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Fil de discussion sur l'assistance et les plaintes de JuicyStakes.eu
- Créé par
- JuicyStakesCS
- Représentant du casino 9
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29 929il y a environ 2 mois
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- Créé par
- JuicyStakesCS
- à Jan 09, 19, 07:24:52 AM
- Représentant du casino 9
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Original Traduction traduit parJuicy Stakes est une salle de poker amusante et passionnante qui propose plus de 300 jeux de casino et nous sommes sur le réseau Horizon. Nous sommes fiers de nos excellents jeux, de nos paiements rapides et de notre excellent service client. Notre hébergeur de forum possède de nombreuses années d'expérience dans le poker, les casinos et le service client et se consacre à aider tout client nouveau ou existant pour toute question ou aide dont il pourrait avoir besoin.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Jan 09, 19, 07:35:38 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Welcome on board, JuicyStakesCS.
Thanks for joining our forum.
Bienvenue à bord, JuicyStakesCS.
Merci d'avoir rejoint notre forum.
-
- Répondu par
- Sydney
- à Jan 09, 19, 07:40:15 AM
- Almighty Member 14944
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Welcome to LCB forum JuicyStakes! Thank you for being available to assist our members!
Bienvenue sur le forum LCB JuicyStakes ! Merci d'être disponible pour aider nos membres!
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- Répondu par
- Tania
- à Jan 09, 19, 07:45:29 AM
- Mighty Member 2586
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Welcome to LCB forum JuicyStakes! Glad to have you here!
Bienvenue sur le forum LCB JuicyStakes ! Heureux de vous avoir ici!
-
- Répondu par
- Anchi
- à Jan 09, 19, 07:49:57 AM
- Admin 13534
- actif la dernière fois il y a environ 51 minutes
-
- Répondu par
- JuicyStakesCS
- à Jan 09, 19, 08:06:09 AM
- Représentant du casino 9
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
HI , Thank you so much, I look forward to helping as much as possible!
Bonjour, Merci beaucoup, j'ai hâte de vous aider autant que possible !
-
- Répondu par
- Mil E Na
- à Jan 09, 19, 09:25:18 AM
- Full Member 238
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Welcome to LCB Forum!
Bienvenue sur le forum LCB !
-
- Répondu par
- damac33
- à May 08, 20, 07:27:07 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I am now using my primary email since I'm not receiving any emails from the email I registered my account to daveymac25@yahoomail.com. This is to prove who I am and what balance I had before you guys disabled and closed my account. Everything matches up as you can see.They refuse to pay me my balance because I used an old email which mine actual email is richardmckenna1956@outlook.com. I figured I better bring in the gaming control board to oversee what action can be taken to get my money from juicystakes. I Richard McKenna have never had an online account with any poker or casino site ever before this account from juicystakes. I have contacted support numerous times with them saying email them which I have with no responses. All I want is the money owed to me. I'm from the old school and hate to share my information online, but I ended up sending the documents as requested anyways. This was supposed to be a pleasant experience since the casinos are closed due to the covid 19, but they have made this a living nightmare for me. Can either the GCB or juicystakes finally do the right thing and get this straighten out and release the funds that I've earned mostly playing black jack. Please feel free to look up If I have any other accounts anywhere online or check my spotless criminal record. I haven't even had a speeding or parking ticket in my life let alone anything online either. Literally my first gaming account ever. They are withholding over $22,500 of my money. I cannot get a hold of management or the security team at all. I have not violated any rules or terms that I agreed to. I just want my money that I won legitimately on your site playing mostly blackjack with some omaha hi lo. Not at one point did I violate any rules and everything was going well until I attempted to cashout and they told me to send them drivers license and utility bill which I did and the next day my account is disabled and closed down no funds without an email or explanation from juicystakes. Please help me with this and make it right.
* personal documents have been removed by moderator MelissaN.
J'utilise maintenant mon adresse e-mail principale car je ne reçois aucun e-mail provenant de l'adresse e-mail à laquelle j'ai enregistré mon compte à daveymac25@yahoomail.com. C'est pour prouver qui je suis et quel solde j'avais avant que vous ne désactiviez et fermiez mon compte. Tout correspond comme vous pouvez le voir. Ils refusent de me payer mon solde parce que j'ai utilisé un ancien e-mail dont le mien actuel est richardmckenna1956@outlook.com. J'ai pensé que je ferais mieux de faire appel au comité de contrôle des jeux pour superviser les mesures qui peuvent être prises pour obtenir mon argent de juicestakes. Moi, Richard McKenna, je n'ai jamais eu de compte en ligne sur un site de poker ou de casino avant ce compte de juicestakes. J'ai contacté le support à plusieurs reprises en leur disant de leur envoyer un e-mail, ce que j'ai reçu sans réponse. Tout ce que je veux, c'est l'argent qui me est dû. Je viens de la vieille école et je déteste partager mes informations en ligne, mais j'ai quand même fini par envoyer les documents comme demandé. C'était censé être une expérience agréable puisque les casinos sont fermés à cause du covid 19, mais ils en ont fait un cauchemar vivant pour moi. Le GCB ou Juicestakes peuvent-ils enfin faire ce qu'il faut et régler les choses et débloquer les fonds que j'ai gagnés principalement en jouant au black jack. N'hésitez pas à rechercher si j'ai d'autres comptes en ligne ou à vérifier mon casier judiciaire impeccable. Je n’ai même pas eu de contravention pour excès de vitesse ou stationnement de ma vie, et encore moins quoi que ce soit en ligne non plus. Littéralement mon tout premier compte de jeu. Ils retiennent plus de 22 500 $ de mon argent. Je n'arrive pas du tout à joindre la direction ou l'équipe de sécurité. Je n'ai violé aucune règle ou condition que j'ai acceptée. Je veux juste mon argent que j'ai gagné légitimement sur votre site en jouant principalement au blackjack avec de l'omaha hi lo. À aucun moment je n'ai enfreint aucune règle et tout allait bien jusqu'à ce que j'essaye d'encaisser et ils m'ont dit de leur envoyer un permis de conduire et une facture de services publics, ce que j'ai fait et le lendemain, mon compte est désactivé et fermé, aucun fonds sans e-mail. ou une explication de juicestakes. S'il vous plaît, aidez-moi avec cela et corrigez les choses.
* les documents personnels ont été supprimés par la modératrice MelissaN.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à May 09, 20, 04:12:29 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Sorry to hear that, damac33.
We are going to notify the casino rep about this issue and get back as soon as we hear from them.
Désolé d'entendre ça, damac33.
Nous allons informer le représentant du casino de ce problème et reviendrons dès que nous aurons de ses nouvelles.
-
- Répondu par
- damac33
- à May 10, 20, 02:40:50 AM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
damac33 I don't appreciated the close conversation while asking a question. Its you're right to close my account per your rules, but you cannot steal my funds since there were no rules broken in your terms and conditions. I need to know what terms and conditions were breached on my part?
account_boxLive SupportHi! Welcome to Juicy Stakes. We will be with you as soon as possible.
Thank you very much for holding. We will be with you in a few moments.
We apologize for the longer waiting times. We will be with you shortly.
account_boxMaxHello and Welcome!
My Name is Max and I am happy to assist you today!
