Casino Rembrandt | Casino Siège | b-Paris | 24Bettle | Casino Big5 | Casino Taureau Chanceux | Gambéta10 | Fil de discussion sur l'assistance et les plaintes de Tournaverse

53,070
vues
623
réponses
Dernier message fait il y a environ 9 mois par Complaints Moderator
rembrandtcasino
  • Créé par
  • rembrandtcasino
  • Malta Représentant du casino 12
  • actif la dernière fois il y a environ 5 ans

Les lecteurs de ce sujet ont également lu :

  • Avis sur Cryptorush Casino Bonus d'inscription : 100 % jusqu'à 500 $ Bonus d'inscription - Highroller : 125 % jusqu'à 1 500 $ Bonus de remise en argent : 10 % de remise en argent L'offre expire :...

    Lu

    Bonus et promotions du casino Cryptorush

    3 377
    il y a environ 2 mois
  • MrO vient de m'envoyer un email pour 75 tours gratuits à utiliser ce week-end pour me remercier d'avoir déposé 20 dollars ou plus depuis lundi... J'ai essayé d'utiliser le code et on m'a dit que...

    Lu

    FERMÉ : Casino Mr O

    2 404
    il y a environ 2 mois
  • Tous ces sites fonctionnent très mal. Je n'arrive même pas à charger la plupart d'entre eux. Est-ce que quelqu'un d'autre a ce problème ?? Bof

    Lu

    Yabby, brango, limitless, bonus blitz et...

    2 681
    il y a environ 2 mois

Veuillez ou s'inscrire pour poster ou commenter.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear all,

    I would like to introduce our new casino to this forum. Rembrandt Casino offers the exiting games of well known providers like Netent, Betsoft and Espresso Games. Our live casinos are powered by Evolution Gaming, one of the market leaders.Some of the games will very soon (in a few days) be also available on mobiles and tablets. Our site is in two languages: Dutch and English.

    We seek to offer attractive promotions and retention offers to our esteemed players. In case of any issues, please feel free to contact me here directly.

    Henry

    Casino Sieger, b-Bets, 24Bettle added to the LCB list

    Updated 4th Dec 2017: Big5 Casino added to the LCB list

    Updated 11th May 2021: Lucky Bull Casino added to LCB list

    Updated 11th July 2022: Gambeta10 Casino added to LCB list

    Updated 29th August 2022: Tournaverse added to LCB list

    Chers tous,

    Je voudrais présenter notre nouveau casino sur ce forum. Rembrandt Casino propose les jeux passionnants de fournisseurs bien connus comme Netent, Betsoft et Espresso Games. Nos casinos en direct sont propulsés par Evolution Gaming, l'un des leaders du marché. Certains jeux seront très bientôt (dans quelques jours) également disponibles sur mobiles et tablettes. Notre site est en deux langues : néerlandais et anglais.

    Nous cherchons à proposer des promotions attrayantes et des offres de fidélisation à nos joueurs estimés. En cas de problème, n'hésitez pas à me contacter directement ici.

    Henri

    Casino Sieger , b-Bets , 24Bettle ajoutés à la liste LCB

    Mise à jour le 4 décembre 2017 : Big5 Casino ajouté à la liste LCB

    Mise à jour le 11 mai 2021 : Lucky Bull Casino ajouté à la liste LCB

    Mise à jour le 11 juillet 2022 : Gambeta10 Casino ajouté à la liste LCB

    Mise à jour le 29 août 2022 : Tournaverse ajouté à la liste LCB

    3.4/ 5

    3.2/ 5

    3.3/ 5

    3.6/ 5

    3.1/ 5

    3.4/ 5

    3/ 5

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to our wonderful forum Henry! Glad you are here to assist our members and guests.

    Bienvenue sur notre merveilleux forum Henry ! Heureux que vous soyez ici pour aider nos membres et nos invités.

  • Original Anglais Traduction Français

    Attention! Have not been able to refer to the prize within 24 hours of my Skrill exclamation!!!!!

    Attention! Je n'ai pas pu faire référence au prix dans les 24 heures suivant mon Skrill exclamation !!!!!

  • Original Anglais Traduction Français

    Attention! Have not been able to refer to the prize within 24 hours of my Skrill exclamation!!!!!
    [/quote][quote author=natlozogav link=topic=29293.msg320651#msg320651 date=1410438569]
    Attention! Have not been able to refer to the prize within 24 hours of my Skrill exclamation!!!!!


    31 hours and not send me money for skrill rembrandt casino!!!!!!!

    Attention! Je n'ai pas pu faire référence au prix dans les 24 heures suivant mon Skrill exclamation !!!!!
    [/quote][quote author=natlozogav link=topic=29293.msg320651#msg320651 date=1410438569]
    Attention! Je n'ai pas pu faire référence au prix dans les 24 heures suivant mon Skrill exclamation !!!!!


    31 heures et ne m'envoie pas d'argent pour le casino Skrill Rembrandt !!!!!!!

    3.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I have forwarded this to the casino rep. The first rep had left the company and we are getting a new rep on board. Thank you for your patience.

    J'ai transmis ceci au représentant du casino. Le premier représentant a quitté l'entreprise et nous accueillons un nouveau représentant. Merci pour votre patience.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Natlozogav,

    When you would like to share your username here on the fora, or by email, we would be more than happy to look into your account.

    I would also like to take the opportunity to inform you that we process payout requests normally within 48 hours. Depending on the VIP state and KYC state, they will be wired to your bank account. So please do not hesitate to contact our support team via email or by chat, and we will be more than happy to answer your question in concrete.

