CAMPEONBET, EvoBet, Svenbet Casino, CampeonUK, Evoreels, Svenreels, Svenplay, Sons Of Slots, Lapilanders, Assistance du casino et fil de discussion sur les plaintes

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Dernier message fait il y a environ 4 jours par JovanaV
CampeonCasino
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  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to Campeonbet Casino!

    Our Casino sections offers more than 20 providers including amongst other Netent, isoftbet and NYX with more than 2000 games. Regularly we run Tournaments for our customers with great awards! Live Casino section is also amazing with Evolution and Ezugi to be the most popular ones! There you can have the thrill of playing with Live Dealers all amazing games; from Blackjack and Roulette to Casino Holdem.

    In Campeonbet Casino you #play_like_a_champion !

    Updated 12th October 2018 - EvoBet added to LCB lists

    Updated 14th November 2018 - Svenbet Casino added to LCB lists

    Updated 3rd September 2019 - CampeonUK added to LCB lists

    Updated 15th November 2019 - Evoreels added to LCB lists

    Updated 15th November 2019 - Svenreels added to LCB lists

    Updated 6th January 2020 - Svenplay added to LCB lists

    Updated 15th April 2020 - Sons Of Slots added to LCB lists

    Updated 26th August 2021 - Lapilanders Casino added to LCB lists

    Updated 28th April 2022 - Nucleonbet Casino added to LCB lists

    Updated 18th January 2023 - betsAMIGO added to LCB lists

    Updated 18th January 2023 - wallacebet added to LCB lists

    Bienvenue sur Campeonbet Casino !

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    Dans Campeonbet Casino, vous #jouez_comme_un_champion !

    Mis à jour le 12 octobre 2018 - EvoBet ajouté aux listes LCB

    Mis à jour le 14 novembre 2018 - Svenbet Casino ajouté aux listes LCB

    Mis à jour le 3 septembre 2019 - CampeonUK ajouté aux listes LCB

    Mis à jour le 15 novembre 2019 - Les Evoreels ajoutés aux listes LCB

    Mis à jour le 15 novembre 2019 - Svenreels ajouté aux listes LCB

    Mis à jour le 6 janvier 2020 - Svenplay ajouté aux listes LCB

    Mis à jour le 15 avril 2020 - Sons Of Slots ajouté aux listes LCB

    Mise à jour le 26 août 2021 - Lapilanders Casino ajouté aux listes LCB

    Mis à jour le 28 avril 2022 - Nucleonbet Casino ajouté aux listes LCB

    Mis à jour le 18 janvier 2023 - betsAMIGO ajouté aux listes LCB

    Mis à jour le 18 janvier 2023 - wallacebet ajouté aux listes LCB

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  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to LCB forum Campeonbet Casino Rep! Thank you for being available to assist our members! smiley

    Bienvenue sur le forum LCB Campeonbet Casino Rep ! Merci d'être disponible pour aider nos membres! smiley

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome, CampeonCasino to our forum! 

    Hope you'll enjoy here with us and our members! smiley

    Bienvenue CampeonCasino sur notre forum !

    J'espère que vous apprécierez ici avec nous et nos membres ! smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi! Are u going to add microgaming and yggdrasil soft? 

    Salut! Allez-vous ajouter Microgaming et Yggdrasil Soft ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome on board Campeonbet Casino! smiley

    Bienvenue à bord du Casino Campeonbet ! smiley

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello all and thank you for such a warm welcome!

    @TIMUR, Microgaming is on pipeline to be added it in the future. However, the addition that comes in the early days of January will be Betsoft.

    Yggdrasil is not yet in our plans but I have already passed their details to our relevant department for further evaluation.

    Bonjour à tous et merci pour cet accueil si chaleureux !

    @TIMUR, Microgaming est en passe de l'ajouter à l'avenir. Cependant, l’ajout qui arrivera début janvier sera Betsoft.

    Yggdrasil ne fait pas encore partie de nos plans mais j'ai déjà transmis ses coordonnées à notre service concerné pour une évaluation plus approfondie.

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome smiley

    Accueillir smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    How about Big Time Gaming and WMS ?

    Et Big Time Gaming et WMS ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello and Happy New Year!

    Big Time Gaming and WMS are not on our plans just yet. Currently we are offering Casino Slot Games from 20 providers.

    Bonjour et bonne année!

    Big Time Gaming et WMS ne font pas encore partie de nos plans. Actuellement, nous proposons des jeux de machines à sous de casino auprès de 20 fournisseurs.

  • Original Anglais Traduction Français

    Happy to announce that Betsoft is now up and running on our website!

    Feel free to visit Campeonbet Casino.

    Heureux d'annoncer que Betsoft est désormais opérationnel sur notre site Web !

    N'hésitez pas à visiter Campeonbet Casino.

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to LCB forum Campeonbet smiley

    Verification of documents takes a long time. I sent my documents for verification of my account, two documents were accepted but did not accept my certificate of residence. however I have always checked my account at other casinos with this same certificate.

    Bienvenue sur le forum LCB Campeonbet smiley

    La vérification des documents prend beaucoup de temps. J'ai envoyé mes documents pour vérification de mon compte, deux documents ont été acceptés mais n'ai pas accepté mon attestation de résidence. cependant j'ai toujours vérifié mon compte dans d'autres casinos avec ce même certificat.

  • Original Anglais Traduction Français

    In the end of March I started playing in Campeonbet. I won 3 800 EUR right from the start. So, I began verifying my docs. I submitted all the documents via email. Everything was submitted including the utility bill. But this is just impossible - every time I am sending something the casino is rejecting based on some kind of reason. And every time they come up with a different excuse. That just seems impossible. The casino seems to just mess with the players so not to pay the win.

