DozenSpins Casino, AllReels Casino, Stelario, BurningBet Casino, Winstoria Casino, Icebet Casino, WinLegends Casino, SmokAce Casino Assistance et fil de discussion sur les plaintes

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Dernier message fait il y a environ 8 mois par Complaints Moderator
MilaF
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  • MilaF
  • Netherlands Représentant du casino 19
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  • Original Anglais Traduction Français

    I strongly disagree with dozenspins' solution. I have not received any response from the licensee to my complaint, so I have every reason to believe that this is only your decision.
    Above dozenspins write that if the rates were recognized as arbitrage, then they can invalidate SUCH BETS. Earlier they wrote that they recognized 2 of my bets of 13 bets as arbitrage, but they confiscated all winnings from all bets in sports and all winnings from casino bets in slots.

    You say that 2 of my bets were on arbitrage events. Perhaps this is true and this is just an accident and an absurd coincidence. After all, I played with you for a long time in casino slots having made 1600 bets and made other bets on sports 13 bets. Make these 2 bets void and pay me my winnings on all other sports bets and all casino winnings.

    Je suis fortement en désaccord avec la solution de douzaines de tours. Je n'ai reçu aucune réponse du titulaire de permis à ma plainte, j'ai donc toutes les raisons de croire qu'il ne s'agit que de votre décision.
    Au-dessus des dizaines de tours écrivent que si les taux étaient reconnus comme arbitrage, ils peuvent alors invalider CES PARIS. Plus tôt, ils ont écrit qu'ils avaient reconnu 2 de mes paris sur 13 comme des arbitrages, mais ils avaient confisqué tous les gains de tous les paris sportifs et tous les gains des paris de casino sur les machines à sous.

    Vous dites que 2 de mes paris portaient sur des événements d'arbitrage. C'est peut-être vrai et ce n'est qu'un accident et une coïncidence absurde. Après tout, j'ai joué avec vous pendant longtemps aux machines à sous de casino, après avoir fait 1600 paris et fait d'autres paris sur les paris sportifs 13. Annulez ces 2 paris et reversez-moi mes gains sur tous les autres paris sportifs et tous les gains du casino.

    2.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I suggested a compromise. Although I deliberately did not bet on arbitrage events, I can assume that this is a ridiculous coincidence and agree that you void these 2 sports bets and pay me all winnings on all other casino and sports bets.

    Dozenspins is clearly cheating, I would like you to review and downgrade dozenspins.com rating or add dozenspins.com to the blacklist. To prevent other players from losing their money at dozenspins.com

    J'ai proposé un compromis. Bien que je n'aie délibérément pas parié sur des événements d'arbitrage, je peux supposer qu'il s'agit d'une coïncidence ridicule et j'accepte que vous annuliez ces 2 paris sportifs et que vous me payiez tous les gains sur tous les autres paris de casino et sportifs.

    Dozenspins triche clairement, j'aimerais que vous révisiez et déclassiez la note de douzainespins.com ou que vous ajoutiez douzainespins.com à la liste noire. Pour empêcher les autres joueurs de perdre leur argent sur douzainespins.com

    2.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi ramanah89,

    The casino showed us the message they got from their sports betting platform regarding your case. They explained everything in their post above. If you are not satisfied with their answer you can file a complaint to their licensor and ask them to review the whole case again. Unfortunately, the casino's decision is final and there is nothing further we can do for you. 

    Salut ramanah89,

    Le casino nous a montré le message qu'il a reçu de sa plateforme de paris sportifs concernant votre cas. Ils ont tout expliqué dans leur post ci-dessus. Si vous n'êtes pas satisfait de leur réponse, vous pouvez déposer une plainte auprès de leur concédant de licence et leur demander de réexaminer l'ensemble du dossier. Malheureusement, la décision du casino est définitive et nous ne pouvons rien faire de plus pour vous.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hy

    I try now over Month to delete my Acc in this Casino.

    They dont want to delete my Acc and send only Mails with Questions..

    I want a full refund from my lost Money because i had say it more than enough but no one delete my Acc

    Edit:The Casino says they dont has receive any Mails mhmh but i had send 30 or more the last Year!

    Hy

    J'essaie maintenant pendant un mois de supprimer mon compte dans ce casino.

    Ils ne veulent pas supprimer mon compte et envoyer uniquement des mails avec des questions.

    Je veux un remboursement complet de mon argent perdu parce que je l'ai dit plus qu'assez mais personne ne supprime mon compte.

    Edit : Le casino dit qu'il n'a reçu aucun mail mhmh mais j'en ai envoyé 30 ou plus l'année dernière !

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for bringing this to our attention. Could you please private message me your account details so we can notify the casino rep and see what happened? 

