FERMÉ : Plainte Bitcoin Penguin

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Dernier message fait il y a environ 2 ans par BeGavin02
BeGavin02
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  • Original Anglais Traduction Français

    Hi LCB,

    I kindly request your assistance with multiple issues I have recently encountered with bgaming slots, I have been a loyal client for years and recently had wins not credited to my balance even though bgaming support had confirmed my win.

    My balance was not updated after several feature wins and funds were stolen.

    I have confirmation from bgaming that my wins were valid and after complaining to casino support staff they closed my account. This would not have happened if my balance was updated as expected.

    I have been trying to resolve this matter with bgaming and www.bitcoinpenguin.com for weeks with success. 

    Bgaming and softswiss are listed as providers and affiliates to www.bitcoinpenguin.com and they provide a full crypto solution service to this casino.

    The casino is unscrupulous and listed with warning on your site but I just feel that bgaming should assist with the resolution here and pay me my winnings.

    I have videos and screenshots supporting my claim, thanks.

    Username: Krish

    Casino: www.bitcoinpenguin.com.

    BET ID: 5597411495

    Game: Fantasy park

    Bonjour LCB,

    Je demande votre aide pour résoudre plusieurs problèmes que j'ai récemment rencontrés avec les machines à sous bgaming. Je suis un client fidèle depuis des années et j'ai récemment vu des gains non crédités sur mon solde, même si le support bgaming avait confirmé ma victoire.

    Mon solde n'a pas été mis à jour après plusieurs gains de fonctionnalités et des fonds ont été volés.

    J'ai la confirmation de bgaming que mes gains étaient valides et après m'être plaint auprès du personnel d'assistance du casino, ils ont fermé mon compte. Cela ne serait pas arrivé si mon solde avait été mis à jour comme prévu.

    J'essaie de résoudre ce problème avec bgaming et www.bitcoinpenguin.com depuis des semaines avec succès.

    Bgaming et softswiss sont répertoriés comme fournisseurs et affiliés de www.bitcoinpenguin.com et fournissent un service complet de solution cryptographique à ce casino.

    Le casino est sans scrupules et répertorié avec avertissement sur votre site, mais je pense simplement que bgaming devrait m'aider à résoudre ce problème et me payer mes gains.

    J'ai des vidéos et des captures d'écran à l'appui de ma réclamation, merci.

    Nom d'utilisateur : Krish

    Casino : www.bitcoinpenguin.com.

    ID DE PARI : 5597411495

    Jeu : Parc fantastique

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi BeGavin02,

    Have you got the explanation from Bgaming in the end? I think that the casino in question should pay you the money. 

    We are going to notify Bgaming rep about this case. Please also private message me your casino account details so we can check with the casino and Bgaming. 

    Salut BeGavin02,

    Avez-vous finalement eu l'explication de Bgaming ? Je pense que le casino en question devrait vous verser l'argent.

    Nous allons informer le représentant de Bgaming de ce cas. Veuillez également m'envoyer un message privé avec les détails de votre compte de casino afin que nous puissions vérifier auprès du casino et de Bgaming.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Melissa,

    Thank you very much for taking the time to look into this for me.

    PM has been sent.

    Hopefully this matter will finally be resolved.

    Take care and your assistance is greatly appreciated.

    Salut Mélissa,

    Merci beaucoup d'avoir pris le temps d'examiner cela pour moi.

    Le MP a été envoyé.

    Espérons que cette affaire sera enfin résolue.

    Prenez soin de vous et votre aide est grandement appréciée.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks, BeGavin02. We'll do our best to help you sort it out. We'll keep you posted. 

    Merci, BeGavin02. Nous ferons de notre mieux pour vous aider à régler ce problème. Nous vous tiendrons au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi BeGavin02,

    We got the update regarding your case from Bgaming:

    The player did play our game Fantasy Park and did have the free spins. The player started the round September 17, 2021 15:12 and completed the free spins only September 17, 2021 20:11. There are no issues with the game from the technical point of view, when a player receives free spins the player needs to play them by clicking the relevant button. It is up to the player to play them straight away or leave them until later.

    The casino rules are not something we control from our side. From the game provider side we confirm the game round was correct.

    We've also seen the email you got from the casino where they say that you used delaying tactics when playing the free spins on the above-mentioned game, so the casino explained why they took your winnings. We already informed the casino about this issue. Let's see if they reply. Bgaming doesn't have anything to do with this since they provided an explanation. 

    Salut BeGavin02,

    Nous avons reçu la mise à jour concernant votre cas de Bgaming :

    Le joueur a joué à notre jeu Fantasy Park et a obtenu les tours gratuits. Le joueur a commencé la partie le 17 septembre 2021 à 15h12 et n'a terminé les tours gratuits que le 17 septembre 2021 à 20h11. Il n'y a aucun problème avec le jeu du point de vue technique, lorsqu'un joueur reçoit des tours gratuits, il doit y jouer en cliquant sur le bouton correspondant. C'est au joueur de les jouer tout de suite ou de les laisser à plus tard.

    Les règles du casino ne sont pas quelque chose que nous contrôlons de notre côté. Du côté du fournisseur de jeu, nous confirmons que le tour de jeu était correct.

    Nous avons également vu l'e-mail que vous avez reçu du casino dans lequel ils disent que vous avez utilisé des tactiques dilatoires lorsque vous jouiez aux tours gratuits sur le jeu mentionné ci-dessus, le casino a donc expliqué pourquoi il a pris vos gains. Nous avons déjà informé le casino de ce problème. Voyons s'ils répondent. Bgaming n'a rien à voir avec cela puisqu'ils ont fourni une explication.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Melissa,

    Once again, I thank you for taking the time to assist me with this matter.

