Casino MrO – Fil de discussion sur le support et les réclamations

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Dernier message fait il y a environ 2 jours par njanjam
Mr.OCasino
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  • Mr.OCasino
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Meilleurs bonus

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Meilleurs bonus

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  • Original Anglais Traduction Français

    BEWARE OF MR.O! I AM BEING SCAMMED! 

    I've made a deposit, gotten the daily wheel spins, once you spin the wheel, you cannot spin again until the next day. I logged in and it showed I had a wheel spin, spun it, played my playthrough and requested my withdrawal to be DENIED because I violated the wheel bonus??? It said I had already spun so my spin now is voided! MAKE THIS MAKE SENSE!!! ANY OTHER TIME I SPIN IT WILL ACTUALLY SAY YOU HAVE NO MORE SPINS AVAILABLE!!! WHY IN THE HELL WOULD I BE GIVEN A SPIN TO BE TAKEN AWAY? I FEEL THEY ARE BAITING ME AND ITS ALL A DAMN SCAM! DO NOT LET ME THINK I AM ABLE TO SPIN, ALLOW ME TO SPIN, THEN VOID MY WINNINGS??? THATS SOME BULKSHIT MR.O I REALLY AM BEGINNING TO THINK THIS IS A BULKSHIT SITE. A COUPLE TIMES I HAVE BEEN DENIED MY WINNINGS AND I KNOW FOR A FACT IT WASN'T RIGHT. IF I DON'T HAVE SPINS DONT GIVE THEM TO ME, BECAUSE NOW IT WILL COUNT AGAINST MY BONUS AMOUNT BEFORE NEXT DEPOSIT IS REQUIRED!! I AM EXTREMELY NOT HAPPY WITH THIS SITE I WILL BE DONE WITH IT AND LET EVERYONE I SENT TO THE SITE KNOW AS WELL WHAT BS YOU'RE PULLING ON PEOPLE!! 

    ATTENTION À M. O ! JE ME FAIS ARNAQUER !

    J'ai effectué un dépôt et obtenu les tours de roue quotidiens. Une fois que vous avez lancé la roue, vous ne pouvez plus la lancer avant le lendemain. Je me suis connecté et il a été indiqué que j'avais lancé une roue, je l'ai lancée, j'ai joué mon tour et j'ai demandé que mon retrait soit refusé pour violation du bonus de la roue ? Il a été indiqué que j'avais déjà lancé, donc mon tour est maintenant annulé ! COMPRENEZ-VOUS ! À chaque autre fois que je lancerai, il sera indiqué que vous n'avez plus de tours disponibles ! POURQUOI DIABLE ME FERA-T-ON DONNER UN TOUR À RETIRER ? J'AI L'IMPRESSION QU'ILS ME PROVOQUENT ET QUE C'EST UNE ARNAQUE ! NE ME LAISSEZ PAS CROIRE QUE JE PEUX TOURNER, PERMETTEZ-MOI DE TOURNER, PUIS ANNULEZ MES GAINS ? C'EST DE LA MERDE, M. OI, JE COMMENCE VRAIMENT À CROYEZ QUE C'EST UN SITE DE MERDE. On m'a refusé mes gains à plusieurs reprises, et je sais pertinemment que ce n'était pas correct. Si je n'ai pas de tours, ne me les donnez pas, car ils seront déduits de mon bonus avant mon prochain dépôt ! Je ne suis absolument pas satisfait de ce site. Je vais en finir et informer tous ceux que j'ai envoyés sur ce site des conneries que vous racontez !

  • Original Anglais Traduction Français

    And I DON'T want to hear no bs about the rules policy whatever bs excuses you want to give me I KNOW THE RULES IVE BEEN A MEMBER FOR OVER 2 YEARS!!! 

    Et je ne veux PAS entendre de conneries sur les règles, quelles que soient les excuses que vous voulez me donner, JE CONNAIS LES RÈGLES, JE SUIS MEMBRE DEPUIS PLUS DE 2 ANS !!!

  • Original Anglais Traduction Français

    I'm extremely upset, I didn't even mention the best part!! I was speaking with chat support and when I asked how it was possible to spin to begin with and kept questioning....THEY LITERALLY ENDED MY CHAT WITH NO RESPONSE AND I AM UNABLE TO MESSAGE CHAT NOW. IT REMOVED THE CHAT ICON . ABSOLUTELY THE WORST WAY TO TREAT YOUR MEMBERS!!! HORRIBLE. JUST BEWARE ANYONE WHO PLAYS , KEEP A CLOSE EYE AND SCREENSHOT EVERYTHING!!! MAYBE YOU WILL GET AHOLD OF SOMEONE WHO ACTUALLY CARES

    Je suis extrêmement contrarié, je n'ai même pas mentionné le meilleur ! J'étais en train de discuter avec le support par chat et quand j'ai demandé comment il était possible de tourner, je n'arrêtais pas de me poser des questions… Ils ont littéralement fermé mon chat sans réponse et je ne peux plus envoyer de messages. L'icône de chat a été supprimée. C'est vraiment la pire façon de traiter ses membres ! Horrible. Méfiez-vous de ceux qui jouent, surveillez bien et faites des captures d'écran ! Peut-être que vous trouverez quelqu'un qui s'en soucie vraiment.

  • Original Anglais Traduction Français
    Mikesgirl75 wrote:

    I'm extremely upset, I didn't even mention the best part!! I was speaking with chat support and when I asked how it was possible to spin to begin with and kept questioning....THEY LITERALLY ENDED MY CHAT WITH NO RESPONSE AND I AM UNABLE TO MESSAGE CHAT NOW. IT REMOVED THE CHAT ICON . ABSOLUTELY THE WORST WAY TO TREAT YOUR MEMBERS!!! HORRIBLE. JUST BEWARE ANYONE WHO PLAYS , KEEP A CLOSE EYE AND SCREENSHOT EVERYTHING!!! MAYBE YOU WILL GET AHOLD OF SOMEONE WHO ACTUALLY CARES

    GOOD TO KNOW since I've been spinning it and playing multiple times as well.. MrO is the one they're most shady with out of all four sites, hands down! 💯 

    As for your live chat experience, that would be because it's Andrew, Neville & Henry working... Andrew is very rude. Neville can be alright at times but not the person to speak to with anything problem-solving related.. And Henry? He's new, uptight & unknowledgable! 

    Mikesgirl75 a écrit :

    Je suis extrêmement contrarié, je n'ai même pas mentionné le meilleur ! J'étais en train de discuter avec le support par chat et quand j'ai demandé comment il était possible de tourner, je n'arrêtais pas de me poser des questions… Ils ont littéralement fermé mon chat sans réponse et je ne peux plus envoyer de messages. L'icône de chat a été supprimée. C'est vraiment la pire façon de traiter ses membres ! Horrible. Méfiez-vous de ceux qui jouent, surveillez bien et faites des captures d'écran ! Peut-être que vous trouverez quelqu'un qui s'en soucie vraiment.

    BON À SAVOIR puisque je l'ai fait tourner et joué plusieurs fois également... MrO est celui avec lequel ils sont le plus louches parmi les quatre sites, sans aucun doute ! 💯

    Quant à votre expérience de chat en direct, c'est probablement parce qu'Andrew, Neville et Henry travaillent ensemble… Andrew est très impoli. Neville peut être sympa par moments, mais ce n'est pas la personne à qui parler pour résoudre un problème. Et Henry ? Il est nouveau, coincé et ignorant !