    Merci d'avoir porté cela à notre attention. Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer un message privé avec les détails de votre compte afin que nous puissions informer le représentant du casino et voir ce qui s'est passé ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi!

    I have some problems with burningbet.com verification process. So i requested withdrawal 13.8.2021 and i have got reply yesterday what documents they need and i got this email:

    We inform you that in order to withdraw your funds quickly and efficiently, we ask you to send us following documents and information about your Bank account:
    - A color copy of your passport / ID card.
    - A screenshot of your personal online bank profile which contains the following information:
    • Bank account number / IBAN (international bank account number)
    • Bank ID / BIC (bank identification code)
    • Detailed address of beneficiary (postal code, street, city, country)
    Please also repeat in written form your bank details (IBAN, BIC, detailed address of beneficiary). 
    - A selfie with your passport / ID card against the background of our site burningbet.com
    We assure you that your personal information and any payment information are governed by our reliable data protection system. Please send the list of documents to kyc@burningbet.com and write down your login as the email subject.
    If you have any questions, we will be happy to help you by Live Chat or Email. kyc@burningbet.com

    With respect,
    BurningBet Financial Department

    I have send them every documents what i can get. but i cant get 

    - A screenshot of your personal online bank profile which contains the following information:
    • Bank account number / IBAN (international bank account number)
    • Bank ID / BIC (bank identification code)
    • Detailed address of beneficiary (postal code, street, city, country)
    Please also repeat in written form your bank details (IBAN, BIC, detailed address of beneficiary).

    My problem is my bank doesnt have my address details on netbank. My bank is Nordea. i asked this from my bank today and they say that our bank doesnt have address details on netbank. my address details only shows on bankstatements and they dont accept those what i can tell. chat told me that players from same country doesnt have this problem. Maybe they have different bank but i cant get those address details from my bank.

    So first i did send them photo from my driver license, bank statement with details why this, and selfie picture.

    And got this response for that message:

    We inform you that in order to withdraw your funds quickly and efficiently, we ask you to send us following documents and information about your Bank account:
     
    - A screenshot/s of your personal online bank profile which contains the following information:
    • Bank account number / IBAN (international bank account number)
    • Bank ID / BIC (bank identification code)
    • Detailed address of beneficiary (postal code, street, city, country) 
    * Please log in to your online bank profile and take a screenshot/s of the page where your bank details are visible (IBAN, BIC, address).
    Please, type or copy and paste your bank details (IBAN, BIC, detailed address of beneficiary) in the e-mail.
    - A selfie with your passport / ID card against the background of our site burningbet.com
    We assure you that your personal information and any payment information are governed by our reliable data protection system. Please send the list of documents to kyc@burningbet.com and write down your login as the email subject.
    If you have any questions, we will be happy to help you by Live Chat or Email. kyc@burningbet.com

    Almost same email and they didnt respond that bank screenshot problem. They accepted i think my driver license atleast but not selfie. There was more emails to them but they dont respond any of those. 

    i asked this too after that reply:

    I hope now that you guys answer me. so there is a really big problem now.

    first problem: i dont have address details on my Nordea netbank. i
    have delivered that screenshot without street addresses because that
    is best what i can get from my netbank.

    second problem: that selfie. i dont understand what was wrong with
    that? explain me please.

    i dont know is there other verification method but i hope there is. 

    So what i can do with this? should i wait response? 

    Salut!

    J'ai quelques problèmes avec le processus de vérification de burnbet.com. J'ai donc demandé le retrait le 13.8.2021 et j'ai reçu hier une réponse sur les documents dont ils ont besoin et j'ai reçu cet e-mail :

    Nous vous informons que afin de retirer vos fonds rapidement et efficacement, nous vous demandons de nous transmettre les documents et informations suivants concernant votre compte bancaire :
    - Une copie couleur de votre passeport/carte d'identité.
    - Une capture d'écran de votre profil bancaire personnel en ligne qui contient les informations suivantes :
    • Numéro de compte bancaire / IBAN (numéro de compte bancaire international)
    • ID bancaire / BIC (code d'identification de la banque)
    • Adresse détaillée du bénéficiaire (code postal, rue, ville, pays)
    Veuillez également répéter par écrit vos coordonnées bancaires (IBAN, BIC, adresse détaillée du bénéficiaire).
    - Un selfie avec votre passeport/carte d'identité sur fond de notre site burnbet.com
    Nous vous assurons que vos informations personnelles et toute information de paiement sont régies par notre système fiable de protection des données. Veuillez envoyer la liste des documents à kyc@burningbet.com et notez votre identifiant comme objet de l'e-mail.
    Si vous avez des questions, nous serons heureux de vous aider par chat en direct ou par e-mail. kyc@burningbet.com

    Avec respect,
    Département financier de BurningBet

    Je leur ai envoyé tous les documents que je peux obtenir. mais je n'arrive pas à comprendre

    - Une capture d'écran de votre profil bancaire personnel en ligne qui contient les informations suivantes :
    • Numéro de compte bancaire / IBAN (numéro de compte bancaire international)
    • ID bancaire / BIC (code d'identification de la banque)
    • Adresse détaillée du bénéficiaire (code postal, rue, ville, pays)
    Veuillez également répéter par écrit vos coordonnées bancaires (IBAN, BIC, adresse détaillée du bénéficiaire).

