Liberty Slots, Lincoln Casino, support PlayCroco et fil de discussion

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Dernier message fait il y a environ 8 jours par Bixy
Dylan69
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  • Dylan69
  • Curacao Casino Rep 79
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  • Original Anglais Traduction Français

    Ok, Liberty Casino rather go silent than to address any concerns players may have. 

    A quick re-cap of my issue was that after reading Libertys page about "fairness" in short they claim that ALL their games are certified and go through a monthly audit. This claim is untrue and only video poker, table games and keno are. Slot machines are not audited at all, as the certificate states and the casino rep also said. Slots make up about 85% of the total of all the games offered by Liberty. Why would they claim that ALL games are certified when only about 15% are? I don't know, the rep wouldn't answer that question. 

    I should also mention that the casino web page was changed after a few days after I had a issue with it. The only thing that changed was the dates on the page and these dates are in a different font than the rest of the page which is really suspicious to me. Photoshopped? 

     

    Ok, Liberty Casino préfère rester silencieux plutôt que de répondre aux préoccupations des joueurs.

    Un bref récapitulatif de mon problème était qu'après avoir lu la page de Liberty sur "l'équité", en bref, ils prétendent que TOUS leurs jeux sont certifiés et font l'objet d'un audit mensuel. Cette affirmation est fausse et seuls le vidéo poker, les jeux de table et le keno le sont. Les machines à sous ne sont pas du tout auditées, comme l'indique le certificat et comme l'indique également le représentant du casino. Les machines à sous représentent environ 85 % du total de tous les jeux proposés par Liberty. Pourquoi prétendraient-ils que TOUS les jeux sont certifiés alors que seulement 15 % environ le sont ? Je ne sais pas, le représentant n'a pas répondu à cette question.

    Je dois également mentionner que la page Web du casino a été modifiée quelques jours après que j'ai eu un problème avec celle-ci. La seule chose qui a changé, ce sont les dates sur la page et ces dates sont dans une police différente du reste de la page, ce qui me paraît vraiment suspect. Photoshoppé ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey SinMore,

    Casino Rep got back to us and told that Auditor gave them an update. They don't see what is wrong, and that they are no sure what you are trying to prove. They are suspicious because you are denying to provide them with your Casino credentials, so that's the red flag for them. They are not sure if you even play with them.

    Hope this will help a bit.

    SinMore ,

    Le représentant du casino nous a répondu et nous a dit que l'auditeur leur avait donné une mise à jour. Ils ne voient pas ce qui ne va pas et ne sont pas sûrs de ce que vous essayez de prouver. Ils sont méfiants parce que vous refusez de leur fournir vos informations d’identification de casino, c’est donc un signal d’alarme pour eux. Ils ne savent même pas si vous jouez avec eux.

    J'espère que cela aidera un peu.

  • Original Anglais Traduction Français

    Honestly I couldnt be any more clear. They say ALL the games are audited monthly, how can they say that when the rep even said they dont audit slots? I dont want to give my name because I dont want them to put me on any ban list and how would my name change anything that Im saying? Change the page to say that only table games, video poker and keno are audited. Its simple and then I wont have an issue with them. 

    Berks, the rep already said they dont audit slots. Why are they claiming that all games are audited monthly then?

    Honnêtement, je ne pourrais pas être plus clair. Ils disent que TOUS les jeux sont audités mensuellement, comment peuvent-ils dire cela alors que le représentant a même dit qu'il n'auditait pas les machines à sous ? Je ne veux pas donner mon nom parce que je ne veux pas qu’ils me mettent sur une liste d’interdiction et en quoi mon nom changerait-il tout ce que je dis ? Changez la page pour indiquer que seuls les jeux de table, le vidéo poker et le keno sont audités. C'est simple et je n'aurai aucun problème avec eux.

    Berks, le représentant a déjà dit qu'il n'auditait pas les emplacements. Pourquoi prétendent-ils alors que tous les jeux sont audités mensuellement ?

  • Original Anglais Traduction Français

    I won't go away until Liberty Casino can explain how they can say all games are audited for fairness or they change the statement on their web site.

     

     

     

     

    Je ne partirai pas tant que Liberty Casino n'aura pas expliqué comment ils peuvent dire que tous les jeux sont audités pour leur équité ou s'ils modifient la déclaration sur leur site Web.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey SinMore,

    We completely understand your situation and that you are in pursuit for justice, but we have already got all the answers from the Rep, so they can not provide us with more detailed information regarding this matter. Casino Rep forward to us clarification from Auditor so all the information we got we have forwarded to you. Maybe if you send them your credentials for Liberty Casino it could be advanced step for the final resolution. 

    You can also try to reach out to Certified Fair Gambling (contact: charles @ certifiedfairgambling.com)  and share with them your concerns, it could be useful.

    SinMore ,

    Nous comprenons parfaitement votre situation et que vous recherchez justice, mais nous avons déjà obtenu toutes les réponses du représentant, ils ne peuvent donc pas nous fournir d'informations plus détaillées sur cette affaire. Le représentant du casino nous fait parvenir les éclaircissements de l'auditeur afin que toutes les informations que nous avons obtenues vous soient transmises. Peut-être que si vous leur envoyez vos informations d'identification pour Liberty Casino, cela pourrait être une étape avancée vers la résolution finale.

    Vous pouvez également essayer de contacter Certified Fair Gambling (contact : charles @ certificatefairgambling.com) et partager avec eux vos préoccupations, cela pourrait être utile.

  • Original Anglais Traduction Français

    I think the only clarification the rep made is that they are lying to us and by refusing to have a conversation with me here in the publics eye is more proof of that. Again, I feel like a broken record, my user name has zero effect on the issue here. I'll stop pushing the matter since it's clear that they can't answer the question without putting their casino in a bad light.

    Je pense que la seule précision apportée par le représentant est qu'ils nous mentent et en refusant d'avoir une conversation avec moi ici aux yeux du public, c'est une preuve supplémentaire de cela. Encore une fois, j'ai l'impression d'être un disque rayé, mon nom d'utilisateur n'a aucun effet sur le problème ici. Je vais arrêter d'insister car il est clair qu'ils ne peuvent pas répondre à la question sans donner une mauvaise image de leur casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello! I made a Bitcoin deposit on Saturday night and they keep telling me it was never received and it has expired. I have the receipt showing Liberty Bitcoin address, and where it was received by them. I've even went to my Bitcoin support and they've indicated the deposit was received by them. This is a casino I have played at for numerous years, never questioned their fairness and never had any problems whatsoever. This was just a $35 deposit, and i used the Bitcoin coin coupon in the cashier for the 250%, deposit bonus. They insist they never received the deposit. Here's my proof, 

    Hi Christine,

    I'm Xavier, thanks for reaching out about this bitcoin withdrawal. I know that it can be stressful to have missing funds and I want to answer any questions that you might have.

    I can confirm that your withdrawal of 0.00166244 BTC (after fees) to wallet address bc1q5tfceauf7axpj8ms47mkeg9wmy65z394mhfhl2 was successfully processed. Transfers to the blockchain take time to process, so it may take several hours before these funds post in the external wallet.

    To view a detailed receipt with additional tracking information:

    1. Tap the Activity tab on your Cash App home screen
    2. Select your bitcoin withdrawal from your activity
    3. Tap … in the upper right corner
    4. Press Web Receipt to open a more detailed receipt in your web browser
    5. Press View on Block Explorer to view and track this withdrawal externally

    You can also independently view and track this (or any) Bitcoin transaction via a blockchain explorer by searching the destination wallet address: bc1q5tfceauf7axpj8ms47mkeg9wmy65z394mhfhl2 or thru this link from blockchain.com:

    https://www.blockchain.com/btc/address/bc1q5tfceauf7axpj8ms47mkeg9wmy65z394mhfhl2

    Once a bitcoin withdrawal is initiated, it leaves Cash App’s network and we’re unable to reverse or refund the transaction.

