After having a verified account at Brango casino, I went to request a withdrawal and to my surprise my withdrawal was canceled and they asked me for a verification deposit, I thought it was super normal. however they canceled my withdrawal and are saying that the maximum withdrawal NOW is 50 Eur/$. However, I have all the proof that the bonus has a maximum withdrawal of 100. remains as impressions
Casino Extreme, Casino Brango, Casino Adrenaline, Yabby Casino Support et fil de discussion
- Créé par
- Mikey13
- Représentant du casino 604
- actif la dernière fois il y a environ 5 jours
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- Répondu par
- iolandat
- à Sep 13, 23, 09:34:18 AM
- Newbie 1
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Original Traduction traduit parAprès avoir eu un compte vérifié au casino Brango, je suis allé demander un retrait et à ma grande surprise mon retrait a été annulé et ils m'ont demandé un dépôt de vérification, j'ai trouvé que c'était super normal. cependant, ils ont annulé mon retrait et disent que le retrait maximum MAINTENANT est de 50 Eur/$. Cependant, j'ai toutes les preuves que le bonus a un retrait maximum de 100. reste comme impressions
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 14, 23, 05:25:53 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello iolandat,
We will ping Casino Rep in order to clarify this case for you. Hope that you will be updated as soon as possible.
Keep you posted.
Bonjour Iolandat ,
Nous enverrons une requête ping au représentant du Casino afin de clarifier ce cas pour vous. J'espère que vous serez mis à jour dès que possible.
Vous tenir au courant.
-
- Répondu par
- Kellie072087
- à Sep 14, 23, 11:51:11 PM
- Full Member 205
- actif la dernière fois il y a environ 15 heures
I would like to just say I think it's absolutely wrong how these casinos are misleading the players ...I was told that the new perk "fortnightly cashback " would be distributed today 9/14 but yet none of these casinos have given this reward out yet to the players ...I've ask chat reps which are no help as I'm sure you all know ...I've emailed the pitboss which has not responded to me ..so this is just lies their giving us and I'm completely mad and absolutely frustrated!!!!!!! This is not ok !! These sites have made a lot of changes lately and for the worst !!!!! I say LCB please find us some other sites that are instant withdrawal like these and let's move on ..im tired of being taken advantage of and then ignored!!! Thanks
Je voudrais juste dire que je pense que c'est absolument faux de voir comment ces casinos induisent les joueurs en erreur... On m'a dit que le nouvel avantage "cashback bimensuel" serait distribué aujourd'hui le 14 septembre, mais pourtant aucun de ces casinos n'a distribué cette récompense. encore aux joueurs... J'ai demandé aux représentants du chat qui ne sont d'aucune aide comme vous le savez tous, je suis sûr... J'ai envoyé un e-mail au pitboss qui ne m'a pas répondu... donc ce ne sont que des mensonges qu'ils nous donnent et je suis complètement fou et absolument frustré !!!!!!! Ce n'est pas bien !! Ces sites ont fait beaucoup de changements ces derniers temps et pour le pire !!!!! Je dis LCB, s'il vous plaît, trouvez-nous d'autres sites à retrait instantané comme ceux-ci et passons à autre chose... j'en ai marre d'être exploité puis ignoré !!! Merci
-
- Répondu par
- Newfiel1
- à Sep 15, 23, 02:35:09 AM
- Newbie 1
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Can anyone help me get the winnings I won the other day?!?! On casino extreme
Quelqu'un peut-il m'aider à récupérer les gains que j'ai gagnés l'autre jour ?!?! Sur le casino extrême
4.6/ 5
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 15, 23, 03:37:43 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hi Kellie072087,
We will ping Mikey in order to help you with your concerns about fortnightly cashback. We are sure that you will get an answer as soon as possible.
Keep you posted.
Thank you.
Bonjour Kellie072087 ,
Nous enverrons une requête ping à Mikey afin de vous aider avec vos préoccupations concernant le cashback bimensuel. Nous sommes sûrs que vous obtiendrez une réponse dans les plus brefs délais.
Vous tenir au courant.
Merci.
-
- Répondu par
- Berks
- à Sep 15, 23, 03:58:36 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
-
- Répondu par
- Mikey13
- à Sep 15, 23, 05:13:24 AM
- Représentant du casino 604
- actif la dernière fois il y a environ 5 jours
Hello iolandat,
We hope that all is well.
Our friends from LCB have informed us of your grievance and our Team has rectified the Terms of the promotion.
The balance of €50.00 has been reimbursed to your account and the full €100.00 withdrawal has been finalized.
We would like to thank you for your understanding and we wish you plenty of luck in your future play!
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Bonjour Iolandat,
Nous espérons que tout va bien.
Nos amis de LCB nous ont fait part de votre grief et notre Equipe a rectifié les Conditions de la promotion.
Le solde de 50,00 € a été remboursé sur votre compte et le retrait intégral de 100,00 € a été finalisé.
Nous vous remercions de votre compréhension et vous souhaitons beaucoup de chance dans votre futur jeu !
Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
-
- Répondu par
- Mikey13
- à Sep 15, 23, 06:37:38 AM
- Représentant du casino 604
- actif la dernière fois il y a environ 5 jours
Hello Kellie072087,
We trust that you are well.
As you are most likely aware, we are indeed making changes on our websites regularly. This is all done with the sole purpose of improving the overall player experience.
With the Fortnightly Cashback, our players are getting bonuses not once but twice a month. We believe that the more dynamic distribution of bonuses will help our players win more often!
At the moment, the distribution system is being worked on so that all players receive their Fortnightly Cashback at the same time.
Also, we have taken the time to review your account and, unfortunately, you have not met the requirements for this round of Fortnightly Cashback. Nonetheless, our Team has already issued a free chip to your account because of the delay you experienced.
Thank you for your understanding!
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Bonjour Kellie072087,
Nous espérons que vous allez bien.
Comme vous le savez probablement, nous apportons en effet régulièrement des modifications à nos sites Web. Tout cela est fait dans le seul but d’améliorer l’expérience globale du joueur.
Avec le Cashback bimensuel, nos joueurs reçoivent des bonus non pas une mais deux fois par mois. Nous pensons qu'une distribution plus dynamique des bonus aidera nos joueurs à gagner plus souvent !
En ce moment, le système de distribution est en cours d'élaboration afin que tous les joueurs reçoivent leur Cashback bimensuel en même temps.
De plus, nous avons pris le temps d'examiner votre compte et, malheureusement, vous n'avez pas rempli les conditions requises pour cette série de cashback bimensuel. Néanmoins, notre équipe a déjà émis un jeton gratuit sur votre compte en raison du retard que vous avez rencontré.
Merci pour votre compréhension!
Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
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- Répondu par
- James Heusser
- à Sep 15, 23, 03:41:35 PM
- Full Member 211
- actif la dernière fois il y a environ 5 heures
There's a running theme lately of coupons refusing to be honored after chat reps LIE directly to my friends and me about how they'll activate the coupon after the deposit is made.
My friend Tony put 100 bucks in TODAY after he was told the coupon on his cashier page just required a deposit and after sending 100 bucks he was DENIED the coupon he was JUST PROMISED by your live chat people. This is CONSTANT. and then the nerve to offer people free chips after the fact when you fucking STEAL THEIR MONEY through deception and flat out lies is bullshit.
He didn't want the chip. He wanted the extra 100 dollars with no playthrough attached to it that he was fucking promised. Just like all the other people who your chat reps keep lying to in hopes to make them deposit money and then piss them off to make them play like shit.
IT's fucked up mike. You guys started treating all my people good for a little while and now it's nothing but disrespect again. WTF man?
Side note on a personal level the next chat rep at adrenaline that tells me "no" after I lose 500 bucks a day to you needs slapped
Il y a un thème récurrent ces derniers temps : les coupons refusent d'être honorés après que les représentants du chat MENTENT directement à mes amis et à moi sur la façon dont ils activeront le coupon une fois le dépôt effectué.