    Please see attached response from the casino vip manager who claimed that the winnings were credited which was not the case.

    I have also attached the game log for the time in question when the win should have been credited I.e. 20:11 UTC. The rounds were not even logged and no winnings were credited.

    You can see my balance was showing the win during the feature round but when I returned to the casino home screen nothing showed in my account.

    Chère Mélissa,

    Encore une fois, je vous remercie d'avoir pris le temps de m'aider sur ce sujet.

    Veuillez consulter la réponse ci-jointe du responsable VIP du casino qui a affirmé que les gains avaient été crédités, ce qui n'était pas le cas.

    J'ai également joint le journal de jeu de l'heure en question où le gain aurait dû être crédité, soit 20h11 UTC. Les tours n'étaient même pas enregistrés et aucun gain n'était crédité.

    Vous pouvez voir que mon solde affichait le gain pendant le tour de fonctionnalité, mais lorsque je suis revenu à l'écran d'accueil du casino, rien n'apparaissait sur mon compte.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for sharing this, BeGavin02. 

    As far as we could see from Bgaming's response the game round was correct. Regarding the casino it is hard now to resolve this since they haven't replied to our messages and they also don't have a gaming license which could step in and help us sort this out. We'll try our best to get through to the casino and get the answers. 

    Merci d'avoir partagé cela, BeGavin02.

    D'après la réponse de Bgaming, le tour de jeu était correct. Concernant le casino, il est maintenant difficile de résoudre ce problème car ils n'ont pas répondu à nos messages et ils ne disposent pas non plus d'une licence de jeu qui pourrait intervenir et nous aider à régler ce problème. Nous ferons de notre mieux pour atteindre le casino et obtenir les réponses.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello everyone! 

    It's  Richard, a VIP manager from Bitcoin.Penguin. I'm here to clarify the situation regarding our player. 
    Dear Melissa, the account of the player ( BeGavin02 )  was closed as per the administration's decision. Unfortunately, we cannot disclose information, however, all game rounds were checked in a proper way. The results of the investigation revealed, that the player had successfully received his winnings in a due manner. Then he continued playing with the funds and lost eventually. 


    Bonjour à tous!

    Il s'agit de Richard, un manager VIP de Bitcoin.Penguin. Je suis ici pour clarifier la situation concernant notre joueur.
    Chère Melissa, le compte du joueur ( BeGavin02 ) a été fermé conformément à la décision de l'administration. Malheureusement, nous ne pouvons pas divulguer d'informations, mais tous les tours de jeu ont été vérifiés de manière appropriée. Les résultats de l'enquête ont révélé que le joueur avait reçu ses gains dans les délais. Puis il a continué à jouer avec les fonds et a finalement perdu.


  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Melissa and LCB members,

    Herewith proof from bitcoin support clearly stating that the winnings were not paid.

    Here is another response from bgaming as well showing that the bonus was played correctly and had nothing to do with the game round in question.

    Also attached game logs clearly showing no win was credited at 20:11 UTC.

    I believe that this is clearly overwhelming evidence that this casino is a fraud and the vip manager is clearly telling lies to misinform the forum members.

    LCB could you kindly request the vip manager to provide you with my game log showing that the win was credited to my account. You will clearly see that the winnings were stolen.

    Please assist wherever you can and I really appreciate all the assistance you have provided thus far.

    Bonjour Melissa et les membres du LCB,

    Ci-joint une preuve du support Bitcoin indiquant clairement que les gains n'ont pas été payés.

    Voici également une autre réponse de bgaming montrant que le bonus a été joué correctement et n'a rien à voir avec le tour de jeu en question.

    Des journaux de jeu également joints montrant clairement qu'aucune victoire n'a été crédité à 20h11 UTC.

    Je pense qu'il s'agit clairement d'une preuve accablante que ce casino est une fraude et que le responsable VIP ment clairement pour désinformer les membres du forum.

    LCB pourriez-vous bien vouloir demander au manager VIP de vous fournir mon journal de jeu montrant que le gain a été crédité sur mon compte. Vous verrez clairement que les gains ont été volés.

    S'il vous plaît, aidez-nous autant que vous le pouvez et j'apprécie vraiment toute l'aide que vous avez fournie jusqu'à présent.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi BeGavin02,

    We are in touch with the casino and we already asked them to provide more info regarding your case. We'll keep you posted. 

    Salut BeGavin02,

    Nous sommes en contact avec le casino et nous leur avons déjà demandé de fournir plus d'informations sur votre cas. Nous vous tiendrons au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you very much Melissa, your assistance is appreciated.

    I look forward to your feedback.

    Merci beaucoup Melissa, votre aide est appréciée.

    Dans l'attente de votre retour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Melissa,

    I hope you had a lovely day.

    Any feedback on this matter?

    Thanks for the assistance.

    Salut Mélissa,

    J'espère que tu as passé une belle journée.

    Des retours à ce sujet ?

    Merci pour l'aide.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi BeGavin02,

    We got the email from the casino today. We are reviewing the details we've got from them and we'll get back to you as soon as we gather all the facts about your case. Keep you posted.

    Salut BeGavin02,

    Nous avons reçu l'e-mail du casino aujourd'hui. Nous examinons les détails que nous avons obtenus de leur part et nous vous répondrons dès que nous aurons rassemblé tous les faits concernant votre cas. Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you Melissa,

    Upon reviewing the details, please be mindful of the fact the the vip managers response on this post indicated that my winnings were credited which was not the case.

    Also as per the post above bgaming confirmed that the win was valid and the win was not related to any bonus in question.

