not offers little gifts to the players. No But they just want everyone to be quiet and always pay well.. And pay well.. And pay well and Main thing donate any Bonuses.. Sad but true..

    So i decided to delete my players account here and i hope that everybody think like me so that the casino can closed the door because Fastpay think only at himself and not To the customers who finance everything.. 

    Aha Casino Fastpay. Ce n'est pas vraiment mon casino préféré car après avoir effectué beaucoup de dépôts sans recevoir de bonus le Support n'offre pas de petits cadeaux aux joueurs. Non, mais ils veulent juste que tout le monde se taise et paie toujours bien.. Et paie bien.. Et paie bien et l'essentiel est de donner des bonus.. Triste mais vrai..

    J'ai donc décidé de supprimer mon compte joueur ici et j'espère que tout le monde pense comme moi pour que le casino puisse fermer la porte car Fastpay ne pense qu'à lui-même et non aux clients qui financent tout.

    4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français
    lang9r1993 wrote:

    Aha Fastpay casino.  Not really my favorited casino because After making a lot of deposids without receive any Bonus the Support do not offers little gifts to the players. No But they just want everyone to be quiet and always pay well.. And pay well.. And pay well and Main thing donate any Bonuses.. Sad but true..

    So i decided to delete my players account here and i hope that everybody think like me so that the casino can closed the door because Fastpay think only at himself and not To the customers who finance everything.. 

    Dear lang9r1993, thank you for your review and time to highlight the sped of the payouts. We have created a VIP program with the 10 VIP levels, which provides the progressing through the bonuses for every player. The points are given for the wagering. 
    Here are some highlights:

    • From the 2nd level, player gets no deposit free spins every Saturday.
    • From the 4th level, the player can use 2 reload bonuses weekly.
    • On every level, up player gets no deposit free spins and cash.
    • From the 9th level, player get 10% monthly cashback wager free.
    lang9r1993 a écrit :

    Aha Casino Fastpay. Ce n'est pas vraiment mon casino préféré car après avoir effectué beaucoup de dépôts sans recevoir de bonus le Support n'offre pas de petits cadeaux aux joueurs. Non, mais ils veulent juste que tout le monde se taise et paie toujours bien.. Et paye bien.. Et paie bien et l'essentiel est de donner des bonus.. Triste mais vrai..

    J'ai donc décidé de supprimer mon compte joueur ici et j'espère que tout le monde pense comme moi pour que le casino puisse fermer la porte car Fastpay ne pense qu'à lui-même et non aux clients qui financent tout.

    Cher lang9r1993, merci pour votre avis et le temps passé à souligner la rapidité des paiements. Nous avons créé un programme VIP avec les 10 niveaux VIP, qui permet à chaque joueur de progresser dans les bonus. Les points sont attribués pour les paris.
    Voici quelques faits saillants :

    • À partir du 2ème niveau, le joueur bénéficie de tours gratuits sans dépôt tous les samedis.
    • A partir du 4ème niveau, le joueur peut utiliser 2 bonus de rechargement par semaine.
    • À chaque niveau, le joueur obtient des tours gratuits et de l'argent sans dépôt.
    • À partir du 9ème niveau, le joueur reçoit 10 % de remise mensuelle gratuite.

    4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    i couldnt agree more. i have never in my life  seen a casino  give no bonuses  like  this casino i got 2 welcome  bonuses . cool . But then. ... no other daily deposit offers. no spins on deposit offeres. EVER!

    . So ok. i keep playing depositing more. playing more so on and so on . 

    live chat bonus request nope no way. 

    get told about these levels and bonuses are all there in these levels process. 

    i hadnt even bothered looking at it until now because every single casino ive ever played at ( which is alot lol ) who have these types of level up things and  points/ tiers .. comp points too . are a extra bonus on top of the rest they give.. i NEVER  in a million  years expected these level up bonuses u earn as u become higher in ur status was the casinos entire bonus structure  . 

    level 1 0 - 50 points yay u get NOTHING AT ALL . may have cost quite  a bit in deposits.  that all depends how lucky or unlucky you are when playing! if ur not winning to wager and earn those points buckle up coz u gonna have to keep paying more to reach level 1 . to get nothing at all! live chat denied me any bonuses.  they said to ask admin via email for a bonus  they said no. 

    ok level  2 u need  50 - 149 points .

    who knows how many hundres i spent to make it here.. YAY i get 20 spins for level up and saturdays i get 15 free spins . 

    lol Saturday is still days away.  

    i play more.  ..

    level 3 ... 150-349 points. oh boy. like how much is making 200 points gonna cost me while i do nothing but lose. more time spent in deposit page than games . 

    anyway make it to level 3 . .. 

    i get 50 free spins for level up. amd now on saturday i get 25 no deposit  spins. ( im wondering now. did this just cancel out my 15 spins  i had earlier anywayyy . 

    at some point inbetween  my story live chat  gave me 2 sets of 20 free spins . o won 0.20c with one set .. amd few dollars with other set. 

    ive spent thousand easy ( i cant be bothered to check  for accurate amount ) but put it this way.. im sure about this.  

    ive spent ALOT of money to get.. 

    20 free spins ( min  bet value per spin ) won small amount on spins

    50 free spins ( min bet value per spin) nothing to brag about with winnings on those spins also 

    20 spins from support. ( again min bet value per spin  ) won not much

    another set of 20 spins ( min bet value ) literally won 20cents. how can i forget that amount! 

    AND who knows 15 spins on saturday that may cancel out amd become 25 instead

     geez todays friday . ill soon find out . providing i set alarms etc to remind  .myself to go claim them coz if i dont... it will automatically cancel out...and ill lose them  YEP  just  like my sign up welcome spins  

    not even a single  match deposit  bonus . i wonder is that because the casino feels like players shouldn't earn levelling up points on their bonus or what? 

    one day in the future when its cost who knows how many thousands if not hundreds of them!!! ill EARN THE RIGHT TO CLAIM 2  MATCH DEPOSIT BONUSES PER WEEK

    i didnt come here to post this . but after reading this other stuff.  i had to tell it how it is... 

    Je ne pourrais pas être plus d'accord. Je n'ai jamais vu de ma vie un casino n'offrir aucun bonus comme celui-ci. J'ai eu 2 bonus de bienvenue. cool . Mais alors. ... aucune autre offre de dépôt quotidien. pas de tours sur les offres de dépôt. JAMAIS!

    . Donc OK. je continue à jouer en déposant davantage. jouer plus ainsi de suite et ainsi de suite.

    demande de bonus de chat en direct, non, pas question.

    soyez informé de ces niveaux et les bonus sont tous là dans le processus de ces niveaux.