    Mon problème est que ma banque n'a pas mon adresse sur netbank. Ma banque est Nordea. J'ai demandé cela à ma banque aujourd'hui et ils disent que notre banque n'a pas d'adresse sur netbank. mes coordonnées ne s'affichent que sur les relevés bancaires et ils n'acceptent pas ceux que je peux dire. le chat m'a dit que les joueurs du même pays n'avaient pas ce problème. Peut-être qu'ils ont une banque différente, mais je ne parviens pas à obtenir ces coordonnées auprès de ma banque.

    Alors d'abord, je leur ai envoyé une photo de mon permis de conduire, un relevé bancaire avec des détails sur la raison et une photo de selfie.

    Et j'ai obtenu cette réponse pour ce message :

    Nous vous informons que afin de retirer vos fonds rapidement et efficacement, nous vous demandons de nous transmettre les documents et informations suivants concernant votre compte bancaire :

    - Une ou plusieurs captures d'écran de votre profil bancaire personnel en ligne contenant les informations suivantes :
    • Numéro de compte bancaire / IBAN (numéro de compte bancaire international)
    • ID bancaire / BIC (code d'identification de la banque)
    • Adresse détaillée du bénéficiaire (code postal, rue, ville, pays)
    * Veuillez vous connecter à votre profil bancaire en ligne et prendre une ou plusieurs captures d'écran de la page où sont visibles vos coordonnées bancaires (IBAN, BIC, adresse).
    Veuillez saisir ou copier et coller vos coordonnées bancaires (IBAN, BIC, adresse détaillée du bénéficiaire) dans l'e-mail.
    - Un selfie avec votre passeport/carte d'identité sur fond de notre site burnbet.com
    Nous vous assurons que vos informations personnelles et toute information de paiement sont régies par notre système fiable de protection des données. Veuillez envoyer la liste des documents à kyc@burningbet.com et notez votre identifiant comme objet de l'e-mail.
    Si vous avez des questions, nous serons heureux de vous aider par chat en direct ou par e-mail. kyc@burningbet.com

    Presque le même e-mail et ils n'ont pas répondu à ce problème de capture d'écran bancaire. Ils ont accepté, je pense, mon permis de conduire au moins, mais pas le selfie. Il y a eu d'autres e-mails, mais ils n'ont répondu à aucun d'entre eux.

    j'ai posé cette question aussi après cette réponse :

    J'espère maintenant que vous me répondrez. donc il y a un très gros problème maintenant.

    premier problème : je n'ai pas d'adresse sur ma netbank Nordea. je
    J'ai livré cette capture d'écran sans adresses postales car cela
    c'est le meilleur que je puisse obtenir de ma netbank.

    deuxième problème : ce selfie. je ne comprends pas ce qui n'allait pas
    que? explique-moi s'il-te-plaît.

    je ne sais pas s'il existe une autre méthode de vérification, mais j'espère qu'il y en a.

    Alors qu'est-ce que je peux faire avec ça ? dois-je attendre la réponse ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi kekkuli,

    Thanks for bringing this to our attention. We'll notify the casino rep and see if there is any other document that you can provide instead of the bank statement they ask for. Please private message me your casino username and email address you used for the registration. 

    Salut Kekkuli,

    Merci d'avoir porté cela à notre attention. Nous informerons le représentant du casino et verrons s'il existe un autre document que vous pouvez fournir à la place du relevé bancaire demandé. Veuillez m'envoyer en message privé votre nom d'utilisateur du casino et l'adresse e-mail que vous avez utilisée pour l'inscription.

  • Original Anglais Traduction Français

    hi they need screenshot from bank with address. my bank doesnt have that but i can get bank statements with address and bank logos. they already have that bank statement from me but seems like they dont approve that. i dont like this. but yes i will send you private message and i will reply to this thread  when i have email from them ( hoping tomorrow).

    salut, ils ont besoin d'une capture d'écran de la banque avec l'adresse. ma banque ne l'a pas, mais je peux obtenir des relevés bancaires avec l'adresse et les logos de la banque. ils ont déjà ce relevé bancaire de ma part, mais il semble qu'ils ne l'approuvent pas. je n'aime pas ça. mais oui, je vous enverrai un message privé et je répondrai à ce fil lorsque j'aurai un e-mail de leur part (en espérant demain).