    My experience with this casino as well is that they mark certain bonuses as lost even when you have funds in your account win features etc and this is totally fraudulent.

    Bgaming's bonuses will never be marked as lost when a feature is won or still have active funds in your account.

    My game logs clearly show no winnings were credited and that should be the main and deciding factor on this as the vip manager clearly indicated above that my winnings were paid and then lied to say I played the funds.

    Please do not take anything they say at face value and be impartial when reviewing the information they provided.

    Once again thank you for the assistance and I'm hoping to hear from you soon.

    Stay blessed and take care.

    Merci Mélissa,

    Après avoir examiné les détails, veuillez garder à l'esprit le fait que la réponse des gestionnaires VIP à ce message indiquait que mes gains avaient été crédités, ce qui n'était pas le cas.

    De plus, selon le message ci-dessus, bgaming a confirmé que le gain était valide et qu'il n'était lié à aucun bonus en question.

    Mon expérience avec ce casino est également qu'ils marquent certains bonus comme perdus même lorsque vous avez des fonds sur votre compte, des fonctionnalités de gain, etc., ce qui est totalement frauduleux.

    Les bonus de Bgaming ne seront jamais marqués comme perdus lorsqu'une fonctionnalité est gagnée ou qu'il y a encore des fonds actifs sur votre compte.

    Mes journaux de jeu montrent clairement qu'aucun gain n'a été crédité et cela devrait être le facteur principal et décisif à ce sujet, car le gestionnaire VIP a clairement indiqué ci-dessus que mes gains avaient été payés, puis a menti en disant que j'avais joué les fonds.

    Veuillez ne pas prendre ce qu’ils disent au pied de la lettre et être impartial lorsque vous examinez les informations qu’ils ont fournies.

    Encore une fois merci pour votre aide et j'espère avoir de vos nouvelles bientôt.

    Restez béni et prenez soin de vous.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Melissa,

    I hope you had a lovely day.

    I am sorry for bothering you but did you and your team get a chance to review all the information received from the casino.

    I hope to receive feedback soon and hopefully reach an amicable solution.

    Thank you for the assistance and hope we can all move forward from this unpleasant situation soon.

    Salut Mélissa,

    J'espère que tu as passé une belle journée.

    Je suis désolé de vous déranger, mais avez-vous et votre équipe eu l'occasion de consulter toutes les informations reçues du casino.

    J'espère recevoir bientôt des commentaires et, espérons-le, parvenir à une solution à l'amiable.

    Merci pour votre aide et j'espère que nous pourrons tous bientôt sortir de cette situation désagréable.

  • Original Anglais Traduction Français

    We asked for more info from the casino. We'll keep you posted. 

    Nous avons demandé plus d'informations au casino. Nous vous tiendrons au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you very much Melissa, hope you had a lovely day and looking forward to your feedback.

    I wish that other players do not have to encounter such an unpleasant situation.

    It's very sad that players have to go through so much to get their winnings but we are grateful for a platform such as this

    Merci beaucoup Melissa, j'espère que vous avez passé une belle journée et j'attends avec impatience vos commentaires.

    Je souhaite que les autres joueurs ne soient pas confrontés à une situation aussi désagréable.

    C'est très triste que les joueurs doivent traverser autant d'épreuves pour obtenir leurs gains, mais nous sommes reconnaissants pour une plateforme comme celle-ci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Melissa,

    I trust you had a lovely weekend.

    Any feedback from the casino?

    It is very sad that a vip manager can come on a public forum and lie stating that my winnings were credited and my game logs clearly show that my win wasn't paid.

    I have been loyal to bitcoin penguin for over 3 years and I cannot believe they would treat customers like this.

    I sincerely hope that I will be paid my winnings so that I can move on and close this chapter.

    It's fine if my account remains closed but would just like my winnings paid.

    Thank you very much for your assistance and hopefully this matter will be finalised soon.

    Chère Mélissa,

    J'espère que tu as passé un agréable week-end.

    Des retours du casino ?

    Il est très triste qu'un manager VIP puisse venir sur un forum public et mentir en déclarant que mes gains ont été crédités et que mes journaux de jeu montrent clairement que mon gain n'a pas été payé.

    Je suis fidèle à Bitcoin Penguin depuis plus de 3 ans et je ne peux pas croire qu'ils traiteraient les clients comme ça.

    J'espère sincèrement que mes gains me seront payés afin de pouvoir avancer et clôturer ce chapitre.

    Ce n'est pas grave si mon compte reste fermé mais je souhaite simplement que mes gains soient payés.

    Merci beaucoup pour votre aide et j'espère que cette affaire sera bientôt finalisée.

  • Original Anglais Traduction Français

    It was a weekend, they don't work over the weekends. We'll keep you posted. 

    C'était un week-end, ils ne travaillent pas le week-end. Nous vous tiendrons au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi BeGavin02,

    We've reviewed your case with Bgaming as you know and the casino VIP manager, and we can conclude that there was no issue with the game you played, which Bgaming confirmed. The casino also confirmed that the game round was successfully finished in a few hours and all your winnings were paid out, then you lost the funds eventually. They can't refund your deposit since you lost it so the casino doesn't owe you anything.

    Your account has been closed as per the casino administrative decision and their decision is final. 

    There is nothing further we can do for you. We consider this case Resolved. 

    Salut BeGavin02,

    Nous avons examiné votre cas avec Bgaming comme vous le savez et avec le responsable VIP du casino, et nous pouvons conclure qu'il n'y a eu aucun problème avec le jeu auquel vous avez joué, ce que Bgaming a confirmé. Le casino a également confirmé que le tour de jeu s'est terminé avec succès en quelques heures et que tous vos gains ont été payés, puis que vous avez finalement perdu les fonds. Ils ne peuvent pas rembourser votre dépôt puisque vous l'avez perdu, le casino ne vous doit donc rien.