    Je n'avais même pas pris la peine de le regarder jusqu'à présent, car tous les casinos dans lesquels j'ai joué (ce qui est beaucoup mdr) ont ce type de choses de niveau supérieur et de points/niveaux... des points comp aussi. sont un bonus supplémentaire en plus du reste qu'ils donnent. Je ne m'attendais JAMAIS dans un million d'années à ces bonus de niveau supérieur que vous gagnez à mesure que votre statut augmente, c'était la structure entière des bonus du casino.

    niveau 1 0 - 50 points ouais, vous n'obtenez RIEN DU TOUT. peut avoir coûté assez cher en dépôts. tout dépend de la chance ou de la malchance que vous avez en jouant ! Si vous ne gagnez pas pour parier et gagner ces points, attachez votre ceinture, car vous devrez continuer à payer plus pour atteindre le niveau 1. pour ne rien obtenir du tout ! le chat en direct m'a refusé tout bonus. ils ont dit de demander un bonus à l'administrateur par e-mail, ils ont dit non.

    ok, niveau 2, vous avez besoin de 50 à 149 points.

    qui sait combien de centaines j'ai dépensé pour arriver ici... YAY, j'obtiens 20 tours pour passer au niveau supérieur et le samedi, j'obtiens 15 tours gratuits.

    mdr Samedi est encore dans quelques jours.

    je joue plus. ..

    niveau 3 ... 150-349 points. Oh mec. comme combien va me coûter 200 points alors que je ne fais que perdre. plus de temps passé sur la page de dépôt que sur les jeux.

    de toute façon, atteignez le niveau 3. ..

    j'obtiens 50 tours gratuits pour passer au niveau supérieur. et maintenant, samedi, j'obtiens 25 tours sans dépôt. (Je me demande maintenant. Est-ce que cela vient d'annuler mes 15 tours que j'avais eu plus tôt de toute façon.

    à un moment donné entre mon histoire, le chat en direct m'a donné 2 séries de 20 tours gratuits. o gagné 0,20c avec un set .. et quelques dollars avec un autre set.

    J'ai dépensé des milliers de dollars facilement (je ne peux pas prendre la peine de vérifier le montant exact) mais dites-le de cette façon... j'en suis sûr.

    J'ai dépensé BEAUCOUP d'argent pour obtenir ..

    20 tours gratuits (valeur de mise minimale par tour) gagnés un petit montant sur les tours

    50 tours gratuits (valeur de mise minimale par tour), rien de quoi se vanter avec des gains sur ces tours également

    20 tours depuis le support. (encore une fois, la valeur de mise minimale par tour) n'a pas gagné grand-chose

    une autre série de 20 tours (valeur de mise minimale) a littéralement gagné 20 cents. comment puis-je oublier ce montant !

    ET qui connaît 15 tours samedi qui pourraient s'annuler et devenir 25 à la place

    bon sang aujourd'hui vendredi. je le saurai bientôt. à condition que je définisse des alarmes, etc. pour me rappeler d'aller les réclamer parce que si je ne le fais pas... cela s'annulera automatiquement... et je les perdrai OUI, tout comme mes tours de bienvenue d'inscription

    pas même un seul bonus de dépôt. Je me demande si c'est parce que le casino a l'impression que les joueurs ne devraient pas gagner de points de mise à niveau sur leur bonus ou quoi ?

    un jour dans le futur, quand cela coûtera, qui sait combien de milliers, voire de centaines !!! GAGNEZ LE DROIT DE RÉCLAMER 2 BONUS DE DÉPÔT DE MATCH PAR SEMAINE

    je ne suis pas venu ici pour poster ça. mais après avoir lu ces autres trucs. j'ai dû lui dire comment c'est...

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    check this out 

     

    Saturday no deposit spins that  cost a small fortune in reality

     

     

     

    To be eligible for Saturday free spins the minimum wager requirement condition for the 6 days prior to issue day should be met. Minimum wager requirement amounts at 20 EURO or its equivalents: 20 USD, 200 NOK, 90 PLN, 30 CAD, 1000 RUB, 600 UAH, 500 CZK, 0.004 BTC, 0.13 ETH, 0.08 BCH, 0.3 LTC, 8800 DOGE.

    terms and conditions..

     

    and this is just the begining exchanging ur comp points .. oh no not a minimum  of 500 at a time or what not

     

     

    this casino.... os ONCE A YEAR? SURELYYYYY ive made error misread something somehow right? 

     

    and its not for every 1 only certain level upwards... 

     

    lirerally astounded. 

     

    i read earlier this casino was created by a bunch of what?  this casino wont be blocking  or closing accounts etc after big wins  etc that u mentioned.. bcoz what player is gonna stay here to play! 

     

     

    im sick of being  on my deposit page with this casino! 

     

    im going to go login to my other casinos i usually  play at and say sorry i ran away

     ive learnt my lesson ill never ever do it again  

     

    regarde ça

    Des tours sans dépôt du samedi qui coûtent en réalité une petite fortune

    Pour être éligible aux tours gratuits du samedi, la condition de mise minimale requise pour les 6 jours précédant le jour d'émission doit être remplie. La mise minimale requise s'élève à 20 EURO ou ses équivalents : 20 USD, 200 NOK, 90 PLN, 30 CAD, 1000 RUB, 600 UAH, 500 CZK, 0,004 BTC, 0,13 ETH, 0,08 BCH, 0,3 LTC, 8800 DOGE.

    termes et conditions..

    et ce n'est que le début de l'échange de vos points comp... oh non, pas un minimum de 500 à la fois ou quoi que ce soit

    ce casino.... os UNE FOIS PAR AN ? SURELYYYYY J'ai fait une erreur, j'ai mal lu quelque chose, n'est-ce pas ?

    et ce n'est pas pour chaque 1 seulement un certain niveau vers le haut...

    littéralement étonné.

    J'ai lu plus tôt que ce casino avait été créé par un groupe de quoi ? ce casino ne bloquera pas ou ne fermera pas de comptes, etc. après de gros gains, etc. que vous avez mentionnés... car quel joueur va rester ici pour jouer !

    J'en ai marre d'être sur ma page de dépôt avec ce casino !

    Je vais me connecter à mes autres casinos dans lesquels je joue habituellement et m'excuser de m'être enfui.

    J'ai appris ma leçon, je ne le ferai plus jamais

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Melwinmel, thank you for your review of our VIP system. Players can get Saturday free spins from level 2 and two reload bonuses with decreasing wagering requirements from level to level from level 4, same as level up free spins and cash bonuses for level up and second time per birthday plus New year points exchange. Very sad that you didn't like it. I wish you good luck in other casinos.
    Regards, Vlad.

    Cher Melwinmel, merci pour votre avis sur notre système VIP. Les joueurs peuvent obtenir des tours gratuits le samedi à partir du niveau 2 et deux bonus de recharge avec des conditions de mise décroissantes de niveau en niveau à partir du niveau 4, tout comme les tours gratuits de niveau supérieur et les bonus en espèces pour le niveau supérieur et la deuxième fois par anniversaire, ainsi que l'échange de points du Nouvel An. Très triste que tu n'aies pas aimé. Je vous souhaite bonne chance dans les autres casinos.
    Cordialement, Vlad.

