Hello 4uzhoi34,
Here's the reply that we received from the Casino Representative:
"The player breached the following bonus rules:
"All bonuses are limited to one single player, an IP address, a computer
device, one family, residential address, telephone number, credit or
debit card and / or electronic wallet, e-mail and networks where
computers are shared (for example, university, public library, work
network, etc.)."
Besides, the following rules were broken according to T&Cs:
- opened multiple accounts
- deposited via payment methods that do not belong to player
5.5. You may only open a single account (Main) on the Website. Any other
account you open on the Website will be considered as a “Duplicate Account”.
8.3. The Company does not accept 3rd party deposits, i.e. those made by
a friend, relative, partner or spouse. You must make deposits from an
account/system/credit card that is registered in your own name. If we
discover during our security checks that a 3rd party deposit has been
made, all your winnings will be forfeited and returned to the casino.
More than that, we (casino) do not owe the play anything, he has zero on
his balance. + According to T&Cs:
13.5 The Company may terminate Your Account, -including your username
and password, - immediately without notice:
13.5.1. if for any reason we decide to discontinue to provide the
services in general or specifically to you;
13.5.2. if Your Account is associated in any way with any existing
account that has been terminated;"
Bonjour 4uzhoi34,
Voici la réponse que nous avons reçue du représentant du casino :
"Le joueur a enfreint les règles de bonus suivantes :
"Tous les bonus sont limités à un seul joueur, une adresse IP, un ordinateur
appareil, une famille, adresse résidentielle, numéro de téléphone, crédit ou
carte de débit et/ou portefeuille électronique, e-mail et réseaux où
les ordinateurs sont partagés (par exemple, université, bibliothèque publique, lieu de travail)
réseau, etc.)."
En outre, les règles suivantes ont été enfreintes conformément aux CGU :
- ouvert plusieurs comptes
- déposé via des méthodes de paiement qui n'appartiennent pas au joueur
5.5. Vous ne pouvez ouvrir qu’un seul compte (Principal) sur le Site Internet. Tout autre
Le compte que vous ouvrez sur le Site sera considéré comme un « Compte en double ».
8.3. La Société n'accepte pas les dépôts de tiers, c'est-à-dire ceux effectués par
un ami, un parent, un partenaire ou un conjoint. Vous devez effectuer des dépôts à partir d'un
compte/système/carte de crédit enregistré à votre propre nom. Si nous
découvrez lors de nos contrôles de sécurité qu'un dépôt de tiers a été
effectué, tous vos gains seront perdus et restitués au casino.
De plus, nous (le casino) ne devons rien au jeu, il a zéro sur
son équilibre. + Selon CGV :
13.5 La Société peut résilier votre compte, y compris votre nom d'utilisateur
et mot de passe, - immédiatement et sans préavis :
13.5.1. si, pour une raison quelconque, nous décidons de cesser de fournir le
les services en général ou spécifiquement pour vous ;
13.5.2. si votre compte est associé de quelque manière que ce soit à un compte existant
compte qui a été résilié ;"