    Kind regards,

    Rembrandtcasino Support

    Cher Natlozogav,

    Lorsque vous souhaitez partager votre nom d'utilisateur ici sur les forums ou par e-mail, nous serons plus qu'heureux d'examiner votre compte.

    J'en profite également pour vous informer que nous traitons normalement les demandes de paiement dans un délai de 48 heures. En fonction de l'état VIP et de l'état KYC, ils seront transférés sur votre compte bancaire. N'hésitez donc pas à contacter notre équipe d'assistance par e-mail ou par chat, et nous serons plus qu'heureux de répondre concrètement à votre question.

    Cordialement,

    Assistance Rembrandtcasino

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Natlozogav,

    When you would like to share your username here on the fora, or by email, we would be more than happy to look into your account.

    I would also like to take the opportunity to inform you that we process payout requests normally within 48 hours. Depending on the VIP state and KYC state, they will be wired to your bank account. So please do not hesitate to contact our support team via email or by chat, and we will be more than happy to answer your question in concrete.

    Kind regards,

    Rembrandtcasino Support


    Has not received the prize exclamation!

    Cher Natlozogav,

    Lorsque vous souhaitez partager votre nom d'utilisateur ici sur les forums ou par e-mail, nous serons plus qu'heureux d'examiner votre compte.

    J'en profite également pour vous informer que nous traitons normalement les demandes de paiement dans un délai de 48 heures. En fonction de l'état VIP et de l'état KYC, ils seront transférés sur votre compte bancaire. N'hésitez donc pas à contacter notre équipe d'assistance par e-mail ou par chat, et nous serons plus qu'heureux de répondre concrètement à votre question.

    Cordialement,

    Assistance Rembrandtcasino


    N'a pas reçu le prix exclamation !
  • Original Anglais Traduction Français


    Dear Natlozogav,

    When you would like to share your username here on the fora, or by email, we would be more than happy to look into your account.

    I would also like to take the opportunity to inform you that we process payout requests normally within 48 hours. Depending on the VIP state and KYC state, they will be wired to your bank account. So please do not hesitate to contact our support team via email or by chat, and we will be more than happy to answer your question in concrete.

    Kind regards,

    Rembrandtcasino Support


    Has not received the prize exclamation!


    Did you send your username to the rep?


    Cher Natlozogav,

    Lorsque vous souhaitez partager votre nom d'utilisateur ici sur les forums ou par e-mail, nous serons plus qu'heureux d'examiner votre compte.

    J'en profite également pour vous informer que nous traitons normalement les demandes de paiement dans un délai de 48 heures. En fonction de l'état VIP et de l'état KYC, ils seront transférés sur votre compte bancaire. N'hésitez donc pas à contacter notre équipe d'assistance par e-mail ou par chat, et nous serons plus qu'heureux de répondre concrètement à votre question.

    Cordialement,

    Assistance Rembrandtcasino


    N'a pas reçu le prix exclamation !


    Avez-vous envoyé votre nom d'utilisateur au représentant ?
  • Original Anglais Traduction Français

    My username: hunman1 Thanks.

    Mon nom d'utilisateur : hunman1 Merci.
  • Original Anglais Traduction Français

    Please help me Melcb! It has long been waiting for me to win!

    S'il vous plaît, aidez-moi Melcb ! Il y a longtemps que j'attends que je gagne !

  • Original Anglais Traduction Français

    Please help me Melcb! It has long been waiting for me to win!


    Thanks so much! smiley My prize is arrival few minuts ago smiley

    S'il vous plaît, aidez-moi Melcb ! Il y a longtemps que j'attends que je gagne !


    Merci beaucoup! smiley Mon prix est arrivé il y a quelques minutes smiley
  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Natlozogav,

    We are glad you have well received your cashout now. Please note that the money was transferred onto your bank account and this is why it was not instant.

    Looking forward to seeing you soon at our casino again,

    With kind regards,

    Rembrandt casino support

    Bonjour Natlozogav,

    Nous sommes heureux que vous ayez bien reçu votre retrait maintenant. Veuillez noter que l'argent a été transféré sur votre compte bancaire et c'est pourquoi il n'a pas été instantané.

    Au plaisir de vous revoir bientôt dans notre casino,

    Cordialement,

    Assistance du casino Rembrandt

    3.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello LCB

    I have a withdrawal problem with B-Bets.
    I met the wagering requirement from a Free Spin promotion and want to make a withdrawal,the max cashout is 50€ and the player need a deposit.
    But till this day my Win was not payed.

    B-Bets send me this email :

    Dear

    I hope you enjoyed your game at our casino.

    According to our bonusterms I have to inform you that winnings with a free bonus are limited to a maximum of ten times the bonus amount. In this case 10x 5,- = 50 Euros (if there is a remaining balance; this will be waived). Furthermore bonus winnings can only be claimed by players who deposited within 2 months before the payout request.

    Would you please inform us per e-mail as soon as you made a deposit so we can proceed with your cashout request.


    I make a deposit of 20€ to withdrawal my win.The Live Chat support says i can withdrawal the 20€,the 20€ is arrived but not my Win from the Free Spin promotion.After i made a deposit B-Bet support send me this email.

    Dear ,

    I'm writing to inform you that we have received your request for payout and a notification of your deposit.

    I have created a ticket and will forward it to the financial department to complete your request.

    You will receive further communication shortly.

    Let us know if you have more questions, we are happy to help you!


    ^^The date from this email is from 07.04.2015

    I contacted the Live chat support a few times,they only say that  they created a ticket and will forward it to the financial department .

    till this day my Win from the Free Spin promotion (50€) was unfortunately not payed.