    Votre compte a été fermé conformément à la décision administrative du casino et leur décision est définitive.

    Nous ne pouvons rien faire de plus pour vous. Nous considérons ce cas comme résolu.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Melissa,

    I am actually shocked at this response.

    Point to note: 

    1) Attached game logs from bitcoin penguin clearly showing no win was credited. Where do you see the 0.308 BCH win at 20:11 UTC?

    2) Here is also a screenshot from your post earlier on this thread stating that you have seen the email from bitcoin penguin stating that I used delaying tactics and that's why they took my winnings.

    3) Here is the email from bitcoin penguin support stating the delayed rounds etc was the reason for taking my winnings.

    4) Bgaming confirmed that my win was valid and the round in question had nothing to do with any bonus or delaying tactics.

    All I ask is for my game logs which must  clearly show the 0.308 BCH was credited as I am 100% certain that it wasn't credited.

    Like I said check my game logs from bitcoin penguin clearly showing the bets for the entire day and you will notice there is no sign of my winnings!!!

    Salut Mélissa,

    Je suis en fait choqué par cette réponse.

    Point à noter :

    1) Les journaux de jeu joints du pingouin Bitcoin montrant clairement qu'aucune victoire n'a été créditée. Où voyez-vous la victoire de 0,308 BCH à 20h11 UTC ?

    2) Voici également une capture d'écran de votre message précédent sur ce fil indiquant que vous avez vu l'e-mail de Bitcoin Penguin indiquant que j'ai utilisé des tactiques dilatoires et c'est pourquoi ils ont pris mes gains.

    3) Voici l'e-mail du support Bitcoin Penguin indiquant que les tours retardés, etc., étaient la raison pour laquelle j'ai pris mes gains.

    4) Bgaming a confirmé que ma victoire était valide et que le tour en question n'avait rien à voir avec un bonus ou une tactique dilatoire.

    Tout ce que je demande, c'est mes journaux de jeu qui doivent clairement montrer que le 0,308 BCH a été crédité car je suis sûr à 100 % qu'il n'a pas été crédité.

    Comme je l'ai dit, vérifiez mes journaux de jeu de Bitcoin Penguin montrant clairement les paris de toute la journée et vous remarquerez qu'il n'y a aucun signe de mes gains !!!

  • Original Anglais Traduction Français

    I honestly need a senior manager at LCB to look at this matter as I am very disappointed in the response received.

    All I need is for LCB to check the game logs for the entire day and you will clearly see that the 0.308 BCH wasn't credited, that is not very difficult to do.

    Please assist.

    Honnêtement, j'ai besoin qu'un cadre supérieur de LCB examine cette question car je suis très déçu de la réponse reçue.

    Tout ce dont j'ai besoin c'est que LCB vérifie les logs de jeu de toute la journée et vous verrez clairement que les 0,308 BCH n'ont pas été crédités, ce n'est pas très difficile à faire.

    Veuillez aider.

  • Original Anglais Traduction Français

    I can even provide clear evidence from my chat history with their support staff clearly showing that the winnings were not credited.

    Like I said before, this casino's word means nothing. Check the game logs and post a screenshot to this forum, showing the 0.308 BCH win was credited.

    All I ask is for LCB to check my gaming logs for the day in question at bitcoin  penguin and you will clearly notice that no win was credited!

    Je peux même fournir des preuves claires de mon historique de discussion avec leur personnel d'assistance, montrant clairement que les gains n'ont pas été crédités.

    Comme je l'ai déjà dit, le mot de ce casino ne veut rien dire. Consultez les journaux de jeu et publiez une capture d'écran sur ce forum, montrant que la victoire de 0,308 BCH a été créditée.

    Tout ce que je demande, c'est que LCB vérifie mes journaux de jeu du jour en question chez Bitcoin Penguin et vous remarquerez clairement qu'aucun gain n'a été crédité !

  • Original Anglais Traduction Français

    Here is further evidence showing my balance after the game round.

    U can see the balance on the top showing 0.00000223 BCH.

    At the bottom u can also see username krish with a win of 0.308 BCH.

    My balance did not reflect the win.

    Here is also a screenshot from bgaming server showing what my balance was before which clearly shows 0.00000223 BCH and what it should have been after the game round.

    The evidence is crystal clear and I fail to understand why you are taking the casino's word instead if looking at the overwhelming evidence.

    I trust you will relook at this matter and provider feedback as soon as possible.

    Voici d'autres preuves montrant mon solde après le tour de jeu.

    Vous pouvez voir le solde en haut indiquant 0,00000223 BCH.

    En bas, vous pouvez également voir le nom d'utilisateur Krish avec une victoire de 0,308 BCH.

    Mon solde ne reflétait pas la victoire.

    Voici également une capture d'écran du serveur bgaming montrant quel était mon solde avant, qui montre clairement 0,00000223 BCH et ce qu'il aurait dû être après le tour de jeu.

    Les preuves sont limpides et je ne comprends pas pourquoi vous croyez plutôt le casino sur parole si vous examinez les preuves accablantes.

    J'espère que vous réexaminerez cette question et les commentaires des fournisseurs dès que possible.

  • Original Anglais Traduction Français

    Here is another screenshot from chat today clearly showing the winnings weren't paid.

    This is quite concerning.

    How can the vip manager come on this platform and lie that I played my winnings.

    The evidence is overwhelming that it wasnt paid.

    Please reopen this complaint and communicate with bitcoin penguin please.

    Voici une autre capture d'écran du chat d'aujourd'hui montrant clairement que les gains n'ont pas été payés.

