Hi everyone,
My name is Sam and I'm writing on behalf of the BetFTV ( Fashion TV Casino and Sportsbook).
If you ever need help or assistance, or have any question regarding BetFTV, we would be happy to help!
I look forward to chatting with you all and reading the interesting threads in this forum
LISTE NOIRE - BetFTV / FashionTv Casino
- Créé par
- BetFTV
- Newbie 4
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
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- Créé par
- BetFTV
- à Jul 13, 15, 05:23:43 PM
- Newbie 4
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Original Traduction traduit parSalut tout le monde,
Je m'appelle Sam et j'écris au nom de BetFTV (Fashion TV Casino et Sportsbook).
Si jamais vous avez besoin d'aide ou d'assistance, ou si vous avez des questions concernant BetFTV, nous serons heureux de vous aider !
J'ai hâte de discuter avec vous tous et de lire les discussions intéressantes sur ce forum -
- Répondu par
- Melcb
- à Jul 18, 15, 08:43:19 AM
- Admin 6308
- actif la dernière fois il y a environ 12 jours
Hi Sam,
Welcome to the forum. that for starting this thread and being available to assist our lovely members.Salut Sam,
Bienvenue sur le forum. cela pour avoir lancé ce fil de discussion et être disponible pour aider nos adorables membres. -
- Répondu par
- andybors
- à Jul 30, 15, 08:10:57 PM
- Jr. Member 87
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
hello betFTV! i have a problem!!! since 25.07. my withrawal is pending! all documents are verified...but the support cant tell me why is my money pending....can you help me???
bonjour BetFTV ! J'ai un problème!!! depuis le 25.07. mon retrait est en attente ! tous les documents sont vérifiés... mais le support ne peut pas me dire pourquoi mon argent est en attente... pouvez-vous m'aider ???
-
- Répondu par
- andybors
- à Jul 31, 15, 01:55:07 PM
- Jr. Member 87
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
this week every day was me told that i will get my withdraval next day for sure...today told me the support that normaly withdrawal took 10-12working days...i have all chat discuss saved for security....i dont know what should i think about this situation...
cette semaine, on m'a dit tous les jours que j'obtiendrais mon retrait le lendemain, c'est sûr... aujourd'hui, le support m'a dit que normalement le retrait prenait 10 à 12 jours ouvrables... j'ai toutes les discussions enregistrées pour des raisons de sécurité.... je ne le fais pas je sais ce que je dois penser de cette situation...
-
- Répondu par
- andybors
- à Jul 31, 15, 02:37:18 PM
- Jr. Member 87
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
rachel why is my withdrawal still pending?
you have said yesterday that i will get it today for sure
Rachel 08:17:37 pm
PLet me check please
Andras Bors 08:19:46 pm
ok
???
Rachel 08:27:22 pm
Mr.Andras,you will get an email today after processing withdrawal completely
Andras Bors 08:27:40 pm
today???
that means in 3,5hours?
Rachel 08:28:39 pm
yes
now i get this information i am very curious about this!Rachel, pourquoi mon retrait est-il toujours en attente ?
tu as dit hier que je l'aurais aujourd'hui, c'est sûr
Rachel 20:17:37
Laissez-moi vérifier s'il vous plaît
Andras Bors 20:19:46
d'accord
???
Rachel 20:27:22
M. Andras, vous recevrez un e-mail aujourd'hui après avoir complètement traité le retrait.
Andras Bors 20:27:40
aujourd'hui???
ça veut dire dans 3,5 heures ?
Rachel 20:28:39
Oui
maintenant j'obtiens cette information je suis très curieux à ce sujet! -
- Répondu par
- andybors
- à Jul 31, 15, 03:47:05 PM
- Jr. Member 87
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
i have received my money now!
j'ai reçu mon argent maintenant!
-
- Répondu par
- maiwen63
- à Jul 31, 15, 03:48:58 PM
- Super Hero 2339
- en ligne
Welcome Sam to the forum
it is easy to navigate Fashion TV Casino and good selections of gamesBienvenue Sam sur le forum
il est facile de naviguer sur Fashion TV Casino et de bonnes sélections de jeux -
- Répondu par
- simonc1316
- à Aug 10, 15, 08:53:49 PM
- Newbie 2
- actif la dernière fois il y a environ 9 ans
Hello,
I'm still waiting mine. Withdrawal from July 29th still pending.. and each days was promised it would be today.. then delayed the next days and so on.. exact same message from her: "you will get an email today after processing withdrawal completely"Bonjour,
J'attends toujours le mien. Le retrait du 29 juillet est toujours en attente... et chaque jour, il a été promis que ce serait aujourd'hui... puis retardé les jours suivants et ainsi de suite... exactement le même message de sa part : "vous recevrez un e-mail aujourd'hui après avoir complètement traité le retrait" -
- Répondu par
- simonc1316
- à Aug 12, 15, 06:54:08 PM
- Newbie 2
- actif la dernière fois il y a environ 9 ans
Still nothing yet, payment promised once again today.. nothing yet..since July 29th.
Toujours rien, paiement promis encore une fois aujourd'hui.. rien pour l'instant..depuis le 29 juillet.
-
- Répondu par
- BetFTV
- à Aug 13, 15, 09:13:34 AM
- Newbie 4
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi there everyone,
So sorry to not have gotten back to you all sooner.
I am glad to see most of you have received your payment and everything seems in order.
Simon, I have sent your issue over to the IT Team at BetFTV to try and get this sorted out.Salut à tous,
Je suis vraiment désolé de ne pas vous avoir répondu plus tôt.
Je suis heureux de voir que la plupart d'entre vous ont reçu leur paiement et que tout semble en ordre.
Simon, j'ai envoyé votre problème à l'équipe informatique de BetFTV pour essayer de résoudre ce problème. -
- Répondu par
- sissi1
- à Sep 03, 15, 06:25:18 AM
- Sr. Newbie 22
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Hello Sam, please help me with my withdraw :-( I wait from 29.8, 6 days already....... Support still write me, that everithig ok, that I must wait, etc, but 6 days is very long time for casino NETENT... Please look on this.... Bye, Eli - ekravcova.
Bonjour Sam, s'il vous plaît aidez-moi avec mon retrait :-( J'attends à partir du 29.8, 6 jours déjà....... Le support m'écrit toujours, que toujours ok, que je dois attendre, etc, mais 6 jours c'est très long pour le casino NETENT... S'il vous plaît, regardez ceci.... Au revoir, Eli - ekravcova.
-
- Répondu par
- andybors
- à Sep 03, 15, 07:23:11 AM
- Jr. Member 87
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
sissi1...i have waiting for a withdrawal more than a week but i can say that they will pay your winning!
sissi1...j'attends un retrait depuis plus d'une semaine mais je peux dire qu'ils paieront ton gain !
-
- Répondu par
- 2fast4u
- à Sep 03, 15, 08:26:09 AM
- Hero Member 807
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
Hello Sam, please help me with my withdraw :-( I wait from 29.8, 6 days already....... Support still write me, that everithig ok, that I must wait, etc, but 6 days is very long time for casino NETENT... Please look on this.... Bye, Eli - ekravcova.
they seem to have 8 days pending time before they process your withdrawal... that is quite a rogue term if you Ask me and keen to hear an explanation from the representative.
i suspect this is why its taking such a long time . what ever you do , don't play it back
Bonjour Sam, s'il vous plaît aidez-moi avec mon retrait :-( J'attends à partir du 29.8, 6 jours déjà....... Le support m'écrit toujours, que toujours ok, que je dois attendre, etc, mais 6 jours c'est très long pour le casino NETENT... S'il vous plaît, regardez ceci.... Au revoir, Eli - ekravcova.
ils semblent avoir 8 jours d'attente avant de traiter votre retrait... c'est un terme assez voyou si vous me le demandez et je souhaite entendre une explication du représentant.
je soupçonne que c'est pour cela que cela prend autant de temps. quoi que tu fasses, ne le rejoue pas -
- Répondu par
- sissi1
- à Sep 07, 15, 06:17:37 PM
- Sr. Newbie 22
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
I still don´t have my money.....Support still write me, that please wait, you get soon...every day...Today is 10 days already.... Very bad for BRAND casino FASHION.......Brand casino used rogue practic....... I am very unhappy from this.... :-(
Je n'ai toujours pas mon argent.....Le support m'écrit toujours, s'il vous plaît, attendez, vous recevrez bientôt...tous les jours...Aujourd'hui, cela fait déjà 10 jours....Très mauvais pour la MODE du casino de MARQUE.. .....Le casino de marque a utilisé des pratiques malveillantes....... Je suis très mécontent de cela.... :-(
-
- Répondu par
- BetFTV
- à Sep 08, 15, 08:56:43 AM
- Newbie 4
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi Eli - sissi1,
The fiance team is working on getting everyone's withdrawals processed asap. You should be receiving your money shortly.
I'm sorry for any inconvenience this has caused you and I hope the situation can be resolved very soon.
Thanks,
The BetFTV TeamSalut Eli - sissi1,
L'équipe des fiancés s'efforce de traiter les retraits de chacun le plus rapidement possible. Vous devriez recevoir votre argent sous peu.
Je suis désolé pour tout inconvénient que cela vous a causé et j'espère que la situation pourra être résolue très bientôt.
Merci,
L'équipe BetFTV -
- Répondu par
- sissi1
- à Sep 12, 15, 10:40:04 AM
- Sr. Newbie 22
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Continue with BetFTV..... So I hope that monday I will have money..... This will 17 days what I wait on money in this casino.......
" Chat transcript
Name: ekavcova
E-mail: <email removed>
Nic Fri, 09/11/15 08:00:55 pm UTC
Welcome to BetFTV. How may I help you?
ekavcova 08:01:00 pm
Hi Nic
Nic 08:02:49 pm
hey your withdraw will is proceeded as promised we really like to apologies for the delay happen you will get your payment now within 48 hours
ekavcova 08:03:30 pm
hm...yesterda you write that within 24 hours.... really 48 hours????? :-)
Nic 08:04:20 pm
yes yesterday i right about withdraw will proceed in 24 hours finally and now i am telling you the time in which you will get all money into your account
ekavcova 08:05:18 pm
ok, so today is 11.9 22:04 so max to monday morning, 14.9 up to 9. 00 I can wait money on my skrill..... yes?
Nic 08:05:31 pm
yes there is no way it will going to become tuesday
yes you will get it
ekavcova 08:06:43 pm
ok, I will wait, I believe that this conflict will be have happyend,,,,
Nic 08:06:51 pm
welcome :-) yes this time finally you don't have to be get disappointed , i know you have gone through alot so thanks for cooperating
bye for now
see you around
ekavcova 08:07:00 pm
so bye for now
Duration: 6m 12s
Chat has been opened from website - BetFtvContinuez avec BetFTV..... J'espère donc que lundi j'aurai de l'argent..... Cela fera 17 jours que j'attends de l'argent dans ce casino.......
" Transcription du chat
Nom : ekavcova
E-mail :
Nic vendredi, 11/09/15 20:00:55 UTC
Bienvenue sur BetFTV. Comment puis-je vous aider?
ekavcova 20:01:00
Salut Nick
Nice 20:02:49
Hé, votre testament de retrait a été effectué comme promis. Nous vous présentons nos excuses pour le retard. Vous recevrez votre paiement maintenant dans les 48 heures.
ekavcova 20:03:30
hm...hier tu as écrit ça dans les 24 heures... vraiment 48 heures ????? :-)
Nice 20:04:20
oui, hier, j'ai eu raison de retirer, le retrait aura finalement lieu dans 24 heures et maintenant je vous indique l'heure à laquelle vous recevrez tout l'argent sur votre compte.
ekavcova 20:05:18
ok, donc aujourd'hui il est 11h9 22h04 donc max jusqu'à lundi matin, de 14h9 à 9h00. Je peux attendre de l'argent sur mon skrill..... oui ?