    My username is : sethgecko

    Thank you so much for your time and Regards.

    Bonjour LCB

    J'ai un problème de retrait avec B-Bets.
    J'ai rempli les conditions de mise d'une promotion Free Spin et je souhaite effectuer un retrait, le retrait maximum est de 50 € et le joueur a besoin d'un dépôt.
    Mais jusqu'à ce jour, mon gain n'a pas été payé.

    B-Bets m'envoie cet email :

    Cher

    J'espère que vous avez apprécié votre jeu dans notre casino.

    Conformément à nos conditions de bonus, je dois vous informer que les gains avec un bonus gratuit sont limités à un maximum de dix fois le montant du bonus. Dans ce cas, 10x 5,- = 50 euros (s'il reste un solde restant, celui-ci sera annulé). De plus, les gains bonus ne peuvent être réclamés que par les joueurs ayant effectué un dépôt dans les 2 mois précédant la demande de paiement.

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous informer par e-mail dès que vous avez effectué un dépôt afin que nous puissions procéder à votre demande de retrait.


    J'effectue un dépôt de 20 € pour retirer mon gain. Le support Live Chat dit que je peux retirer les 20 €, les 20 € sont arrivés mais pas mon gain de la promotion Free Spin. Après avoir effectué un dépôt, le support B-Bet m'envoie cet e-mail.

    Cher ,

    Je vous écris pour vous informer que nous avons reçu votre demande de paiement et une notification de votre dépôt.

    J'ai créé un ticket et je le transmettrai au service financier pour compléter votre demande.

    Vous recevrez prochainement d’autres communications.

    Faites-nous savoir si vous avez d'autres questions, nous serons heureux de vous aider !


    ^^La date de cet email est du 07.04.2015

    J'ai contacté le support du chat en direct à plusieurs reprises, ils disent seulement qu'ils ont créé un ticket et qu'ils le transmettront au service financier.

    jusqu'à ce jour, mon gain de la promotion Free Spin (50 €) n'a malheureusement pas été payé.

    Mon nom d'utilisateur est : sethgecko

    Merci beaucoup pour votre temps et salutations.

    3.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello LCB Team can you Contact the Rep for me ? thanks for help.

    Bonjour l'équipe LCB, pouvez-vous contacter le représentant pour moi ? Merci pour l'aide.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello LCB Team can you Contact the Rep for me ? thanks for help.


    I did forward this matter to the rep. Christine the current rep went on maternity leave and a new rep is coming on board. hopefully we should hear back from her today.

    Bonjour l'équipe LCB, pouvez-vous contacter le représentant pour moi ? Merci pour l'aide.


    J'ai transmis cette affaire au représentant. Christine, la représentante actuelle, est partie en congé de maternité et une nouvelle représentante arrive. j'espère que nous devrions avoir de ses nouvelles aujourd'hui.
  • Original Anglais Traduction Français

    HI Yautjazz,

    The rep said the following:

    "we missed out on the players update that he made a deposit to claim his winnings, as he filled out on his support ticket the name "john Doe". There for the forwarding to the finance department got looped, as the could not connect it to the right user.

    Meanwhile I am glad to inform that the process is now again in progress, by means the player will receive an email with in 24 hours about the payment state of the 50 euro's pending, and the transfer will also be made within this time frame."

    Bonjour Yautjazz,

    Le représentant a déclaré ce qui suit :

    "Nous avons manqué la mise à jour du joueur selon laquelle il avait effectué un dépôt pour réclamer ses gains, car il avait indiqué sur son ticket d'assistance le nom "John Doe". Là, la transmission au service financier a été bouclée, car il n'a pas pu le connecter. au bon utilisateur.

    En attendant, je suis heureux de vous informer que le processus est à nouveau en cours, grâce auquel le joueur recevra un e-mail dans les 24 heures concernant l'état du paiement des 50 euros en attente, et le transfert sera également effectué dans ce délai.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you for your time.
    The B-bets support send me yesterday this email :

    Dear

    Your payout of 50 eur was processed today, April 27th, and it will soon be shown in your bank statement.

    Please allow 1-5 working days for this payment to be shown in your statement, as this depends on the banks' transfer speed.

    Thank you.

    Let us know if you have more questions, we are happy to help you!

    Merci pour votre temps.
    Le support B-bets m'a envoyé hier cet email :

    Cher

    Votre paiement de 50 euros a été traité aujourd'hui, le 27 avril, et il apparaîtra bientôt sur votre relevé bancaire.

    Veuillez prévoir 1 à 5 jours ouvrables pour que ce paiement apparaisse sur votre relevé, car cela dépend de la vitesse de transfert des banques.

    Merci.

    Faites-nous savoir si vous avez d'autres questions, nous serons heureux de vous aider !