Richard, hey again, I thought the chat just closed, Let me check on that Rule that applied here
faceMeyou closed the chat, but that's nor here or there.
account_boxMaxRichard, I believe you also have been advised via e-mail about your account closure
faceMeI have not
Only email I've received thus far was from the documents team that they would contact me within 48 hours which didn't happen.
account_boxMaxAlright Richard, you can get in direct contact with our Security department regarding this, however as this was directly carried out by Management, chances are high that the account will stay closed and the Funds confiscated, anyway, the E-mail is security@juicystakes.com
faceMethey have not contacted me back and its been since april 30th trying.
account_boxMaxI also understand now why you are very angry about this situation, it was a lot of winnings, however I can't do anything here for you they have to get back to you since this is a sole Issue between security, management and you
Maybe send another E-mai to make sure they are aware that you are ready to interact
faceMethanks for understanding, but is there any notes to what rule was breached or anything?
account_boxMaxNothing directly, as per the Notes were just visible that there was some Paments dispute Issue and that your account has been closed as well as your Winnings have been confiscated
As said our Security department can give you more Info about this
They will be in in the morning, maybe try again by then to get a direct conversation
faceMeI've yet to be able to get in contact with them. Another operator this morning said the security team doesn't work weekends.
account_boxMaxThey are usually not dealing with documents on the weekends, however, there should be some of the staff in, Richard if you want to be double sure, just contact us again on Monday morning then they are all in for sure
faceMeokay, I've contacted them, the gaming control board, the complaints@curacao-egaming.com
multiple casino forums and having a police report being sent to me on Monday to fill out for the gaming board on the situation on hand. That's why I needed to know what rule they said I've breached.
account_boxMaxI hear you there, but as said only the Security department can tell you that
There are several rules that could be applied but I honestly don't know which one was the trigger for the breach
faceMeI got all the documents proving who I am and this is the first ever gaming account I've had and how i deposited and let alone that I've never ever had a ticket nor any type of fraud ever with my bank. 64 year old man with a spotless record having to jump through hoops isn't fun to do especially with the covid virus going on, my wife having terminal cancer, plus you guys having those fires. I'm a farmer and don't have time to keep dealing with the run around
account_boxMaxI hear you there Richard and I totally understand that this is very stressful for you, but please contact us again on Monday morning when the security department is in
faceMeHow bout you have them email me Monday morning, I had to switch emails since I'm not getting any responses from you guys at daveymac25@yahoomail.com
now I'm using my main one richardmckenna1956@outlook.com
account_boxMaxI already left a not on your Account for them to get back to you via E-mail but still come back on Monday so there is also action from your side
faceMeI'm going let MelissaN!
Content Manager / Forum Moderator
handle it from my side from here on out. Until there is a resolution and what information she can gather for the GCB and your guys licensing with the pending police report being filed this week.
account_boxMaxOkay Richard do you need anything else from me right now?
faceMeYes, what was the total funds confiscated on my account?
account_boxMaxThe amount was $2040.86
faceMewith a pending cashout off 2500 correct?
account_boxMaxAs far as I see it here yes
faceMeso $22,540.86 in total?
account_boxMaxYes that is the number
faceMeand one more thing. what were the two amounts deposited into the account?
account_boxMaxI don't see that anymore sadly
faceMe$163.99 and $169.34 sound familiar through paxful?
account_boxMaxA said I don't see that Info Richard
faceMeon april 24th $169.34
on april 26th $163.99
account_boxMaxOkay but as said Richard please check back with us on Monday
faceMethank you, you've been very helpful have a good night.
account_boxMaxYou too and all the best!damac33 Je n'ai pas apprécié la conversation serrée en posant une question. Vous avez raison de fermer mon compte conformément à vos règles, mais vous ne pouvez pas voler mes fonds car aucune règle n'a été enfreinte dans vos termes et conditions. J'ai besoin de savoir quelles conditions générales ont été violées de ma part ?
account_boxLive SupportBonjour ! Bienvenue sur Juicy Stakes. Nous serons avec vous dans les plus brefs délais.
Merci beaucoup d'avoir tenu. Nous serons avec vous dans quelques instants.
Nous nous excusons pour les délais d'attente plus longs. Nous serons avec vous sous peu.
account_boxMaxBonjour et bienvenue !
Je m'appelle Max et je suis heureux de vous aider aujourd'hui !
Richard, encore une fois, je pensais que le chat venait de se terminer. Laisse-moi vérifier cette règle qui s'appliquait ici.
faceMeyou a fermé le chat, mais ce n'est ni ici ni là.
account_boxMaxRichard, je crois que vous avez également été informé par e-mail de la fermeture de votre compte
faceMeJe n'ai pas
Le seul e-mail que j'ai reçu jusqu'à présent provenait de l'équipe des documents indiquant qu'ils me contacteraient dans les 48 heures, ce qui ne s'est pas produit.
account_boxMaxAlright Richard, vous pouvez entrer en contact direct avec notre service de sécurité à ce sujet, cependant comme cela a été effectué directement par la direction, il y a de fortes chances que le compte reste fermé et les fonds confisqués, de toute façon, l'e-mail est security@juicystakes .com
faceMethey ne m'a pas recontacté et cela dure depuis le 30 avril.
account_boxMaxJe comprends aussi maintenant pourquoi vous êtes très en colère contre cette situation, c'était beaucoup de gains, cependant je ne peux rien faire ici pour vous, ils doivent vous répondre car c'est un seul problème entre la sécurité, la direction et vous
Envoyez peut-être un autre e-mail pour vous assurer qu'ils savent que vous êtes prêt à interagir.
faceMemerci de votre compréhension, mais y a-t-il des notes sur la règle qui a été enfreinte ou quoi que ce soit ?
account_boxMaxRien directement, selon les notes, il était simplement visible qu'il y avait eu un problème de litige sur les paiements et que votre compte avait été fermé ainsi que vos gains avaient été confisqués.
Comme indiqué, notre service de sécurité peut vous donner plus d'informations à ce sujet.
Ils seront là dans la matinée, réessayez peut-être d'ici là pour avoir une conversation directe
faceMeJe n'ai pas encore réussi à les contacter. Un autre opérateur a déclaré ce matin que l'équipe de sécurité ne travaillait pas le week-end.
account_boxMaxIls ne s'occupent généralement pas des documents le week-end, cependant, il devrait y avoir une partie du personnel, Richard si vous voulez être doublement sûr, contactez-nous simplement à nouveau lundi matin et ils seront tous là, c'est sûr.
faceMeokay, je les ai contactés, le comité de contrôle des jeux, le plaintes@curacao-egaming.com
plusieurs forums de casino et un rapport de police qui m'a été envoyé lundi à remplir pour le tableau de jeu sur la situation actuelle. C'est pourquoi j'avais besoin de savoir quelle règle ils disaient que j'avais enfreint.
account_boxMaxJe vous entends là, mais comme je l'ai dit, seul le service de sécurité peut vous le dire
Il existe plusieurs règles qui pourraient être appliquées mais honnêtement, je ne sais pas laquelle a été à l'origine de la violation.
faceMeJ'ai reçu tous les documents prouvant qui je suis et c'est le tout premier compte de jeu que j'ai eu et comment j'ai déposé et encore moins que je n'ai jamais eu de ticket ni aucun type de fraude avec ma banque. Un homme de 64 ans avec un dossier impeccable devoir sauter à travers des cerceaux n'est pas amusant à faire, surtout avec le virus Covid qui continue, ma femme ayant un cancer en phase terminale et vous les gars ayant ces incendies. Je suis agriculteur et je n'ai pas le temps de m'occuper de courir partout
account_boxMaxJe vous entends Richard et moi comprenons tout à fait que cela soit très stressant pour vous, mais merci de nous recontacter lundi matin lorsque le service de sécurité sera présent.
faceMeComment demandez-vous qu'ils m'envoient un e-mail lundi matin, j'ai dû changer d'e-mail car je ne reçois aucune réponse de votre part à daveymac25@yahoomail.com
maintenant j'utilise mon principal richardmckenna1956@outlook.com
account_boxMaxJ'ai déjà laissé un message "pas sur votre compte" pour qu'ils vous répondent par e-mail, mais je reviens quand même lundi donc il y a aussi une action de votre part
faceMeJe vais laisser MelissaN !