    Fin mars, j'ai commencé à jouer sur Campeonbet. J'ai gagné 3 800 EUR dès le départ. J'ai donc commencé à vérifier mes documents. J'ai soumis tous les documents par e-mail. Tout a été soumis, y compris la facture de services publics. Mais c'est tout simplement impossible : chaque fois que j'envoie quelque chose, le casino le rejette pour une raison quelconque. Et à chaque fois, ils trouvent une excuse différente. Cela semble tout simplement impossible. Le casino semble simplement jouer avec les joueurs pour ne pas payer le gain.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Angel666,

    After reviewing your case the casino informed us that you didn't provide them with the verification documents so you didn't pass the KYC checks. They also tried to reach you via telephone but with no success. 

    Please note that in order for them to issue any bonus or payout your money you need to provide the documents so they can verify your account. You need to provide valid docs in order to be paid out. 

    Hope this helps.

    Cheers

    Salut Angel666,

    Après avoir examiné votre cas, le casino nous a informé que vous ne lui aviez pas fourni les documents de vérification et que vous n'aviez donc pas réussi les contrôles KYC. Ils ont également essayé de vous joindre par téléphone mais sans succès.

    Veuillez noter que pour qu'ils puissent émettre un bonus ou verser votre argent, vous devez fournir les documents afin qu'ils puissent vérifier votre compte. Vous devez fournir des documents valides pour être payé.

    J'espère que cela t'aides.

    Acclamations

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey! 

    I provided the valid utility bill. About the call - I will be happy to talk with the casino. I would be able to accept the call around 5 pm Monday or Wednesday same time. Overall i am quite busy these days, but this time will be fine for me. I can send the utility bill once more if this is necessary.

    Best,

    Angela  

    Hé!

    J'ai fourni la facture de services publics valide. À propos de l'appel, je serai heureux de parler avec le casino. Je serais en mesure d'accepter l'appel vers 17 heures lundi ou mercredi à la même heure. Dans l’ensemble, je suis assez occupé ces jours-ci, mais cette fois-ci, ça me conviendra. Je peux envoyer à nouveau la facture de services publics si cela est nécessaire.

    Meilleur,

    Angèle

  • Original Anglais Traduction Français
    Angel666 wrote:

    Hey!

    I provided the valid utility bill. About the call - I will be happy to talk with the casino. I would be able to accept the call around 5 pm Monday or Wednesday same time. Overall i am quite busy these days, but this time will be fine for me. I can send the utility bill once more if this is necessary.

    Best,

    Angela

    That's great. Please send them the missing documents and I guess they don't have to call you. Please keep us posted. 

    Angel666 a écrit :

    Hé!

    J'ai fourni la facture de services publics valide. À propos de l'appel, je serai heureux de parler avec le casino. Je serais en mesure d'accepter l'appel vers 17 heures lundi ou mercredi à la même heure. Dans l’ensemble, je suis assez occupé ces jours-ci, mais cette fois-ci, ça me conviendra. Je peux envoyer à nouveau la facture de services publics si cela est nécessaire.

    Meilleur,

    Angèle

    C'est super. Veuillez leur envoyer les documents manquants et je suppose qu'ils n'auront pas besoin de vous appeler. S'il-vous-plaît nous garder en alertes.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey!

    Well, now my account is locked. The casino is just acting really rogue.

    Hé!

    Eh bien, maintenant mon compte est verrouillé. Le casino agit vraiment comme un voyou.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Angel666,

    Could you please send me your casino username in PM inbox and we'll contact the Casino Rep to find out what happened.

    Bonjour Angel666,

    Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer votre nom d'utilisateur de casino dans la boîte de réception MP et nous contacterons le représentant du casino pour savoir ce qui s'est passé.

  • Original Anglais Traduction Français

    I claimed the $5 no deposit bonus through lcb.org - After verification of my email I claimed the $5.

    I had to wager $125. I must admit with only a hand full of games its very difficult, however I managed to completer wager and had $12 left. I decided to continue playing and built up a nice balance.

    After a shortwhile, I decided to make a withdrawal but confirmed with live chat all is in order, after the suprise they told me now that my bonus wagering is complete, I need to wager the winnings x10 and then make a deposit and wager it x1 and request a withdrawal of max $25. Here is the chat:


    Paula
    12:36
    name: Shafiek Samsodien
    email: fiekiejordan@gmail.com
    Withdrawal

    Hello - So I signed up for $5 no deposit bonus and managed to complete wagering
    Maximum withdrawal is $25 right
    I have $21, can I withdraw the $21?

    12:37
    One moment

    12:39
    Okay

    12:43
    After you wager the bonus X25 times you need to wager those earnings, 10X times
    Then you make a deposit, and and wager it 1x time

    12:42
    So I need to wager my balance again?

    12:43
    Damnnn

    12:44
    Yes

    12:45
    So $12x10 right?
    and the max cashout?

    12:48
    25 EUR or the equivalent currency

    12:49
    25 + my deposit amount?

    12:51
    Just the deposit

    12:52
    So if I have $25 left of no deposit bonus and after I wager my deposit I have $50 left, can I withdraw the $50?
    I am confused.

    I am really pissed at this term and find it ridiclous that I had to wager my winnings x10 again after bonus wagering was complete. Just say the money is not withdrawable and Ill come to terms with it, but really now?

    I have my serious amount of doubts now to claim that 100% deposit bonus like I was planning to this morning. Feel like I have been robbed and cheated.

    J'ai réclamé le bonus sans dépôt de 5 $ via lcb.org - Après vérification de mon e-mail, j'ai réclamé les 5 $.

    J'ai dû miser 125 $. Je dois admettre qu'avec seulement une poignée de jeux, c'est très difficile, mais j'ai réussi à parier complètement et il me restait 12 $. J'ai décidé de continuer à jouer et j'ai trouvé un bon équilibre.