  • Original Anglais Traduction Français
    Mikesgirl75 wrote:

    BEWARE OF MR.O! I AM BEING SCAMMED! 

    I've made a deposit, gotten the daily wheel spins, once you spin the wheel, you cannot spin again until the next day. I logged in and it showed I had a wheel spin, spun it, played my playthrough and requested my withdrawal to be DENIED because I violated the wheel bonus??? It said I had already spun so my spin now is voided! MAKE THIS MAKE SENSE!!! ANY OTHER TIME I SPIN IT WILL ACTUALLY SAY YOU HAVE NO MORE SPINS AVAILABLE!!! WHY IN THE HELL WOULD I BE GIVEN A SPIN TO BE TAKEN AWAY? I FEEL THEY ARE BAITING ME AND ITS ALL A DAMN SCAM! DO NOT LET ME THINK I AM ABLE TO SPIN, ALLOW ME TO SPIN, THEN VOID MY WINNINGS??? THATS SOME BULKSHIT MR.O I REALLY AM BEGINNING TO THINK THIS IS A BULKSHIT SITE. A COUPLE TIMES I HAVE BEEN DENIED MY WINNINGS AND I KNOW FOR A FACT IT WASN'T RIGHT. IF I DON'T HAVE SPINS DONT GIVE THEM TO ME, BECAUSE NOW IT WILL COUNT AGAINST MY BONUS AMOUNT BEFORE NEXT DEPOSIT IS REQUIRED!! I AM EXTREMELY NOT HAPPY WITH THIS SITE I WILL BE DONE WITH IT AND LET EVERYONE I SENT TO THE SITE KNOW AS WELL WHAT BS YOU'RE PULLING ON PEOPLE!! 

    Is this worth $20-100? This much outrage over a technical error? Come on man, I see why they disabled your chat. Good luck

    Mikesgirl75 a écrit :

    ATTENTION À M. O ! JE ME FAIS ARNAQUER !

    J'ai effectué un dépôt et obtenu les tours de roue quotidiens. Une fois que vous avez lancé la roue, vous ne pouvez plus la lancer avant le lendemain. Je me suis connecté et il a été indiqué que j'avais lancé une roue, je l'ai lancée, j'ai joué mon tour et j'ai demandé que mon retrait soit refusé pour violation du bonus de la roue ? Il a été indiqué que j'avais déjà lancé, donc mon tour est maintenant annulé ! COMPRENEZ-VOUS ! À chaque autre fois que je lancerai, il sera indiqué que vous n'avez plus de tours disponibles ! POURQUOI DIABLE ME FERA-T-ON DONNER UN TOUR À RETIRER ? J'AI L'IMPRESSION QU'ILS ME PROVOQUENT ET QUE C'EST UNE ARNAQUE ! NE ME LAISSEZ PAS CROIRE QUE JE PEUX TOURNER, PERMETTEZ-MOI DE TOURNER, PUIS ANNULEZ MES GAINS ? C'EST DE LA MERDE, M. OI, JE COMMENCE VRAIMENT À CROYEZ QUE C'EST UN SITE DE MERDE. On m'a refusé mes gains à plusieurs reprises, et je sais pertinemment que ce n'était pas correct. Si je n'ai pas de tours, ne me les donnez pas, car ils seront déduits de mon bonus avant mon prochain dépôt ! Je ne suis absolument pas satisfait de ce site. Je vais en finir et informer tous ceux que j'ai envoyés sur ce site des conneries que vous racontez !

    Est-ce que ça vaut 20 à 100 $ ? Tant d'indignation pour une erreur technique ? Allez, mec, je comprends pourquoi ils ont désactivé ton chat. Bonne chance.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Mikesgirl75,

    Thank you for sharing your experience with the LCB members. Should you need assistance or want us to contact the casino rep for further clarification, please send us your casino credentials via private message.

    Bonjour Mikesgirl75 ,

    Merci d'avoir partagé votre expérience avec les membres de la LCB. Si vous avez besoin d'aide ou souhaitez que nous contactions le représentant du casino pour obtenir des précisions, veuillez nous envoyer vos identifiants de casino par message privé .

  • Original Anglais Traduction Français
    Mikesgirl75 wrote:

    I'm extremely upset, I didn't even mention the best part!! I was speaking with chat support and when I asked how it was possible to spin to begin with and kept questioning....THEY LITERALLY ENDED MY CHAT WITH NO RESPONSE AND I AM UNABLE TO MESSAGE CHAT NOW. IT REMOVED THE CHAT ICON . ABSOLUTELY THE WORST WAY TO TREAT YOUR MEMBERS!!! HORRIBLE. JUST BEWARE ANYONE WHO PLAYS , KEEP A CLOSE EYE AND SCREENSHOT EVERYTHING!!! MAYBE YOU WILL GET AHOLD OF SOMEONE WHO ACTUALLY CARES

    I had a technical issue with this stupid wheel also. Spun it, landed 50 free spins (MCO is $100 for that one), and it didn't apply to my account. Before I even tried spinning again, jumped on chat and was advised to "please try spinning again" so I did. Of course that time landed 30 free spins (MCO $50) and it applied to my account no issue. When I went back to live chat, I was told I had 30 free spins. I argued that the first spin didn't apply for more free spins and was told to "show proof" which I didn't have other than my good word. Definitely always screenshot! 

    Mikesgirl75 a écrit :

    Je suis extrêmement contrarié, je n'ai même pas mentionné le meilleur ! J'étais en train de discuter avec le support par chat et quand j'ai demandé comment il était possible de tourner, je n'arrêtais pas de me poser des questions… Ils ont littéralement fermé mon chat sans réponse et je ne peux plus envoyer de messages. L'icône de chat a été supprimée. C'est vraiment la pire façon de traiter ses membres ! Horrible. Méfiez-vous de ceux qui jouent, surveillez bien et faites des captures d'écran ! Peut-être que vous trouverez quelqu'un qui s'en soucie vraiment.

    J'ai aussi eu un problème technique avec cette roue stupide. Je l'ai lancée et j'ai obtenu 50 tours gratuits (le MCO est de 100 $ pour celle-là), mais ils n'ont pas été ajoutés à mon compte. Avant même d'essayer de relancer, j'ai utilisé le chat et on m'a conseillé de « réessayer », ce que j'ai fait. Bien sûr, cette fois-là, j'ai obtenu 30 tours gratuits (50 $ de MCO) et ils ont été ajoutés à mon compte sans problème. En retournant au chat en direct, on m'a annoncé que j'avais 30 tours gratuits. J'ai argumenté que le premier tour ne donnait pas droit à d'autres tours gratuits et on m'a demandé de « montrer une preuve », que je n'avais pas, à part ma parole. Toujours des captures d'écran !

  • Original Anglais Traduction Français

    Mr.O and all sister sites should really do a better job in hiring their Live Chat reps! 90% of them are absolutely terrible, don't want to help, answer questions, or just give some BS response... or just LEAVE the chat entirely in some cases. 
     

    DO BETTER at hiring your people 🙄

    M. O et tous les sites frères devraient vraiment faire un meilleur travail dans l'embauche de leurs représentants de chat en direct ! 90 % d'entre eux sont absolument terribles, ne veulent pas aider, répondre aux questions ou simplement donner une réponse BS... ou simplement QUITTER complètement le chat dans certains cas.

    FAITES MIEUX dans le recrutement de vos collaborateurs 🙄

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Jhale1126,

    Thank you for sharing your experience with the LCB members. Should you need assistance, please send us your casino credentials via private message.