Gestionnaire de contenu / Modérateur du forum
gère-le de mon côté à partir de maintenant. Jusqu'à ce qu'il y ait une résolution et quelles informations elle peut recueillir pour le GCB et vos gars, avec le rapport de police en attente déposé cette semaine.
account_boxMaxOkay Richard, as-tu besoin d'autre chose de ma part en ce moment ?
faceMeOui, quel a été le montant total des fonds confisqués sur mon compte ?
account_boxMaxLe montant était de 2 040,86 $
faceMeavec un retrait en attente de 2500, n'est-ce pas ?
account_boxMax D'après ce que je vois ici, oui
faceMeso 22 540,86 $ au total ?
account_boxMaxOui, c'est le numéro
faceMeet encore une chose. quels ont été les deux montants déposés sur le compte ?
account_boxMaxJe ne vois plus ça malheureusement
faceMe 163,99 $ et 169,34 $ vous semblent familiers via Paxful ?
account_boxMaxA a dit que je ne vois pas cette information Richard
faceMeon 24 avril 169,34 $
le 26 avril 163,99 $
account_boxMaxOkay, mais comme Richard l'a dit, revenez nous voir lundi.
faceMemerci, vous avez été très utile, bonne nuit.
account_boxMaxVous aussi et bonne chance ! -
- Répondu par
- MelissaN
- à May 11, 20, 03:04:58 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
We notified the casino rep and hope we'll have the feeback today since they don't work at weekends. We'll keep you updated.
Nous avons informé le représentant du casino et espérons que nous recevrons le retour aujourd'hui car ils ne travaillent pas le week-end. Nous vous tiendrons au courant.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à May 11, 20, 10:16:46 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
We just heard back from the casino rep. He forwarded your case to the relevant department. He'll shortly update us here on the forum. Keep an eye on this topic.
Nous venons de recevoir une réponse du représentant du casino. Il a transmis votre dossier au service compétent. Il nous tiendra bientôt au courant ici sur le forum. Gardez un œil sur ce sujet.
-
- Répondu par
- damac33
- à May 11, 20, 04:23:37 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
They yet to email me once since this has started april 30th. Chat won't talk to me.
Ils ne m'ont pas encore envoyé un seul e-mail depuis que cela a commencé le 30 avril. Le chat ne me parle pas.
-
- Répondu par
- JuicyStakesCS
- à May 13, 20, 10:48:59 AM
- Représentant du casino 9
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Dear damac33,
Thank you for bringing this to our attention and we do apologize for this experience.
Our team has reviewed your issue and have contacted you with the details of how this has been resolved.
Should you need any further assistance, please feel free to contact us at anytime.
Kind Regards,
James
Cher Damac33,
Merci d'avoir porté cela à notre attention et nous nous excusons pour cette expérience.
Notre équipe a examiné votre problème et vous a contacté pour vous expliquer comment il a été résolu.
Si vous avez besoin d'aide supplémentaire, n'hésitez pas à nous contacter à tout moment.
Cordialement,
James
-
- Répondu par
- damac33
- à May 13, 20, 05:27:02 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Dear James,
I have not been contacted once about how this has been resolved nor reached out to about this matter? All you guys said in live support was per management your account is disabled and will stay disabled becuase you didn't pass secuirty check? Which this would be impossible since this is my first account ever, spotless criminal record, and I sent all details to prove who I am.
Cher James,
Je n'ai pas été contacté une seule fois pour savoir comment ce problème a été résolu, ni contacté à ce sujet ? Tout ce que vous avez dit lors de l'assistance en direct, c'est que, selon la direction, votre compte est désactivé et le restera parce que vous n'avez pas passé le contrôle de sécurité ? Ce qui serait impossible puisque c'est mon tout premier récit, un casier judiciaire impeccable, et j'ai envoyé tous les détails pour prouver qui je suis.
-
- Répondu par
- damac33
- à May 13, 20, 05:45:48 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
This end user agreement is a legal agreement between You ("You") and Juicy Stakes. The software (the "Software") and the gaming, wagering, sports betting, and/or casino services (the "Services") provided on http://www.juicystakes.eu and, or any other Juicy Stakes branded site, (collectively, the “Sites”), on which You access COMPANY’s Services, are being are provided to You by COMPANY on an "AS IS" basis, for Your personal use only. The Sites are internet gaming sites and operate under a gaming license granted by the Government of Curaçao.
GC Complaints Dept
Sun 5/10/2020 6:33 PM
Reply
Dear Sir,We do not license or have anything to do with the above mentioned website. Any site that is licensed out of Curacao will be from 4 different Master License holders. The site will display the seal of the Master License holder that they are operating under which will have a link to their site. We checked the above URL to find that they do not have a seal or mention their license number in their Terms and Conditions. Which is a requirement of the license. We assume the this may be a rogue site that is not properly licensed.
Regards,
Complaints Department
Gaming-Curacao.com
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Service des plaintes du GC
dim. 10/05/2020 18:33
Répondre
Cher Monsieur,Nous n'avons aucune licence et n'avons rien à voir avec le site Web mentionné ci-dessus. Tout site bénéficiant d'une licence hors de Curaçao proviendra de 4 titulaires de licence principale différents. Le site affichera le sceau du titulaire de la licence principale sous lequel ils opèrent, qui contiendra un lien vers leur site. Nous avons vérifié l'URL ci-dessus pour constater qu'ils n'ont pas de sceau ni ne mentionnent leur numéro de licence dans leurs conditions générales. Ce qui est une exigence du permis. Nous supposons qu'il s'agit peut-être d'un site malveillant qui ne dispose pas d'une licence appropriée.
Salutations,
Service des réclamations
Gaming-Curacao.com
REMARQUE SUR LA CONFIDENTIALITÉ : Les informations transmises, y compris les pièces jointes, sont destinées uniquement à la ou aux personnes ou entités auxquelles elles sont adressées et peuvent contenir des éléments confidentiels et/ou privilégiés. Tout examen, retransmission, diffusion ou autre utilisation, ou toute action fondée sur ces informations par des personnes ou entités autres que le destinataire prévu, est interdite. Si vous avez reçu ces informations par erreur, veuillez contacter l'expéditeur et détruire toute copie de ces informations.
-
- Répondu par
- damac33
- à May 16, 20, 06:00:40 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I've still have no contact with these guys. They won't send any email or anything. Can someone help me????????
Je n'ai toujours aucun contact avec ces gars. Ils n'enverront aucun e-mail ou quoi que ce soit. Est-ce que quelqu'un peut m'aider????????
-
- Répondu par
- MelissaN
- à May 17, 20, 04:05:52 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
damac33 wrote:
I've still have no contact with these guys. They won't send any email or anything. Can someone help me????????
We'll ask the casino rep for the update. Keep you posted.
damac33 a écrit :Je n'ai toujours aucun contact avec ces gars. Ils n'enverront aucun e-mail ou quoi que ce soit. Est-ce que quelqu'un peut m'aider????????