    If you have any other questions or if there is anything else I can help you with please don't hesitate to ask.

    Best regards,

    Xavier
    Cash App Support

    ref:_00D5w7BcER._5005w2BmWBS:ref

    This is my Bitcoin receipt 

    Dear Christine,

    Thank you for contacting Liberty Slots Casino. Your membership is appreciated.

    After review, it shows the Bitoin transaction expired and we did not receive it.

    If you have any further questions please feel free to contact us anytime.

    Kind regards,

    Jayda 
    Customer Support


    I just checked my account and there are no Bitcoin bonuses or balance credit showing in my account 
     
    Get Outlook for Android

    From: support@ libertyslots. com <support@ libertyslots. com>
    Sent: Sunday, February 5, 2023 2:57:23 AM
    To: *******@ hotmail. com <******@ hotmail. com>

    Subject: RE:Bitcoin deposit -- LS0378055636
     

    Dear Christine,

    Thank you for your email.

    Having reviewed your account I can see that your deposit had been successfully credited on your account in amount of 38.64 USD.

    Please keep in mind that Bitcoin deposits may take up to 30 min to reflect on your gaming account.

    I hope that clarifies the matter and I wish you a good day ahead.

    Kind regards,

    Simon Customer Support

     
    bc1q5tfceauf7axpj8ms47mkeg9wmy65z394mhfhl2
     
    I sent a $35 deposit to my account and it hasn't credited 
     

    Bitcoin receipt

     
    image

    Bitcoin

    Market Purchase Order

    $42.00

    Feb 4 at 11:21 PM

    Completed

    Bitcoin Amount

    0.00175632 BTC

    Exchange Rate

    $23,378.46

    Total Purchase Amount

    $41.06

    Fee

    $0.94

    Total

    $42.00

    It hasn't credited to my account as of yet. They're telling me it expired and nothing can be done. Please help 
    image

    Bonjour! J'ai effectué un dépôt Bitcoin samedi soir et ils n'arrêtent pas de me dire qu'il n'a jamais été reçu et qu'il a expiré. J'ai le reçu indiquant l'adresse Liberty Bitcoin et l'endroit où ils l'ont reçu. Je suis même allé voir mon support Bitcoin et ils ont indiqué qu'ils avaient reçu le dépôt. C'est un casino dans lequel je joue depuis de nombreuses années, je n'ai jamais remis en question son équité et je n'ai jamais eu aucun problème. Il ne s'agissait que d'un dépôt de 35 $ et j'ai utilisé le coupon Bitcoin à la caisse pour le bonus de dépôt de 250 %. Ils insistent sur le fait qu’ils n’ont jamais reçu la caution. Voici ma preuve,

    Bonjour Christine,

    Je m'appelle Xavier, merci de nous avoir contactés au sujet de ce retrait de bitcoin. Je sais qu'il peut être stressant de manquer de fonds et je souhaite répondre à toutes vos questions.

    Je peux confirmer que votre retrait de 0,00166244 BTC (après frais) à l'adresse du portefeuille bc1q5tfceauf7axpj8ms47mkeg9wmy65z394mhfhl2 a été traité avec succès. Le traitement des transferts vers la blockchain prend du temps, cela peut donc prendre plusieurs heures avant que ces fonds ne soient envoyés dans le portefeuille externe.

    Pour afficher un reçu détaillé avec des informations de suivi supplémentaires :

    1. Appuyez sur l'onglet Activité sur l'écran d'accueil de votre application Cash.
    2. Sélectionnez votre retrait bitcoin de votre activité
    3. Appuyez sur… dans le coin supérieur droit
    4. Appuyez sur Reçu Web pour ouvrir un reçu plus détaillé dans votre navigateur Web.
    5. Appuyez sur Afficher sur Block Explorer pour afficher et suivre ce retrait en externe

    Vous pouvez également visualiser et suivre indépendamment cette (ou toute autre) transaction Bitcoin via un explorateur blockchain en recherchant l'adresse du portefeuille de destination : bc1q5tfceauf7axpj8ms47mkeg9wmy65z394mhfhl2 ou via ce lien depuis blockchain.com :

    https://www.blockchain.com/btc/address/bc1q5tfceauf7axpj8ms47mkeg9wmy65z394mhfhl2

    Une fois qu'un retrait Bitcoin est initié, il quitte le réseau de Cash App et nous ne sommes pas en mesure d'annuler ou de rembourser la transaction.

    Si vous avez d'autres questions ou s'il y a autre chose pour lequel je peux vous aider, n'hésitez pas à les demander.

    Cordialement,

    Xavier
    Prise en charge de l'application Cash

    réf:_00D5w7BcER._5005w2BmWBS:réf

    Ceci est mon reçu Bitcoin

    Chère Christine,

    Merci d'avoir contacté Liberty Slots Casino. Votre adhésion est appréciée.

    Après examen, il indique que la transaction Bitoin a expiré et que nous ne l'avons pas reçue.

    Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à nous contacter à tout moment.

    Cordialement,

    Service client Jayda


    Je viens de vérifier mon compte et aucun bonus Bitcoin ni aucun crédit de solde n'apparaissent sur mon compte.
    Obtenez Outlook pour Android

    De : support@libertyslots. com
    Envoyé : dimanche 5 février 2023 02:57:23
    À : *******@hotmail. com <******@ hotmail. com>

    Objet : RE:Dépôt Bitcoin -- LS0378055636
     

    Chère Christine,

    Merci pour ton e-mail.

    Après avoir examiné votre compte, je constate que votre dépôt a été crédité avec succès sur votre compte d'un montant de 38,64 USD.

    Veuillez garder à l'esprit que les dépôts Bitcoin peuvent prendre jusqu'à 30 minutes pour être reflétés sur votre compte de jeu.

    J'espère que cela clarifie la question et je vous souhaite une bonne journée à venir.

    Cordialement,

    Service client Simon

    bc1q5tfceauf7axpj8ms47mkeg9wmy65z394mhfhl2
    J'ai envoyé un dépôt de 35 $ sur mon compte et il n'a pas été crédité

    Reçu Bitcoin

    image

    Bitcoin

    Bon de commande sur le marché

    42,00 $

    4 février à 23h21

    Complété

    Montant des Bitcoins

    0,00175632 BTC

    Taux de change

    23 378,46 $

    Montant total de l'achat

    41,06 $

    Frais

    0,94 $

    Total

    42,00 $

    Il n'a pas encore été crédité sur mon compte. Ils me disent qu'il a expiré et qu'il n'y a rien à faire. S'il vous plaît, aidez
    image
  • Original Anglais Traduction Français

    Hello buggars,

    Could you please send us your Casino username via private message so we can get in touch with Casino Representative in order to help you?

    Bonjour les buggars ,

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions contacter le représentant du casino afin de vous aider ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello buggars,

    Thanks for sharing your account details with us. We will notify Casino Rep about this issue and once we get a response we will let you know. Keep an eye on this thread.

    Bonjour les buggars ,

    Merci d'avoir partagé les détails de votre compte avec nous. Nous informerons le représentant du Casino de ce problème et dès que nous aurons reçu une réponse, nous vous le ferons savoir. Gardez un œil sur ce fil.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello buggars,

    We've sent a reminder to the casino representative regarding your complaint, as soon as we receive the answer we'll update you on this thread. 