Nice 20:05:31
oui, il n'y a aucune chance que cela devienne mardi
oui tu l'auras
ekavcova 20:06:43
ok, j'attendrai, je crois que ce conflit aura une fin heureuse,,,,
Nice 20:06:51
bienvenue :-) oui, cette fois, enfin, vous ne devez pas être déçu, je sais que vous avez traversé beaucoup de choses, alors merci de votre coopération
au revoir pour l'instant
À un de ces quatre
ekavcova 20:07:00
alors au revoir pour l'instant
Durée : 6min 12s
Le chat a été ouvert depuis le site Web - BetFtv -
- Répondu par
- sissi1
- à Sep 14, 15, 12:38:09 PM
- Sr. Newbie 22
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
I still don´t have money..... This is joke????? Your casino has LICENCE, you still lie me!!!!!! When you send me my win?????
Je n'ai toujours pas d'argent..... C'est une blague ????? Votre casino a LICENCE, vous me mentez encore !!!!!! Quand tu m'enverras mon gain ?????
-
- Répondu par
- sissi1
- à Sep 16, 15, 10:27:48 AM
- Sr. Newbie 22
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
This casino really make joke with their players.....!!!! My patience the end..... Monday I write with Rachel - support about my still wait withdraw. So Rachel write me, that I must make CANCEL pending withdraw from 4.9 /this will be second cancel from 29.8 - first was because this casino can send only 5000 on week, so I cancel my withdraw from 29.8 and make two new withdraw 4.9/ and I must make new withdraw on NETELLER!!!! Because the have problem with Skrill !!! / I play on 100 next casino and I se firsttime, that casino has problem with Skrill.../ . I write Rachel, that ok, If I make new wihdraw - so they send me complet money, my 10000, because this will be again new withdraw !!!! Our chat :
sissi 06:40:50 pm
OK, so Rachel - now you promise me , that If I make new withdraw on Neteller - you send me money up to 48 hours, up to 16.9?????? yes????
Rashel 06:41:21 pm
Yes
sissi 06:41:51 pm
ok.... I go to cashier, so wait
Rashel 06:42:10 pm
Sure
sissi 06:42:55 pm
and I can withdraw one 10.000???
Rashel 06:43:53 pm
Please do 5000 5000
sissi 06:44:25 pm
why 5000 if 5000 is for week, and you write me that complet you send me up to 2 days???????
Rashel 06:44:47 pm
complete
So Rachel write me that send me COMPLETE 10.000 !!
AND - before, Rachel write me, that for verification my Neteller account in casino - I must make deposit from Neteller account.
Ok, I make deposit 20 EUR.
And immediately I make two withdraw on Neteller 5000 and 5000.
When I make withdraw - in cashier I read : Please note, since you did not roll over your last deposit 3 times, your withdrawal may be charged a fee.
So I write Rachel - Rachel - I hope that no charged because my 5000 and 5000 no NEW deposit!!!!!! Only 20 for verification !!
Rachel write me that no, nothing charged!!!!!
Next our chat :
sissi 06:47:43 pm
OK RACHEL! I make two withdraw on Neteller!!!!!
So I will wait UP TO 16.9, wednesday!!!!!!!!!!
ok?????
You see????
Rachel???
Rashel 06:50:19 pm
yes
sissi 06:50:26 pm
so I can wait???
Rashel 06:50:41 pm
of course
So, MY BIG SURPRISE TODAY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
THEY SEND ME ONLY FIRST PAYMENT !!!!! NO COMPLET 10000, AND NO ônothing charged" because they send me only 4900 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
So my question - this casino is really brand????? I think that they do what they want!!!!!!!
Today I open chat and I write about my second payment - Ashley write me - Eli, you can withdraw only 5000 on week !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I wait 3 week, they have problem with skrill, I must still cancel withdraw - and they send me -100 Eur and I must wait next week??????????????
Rachel promise me that today I receive complet money!!!!!
This is very very bad joke!!! :-(
This casino must be on black list, because this is very rogue practic!!!
I will wait on Rachel tomorrow and I will ask about this all.......
*******************So players, If you want play on this casino - you will wait on your win maybe one months......................................*******************Ce casino fait vraiment rire ses joueurs.....!!!! Ma patience jusqu'au bout..... Lundi j'écris avec Rachel - soutien concernant mon attente encore se retirer. Alors Rachel m'écrit que je dois annuler en attendant le retrait de 4,9 / ce sera la deuxième annulation de 29,8 - la première était parce que ce casino ne peut envoyer que 5000 par semaine, j'annule donc mon retrait de 29,8 et fais deux nouveaux retraits de 4,9/ et Je dois faire un nouveau retrait sur NETELLER !!!! Parce que j'ai un problème avec Skrill !!! / Je joue sur 100 prochain casino et je vois pour la première fois que ce casino a un problème avec Skrill.../ . J'écris à Rachel, c'est ok, si je fais un nouveau retrait - alors ils m'envoient de l'argent complet, mes 10 000, car ce sera à nouveau un nouveau retrait !!!! Notre conversation :
Sissi 18:40:50
OK, alors Rachel - maintenant tu me promets que si je fais un nouveau retrait sur Neteller - tu m'envoies de l'argent jusqu'à 48 heures, jusqu'à 16,9 ?????? Oui????
Rashel 18:41:21
Oui
Sissi 18:41:51
ok.... je vais à la caisse, alors attends
Rachel 18:42:10
Bien sûr
Sissi 18:42:55
et je peux en retirer un 10.000 ???
Rachel 18:43:53
S'il vous plaît, faites 5000 5000
Sissi 18:44:25
pourquoi 5000 si 5000 c'est pour la semaine, et tu m'écris ça complet tu m'envoies jusqu'à 2 jours ???????
Rachel 18:44:47
complet
Alors Rachel, écris-moi et envoie-moi COMPLET 10.000 !!
ET - avant, Rachel m'écrit que pour vérifier mon compte Neteller au casino - je dois effectuer un dépôt depuis le compte Neteller.
Ok, je fais un dépôt de 20 EUR.
Et aussitôt je fais deux retraits sur Neteller 5000 et 5000.
Lorsque j'effectue un retrait - en caisse, je lis : Attention, puisque vous n'avez pas reconduit votre dernier dépôt 3 fois, votre retrait peut être facturé des frais.
Alors j'écris à Rachel - Rachel - J'espère que ça ne sera pas facturé car mes 5000 et 5000 pas de NOUVEAU dépôt !!!!!! Seulement 20 pour vérification !!
Rachel m'écrit que non, rien de facturé !!!!!
Ensuite notre chat :
Sissi 18:47:43
OK Rachel ! J'en fais deux retraits sur Neteller !!!!!
J'attendrai donc JUSQU'À 16h9, mercredi !!!!!!!!!
d'accord?????
Tu vois????
Rachel ???
Rachel 18:50:19
Oui
Sissi 18:50:26
donc je peux attendre ???
Rachel 18:50:41
bien sûr
Alors, MA GRANDE SURPRISE AUJOURD'HUI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ILS M'ENVOYENT SEULEMENT LE PREMIER PAIEMENT !!!!! PAS DE COMPLET 10000, ET NON "rien de facturé" car ils ne m'envoient que 4900 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alors ma question : ce casino est vraiment une marque ????? Je pense qu'ils font ce qu'ils veulent !!!!!!!
Aujourd'hui, j'ouvre le chat et j'écris à propos de mon deuxième paiement - Ashley m'écrit - Eli, tu ne peux retirer que 5 000 par semaine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
J'attends 3 semaines, ils ont un problème avec Skrill, je dois quand même annuler le retrait - et ils m'envoient -100 Eur et je dois attendre la semaine prochaine ?????????????
Rachel, promets-moi qu'aujourd'hui je reçois de l'argent complet !!!!!
C'est une très très mauvaise blague !!! :-(
Ce casino doit être sur liste noire, car c'est une pratique très malveillante !!!
J'attendrai Rachel demain et je poserai des questions sur tout cela.......
******************* Alors joueurs, si vous voulez jouer sur ce casino, vous attendrez votre gain peut-être un mois .......... ......................********************* -
- Répondu par
- Emma.lcb
- à Sep 17, 15, 03:49:48 AM
- Hero Member 950
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Hi sissi1,
We notified the rep. thank you for your patience.Salut sissi1,
Nous avons prévenu le représentant. Merci pour votre patience. -
- Répondu par
- Eagle7
- à Sep 20, 15, 03:46:14 AM
- Sr. Newbie 46
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
Hey everyone,
I have an issue with betftv. I had a total rollover requirement of just under 24000€. (Deposit 400 and bonus 400). I had support verify that 24000 is the rollover before I started playing.
I have so far wagered over 29500€. Much, much more.
I have proof of that.
I have screenshots of my gaming history, yet they keep telling me I have to wager more and that I am not done.
How do I get help on that? I would very much like to withdraw my winnings successfully and get a reputable/decent service, as I got very lucky.Salut tout le monde,
J'ai un problème avec Betftv. J'avais un besoin de roulement total d'un peu moins de 24 000 €. (Dépôt 400 et bonus 400). J'ai demandé à l'assistance de vérifier que 24 000 correspondait au rollover avant de commencer à jouer.
J'ai jusqu'à présent parié plus de 29 500 €. Beaucoup plus.
J'en ai la preuve.
J'ai des captures d'écran de mon historique de jeu, mais ils n'arrêtent pas de me dire que je dois miser davantage et que je n'ai pas fini.
Comment puis-je obtenir de l'aide à ce sujet ? J'aimerais beaucoup retirer mes gains avec succès et bénéficier d'un service réputé/décent, car j'ai eu beaucoup de chance. -
- Répondu par
- Melcb
- à Sep 20, 15, 06:45:34 PM
- Admin 6308
- actif la dernière fois il y a environ 12 jours
Hi Eagle7,
The rep has been notified.Salut Eagle7,
Le représentant a été prévenu. -
- Répondu par
- Eagle7
- à Sep 21, 15, 04:38:13 AM
- Sr. Newbie 46
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
Thank you, Mel!
The gist is simple, and can be told two sentences.
They told me to play more (total rollover was 24 000), with some weird figures of theirs.
And I have checked my history, and I have played 29587.5 already. And I have proof of it.
I need someone there to stop stalling me and fix that for me.Merci Mel !
L’essentiel est simple et peut être résumé en deux phrases.
Ils m'ont dit de jouer davantage (le rollover total était de 24 000), avec des chiffres bizarres de leur part.
Et j'ai vérifié mon historique et j'ai déjà joué à 29587,5. Et j'en ai la preuve.
J'ai besoin que quelqu'un arrête de me bloquer et répare ça pour moi. -
- Répondu par
- Eagle7
- à Sep 23, 15, 12:33:12 PM
- Sr. Newbie 46
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
I have now noticed another very interesting thing on betftv.
I have won and I currently have over 19 000€ there.
They have in the past few days (!) changed their Terms and Conditions, adding a clause about how the maximum that can be bet is 6.25€. I would not be surprised if it was due to my case, and that it goes along with trying to get me to play more.
However, luckily I have not played further, I have now noticed the change, and I had saved the entire Terms and Conditions that were there when I registered when I started playing and completed my wagering anyway.
So that maneuver will not work.
I hope I don't see any more tricks like that.
This dispute is easy enough to resolve IMHO.
I would also like to speed up this process, if at all possible... You can understand that I am eager to have this positively and fairly resolved. Nothing more, nothing less.
I have no problem with weekly installments for the payout.J'ai maintenant remarqué une autre chose très intéressante sur betftv.
J'ai gagné et j'y ai actuellement plus de 19 000€.
Ces derniers jours (!), ils ont modifié leurs conditions générales, en ajoutant une clause indiquant que le maximum pouvant être parié est de 6,25 €. Je ne serais pas surpris si cela était dû à mon cas, et que cela s'accompagne d'essayer de me faire jouer davantage.
Cependant, heureusement, je n'ai pas joué davantage, j'ai maintenant remarqué le changement et j'avais sauvegardé l'intégralité des conditions générales qui étaient là lors de mon inscription lorsque j'ai commencé à jouer et j'ai quand même terminé mes paris.
Cette manœuvre ne fonctionnera donc pas.
J'espère que je ne verrai plus d'astuces comme celle-là.
Ce différend est assez facile à résoudre à mon humble avis.
J'aimerais également accélérer ce processus, si possible... Vous pouvez comprendre que j'ai hâte que ce problème soit résolu de manière positive et équitable. Ni plus ni moins.
