iNetBet États-Unis | Kudos Casino Support et fil de discussion sur les plaintes

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Dernier message fait il y a environ 5 jours par JovanaV
iNetBet US
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  • Original Anglais Traduction Français

    Hi dogghze,

    You're welcome. We are doing our best to help you sort this out. The casino informed us that they are waiting for the results of an internal investigation by the software provider. They promised they would inform us as soon as they got them. We'll keep you posted anyway. Thank you for your patience. 

    Salut Dogghze,

    Vous êtes les bienvenus. Nous faisons de notre mieux pour vous aider à régler ce problème. Le casino nous a informé qu'il attend les résultats d'une enquête interne menée par le fournisseur de logiciel. Ils ont promis de nous informer dès qu'ils les recevraient. Nous vous tiendrons au courant de toute façon. Merci pour votre patience.

  • Original Anglais Traduction Français

    hello -just for info do yo u remember Melissa my little probem  with Inetbet  Euro  ab out  free bonus  that       they have blocked and i could not redeem.Ok i used free bonuses  without made enought  deposit  but   i did nt never made a withdrawal with , but it was ok

     

     In fact there  is an  other rule t hat  i  earned today   with KUDOS, i won last month at this casino, or in september , i dont remember me.  Martin said me  that i can have  free bonus  even i deposit   because  the amount that i won is  bigger o f the total of my deposit. So they dont allow me to use  free  bonuses untill my deposit wll be bigger that my last  winning.

    I did not know this rule - i dont complaint -  i won the last tim e i played there (but i deposited yesterday)

    Do you know if other casinos have this rule ?

    that is all

    bonjour, juste pour info, vous souvenez-vous de Melissa, mon petit problème avec Inetbet Euro concernant les bonus gratuits qu'ils ont bloqués et que je n'ai pas pu utiliser. Ok, j'ai utilisé des bonus gratuits sans avoir effectué suffisamment de dépôt mais je n'ai jamais fait de retrait avec, mais C'était ok

    En fait il y a une autre règle que j'ai gagnée aujourd'hui avec KUDOS, j'ai gagné le mois dernier dans ce casino, ou en septembre, je ne me souviens pas de moi. Martin m'a dit que je pouvais avoir un bonus gratuit même en effectuant un dépôt, car le montant que j'ai gagné est supérieur au total de mon dépôt. Ils ne me permettent donc pas d'utiliser les bonus gratuits jusqu'à ce que mon dépôt soit supérieur à mon dernier gain.

    Je ne connaissais pas cette règle - je ne me plains pas - j'ai gagné la dernière fois que j'ai joué là-bas (mais j'ai déposé hier)

    Savez-vous si d'autres casinos ont cette règle ?

    c'est tout

    3.5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I do remember Claralie. Each of the casinos has their own rules which sometimes differ from other casinos. They usually state how many free money bonuses you can have in between deposit bonuses. That was the case with you last time. 

    With that said, the best thing is to read T&C carefully before you deposit at any casino. 

    Je me souviens de Claralie. Chacun des casinos a ses propres règles qui diffèrent parfois de celles des autres casinos. Ils indiquent généralement combien de bonus en argent gratuit vous pouvez avoir entre les bonus de dépôt. C'était votre cas la dernière fois.

    Cela dit, la meilleure chose à faire est de lire attentivement les conditions générales avant de déposer dans un casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Yes  sure Melissa  better  to read  well wink

    thank you 

    Oui, bien sûr, Melissa ferait mieux de bien lire wink

    merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Well, I am a very unhappy customer.

    Kudos casino first has a false advertisement stating right on the cashier and their promotion page "Pay to Card' as option for

    withdrawal.  Well, great, I thought, and signed up as most other casinos have removed that option.  I withdrew $500 and it was denied because they dont' offer that option. What?!?  It states so right there in the cashier. 

    I made a withdrawal on with a daily credit and it shows $570 approved last week.  I spoke with Anna yesterday morning and she said she contacted finance dept. to see how long it would take to get my funds and they would get right back to me.  NOthing.