    C’est assez préoccupant.

    Comment le manager VIP peut-il venir sur cette plateforme et mentir en disant que j'ai joué mes gains.

    La preuve est accablante qu’elle n’a pas été payée.

    Veuillez rouvrir cette plainte et communiquer avec Bitcoin Penguin, s'il vous plaît.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi BeGavin02,

    Bgaming confirmed that the game round was correct and that there was nothing wrong there and I'm not sure how the casino could influence the gameplay when the provider confirmed everything was okay with the game. 

    When the rep said that you received your winnings he meant you got it in your account and then you spent it all. 

    We did our best to help you in this case. I'm sorry you are not satisfied with the feedback.  

     

     

    Salut BeGavin02,

    Bgaming a confirmé que le tour de jeu était correct et qu'il n'y avait rien de mal. Je ne sais pas comment le casino pourrait influencer le gameplay lorsque le fournisseur a confirmé que tout allait bien avec le jeu.

    Lorsque le représentant a dit que vous aviez reçu vos gains, il voulait dire que vous les aviez reçus sur votre compte et que vous aviez ensuite tout dépensé.

    Nous avons fait de notre mieux pour vous aider dans ce cas. Je suis désolé que vous ne soyez pas satisfait des commentaires.

  • Original Anglais Traduction Français

    hi BeGavin02,

    i have read the whole story carefully - but since i am not a native speaker, have I understood correctly:

    1. you played without a casino bonus.
    2. on september 17th in the afternoon you triggered the feature in the slot Fantasy Park and then closed the slot.
    3. in the evening at 20.11 you opened the slot again and played the feature to the end.
    4. the winnings were not credited
    5. after your complaint, the casino closed your account, saying that you delayed the feature round and that this is not allowed with a casino bonus. and therefore the winnings were not credited.
    6. then the casino said you got the winnings but gambled them away.
    7. BGaming says their game (Fantasy Park) was run correctly and the winnings are real. furthermore, that this game was not related to any casino bonus.

    was that summarized correctly? if so, the decision is really questionable, because the statements of the casino contradict each other and in your log the winnings are definitely not credited.

    salut BeGavin02,

    j'ai lu toute l'histoire attentivement - mais comme je ne suis pas un locuteur natif, ai-je bien compris :

    1. vous avez joué sans bonus de casino.
    2. le 17 septembre dans l'après-midi, vous avez déclenché la fonctionnalité dans le slot Fantasy Park puis avez fermé le slot.
    3. le soir à 20h11, vous avez de nouveau ouvert la machine à sous et joué le long métrage jusqu'à la fin.
    4. les gains n'ont pas été crédités
    5. après votre plainte, le casino a fermé votre compte en disant que vous aviez retardé le tour de fonctionnalité et que cela n'était pas autorisé avec un bonus de casino. et donc les gains n'ont pas été crédités.
    6. Ensuite, le casino a déclaré que vous aviez obtenu les gains, mais que vous les aviez joués.
    7. BGaming affirme que son jeu (Fantasy Park) s'est déroulé correctement et que les gains sont réels. de plus, que ce jeu n’était lié à aucun bonus de casino.

    est-ce que c'est bien résumé ? si tel est le cas, la décision est vraiment discutable, car les déclarations du casino se contredisent et dans votre journal les gains ne sont définitivement pas crédités.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Melissa,

    The winnings were not credited and I did not play that winnings.

    Please check the screenshots and the game logs, it is crystal clear that the winnings were not credited.

    I fail to understand why you keep mentioning what the vip manager said.

    Did you see my game logs from bitcoin penguin? If this was requested from them you would clearly see that the 0.308BCH wasn't credited.

    Please I beg of you to request the game logs for the day in question and you will see that the vip manager has lied.

    Live support at the casino clearly said that the winnings were confiscated.

    Please look at the screenshots above and ask Zuga or another senior member to look at this.

    How difficult is it to just check my game logs for the day and from there you will clearly see that the win wasn't credited.

    Salut Mélissa,

    Les gains n'ont pas été crédités et je n'ai pas joué ces gains.

    Veuillez vérifier les captures d'écran et les journaux de jeu, il est clair que les gains n'ont pas été crédités.

    Je ne comprends pas pourquoi vous continuez à mentionner ce que le responsable VIP a dit.

    Avez-vous vu mes journaux de jeu de Bitcoin Penguin ? Si cela leur était demandé, vous verriez clairement que le 0,308 BCH n'a pas été crédité.

    S'il vous plaît, je vous prie de demander les journaux de jeu du jour en question et vous verrez que le responsable VIP a menti.

    Le support en direct du casino indiquait clairement que les gains avaient été confisqués.

    Veuillez regarder les captures d'écran ci-dessus et demander à Zuga ou à un autre membre senior de les regarder.

    Est-il difficile de simplement vérifier mes journaux de jeu de la journée et à partir de là, vous verrez clairement que la victoire n'a pas été créditée.

  • Original Anglais Traduction Français
    riddick wrote:

    hi BeGavin02,

    i have read the whole story carefully - but since i am not a native speaker, have I understood correctly:

    1. you played without a casino bonus.
    2. on september 17th in the afternoon you triggered the feature in the slot Fantasy Park and then closed the slot.
    3. in the evening at 20.11 you opened the slot again and played the feature to the end.
    4. the winnings were not credited
    5. after your complaint, the casino closed your account, saying that you delayed the feature round and that this is not allowed with a casino bonus. and therefore the winnings were not credited.
    6. then the casino said you got the winnings but gambled them away.
    7. BGaming says their game (Fantasy Park) was run correctly and the winnings are real. furthermore, that this game was not related to any casino bonus.

    was that summarized correctly? if so, the decision is really questionable, because the statements of the casino contradict each other and in your log the winnings are definitely not credited.

