Casino Extreme, Casino Brango, Casino Adrenaline, Yabby Casino Support et fil de discussion

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Dernier message fait il y a environ 2 jours par Mikey13
Mikey13
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  • Mikey13
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  • Original Anglais Traduction Français

    Hey Berks, is there anyway for you guys to issue a warning email to members or something? All 5 casinos( brango,extreme, limitless, yabby, and bonus blitz) claim they're having issues with deposits and withdrawals, however it seems some deposits are clearing and making it into accounts and some aren't. Somehow the "deposit" section of all casinos appears to be working fine i.e. options loading, addresses generating etc.. but mysteriously, NO options appear if you click withdrawal. Reminds of when sites or exchanges exit scam. The money's able to flood in, all the while there is no way for money to flow out.. seems fishy...

    Hey Berks, est-ce que vous pouvez envoyer un e-mail d'avertissement aux membres ou quelque chose comme ça ? Les 5 casinos (brango, extreme, limitless, yabby et bonus blitz) affirment avoir des problèmes avec les dépôts et les retraits, mais il semble que certains dépôts soient compensés et transférés sur des comptes et d'autres non. D'une manière ou d'une autre, la section « dépôt » de tous les casinos semble fonctionner correctement, c'est-à-dire le chargement des options, la génération d'adresses, etc. mais mystérieusement, AUCUNE option n'apparaît si vous cliquez sur retrait. Rappelle le moment où les sites ou les échanges quittent l'arnaque. L'argent peut affluer, alors qu'il n'y a aucun moyen pour l'argent de sortir... cela semble louche...

  • Original Anglais Traduction Français

     Is there anyway for you guys to issue a warning email to members or something? All 5 casinos( brango,extreme, limitless, yabby, and bonus blitz) claim they're having issues with deposits and withdrawals, however it seems some deposits are clearing and making it into accounts and some aren't. Somehow the "deposit" section of all casinos appears to be working fine i.e. options loading, addresses generating etc.. but mysteriously, NO options appear if you click withdrawal. Reminds of when sites or exchanges exit scam. The money's able to flood in, all the while there is no way for money to flow out.. seems fishy...

    Est-il possible que vous envoyiez un e-mail d'avertissement aux membres ou quelque chose comme ça ? Les 5 casinos (brango, extreme, limitless, yabby et bonus blitz) affirment avoir des problèmes avec les dépôts et les retraits, mais il semble que certains dépôts soient compensés et transférés sur des comptes et d'autres non. D'une manière ou d'une autre, la section « dépôt » de tous les casinos semble fonctionner correctement, c'est-à-dire le chargement des options, la génération d'adresses, etc. mais mystérieusement, AUCUNE option n'apparaît si vous cliquez sur retrait. Rappelle le moment où les sites ou les échanges quittent l'arnaque. L'argent peut affluer, alors qu'il n'y a aucun moyen pour l'argent de sortir... cela semble louche...

  • Original Anglais Traduction Français

    Thought this one was kinda funny...Yabby...lol. "live withdrawal time" full of sh*t! How can the "live" time be 8 min and 31 seconds but no one has been able to withdraw for hours. Since yesterday apparently. Withdrawal options aren't even showing up in the cashier. 

    Je pensais que celui-ci était plutôt drôle... Yabby... mdr. "temps de retrait en direct" plein de merde ! Comment le temps de "live" peut-il être de 8 min et 31 secondes mais personne n'a pu se retirer depuis des heures. Depuis hier apparemment. Les options de retrait n'apparaissent même pas à la caisse.

  • Original Anglais Traduction Français

    Add Casino Adrenaline to the list. They are still claiming that their site is under maintainance and they are having issues with deposits. I wish there was a way to report them to the Curacao Gambling Commission. 

    Ajoutez Casino Adrenaline à la liste. Ils prétendent toujours que leur site est en maintenance et qu'ils ont des problèmes avec les dépôts. J'aimerais qu'il y ait un moyen de les signaler à la Commission des jeux de Curaçao.

    3.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I'm having trouble with extreme they won't pay me every day new excuses as to why now it's there website us down that's bs every day new excuses 

    J'ai des problèmes avec l'extrême, ils ne me paieront pas tous les jours de nouvelles excuses pour expliquer pourquoi maintenant c'est là, sur notre site Web, c'est de nouvelles excuses tous les jours

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello bry60195Will90Msarcione,

    Thank you for bringing attention to us. We will notify Casino Rep about this issue. We are sure that he will reply to your posts as soon as possible.

    Keep an eye on this thread for any updates.

    Thank you.

    Bonjour bry60195 , Will90 , Msarcione ,

    Merci de nous avoir attiré l'attention. Nous informerons le représentant du Casino de ce problème. Nous sommes sûrs qu'il répondra à vos messages dans les plus brefs délais.

    Gardez un œil sur ce fil pour toute mise à jour.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello everyone,

    We hope that you are all well.

    We must inform you that our crypto wallet is currently experiencing technical difficulties, leading to disruptions in cryptocurrency transactions. We are aware of the inconvenience this may be causing and want to assure you that our wallet's team is diligently working to resolve the issue as quickly as possible. Of course, we are providing all the necessary assistance in order for them to successfully resolve the issue at hand.

    The technical issues have affected the smooth processing of transactions on our platform. As a result, you may experience delays, failures, or errors while attempting to perform crypto-related activities such as deposits and withdrawals. Please be assured that your funds are safe, and we are taking all necessary measures to rectify the situation promptly.

    We guarantee that all pending withdrawals will be processed and finalized the very moment the issue is resolved.

    We sincerely apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your patience and understanding. 

    If you have any urgent concerns or require assistance with your account, please do not hesitate to reach out to our customer support team through live chat or by e-mail.

