Hey man what would it take for me to get a once a day 100% no rules coupon ? For all 5? Lol.
It'll be so much easier and I wouldn't have to exhaust my brain everyday trying to remember all the different friends that I have.
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Hey man what would it take for me to get a once a day 100% no rules coupon ? For all 5? Lol.
It'll be so much easier and I wouldn't have to exhaust my brain everyday trying to remember all the different friends that I have.
Hé mec, que faudrait-il pour que j'obtienne un coupon 100% sans règles une fois par jour ? Pour les 5 ? Mdr.
Ce sera tellement plus facile et je n'aurai pas à épuiser mon cerveau tous les jours à essayer de me souvenir de tous les différents amis que j'ai.
Hey what about me? I'm not going away, I was misled and deceived what is this!
Hé, et moi ? Je ne m'en vais pas, j'ai été induit en erreur et trompé, qu'est-ce que c'est !
Hello penderhippy,
We have informed Casino Rep about your issue. We really hope that you will get an answer as soon as possible.
Keep you posted.
Bonjour penderhippy ,
Nous avons informé Casino Rep de votre problème. Nous espérons sincèrement que vous obtiendrez une réponse dans les plus brefs délais.
Vous tenir au courant.
Hi James,
I hope all is well.
The Festive Season is upon us and Thanksgiving is just a day away. Keep an eye on your inbox in the coming days, you will definitely have something to look forward to!
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Bonjour James,
J'espère que tout va bien.
La saison des fêtes est à nos portes et Thanksgiving n’est plus qu’à un jour. Gardez un œil sur votre boîte de réception dans les prochains jours, vous aurez certainement quelque chose à espérer !
Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
Hello penderhippy,
We trust that you are well.
Your funds are still on your account waiting for you to play them. Please meet the requirements so we can proceed with finalizing your cashout.
If you need any additional assistance, please contact our Customer Service by sending an e-mail to support@yabbycasino.com or through Live Chat.
Thank you for your understanding.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Bonjour Penderhippie,
Nous espérons que vous allez bien.
Vos fonds sont toujours sur votre compte en attendant que vous les jouiez. Veuillez remplir les conditions requises afin que nous puissions procéder à la finalisation de votre retrait.
Si vous avez besoin d'aide supplémentaire, veuillez contacter notre service client en envoyant un e-mail à support@yabbycasino.com ou via le chat en direct.
Merci pour votre compréhension.
Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
I'm really disappointed in Yabby casino live support.
A few minutes ago, I redeemed the LCB-NOV50 code. I dropped my phone and accidentally cancelled it.
I contacted live support for help to redeem it and was refused.
When I asked another question, they closed the chat without answering.
I deposit in several of their brand casinos besides Yabby at least once a week. Yabby was my favorite but this is very disappointing.
Username - *****
See the chat screenshot below...
Je suis vraiment déçu du support en direct du casino Yabby.
Il y a quelques minutes, j'ai utilisé le code LCB-NOV50. J'ai laissé tomber mon téléphone et je l'ai accidentellement annulé.
J'ai contacté l'assistance en direct pour obtenir de l'aide pour le récupérer et j'ai été refusé.
Lorsque j'ai posé une autre question, ils ont fermé le chat sans répondre.
Je dépose dans plusieurs de leurs casinos de marque en plus de Yabby au moins une fois par semaine. Yabby était mon préféré mais c'est très décevant.
Nom d'utilisateur - *****
Voir la capture d'écran du chat ci-dessous...
Hello GLB713,
We will reach out to Casino Rep in order to check what is happening with your account. You should expect the answer on Monday owing to they are not working on weekends.
Keep you posted for the updates.
Bonjour GLB713 ,
Nous contacterons le représentant du Casino afin de vérifier ce qui se passe avec votre compte. Vous devriez vous attendre à recevoir une réponse lundi car ils ne travaillent pas le week-end.