    Après un court moment, j'ai décidé de faire un retrait mais j'ai confirmé avec le chat en direct que tout était en ordre, après la surprise, ils m'ont dit maintenant que ma mise sur le bonus était terminée, je devais miser les gains x10, puis effectuer un dépôt et le miser x1. et demandez un retrait de maximum 25 $. Voici le chat :


    Paule
    12h36
    Nom : Shafiek Samsodien
    e-mail : fiekiejordan@gmail.com
    Retrait

    Bonjour - Je me suis donc inscrit à un bonus sans dépôt de 5 $ et j'ai réussi à terminer les mises.
    Le retrait maximum est de 25 $, c'est vrai
    J'ai 21 $, puis-je retirer les 21 $ ?

    12h37
    Un moment

    12h39
    D'accord

    12h43
    Après avoir misé le bonus X25 fois, vous devez miser ces gains, 10X fois.
    Ensuite, vous effectuez un dépôt et vous le misez 1x fois

    12h42
    Je dois donc miser à nouveau mon solde ?

    12h43
    Merde

    12h44
    Oui

    12h45
    Alors 12x10 $, n'est-ce pas ?
    et le retrait maximum ?

    12h48
    25 EUR ou la devise équivalente

    12h49
    25 + le montant de mon dépôt ?

    12h51
    Juste le dépôt

    12h52
    Donc, s'il me reste 25 $ de bonus sans dépôt et qu'après avoir misé mon dépôt, il me reste 50 $, puis-je retirer les 50 $ ?
    Je suis confus.

    Je suis vraiment énervé par ce terme et je trouve ridicule de devoir miser à nouveau mes gains x10 une fois les mises du bonus terminées. Dites simplement que l’argent n’est pas retirable et je l’accepterai, mais vraiment maintenant ?

    J'ai maintenant de sérieux doutes pour réclamer ce bonus de dépôt de 100 % comme j'avais prévu de le faire ce matin. J'ai l'impression d'avoir été volé et trompé.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Fiekie247,

    Could you please send me your casino username in PM inbox and we'll contact the casino to find out what happened. 

    Bonjour Fiekie247,

    Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer votre nom d'utilisateur de casino dans la boîte de réception MP et nous contacterons le casino pour savoir ce qui s'est passé.

  • Original Anglais Traduction Français

    PM sent- Note: I did end up losing all my winnings, I just felt I wanted to report that terms are ridicilous.

    Also I see they list PlaynGo at the bottom of their website, but there is no Play N Go slots there and I am not restricted for Play N Go on any casino.

    MP envoyé - Remarque : j'ai fini par perdre tous mes gains, j'avais juste envie de signaler que les conditions sont ridicules.

    Je vois également qu'ils répertorient PlaynGo au bas de leur site Web, mais il n'y a pas de machines à sous Play N Go là-bas et je ne suis limité à Play N Go sur aucun casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    My account is blocked now. This is just amazing what this casino is inventing with the intention not to pay me.

    Mon compte est bloqué maintenant. C'est tout simplement incroyable ce que ce casino invente avec l'intention de ne pas me payer.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Angel666,

    Could you please send me your casino username in PM inbox and we'll contact the casino.

    Bonjour Angel666,

    Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer votre nom d'utilisateur de casino dans la boîte de réception MP et nous contacterons le casino.

  • Original Anglais Traduction Français
    Fiekie247 wrote:

    PM sent- Note: I did end up losing all my winnings, I just felt I wanted to report that terms are ridicilous.

    Also I see they list PlaynGo at the bottom of their website, but there is no Play N Go slots there and I am not restricted for Play N Go on any casino.

    I understand your point of view, I would do the same if I was you play it till it's gone because you do not have any trust in the casino anymore (if you ever had before). I may be honest, the way the casino looks it reminds me of the notorious 1x casino.

    Fiekie247 a écrit :

    MP envoyé - Remarque : j'ai fini par perdre tous mes gains, j'avais juste envie de signaler que les conditions sont ridicules.

    Je vois également qu'ils répertorient PlaynGo au bas de leur site Web, mais il n'y a pas de machines à sous Play N Go là-bas et je ne suis limité à Play N Go sur aucun casino.

    Je comprends votre point de vue, je ferais la même chose si vous y jouiez jusqu'à ce qu'il disparaisse parce que vous n'avez plus aucune confiance dans le casino (si vous l'avez déjà fait auparavant). Je peux être honnête, l’apparence du casino me rappelle le fameux casino 1x.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi all,

    I have the same complaint as Angel666. Whatever I do, they refuse to verify my account under any circumstance. I have this issue with both Campeonbet and Evobet. Didnt know at the time but they are owned by the same group and they are probably mad at me for winning at both bookmakers. They keep rejecting my utility bills for no reason. In total I have sent over 10 documents proving my identity and address. Utility bills, internet/tv bills, bank letters, proof of incomes etc. Their go to reply to my documents is: "Your document is rejected. Send another one." If they give a reason its something ridiculous as  "the document doesnt have a barcode" or give no reason at all. I have asked them to ask for different means of verification but they dont comminucate with me. From my free will I sent a selfie video showing myself with the utility bills and ID card. Still no answer. I have sent them every possible document that I recieve. I have sent every new utility bill with each month but they reject these without a reason.

    So im hoping LCB can mediate this and help me out. Please do not take the following as an acceptable answer. "The customer has failed to provide the requested documents" As this is what they keep saying. This is not true. I have sent everything they have asked and more but they reject me no matter what.

    My username with them is "sander" Thank you in advance.