  • Original Anglais Traduction Français

    this casino acts really really greedy.  ive never experienced anything  quite  like this. 

    when a player spends about $1000 . maybe more maybe bit less im not certain ..... and got bonuses given like  all time lowest in history.. not only that but when she has given that much money and spent more time in cashier than the games.. this should be enough to say hey yeah thats not good enough  no way.. and act accordingly? 

    what time are saturday spins added. also will i get to play my set of 15 and my set of 25

    or am i gonna  lose them too like my welcome bonus ones? 

    amd yeah i emailed and sent contact forms and live chat has panicked ever since i got  20 CENTS bonus from my free spins. 

    ce casino est vraiment très gourmand. Je n'ai jamais rien vécu de pareil.

    lorsqu'un joueur dépense environ 1 000 $. peut-être plus, peut-être un peu moins, je ne suis pas sûr..... et a obtenu des bonus comme les plus bas de tous les temps de l'histoire.. non seulement cela, mais quand elle a donné autant d'argent et a passé plus de temps à la caisse qu'aux jeux.. cela devrait être assez pour dire hé ouais, ce n'est pas assez bien, pas question... et agir en conséquence ?

    à quelle heure les tours du samedi sont-ils ajoutés. je pourrai aussi jouer mon set de 15 et mon set de 25

    ou est-ce que je vais les perdre aussi, comme mes bonus de bienvenue ?

    et oui, j'ai envoyé des e-mails et envoyé des formulaires de contact et le chat en direct a paniqué depuis que j'ai reçu un bonus de 20 CENTS sur mes tours gratuits.

  • Original Anglais Traduction Français

    I closed my account on this casino... all slots are empty, for real. All games i played i started and it was just dead spins.. after 5x lost i started getting 1-2x wins.. then 10x lost 5-10x wins etc... i had to lose the money first before i can win some of it back. I never experienced something like that on any other casinos. I just couldn't win at all on this casino. Any new slot i'd try i knew i would have to lose the money first before i can win some of it back on and on. I got so mad at how awful it was that i made them close my account or i was going to sue. I had to go that far before they finally close my account. And they have 0 offer, they give nothing... you need to lose thousands over thousands to reach the point where you get some little bonus. Why play there?

    J'ai fermé mon compte sur ce casino... toutes les machines à sous sont vides, pour de vrai. Tous les jeux auxquels j'ai joué, j'ai commencé et ce n'étaient que des tours morts.. après 5x perdus, j'ai commencé à obtenir 1 à 2x gains.. puis 10x perdu, 5 à 10x gains, etc... j'ai d'abord dû perdre de l'argent avant de pouvoir gagner certains des il revient. Je n'ai jamais vécu quelque chose comme ça sur d'autres casinos. Je ne pouvais tout simplement pas gagner du tout sur ce casino. Pour toute nouvelle machine à sous que j'essayais, je savais que je devrais d'abord perdre de l'argent avant de pouvoir en récupérer une partie encore et encore. J'étais tellement en colère contre l'horreur que je leur ai fait fermer mon compte, sinon j'allais poursuivre en justice. J'ai dû aller aussi loin avant qu'ils ferment définitivement mon compte. Et ils n'ont aucune offre, ils ne donnent rien... vous devez perdre des milliers de dollars pour atteindre le point où vous obtenez un petit bonus. Pourquoi jouer là-bas ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear fredos386. If a casino is using licensed software, it cannot influence any spin's outcome. All slots are based on the developer's servers. You can check the top winners on the main page "top winners" tab or check our weekly multiplier race. Very sad that you had bad luck streak in Fastpay casino and I wish you to have mega big winnings in future.

    Cher Fredos386. Si un casino utilise un logiciel sous licence, il ne peut pas influencer le résultat des tours. Toutes les machines à sous sont basées sur les serveurs du développeur. Vous pouvez consulter les meilleurs gagnants sur l'onglet "meilleurs gagnants" de la page principale ou consulter notre course multiplicatrice hebdomadaire. Je suis très triste que vous ayez eu une séquence de malchance au casino Fastpay et je vous souhaite de remporter de très gros gains à l'avenir.

    4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I stopped when i was asked to pay 10% of my balance to cash out, which i didnt and continued playing losing everything in matter of minutes.

    J'ai arrêté quand on m'a demandé de payer 10 % de mon solde pour encaisser, ce que je n'ai pas fait et j'ai continué à jouer en perdant tout en quelques minutes.

  • Original Anglais Traduction Français

    Players need to play through their last deposit amount 3 times to ask for a payout. If they do not want to do this, they can pay a 10% fee. We are offering 2 free withdrawals in 24 hours, if a player wants to withdraw 3+ times per 24 hours, he will need to wait or to pay a 10% fee. 

    Les joueurs doivent jouer 3 fois le montant de leur dernier dépôt pour demander un paiement. S’ils ne le souhaitent pas, ils peuvent payer des frais de 10 %. Nous proposons 2 retraits gratuits en 24 heures, si un joueur souhaite retirer plus de 3 fois par 24 heures, il devra attendre ou payer des frais de 10 %.

  • Original Anglais Traduction Français
    Fastpay-casino wrote:

    Players need to play through their last deposit amount 3 times to ask for a payout. If they do not want to do this, they can pay a 10% fee. We are offering 2 free withdrawals in 24 hours, if a player wants to withdraw 3+ times per 24 hours, he will need to wait or to pay a 10% fee.

    Instant payments adding additional restrictions. As we are not delaying withdrawals and players getting money in several minutes, we cannot offer them to do it for fun or make deposits/withdrawals 10 times a day, for example. 3 times of the deposit is standard for the industry, as far as I know, 2 times per 24 hours was put for players who like to cash out and deposit back.

    Please note, that all cashouts between which there were no new deposits are counted as one.

    Fastpay-casino a écrit :

    Les joueurs doivent jouer 3 fois le montant de leur dernier dépôt pour demander un paiement. S’ils ne le souhaitent pas, ils peuvent payer des frais de 10 %. Nous proposons 2 retraits gratuits en 24 heures, si un joueur souhaite retirer plus de 3 fois par 24 heures, il devra attendre ou payer des frais de 10 %.

    Paiements instantanés ajoutant des restrictions supplémentaires. Comme nous ne retardons pas les retraits et que les joueurs reçoivent de l'argent en plusieurs minutes, nous ne pouvons pas leur proposer de le faire pour le plaisir ou d'effectuer des dépôts/retraits 10 fois par jour par exemple. 3 fois le dépôt est la norme pour l'industrie, pour autant que je sache, 2 fois par 24 heures a été mis pour les joueurs qui aiment encaisser et déposer.

    Veuillez noter que tous les retraits entre lesquels il n'y a pas eu de nouveaux dépôts sont comptés pour un.