    Bonjour Jhale1126 ,

    Merci d'avoir partagé votre expérience avec les membres de la LCB. Si vous avez besoin d'aide, veuillez nous envoyer vos identifiants de casino par message privé .

  • Original Anglais Traduction Français

    I deposited Ton other known as toncoin on mrocasino.com. I saw on the list of options for deposit was Ton amount various other forms of crypto. I deposited. I made the deposit using my Tonwallet an double checked address an any other deposit information that would be used such as a comment code or account number. I successfully submitted the transaction an noticed that it was not posted to my account. I proceeded to message support. They told me that they don't accept Ton an to contact my service provider 🤣🤣🤣🤣. Even though I showed then that it was on there website under deposit an it Gave me the wallet address to deposit funds as it would with any deposit. He quickly left the char after that. 2nd support person asked me to contact support via email. I did follow up an received a response that they would come to a decision or resolution by end of day. That was two days ago an i get a very generic response my last two email out to them. I tried to settle this myself respectfully an calmly but I feel like I'm being jerked around for a mistake that was there fault on there platform an just want my Ton sent back to Me I don't even want to play there anymore.

    Casino: MrO Casino

    Cas #: 3352

    J'ai déposé du Ton, aussi connu sous le nom de Toncoin, sur mrocasino.com. J'ai vu sur la liste des options de dépôt le montant de Ton, ainsi que diverses autres cryptomonnaies. J'ai effectué le dépôt. J'ai utilisé mon portefeuille Tonwallet et vérifié l'adresse et toutes les autres informations de dépôt, comme un code de commentaire ou un numéro de compte. J'ai validé la transaction et constaté qu'elle n'était pas créditée sur mon compte. J'ai contacté le support. Ils m'ont indiqué qu'ils n'acceptaient pas le Ton et m'ont invité à contacter mon fournisseur de services 🤣🤣🤣🤣. J'ai alors indiqué que le dépôt était sur leur site web, sous la rubrique « Dépôt », et l'adresse du portefeuille m'a été fournie pour déposer des fonds, comme pour tout autre dépôt. Il a rapidement quitté le forum. Un deuxième membre du support m'a demandé de contacter le support par e-mail. J'ai fait un suivi et j'ai reçu une réponse indiquant qu'ils prendraient une décision ou une résolution d'ici la fin de la journée. C'était il y a deux jours et j'ai reçu une réponse très générique lors de mes deux derniers e-mails. J'ai essayé de régler ça moi-même respectueusement et calmement, mais j'ai l'impression qu'on me fait tourner en bourrique pour une erreur qui était de leur faute sur leur plateforme et je veux juste que mon Ton me soit renvoyé. Je ne veux même plus jouer là-bas.

    Casino: MrO Casino

    Cas #: 3352

    Soumis via le formulaire de plainte LCB
  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Zackary Landreth,

    Could you please send us via private message a screenshot showing that you saw Ton listed as a deposit option on their website, as well as a screenshot of the transaction?

    We currently don’t see Ton listed as a supported payment method on their site. Here is what is stated:

    Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), Litecoin (LTC), Tether (USDT), Binance (BNB), and BTC Lightning that grows in popularity by the day due to being faster, more secure method with fees often just a fraction of a cent. The newest addition to the list of supported crypto methods also includes Solana, Bitcoin Cash, Tron, Doge – all of which offer fast, secure, and efficient transactions.

    Thanks in advance.

    Bonjour Zackary Landreth ,

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer par message privé une capture d'écran montrant que vous avez vu Ton répertorié comme option de dépôt sur leur site Web, ainsi qu'une capture d'écran de la transaction ?

    Actuellement, Ton n'est pas listé comme mode de paiement accepté sur leur site. Voici ce qui est indiqué :

    Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), Litecoin (LTC), Tether (USDT), Binance (BNB) et BTC Lightning gagnent en popularité grâce à leur rapidité et leur sécurité accrues, avec des frais souvent très faibles. Parmi les nouvelles méthodes de cryptomonnaies prises en charge, on trouve également Solana, Bitcoin Cash, Tron et Doge, qui offrent toutes des transactions rapides, sécurisées et efficaces.

    Merci d'avance.

  • Original Anglais Traduction Français

    I have sent you the photos of it and the emails from the support along with the txt hash # an payment confirmations 

    Je vous ai envoyé les photos et les emails du support ainsi que le hash txt # et les confirmations de paiement

  • Original Anglais Traduction Français

    here are some of them

    en voici quelques uns

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Zackary Landreth,

    Thank you for sending the screenshots. We have contacted the casino rep regarding this matter, and will let you know once we hear back from them. Please note that, due to the ongoing iGB conference, replies may be delayed.

    Thank you for your patience.

    Bonjour Zackary Landreth ,

    Merci pour les captures d'écran. Nous avons contacté le représentant du casino à ce sujet et vous tiendrons informés dès que nous aurons reçu sa réponse. Veuillez noter qu'en raison de la conférence iGB en cours, les réponses peuvent être retardées.

    Merci pour votre patience.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you for reaching out to us.

    We sincerely apologize for the inconvenience you experienced regarding the mentioned deposit. Please note that we encountered a temporary issue with our payment processors, which has since been resolved promptly.

    We are pleased to inform you that the deposit has been located and is ready to be processed. However, it will be finalized once your current balance has been cleared.

    Please rest assured that our teams are continuously working hard to resolve any issues as quickly as possible and to provide you with the best service.

    An email with these details has also been sent to your registered address for your reference.

    Thank you for your understanding and patience. If you have any further questions, please don’t hesitate to contact us.


    Best regards,
    Dustin
    Mr.O Casino

    Merci de nous avoir contactés.

    Nous vous prions de nous excuser pour la gêne occasionnée concernant le dépôt mentionné. Veuillez noter que nous avons rencontré un problème temporaire avec nos processeurs de paiement, résolu rapidement depuis.

    Nous sommes heureux de vous informer que le dépôt a été localisé et est prêt à être traité. Il sera finalisé une fois votre solde réglé.

    Soyez assuré que nos équipes travaillent continuellement dur pour résoudre tout problème le plus rapidement possible et pour vous fournir le meilleur service.

    Un e-mail contenant ces détails a également été envoyé à votre adresse enregistrée pour votre référence.

    Merci de votre compréhension et de votre patience. Pour toute question, n'hésitez pas à nous contacter.