    Salut tout le monde,

    J'ai le même reproche qu'Angel666. Quoi que je fasse, ils refusent de vérifier mon compte en aucune circonstance. J'ai ce problème avec Campeonbet et Evobet. Je ne le savais pas à l'époque, mais ils appartiennent au même groupe et ils m'en veulent probablement d'avoir gagné chez les deux bookmakers. Ils continuent de rejeter mes factures de services publics sans raison. Au total, j'ai envoyé plus de 10 documents prouvant mon identité et mon adresse. Factures de services publics, factures Internet/télévision, lettres bancaires, preuves de revenus, etc. Leur réponse à mes documents est : "Votre document est rejeté. Envoyez-en un autre." S'ils donnent une raison, c'est quelque chose de ridicule comme "le document n'a pas de code-barres" ou ne donnent aucune raison. Je leur ai demandé de demander différents moyens de vérification mais ils ne communiquent pas avec moi. De mon libre arbitre, j'ai envoyé une vidéo selfie me montrant avec les factures de services publics et la carte d'identité. Toujours pas de réponse. Je leur ai envoyé tous les documents possibles que je reçois. J'ai envoyé chaque mois chaque nouvelle facture de services publics, mais ils les rejettent sans raison.

    J'espère donc que LCB pourra jouer un rôle de médiateur et m'aider. Veuillez ne pas considérer ce qui suit comme une réponse acceptable. "Le client n'a pas fourni les documents demandés" Comme c'est ce qu'ils continuent de répéter. Ce n'est pas vrai. J'ai envoyé tout ce qu'ils ont demandé et plus encore mais ils me rejettent quoi qu'il arrive.

    Mon nom d'utilisateur chez eux est "sander" Merci d'avance.

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello thunder,

    Thanks for providing us with your casino username. We'll contact the casino rep to find out what's going on. Keep you posted.

    Bonjour tonnerre,

    Merci de nous avoir fourni votre nom d'utilisateur de casino. Nous contacterons le représentant du casino pour savoir ce qui se passe. Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Thunder,

    Please accept our apologies for any inconvenience created. 

    We would like to ask you your email address in order to review your complaint and help you, as the campeonbet username is your email address.

    Kind regards,

    Campeonbet team

    Bonjour Thunder,

    Veuillez accepter nos excuses pour tout inconvénient créé.

    Nous aimerions vous demander votre adresse e-mail afin d'examiner votre réclamation et de vous aider, car le nom d'utilisateur campeonbet est votre adresse e-mail.

    Cordialement,

    L'équipe Campeonbet

  • Original Anglais Traduction Français
    CampeonCasino wrote:

    Hello Thunder,

    Please accept our apologies for any inconvenience created.

    We would like to ask you your email address in order to review your complaint and help you, as the campeonbet username is your email address.

    Kind regards,

    Campeonbet team

    I sent a private message with my email.

    CampeonCasino a écrit :

    Bonjour Thunder,

    Veuillez accepter nos excuses pour tout inconvénient créé.

    Nous aimerions vous demander votre adresse e-mail afin d'examiner votre réclamation et de vous aider, car le nom d'utilisateur campeonbet est votre adresse e-mail.

    Cordialement,

    L'équipe Campeonbet

    J'ai envoyé un message privé avec mon email.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Customer,

    We apologize for any inconvenience created. 

    We are extremely concerned about customers' safety thus, we follow strict procedures. 

    Looking into your case, we can see that we requested a document that was never provided from your part.

    For further details, please contact us and we will do our best to resolve your complaint.

    Kind Regards,

    Campeonbet Team

    Cher client,

    Nous nous excusons pour tout inconvénient créé.

    Nous sommes extrêmement soucieux de la sécurité de nos clients et suivons donc des procédures strictes.

    En examinant votre cas, nous constatons que nous avons demandé un document qui ne nous a jamais été fourni de votre part.

    Pour plus de détails, veuillez nous contacter et nous ferons de notre mieux pour résoudre votre plainte.

    Cordialement,

    L'équipe Campeonbet

  • Original Anglais Traduction Français
    CampeonCasino wrote:

    Dear Customer,

    We apologize for any inconvenience created.

    We are extremely concerned about customers' safety thus, we follow strict procedures.

    Looking into your case, we can see that we requested a document that was never provided from your part.

    For further details, please contact us and we will do our best to resolve your complaint.

    Kind Regards,

    Campeonbet Team

    These are not strict procedures, these are impossible procedures. I have asked you like 10 times by email what document exactly do you want? You do not reply. 

    Also, why are you rejecting my utilty bills? I have sent the bills of august, september, october, november. You have rejected all of them WITHOUT A REASON. Explain.

    CampeonCasino a écrit :

    Cher client,

    Nous nous excusons pour tout inconvénient créé.

    Nous sommes extrêmement préoccupés par la sécurité de nos clients et suivons donc des procédures strictes.

    En examinant votre cas, nous constatons que nous avons demandé un document qui ne nous a jamais été fourni de votre part.

    Pour plus de détails, veuillez nous contacter et nous ferons de notre mieux pour résoudre votre plainte.

    Cordialement,

    L'équipe Campeonbet

    Ce ne sont pas des procédures strictes, ce sont des procédures impossibles. Je vous ai demandé 10 fois par email quel document souhaitez-vous exactement ? Vous ne répondez pas.

    Et pourquoi refusez-vous mes factures de services publics ? J'ai envoyé les factures d'août, septembre, octobre, novembre. Vous les avez tous rejetés SANS RAISON. Expliquer.

  • Original Anglais Traduction Français

    Can I get an update please?

    Puis-je obtenir une mise à jour s'il vous plaît ?

  • Original Anglais Traduction Français

    wow i very rogue what they r doing.

    wow, je suis très voyou ce qu'ils font.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello thunder,

    We've sent another email to Campeonbet Casino rep to reply in this thread regarding your issue. Keep you posted.

    Bonjour tonnerre,

    Nous avons envoyé un autre e-mail au représentant de Campeonbet Casino pour répondre dans ce fil concernant votre problème. Vous tenir au courant.

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Customer,

    We are sorry for your dissapointment.

    Our KYC team has requested alternative documentation which hasn't been provided from your side.

    This is part of our T&C's and we need to comply with internal requirements.

    For further details, please contact KYC team via email and we will do our best to resolve your complaint.

    Kind Regards,

    Campeonbet Team

    Cher client,

    Nous sommes désolés pour votre déception.