Je n'ai aucun problème avec les versements hebdomadaires pour le paiement. -
- Répondu par
- Eagle7
- à Sep 24, 15, 07:34:06 PM
- Sr. Newbie 46
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
I had a lengthy, but possibly productive, chat with one of the seniors today.
Finally I got somebody who found the right figure I'd wagered.
There were several twists still.
Like expected and mentioned in the post above, I got linked a page listing the term about the max bet limit.
I responded with stating that those terms are changed, and uploading the terms that were there when I was playing.
I also got mentioned the term stating that the rollover is 60x (bonus+deposit). That would be quite a rollover!
I responded with stating that the Terms when I registered were both 30x (bonus+deposit) and 60x (bonus+deposit) in two different places, and that I had chatted with support and gotten a confirmation that 30x (bonus+deposit) was the correct figure.
Today I finally got a confirmation that I'd wagered 29500 and change euros (unlike 3-4 previous chats, which were all saying total rollover is 24000 but that I'd done only 13000 and change..).
So everything is set up now.
I then got told that I can send them all screenshots of that. And that if things are like I say they are, then they'll fix everything up for me.
And I did do that. And I have gotten an email from them stating that they received it and they'll fix it up ASAP.
I'll keep you all posted on how it develops!J’ai eu une conversation longue, mais peut-être productive, avec l’une des personnes âgées aujourd’hui.
Finalement, j'ai trouvé quelqu'un qui a trouvé le bon montant que j'avais parié.
Il y a eu encore plusieurs rebondissements.
Comme prévu et mentionné dans l'article ci-dessus, j'ai reçu un lien vers une page répertoriant le terme concernant la limite de mise maximale.
J'ai répondu en déclarant que ces termes avaient été modifiés et en téléchargeant les termes qui étaient là lorsque je jouais.
On m'a également mentionné le terme indiquant que le rollover est de 60x (bonus + dépôt). Ce serait tout un retournement de situation !
J'ai répondu en déclarant que les conditions lors de mon inscription étaient à la fois 30x (bonus + dépôt) et 60x (bonus + dépôt) à deux endroits différents, et que j'avais discuté avec le support et obtenu une confirmation que 30x (bonus + dépôt) était le chiffre correct.
Aujourd'hui, j'ai enfin eu la confirmation que j'avais misé 29 500 et changé des euros (contrairement aux 3-4 chats précédents, qui disaient tous que le rollover total était de 24 000 mais que j'avais misé seulement 13 000 et changé..).
Donc tout est réglé maintenant.
On m'a alors dit que je pouvais leur envoyer toutes les captures d'écran de cela. Et que si les choses sont comme je le dis, alors ils arrangeront tout pour moi.
Et je l'ai fait. Et j'ai reçu un e-mail de leur part indiquant qu'ils l'ont reçu et qu'ils le répareront dès que possible.
Je vous tiendrai tous au courant de l'évolution de la situation ! -
- Répondu par
- Melcb
- à Sep 24, 15, 08:54:25 PM
- Admin 6308
- actif la dernière fois il y a environ 12 jours
Thanks for the update Eagle7.
We are also waiting on confirmation about the fees charged for e-wallet withdrawals. When hear back from the rep i will post an update.Merci pour la mise à jour Eagle7.
Nous attendons également la confirmation des frais facturés pour les retraits sur portefeuille électronique. Lorsque j’aurai des nouvelles du représentant, je publierai une mise à jour. -
- Répondu par
- sissi1
- à Sep 25, 15, 11:06:20 AM
- Sr. Newbie 22
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Hi BetFtv, I I still do not have money!!!!! I wait from 29.8....... First payment you send me 16.9, second payment still pending..... So how much I must wait else ?? I wait cca 1 months already......!!! Please write me, when you send me my win.....
Salut BetFtv, je n'ai toujours pas d'argent !!!!! J'attends à partir de 29.8..... Premier paiement vous m'envoyez 16.9, deuxième paiement toujours en attente..... Alors combien de temps je dois attendre sinon?? J'attends environ 1 mois déjà......!!! S'il vous plaît, écrivez-moi lorsque vous m'enverrez mon gain.....
-
- Répondu par
- sissi1
- à Sep 26, 15, 07:02:52 AM
- Sr. Newbie 22
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Very very serious this casino!!!! For example - please read our chat - yesterday and today.... This casino only lie.......lie....lie...... Of course no money I don´t have.....Still ....... They have T&C -5000 on week withdraw, so because they send me first payment 16.9, I hoped that next payment they send this week. Today finance team not working, so they not send again!!!!!!!!!!
OUR CHAT YESTERDAY :
Tyler Fri, 09/25/15 07:42:57 pm UTC
Welcome to BetFTV. How may I help you?
sissi 07:43:02 pm
Hi Tyler
Tyler 07:43:30 pm
hey
sissi 07:43:48 pm
Tyler Maria write me, that today I receive money!!!
sissi 02:53:29 pm Maria please look on my withdraw... my patience is end.... Maria 02:53:31 pm How are you today dear Eli? sissi 02:53:32 pm I still wait 16.9 finance send me first payment 5000, therefore you have lmit 5000 on week, Adriana write me, that next payment I receive this week up to friday but today is last day and I still dont have money..... what it is?... Maria 02:56:04 pm Please wait a moment and let me check your account sissi 02:56:10 pm ok so? Maria 03:10:47 pm Yes, your withdrawal will process today after reaching finance team sissi 03:11:14 pm so today you send me money yes? Maria 03:11:17 pm So you can wait today next 4 hours for money sissi 03:12:17 pm I understand that up to 4 hours I receive money on Neteller, yes? Maria 03:12:24 pm yes sissi 03:12:38 pm Hurraaaa ! ok, I will wait and hope ;-) thank you for your help Maria 03:13:59 pm you are welcome sissi 03:14:24 pm bye Duration: 21m 30s
This is our chat!!!
I still not have money!!!
Tyler 07:45:37 pm
if she said so then it will proceeded you will get confirmation mail within 2-4 hours i have checked maria has already mentioned a mail regarding you
sissi 07:46:25 pm
so today I can wait yes, else?
Tyler 07:46:34 pm
yes you can
hey your withdraw is under process and you will get it soon how about playing with 100% bonus i mean you can give us a chance to assist you and start things in better way
sissi 07:49:21 pm
If I receive money, next I can play.... But I want see, that money I have. And when I must wait every withdraw 1 months.....so this time very very bad for you casino..... I win yesterday in casino Casumo, 9000, and today they send me...... 1 day!!!
Tyler 07:50:53 pm
that is what you have said earlier that once you get 5000 you will start trusting but no worry it is was always your choice yes i know the delay happen alot but that is why we wanted to start the things again in new way so that you don't get any bad impression and we were asking for one chance
sissi 07:52:28 pm
ok, so I wait money and you can send me promotion....maybe I will play.... Let me think....
Tyler 07:54:40 pm
today we have 100% bonus going on for 30X wagering
you can try a bit till then we can proceed your withdraw
sissi 08:08:47 pm
ok, thanks, and about my withdraw? I will have up to 1-2 hours?
I want wait
Tyler 08:09:58 pm
yes i will make sure about withdraw
you can go for deposit
and rest i will take care of
i have just sent you a official mail with 110% bonus code
you can go for that as security
Tyler 08:14:35 pm
sorry but its not like i want to lie accounts team will proceeded your withdraw soon i will make sure of it but i can't give you words that it will be proceeded within 1 hours it not easy for me but as i promised it will get done by today you go for play, i will make sure and deal with accounts team
sissi 08:15:48 pm
Up to end today is 2 hours....
because I have worry, that your finance team weekend no work....
so you write me after, that I must wait to monday....
Tyler 08:17:27 pm
no we are in curraco so here it is 4:16 PM so it will proceed today it may be possible that you get it after 12 AM so don't worry we will take care of that
sissi 08:20:10 pm
ok.... I believe to you LAST TIME! ok?
and this chat I send to my mail
if not you send - this chat I send to LCB and askgambler...as complaint... because this is last chance for your casino... ok?
Tyler 08:21:35 pm
oky thank you for giving us a chance don't worry we will try to make everything good from now on you will not face any concern now
ok
Tyler 08:26:20 pm
if you win right now and proceed then you will get your withdraw in within 48 hours of getting 5000 i will not lie to you what will true happen i am telling you
so that you don't get confused
sissi 08:33:38 pm
ok, so bye for now
AND NEXT CHAT TODAY :
Tyler Sat, 09/26/15 09:41:17 am UTC
Welcome to BetFTV. How may I help you?
sissi 09:41:23 am
Hi Tyler!
Halo!!!
Tyler 09:50:32 am
How may I help you?
sissi 10:17:13 am
Tyler!!! I still not have money!!!!!
You're not serious???? you lied again!!!!
You write me yesterday, that max. up to 12:00 our time today I will have money!!!!!!!!!!!
If you want my deposit so you will lie???????
I make deposit, because I hope that today you send me !!!!!
I will send our chat to LCB your rep and Mel, and complaint to askgambers, because this is very rogue !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Your casino lie me one onths already!!!!!!!!!!!!!!
months!!!!!!
this you write me !!!!! of course, of course, you receive money!!!!! Now where are?????????????????????????????????????????
You is here???????????????????????????????
Tyler 10:24:50 am
let me check your account
sissi 10:25:37 am
Tyler, you check my account yesterday!!!!
and today I had to have money already!!!!
Tyler 10:27:01 am
sorry but as I check your account there is no updated status of your withdrawal.
i need to contact with finance but as you know that they don't work on Saturday and sunday
sissi 10:27:32 am
You're not serious??????????????????
YOU WRITE ME THAT THEY SEND ME MONEY YESTERDAY!!!!!
Halo!!!!
Tyler 10:28:11 am
possibly you will get your money in your account with in few hours
sissi 10:28:16 am
you read our chat??????
Tyler 10:28:22 am
yes
sissi 10:28:25 am
Or you not remember????
So they working yesterday!!!!!!!!!
Tyler 10:28:41 am
nd am not saying that they didn't sent your money
sissi 10:28:48 am
why they no send money yesterday???????
Tyler 10:29:04 am
i am just saying that your withdrawal status is not updated yet
sissi 10:29:25 am
Tyler , this is fact - I not have money!!!!!
you want my deposit so you lie me yesterday!!!!!!
Tyler 10:29:53 am
ok, please wait for some more hours and if you are not getting your money till then please let me know
sissi 10:30:28 am
You write that today not wotking finance team !!!!!!!!
so why I must wait if finance not working???????
THEY should send yesterday!!!!
but you are hustler and liar???????????????????
your casino is The worst of the market!!!!!!!!!!!!!
I will write and send this chat and yestreday chat to LCB, and askgamblers, and I will send complaint to Curacao licencing team, because Fashion Group is very very big fraud!!!
So... What I can do??????
Tis casino violates the its own rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!
So I wait answer from rep this casino !
Admin LCB. please, do for this casino caution - this casino has slowly payment, violates own rules etc....
Tyler 08:33:48 pm
bye
Très très sérieux ce casino !!!! Par exemple - veuillez lire notre chat - hier et aujourd'hui.... Ce casino ne fait que mentir.......mensonger......mentir...... Bien sûr, pas d'argent, je n'ai pas... ..Toujours ....... Ils ont T&C -5000 la semaine de retrait, donc parce qu'ils m'envoient le premier paiement 16,9, j'espérais que le prochain paiement qu'ils enverraient cette semaine. Aujourd'hui, l'équipe financière ne travaille pas, donc ils n'envoient plus !!!!!!!!!
NOTRE CHAT D'HIER :
Tyler ven. 25/09/15 19:42:57 UTC
Bienvenue sur BetFTV. Comment puis-je vous aider?