    Cordialement,
    Dustin
    Casino Mr.O

  • Original Anglais Traduction Français

    This casino is quick to offer all sorts of freebies. Most of them will say standard terms and conditions apply. However every once in awhile they will post free spins available to all players. Usually for hitting a milestone of some sorts. Dont be fooled by those post. Even though you are one of the 30,000 followers and the post says “ to every one” and totally free with no strings attached and they allow you to redeem the code abd the spins will be available in your account omce you complete the wagering requirement and request a withdraw they will void it. Not giving you a chamce to even make a deposit. So the free things for Everyone isnt what they say. And even though you were part of their milestone you will not be treated as such. Winnings voided. Yet the comp poimts still remain. This place is so screwed up that i am shocked they were so highly rated. Places like brango extreme slots.lv, win a day, slotland, wild casino, any of those if they make a post for EVERYONE to get free spins then thats just that, everyone. But this one uses clickbait like you wouldnt believe

    Ce casino offre souvent des cadeaux. La plupart d'entre eux affirment que les conditions générales s'appliquent. Cependant, de temps à autre, ils publient des tours gratuits accessibles à tous les joueurs, généralement après avoir franchi un palier. Ne vous laissez pas tromper par ces publications. Même si vous faites partie des 30 000 abonnés et que le message indique « pour tous », que c'est totalement gratuit et sans engagement, qu'ils vous permettent d'utiliser le code et que les tours seront disponibles sur votre compte, une fois les conditions de mise remplies et votre demande de retrait effectuée, le retrait sera annulé. Ils ne vous donnent même pas la possibilité d'effectuer un dépôt. Donc, les cadeaux pour tous ne sont pas ce qu'ils disent. Et même si vous avez atteint un palier, vous ne serez pas traité comme tel. Les gains sont annulés. Pourtant, les points de compétition restent valables. Cet endroit est tellement délabré que je suis choqué qu'ils aient été si bien notés. Des sites comme Brango Extreme Slots.lv, Win A Day, Slotland, Wild Casino, etc., s'ils publient des articles pour que TOUT LE MONDE obtienne des tours gratuits, c'est tout à fait possible. Mais celui-ci utilise des pièges à clics incroyables.

    2.7/ 5

    3.4/ 5

    3.9/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you for reaching out.

    Please note that bonuses similar to this one are distributed publicly—whether through email, on-site promotions, or other marketing channels—are available for all eligible players to redeem. These offers are not restricted to individual accounts and are intended to be accessible to the wider player base.

    That being said, each casino operates under its own set of rules regarding bonus usage. As outlined in Section 6: Bonuses and Other Promotional Offers of our Terms of Service:

    (d) Free bonuses are only accessible when there are no pending payout transactions linked to the player’s account. Consecutive claiming of free bonuses is not permitted—there must be at least one deposit made between them. If a player claims more than five (5) free promotions in a row, this may be considered bonus abuse, and any winnings resulting from such activity may be voided.

    In your case, we noted that you claimed 23 free promotions consecutively, which is a clear violation of this policy. All players agree to these terms upon registration and are expected to keep them in mind when redeeming free promotions.

    Thank you for your understanding.



    Best Regards,
    Dustin
    Mr.O Casino

    Merci de nous avoir contactés.

    Veuillez noter que des bonus similaires à celui-ci sont distribués publiquement – par e-mail, promotions sur site ou autres canaux marketing – et sont accessibles à tous les joueurs éligibles. Ces offres ne sont pas limitées aux comptes individuels et sont destinées à être accessibles à un plus grand nombre de joueurs.

    Cela étant dit, chaque casino applique ses propres règles concernant l'utilisation des bonus. Comme indiqué à la section 6 : Bonus et autres offres promotionnelles de nos Conditions d'utilisation :

    (d) Les bonus gratuits ne sont accessibles que lorsqu'aucune transaction de paiement n'est en attente sur le compte du joueur. Il est interdit de réclamer des bonus gratuits à la suite ; au moins un dépôt doit être effectué entre chaque utilisation. Si un joueur réclame plus de cinq (5) promotions gratuites consécutives, cela peut être considéré comme un abus de bonus et les gains résultant de cette utilisation peuvent être annulés.

    Dans votre cas, nous avons constaté que vous avez réclamé 23 promotions gratuites consécutives, ce qui constitue une violation flagrante de cette politique. Tous les joueurs acceptent ces conditions lors de leur inscription et sont tenus de les respecter lors de l'utilisation de promotions gratuites.

    Merci pour votre compréhension.



    Cordialement,
    Dustin
    Casino Mr.O

  • Original Anglais Traduction Français

    I think you missed the deposits as their is no way i have claimed 23 bonuses in a row. I rarely play their 

    wouldnt you need my user name to even look at my transaction history?

    its ecraig 

    Je pense que vous avez manqué les dépôts, car il est impossible que j'aie réclamé 23 bonus d'affilée. Je joue rarement là-bas.

    n'auriez-vous pas besoin de mon nom d'utilisateur pour même consulter l'historique de mes transactions ?

    c'est ecraig

  • Original Anglais Traduction Français

    I wanted to know if you are verified at your sister casino do u have to verify at your casino as well. I have not tried your casino yet but i have wanted to smiley .

    Je voulais savoir si vous êtes vérifié dans votre casino partenaire. Faut-il également le vérifier dans votre casino ? Je n'ai pas encore essayé votre casino, mais je voulais le faire.smiley .

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Cat50,

    Thank you for reaching out!

    If you are already verified on one of our platforms, we will review your account using your username or email address at the time of your first withdrawal request. If we confirm your verification on another platform, your account here will be verified as well.

    Please note:

    • If your registration was more than 3 months ago, we will require recent proof of address.

    • Once the required documents are received, your account will be verified within 5 minutes.

    When you're ready to make a withdrawal, feel free to reach out via email with your details.



    Best regards,
    Dustin
    Mr.O Casino

    Bonjour Cat50,

    Merci de nous avoir contactés !

    Si vous êtes déjà vérifié sur l'une de nos plateformes, nous vérifierons votre compte à l'aide de votre nom d'utilisateur ou de votre adresse e-mail lors de votre première demande de retrait. Si nous confirmons votre vérification sur une autre plateforme, votre compte sera également vérifié ici.

    Veuillez noter:

    • Si votre inscription date de plus de 3 mois, nous vous demanderons un justificatif de domicile récent .

    • Une fois les documents requis reçus, votre compte sera vérifié dans les 5 minutes .

    Lorsque vous êtes prêt à effectuer un retrait, n'hésitez pas à nous contacter par e-mail avec vos coordonnées.



    Cordialement,
    Dustin
    Casino Mr.O

  • Original Anglais Traduction Français
    Mr.OCasino wrote:

    Thank you for reaching out to us.

    We sincerely apologize for the inconvenience you experienced regarding the mentioned deposit. Please note that we encountered a temporary issue with our payment processors, which has since been resolved promptly.

    We are pleased to inform you that the deposit has been located and is ready to be processed. However, it will be finalized once your current balance has been cleared.

    Please rest assured that our teams are continuously working hard to resolve any issues as quickly as possible and to provide you with the best service.

    An email with these details has also been sent to your registered address for your reference.

    Thank you for your understanding and patience. If you have any further questions, please don’t hesitate to contact us.


    Best regards,
    Dustin
    Mr.O Casino

    Hello Zackary Landreth,

    Could you please update us on your case?

    Thank you.

    M. OCasino a écrit :

    Merci de nous avoir contactés.

    Nous vous prions de nous excuser pour la gêne occasionnée concernant le dépôt mentionné. Veuillez noter que nous avons rencontré un problème temporaire avec nos processeurs de paiement, résolu rapidement depuis.

    Nous sommes heureux de vous informer que le dépôt a été localisé et est prêt à être traité. Il sera finalisé une fois votre solde réglé.

    Soyez assuré que nos équipes travaillent continuellement dur pour résoudre tout problème le plus rapidement possible et pour vous fournir le meilleur service.

    Un e-mail contenant ces détails a également été envoyé à votre adresse enregistrée pour votre référence.

    Merci de votre compréhension et de votre patience. Pour toute question, n'hésitez pas à nous contacter.


    Cordialement,
    Dustin
    Casino Mr.O

    Bonjour Zackary Landreth ,

    Pourriez-vous nous tenir au courant de votre cas ?

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français
    Mr.OCasino wrote:

    Hello Cat50,

    Thank you for reaching out!

