Fil de discussion sur l'assistance et les plaintes du groupe Betsson

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Dernier message fait il y a environ 7 mois par Complaints Moderator
BetssonGroupAffiliates
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  • BetssonGroupAffiliates
  • Malta Représentant du casino 13
  • actif la dernière fois il y a environ 25 jours

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  • Original Anglais Traduction Français

    well i got an email rejected again my debit card now they ask i sign it twice.i did all again.. lets see.what they said.

    eh bien, j'ai reçu un e-mail rejeté à nouveau, ma carte de débit maintenant, ils me demandent de la signer deux fois. J'ai tout refait... voyons voir. ce qu'ils ont dit.

  • Original Anglais Traduction Français

    my debit card photo with all they ask was rejected again. and i was taklking with brubank. i have made several deposits with this debit card.

    ma photo de carte de débit avec tout ce qu'ils demandent a de nouveau été rejetée. et je parlais avec Brubank. j'ai effectué plusieurs dépôts avec cette carte de débit.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi indiana

    Thanks for updating us and being transparent about this whole situation. It can be frustrating when you experience a rejection from a debit card verification application. It may be that the information or the documents you submitted were incomplete or incorrect. To make sure that your application is accepted, you should double check all the information you provided and make sure that it is accurate before submitting it again. It is essential to have a clear image of the debit card and all its elements visible in the frame for successful verification. Additionally, make sure that all the documents you have sent are in the right format and have been signed where necessary. 

    Could you also send via PM what you are sending to them for verification? This way we can have an honest judgment on the whole situation at hand.

    Thanks!

    Salut Indiana ,

    Merci de nous avoir informés et d'avoir été transparent sur toute cette situation. Il peut être frustrant de subir un rejet d’une demande de vérification de carte de débit. Il se peut que les informations ou les documents que vous avez soumis soient incomplets ou incorrects. Pour vous assurer que votre candidature est acceptée, vous devez vérifier toutes les informations que vous avez fournies et vous assurer qu'elles sont exactes avant de les soumettre à nouveau. Il est essentiel d'avoir une image claire de la carte de débit et de tous ses éléments visibles dans le cadre pour une vérification réussie. De plus, assurez-vous que tous les documents que vous avez envoyés sont dans le bon format et ont été signés si nécessaire.

    Pourriez-vous également envoyer par MP ce que vous leur envoyez pour vérification ? De cette façon, nous pouvons avoir un jugement honnête sur l’ensemble de la situation.

    Merci!

  • Original Anglais Traduction Français
    KingNemo wrote

    Hi indiana

    Thanks for updating us and being transparent about this whole situation. It can be frustrating when you experience a rejection from a debit card verification application. It may be that the information or the documents you submitted were incomplete or incorrect. To make sure that your application is accepted, you should double check all the information you provided and make sure that it is accurate before submitting it again. It is essential to have a clear image of the debit card and all its elements visible in the frame for successful verification. Additionally, make sure that all the documents you have sent are in the right format and have been signed where necessary. 

    Could you also send via PM what you are sending to them for verification? This way we can have an honest judgment on the whole situation at hand.

    Thanks!

    Hi nemo.thanks for read me like i told u before. i have been verified twice in january 5 and january 11.suddenly i won 400k argentine pesos.and all this hell start. i hace deposit with this debit card that now every day since 29 december i guess.i sent them photos and rejected them no one call me like i ask.looks like they dont want me play there anymore.but yes i can deposit but forget of withdraw if i win. yes sure i would sent you via pm. the photos i sent by their specificactions in spanish.By the way i got tired of the and fill like you said a complaint now on MGA.

    KingNemo a écrit

    Salut Indiana ,

    Merci de nous avoir informés et d'avoir été transparent sur toute cette situation. Cela peut être frustrant lorsque vous rencontrez un rejet d’une demande de vérification de carte de débit. Il se peut que les informations ou les documents que vous avez soumis soient incomplets ou incorrects. Pour vous assurer que votre candidature est acceptée, vous devez vérifier toutes les informations que vous avez fournies et vous assurer qu'elles sont exactes avant de les soumettre à nouveau. Il est essentiel d'avoir une image claire de la carte de débit et de tous ses éléments visibles dans le cadre pour une vérification réussie. De plus, assurez-vous que tous les documents que vous avez envoyés sont dans le bon format et ont été signés si nécessaire.

    Pourriez-vous également envoyer par MP ce que vous leur envoyez pour vérification ? De cette façon, nous pouvons avoir un jugement honnête sur l’ensemble de la situation.

    Merci!

    Salut Nemo, merci de m'avoir lu comme je te l'ai déjà dit. J'ai été vérifié deux fois le 5 janvier et le 11 janvier. Soudain, j'ai gagné 400 000 pesos argentins. Je dois déposer avec cette carte de débit, tous les jours depuis le 29 décembre, je suppose. Je leur ai envoyé des photos et je les ai rejetées. Personne ne m'appelle comme je le demande. On dirait qu'ils ne veulent plus que je joue là-bas. Mais oui, je peux déposer mais oublier me retirer si je gagne. oui, bien sûr, je vous l'aurais envoyé par MP. les photos que j'ai envoyées par leurs spécifications en espagnol. Au fait, j'en ai eu marre et j'ai rempli comme vous l'avez dit une plainte maintenant sur MGA.

  • Original Anglais Traduction Français

    @Kingnemo sent u PM i try to upload photo from my phone to sent u pm.but error comes how can i do it?to sent you the screenshoots?

    @Kingnemo vous a envoyé un MP, j'essaie de télécharger une photo depuis mon téléphone pour vous l'envoyer en MP. Mais une erreur survient, comment puis-je le faire ? Pour vous envoyer les captures d'écran ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi indiana,

    Please refer to PM, I have responded to you. You may send to our support email. Thanks. 

    Salut Indiana ,

    Merci de vous référer au MP, je vous ai répondu. Vous pouvez envoyer à notre e-mail d'assistance. Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    @kingnemo.hi i dont if i ddo it well i sent u PM with a link of the images i sent today and yesterday

    @kingnemo.hi je ne le fais pas si je le fais bien, je t'ai envoyé un MP avec un lien des images que j'ai envoyées aujourd'hui et hier

  • Original Anglais Traduction Français

    read you message @kingnemo must said thank you from here because i cant sent more PM Hourly limit reached, please try later

    i have sent only i have sent them in only 2 days.today i was rejected 3 times.and must repit i have deposit with that debit card and have all my account with utility bill, DNI (national document) all .all they ask them this start whenn i won 400 k and then 800 k. and until today they aceppted my deposits but not withdrawn.if was like they said their mistake veryfing my account twice.not mine they should not take my deposits because if im not allow for withdraw (wich i was until i won) they should not allow me to make deposits.they were rogue with me.very smart people.they should give me my deposits back. like i said they should tell me we are not gonna allow u withdraw no deposit please.im so piss of.thank nemo anchi LCB TEAM  etc.for helping me

    lisez votre message @kingnemo doit vous remercier d'ici car je ne peux pas envoyer plus de MP Limite horaire atteinte, veuillez essayer plus tard

    je les ai envoyés seulement, je les ai envoyés en seulement 2 jours. aujourd'hui, j'ai été rejeté 3 fois. et je dois repiter, j'ai un dépôt avec cette carte de débit et j'ai tout mon compte avec une facture de services publics, un DNI (document national) tout. cela a commencé quand j'ai gagné 400 k puis 800 k. et jusqu'à aujourd'hui, ils ont accepté mes dépôts mais ne les ont pas retirés. Si c'était comme s'ils avaient dit leur erreur en vérifiant mon compte deux fois. Ce n'est pas le mien, ils ne devraient pas accepter mes dépôts car si je n'autorise pas le retrait (ce que j'étais jusqu'à ce que je gagne), ils ne devraient pas autoriser moi de faire des dépôts. ils étaient des voyous avec moi. des gens très intelligents. ils devraient me rendre mes dépôts. comme je l'ai dit, ils devraient me dire que nous n'allons pas vous permettre de retirer aucun dépôt s'il vous plaît. Je suis tellement chié. Merci à Nemo Anchi LCB TEAM, etc. de m'avoir aidé.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi indiana

    We received the images. Thank you. 