  • Original Anglais Traduction Français

    Yeah well without any promotions whatsoever or anything before we play tens of thousands, the only reason i was there was for quick cash outs, hit and run or normal play but i was there for the chance to cash out quick. When i hit that wall then the reason for me to play there was gone.

    Ouais, et bien, sans aucune promotion ou quoi que ce soit avant de jouer à des dizaines de milliers, la seule raison pour laquelle j'étais là était pour des retraits rapides, un délit de fuite ou un jeu normal, mais j'étais là pour avoir la chance d'encaisser rapidement. Quand j’ai heurté ce mur, la raison pour laquelle j’y jouais avait disparu.

  • Original Anglais Traduction Français

    Well you are totally allowed to do what you want, im just stating the reason i was playing and why i stopped.

    Eh bien, vous êtes totalement autorisé à faire ce que vous voulez, je dis juste la raison pour laquelle je jouais et pourquoi j'ai arrêté.

  • Original Anglais Traduction Français
    fredos386 wrote:

    Well you are totally allowed to do what you want, im just stating the reason i was playing and why i stopped.


    Thank you for your feedback.

    fredos386 a écrit :

    Eh bien, vous êtes totalement autorisé à faire ce que vous voulez, je dis juste la raison pour laquelle je jouais et pourquoi j'ai arrêté.


    Merci pour votre avis.

  • Original Anglais Traduction Français

    ive recently come to learn that there are restrictions on how much you can bet ! ( see attatchment)

    i went to live chat. 1st i was told there was issues with the game provider.... then was told i was exceeding allowed bet amounts.. as per their terms and conditions and was provided a link ! 

    WHAT THE ACTUAL ? 

    PS. the bet size i tried was $2 .. !! ... oh my gosh.. i cant believe this.. i bet $20 upwards at times. ! 

    i cant be certain but i thought i have bet $2 on this game before and was no problem doing so ... 

    regardless. WHERE DOES THIS RULE COME FROM?!

    J'ai récemment appris qu'il existe des restrictions sur le montant que vous pouvez parier ! (voir pièce jointe)

    je suis allé discuter en direct. Tout d'abord, on m'a dit qu'il y avait des problèmes avec le fournisseur de jeu... puis on m'a dit que je dépassais les montants de pari autorisés... conformément à leurs termes et conditions et on m'a fourni un lien !

    QU'EST-CE QUE LE RÉEL ?

    PS. la taille de la mise que j'ai essayée était de 2 $ .. !! ... oh mon Dieu... je n'arrive pas à y croire... je parie parfois 20 $ plus haut. !

    Je ne peux pas en être certain, mais je pensais avoir déjà parié 2 $ sur ce jeu et je n'ai eu aucun problème à le faire...

    indépendamment de. D'OÙ VIENT CETTE RÈGLE ?!

  • Original Anglais Traduction Français

    the chat also

     

    and a screenshot of the bet amounts on the game . it goes up to $80 !!! 

     

    i can really not believe this!

    le chat aussi

    et une capture d'écran des montants des mises sur le jeu. ça monte à 80$ !!!

    je ne peux vraiment pas y croire !

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear MelwinMel, you can always check the custom max bets restrictions on the Maximum Bets Limitation page:
    Fastpay Casino

    We restrict max bets on high volatility games to avoid the situation when a player needs years to withdraw winnings via 20 000e monthly limits. We are planning to increase withdrawal limits next month, Together with it we shall increase the betting limits in the specified games or providers.

    Cher MelwinMel, vous pouvez toujours vérifier les restrictions personnalisées des mises maximales sur la page Limitation des mises maximales :
    Casino à paiement rapide

    Nous limitons les mises maximales sur les jeux à forte volatilité pour éviter la situation où un joueur a besoin d'années pour retirer ses gains via des limites mensuelles de 20 000e. Nous prévoyons d'augmenter les limites de retrait le mois prochain. Parallèlement, nous augmenterons les limites de paris dans les jeux ou fournisseurs spécifiés.

    4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    in other words... 

    u restrict a player from winning too much?!!!!

    yikes 

    until players have given enough money for u guys to grow. 

    this is terrible. honestly 

    autrement dit...

    vous empêchez un joueur de trop gagner ?!!!!

    ouais

    jusqu'à ce que les joueurs aient donné assez d'argent pour que vous puissiez grandir.

    c'est terrible. honnêtement

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear MelwinMel. In other words: we restrict players to bet a lot, to lose a lot or to win a lot, until payout limits are low. In my eyes, all new casinos should do this. You're serious? 

    What is the point to win 200 000 euro with payout limit 4 000 per month, for example. This is a greedy thing. Honestly. If player losing - its okay. If winning - you searching for duplicates, withdraw him 4 years, steal the money or just close the casino and open another one. But you allow betting 18 euro on DOA2 with 110 000x in maximum winnings. Bravo!

    We always pay, not searching for reasons to steal winnings. Right now, Fastpay is not for the high-rollers. After launching of MGA brand we shall focus on the increase of the limits on withdrawals and the betting limits.

    Cher MelwinMel. En d’autres termes : nous limitons les joueurs à parier beaucoup, à perdre beaucoup ou à gagner beaucoup, jusqu’à ce que les limites de paiement soient basses. À mes yeux, tous les nouveaux casinos devraient faire cela. T'es sérieuse?

    A quoi ça sert de gagner 200 000 euros avec une limite de versement de 4 000 par mois, par exemple. C'est une chose gourmande. Honnêtement. Si le joueur perd, ce n'est pas grave. Si vous gagnez, vous recherchez des doublons, retirez-le pendant 4 ans, volez l'argent ou fermez simplement le casino et ouvrez-en un autre. Mais vous autorisez parier 18 euros sur DOA2 avec 110 000x de gains maximum. Bravo!

    Nous payons toujours, sans chercher de raisons de voler nos gains. À l’heure actuelle, Fastpay n’est pas destiné aux gros joueurs. Après le lancement de la marque MGA, nous nous concentrerons sur l'augmentation des limites de retrait et des limites de paris.

  • Original Anglais Traduction Français

    close the casino? 

    this doesnt give much faith in playing

    and on top of it all the casino doesnt give any promotions or bonuses to player.  at least not until the player has invested aloy of money already . even then the bonuses are very minimal.  

    appreciate your honesty.  that's one thing i respect 

    fermer le casino ?

    cela ne donne pas beaucoup de confiance dans le jeu

    et en plus de tout cela, le casino n'offre aucune promotion ou bonus aux joueurs. du moins pas tant que le joueur n'a pas déjà investi une grande somme d'argent. même dans ce cas, les bonus sont très minimes.

    appréciez votre honnêteté. c'est une chose que je respecte

  • Original Anglais Traduction Français

    A lot of new casinos are closing the first year, unfortunately, without any payments to players. Thank you for your feedback about our bonuses system.