  • Original Anglais Traduction Français
    kekkuli wrote:

    hi they need screenshot from bank with address. my bank doesnt have that but i can get bank statements with address and bank logos. they already have that bank statement from me but seems like they dont approve that. i dont like this. but yes i will send you private message and i will reply to this thread when i have email from them ( hoping tomorrow).

    We received your account details and notified the rep. Hope they'll find some solution and verify your documents. We'll keep you posted. 

    kekkuli a écrit :

    salut, ils ont besoin d'une capture d'écran de la banque avec l'adresse. ma banque ne dispose pas de cela, mais je peux obtenir des relevés bancaires avec l'adresse et les logos de la banque. ils ont déjà ce relevé bancaire de ma part, mais il semble qu'ils ne l'approuvent pas. je n'aime pas ça. mais oui, je vous enverrai un message privé et je répondrai à ce fil lorsque j'aurai un e-mail de leur part (en espérant demain).

    Nous avons reçu les détails de votre compte et avons informé le représentant. J'espère qu'ils trouveront une solution et vérifieront vos documents. Nous vous tiendrons au courant.

    2.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi!

    just send them another email :

    Hi!

    So what do we do with that bank screenshot problem? Can I take a
    screenshot from my bank statement and send that and write it down to
    email those details? I have asked two times now from my bank where I
    can see address information. They told me (on phone) that Nordea
    netbank doesn't have address details. only bank statements have that
    and that contains iban, bic, address details and bank logos. So tell me what i can do
    here?

    i hope they see this email. i have now contacted two times my bank and they have told me (on phone) that i cant get my address details from netbank. I can only get address details from bank statements and some reason they dont approve those. i also contacted my bank through netbank sending them message asking this same question. i asked answer english and finnish. dont have answer yet but i will tell if i got answer

    Salut!

    envoyez-leur simplement un autre e-mail :

    Salut!

    Alors, que faisons-nous avec ce problème de capture d'écran bancaire ? Puis-je prendre un
    capture d'écran de mon relevé bancaire, envoyez-la et notez-la à
    envoyer ces détails par e-mail ? J'ai demandé à deux reprises à ma banque où je
    peut voir les informations d’adresse. Ils m'ont dit (au téléphone) que Nordea
    netbank n'a pas d'adresse. seuls les relevés bancaires indiquent cela
    et qui contient iban, bic, les coordonnées et les logos des banques. Alors dis-moi ce que je peux faire
    ici?

    j'espère qu'ils verront cet e-mail. J'ai maintenant contacté deux fois ma banque et ils m'ont dit (au téléphone) que je ne parvenais pas à obtenir mon adresse auprès de Netbank. Je ne peux obtenir les coordonnées qu'à partir des relevés bancaires et pour une raison quelconque, ils ne les approuvent pas. J'ai également contacté ma banque via netbank en leur envoyant un message posant la même question. j'ai demandé la réponse en anglais et en finnois. je n'ai pas encore de réponse mais je dirai si j'ai une réponse

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi kekkuli,

    Please wait until the casino rep answers back. We asked them the same question and I hope they will find a solution to this issue and you could verify the account successfully. We'll keep you posted. 

    Salut Kekkuli,

    Veuillez attendre que le représentant du casino réponde. Nous leur avons posé la même question et j'espère qu'ils trouveront une solution à ce problème et que vous pourrez vérifier le compte avec succès. Nous vous tiendrons au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi!

    So i got just email from burningbet.com and my account is now verified. Already have received first withdrawal to my bank account so everything is good now. Thanks for help!

    Salut!

    Je viens donc de recevoir un e-mail de Burningbet.com et mon compte est maintenant vérifié. J'ai déjà reçu le premier retrait sur mon compte bancaire, donc tout va bien maintenant. Merci pour l'aide!

  • Original Anglais Traduction Français
    kekkuli wrote:

    Hi!

    So i got just email from burningbet.com and my account is now verified. Already have received first withdrawal to my bank account so everything is good now. Thanks for help!

    Awesome. Glad to hear that. Congrats! heart

    kekkuli a écrit :

    Salut!

    Je viens donc de recevoir un e-mail de Burningbet.com et mon compte est maintenant vérifié. J'ai déjà reçu le premier retrait sur mon compte bancaire, donc tout va bien maintenant. Merci pour l'aide!