    Bonjour les buggars ,

    Nous avons envoyé un rappel au représentant du casino concernant votre plainte, dès que nous recevrons la réponse, nous vous tiendrons au courant sur ce fil.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello buggars,

    The Casino Representative got back to us and informed us that they will look into your case and respond here on the thread. Keep an eye out for any updates. 

    Bonjour les buggars ,

    Le représentant du casino nous a répondu et nous a informés qu'il examinerait votre cas et répondrait ici sur le fil de discussion. Gardez un œil sur toutes les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Buggars,

    I am Dylan, I am the representative for Liberty Slots casino. It is good to meet you. I sincerely apologize for the tardy response. I was out of office.
    I do understand your frustration and I can assure you that your account and transaction were reviewed in dept. You are a value to us and we will always do our very best to assist you and all our players.

    I spoke with casino management and with our banking agent. Your transaction for $35 was received and credited to your account on February 3rd. This was made via btc address bc1q5tfceauf7axpj8ms47mkeg9wmy65z394mhfhl2.

    your second transaction attempt on February 5th made via btc address bc1qcwur89hsjxfu6v6phztuj2hxpy2cx6d4mapgrr, was not received. we have no record of this transaction.
    I have asked for an even more in-dept look at this transaction. I will receive a final response on Monday and will reply to you.
    However I can assure you that we have not been having any issue at all receiving BTC transactions.

    I know this can be frustrating, however I will try to get to the bottom of this.

     

    Best Regards,

    Dylan

    Chers Buggars,

    Je m'appelle Dylan, je suis le représentant du casino Liberty Slots. C'est bon de vous rencontrer. Je m'excuse sincèrement pour la réponse tardive. J'étais absent du bureau.
    Je comprends votre frustration et je peux vous assurer que votre compte et votre transaction ont été examinés en profondeur. Vous êtes une valeur pour nous et nous ferons toujours de notre mieux pour vous aider, vous et tous nos joueurs.

    J'ai parlé avec la direction du casino et avec notre agent bancaire. Votre transaction de 35 $ a été reçue et créditée sur votre compte le 3 février. Cela a été fait via l'adresse BTC bc1q5tfceauf7axpj8ms47mkeg9wmy65z394mhfhl2 .

    votre deuxième tentative de transaction le 5 février effectuée via l'adresse BTC bc1qcwur89hsjxfu6v6phztuj2hxpy2cx6d4mapgrr n'a pas été reçue. nous n'avons aucune trace de cette transaction.
    J'ai demandé un examen encore plus approfondi de cette transaction. Je recevrai une réponse définitive lundi et je vous répondrai.
    Cependant, je peux vous assurer que nous n’avons rencontré aucun problème pour recevoir les transactions BTC.

    Je sais que cela peut être frustrant, mais je vais essayer d'aller au fond des choses.

    Cordialement,

    Dylan

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello buggars,

    May we ask if you get any update about second transaction attempt?

    Has this case been resolved?

    Thanks in advance.

    Bonjour les buggars ,

    Pouvons-nous vous demander si vous recevez des informations concernant la deuxième tentative de transaction ?

    Cette affaire a-t-elle été résolue ?

    Merci d'avance.

  • Original Anglais Traduction Français

    No, not a word yet, or a resolution. I'm very surprised about this because I've been with this casino since they opened and never had any issues. In fact, I play very frequently at this and it's sister casino and never incurred a problem. I hope it gets resolved, I don't want to see them lose their credibility for being a fair and great casino 

    Non, pas encore un mot, ni une résolution. Cela me surprend beaucoup car je travaille avec ce casino depuis son ouverture et je n'ai jamais eu de problèmes. En fait, je joue très fréquemment sur ce casino sœur et je n'ai jamais eu de problème. J'espère que le problème sera résolu, je ne veux pas les voir perdre leur crédibilité en tant que casino juste et formidable.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello buggars,

    We will check this again with Casino Rep and hope that we will get a quick answer. 

    We will keep you informed.

    Bonjour les buggars ,

    Nous vérifierons à nouveau cela auprès du représentant du Casino et espérons que nous obtiendrons une réponse rapide.

    Nous vous tiendrons informé.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello buggars,

    Unfortunately it's not good news from Casino Rep. He claims that they didn't receive any funds on the second transaction , and they are not experiencing any issues at all with any crypto transactions.

    Their advice is to double check with the wallet you deposited through as this transaction did not come to them.

    Unfortunately their decision is final, and they can not help with this matter.

    Bonjour les buggars ,

    Malheureusement, ce n'est pas une bonne nouvelle de la part du représentant du casino. Il affirme qu'ils n'ont reçu aucun fonds lors de la deuxième transaction et qu'ils ne rencontrent aucun problème avec les transactions cryptographiques.

    Leur conseil est de vérifier auprès du portefeuille via lequel vous avez déposé car cette transaction ne leur est pas parvenue.

    Malheureusement, leur décision est définitive et ils ne peuvent pas aider dans cette affaire.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Buggars,

    I do hope all is well with you.

    We have check and double checked and we have not received a second deposit from you. It is possible for you to double check with your wallet, as we were not, and we are still not having any issues at all with crypto transactions. It is very strange. We have examined this very carefully as if there were any issues, multiple accounts would be affected.
    Please check with your wallet again, as the issue just might be there.

    I know this is frustrating and I am sorry I could not be of more help. Please let me know the response from your wallet.

     

    Best Regards,

    Dylan

    Chers Buggars,

    J'espère que tout va bien pour toi.

    Nous avons vérifié et revérifié et nous n'avons pas reçu de deuxième dépôt de votre part. Il vous est possible de vérifier avec votre portefeuille, comme ce n’était pas le cas, et nous n’avons toujours aucun problème avec les transactions cryptographiques. C'est très étrange. Nous avons examiné cela très attentivement, car s'il y avait des problèmes, plusieurs comptes seraient affectés.
    Veuillez vérifier à nouveau auprès de votre portefeuille, car le problème pourrait bien être là.

    Je sais que c'est frustrant et je suis désolé de ne pas pouvoir être plus utile. S'il vous plaît laissez-moi savoir la réponse de votre portefeuille.

    Cordialement,

    Dylan

  • Original Anglais Traduction Français

    Just another example that this casino will burry their head in the sand even with undeniable proof. Shame on you Dylan, do better.

    He already showed you the recept of the transaction, what more do you want??? And to say that no other players have reported this problem that this couldn't be true is the worst response EVER!

    Juste un autre exemple que ce casino va se mettre la tête dans le sable même avec des preuves indéniables. Honte à toi Dylan, fais mieux.

    Il vous a déjà montré le récépissé de la transaction, que voulez-vous de plus ??? Et dire qu'aucun autre joueur n'a signalé ce problème et que cela ne pourrait pas être vrai est la pire réponse JAMAIS !

  • Original Anglais Traduction Français

    I wholeheartedly agree, shame on them. I had high hopes of them delivering a useful solution. It took them darn near a month to conclude they weren't gonna do anything. I suggest we all steer clear of this bogus casino. This is terrible business on their part. Beware! I'm totally dissatisfied , and what a let down.

    Je suis tout à fait d'accord, honte à eux. J'avais de grands espoirs qu'ils apportent une solution utile. Il leur a fallu près d’un mois pour conclure qu’ils ne feraient rien. Je suggère que nous évitions tous ce faux casino. C'est une affaire terrible de leur part. Méfiez-vous! Je suis totalement insatisfait et quelle déception.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello buggars,

    Unfortunately their decision is final so we are forced to close this complaint.