    Malheureusement, de nombreux nouveaux casinos ferment la première année sans aucun paiement aux joueurs. Merci pour votre retour sur notre système de bonus.

  • Original Anglais Traduction Français

    why am i not allowed to have my bet history? 

    in my lobby bets history.. the amoubt that shows is very limited . 

    ive requested and been refused it a few times now . 

    the reason ive been given why i cant have it is .... " The amount of bets displayed to the player set accordingly to the limitations of the server. We can not show more bets cause it will slow down the work of the site "

    is this right? 

    pourquoi ne suis-je pas autorisé à avoir mon historique de paris ?

    dans mon lobby, je parie sur l'histoire. le montant affiché est très limité.

    Je l'ai demandé et on m'a refusé plusieurs fois maintenant.

    la raison pour laquelle on m'a donné pourquoi je ne peux pas l'avoir est ... " Le montant des paris affichés au joueur est défini en fonction des limitations du serveur. Nous ne pouvons pas afficher plus de paris car cela ralentirait le travail du site "

    est-ce correct?

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Melvin, that is correct. We do not have a tool to export the betting history of the player. You can check your transactions or bonus history. The history of bets is limited to 100 last bets.

    Cher Melvin, c'est exact. Nous n'avons pas d'outil pour exporter l'historique de paris du joueur. Vous pouvez vérifier vos transactions ou l'historique de vos bonus. L'historique des paris est limité aux 100 derniers paris.

  • Original Anglais Traduction Français

    im not allowed to have more than 100?

    je n'ai pas le droit d'en avoir plus de 100 ?

  • Original Anglais Traduction Français

    That is correct.

    C'est exact.

  • Original Anglais Traduction Français

    My account just got shut after winning a decent amount.

    I deposited with my sister's card after giving her cash with permission of course. She was fine with me using it.

    The thing  is the moneyI won wasn't even with that deposit it was a totally different day. ....  

    Stupid 

    Mon compte vient d'être fermé après avoir gagné un montant décent.

    J'ai déposé avec la carte de ma sœur après lui avoir donné de l'argent avec sa permission bien sûr. Elle était d'accord pour que je l'utilise.

    Le problème, c'est que l'argent que j'ai gagné n'était même pas avec ce dépôt, c'était une journée totalement différente. ....

    Stupide

  • Original Anglais Traduction Français
    Sharna16 wrote:

    My account just got shut after winning a decent amount.

    I deposited with my sister's card after giving her cash with permission of course. She was fine with me using it.

    The thing is the moneyI won wasn't even with that deposit it was a totally different day. ....

    Stupid


    Dear Sharna16, it is straightly against the rules to use the 3rd party payment systems:
    "It is strictly against the rules to use third-party payment systems or bank cards for depositing and payouts. If a player performs such an action, his or her player account will be closed, and all the funds on the balance will be seized. We reserve the right to ask for additional supporting documents to prove that the account in the payment system belongs to the player."

    Sharna16 a écrit :

    Mon compte vient d'être fermé après avoir gagné un montant décent.

    J'ai déposé avec la carte de ma sœur après lui avoir donné de l'argent avec sa permission bien sûr. Elle était d'accord pour que je l'utilise.

    Le problème, c'est que l'argent que j'ai gagné n'était même pas avec ce dépôt, c'était une journée totalement différente. ....

    Stupide


    Chère Sharna16, il est carrément contraire aux règles d'utiliser les systèmes de paiement tiers :
    "Il est strictement interdit d'utiliser des systèmes de paiement tiers ou des cartes bancaires pour les dépôts et les paiements. Si un joueur effectue une telle action, son compte joueur sera fermé et tous les fonds du solde seront saisis. Nous nous réservons le droit de demander des justificatifs complémentaires pour prouver que le compte dans le système de paiement appartient au joueur."

  • Original Anglais Traduction Français

    Considering I have proof that I was allowed to use it as it was my money on the card I would of thought there could have been an exception. It's obvious it was an honest mistake and if it was such a huge violation then how come I was allowed to kelp depositing money... you had no problem taking my money after the fact.

    Étant donné que j'ai la preuve que j'étais autorisé à l'utiliser car c'était mon argent sur la carte, j'aurais pensé qu'il aurait pu y avoir une exception. Il est évident que c'était une erreur honnête et s'il s'agissait d'une violation aussi grave, alors comment se fait-il que j'aie été autorisé à déposer de l'argent... vous n'avez eu aucun problème à prendre mon argent après coup.

  • Original Anglais Traduction Français

    All payment methods and player's documents are checked during the verification process which is initiated with the first withdrawal request.

    Tous les modes de paiement et les documents du joueur sont vérifiés lors du processus de vérification qui démarre dès la première demande de retrait.

  • Original Anglais Traduction Français

    I understand why you are so strict but like I said it was an honest mistake and I can prove that I was allowed to use the card and it was my money in there. 

     There should be a note when you deposit or add a new payment method that states this strict policy.  I know it's in your terms and conditions but I don't know anyone who reads the whole thing before signing up. Why would anyone deliberately use someone's card if they knew it was against policy?

    I feel like this whole thing is wrong.  My whole account is gone just because I couldnt be bothered driving down to my bank and depositing money into my account. 

    There should be a team of people who can review certain cases and make a final decision instead of it being so black and white.

    Je comprends pourquoi vous êtes si strict, mais comme je l'ai dit, c'était une erreur honnête et je peux prouver que j'étais autorisé à utiliser la carte et que c'était mon argent dedans.

    Il devrait y avoir une note lorsque vous déposez ou ajoutez un nouveau mode de paiement indiquant cette politique stricte. Je sais que c'est dans vos termes et conditions, mais je ne connais personne qui lise tout avant de s'inscrire. Pourquoi quelqu’un utiliserait-il délibérément la carte de quelqu’un s’il savait que cela allait à l’encontre de la politique ?

    J'ai l'impression que tout cela est faux. Tout mon compte a disparu simplement parce que je ne pouvais pas me donner la peine de me rendre à ma banque et de déposer de l'argent sur mon compte.

    Il devrait y avoir une équipe de personnes capables d'examiner certains cas et de prendre une décision finale au lieu que cela soit aussi noir sur blanc.

  • Original Anglais Traduction Français
    Sharna16 wrote:

    I understand why you are so strict but like I said it was an honest mistake and I can prove that I was allowed to use the card and it was my money in there.

    There should be a note when you deposit or add a new payment method that states this strict policy. I know it's in your terms and conditions but I don't know anyone who reads the whole thing before signing up. Why would anyone deliberately use someone's card if they knew it was against policy?

    I feel like this whole thing is wrong. My whole account is gone just because I couldnt be bothered driving down to my bank and depositing money into my account.

    There should be a team of people who can review certain cases and make a final decision instead of it being so black and white.