Sissi 19:43:02
Salut Tyler
Tyler 19:43:30
Hé
Sissi 19:43:48
Tyler Maria écris-moi qu'aujourd'hui je reçois de l'argent !!!
sissi 14:53:29 Maria s'il te plaît, regarde mon retrait... ma patience est terminée.... Maria 14:53:31 Comment vas-tu aujourd'hui cher Eli ? sissi 14:53:32 J'attends toujours 16.9 finances, envoie-moi le premier paiement 5000, donc tu as une limite de 5000 par semaine, Adriana m'écrit, ce prochain paiement je reçois cette semaine jusqu'à vendredi mais aujourd'hui c'est le dernier jour et je n'ai toujours pas de l'argent..... qu'est-ce que c'est ?... Maria 14:56:04 S'il te plaît, attends un moment et laisse-moi vérifier ton compte sissi 14:56:10 ok alors ? Maria 15:10:47 Oui, votre retrait sera traité aujourd'hui après avoir atteint l'équipe financière Sissi 15:11:14 donc aujourd'hui vous m'envoyez de l'argent, oui ? Maria 15:11:17 Donc tu peux attendre aujourd'hui les 4 prochaines heures pour de l'argent sissi 15:12:17 Je comprends que jusqu'à 4 heures je reçois de l'argent sur Neteller, oui ? Maria 15:12:24 oui sissi 15:12:38 Hourraaaa ! ok, j'attendrai et j'espère ;-) merci pour ton aide Maria 15:13:59 de rien sissi 15:14:24 bye Durée : 21m 30s
C'est notre discussion !!!
Je n'ai toujours pas d'argent !!!
Tyler 19:45:37
si elle l'a dit, cela se poursuivra, vous recevrez un e-mail de confirmation dans les 2 à 4 heures. J'ai vérifié que Maria a déjà mentionné un e-mail vous concernant.
Sissi 19:46:25
donc aujourd'hui je peux attendre oui, sinon ?
Tyler 19:46:34
Oui, vous pouvez
Hé, votre retrait est en cours et vous l'obtiendrez bientôt. Que diriez-vous de jouer avec un bonus de 100 % ? Je veux dire, vous pouvez nous donner une chance de vous aider et de mieux commencer les choses.
Sissi 19:49:21
Si je reçois de l'argent, je peux ensuite jouer.... Mais je veux voir, cet argent je l'ai. Et quand je dois attendre chaque retrait 1 mois.....donc cette fois très très mauvais pour vous casino..... J'ai gagné hier au casino Casumo, 9000, et aujourd'hui ils m'envoient...... 1 jour !!!
Tyler 19:50:53
c'est ce que vous avez dit plus tôt, une fois que vous aurez obtenu 5 000, vous commencerez à faire confiance, mais ne vous inquiétez pas, cela a toujours été votre choix. Oui, je sais que les retards arrivent souvent, mais c'est pourquoi nous voulions recommencer les choses d'une nouvelle manière afin que vous ne le fassiez pas. Je n'ai pas eu de mauvaise impression et nous demandions une chance
Sissi 19:52:28
ok, alors j'attends de l'argent et vous pouvez m'envoyer une promotion... peut-être que je jouerai... Laissez-moi réfléchir....
Tyler 19:54:40
aujourd'hui, nous avons un bonus de 100 % pour une mise de 30X
vous pouvez essayer un peu en attendant, nous pourrons procéder à votre retrait
Sissi 20:08:47
ok, merci, et à propos de mon retrait ? J'aurai jusqu'à 1 à 2 heures ?
je veux attendre
Tyler 20:09:58
oui, je m'assurerai du retrait
tu peux faire un dépôt
et repose-toi, je m'en occupe
je viens de t'envoyer un mail officiel avec un code bonus de 110%
tu peux y aller comme sécurité
Tyler 20:14:35
désolé mais ce n'est pas comme si je voulais mentir, l'équipe des comptes procédera bientôt à votre retrait, je m'en assurerai mais je ne peux pas vous dire que cela sera effectué dans 1 heure, ce n'est pas facile pour moi mais comme je l'ai promis, cela arrivera terminé d'ici aujourd'hui, vous partez jouer, je m'en assurerai et m'occuperai de l'équipe des comptes
Sissi 20:15:48
Il reste 2 heures pour terminer aujourd'hui....
parce que je crains que votre équipe financière ne travaille pas le week-end....
alors tu m'écris après, que je dois attendre lundi....
Tyler 20:17:27
non, nous sommes à Curraco, donc il est 16h16, donc cela se déroulera aujourd'hui. Il est possible que vous l'obteniez après minuit, alors ne vous inquiétez pas, nous nous en occuperons.
Sissi 20:20:10
ok.... je te crois DERNIÈRE FOIS ! d'accord?
et ce chat que j'envoie à mon mail
sinon, vous envoyez - ce chat, j'envoie à LCB et je demande au joueur... en guise de plainte... parce que c'est la dernière chance pour votre casino... ok ?
Tyler 20:21:35
ok, merci de nous avoir donné une chance, ne vous inquiétez pas, nous essaierons de tout faire pour le mieux à partir de maintenant, vous n'aurez plus aucun souci maintenant
d'accord
Tyler 20:26:20
si vous gagnez maintenant et continuez, vous obtiendrez votre retrait dans les 48 heures suivant l'obtention de 5 000, je ne vous mentirai pas, ce qui se passera réellement, je vous le dis
pour que tu ne sois pas confus
Sissi 20:33:38
ok, alors au revoir pour l'instant
ET PROCHAINE CHAT AUJOURD'HUI :
Tyler sam. 26/09/15 09:41:17 UTC
Bienvenue sur BetFTV. Comment puis-je vous aider?
Sissi 09:41:23
Salut Tyler!
Halo!!!
Tyler 09:50:32
Comment puis-je vous aider?
Sissi 10:17:13
Tyler !!! Je n'ai toujours pas d'argent !!!!!
Tu n'es pas sérieux???? tu as encore menti !!!!
Tu m'as écrit hier, ce max. jusqu'à midi notre heure aujourd'hui j'aurai de l'argent !!!!!!!!!!!
Si tu veux ma caution alors tu mentiras ???????
Je fais un dépôt, car j'espère qu'aujourd'hui tu m'enverras !!!!!
J'enverrai notre discussion à LCB, votre représentant et Mel, et je porterai plainte à Askgambers, car c'est très voyou !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Votre casino me ment déjà un mois !!!!!!!!!!!!!
mois!!!!!!
c'est toi qui m'écris !!!!! bien sûr, bien sûr, vous recevez de l'argent !!!!! Maintenant, où sommes-nous ????????????????????????????????????????
Vous êtes ici ???????????????????????????????
Tyler 10:24:50
laisse-moi vérifier ton compte
Sissi 10:25:37
Tyler, tu as vérifié mon compte hier !!!!
et aujourd'hui il me fallait déjà avoir de l'argent !!!!
Tyler 10:27:01
désolé mais pendant que je vérifie votre compte, il n'y a pas de statut mis à jour de votre retrait.
je dois contacter les finances mais comme vous le savez, ils ne travaillent pas le samedi et le dimanche
Sissi 10:27:32
Tu n'es pas sérieux??????????????????
VOUS M'ÉCRIVEZ QU'ILS M'ENVOYENT DE L'ARGENT HIER !!!!!
Halo!!!!
Tyler 10:28:11
peut-être que vous recevrez votre argent sur votre compte dans quelques heures
Sissi 10:28:16
tu as lu notre chat ??????
Tyler 10:28:22
Oui
Sissi 10:28:25
Ou tu ne te souviens pas ????
Alors ils ont travaillé hier !!!!!!!!!
Tyler 10:28:41
et je ne dis pas qu'ils n'ont pas envoyé votre argent
Sissi 10:28:48
pourquoi n'ont-ils pas envoyé d'argent hier ???????
Tyler 10:29:04
je dis juste que votre statut de retrait n'est pas encore mis à jour
Sissi 10:29:25
Tyler, c'est un fait : je n'ai pas d'argent !!!!!
tu veux ma caution alors tu m'as menti hier !!!!!!
Tyler 10:29:53
ok, s'il vous plaît, attendez encore quelques heures et si vous n'obtenez pas votre argent d'ici là, faites-le moi savoir.
Sissi 10:30:28
Vous écrivez qu'aujourd'hui, l'équipe financière ne travaille pas !!!!!!!!
alors pourquoi dois-je attendre si les finances ne fonctionnent pas ???????
ILS devraient envoyer hier !!!!
mais tu es un arnaqueur et un menteur ???????????????????
votre casino est le pire du marché !!!!!!!!!!!!!
J'écrirai et enverrai ce chat et le chat d'hier à LCB et à Askgamblers, et j'enverrai une plainte à l'équipe des licences de Curaçao, car Fashion Group est une très très grosse fraude !!!
Alors... Qu'est-ce que je peux faire ??????
Ce casino viole ses propres règles !!!!!!!!!!!!!!!!!
J'attends donc la réponse du représentant de ce casino !
Administrateur LCB. s'il vous plaît, faites preuve de prudence pour ce casino - ce casino a des paiements lents, viole ses propres règles, etc....
Tyler 20:33:48
au revoir4.1/ 5
-
- Répondu par
- maya17
- à Sep 27, 15, 04:10:12 PM
- Sr. Member 321
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Very normal for this operators to lie .....this is the worst casino I ever played.I haven't recived my withdrawal ,they voided it,because I've won from my second bonus.....and confiscated my deposit also.Great job!!!!!When I've asked the chat when I will receive my money,they request an deposit,and assured me that all is ok,and I will recive my winnings,and after 10 days they give me an answer.....confiscate my winnings and deposit,but I'm not surprised from this casino.
Il est très normal que ces opérateurs mentent... c'est le pire casino auquel j'ai jamais joué. Je n'ai pas reçu mon retrait, ils l'ont annulé, car j'ai gagné avec mon deuxième bonus... et j'ai confisqué mon dépôt également.Excellent travail !!!!!Quand j'ai demandé au chat quand je recevrai mon argent, ils demandent un dépôt et m'ont assuré que tout va bien, et je recevrai mes gains, et après 10 jours, ils donnent moi une réponse.....confisque mes gains et mon dépôt, mais je ne suis pas surpris de ce casino.
-
- Répondu par
- edi.tanasescu
- à Sep 28, 15, 07:10:40 AM
- Sr. Member 417
- actif la dernière fois il y a environ 12 jours
I agree with you, this casino must be put under warning even if you get the money afterall.It is unacceptable what they are doing.Good luck sissi1,I hope you get all your winnings.
Je suis d'accord avec toi, ce casino doit être mis en garde même si tu récupères l'argent après tout. C'est inacceptable ce qu'ils font. Bonne chance sissi1, j'espère que tu auras tous tes gains.
-
- Répondu par
- maya17
- à Sep 28, 15, 06:05:18 PM
- Sr. Member 321
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Sissi, have you recived any answer,or they still tell you lied?maybe finally they will send you the money!
Sissi, as-tu reçu une réponse, ou ils te disent toujours qu'ils ont menti ? Peut-être qu'enfin ils t'enverront l'argent !
-
- Répondu par
- Melcb
- à Sep 28, 15, 10:31:15 PM
- Admin 6308
- actif la dernière fois il y a environ 12 jours
Please note the casino has been added to the warning list in order to ward players off playing at the casino. We hope sissi1's payment will be sorted soon.
Veuillez noter que le casino a été ajouté à la liste d'avertissement afin d'empêcher les joueurs de jouer au casino. Nous espérons que le paiement de sissi1 sera bientôt réglé.
-
- Répondu par
- Eagle7
- à Sep 29, 15, 10:11:52 AM
- Sr. Newbie 46
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
Despite everything getting setup by the time I posted last time here, it did not get resolved so far.
Here are a few screenshots for my situation and for the 19k+ they owe me.
I have more screenshots (all the terms, their whole website, my whole gaming history etc.); these 4 cover everything discussed. The rollover and the terms change.
In the last chat I had with support I got an acknowledgment that everything would get sorted for me as soon as they checked them out.
However, that didn't happen still.
I haven't had any succes in contacting anyone on live chat who can do anything about it since.
And they haven't responded to the email with this info, despite the assurance it'd happen right away.Bien que tout ait été configuré au moment où j'ai posté la dernière fois ici, le problème n'a pas été résolu jusqu'à présent.
Voici quelques captures d'écran de ma situation et des 19 000+ qu'ils me doivent.
J'ai plus de captures d'écran (tous les termes, l'intégralité de leur site Web, tout mon historique de jeu, etc.) ; ces 4 couvrent tout ce qui a été discuté. Le roulement et les conditions changent.