    Notre équipe KYC a demandé une documentation alternative qui n'a pas été fournie de votre part.

    Cela fait partie de nos conditions générales et nous devons nous conformer aux exigences internes.

    Pour plus de détails, veuillez contacter l'équipe KYC par e-mail et nous ferons de notre mieux pour résoudre votre plainte.

    Cordialement,

    L'équipe Campeonbet

  • Original Anglais Traduction Français
    CampeonCasino wrote:

    Dear Customer,

    We are sorry for your dissapointment.

    Our KYC team has requested alternative documentation which hasn't been provided from your side.

    This is part of our T&C's and we need to comply with internal requirements.

    For further details, please contact KYC team via email and we will do our best to resolve your complaint.

    Kind Regards,

    Campeonbet Team


    That is an outright lie! No, I will not send you an email. You rarely answer and if you do you are rude and you dont say anything constructive. At least here you respond and are polite. We communicate here.

    Again. Why are you rejecting my utility bills?

    Also, again. "requested alternative documentation" Total BS. You never specify what are your requirements or what kind of document do you want. All you say is "Document rejected. Send another one." Whatever document I send, you reject it no matter what because "We have the right to reject. Check the terms."

    So Im asking. What are the requirements for you to accept any document and what kind of document are you requesting? "Send another one" is not good enough, ok.

    CampeonCasino a écrit :

    Cher client,

    Nous sommes désolés pour votre déception.

    Notre équipe KYC a demandé une documentation alternative qui n'a pas été fournie de votre part.

    Cela fait partie de nos conditions générales et nous devons nous conformer aux exigences internes.

    Pour plus de détails, veuillez contacter l'équipe KYC par e-mail et nous ferons de notre mieux pour résoudre votre plainte.

    Cordialement,

    L'équipe Campeonbet


    C'est un pur mensonge ! Non, je ne vous enverrai pas d'e-mail. Vous répondez rarement et si vous le faites, vous êtes impoli et vous ne dites rien de constructif. Au moins ici, vous répondez et êtes poli. Nous communiquons ici.

    Encore. Pourquoi refusez-vous mes factures de services publics ?

    Et encore une fois. "documentation alternative demandée" Total BS. Vous ne précisez jamais quelles sont vos exigences ni quel type de document vous souhaitez. Tout ce que vous dites, c'est "Document rejeté. Envoyez-en un autre". Quel que soit le document que j'envoie, vous le refusez quoi qu'il arrive car "Nous avons le droit de refuser. Vérifiez les conditions".

    Alors je demande. Quelles sont les conditions requises pour accepter un document et quel type de document demandez-vous ? "Envoyer un autre" n'est pas suffisant, d'accord.

  • Original Anglais Traduction Français

    Also for the record I have never registered at Svenbet but since I opened this complaint I am getting spammed by their promotions. You want me to register there so you can scam me there too?

    Aussi pour mémoire, je ne me suis jamais inscrit sur Svenbet mais depuis que j'ai ouvert cette plainte, je reçois des spams par leurs promotions. Vous voulez que je m'y inscrive pour que vous puissiez m'arnaquer là aussi ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Ok Ive had enough of their arrogance. Its time to show what kind of responses they are giving me.

    cb

    Firstly, how amateur is this? "we v=will" "a thousand times" 

    I pretend I dont understand?Its true, I dont, because you have never asked on what you want specifically. Why are you lying?

    Ok but lets settle this then, Campeonbet.

    Please tell me ONE more time then, on what exactly have you stated "a thousand times" ?? What is it that you want??

    P.S. They have replied many times to me by email and I asked them twice to head over here to explain why are they rejecting every new utility bill I send. A no-reply either by email or here on that matter.

    Ok, j'en ai assez de leur arrogance. Il est temps de montrer quel genre de réponses ils me donnent.

    CB

    Tout d’abord, à quel point est-ce amateur ? "nous v=vrons" "mille fois"

    Je fais semblant de ne pas comprendre ? C'est vrai, je ne le fais pas, parce que vous ne m'avez jamais demandé ce que vous vouliez spécifiquement. Pourquoi tu mens?

    Ok mais réglons ça alors, Campeonbet.

    S'il vous plaît, dites-moi encore UNE fois, sur quoi avez-vous exactement dit "mille fois" ?? Qu'est-ce que vous voulez??

    PS Ils m'ont répondu à plusieurs reprises par e-mail et je leur ai demandé à deux reprises de venir ici pour expliquer pourquoi ils rejettent chaque nouvelle facture de services publics que j'envoie. Une non-réponse ni par email ni ici à ce sujet.

  • Original Anglais Traduction Français

    I see that Campeonbet has been online here but chose not to answer. They are now ignoring my emails as well, again. Could someone from LCB ask them to comment please?

    I would still like answers to two critical questions. Why are they rejecting every utility bill I send and what exactly have they asked for "a thousand times".

    Thank you in advance.

    Je vois que Campeonbet a été en ligne ici mais a choisi de ne pas répondre. Ils ignorent désormais également mes e-mails. Quelqu'un de LCB pourrait-il leur demander de commenter s'il vous plaît ?

    J’aimerais toujours des réponses à deux questions cruciales. Pourquoi rejettent-ils chaque facture de services publics que j’envoie et qu’ont-ils demandé exactement « mille fois ? »

    Merci d'avance.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello thunder,

    We've sent them another reminder email to respond regarding this issue in the thread. Keep you posted.

    Bonjour tonnerre,

    Nous leur avons envoyé un autre e-mail de rappel pour répondre à ce problème dans le fil de discussion. Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Customer,

    We are sorry for the delay, however prior to answering we need to investigate your account with the relevant department.

    Our KYC team has requested alternative documentation which hasn't been provided from your side. For further verification, KYC team may request additional documents and this is part of our security procedures.

    We would really appreciate to receive the additional document that we requested in order to resolve your dissapointment.