Tenez-vous au courant des mises à jour.
ive been having the worst time with casinoextreme, they went from being one of my favorites, to one of my least. Lately ive been taking advantage of the 50 free spins that yabby, limitless, pacificspins, bonusblitz, brango and extreme. I get emails everyday about them offering free spins daily and sure enough, i log in and each one of them has a free 50 spins in my rewards. Lately extreme hasnt had anything in my rewards section, but im still receiving the email daily and sense all their sister sites listed above are still giving me the spins, i decided to message the operator. All last week several different operators said that "i ran out of uses for the week", which right off the bat made no sense because in the emails it says they are available every other day. Either way i didnt worry about it much and this morning (monday), i messaged them again sense its a new week and my promo still isnt working. This time the operator said that I have an account restriction for making two accounts?... alleging that i have an account under "watty2193" and "watty21" so i figured i mustve just made a mistake, but then i realized ive only ever used one email for casinos so i asked how that was possible because it wouldve flagged the email as already being used if i tried to create another account and the operator ended the conversation. Long story short they are just givnig me the run around and at this point its not even about the spins, its the principal that they are clearly doing whatever they want and saying whatever they want to cheat people out of promos. The irony behind it all is that the convos always end with "here check out this deposit off we have" while offering you zero help for your original inquiry.
J'ai passé les pires moments avec Casinoextreme, ils sont passés de l'un de mes favoris à l'un de mes moins. Dernièrement, j'ai profité des 50 tours gratuits yabby, illimités, pacificspins, bonusblitz, braango et extreme. Je reçois quotidiennement des e-mails à leur sujet offrant des tours gratuits et bien sûr, je me connecte et chacun d'eux a 50 tours gratuits dans mes récompenses. Dernièrement, Extreme n'a rien eu dans ma section de récompenses, mais je reçois toujours des e-mails quotidiennement et je sens que tous leurs sites sœurs répertoriés ci-dessus me donnent toujours des tours, j'ai décidé d'envoyer un message à l'opérateur. Toute la semaine dernière, plusieurs opérateurs différents ont déclaré que "je n'avais plus d'utilisations pour la semaine", ce qui n'avait aucun sens car dans les e-mails, il était indiqué qu'ils étaient disponibles un jour sur deux. Quoi qu'il en soit, je ne m'en inquiétais pas beaucoup et ce matin (lundi), je leur ai encore envoyé un message, sentant que c'était une nouvelle semaine et que ma promo ne fonctionnait toujours pas. Cette fois, l'opérateur m'a dit que j'avais une restriction de compte pour créer deux comptes ?... alléguant que j'avais un compte sous "watty2193" et "watty21", donc j'ai pensé que j'avais dû faire une erreur, mais ensuite j'ai réalisé que je n'en avais jamais eu. J'ai utilisé un e-mail pour les casinos, j'ai donc demandé comment cela était possible, car cela aurait signalé l'e-mail comme déjà utilisé si j'essayais de créer un autre compte et que l'opérateur mettait fin à la conversation. Pour faire court, ils me donnent juste le tour et à ce stade, ce n'est même pas une question de tours, c'est le principe qu'ils font clairement ce qu'ils veulent et disent ce qu'ils veulent pour tromper les gens avec les promotions. L'ironie derrière tout cela est que les conversations se terminent toujours par « ici, vérifiez ce dépôt que nous avons » tout en ne vous offrant aucune aide pour votre demande initiale.
I should have also noted that my actual username is "*******"
J'aurais également dû noter que mon vrai nom d'utilisateur est "*******"
Hello watty2193,
Thank you for sharing your issue with us. We will try to help you by reaching out to Casino Rep to check the status of your account.
Keep you posted for any updates.
Bonjour Watty2193 ,
Merci d'avoir partagé votre problème avec nous. Nous essaierons de vous aider en contactant Casino Rep pour vérifier l'état de votre compte.
Tenez-vous au courant de toute mise à jour.
Hello GLB713,
We trust that you're well.
We understand that you have canceled the bonus by accident therefore, please note that the bonus has been credited to your account again. The bonus is set to be available only once per player so the agent was not able to add it.
Please be careful when playing to avoid canceling coupons by mistake.
Thank you for your understanding and good luck playing at Yabby Casino.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Bonjour GLB713,
Nous espérons que vous allez bien.
Nous comprenons que vous avez annulé le bonus par accident, veuillez donc noter que le bonus a été à nouveau crédité sur votre compte. Le bonus ne doit être disponible qu'une seule fois par joueur, l'agent n'a donc pas pu l'ajouter.
Soyez prudent lorsque vous jouez pour éviter d'annuler les coupons par erreur.
Merci de votre compréhension et bonne chance pour jouer sur Yabby Casino.
Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
4.1/ 5
Hello Watty2193,
We trust that you are well.
Please note that we have reviewed your account and have confirmed that you have actually registered more than one account. Having multiple accounts is a direct breach of the Terms & Conditions therefore the Customer Service agent was correct to inform you of this. Also, given that both accounts were used to claim no-deposit bonuses, availability of the same has been reduced in the meantime.
Also, players do receive e-mail offers daily in order to make sure none of them miss their bonus play. The Terms of each promotion are stated within the e-mail offer.
Thank you for reaching out to us and should you need any assistance, please do not hesitate to contact our Customer Service through e-mail or Live chat.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Bonjour Watty2193,
Nous espérons que vous allez bien.
Veuillez noter que nous avons examiné votre compte et avons confirmé que vous avez effectivement enregistré plusieurs comptes. Avoir plusieurs comptes constitue une violation directe des Conditions générales, c'est pourquoi l'agent du service client a eu raison de vous en informer. De plus, étant donné que les deux comptes ont été utilisés pour réclamer des bonus sans dépôt, leur disponibilité a été réduite entre-temps.
De plus, les joueurs reçoivent quotidiennement des offres par e-mail afin de s'assurer qu'aucun d'entre eux ne manque son jeu bonus. Les conditions de chaque promotion sont indiquées dans l'offre électronique.
Merci de nous avoir contactés et si vous avez besoin d'aide, n'hésitez pas à contacter notre service client par e-mail ou par chat en direct.
Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
Hey, "Mikey" (very professional) lol
Thanks for reaching back out and stating the exact same thing that the operators said and once again providing zero basis for your accusatory claim. In my opinion, only the lowest dirtbags accuse people of things they provide zero basis for and furthermore they reach this conclusion via inadmissible evidence. I want you to know "Mikey" that I have one email and you should know its not possible to open two accounts with one email not to mention who would be dumb enough to try that. I also want you to know that if i wanted to create 100 accounts on your platform and use free spins everyday on all of them, i would. I live in new york where on every corner theres someone that can get you IDs to pass your nonsense little KYC and then I could make 100 different crytpto wallets. You should be careful who you acuse... some people dont take it too lightly
Hey, "Mikey" (très professionnel) mdr
Merci d'avoir répondu et d'avoir déclaré exactement la même chose que ce que les opérateurs ont dit et de fournir une fois de plus aucune base pour votre allégation accusatrice. À mon avis, seuls les pires sacs à ordures accusent les gens de choses pour lesquelles ils ne fournissent aucune base et ils parviennent en outre à cette conclusion au moyen de preuves irrecevables. Je veux que tu saches "Mikey", que j'ai un seul e-mail et que tu dois savoir qu'il n'est pas possible d'ouvrir deux comptes avec un seul e-mail, sans parler de qui serait assez stupide pour essayer ça. Je veux aussi que vous sachiez que si je voulais créer 100 comptes sur votre plateforme et utiliser des tours gratuits tous les jours sur chacun d'eux, je le ferais. Je vis à New York, où à chaque coin de rue, il y a quelqu'un qui peut vous obtenir des pièces d'identité pour transmettre votre petit KYC absurde, puis je pourrais créer 100 portefeuilles cryptographiques différents. Vous devez faire attention à qui vous accusez... certaines personnes ne le prennent pas trop à la légère
Good morning everybody! I would like to express my dissatisfaction with (Casino Brango) I have been trying to verify my account for over a week and they have already asked me for 2 different selfies and today to my surprise they want another selfie. I don't know what else to do other than ask for help here.
Thank you in advance for your help. my login is: ******
Bon matin tout le monde! Je voudrais exprimer mon mécontentement envers (Casino Brango). J'essaie de vérifier mon compte depuis plus d'une semaine et ils m'ont déjà demandé 2 selfies différents et aujourd'hui, à ma grande surprise, ils veulent un autre selfie. Je ne sais pas quoi faire d'autre que demander de l'aide ici.
Merci d'avance pour votre aide. mon identifiant est : ******
4.4/ 5
Hello watty2193,
We trust that you are well.
Please note that being a responsible Establishment, we do not share personal account information publicly. You can, of course, reach out to our Customer Service representatives through e-mail and ask for evidence. We would also like to mention that you may continue using your original account in accordance with the General Terms & Conditions.
