I come to express my complaint and make it visible to those who play and trust, like me, in Casino Extreme.
They published on October 4, on the official Telegram channel, the code: SOCIAL50FS. And until today, it is still "fixed" on the channel, that is, it means that it is current!
When I contact the chat they tell me that there is nothing to add to my account.
When I sent my complaint by email, they didn't even bother to respond!
They condition you to follow on all their platforms, they gain followers, they surely profit from it, they publish promotions without "terms and expiration dates", and finally, they do not take responsibility for the promotions they launch.
So, why follow them on Telegram, X, Instagram....?
User: lauarual
Je viens exprimer ma réclamation et la rendre visible à ceux qui jouent et font confiance, comme moi, à Casino Extreme.
Ils ont publié le 4 octobre, sur la chaîne officielle Telegram, le code : SOCIAL50FS . Et jusqu'à aujourd'hui, c'est toujours "fixé" sur la chaîne, c'est à dire que c'est d'actualité !
Lorsque je contacte le chat on me dit qu'il n'y a rien à ajouter à mon compte.
Lorsque j'ai envoyé ma réclamation par email, ils n'ont même pas pris la peine de répondre !
Ils vous conditionnent à suivre sur toutes leurs plateformes, ils gagnent des followers, ils en profitent sûrement, ils publient des promotions sans « conditions ni dates d'expiration », et enfin, ils n'assument aucune responsabilité pour les promotions qu'ils lancent.
Alors pourquoi les suivre sur Telegram, X, Instagram.... ?
Utilisateur : lauarual