    3.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    hello i request help not receive any information under me money 23 eur .. in a mail comment not deposit in live help comment yes for play ? not understand i send me details for bank but i prefer neteller why 23 eur for bank is very small  and bank make a discount and not will receive nothing ... please help... me user is luckmemx  tx

    bonjour, je demande de l'aide, je ne reçois aucune information sous moi, argent 23 euros .. dans un mail, commentaire, pas de dépôt dans l'aide en direct, commentaire oui pour jouer ? Je ne comprends pas, je m'envoie les coordonnées de la banque mais je préfère Neteller, pourquoi 23 euros pour la banque, c'est très petit et la banque fait une remise et ne recevra rien... s'il vous plaît, aidez... mon utilisateur est LuckyMemx Tx

  • Original Anglais Traduction Français

    hello i request help not receive any information under me money 23 eur .. in a mail comment not deposit in live help comment yes for play ? not understand i send me details for bank but i prefer neteller why 23 eur for bank is very small  and bank make a discount and not will receive nothing ... please help... me user is luckmemx  tx


    which casino do you need to cashout winnings from?

    bonjour, je demande de l'aide, je ne reçois aucune information sous moi, argent 23 euros .. dans un mail, commentaire pas de dépôt dans l'aide en direct, commentaire oui pour jouer ? Je ne comprends pas, je m'envoie les coordonnées de la banque mais je préfère Neteller, pourquoi 23 euros pour la banque, c'est très petit et la banque fait une remise et ne recevra rien... s'il vous plaît, aidez... mon utilisateur est LuckyMemx Tx


    Dans quel casino avez-vous besoin d’encaisser vos gains ?
  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks miss meli yes is rembrandt casino

    Merci Miss Meli Oui, c'est le casino Rembrandt

    3.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello,

    This player won with freespins, to pay out we should require at least 1 deposit from this player. The player his informed about this on many occasions now. No deposit has been made by the plyer .

    Bonjour,

    Ce joueur a gagné avec des tours gratuits, pour payer, nous devrions exiger au moins 1 dépôt de ce joueur. Le joueur en a été informé à plusieurs reprises. Aucun dépôt n'a été effectué par le joueur.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello,

    This player won with freespins, to pay out we should require at least 1 deposit from this player. The player his informed about this on many occasions now. No deposit has been made by the plyer .


    is false is in mail comment not deposit  in live help deposit and play not want pay me...not clear the terms

    Bonjour,

    Ce joueur a gagné avec des tours gratuits, pour payer, nous devrions exiger au moins 1 dépôt de ce joueur. Le joueur en a été informé à plusieurs reprises. Aucun dépôt n'a été effectué par le joueur.


    est faux est dans le commentaire du courrier, ne pas déposer dans l'aide en direct, déposer et jouer, je ne veux pas me payer... les conditions ne sont pas claires
  • Original Anglais Traduction Français

    I am sorry, but your message is unclear for me,
    could you please go to support so they can clarify it with you?
    All our bonus terms are noted on our website.

    Je suis désolé, mais votre message n'est pas clair pour moi,
    pourriez-vous s'il vous plaît aller au support afin qu'ils puissent clarifier cela avec vous ?
    Toutes nos conditions de bonus sont indiquées sur notre site Web.

  • Original Anglais Traduction Français

    Veo que eres de España , ok mira en live help me comentan debo depositar €25 eur  y jugar mientras los €23  se envían a la cuenta bancaria  ,los cuales me van a descontar los €15 por esta razón pedía los €23 se me pagaran via neteller a por que aclaro en mi balance ya no tengo nada

    Je vois que vous venez d'Espagne, ok regardez l'aide en direct, ils me disent que je devrais déposer 25 € et jouer pendant que les 23 € sont envoyés sur le compte bancaire, qui déduira les 15 € c'est pour cette raison que j'ai demandé les € 23 à me payer via neteller pourquoi je précise dans mon solde je n'ai plus rien

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi news in me case , chating in live help i will wait a answer for the departament  of payments if me money is  paid  via neteller if is paid  via net i will deposit for verification purposes ,if the departament  not accept paid  via neteller . i will lost me €23.48 .. Well i wait  resolution....

    Salut les nouvelles dans mon cas, en discutant dans l'aide en direct, j'attendrai une réponse du département des paiements si mon argent est payé via neteller s'il est payé via net, je déposerai à des fins de vérification, si le département n'accepte pas les paiements via neteller. je vais me perdre 23,48 € .. Bon j'attends la résolution....

  • Original Anglais Traduction Français

    you need to make a minimum deposit via neteller first. then you can cashout your winnings and deposit.

    You cannot cashout UNTIL you have deposited and verified a payment method.

    vous devez d'abord effectuer un dépôt minimum via neteller. vous pourrez ensuite encaisser vos gains et effectuer un dépôt.

    Vous ne pouvez pas effectuer d'encaissement AVANT d'avoir déposé et vérifié un mode de paiement.

  • Original Anglais Traduction Français

    Yes is true , but if they not paid via neteller not can deposit why is a small amount for receive via bank ,why the bank make a big discount for receive is money , i wait resolution of financie departament  if they paid  via neteller..only vip players  can select any metod  for witdraw . in all me life playing in many casinos is the first that have is ruler ,I think this is a big obstacle.


    Oui, c'est vrai, mais s'ils n'ont pas payé via Neteller, ils ne peuvent pas déposer, pourquoi un petit montant doit-il être reçu via la banque, pourquoi la banque fait une grosse remise pour recevoir de l'argent, j'attends la résolution du département financier s'ils ont payé via Neteller.. seulement les joueurs VIP peuvent sélectionner n'importe quelle méthode pour dessiner. Dans toute ma vie, jouer dans de nombreux casinos est le premier à avoir un dirigeant, je pense que c'est un gros obstacle.

  • Original Anglais Traduction Français


    Yes is true , but if they not paid via neteller not can deposit why is a small amount for receive via bank ,why the bank make a big discount for receive is money , i wait resolution of financie departament  if they paid  via neteller..only vip players  can select any metod  for witdraw . in all me life playing in many casinos is the first that have is ruler ,I think this is a big obstacle.




    please send me a screenshot of the deposit methods available to you.