Mon ami Tony a mis 100 dollars AUJOURD'HUI après qu'on lui ait dit que le coupon sur sa page de caisse exigeait juste un dépôt et après avoir envoyé 100 dollars, on lui a refusé le coupon qui lui avait été JUSTE PROMIS par vos gens de chat en direct. C’est CONSTANT. et puis le culot d'offrir des jetons gratuits aux gens après coup, alors que vous volez leur argent par la tromperie et des mensonges purs et simples, c'est de la connerie.
Il ne voulait pas de puce. Il voulait les 100 dollars supplémentaires sans mise de jeu qui lui étaient promis. Tout comme toutes les autres personnes à qui vos représentants de chat continuent de mentir dans l’espoir de leur faire déposer de l’argent, puis de les faire chier pour les faire jouer comme de la merde.
C'est un micro foutu. Vous avez commencé à bien traiter tout mon peuple pendant un petit moment et maintenant, ce n'est plus qu'un manque de respect. WTF mec ?
Note latérale, à un niveau personnel, le prochain représentant de chat d'Adrenaline qui me dit "non" après avoir perdu 500 dollars par jour à cause de vous a besoin d'être giflé
-
- Répondu par
- meafdup6
- à Sep 16, 23, 04:25:43 AM
- Newbie 5
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Casino Adrenaline stole 36 mbtc from me earlier tonight.
I deposited 100 dollars and followed all of their terms and rules and never went over the max bet and got it all the way to a thousand+ and then they voided my payout saying I have mutliple accounts? I do not have multiple accounts and it's really messed up that they just decided to steal my money after I won it fair and square, you can't just make up reasons to take people's money because you don't want to pay them this is wrong, it's messyed up and I want my money.
M email address is *****@yahoo.com
attached is the rejected withdrawal and where they "reimbursed" my deposit after stealing my winnings. You peopole owe me a thousand bucks and I want my money. "Multiple accounts" my ass. I'll post my ID if needed but you ain't gonna steal my money no sir.
Casino Adrenaline m'a volé 36 mbtc plus tôt ce soir.
J'ai déposé 100 dollars et j'ai suivi tous leurs termes et règles et je n'ai jamais dépassé la mise maximale et je l'ai obtenu jusqu'à mille +, puis ils ont annulé mon paiement en disant que j'avais plusieurs comptes ? Je n'ai pas plusieurs comptes et c'est vraiment dommage qu'ils aient juste décidé de voler mon argent après que je l'ai gagné de manière équitable, vous ne pouvez pas simplement inventer des raisons de prendre l'argent des gens parce que vous ne voulez pas les payer, c'est faux, c'est foiré et je veux mon argent.
L'adresse e-mail de M est *****@yahoo.com
ci-joint le retrait rejeté et où ils ont "remboursé" mon dépôt après avoir volé mes gains. Vous me devez mille dollars et je veux mon argent. "Plusieurs comptes", c'est mon cul. Je publierai ma pièce d'identité si nécessaire, mais vous ne volerez pas mon argent, non monsieur.
3.6/ 5
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- Répondu par
- meafdup6
- à Sep 16, 23, 04:27:10 AM
- Newbie 5
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I've had this happen before becuase I use the wifi at the library but that doesn't give you the right to steal my winnings that I won fairly. You stole my money.
Cela m'est déjà arrivé parce que j'utilise le wifi à la bibliothèque mais cela ne vous donne pas le droit de voler mes gains que j'ai gagnés équitablement. Vous avez volé mon argent.
-
- Répondu par
- meafdup6
- à Sep 16, 23, 06:57:50 AM
- Newbie 5
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I know what happened. I got lucky and won and you don't like the fact that I won 1000 dollars fair and square so you just create some way to steal my money becuase that's the way that you do business apparently. I had more faith in you people but you've shown me your true colors the first time that I had a decent size win. Y0ou had no reason or right to take that money from me and i want it back on my account.. I didn't bet over 1mbtc, I have had this account on your site forever and the only reason i even bothered depositing was because my ffriend told me he won a bunch of money and toldl me the games he liked and now i'm gettin gmy money stolen from me by your casino because i won? that's wrong and it's unfair and i will not let it go. i don't care how long it takes and i don't care how manuy times i have to complaints with everyone and anyone i will make it my life's work to inform every single human on the planet that if they win a substantial amoutn of money from casino adrenaline they will not pay you and pretend like you broke a rule that you didn't just tto keep a thousand bucks.
Je sais ce qui s'est passé. J'ai eu de la chance et j'ai gagné et vous n'aimez pas le fait que j'ai gagné 1 000 dollars de manière équitable, alors vous créez simplement un moyen de voler mon argent parce que c'est ainsi que vous faites des affaires apparemment. J'avais plus confiance en vous, mais vous m'avez montré vos vraies couleurs la première fois que j'ai remporté une victoire de taille décente. Vous n'aviez aucune raison ni le droit de me prendre cet argent et je veux le récupérer sur mon compte. Je n'ai pas parié plus de 1 Mo, j'ai ce compte sur votre site depuis toujours et la seule raison pour laquelle j'ai pris la peine de déposer était parce que mon Mon ami m'a dit qu'il avait gagné beaucoup d'argent et m'a dit les jeux qu'il aimait et maintenant je me fais voler mon argent par votre casino parce que j'ai gagné ? c'est mal et injuste et je ne laisserai pas tomber ça. peu importe le temps que cela prend et peu importe le nombre de fois où je dois me plaindre auprès de tout le monde et de n'importe qui, je me donnerai pour mission d'informer chaque être humain de la planète que s'il gagne une somme d'argent substantielle à cause de l'adrénaline du casino, ils ne vous paieront pas et feront comme si vous aviez enfreint une règle selon laquelle vous ne vous contentiez pas de garder mille dollars.
3.6/ 5
-
- Répondu par
- Berks
- à Sep 16, 23, 07:15:13 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello meafdup6,
We are very sorry because you are encountering this kind of issue. We will notify Casino Rep in order to clarify this case for you.
Keep you posted for any updates.
Thank you.
Bonjour Meafdup6 ,
Nous sommes vraiment désolés car vous rencontrez ce genre de problème. Nous informerons Casino Rep afin de clarifier ce cas pour vous.
Tenez-vous au courant de toute mise à jour.
Merci.
-
- Répondu par
- Berks
- à Sep 16, 23, 07:29:50 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello James Heusser,
We will inform MIkey about this matter and hope that you will be updated as soon as possible.
Thank you.
Bonjour James Heusser ,
Nous informerons MIkey à ce sujet et espérons que vous serez informé dès que possible.
Merci.
-
- Répondu par
- James Heusser
- à Sep 16, 23, 07:49:22 AM
- Full Member 211
- actif la dernière fois il y a environ 5 heures
Mike I dunno where you went but I just emailed their support staff and explained to them the wifi situation in the complex and also reached out to other people about it.
With it being a weekend there's a good chance it won't get fixed until monday when people with actual power come back but just chill man they will take care of it i'm sure.
Mikey won't be back until monday and I know the other people who I've talked to before won't either so if anything it might not get fixed until monday but i'm gonna do everything I can to get your money back. Just chill.
Side note, i've brought this up before about my friends having issues with these accusations.
My apartment complex has 12 builldings, each one has 4 floors, the internet is supplied to the entire complex through 1 fiber optic T1 line.
I've inquired about this but it's basically the same as public wifi the way that mediacom has it set up. This does not mean that it's the same person on your casino sites especially nowadays when i've been here for over a year and i've told everyone i could about your casinos.
I literally gush about your casisnos being the fastest payouts and how they can trust you and trust me and all this shit and then you do something like this and it makes me look really bad.
I expect it will be fixed but still man. You guys need to stop doing this to my friends because it's bullshit. They aren't ACTUALLY using the same ip address it just appears that way because of the way the mesh nodes are set up. The internet is literally included in our rent.
I can post a copy of my lease with the page regarding the shared internet if you'd like. But either way you need to stop being so shady to these people because all the business you get from them more than covers the few wins you've had to pay out and most definitely covers the one you voided of my friend here.
The amouunf of business you get from this complex alone is probably mind boggling not to mention the disgusting amount that i've lost to you over the past year. I thought we had finally come to a happy balance and we haven't really had any problems for a while but wow you guys really went all out on this one.