    If you are already verified on one of our platforms, we will review your account using your username or email address at the time of your first withdrawal request. If we confirm your verification on another platform, your account here will be verified as well.

    Please note:

    • If your registration was more than 3 months ago, we will require recent proof of address.

    • Once the required documents are received, your account will be verified within 5 minutes.

    When you're ready to make a withdrawal, feel free to reach out via email with your details.



    Best regards,
    Dustin
    Mr.O Casino

    Hello Cat50,

    Could you please confirm whether you've seen the rep's response?

    Thank you.

    M. OCasino a écrit :

    Bonjour Cat50,

    Merci de nous avoir contactés !

    Si vous êtes déjà vérifié sur l'une de nos plateformes, nous vérifierons votre compte à l'aide de votre nom d'utilisateur ou de votre adresse e-mail lors de votre première demande de retrait. Si nous confirmons votre vérification sur une autre plateforme, votre compte sera également vérifié ici.

    Veuillez noter:

    • Si votre inscription date de plus de 3 mois, nous vous demanderons un justificatif de domicile récent .

    • Une fois les documents requis reçus, votre compte sera vérifié dans les 5 minutes .

    Lorsque vous êtes prêt à effectuer un retrait, n'hésitez pas à nous contacter par e-mail avec vos coordonnées.



    Cordialement,
    Dustin
    Casino Mr.O

    Bonjour Cat50 ,

    Pourriez-vous s'il vous plaît confirmer si vous avez vu la réponse du représentant ?

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Yes i did see the reply and created my account . Thank you sso much smiley .

    Oui, j'ai vu la réponse et j'ai créé mon compte. Merci beaucoup.smiley .

  • Original Anglais Traduction Français

    You are most welcome, Cat50thumbs_up

    We will now mark the case as RESOLVED.

    Vous êtes le bienvenu, Cat50 . thumbs_up

    Nous allons maintenant marquer le cas comme RÉSOLU.

  • Original Anglais Traduction Français

    I have an issue with their KYC verification requests. I sent in all that was requested plus more and now they want me to send them a video of me outside my house, walking around it and also include where I took my selfie with my presence clearly throughout the video. I feel like this is too much to ask for and a bit weird.

    Montant contesté: 50$

    Casino: Mr. O

    Cas #: 3372

    J'ai un problème avec leurs demandes de vérification KYC. J'ai envoyé tout ce qui était demandé et plus encore, et maintenant ils veulent que je leur envoie une vidéo de moi à l'extérieur de ma maison, en train de me promener, avec l'endroit où j'ai pris mon selfie et ma présence clairement visible tout au long de la vidéo. Je trouve que c'est trop demander et un peu bizarre.

    Montant contesté: 50$

    Casino: Mr. O

    Cas #: 3372

    Soumis via le formulaire de plainte LCB
  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Tina Uhl,

    Welcome to our forum and thank you for bringing this to our attention!

    Please note that during the verification process, casinos often use additional methods to confirm a player’s identity (such as video or audio calls, notarized documents, etc.), especially in situations related to proof of residence, general security reasons, or if there is any suspicion of potential fraud.

    We do understand your reaction to this request, especially since this particular verification step is not currently mentioned in the casino’s Terms and Conditions. When contacting the casino representative, we will make sure to point that out as well.

    Please follow this thread for updates.

    Bonjour Tina Uhl ,

    Bienvenue sur notre forum et merci d'avoir attiré notre attention sur ce point !

    Veuillez noter que pendant le processus de vérification, les casinos utilisent souvent des méthodes supplémentaires pour confirmer l'identité d'un joueur (comme des appels vidéo ou audio, des documents notariés, etc.), en particulier dans des situations liées à la preuve de résidence, à des raisons générales de sécurité ou en cas de suspicion de fraude potentielle.

    Nous comprenons votre réaction à cette demande, d'autant plus que cette étape de vérification n'est actuellement pas mentionnée dans les conditions générales du casino. Nous ne manquerons pas de le signaler au représentant du casino lorsque nous le contacterons.

    Veuillez suivre ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français
    Tina Uhl wrote:

    I have an issue with their KYC verification requests. I sent in all that was requested plus more and now they want me to send them a video of me outside my house, walking around it and also include where I took my selfie with my presence clearly throughout the video. I feel like this is too much to ask for and a bit weird.

    Disputed amount: 50$

    Casino: Mr. O

    Case #: 3372

    I had this happen to me at Eternal reels but luckily the rep was able to help. That is why i made sure i did not have to go through that again with Mr. O before i played and deposited. I have not managed a win but i am crossing my fingers if i do win i can just withdraw easier .

    Tina Uhl a écrit :

    J'ai un problème avec leurs demandes de vérification KYC. J'ai envoyé tout ce qui était demandé et plus encore, et maintenant ils veulent que je leur envoie une vidéo de moi à l'extérieur de ma maison, en train de me promener, avec l'endroit où j'ai pris mon selfie et ma présence clairement visible tout au long de la vidéo. Je trouve que c'est trop demander et un peu bizarre.

    Montant contesté : 50$

    Casino : M. O

    Numéro de dossier : 3372

    Cela m'est arrivé sur Eternal Reels, mais heureusement, le représentant a pu m'aider. C'est pourquoi j'ai veillé à ne pas avoir à revivre cette situation avec M. O avant de jouer et de déposer. Je n'ai pas encore gagné, mais je croise les doigts si je gagne, pour pouvoir retirer plus facilement.

  • Original Anglais Traduction Français

    I redemed a coupon and ened up reaching the playthrough so I wanted to withdraw, I could not remember if I had remeemed 5 or not and wanted to be on the safe side, so I deposited $10... most casinos make you play through your deposit before you withdraw, and I was good losing the $10 since i'd still be up $30

     

    In playing through the the $10 I won $100 or so on the first couple of spins, then played out the rest of the 10 for the playthorugh and tried to withdraw the $40 from the coupon

     

    my deposit was denied and my winnings from both the coupon and the winnings after I deposited were taken with the message from the chat  "You have engaged in mixing free promotions with the deposit, which is strictly forbidden by the Casino's terms. Mixing free promotions with the deposit violates our policies. Please refrain from combining multiple free promotions in the future."

    it was an honest mistake that was made in trying to make sure I wasnt taking advantage of the coupons and now punished with losing the winnings from the coupon and the deposit. this does not seem fair, it was my first mistake, I deposit almost every day... this does not seem like a good way to treat customers

    J'ai utilisé un coupon et j'ai fini par atteindre le playthrough, donc j'ai voulu retirer, je ne me souvenais pas si j'avais mémorisé 5 ou non et je voulais être sûr, alors j'ai déposé 10 $... la plupart des casinos vous font jouer votre dépôt avant de retirer, et j'étais bon en perdant les 10 $ puisque j'aurais toujours gagné 30 $

    En jouant les 10 $, j'ai gagné environ 100 $ sur les deux premiers tours, puis j'ai joué les 10 $ restants pour le jeu et j'ai essayé de retirer les 40 $ du coupon

    Mon dépôt a été refusé et mes gains, provenant du coupon et des gains après dépôt, ont été prélevés avec le message du chat : « Vous avez mélangé des promotions gratuites avec le dépôt, ce qui est strictement interdit par les conditions du casino. Mélanger des promotions gratuites avec le dépôt enfreint nos politiques. Veuillez vous abstenir de combiner plusieurs promotions gratuites à l'avenir. »

    c'était une erreur honnête qui a été faite en essayant de m'assurer que je ne profitais pas des coupons et maintenant puni en perdant les gains du coupon et du dépôt. cela ne semble pas juste, c'était ma première erreur, je dépose presque tous les jours... cela ne semble pas être une bonne façon de traiter les clients

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi mhumsi,

    Thanks for reaching out to us. We understand that your intention wasn’t to break any rules. However, according to the casino’s Terms, mixing bonus winnings with deposit funds is strictly prohibited. This means that playing with funds from both a bonus and a deposit at the same time violates their policy, even if done unintentionally.