    After carefully reviewing the images, we have identified an issue that needs to be addressed. We kindly ask that you sign on the back of the card with the blue and white stripes, as illustrated in the image below and circled for reference. To ensure the card is properly affixed, please use a pen to sign and not a separate paper. We believe this action will resolve all your issues.

     

     

    Thank you!

    Salut Indiana ,

    Nous avons reçu les images. Merci.

    Après avoir soigneusement examiné les images, nous avons identifié un problème qui doit être résolu. Nous vous demandons de bien vouloir signer au dos de la carte avec les rayures bleues et blanches, comme illustré dans l'image ci-dessous et encerclées pour référence. Pour vous assurer que la carte est correctement apposée, veuillez utiliser un stylo pour signer et non un papier séparé. Nous pensons que cette action résoudra tous vos problèmes.

    Merci!

  • Original Anglais Traduction Français

    done lets see what happened

    c'est fait, voyons ce qui s'est passé

  • Original Anglais Traduction Français

    account verified i cant belive it. lost all that money for stupid sign thanks lcb

    compte vérifié, je n'arrive pas à y croire. J'ai perdu tout cet argent pour un panneau stupide, merci LCB

  • Original Anglais Traduction Français

    so much money lost.whi they just not explain me like anchi and nemo said... u may close this.thank u nemo and anchi

    tellement d'argent perdu. Alors qu'ils ne m'expliquent tout simplement pas comme Anchi et Nemo l'ont dit... vous pouvez fermer ceci. Merci Nemo et Anchi

  • Original Anglais Traduction Français

    SUPPORT AWFULL HOW CAN ANCHI AND U EXPLAIN ME AND THEY NOT? EVEN WHEN I TALK VIA PHONE THEY SPEAK SPANISH LIKE ME.

    SUPPORT AWFULL COMMENT ANCHI ET U PEUVENT-ILS M'EXPLIQUER ET ILS NE PAS ? MÊME QUAND JE PARLE PAR TÉLÉPHONE, ILS PARLENT ESPAGNOL COMME MOI.

  • Original Anglais Traduction Français

    I ask nemo show me the way like u did and anchi  did with a photo etc.they didnt.

    Je demande à Nemo de me montrer le chemin comme tu l'as fait et Anchi l'a fait avec une photo, etc.

  • Original Anglais Traduction Français

    Awesome! Thanks very much for letting us know. Glad it has been sorted. smiley

    Génial! Merci beaucoup de nous l'avoir fait savoir. Heureux que cela ait été réglé. smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    yes anchi.but you know how can they dont know how to explain me so many days.and you and nemo did it?i still think i got verified coz i said i was conna talk to lcb.and made a complaint on MGA i just pust a sign on the card... like u and nemo said... they never told me that. im from argentina very poor.sad i couldnt withdraw that money for a stupis sign on debit card.aniway thank you both and all LCB  team.

    oui anchi. mais tu sais comment peuvent-ils ne pas savoir comment m'expliquer tant de jours. et toi et Nemo l'avez fait ? Je pense toujours que j'ai été vérifié parce que j'ai dit que j'allais parler à LCB. et j'ai déposé une plainte sur MGA, je viens de le faire. mets un signe sur la carte... comme toi et Nemo l'avez dit... ils ne me l'ont jamais dit. Je viens d'Argentine très pauvre. Triste, je n'ai pas pu retirer cet argent pour une signature stupide sur une carte de débit. Merci à vous deux et à toute l'équipe LCB.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi indiana

    Sorry you had to go through this process. It's a shame that something so minor caused such a disruption. Thankfully, we were able to get it sorted out and now the case can be closed. Thank you for your patience.

    Salut Indiana ,

    Désolé, vous avez dû suivre ce processus. C'est dommage que quelque chose d'aussi mineur ait provoqué une telle perturbation. Heureusement, nous avons pu régler le problème et l'affaire peut désormais être classée. Merci pour votre patience.

  • Original Anglais Traduction Français

    I have a verification issue there as well. I needed some time to provide with "Proof of address" to them, so I asked them to restrict my account from making bets to not lose any money. They fulfilled my request in 1hour or so.

    But they blocked my account the next day due to suspicious game activity. Not because I won ~1.5k out of ~270 USD or so. You haven't any chances as well. I'm from Ukraine and 99% sure that blocked me because of it. They just hate players from poor countries. They prefer to deal with players from tier1 countries.

     

    Just look how it sounds:
    during thoroughly checking your gaming activity and account our Risk Management have made a decision that you are no longer allowed to play on our platform. We will refund your deposited amount and close your account(12.1 point of our GTC).
    Note that this decision is final and cannot be reconsidered.

     

    Regards,

    BETSSEN TEAM.

    J'ai également un problème de vérification. J'avais besoin d'un peu de temps pour leur fournir un « justificatif de domicile », alors je leur ai demandé d'empêcher mon compte de faire des paris afin de ne pas perdre d'argent. Ils ont répondu à ma demande en 1 heure environ.

    Mais ils ont bloqué mon compte le lendemain en raison d'une activité de jeu suspecte. Pas parce que j'ai gagné environ 1,5k sur environ 270 USD. Vous n'avez aucune chance non plus. Je viens d'Ukraine et je suis sûr à 99% que cela m'a bloqué à cause de cela. Ils détestent simplement les joueurs des pays pauvres. Ils préfèrent traiter avec des joueurs de pays de niveau 1.

    Regardez à quoi ça ressemble :
    lors d'une vérification approfondie de votre activité de jeu et de votre compte, notre gestion des risques a pris la décision que vous n'êtes plus autorisé à jouer sur notre plateforme. Nous vous rembourserons le montant déposé et clôturerons votre compte (12.1 point de nos CGV).
    Notez que cette décision est définitive et ne peut être reconsidérée.

    Salutations,

    L'ÉQUIPE BETSSEN.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Jordan Wynn,

    Could you please send us your Casino Username via private message so we can check with Casino Rep what is happening with your account?

    Thank you in advance.

     

    Bonjour Jordan Wynn ,

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions vérifier avec le représentant du casino ce qui se passe avec votre compte ?

    Merci d'avance.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Jordan Wynn,

    We are still waiting for your credentials. Please send us via private message to be able to help you.

    Thank you.

    Bonjour Jordan Wynn ,

    Nous attendons toujours vos identifiants. Merci de nous envoyer par message privé pour pouvoir vous aider.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Jordan Wynn,

    We will be closing this complaint due to inactivity of submitter.