Mike, je ne sais pas où vous êtes allé, mais je viens d'envoyer un e-mail à leur personnel d'assistance pour leur expliquer la situation du wifi dans le complexe et également contacter d'autres personnes à ce sujet.
Comme c'est un week-end, il y a de fortes chances que le problème ne soit pas réparé avant lundi, lorsque les personnes ayant le pouvoir réel reviendront, mais détendez-vous, mec, ils s'en occuperont, j'en suis sûr.
Mikey ne sera pas de retour avant lundi et je sais que les autres personnes à qui j'ai parlé auparavant ne le seront pas non plus, donc si quelque chose ne sera peut-être pas réparé avant lundi, mais je ferai tout ce que je peux pour récupérer votre argent. Calme toi.
En passant, j'ai déjà évoqué le fait que mes amis avaient des problèmes avec ces accusations.
Mon complexe d'appartements comprend 12 bâtiments, chacun a 4 étages, Internet est fourni à l'ensemble du complexe via 1 ligne fibre optique T1.
Je me suis renseigné à ce sujet, mais c'est fondamentalement la même chose que le wifi public tel que Mediacom l'a configuré. Cela ne veut pas dire que c'est la même personne sur vos sites de casino, surtout de nos jours, alors que je suis ici depuis plus d'un an et que j'ai parlé de vos casinos à tout le monde.
Je m'extasie littéralement sur le fait que vos casisnos sont les paiements les plus rapides et sur la façon dont ils peuvent vous faire confiance et me faire confiance et toute cette merde, puis vous faites quelque chose comme ça et cela me fait vraiment mal paraître.
J'espère que ça sera réparé mais quand même mec. Vous devez arrêter de faire ça à mes amis parce que c'est des conneries. Ils n'utilisent pas VRAIMENT la même adresse IP, cela apparaît simplement ainsi en raison de la façon dont les nœuds de maillage sont configurés. Internet est littéralement inclus dans notre loyer.
Je peux publier une copie de mon bail avec la page concernant l'Internet partagé si vous le souhaitez. Mais de toute façon, vous devez arrêter d'être aussi louche avec ces gens parce que toutes les affaires que vous obtenez d'eux couvrent plus que les quelques gains que vous avez dû payer et couvrent très certainement celui que vous avez vidé de mon ami ici.
Le montant des affaires que vous tirez de ce seul complexe est probablement ahurissant, sans parler du montant dégoûtant que j'ai perdu au cours de la dernière année. Je pensais que nous étions enfin parvenus à un bon équilibre et que nous n'avions pas vraiment eu de problèmes depuis un moment, mais wow, vous avez vraiment tout mis en œuvre pour celui-ci.
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- Répondu par
- James Heusser
- à Sep 16, 23, 08:56:07 AM
- Full Member 211
- actif la dernière fois il y a environ 5 heures
Y'all have got to be kidding me right now. This is ridiculous.
She said she sent you guys her ID pictures and everything how the hell do you justify voiding a payment when she proved who she was?
Her email is 812ellecee@gmail.com and she already did KYC validation at your other casinos. Whoever got it in their head that this is the way to do things is in desperate need of retraining. (Send em up here I'll do it,😁)
Vous vous moquez de moi en ce moment. C'est ridicule.
Elle a dit qu'elle vous avait envoyé ses photos d'identité et tout, comment diable justifiez-vous l'annulation d'un paiement alors qu'elle a prouvé qui elle était ?
Son email est 812ellecee@gmail.com et elle a déjà effectué la validation KYC dans vos autres casinos. Ceux qui ont en tête que c’est ainsi qu’il faut procéder ont désespérément besoin de se recycler. (Envoyez-les ici, je le ferai,😁)
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- Répondu par
- Aileen Dodge
- à Sep 16, 23, 06:17:18 PM
- Full Member 125
- actif la dernière fois il y a environ 13 heures
Ok So I just want to know what gives with Adrenaline casino? There is a lot of information that is not listed in the T&C of bonuses. Like what games can be played with a bonus and what games can't. Also the welcome first time deposit bonus is unheard of by the support chat bot people? In fact the support chat people are not trained well at all. They don't know the full details of the promos offered, They don't know or don't tell customers that you can deposit with bitcoin while having your currency set at USD so when your deposit arrives your balance is listed in USD making it a hell of a lot easier to gamble.> Also I happen to read in some reviews that people feel this casino's slot bets are higher than other casinos. I thought WHAT how can that be when the very same game on other online casinos have several amounts going from low to max. And the one game I checked on was a Betsoft game. And sure enough the listed bets are different Because the lowest is .25 Cents then when you click 4 times it should bring you to 5.00. But that bet amount is not on the Betsoft game offered at casino Adrenaline. And when you have to play using a bitcoin balance and not the flat currency you are used to the bet amounts are higher. You don't realize this because you are used to playing in a flat rate USD balance and you would have to go to a different site for the exchange rate of crypto to USD. This little business practice is a financial boon for this casino. And I do believe that is why they have their casino set up to keep your bitcoin deposit in Bitcoin format not giving you the ability to change that format after you have deposited. No this casino was recommended to me by Extreme because I guess they are associated with each other. And YES This casino will also cash you out within an hours time. But the support staff won't or are not allowed to tell you this. So they say you will receive your withdrawal at least by tomorrow maybe sooner??? WTH is that about??? Oh and this support staff has no problem just disconnecting the player in chat when they are stuck for an answer. The support person will send you a link to the FAQ page and end the chat!!!! So very VERY RUDE!!!! Not customer service trained at all. Unless the word service is being used like when you have a Bull come to your farm to service your in season cows!!!! Get my drift???? Because that definitely sounds like the kind of service I have gotten from Adrenaline Casino support staff. I also have a feeling that this casino is not doing business as much as it would like to and I think that is why they are able to payout withdrawals so quickly. Because there are not some many withdrawal request made. Why? Because for the most part this casino seems to be happy fleecing it's customers.
So to the Rep could you get in touch with management and let them know that a lot of people are beginning to realize why they have become a crypto currency casino. And if this casino doesn't clean up its act I will bet on it going under within a year or two!!!! Sinking to the bottom taking all the rats down with it.
Sincerely,
Aileen M. Dodge
Ok, donc je veux juste savoir ce que ça donne avec le casino Adrenaline ? Il existe de nombreuses informations qui ne figurent pas dans les conditions générales des bonus. Comme quels jeux peuvent être joués avec un bonus et quels jeux ne le peuvent pas. De plus, le bonus de bienvenue pour le premier dépôt est inconnu des utilisateurs du chatbot d'assistance ? En fait, les personnes du chat d’assistance ne sont pas du tout bien formées. Ils ne connaissent pas tous les détails des promotions proposées. Ils ne savent pas ou ne disent pas aux clients que vous pouvez déposer avec Bitcoin tout en ayant votre devise fixée à USD. Ainsi, lorsque votre dépôt arrive, votre solde est répertorié en USD, ce qui le rend c'est beaucoup plus facile de jouer. > De plus, il m'arrive de lire dans certaines critiques que les gens pensent que les mises sur les machines à sous de ce casino sont plus élevées que celles des autres casinos. Je me suis demandé QU'EST-CE QUE cela peut se produire alors que le même jeu sur d'autres casinos en ligne comporte plusieurs montants allant du faible au maximum. Et le seul jeu que j’ai vérifié était un jeu Betsoft. Et bien sûr, les paris répertoriés sont différents. Parce que le plus bas est de 0,25 centimes, lorsque vous cliquez 4 fois, cela devrait vous amener à 5,00. Mais ce montant de mise ne figure pas sur le jeu Betsoft proposé au casino Adrenaline. Et lorsque vous devez jouer en utilisant un solde Bitcoin et non la monnaie plate à laquelle vous êtes habitué, les montants des mises sont plus élevés. Vous ne vous en rendez pas compte car vous avez l'habitude de jouer avec un solde fixe en USD et vous devrez vous rendre sur un autre site pour connaître le taux de change de la crypto en USD. Cette petite pratique commerciale est une aubaine financière pour ce casino. Et je pense que c'est la raison pour laquelle leur casino est configuré pour conserver votre dépôt Bitcoin au format Bitcoin, sans vous donner la possibilité de changer ce format après votre dépôt. Non, ce casino m'a été recommandé par Extreme car je suppose qu'ils sont associés les uns aux autres. Et OUI, ce casino vous encaissera également dans un délai d'une heure. Mais le personnel d’assistance ne veut pas ou n’est pas autorisé à vous le dire. Alors ils disent que vous recevrez votre retrait au moins d'ici demain, peut-être plus tôt ??? De quoi s'agit-il ??? Oh, et cette équipe d'assistance n'a aucun problème à déconnecter le joueur dans le chat lorsqu'il est bloqué pour une réponse. La personne d'assistance vous enverra un lien vers la page FAQ et mettra fin au chat !!!! Donc très TRÈS grossier !!!! Pas du tout formé au service client. À moins que le mot service ne soit utilisé comme lorsqu'un taureau vient dans votre ferme pour entretenir vos vaches en saison !!!! Vous comprenez ma dérive ???? Parce que cela ressemble définitivement au genre de service que j’ai reçu de la part du personnel d’assistance d’Adrenaline Casino. J'ai également le sentiment que ce casino ne fait pas autant d'affaires qu'il le souhaiterait et je pense que c'est la raison pour laquelle ils sont capables de payer les retraits si rapidement. Parce qu'il n'y a pas beaucoup de demandes de retrait faites. Pourquoi? Parce que pour la plupart, ce casino semble heureux d'escroquer ses clients.