    I spoke with Martin today and he said withdrawal was not approved.  I complaind he stated he would transfer me to his supervisor. Screen went blank and he locked me out of my account.  I have money and more than $20 in comp points so that is stealing.

    I obviously can't get into my account to see my deposits, can't get to live chat and they have no phone number.

    Eh bien, je suis un client très mécontent.

    Le casino Kudos a d'abord une fausse publicité indiquant directement sur la caisse et sur sa page de promotion "Payer par carte" comme option pour

    retrait. Eh bien, super, ai-je pensé, et je me suis inscrit car la plupart des autres casinos ont supprimé cette option. J'ai retiré 500 $ et cela a été refusé car ils n'offrent pas cette option. Quoi?!? C'est indiqué à la caisse.

    J'ai effectué un retrait avec un crédit quotidien et il montre 570 $ approuvés la semaine dernière. J'ai parlé avec Anna hier matin et elle m'a dit qu'elle avait contacté le service des finances. pour voir combien de temps il faudrait pour obtenir mes fonds et ils me répondraient immédiatement. Rien.

    J'ai parlé avec Martin aujourd'hui et il a dit que le retrait n'avait pas été approuvé. Je me suis plaint qu'il ait déclaré qu'il me transférerait à son superviseur. L'écran est devenu vide et il m'a exclu de mon compte. J'ai de l'argent et plus de 20 $ en points comp, donc c'est du vol.

    Je ne peux évidemment pas accéder à mon compte pour voir mes dépôts, je ne peux pas discuter en direct et ils n'ont pas de numéro de téléphone.

    3.5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Oh, sorry to hear that Gabby. 

    Please PM me your casino username and we're going to contact the casino rep to look into it. 

    Oh, désolé d'entendre ça Gabby.

    Veuillez m'envoyer par MP votre nom d'utilisateur du casino et nous contacterons le représentant du casino pour examiner la question.

  • Original Anglais Traduction Français

    Will do. Thanks so much. :)

    Ça ira. Merci beaucoup. :)

  • Original Anglais Traduction Français

    It's been forwarded to the casino rep. We'll keep you posted. 

    Il a été transmis au représentant du casino. Nous vous tiendrons au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Gabby, This has all escalated quickly. We are currently unable to offer Pay2Card withdrawals to players in your area. We understand that this is inconvenient and are working to offer other solutions to compliment the cheques and bank transfers. The funds that were deducted from your account were not paid to you. The win was voided as you did not comply with the terms of the bonus you were playing with. I do apologise that you were given incorrect information regarding this. Your account was deactivated by our Risk team as you instructed them you were going to chargeback all your deposits. I did contact you personally via email to resolve this however I have not heard back from you. You have my email address and I am more than happy to resolve this for you. Kind Regards Tom

    Salut Gabby, Tout cela a rapidement dégénéré. Nous ne sommes actuellement pas en mesure de proposer des retraits Pay2Card aux joueurs de votre région. Nous comprenons que cela n'est pas pratique et nous nous efforçons de proposer d'autres solutions pour compléter les chèques et les virements bancaires. Les fonds qui ont été déduits de votre compte ne vous ont pas été versés. Le gain a été annulé car vous n'avez pas respecté les conditions du bonus avec lequel vous jouiez. Je suis désolé que vous ayez reçu des informations incorrectes à ce sujet. Votre compte a été désactivé par notre équipe des risques car vous leur avez indiqué que vous alliez rétrofacturer tous vos dépôts. Je vous ai contacté personnellement par e-mail pour résoudre ce problème, mais je n'ai pas eu de réponse de votre part. Vous avez mon adresse e-mail et je serai plus qu'heureux de résoudre ce problème pour vous. Cordialement Tom

  • Original Anglais Traduction Français

    Replied via email. I will keep it there as I don't think it will bode well to publicly tell what Martin, your live chat support, said and did

    Réponse par e-mail. Je vais le garder ici car je ne pense pas que cela augure bien de dire publiquement ce que Martin, votre support de chat en direct, a dit et fait.