    Hi Riddick,

    I really appreciate your comment and you taking the time to read this post and yes that's exactly what happened and I'm very concerned that the moderator is just taking the vip managers word as gold and just wants to close the complaint.

    Every piece of evidence hear shows that the winnings were not credited and live support at bitcoin penguin confirmed this.

     

    riddick a écrit :

    salut BeGavin02,

    j'ai lu toute l'histoire attentivement - mais comme je ne suis pas un locuteur natif, ai-je bien compris :

    1. vous avez joué sans bonus de casino.
    2. le 17 septembre dans l'après-midi, vous avez déclenché la fonctionnalité dans le slot Fantasy Park puis avez fermé le slot.
    3. le soir à 20h11, vous avez de nouveau ouvert la machine à sous et joué le long métrage jusqu'à la fin.
    4. les gains n'ont pas été crédités
    5. après votre plainte, le casino a fermé votre compte en disant que vous aviez retardé le tour de fonctionnalité et que cela n'était pas autorisé avec un bonus de casino. et donc les gains n'ont pas été crédités.
    6. Ensuite, le casino a déclaré que vous aviez obtenu les gains, mais que vous les aviez joués.
    7. BGaming affirme que son jeu (Fantasy Park) s'est déroulé correctement et que les gains sont réels. de plus, que ce jeu n’était lié à aucun bonus de casino.

    est-ce que c'est bien résumé ? si tel est le cas, la décision est vraiment discutable, car les déclarations du casino se contredisent et dans votre journal les gains ne sont définitivement pas crédités.

    Salut Riddick,

    J'apprécie vraiment votre commentaire et vous avez pris le temps de lire ce message et oui, c'est exactement ce qui s'est passé et je suis très inquiet que le modérateur prenne simplement la parole des gestionnaires VIP pour de l'or et veuille simplement clore la plainte.

    Chaque élément de preuve entendu montre que les gains n'ont pas été crédités et le support en direct de Bitcoin Penguin l'a confirmé.

  • Original Anglais Traduction Français
    MelissaN wrote:

    Hi BeGavin02,

    Bgaming confirmed that the game round was correct and that there was nothing wrong there and I'm not sure how the casino could influence the gameplay when the provider confirmed everything was okay with the game. 

    When the rep said that you received your winnings he meant you got it in your account and then you spent it all. 

    We did our best to help you in this case. I'm sorry you are not satisfied with the feedback.  

     

     

    How did I get my winnings, here is live supports response from the casino.

     

    MelissaN a écrit :

    Salut BeGavin02,

    Bgaming a confirmé que le tour de jeu était correct et qu'il n'y avait rien de mal. Je ne sais pas comment le casino pourrait influencer le gameplay lorsque le fournisseur a confirmé que tout allait bien avec le jeu.

    Lorsque le représentant a dit que vous aviez reçu vos gains, il voulait dire que vous les aviez reçus sur votre compte et que vous aviez ensuite tout dépensé.

    Nous avons fait de notre mieux pour vous aider dans ce cas. Je suis désolé que vous ne soyez pas satisfait des commentaires.

    Comment ai-je obtenu mes gains, voici la réponse en direct du casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Melissa,

    Please advise if LCB is relooking into this matter?

    Have you requested the game logs for the day in question to verify the win was credited to my account? 

    Although I appreciate the assistance I fail to understand how the moderator clearly cannot see the contradictory stories given by the casino and just accepts the lies being told by the vip manager.

    To anyone reading this post, just have a look at the screenshots, its crystal clear that my game logs show that the win wasnt paid and live support confirmed that they took my winnings.

    Salut Mélissa,

    Veuillez indiquer si LCB envisage de réexaminer cette question ?

    Avez-vous demandé les journaux de jeu du jour en question pour vérifier que le gain a été crédité sur mon compte ?

    Bien que j'apprécie l'aide, je ne comprends pas comment le modérateur ne peut clairement pas voir les histoires contradictoires données par le casino et accepte simplement les mensonges racontés par le responsable VIP.

    Pour tous ceux qui lisent cet article, jetez simplement un œil aux captures d'écran. Il est clair que mes journaux de jeu montrent que le gain n'a pas été payé et que le support en direct a confirmé qu'ils ont pris mes gains.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi BeGavin02,

    There is no point in posting the same thing over and over again. Please be patient, we'll revise the case again and see if there is anything we can do for you. 

    Thanks for your understanding. 

    Salut BeGavin02,

    Cela ne sert à rien de poster encore et encore la même chose. Soyez patient, nous réexaminerons le cas à nouveau et verrons si nous pouvons faire quelque chose pour vous.

    Merci pour votre compréhension.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you Melissa,

    I appreciate your assistance and hopefully the casino rep can see the mistake and pay me the winnings that was not credited

    Merci Mélissa,

    J'apprécie votre aide et j'espère que le représentant du casino pourra voir l'erreur et me payer les gains qui n'ont pas été crédités.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Melissa,

    I trust you are well.

    Any feedback on this matter?

    Thanks

    Salut Mélissa,

    J'espère que tu vas bien.

    Des retours à ce sujet ?

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Melissa,

    Kindly advise if you have any feedback for me?

    I pray that players do not experience such fraudulent behavior from casinos in future.

    It's such a huge inconvenience and time wasting exercise for all parties concerned.

    I just wish this matter can be finalised soon so I dont have to bother anyone again

    PLAYERS please beware of bitcoin penguin casino as this establishment will go to any extent to steal your winnings.