Alors, au représentant, pourriez-vous contacter la direction et leur faire savoir que beaucoup de gens commencent à comprendre pourquoi ils sont devenus un casino en crypto-monnaie. Et si ce casino ne fait pas le ménage, je parie qu'il fera faillite d'ici un an ou deux !!!! Couler au fond, emportant tous les rats avec lui.
Sincèrement,
Aileen M. Dodge
3.6/ 5
-
- Répondu par
- Berks
- à Sep 17, 23, 10:34:51 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hi Aileen Dodge,
We will inform Mikey about your concerns, and we are sure that you will get the clarification as soon as possible.
Thank you in advance.
Bonjour Aileen Dodge ,
Nous informerons Mikey de vos préoccupations et nous sommes sûrs que vous obtiendrez des éclaircissements dans les plus brefs délais.
Merci d'avance.
-
- Répondu par
- Anthony Villia
- à Sep 17, 23, 10:49:30 AM
- Newbie 3
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I guess when it rains it pours because i'm having issues from extreme about validation after i've been playing there SINCE APRIL. i'm including screenshots where i originalyl sent my ID pics IN APRIL and they have been stalling and denying my cashout of FIFTY WHOLE ASS DOLLARS all weekend. I know that adrenaline and extreme are the same banking team so whoever is in that department this weekend is royally screwing the pooch. Might as well be looking for a new place to work. sorry ass people man.
My username is TonyVee and i'm already verified at brango and yabby also, scared to death to put any money anywhere right now since they apparentely just stealing from folks all weekend.
Je suppose que quand il pleut, il pleut parce que j'ai des problèmes extrêmes de validation après avoir joué là-bas DEPUIS AVRIL. J'inclus des captures d'écran où j'ai initialement envoyé mes photos d'identité EN AVRIL et ils ont bloqué et refusé mon retrait de CINQUANTE DOLLARS ENTIERS tout le week-end. Je sais que l'adrénaline et l'extrême sont la même équipe bancaire, donc quiconque est dans ce département ce week-end baise royalement le chien. Autant chercher un nouvel endroit où travailler. désolé, les gens, mec.
Mon nom d'utilisateur est TonyVee et je suis déjà vérifié sur Brango et Yabby également, j'ai très peur de mettre de l'argent n'importe où en ce moment, car apparemment, ils ne font que voler des gens tout le week-end.
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 18, 23, 02:19:40 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Anthony Villia,
Thank you for sharing your experience with us. We will notify Casino Rep in order to check what is happening with your verification.
Keep you posted.
Bonjour Anthony Villia ,
Merci d'avoir partagé votre expérience avec nous. Nous informerons le représentant du Casino afin de vérifier ce qui se passe avec votre vérification.
Vous tenir au courant.
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- Répondu par
- Althea1109
- à Sep 18, 23, 03:33:17 AM
- Newbie 3
- actif la dernière fois il y a environ 5 mois
I am so disappointed Brango is denying me 7 days no deposit spins By counting new game spins as a deposit as well as my next day cash back as a deposit Althea1109
Je suis tellement déçu que Brango me refuse 7 jours de tours sans dépôt En comptant les nouveaux tours de jeu comme un dépôt ainsi que ma remise en argent du lendemain comme un dépôt Althea1109
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- Répondu par
- meafdup6
- à Sep 18, 23, 04:36:49 AM
- Newbie 5
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I recieved this email from their support staff today and i've attached the entire email string including my response. They stopped me from redeeming coupons at their other casinos and i never looked back and I finally gave them another chance and they stole my money. I meant what i said in these emails, i will not rest until I am paid or they are withaout a license and if i can help it without a single customer left that trusts them to pay what they owe. This is bananas. I am dumbfounded by the grudge they have against me and I don't know what I did to them but they've systematically screwed me at every single casino they own except for bonus blitz. i just don't understand why you guys hate me and honestly i don't care but i will DIE before I allow you to keep a 36 mbtc payment that I rightfully won.gaming ccommission and every other casino news website I can find starting tomorrow. I can't believe I left punt and put my last hundred bucks on your casino just so you could steal it with some bullshit excuse after i very carefully followed your rules and did what I was suppsosed to do, now its' your turn to do the right thing and pay my money.
J'ai reçu cet e-mail de leur équipe d'assistance aujourd'hui et j'ai joint l'intégralité de la chaîne d'e-mail, y compris ma réponse. Ils m'ont empêché d'échanger des coupons dans leurs autres casinos et je n'ai jamais regardé en arrière et je leur ai finalement donné une autre chance et ils ont volé mon argent. Je pensais ce que j'ai dit dans ces e-mails, je ne me reposerai pas jusqu'à ce que je sois payé ou qu'ils soient sans licence et si je peux l'aider sans qu'un seul client ne leur fasse confiance pour payer ce qu'ils doivent. Ce sont des bananes. Je suis abasourdi par la rancune qu'ils ont contre moi et je ne sais pas ce que je leur ai fait mais ils m'ont systématiquement baisé dans tous les casinos qu'ils possèdent, à l'exception des blitz de bonus. Je ne comprends tout simplement pas pourquoi vous me détestez et honnêtement, je m'en fiche, mais je mourrai avant de vous permettre de conserver un paiement de 36 mbtc que j'ai légitimement gagné. Commission de jeu et tous les autres sites d'actualités sur les casinos que je peux trouver à partir de demain . Je ne peux pas croire que j'ai quitté le jeu et mis mes cent derniers dollars sur votre casino juste pour que vous puissiez les voler avec une excuse de conneries après avoir très attentivement suivi vos règles et fait ce que j'étais censé faire, maintenant c'est à vous de le faire. la bonne chose et payer mon argent.
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- Répondu par
- Anthony Villia
- à Sep 18, 23, 04:42:19 AM
- Newbie 3
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
my account was validated at extreme a little bit ago, they stalled for 5 months and managed to trick me into playing the last 50 bucks ihad on there by telling me over andover that my max cash was 99 dollars. I guess mark it as resolved, and i also second the notioon of them being scam artists and conmen considering it took 5 months and lord knows how many deposits and finally losing hundreds of dollars for them to finally FINALLY allow me to ccash one out. Assuming i add MORE money and win AGIAN cuz the first 4 times was onbviously their tax.I hate Anden casino group.
mon compte a été validé à l'extrême il y a un petit moment, ils ont bloqué pendant 5 mois et ont réussi à me tromper en me faisant jouer les 50 derniers dollars que j'avais là-bas en me répétant encore et encore que mon argent maximum était de 99 dollars. Je suppose que je le marque comme résolu, et j'appuie également l'idée selon laquelle ils sont des escrocs et des escrocs étant donné que cela a pris 5 mois et Dieu sait combien de dépôts et a finalement perdu des centaines de dollars pour qu'ils me permettent enfin d'en encaisser un. En supposant que j'ajoute PLUS d'argent et que je gagne AGIAN parce que les 4 premières fois étaient évidemment leur taxe. Je déteste le groupe de casino Anden.