Nous demanderons la mise à jour au représentant du casino. Vous tenir au courant.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à May 18, 20, 08:14:16 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi damac33,
The casino rep is going to contact their Security department regarding your case and get back to us as soon as he has the relevant info. We'll keep you updated.
Salut damac33,
Le représentant du casino contactera son service de sécurité au sujet de votre cas et nous répondra dès qu'il aura les informations pertinentes. Nous vous tiendrons au courant.
-
- Répondu par
- damac33
- à May 21, 20, 07:15:06 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
How's this situation going? Any updates? I haven't gotten any....
Comment se passe cette situation ? Les mises à jour? Je n'en ai pas reçu....
-
- Répondu par
- MelissaN
- à May 22, 20, 04:30:30 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
We'll provide the update soon. We are still gathering the facts from the casino rep.
Nous fournirons bientôt la mise à jour. Nous sommes toujours en train de recueillir les faits auprès du représentant du casino.
-
- Répondu par
- JuicyStakesCS
- à May 25, 20, 01:40:47 PM
- Représentant du casino 9
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Dear damac33,
Again we do apologize for this experience, however you have been contacted by the relevant department in regards to the security issues affecting your account one of them being having multiple account.
Unfortunately as a result your account will remain close and your deposits refunded.
We do apologize for any inconvenience caused.
Kind Regards,
James
Cher Damac33,
Encore une fois, nous nous excusons pour cette expérience, mais vous avez été contacté par le service concerné au sujet de problèmes de sécurité affectant votre compte, l'un d'entre eux étant le fait d'avoir plusieurs comptes.
Malheureusement, votre compte restera fermé et vos dépôts remboursés.
Nous nous excusons pour tout inconvénient causé.
Cordialement,
James
-
- Répondu par
- damac33
- à May 25, 20, 03:04:52 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I've never had multiple accounts on there and nor been contacted by you guys once. Please show me where Richard McKenna has ever had any online accounts?
Je n'ai jamais eu plusieurs comptes là-bas et vous n'avez jamais contacté une seule fois. S'il vous plaît, montrez-moi où Richard McKenna a déjà eu des comptes en ligne ?
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- Répondu par
- damac33
- à May 25, 20, 08:36:14 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Can you please tell me where I've had accounts at before or multiple accounts? It's tough to trust anything you say since I've showned you all the proof of the pudding. Please help me get my $22,540.69 for me.
Pouvez-vous s'il vous plaît me dire où j'ai déjà eu des comptes ou plusieurs comptes ? C'est difficile de faire confiance à ce que tu dis puisque je t'ai montré toutes les preuves du pudding. S'il vous plaît, aidez-moi à obtenir mes 22 540,69 $ pour moi.
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- Répondu par
- damac33
- à May 28, 20, 08:14:18 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
This is really gaining traction? I've heard nothing from juicystakes yet. This is awful.
Cela gagne vraiment du terrain ? Je n'ai encore rien entendu de la part de juicestakes. C'est horrible.
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- Répondu par
- MelissaN
- à May 29, 20, 03:02:27 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi damac33,
The casino showed us the evidence that you have created multiple accounts. You know that only one accunt per IP address is allowed. With that said you breached casino T&C. There is nothing more we can do for you. All your deposits have been refunded and your accounts have been closed.
Salut damac33,
Le casino nous a montré la preuve que vous avez créé plusieurs comptes. Vous savez qu'un seul compte par adresse IP est autorisé. Cela dit, vous avez enfreint les conditions générales du casino. Nous ne pouvons rien faire de plus pour vous. Tous vos dépôts ont été remboursés et vos comptes ont été fermés.
-
- Répondu par
- damac33
- à May 29, 20, 10:37:02 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
First and furemost, no deposits have been refunded and where in the rules does it say one ip address per household? Can I see this so call proof of the refunds and the rules that were broken per casino T&C?
Tout d’abord, aucun dépôt n’a été remboursé et où dans les règles est-il indiqué une adresse IP par foyer ? Puis-je voir cette soi-disant preuve des remboursements et des règles qui ont été enfreintes selon les conditions générales du casino ?
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- Répondu par
- MelissaN
- à May 30, 20, 10:51:09 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
damac33 wrote:
First and furemost, no deposits have been refunded and where in the rules does it say one ip address per household? Can I see this so call proof of the refunds and the rules that were broken per casino T&C?
We're going to check with the casino regarding your deposit refund and make sure you get all your deposits back.
The standard rule for each casino is that you can have one account per household and from one IP address.
damac33 a écrit :Tout d’abord, aucun dépôt n’a été remboursé et où dans les règles est-il indiqué une adresse IP par foyer ? Puis-je voir cette soi-disant preuve des remboursements et des règles qui ont été enfreintes selon les conditions générales du casino ?
Nous allons vérifier auprès du casino concernant le remboursement de votre dépôt et nous assurer que vous récupérez tous vos dépôts.
La règle standard pour chaque casino est que vous pouvez avoir un compte par foyer et à partir d’une seule adresse IP.
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- Répondu par
- damac33
- à May 30, 20, 07:04:11 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
So, you're saying it doesn't say anything in the terms and conditions about having more than one account in an household? So, I broke no rules correct per their terms and conditions?
Donc, vous dites que les termes et conditions ne disent rien sur le fait d'avoir plus d'un compte dans un foyer ? Donc, je n’ai enfreint aucune règle conforme à leurs termes et conditions ?
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- Répondu par
- MelissaN
- à Jun 02, 20, 10:09:57 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
damac33 wrote:
So, you're saying it doesn't say anything in the terms and conditions about having more than one account in an household? So, I broke no rules correct per their terms and conditions?
Hi Damac33,
Please refer to this sentence from casino T&C: It is strictly forbidden to have more than one active Account at any one time. COMPANY reserves the right to suspend, modify, remove and/or add any Game in its sole discretion with immediate effect and without notice and COMPANY will not be liable for any such action.
You can't have multiple accounts at any casino. This is the breach of casino T&C. With that said we consider this case resolved.
damac33 a écrit :Donc, vous dites que les termes et conditions ne disent rien sur le fait d'avoir plus d'un compte dans un foyer ? Donc, je n’ai enfreint aucune règle conforme à leurs termes et conditions ?
Salut Damac33,
Veuillez vous référer à cette phrase des conditions générales du casino : Il est strictement interdit d'avoir plus d'un compte actif à la fois. LA SOCIÉTÉ se réserve le droit de suspendre, modifier, supprimer et/ou ajouter n'importe quel jeu à sa seule discrétion avec effet immédiat et sans préavis et la SOCIÉTÉ ne sera pas responsable d'une telle action.
Vous ne pouvez pas avoir plusieurs comptes dans n'importe quel casino. Il s’agit d’une violation des conditions générales du casino. Cela dit, nous considérons ce cas résolu.
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- Répondu par
- damac33
- à Jun 02, 20, 10:37:49 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hi Damac33,
Please refer to this sentence from casino T&C: It is strictly forbidden to have more than one active Account at any one time. COMPANY reserves the right to suspend, modify, remove and/or add any Game in its sole discretion with immediate effect and without notice and COMPANY will not be liable for any such action.
You can't have multiple accounts at any casino. This is the breach of casino T&C. With that said we consider this case resolved.
I don't have multiple accounts, Richard McKenna has one account at any casino and the only casino I've ever played was at juicystakes until they suspended my account and stole my money. In what terms did I break? If anything they broke terms by saying they're regulated which they aren't. Please tell me, thanks.