     

    Bonjour Jordan Wynn ,

    Nous clôturerons cette plainte en raison de l'inactivité du demandeur.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi group i have a complaint about betsson argentina.is not the first one. well im gonna tell you what happened... i was playing deposit and have some luck and wing like 200k argentina pesos.(wich is like 200 houndreds dollars a lot here we are broke in argentina.. ok the schedule says 2 to 5 bussines day to get paid... while i was waiting i manage to with draw small amount 1k of argentina pesos(is 1 singles dollar) the process faster that 1 k argentine pesos than the 200k argentine pesos i was waiting to get process.example the payment of 200k argentine pesos was made 3 days after i made the withdraw of 1 k of argentina pesos.. the 1 k payment was paid in 24 hs the 200k was paid like 7 days laters... thats rogue.i think they use that to one cancel withdraw and end it up loosing it.yesterday happened to me the same was waiting 24 hs to get process a payment of 200k never get process so i did the same managed to to win 1 k and guess what the y process faster... i went to live support and ask about that... they dont give any answer... i was playing live spanish roulette... i said to spanish dealer hi" and he insulted me and block me... from chat... im a regular player dealers know me the one who was being dealer on bj ask why he block me? he said because i want too" by they way when i said hi he insulted me and block me"went to live chat of roulette support wich is in english i get so upset i couldnt play well... live chat roulette sent to casino supprt(betsson) and betsson ask me round time etc when it happened.. so i went again to live chat roulette and this is what they said(

    • l tiempo de espera está siendo superior a lo habitual. Gracias por tu paciencia.
    • Hello, thank you for contacting live support.
    Is there anything i could possibly assist you with?
    • yes sure
    yesterday i was ban
    by a croupier
    for saying him hello
    and then he insult me and ban me
    i would like the round of that
    • Please allow me some time to check.
    • im making a claim
    to my casino and requested me that
    also i wil go to evolution and mga
    to make a claim
    my casino is betsson
    • Thank you for waiting, dear player, you have been blocked due to inappropriate messages, also there was a spam detected from you, casino will not request any information from our end to unblock your chat privileges, feel free to contact them regarding unblock, please note that casino’s customer support team can be contacted from the main page. Please search for the “Help” or “Contact us” sections on the main page of your casino.
    Is there anything else I can help you with?
    • Giorgi
    idnt insult him
    or make any spam
    the ther dealer who was in bj
    ask why he block me?
    and he said coz i want to
    anyway giorgi im only asking you
    the round he block me
    • Dear player, does not matter who is insulted from the message, if the message is inappropriate that results in a block, in every situation, you have to contact your casino customer support and ask this questions to them, live support is unable to provide any assistance regarding chat restrictions, your account is fully managed by customer support unit, please contact them and ask this directly to them.
    • to my casino?
    ask it?
    • Casino customer support unit, contact information can be found on the main page.
    •  
    • so i went to betsson etc etc and ask a refund of my money...not aceptable a dealer insult you block you for nothing... live chat roulette you can see what they respond to me. and why by their T Y C not paid in form and time is a rogue way to the player ended up loosing.big cashouts they delay more than the should by their tyc small like 1 dollar (1000 argentine pesos) do it properly... last time they didnt paid me coz my debit card wasnt sign in tha back... but they took every single deposit.i know lcb team will said he never appears and when he appears is making a claim.sorry team i have medical issued and i have lost the password recently i could find it.i have to die in betsson being argentinian coz the economy is broke and casinos of other country are not longer acepting argentine players and to be honest with all of you... i cant play in dollars even if a could... imagine that minimum deposit or withdraw in betsson is 1000 pesos(1 dollar) or second high bill in argentina...  i did all contact betsson support everyone the supervisor never is there... they said they call you if u requested a call never do it.. this is insane how they treat their clients.so if LCB teamcould help me i will be very gratefull or if there any rep of betsson and explain me why of all mentioned be thankfull too.

    Salut le groupe, j'ai une plainte concernant Betsson Argentine. Ce n'est pas la première. eh bien, je vais vous dire ce qui s'est passé... je jouais au dépôt et j'ai eu de la chance et j'ai gagné comme 200 000 pesos argentins. (ce qui représente 200 dollars beaucoup, ici, nous sommes fauchés en Argentine.. ok, le programme dit 2 à 5 bussines jour pour être payé... pendant que j'attendais, j'arrive à retirer une petite quantité de 1 000 pesos argentins (soit 1 dollar pour célibataires), le processus est plus rapide que 1 000 pesos argentins que les 200 000 pesos argentins que j'attendais pour obtenir le processus. le paiement de 200 000 pesos argentins a été effectué 3 jours après avoir effectué le retrait de 1 000 pesos argentins.. le paiement de 1 000 pesos a été payé en 24 heures, les 200 000 ont été payés environ 7 jours plus tard... c'est un voyou. je pense qu'ils utilisent ça à un, annuler le retrait et finir par le perdre. Hier, il m'est arrivé la même chose, j'attendais 24 heures pour traiter un paiement de 200 000 $, je n'ai jamais reçu de processus, alors j'ai fait la même chose, j'ai réussi à gagner 1 000 $ et à deviner ce qu'ils traitent plus rapidement. .. je suis allé voir le support en direct et j'ai posé des questions à ce sujet... ils ne donnent aucune réponse... je jouais à la roulette espagnole en direct... j'ai dit au croupier espagnol bonjour" et il m'a insulté et m'a bloqué... du chat ... je suis un joueur régulier, les dealers me connaissent, celui qui était dealer sur bj demande pourquoi il me bloque ? il a dit parce que je veux aussi "d'ailleurs quand j'ai dit bonjour, il m'a insulté et m'a bloqué" je suis allé au chat en direct du support de roulette qui est en anglais, je suis tellement contrarié que je n'ai pas pu bien jouer... chat en direct roulette envoyé au support du casino (Betsson) et Betsson me demandent l'heure, etc., quand cela s'est produit.. alors je suis retourné au chat en direct sur la roulette et voici ce qu'ils ont dit (

    • Le temps d'attente est si vous êtes supérieur à l'habituel. Merci pour votre paix.
    • Bonjour, merci d'avoir contacté le support en direct.
    Y a-t-il quelque chose que je pourrais vous aider ?
    • oui bien sûr
    hier j'étais banni
    par un croupier
    pour lui avoir dit bonjour
    et puis il m'a insulté et m'a banni
    j'aimerais avoir le tour de ça
    • S'il vous plaît, accordez-moi un peu de temps pour vérifier.
    • je fais une réclamation
    à mon casino et m'a demandé que
    j'irai aussi à Evolution et MGA
    faire une réclamation
    mon casino est Betsson
    • Merci d'avoir attendu, cher joueur, vous avez été bloqué en raison de messages inappropriés, un spam a également été détecté de votre part, le casino ne demandera aucune information de notre part pour débloquer vos privilèges de chat, n'hésitez pas à les contacter concernant le déblocage, s'il vous plaît notez que l'équipe de support client du casino peut être contactée à partir de la page principale. Veuillez rechercher les sections « Aide » ou « Contactez-nous » sur la page principale de votre casino.
    Y a-t-il autre chose que je puisse vous aider ?
    • Giorgi
    je ne l'ai pas insulté
    ou faire du spam
    le dealer qui était en bj
    demande pourquoi il me bloque ?
    et il a dit parce que je veux
    de toute façon Giorgi, je ne fais que te le demander
    le tour, il me bloque
    • Cher joueur, peu importe qui est insulté par le message, si le message est inapproprié et entraîne un blocage, dans toutes les situations, vous devez contacter le support client de votre casino et leur poser ces questions, le support en direct n'est pas en mesure de fournir des réponses. assistance concernant les restrictions de chat, votre compte est entièrement géré par l'unité de support client, veuillez les contacter et leur demander cela directement.
    • à mon casino ?
    demande-le?
    • Unité de support client du casino, les coordonnées peuvent être trouvées sur la page principale.
    • alors je suis allé chez betsson etc etc et demander un remboursement de mon argent...pas acceptable une insulte de croupier tu te bloques pour rien... live chat roulette tu peux voir ce qu'ils me répondent. et pourquoi, par leur TYC non payé sous la forme et dans le temps, le joueur a fini par perdre. Les gros retraits, ils retardent plus que prévu par leur tyc petit comme 1 dollar (1000 pesos argentins), faites-le correctement... la dernière fois ils ne m'ont pas payé parce que ma carte de débit n'était pas signée à l'arrière... mais ils ont pris chaque dépôt. Je sais que l'équipe LCB dira qu'il n'apparaît jamais et quand il apparaît, il fait une réclamation. Désolé, l'équipe, j'ai un certificat médical et j'ai J'ai perdu le mot de passe récemment, j'ai pu le trouver. Je dois mourir à Betsson étant argentin parce que l'économie est en faillite et que les casinos d'autres pays n'acceptent plus les joueurs argentins et pour être honnête avec vous tous... je ne peux même pas jouer en dollars si vous pouviez... imaginez que le dépôt minimum ou le retrait sur Betsson soit de 1 000 pesos (1 dollar) ou la deuxième facture élevée en Argentine... j'ai tous contacté Betsson pour soutenir tout le monde, le superviseur n'est jamais là... ils ont dit qu'ils vous appelaient si vous avez demandé un appel, ne le faites jamais... c'est fou la façon dont ils traitent leurs clients. donc si l'équipe LCB pouvait m'aider, je serai très reconnaissant ou s'il y a un représentant de Betsson et expliquez-moi pourquoi de tout ce qui est mentionné, soyez également reconnaissant.
  • Original Anglais Traduction Français

    BTW if LCB team request it i have my chat with betsson also,but is in spanish.