Thank you for your understanding.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Bonjour Watty2193,
Nous espérons que vous allez bien.
Veuillez noter qu'en tant qu'Établissement responsable, nous ne partageons pas publiquement les informations de votre compte personnel. Vous pouvez bien sûr contacter nos représentants du service client par e-mail et demander des preuves. Nous tenons également à mentionner que vous pouvez continuer à utiliser votre compte d'origine conformément aux Conditions générales.
Merci pour votre compréhension.
Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
Hi rd1824170,
Hope you are well.
Please note that I have reached out to our Banking Department to review your documents once again.
As soon as the review is done, they will reach out to you.
Thank you for your understanding and patience.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Bonjour rd1824170,
J'espère que vous allez bien.
Veuillez noter que j'ai contacté notre service bancaire pour examiner à nouveau vos documents.
Dès que l’examen sera terminé, ils vous contacteront.
Merci de votre compréhension et de votre patience.
Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
Hi, I can't withdraw my winnings to my LTC wallet. My account was verified (KYC) today. I then was told I need to deposit $10 to verify. I sent $10 in LTC. Now when I attempt to withdraw my winnings ($50 from a no deposit bonus) I get an error saying I need to put in a valid LTC address.
I've emailed support talk to 5 different live chat reps the last few have closed chat on me with no solution. I'm getting frustrated and worried I won't get my winnings.
Bonjour, je ne peux pas retirer mes gains sur mon portefeuille LTC. Mon compte a été vérifié (KYC) aujourd'hui. On m'a alors dit que je devais déposer 10 $ pour vérifier. J'ai envoyé 10 $ en LTC. Désormais, lorsque j'essaie de retirer mes gains (50 $ provenant d'un bonus sans dépôt), j'obtiens une erreur indiquant que je dois saisir une adresse LTC valide.
J'ai envoyé un e-mail d'assistance à 5 représentants de chat en direct différents, les derniers ont fermé le chat sur moi sans solution. Je suis frustré et inquiet de ne pas recevoir mes gains.
Mikey13 wroteHello penderhippy,
We trust that you are well.
Your funds are still on your account waiting for you to play them. Please meet the requirements so we can proceed with finalizing your cashout.
If you need any additional assistance, please contact our Customer Service by sending an e-mail to support@yabbycasino.com or through Live Chat.
Thank you for your understanding.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
So I blew through my balance because honestly this was making me so mad to even think about I wanted to put the whole thing behind me.
Since the very beginning of this discussion I have been asking one question over and over and over and you keep ignoring it and not answering it, maybe can LCB please weigh in on this?
Why do I have to meet any sort of requirements when it was supposed to be NO RULES?
What hapened to the deposit and cash out instantly ad that you are STILL running and misleading and lying to people???
Mikey13 a écritBonjour Penderhippie,
Nous espérons que vous allez bien.
Vos fonds sont toujours sur votre compte en attendant que vous les jouiez. Veuillez remplir les conditions requises afin que nous puissions procéder à la finalisation de votre retrait.
Si vous avez besoin d'aide supplémentaire, veuillez contacter notre service client en envoyant un e-mail à support@yabbycasino.com ou via le chat en direct.
Merci pour votre compréhension.
Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
Alors j’ai fait exploser mon équilibre parce qu’honnêtement, cela me rendait tellement en colère que même d’y penser, je voulais tout mettre derrière moi.
Depuis le tout début de cette discussion, j'ai posé une question encore et encore et vous continuez à l'ignorer et à ne pas y répondre, peut-être que LCB peut s'il vous plaît intervenir à ce sujet ?
Pourquoi dois-je répondre à des exigences quelconques alors qu'il n'y avait AUCUNE RÈGLEMENT ?
Qu'est-il arrivé au dépôt et au retrait instantané et que vous êtes TOUJOURS en train de courir, de tromper et de mentir aux gens ???
Hello Manda19,
Could you please send us your Casino Username via private message so we can check what is happening with your withdrawal with Casino Rep?
Thank you in advance.
Bonjour Manda19 ,
Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions vérifier ce qui se passe avec votre retrait auprès du représentant du casino ?
Merci d'avance.
Hello Manda19,
We trust that you are well.
Please note that unfortunately, our wallet does not support transactions to bech32 Litecoin cryptoaddresses. Those are the ones starting with "ltc1".