Salut Damac33,
Veuillez vous référer à cette phrase des conditions générales du casino : Il est strictement interdit d'avoir plus d'un compte actif à la fois. LA SOCIÉTÉ se réserve le droit de suspendre, modifier, supprimer et/ou ajouter n'importe quel jeu à sa seule discrétion avec effet immédiat et sans préavis et la SOCIÉTÉ ne sera pas responsable d'une telle action.
Vous ne pouvez pas avoir plusieurs comptes dans n'importe quel casino. Il s’agit d’une violation des conditions générales du casino. Cela dit, nous considérons ce cas résolu.
Je n'ai pas plusieurs comptes, Richard McKenna a un compte dans n'importe quel casino et le seul casino auquel j'ai jamais joué était chez juicestakes jusqu'à ce qu'ils suspendent mon compte et volent mon argent. En quels termes ai-je rompu ? Au contraire, ils ont enfreint les conditions en disant qu'ils sont réglementés, ce qui n'est pas le cas. S'il vous plaît, dites-moi, merci.
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- Répondu par
- damac33
- à Jun 09, 20, 02:19:04 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Thanks for all the help!
Merci pour votre aide!
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- Répondu par
- damac33
- à Jun 23, 20, 06:23:04 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
This is unreal, how a company and a forum like this could just take someones money without breaking any rules or nothing. I have asked multiple times with no effort or response from either of you guys.This is not how you conduct business.
C'est irréel, comment une entreprise et un forum comme celui-ci pourraient simplement prendre l'argent de quelqu'un sans enfreindre aucune règle ou rien. J'ai posé cette question à plusieurs reprises, sans aucun effort ni réponse de la part de l'un ou l'autre de vous. Ce n'est pas ainsi que vous menez vos affaires.
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- Répondu par
- damac33
- à Jun 23, 20, 07:45:45 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
username damac33
Not only did they close my account when I verified my account with them, they have $22,540.69 funds of mine they are refusing to pay. I started to do investigation of my own and realize they are posting fraudulent information in their terms and conditions. They've mislead me as a patron and are misleading everyone that accept these terms and conditions and are using the good name of the Gaming of Curacao. They refuse to resolve my issue and won't admit wrong doing about using fraudulent information on their terms and conditions. How can they get away with this? Who can we contact to get this rogue site shutdown or make them pay me my funds they owe me? Someone needs to hold these guys responsible for their actions.
Terms and Conditions
PLEASE READ THE FOLLOWING CAREFULLY. WE RECOMMEND YOU PRINT THESE TERMS AND CONDITIONS AND STORE THEM ALONG WITH ALL CONFIRMATION E-MAILS, ADDITIONAL TERMS, TRANSACTION DATA, GAME RULES AND PAYMENT METHODS AS THEY RELATE TO YOUR USE OF THE SITE. WE DO NOT FILE EACH INDIVIDUAL CONTRACT WITH USERS SO PLEASE PRINT IT OUT FOR YOUR RECORDS. THESE TERMS AND CONDITIONS ARE SUBJECT TO CHANGE WITHOUT PRIOR NOTICE.NOTIFICATION OF THESE TERMS AND CONDITIONS CONSTITUTES THE MAKING OF AN OFFER. BY REGISTERING TO USE THE SERVICES COVERED BY THESE TERMS AND CONDITIONS, YOU ARE CERTIFYING THAT YOU ARE 18 YEARS OF AGE OR OLDER AND YOU AGREE TO BE BOUND BY THE FOLLOWING TERMS AND CONDITIONS. IF YOU DO NOT WISH TO ACCEPT THE FOLLOWING TERMS AND CONDITIONS, YOU MUST NOT REGISTER AND OPEN AN ACCOUNT AND YOU WILL BE UNABLE TO ACCESS THE SOFTWARE AND THE SERVICES OFFERED IN CONJUNCTION THEREWITH.
This end user agreement is a legal agreement between You ("You") and Juicy Stakes. The software (the "Software") and the gaming, wagering, sports betting, and/or casino services (the "Services") provided on http://www.juicystakes.eu and, or any other Juicy Stakes branded site, (collectively, the “Sites”), on which You access COMPANY’s Services, are being are provided to You by COMPANY on an "AS IS" basis, for Your personal use only. The Sites are internet gaming sites and operate under a gaming license granted by the Government of Curaçao.
GC Complaints Dept
Sun 5/10/2020 6:33 PM
Dear Sir,We do not license or have anything to do with the above mentioned website. Any site that is licensed out of Curacao will be from 4 different Master License holders. The site will display the seal of the Master License holder that they are operating under which will have a link to their site. We checked the above URL to find that they do not have a seal or mention their license number in their Terms and Conditions. Which is a requirement of the license. We assume the this may be a rogue site that is not properly licensed.
Regards,
Complaints Department
Gaming-Curacao.com
CONFIDENTIALITY NOTE: The information transmitted, including attachments, is intended only for the person(s) or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please contact the sender and destroy any copies of this information.
nom d'utilisateur damac33
Non seulement ils ont fermé mon compte lorsque j'ai vérifié mon compte auprès d'eux, mais ils disposent de 22 540,69 $ de fonds qu'ils refusent de payer. J'ai commencé à mener ma propre enquête et j'ai réalisé qu'ils publiaient des informations frauduleuses dans leurs conditions générales. Ils m'ont induit en erreur en tant que client et trompent tous ceux qui acceptent ces termes et conditions et utilisent la bonne réputation de Gaming of Curacao. Ils refusent de résoudre mon problème et n'admettront pas de faute en matière d'utilisation d'informations frauduleuses dans leurs termes et conditions. Comment peuvent-ils s’en sortir ? Qui pouvons-nous contacter pour obtenir la fermeture de ce site malveillant ou leur faire payer les fonds qu'ils me doivent ? Quelqu’un doit tenir ces gars-là pour responsables de leurs actes.
Termes et conditions
S'IL VOUS PLAÎT LISEZ AVEC ATTENTION. NOUS VOUS RECOMMANDONS D'IMPRIMER CES TERMES ET CONDITIONS ET DE LES CONSERVER AVEC TOUS LES E-MAILS DE CONFIRMATION, LES CONDITIONS SUPPLÉMENTAIRES, LES DONNÉES DE TRANSACTION, LES RÈGLES DU JEU ET LES MÉTHODES DE PAIEMENT SE RAPPORTENT À VOTRE UTILISATION DU SITE. NOUS NE DÉPOSONS PAS CHAQUE CONTRAT INDIVIDUEL AVEC LES UTILISATEURS, VEUILLEZ L'IMPRIMER POUR VOS DOSSIERS. CES TERMES ET CONDITIONS SONT SUJETS À CHANGEMENT SANS PRÉAVIS.LA NOTIFICATION DE CES TERMES ET CONDITIONS CONSTITUE LA FAIRE UNE OFFRE. EN VOUS INSCRIVANT POUR UTILISER LES SERVICES COUVERTS PAR CES TERMES ET CONDITIONS, VOUS CERTIFIEZ QUE VOUS AVEZ 18 ANS OU PLUS ET VOUS ACCEPTEZ D'ÊTRE LIÉ PAR LES TERMES ET CONDITIONS SUIVANTES. SI VOUS NE SOUHAITEZ PAS ACCEPTER LES TERMES ET CONDITIONS SUIVANTES, VOUS NE DEVEZ PAS VOUS INSCRIRE ET OUVRIR UN COMPTE ET VOUS NE POURREZ PAS ACCÉDER AU LOGICIEL ET AUX SERVICES OFFERTS EN CONJONCTION AVEC CELUI-CI.