    We know this was your first mistake and truly appreciate your honesty, but the casino must apply its rules consistently in all cases. Unfortunately, there’s nothing more we can do from our side, as the casino is acting in line with its stated terms. 

    We’ll mark this complaint as RESOLVED based on the available information.

    We recommend carefully checking the rules in the future to avoid similar issues. If you have any further questions or concerns, feel free to reach out.

    Salut mhumsi ,

    Merci de nous avoir contactés. Nous comprenons que votre intention n'était pas d'enfreindre les règles. Cependant, selon les conditions générales du casino, il est strictement interdit de mélanger les gains d'un bonus avec les fonds d'un dépôt. Cela signifie que jouer simultanément avec les fonds d'un bonus et d'un dépôt enfreint leur politique, même involontairement.

    Nous savons qu'il s'agissait de votre première erreur et nous vous remercions sincèrement de votre honnêteté, mais le casino doit appliquer ses règles de manière cohérente dans tous les cas. Malheureusement, nous ne pouvons rien faire de plus de notre côté, car le casino agit conformément à ses conditions générales.

    Nous marquerons cette plainte comme RÉSOLU sur la base des informations disponibles.

    Nous vous recommandons de vérifier attentivement les règles à l'avenir afin d'éviter de tels problèmes. Pour toute question ou préoccupation, n'hésitez pas à nous contacter.

  • Original Anglais Traduction Français
    JovanaV wrote:
    Mr.OCasino wrote:

    Thank you for reaching out to us.

    We sincerely apologize for the inconvenience you experienced regarding the mentioned deposit. Please note that we encountered a temporary issue with our payment processors, which has since been resolved promptly.

    We are pleased to inform you that the deposit has been located and is ready to be processed. However, it will be finalized once your current balance has been cleared.

    Please rest assured that our teams are continuously working hard to resolve any issues as quickly as possible and to provide you with the best service.

    An email with these details has also been sent to your registered address for your reference.

    Thank you for your understanding and patience. If you have any further questions, please don’t hesitate to contact us.


    Best regards,
    Dustin
    Mr.O Casino

    Hello Zackary Landreth,

    Could you please update us on your case?

    Thank you.

    Hello Zackary Landreth,

    Since it's been 48 hours and we haven't heard back from the member, yet we have the response from the casino, we will mark case #3352 as RESOLVED.

    JovanaV a écrit :
    M. OCasino a écrit :

    Merci de nous avoir contactés.

    Nous vous prions de nous excuser pour la gêne occasionnée concernant le dépôt mentionné. Veuillez noter que nous avons rencontré un problème temporaire avec nos processeurs de paiement, résolu rapidement depuis.

    Nous sommes heureux de vous informer que le dépôt a été localisé et est prêt à être traité. Il sera finalisé une fois votre solde réglé.

    Soyez assuré que nos équipes travaillent continuellement dur pour résoudre tout problème le plus rapidement possible et pour vous fournir le meilleur service.

    Un e-mail contenant ces détails a également été envoyé à votre adresse enregistrée pour votre référence.

    Merci de votre compréhension et de votre patience. Pour toute question, n'hésitez pas à nous contacter.


    Cordialement,
    Dustin
    Casino Mr.O

    Bonjour Zackary Landreth ,

    Pourriez-vous nous tenir au courant de votre cas ?

    Merci.

    Bonjour Zackary Landreth ,

    Étant donné que cela fait 48 heures et que nous n'avons pas eu de réponse du membre, mais que nous avons la réponse du casino, nous marquerons le cas n° 3352 comme RÉSOLU.

  • Original Anglais Traduction Français

    I will attach proof of the payment I made for the promo and also a screenshot of the promo so there's misunderstanding of the facts and they are misleading their players and will not even answer your questions through chat, or email, or on social media. I sent them over the 3-day period over eight emails with proof to show them that they were Incorrect and they're not keeping their word if you use the promo. Instead they totally disregard your emails and through chat I went through there multiple times too over 40 hour period and obviously they need some Trading because they said the same thing through multiple shifts when in check and that was that they don't understand how the deposit is misunderstood but when you look at this picture it's obvious and my fear is that they are doing this to lots and lots of people and committing fraud. They advertised a a $30 ship being given to you each and every day for 7 days for a total of $210. They do not give you that promo in fact if you asked for it they won't even respond to you until you to email their other support staff however they will not offer anything but instead they keep your money. No matter how I tried to make contact with them explaining everything Lying by line but they will start talking to you like your son type of stranger. Have all the emails and texts over 40 hour. They are calling you because they don't care all they care about is getting that money out of your pocket yeah it's pretty sad. I'm so very disappointed in the company and I am going to be filing complaints with any pertinent organizations or agencies to help me in this matter since they don't care and they won't answer me. Nobody there right minds or put another deposit in since I can't even get them to honor this one so I kept contacting them trying to get this situation resolved showing the proof of payment and the fraudulent n I'm curious what their reasoning is to deny me exactly what the ad says and it says a $30 chip every day for 7 days but they don't give you that you get it one time and that's that same day you order it and after that they won't even discuss it with you. They don't even recognize what the promo code means but instead they'll respond to you one time and one time only and they'll make a comment about another situation that we're not even discussing. Like they are talking a different language but after that you will not get any responses whatsoever other than contact support which is exactly who you were contacting through chat but it's over their heads and has to be escalated to the master support group and they do the same thing to someone else's question. They will not discuss the actual issue and then days will pass and even though I said 8 plus email to the email address they told me and I contacted them through messaging on social media that they won't respond. So if you have a chip you're supposed to be receiving each and every day a new $30 ship that would make it very difficult for you to be violating any policies like using more than five promotion codes in a given day because you're getting two different $30 chips during that time frame but they are not honoring their ad and the one I purchased with any chips and even though I am trying to get them to see the problem and that they're in violation rather than me. And because I did well on that night they refused to pay me on it telling me that I used more than the five free bonuses without a deposit and although I made numerous deposits in that 24-hour period at least five cuz I can recall separate deposits and I purchased a chip for $30 with the expectation of getting it through the door chip every day for the next 7 days it's pretty hard for me to be violating any policy of using too many photos because I have that easily situated but I can't get them to honor their end. So they will not pay me out on the $100 but are one and they will not give me the promotion that I pay for I am attaching screenshots of both situations. Because they refused to do anything to fix the problem I am forced to make others aware of what their little game is here and I am very curious as to how many people got taken advantage of just like me. That promo codes for seven days a total of $210 you will receive yet that's not true. So I am finally a complete through here and we'll see assistance through the gambling Commission as well as Consumer Affairs and I want to sunlight for others to beware of this company because it's obviously fraud and they had no intention on paying me for the next 7 days and they refuse to give my money back for the purchase of it. I will be learning all the licensing agencies and if this is in violation of any federal laws and so I guess the FBI will have to be involved. Please feel free to leave your opinion or question I'll be happy to answer them but I would not deposit any money in this company. I had got a review for them and gave them very high remarks an hour or two prior to this happening and I'm about to go to that website and edit the review accordingly and everything I say is 100% fact and I have proof of everything they will not even talk to me because angels are wrong and they probably did it's a lot of people and have made a lot of money taking advantage of players and they have to be stopped so let's take this license away or put it on suspension and have them close up shop so they can learn how to treat customers fairly and not you stealing from people. Having a company take advantage of you like they did is worse than getting robbed on the street because you gave them the trust and paid everything in advance and then this is how they treat you as a consumer. They don't deserve to be working in this field and I'm sure there's a lot of people.