    Dear Sharna16. The zero tolerance to the usage of 3rd party payment methods is a baseline for our casino. We pay money and verify accounts in several minutes and, as a result, we have strict protocols of reviewing accounts during the verification process same as strict terms, regarding the usage of 3rd party bank cards or e-wallets.

    Sharna16 a écrit :

    Je comprends pourquoi vous êtes si strict, mais comme je l'ai dit, c'était une erreur honnête et je peux prouver que j'étais autorisé à utiliser la carte et que c'était mon argent dedans.

    Il devrait y avoir une note lorsque vous déposez ou ajoutez un nouveau mode de paiement indiquant cette politique stricte. Je sais que c'est dans vos termes et conditions, mais je ne connais personne qui lise tout avant de s'inscrire. Pourquoi quelqu’un utiliserait-il délibérément la carte de quelqu’un s’il savait que cela allait à l’encontre de la politique ?

    J'ai l'impression que tout cela est faux. Tout mon compte a disparu simplement parce que je ne pouvais pas me donner la peine de me rendre à ma banque et de déposer de l'argent sur mon compte.

    Il devrait y avoir une équipe de personnes capables d'examiner certains cas et de prendre une décision finale au lieu que cela soit aussi noir sur blanc.


    Chère Sharna16. La tolérance zéro quant à l'utilisation de méthodes de paiement tierces est la base de notre casino. Nous payons de l'argent et vérifions les comptes en quelques minutes et, par conséquent, nous avons des protocoles stricts d'examen des comptes pendant le processus de vérification, tout comme les conditions strictes concernant l'utilisation de cartes bancaires ou de portefeuilles électroniques tiers.

  • Original Anglais Traduction Français

    Like I said before I understand but I still feel ripped off and feel like it's totally uncalled for given the circumstances. 

    Comme je l'ai déjà dit, je comprends, mais je me sens toujours arnaqué et j'ai l'impression que c'est totalement déplacé compte tenu des circonstances.

  • Original Anglais Traduction Français

    Do not use 3rd party payment systems and do not open new accounts in Fastpay if you restrict previous ones. We always pay winnings without any hassles but very strict with these 2 things. If there are questions, you always can ask about them in chat, which is working 24/7. The best idea here was to ask if you can deposit with the card of another person before doing it. It will take like 20 seconds.

    N'utilisez pas de systèmes de paiement tiers et n'ouvrez pas de nouveaux comptes dans Fastpay si vous limitez les précédents. Nous payons toujours les gains sans tracas mais de manière très stricte avec ces 2 choses. S'il y a des questions, vous pouvez toujours les poser dans le chat, qui fonctionne 24h/24 et 7j/7. La meilleure idée ici était de demander si vous pouvez déposer avec la carte d’une autre personne avant de le faire. Cela prendra environ 20 secondes.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi there
    A few weeks ago I decided to try playing at Fastpay casino again, after a long break.

    I have no problems depositing to the casino and can also easily play. I make a total of 5 deposits that night, and lose them all. Fair enough, that's how it is with gambling.

    The day after, however, I find out that the casino does not have a Danish license, as is required if you want to offer gambling to Danish gamblers. Denmark has a strict law that prohibits casinos from offering games to Danish players unless you have a Danish license. This I confronted the casino with, but they refused to comply with Danish law and felt that they could easily offer gambling to Danish gamblers with the license they have. Likewise, they felt that I had accepted their T / C myself when I set up. Of course they are right, but they should never have let me set up when they are obliged to follow the applicable law for the players who play at their casinos. There is a reason why many other casinos with a Curacao license do not offer gambling to Danes. I mean, therefore, that I have played with them without knowing that I broke Danish law, and I therefore want them to cancel the transactions I have made to the casino. This they deny.
    After a few days, my card provider contacts me to let me know that they have closed my credit card as they have experienced unusual transactions on my card that all relate to the transactions I made to Fastpay casino. Also, my card provider states that they experience that my card details are being used in connection with bitcoin purchases in precisely China, which indicates that my card details have been leaked through the transactions I made to Fastpay Casino. The transactions are all committed to payment gateways in China with 2 different names. They are all made in CYN and not EURO, which was both what their website and 3d Secure sms told me when I made the individual deposits. According to my bank, this is because the casino has chosen to use a different business code than the one that says it is a casino the money goes to. I can only see this as an attempt to circumvent the fact that you must have a Danish license in order to have Danish users. I contact the casino and tell them this. They also admit that an error has occurred, but will not proceed with it, nor will they cancel the transactions.

    They will not even refund the amount that I paid extra in connection with the transactions going from Euro to CYN. An amount equal to approx. 5 euros / transaction, a total of 25 euros.
    Since I have won some money at the casino in the past, they do not think they owe me anything, just as they threaten to make a chargeback on the amounts won if I ask my bank to make a chargeback on the related transactions to China. I have asked the casino to contact my card provider and bank to tell them their views on the matter, but neither will the casino. It has to be said that my card provider has encouraged me to ask for a chargeback on the transactions as they believe they are illegal.

    The easiest thing would be if the casino just reimbursed the transactions that have been illegally taken to an undisclosed location in China, but they refuse.

    What to do in such a situation? The casino doesn't think I should do anything and just accept what has happened while my card provider thinks I should ask the bank for a chargeback of all 5 transactions that have gone to China.
    Is it really legal for a casino to threaten their customers to take their winnings if customers complain about illegal transactions being made to the casino?

    I really look forward for answer 

    (Ps. this reply is translated from Danish to english in google translate since im not that good at english)

    Salut
    Il y a quelques semaines, j'ai décidé de réessayer de jouer au casino Fastpay, après une longue pause.

    Je n’ai aucun problème à déposer sur le casino et je peux aussi jouer facilement. J'effectue un total de 5 dépôts cette nuit-là et je les perds tous. Très bien, c’est comme ça avec le jeu.