Cet accord d'utilisateur final est un accord juridique entre vous (« Vous ») et Juicy Stakes. Le logiciel (le « Logiciel ») et les services de jeux, de paris, de paris sportifs et/ou de casino (les « Services ») fournis sur http://www.juicystakes.eu et, ou sur tout autre site de la marque Juicy Stakes, ( collectivement, les « Sites »), sur lesquels vous accédez aux services de la SOCIÉTÉ, vous sont fournis par la SOCIÉTÉ sur une base « EN L'ÉTAT », pour votre usage personnel uniquement. Les Sites sont des sites de jeux sur Internet et fonctionnent sous une licence de jeu accordée par le gouvernement de Curaçao.
Service des plaintes du GC
dim. 10/05/2020 18:33
Cher Monsieur,Nous n'avons aucune licence et n'avons rien à voir avec le site Web mentionné ci-dessus. Tout site bénéficiant d'une licence hors de Curaçao proviendra de 4 titulaires de licence principale différents. Le site affichera le sceau du titulaire de la licence principale sous lequel ils opèrent, qui contiendra un lien vers leur site. Nous avons vérifié l'URL ci-dessus pour constater qu'ils n'ont pas de sceau ni ne mentionnent leur numéro de licence dans leurs conditions générales. Ce qui est une exigence du permis. Nous supposons qu'il s'agit peut-être d'un site malveillant qui ne dispose pas d'une licence appropriée.
Salutations,
Service des réclamations
Gaming-Curacao.com
REMARQUE SUR LA CONFIDENTIALITÉ : Les informations transmises, y compris les pièces jointes, sont destinées uniquement à la ou aux personnes ou entités auxquelles elles sont adressées et peuvent contenir des éléments confidentiels et/ou privilégiés. Tout examen, retransmission, diffusion ou autre utilisation, ou toute action fondée sur ces informations par des personnes ou entités autres que le destinataire prévu, est interdite. Si vous avez reçu ces informations par erreur, veuillez contacter l'expéditeur et détruire toute copie de ces informations.
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- Répondu par
- MelissaN
- à Jun 24, 20, 04:11:52 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
damac33 wrote:
This is unreal, how a company and a forum like this could just take someones money without breaking any rules or nothing. I have asked multiple times with no effort or response from either of you guys.This is not how you conduct business.
We helped you out with this case, got the relevant info from the casino, we did everything that was in our power to help you. Since you created multiple accounts there is nothing further we can do for you. This is a serious breach of casino T&C. The casino refunded your deposits too. You can't ask for your winnings when you broke t&c.
damac33 a écrit :C'est irréel, comment une entreprise et un forum comme celui-ci pourraient simplement prendre l'argent de quelqu'un sans enfreindre aucune règle ou rien. J'ai posé cette question à plusieurs reprises, sans aucun effort ni réponse de la part de l'un ou l'autre de vous. Ce n'est pas ainsi que vous menez vos affaires.
Nous vous avons aidé dans cette affaire, obtenu les informations pertinentes du casino, nous avons fait tout ce qui était en notre pouvoir pour vous aider. Puisque vous avez créé plusieurs comptes, nous ne pouvons rien faire de plus pour vous. Il s’agit d’une violation grave des conditions générales du casino. Le casino a également remboursé vos dépôts. Vous ne pouvez pas demander vos gains lorsque vous avez enfreint les conditions générales.
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- Répondu par
- damac33
- à Jul 05, 20, 06:14:23 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
What terms were broken? When did I receive my deposits refunds back? Do I need to show you proof on both of these issues? You haven't listened to anything I've said. Not sure how much more clear I could be?
Quelles conditions ont été rompues ? Quand ai-je reçu le remboursement de mes dépôts ? Dois-je vous montrer des preuves sur ces deux points ? Vous n'avez rien écouté de ce que j'ai dit. Vous ne savez pas à quel point je pourrais être plus clair ?
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- Répondu par
- damac33
- à Dec 22, 20, 08:42:43 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Danny (AskGamblers Support)Dec 22, 2020, 8:49 GMT+1
Dear @richardmckenna1956,
Thank you for contacting AskGamblers Support Team
I'm afraid that we don't have presented Juicystakes poker, we have only Juicystakes casino. This website is blacklisted by us ************* If you have trouble with Juicystaked poker we recommend submit complaint in front of the regulatory body of the casino.
Sincerely,Danny,
Customer Support
Melissa N can you please tell me how you sided with the casino when I've only had one account in my life. Where did you possibly get this fraudlent information? Do you know they don't have a license to operate? They broke their terms and conditions of saying they are licensed by the Government of Curacao? I can show you all the revelant information that I've collected over the past few months? Or are you just going ignore the fraud that is happening to me?
Danny (Assistance AskGamblers)22 décembre 2020, 8h49 GMT+1
Cher @richardmckenna1956,
Merci d'avoir contacté l'équipe d'assistance AskGamblers
Je crains que nous n'ayons pas présenté le poker Juicystakes, nous n'avons que le casino Juicystakes. Ce site Web est sur liste noire par nos soins. ************* Si vous rencontrez des problèmes avec le poker Juicystaked, nous vous recommandons de déposer une plainte auprès de l'organisme de réglementation du casino.
Sincèrement,Danny,
Service client
Melissa N, pouvez-vous s'il vous plaît me dire comment vous vous êtes rangé du côté du casino alors que je n'ai eu qu'un seul compte dans ma vie. Où avez-vous pu obtenir ces informations frauduleuses ? Savez-vous qu'ils n'ont pas de permis d'exploitation ? Ils ont violé leurs termes et conditions en disant qu'ils sont agréés par le gouvernement de Curaçao ? Puis-je vous montrer toutes les informations pertinentes que j'ai collectées au cours des derniers mois ? Ou vas-tu simplement ignorer la fraude qui m'arrive ?
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Dec 23, 20, 04:10:15 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi damac33,
Your case was closed months ago.
As far as I remember the casino showed us the evidence that you created multiple accounts therefore your account was closed, your funds confiscated and your deposits refunded. There is nothing further we can do in this case.
Salut damac33,
Votre dossier a été clos il y a des mois.
Pour autant que je me souvienne, le casino nous a montré la preuve que vous aviez créé plusieurs comptes, votre compte a donc été fermé, vos fonds confisqués et vos dépôts remboursés. Nous ne pouvons rien faire de plus dans ce cas.
-
- Répondu par
- damac33
- à Feb 19, 21, 02:30:03 AM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
What proof do you need from me to show you that they're lying? I never got refunded my deposits, I never used 2 accounts, and I surely not running a rogue site.
compliance@curacao-egaming.com
Wed 11/11/2020 6:07 AM
Dear Sir,
Thank you for contacting Curaçao eGaming.PLEASE STOP EMAILING US. This brand is NOT licensed by Curaçao eGaming.
We have on several occasion already informed you that Curaçao eGaming has no connection with that site and therefore
any references made to Curaçao eGaming as one of the Master License holders
are false and misleading.Best Regards,
Curaçao eGamingDe quelle preuve avez-vous besoin de ma part pour vous montrer qu'ils mentent ? Je n’ai jamais été remboursé de mes dépôts, je n’ai jamais utilisé 2 comptes et je ne gère sûrement pas de site malveillant.
conformité@curacao-egaming.com
mer. 11/11/2020 06:07
Cher Monsieur,
Merci d'avoir contacté Curaçao eGaming.VEUILLEZ CESSER DE NOUS ENVOYER UN EMAIL. Cette marque n'est PAS sous licence de Curaçao eGaming.