  • Original Anglais Traduction Français

    Tom, I have emailed you with no reply. If you choose to keep my account locked even though you stated above you would be more than happy to assist me with this matter, would you please send me the money I have in comps, which was from deposits only, so I can go ahead and uninstall. Sadly, once again the promise of working with me have not been done. Thank Yo

    Tom, je vous ai envoyé un e-mail sans réponse. Si vous choisissez de garder mon compte verrouillé même si vous l'avez indiqué ci-dessus, vous seriez plus qu'heureux de m'aider dans cette affaire, pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer l'argent que j'ai en compositions, qui provenait uniquement de dépôts, afin que je puisse continuer et désinstaller. Malheureusement, une fois de plus, la promesse de travailler avec moi n'a pas été tenue. Merci Yo

  • Original Anglais Traduction Français

    We'll contact them again to reply your emails. 

    Nous les recontacterons pour répondre à vos emails.

  • Original Anglais Traduction Français

    Still nothing.

    Toujours rien.

  • Original Anglais Traduction Français

    We haven't heard from them yet. We're going to contact them again. 

    Nous n'avons pas encore eu de leurs nouvelles. Nous allons les recontacter.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Gabby, I do apologise for the delay in this response. I am afraid that your account will remain closed due to your intention to dispute all the deposits you have made with your bank. If you still wish to play with us in 6 months time once we have received settlement for the funds you have deposited I will be prepared to open your account then. Kind Regards Tom

    Bonjour Gabby, je m'excuse pour le retard de cette réponse. Je crains que votre compte reste fermé en raison de votre intention de contester tous les dépôts que vous avez effectués auprès de votre banque. Si vous souhaitez toujours jouer avec nous dans 6 mois, une fois que nous aurons reçu le règlement des fonds que vous avez déposés, je serai alors prêt à ouvrir votre compte. Cordialement Tom

  • Original Anglais Traduction Français
    KudosCasino wrote:

    Hi Gabby, I do apologise for the delay in this response. I am afraid that your account will remain closed due to your intention to dispute all the deposits you have made with your bank. If you still wish to play with us in 6 months time once we have received settlement for the funds you have deposited I will be prepared to open your account then. Kind Regards Tom

     

    KudosCasino wrote:

    Hi Gabby, I do apologise for the delay in this response. I am afraid that your account will remain closed due to your intention to dispute all the deposits you have made with your bank. If you still wish to play with us in 6 months time once we have received settlement for the funds you have deposited I will be prepared to open your account then. Kind Regards Tom


    Tom, Again, would you please mail me my money that is sitting in my account. For you to keep it would be wrong. I did take screen shots of the approval as well as the 'chats'. I can copy them on the forum as well as my deposited money sitting in my acct which you are choosing to keep.  Regards, Gabby

    BravoCasino a écrit :

    Bonjour Gabby, je m'excuse pour le retard de cette réponse. Je crains que votre compte reste fermé en raison de votre intention de contester tous les dépôts que vous avez effectués auprès de votre banque. Si vous souhaitez toujours jouer avec nous dans 6 mois, une fois que nous aurons reçu le règlement des fonds que vous avez déposés, je serai alors prêt à ouvrir votre compte. Cordialement Tom

    BravoCasino a écrit :

    Bonjour Gabby, je m'excuse pour le retard de cette réponse. Je crains que votre compte reste fermé en raison de votre intention de contester tous les dépôts que vous avez effectués auprès de votre banque. Si vous souhaitez toujours jouer avec nous dans 6 mois, une fois que nous aurons reçu le règlement des fonds que vous avez déposés, je serai alors prêt à ouvrir votre compte. Cordialement Tom


    Tom, encore une fois, pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer mon argent qui se trouve sur mon compte. Ce serait une erreur que vous le gardiez. J'ai pris des captures d'écran de l'approbation ainsi que des « discussions ». Je peux les copier sur le forum ainsi que mon argent déposé sur mon compte que vous choisissez de conserver. Cordialement, Gabby