You can finalize your transaction by requesting your withdrawal to a Legacy Litecoin cryptoaddress - a cryptoaddress starting with "L" or "M".
Should you need any additional assistance, please do not hesitate to contact our Customer Service.
Thank you for your understanding and congratulations on your win!
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Bonjour Manda19,
Nous espérons que vous allez bien.
Veuillez noter que malheureusement, notre portefeuille ne prend pas en charge les transactions vers les adresses cryptographiques bech32 Litecoin. Ce sont ceux qui commencent par "ltc1".
Vous pouvez finaliser votre transaction en demandant votre retrait vers une crypto-adresse Legacy Litecoin – une crypto-adresse commençant par « L » ou « M ».
Si vous avez besoin d'aide supplémentaire, n'hésitez pas à contacter notre service client.
Merci de votre compréhension et félicitations pour votre victoire !
Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
Update.
I tried withdrawing to BTC even thought I deposited with LTC and was told I could only withdraw with the same payment method.
Anyway it worked and I got my winnings. Will only be using BTC from now on
Mise à jour.
J'ai essayé de retirer sur BTC même si je pensais avoir déposé auprès de LTC et on m'a dit que je ne pouvais retirer qu'avec le même mode de paiement.
Quoi qu'il en soit, cela a fonctionné et j'ai récupéré mes gains. N'utilisera désormais que BTC
Hello penderhippy,
I hope that you're well.
Although I do understand that the Title of the bonus can be slightly off point, the Terms of the promotion are clearly presented and visible. You were able to see the terms and you have accepted them just as you did with the General Terms & Conditions upon joining. Said Terms clearly state that in order to cashout, certain requirements have to be met.
Yes you can cashout your winnings instantly at any point if the basic Casino requirements are met.
Once again, we strongly suggest to all players to make sure to read the Terms & Conditions thoroughly when they start playing. That way, we can ensure a smooth and joyful experience.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Bonjour Penderhippie,
J'éspére que tu vas bien.
Même si je comprends que le titre du bonus peut être légèrement hors de propos, les conditions de la promotion sont clairement présentées et visibles. Vous avez pu consulter les conditions et vous les avez acceptées tout comme vous l'avez fait pour les conditions générales lors de votre adhésion. Ces conditions indiquent clairement que pour effectuer un retrait, certaines conditions doivent être remplies.
Oui, vous pouvez retirer vos gains instantanément à tout moment si les conditions de base du casino sont remplies.
Encore une fois, nous suggérons fortement à tous les joueurs de s'assurer de lire attentivement les termes et conditions lorsqu'ils commencent à jouer. De cette façon, nous pouvons garantir une expérience fluide et joyeuse.
Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
I did reach out to casinoexreme directly already, it resulted in me coming to LCB for help, remember? Thank you for letting me know I am able to still use my original account, im glad the issue at hand has still not been resolved and instead of resolving it you choose to keep deflecting your horrible business into my problem somehow..
Anyway, maybe ill use my original account, maybe ill make 100 new accounts... guess youll never know, Mikey ;)
J'ai déjà contacté Casinoexreme directement, cela m'a amené à demander de l'aide à LCB, vous vous souvenez ? Merci de m'avoir fait savoir que je peux toujours utiliser mon compte d'origine, je suis heureux que le problème en question n'ait toujours pas été résolu et qu'au lieu de le résoudre, vous choisissez de continuer à détourner votre horrible activité vers mon problème d'une manière ou d'une autre.
Quoi qu'il en soit, je vais peut-être utiliser mon compte d'origine, peut-être que je créerai 100 nouveaux comptes... je suppose que vous ne le saurez jamais, Mikey ;)
I just sent new selfies once again. I hope you don't have any more problems and I can finally withdraw my winnings.
Je viens d'envoyer à nouveau de nouveaux selfies. J'espère que vous n'aurez plus de problèmes et que je pourrai enfin retirer mes gains.
Just a heads up for everyone...
after dealing with this "mikey" clown from casinoextreme none of my promotions now work at any of the sister sites for casino exteme. Im much more tech savvy than the average bear so ill be getting all promotions back ten-fold, but i wanted to just throw this out there for everyone else who might not be. Dont let these people rob your money! Instead of debating them, put that energy into a single google/youtube/reddit search and you can easily get your money back... do with that information what youd like.