    Kind Regards,

    Campeonbet Team

    Cher client,

    Nous sommes désolés pour le retard, mais avant de répondre, nous devons enquêter sur votre compte auprès du service concerné.

    Notre équipe KYC a demandé une documentation alternative qui n'a pas été fournie de votre part. Pour une vérification plus approfondie, l'équipe KYC peut demander des documents supplémentaires et cela fait partie de nos procédures de sécurité.

    Nous apprécierions grandement recevoir le document complémentaire que nous avons demandé afin de résoudre votre déception.

    Cordialement,

    L'équipe Campeonbet

  • Original Anglais Traduction Français

    Unbelievable.... Same copy paste of a generic statement again. Still not answering questions. Still not giving any detailed instructions on what they are asking. This is impossible. 

    LCB is this acceptable behaviour?

    Incroyable... Encore une fois, même copier-coller d'une déclaration générique. Je ne réponds toujours pas aux questions. Je ne donne toujours pas d'instructions détaillées sur ce qu'ils demandent. C'est impossible.

    LCB est-ce un comportement acceptable ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Let me also summarize on what I have sent them.

    1) ID card front and back - accepted

    2) Proof of deposit - accepted

    3) Proof of income - accpeted

    4) Sreenshot of skrill personal information (confirming address) - accepted

    5) Bank statement detailing my housing loan - Rejected because it is not a statement (it is)

    6) Internet bill - Rejected because document doesnt have barcode

    7) TV bill - Rejected because no barcode

    8) August utility bill (has barcode btw) - Rejected without a reason

    9) September utility bill - Rejected without a reason

    10) October utility bill - Rejected without a reason

    11) November utility bill - Rejected without a reason

    12) Selfie video showing myself, my ID card and my utility bills - no answer/rejected

    Yet they still keep asking for new documents without detailing on what is required. 

    Permettez-moi également de résumer ce que je leur ai envoyé.

    1) Carte d'identité recto et verso - acceptée

    2) Preuve de dépôt - acceptée

    3) Preuve de revenus - acceptée

    4) Capture d'écran des informations personnelles de Skrill (confirmant l'adresse) - acceptée

    5) Relevé bancaire détaillant mon prêt logement - Rejeté car ce n'est pas un relevé (c'est le cas)

    6) Facture Internet - Rejetée car le document n'a pas de code-barres

    7) Facture TV - Rejetée car pas de code barre

    8) Facture de services publics d'août (avec code-barres d'ailleurs) - Rejetée sans raison

    9) Facture de services publics de septembre - Rejetée sans raison

    10) Facture de services publics d'octobre - Rejetée sans raison

    11) Facture de services publics de novembre - Rejetée sans raison

    12) Vidéo selfie me montrant, ma carte d'identité et mes factures de services publics - pas de réponse/rejeté

    Pourtant, ils continuent de demander de nouveaux documents sans préciser ce qui est requis.

  • Original Anglais Traduction Français

    I produced two more documents.

    A PDF file showing transactions for 30 days  and an encrypted secure bdoc file which includes the banks certificate and a digital signature also showing transactions.

    They rejected these because the documents dont have stamps or a bank logo.

    I mean seriously. They are asking for a stamp on two digital files. How laughable is this.

    Has LCB before contacted them with simply with a request to answer here? Could you please ask them to answer on what is it that they have asked "a thousand times" ? Why are they rejecting my utilities wihtout a reason?

    Thank you.

    J'ai produit deux autres documents.

    Un fichier PDF montrant les transactions pendant 30 jours et un fichier bdoc sécurisé crypté qui comprend le certificat bancaire et une signature numérique montrant également les transactions.

    Ils les ont rejetés parce que les documents ne portaient ni cachet ni logo bancaire.

    Je veux dire sérieusement. Ils demandent un tampon sur deux fichiers numériques. Comme c'est risible.

    LCB les a-t-il déjà contactés simplement en leur demandant de répondre ici ? Pourriez-vous s'il vous plaît leur demander de répondre sur ce qu'ils ont demandé "mille fois" ? Pourquoi rejettent-ils mes services publics sans raison ?

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français
    thunder wrote:

    I produced two more documents.

    A PDF file showing transactions for 30 days  and an encrypted secure bdoc file which includes the banks certificate and a digital signature also showing transactions.

    They rejected these because the documents dont have stamps or a bank logo.

    I mean seriously. They are asking for a stamp on two digital files. How laughable is this.

    Has LCB before contacted them with simply with a request to answer here? Could you please ask them to answer on what is it that they have asked "a thousand times" ? Why are they rejecting my utilities wihtout a reason?

    Thank you.

    Hello thunder,

    We've asked already Campeonbet to specify what additional documents you need to provide. We've sent them another request to specify what exact documents have to be provided.

    tonnerre a écrit :

    J'ai produit deux autres documents.

    Un fichier PDF montrant les transactions pendant 30 jours et un fichier bdoc sécurisé crypté qui comprend le certificat bancaire et une signature numérique montrant également les transactions.

    Ils les ont rejetés parce que les documents ne portaient ni cachet ni logo bancaire.

    Je veux dire sérieusement. Ils demandent un tampon sur deux fichiers numériques. Comme c'est risible.

    LCB les a-t-il déjà contactés simplement en leur demandant de répondre ici ? Pourriez-vous s'il vous plaît leur demander de répondre sur ce qu'ils ont demandé "mille fois" ? Pourquoi rejettent-ils mes services publics sans raison ?

    Merci.

    Bonjour tonnerre,

    Nous avons déjà demandé à Campeonbet de préciser quels documents supplémentaires vous devez fournir. Nous leur avons envoyé une autre demande pour préciser quels documents exacts doivent être fournis.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Customer,

    We are sorry for the delay and the inconvenience created.

    Our KYC team has reviewed your request and alternative documentation should be provided from your side.

    The address verification document should be either telephone or energy bill. It should be colored, with barcode on it and received by post.