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- Répondu par
- Althea1109
- à Sep 18, 23, 04:54:39 AM
- Newbie 3
- actif la dernière fois il y a environ 5 mois
Mikey I need help with Brango
Mikey, j'ai besoin d'aide avec Brango
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 18, 23, 05:23:18 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Althea1109, meafdup6,
We have informed Mikey about your concerns. He said that he will respond very soon on your posts.
Keep you posted.
Thank you.
Bonjour Althea1109 , meafdup6 ,
Nous avons informé Mikey de vos préoccupations. Il a dit qu'il répondrait très prochainement à vos messages.
Vous tenir au courant.
Merci.
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- Répondu par
- James Heusser
- à Sep 18, 23, 07:40:43 AM
- Full Member 211
- actif la dernière fois il y a environ 5 heures
If there's one thing I've learned is that given the opportunity to be the villain or the Hero Mikey likes being the hero so i'm patiently waiting for him to swoop in here like superman and bless the ,masses with molassas for them asses.
Or whatever.
P.S. In case it wasn't clear in the screenshots earlier there are 2 different people who had payouts voided that came to me for help. Both of them assured me they have no more than 1 account and also that they would provide whatever documentation necessary along with selfies and signs and baloons and a fucking cake with your name on it if it makes a difference but bottom line is they both won legitimately and your banking department has got to be on drugs or some thing.
But again I have faith that you will be taking care of both of their issues soon enough. That way they can get back to throwing it all right back into the casino and leaving broke and happy as opposed to getting strong arm robbed for their money.
It's like we both look out for the little guys, you know what I mean?
S'il y a une chose que j'ai apprise, c'est que, étant donné l'opportunité d'être le méchant ou le héros, Mikey aime être le héros, alors j'attends patiemment qu'il se précipite ici comme un surhomme et bénisse les masses avec de la mélasse pour leurs culs.
Ou peu importe.
PS Au cas où cela n'était pas clair dans les captures d'écran précédentes, 2 personnes différentes dont les paiements ont été annulés sont venues me demander de l'aide. Tous deux m'ont assuré qu'ils n'avaient pas plus d'un compte et qu'ils fourniraient également tous les documents nécessaires, ainsi que des selfies, des pancartes, des ballons et un putain de gâteau avec votre nom dessus si cela faisait une différence, mais en fin de compte, ils ont tous les deux gagné légitimement. et votre service bancaire doit être sous drogue ou quelque chose du genre.
Mais encore une fois, je suis convaincu que vous vous occuperez assez tôt de leurs deux problèmes. De cette façon, ils peuvent recommencer à tout remettre dans le casino et repartir fauchés et heureux, au lieu de se faire voler leur bras fort pour leur argent.
C'est comme si nous veillions tous les deux sur les petits gars, tu vois ce que je veux dire ?
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- Répondu par
- meafdup6
- à Sep 18, 23, 12:50:19 PM
- Newbie 5
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
It's 1pm and still haven't heard anything or gotten my money.... no response to the email I send the pitboss team either. I am starting to beleive that they think if they juts ignore us long enough that it'll be totally fine but it's never going to go away and the longer it takes the more noise i'm gonna make about it
Il est 13h et je n'ai toujours rien entendu ni reçu mon argent.... pas de réponse non plus au mail que j'envoie à l'équipe pitboss. Je commence à croire qu'ils pensent que s'ils nous ignorent assez longtemps, tout ira bien, mais cela ne disparaîtra jamais et plus cela prendra de temps, plus je ferai de bruit à ce sujet.
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- Répondu par
- Mikey13
- à Sep 18, 23, 02:50:23 PM
- Représentant du casino 604
- actif la dernière fois il y a environ 5 jours
Hello James,
I Hope that you are well.
Please share the username of the account either directly to our inbox or with the LCB team so we can review what actually occurred.
As you know, we are always looking to do the most for our patrons.Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Bonjour James,
J'espère que tu vas bien.
Veuillez partager le nom d'utilisateur du compte soit directement dans notre boîte de réception, soit avec l'équipe LCB afin que nous puissions examiner ce qui s'est réellement passé.
Comme vous le savez, nous cherchons toujours à faire le maximum pour nos clients.Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
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- Répondu par
- Mikey13
- à Sep 18, 23, 03:19:27 PM
- Représentant du casino 604
- actif la dernière fois il y a environ 5 jours
Hello meafdup6,
I hope that you are well and safe.
First of all I would like to thank you for your patience. We reviewed your account following your grievance, and we are sorry to confirm that the initial Management's decision was indeed correct and will remain unchanged.
As you are most likely aware, Casino Adrenaline is supported by a different platform - SoftSwiss. This platform enables us to keep track of multiple accounts in several ways. One of the most important tools the platform provides shows if more than one account was accessed through the same device or browser by tracking cookies. This is a reliable method of confirming multiple participation.
Following the Terms & Conditions of Casino Adrenaline, to which all players agree upon joining, a bonus can only be claimed once per player, household, or IP address, unless otherwise is stated by the terms of the promotion.
The Casino administered these Terms and have therefore deducted the winnings. Your deposit was then reimbursed to your account after the deduction.We do, however, have to address your statement that regards the resolution of the entire situation and the possible consequences should the outcome not be according to your wishes. Please note that we take such statements seriously. The whole idea of our Establishment is to have a safe gaming environment that allows the players to have fun and also win and not worry about their funds. We will take this opportunity to inform you that your account is from this moment permanently closed and that you may contact our Management at pitboss@casinoadrenaline.com to finalize the refund of your deposit.
We are sorry that the situation escalated to this point, however, please note that these actions are taken having your best interest in mind.
Thank you for your understanding and should you need any additional information, please do not hesitate to contact us.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Bonjour meafdup6,
J'espère que vous allez bien et que vous êtes en sécurité.
Tout d'abord je tiens à vous remercier pour votre patience. Nous avons examiné votre compte suite à votre réclamation et nous sommes au regret de confirmer que la décision initiale de la Direction était bien correcte et restera inchangée.
Comme vous le savez probablement, Casino Adrenaline est pris en charge par une plateforme différente : SoftSwiss. Cette plateforme nous permet de suivre plusieurs comptes de plusieurs manières. L'un des outils les plus importants fournis par la plateforme indique si plusieurs comptes ont été consultés via le même appareil ou navigateur grâce aux cookies de suivi. Il s’agit d’une méthode fiable pour confirmer une participation multiple.
Conformément aux conditions générales de Casino Adrenaline, auxquelles tous les joueurs acceptent en adhérant, un bonus ne peut être réclamé qu'une seule fois par joueur, foyer ou adresse IP, sauf indication contraire dans les termes de la promotion.
Le Casino a administré ces Conditions et a donc déduit les gains. Votre dépôt a ensuite été remboursé sur votre compte après déduction.Nous devons cependant répondre à votre déclaration concernant la résolution de l'ensemble de la situation et les conséquences possibles si l'issue n'était pas conforme à vos souhaits. Veuillez noter que nous prenons ces déclarations au sérieux. L'idée même de notre établissement est d'avoir un environnement de jeu sûr qui permet aux joueurs de s'amuser et aussi de gagner sans se soucier de leurs fonds. Nous en profiterons pour vous informer que votre compte est à partir de ce moment définitivement fermé et que vous pourrez contacter notre Direction à pitboss@casinoadrenaline.com pour finaliser le remboursement de votre dépôt.
Nous sommes désolés que la situation ait dégénéré à ce point, cependant, veuillez noter que ces mesures sont prises dans votre meilleur intérêt.