    3.5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Gabby, There are no funds in your account. The the win you had was voided as you you did not comply with the rules of the promotion, and the subsequent deposits were played and lost on the games. Kind Regards Tom

    Bonjour Gabby, Il n'y a aucun fonds sur votre compte. Le gain que vous avez remporté a été annulé car vous n'avez pas respecté les règles de la promotion, et les dépôts ultérieurs ont été joués et perdus sur les jeux. Cordialement Tom

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Melissa, I am just writing to tell you that Inetbet has never processed any of my withdraw requests and now they are simply saying that they had already told me they wouldn't  process any due to a malfunction, which they had not. Also they never sent me any information regarding the investigation by rtg. So I have filed a dispute with rtg disputes and pray they can help me. Thank you for your help, I just wish it had turned out better. I feel very discouraged with online gambling now and thats very disheartning since it helped me forget about my cancer for a little while. Oh well all I can say is  "Fellow gamblers beware of Inetbet" I believe they have been very deceitful in their handling of the whole ordeal.  Sincerely dogghze!

    Bonjour Melissa, je vous écris juste pour vous dire qu'Inetbet n'a jamais traité aucune de mes demandes de retrait et maintenant ils disent simplement qu'ils m'avaient déjà dit qu'ils n'en traiteraient aucune en raison d'un dysfonctionnement, ce qui n'était pas le cas. De plus, ils ne m'ont jamais envoyé d'informations concernant l'enquête menée par rtg. J'ai donc déposé un litige auprès de RTG et je prie pour qu'ils puissent m'aider. Merci pour votre aide, j'aurais juste aimé que ça se passe mieux. Je me sens très découragé par le jeu en ligne maintenant et c'est très décourageant car cela m'a aidé à oublier mon cancer pendant un petit moment. Eh bien, tout ce que je peux dire, c'est « Amis joueurs, méfiez-vous d'Inetbet ». Je crois qu'ils ont été très trompeurs dans leur gestion de toute cette épreuve. Cordialement!

    3.5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi dogghze,

    Sorry to hear that. I understand your frustration. Thank you for letting us know. We're going to notify the casino rep to reply here on the thread. 

    Salut Dogghze,

    Désolé d'entendre ça. Je comprends votre frustration. Merci de nous en avoir informé. Nous allons demander au représentant du casino de répondre ici sur le fil de discussion.

  • Original Anglais Traduction Français

    INetBet has several daily promotions. I previously made BTC deposits and withdrawals same day very easily. According to the INetBet promtions, there is a reload bonus and and a return bonus. The return bonus offers $10 free Chip to Players that have not played or deposited in 30 days with a code. I entered the code as stated and it was redeemable and active for $400 playthrough, and $50 max cashout, which was okay with me.

    INetBet was one of my favorites. I was going to share this with my fellow members, however, you may not have the same problem. The excuse I was given by the Chat Rep, Martin, was contradictary and changed after telling me to just reload the game and it my extra unused spins (51) would pick up where it left off. he came back and told me I was not eligible for the return bonus, which I read crefully, his rule was not in the displayed rules.  And when I entered  the code it was redeemed and acceptable to play.

    So it wouldn't hurt to try. Maybe it'll work for you.

    I periodically receive Manager Bonus emails with free spins, but also make deposits. Now it seems as though the returned bonus rules changed on me right in the middle of a God of Wealth bonus feature of 10 free spins, then i hit 5 cookies at $0.20 bets on 1 spin which gave 58 additional spins.. 

    The Bonus spins stopped in the middle of the 52nd spin. Even though I could have only cashed out $50, I found joy in hit such an enormous free spin bonus feature on one of my favorite slots.sad

    This may be posted in the wrong section, because I wanted it posted as a complaint, amazing screenshots, and my rating for INetBet has definetly decreased in interest.