    We would like to inform you that none of your documents meet these requirements and you keep sending the same document. As long as you do not send the appropriate document, the verification process cannot be successfully completed.  

    We would really appreciate to receive the additional document that we requested in order to resolve your complaint.

    Kind Regards,

    Campeonbet Team

    Cher client,

    Nous sommes désolés pour le retard et les désagréments créés.

    Notre équipe KYC a examiné votre demande et une documentation alternative devrait être fournie de votre part.

    Le document de vérification de l'adresse doit être soit une facture de téléphone, soit une facture d'énergie. Il doit être coloré, avec un code-barres et reçu par la poste.

    Nous tenons à vous informer qu'aucun de vos documents ne répond à ces exigences et que vous continuez à envoyer le même document. Tant que vous n'envoyez pas le document approprié, le processus de vérification ne pourra pas être mené à bien.

    Nous apprécierions grandement recevoir le document complémentaire que nous avons demandé afin de résoudre votre réclamation.

    Cordialement,

    L'équipe Campeonbet

  • Original Anglais Traduction Français

    What same document?? You scum liars, unbelievable. The 12 documents that are mentioned here plus I have sent you another three after that. You rejected my bank statement of transactions because it didnt have a bank stamp (ON A DIGITAL FILE!) Today I sent you a new bank statement on paper which now has a banks stamp and an employee signature.

    The last 2 months you have NEVER mentioned any specifics on your document requirements. Now after you have seen all of my 15 documents that I have sent you come up with these impossible requests so you can reject my documents. Why didnt you give me any reasons earlier? You have only given your insane reuqirements after you have reviewed my documents.

    So you are demanding an energy/utility bill (which I have produced for 4 months straight) It has a barcode it is recieved by post, but because it does not have colors like red yellow or blue on it you disqualify it??!! Insane.

    My internet/mobile bill - It has purple colors on the document, but because it doesnt have a barcode on it you disqualify it. Again, insane!

    I have sent you three different bank statements, all of them show my address!

    You accepted my screenshot of the Skrill personal page, which also confirms my address, why isnt that now good enough?

    So as it is evident, Campeonbet will do anything in their idiotic mind to reject me. Making up rules after reviewing my document, coming up with new excuses with each new document I send. I feel like I have cut off my ear and given it to them. I have produced absolutely every document that exists in my life! Every bill, every statement, my housing loan, video selfie.... all for nothing.

    In light of this may I ask LCBs comment for this situation? Dont tell me you view these actions by Campeonbet as acceptable. I would strongly suggest to make the members of this community somehow more aware of this disgusting behaviour.

    Quel même document ?? Espèces de menteurs, c'est incroyable. Les 12 documents mentionnés ici et je vous en ai envoyé trois autres par la suite. Vous avez refusé mon relevé bancaire de transactions car il n'avait pas de cachet bancaire (SUR UN FICHIER NUMÉRIQUE !) Aujourd'hui je vous ai envoyé un nouveau relevé bancaire sur papier qui porte désormais un cachet bancaire et une signature d'employé.

    Au cours des 2 derniers mois, vous n’avez JAMAIS mentionné de détails sur vos exigences en matière de documents. Maintenant, après avoir vu tous mes 15 documents que je vous ai envoyés, vous présentez ces demandes impossibles afin que vous puissiez rejeter mes documents. Pourquoi ne m'as-tu pas donné de raisons plus tôt ? Vous n'avez fait part de vos exigences insensées qu'après avoir examiné mes documents.

    Vous demandez donc une facture d'énergie/services publics (que j'ai produite pendant 4 mois consécutifs). Elle a un code-barres, elle est reçue par la poste, mais comme elle n'a pas de couleurs comme le rouge, le jaune ou le bleu, vous la disqualifiez ??!! Fou.

    Ma facture Internet/mobile – Le document comporte des couleurs violettes, mais comme il ne comporte pas de code-barres, vous le disqualifiez. Encore une fois, c'est fou !

    Je vous ai envoyé trois relevés bancaires différents, tous indiquent mon adresse !

    Vous avez accepté ma capture d'écran de la page personnelle de Skrill, qui confirme également mon adresse, pourquoi n'est-ce pas suffisant maintenant ?

    Il est donc évident que Campeonbet fera tout ce qui est en son pouvoir pour me rejeter. Établir des règles après avoir examiné mon document, trouver de nouvelles excuses à chaque nouveau document que j'envoie. J'ai l'impression de m'être coupé l'oreille et de la leur avoir donnée. J’ai produit absolument tous les documents qui existent dans ma vie ! Chaque facture, chaque relevé, mon prêt immobilier, mon selfie vidéo... tout cela pour rien.

    À la lumière de cela, puis-je demander aux LCB leurs commentaires sur cette situation ? Ne me dites pas que vous considérez ces actions de Campeonbet comme acceptables. Je suggère fortement de sensibiliser davantage les membres de cette communauté à ce comportement dégoûtant.

  • Original Anglais Traduction Français

    at the end of September there was a no Deposit bonus action from them. I played it put on a withdrawal of $ 40. but a few weeks later the withdrawal was canceled and the money was written off. I would like to know how long such facilities live by their rules? and does it extend to funds not on the bonus balance?

    in September, I bet on the withdrawal of $ 40. why didn't you send me a letter and write them off?
    15:21
    Thank you for contacting Evobet! My name is Jack. How may I help you today?
    15:22
    One moment please to check your account.
    15:23
    I found the letter but it says on the abolition of the conclusion but there is no saying what needs to be done to get it
    15:24
    why was it written off so quickly
    15:25
    you cannot withdraw any money because your account is not verified yet
    and what letter please?
    15:26
    Dear Customer,
    We are sorry to inform you that your withdraw request has not been approved.

    For further info, please send us an email at support@evobet.com and team will be happy to assist into resolving any remaining issues.
    15:27
    "In order to be able to withdraw, you will need to send the following documents via email to kyc@evobet.com.