Merci de votre compréhension et si vous avez besoin d'informations complémentaires, n'hésitez pas à nous contacter.
Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
3.6/ 5
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- Répondu par
- Mikey13
- à Sep 18, 23, 03:30:21 PM
- Représentant du casino 604
- actif la dernière fois il y a environ 5 jours
Hello Althea,
We trust that you are well.
Please note that the bonus you are referring to is available only if no games have been played at all in the last 7 days.
Given that the Casino provided free spins for the new game, then another free bonus by adding your Cashback, we feel that no bonus is being detained from you.
Of course, should you need any assistance in claiming an available bonus, please do reach out to our Customer Service through Live chat.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Bonjour Althéa,
Nous espérons que vous allez bien.
Veuillez noter que le bonus auquel vous faites référence n'est disponible que si aucun jeu n'a été joué au cours des 7 derniers jours.
Étant donné que le Casino a fourni des tours gratuits pour le nouveau jeu, puis un autre bonus gratuit en ajoutant votre Cashback, nous estimons qu'aucun bonus ne vous est retenu.
Bien sûr, si vous avez besoin d'aide pour réclamer un bonus disponible, veuillez contacter notre service client via le chat en direct.
Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
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- Répondu par
- James Heusser
- à Sep 18, 23, 04:07:27 PM
- Full Member 211
- actif la dernière fois il y a environ 5 heures
Yea i'm gonna PM you. But that reasoning is bullshit. You're basically saying that, god forbid, at ANY POINT someone uses the same device whether it's a phone, tablet, computer, or other, that someone else used in the past to gamble with that they are in jeopardy of losing their money?
What about couples that both like to gamble with their own money? Or what about when I show a new person the games that I like to play? The cookie would still be there. So that justifies you voiding payments that these people won fairly? Because they used a device that had been used to gamble with in the past? That system is not only assinine it's easily beatable by clearing cookies ahead of time so how the hell could you possibly say that's enough to do what you did?
Do you not see what happened here? Granted he shouldn't have gone about it the way he did and that's on him but ya'll used a fucking internet cookie to justify stealing a thousand dollars from someone who came to your casino to play based upon MY RECOMMENDATION.
WHERE DO YOU THINK THE COOKIE CAME FROM? AND HOW COME THE 10 OTHER PEOPLE I'VE DONE THE SAME THING FOR HAVEN'T HAD THEIR WINNINGS VOIDED?
Bro if you don't want the business just say that, but don't make me look like shit in the process and now I gotta someone make people understand that even though they didn't ACTUALLY break a rule you're stealing their money on a technicality? You gota be fucking kidding me dude.
I'm PM'ing you now and I wil continue this conversation through there.......... I'm going to wash my hands of Mr Farmer's situation because he went about it the wrong way but Mrs Fincel is an entirely different story.
Ouais, je vais te MP. Mais ce raisonnement est une connerie. Vous dites essentiellement que, Dieu nous en préserve, à TOUT POINT, quelqu'un utilise le même appareil, qu'il s'agisse d'un téléphone, d'une tablette, d'un ordinateur ou autre, que quelqu'un d'autre a utilisé dans le passé pour jouer avec lequel il risque de perdre son argent ?
Qu’en est-il des couples qui aiment tous deux jouer avec leur propre argent ? Ou qu’en est-il lorsque je montre à une nouvelle personne les jeux auxquels j’aime jouer ? Le cookie serait toujours là. Cela justifie donc que vous annuliez les paiements que ces personnes ont gagnés équitablement ? Parce qu’ils ont utilisé un appareil qui avait déjà été utilisé pour jouer dans le passé ? Ce système n'est pas seulement idiot, il est facilement battable en effaçant les cookies à l'avance, alors comment diable pourriez-vous dire que c'est suffisant pour faire ce que vous avez fait ?
Ne voyez-vous pas ce qui s'est passé ici ? Certes, il n'aurait pas dû procéder comme il l'a fait et c'est sa faute, mais vous aurez utilisé un putain de cookie Internet pour justifier le vol de mille dollars à quelqu'un qui est venu dans votre casino pour jouer sur la base de MA RECOMMANDATION.
D'OÙ PENSEZ-VOUS QUE LE COOKIE VENUE ? Et comment se fait-il que les 10 autres personnes pour qui j'ai fait la même chose n'ont pas vu leurs gains annulés ?
Mon frère, si tu ne veux pas du business, dis juste ça, mais ne me fais pas passer pour une merde dans le processus et maintenant je dois que quelqu'un fasse comprendre aux gens que même s'ils n'ont pas VRAIMENT enfreint une règle, tu leur voles leur argent. sur un point technique ? Tu dois te moquer de moi, mec.
Je vous envoie un MP maintenant et je continuerai cette conversation par là.......... Je vais me laver les mains de la situation de M. Farmer car il s'est mal pris mais Mme Fincel est une toute autre histoire.
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- Répondu par
- James Heusser
- à Sep 18, 23, 07:13:11 PM
- Full Member 211
- actif la dernière fois il y a environ 5 heures
Mikey I sent you a PM.
Mikey, je t'ai envoyé un MP.
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- Répondu par
- ChanlyLong538
- à Sep 18, 23, 07:17:33 PM
- Sr. Newbie 19
- actif la dernière fois il y a environ 8 heures
I can't log in can you help me
Je n'arrive pas à me connecter, pouvez-vous m'aider
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 19, 23, 03:49:07 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello ChanlyLong538,
Could you please send us your Casino Username via private message so we can reach out to Casino Rep in order to help you?
Thank you in advance.
Bonjour ChanlyLong538 ,
Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions contacter le représentant du casino afin de vous aider ?
Merci d'avance.
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- Répondu par
- James Heusser
- à Sep 19, 23, 10:36:20 AM
- Full Member 211
- actif la dernière fois il y a environ 5 heures
Updatel: Your email support staff told Mrs Fincel that she would never be able to pull any of the money out including the money she deposited. So she played through it. Which is pretty shitty but I told her to give me time to discuss it with you and she took it upon herself to play through it so it's not my problem anymore.
so that's 3 thousand dollars you guys took from people I referred to you.
That's fucked up man.
Mise à jour : Votre équipe d'assistance par courrier électronique a dit à Mme Fincel qu'elle ne serait jamais en mesure de retirer l'argent, y compris l'argent qu'elle avait déposé. Alors elle a joué à travers ça. Ce qui est assez merdique mais je lui ai dit de me laisser le temps d'en discuter avec toi et elle a pris sur elle d'y jouer donc ce n'est plus mon problème.
cela fait donc 3 000 dollars que vous avez pris aux personnes à qui je vous ai fait référence.
C'est foutu mec.
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- Répondu par
- James Heusser
- à Sep 19, 23, 11:25:49 AM
- Full Member 211
- actif la dernière fois il y a environ 5 heures
So I have another update and possibly a happy ending?
Since your support staff told her she couldn't have any of the money that she deposited originally which I think is bullshit to begin with..... She played through it and deposited more and won some more.
She even messaged her live chat ahead of time to make sure that it was going to be okay for her withdraw if she won with the money she was depositing. Jenny, your chat agent, assured her 5har it would be.
She had the presence of mind to email the chat to herself this time so that way there would be no issues or problems with her payout..
It's disgusting that you stole 3 grand from people and they have to triple check with your own employees because they're terrified that you're just going to steal their money again.
I I know that the only reason you get away with it is because you pay so quickly..... That doesn't make what you did okay.
I'm glad it all worked out in the end though.
I haven't been able to win on any of your casinos in weeks so at least someone is.
J'ai donc une autre mise à jour et peut-être une fin heureuse ?
Depuis que votre personnel d'assistance lui a dit qu'elle ne pouvait pas récupérer l'argent qu'elle avait déposé à l'origine, ce qui, à mon avis, est une connerie au départ..... Elle a joué jusqu'au bout, a déposé davantage et a gagné encore davantage.
Elle a même envoyé un message à son chat en direct à l'avance pour s'assurer que tout se passerait bien pour son retrait si elle gagnait avec l'argent qu'elle déposait. Jenny, votre agent de chat, lui a assuré que ce serait 5 heures.