    Oui, c'est vrai, mais s'ils n'ont pas payé via Neteller, ils ne peuvent pas déposer, pourquoi un petit montant doit-il être reçu via la banque, pourquoi la banque fait une grosse remise pour recevoir de l'argent, j'attends la résolution du département financier s'ils ont payé via Neteller.. seulement les joueurs VIP peuvent sélectionner n'importe quelle méthode pour dessiner. Dans toute ma vie, jouer dans de nombreux casinos est le premier à avoir un dirigeant, je pense que c'est un gros obstacle.




    veuillez m'envoyer une capture d'écran des méthodes de dépôt à votre disposition.
  • Original Anglais Traduction Français

    hi melcb if i can say something about cashing out from Rembrandt Casino.I withdraw 350 euros maybe before 7-8 months ago and yes i was told that only VIP members can withdraw via e-wallet and the rest of players from bank,but after few hours they approved my cashout ,so i got the money in my Neteller.So i am saying this, just to tell Antonio they are decent casino which will pay,hope this helped  smiley

    salut Melcb, si je peux dire quelque chose sur le retrait du Casino Rembrandt. Je retire 350 euros peut-être avant il y a 7-8 mois et oui, on m'a dit que seuls les membres VIP pouvaient retirer via le portefeuille électronique et le reste des joueurs de la banque, mais après quelques heures, ils ont approuvé mon retrait, j'ai donc reçu l'argent sur mon Neteller. Donc je dis ceci, juste pour dire à Antonio qu'ils sont un casino décent qui paiera, j'espère que cela a aidé smiley

    3.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français


    hi melcb if i can say something about cashing out from Rembrandt Casino.I withdraw 350 euros maybe before 7-8 months ago and yes i was told that only VIP members can withdraw via e-wallet and the rest of players from bank,but after few hours they approved my cashout ,so i got the money in my Neteller.So i am saying this, just to tell Antonio they are decent casino which will pay,hope this helped  smiley


    Thanks for your input helena_kp:)


    salut Melcb, si je peux dire quelque chose sur le retrait du Casino Rembrandt. Je retire 350 euros peut-être avant il y a 7-8 mois et oui, on m'a dit que seuls les membres VIP pouvaient retirer via le portefeuille électronique et le reste des joueurs de la banque, mais après quelques heures, ils ont approuvé mon retrait, j'ai donc reçu l'argent sur mon Neteller. Donc je dis ceci, juste pour dire à Antonio qu'ils sont un casino décent qui paiera, j'espère que cela a aidé smiley


    Merci pour votre contribution Helena_kp :)

    3.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    yes tx  for the comments in me case , i will wait a answer of the casino ...

    oui, merci pour les commentaires dans mon cas, j'attendrai une réponse du casino...

  • Original Anglais Traduction Français

    Today asking under me case nothing know nothing ....mmm


    Live Chat - casinolive-support

    Veronique
    Employee
    Queue: Hi, we will now transfer your chat request...
    Antonio: Info
    You are now chatting with Veronique.
    Veronique: Hello, how may I help you?
    Antonio: Hi there
    Antonio: Yes ahmm asking under me case , wait a answer of departament of payments
    Veronique: What would you like to know?
    Antonio: From the last 2 weeks i am wait answer
    Antonio: Others employes write note in me account under me case
    Veronique: Okey and what was your initial question that you are waiting an answer for?
    Antonio: mmm
    Antonio: If departament of payments accept Pay me via neteller
    Antonio: I am not vip player
    Veronique: Please give me a minute to check your account
    Antonio: Ok veronica
    Veronique: There is a note in your account stating that you prefer payments through Neteller, however I cannot tell you whether the department will send you the money via Neteller or bank transfer. Only financial department can make this decision and I am able to influence that decision
    Antonio: Yes but not have answer
    Antonio: For is reason ask under is
    Antonio: For comment the result final of me case in lcb forum
    Veronique: Have you requested a payout recently?
    Antonio: Is me 1
    Antonio: I request via bank
    Antonio: But honestly is small is 23 eur
    Antonio: And me bank make a big discount for receive the payment
    Antonio: I will make a deposit for verification but same if not can Pay me via neteller i will lost all via bank
    Antonio: Is small amouns for receive via bank
    Antonio: And for neteller is more easy
    Antonio: Not understad why is casino have rulers as is
    Veronique: It is for verification reasons, there is a note in your account of your preffered payout method. What I can do for you is to forward your question to the financial department and they will get back to you with the answer and solution
    Antonio: Ahmm in the lcb forum the casino represent wait answer
    Antonio: Others 2 represents send same question..
    Antonio: Your send other question
    Veronique: For how long have you ben waiting for your reply?
    Antonio: 2 weeks
    Antonio: Or more...
    Veronique: We're usually very efficient in replying to queries and it's unlikely that it would take so long. I will keep an eye on this and try to get your reply to reach you soon, Antonio
    Antonio: But 2 weeks for a small amount and a desicition final
    Antonio: Final
    Antonio: I think will are more fast
    Veronique: I'm sorry about the wait, but unfortunately there is nothing more I can do for you at this moment
    Antonio: mmmm