Lors de la dernière conversation que j'ai eue avec l'assistance, j'ai reçu un accusé de réception selon lequel tout serait réglé pour moi dès qu'ils les auraient vérifiés.
Cependant, cela ne s'est pas encore produit.
Depuis, je n'ai réussi à contacter personne sur le chat en direct qui puisse faire quoi que ce soit à ce sujet.
Et ils n’ont pas répondu à l’e-mail avec cette information, malgré l’assurance que cela se produirait immédiatement. -
- Répondu par
- sissi1
- à Sep 29, 15, 12:11:10 PM
- Sr. Newbie 22
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Hi Maya17, Edi,
I still wait....... Please read, as this is casino lie..... I have two chat again :-DDDD
One chat - yeasterday : yes, yes, we send money today or tomorrow /they think today, 29.9/
Second chat today : sorry , we send money this week :-DDD
EVERY week still different answer....... This is joke.....
Our chat here :
1.
John Mon, 09/28/15 01:09:35 pm UTC
Welcome to BetFTV. How may I help you?
ekravcova 01:09:40 pm
Hi
John 01:12:06 pm
hello
ekravcova 01:19:14 pm
John I need only one answer
WHEN casino send me my money???
Every day I speak with differnet agent..... Every agent write me other vesrion...
So I need know WHEN
John 01:20:40 pm
Please wait a moment and let me check your withdarwal
ekravcova 01:20:54 pm
yes, ok, my withdraw you have from 29.8...
14.9 I change from Skrill on Neteller, because you have problem with Skrill
so I wait 1 months already !!
so?
John 01:31:56 pm
As you know that your withdrawal of 5000€ has been processed successfully
John 01:32:36 pm
and another withdrawal of 5000€ will be processed today or tomorrow
ekravcova 01:32:37 pm
I wait from 29.8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
This write me Maria, Adriana, Tyler etc, that today or tomorrow...
100% I can wait money up to 2 days?
John 01:35:47 pm
Yes,sure
ekravcova 01:35:52 pm
You have answer from finance that they send me today or tomorrow?
ok.....
I will wait...
I hope that really I receive
so thanks, bye
2.
John Tue, 09/29/15 03:14:49 pm UTC
Welcome to BetFTV. How may I help you?
sissi 03:14:59 pm
Hi John
John 03:17:10 pm
Hello
sissi 03:17:16 pm
I write with you yeasterday
that yeasterday or today you send me money!
I still dont have!
So?
John 03:21:21 pm
Most probably ,your withdrawal will be processed in this week
So don't get stress and wait for withdrawal which will be processed in this week
As you know ,they have to transfer your withdrawal
sissi 03:23:27 pm
John I wait one montht already! And still agent of support write me - dont stress, tomorrow, this week, tomorrow...., still only promise!!!
after 1 week they write me too - this week
you write me tomorrow
now you write me - this week
this is
joke?
John 03:24:30 pm
We really apologize for inconvenience caused to you
We really appropriate your patience
sissi 03:26:05 pm
John, other casino send money up to 1 days ! Casumo, Playhippo, casinoeuro etc!!!! O N E day!
no 1 months
Betsafe send up to 1 HOURS!
NOTHING casino not to do what you
so how much I will wait else ?
this week can be next week again??????
you write me that SURE I receive today!!
YOU WRITE ME!
now you write me this week
only lie???
John 3:30:22 pm
As i said to you that most probably your withdrawal will be processed in this week
sissi 03:30:52 pm
OK? and if no ??????????????
next week you again write me - next week???
John 03:31:27 pm
of course not
sissi 03:31:29 pm
your casino dont have money?????
so I very very very curious!!!!!!!!
so up to friday they send me ??
John 03:32:29 pm
yes
sissi 03:32:57 pm
ok, next last termine what I must wait...... this is joke this casino...
bye
John 03:33:22 pm
Sorry for delaying once again dear Eli
Have a great day
Bonjour Maya17, Edi,
J'attends toujours....... Veuillez lire, car c'est un mensonge de casino..... J'ai encore deux discussions :-DDDD
One chat - hier : oui, oui, nous envoyons de l'argent aujourd'hui ou demain /ils pensent aujourd'hui, 29.9/
Deuxième chat aujourd'hui : désolé, nous envoyons de l'argent cette semaine :-DDD
CHAQUE semaine, réponse toujours différente....... C'est une blague.....
Notre discussion ici :
1.
John lun. 28/09/15 13:09:35 UTC
Bienvenue sur BetFTV. Comment puis-je vous aider?
ekravcova 13:09:40
Salut
Jean 13:12:06
Bonjour
ekravcova 13:19:14
John, j'ai besoin d'une seule réponse
QUAND le casino m'envoie mon argent ???
Chaque jour, je parle avec différents agents..... Chaque agent m'écrit une autre version...
J'ai donc besoin de savoir QUAND
Jean 13:20:40
S'il vous plaît, attendez un moment et laissez-moi vérifier votre retrait.
ekravcova 13:20:54
oui, ok, mon retrait tu as du 29.8...
14.9 Je change de Skrill sur Neteller, car vous avez un problème avec Skrill
donc j'attends déjà 1 mois !!
donc?
Jean 13:31:56
Comme vous savez que votre retrait de 5000€ a été traité avec succès
Jean 13:32:36
et un autre retrait de 5000€ sera traité aujourd'hui ou demain
ekravcova 13:32:37
J'attends à partir du 29.8 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ceci m'écrit Maria, Adriana, Tyler etc, qu'aujourd'hui ou demain...
100% Puis-je attendre de l'argent jusqu'à 2 jours ?
Jean 13:35:47
Oui bien sûr
ekravcova 13:35:52
Avez-vous une réponse des finances qu'ils m'envoient aujourd'hui ou demain ?
d'accord.....
J'attendrai...
J'espère que je reçois vraiment
alors merci, au revoir
2.
John mar, 29/09/15 15:14:49 UTC
Bienvenue sur BetFTV. Comment puis-je vous aider?
Sissi 15:14:59
Salut John
Jean 15:17:10
Bonjour
Sissi 15:17:16
Je t'écris hier
hier ou aujourd'hui, tu m'envoies de l'argent !
Je ne l'ai toujours pas !
Donc?
Jean 15:21:21
Très probablement, votre retrait sera traité cette semaine
Alors ne vous inquiétez pas et attendez le retrait qui sera traité cette semaine
Comme vous le savez, ils doivent transférer votre retrait
Sissi 15:23:27
John j'attends déjà un mois ! Et toujours agent de soutien, écrivez-moi - ne stressez pas, demain, cette semaine, demain...., encore seulement promis !!!
après 1 semaine, ils m'écrivent aussi - cette semaine
tu m'écris demain
maintenant tu m'écris - cette semaine
c'est
blague?
Jean 15:24:30
Nous nous excusons vraiment pour la gêne occasionnée
Nous nous approprions vraiment votre patience
Sissi 15:26:05
John, un autre casino envoie de l'argent jusqu'à 1 jours ! Casumo, Playhippo, casinoeuro etc !!!! Un jour!
non 1 mois
Betsafe envoie jusqu'à 1 HEURES !
RIEN de casino pour ne pas faire ce que vous
alors combien j'attendrai sinon?
cette semaine peut être encore la semaine prochaine ??????
tu m'écris que SÛR je reçois aujourd'hui !!
VOUS M'ÉCRIVEZ !
maintenant tu m'écris cette semaine
seulement mentir ???
Jean 15:30:22
Comme je vous l'ai dit, votre retrait sera très probablement traité cette semaine.
Sissi 15:30:52
D'ACCORD? et si non?????????????
la semaine prochaine tu m'écriras encore - la semaine prochaine ???
Jean 15:31:27
Bien sûr que non
Sissi 15:31:29
votre casino n'a pas d'argent ?????
donc je suis très très très curieux !!!!!!!!
donc jusqu'à vendredi ils m'envoient??
Jean 15:32:29
Oui
Sissi 15:32:57
ok, l'avant-dernier termine ce que je dois attendre... c'est une blague ce casino...
au revoir
Jean 15:33:22
Désolé de retarder encore une fois cher Eli
Passe une bonne journée -
- Répondu par
- sissi1
- à Sep 29, 15, 12:16:53 PM
- Sr. Newbie 22
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
And Maya17, THEY CONFISCATE WIN????? Omg....... how is that possible???? some reason ?
Et Maya17, ILS CONFISQUENT LA GAGNE ????? Oh mon Dieu....... comment est-ce possible ???? quelque raison ?
-
- Répondu par
- cica001
- à Sep 29, 15, 12:23:50 PM
- Hero Member 773
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
I cant explain to myself why they no pay,this casino is not that one who have a TV chanell whith modeling?
Je n'arrive pas à m'expliquer pourquoi ils ne paient pas, ce casino n'est pas celui qui a une chaîne de télévision avec mannequin ?
-
- Répondu par
- Eagle7
- à Sep 29, 15, 04:23:21 PM
- Sr. Newbie 46
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
Today I finally managed to get a hold of one of the senior managers.
I was told that he has received all the info from the accounts team, that it'll get resolved ASAP, that I'm all good (completely), and that on the 1st of October I can place my first withdrawal request.
Keeping my fingers crossed. And I will keep you all posted.Aujourd'hui, j'ai enfin réussi à joindre l'un des cadres supérieurs.
On m'a dit qu'il avait reçu toutes les informations de l'équipe des comptes, que le problème serait résolu dès que possible, que tout allait bien (complètement) et que le 1er octobre je pourrais faire ma première demande de retrait.
Gardant mes doigts croisés. Et je vous tiendrai tous au courant. -
- Répondu par
- edi.tanasescu
- à Sep 30, 15, 08:53:00 AM
- Sr. Member 417
- actif la dernière fois il y a environ 12 jours
I keep my fingeres crossed for you guys, I hope you will tell us some good news finnaly.
Je croise les doigts pour vous, j'espère que vous nous annoncerez enfin une bonne nouvelle.
-
- Répondu par
- maya17
- à Sep 30, 15, 03:54:32 PM
- Sr. Member 321
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Yes,they confiscated my money from the 15 free because was the second bonus recived in the casino.But before I deposit they assured me that I will get the winnings after deposit.Anyway, they gave me an answer regarding my withdrawal after 10 days.I've also lost my 20 deposit. They only want to make you deposit, and to not pay.
Oui, ils ont confisqué mon argent sur les 15 gratuits car c'était le deuxième bonus reçu dans le casino. Mais avant de déposer, ils m'ont assuré que j'obtiendrais les gains après le dépôt. Quoi qu'il en soit, ils m'ont donné une réponse concernant mon retrait après 10 jours. J'ai également perdu mon dépôt de 20. Ils veulent seulement vous faire déposer et ne pas payer.
-
- Répondu par
- 0R1511
- à Sep 30, 15, 06:15:00 PM
- Newbie 1
- actif la dernière fois il y a environ 9 ans
I have problem with a withdrawal. And I have even sent following e-mail to support, without an answer. Withdrawal request done 19.9.
"Good evening!
I am writing to you as I am getting rather worried about my latest withdrawal of 397.50 Eur.
It`s been 5-6 six days now since I made the request and I have heard nothing about the process of the withdrawal so far. The reason why I am so worried as only such a short period of time has passed are followings:
1. The "live help" doesn't seem to take this as their concern, only giving empty promises of taking care of the matter
2. As earlier mentioned, there' s been no info whatsoever about the process ( no e-mail, no notifications)
3. Only e-mail i`ve been received so far is a blank "verification mail". ( nothing in it) I also tried to ask Live support for help how to verificate my account, so I send the requested documents. I never got any kind of answer whether my account is verificated or not.
4. The withdrawal system is also really complicated. As it's impossible to use Mastercard to withdraw money. Only E-Wallets accepted! This matter is pushing me to use Skrill that I am not very familiar with.
I am really looking forward your co-operation on this issue as it's been 5 days and I find these matters aggravating. I am a gambler that happen to be a lawyer in a decent sized Finnish company and I've seen many similar cases from gaming companies. Companies that all seem to to be hoaxes. I've even gotten one to get shut down.