    BTW, si l'équipe LCB le demande, j'ai également ma conversation avec Betsson, mais elle est en espagnol.

  • Original Anglais Traduction Français

    I am not surprised at all, when I read something like this. Their best offer for newbies is 30 free spins(0,03$ per spin!!!)Too many complaints and bad critics.That's why Betssen casino tries to bribe for a good review on CasinoGuru.They pay 30 free spins or even more,but i am not Judas Iscariot, and rated casinos with 0 points .. in act of revenge, they blocked my account...

    Je ne suis pas du tout surpris quand je lis quelque chose comme ça. Leur meilleure offre pour les débutants est de 30 tours gratuits (0,03 $ par tour !!!) Trop de plaintes et de mauvaises critiques. C'est pourquoi le casino Betssen essaie de soudoyer pour une bonne critique sur CasinoGuru. Ils paient 30 tours gratuits ou même plus, mais je ne suis pas Judas Iscariot, et j'ai noté les casinos avec 0 point .. en guise de vengeance, ils ont bloqué mon compte...

    2.9/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    if u read well my post.i know my english is not excellent.. they said "it doesnt matter who insult( means dealer or i) they got no comp points all casinos have it... no bonus.they are sponsor of boca junior football team" all the day on argentine tv... they got this sistem.. u won 1000k argentina pesos they process payment properly... 1000 k argentina pesos is one dam dollar... you got to wait 2 or 5 bussnes days... but if u win 200000 k argentine pesos(2000 houndred dollars) they will ask u adn or u will have to wait 8 days... not 2 or 5... is one of 3 legal" argentine casinos came en 2022.. i dont know were u from but here 200000k(200 usd)its a lot our economy is broke... i ask who regulated them to support they denied to tell me.i searcj on internet and its MGA but i dont know how to make a claim there... and support is from peru live chat support is from peru and im from argentina... they dont got also the option "block my withdraw" men im getting steal since i sign up there to run of ilegal casino group 88 i guess they called it here... dealer insult you ban you from say hi" u must go to live roulette chat wich is spanish also the dealers but support chat is in english... i want my deposits back.im 38 years old... never experienced when i could play casinos like bet365 or casinos like them this experience... its like you have not security they do what they wont

    si vous lisez bien mon message, je sais que mon anglais n'est pas excellent.. ils ont dit "peu importe qui insulte (c'est-à-dire croupier ou moi), ils n'ont pas de points comp, tous les casinos l'ont... pas de bonus. ils sont sponsor de Boca équipe de football junior "toute la journée à la télévision argentine... ils ont ce système... vous avez gagné 1 000 000 pesos argentins, ils traitent le paiement correctement... 1 000 000 pesos argentins, c'est un dollar... vous devez attendre 2 ou 5 bus. jours... mais si vous gagnez 200 000 k pesos argentins (2 000 dollars), ils vous le demanderont et vous devrez attendre 8 jours... pas 2 ou 5... est l'un des 3 casinos argentins légaux arrivés en 2022.. je ne sais pas d'où tu viens mais ici 200 000 000 000 (200 USD), c'est beaucoup, notre économie est en faillite... je demande qui les a réglementés pour les soutenir, ils ont refusé de me le dire. Je recherche sur Internet et son MGA mais je ne sais pas comment faire une réclamation là-bas... et le support vient du Pérou, le support par chat en direct vient du Pérou et je viens d'Argentine... ils n'ont pas non plus l'option "bloquer mon retrait", les hommes, je me fais voler depuis que je m'inscris là-bas pour courir groupe de casino illégal 88, je suppose qu'ils l'ont appelé ici... insulte du croupier, vous vous interdisez de dire bonjour "vous devez aller au chat de roulette en direct qui est en espagnol aussi les croupiers mais le chat d'assistance est en anglais... je veux récupérer mes dépôts. J'ai 38 ans... je n'ai jamais vécu quand je pouvais jouer à des casinos comme Bet365 ou à des casinos comme eux, cette expérience... c'est comme si vous n'aviez pas de sécurité, ils font ce qu'ils ne veulent pas.

  • Original Anglais Traduction Français
    Dejan Stamenkovic wrote

    I am not surprised at all, when I read something like this. Their best offer for newbies is 30 free spins(0,03$ per spin!!!)Too many complaints and bad critics.That's why Betssen casino tries to bribe for a good review on CasinoGuru.They pay 30 free spins or even more,but i am not Judas Iscariot, and rated casinos with 0 points .. in act of revenge, they blocked my account...

    maybe im gonna be block... but like i told them i have all records if i have to call tv something.so anyine get robbed i will.. btw they dont give you free spins nothing here.. not even in your bday a free chip..

    Dejan Stamenkovic a écrit

    Je ne suis pas du tout surpris quand je lis quelque chose comme ça. Leur meilleure offre pour les débutants est de 30 tours gratuits (0,03 $ par tour !!!) Trop de plaintes et de mauvaises critiques. C'est pourquoi le casino Betssen essaie de soudoyer pour une bonne critique sur CasinoGuru. Ils paient 30 tours gratuits ou même plus, mais je ne suis pas Judas Iscariot, et j'ai noté les casinos avec 0 point .. en guise de vengeance, ils ont bloqué mon compte...

    peut-être que je vais être bloqué... mais comme je leur ai dit, j'ai tous les enregistrements si je dois appeler la télévision quelque chose. donc n'importe qui se fera voler, je le ferai.. d'ailleurs, ils ne vous donnent pas de tours gratuits, rien ici.. pas même pendant votre anniversaire. puce gratuite..