Nous vous avons déjà informé à plusieurs reprises que Curaçao eGaming n'a aucun lien avec ce site et donc
toute référence faite à Curaçao eGaming en tant que titulaire de la licence principale
sont faux et trompeurs.Cordialement,
Jeux en ligne à Curaçao -
- Répondu par
- damac33
- à Feb 19, 21, 03:18:50 AM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
juicystakes.com Updated 1 second agorefresh
Domain Information
Domain:
juicystakes.com
Registrar:
SafeNames Ltd.
Registered On:
2009-01-29
Expires On:
2023-01-29
Updated On:
2021-02-01
Status:
clientDeleteProhibited
clientTransferProhibited
clientUpdateProhibited
Name Servers:
dns1.idp365.net
dns2.idp365.net
dns3.idp365.net
Registrant Contact
Name:
Data protected, not disclosed
Street:
Safenames House, Sunrise Parkway
City:
Milton Keynes
State:
Bucks
Postal Code:
MK14 6LS
Country:
UK
Phone:
Data protected, not disclosed
Fax:
Data protected, not disclosed
Email:
email@yourwhoisprivacy.com
Administrative Contact
Name:
International Domain Administrator
Street:
Safenames House, Sunrise Parkway
Linford Wood
City:
Milton Keynes
State:
Bucks
Postal Code:
MK14 6LS
Country:
UK
Phone:
+44.1908200022
Fax:
+44.1908325192
Email:
email@safenames.net
Technical Contact
Name:
International Domain Tech
Street:
Safenames House, Sunrise Parkway
Linford Wood
City:
Milton Keynes
State:
Bucks
Postal Code:
MK14 6LS
Country:
UK
Phone:
+44.1908200022
Fax:
+44.1908325192
Email:
email@safenames.netAs far as I can tell, they do not have a gaming license like they state in their terms and conditions and is using safenames.net for their domain to run their site all around the world.
juicestakes.com Mis à jour il y a 1 secondeactualiser
Informations sur le domaine
Domaine:
juteuxtakes.com
Greffier:
SafeNames Ltd.
Inscrit le :
2009-01-29
Expire le:
2023-01-29
Mis à jour le:
2021-02-01
Statut:
clientSupprimerInterdit
clientTransferInterdit
clientUpdateInterdit
Serveurs de noms :
dns1.idp365.net
dns2.idp365.net
dns3.idp365.net
Personne-ressource du titulaire
Nom:
Données protégées, non divulguées
Rue:
Maison Safenames, Sunrise Parkway
Ville:
Milton Keynes
État:
Chevreuils
Code Postal:
MK14 6LS
Pays:
ROYAUME-UNI
Téléphone:
Données protégées, non divulguées
Fax:
Données protégées, non divulguées
E-mail:
email@yourwhoisprivacy.com
Contact administratif
Nom:
Administrateur de domaine international
Rue:
Maison Safenames, Sunrise Parkway
Bois de Linford
Ville:
Milton Keynes
État:
Chevreuils
Code Postal:
MK14 6LS
Pays:
ROYAUME-UNI
Téléphone:
+44.1908200022
Fax:
+44.1908325192
E-mail:
email@safenames.net
Contact technique
Nom:
Technologie de domaine international
Rue:
Maison Safenames, Sunrise Parkway
Bois de Linford
Ville:
Milton Keynes
État:
Chevreuils
Code Postal:
MK14 6LS
Pays:
ROYAUME-UNI
Téléphone:
+44.1908200022
Fax:
+44.1908325192
E-mail:
email@safenames.netPour autant que je sache, ils n'ont pas de licence de jeu comme ils l'indiquent dans leurs termes et conditions et utilisent safenames.net pour leur domaine afin de gérer leur site dans le monde entier.
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- Répondu par
- Brian Leviit
- à Jan 12, 22, 02:11:06 PM
- Jr. Member 84
- actif la dernière fois il y a environ 5 jours
This juicy stakes is a joke signed up went to use a code verified email ,then couldn't find a place to enterf the code and then messaged support ,and after 15 minds of her saying how you doing today 4 times ,she then says our security team closed your account you can't hold a account here ,I ask why ? No answer?? I am blown away never had that happen before a casino that didn't want to take my money !
Cet enjeu juteux est une blague, j'ai utilisé un e-mail vérifié par code, puis je n'ai pas trouvé d'endroit pour saisir le code, puis j'ai envoyé un message à l'assistance, et après 15 pensées d'elle disant comment vous allez aujourd'hui 4 fois, elle dit alors notre L'équipe de sécurité a fermé votre compte, vous ne pouvez pas détenir de compte ici, je demande pourquoi ? Pas de réponse?? Je suis époustouflé, cela n'est jamais arrivé avant qu'un casino ne veuille pas prendre mon argent !
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- Répondu par
- MelissaN
- à Jan 12, 22, 05:22:38 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi Brian Leviit,
Please private message me your casino username so we can notify the casino rep and see what's going on.
Bonjour Brian Leviit,
Veuillez m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino afin que nous puissions informer le représentant du casino et voir ce qui se passe.
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- Répondu par
- Zellemamaflyazz
- à Jan 18, 22, 06:54:38 AM
- Full Member 127
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
I do not see where to email support on this site. No idea if they have chat on platform. The site looks strange to me visually on pc or smart phone. Did not see where or how to input bonus code. And when attempting to verify email address I click send verification checked emails inbox and spam and never got one...
Je ne vois pas où envoyer un e-mail à l'assistance sur ce site. Aucune idée s'ils discutent sur la plateforme. Le site me semble étrange visuellement sur PC ou smartphone. Je n'ai pas vu où ni comment saisir le code bonus. Et lorsque j'essaie de vérifier l'adresse e-mail, je clique sur Envoyer la vérification de la boîte de réception des e-mails et du spam et je n'en ai jamais reçu...
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Jan 18, 22, 07:54:56 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi Zellemamaflyazz,
Please provide me with your casino username and we'll check with the rep if your account had been verified.
Salut Zellemamaflyazz,
Veuillez me fournir votre nom d'utilisateur de casino et nous vérifierons auprès du représentant si votre compte a été vérifié.
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- Répondu par
- damac33
- à Oct 24, 22, 06:38:20 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Don't expect any results from this site.
N'attendez aucun résultat de ce site.
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- Répondu par
- damac33
- à Oct 24, 22, 06:42:54 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Beware of this poker/casino site! They will lie and steal from you. I had over $21,540.89 in my account and went to cashout and they asked me for my drivers license and utility bill and I sent that in a day later they closed my account and support says you cannot hold an account with us and will not be able to get your funds. This happened May of 2020 and I cannot find anyone or any site to help me out. This has been a nightmare and don't use this site.
Méfiez-vous de ce site de poker/casino ! Ils mentiront et vous voleront. J'avais plus de 21 540,89 $ sur mon compte et je suis allé encaisser et ils m'ont demandé mon permis de conduire et ma facture de services publics et je les ai envoyés un jour plus tard, ils ont fermé mon compte et le support dit que vous ne pouvez pas détenir de compte chez nous et que vous ne pourrez pas le faire. récupérez vos fonds. Cela s'est produit en mai 2020 et je ne trouve personne ni aucun site pour m'aider. Cela a été un cauchemar et n’utilisez pas ce site.
-
- Répondu par
- Berks
- à Oct 25, 22, 01:47:43 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hi damac33,
Can you send us your Casino username via private message, and we will try to help you reaching out to Casino Representative.
