Dear customers,
We are sorry for the whole dissapointment created.
We care about customers satisfaction and really appreciate your feedback. We never looked for any support or special relationship with any affiliate. Our only concern is customers' fair behaviour by following our T&C's.
Dear Elka,
We are sorry for the delay and the whole dissapointment.
Your account has already been reviewed by our Risk department and they have already informed you with the result.
Based on our T&C's, your account is now restricted and all amount deducted. Please be informed with the below Terms:
12.10 Company reserves the right, in its sole discretion, to void any winnings and forfeit any balance (winnings and deposits) in your betting account, to terminate the Agreement and/or to suspend the provision of the Services or deactivate your account if:
i) we identify you have disguised, or interfered, or taken steps to disguise or interfere, in any way with the IP address of any Device used to access our Site (such as using a Virtual Private Network “VPN”)
ii) it comes to our attention that the customer used forged documents (photos, scanned documents, screenshots etc.) during the verification procedure or in any point time the Agreement is active
iii) there is a reasonable suspicion that you have committed or attempted to commit a bonus abuse, either on your own or as part of a group
iv) you are involved in any fraudulent, collusive, fixing or other unlawful activity in relation to Your or third parties’ participation or you use any software-assisted methods or techniques or hardware devices for Your participation in any of the services provided by the Company.
As a responsible company, we need to follow strict procedures and also our rules.
Kind Regards
Chers clients,
Nous sommes désolés pour toute la déception créée.
Nous nous soucions de la satisfaction de nos clients et apprécions vraiment vos commentaires. Nous n’avons jamais recherché de soutien ou de relation privilégiée avec un quelconque affilié. Notre seule préoccupation est le comportement équitable des clients en suivant nos CGV.
Chère Elka,
Nous sommes désolés pour le retard et toute la déception.
Votre compte a déjà été examiné par notre service Risques et celui-ci vous a déjà informé du résultat.
Conformément à nos conditions générales, votre compte est désormais restreint et tous les montants sont déduits. Veuillez être informé des conditions ci-dessous :
12.10 La Société se réserve le droit, à sa seule discrétion, d'annuler tout gain et de perdre tout solde (gains et dépôts) de votre compte de pari, de résilier le Contrat et/ou de suspendre la fourniture des Services ou de désactiver votre compte si :
i) nous identifions que vous avez déguisé, ou interféré, ou pris des mesures pour déguiser ou interférer, de quelque manière que ce soit, avec l'adresse IP de tout appareil utilisé pour accéder à notre site (par exemple en utilisant un réseau privé virtuel « VPN »)
ii) nous avons connaissance que le client a utilisé de faux documents (photos, documents numérisés, captures d'écran, etc.) pendant la procédure de vérification ou à tout moment où le Contrat est en vigueur
iii) il existe des soupçons raisonnables que vous avez commis ou tenté de commettre un abus de bonus, soit seul, soit en tant que membre d'un groupe.
iv) vous êtes impliqué dans une activité frauduleuse, collusoire, truquée ou autre activité illégale en relation avec votre participation ou celle de tiers ou vous utilisez des méthodes, techniques ou dispositifs matériels assistés par logiciel pour votre participation à l'un des services fournis par la Société. .
En tant qu’entreprise responsable, nous devons suivre des procédures strictes ainsi que nos règles.
Cordialement