    Aujourd'hui, je me demande si je ne sais rien ... mmm


    Chat en direct - support casinolive

    Véronique
    Employé
    File d'attente : Bonjour, nous allons maintenant transférer votre demande de chat...
    Antonio: Infos
    Vous discutez désormais avec Véronique.
    Véronique : Bonjour, en quoi puis-je vous aider ?
    Antonio : Bonjour
    Antonio : Oui ahmm je demande dans mon cas, attends une réponse du département des paiements
    Véronique : Qu'est-ce que tu aimerais savoir ?
    Antonio : Depuis 2 semaines, j'attends une réponse
    Antonio : D'autres employés écrivent une note sur mon compte dans mon cas
    Véronique : Ok et quelle était ta question initiale à laquelle tu attends une réponse ?
    Antonio : mmm
    Antonio : Si le département des paiements accepte, payez-moi via Neteller
    Antonio : je ne suis pas un joueur VIP
    Véronique : S'il vous plaît, donnez-moi une minute pour vérifier votre compte
    Antonio : Ok Véronique
    Véronique : Il y a une note sur votre compte indiquant que vous préférez les paiements via Neteller, mais je ne peux pas vous dire si le département vous enverra l'argent via Neteller ou par virement bancaire. Seul le service financier peut prendre cette décision et je suis en mesure d'influencer cette décision.
    Antonio : Oui mais je n'ai pas de réponse
    Antonio : Pour quelle raison demandez-vous ci-dessous.
    Antonio: Pour commenter le résultat final de mon affaire sur le forum lcb
    Véronique : Avez-vous récemment demandé un paiement ?
    Antonio : Est-ce que moi 1
    Antonio : Je demande via la banque
    Antonio : Mais honnêtement, c'est petit, c'est 23 euros
    Antonio : Et ma banque fait une grosse remise pour recevoir le paiement
    Antonio : Je ferai un dépôt pour vérification mais pareil, sinon je peux me payer via Neteller, je perdrai tout via la banque.
    Antonio : Les petites sommes sont-elles à recevoir via la banque
    Antonio : Et pour Neteller, c'est plus simple
    Antonio : Je ne comprends pas pourquoi le casino a des règles telles quelles
    Véronique : C'est pour des raisons de vérification, il y a une note dans votre compte de votre mode de paiement préféré. Ce que je peux faire pour vous, c'est transmettre votre question au service financier et il vous répondra avec la réponse et la solution.
    Antonio : Ahmm sur le forum lcb le casino représente attendre la réponse
    Antonio : Autres 2 représente l'envoi de la même question.
    Antonio : Vous envoyez une autre question
    Véronique : Depuis combien de temps attends-tu ta réponse ?
    Antonio : 2 semaines
    Antonio : Ou plus...
    Véronique : Nous répondons généralement très efficacement aux demandes et il est peu probable que cela prenne autant de temps. Je garderai cela à l'œil et j'essaierai d'obtenir votre réponse bientôt, Antonio
    Antonio : Mais 2 semaines pour une petite somme et une desicition définitive
    Antonio : Finale
    Antonio : Je pense que ce sera plus rapide
    Véronique : Je suis désolée pour l'attente, mais malheureusement je ne peux plus rien faire pour toi pour le moment
    Antonio : mmmm

  • Original Anglais Traduction Français

    Verification reasons????!!!! The casino ask you documents and I don't understand why a payment via banck is more "verification" than Neteller!Insist  Antoniomx, these are just excuses to delay!  >:(

    Raisons de la vérification ????!!!! Le casino vous demande des documents et je ne comprends pas pourquoi un paiement via bancaire est plus une "vérification" que Neteller ! Insistez Antoniomx, ce ne sont que des excuses pour retarder ! > :(

  • Original Anglais Traduction Français

    Yes viky only i need know yes or not under me payment but in is casino nothing know nothing... Pesime...

    Oui viky seulement, j'ai besoin de savoir oui ou non sous mon paiement mais dans le casino, je ne sais rien... Pesime...

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello,


    you have been informed a few times about this:
    in order to process your payout request, we need at least 1 initial deposit made ...
    The support team informed you of this , and so did the admin of this website.:)
    so that is where the process gets stuck

    Bonjour,


    vous en avez été informé à plusieurs reprises :
    afin de traiter votre demande de paiement, nous avons besoin d'au moins 1 dépôt initial effectué...
    L'équipe d'assistance vous en a informé, tout comme l'administrateur de ce site Web. :)
    c'est donc là que le processus reste bloqué

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello,


    you have been informed a few times about this:
    in order to process your payout request, we need at least 1 initial deposit made ...
    The support team informed you of this , and so did the admin of this website.:)
    so that is where the process gets stuck



    Other represent. ok well ,First you should tell me who you are? Later will read all me case ok? I see that i will deposit ,but i am waiting a answer of the departament of payments if  approve me payment via ewallet  if they approve is, i deposit for verification but not have any answer 3 weeks whit is week waiting..

    Bonjour,


    vous en avez été informé à plusieurs reprises :
    afin de traiter votre demande de paiement, nous avons besoin d'au moins 1 dépôt initial effectué...
    L'équipe d'assistance vous en a informé, tout comme l'administrateur de ce site Web. :)
    c'est donc là que le processus reste bloqué



    D'autres représentent. ok et bien, tu devrais d'abord me dire qui tu es ? Plus tard, je lirai tout mon cas, ok ? Je vois que je vais déposer, mais j'attends une réponse du département des paiements s'il m'approuve le paiement via ewallet s'ils l'approuvent, je dépose pour vérification mais je n'ai pas de réponse 3 semaines, soit une semaine d'attente.
  • Original Anglais Traduction Français

    I ask again on me case and::

    Queue: Hi, we will now transfer your chat request...
    antonio: Info
    You are now chatting with Marijanna.
    Marijanna: hello
    Marijanna: how may I assist you?
    antonio: Hi
    antonio: Yes asking any news of me case
    Marijanna: a moment please to check if there are any updates in your account
    antonio: Ok miss
    Marijanna: I'm sorry I found no news about it
    antonio: sad
    Marijanna: I did sent your inquiry couple of times
    Marijanna: I don't know why noone is responding on this
    antonio: mmm ok well tx


