Dear Players,
We would like to apologise for the inconvenience caused by the ongoing issue with NodaPay. It has turned out to be a bigger problem than initially anticipated. However, we want to assure you that our team is working hard to resolve all outstanding and missing payouts, and we expect to have all issues resolved by the end of this week.
We understand that this delay may have caused frustration and inconvenience to you, and for that, we offer our sincere apologies. To show our appreciation for your patience during this time, we are working on a small gesture that will be added to your accounts next week. You will receive an email about this shortly.
We want to emphasise that all cashouts will be processed, and we are doing everything we can to ensure that this happens as soon as possible. Once again, we apologise for the inconvenience caused and appreciate your understanding.
Thank you for your continued support.
Best regards,
Scatterhall / Spinpirate
Chers joueurs,
Nous tenons à nous excuser pour la gêne occasionnée par le problème persistant avec NodaPay. Cela s’est avéré être un problème plus grave que prévu initialement. Cependant, nous tenons à vous assurer que notre équipe travaille dur pour résoudre tous les paiements en suspens et manquants, et nous espérons avoir résolu tous les problèmes d'ici la fin de cette semaine.
Nous comprenons que ce retard ait pu vous causer de la frustration et des désagréments et nous vous présentons nos sincères excuses pour cela. Pour vous remercier de votre patience pendant cette période, nous travaillons sur un petit geste qui sera ajouté à vos comptes la semaine prochaine. Vous recevrez prochainement un e-mail à ce sujet.
Nous tenons à souligner que tous les retraits seront traités et nous faisons tout notre possible pour que cela se produise le plus rapidement possible. Encore une fois, nous nous excusons pour la gêne occasionnée et apprécions votre compréhension.
Merci pour votre soutien continu.
Cordialement,
Salle de dispersion / Spinpirate