    2.9/ 5

  • Original Anglais Traduction Français
    • Yes, it was blocked by a chat moderator.
    • well it was not
    check
    videos
    dealer block me
    he said so
    • Dear player, your chat privileges were disabled due to inappropriate messages in public chat.
    Please be informed that enabling chat privileges action is performed on Casino's side. We kindly ask you to contact Casino's Customer Support team for further assistance. Contact details may be found on the main web page of the casino you are using to play, search for "contact us" or "about us" sections.
    • ?
    i didnt insult or spam nobody
    like i told u before
    check videos
    • I clearly see that you have used inappropriate words.
    • yes? like how?
    i said in spanish
    hey hi
    here comes the champion
    • I clearly see all your messages, dear player.
    • ok show it to me
    when im insulting him
    • Please note that the activation of chat privileges is handled by the casino's team. We kindly request you to reach out to the Casino's Customer Support team for additional assistance in this matter.
    • i did
    and they ask
    me
    time etc
    when i was banned
    show me.were
    • Your casino will be able to help you out regarding this,
    • i have been unedacated
    with the dealer
    • Is there anything else that I can help you with?
    • they are working on that
    yes
    you can show me
    where i insult or spam
    dealer
    or others?
    • I can not share those words here, dear player.
    • like u said?
    no please
    tell me
    • Your casino will be able to provide further assistance regarding this.
    Dear player, I am only able to provide assistance regarding the game itself. Are there any game related questions I can assist you with in private chat?
    • i havent said nothing
    bad
    insult etc
    you r lying
    its evolution this right?
    im gonna make a claim
    and you will have to show
    • I have checked the transcripts, dear player.
    • were i have insulted the dealer
    ok
    i said
    hi there champion
    he ban me
    and insulted me
    the other dealer
    on bj ask for why he ban me
    he said i ban him coz i want too
    are u listyen
    and seing the video?
    • Dear player, there are improper words used by you.
    • have u seen the video
    noelle?
    listen the words of him in spanish
    • You have called the dealer "cuckold"
    • transcript that
    • Dear player, I truly understand your frustration but I need to inform you that according to our company's policy, it is prohibited to use any type of strong language or express rude behavior towards anyone.
    • ?
    cuckold?
    no
    • Yes, dear player.
    • show me that
    put
    that on chat
    • "see you cuckold"- that is the message.
    • no
    • You can ask for the transcripts from the casino.
    • i never
    • Please, go to the home page of the website you are now playing from in order to get the contact information and to talk to the casino customer service directly.
    • betsson?
    already did it
    • Yes, dear player.
    Please be informed that enabling chat privileges action is performed on Casino's side. We kindly ask you to contact Casino's Customer Support team for further assistance. Contact details may be found on the main web page of the casino you are using to play, search for "contact us" or "about us" sections.
    • sent me
    here
    all you said
    cuckold
    ?
    • Yes, you typed that in chat.
    • does not a word here in argentina
    • Is there anything else that I can help you with?
    • impossible
    we speak spanish
    • Dear player, I am only able to provide assistance regarding the game itself. Are there any game related questions I can assist you with in private chat?
    • whats a private chat?
    • This chat is the private chat.
    • yes that u are wrong
    we dont use that words in argentina
    and he insulted me
    not writing
    with his words
    transcript that
    do you know speak english?
    sorry
    spanish?
    • Dear player, can you please tell me the name of the dealer, the time, the table? You have been banned for being rude.
    Dear player, it's important to bring to your attention that our support is available exclusively in English. If you require assistance, we kindly advise you to get in touch with your casino's customer support team, who will be able to assist you in your preferred language.
    • name like i told you
    cant remember
    time you just give it to me
    he banned me
    • I gave you the time when the chat moderator has blocked you.
    • wasnt chat moderator
    coz he says i ban killy
    and i see how he put finger on a keyboard
    • Dear player, the dealer is unable to block anyone.
    • or something and block me
    u should see the video
    i hold on
    • The dealer doesn't have the ability to block anyone. If you have any concerns, feel free to reach out for casino support.
    • the dealer
    block me
    chat support speak english
    not spanish
    check video
    Noelle
    please
    • Dear player, could you please provide me with the time frame of the round which you want me to check? - It should be something like this pattern - #XX:XX:XX
    • the only thing chat moderator speak is english
    and often speaks
    when the ball dont spins 3 time and avoid the bet
    • Dear player, could you please provide me with the time frame of the round which you want me to check? - It should be something like this pattern - #XX:XX:XX
    • Your chat was blocked at 06:23:40 UTC yesterday.
    there
    i was ban
    do you speak spanish?
    • Dear player, it's important to bring to your attention that our support is available exclusively in English. If you require assistance, we kindly advise you to get in touch with your casino's customer support team, who will be able to assist you in your preferred language.
    • have u lisen what he told me?
    • The chat has been blocked by a chat moderator.
    I need the time.
    • have you seen the video?
    if chat moderator only speaks english
    how he knows what i said or what he said?
    • Dear player, the chat moderators are monitoring the chats. They have seen the rude message and blocked. I clearly see that rude message as well.
    Please be informed that enabling chat privileges action is performed on Casino's side. We kindly ask you to contact Casino's Customer Support team for further assistance. Contact details may be found on the main web page of the casino you are using to play, search for "contact us" or "about us" sections.
    • well like i told
    you
    to post here
    my conversation
    with him
    nd u dont do it
    already contact betsson
    • I have posted the message that you sent-"see you cuckold"
    Is there anything else that I can help you with?
    • there was not any kind of bad lenguage
    • I clearly see that,
    • to the dealer who ban me
    he speaks and says
    i ban him beacause i want too
    when a deler on bj
    know me
    ask him why
    • Dear player, I have already provided you with all the information you need.
    • i played every day here
    no u didnt im asking you
    • Kindly note that the activation of chat privileges is carried out by the Casino's team. We request you to get in touch with the Casino's Customer Support for additional help in this matter.
    • the transcripts
    of the chat and the video
    Your chat was blocked at 06:23:40 UTC yesterday.
    was in that time
    • Dear player, I am only able to provide assistance regarding the game itself. Are there any game related questions I can assist you with in private chat?
    • yes
    • Dear player, please let me know what I can help you with that is about the game.
    • were i can fill a request
    • Please, go to the home page of the website you are now playing from in order to get the contact information and to talk to the casino customer service directly.
    • sorry a calim
    • If you have suspicions regarding legitimacy of our games, please contact your casino from the main page in order to receive information regarding the license and regulations that are followed from our side, you can leave your feedback about our product with your Customer support as well.
    • on this roulette
    already contact him
    they are making an investigation
    • Alright, dear player. They will look into the case and take the proper actions.
    • but very hard if u dont help
    no i want
    • I have provided all the information.
    Can you help me better understand what exactly is it that you require on my end?
    • the name
    who regulated
    you
    • It should be provided on your end.
    • the roulette
    • Dear player, Kindly note that the results of each hand in which you take part in, can also be found in your Game History, which is located on the upper right corner of the screen and has a Clock symbol.
    Feel free to approach us anytime. I am around all the time and will be more than glad to assist you.
    • could u please give me
    • Oui, il a été bloqué par un modérateur du chat.
    • eh bien, ce n'était pas le cas
    vérifier
    vidéos
    le concessionnaire me bloque
    il l'a dit
    • Cher joueur, vos privilèges de chat ont été désactivés en raison de messages inappropriés dans le chat public.
    Veuillez noter que l'activation des privilèges de chat est effectuée du côté du Casino. Nous vous demandons de bien vouloir contacter l'équipe de support client de Casino pour obtenir de l'aide. Les coordonnées peuvent être trouvées sur la page Web principale du casino que vous utilisez pour jouer, recherchez les sections « contactez-nous » ou « à propos de nous ».