    Thank you for your continued trust and support.

     

    Kind Regards,

    Mikey

    Casino Management

    Bonjour à tous,

    Nous espérons que vous allez tous bien.

    Nous devons vous informer que notre portefeuille crypto connaît actuellement des difficultés techniques, entraînant des perturbations dans les transactions en cryptomonnaies. Nous sommes conscients des désagréments que cela peut causer et souhaitons vous assurer que l'équipe de notre portefeuille travaille avec diligence pour résoudre le problème le plus rapidement possible. Bien entendu, nous leur fournissons toute l’assistance nécessaire pour qu’ils puissent résoudre avec succès le problème en question.

    Les problèmes techniques ont affecté le bon traitement des transactions sur notre plateforme. En conséquence, vous pouvez rencontrer des retards, des échecs ou des erreurs lorsque vous tentez d'effectuer des activités liées à la cryptographie telles que des dépôts et des retraits. Soyez assuré que vos fonds sont en sécurité et nous prenons toutes les mesures nécessaires pour rectifier la situation rapidement.

    Nous garantissons que tous les retraits en attente seront traités et finalisés dès que le problème sera résolu.

    Nous nous excusons sincèrement pour tout inconvénient que cela pourrait causer et apprécions votre patience et votre compréhension.

    Si vous avez des préoccupations urgentes ou avez besoin d'aide concernant votre compte, n'hésitez pas à contacter notre équipe de support client par chat en direct ou par e-mail.

    Merci pour votre confiance et votre soutien continus.

    Cordialement,

    Mikey

    Gestion des casinos

  • Original Anglais Traduction Français

    Brango not paying out and has been that way for a long time i see. Just spoke to customer service they said estimated time for things b fixed is around 10 am central time in the US. Brango has found a way to cheat me out of my loyalty rewards again may b my last deposit to this site.

    Brango ne paie pas et c'est comme ça depuis longtemps, je vois. Je viens de parler au service client, ils ont dit que l'heure estimée pour les choses réparées était d'environ 10 heures du matin, heure centrale des États-Unis. Brango a trouvé un moyen de me priver de mes récompenses de fidélité, peut-être à nouveau lors de mon dernier dépôt sur ce site.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello moralensvogter,

    We hope that all is well.

     

    Please note that the review of your account showed that you have already redeemed the promotion EXTRA75 for the maximum allowed number of times. The bonus can be claimed up to 6 times per account.

    The Fortnightly Cashback promotion will be live by August 1st. You may expect the bonuses to be credited to player's accounts even a few days before August 1st.

     

    Thank you for your understanding.

     

    Kind Regards,

    Mikey

    Casino Management

    Bonjour moralensvogter,

    Nous espérons que tout va bien.

    Veuillez noter que l'examen de votre compte a montré que vous avez déjà utilisé la promotion EXTRA75 pour le nombre maximum de fois autorisé. Le bonus peut être réclamé jusqu'à 6 fois par compte.

    La promotion bimensuelle Cashback sera en ligne le 1er août. Vous pouvez vous attendre à ce que les bonus soient crédités sur les comptes des joueurs même quelques jours avant le 1er août.

    Merci pour votre compréhension.

    Cordialement,

    Mikey

    Gestion des casinos

  • Original Anglais Traduction Français

    Glad to see this is being discussed I have also been unable to withdraw  for the past 8 hours hope things clear up soon 

    Je suis heureux de voir que cela est en cours de discussion. Je n'ai pas non plus pu me retirer au cours des 8 dernières heures, j'espère que les choses s'éclairciront bientôt.

  • Original Anglais Traduction Français

    WARNING!!!!! DO NOT MAKE ANY DEPOSITS TO THESE CASINOS!!!!WITHDRAWLS HAVE NOT BEEN PROCESSED FOR LAST 24-48 HOURS!!! 


    I think this should be a MASSIVE BIG RED FLAG and should be noted on all forum topics related to Yabby, Brango, Extreme, Limitless, Timeless and Firefox.

    WIth BTC taking a 3% drop, perhaps the doggy owners are trying to maximize profits and minimize losses?  Or we have all seen these red flags before when casinos are getting ready to do the big EXIT and take everyone money......

    As far as I can see they have no issues with their wallats on the blockchain., they own the third party processor which is them, so in all fairness their should be no reason they cant make any withdrawls.  Its now bee over 24 hours and approaching 48 hours with no outgoing payments.

    Any online casino that has spent so much on marketing and building up a brand would simply use their back up payment processor system, instead of burning players for 24-48 hours with lies and rubbish excuses.

    Dosnt make any sense...

    Importantly thie word needs to be spread fast, DO NOT DEPOSIT AT ANY OF THESE CASINOS!!!!!!  HOLD ON ALL DEPOSITS!!

     

    AVERTISSEMENT!!!!! NE FAITES AUCUN DÉPÔT DANS CES CASINOS !!!! LES RETRAITS N'ONT PAS ÉTÉ TRAITÉS PENDANT 24 À 48 HEURES !!!


    Je pense que cela devrait être un GRAND DRAPEAU ROUGE MASSIF et devrait être noté sur tous les sujets de forum liés à Yabby, Brango, Extreme, Limitless, Timeless et Firefox.

    Alors que le BTC chute de 3 %, peut-être que les propriétaires de chiens tentent de maximiser leurs profits et de minimiser leurs pertes ? Ou nous avons tous déjà vu ces signaux d'alarme lorsque les casinos se préparent à faire la grande SORTIE et à prendre l'argent de tout le monde......