    We know that you are frustrated disappointed and feel sorry about that, but please try once again to check with your wallet, maybe it could be helpful.

    Thanks for your understanding.

    Bonjour les buggars ,

    Malheureusement, leur décision est définitive et nous sommes donc obligés de clore cette plainte.

    Nous savons que vous êtes frustré, déçu et désolé, mais essayez à nouveau de vérifier avec votre portefeuille, cela pourrait peut-être être utile.

    Merci pour votre compréhension.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dylan, give the man the credit, do you really think he is trying to cheat you? He is a long time loyal player and has shown you the transaction record.. You know he is not lying about sending the funds and its just $35? What kind of casino rep would risk losing a loyal player for such a small amount,  and at the same time trashing your casino reputation? I am shocked you are still employed. I bet Las Vegas casino reps look at you and laugh.

    Lincoln casino if you want a rep that can make your casino shine, message me

    Dylan, donne le crédit à cet homme, tu penses vraiment qu'il essaie de te tromper ? Il est un joueur fidèle de longue date et vous a montré le relevé des transactions. Vous savez qu'il ne ment pas sur l'envoi des fonds et que ce n'est que 35 $ ? Quel genre de représentant de casino risquerait de perdre un joueur fidèle pour une si petite somme, et en même temps de détruire la réputation de votre casino ? Je suis choqué que vous soyez toujours employé. Je parie que les représentants du casino de Las Vegas vous regardent et rient.

    Casino Lincoln si vous voulez un représentant qui peut faire briller votre casino, envoyez-moi un message

  • Original Anglais Traduction Français

    Denied a Withdrawal because of what they claim was bonus abuse. But i never used a free bonus that i was not actually allowed and would have never used the bonus if they would have properly funded my account with a deposit that i had made. I am a depositing player and feel that if the casino is allowed to take my withdrawals from me because of bonuses they give me then they to should be held to some sort of standard also. Because they never gave me the funds that i had deposited till after they took my withdrawal away which i am trying tell them would have made there no reason for me to use the free bonus.

    Retrait refusé en raison de ce qu'ils prétendent être un abus de bonus. Mais je n’ai jamais utilisé un bonus gratuit auquel je n’étais pas réellement autorisé et je n’aurais jamais utilisé le bonus s’ils avaient correctement approvisionné mon compte avec un dépôt que j’avais effectué. Je suis un joueur déposant et je pense que si le casino est autorisé à accepter mes retraits en raison des bonus qu'ils me donnent, ils devraient également être soumis à une sorte de norme. Parce qu'ils ne m'ont jamais donné les fonds que j'avais déposés avant d'avoir retiré mon retrait, ce que j'essaie de leur dire, cela ne m'aurait donné aucune raison d'utiliser le bonus gratuit.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello jgambles83,

    Could you please provide us with your casino username via PM.

    Bonjour jgambles83,

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous fournir votre nom d'utilisateur de casino par MP .

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello jgambles83,

    We are still waiting for your credentials. Please send us   via PM. to be able to help you.

    Thank you.

    Bonjour jgambles83,

    Nous attendons toujours vos identifiants. Merci de nous envoyer par MP . pour pouvoir vous aider.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello jgambles83,

    We will close this complaint due to the inactivity of the submitter.

    Bonjour jgambles83 ,

    Nous clôturerons cette plainte en raison de l'inactivité de l'auteur de la plainte.

  • Original Anglais Traduction Français

    Final follow up on Lincoln "casino".

    They are operating without a license which basically means they don't have to follow any rules from any licensing authority. This also means they have no accountability. This is how Dylan thought he could tell us that "Slots are not audited" I looked at Certifiedfairgaming(CFG) website (the company who Dylan says certifies Lincoln casino for fairness) and here is a quote taken directly from CFG website "We audit blackjack, craps, roulette, keno, video poker, slots, and every other game of chance offered by the casino." It's clear that slots are audited as part of CFG practice and it is questionable why it is not the case for Lincoln casino. they have no license that would govern them, but they do have a certificate of fairness that only covers table games, keno, blackjack and video poker. Slots are not included.  Lincolns website stated that all games offered are covered for fairness, but this is not the case. It makes me question the good faith and trustworthiness of Dylan's interactions and by default, Lincoln casino itself. Based on this, as well as their lack of license, I would like to warn others of this behavior and the business operation that is Lincoln casino. 

    Dernier suivi du "casino" de Lincoln.

    Ils opèrent sans licence, ce qui signifie essentiellement qu'ils n'ont pas à suivre les règles d'une autorité délivrant les licences. Cela signifie également qu’ils n’ont aucune responsabilité. C'est ainsi que Dylan pensait pouvoir nous dire que "les machines à sous ne sont pas auditées". J'ai regardé le site Web Certifiedfairgaming (CFG) (la société qui, selon Dylan, certifie l'équité du casino Lincoln) et voici une citation tirée directement du site Web de CFG "Nous auditons le blackjack , craps, roulette, keno, vidéo poker, machines à sous et tous les autres jeux de hasard proposés par le casino. Il est clair que les machines à sous sont auditées dans le cadre des pratiques du CFG et on peut se demander pourquoi ce n'est pas le cas pour le casino Lincoln. ils n'ont aucune licence qui les régirait, mais ils ont un certificat d'équité qui couvre uniquement les jeux de table, le keno, le blackjack et le vidéo poker. Les emplacements ne sont pas inclus. Le site Web de Lincoln a déclaré que tous les jeux proposés sont couverts par souci d'équité, mais ce n'est pas le cas. Cela me fait remettre en question la bonne foi et la fiabilité des interactions de Dylan et, par défaut, du casino Lincoln lui-même. Sur cette base, ainsi que de leur manque de licence, je voudrais avertir les autres de ce comportement et de l'activité commerciale qu'est le casino Lincoln.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi SinMore

    We believe that you have investigated everything in detail, but we are sorry that we cannot do anything more than we did, because we contacted the Rep several times, and you and we got the same answer, so unfortunately we have to accept the situation as it is .
    We hope that this will not happen to you again when you encounter other Casinos, and we strongly recommend that you carefully read the T&C before making your first deposit.

    Thank you for your understanding.

    We will be closing this complaint and mark it as resolved.

    Salut SinPlus

    Nous pensons que vous avez tout étudié en détail, mais nous sommes désolés de ne pouvoir faire rien de plus que ce que nous avons fait, car nous avons contacté le représentant à plusieurs reprises, et vous et nous avons obtenu la même réponse, nous devons donc malheureusement accepter la situation comme c'est .
    Nous espérons que cela ne vous arrivera plus lorsque vous rencontrerez d’autres Casinos, et nous vous recommandons fortement de lire attentivement les CGU avant d’effectuer votre premier dépôt.

    Merci pour votre compréhension.

    Nous clôturerons cette plainte et la marquerons comme résolue.

  • Original Anglais Traduction Français

    If you read Lincoln casinos T&C they have this inside it; "the Player confirms that he or she does not find the Casino, the Games or online gaming to be offensive, immoral, objectionable, unfair or indecent." So, when they lie to us about slot machines being certified fair and cheat us out of our deposits by saying they never received them, we are not to get offended right? It must be nice to not be licensed. 

    Berks, I think you completely missed the entire point of my posts. The only resolution I was asking for was for the casino to correct the obvious contradiction they have within the certificate posted on the website. Also, you  nor any LCB representative tried to contact me about anything other than the few replies made on this thread. If you are referring to my user name, I do not have a user name on Liberty casino therefore I can not give you one. And my username has no effect anyway with the issue given. 