    Génial. Content de l'entendre. Bravo! heart

    2.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    as soon they pay you close your acount immidiatly.casinos doing this their intention is bad .i quess you deposited many times without any hassle and now you want to get paid they stand on their heels.i dont think casinos have the right doing this .just another tactieks to delay payment or force you to play your winnings away.casino who wants too pay can do this in 30 minutes.

    dès qu'ils vous paient, fermez votre compte immédiatement. Les casinos qui font cela, leur intention est mauvaise. Je pense que vous avez déposé plusieurs fois sans tracas et maintenant vous voulez être payé, ils se tiennent sur leurs talons. Je ne pense pas que les casinos aient le droit de faire cela. juste une autre tactique pour retarder le paiement ou vous forcer à jouer vos gains. Le casino qui veut trop payer peut le faire en 30 minutes.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello i recently signed up for dozen spins casino and using the 2nd deposit bonus after completing my wager i have 2400 eur in withdrawable balance
    I submitted my 1st withdrawal request of 400 euros which is the max daily limit on 28/10
    in the same day after i asked a livechat agent i had a mail from the finance team which was about my verification in order to withdraw
    i used skrill so i was asked about passport/id photo selfie with me holding my passport/id and dozenspins in the background and a screenshot of my skrill account
    i sent the documents almost immediatelly but since then there is 0 response from the finance team and i only get promotional emails from dozenspins
    when i contact livechat agents they tell me that it is only finance team responsibility to verify my account
    It never took me so much time to get verified by an online casino and the fact that i am getting no response is a bad experience for me
    and a livechat agent once told me that it wouldnt take more than a day to get verified

    So can somebody help me to speed up the verification process?

    thanks in advance

    Bonjour, je me suis récemment inscrit au casino douzaine de tours et en utilisant le bonus du 2ème dépôt après avoir terminé mon pari, j'ai 2400 euros de solde retirable.
    J'ai soumis ma 1ère demande de retrait de 400 euros qui est la limite journalière max le 28/10
    le même jour après avoir demandé à un agent de chat en direct, j'ai reçu un mail de l'équipe financière concernant ma vérification afin de me retirer
    J'ai utilisé Skrill, on m'a donc posé des questions sur un selfie avec photo de passeport/d'identité avec moi tenant mon passeport/carte d'identité et des dizaines de tours en arrière-plan et une capture d'écran de mon compte Skrill
    j'ai envoyé les documents presque immédiatement mais depuis, il n'y a aucune réponse de l'équipe financière et je ne reçois que des emails promotionnels de douzaines de tours
    lorsque je contacte des agents de chat en direct, ils me disent que la vérification de mon compte relève uniquement de la responsabilité de l'équipe financière.
    Il ne m'a jamais fallu autant de temps pour me faire vérifier par un casino en ligne et le fait de ne recevoir aucune réponse est une mauvaise expérience pour moi.
    et un agent de livechat m'a dit un jour qu'il ne faudrait pas plus d'une journée pour être vérifié

    Alors, quelqu'un peut-il m'aider à accélérer le processus de vérification ?

    Merci d'avance

    2.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Sorry to hear that drmoker.

    We'll receive your account details. The casino rep will be notified. 

    Désolé d'entendre ce Drmoker.

    Nous recevrons les détails de votre compte. Le représentant du casino sera informé.

  • Original Anglais Traduction Français

    thank you i hope the issue is going to be resolved 

    merci j'espère que le problème sera résolu

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello dear Drmoker!

    I have requested information from KYC department regarding your login and verification procedure.
    When registering you gave your personal information, but later you contacted us with the information that you other personal information.
    For this reason, the KYC department had to do additional verification of your login.
    Soon you will receive an e-mail for skype verification to make sure the account belongs to you.
    This is to make sure that you are the owner of the account and not a third party.

    All your withdrawal requests will be processed after full verification procedure.

    If I can help you in any other way, please let me know.

    Bonjour cher Drmoker !

    J'ai demandé des informations au service KYC concernant votre procédure de connexion et de vérification.
    Lors de votre inscription, vous avez fourni vos informations personnelles, mais plus tard vous nous avez contacté avec les informations que vous aviez d'autres informations personnelles.
    Pour cette raison, le service KYC a dû procéder à une vérification supplémentaire de votre connexion.
    Bientôt, vous recevrez un e-mail de vérification Skype pour vous assurer que le compte vous appartient.
    Il s'agit de s'assurer que vous êtes le propriétaire du compte et non un tiers.

    Toutes vos demandes de retrait seront traitées après une procédure de vérification complète.

    Si je peux vous aider d'une autre manière, faites-le-moi savoir.