    Pour autant que je sache, ils n'ont aucun problème avec leurs wallats sur la blockchain. Ils possèdent le processeur tiers qui est eux, donc en toute honnêteté, cela ne devrait pas être une raison pour qu'ils ne puissent effectuer aucun retrait. Cela dure maintenant plus de 24 heures et approche les 48 heures sans aucun paiement sortant.

    Tout casino en ligne qui a dépensé autant en marketing et en développement d'une marque utiliserait simplement son système de traitement de paiement de secours, au lieu de brûler les joueurs pendant 24 à 48 heures avec des mensonges et des excuses absurdes.

    Cela n'a aucun sens...

    Il est important que le message se propage rapidement, NE DÉPÔT DANS AUCUN DE CES CASINOS !!!!!! RETENEZ TOUS LES DÉPÔTS !!

  • Original Anglais Traduction Français

    That's a pretty good attempt at a warning! I can't speak for this group as I closed all of my accounts when they made major changes about a year ago. It would still be shocking tome if true. 

    C'est une très bonne tentative d'avertissement ! Je ne peux pas parler au nom de ce groupe car j'ai fermé tous mes comptes lorsqu'ils ont apporté des changements majeurs il y a environ un an. Ce serait quand même choquant si c’était vrai.

  • Original Anglais Traduction Français

    They finally got the withdraw fixed on Brango I believe lol. I just requested my withdraw we shall see how long it takes now. I will post again when i recieve my pay out. Good luck and keep spinning.

    Ils ont finalement réussi à régler le retrait sur Brango, je crois mdr. Je viens de demander mon retrait, nous verrons combien de temps cela prend maintenant. Je publierai à nouveau lorsque je recevrai mon paiement. Bonne chance et continuez à tourner.

  • Original Anglais Traduction Français

    Ok so got my Btc at 333 so not to shabby. Im still unsure of how their processor was only broken going one way and obviously it was leaving their pocket. I also was confused why u i had to change my email for some reason i could not reply to the withdraw email on my 1st win. Strange that i was allower to register and communicate with Brango via that email up until the time i wanted some of their money. But it is done. Good luck and keep spinning.

    Ok, j'ai donc eu mon Btc à 333, donc pas trop mal. Je ne suis toujours pas sûr de savoir comment leur processeur n'a été cassé que dans un sens et qu'il sortait évidemment de leur poche. Je ne comprenais pas non plus pourquoi j'avais dû changer mon e-mail pour une raison quelconque, je ne pouvais pas répondre à l'e-mail de retrait lors de ma première victoire. Étrange que j'aie été autorisé à m'inscrire et à communiquer avec Brango via cet e-mail jusqu'au moment où je voulais une partie de leur argent. Mais c'est chose faite. Bonne chance et continuez à tourner.

  • Original Anglais Traduction Français

    Is anyone else having a difficult time with deposits and withdrawals from Casino Adrenaline? It was almost 24 waiting for my $70 deposit and when it finally hit I played and won. Went to withdraw and it's been literally almost another 24 hours and they keep telling me that their processor is having maintenance and it will hopefully be back up today. Which is what they said yesterday too. They just keep giving me the same old line and no information. No timeframe other than today but again, they said that yesterday. Just super frustrated. Litecoin deposit and withdrawal and it's been like pulling teeth. I just want my money. Just wondering if anyone else is having the same issues. 

    Est-ce que quelqu'un d'autre a des difficultés avec les dépôts et les retraits de Casino Adrenaline ? Il était presque 24 heures en attendant mon dépôt de 70 $ et quand il a finalement atteint, j'ai joué et gagné. Je suis allé me retirer et cela fait littéralement presque 24 heures et ils n'arrêtent pas de me dire que leur processeur est en maintenance et qu'il sera, espérons-le, de nouveau opérationnel aujourd'hui. C'est ce qu'ils ont dit hier également. Ils continuent juste à me donner la même vieille ligne et aucune information. Aucun délai autre qu’aujourd’hui, mais encore une fois, ils l’ont dit hier. Juste super frustré. Dépôt et retrait de Litecoin et c'est comme s'arracher des dents. Je veux juste mon argent. Je me demandais simplement si quelqu'un d'autre rencontrait les mêmes problèmes.

    3.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    From what I have saw, yes people are having difficulties with that brand. I know it happened to me before and I had to wait like 6 hours before my deposit posted!. Keep an eye on the Blockchain...😊

    D'après ce que j'ai vu, oui, les gens ont des difficultés avec cette marque. Je sais que cela m'est déjà arrivé et j'ai dû attendre environ 6 heures avant que mon dépôt ne soit publié !. Gardez un œil sur la Blockchain...😊

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Everyone,

     

    We hope that you are well and safe.

     

    Please note that our Instant withdrawals are up and running again!

    Our Tech Team worked overtime to find a solution and we are happy to say that no further delays are expected.

     

    We would like to thank you all for your trust and patience!

     

    Kind Regards,

    Mikey

    Casino Management

    Bonjour à tous,

    Nous espérons que vous allez bien et que vous êtes en sécurité.

    Veuillez noter que nos retraits instantanés sont à nouveau opérationnels !

    Notre équipe technique a travaillé des heures supplémentaires pour trouver une solution et nous sommes heureux de dire qu'aucun autre retard n'est à prévoir.

    Nous tenons à vous remercier tous pour votre confiance et votre patience !

    Cordialement,

    Mikey

    Gestion des casinos

  • Original Anglais Traduction Français

    Mike,

    I am aware of some players that still have withdrawals from the weekend that have still not been processed.

    Yet new withdraws are being processed in under an hour.

    Can you confirm this?

    Also can you address some of the questions that other LCB members are asking?  

    its ok for your to be a casino rep and be profiting from the large LCB community which is only possible due to all the members on this forum, However its important in affiliate marketing that you address all the issues pubically and truthfully, especially in this industry.  