    I think if a casino has no license and also claiming all the games are certified fair when they clearly are not, that they should be included on the Blacklist. But this is only my opinion and I think it is actually the duty of LCB to decide that..

    If people continue to play on dirty casinos then dirty casinos will continue to pop up.

    I am not a player who has been wronged by Lincoln casino and my posts are not retaliation like Dylan thinks this is. I am just a concerned person tired of dirty casino practices.

    If you're going to be dirty just don't make it so obvious

    Si vous lisez les conditions générales des casinos Lincoln, ils contiennent ceci : "le Joueur confirme qu'il ne trouve pas le Casino, les Jeux ou les jeux en ligne offensants, immoraux, répréhensibles, injustes ou indécents." Alors, quand ils nous mentent sur le fait que les machines à sous sont certifiées équitables et nous escroquent sur nos dépôts en disant qu’ils ne les ont jamais reçus, nous ne devons pas nous offenser, n’est-ce pas ? Ça doit être sympa de ne pas avoir de permis.

    Berks, je pense que vous avez complètement manqué le but de mes messages. La seule solution que je demandais était que le casino corrige la contradiction évidente contenue dans le certificat publié sur le site Web. De plus, ni vous ni aucun représentant du LCB n'avez essayé de me contacter pour autre chose que les quelques réponses faites sur ce fil. Si vous faites référence à mon nom d'utilisateur, je n'ai pas de nom d'utilisateur sur Liberty Casino donc je ne peux pas vous en donner. Et mon nom d'utilisateur n'a de toute façon aucun effet sur le problème signalé.

    Je pense que si un casino n'a pas de licence et prétend également que tous les jeux sont certifiés équitables alors qu'ils ne le sont clairement pas, il devrait être inclus sur la liste noire. Mais ce n'est que mon avis et je pense que c'est en fait le devoir de LCB d'en décider.

    Si les gens continuent à jouer dans des casinos sales, ces casinos sales continueront à apparaître.

    Je ne suis pas un joueur qui a été lésé par le casino Lincoln et mes messages ne sont pas des représailles comme Dylan le pense. Je ne suis qu'une personne inquiète, fatiguée des pratiques sales des casinos.

    Si tu veux être sale, ne le rends pas si évident

  • Original Anglais Traduction Français

    Quote from Dylan saying slots are never audited:

    This is a screenshot from Certified Fair Gambling saying they do audit slots:

    This is the screenshot that clearly omits slots in the audit process and the contradicting "certified fair gambling seal has been applied to all games offered by Lincoln Casino" How can this be true if slots are never audited Dylan?

    Can I make it any more clearer for anyone? If either Dylan or Berks can explain how all games are certified fair, then I will quit posting. I think its only fair to be given an answer. Stop playing games and answer the question. This is absolutely unacceptable and how rude to ignore me and drag this on for so long.

    and of course the screenshot is unreadable because it shrank to fit. Take my word on it and click on the certificate yoursef on Lincoln casino 

    Citation de Dylan disant que les machines à sous ne sont jamais auditées :

    Ceci est une capture d'écran de Certified Fair Gambling disant qu'ils effectuent des audits sur les machines à sous :

    Il s'agit de la capture d'écran qui omet clairement les machines à sous dans le processus d'audit et le contradictoire « le sceau de jeu certifié équitable a été appliqué à tous les jeux proposés par Lincoln Casino ». Comment cela peut-il être vrai si les machines à sous ne sont jamais auditées, Dylan ?

    Puis-je rendre les choses plus claires pour quelqu'un ? Si Dylan ou Berks peuvent expliquer comment tous les jeux sont certifiés équitables, j'arrêterai de publier. Je pense qu'il est juste d'obtenir une réponse. Arrêtez de jouer à des jeux et répondez à la question. C’est absolument inacceptable et c’est vraiment impoli de m’ignorer et de faire traîner ça aussi longtemps.

    et bien sûr, la capture d'écran est illisible car elle a été réduite pour s'adapter. Croyez-moi sur parole et cliquez vous-même sur le certificat sur le casino Lincoln.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello SinMore

    We understand your frustration with Lincoln Casino's T&C and the question of the fairness of their slot games. We are pretty sure that by knit picking at every online casinos T&C you are able to find some contradictory information. Not to undermine the depth of your analysis, which is truly impressive and has definitely raised some concerns. Your work in examining the situation has been outstanding! 

    It is unfortunate though that you aren't getting the answers you are seeking for. LCB as an affiliate platform can only do so much to facilitate answers. What we can confirm is that we have our own personal slots auditing team before we add online casinos and we test them to see if they have fake slot games. We can confirm that Lincoln Casino and its sister brands have genuine and fair slot games on their platform.  

    Also, you mentioned Lincoln Casino not having a license. This is false. They do have a Curacao License. It was long approved and proof was shown to us personally when asked. 

    If we were in your shoes we would raise your concerns and speculation with the people that issue the 'Certified Fair Gambling' Seal of Approval. They have their own website and contact information and maybe they can help answer your questions better. 

    As Moderator Berks mentioned, we made every effort to obtain answers from the Casino Representative, and we did receive a response. While we understand that the answer may not have been what you were hoping for, we have done everything within our power to address your concerns and escalate the issue to the appropriate parties. 

    Overall, there are limited options available to us at this point, and we have reached the end of what we can do regarding this complaint. We kindly request that you refrain from bringing up this issue again, as continuing to pursue it further will not result in any progress or resolution. Thank you for your understanding in this matter.

    Bonjour SinMore ,

    Nous comprenons votre frustration concernant les conditions générales du Lincoln Casino et la question de l'équité de leurs jeux de machines à sous. Nous sommes presque sûrs qu’en choisissant dans les conditions générales de chaque casino en ligne, vous pourrez trouver des informations contradictoires. Sans vouloir miner la profondeur de votre analyse, qui est vraiment impressionnante et a certainement soulevé certaines inquiétudes. Votre travail d’examen de la situation a été remarquable !

    Il est cependant dommage que vous n’obteniez pas les réponses que vous recherchez. LCB, en tant que plateforme d'affiliation, ne peut pas faire grand-chose pour faciliter les réponses. Ce que nous pouvons confirmer, c'est que nous avons notre propre équipe personnelle d'audit des machines à sous avant d'ajouter des casinos en ligne et que nous les testons pour voir s'ils proposent de faux jeux de machines à sous. Nous pouvons confirmer que Lincoln Casino et ses marques sœurs proposent des jeux de machines à sous authentiques et équitables sur leur plateforme.

    De plus, vous avez mentionné que Lincoln Casino n’avait pas de licence. C'est faux. Ils ont une licence Curaçao . Elle a été approuvée depuis longtemps et la preuve nous en a été apportée personnellement lorsqu'on nous l'a demandé.

    Si nous étions à votre place, nous ferions part de vos préoccupations et de vos spéculations aux personnes qui délivrent le sceau d'approbation « Certified Fair Gambling ». Ils ont leur propre site Web et leurs propres coordonnées et peuvent peut-être vous aider à mieux répondre à vos questions.

    Comme l'a mentionné le modérateur Berks, nous avons fait tout notre possible pour obtenir des réponses du représentant du casino, et nous avons reçu une réponse. Même si nous comprenons que la réponse n'est peut-être pas celle que vous espériez, nous avons fait tout ce qui était en notre pouvoir pour répondre à vos préoccupations et transmettre le problème aux parties appropriées.