Juste un avertissement pour tout le monde...
après avoir eu affaire à ce clown "Mikey" de Casinoextreme, aucune de mes promotions ne fonctionne désormais sur aucun des sites sœurs de Casino Exteme. Je suis beaucoup plus calé en technologie que l'ours moyen, donc je vais décupler toutes les promotions, mais je voulais juste lancer cela pour tous les autres qui pourraient ne pas le être. Ne laissez pas ces gens voler votre argent ! Au lieu d'en débattre, mettez cette énergie dans une seule recherche google/youtube/reddit et vous pourrez facilement récupérer votre argent... faites de ces informations ce que vous voulez.
up...................
en haut...................
I haven't received it yet. I've already sent a selfie 3 times and until now I'm waiting for their goodwill.
Je ne l'ai pas encore reçu. J'ai déjà envoyé 3 fois un selfie et jusqu'à présent j'attends leur bonne volonté.
Thank you very much Berks
Merci beaucoup Berks
Hello rd1824170,
We trust that you are well.
Please note that I have reached out to our Banking Department once again to see what is the reason for the delay in account verification.
As I have been informed, it seems that the documents you provided were not approved as they have been altered using an image editing tool. Please note that edited documents cannot be used to verify an account.
To successfully complete the Verification of your account, please provide unedited documents.
Thank you for your understanding.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Bonjour rd1824170,
Nous espérons que vous allez bien.
Veuillez noter que j'ai de nouveau contacté notre service bancaire pour voir quelle est la raison du retard dans la vérification du compte.
Comme j'ai été informé, il semble que les documents que vous avez fournis n'ont pas été approuvés car ils ont été modifiés à l'aide d'un outil de retouche d'image. Veuillez noter que les documents modifiés ne peuvent pas être utilisés pour vérifier un compte.
Pour réussir la vérification de votre compte, veuillez fournir des documents non édités.
Merci pour votre compréhension.
Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
Hello Manda19,
We're happy to hear that you have managed to finalize your Instant withdrawal. Congratulations on your win!
Please note that when depositing with cryptocurrency, you may withdraw your winnings through Bitcoin (BTC) and Litecoin (LTC) all the same! Just make sure your Litecoin (LTC) cryptoaddress for withdrawals is in Legacy format and get your winnings within minutes!
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Bonjour Manda19,
Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez réussi à finaliser votre retrait instantané. Félicitations pour votre victoire !
Veuillez noter que lors d'un dépôt avec une crypto-monnaie, vous pouvez tout de même retirer vos gains via Bitcoin (BTC) et Litecoin (LTC) ! Assurez-vous simplement que votre adresse cryptographique Litecoin (LTC) pour les retraits est au format Legacy et obtenez vos gains en quelques minutes !
Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
I didn't edit any photos. What I did was try to make them clearer, but in any case I already resent it without any improvement, it's been about 6 days and so far I can't make my withdrawal.
Je n'ai retouché aucune photo. Ce que j'ai fait, c'est essayer de les rendre plus clairs, mais de toute façon je m'en veux déjà sans aucune amélioration, cela fait environ 6 jours et pour l'instant je ne peux pas faire mon retrait.
4.6/ 5
basically 15 days from the start of the verification process and I just can't withdraw my money from this casino.
en gros, 15 jours après le début du processus de vérification et je ne peux tout simplement pas retirer mon argent de ce casino.
It's absurd what this casino is doing to me.
still no response from them regarding my withdrawal
They only have chat, a few hours a day, the attendants are rude and rude, they don't answer emails. They tire the user until he loses patience.
C'est absurde ce que ce casino me fait.
toujours pas de réponse de leur part concernant mon retrait
Ils ne discutent que quelques heures par jour, les préposés sont grossiers et impolis, ils ne répondent pas aux emails. Ils fatiguent l'utilisateur jusqu'à ce qu'il perde patience.
Hello rd1824170,
We understand your frustration, and we have reached out to them again in hopes that this case will be resolved soon.
Keep you posted!
Bonjour rd1824170 ,
Nous comprenons votre frustration et nous les avons de nouveau contactés dans l'espoir que cette affaire sera bientôt résolue.
Vous tenir au courant!
One of my referrals having an issue with Brango.
She requested the payout they required a deposit she sent the deposit and was able to play it up to 50. Leaving 50 pending and another on her account.