    A little PR goes a long way, as yet I think there a huge opportunity for someone to provide this level of communication and trust, who ever does will most certainly be rewareded by player deposits. 

    Mike,

    Je connais certains joueurs qui ont encore des retraits du week-end qui n'ont toujours pas été traités.

    Pourtant, les nouveaux retraits sont traités en moins d’une heure.

    Pouvez-vous confirmer cela ?

    Pouvez-vous également répondre à certaines des questions posées par d’autres membres du LCB ?

    c'est normal que vous soyez un représentant de casino et que vous profitiez de la grande communauté LCB, ce qui n'est possible que grâce à tous les membres de ce forum. Cependant, il est important dans le marketing d'affiliation que vous abordiez tous les problèmes publiquement et honnêtement, en particulier dans cette industrie. .

    Un peu de relations publiques peut être très utile, mais je pense qu'il existe une énorme opportunité pour quelqu'un de fournir ce niveau de communication et de confiance, qui le fera sera très certainement récompensé par les dépôts des joueurs.

  • Original Anglais Traduction Français

    what do i do when they just dont wanna give me instant cashbak on my first deposit ??? 

    ty in advanse

    que dois-je faire quand ils ne veulent tout simplement pas me donner du cashbak instantané sur mon premier dépôt ???

    ty à l'avance

  • Original Anglais Traduction Français

    lol sorry but its not from the weekend its more that a week ago but they just have keep deny it that they even had instent cashback, 
    and then after they begin to say iam not eligible for it, and ofc iam not now cause they have denyed me i for soo long :/ .... and then they support just logged of and close the messages  :( i really thing its sooo bad support, 

    mdr désolé mais ça ne date pas du week-end, c'est il y a plus d'une semaine mais ils n'ont cessé de nier qu'ils avaient même eu un cashback instantané,
    et puis après qu'ils aient commencé à dire que je ne suis pas éligible, et bien souvent, je ne le suis pas maintenant parce qu'ils m'ont refusé pendant si longtemps :/ .... et puis ils se contentent de se connecter et de fermer les messages :( je pense vraiment que c'est tellement mauvais support,

  • Original Anglais Traduction Français

    hey mate 

    i just wanna say, extreme is fully good and they do what they promissed, at least to me... 

    ill never had any big problems they didnt solved,,, 
     

    Salut, gars

    je veux juste dire que l'extrême est tout à fait bien et qu'ils font ce qu'ils ont promis, du moins pour moi...

    Je n'ai jamais eu de gros problèmes qu'ils n'ont pas résolus,,,

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello moralensvogter,

    We will reach out to Casino Rep in order to inquire about your issue. 

    Please keep you posted.

    Bonjour moralensvogter ,

    Nous contacterons le représentant du Casino afin de nous renseigner sur votre problème.

    Merci de vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi moralensvogter,


    Hope that you are well and safe.

    After reviewing on your account I can see that your last deposit was made on 7/3/2023 at 07:36am. Also, please note that you have redeemed a deposit boost with it.

    Please note that as per our Terms and Conditions, cashback cannot be credited for deposits that are older than 7 days. Additionally, cashback is eligible only on bonus-free lost deposits. Regrettably, your last deposit exceeds the 7-day limit, and it does not qualify as a bonus was used with that deposit. We apologize for any inconvenience caused and encourage you to review the full Terms and Conditions on our website at your convenience. You can find them here: https://casinoextreme.eu/terms-and-conditions.

    Thank you very much for your understanding and patience.

    Kind Regards,
    Mikey
    Casino Management

    Salut moralensvogter,


    J'espère que vous allez bien et en sécurité.

    Après avoir examiné votre compte, je constate que votre dernier dépôt a été effectué le 03/07/2023 à 07h36. Veuillez également noter que vous avez utilisé une augmentation de dépôt avec celui-ci.

    Veuillez noter que conformément à nos conditions générales, le cashback ne peut pas être crédité pour les dépôts datant de plus de 7 jours. De plus, le cashback n'est éligible que sur les dépôts perdus sans bonus. Malheureusement, votre dernier dépôt dépasse la limite de 7 jours et il n'est pas admissible car un bonus a été utilisé avec ce dépôt. Nous nous excusons pour tout inconvénient causé et vous encourageons à consulter les conditions générales complètes sur notre site Web à votre convenance. Vous pouvez les trouver ici : https://casinoextreme.eu/terms-and-conditions .

    Merci beaucoup pour votre compréhension et votre patience.

    Cordialement,
    Mikey
    Gestion des casinos

  • Original Anglais Traduction Français

    I sent my username via private message as requested but I have not received any response at all. Can some you please let me know of any updates?

    J'ai envoyé mon nom d'utilisateur par message privé comme demandé mais je n'ai reçu aucune réponse. Pouvez-vous s'il vous plaît me faire part de mises à jour ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello CornBaby,

    We will reach out again to them regarding your case. Hope that very soon you will get an answer from Mikey. 

    Keep you posted.

    Thank you.

    Bonjour CornBaby ,

    Nous les recontacterons concernant votre cas. J'espère que très bientôt vous recevrez une réponse de Mikey.

    Vous tenir au courant.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello CornBaby,

    Hope that you are well and safe.

    Please, note that with your last deposit made (7/14/23), you have used a deposit bonus and made a withdrawal from it. After that, your last two actions are free spins promotions without a deposit between. Unfortunately, there is nothing that can be processed at this moment as a deposit is required in order to be eligible for a free bonus. We do offer Loyalty Rewards and free bonuses accordingly to your deposits.

    Thank you very much for your understanding.