    Dans l’ensemble, les options qui s’offrent à nous à ce stade sont limitées et nous avons atteint la fin de ce que nous pouvons faire concernant cette plainte. Nous vous prions de bien vouloir vous abstenir de soulever à nouveau ce problème, car continuer à le poursuivre ne débouchera sur aucun progrès ni aucune résolution. Merci de votre compréhension à ce sujet.

    évalué :

    4.2/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    hello

    this message is for the playcroco casino representative

    my name is laura and my playcroco username is ( *******80 )

    regarding your email about verifying my account, I would like to state that the document sent is not a copy,  is a original and official issued by the government document and I think you are perfectly aware of that..  I'm a student and I don't have a driver's license or passport, I only have my ID..

    what do you intend to do now? cancel my account?????

    do what you want I don't give a **** if you pay me or not... i just think you guys are wrong regarding my ID and you should evaluate my document better and at the same time respect me

    thanks


     

    Bonjour

    ce message est destiné au représentant du casino playcroco

    je m'appelle Laura et mon nom d'utilisateur Playcroco est ( *******80 )

    concernant votre email concernant la vérification de mon compte, je tiens à préciser que le document envoyé n'est pas une copie, mais un original et un document officiel délivré par le gouvernement et je pense que vous en êtes parfaitement conscient. Je suis étudiant et je je n'ai pas de permis de conduire ni de passeport, je n'ai que ma pièce d'identité.

    que comptez-vous faire maintenant ? annuler mon compte ?????

    faites ce que vous voulez, je m'en fous si vous me payez ou pas... je pense juste que vous vous trompez concernant ma pièce d'identité et vous devriez mieux évaluer mon document et en même temps me respecter

    merci


  • Original Anglais Traduction Français

    Hello llaruta

    Thank you for reaching out to us on our forums to seek assistance regarding your verification process with PlayCroco Casino. We will escalate your case with Casino Representative and request their assistance in finding a solution that works for you. We are hopeful that the Casino Rep will be able to provide you with some understanding and a way to work around the fact that you don't have a driver's license or passport. We will do our best to keep you updated on the progress of your case..

    Bonjour Llaruta ,

    Merci de nous avoir contactés sur nos forums pour demander de l'aide concernant votre processus de vérification avec PlayCroco Casino. Nous transmettrons votre cas au représentant du Casino et lui demanderons de l'aide pour trouver une solution qui vous convient. Nous espérons que le représentant du casino sera en mesure de vous fournir une certaine compréhension et un moyen de contourner le fait que vous n'avez pas de permis de conduire ou de passeport. Nous ferons de notre mieux pour vous tenir informé de l'évolution de votre dossier.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello KingNemo, I do appreciate your efforts to satisfy any concerns or questions I have brought up and maybe you really do see my frustration for this is the first time I have ever heard about a LCB audit team. Also I have contacted CFG by email but have yet to get a response. It truly seems this entire industry of online gaming is  lacking  accountability and any way to address a problem other than a forum such as this. If I am not correct then I ask you to provide a way to report otherwise. 

    About Lincoln casino and its license, Casino Guru would say differently. 

    Also, Lincoln casino does not appear in the "casino license look up search"  This is why I have a hard time taking your word on it without any form of proof backing it up. And I will say again, all of this could have been avoided if Lincoln casino simply changed the wording on their website so that it doesnt contradict itself. 

    Bonjour KingNemo, j'apprécie vos efforts pour répondre à toutes les préoccupations ou questions que j'ai soulevées et peut-être voyez-vous vraiment ma frustration car c'est la première fois que j'entends parler d'une équipe d'audit de LCB. J'ai également contacté CFG par email mais je n'ai pas encore reçu de réponse. Il semble vraiment que toute cette industrie du jeu en ligne manque de responsabilité et de tout moyen de résoudre un problème autre qu'un forum comme celui-ci. Si je n'ai pas raison, je vous demande de fournir un moyen de signaler le contraire.

    À propos du casino Lincoln et de sa licence, Casino Guru dirait le contraire.

    De plus, le casino Lincoln n'apparaît pas dans la « recherche de licence de casino ». C'est pourquoi j'ai du mal à vous croire sur parole sans aucune forme de preuve à l'appui. Et je le répète, tout cela aurait pu être évité si le casino Lincoln avait simplement modifié le libellé de son site Web afin qu'il ne se contredise pas.

  • Original Anglais Traduction Français

    KingNemo, I want to thank you for explaining to us that LCB is an affiliate platform for this reason alone speaks volumes in that you are obligated to protect the integrity of the casinos represented on LCB. It is now clear my issue will not be addressed without bias. I do find it highly concerning however, LCB would provide false information in that Lincoln casino has a valid license. I say this with confidence and I do have proof to back my claims. A*** also blacklisted Lincoln casino and states: " Liberty Slots Casino is a brand operated under the Slots Vendor Affiliate program, a program which has been blacklisted due to the usage of unethical business practices in its relation with affiliates, including but not limited to total lack of communication and cooperation, delayed or declined payments and unprofessional behavior."

    I would recommend providing players correct information and do not  assume that we will simply take your word anymore.

    Since the information given to us by Dylan and LCB representatives are consistently incorrect in this matter, this complaint is now closed.  

    KingNemo, je tiens à vous remercier de nous avoir expliqué que LCB est une plateforme d'affiliation et cette seule raison en dit long dans la mesure où vous êtes obligé de protéger l'intégrité des casinos représentés sur LCB. Il est désormais clair que mon problème ne sera pas abordé sans parti pris. Je trouve cependant très préoccupant que LCB fournisse de fausses informations dans la mesure où le casino Lincoln possède une licence valide. Je dis cela avec confiance et j’ai des preuves pour étayer mes affirmations. A*** a également mis le casino Lincoln sur la liste noire et déclare : « Liberty Slots Casino est une marque exploitée dans le cadre du programme Slots Vendor Affiliate, un programme qui a été mis sur liste noire en raison de l'utilisation de pratiques commerciales contraires à l'éthique dans ses relations avec les affiliés, y compris, mais sans s'y limiter. à un manque total de communication et de coopération, à des paiements retardés ou refusés et à un comportement non professionnel.

    Je recommanderais de fournir aux joueurs des informations correctes et ne présumez plus que nous vous croirons simplement sur parole.

    Étant donné que les informations qui nous ont été fournies par Dylan et les représentants de LCB sont systématiquement incorrectes à ce sujet, cette plainte est désormais close.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi SinMore

    Other affiliate websites do not interest us. We are our own independent directory and strongly believe that we are unmatched in the industry.

    Thanks for voicing your concerns though and making your voice heard on our forums. Nothing will be deleted and the transparency will always remain for visitors to read. Unfortunately, there is not much more we can do regarding the issues you have raised. As we previously mentioned, many casinos have ambiguous terms and conditions that could benefit from improvement. We recognize this is a common issue within the industry.

    Nonetheless, we appreciate your feedback on this matter. However, we must now respectfully close this complaint. Thank you for your understanding and hopefully you can get more answers from CFG. 

    Salut SinMore ,

    Les autres sites affiliés ne nous intéressent pas. Nous sommes notre propre annuaire indépendant et croyons fermement que nous sommes inégalés dans l'industrie.

    Merci d'avoir exprimé vos préoccupations et de faire entendre votre voix sur nos forums. Rien ne sera supprimé et la transparence restera toujours à la disposition des visiteurs. Malheureusement, nous ne pouvons pas faire grand-chose de plus concernant les problèmes que vous avez soulevés. Comme nous l’avons mentionné précédemment, de nombreux casinos ont des conditions générales ambiguës qui pourraient bénéficier d’améliorations. Nous reconnaissons qu’il s’agit d’un problème courant au sein de l’industrie.