  • Original Anglais Traduction Français

    i received an email today.

    the email was about dozen spins requiring additional documents (skrill transactions of past 6 months and skrill deposit methods) 

    i just sent the documents.

    I didn't get any skype verification email

    I hope everything works out 

    j'ai reçu un e-mail aujourd'hui.

    l'e-mail contenait une douzaine de tours nécessitant des documents supplémentaires (transactions Skrill des 6 derniers mois et méthodes de dépôt Skrill)

    je viens d'envoyer les documents.

    Je n'ai reçu aucun e-mail de vérification Skype

    J'espère que tout fonctionne

  • Original Anglais Traduction Français

    received an email for skype verification as well 

    i just sent my skype username to dozen spins support email

    reçu également un e-mail pour vérification Skype

    je viens d'envoyer mon nom d'utilisateur Skype à l'e-mail d'assistance d'une douzaine de tours

  • Original Anglais Traduction Français
    drmoker wrote:

    received an email for skype verification as well

    i just sent my skype username to dozen spins support email

    i got in a call with dozenspins casino support and i answered all the questions

    i hope everything works well

    Drmoker a écrit :

    reçu également un e-mail pour vérification Skype

    je viens d'envoyer mon nom d'utilisateur Skype à l'e-mail d'assistance d'une douzaine de tours

    j'ai reçu un appel avec le support du casino douzainespins et j'ai répondu à toutes les questions

    j'espère que tout fonctionne bien

    2.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    That's great news. Please keep us posted. smileyHope it will be sorted out soon. 

    Ce sont de bonnes nouvelles. S'il-vous-plaît nous garder en alertes. smiley J'espère que ce sera bientôt réglé.

  • Original Anglais Traduction Français

    My account is verified now.

    I just got a mail 

    One hour after the Skype call 

    I hope I start receiving my withdrawals now 

    Thank you lcg and mellisa for your help 

    Mon compte est vérifié maintenant.

    je viens de recevoir un mail

    Une heure après l'appel Skype

    J'espère que je commencerai à recevoir mes retraits maintenant

    Merci lcg et mellisa pour votre aide

  • Original Anglais Traduction Français

    That's great news, drmoker. Glad it has been sorted and we could assist.

    Congrats! heart

    C'est une excellente nouvelle, Drmoker. Heureux que cela ait été réglé et que nous puissions vous aider.

    Bravo! heart

  • Original Anglais Traduction Français

    I received a withdrawal yesterday 

    Today I didn't get one 

    I will update when I have all my 6 withdrawals 

    Thanks 

    J'ai reçu un retrait hier

    Aujourd'hui, je n'en ai pas eu

    Je mettrai à jour lorsque j'aurai tous mes 6 retraits

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français
    drmoker wrote:

    I received a withdrawal yesterday

    Today I didn't get one

    I will update when I have all my 6 withdrawals

    Thanks

    Awesome. Please keep us posted. smiley

    Drmoker a écrit :

    J'ai reçu un retrait hier

    Aujourd'hui, je n'en ai pas eu

    Je mettrai à jour lorsque j'aurai tous mes 6 retraits

    Merci

    Génial. S'il-vous-plaît nous garder en alertes. smiley

    2.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello I am reopening the thread as I have only received one 400€ and one 200€ withdrawal

    I have yet to receive 1000€ in withdrawals and it has been more than a week 

    Please dozen spins start processing my withdrawals

    Bonjour je rouvre le fil car je n'ai reçu qu'un seul retrait de 400€ et un retrait de 200€

    Je n'ai pas encore reçu 1000€ de retraits et cela fait plus d'une semaine

    S'il vous plaît, une douzaine de tours commencent à traiter mes retraits

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for the update, drmoker. We'll check with the rep when you can expect your withdrawal. 

    Merci pour la mise à jour, drmoker. Nous vérifierons auprès du représentant quand vous pouvez vous attendre à votre retrait.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear drmoker,

    All your withdrawal requests were processed according to the rules of the project.
    At the moment you do not have any funds on your account and there are no requests for withdrawal as well.

    If you still have any difficulties be sure to let me know.

    Cher Drmoker,

    Toutes vos demandes de retrait ont été traitées selon les règles du projet.
    Pour le moment, vous n’avez aucun fonds sur votre compte et il n’y a pas non plus de demande de retrait.

    Si vous rencontrez encore des difficultés, n'hésitez pas à me le faire savoir.