    Week 3

    Je redemande sur mon cas et ::

    File d'attente : Bonjour, nous allons maintenant transférer votre demande de chat...
    Antonio: Infos
    Vous discutez maintenant avec Marijanna.
    Marijanna : bonjour
    Marijanna : comment puis-je vous aider ?
    Antonio : Salut
    Antonio : Oui, je demande des nouvelles de mon cas
    Marijanna : un moment s'il vous plaît pour vérifier s'il y a des mises à jour dans votre compte
    Antonio : Ok, mademoiselle
    Marijanna : Je suis désolée, je n'ai trouvé aucune nouvelle à ce sujet
    Antoine : sad
    Marijanna : J'ai envoyé votre demande plusieurs fois
    Marijanna : Je ne sais pas pourquoi personne ne répond à ce sujet
    Antonio : mmm ok eh bien, tx


    Semaine 3

  • Original Anglais Traduction Français

    Asking again in live help for news on me case and:

    Live Chat - casinolive-support

    Marijanna
    Employee
    Queue: Hi, we will now transfer your chat request...
    antonio: Info witdraw
    You are now chatting with Marijanna.
    Marijanna: hello
    Marijanna: how may I assist you?
    antonio: Hi there
    antonio: I ask again for me answer of the departament financie
    Marijanna: hi again:)
    Marijanna: please hold on a moment to check this
    antonio: Ok
    Marijanna: could you please tell me your username again
    Marijanna: as I cannot find you by this email address
    antonio: Yes
    antonio: xxxxxxxx
    Marijanna: thanks, a moment
    antonio: Ok
    Marijanna: thanks for waiting
    Marijanna: I have no updates unfortunately
    antonio: mmm bad very bad...

    End Chat 

    Je demande à nouveau en direct des nouvelles de mon cas et :

    Chat en direct - support casinolive

    Marijane
    Employé
    File d'attente : Bonjour, nous allons maintenant transférer votre demande de chat...
    Antonio : Informations retirées
    Vous discutez maintenant avec Marijanna.
    Marijanna : bonjour
    Marijanna : comment puis-je vous aider ?
    Antonio : Bonjour
    antonio: je demande encore une réponse du département des finances
    Marijanna : re-salut :)
    Marijanna : s'il te plaît, attends un moment pour vérifier ça
    Antonio : D’accord
    Marijanna : pourriez-vous s'il vous plaît me redis votre nom d'utilisateur
    Marijanna : comme je ne peux pas vous trouver par cette adresse email
    Antonio : Oui
    Antonio : xxxxxxxx
    Marijanna : merci, un instant
    Antonio : D’accord
    Marijanna : merci d'avoir attendu
    Marijanna : Je n'ai malheureusement aucune mise à jour
    Antonio : mmm mauvais, très mauvais...

    Terminer la discussion

  • Original Anglais Traduction Français

    hmmm it should be a simple request. I have emailed the rep, no response yet unfortunately.

    hmmm, ça devrait être une simple demande. J'ai envoyé un email au représentant, pas encore de réponse malheureusement.

  • Original Anglais Traduction Français

    hmmm it should be a simple request. I have emailed the rep, no response yet unfortunately.


    yes miss is simple a yes or not but nothing answer... .-(

    hmmm, ça devrait être une simple demande. J'ai envoyé un email au représentant, pas encore de réponse malheureusement.


    oui mademoiselle c'est simple un oui ou pas mais rien de réponse... .-(
  • Original Anglais Traduction Français

    New update , i receive a mail for verification purposes . i send alls me documents .. I wait a mail for validation of me account .. I will post  the answer..tx

    Nouvelle mise à jour, je reçois un mail à des fins de vérification. je m'envoie tous les documents .. j'attends un mail pour validation de mon compte .. je posterai la réponse..tx

  • Original Anglais Traduction Français

    New update , i receive a mail for verification purposes . i send alls me documents .. I wait a mail for validation of me account .. I will post  the answer..tx


    Great, finally!

    Nouvelle mise à jour, je reçois un mail à des fins de vérification. je m'envoie tous les documents .. j'attends un mail pour validation de mon compte .. je posterai la réponse..tx


    Super, enfin !
  • Original Anglais Traduction Français

    well i make me deposit via neteller for 20 eur  for verification of me account now wait all the payment more me deposit return ...

    eh bien, je me fais un dépôt via neteller pour 20 eur pour vérification de mon compte maintenant, attends tout le paiement plus mon retour de dépôt...

  • Original Anglais Traduction Français

    only for comment that i receive me payment via neteller . and thanks to miss Melcb  for the support ...

    seulement pour commenter que je reçois le paiement via neteller. et merci à mademoiselle Melcb pour le soutien...

  • Original Anglais Traduction Français

    only for comment that i receive me payment via neteller . and thanks to miss Melcb  for the support ...


    Woohoo!!

    seulement pour commenter que je reçois le paiement via neteller. et merci à mademoiselle Melcb pour le soutien...


    Waouh !!
  • Original Anglais Traduction Français

    I played Devil's Delight at Casino Sieger, and I was running pretty well with lots of bonus game souls collected. The rule is, that souls are saved for 48 hours after the last spin. I took a 43-hour break, and when I logged in I saw the 11 or 12 souls disappeared. Being a high roller and playing at 20€ per spin as a frequent player I know theses souls are worth around 1000€ on average in the bonus game.

    I contacted Casino Sieger Support, and also NetEnt, and both say that only the other party is able to help, and then both stopped replying to me.