    Casino: MrO Casino

    Cas #: 3387

    Je joins la preuve du paiement que j'ai effectué pour la promotion ainsi qu'une capture d'écran de celle-ci. Il y a donc malentendu et ils induisent leurs joueurs en erreur. Ils ne répondent même pas à vos questions par chat, e-mail ou sur les réseaux sociaux. Je leur ai envoyé plus de huit e-mails en trois jours avec des preuves pour leur montrer qu'ils avaient tort et qu'ils ne tiennent pas parole si vous utilisez la promotion. Au lieu de cela, ils ignorent totalement vos e-mails et, par chat, j'ai également consulté plusieurs fois ces messages pendant plus de 40 heures. De toute évidence, ils ont besoin d'échanges, car ils ont répété la même chose à plusieurs reprises lors de la vérification : ils ne comprennent pas comment le dépôt est mal compris. Mais quand vous regardez cette image, c'est évident et je crains qu'ils ne fassent cela à beaucoup de gens et commettent des fraudes. Ils ont annoncé une livraison de 30 $ par jour pendant sept jours, pour un total de 210 $. Ils ne vous donnent pas cette promotion. En fait, si vous la demandez, ils ne vous répondront même pas tant que vous n'aurez pas envoyé un e-mail à leur service client. Cependant, ils ne vous proposeront rien et garderont votre argent. J'ai beau les contacter pour leur expliquer tout, ils mentent, mais ils commencent à vous parler comme à un inconnu. J'ai reçu tous les e-mails et SMS depuis plus de 40 heures. Ils vous appellent parce qu'ils s'en fichent, tout ce qui les intéresse, c'est de vous soutirer cet argent. C'est vraiment triste. Je suis très déçu par cette entreprise et je vais déposer plainte auprès des organismes compétents pour qu'ils m'aident dans cette affaire, car ils s'en fichent et ne me répondent pas. Personne n'y pense ou ne fait un autre dépôt, car je n'arrive même pas à les faire honorer celui-ci, alors j'ai continué à les contacter pour essayer de résoudre ce problème en montrant la preuve de paiement et le n frauduleux. Je suis curieux de savoir quel est leur raisonnement pour me refuser exactement ce que dit la publicité et qui dit un jeton de 30 $ tous les jours pendant 7 jours, mais ils ne vous donnent pas que vous l'obtenez une fois et c'est le jour même de votre commande et après cela, ils n'en discutent même pas avec vous. Ils ne comprennent même pas la signification du code promo, mais à la place, ils vous répondent une fois et une seule fois et ils font un commentaire sur une autre situation dont nous ne parlons même pas. Comme s'ils parlaient un langage différent, mais après cela, vous n'obtenez aucune réponse autre que de contacter le support, qui est exactement la personne que vous contactiez par chat, mais c'est au-dessus de leurs compétences et doit être transmis au groupe de support principal et ils font la même chose pour la question de quelqu'un d'autre. Ils refusent d'aborder le problème, et les jours passent. Malgré mes huit e-mails et les messages que j'ai envoyés à l'adresse indiquée, ils m'ont répondu qu'ils ne répondraient pas. Je les ai contactés sur les réseaux sociaux et je leur ai dit qu'ils ne répondraient pas. Donc, si vous avez une puce, vous êtes censé recevoir chaque jour une nouvelle livraison à 30 $. Il serait donc très difficile pour vous d'enfreindre les règles, comme utiliser plus de cinq codes promotionnels le même jour, car vous recevez deux puces différentes à 30 $ pendant cette période. Or, ils ne respectent pas leur publicité et celle que j'ai achetée avec des puces, même si j'essaie de leur faire comprendre le problème et de comprendre que c'est eux qui sont en infraction, et non moi. Et comme j'ai bien joué ce soir-là, ils ont refusé de me payer, me disant que j'avais utilisé plus de cinq bonus gratuits sans dépôt. Bien que j'aie effectué de nombreux dépôts en 24 heures, au moins cinq, car je me souviens de dépôts distincts et j'ai acheté un jeton pour 30 $ en espérant le recevoir tous les jours pendant les 7 prochains jours. Il est assez difficile pour moi d'enfreindre la politique d'utilisation de trop de photos, car je les ai facilement localisées, mais je n'arrive pas à les convaincre d'honorer leur engagement. Ils ne me paieront donc pas les 100 $, mais ils ne me donneront pas la promotion pour laquelle j'ai payé. Je joins des captures d'écran des deux situations. Comme ils ont refusé de faire quoi que ce soit pour résoudre le problème, je suis obligé d'informer les autres de leur petit jeu et je suis très curieux de savoir combien de personnes se sont fait avoir, comme moi. Vous recevrez des codes promotionnels pour sept jours, soit un total de 210 $, mais ce n'est pas vrai. J'ai enfin terminé et je vais obtenir de l'aide de la part de la Commission des jeux de hasard et du Service des consommateurs. Je tiens à attirer l'attention des autres sur cette entreprise, car il s'agit manifestement d'une fraude. Ils n'avaient aucune intention de me payer avant sept jours et refusent de me rembourser mon achat. Je vais me renseigner auprès des organismes de délivrance des licences et déterminer si cela constitue une violation des lois fédérales. Je suppose donc que le FBI devra intervenir. N'hésitez pas à me faire part de votre avis ou de vos questions ; j'y répondrai avec plaisir, mais je ne déposerai aucun argent chez cette entreprise. J'avais reçu une critique élogieuse d'eux une heure ou deux avant que cela n'arrive. Je suis sur le point d'aller sur leur site web et de modifier la critique en conséquence. Tout ce que je dis est 100 % vrai et j'ai des preuves de tout. Ils refusent même de me parler parce que les anges ont tort et ils l'ont probablement fait. Beaucoup de gens ont gagné beaucoup d'argent en exploitant les joueurs et il faut les arrêter. Retirons cette licence ou suspendons-la et faisons-leur fermer boutique pour qu'ils apprennent à traiter les clients équitablement et à ne pas vous voler. Se faire exploiter par une entreprise comme ils l'ont fait est pire que de se faire voler dans la rue parce que vous leur avez fait confiance et tout payé d'avance, et c'est comme ça qu'ils vous traitent en tant que consommateur. Ils ne méritent pas de travailler dans ce domaine et je suis sûr qu'il y en a beaucoup.