  • Original Anglais Traduction Français
    1. On Saturday, I made about 10 deposits to your casino and put $ 200 on withdrawal according to the rules of your project, withdrawal to electronic wallets takes 24 hours. Why are you violating deadlines? And an even bigger request is to write in letters about the bonuses that you send their conditions why is there no information about the x70 car for a bonus? When you send an email about the bonus of 60 free spins, why is there no information that the spins are credited in a few days.
    1. Samedi, j'ai effectué une dizaine de dépôts sur votre casino et mis 200$ en retrait selon les règles de votre projet, le retrait vers les portefeuilles électroniques prend 24 heures. Pourquoi ne respectez-vous pas les délais ? Et une demande encore plus importante est d'écrire dans des lettres sur les bonus que vous envoyez leurs conditions, pourquoi n'y a-t-il aucune information sur la voiture x70 pour un bonus ? Lorsque vous envoyez un e-mail concernant le bonus de 60 tours gratuits, pourquoi n'y a-t-il aucune information indiquant que les tours seront crédités dans quelques jours.
  • Original Anglais Traduction Français

    We have just requested the verification of 2 payment systems. But for some reason, when I uploaded some of the documents to them, they did not accept them. And they asked them just now

    Nous venons de demander la vérification de 2 systèmes de paiement. Mais pour une raison quelconque, lorsque je leur ai téléchargé certains documents, ils ne les ont pas acceptés. Et ils leur ont demandé tout à l'heure

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Yakov,

    Could you please private message me your casino username and we'll notify the Casino Representative.

    Bonjour Yakov,

    Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino et nous en informerons le représentant du casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Yakov,

    Thanks for providing us with your casino username. The Casino Representative has been notified. Please keep an eye on this thread for updates.

    Bonjour Yakov,

    Merci de nous avoir fourni votre nom d'utilisateur de casino. Le représentant du casino a été informé. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Yakov,
    After reading your complaint in detail, I would like to clarify a few points.

    1. Because you have made deposits with new payment methods you were asked to verify them, as I see you have not yet sent these documents. (kyc department is waiting for documents from you).
    If the account is verified, the withdrawal takes no more than 24 hours.

    2. You can read all the terms of promotions in the "promotions" section, as well as at any time in the live chat 24/7, as well as by e-mail support@stelario.com.
    This data is always in the public domain and is not hidden from the customers.
    Standard Wager on bonuses is (deposit + bonus)x35.
    Different bonuses have different Wager and you can always clarify the conditions of any bonus received.

    3. Also in the rules of the project is available all information regarding free spins:
    Paragraph of the rules: 5. If the number of free spins exceeds 60, they are credited in 2 stages, with the difference in 24 hours after the bonus activation.


    If you have any questions or difficulties, we are happy to help.

    Cher Jacob,
    Après avoir lu votre plainte en détail, je voudrais clarifier quelques points.

    1. Parce que vous avez effectué des dépôts avec de nouveaux modes de paiement, il vous a été demandé de les vérifier, car je vois que vous n'avez pas encore envoyé ces documents. (le service kyc attend des documents de votre part).
    Si le compte est vérifié, le retrait ne prend pas plus de 24 heures.

    2. Vous pouvez lire tous les termes des promotions dans la rubrique « promotions », ainsi qu'à tout moment dans le chat en direct 24h/24 et 7j/7, ainsi que par e-mail support@stelario.com.
    Ces données sont toujours dans le domaine public et ne sont pas cachées aux clients.
    La mise standard sur les bonus est de (dépôt + bonus) x35.
    Différents bonus ont des mises différentes et vous pouvez toujours clarifier les conditions de tout bonus reçu.

    3. Le règlement du projet contient également toutes les informations concernant les tours gratuits :
    Paragraphe des règles : 5. Si le nombre de tours gratuits dépasse 60, ils sont crédités en 2 étapes, avec la différence dans les 24 heures suivant l'activation du bonus.


    Si vous avez des questions ou des difficultés, nous serons heureux de vous aider.

    2.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Paid out

    Payé

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Yakov,

    Glad to hear that. Thanks for letting us know!

    Bonjour Yakov,

    Content de l'entendre. Merci de nous en informer!

  • Original Anglais Traduction Français

    SCAM!!

    My account was already verified. I requested withdrawal via bank transfer.

    I got an email requesting a lot of documents. One of them selfie with ID with burningbet site in the background

    Also screenshot from my mobilebank that doesnt alow to take screenshots. Its not even mandatory for me to have mobile bank. I paid via visa card. 

    They make it as hard as possible for players to withdraw.

    Im just waiting what they will request next and what excuse they will find.

     

    I sent all requested documents days ago still no payment.

     

    Disgrace of a bookmaker. Spend your money elsewhere.

    ARNAQUE!!

    Mon compte a déjà été vérifié. J'ai demandé le retrait par virement bancaire.