I also have a proof of these worrying issues.
I hope you consider paying my withdrawal to my bank account before any correctional consequences take in place. Name: Otto Gr********, Iban: FI91 15****************. Swift/Bic: NDEAFIHH
Faithfully:
Otto Gr********** "
Still no answers taken placeJ'ai un problème avec un retrait. Et j'ai même envoyé l'e-mail suivant au support, sans réponse. Demande de retrait effectuée 19.9.
"Bonne soirée!
Je vous écris car je suis plutôt inquiet de mon dernier retrait de 397,50 Eur.
Cela fait maintenant 5 à 6 six jours que j'ai fait la demande et je n'ai jusqu'à présent rien entendu sur le processus de retrait. Les raisons pour lesquelles je suis si inquiet alors que la période de temps qui s'est écoulée est si courte sont les suivantes :
1. "L'aide en direct" ne semble pas prendre cela comme son souci, se contentant de donner de vaines promesses de s'occuper du problème
2. Comme mentionné précédemment, aucune information n'a été reçue sur le processus (pas d'e-mail, pas de notification).
3. Le seul e-mail que j'ai reçu jusqu'à présent est un "e-mail de vérification" vierge. (rien dedans) J'ai également essayé de demander de l'aide au support Live pour vérifier mon compte, j'envoie donc les documents demandés. Je n'ai jamais reçu de réponse si mon compte est vérifié ou non.
4. Le système de retrait est également très compliqué. Car il est impossible d’utiliser Mastercard pour retirer de l’argent. Seuls les portefeuilles électroniques sont acceptés ! Ce sujet me pousse à utiliser Skrill que je ne connais pas très bien.
J'attends vraiment avec impatience votre coopération sur cette question car cela fait 5 jours et je trouve ces problèmes aggravants. Je suis un joueur et je suis avocat dans une entreprise finlandaise de taille décente et j'ai vu de nombreux cas similaires impliquant des sociétés de jeux. Des entreprises qui semblent toutes être des canulars. J'en ai même un à arrêter.
J'ai aussi une preuve de ces problèmes inquiétants.
J'espère que vous envisagerez de verser mon retrait sur mon compte bancaire avant que des conséquences correctionnelles ne prennent place. Nom : Otto Gr********, Iban : FI91 15******************. Swift/Bic : NDEAFIHH
Fidèlement:
Otto Gr ********** "
Toujours aucune réponse n'a eu lieu -
- Répondu par
- maya17
- à Oct 02, 15, 11:03:50 AM
- Sr. Member 321
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Sorry to say,but I am sure that you will not reciive any answer by email...they never reply on emails,and live chat are mistrust,maybe you will get the withdrawal but with long delay.
Désolé de le dire, mais je suis sûr que vous ne recevrez aucune réponse par e-mail... ils ne répondent jamais aux e-mails et le chat en direct est méfiant, vous obtiendrez peut-être le retrait mais avec un long délai.
-
- Répondu par
- Eagle7
- à Oct 02, 15, 11:58:13 AM
- Sr. Newbie 46
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
1st of October (yesterday) came and went, nothing was sorted out.
I did go to live chat, and on a third try or so managed to get a hold of Nic Johnson, one of two managers who supposedly are able to get everything fixed up (the other one is Maria).
I received an apology for it not being sorted, and a claim that the tech support team was supposed to complete it by now.
I received a promise it would be done either later that day or by today (2.10.).
Today it still is not done. After a few live chats, I managed to get a hold of Maria.
We had another chat. She told me she'd take a closer look at my account and that it might take a while.
I have waited for her next comment for 55 minutes. Such long delays appear to be a common occurance.
Her next comment was another attempt to impose additional wagering on me (up to 120x bonus).
I replied saying that the whole issue is tech team or accounts team or whoever not getting that sorted out, and that I have completed way over the agreed requirement (24000, which was 60x bonus). I was already over this with support, many, many times.
[A quick recap, I have previously received a confirmation that the "accounts team is aware of the whole situation with the rollover and that it will be sorted and that then I'll be able to play on, withdraw, do as I please", and that's the main thing we're waiting for ATM. That's the thing that was supposed to happen by 1st of October]
She then asked for another moment, which took almost 30 minutes.
I was then told to look for another senior, [I will rather not mention her name for now], in a couple of hours.
Apparently Maria wasn't as up to date as one would expect.
I will keep you all posted.Le 1er octobre (hier) est arrivé et reparti, rien n'a été réglé.
Je suis allé discuter en direct et, au troisième essai, j'ai réussi à joindre Nic Johnson, l'un des deux managers censés être capables de tout arranger (l'autre est Maria).
J'ai reçu des excuses pour que le problème n'ait pas été résolu et une affirmation selon laquelle l'équipe de support technique était censée le terminer maintenant.
J'ai reçu une promesse que cela serait fait soit plus tard dans la journée, soit aujourd'hui (2.10.).
Aujourd’hui, ce n’est toujours pas fait. Après quelques discussions en direct, j'ai réussi à joindre Maria.
Nous avons eu une autre conversation. Elle m'a dit qu'elle examinerait mon compte de plus près et que cela pourrait prendre un certain temps.
J'attends son prochain commentaire depuis 55 minutes. Des retards aussi longs semblent être monnaie courante.
Son commentaire suivant était une autre tentative de m'imposer des mises supplémentaires (jusqu'à 120x le bonus).
J'ai répondu en disant que tout le problème était l'équipe technique ou l'équipe de comptes ou quiconque ne parvenait pas à résoudre le problème, et que j'avais largement dépassé l'exigence convenue (24 000, soit un bonus de 60x). J’en ai déjà surmonté cela avec mon soutien à de nombreuses reprises.
[Un petit récapitulatif, j'ai déjà reçu une confirmation que "l'équipe comptable est au courant de toute la situation avec le rollover et que cela sera réglé et qu'ensuite je pourrai continuer à jouer, me retirer, faire ce que je veux" , et c'est la principale chose que nous attendons pour ATM. C'est ce qui était censé arriver avant le 1er octobre]
Elle a ensuite demandé un autre moment, ce qui a duré près de 30 minutes.
On m'a alors dit de chercher une autre personne âgée, [je préfère ne pas mentionner son nom pour l'instant], dans quelques heures.
Apparemment, Maria n'était pas aussi à jour qu'on pourrait s'y attendre.
Je vous tiendrai tous au courant. -
- Répondu par
- Eagle7
- à Oct 02, 15, 04:30:19 PM
- Sr. Newbie 46
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
So on the same day (today, 2. 10.) I have returned online after those couple of hours.
I was then told that this new manager in the story, let's call her R., that I was supposed to meet at that point isn't there. "She is on week off today" were the exact words.
However, I was told I'd get an email from N. J. in 20 minutes. 30 at the most.
it is now an hour passed that, and I haven't received any emails [nor do I care about emails much, I just want my account sorted]. I came online to ask what's up. I was told that N. J. is getting it sorted out with the accounts team as we speak. And that I'll get an email about it ASAP.
That is the latest info.Ainsi, le même jour (aujourd'hui, 2h10), je suis revenu en ligne après ces quelques heures.
On m'a alors dit que cette nouvelle manager de l'histoire, appelons-la R., que je devais rencontrer à ce moment-là n'était pas là. "Elle est en semaine de congé aujourd'hui", tels étaient les mots exacts.
Cependant, on m'a dit que je recevrais un e-mail de NJ dans 20 minutes. 30 au maximum.
Cela fait maintenant une heure et je n'ai reçu aucun e-mail [et je ne me soucie pas beaucoup des e-mails, je veux juste que mon compte soit réglé]. Je suis venu en ligne pour demander ce qui se passait. On m'a dit que NJ était en train de régler le problème avec l'équipe des comptes au moment où nous parlons. Et je recevrai un e-mail à ce sujet dès que possible.
Ce sont les dernières informations. -
- Répondu par
- Bitspender
- à Oct 03, 15, 06:15:10 AM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
This casino seems to be underfunded and stalling. Their name is being tarnished by the day due to non payment. The rep here has seemly disappeared. We maybe looking at another Winpalace / Rushmore in the making. Casinos seems to forget if you accept and bet then you must pay a bet. Stalling is one of the worst things you can do.
Ce casino semble sous-financé et au point mort. Leur nom est terni de jour en jour pour cause de non-paiement. Le représentant ici a apparemment disparu. Nous envisageons peut-être un autre Winpalace / Rushmore en préparation. Les casinos semblent oublier que si vous acceptez et pariez, vous devez payer un pari. Le retardement est l’une des pires choses que vous puissiez faire.
-
- Répondu par
- sissi1
- à Oct 03, 15, 01:28:02 PM
- Sr. Newbie 22
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Chocolate Man, you really think, that they can close casino And what their BRAND - FashionTV??? Fashion TV is very good image in TV, they know about this casino???? I don´t understand, that brand casino used this practice?
Chocolate Man, tu penses vraiment qu'ils peuvent fermer le casino Et quelle est leur MARQUE - FashionTV ??? Fashion TV a une très bonne image à la télé, ils connaissent ce casino ???? Je ne comprends pas, cette marque de casino a utilisé cette pratique ?
-
- Répondu par
- maiwen63
- à Oct 03, 15, 01:36:56 PM
- Super Hero 2339
- en ligne
Really i have never seen a casino like this one, the support never responds to emails >:(
Vraiment je n'ai jamais vu un casino comme celui-ci, le support ne répond jamais aux mails >:(
-
- Répondu par
- sissi1
- à Oct 03, 15, 02:00:28 PM
- Sr. Newbie 22
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
I have new chat today.... So I very hope, that monday I really see my money... If monday they not send money - so this casino really will be BIG LIAR. They have last chance cleanse their name!!!
Michael Sat, 10/03/15 05:33:07 pm UTC
Welcome to BetFTV. How may I help you?
sissi 05:33:19 pm
Hi
Michael 05:33:46 pm
Hello
sissi 05:34:30 pm
Michael you is new agent again... I not write with you else. Your casino have new agent every day... So, ok.... I need know about my withdraw
Michael 05:34:56 pm
May i have your user Id please ?
sissi 05:35:09 pm
yes, ......
Michael 05:35:42 pm
Let me check your withdrawal
sissi 05:35:49 pm
ok
so?
Michael 05:42:48 pm
As we have checked your account and we found that your withdrawal of €5000 has been processed successfully and next withdrawal will processed by Monday
sissi 05:43:14 pm
Really monday, yes?
Michael 05:43:20 pm
yes
If you want then you can play with us continue I will give you today 110% bonus on each deposit
sissi 05:45:13 pm
thanks, I waitn on money and maybe later. Because I wait 1 month already and still only write me - we send next week, up to friday, up to.... , agani next week etc... So I want see monday my money on my Neteller and next I can play... So I hope that really you send...
Michael 05:45:24 pm
Sure
sissi 05:45:43 pm
I read on LCB....
very very lot complaints...
why your BRAND casino have slowly payment?
You is new casino, brand Fashion TV, and your name is very very bad now..... :-(
Michael 05:50:56 pm
As we said to you that due to slight technical error some players got + I am sorry to inform you sir but that was earlier happened with us due to some problem but now that problem get completely changes and there is no more slow payment exist with our casino anymore
sissi 05:53:09 pm
Michael, technical error 1 month..... So ok, I hope that monday I receive money and you cleanse your name :-) So bye up to monday, I wait money ;-)
Michael 05:53:38 pm
I really appreciate your cooperation with us and surely we try our best to clear your cashout on time Is there anything else i can help you today?
sissi 05:53:59 pm
no, thanks, bye
Michael 05:54:13 pm
you are welcome!
J'ai un nouveau chat aujourd'hui... J'espère donc vraiment que lundi je verrai vraiment mon argent... Si lundi ils n'envoient pas d'argent - alors ce casino sera vraiment un GRAND MENTEUR. Ils ont la dernière chance de nettoyer leur nom !!!
Michael sam. 10/03/15 17:33:07 UTC
Bienvenue sur BetFTV. Comment puis-je vous aider?