    Néanmoins, nous apprécions vos commentaires à ce sujet. Cependant, nous devons maintenant clore respectueusement cette plainte. Merci de votre compréhension et j'espère que vous pourrez obtenir plus de réponses de la part de CFG.

  • Original Anglais Traduction Français
    KingNemo wrote

    Hello llaruta, 

    Thank you for reaching out to us on our forums to seek assistance regarding your verification process with PlayCroco Casino. We will escalate your case with Casino Representative and request their assistance in finding a solution that works for you. We are hopeful that the Casino Rep will be able to provide you with some understanding and a way to work around the fact that you don't have a driver's license or passport. We will do our best to keep you updated on the progress of your case..

    Hello KingNemo

    Please,could you tell me if there was any update about my problem?

    Thanks 

     

    KingNemo a écrit

    Bonjour Llaruta,

    Merci de nous avoir contactés sur nos forums pour demander de l'aide concernant votre processus de vérification avec PlayCroco Casino. Nous transmettrons votre cas au représentant du Casino et lui demanderons de l'aide pour trouver une solution qui vous convient. Nous espérons que le représentant du casino sera en mesure de vous fournir une certaine compréhension et un moyen de contourner le fait que vous n'avez pas de permis de conduire ou de passeport. Nous ferons de notre mieux pour vous tenir informé de l'évolution de votre dossier.

    Bonjour KingNemo

    S'il vous plaît, pourriez-vous me dire s'il y a eu une mise à jour concernant mon problème ?

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi llaruta

    Unfortunately we haven't heard back from Casino Representative, we will ping them again in hopes of getting a response soon. Thanks for your patience. 

    Salut Llaruta ,

    Malheureusement, nous n'avons pas reçu de réponse du représentant du Casino, nous leur enverrons à nouveau une requête ping dans l'espoir d'obtenir une réponse bientôt. Merci pour votre patience.

  • Original Anglais Traduction Français

    hello KingNemo

    I gave up on verifying my account.. 
    I received an email they asked me to send my birth certificate and unfortunately I have no idea where it is as I looked everywhere in the house and couldn't find it, I called the registry office to ask how much it costs to make a second document one and they charged me $78 .90 so it's not worth continuing with that

    I don't want to have any more contact with this casino and lose $180 it means nothing to me.., now you can celebrate not having to pay a player who won fairly..

    is this form of verification is very suspicious, my Argentine ID has never been refused in any casino, this was the first time it happens, this aroused suspicion of being a tactic to make it difficult for winners to pay

    i advise people to stay away from this group of casinos.

    thanks

    bonjour KingNemo

    J'ai renoncé à vérifier mon compte.
    J'ai reçu un e-mail où ils m'ont demandé d'envoyer mon acte de naissance et malheureusement je ne sais pas où il se trouve car j'ai cherché partout dans la maison et je ne l'ai pas trouvé, j'ai appelé l'état civil pour demander combien ça coûte d'en faire un deuxième. documentez un et ils m'ont facturé 78,90 $, donc ça ne vaut pas la peine de continuer avec ça

    Je ne veux plus avoir de contact avec ce casino et perdre 180 $, cela ne veut rien dire pour moi.., maintenant vous pouvez célébrer le fait de ne pas avoir à payer un joueur qui a gagné équitablement..

    est-ce que cette forme de vérification est très suspecte, ma carte d'identité argentine n'a jamais été refusée dans aucun casino, c'était la première fois que cela se produisait, cela a éveillé les soupçons d'être une tactique visant à rendre difficile le paiement des gagnants

    je conseille aux gens de rester à l'écart de ce groupe de casinos.

    merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi llaruta

    Thank you for the update. We're sorry to hear that your experience with PlayCroco casino's verification process was frustrating, especially since you were unable to locate your birth certificate. It just happens that some casinos have very strict verification processes, and this group of casinos is no exception.

    Remember, there are many reputable and trustworthy casinos out there that prioritize fair play and customer satisfaction. We hope you can find our site useful and find a selection of casinos HERE. Please be sure to read the reviews and analyze the ratings/comments carefully before selecting a new casino to play at. 

    Lastly, since you have given up on this case and aren't able to provide birth certificate we will consider this case as CLOSED. 

    Salut Llaruta ,

    Merci pour la mise à jour. Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience avec le processus de vérification du casino PlayCroco a été frustrante, d'autant plus que vous n'avez pas réussi à localiser votre acte de naissance. Il se trouve que certains casinos ont des processus de vérification très stricts, et ce groupe de casinos ne fait pas exception.

    N’oubliez pas qu’il existe de nombreux casinos réputés et dignes de confiance qui donnent la priorité au fair-play et à la satisfaction de leurs clients. Nous espérons que vous trouverez notre site utile et que vous trouverez une sélection de casinos ICI . Assurez-vous de lire les critiques et d’analyser attentivement les notes/commentaires avant de sélectionner un nouveau casino sur lequel jouer.

    Enfin, étant donné que vous avez abandonné ce dossier et que vous n'êtes pas en mesure de fournir un acte de naissance, nous considérerons ce dossier comme FERMÉ.

  • Original Anglais Traduction Français

    hi KingNemo

    this is not about having a strict verification process, I have already gone through verification processes with telephone call and video connection this is just a tactic to avoid paying out to winners, if i had no pending withdrawals my document would have been approved quickly..

    I'll tell you a secret.. my father doesn't like to play with bonuses, he always plays with clean deposits, whenever he opens an account he starts the verification process even before depositing to avoid problems,  he opened an account at liberty slots casino which belongs to that same group and sent the same kind of documentation i sent, his account was verified within 2 days..

    so i know what i'm saying, whatever they can make difficult to avoid a payment they will do...

    salut KingNemo

    il ne s'agit pas d'avoir un processus de vérification strict, j'ai déjà suivi des processus de vérification avec appel téléphonique et connexion vidéo, c'est juste une tactique pour éviter de payer aux gagnants, si je n'avais pas de retraits en attente, mon document aurait été approuvé rapidement.

    Je vais vous dire un secret.. mon père n'aime pas jouer avec les bonus, il joue toujours avec des dépôts propres, chaque fois qu'il ouvre un compte, il commence le processus de vérification avant même de déposer pour éviter les problèmes, il a ouvert un compte en liberté Casino de machines à sous qui appartient à ce même groupe et a envoyé le même type de documentation que moi, son compte a été vérifié dans les 2 jours.

    donc je sais ce que je dis, quoi qu'ils puissent rendre difficile pour éviter un paiement, ils le feront...

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi llaruta

    Thank you for sharing your experience with us, it's always valuable to hear different perspectives. Your father's proactive approach to verification is commendable, and we appreciate you sharing his tactic with us. Hopefully your experience will serve as a learning opportunity for both yourself and other users. We apologize that we couldn't be of more assistance in this situation.

    Salut Llaruta ,

    Merci de partager votre expérience avec nous, c'est toujours précieux d'entendre différents points de vue. L'approche proactive de votre père en matière de vérification est louable et nous apprécions que vous partagiez sa tactique avec nous. J'espère que votre expérience constituera une opportunité d'apprentissage pour vous-même et pour les autres utilisateurs. Nous nous excusons de ne pouvoir vous être plus utiles dans cette situation.