    A proof of identity which can be one of the following:
    - National ID
    - Passport
    - Driving License

    A proof of your residential address:
    - Utility bill (Phone/Internet, electricity, water)
    - Bank statement

    A proof of funds:
    - Copies of both front and back side of the card. Please cover the 8 middle digits of the card number and the CVC number from the back side.
    - Bank statement showing the transactions to Evobet stamped and validated by the Bank.
    - A screenshot from your e-wallet account showing your deposit to Evobet "

    May I help you with anything else today?"
    15:28
    and what if I upload these documents, you give me back the balance of $ 40?
    15:28
    you cannot upload any document, you will need to send the documents via email to kyc@evobet.com.
    15:29
    unfortunately we cannot refund any money.
    Is there anything else I can help you with?
    15:30
    why can't you return them?
    15:31
    because we cannot return money, you have played them. unfortunately we cannot.
    15:32
    they were on my account balance. I never played. why did you write them off?
    15:33
    because it was bonus money that has already expired, it was not your deposit
    15:34
    you have the point of the rules with the term ? what is the item?
    15:35
    we cannot credit you any bonus money that has expired, check all the terms fro our promotions page please,
    Can I assist you with anything else?
    15:37
    Please bear in mind that if you do not reply the chat will terminate.
    Thank you for contacting us. Wish you a lovely day.
    closed the chat

    à la fin du mois de septembre, ils ont offert une action bonus sans dépôt. J'y ai joué avec un retrait de 40 $. mais quelques semaines plus tard, le retrait a été annulé et l'argent a été radié. J'aimerais savoir combien de temps ces installations durent selon leurs règles ? et cela s'étend-il aux fonds qui ne figurent pas sur le solde bonus ?

    en septembre, j'ai parié sur le retrait de 40 $. pourquoi ne m'as-tu pas envoyé une lettre pour les radier ?
    15h21
    Merci d'avoir contacté Evobet ! Mon nom est Jack. Comment puis-je vous aider aujourd'hui?
    15h22
    Un instant s'il vous plaît pour vérifier votre compte.
    15h23
    J'ai trouvé la lettre mais elle parle de l'abolition de la conclusion mais rien ne dit ce qu'il faut faire pour l'obtenir
    15h24
    pourquoi a-t-il été radié si rapidement
    15h25
    vous ne pouvez pas retirer d'argent car votre compte n'est pas encore vérifié
    et quelle lettre s'il te plait ?
    15h26
    Cher client,
    Nous sommes désolés de vous informer que votre demande de retrait n'a pas été approuvée.

    Pour plus d'informations, veuillez nous envoyer un e-mail à support@evobet.com et l'équipe se fera un plaisir de vous aider à résoudre tout problème restant.
    15h27
    "Afin de pouvoir vous retirer, vous devrez envoyer les documents suivants par e-mail à kyc@evobet.com.

    Un justificatif d'identité qui peut être l'un des suivants :
    - Carte d'identité
    - Passeport
    - Permis de conduire

    Un justificatif de votre adresse résidentielle :
    - Facture de services publics (Téléphone/Internet, électricité, eau)
    - Relevé bancaire

    Une preuve de fonds :
    - Copies du recto et du verso de la carte. Veuillez couvrir les 8 chiffres du milieu du numéro de carte et le numéro CVC au verso.
    - Relevé bancaire reprenant les transactions vers Evobet tamponné et validé par la Banque.
    - Une capture d'écran de votre compte e-wallet montrant votre dépôt sur Evobet "

    Puis-je vous aider avec autre chose aujourd'hui ? »
    15h28
    et si je télécharge ces documents, vous me restituez le solde de 40$ ?
    15h28
    vous ne pouvez télécharger aucun document, vous devrez envoyer les documents par e-mail à kyc@evobet.com.
    15h29
    malheureusement, nous ne pouvons rembourser aucun argent.
    Y a-t-il autre chose que je puisse vous aider ?
    15h30
    pourquoi tu ne peux pas les rendre ?
    15h31
    parce que nous ne pouvons pas rendre l'argent, vous les avez joués. malheureusement nous ne pouvons pas.
    15h32
    ils étaient sur le solde de mon compte. Je n'ai jamais joué. pourquoi les as-tu radiés ?
    15h33
    parce que c'était de l'argent bonus qui a déjà expiré, ce n'était pas votre dépôt
    15h34
    tu as le sens des règles avec le terme ? quel est l'article ?
    15h35
    nous ne pouvons pas vous créditer d'argent bonus qui a expiré, vérifiez toutes les conditions sur notre page de promotions s'il vous plaît,
    Puis-je vous aider pour autre chose ?
    15h37
    N'oubliez pas que si vous ne répondez pas, le chat prendra fin.
    Merci de nous contacter. Je vous souhaite une belle journée.
    fermé le chat

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello иван иванов,

    Please private message me your casino username and we'll contact the casino. 

    Bonjour Ivan Ivanov,

    Veuillez m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino et nous contacterons le casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Is there an update on my case?

    Y a-t-il une mise à jour sur mon cas ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello thunder,

    We've contacted the casino and asked them to undertake a review of your case. We'll let you know what's going on as soon as we get a reply.

    Bonjour tonnerre,

    Nous avons contacté le casino et leur avons demandé d'entreprendre un examen de votre cas. Nous vous ferons savoir ce qui se passe dès que nous aurons une réponse.

  • Original Anglais Traduction Français

    @thunder - the reps keep giving us the same answer after every mail we send:

    The player should provide alternative documentation:

    The address verification document should be either telephone or energy bill.
    It should be colored, with barcode on it and received by post.

    @thunder - les représentants continuent de nous donner la même réponse après chaque courrier que nous envoyons :

    Le joueur doit fournir une documentation alternative :

    Le document de vérification de l'adresse doit être soit une facture de téléphone, soit une facture d'énergie.
    Il doit être coloré, avec un code-barres et reçu par la poste.

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