Sissi 17:33:19
Salut
Michel 17:33:46
Bonjour
Sissi 17:34:30
Michael, tu es à nouveau un nouvel agent... Je n'écris pas avec toi d'autre. Votre casino a un nouvel agent chaque jour... Alors, ok... J'ai besoin de connaître mon retrait
Michael 17:34:56
Puis-je avoir votre identifiant d'utilisateur s'il vous plaît ?
Sissi 17:35:09
Oui, ......
Michel 17:35:42
Laissez-moi vérifier votre retrait
Sissi 17:35:49
d'accord
donc?
Michel 17:42:48
Comme nous avons vérifié votre compte et constaté que votre retrait de 5 000 € a été traité avec succès et que le prochain retrait sera traité d'ici lundi.
Sissi 17:43:14
Vraiment lundi, non ?
Michel 17:43:20
Oui
Si vous le souhaitez, vous pouvez jouer avec nous, continuer, je vous offrirai aujourd'hui un bonus de 110 % sur chaque dépôt
Sissi 17:45:13
merci, j'ai attendu de l'argent et peut-être plus tard. Parce que j'attends déjà 1 mois et je ne fais que m'écrire - on envoie la semaine prochaine, jusqu'à vendredi, jusqu'à.... , encore la semaine prochaine etc... Donc je veux voir lundi mon argent sur mon Neteller et ensuite je pourrai jouer ... Alors j'espère que vous envoyez vraiment...
Michel 17:45:24
Bien sûr
Sissi 17:45:43
J'ai lu sur LCB....
très très beaucoup de plaintes...
pourquoi votre casino de MARQUE a un paiement lent ?
Vous êtes un nouveau casino, la marque Fashion TV, et votre nom est très très mauvais maintenant..... :-(
Michel 17:50:56
Comme nous vous l'avons dit, en raison d'une légère erreur technique, certains joueurs ont reçu + Je suis désolé de vous informer monsieur, mais cela s'est produit plus tôt avec nous à cause d'un problème, mais maintenant ce problème a complètement changé et il n'y a plus de paiement lent avec notre plus de casino
Sissi 17:53:09
Michael, erreur technique 1 mois..... Alors ok, j'espère que lundi je recevrai de l'argent et que tu nettoieras ton nom :-) Alors au revoir à lundi, j'attends l'argent ;-)
Michel 17:53:38
J'apprécie vraiment votre coopération avec nous et nous faisons sûrement de notre mieux pour effectuer votre retrait à temps. Y a-t-il autre chose que je puisse vous aider aujourd'hui ?
Sissi 17:53:59
non, merci, au revoir
Michael 17:54:13
je vous en prie! -
- Répondu par
- edi.tanasescu
- à Oct 03, 15, 02:19:03 PM
- Sr. Member 417
- actif la dernière fois il y a environ 12 jours
I've done some research online and I am sorry to say,bad news.Let me give four examples
1.betftv non payment of 19700 euros
2.betftv non payment of 6545 euros
3.betftv non payment of 1606 euros
4.betftv non payment of 5000 euros.
I am sorry guys but in my opinion this is rogue casinoJ'ai fait quelques recherches en ligne et je suis désolé de vous dire que c'est une mauvaise nouvelle. Laissez-moi vous donner quatre exemples.
1.betftv non paiement de 19700 euros
2.betftv non paiement de 6545 euros
3.betftv non paiement de 1606 euros
4.betftv non-paiement de 5000 euros.
Je suis désolé les gars mais à mon avis c'est un casino voyou -
- Répondu par
- cica001
- à Oct 03, 15, 03:17:12 PM
- Hero Member 773
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
About FashionTV Gaming Group N.V.
The FashionTV Gaming Group N.V. (FTVGG) has been formed as a new joint venture between FashionTV and a group of online gaming industry experts. FTVGG holds the exclusive global license for all FashionTV branded online gaming activities, including casino, sportsbook, poker, bingo, lotto, games of skill and more.
Since its inception in 1997, FashionTV has set the standard for fashion broadcasting, and is the only 24-hour fashion, beauty and lifestyle television station worldwide. Broadcast in 193 countries to over 470 million viewers across 530 TV platforms, and with 7 billion public TV sites around the world, FashionTV has become a global brand with a reach that extends far beyond its broadcasts.
FTVGG is the first to bridge the gap between the fashion and online gaming industries, with an offering that takes the proven popularity of themed casinos to a brand-new level, synonymous with the style and sophistication of the FashionTV brand.
The FTVGG offering is powered by leading software providers SBTECH, Microgaming, NetEnt and Betsoft.À propos de FashionTV Gaming Group SA
Le FashionTV Gaming Group NV (FTVGG) a été créé en tant que nouvelle coentreprise entre FashionTV et un groupe d'experts de l'industrie du jeu en ligne. FTVGG détient la licence mondiale exclusive pour toutes les activités de jeux en ligne de la marque FashionTV, notamment les casinos, les paris sportifs, le poker, le bingo, le loto, les jeux d'adresse et bien plus encore.
Depuis sa création en 1997, FashionTV a établi la norme en matière de diffusion de mode et est la seule chaîne de télévision diffusant 24 heures sur 24 sur la mode, la beauté et le style de vie au monde. Diffusée dans 193 pays auprès de plus de 470 millions de téléspectateurs sur 530 plateformes de télévision et avec 7 milliards de sites de télévision publics à travers le monde, FashionTV est devenue une marque mondiale dont la portée s'étend bien au-delà de ses diffusions.
FTVGG est le premier à combler le fossé entre les industries de la mode et des jeux en ligne, avec une offre qui porte la popularité avérée des casinos thématiques à un tout nouveau niveau, synonyme du style et de la sophistication de la marque FashionTV.
L'offre FTVGG est alimentée par les principaux fournisseurs de logiciels SBTECH, Microgaming, NetEnt et Betsoft. -
- Répondu par
- Eagle7
- à Oct 03, 15, 06:23:08 PM
- Sr. Newbie 46
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
I've done some research online and I am sorry to say,bad news.Let me give four examples
1.betftv non payment of 19700 euros
2.betftv non payment of 6545 euros
3.betftv non payment of 1606 euros
4.betftv non payment of 5000 euros.
I am sorry guys but in my opinion this is rogue casino
Possibly so, but I am still hoping they'd get around.
There is always a chance.
Btw, those are the same cases from this very topic. So clearing up those which they can (and should be) would, I think, clear up their name entirely.
Anyway, I have received an email from them.
They have now changed their claim into something else altogether. That I have played enough, but not enough, at the same time.
Quick summary -
They now made a claim that I have committed irregular gameplay, defining what they mean here:
" Regardless of the player’s provided screenshots, as per the terms and condition that the customer has accepted upon registration ‘Should the Casino deem that irregular game play has occurred with or without the use of bonus funds, the Casino reserves the right to withhold any withdrawals and/or confiscate all winnings and bonuses’.
After carefully examining the user’s gaming session our Fraud department has found such irregular game play, more precisely suspicious amount of wager compared to the bonus followed by an immediate withdrawal request submitted by the player."
I have replied with
1. The casino sets those requirements themselves. They cannot rightfully void anything if the player has completed what the casino has set.
It would make no sense for them not to respect the amounts they picked themselves. Noone could ever withdraw.
2. In my particular case, I have played 29587.5€. The requirement was 23790€.
In other words, I have played way, way, way over the required amount anyway. There was no "immediate withdrawal request" with regards to the rollover.
And, I haven't even managed to place said request anyway.
A more complete version of the correspondence, if anyone wants to read the details, follows below.
The gist of their email -
... event that the casino believes a user is abusing or attempting to abuse a bonus using different systems or strategies including but not limited to playing in a way designed solely to exploit any given bonus, then the Casino may, at its sole discretion, block, deny, suspend, withhold or withdraw any potential winning from any bonus, in such manner we deem fit and/or withhold the pay out of the proceeds of such abuse to the player in question. Where Bet FTV shall act in good faith to determine if there was actual or attempted abuse.
Regardless of the player’s provided screenshots, as per the terms and condition that the customer has accepted upon registration ‘Should the Casino deem that irregular game play has occurred with or without the use of bonus funds, the Casino reserves the right to withhold any withdrawals and/or confiscate all winnings and bonuses’.
After carefully examining the user’s gaming session our Fraud department has found such irregular game play, more precisely suspicious amount of wager compared to the bonus followed by an immediate withdrawal request submitted by the player.
We would like to note that in the event of any dispute, the decision of the Casino Management will be considered full and final. Participation of any player in our Welcome Package is subject to acceptance of the casino's full Terms & Conditions.
In conclusion, the said winnings are considered void by Bet FTV. You are invited to claim your initial deposit by requesting a withdrawal and after submitting the necessary documents for verification.
My reply, quoting a part of their email first -
" Bet FTV shall act in good faith to determine if there was actual or attempted abuse."
" our Fraud department has found such irregular game play, more precisely suspicious amount of wager compared to the bonus followed by an immediate withdrawal request submitted by the player."
This seems like a generic email which cannot apply to my case and seems to have been sent by someone not aware of the facts surrouding it. Possibly deliberately so.
Let me point out the most important two of those facts.
1. Fact is, casino is the one who sets their own wagering requirements for any promos they offer.
So a casino can never refuse paying out their rightful winners based on the fact that a person "has not wagered enough", provided that the person has completed their wagering requirements. That is precisely what said requirement is for.
The reasoning for that is simple. The casino itself determined it, and therefore they must uphold it.
And the fact is, if the casino wanted everyone to play a larger amount first, the onus was on them to say so and put it in writing. That is the only way "good faith" can reasonably be seen there. Not by saying "wager x amount" and later saying "just kidding, x isn't enough".
It is a written, formal agreement.
2. Regardless of that, the whole story is inapplicable in my particular case anyway.
My wagering requirement was 23790€ ((400+393) times 30).
Had I played 23800, or 24000, or 24500, then MAYBE you might have a case (you would not really, but let's take that for the sake of discussion).
But I love to play. And I have continued playing on and on, way beyond that, since I felt I was on a hot streak; and I have played precisely 29587.5€ - an amount that is much, much, much larger than any requirements I had. Over 5500€ larger!
The claim that I have made a "suspicious amount of wager compared to the bonus followed by an immediate withdrawal request", as you put it, is therefore clearly false in my case whichever way anyone looks at it. Again, reasonable conclusions and "good faith" are more than obvious.
J'ai fait quelques recherches en ligne et je suis désolé de vous dire que c'est une mauvaise nouvelle. Laissez-moi vous donner quatre exemples.
1.betftv non paiement de 19700 euros
2.betftv non paiement de 6545 euros
3.betftv non paiement de 1606 euros
4.betftv non-paiement de 5000 euros.
Je suis désolé les gars, mais à mon avis, c'est un casino voyou.
C'est possible, mais j'espère toujours qu'ils se déplaceront.
Il y a toujours une chance.
Au fait, ce sont les mêmes cas sur ce même sujet. Donc, clarifier ceux qu'ils peuvent (et devraient être) clarifierait, je pense, leur nom entièrement.
Quoi qu'il en soit, j'ai reçu un email de leur part.
Ils ont maintenant changé leur revendication en autre chose. Que j’ai assez joué, mais pas assez, en même temps.
Résumé rapide -
Ils ont maintenant affirmé que j'avais commis un gameplay irrégulier, définissant ce qu'ils voulaient dire ici :
" Indépendamment des captures d'écran fournies par le joueur, conformément aux termes et conditions que le client a acceptés lors de l'inscription. " Si le Casino estime qu'un jeu irrégulier s'est produit avec ou sans utilisation de fonds bonus, le Casino se réserve le droit de retenir tout retrait. et/ou confisquer tous les gains et bonus ».
Après avoir soigneusement examiné la session de jeu de l'utilisateur, notre service des fraudes a constaté un jeu irrégulier, plus précisément un montant de mise suspect par rapport au bonus suivi d'une demande de retrait immédiate soumise par le joueur.
j'ai répondu avec
1. Le casino fixe lui-même ces exigences. Ils ne peuvent légitimement annuler quoi que ce soit si le joueur a complété ce que le casino a défini.
Cela n’aurait aucun sens pour eux de ne pas respecter les montants qu’ils ont eux-mêmes choisis. Personne ne pourra jamais se retirer.