They claim to never have received her response to the payout request even though I personally saw her respond to every single email from the banking team.
Obviously if she were to cancel the winnings(I firmly believe this is their goal. Snakes) then it would be a mixture of funds and therefore cause her to lose all of it.
Is this what it's resorting to Mike? Come on bruh.
ashbackwards73@gmail.com is her email. Let's get it bro.
Une de mes références a un problème avec Brango.
Elle a demandé le paiement, ils avaient besoin d'un dépôt, elle a envoyé le dépôt et a pu le jouer jusqu'à 50. En laissant 50 en attente et un autre sur son compte.
Ils affirment n’avoir jamais reçu sa réponse à la demande de paiement, même si je l’ai personnellement vue répondre à chaque e-mail de l’équipe bancaire.
Évidemment, si elle devait annuler les gains (je crois fermement que c'est leur objectif. Serpents), alors ce serait un mélange de fonds et lui ferait donc tout perdre.
Est-ce à cela que Mike a recours ? Allez, frérot.
ashbackwards73@gmail.com est son email. Allons-y, frère.
This is where I say "this seems pretty personal" and you swoop in and bitch slap the banking department and get their shit together and then we all have a good day.
This is what happens when she tries to open the live chat normally.
Of course this is only on her account because mine works fine as does 2 of my friends that are sitting here.
So ........ What's up with that man?
C'est là que je dis "ça semble assez personnel" et vous vous précipitez et vous giflez le service bancaire et vous ressaisissez, puis nous passons tous une bonne journée.
C’est ce qui se passe lorsqu’elle essaie d’ouvrir normalement le chat en direct.
Bien sûr, c'est uniquement à cause d'elle car le mien fonctionne bien, tout comme 2 de mes amis assis ici.
Alors ........ Qu'est-ce qui se passe avec cet homme ?
Halfway resolve except it doesn't explain the whole chat situation and why she's blocked from accessing it
Résolu à mi-chemin, sauf que cela n'explique pas toute la situation du chat et pourquoi elle ne peut pas y accéder
It's Mondays for cashback
C'est lundi pour le cashback
What happened with the free spins for new games? One came out today and I only have the free spins with a deposit.
mice deposited so much at these casinos and if I didn't qualify for free spins this j that's a first!
Que s’est-il passé avec les tours gratuits pour les nouveaux jeux ? L'un d'entre eux est sorti aujourd'hui et je n'ai que les tours gratuits avec un dépôt.
les souris ont déposé tellement dans ces casinos et si je n'avais pas droit aux tours gratuits, c'est une première !
I guess the new game free spins are no longer available to players at extreme or any of the sister sites unless you deposit a minimum of $20. And there is a max cash out of 5x your deposit, with a 40x play through. So what's the point of depositing $20, if the most you can win is $100? Actually it would be a win for $80 since $20 is already supplied by the player. If someone was to get lucky and win a jackpot or big win they would not be able to keep it. That's even if the playthrough is achieved. Wow. Your a mean one, Mr. Grinch.
Je suppose que les tours gratuits du nouveau jeu ne sont plus disponibles pour les joueurs d'Extreme ou de l'un des sites sœurs, à moins que vous ne déposiez un minimum de 20 $. Et il y a un maximum d'argent sur 5x votre dépôt, avec une mise de 40x. Alors, à quoi bon déposer 20 $, si le maximum que vous pouvez gagner est de 100 $ ? En fait, ce serait un gain de 80$ puisque 20$ sont déjà fournis par le joueur. Si quelqu’un avait de la chance et gagnait un jackpot ou un gros gain, il ne pourrait pas le conserver. Et ce, même si le playthrough est atteint. Ouah. Vous êtes méchant, M. Grinch.
2.9/ 5
the new game free spins have now also been removed for the loyal players. guess we were right when it was stated months ago that their new rewards system was hindering true rewards for players. i dont understand why at least wouldnt they advise players of their intentions instead of just changing things up and surprising everyone. this bites. i hardly ever win but love to play. it takes away my daily stress and is like a throat punch when things like this arise....lol.....ugh!!!
les tours gratuits du nouveau jeu ont désormais également été supprimés pour les joueurs fidèles. Je suppose que nous avions raison lorsqu'il a été déclaré il y a des mois que leur nouveau système de récompenses entravait les véritables récompenses pour les joueurs. Je ne comprends pas pourquoi au moins ils n'informeraient pas les joueurs de leurs intentions au lieu de simplement changer les choses et surprendre tout le monde. ça mord. je ne gagne presque jamais mais j'adore jouer. cela enlève mon stress quotidien et c'est comme un coup de poing à la gorge quand des choses comme celle-ci surviennent... mdr..... pouah !!!