    Salut Mélissa,

    Veuillez me conseiller si vous avez des commentaires à me faire ?

    Je prie pour que les joueurs ne soient pas confrontés à un tel comportement frauduleux de la part des casinos à l'avenir.

    C'est un énorme inconvénient et une perte de temps pour toutes les parties concernées.

    J'aimerais juste que cette affaire puisse être finalisée bientôt pour ne plus déranger personne.

    JOUEURS, méfiez-vous du casino Bitcoin Penguin car cet établissement fera tout son possible pour voler vos gains.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear BeGavin02, 

    We sent another reminder to the casino regarding the play log and we still haven't got a reply. Bgaming confirmed there was nothing wrong with the game you played, now the casino needs to explain the game log. Bitcoin Penguin is already on our warning list since they don't have a gaming license so we've already warned the players to be cautious. We'll let you know as soon as we hear from the casino. We are doing our best to help you. 

    Cher BeGavin02,

    Nous avons envoyé un autre rappel au casino concernant le journal de jeu et nous n'avons toujours pas reçu de réponse. Bgaming a confirmé qu'il n'y avait rien de mal avec le jeu auquel vous avez joué, le casino doit maintenant expliquer le journal du jeu. Bitcoin Penguin est déjà sur notre liste d'avertissement car ils n'ont pas de licence de jeu, nous avons donc déjà averti les joueurs d'être prudents. Nous vous le ferons savoir dès que nous aurons des nouvelles du casino. Nous faisons de notre mieux pour vous aider.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Melissa,

    Thank you and hopefully we can have this matter resolved by tomorrow.

    I also just wanted to know if we can contact softswiss as I see that they are the ones that provide managed services such as a full crypto solution to bitcoin penguin.

    The casino rep is very shady and I'm not sure if he will assist with the game logs.

    If bitcoin penguin is powered by softswiss who are regulated by the MGA, is it possible to contact them?

    Salut Mélissa,

    Merci et j'espère que nous pourrons résoudre ce problème d'ici demain.

    Je voulais aussi juste savoir si nous pouvons contacter softswiss car je vois que ce sont eux qui fournissent des services gérés tels qu'une solution crypto complète pour Bitcoin Penguin.

    Le représentant du casino est très louche et je ne suis pas sûr qu'il puisse nous aider avec les journaux de jeu.

    Si Bitcoin Penguin est alimenté par softswiss qui est réglementé par la MGA, est-il possible de les contacter ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Melissa,

    I found this post in one of the threads.

    Apparently there is a softswiss rep here that can assist us with this matter.

    Kindly refer to the attached screenshot.

    My apologies I am just trying to find the quickest solution so I don't have to bother anyone again

    Salut Mélissa,

    J'ai trouvé ce message dans l'un des fils de discussion.

    Apparemment, il y a ici un représentant de softswiss qui peut nous aider sur cette question.

    Veuillez vous référer à la capture d'écran ci-jointe.

    Mes excuses, j'essaie juste de trouver la solution la plus rapide pour ne plus déranger personne.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi BeGavin02,

    This is in case if something is wrong with the game. However, Bgaming confirmed that the game was okay on their end so there is nothing they can do for you. Yes, as I've already said they don't have a gaming license, so you should have been aware of that when you started to play there. 

    We contacted the casino again and this is their message: The player has been provided with all needed proof. As I said, all winnings were credited and players played them. The case with his winnings has been resolved. Our casino doesn't owe anything to the player.

    We've also seen that the casino always provided you with the extra bonuses you asked for. So why wouldn't they do it this time?!

     

    Salut BeGavin02,

    C'est au cas où quelque chose ne va pas avec le jeu. Cependant, Bgaming a confirmé que le jeu se passait bien de son côté et qu'il ne pouvait donc rien faire pour vous. Oui, comme je l'ai déjà dit, ils n'ont pas de licence de jeu, vous auriez donc dû le savoir lorsque vous avez commencé à y jouer.

    Nous avons de nouveau contacté le casino et voici leur message : le joueur a reçu toutes les preuves nécessaires. Comme je l'ai dit, tous les gains étaient crédités et les joueurs les jouaient. Le cas de ses gains a été résolu. Notre casino ne doit rien au joueur.

    Nous avons également constaté que le casino vous offrait toujours les bonus supplémentaires que vous aviez demandés. Alors pourquoi ne le feraient-ils pas cette fois-ci ?!

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Melissa,

    I have posted the game log they have provided me with and everyone can clearly see that no win was credited.

    Here is confirmation from bitcoin penguin support that the winnings were not paid:

    A simple request from LCB to the casino rep requesting my game logs should not be difficult to get. 

    All they have to do is provide my game logs showing the win was credited, how difficult is that? The reason why they not providing this is because they are well aware that nothing was credited.

    To all the members of LCB, you can make your own conclusion here: once again here is the evidence clearly showing no winnings were credited (refer to screenshots)

    LCB all I ask is for you to obtain my game logs and you will note that the winnings were not paid, if they fail to provide this, then it's clear as daylight that my winnings were stolen.

    Chère Mélissa,

    J'ai posté le journal de jeu qu'ils m'ont fourni et tout le monde voit bien qu'aucun gain n'a été crédité.

    Voici la confirmation du support Bitcoin Penguin que les gains n'ont pas été payés :

    Une simple demande de LCB au représentant du casino demandant mes journaux de jeu ne devrait pas être difficile à obtenir.

    Tout ce qu'ils ont à faire est de fournir mes journaux de jeu montrant que la victoire a été créditée, est-ce difficile ? La raison pour laquelle ils ne fournissent pas cela est qu’ils savent parfaitement que rien n’a été crédité.