    • ?
    je n'ai insulté ni spammé personne
    comme je te l'ai déjà dit
    vérifier les vidéos
    • Je vois clairement que vous avez utilisé des mots inappropriés.
    • Oui? comme quoi?
    j'ai dit en espagnol
    salut salut
    voici le champion
    • Je vois bien tous vos messages, cher joueur.
    • ok montre-le-moi
    quand je l'insulte
    • Veuillez noter que l'activation des privilèges de chat est gérée par l'équipe du casino. Nous vous demandons de bien vouloir contacter l'équipe de support client du Casino pour obtenir une assistance supplémentaire à ce sujet.
    • je l'ai fait
    et ils demandent
    moi
    le temps, etc.
    quand j'ai été banni
    montre-moi.
    • Votre casino pourra vous aider à ce sujet,
    • je n'ai pas été daté
    avec le concessionnaire
    • Y a-t-il autre chose que je puisse vous aider ?
    • ils travaillent là-dessus
    Oui
    vous pouvez me montrer
    où j'insulte ou spamme
    Marchand
    ou d'autres ?
    • Je ne peux pas partager ces mots ici, cher joueur.
    • comme tu l'as dit ?
    non je t'en prie
    dites-moi
    • Votre casino sera en mesure de vous fournir une assistance supplémentaire à ce sujet.
    Cher joueur, je ne peux fournir qu'une assistance concernant le jeu lui-même. Y a-t-il des questions liées au jeu pour lesquelles je peux vous aider dans le chat privé ?
    • je n'ai rien dit
    mauvais
    insulte etc.
    Tu mens
    son évolution, n'est-ce pas ?
    je vais faire une réclamation
    et tu devras montrer
    • J'ai vérifié les transcriptions, cher joueur.
    • où ai-je insulté le concessionnaire
    d'accord
    j'ai dit
    salut champion
    il m'a banni
    et m'a insulté
    l'autre revendeur
    sur bj, demande pourquoi il m'a banni
    il a dit que je le bannis parce que je le veux aussi
    es-tu en train d'écouter
    et tu vois la vidéo ?
    • Cher joueur, vous avez utilisé des mots inappropriés.
    • as-tu vu la vidéo
    Noëlle ?
    écoutez ses paroles en espagnol
    • Vous avez traité le dealer de "cocu"
    • transcription qui
    • Cher joueur, je comprends vraiment votre frustration mais je dois vous informer que selon la politique de notre entreprise, il est interdit d'utiliser tout type de langage fort ou d'exprimer un comportement grossier envers qui que ce soit.
    • ?
    cocu ?
    Non
    • Oui, cher joueur.
    • montre-moi ça
    mettre
    ça sur le chat
    • "à plus tard, cocu" - tel est le message.
    • Non
    • Vous pouvez demander les transcriptions au casino.
    • jamais je
    • Veuillez vous rendre sur la page d'accueil du site Web sur lequel vous jouez actuellement afin d'obtenir les coordonnées et de parler directement au service client du casino.
    • Betsson ?
    je l'ai déjà fait
    • Oui, cher joueur.
    Veuillez noter que l'activation des privilèges de chat est effectuée du côté du Casino. Nous vous demandons de bien vouloir contacter l'équipe de support client de Casino pour obtenir de l'aide. Les coordonnées peuvent être trouvées sur la page Web principale du casino que vous utilisez pour jouer, recherchez les sections « contactez-nous » ou « à propos de nous ».
    • m'a envoyé
    ici
    tout ce que tu as dit
    cocu
    ?
    • Oui, vous avez tapé cela dans le chat.
    • il n'y a pas un mot ici en Argentine
    • Y a-t-il autre chose que je puisse vous aider ?
    • impossible
    nous parlons l'espagnol
    • Cher joueur, je ne peux fournir qu'une assistance concernant le jeu lui-même. Y a-t-il des questions liées au jeu pour lesquelles je peux vous aider dans le chat privé ?
    • c'est quoi une discussion privée ?
    • Ce chat est le chat privé.
    • oui, tu as tort
    nous n'utilisons pas ces mots en Argentine
    et il m'a insulté
    je n'écris pas
    avec ses mots
    transcription qui
    tu sais parler anglais ?
    Désolé
    Espagnol?
    • Cher joueur, pouvez-vous s'il vous plaît me dire le nom du croupier, l'heure, la table ? Vous avez été banni pour avoir été impoli.
    Cher joueur, il est important de porter à votre attention que notre support est disponible exclusivement en anglais. Si vous avez besoin d'aide, nous vous conseillons de contacter l'équipe de support client de votre casino, qui pourra vous aider dans la langue de votre choix.
    • nom comme je te l'ai dit
    je ne me souviens plus
    il est temps que tu me le donnes
    il m'a banni
    • Je vous ai donné l'heure à laquelle le modérateur du chat vous a bloqué.
    • je n'étais pas modérateur du chat
    parce qu'il dit que j'interdis Killy
    et je vois comment il a mis le doigt sur un clavier
    • Cher joueur, le croupier ne peut bloquer personne.
    • ou quelque chose comme ça et bloque-moi
    tu devrais voir la vidéo
    je tiens le coup
    • Le croupier n'a la possibilité de bloquer personne. Si vous avez des inquiétudes, n'hésitez pas à contacter l'assistance du casino.
    • le concessionnaire
    Bloque-moi
    chat support parler anglais
    pas espagnol
    vérifier la vidéo
    Noëlle
    s'il te plaît
    • Cher joueur, pourriez-vous s'il vous plaît me fournir la période du tour que vous souhaitez que je vérifie ? - Cela devrait ressembler à ce modèle - #XX:XX:XX
    • la seule chose que parle le modérateur du chat est l'anglais
    et parle souvent
    quand la balle ne tourne pas 3 fois et évite le pari
    • Cher joueur, pourriez-vous s'il vous plaît me fournir la période du tour que vous souhaitez que je vérifie ? - Cela devrait ressembler à ce modèle - #XX:XX:XX
    • Votre chat a été bloqué hier à 06:23:40 UTC.
    j'étais banni
    parlez-vous espagnol?
    • Cher joueur, il est important de porter à votre attention que notre support est disponible exclusivement en anglais. Si vous avez besoin d'aide, nous vous conseillons de contacter l'équipe de support client de votre casino, qui pourra vous aider dans la langue de votre choix.
    • as-tu écouté ce qu'il m'a dit ?
    • Le chat a été bloqué par un modérateur du chat.
    J'ai besoin de temps.
    • As-tu vu la vidéo?
    si le modérateur du chat ne parle que l'anglais
    comment sait-il ce que j'ai dit ou ce qu'il a dit ?
    • Cher joueur, les modérateurs du chat surveillent les chats. Ils ont vu le message grossier et l'ont bloqué. Je vois clairement aussi ce message grossier.
    Veuillez noter que l'activation des privilèges de chat est effectuée du côté du Casino. Nous vous demandons de bien vouloir contacter l'équipe de support client de Casino pour obtenir de l'aide. Les coordonnées peuvent être trouvées sur la page Web principale du casino que vous utilisez pour jouer, recherchez les sections « contactez-nous » ou « à propos de nous ».
    • eh bien, comme je l'ai dit
    toi
    poster ici
    ma conversation
    avec lui
    et tu ne le fais pas
    déjà contacté betsson
    • J'ai posté le message que vous avez envoyé : "à bientôt, cocu".
    Y a-t-il autre chose que je puisse vous aider ?
    • il n'y avait aucune mauvaise langue
    • Je le vois clairement,
    • au revendeur qui m'a banni
    il parle et dit
    je le bannis parce que je le veux aussi
    quand un deler sur bj
    connais moi
    demande-lui pourquoi
    • Cher joueur, je vous ai déjà fourni toutes les informations dont vous avez besoin.
    • j'ai joué tous les jours ici
    non, je ne te l'ai pas demandé
    • Veuillez noter que l'activation des privilèges de chat est effectuée par l'équipe du Casino. Nous vous demandons de contacter le service client du Casino pour obtenir une aide supplémentaire à ce sujet.
    • les transcriptions
    du chat et de la vidéo
    Votre chat a été bloqué hier à 06:23:40 UTC.
    c'était à cette époque
    • Cher joueur, je ne peux fournir qu'une assistance concernant le jeu lui-même. Y a-t-il des questions liées au jeu pour lesquelles je peux vous aider dans le chat privé ?
    • Oui
    • Cher joueur, faites-moi savoir ce que je peux vous aider en ce qui concerne le jeu.
    • où puis-je remplir une demande
    • Veuillez vous rendre sur la page d'accueil du site Web sur lequel vous jouez actuellement afin d'obtenir les coordonnées et de parler directement au service client du casino.
    • désolé un calim
    • Si vous avez des soupçons concernant la légitimité de nos jeux, veuillez contacter votre casino depuis la page principale afin de recevoir des informations concernant la licence et les réglementations suivies de notre part. Vous pouvez également laisser vos commentaires sur notre produit à votre service client.
    • sur cette roulette
    déjà le contacter
    ils font une enquête
    • Très bien, cher joueur. Ils examineront le dossier et prendront les mesures appropriées.
    • mais c'est très dur si tu n'aides pas
    non je veux
    • J'ai fourni toutes les informations.
    Pouvez-vous m'aider à mieux comprendre ce dont vous avez exactement besoin de mon côté ?
    • le nom
    qui a réglementé
    toi
    • Il devrait être fourni de votre côté.
    • la roulette
    • Cher joueur, Veuillez noter que les résultats de chaque main à laquelle vous participez peuvent également être trouvés dans votre historique de jeu, qui se trouve dans le coin supérieur droit de l'écran et comporte un symbole d'horloge.
    N'hésitez pas à nous contacter à tout moment. Je suis là tout le temps et je serai plus qu'heureux de vous aider.
    • pourrais-tu s'il te plaît me donner
  • Original Anglais Traduction Français