    Kind Regards,
    Mikey
    Casino Management

    Bonjour CornBaby ,

    J'espère que vous allez bien et que vous êtes en sécurité.

    Veuillez noter qu'avec votre dernier dépôt effectué (14/07/23), vous avez utilisé un bonus de dépôt et effectué un retrait sur celui-ci. Après cela, vos deux dernières actions sont des promotions de tours gratuits sans dépôt entre les deux. Malheureusement, rien ne peut être traité pour le moment car un dépôt est requis pour avoir droit à un bonus gratuit. Nous proposons des récompenses de fidélité et des bonus gratuits en fonction de vos dépôts.

    Je vous remercie de votre compréhension.

    Cordialement,
    Mikey
    Gestion des casinos

  • Original Anglais Traduction Français

    year sorry wrote wrong....  ofc ment
    FORTNIGHTLY CASHBACK 


     

    année désolé, j'ai mal écrit... souvent
    CASHBACK bimensuel


  • Original Anglais Traduction Français

    Hello moralensvogter,

    Our advice is to reach out again to customer support and there you will get all the information about the cashback. Casino Rep has already replied to your post and clarified all the conditions for getting those kind of free promotions.

    Thank you for your understanding.

    Bonjour moralensvogter ,

    Notre conseil est de contacter à nouveau le support client et vous y obtiendrez toutes les informations sur le cashback. Casino Rep a déjà répondu à votre message et clarifié toutes les conditions pour bénéficier de ce type de promotions gratuites.

    Merci pour votre compréhension.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you. I appreciate all your assistance very much 

    Merci. J'apprécie beaucoup toute votre aide

  • Original Anglais Traduction Français

    I actually just recieved the "free spins" eligibility only after posting this forum. The first was via the LCB exclusive nd code and the other was 2 days ago, i was awarded 20 spins due to there being no activity in my account for 8+ days. And as for loyalty, as I originally stated, I have not received any form of a loyalty bonus with at least my 3 deposits.  

    En fait, je viens de recevoir l'éligibilité aux « tours gratuits » seulement après avoir publié ce forum. Le premier était via le code exclusif LCB et l'autre c'était il y a 2 jours, j'ai reçu 20 tours car il n'y avait aucune activité sur mon compte pendant plus de 8 jours. Et côté fidélité, comme je l'ai dit initialement, je n'ai reçu aucune forme de bonus de fidélité avec au moins mes 3 dépôts.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello CornBaby,

    We are so glad to hear that you received your free spins. Please let us know if you have any further difficulties with this brand.

    Thank you for keeping us informed.

     

    Bonjour CornBaby ,

    Nous sommes très heureux d'apprendre que vous avez reçu vos tours gratuits. N'hésitez pas à nous faire savoir si vous rencontrez d'autres difficultés avec cette marque.

    Merci de nous tenir informés.

  • Original Anglais Traduction Français

    Has anyone received monthly or "fortnightly" cashback on their account at any of casinos for the month of July yet?

    Quelqu'un a-t-il déjà reçu un cashback mensuel ou « bimensuel » sur son compte dans l'un des casinos pour le mois de juillet ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Check this out, So I completed the wagering requirements for my free Free spins On casino extreme, After I completed the wagering requirements. All the games unlocked for me. And I was able to play video poker with my $50 that i'd won after completing The $400 Play through. Because I played video poker, Because I played video Poker they completely denied my withdrawal and voided the funds. Poker, they completely denied my withdrawal and voided the funds. I can understand if I played Video poker before my wagering requirements Were complete but that's not what I did at all!!! So frustrating!

     

    Casino extreme username: austin5592

    Vérifiez ceci, j'ai donc rempli les conditions de mise pour mes tours gratuits gratuits sur Casino Extreme, après avoir rempli les conditions de mise. Tous les jeux débloqués pour moi. Et j'ai pu jouer au vidéo poker avec mes 50 $ que j'avais gagnés après avoir terminé le jeu à 400 $. Parce que j'ai joué au vidéo poker, parce que j'ai joué au vidéo poker, ils ont complètement refusé mon retrait et annulé les fonds. Poker, ils ont complètement nié mon retrait et annulé les fonds. Je peux comprendre si j'ai joué au vidéo poker avant que mes conditions de mise ne soient remplies, mais ce n'est pas du tout ce que j'ai fait !!! Si frustrant!

    Nom d’utilisateur extrême du casino : austin5592

    4.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello AustinSheppard569,

    We will reach out to Casino Rep in order to help you with this matter. Hope that Mikey will reply to your post with the clarification.

    Keep you posted.

    Bonjour AustinSheppard569 ,

    Nous contacterons le représentant du Casino afin de vous aider à résoudre ce problème. J'espère que Mikey répondra à votre message avec la clarification.

    Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello AustinSheppard569,

     

    We hope that you are well and safe.

     

    Please note that the Terms of the bonus that you have claimed state that the only games allowed are Non-Progressive Slots. Unfortunately, as you have played Video Poker, the winnings had to be removed. We must also emphasize that even though you have started playing Video Poker after you have met the wagering requirements, the Terms of the Promotion are still in full effect all up until a withdrawal is made and all balance is cleared.

    https://casinoextreme.eu/terms-and-conditions

    7.1.w. "Once a bonus is claimed, the terms of that bonus step into effect immediately. These terms remain in full effect until a new Fund Action (Deposit or Bonus) is processed to your account and after the bonus has been cleared from your balance. Bonus Terms will remain in effect after Wagering has been met. Bonus Terms will remain in effect after a Withdrawal is processed. Bonus Terms will remain in effect after Playable Balance drops below $/€ 1. Depositing on top of your existing bonus balance does not void the Bonus Terms. Any violations of the terms while they are in effect, may result in all winnings being voided as per the Terms & Conditions. The Terms of the promotion are not in effect once a new fund action (deposit or bonus) is made at the moment the playable balance is below $1.00. Refer to the term 7.1.j."