Elle a eu la présence d'esprit de s'envoyer le chat par e-mail cette fois-ci afin qu'il n'y ait aucun problème avec son paiement.
C'est dégoûtant que vous ayez volé 3 000 $ à des gens et qu'ils doivent vérifier trois fois auprès de vos propres employés parce qu'ils sont terrifiés à l'idée que vous leur voliez à nouveau leur argent.
Je sais que la seule raison pour laquelle vous vous en sortez est parce que vous payez si rapidement... Cela ne rend pas ce que vous avez fait bien.
Je suis content que tout se soit finalement bien passé.
Je n'ai pas réussi à gagner sur aucun de vos casinos depuis des semaines, donc au moins quelqu'un le peut.
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- Répondu par
- James Heusser
- à Sep 25, 23, 12:44:26 AM
- Full Member 211
- actif la dernière fois il y a environ 5 heures
🙄 another complaint from Mrs fincel. She submitted her documents 2 weeks ago to yabby and her account was set for her to withdraw and then all of a sudden they put a block on it and said she has to validate. Yet she's had her docs in for weeks. You guys were doin good for a while and now it all went to shit again man. Wtf is going on?
Her username is 812ellecee
🙄 encore une plainte de Mme Fincel. Elle a soumis ses documents il y a 2 semaines à yabby et son compte était configuré pour qu'elle puisse se retirer, puis tout d'un coup, ils l'ont bloqué et lui ont dit qu'elle devait valider. Pourtant, elle reçoit ses médecins depuis des semaines. Vous alliez bien pendant un moment et maintenant, tout est redevenu de la merde, mec. Que se passe-t-il ?
Son nom d'utilisateur est 812ellecee
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- Répondu par
- Mikey13
- à Sep 25, 23, 04:11:10 AM
- Représentant du casino 604
- actif la dernière fois il y a environ 5 jours
Hello James,
I trust that you're well.
Please note that I have sent you a direct message to your inbox.
I hope that we were able to address everything you mentioned above. Of course, if you need any additional assistance, we are available.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Bonjour James,
J'espère que tu vas bien.
Veuillez noter que je vous ai envoyé un message direct dans votre boîte de réception.
J'espère que nous avons pu aborder tout ce que vous avez mentionné ci-dessus. Bien entendu, si vous avez besoin d’une aide supplémentaire, nous sommes disponibles.
Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
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- Répondu par
- antonellariva5
- à Sep 26, 23, 10:49:35 AM
- Newbie 2
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Good morning, I would like to file a complaint with Casino Extreme. They've basically been messing around with document verification for 15 days, asking for one thing, then asking for another, then another and finally ending up with an absurd delay. For those who already have a validated account, it's worth playing here for the quick withdrawals, but for those who still need to verify their account, you have to be extremely patient with them. not to mention the attendants (when they are available) who are rude and arrogant.
my login: a*******
my email: ******@proton.me
Bonjour, je souhaite déposer une plainte auprès de Casino Extreme. En gros, ils se sont amusés à vérifier les documents pendant 15 jours, demandant une chose, puis en demandant une autre, puis une autre et se retrouvant finalement avec un retard absurde. Pour ceux qui ont déjà un compte validé, cela vaut la peine de jouer ici pour les retraits rapides, mais pour ceux qui ont encore besoin de vérifier leur compte, il faut être extrêmement patient avec eux. sans parler des préposés (quand ils sont disponibles) qui sont grossiers et arrogants.
mon login : a******
mon email: ******@proton.me
4.6/ 5
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 27, 23, 02:44:41 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello antonellariva5,
Sorry to hear that you are having an issue with the verification with this brand. We will notify Casino Rep on order to help you with this matter.
Keep you posted for any updates.
Bonjour Antonellariva5 ,
Désolé d'apprendre que vous rencontrez un problème avec la vérification avec cette marque. Nous informerons Casino Rep afin de vous aider à résoudre ce problème.
Tenez-vous au courant de toute mise à jour.
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- Répondu par
- Mikey13
- à Sep 27, 23, 04:53:23 AM
- Représentant du casino 604
- actif la dernière fois il y a environ 5 jours
Hello antonellariva5,
I hope that you are well.
Please note that we have reviewed your grievance and reached out to our Banking Department. We have been informed that the documents you have initially uploaded were not of sufficient quality and therefore the verification could not be completed.
We will share the reply from the Banking Department from 5 days ago:
"
Hi Antonellariva,
Hope that you are well and safe.
We regret to inform you that the quality of the photos you submitted for verification is not sufficient for us to proceed with the process.
Please be advised that any images that have been processed using photo editing software cannot be considered valid evidence during the verification process.
Therefore, we kindly request you to resubmit authentic and unaltered images for verification.
In order to verify your account, it is necessary to send the following:
1. Your government-issued ID, Driver’s License or Passport;2. Selfie holding ID, Driver’s License or Passport.
We kindly ask for your understanding of these requirements. We are obliged to protect you and your personal data in order to enable you to play safely and to pay off your winnings in a secure way. "
Please make sure to follow the instructions from the Banking Department in order to successfully complete your Account Verification.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Bonjour Antonellariva5,
J'espère que tu vas bien.
Veuillez noter que nous avons examiné votre réclamation et contacté notre service bancaire. Nous avons été informés que les documents que vous avez initialement téléchargés n'étaient pas de qualité suffisante et que la vérification n'a donc pas pu être complétée.
Nous partagerons la réponse du Service Bancaire d'il y a 5 jours :
"
Bonjour Antonellariva,
J'espère que vous allez bien et en sécurité.
Nous avons le regret de vous informer que la qualité des photos que vous avez soumises pour vérification n'est pas suffisante pour que nous puissions poursuivre le processus.
Veuillez noter que les images traitées à l'aide d'un logiciel de retouche photo ne peuvent pas être considérées comme des preuves valables pendant le processus de vérification.
Par conséquent, nous vous demandons de bien vouloir soumettre à nouveau des images authentiques et inchangées pour vérification.
Afin de vérifier votre compte, il est nécessaire d'envoyer les éléments suivants :
1. Votre pièce d'identité, permis de conduire ou passeport délivré par le gouvernement ;2. Selfie détenant une pièce d'identité, un permis de conduire ou un passeport.
Nous vous demandons de bien vouloir comprendre ces exigences. Nous sommes tenus de vous protéger ainsi que vos données personnelles afin de vous permettre de jouer en toute sécurité et de rembourser vos gains de manière sécurisée. "
Veuillez vous assurer de suivre les instructions du service bancaire afin de réussir la vérification de votre compte.
Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
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- Répondu par
- antonellariva5
- à Sep 27, 23, 08:34:47 AM
- Newbie 2
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
problem solved. thank you all
problème résolu. Merci à tous
-
- Répondu par
- Berks
- à Sep 27, 23, 09:02:18 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
We are happy that your issue has been fixed!
Enjoy your further entertainment!
Nous sommes heureux que votre problème ait été résolu !
Profitez de votre divertissement ultérieur !
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- Répondu par
- cboyce585
- à Sep 28, 23, 02:43:32 AM
- Sr. Newbie 25
- actif la dernière fois il y a environ 1 jour
Casino extreme just robbed me good. I made a deposit with a 100% no rules match bonus. Played through the 1x required. My balance was $33 when I hit got 4 free spin symbols at $1 bet. (12 free spins) First 2 spins I had $21 winnings. Then my reels got stuck just spinning for couple mins. Now when this happends on any other site. You can refresh the page and continue right where left off. We'll I tried everything. Logged out, cleared my browser, tried different devices, different games. I could not get anything to load. Any game I tried would stop loading like 20%. So I contacted support. They tell me that in order to fix the problem they had to cancel my last bet. (Lose out on my free spins.) I had $33 balance +$22 winnings and most likely 10 decent wins left from my $1 free spins. So I told them please don't. I spent almost an hour to get back on myself. Nothing worked. So finally i agreed to let them cancel my last spin, just so I could atleast play my $33 that was left. Once they did that, I was able to play again, still had my $33 so I was bummed but hopefull that maybe I could get it back up to $50 so I could cashout. After that I couldn't get a single decent win no matter which game I tried. Within less then 10 minutes I lost it all. I've never experienced this from any site I've ever played at. I know for a fact if I coulda resumed the other 10 free spins I could had a pretty nice cashout instantly after. But because they canceled that bet, my night was ruined. I feel like they did it on purpose some how so that I would not be able to withdraw. My username is Mc********** btw.