    i dont how they do it but they deleted the start of conversation with live spanish live roulette

    je ne sais pas comment ils font mais ils ont supprimé le début de la conversation avec la roulette espagnole en direct

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello indiana,

    Could you please provide us with Casino Username via private message so we can reach out to Casino in order to check your request and concerns?

    Thank you in advance.

    Bonjour Indiana ,

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous fournir le nom d'utilisateur du Casino par message privé afin que nous puissions contacter Casino afin de vérifier votre demande et vos préoccupations ?

    Merci d'avance.

  • Original Anglais Traduction Français

    hi berks nice to see you so long time my friend.yes sure i will sent via MP

    salut, ravi de te voir depuis si longtemps mon ami. Oui, bien sûr, je l'enverrai via MP

  • Original Anglais Traduction Français
    Jordan Wynn wrote

    I have a verification issue there as well. I needed some time to provide with "Proof of address" to them, so I asked them to restrict my account from making bets to not lose any money. They fulfilled my request in 1hour or so.

    But they blocked my account the next day due to suspicious game activity. Not because I won ~1.5k out of ~270 USD or so. You haven't any chances as well. I'm from Ukraine and 99% sure that blocked me because of it. They just hate players from poor countries. They prefer to deal with players from tier1 countries.

     

    Just look how it sounds:
    during thoroughly checking your gaming activity and account our Risk Management have made a decision that you are no longer allowed to play on our platform. We will refund your deposited amount and close your account(12.1 point of our GTC).
    Note that this decision is final and cannot be reconsidered.

     

    Regards,

    BETSSEN TEAM.

    wow men that sucks ur country is in war.but yes looks like to stole poor countrys.sorry men.hope war is over soon

    Jordan Wynn a écrit

    J'ai également un problème de vérification. J'avais besoin d'un peu de temps pour leur fournir un « justificatif de domicile », alors je leur ai demandé d'empêcher mon compte de faire des paris afin de ne pas perdre d'argent. Ils ont répondu à ma demande en 1 heure environ.

    Mais ils ont bloqué mon compte le lendemain en raison d'une activité de jeu suspecte. Pas parce que j'ai gagné environ 1,5k sur environ 270 USD. Vous n'avez aucune chance non plus. Je viens d'Ukraine et je suis sûr à 99% que cela m'a bloqué à cause de cela. Ils détestent simplement les joueurs des pays pauvres. Ils préfèrent traiter avec des joueurs de pays de niveau 1.

    Regardez à quoi ça ressemble :
    lors d'une vérification approfondie de votre activité de jeu et de votre compte, notre gestion des risques a pris la décision que vous n'êtes plus autorisé à jouer sur notre plateforme. Nous vous rembourserons le montant déposé et clôturerons votre compte (12.1 point de nos CGV).
    Notez que cette décision est définitive et ne peut être reconsidérée.

    Salutations,

    L'ÉQUIPE BETSSEN.

    wow les hommes qui sont nuls, votre pays est en guerre. mais oui, on dirait que vous avez volé des pays pauvres. désolé les hommes. j'espère que la guerre sera bientôt terminée

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello indiana,

    Thank you for sharing your account details with us. We will ping Casino Rep in order to check your account and clarify this matter.

    Keep you posted.

    Bonjour Indiana ,

    Merci d'avoir partagé les détails de votre compte avec nous. Nous enverrons une requête ping au représentant du Casino afin de vérifier votre compte et de clarifier cette question.

    Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français
    Berks wrote

    Hello indiana,

    Thank you for sharing your account details with us. We will ping Casino Rep in order to check your account and clarify this matter.

    Keep you posted.

    thanks berks.this casino is rogue.. if i were on lcb team i will put them on rogue list.i have been injured by them with no sense tactics to not paid or scam u.thanks lcb team

    Berks a écrit

    Bonjour Indiana ,

    Merci d'avoir partagé les détails de votre compte avec nous. Nous enverrons une requête ping au représentant du Casino afin de vérifier votre compte et de clarifier cette question.

    Vous tenir au courant.

    merci berks.ce casino est voyou.. si j'étais dans l'équipe lcb, je les mettrai sur la liste des voyous.j'ai été blessé par eux sans aucune tactique sensée pour ne pas payer ou vous arnaquer.merci l'équipe lcb

  • Original Anglais Traduction Français

    I know for that's Casino trick with so called "free spins", they aren't free because its required real money for wagering. But if you want to push this issue all the way, only your option is bad feedbacks and reviews on various sites, same as lcb.org.

    Je sais que c'est une astuce du casino avec ce qu'on appelle les "tours gratuits", ils ne sont pas gratuits car il faut de l'argent réel pour parier. Mais si vous voulez pousser ce problème jusqu'au bout, votre seule option est de mauvais retours et critiques sur divers sites, comme lcb.org.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello indiana,

    We are still waiting for their response. Once we hear back we will inform you immediately.

    Thank you for understanding.

    Bonjour Indiana ,

    Nous attendons toujours leur réponse. Dès que nous recevrons une réponse, nous vous informerons immédiatement.

    Merci de votre compréhension.

  • Original Anglais Traduction Français
    Berks wrote

    Hello indiana,

    We are still waiting for their response. Once we hear back we will inform you immediately.

    Thank you for understanding.

    thanks you berks and all LCB TEAM

    Berks a écrit

    Bonjour Indiana ,

    Nous attendons toujours leur réponse. Dès que nous recevrons une réponse, nous vous informerons immédiatement.

    Merci de votre compréhension.

    merci les berks et toute l'équipe LCB

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Indiana, 

    Should you wish to reach out to support, you can do so through https://support.caba.betsson.bet.ar/ 

    Thank you, 

    BGA 

    Bonjour Indiana,

    Si vous souhaitez contacter l'assistance, vous pouvez le faire via https://support.caba.betsson.bet.ar/

    Merci,

    BGA

  • Original Anglais Traduction Français
    BetssonGroupAffiliates wrote

    Hello Indiana, 

    Should you wish to reach out to support, you can do so through https://support.caba.betsson.bet.ar/ 

    Thank you, 

    BGA 

    well if i cant do it via chat...and trough mail... is like to try to know the pope... rogue casino

    BetssonGroupAffiliates a écrit

    Bonjour Indiana,

    Si vous souhaitez contacter l'assistance, vous pouvez le faire via https://support.caba.betsson.bet.ar/

    Merci,

    BGA

    eh bien, si je ne peux pas le faire via le chat... et par courrier... c'est comme essayer de connaître le pape... casino voyou

  • Original Anglais Traduction Français

    LCB TEAM I HAD DONE EVERYTHING TO TRY TO GET A A GOOD CONVERSATION.RIGHT NOW IM TALKING VIA CHAT.AND TELL THEM I HAVE POST HERE.THEY DONT CARE LIKE THE REP... IM RIGHT NOW ASKING VIA CHAT WHY THEY DONT ANSWER THEIR EVEN EMAILS WITH NUMBERS ID OF REQUEST.10 DAYS NOW.... I REQUEST ALL DEPOSITS BACK SINCE NOVEMBER...