    We do understand that having any winnings voided is not pleasurable, therefore, we have added a free chip to your account in order for you to test Lady Luck again and hopefully win!

    Thank you for your understanding and good luck!

     

    Kind Regards,

    Mikey

    Casino Management

     

    Bonjour AustinSheppard569,

    Nous espérons que vous allez bien et que vous êtes en sécurité.

    Veuillez noter que les conditions du bonus que vous avez réclamé indiquent que les seuls jeux autorisés sont les machines à sous non progressives. Malheureusement, comme vous avez joué au Vidéo Poker, les gains ont dû être retirés. Nous devons également souligner que même si vous avez commencé à jouer au Vidéo Poker après avoir rempli les conditions de mise, les conditions de la promotion restent pleinement en vigueur jusqu'à ce qu'un retrait soit effectué et que tout le solde soit réglé.

    https://casinoextreme.eu/terms-and-conditions

    7.1.w. " Une fois qu'un bonus est réclamé, les conditions de ce bonus entrent en vigueur immédiatement. Ces conditions restent pleinement en vigueur jusqu'à ce qu'une nouvelle action de fonds (dépôt ou bonus) soit traitée sur votre compte et après que le bonus ait été effacé de votre solde. Bonus Les conditions resteront en vigueur une fois la mise remplie. Les conditions du bonus resteront en vigueur après le traitement d'un retrait. Les conditions du bonus resteront en vigueur une fois que le solde jouable sera tombé en dessous de 1 $/€. Le dépôt en plus de votre solde de bonus existant n'est pas nul. les conditions du bonus. Toute violation des conditions pendant qu'elles sont en vigueur peut entraîner l'annulation de tous les gains conformément aux conditions générales. Les conditions de la promotion ne sont pas en vigueur une fois qu'une nouvelle action de fonds (dépôt ou bonus) est effectuée pour le moment, le solde jouable est inférieur à 1,00 $. Reportez-vous au terme 7.1.j. "

    Nous comprenons qu'avoir des gains annulés n'est pas agréable, c'est pourquoi nous avons ajouté un jeton gratuit à votre compte afin que vous puissiez tester à nouveau Lady Luck et, espérons-le, gagner !

    Merci de votre compréhension et bonne chance !

    Cordialement,

    Mikey

    Gestion des casinos

  • Original Anglais Traduction Français

    They won't let me log in after my deposit  look at my history

    Ils ne me laissent pas me connecter après mon dépôt, regardez mon historique

  • Original Anglais Traduction Français

    I been playing since march

    Je joue depuis mars

  • Original Anglais Traduction Français

    Please private message me your casino username. We're going to notify the casino rep and see what's going on. 

    S'il vous plaît envoyez-moi un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino. Nous allons informer le représentant du casino et voir ce qui se passe.

  • Original Anglais Traduction Français

    I checked for the casino rep, but could not locate it using the search bar. I spoke with support multiple times through chat and email. 

    I found this casino through a link here at LCB with a bonus offer that says 500% match. I read the terms, and it explained that there was a 1000% deposit playthrough requirement on the amount trigerring the bonus. I went through the referral from here on this site. 

    I deposited $100... was credited with the $500 bonus for a total bankroll of $600 and then proceed to playthrough over a thousand dollars total in bets on non-progressive online slots per the terms. 

    I ended up getting a few decent wins, and at the end of my playthrough requirement... my "actual balance" per the site was $351. I got verified (took a few attempts before approval). And then attempted an "instant withdrawl" which they say they are famous for. 

     

    The withdrawal request was rejected. And they told me it was because I am "withdrawing the bonus". I replied that I am not requesting to withdraw the bonus... Instead, I used the bonus to make wagers on their game and completed their playthrough requirement per the terms of the bonus offering. 

    Chat support replied that the "bonus amount must be in the account before requesting a withdrawal" And so, my actual balance would need to be $550 or more to request a withdrawal, and only an amount over that could be withdrawn (and that this is in addition to the playthrough requirement). 

     

    I asked her to send me the terms of the bonus offer so we could read it together, and she did... but when I pointed out that her made-up rule is not in the bonus offer terms, nor in their general terms and conditions (which I read carefully before deciding to try this casino)... she simply ignored my logic and repeated her made-up rule. 

    Guess I'm just burned for $100... but I thought I would post here so that others might have a chance to understand their rules up front since they are not clearly posted anywhere up front. 

     

    My opinion is that online casinos can make whatever rules or requirements they want... but those rules should be posted in writing clearly for the user up front instead of "surprise disclosed" only at withdrawl time. 

    If anyone else has had similar experiences or feedback for me to try and avoid things like this in the future, please share.

     

    Thank you,

    J'ai vérifié le représentant du casino, mais je n'ai pas pu le localiser à l'aide de la barre de recherche. J'ai parlé avec l'assistance à plusieurs reprises par chat et par e-mail.

    J'ai trouvé ce casino via un lien ici sur LCB avec une offre de bonus indiquant une correspondance de 500 %. J'ai lu les conditions et il expliquait qu'il y avait une exigence de dépôt de 1 000 % sur le montant déclenchant le bonus. J'ai parcouru la référence d'ici sur ce site.

    J'ai déposé 100 $... j'ai été crédité du bonus de 500 $ pour un bankroll total de 600 $, puis j'ai joué plus d'un millier de dollars au total en paris sur des machines à sous en ligne non progressives selon les conditions.

