Hello,
I made a $30 deposit on BitKingz. I spoke to Alan who tells me that the code INF50 was valid then I talked about reissuing the free spins as they were restricted due to my country. What I didn't notice was once I tried to make a deposit the live chat moves away and so I'd have to reconnect with them. I was reconnected with Helga. It felt so sinister of her that I'd make a mistake! Here is the transcript of the chat below:
Helga 05:38:34 am
I see you didn't provide the email for Alan. He checked the bonus and yes, it's valid, but you have duplicate accounts. Unfortunately, the system doesn't allow me to issue this bonus for that reason. It means that more than one account created/used with the same IP address, device, or browser. It's considered as a violation of our T&C. Unfortunately, we can't offer this bonus to you.
Visitor 05:39:26 am
This is the only account I've used. I don't have any other accounts that I know of
Helga 05:40:57 am
Sorry, but I clearly see duplicates in your account, the system detects them perfectly.
Visitor 05:41:32 am
If that is the case, I'll withdraw my deposit.
Helga 05:42:01 am
Sure, after you meet the standard depoit wager of x3 you can withdraw. :)
Visitor 05:45:20 am
Can you please tell me what email address the other account is associated with?
Helga 05:45:51 am
Unfortunately, we cannot per data protection policies.
Visitor 05:48:15 am
There will be nothing further! Have a great day!
Helga literally smiled after she said the 3x deposit wager knowing I'd probably lose it! Ultimately, if I had duplicate accounts then I should have been warned prior to my deposit, not be smirked upon! 3x wagering on my initial $30 deposit!?
Is there someone who could help me out?
Bonjour,
J'ai effectué un dépôt de 30 $ sur BitKingz. J'ai parlé à Alan qui m'a dit que le code INF50 était valide puis j'ai parlé de réémettre les tours gratuits car ils étaient restreints à cause de mon pays. Ce que je n'ai pas remarqué, c'est qu'une fois que j'ai essayé d'effectuer un dépôt, le chat en direct s'est éloigné et je devais donc me reconnecter avec eux. J'ai repris contact avec Helga. C'était si sinistre de sa part que je ferais une erreur ! Voici la transcription du chat ci-dessous :
Helga 05:38:34
Je vois que vous n'avez pas fourni l'e-mail d'Alan. Il a vérifié le bonus et oui, c'est valable, mais vous avez des comptes en double. Malheureusement, le système ne me permet pas d'émettre ce bonus pour cette raison. Cela signifie que plusieurs comptes sont créés/utilisés avec la même adresse IP, le même appareil ou le même navigateur. Cela est considéré comme une violation de nos CGV. Malheureusement, nous ne pouvons pas vous offrir ce bonus.
Visiteur 05:39:26
C'est le seul compte que j'ai utilisé. Je n'ai aucun autre compte à ma connaissance
Helga 05:40:57
Désolé, mais je vois clairement des doublons dans votre compte, le système les détecte parfaitement.
Visiteur 05:41:32
Si tel est le cas, je retirerai mon dépôt.
Helga 05:42:01
Bien sûr, après avoir atteint la mise de dépôt standard de x3, vous pouvez retirer. :)
Visiteur 05:45:20
Pouvez-vous s'il vous plaît me dire à quelle adresse e-mail l'autre compte est associé ?
Helga 05:45:51
Malheureusement, nous ne pouvons pas respecter les politiques de protection des données.
Visiteur 05:48:15
Il n'y aura plus rien ! Passe une bonne journée!
Helga a littéralement souri après avoir dit le pari du dépôt 3x, sachant que je le perdrais probablement ! En fin de compte, si j'avais eu des comptes en double, j'aurais dû être prévenu avant mon dépôt, pas me moquer ! 3x mise sur mon dépôt initial de 30 $ !?
Y a-t-il quelqu'un qui pourrait m'aider ?