    ÉQUIPE LCB J'AI TOUT FAIT POUR ESSAYER D'OBTENIR UNE BONNE CONVERSATION AVEC AA. MAINTENANT, JE PARLE VIA CHAT. ET DITES-LEUR QUE J'AI PUBLIÉ ICI. EMAILS AVEC NUMÉROS D'ID DE DEMANDE. 10 JOURS MAINTENANT.... JE DEMANDE TOUS LES DÉPÔTS DEPUIS NOVEMBRE...

  • Original Anglais Traduction Français

    if LCB  team need last chat wich is in spanish... i can send it to you.... worse than the rep here.how they managed an issue

    si l'équipe LCB a besoin d'un dernier chat en espagnol... je peux vous l'envoyer... pire que le représentant ici. Comment ils ont géré un problème

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Indiana, 

    We would like to clarify that our Customer Service responsibilities exclusively pertain to BGA. The Customer Service matters for Betsson AR are managed by a different department and do not fall within our purview.

    Thank you for your understanding and cooperation.

    BGA

    Salut Indiana,

    Nous tenons à préciser que nos responsabilités en matière de service client concernent exclusivement BGA. Les questions de service client pour Betsson AR sont gérées par un département différent et ne relèvent pas de notre compétence.

    Merci de votre compréhension et de votre coopération.

    BGA

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello indiana,

    We just emailed them to inquire the clarification in more detail, or some deeper explanation regarding this matter. Hope that you will get a reply as soon as possible.

    Keep you posted.

    Bonjour Indiana ,

    Nous venons de leur envoyer un e-mail pour demander des éclaircissements plus détaillés ou des explications plus approfondies à ce sujet. J'espère que vous recevrez une réponse dans les plus brefs délais.

    Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français
    Berks wrote

    Hello indiana,

    We just emailed them to inquire the clarification in more detail, or some deeper explanation regarding this matter. Hope that you will get a reply as soon as possible.

    Keep you posted.

    thank you berk and all lcb team.

    Berks a écrit

    Bonjour Indiana ,

    Nous venons de leur envoyer un e-mail pour demander des éclaircissements plus détaillés ou des explications plus approfondies à ce sujet. J'espère que vous recevrez une réponse dans les plus brefs délais.

    Vous tenir au courant.

    merci berk et toute l'équipe du lcb.

  • Original Anglais Traduction Français
    BetssonGroupAffiliates wrote

    Hi Indiana, 

    We would like to clarify that our Customer Service responsibilities exclusively pertain to BGA. The Customer Service matters for Betsson AR are managed by a different department and do not fall within our purview.

    Thank you for your understanding and cooperation.

    BGA

    i dont understand nothing... different department? im playing on betsson.ar i want explanation from betsson.ar.. get it?

    BetssonGroupAffiliates a écrit

    Salut Indiana,

    Nous tenons à préciser que nos responsabilités en matière de service client concernent exclusivement BGA. Les questions de service client pour Betsson AR sont gérées par un département différent et ne relèvent pas de notre compétence.

    Merci de votre compréhension et de votre coopération.

    BGA

    je ne comprends rien... autre département ? Je joue sur Betsson.ar. Je veux des explications de Betsson.ar.. tu comprends ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Indiana,

    Just to explain further. We, as in BGA support, we handle Affiliate queries only. There is a Customer Support Unit that handles queries of customers for Betsson AR. We have been in contact with this department and they have advised that they have been in contact with you multiple times and they would drop you another email today to make sure you are aligned.

    We thank you once again, 

    BGA

    Salut Indiana,

    Juste pour expliquer davantage. Comme pour le support BGA, nous traitons uniquement les requêtes des affiliés. Il existe une unité de support client qui traite les requêtes des clients pour Betsson AR. Nous avons été en contact avec ce service et ils nous ont indiqué qu'ils avaient été en contact avec vous à plusieurs reprises et qu'ils vous enverraient un autre e-mail aujourd'hui pour s'assurer que vous êtes aligné.

    Nous vous remercions encore une fois,

    BGA
  • Original Anglais Traduction Français
    BetssonGroupAffiliates wrote

    Hi Indiana,

    Just to explain further. We, as in BGA support, we handle Affiliate queries only. There is a Customer Support Unit that handles queries of customers for Betsson AR. We have been in contact with this department and they have advised that they have been in contact with you multiple times and they would drop you another email today to make sure you are aligned.

    We thank you once again, 

    BGA

    yes i got this email.im not fine with their resolution.in fact.they dont talk about my issue with the dealer who insult me.and block me from the chat.and its very i dont how to say it in english but like rude... at the end it says (if i will keep sending emails to diferents apartments of betsson or everywhere i will get the same answer. is their final decisition" i will not play here any more

    BetssonGroupAffiliates a écrit

    Salut Indiana,

    Juste pour expliquer davantage. Comme pour le support BGA, nous traitons uniquement les requêtes des affiliés. Il existe une unité de support client qui traite les requêtes des clients pour Betsson AR. Nous avons été en contact avec ce service et ils nous ont indiqué qu'ils avaient été en contact avec vous à plusieurs reprises et qu'ils vous enverraient un autre e-mail aujourd'hui pour s'assurer que vous êtes aligné.

    Nous vous remercions encore une fois,

    BGA

    oui, j'ai reçu cet e-mail. Je ne suis pas d'accord avec leur résolution. En fait. Ils ne parlent pas de mon problème avec le concessionnaire qui m'insulte. Et me bloquent du chat. Et c'est très je ne sais pas comment le dire en anglais mais comme impoli ... à la fin, il est dit (si je continue à envoyer des e-mails à différents appartements de Betsson ou partout, j'obtiendrai la même réponse. C'est leur décision finale", je ne jouerai plus ici

  • Original Anglais Traduction Français

    berks u can close this its a waste of time from you LCB team and me.no option with them.. i will have to find another place to play.Thanks again LCB TEAM from helping. is always good come here and get helped without invest a coin.thank you lcb!

    berks, vous pouvez fermer ça, c'est une perte de temps de votre équipe LCB et de moi. Aucune option avec eux. Je vais devoir trouver un autre endroit pour jouer. Merci encore à l'équipe LCB de m'avoir aidé. C'est toujours bien de venir ici et de se faire aider sans investir une pièce. Merci LCB !

  • Original Anglais Traduction Français

    BTW could lcb team try betsson.ar and see by your self how they managed? the casino? thank you

    BTW, l'équipe LCB pourrait-elle essayer betsson.ar et voir par vous-même comment elle a réussi ? le casino ? merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello indiana,

    Thank your for such a good words for us. we are always happy to hear that our members are satisfied. 

    Wish you luck in further entertainment. cool

    We will close this complaint.

    Bonjour Indiana ,

    Merci pour ces bons mots pour nous. nous sommes toujours heureux d'apprendre que nos membres sont satisfaits.

    Je vous souhaite bonne chance dans vos divertissements ultérieurs. cool

    Nous clôturerons cette plainte.

  • Original Anglais Traduction Français
    Berks wrote

    Hello indiana,

    Thank your for such a good words for us. we are always happy to hear that our members are satisfied. 

    Wish you luck in further entertainment. cool

    We will close this complaint.

    its ok thank u all

    Berks a écrit

    Bonjour Indiana ,

    Merci pour ces bons mots pour nous. nous sommes toujours heureux d'apprendre que nos membres sont satisfaits.

    Je vous souhaite bonne chance dans vos divertissements ultérieurs. cool

    Nous clôturerons cette plainte.

    c'est ok merci à tous

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