  • Original Anglais Traduction Français

    hello KingNemo

    Could you reopen my claim and advise the playcroco representative to look into my case again please?

    someone contacted me with me suggesting an alternative document ,  I decided to send a ''voting credential'' that I didn't even remember I had and I ended up finding it among my papers, I think it will be fine because it is a document issued by the government and has all the needed information.

    thanks

    bonjour KingNemo

    Pourriez-vous rouvrir ma réclamation et conseiller au représentant de Playcroco d'examiner à nouveau mon cas, s'il vous plaît ?

    quelqu'un m'a contacté pour me suggérer un document alternatif, j'ai décidé d'envoyer un « pouvoir de vote » que je ne me souvenais même pas avoir et j'ai fini par le trouver parmi mes papiers, je pense que ça ira car c'est un document délivré par le gouvernement et contient toutes les informations nécessaires.

    merci

  • Original Anglais Traduction Français
    SinMore wrote

    KingNemo, I want to thank you for explaining to us that LCB is an affiliate platform for this reason alone speaks volumes in that you are obligated to protect the integrity of the casinos represented on LCB. It is now clear my issue will not be addressed without bias. I do find it highly concerning however, LCB would provide false information in that Lincoln casino has a valid license. I say this with confidence and I do have proof to back my claims. A*** also blacklisted Lincoln casino and states: " Liberty Slots Casino is a brand operated under the Slots Vendor Affiliate program, a program which has been blacklisted due to the usage of unethical business practices in its relation with affiliates, including but not limited to total lack of communication and cooperation, delayed or declined payments and unprofessional behavior."

    I would recommend providing players correct information and do not  assume that we will simply take your word anymore.

    Since the information given to us by Dylan and LCB representatives are consistently incorrect in this matter, this complaint is now closed.  

    I think you are right in that comment, I noticed a certain lack of interest in my case, even the representative did not even give any response and I was ignored when I asked to reopen my complaint... there is a certain cooperation with this group of casinos..

    SinMore a écrit

    KingNemo, je tiens à vous remercier de nous avoir expliqué que LCB est une plateforme d'affiliation et cette seule raison en dit long dans la mesure où vous êtes obligé de protéger l'intégrité des casinos représentés sur LCB. Il est désormais clair que mon problème ne sera pas abordé sans parti pris. Je trouve cependant très préoccupant que LCB fournisse de fausses informations dans la mesure où le casino Lincoln possède une licence valide. Je dis cela avec confiance et j’ai des preuves pour étayer mes affirmations. A*** a également mis le casino Lincoln sur la liste noire et déclare : « Liberty Slots Casino est une marque exploitée dans le cadre du programme Slots Vendor Affiliate, un programme qui a été mis sur liste noire en raison de l'utilisation de pratiques commerciales contraires à l'éthique dans ses relations avec les affiliés, y compris, mais sans s'y limiter. à un manque total de communication et de coopération, à des paiements retardés ou refusés et à un comportement non professionnel.

    Je recommanderais de fournir aux joueurs des informations correctes et ne présumez plus que nous vous croirons simplement sur parole.

    Étant donné que les informations qui nous ont été fournies par Dylan et les représentants de LCB sont systématiquement incorrectes à ce sujet, cette plainte est désormais close.

    Je pense que vous avez raison dans ce commentaire, j'ai remarqué un certain manque d'intérêt pour mon cas, même le représentant n'a même pas donné de réponse et j'ai été ignoré lorsque j'ai demandé de rouvrir ma plainte... il y a une certaine coopération avec cela groupe de casinos..

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello llaruta

    Apologies for the delay in responding to you. Please be informed that we will escalate your case and reopen it promptly after Labor Day. We appreciate your patience thus far. Thank you.

    Bonjour Llaruta ,

    Toutes mes excuses pour le retard à vous répondre. Veuillez noter que nous ferons remonter votre dossier et le rouvrirons rapidement après la fête du Travail. Nous apprécions votre patience jusqu’à présent. Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    hello

    please, could you explain to the verification staff that there is no ID  in card or plastic ... they are digital and need to be printed on the government website, if you want to verify authenticity just go to the website and type the document number.

    Bonjour

    s'il vous plaît, pourriez-vous expliquer au personnel de vérification qu'il n'y a pas de pièce d'identité sur carte ou en plastique... elles sont numériques et doivent être imprimées sur le site Web du gouvernement, si vous souhaitez vérifier l'authenticité, allez simplement sur le site Web et tapez le numéro du document. .

  • Original Anglais Traduction Français

    You are aware Labor Day is Sept. 4th

    Vous savez que la fête du Travail est le 4 septembre

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey SinMore

    Labor Day in EU is May 1st. It is different from NA..

     

    llaruta wrote

    hello

    please, could you explain to the verification staff that there is no ID  in card or plastic ... they are digital and need to be printed on the government website, if you want to verify authenticity just go to the website and type the document number.

    Hi llaruta

    We want to let you know that Casino Rep got back to us and said the following:

    "A picture ID is required. That is standard throughout the industry. And for obvious reasons. Will speak with Risk and see what can be done."

    We will run it back and explain to them that you have the digital ID uploaded on website and like this you can be verified..

    Keep an eye on this forum thread for further developments.

    SinMore ,

    La fête du travail dans l'UE est le 1er mai. C'est différent de NA..

    llaruta a écrit

    Bonjour

    s'il vous plaît, pourriez-vous expliquer au personnel de vérification qu'il n'y a pas de pièce d'identité sur carte ou en plastique... elles sont numériques et doivent être imprimées sur le site Web du gouvernement, si vous souhaitez vérifier l'authenticité, allez simplement sur le site Web et tapez le numéro du document. .

    Salut Llaruta ,

    Nous souhaitons vous informer que Casino Rep nous a répondu et a déclaré ce qui suit :

    "Une pièce d'identité avec photo est requise. C'est la norme dans toute l'industrie. Et pour des raisons évidentes. Nous parlerons avec Risk et verrons ce qui peut être fait."

    Nous allons le relancer et leur expliquer que vous avez téléchargé l'identification numérique sur le site Web et que vous pouvez ainsi être vérifié.

    Gardez un œil sur ce fil de discussion pour les développements ultérieurs.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi llaruta

    Do you have any updates regarding this matter?

    Thank you.

    Salut Llaruta ,

    Avez-vous des nouvelles à ce sujet ?

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    hi Berks

    there has been no new update so far...

    i have sent my original ID, selfie with document and video but they insist on saying that they do not accept copy of documents....

    I explained a thousand times that the ID needs to be printed on the government website, we don't have the versions in card or plastic format, but they ignore this information and don't respond anymore..

    I will send you my photo by private message so that you can understand the type of document I am sending, I only ask that you delete it as soon as you see it

    thanks

    salut Berks

    il n'y a pas eu de nouvelle mise à jour jusqu'à présent...

    J'ai envoyé ma pièce d'identité originale, un selfie avec document et vidéo mais ils insistent pour dire qu'ils n'acceptent pas de copie de documents....

    J'ai expliqué mille fois que la pièce d'identité doit être imprimée sur le site du gouvernement, nous n'avons pas les versions au format carte ou plastique, mais ils ignorent cette information et ne répondent plus.

    Je vous enverrai ma photo par message privé pour que vous puissiez comprendre le type de document que j'envoie, je vous demande seulement de la supprimer dès que vous la voyez

    merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi llaruta

    Could you please provide us with the documents that you sent to them regarding the verification?

    Thanks in advance.

     

    Salut Llaruta ,

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous fournir les documents que vous leur avez envoyés concernant la vérification ?

    Merci d'avance.

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