    Casino support told me they cannot find any glitch, but I asked them to send me the play logs, as this would prove my point, and they don't.

    The same way we players must play by the rules, a casino, and a reputable software provider should do the same. I don't know what happened, and I won't write about some suspicions I have here, but I would really ask to finally look into it.

    J'ai joué à Devil's Delight au Casino Sieger, et je fonctionnais plutôt bien avec beaucoup d'âmes de jeux bonus collectées. La règle est que les âmes sont sauvegardées pendant 48 heures après le dernier tour. J'ai fait une pause de 43 heures, et lorsque je me suis connecté, j'ai vu les 11 ou 12 âmes disparaître. Étant un gros parieur et jouant à 20 € par tour en tant que joueur fréquent, je sais que ces âmes valent environ 1 000 € en moyenne dans le jeu bonus.

    J'ai contacté le support de Casino Sieger, ainsi que NetEnt, et tous deux disent que seule l'autre partie est en mesure de m'aider, puis tous deux ont arrêté de me répondre.

    Le support du casino m'a dit qu'il ne trouvait aucun problème, mais je leur ai demandé de m'envoyer les journaux de jeu, car cela prouverait mon point de vue, et ils ne l'ont pas fait.

    De la même manière que nous, les joueurs, devons respecter les règles, un casino et un fournisseur de logiciels réputé devraient faire de même. Je ne sais pas ce qui s'est passé, et je n'écrirai pas ici sur certains soupçons que j'ai, mais je demanderais vraiment d'enfin enquêter sur la question.

    3.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    hello

    unfortunatelly i have another problem, that time with casino - 24bettle.com

    i ask withdraw, 110 euro. they ask me to send documents.

    i send them all documents - id, utility bill, bank statement (not longer than 2 months with my iban, name andres and date).

    unfortunately, text time, they ask my to send another one document - confirm transaction, wchich i made to casino. As i told them, i made deposit from bank account but not directly to casino, but via broker - przelewy24.pl (PAYPRO). I send them this transaction - in the same date, so there is no doubt that it is correct, but they after 4 days, write me again, that:

    ,,We cannot reopen your account until we have the verification complete.

    Please send us the part of your bank statement showing the transaction you have made to us.''

    as i told them several times, i dont make deposit directly to 24bettle.com but via broker- przelewy24.pl (paypro). Isee that it is malice from they side, or they don't uderstand english. 

    plese help me. i wait on withdraw over 2 weeks and it looks like fraud. 

    Bonjour

    malheureusement, j'ai un autre problème, cette fois-là avec le casino - 24bettle.com

    je demande à retirer, 110 euros. ils me demandent d'envoyer des documents.

    je leur envoie tous les documents - pièce d'identité, facture de services publics, relevé bancaire (pas plus de 2 mois avec mon iban, nom Andres et date).

    Malheureusement, à l'heure du SMS, ils me demandent d'envoyer un autre document - confirmer la transaction que j'ai effectuée au casino. Comme je leur ai dit, j'ai effectué un dépôt depuis un compte bancaire mais pas directement sur le casino, mais via un courtier - przelewy24.pl (PAYPRO). Je leur envoie cette transaction - à la même date, donc il n'y a aucun doute qu'elle est correcte, mais après 4 jours, ils m'écrivent à nouveau que :

    ,,Nous ne pouvons pas rouvrir votre compte tant que la vérification n'est pas terminée.

    Veuillez nous envoyer la partie de votre relevé bancaire montrant la transaction que vous nous avez effectuée.''

    comme je leur ai dit plusieurs fois, je n'effectue pas de dépôt directement sur 24bettle.com mais via le courtier przelewy24.pl (paypro). Je vois que c'est de la malveillance de leur part, ou qu'ils ne comprennent pas l'anglais.

    s'il vous plaît, aidez-moi. j'attends le retrait sur 2 semaines et cela ressemble à une fraude.

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi meczpl,

    We've notified the casino. Waiting for their reply.

    Salut meczpl,

    Nous avons prévenu le casino. En attente de leur réponse.

  • Original Anglais Traduction Français

    thank you ! 

    merci !

  • Original Anglais Traduction Français
    meczpl wrote:

    thank you ! 

    The casino has been looking into your case. They should get back to us shortly. Keep you posted. 

    Le casino a étudié votre cas. Ils devraient nous revenir sous peu. Vous tenir au courant.

Réponse rapide

Veuillez saisir votre commentaire.

activités de LCB au cours des dernières 24 heures

Les messages les plus consultés du forum

Anchi
Anchi Serbia il y a environ 1 mois
214

Consultez tous les bonus de casino disponibles pour votre pays sur notre page sur le thème des bonus d'Halloween. Nous publierons également des mises à jour dans ce fil de discussion pour votre...
Les meilleurs bonus de casino d'Halloween pour 2024

Anchi
Anchi Serbia il y a environ 2 mois
14

Casino RitzSlots Bonus sans dépôt Nouveaux joueurs uniquement ! Montant : 100 $ Code bonus : WELCHIP100 Inscrivez-vous ICI! WR : 30xBonus Jeux autorisés : Machines à sous Retrait maximum : 100 $...
Casino Ritz Slots sans dépôt

tough_nut
tough_nut il y a environ 2 mois
3

Grande Vegas - Tours gratuits exclusifs Nouveaux joueurs uniquement - USA OK ! 100 tours gratuits sur «  Mega Monster  » Comment réclamer le bonus : les nouveaux joueurs doivent s'inscrire à...
Bonus sans dépôt exclusif de Grande Vegas