    J'ai reçu un email demandant beaucoup de documents. L'un d'eux selfie avec pièce d'identité avec le site Burningbet en arrière-plan

    Également une capture d'écran de ma banque mobile qui ne permet pas de prendre des captures d'écran. Ce n’est même pas obligatoire pour moi d’avoir une banque mobile. J'ai payé par carte visa.

    Ils rendent aussi difficile que possible le retrait des joueurs.

    J'attends juste ce qu'ils demanderont ensuite et quelle excuse ils trouveront.

    J'ai envoyé tous les documents demandés il y a quelques jours, toujours aucun paiement.

    Honte d'un bookmaker. Dépensez votre argent ailleurs.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Bb11777,

    Can you tell us please first which Casino do you have a problem with?

    If you want any assistance from our side please send us your Casino Username via private message and we will reach out to Casino Representative in order to help you.

    Bonjour Bb11777 ,

    Pouvez-vous nous dire d'abord avec quel casino avez-vous un problème ?

    Si vous souhaitez de l'aide de notre part, envoyez-nous votre nom d'utilisateur du casino par message privé et nous contacterons le représentant du casino afin de vous aider.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Bb11777,

    Do you have any updates?

    Bonjour Bb11777 ,

    Avez-vous des mises à jour ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Bb11777,

    If you need our assistance please answer on our questions regarding your issue. 

    Send us your Casino Username via private message so we can help you.

    Bonjour Bb11777 ,

    Si vous avez besoin de notre aide, veuillez répondre à nos questions concernant votre problème.

    Envoyez-nous votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions vous aider.

  • Original Anglais Traduction Français

    We will be closing this complaint due to inactivity of submitter.

    Nous clôturerons cette plainte en raison de l'inactivité du demandeur.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi all!

    Is there still active rep for Winlegends-casino? I have an bonus-related issue there and would need some help with that

    Salut tout le monde!

    Y a-t-il encore un représentant actif pour le casino Winlegends ? J'ai un problème lié aux bonus et j'aurais besoin d'aide pour résoudre ce problème.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi punakontti,

    Could you please send us your Casino Username via private message and we will reach out to Casino Rep and inform him if it's possible to get back to you here on the forum to help you with this issue?

    Thank you.

    Salut Punakontti ,

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé et nous contacterons le représentant du casino et l'informerons s'il est possible de vous répondre ici sur le forum pour vous aider à résoudre ce problème ?

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi punakontti,

    Thanks for sharing your account details. We will ping Casino Rep in order to help you.

    Keep an eye on this thread for any updates.

    Thank you.

    Salut Punakontti ,

    Merci d'avoir partagé les détails de votre compte. Nous enverrons une requête ping au représentant du Casino afin de vous aider.

    Gardez un œil sur ce fil pour toute mise à jour.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi punakontti,

    We still haven't got any response from their side. We will send them a reminder in hopes that we can be provided with some useful information.

    Keep an eye on this thread.

    Thank you.

    Salut Punakontti ,

    Nous n'avons toujours pas de réponse de leur part. Nous leur enverrons un rappel dans l’espoir de pouvoir obtenir des informations utiles.

    Gardez un œil sur ce fil.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Yes, thank you!

    Oui merci!

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi punakontti,

    Unfortunately, we haven't received any response from Winlegends Casino and  we are prevented from helping you with this matter.

    We did our best to reach out to them but unsuccessful.

    Thank you for understanding.

    Salut Punakontti ,

    Malheureusement, nous n'avons reçu aucune réponse de Winlegends Casino et nous ne pouvons pas vous aider dans cette affaire.

    Nous avons fait de notre mieux pour les contacter, mais sans succès.

    Merci de votre compréhension.

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear punakontti,

    Your complaint has been examined in detail by the administration of the casino.
    When making a deposit you were not selected bonus on your deposit of 25EUR.
    We inform you that the casino is loyal to all players and as a loyalty bonus of 250% was successfully credited to your account.
    You can activate your bonus in your profile.

    Best regards.

    Cher punakontti,

    Votre plainte a été examinée en détail par l'administration du casino.
    Lors d'un dépôt, vous n'avez pas été sélectionné pour le bonus sur votre dépôt de 25EUR.
    Nous vous informons que le casino est fidèle à tous les joueurs et qu'un bonus de fidélité de 250 % a été crédité avec succès sur votre compte.
    Vous pouvez activer votre bonus dans votre profil.

    Cordialement.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you! Problem solved, im happy!

    Merci! Problème résolu, je suis content !

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello punakontti,

    We are glad to hear that your issue has been solved.thumbs_up

    We will mark this case as resolved.

     

    Bonjour Punakontti ,

    Nous sommes heureux d'apprendre que votre problème a été résolu. thumbs_up

    Nous marquerons ce cas comme résolu.

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