    Le lendemain, cependant, je découvre que le casino ne possède pas de licence danoise, comme c'est nécessaire si vous souhaitez proposer des jeux de hasard aux joueurs danois. Le Danemark a une loi stricte qui interdit aux casinos de proposer des jeux aux joueurs danois à moins que vous n'ayez une licence danoise. J'ai confronté le casino à cela, mais ils ont refusé de se conformer à la loi danoise et ont estimé qu'ils pourraient facilement proposer des jeux de hasard aux joueurs danois avec la licence dont ils disposent. De même, ils ont estimé que j'avais moi-même accepté leurs CGU lors de mon installation. Bien sûr, ils ont raison, mais ils n'auraient jamais dû me laisser m'installer alors qu'ils sont obligés de respecter la loi applicable aux joueurs qui jouent dans leurs casinos. Il y a une raison pour laquelle de nombreux autres casinos titulaires d'une licence à Curaçao ne proposent pas de jeux d'argent aux Danois. Je veux donc dire que j'ai joué avec eux sans savoir que j'avais enfreint la loi danoise, et je veux donc qu'ils annulent les transactions que j'ai effectuées avec le casino. C'est ce qu'ils nient.
    Après quelques jours, mon fournisseur de carte me contacte pour me faire savoir qu'il a fermé ma carte de crédit car il a rencontré des transactions inhabituelles sur ma carte qui sont toutes liées aux transactions que j'ai effectuées sur le casino Fastpay. De plus, mon fournisseur de carte déclare avoir constaté que les détails de ma carte sont utilisés dans le cadre d'achats de bitcoins précisément en Chine, ce qui indique que les détails de ma carte ont été divulgués lors des transactions que j'ai effectuées sur Fastpay Casino. Les transactions sont toutes confiées à des passerelles de paiement en Chine portant 2 noms différents. Ils sont tous fabriqués en CYN et non en EURO, comme m'ont dit leur site Web et les SMS 3d Secure lorsque j'ai effectué les dépôts individuels. Selon ma banque, cela est dû au fait que le casino a choisi d'utiliser un code commercial différent de celui qui indique que l'argent est destiné à un casino. Je ne peux voir cela que comme une tentative de contourner le fait qu'il faut avoir une licence danoise pour avoir des utilisateurs danois. Je contacte le casino et leur dis ceci. Ils admettent également qu'une erreur s'est produite, mais ne la poursuivront pas et n'annuleront pas les transactions.

    Ils ne rembourseront même pas le montant que j'ai payé en plus pour les transactions allant de l'euro au CYN. Un montant égal à env. 5 euros/transaction, soit un total de 25 euros.
    Comme j’ai déjà gagné de l’argent au casino, ils ne pensent pas me devoir quoi que ce soit, tout comme ils menacent de faire une rétrofacturation sur les montants gagnés si je demande à ma banque d’effectuer une rétrofacturation sur les transactions liées vers la Chine. J'ai demandé au casino de contacter mon fournisseur de carte et ma banque pour leur faire part de leur point de vue sur la question, mais le casino non plus. Il faut dire que mon fournisseur de carte m'a encouragé à demander une rétrofacturation sur les transactions car il les considère comme illégales.

    Le plus simple serait que le casino se contente de rembourser les transactions qui ont été illégalement effectuées dans un lieu non divulgué en Chine, mais qu'il refuse.

    Que faire dans une telle situation ? Le casino ne pense pas que je devrais faire quoi que ce soit et simplement accepter ce qui s'est passé, tandis que mon fournisseur de carte pense que je devrais demander à la banque une rétrofacturation des 5 transactions effectuées en Chine.
    Est-il vraiment légal pour un casino de menacer ses clients de prendre leurs gains si ceux-ci se plaignent de transactions illégales effectuées auprès du casino ?

    J'attends vraiment avec impatience une réponse

    (Ps. cette réponse est traduite du danois vers l'anglais dans Google Translate car je ne suis pas très bon en anglais)

    4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear flowplowlow, first of all, thank you for your review of the fast payouts in Fastpay casino.

    Regarding the other issues let's classify:

    1. You have written to the chat that we have to return all your deposits, or you will make the chargeback. As your account was closed, you were sure that you have lost money in Fastpay. After we informed you that you are in huge plus, and opened your account for the review, after that you decided not to make chargebacks as you released, that casino will cancel the transactions of your winnings. 

    2. After some time you have written to us that we need to explain why your last deposits were processed by the payment system that is used for the Japanise region. We have sent a request to the payment gate and got the answer that it was a technical mistake. As all your accounts in Direx network were closed due to asking for refunding of your deposits with chargebacks, we cannot reopen your account and provide the money for the extra fee (around 25 euro in extra commission for conversion from your to CAN and back).

    3. We have sent all this information for you in the emails and chats. We have sent you several emails with the explanations of what exactly happened and our excuses, the same as the answer from the payment gate.

    I understand your wish to make chargeback of your deposits as an additional income and not to lose your winnings even if you're a winner in total (3x of your total deposits). I think here you wouldn't find any instructions for the chargebacks if you're in plus in a casino in our support thread. 

    Anyway, we appreciate your feedback and we made all necessary technical improvements not to happen such tech mistakes again with any of our guests. 

    Cher flowplowlow, tout d’abord, merci pour votre avis sur les paiements rapides du casino Fastpay.

    Concernant les autres problématiques classons :

    1. Vous avez écrit sur le chat que nous devons restituer tous vos dépôts, sinon vous effectuerez la rétrofacturation. Comme votre compte a été fermé, vous étiez sûr d'avoir perdu de l'argent dans Fastpay. Après vous avoir informé que vous aviez un énorme avantage et ouvert votre compte pour examen, après quoi vous avez décidé de ne pas effectuer de rétrofacturation lors de votre libération, ce casino annulera les transactions de vos gains.

    2. Après un certain temps, vous nous avez écrit que nous devions expliquer pourquoi vos derniers dépôts ont été traités par le système de paiement utilisé pour la région japonaise. Nous avons envoyé une demande au portail de paiement et avons obtenu la réponse qu'il s'agissait d'une erreur technique. Comme tous vos comptes sur le réseau Direx ont été fermés en raison d'une demande de remboursement de vos dépôts avec rétrofacturations, nous ne pouvons pas rouvrir votre compte et fournir l'argent pour les frais supplémentaires (environ 25 euros de commission supplémentaire pour la conversion de votre compte en CAN et retour).

    3. Nous vous avons envoyé toutes ces informations dans les e-mails et les chats. Nous vous avons envoyé plusieurs e-mails avec les explications de ce qui s'est exactement passé et nos excuses, ainsi que la réponse du portail de paiement.

    Je comprends votre souhait de faire de la rétrofacturation de vos dépôts un revenu supplémentaire et de ne pas perdre vos gains même si vous êtes gagnant au total (3x du total de vos dépôts). Je pense qu'ici, vous ne trouverez aucune instruction concernant les rétrofacturations si vous êtes membre plus d'un casino dans notre fil de discussion d'assistance.

    Quoi qu'il en soit, nous apprécions vos commentaires et nous avons apporté toutes les améliorations techniques nécessaires pour ne plus reproduire de telles erreurs techniques avec aucun de nos invités.

    4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    It is simply a lie when you write that I have closed all my accounts at Direx network casinos due to charge back! How do you know that I have accounts at other direx casinos? I've always been told that you had nothing to do with each other besides being on the same network. Do you share user information with each other? It is clearly a violation of the GDPR law. Furthermore, you do not fully answer the question of your license. You are NOT allowed to offer games to Danish players! This requires a Danish casino license, which neither you nor your Curacao license contains. What you do is illegal! I have sent this link to the Danish Gambling Authority many times, but it is as if you refuse to read it.
    https://www.spillemyndigheden.dk/en/licence-holders

    Trying to bypass the licensing laws by using unauthorized gateways does not make it better!