    J'ai fini par obtenir quelques gains décents, et à la fin de mes conditions de jeu... mon "solde réel" par site était de 351 $. J'ai été vérifié (il a fallu quelques tentatives avant l'approbation). Et puis ils ont tenté un « retrait instantané » pour lequel ils se disent célèbres.

    La demande de retrait a été rejetée. Et ils m'ont dit que c'était parce que je « retirais le bonus ». J'ai répondu que je ne demandais pas de retirer le bonus... Au lieu de cela, j'ai utilisé le bonus pour faire des paris sur leur jeu et j'ai rempli leurs conditions de mise selon les termes de l'offre de bonus.

    L'assistance par chat a répondu que "le montant du bonus doit être sur le compte avant de demander un retrait". Ainsi, mon solde réel devrait être de 550 $ ou plus pour demander un retrait, et seul un montant supérieur pourrait être retiré (et que c'est en plus de l'exigence de mise en jeu).

    Je lui ai demandé de m'envoyer les termes de l'offre de bonus afin que nous puissions les lire ensemble, et elle l'a fait... mais quand je lui ai fait remarquer que sa règle inventée n'était pas dans les conditions de l'offre de bonus, ni dans leurs conditions générales et conditions (que j'ai lu attentivement avant de décider d'essayer ce casino)... elle a simplement ignoré ma logique et a répété sa règle inventée.

    Je suppose que je suis juste brûlé pour 100 $... mais j'ai pensé poster ici pour que d'autres puissent avoir la chance de comprendre leurs règles dès le départ, car elles ne sont clairement affichées nulle part à l'avance.

    Mon opinion est que les casinos en ligne peuvent établir les règles ou exigences qu'ils souhaitent... mais ces règles doivent être publiées par écrit clairement pour l'utilisateur dès le départ au lieu d'être « divulguées par surprise » uniquement au moment du retrait.

    Si quelqu'un d'autre a eu des expériences ou des commentaires similaires pour que j'essaie d'éviter des choses comme celle-ci à l'avenir, partagez-le.

    Merci,

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Steven,

    The casino rep has been notified. Keep an eye on this topic. 

    Salut Steven,

    Le représentant du casino a été informé. Gardez un œil sur ce sujet.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Steven,

    I hope you're well.

    Thank you for reaching out and explaining your concerns.

    We are glad that you have came across our Casino through LCB, as they are one of the most trustworthy websites around.
    Same as LCB, our Casinos are also the most trustworthy online casinos you can find on the web. The main reason we can make such a bold statement is because we follow our Terms & Conditions to the letter.
    According to our Terms & Conditions, the bonus amount serves for wagering purposes only and it cannot be withdrawn. 
    You may see our Terms and Conditions at all times:

    7 BONUSES AND PROMOTIONS

    1. General Bonus and Promotion Rules

      e. "All deposit bonuses are for wagering purposes only and may not be withdrawn."
       

    We hope that our Team explained the Term in question and that it is fully understandable. It is standard practice in the online casino world to consider the bonus amount "sticky".

    Should you need any assistance from our Team, please do not hesitate to contact us.

     

    Kind Regards,

    Mikey

    Casino Management

    Bonjour Steven,

    J'espère que vous allez bien.

    Merci de nous avoir contactés et d'avoir expliqué vos préoccupations.

    Nous sommes heureux que vous ayez découvert notre casino via LCB, car c'est l'un des sites Web les plus fiables du marché.
    Tout comme LCB, nos casinos sont également les casinos en ligne les plus fiables que vous puissiez trouver sur le Web. La principale raison pour laquelle nous pouvons faire une déclaration aussi audacieuse est que nous suivons nos conditions générales à la lettre.
    Selon nos conditions générales, le montant du bonus sert uniquement à des fins de mise et ne peut pas être retiré.
    Vous pouvez consulter nos conditions générales à tout moment :

    7 BONUS ET PROMOTIONS

    1. Règles générales de bonus et de promotion

      e. "Tous les bonus de dépôt sont uniquement destinés à des fins de mise et ne peuvent pas être retirés."

    Nous espérons que notre équipe a expliqué le terme en question et qu'il est parfaitement compréhensible. Il est courant dans le monde des casinos en ligne de considérer le montant du bonus comme « collant ».

    Si vous avez besoin d'aide de notre équipe, n'hésitez pas à nous contacter.

    Cordialement,

    Mikey

    Gestion des casinos

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    How do you qualify for this cash back offer and what are the Ts & Cs of it or can someone please tell me where can i find them?? I've never heard of it much less recieved it.! But I am definitely definitely wanting more information so that I can utilize it learn something new everyday here's my one thing for today, I guess... thank you!!

    Comment pouvez-vous bénéficier de cette offre de remise en argent et quelles en sont les conditions générales ou quelqu'un peut-il me dire où puis-je les trouver ? Je n'en ai jamais entendu parler et encore moins je l'ai reçu.! Mais je veux vraiment plus d'informations pour pouvoir les utiliser et apprendre quelque chose de nouveau tous les jours, voici ma seule chose pour aujourd'hui, je suppose... merci !!

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Corn Baby, 

    If you are referring to Casino Extreme Exclusive cashback please follow this LINK for more details. Please read T&C carefully and if you qualify post your casino username on the link above.

    Salut Corn Baby,

    Si vous faites référence au cashback Casino Extreme Exclusive, veuillez suivre ce LIEN pour plus de détails. Veuillez lire attentivement les conditions générales et si vous êtes admissible, publiez votre nom d'utilisateur de casino sur le lien ci-dessus.

