Update : I haven’t received my winnings and I’m still no better off than where’s I was a week ago. As of this morning again my withdrawl has been declknded
Im still getting no where. The response from the casino rep above sounds great except that’s not what the casino are telling me.
This is the best the customer support team could provide in response to my question as to why they hadn’t requested this voucher from me prior to this morning - a copy to the link of the terms.
https://www.bondibet.com/terms
the below is a link to the voucher I need to submit now before they will again review my withdrawl
https://www.bondibet.com/assets/themes/bib/web/i18n/en/docs/CCvoucher.pdf
Noting they already have a copy of my bank card and passports which provides them with all the requested information. They also can’t explain why they havent asked for this before now when I specifically asked if any further docs where required from me.
I feel like there stalling there’s a lot of complaints from players in the same position as m
Mise à jour : je n'ai pas reçu mes gains et je ne suis toujours pas dans une meilleure situation qu'il y a une semaine. Depuis ce matin encore, mon retrait a été refusé
Je ne parviens toujours pas à où. La réponse du représentant du casino ci-dessus semble excellente, sauf que ce n'est pas ce que me dit le casino.
C'est le meilleur que l'équipe de support client puisse fournir en réponse à ma question de savoir pourquoi ils ne m'avaient pas demandé ce bon avant ce matin - une copie du lien des conditions.
https://www.bondibet.com/terms
ci-dessous est un lien vers le bon que je dois soumettre maintenant avant qu'ils examinent à nouveau mon retrait
https://www.bondibet.com/assets/themes/bib/web/i18n/en/docs/CCvoucher.pdf
Sachant qu'ils disposent déjà d'une copie de ma carte bancaire et de mon passeport qui leur fournit toutes les informations demandées. Ils ne peuvent pas non plus expliquer pourquoi ils n'ont pas demandé cela auparavant alors que j'ai spécifiquement demandé si d'autres documents me étaient demandés.
J'ai l'impression qu'il y a beaucoup de plaintes de joueurs dans la même situation que moi.