    You are breaking the law, both with license and with GDPR, and at the same time you refuse to pay the 25 euros I paid extra to use an illegal gateway!

    It's easy for you to just say it was a mistake when you didn't want to prove it or call my bank and tell them about it. I think they would like to know how that can happen! In my opinion, it is clear that you are trying to bypass the Danish license and I thereby, without knowing it, have played illegally at your casino.

    C'est tout simplement un mensonge lorsque vous écrivez que j'ai fermé tous mes comptes dans les casinos du réseau Direx en raison d'une rétrofacturation ! Comment savez-vous que j’ai des comptes dans d’autres casinos Direx ? On m'a toujours dit que vous n'aviez rien à voir l'un avec l'autre à part être sur le même réseau. Partagez-vous les informations des utilisateurs entre vous ? Il s’agit clairement d’une violation de la loi RGPD. De plus, vous ne répondez pas entièrement à la question de votre permis. Vous n'êtes PAS autorisé à proposer des jeux aux joueurs danois ! Cela nécessite une licence de casino danoise, que ni vous ni votre licence de Curaçao ne contiennent. Ce que vous faites est illégal ! J'ai envoyé ce lien à plusieurs reprises à l'Autorité danoise des jeux de hasard, mais c'est comme si vous refusiez de le lire.
    https://www.spillemyndigheden.dk/en/licence-holders

    Essayer de contourner les lois sur les licences en utilisant des passerelles non autorisées n’améliore pas les choses !

    Vous enfreignez la loi, tant avec la licence qu'avec le RGPD, et en même temps vous refusez de payer les 25 euros supplémentaires que j'ai payés pour utiliser une passerelle illégale !

    Il est facile pour vous de simplement dire que c'était une erreur alors que vous ne vouliez pas le prouver ou appeler ma banque pour leur en parler. Je pense qu'ils aimeraient savoir comment cela peut arriver ! À mon avis, il est clair que vous essayez de contourner la licence danoise et j'ai ainsi, sans le savoir, joué illégalement dans votre casino.

  • Original Anglais Traduction Français
    flowplowlow wrote:

    It is simply a lie when you write that I have closed all my accounts at Direx network casinos due to charge back! How do you know that I have accounts at other direx casinos? I've always been told that you had nothing to do with each other besides being on the same network. Do you share user information with each other? It is clearly a violation of the GDPR law. Furthermore, you do not fully answer the question of your license. You are NOT allowed to offer games to Danish players! This requires a Danish casino license, which neither you nor your Curacao license contains. What you do is illegal! I have sent this link to the Danish Gambling Authority many times, but it is as if you refuse to read it.
    https://www.spillemyndigheden.dk/en/licence-holders

    Trying to bypass the licensing laws by using unauthorized gateways does not make it better!

    You are breaking the law, both with license and with GDPR, and at the same time you refuse to pay the 25 euros I paid extra to use an illegal gateway!

    It's easy for you to just say it was a mistake when you didn't want to prove it or call my bank and tell them about it. I think they would like to know how that can happen! In my opinion, it is clear that you are trying to bypass the Danish license and I thereby, without knowing it, have played illegally at your casino.


    Dear flowplowlow. We have clearly stated our position in the previous answer. I wish you good luck and thank you for your feedback. 

    flowplowlow a écrit :

    C'est tout simplement un mensonge lorsque vous écrivez que j'ai fermé tous mes comptes dans les casinos du réseau Direx en raison d'une rétrofacturation ! Comment savez-vous que j’ai des comptes dans d’autres casinos Direx ? On m'a toujours dit que vous n'aviez rien à voir l'un avec l'autre à part être sur le même réseau. Partagez-vous les informations des utilisateurs entre vous ? Il s’agit clairement d’une violation de la loi RGPD. De plus, vous ne répondez pas entièrement à la question de votre permis. Vous n'êtes PAS autorisé à proposer des jeux aux joueurs danois ! Cela nécessite une licence de casino danoise, que ni vous ni votre licence de Curaçao ne contiennent. Ce que vous faites est illégal ! J'ai envoyé ce lien à plusieurs reprises à l'Autorité danoise des jeux de hasard, mais c'est comme si vous refusiez de le lire.
    https://www.spillemyndigheden.dk/en/licence-holders

    Essayer de contourner les lois sur les licences en utilisant des passerelles non autorisées n’améliore pas les choses !

    Vous enfreignez la loi, tant avec la licence qu'avec le RGPD, et en même temps vous refusez de payer les 25 euros supplémentaires que j'ai payés pour utiliser une passerelle illégale !

    Il est facile pour vous de simplement dire que c'était une erreur alors que vous ne vouliez pas le prouver ou appeler ma banque pour leur en parler. Je pense qu'ils aimeraient savoir comment cela peut arriver ! À mon avis, il est clair que vous essayez de contourner la licence danoise et j'ai ainsi, sans le savoir, joué illégalement dans votre casino.


    Cher flowplowlow. Nous avons clairement exposé notre position dans la réponse précédente. Je vous souhaite bonne chance et merci pour votre retour.

  • Original Anglais Traduction Français

    No you havent!

    Plz answer this quistions again;

    - why do you not want to explain the case to my bank?

    - what makes you think its ok to brake danish law and simply ignorre the fact, that you need a danish license to have danish customers?

    - why do you think its ok, that I pay 25 euro you extra for fees?

    - why do you ignorre the fact, that your japanerse gateway ate related to bitcoin scam as my cardprovider told me?

     

    - how do you know anything about my accounts on other direx sites? Do you know anything about gdpr, or do your casino simply ignorre all laws? 

    There are alot of other quistions you simply ignorre. Now start to answer these! 

     

     

    Non, ce n'est pas le cas !

    S'il vous plaît, répondez à nouveau à ces questions ;

    - pourquoi ne veux-tu pas expliquer le cas à ma banque ?

    - qu'est-ce qui vous fait penser qu'il est acceptable d'enfreindre la loi danoise et d'ignorer simplement le fait que vous avez besoin d'une licence danoise pour avoir des clients danois ?

    - pourquoi pensez-vous que c'est ok, que je vous paie 25 euros de plus pour les frais ?

    - pourquoi ignorez-vous le fait que votre passerelle japonaise est liée à une arnaque au bitcoin, comme mon fournisseur de carte me l'a dit ?

    - comment savez-vous quelque chose sur mes comptes sur d'autres sites direx ? Connaissez-vous le RGPD ou votre casino ignore-t-il simplement toutes les lois ?

    Il y a beaucoup d'autres questions que vous ignorez tout simplement. Maintenant, commencez à répondre à ces questions !

  • Original Anglais Traduction Français

    One of the worst casino you can ever play at!

    Slots are rigged. I can prove this.

    Very low RTP (less than 50%).

    L'un des pires casinos auxquels vous puissiez jouer !

    Les machines à sous sont truquées. Je peux le prouver.

    RTP très faible (moins de 50%).

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