    4.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Not great at this but Yabby casino won't honor there own adds. After depositing 30 i asked support for a bonus got the bonus and playthrough was 1900 and was only 5x winnings. The terms weren't given before bonus and is advertised from them at a min 10x with instant withdrawals but couldn't even withdrawal winnings. After contacting support a three day bs journey started with alot of sorry for inconveniences to there new policy is not to pay anything not directly in Yabby promotion section. Whatever that is cause terms like I got is no where on site only in adds. Bottom line they didn't want to pay advertised rates and offered a 20 chip with 800 playthrough as compensation for the inconveniences. 

    Ce n'est pas génial dans ce domaine, mais le casino Yabby n'honorera pas ses propres annonces. Après avoir déposé 30, j'ai demandé de l'aide pour un bonus, j'ai obtenu le bonus et le jeu était de 1900 et ne représentait que 5x les gains. Les conditions n'étaient pas données avant le bonus et sont annoncées à un minimum de 10x avec des retraits instantanés, mais ne peuvent même pas retirer les gains. Après avoir contacté l'assistance, un voyage de trois jours a commencé avec beaucoup de regrets pour les inconvénients liés à la nouvelle politique consistant à ne rien payer directement dans la section de promotion Yabby. Quoi qu'il en soit, les termes comme ceux que j'ai obtenus ne sont nulle part sur le site uniquement dans les annonces. En fin de compte, ils ne voulaient pas payer les tarifs annoncés et ont proposé un jeton de 20 avec une mise de 800 en guise de compensation pour les inconvénients.

    4.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Willy, 

    Thanks for letting us know. We are going to bring this to casino rep's decision to check what happened. Please also provide me with your casino username. 

    Salut Willy,

    Merci de nous en informer. Nous allons soumettre cela à la décision du représentant du casino pour vérifier ce qui s'est passé. Veuillez également me fournir votre nom d'utilisateur de casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    I checked this forum before I made my Litecoin deposit at Casino Adrenaline because the last time I played here. I didnt get my depsoit for like 2 days. Guess what? I decided to play with them today for the first time since they had their issues with crypto and I havent received my Litecoin deposit this time. I reached out to support but they did nothing. PLEASE BEWARE AND DO NOT DEPOSIT HERE!! 

     

    J'ai consulté ce forum avant d'effectuer mon dépôt Litecoin sur Casino Adrenaline car la dernière fois que j'ai joué ici. Je n'ai pas reçu mon dépôt pendant environ 2 jours. Devinez quoi? J'ai décidé de jouer avec eux aujourd'hui pour la première fois depuis qu'ils ont eu des problèmes avec la cryptographie et je n'ai pas reçu mon dépôt Litecoin cette fois. J'ai contacté le support mais ils n'ont rien fait. S'IL VOUS PLAÎT ATTENTION ET NE PAS DÉPOSER ICI !!

    3.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello bry60195,

    Could you please send us your Casino Username via private message so we can inquire about this issue with the deposit?

    Thank you in advance.

    Bonjour bry60195 ,

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions nous renseigner sur ce problème avec le dépôt ?

    Merci d'avance.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello all,
    I have a question: I received a newsletter with a 100% no rules bonus and claimed it. I have deposited via VisaCard 33 euros. My Casino Extreme account was credited with 53 euros. I started to play and after a while (so the 53 euros were at least 1x converted) I was at 120 euros. Then it went down and my balance fell to 75, - euros which I then wanted to cash out because you know how the whole thing otherwise Endet... That my account overview also confirmed to me that there is no more bonus money in my account (see screenshot). Unfortunately, the withdrawal request was then rejected with the Begründing, I must leave 26.50 euros in the payout in my account. Thus, my balance was then but at 48.50 euros and a payout is only possible from 50 euros. The 50 euro limit I have then, despite the smallest stakes, unfortunately no longer exceeded. Now my question: Is this correct? The bonus was played through and was also displayed in my account overview as real money! I am confused. Thanks for the help. 
    Greetings Thomasch84

    Bonjour à tous,
    J'ai une question : j'ai reçu une newsletter avec un bonus de 100 % sans règles et je l'ai réclamé. J'ai déposé via VisaCard 33 euros. Mon compte Casino Extreme a été crédité de 53 euros. J'ai commencé à jouer et au bout d'un moment (donc les 53 euros étaient au moins 1x convertis) j'étais à 120 euros. Ensuite, il a baissé et mon solde est tombé à 75, - euros que j'ai ensuite voulu encaisser parce que vous savez comment tout cela se passe autrement Endet... Que l'aperçu de mon compte m'a également confirmé qu'il n'y avait plus d'argent bonus sur mon compte (voir capture d'écran). Malheureusement, la demande de retrait a ensuite été rejetée auprès du Begründing, je dois laisser 26,50 euros de paiement sur mon compte. Ainsi, mon solde n'était alors qu'à 48,50 euros et un paiement n'est possible qu'à partir de 50 euros. La limite de 50 euros que j'ai alors, malgré les plus petits enjeux, n'est malheureusement plus dépassée. Maintenant ma question : est-ce exact ? Le bonus a été joué et a également été affiché dans l'aperçu de mon compte comme de l'argent réel ! Je suis confus. Merci pour l'aide.
    Salutations Thomasch84

    4.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Having problems with Yabby stalling a payout for validation. Clean deposit and now they claim to be.... Working on it. 🙄 

    Username keykeyslots

    J'ai des problèmes avec Yabby qui bloque un paiement pour validation. Dépôt propre et maintenant ils prétendent être.... En train d'y travailler. 🙄

    Emplacements pour clés de nom d'utilisateur

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Thomasch84,

    Could you please send us your Casino Username via private message so we can reach out to Casino Rep in order to help you with this issue?

    Thank you in advance.

    Bonjour Thomasch84 ,

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions contacter le représentant du casino afin de vous aider à résoudre ce problème ?

    Merci d'avance.

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