    Casino: MrO Casino

    Cas #: 3387

    Soumis via le formulaire de plainte LCB
  • Original Anglais Traduction Français

    MrO casino ad says on Telegram for $30 deposit you will receive a $30 chip each and every day for 7 days straight but instead you don't get a chip the following day or any day thereafter. I immediately tried contacting them through every portal available including emailing over eight times in the next 48 hours and no one will contact you or answer any questions no matter how much you request help. And they will not respond to any messaging on social media And If you go to chat which I did several times For long periods of time And they will not discuss the problem with you But instead we'll forward you over Their support email Address But no one will answer any questions No matter how many times you request help. So over the next few hours I am not going to deposit more money when I can't even get the promotion I just paid for until I use several codes and one and they refuse to pay out and this all happened in several hours. Since the beginning they will not respond to me in any way and I left my phone number and I've been available to them at any time but they will not answer me anywhere and I will attach where I paid in full and I will also attach a screenshot of the Tillerman ads so you can see exactly what it said and what they promise that they will not fulfill their promise they just will avoid you like the plague and it's so unfair. I can't get any support from them whatsoever. Please see the attached for proof of payment to them for the promo and they never fulfilled your obligation as well as the snapshot of the promo itself where it spells out 7 days of $30 chips of which they did not complete at all and just a couple of the emails I sent detailing the issue and never getting any responses and I sent over a emails and 48 hours. They wouldn't respond to me in any portal including direct message email or chat

    La publicité du casino MrO indique sur Telegram que pour un dépôt de 30 $, vous recevrez un jeton de 30 $ chaque jour pendant 7 jours consécutifs, mais au lieu de cela, vous n'en recevez pas le lendemain ni aucun jour suivant. J'ai immédiatement essayé de les contacter via tous les portails disponibles, y compris par e-mail plus de huit fois dans les 48 heures suivantes, et personne ne vous contactera ni ne répondra à vos questions, peu importe combien vous demandez de l'aide. Et ils ne répondront à aucun message sur les réseaux sociaux. Et si vous allez discuter, ce que j'ai fait plusieurs fois pendant de longues périodes, et ils ne discuteront pas du problème avec vous. Au lieu de cela, nous vous redirigerons vers leur adresse e-mail d'assistance, mais personne ne répondra à aucune question, peu importe combien de fois vous demandez de l'aide. Donc, au cours des prochaines heures, je ne vais pas déposer plus d'argent alors que je ne peux même pas obtenir la promotion pour laquelle je viens de payer jusqu'à ce que j'utilise plusieurs codes et qu'un seul refuse de payer et tout cela s'est produit en quelques heures. Depuis le début, ils ne me répondent pas du tout. J'ai laissé mon numéro de téléphone et je suis joignable à tout moment, mais ils ne me répondent nulle part. Je joins le lien où j'ai payé l'intégralité de mon paiement et une capture d'écran des publicités Tillerman pour que vous puissiez voir exactement ce qui est écrit et ce qu'ils promettent. Ils ne tiendront pas leur promesse : ils vous éviteront comme la peste, c'est tellement injuste. Je ne reçois aucune assistance de leur part. Veuillez consulter la pièce jointe pour la preuve de paiement de la promotion. Ils n'ont jamais rempli votre obligation, ainsi que la capture d'écran de la promotion elle-même, qui mentionne 7 jours de jetons de 30 $, dont ils n'ont pas rempli le contrat. J'ai envoyé quelques e-mails détaillant le problème, mais je n'ai jamais reçu de réponse. J'ai envoyé plus d'un e-mail et 48 heures. Ils ne m'ont répondu ni par messagerie directe ni par chat.

    3.9/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you for contacting us allenraitt, and taking the time to explain your concerns in detail. We appreciate the opportunity to address the matter and clarify any misunderstandings.

    Regarding the 7x$30 promotion, please allow us to explain the terms and conditions associated with this offer:

    • The promotion was available exclusively between July 7th and July 13th, as clearly stated in the promotional materials. It could be redeemed once per day during that specific timeframe.

    • The promotion was a free offer, available to both depositors and non-depositors — no purchase was required to claim the daily chip.

    • Our Terms of Service strictly limit the use of no more than 5 consecutive free promotions, a rule we enforce consistently to ensure fair play for all participants.

    • Additionally, the winnings you referenced were linked to a separate Wheel promotion, unrelated to the 7x$30 offer — hence, the above-mentioned rule regarding consecutive free promotions comes into play.

    While we believe the terms were correctly applied and the promotions were handled in accordance with our policies, we do understand your frustration. Therefore, as a gesture of goodwill, we will make a one-time exception and return $90 to your account, as originally requested.

    Also, please make sure to avoid threats in the event of any future disputes or potential violations of our Terms of Service. We expect all players to read and comply with the rules, which are designed to protect both our customers and the integrity of our platform.

    We hope this resolution reflects our commitment to fairness and customer care. If you have any further questions or need clarification, please feel free to reach out at any time.

    Thank you for your understanding.



    Best Regards,
    Dustin,
    Mr.O Casino

    Merci de nous avoir contactés, Allenraitt , et d'avoir pris le temps de nous exposer vos préoccupations en détail. Nous vous remercions de nous donner l'occasion d'aborder le sujet et de clarifier tout malentendu.

    Concernant la promotion 7x30$ , permettez-nous de vous expliquer les termes et conditions associés à cette offre :

    • La promotion était valable exclusivement du 7 au 13 juillet , comme indiqué clairement dans les supports promotionnels. Elle était utilisable une fois par jour pendant cette période.

    • La promotion était une offre gratuite , disponible pour les déposants et les non-déposants — aucun achat n'était requis pour réclamer le jeton quotidien.

    • Nos conditions d'utilisation limitent strictement l'utilisation de 5 promotions gratuites consécutives au maximum , une règle que nous appliquons systématiquement pour garantir un jeu équitable pour tous les participants.

    • De plus, les gains auxquels vous faites référence étaient liés à une promotion Wheel distincte , sans rapport avec l'offre 7x30 $ — par conséquent, la règle mentionnée ci-dessus concernant les promotions gratuites consécutives entre en jeu .

    Bien que nous estimions que les conditions ont été correctement appliquées et que les promotions ont été gérées conformément à nos politiques, nous comprenons votre frustration. Par conséquent, en guise de geste de bienveillance, nous ferons une exception et reverserons 90 $ sur votre compte, comme demandé initialement.

    Veuillez également vous assurer d'éviter toute menace en cas de litige futur ou de violation potentielle de nos Conditions d'utilisation. Nous attendons de tous les joueurs qu'ils lisent et respectent ces règles, conçues pour protéger nos clients et l'intégrité de notre plateforme.

    Nous espérons que cette résolution reflète notre engagement envers l'équité et le service client. Pour toute question ou demande de précisions, n'hésitez pas à nous contacter à tout moment.

    Merci pour votre compréhension.



    Cordialement,
    Dustin,
    Casino Mr.O

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi allenraitt,

    Thank you for taking the time to share your experience with the LCB members, and we are sorry to hear about your negative experience. 

    As you can see from the explanation from the casino rep, there was a violation of the bonus terms, and the bonus was only valid until July 13th.

    We are sorry that customer support didn’t respond to you on time, but the casino has decided, as a gesture of goodwill, to make a one-time exception and return $90 to your account, as originally requested.

    Please confirm that you have seen the casino rep's response, and confirm their statement.

    Salut Allenraitt ,

    Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec les membres du LCB, et nous sommes désolés d'apprendre votre expérience négative.

    Comme vous pouvez le constater d'après l'explication du représentant du casino, il y a eu violation des conditions du bonus, et le bonus n'était valable que jusqu'au 13 juillet.

    Nous sommes désolés que le service client ne vous ait pas répondu à temps, mais le casino a décidé, en guise de geste de bonne volonté, de faire une exception unique et de retourner 90 $ sur votre compte, comme demandé initialement.

    Veuillez confirmer que vous avez vu la réponse du représentant du casino et confirmer sa déclaration.

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