Salut damac33 ,
Pouvez-vous nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé, et nous essaierons de vous aider à contacter le représentant du casino.
-
- Répondu par
- JuicyStakesCS
- à Oct 25, 22, 09:36:13 AM
- Représentant du casino 9
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi damac33,
We have reviewed your account and we can see that your account was closed for security as well as for breaching the terms and conditions of the site. Several attempts were made to work with you to have these issues resolved however these attempts were never taken up and as a result the account will remain closed.
Kind Regards,
Casino Support
Salut damac33,
Nous avons examiné votre compte et nous pouvons constater que votre compte a été fermé pour des raisons de sécurité ainsi que pour violation des termes et conditions du site. Plusieurs tentatives ont été faites pour travailler avec vous pour résoudre ces problèmes, mais ces tentatives n'ont jamais abouti et, par conséquent, le compte restera fermé.
Cordialement,
Assistance des casinos
-
- Répondu par
- damac33
- à Oct 25, 22, 03:56:32 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Beware of this poker/casino site! They will lie and steal from you. I had over $21,540.89 in my account and went to cashout and they asked me for my drivers license and utility bill and I sent that in a day later they closed my account and support says you cannot hold an account with us and will not be able to get your funds. This happened May of 2020 and I cannot find anyone or any site to help me out. This has been a nightmare and don't use this site.
Méfiez-vous de ce site de poker/casino ! Ils mentiront et vous voleront. J'avais plus de 21 540,89 $ sur mon compte et je suis allé encaisser et ils m'ont demandé mon permis de conduire et ma facture de services publics et je les ai envoyés un jour plus tard, ils ont fermé mon compte et le support dit que vous ne pouvez pas détenir de compte chez nous et que vous ne pourrez pas le faire. récupérez vos fonds. Cela s'est produit en mai 2020 et je ne trouve personne ni aucun site pour m'aider. Cela a été un cauchemar et n’utilisez pas ce site.
-
- Répondu par
- damac33
- à Oct 25, 22, 03:56:48 PM
- Sr. Newbie 38
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Sapphire
Me
hello!
Live Support
Welcome to Juicy Stakes. We will be with you as soon as possible.
Sapphire
Thank you for contacting Everygame Support, this is Lisann speaking, I'm happy to be of assistance.
Hello, how may I assist you today?
Me
is this everygame or juicy stakes?
Sapphire
This is Juicy Stakes.
How may I assist you today?
Me
Sapphire
Thank you for contacting Everygame Support, this is Lisann speaking, I'm happy to be of assistance.Sapphire
How May I assist you today?
Me
yes, do you do both support or are both just one site after seeing this?
Sapphire
This is Juicy Stakes, how may I assist you today?
Me
then why did you say everygame?
SapphireCan you please provide me with your username or email address on file please?
Me
damac33
Sapphire
Thanks for that information, allow me a few moments to locate your account, please hold.
Me
I needed to talk to the security department
Sapphire
Thanks for holding Richard, I can look into this for you, allow me a few moments, please hold.
Thank you for your patience while I am looking into your query.
Me
Yes,
Sapphire
I am still looking into your query, thank you for holding.
Me
no worries
Sapphire
Thank you for your continued patience, I will be with you shortly.
Thanks for holding Sean, can you please confirm your contact number?
Are we still connected?
Me
yes
563 686 4415
Sapphire
Thanks for confirm, allow me a few additional moments, please hold.
Me
ok
Sapphire
Thanks for your patience Sean, an agent from our security department will contact you shortly via phone.
Is there anything else I can assist you with today?
Me
I've heard this before.
Sapphire
I assure you that you will be contacted shortly.
Is there anything else I can assist you with today?
Me
yes
can you wait until i get this phone call?
SapphireSure.
Me
nothing yet
Sapphire
Your patience is appreciated, you will receive the call.
Thanks for holding Sean, I've received update from the relevant department in regards to your account. Upon further review, your account will remain closed due to not passing our security checks.
Me
Sean?
I thought Sean was calling me
Sapphire
My apologizes, Richard.
You would not be contacted via phone as previously mentioned. Your account will remain closed due to not passing our security checks.
Me
you lied to me?
what security checks didn't i pass?
Sapphire
You would not be able to hold an account with us.
Saphir
Moi
Bonjour!
Assistance en direct
Bienvenue sur Juicy Stakes. Nous serons avec vous dans les plus brefs délais.
Saphir
Merci d'avoir contacté le support Everygame, c'est Lisann qui parle, je suis heureuse de vous aider.
Bonjour, comment puis-je vous aider aujourd'hui ?
Moi
Est-ce que c'est tout le monde ou des enjeux juteux ?
Saphir
C'est Juicy Stakes.
Comment puis-je vous aider aujourd'hui?
Moi
Saphir
Merci d'avoir contacté le support Everygame, c'est Lisann qui parle, je suis heureuse de vous aider. Saphir
Comment puis-je vous aider aujourd'hui?
Moi
oui, est-ce que vous soutenez les deux ou n'êtes-vous que tous les deux un seul site après avoir vu ceci ?
Saphir
Ici Juicy Stakes, comment puis-je vous aider aujourd'hui ?
Moi
alors pourquoi as-tu dit à chaque match ?
SapphirePouvez-vous s'il vous plaît me fournir votre nom d'utilisateur ou votre adresse e-mail enregistrée s'il vous plaît ?
Moi
damac33
Saphir
Merci pour cette information, accordez-moi quelques instants pour localiser votre compte, veuillez patienter.
Moi
J'avais besoin de parler au service de sécurité
Saphir
Merci d'avoir retenu Richard, je peux examiner cela pour vous, accordez-moi quelques instants, s'il vous plaît, attendez.
Merci de votre patience pendant que j'examine votre requête.
Moi
Oui,
Saphir
Je suis toujours en train d'étudier votre requête, merci d'avoir attendu.
Moi
pas de soucis
Saphir
Merci pour votre patience continue, je serai avec vous sous peu.
Merci d'avoir retenu Sean, pouvez-vous s'il vous plaît confirmer votre numéro de contact ?
Sommes-nous toujours connectés ?
Moi
Oui
563 686 4415
Saphir
Merci de confirmer, accordez-moi quelques instants supplémentaires, veuillez patienter.
Moi
d'accord
Saphir
Merci pour votre patience Sean, un agent de notre service de sécurité vous contactera sous peu par téléphone.
Y a-t-il autre chose que je puisse vous aider aujourd'hui ?
Moi
J'ai déjà entendu cela.
Saphir
Je vous assure que vous serez contacté prochainement.
Y a-t-il autre chose que je puisse vous aider aujourd'hui ?
Moi
Oui
peux-tu attendre que je reçoive cet appel téléphonique ?
SaphirSûr.
Moi
rien pour le moment
Saphir
Votre patience est appréciée, vous recevrez l'appel.
Merci d'avoir retenu Sean, j'ai reçu une mise à jour du service concerné concernant votre compte. Après un examen plus approfondi, votre compte restera fermé car il n'a pas réussi nos contrôles de sécurité.
Moi
Sean ?
Je pensais que Sean m'appelait
Saphir
Mes excuses, Richard.
Vous ne seriez pas contacté par téléphone comme mentionné précédemment. Votre compte restera fermé en raison du non-respect de nos contrôles de sécurité.
Moi
tu m'as menti?
à quels contrôles de sécurité n'ai-je pas passé ?
Saphir
Vous ne seriez pas en mesure de détenir un compte chez nous.
Réponse rapide
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