    A tous les membres du LCB, vous pouvez tirer votre propre conclusion ici : voici encore une fois la preuve démontrant clairement qu'aucun gain n'a été crédité (voir captures d'écran)

    Tout ce que je demande à LCB, c'est d'obtenir mes journaux de jeu et vous remarquerez que les gains n'ont pas été payés. S'ils ne le fournissent pas, il est alors clair comme le jour que mes gains ont été volés.

  • Original Anglais Traduction Français

    HERE IS EVIDENCE CLEARLY SHOWING MY WIN WAS STOLEN:

     

    VOICI UNE PREUVE MONTRANT CLAIREMENT QUE MON GAGNANT A ÉTÉ VOLÉ :

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Melissa,

    Kindly just ask the casino rep for my game logs and show him the evidence whereby his support team confirmed that the winnings weren't paid.

    A fraudulent casino will always find excuses not to provide information such as game logs to this forums moderators.

    This is what this forum is here for, i.e. to review evidence from player and casino and provide an impartial opinion/decision based on the evidence provided and not to listen to hearsay from either parties.

    Thanks.

    Salut Mélissa,

    Veuillez simplement demander au représentant du casino mes journaux de jeu et lui montrer la preuve par laquelle son équipe d'assistance a confirmé que les gains n'ont pas été payés.

    Un casino frauduleux trouvera toujours des excuses pour ne pas fournir des informations telles que des journaux de jeu aux modérateurs de ce forum.

    C'est à cela que sert ce forum, c'est-à-dire examiner les preuves du joueur et du casino et fournir une opinion/décision impartiale basée sur les preuves fournies et ne pas écouter les ouï-dire des deux parties.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear BeGavin02,

    The casino rep was informed about the game logs you provided. We did our best to help you but this is casino's final decision and we can't change it. We tried to get as much info as we could, but our hands are tight. This brand is already on our Warning list so our members are warned about this brand a long time ago.

    There is no point in repeating the same thing over and over again. Please check the casino T&C first before you deposit. 

    Cher BeGavin02,

    Le représentant du casino a été informé des journaux de jeu que vous avez fournis. Nous avons fait de notre mieux pour vous aider, mais c'est la décision finale du casino et nous ne pouvons pas la changer. Nous avons essayé d’obtenir autant d’informations que possible, mais nous avons les mains serrées. Cette marque figure déjà sur notre liste d'avertissement, nos membres sont donc prévenus depuis longtemps.

    Cela ne sert à rien de répéter encore et encore la même chose. Veuillez vérifier les conditions générales du casino avant de déposer.

  • Original Anglais Traduction Français

    Addressed to bitcoin penguin
    you are arrogant scammers and deceived a lot of people and caused a lot of moral harm. Apart from a curse, I can wish you nothing.

    Adressé au pingouin Bitcoin
    vous êtes des escrocs arrogants, vous avez trompé beaucoup de gens et causé beaucoup de tort moral. A part une malédiction, je ne peux rien te souhaiter.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Melissa,

    Can you kindly try one last time to get in touch with the bitcoin penguin rep, I know they won't provide the game logs to the forum moderators as they are well aware that my winnings weren't credited.

    Perhaps he will change his mind and try to get my winnings paid as I had been a loyal customer for over 3 years .

    Also could you kindly try to get in touch with a softswiss rep as here are the screenshots from their website showing that they do assist with complaints resolution on behalf of their clients i.e. bitcoin penguin.

    Thank you for the assistance

    Salut Mélissa,

    Pouvez-vous essayer une dernière fois de contacter le représentant de Bitcoin Penguin, je sais qu'ils ne fourniront pas les journaux de jeu aux modérateurs du forum car ils savent bien que mes gains n'ont pas été crédités.

    Peut-être qu'il changera d'avis et tentera de me faire payer mes gains car je suis un client fidèle depuis plus de 3 ans.

    Pourriez-vous également essayer de contacter un représentant de softswiss, car voici les captures d'écran de leur site Web montrant qu'ils aident à résoudre les plaintes au nom de leurs clients, par exemple Bitcoin Penguin.

    Merci pour votre aide

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi BeGavin02,

    There is no need in contacted them over and over again when we'll get always the same answers. I'm really sorry but there is nothing further we can do for you. We helped you to get the answers, we brought everything to the casino's attention but the rest is out of our hands. Bitcoin Penguin did give you bonuses and free spins just because you were their customer for a long time. 

    We need to close this topic since there is no point in repeating the same thing over and over again. 

    Salut BeGavin02,

    Inutile de les contacter encore et encore car nous obtiendrons toujours les mêmes réponses. Je suis vraiment désolé, mais nous ne pouvons rien faire de plus pour vous. Nous vous avons aidé à obtenir les réponses, nous avons tout porté à l'attention du casino mais le reste est hors de notre contrôle. Bitcoin Penguin vous a offert des bonus et des tours gratuits simplement parce que vous étiez leur client depuis longtemps.

    Nous devons clore ce sujet car cela ne sert à rien de répéter encore et encore la même chose.

  • Original Anglais Traduction Français

    I am very disheartened and I hope that players read this post before throwing their money away at this casino.

    They will eventually steal your funds and not pay your winnings, this is a classic example of an unlicensed and fraudulent establishment.

    Thank you LCB for the time and effort you have put in to try and assist me with this complaint, much appreciated .

    Je suis très découragé et j'espère que les joueurs liront cet article avant de jeter leur argent dans ce casino.

    Ils finiront par voler vos fonds et ne paieront pas vos gains, c'est un exemple classique d'établissement sans licence et frauduleux.

    Merci LCB pour le temps et les efforts que vous avez consacrés pour essayer de m'aider avec cette plainte, très appréciés.

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