They didn't advise players of their intention to discontinue long-standing rewards beforehand because it may upset some players enough that they decide not to deposit at their casinos in the days leading up to the new game release and spend their money at the ones continuing their tradition of rewarding loyal players with free spins on new game releases. This is of course only my opinion, I'm sure the rep will release some sort of statement as has been done in the past. When the weekend free spins were discontinued several months ago, the statement acknowledged that many players would be upset, but they were restructuring their loyalty program to provide even better promotions and to stay tuned for exciting updates! Did that actually end up happening? It's up to the individual to decide that for themselves.
Ils n'ont pas informé les joueurs de leur intention d'interrompre les récompenses de longue date au préalable, car cela pourrait contrarier suffisamment certains joueurs pour qu'ils décident de ne pas déposer dans leurs casinos dans les jours précédant la sortie du nouveau jeu et de dépenser leur argent dans ceux qui continuent. leur tradition de récompenser les joueurs fidèles avec des tours gratuits sur les nouvelles versions de jeux. Ceci n'est bien sûr que mon opinion, je suis sûr que le représentant publiera une sorte de déclaration comme cela a été fait dans le passé. Lorsque les tours gratuits du week-end ont été interrompus il y a plusieurs mois, le communiqué reconnaissait que de nombreux joueurs seraient mécontents, mais qu'ils restructuraient leur programme de fidélité pour offrir des promotions encore meilleures et rester à l'écoute des mises à jour passionnantes ! Est-ce que cela a réellement fini par se produire ? C'est à chacun d'en décider lui-même.
I've deposited close to 100K there so doubt it's that
J'y ai déposé près de 100 000 $, donc je doute que ce soit ça
Hello James,
I trust that you're well.
Thank you for reaching out to us.
Please note that I have reviewed your referral's account and I'm happy to inform you that both her deposit and free promo winnings have been paid out, in two separate transactions.
Once again, as you are very much aware, we process payouts instantly and we have no delay methods or practices. One of our main, if not THE main perks is having Instant payouts.
As always, wishing you all the best.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Bonjour James,
J'espère que tu vas bien.
Merci de nous avoir contactés.
Veuillez noter que j'ai examiné le compte de votre filleul et je suis heureux de vous informer que son dépôt et ses gains promotionnels gratuits ont été payés, en deux transactions distinctes.
Encore une fois, comme vous le savez, nous traitons les paiements instantanément et nous n'avons aucune méthode ou pratique de retard. L’un de nos principaux avantages, sinon LE principal, est d’avoir des paiements instantanés.
Comme toujours, je vous souhaite tout le meilleur.
Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
Hello rd1824170,
I trust that you are well.
Please note that all the documents you provided have been reviewed by our Banking Department. As explained, no edited photo can be accepted for Account Verification. However, we can confirm that on the provided image, you have done more than just clearing up.
Your account will remain suspended until a new set of unedited photos are provided.
Please note that if valid, unedited photos are not provided, further account restrictions may be applied. Please see more here: https://casinobrango.com/terms-and-conditions
Thank you for your understanding.
Kind Regards,
Mikey
Casino Management
Bonjour rd1824170,
J'espère que tu vas bien.
Veuillez noter que tous les documents que vous avez fournis ont été examinés par notre service bancaire. Comme expliqué, aucune photo modifiée ne peut être acceptée pour la vérification du compte. Cependant, nous pouvons confirmer que sur l’image fournie, vous avez fait plus que simplement nettoyer.
Votre compte restera suspendu jusqu'à ce qu'une nouvelle série de photos non modifiées soit fournie.
Veuillez noter que si des photos valides et non retouchées ne sont pas fournies, d'autres restrictions de compte peuvent être appliquées. Veuillez en savoir plus ici : https://casinobrango.com/terms-and-conditions
Merci pour votre compréhension.
Cordialement,
Mikey
Gestion des casinos
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