Casino Extreme vient de me voler du bien. J'ai effectué un dépôt avec un bonus de 100 % sans règles. Joué via le 1x requis. Mon solde était de 33 $ lorsque j'ai obtenu 4 symboles de tours gratuits avec une mise de 1 $. (12 tours gratuits) Les 2 premiers tours, j'ai eu des gains de 21 $. Ensuite, mes bobines sont restées bloquées pendant quelques minutes. Maintenant, quand cela se produit sur n'importe quel autre site. Vous pouvez actualiser la page et continuer là où vous vous êtes arrêté. Nous allons j'ai tout essayé. Déconnecté, effacé mon navigateur, essayé différents appareils, différents jeux. Je n'ai rien pu charger. N'importe quel jeu que j'essayais cesserait de se charger à environ 20 %. J'ai donc contacté le support. Ils me disent que pour résoudre le problème, ils ont dû annuler mon dernier pari. (Perdez mes tours gratuits.) J'avais un solde de 33 $ + 22 $ de gains et il me restait très probablement 10 gains décents sur mes tours gratuits de 1 $. Alors je leur ai dit de ne pas le faire. J'ai mis presque une heure à me ressaisir. Rien n'a fonctionné. Alors finalement, j'ai accepté de les laisser annuler mon dernier tour, juste pour pouvoir au moins jouer mes 33 $ qui me restaient. Une fois qu'ils ont fait cela, j'ai pu jouer à nouveau, j'avais toujours mes 33 $, donc j'étais déçu, mais j'espérais pouvoir les récupérer jusqu'à 50 $ pour pouvoir les encaisser. Après cela, je n'ai pas pu obtenir une seule victoire décente, quel que soit le jeu que j'ai essayé. En moins de 10 minutes, j'ai tout perdu. Je n'ai jamais vécu cela sur aucun site sur lequel j'ai joué. Je sais pertinemment que si j'avais pu reprendre les 10 autres tours gratuits, j'aurais pu obtenir un retrait assez intéressant immédiatement après. Mais comme ils ont annulé ce pari, ma soirée a été gâchée. J'ai l'impression qu'ils l'ont fait exprès, d'une manière ou d'une autre, pour que je ne puisse pas me retirer. Mon nom d'utilisateur est Mc********** d'ailleurs.
4.6/ 5
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 28, 23, 05:27:26 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello cboyce585,
Sorry to hear that you are having issues with Extreme Casino. We will ping Casino Rep in order to check this for you.
Keep you posted.
Bonjour cboyce585 ,
Désolé d'apprendre que vous rencontrez des problèmes avec Extreme Casino. Nous enverrons une requête ping au représentant du casino afin de vérifier cela pour vous.
Vous tenir au courant.
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- Répondu par
- James Heusser
- à Sep 28, 23, 01:16:07 PM
- Full Member 211
- actif la dernière fois il y a environ 5 heures
I've noticed that is something that happens ALOT with extreme specifically. As in every 4 spins you have to refresh the game. I've come back and refresh the game that had bonuses hit and miraculously had an extra 50 bucks on them and I've come back to games that were frozen still and had to lose out on $100 but it is a constant constant constant thing. Something needs to be done about that for real It is regularly happening.
It's happened on every device I've ever played on every internet of ever played on.
J'ai remarqué que c'est quelque chose qui arrive BEAUCOUP avec l'extrême en particulier. Comme tous les 4 tours, vous devez actualiser le jeu. Je suis revenu et j'ai actualisé le jeu qui avait des bonus touchés et qui avait miraculeusement 50 dollars supplémentaires et je suis revenu à des jeux qui étaient encore gelés et qui ont dû perdre 100 $, mais c'est une chose constante et constante. Il faut vraiment faire quelque chose à ce sujet. Cela se produit régulièrement.
Cela s'est produit sur tous les appareils sur lesquels j'ai joué, sur tous les réseaux Internet et sur lesquels j'ai joué.
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- Répondu par
- James Heusser
- à Sep 30, 23, 02:17:02 PM
- Full Member 211
- actif la dernière fois il y a environ 5 heures
I'm just gonna put this all the way out there. Your chat rep at Adrenaline, Anna Jones, cost me FOUR referrals in the last 2 days. Cost you about 500 in deposits too.
She's rude. Argumentstive, and refuses to understand the situation with our Internet in the apartment complex. Not to mention closing chats before any of my people have a chance to respond. Crack that whip man. Put her back on the leash Jesus.Je vais juste mettre ça jusqu'au bout. Votre représentante de chat chez Adrenaline, Anna Jones, m'a coûté QUATRE références au cours des 2 derniers jours. Cela vous coûte également environ 500 en dépôts.
Elle est impolie. Argumentaire et refuse de comprendre la situation de notre Internet dans le complexe d'appartements. Sans parler de la fermeture des discussions avant qu'aucun de mes collaborateurs n'ait la possibilité de répondre. Casse ce fouet, homme. Remettez-la en laisse Jésus. -
- Répondu par
- Berks
- à Oct 01, 23, 09:25:38 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hi James,
We will inform Mikey about this issue. Hope that you will get an answer as soon as possible.
Thank you.
Bonjour James,
Nous informerons Mikey de ce problème. J'espère que vous obtiendrez une réponse dans les plus brefs délais.
Merci.
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- Répondu par
- Annie1111
- à Oct 02, 23, 02:18:00 AM
- Newbie 1
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
09/23/2023, Saturday before last, I attempted to withdraw my winnings from CasinoBrango, and was asked (as expected) to send in a copy of my ID, front and back, and picture of me holding it.
I was supposed to hear back within 3-5 days, but I have heard nothing. I made sure to send everything correctly, 3 times now, while logged into my user name- Annie1111. I've tried contacting their customer service, and did have luck, once. But the customer service representative only told me that I'll receive an email from their banking department when my docs were approved. Other than, that one time, I cannot reach anyone. In fact, the link to talk to customer support, doesn't even exist. It says click below and there is no link, whatsoever. I've tried many times, on multiple browsers and checked to make sure all my browser preferences (privacy, security, ect ) were correct and not interfering.
If anyone can help in anyway, I'm just at a completely loss and would be so gratetful. I really like CasinoBrango's site, so I am very disappointed, I really thought they were better than this.
Le 23/09/2023, avant-dernier samedi, j'ai tenté de retirer mes gains de CasinoBrango et on m'a demandé (comme prévu) d'envoyer une copie de ma pièce d'identité, recto verso, et une photo de moi la tenant.
Je devais avoir une réponse d'ici 3 à 5 jours, mais je n'ai rien reçu. Je me suis assuré de tout envoyer correctement, 3 fois maintenant, alors que j'étais connecté à mon nom d'utilisateur - Annie1111. J'ai essayé de contacter leur service client et j'ai eu de la chance une fois. Mais le représentant du service client m'a seulement dit que je recevrais un e-mail de son service bancaire lorsque mes documents seraient approuvés. À part cette fois-là, je ne peux joindre personne. En fait, le lien pour parler au support client n’existe même pas. Il est dit de cliquer ci-dessous et il n'y a aucun lien. J'ai essayé plusieurs fois, sur plusieurs navigateurs et vérifié que toutes les préférences de mon navigateur (confidentialité, sécurité, ect) étaient correctes et n'interféraient pas.
Si quelqu'un peut m'aider de toute façon, je suis complètement perdu et je lui en serais très reconnaissant. J'aime beaucoup le site de CasinoBrango, donc je suis très déçu, je pensais vraiment qu'ils étaient meilleurs que ça.
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- Répondu par
- Berks
- à Oct 02, 23, 02:49:04 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Réponse rapide
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