2. Dans mon cas particulier, j'ai joué 29587,5€. Le besoin était de 23 790 €.
En d’autres termes, j’ai de toute façon joué bien au-delà du montant requis. Il n’y a pas eu de « demande de retrait immédiat » concernant le rollover.
Et de toute façon, je n'ai même pas réussi à faire cette demande.
Une version plus complète de la correspondance, si quelqu'un souhaite lire les détails, suit ci-dessous.
L'essentiel de leur e-mail -
... dans le cas où le casino estime qu'un utilisateur abuse ou tente d'abuser d'un bonus en utilisant différents systèmes ou stratégies, y compris, mais sans s'y limiter, le fait de jouer d'une manière conçue uniquement pour exploiter un bonus donné, alors le Casino peut, à sa seule discrétion, bloquer, refuser, suspendre, retenir ou retirer tout gain potentiel de tout bonus, de la manière que nous jugeons appropriée et/ou retenir le paiement du produit d'un tel abus au joueur en question. Where Bet FTV agira de bonne foi pour déterminer s’il y a eu un abus réel ou une tentative d’abus.
Indépendamment des captures d'écran fournies par le joueur, conformément aux termes et conditions que le client a acceptés lors de l'inscription. « Si le Casino estime qu'un jeu irrégulier s'est produit avec ou sans utilisation de fonds bonus, le Casino se réserve le droit de retenir tout retrait et /ou confisquer tous les gains et bonus ».
Après avoir soigneusement examiné la session de jeu de l'utilisateur, notre service des fraudes a constaté une telle irrégularité de jeu, plus précisément un montant de mise suspect par rapport au bonus suivi d'une demande de retrait immédiate soumise par le joueur.
Nous tenons à préciser qu'en cas de litige, la décision de la Direction du Casino sera considérée comme complète et définitive. La participation de tout joueur à notre package de bienvenue est soumise à l'acceptation des conditions générales complètes du casino.
En conclusion, lesdits gains sont considérés comme nuls par Bet FTV. Vous êtes invité à réclamer votre dépôt initial en demandant un retrait et après avoir soumis les documents nécessaires pour vérification.
Ma réponse, citant d'abord une partie de leur e-mail -
"Bet FTV agira de bonne foi pour déterminer s'il y a eu un abus réel ou une tentative d'abus."
" Notre service Fraude a constaté de telles irrégularités de jeu, plus précisément un montant de mise suspect par rapport au bonus suivi d'une demande de retrait immédiat soumise par le joueur. "
Cela ressemble à un e-mail générique qui ne peut pas s'appliquer à mon cas et semble avoir été envoyé par quelqu'un qui n'est pas au courant des faits qui l'entourent. Peut-être délibérément.
Permettez-moi de souligner les deux faits les plus importants.
1. Le fait est que c’est le casino qui fixe ses propres conditions de mise pour toutes les promotions qu’il propose.
Ainsi, un casino ne peut jamais refuser de payer ses gagnants légitimes sur la base du fait qu'une personne « n'a pas misé suffisamment », à condition qu'elle ait rempli ses conditions de mise. C’est précisément à cela que sert cette exigence.
Le raisonnement est simple. Le casino lui-même l’a déterminé et doit donc le respecter.
Et le fait est que si le casino voulait que tout le monde joue d’abord un montant plus important, il lui incombait de le dire et de le mettre par écrit. C’est la seule manière de considérer raisonnablement la « bonne foi ». Pas en disant « parier x montant » et en disant plus tard « je plaisante, x ne suffit pas ».
Il s’agit d’un accord écrit et formel.
2. Quoi qu’il en soit, toute l’histoire est de toute façon inapplicable à mon cas particulier.
Mes conditions de mise étaient de 23 790 € ((400+393) fois 30).
Si j'avais joué à 23 800, ou 24 000, ou 24 500, alors PEUT-ÊTRE que vous auriez un cas (vous ne l'auriez pas vraiment, mais prenons cela pour le plaisir de la discussion).
Mais j'adore jouer. Et j'ai continué à jouer encore et encore, bien au-delà de ça, car je sentais que j'étais sur une bonne lancée ; et j'ai joué précisément 29 587,5 € - un montant bien, bien, bien supérieur à toutes mes exigences. Plus de 5500€ de plus !
L'affirmation selon laquelle j'ai fait un "montant de mise suspect par rapport au bonus suivi d'une demande de retrait immédiat", comme vous le dites, est donc clairement fausse dans mon cas, quel que soit le point de vue qu'on considère. Encore une fois, des conclusions raisonnables et la « bonne foi » sont plus qu'évidentes.2.6/ 5
-
- Répondu par
- sissi1
- à Oct 06, 15, 08:34:28 AM
- Sr. Newbie 22
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
This is really joke...................................... Everey agent only lie................ Why this casino has licence????
My chat from saturday :
Michael 05:42:48 pm
As we have checked your account and we found that your withdrawal of €5000 has been processed successfully and next withdrawal will processed by Monday
sissi 05:43:14 pm
Really monday, yes?
Michael 05:43:20 pm
yes
If you want then you can play with us continue
I will give you today 110% bonus on each deposit
sissi 05:45:13 pm
thanks, I waitn on money and maybe later. Because I wait 1 month already and still only write me - we send next week, up to friday, up to.... , agani next week etc... So I want see monday my money on my Neteller and next I can play... So I hope that really you send...
Michael 05:45:24 pm
Sure
Michael 05:50:56 pm
As we said to you that due to slight technical error some players got +
I am sorry to inform you sir but that was earlier happened with us
due to some problem but now that problem get completely changes and there is no more slow payment exist with our casino anymore
sissi 05:53:09 pm
Michael, technical error 1 month..... So ok, I hope that monday I receive money and you cleanse your name :-)
So bye up to monday, I wait money ;-)
Michael 05:53:38 pm
I really appreciate your cooperation with us and surely we try our best to clear your cashout on time
So, of course, no money...........
So, I again go to chat, yesterday :
Rachel 03:07:16 pm
Dear Eli,you will get an email from Finance department till tomorrow before proceeding your withdrawal
sissi 03:07:50 pm
Rachel why mail?
first withdraw they not send mail
I wait on money, the same as first withdraw they can send, on Neteller
so why mail?
Rachel 03:12:05 pm
It means that your withdrawal of 10000 € has been transferred successfully from our end
sissi 03:14:24 pm
I not understand Rachel.... what
I still have only 5000
Rachel 03:14:41 pm
yes
sissi 03:14:41 pm
and next 5000?
Rachel 03:14:55 pm
but tomorrow you will get paid another 5000
sissi 03:15:09 pm
aha..... Rchel, really?....
Rachel 03:15:14 pm
yes
Rachel 03:18:10 pm
dear Eli , As you know that finance team has been processed your withdrawal of 5000 successfully
So you must understand that they will process your another withdrawal 100%
you should not be worried
sissi 03:20:16 pm
ok, I believe you that tomorrow I receive money..... But about worried - I wait 1 month, what no standart for casino, If you unedrstand me....
Rachel 03:20:52 pm
We appreciate your patience
Thanks for that
sissi 03:25:17 pm
ok, so I wait tomorrow....you work tomorrow?
Rachel 03:25:35 pm
Yes
I will be here for your help
sissi 03:26:00 pm
ok, so thanks for now... bye
Rachel 03:26:07 pm
Bye
Of course, still no money...................
ok, I go again on chat , today :
MichaelWelcome to BetFTV. How may I help you?
ekravcova Hi Michael
2:18 pm MichaelHI
how may i help you?
ekravcova Michael...I write with you saturday....
about my withdraw
Michaelwell as you know that you already got 5000
ekravcova so I wait, wait, wait
2:21 pm Michaelso the remaining 5000 will be process very soon
VERY SOON!!!!!!!!!!!!!
This is joke!!!!!
I need answer from Sam - rep from BetFtv about my withdraw!!!!!!!
Because my patience is end!!!!!
I wait 40 days already!!!!
C'est vraiment une blague.................................. Chaque agent ne fait que mentir.... ............ Pourquoi ce casino a une licence ????
Mon chat de samedi :
Michel 17:42:48
Comme nous avons vérifié votre compte et constaté que votre retrait de 5 000 € a été traité avec succès et que le prochain retrait sera traité d'ici lundi.
Sissi 17:43:14
Vraiment lundi, non ?
Michel 17:43:20
Oui
Si vous le souhaitez, vous pouvez jouer avec nous, continuer
Je vais vous donner aujourd'hui 110% de bonus sur chaque dépôt
Sissi 17:45:13
merci, j'ai attendu de l'argent et peut-être plus tard. Parce que j'attends déjà 1 mois et je ne fais que m'écrire - on envoie la semaine prochaine, jusqu'à vendredi, jusqu'à.... , encore la semaine prochaine etc... Donc je veux voir lundi mon argent sur mon Neteller et ensuite je pourrai jouer ... Alors j'espère que vous envoyez vraiment...
Michel 17:45:24
Bien sûr
Michel 17:50:56
Comme nous vous l'avons dit, suite à une légère erreur technique, certains joueurs ont eu +
Je suis désolé de vous informer, monsieur, mais cela s'est produit plus tôt avec nous.
en raison d'un problème, mais maintenant ce problème a complètement changé et il n'y a plus de paiement lent avec notre casino
Sissi 17:53:09
Michael, erreur technique 1 mois..... Alors ok, j'espère que lundi je recevrai de l'argent et que tu nettoieras ton nom :-)
Alors au revoir à lundi, j'attends l'argent ;-)
Michel 17:53:38
J'apprécie vraiment votre coopération avec nous et nous faisons sûrement de notre mieux pour effectuer votre retrait à temps.
Alors, bien sûr, pas d'argent..........
Alors, je vais encore discuter, hier :
Rachel 15:07:16
Cher Eli, vous recevrez un e-mail du service financier jusqu'à demain avant de procéder à votre retrait.
Sissi 15:07:50
Rachel, pourquoi envoyer un mail ?
se retirent d'abord, ils n'envoient pas de courrier
J'attends de l'argent, le même que le premier retrait qu'ils peuvent envoyer, sur Neteller
alors pourquoi envoyer un mail ?
Rachel 15:12:05
Cela signifie que votre retrait de 10 000 € a été transféré avec succès de notre côté
Sissi 15:14:24
Je ne comprends pas Rachel... quoi
Je n'en ai encore que 5000
Rachel 15:14:41
Oui
Sissi 15:14:41
et les 5000 prochains ?
Rachel 15:14:55
mais demain tu seras payé 5000 autres
Sissi 15:15:09
aha..... Rchel, vraiment ?....
Rachel 15:15:14
Oui
Rachel 15:18:10
cher Eli, Comme vous le savez, l'équipe financière a traité votre retrait de 5 000 avec succès.
Vous devez donc comprendre qu'ils traiteront votre autre retrait à 100 %
tu ne devrais pas t'inquiéter
Sissi 15:20:16
ok, je te crois que demain je reçois de l'argent..... Mais inquiet - j'attends 1 mois, quel standard pour le casino, Si tu me comprends....
Rachel 15:20:52
Nous apprécions votre patience
Merci pour ça
Sissi 15:25:17
ok, alors j'attends demain.... tu travailles demain ?
Rachel 15:25:35
Oui
je serai là pour votre aide
Sissi 15:26:00
ok, alors merci pour l'instant... au revoir
Rachel 15:26:07
Au revoir
Bien sûr, toujours pas d'argent.......
ok, je retourne sur le chat, aujourd'hui :
MichaelBienvenue sur BetFTV. Comment puis-je vous aider?
ekravcova Salut Michael
14h18 MichaelHI
Comment puis-je vous aider?
ekravcova Michael...Je vous écris samedi....
à propos de mon retrait
Michaelwell, comme tu sais, tu en as déjà 5000
ekravcova donc j'attends, attends, attends
14h21 Michael, donc les 5000 restants seront traités très bientôt
TRÈS BIENTÔT!!!!!!!!!!!!!
C'est une blague!!!!!
J'ai besoin d'une réponse de Sam - représentant de BetFtv à propos de mon retrait !!!!!!!
Parce que ma patience est à bout !!!!!
J'attends déjà 40 jours !!!!
Réponse rapide
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