    INetBet propose plusieurs promotions quotidiennes. Auparavant, j'effectuais très facilement des dépôts et des retraits BTC le jour même. Selon les promotions INetBet, il existe un bonus de recharge et un bonus de retour. Le bonus de retour offre 10 $ de jetons gratuits aux joueurs qui n'ont pas joué ou déposé depuis 30 jours avec un code. J'ai entré le code comme indiqué et il était échangeable et actif pour 400 $ de jeu et un retrait maximum de 50 $, ce qui me convenait.

    INetBet était l'un de mes favoris. J'allais partager cela avec mes confrères, cependant, vous n'aurez peut-être pas le même problème. L'excuse qui m'a été donnée par le représentant du chat, Martin, était contradictoire et a changé après m'avoir dit de simplement recharger le jeu et que mes tours supplémentaires inutilisés (51) reprendraient là où ils s'étaient arrêtés. il est revenu et m'a dit que je n'étais pas éligible au bonus de retour, ce que j'ai lu avec attention, sa règle n'était pas dans les règles affichées. Et lorsque j'ai entré le code, il a été utilisé et il était acceptable de jouer.

    Donc ça ne ferait pas de mal d'essayer. Peut-être que ça fonctionnera pour vous.

    Je reçois périodiquement des e-mails Manager Bonus avec des tours gratuits, mais j'effectue également des dépôts. Maintenant, il semble que les règles du bonus retourné ont changé pour moi en plein milieu d'un bonus God of Wealth de 10 tours gratuits, puis j'ai touché 5 cookies à 0,20 $ de mise sur 1 tour, ce qui a donné 58 tours supplémentaires.

    Les tours bonus se sont arrêtés au milieu du 52ème tour. Même si je n'aurais pu encaisser que 50 $, j'ai trouvé de la joie à profiter d'un énorme bonus de tours gratuits sur l'une de mes machines à sous préférées. sad

    Ceci est peut-être publié dans la mauvaise section, car je voulais qu'il soit publié sous forme de plainte, de captures d'écran étonnantes, et ma note pour INetBet a définitivement diminué en intérêt.

    3.5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Please PM me your casino username. We're going to inform the casino about your post. 

    S'il vous plaît envoyez-moi votre nom d'utilisateur du casino en MP. Nous allons informer le casino de votre message.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi dogghze,

    I am a little confused about this one as you have never requested a withdrawal with us.

    The reason why the balance in your account was voided was not due to the techincal issue but due to the fact that you had claimed 5 non deposit bonuses since your deposit on this account and over $450 of bonuses without making a purchase on your duplicate account.

    Kind Regards

    Tom

    Salut Dogghze,

    Je suis un peu confus à propos de celui-ci car vous n'avez jamais demandé de retrait chez nous.

    La raison pour laquelle le solde de votre compte a été annulé n'était pas due à un problème technique mais au fait que vous aviez réclamé 5 bonus sans dépôt depuis votre dépôt sur ce compte et plus de 450 $ de bonus sans effectuer d'achat sur votre compte en double.

    Cordialement

    À M

  • Original Anglais Traduction Français

    Well I finally heard from the casino they need a utility bill which I do not have. My paper Bill stop coming several months ago. Everything is paid automatically or online. I honestly doubt I will see my money as I never got a response to why my money was declined the first time. But I know for one thing I'm not playing here ever again fast payouts my ass

    Eh bien, j'ai finalement entendu du casino qu'ils avaient besoin d'une facture de services publics, ce que je n'ai pas. Ma facture papier ne vient plus depuis plusieurs mois. Tout est payé automatiquement ou en ligne. Honnêtement, je doute que je verrai mon argent, car je n’ai jamais reçu de réponse expliquant pourquoi mon argent a été refusé la première fois. Mais je sais d'abord que je ne jouerai plus jamais ici, je paierai rapidement mon cul

  • Original Anglais Traduction Français

     Hello,

    My username is key2020567.  I have been attempting to reach out to support concerning the deposit from 9/29 for $2375 and have yet to receive any answer   The first deposit of $2500 went through quickly, but this second one has been taking over a month.  My bank has no record of it and chat assured me they are working on it, but it’s been a month and I haven’t been told why the money isn’t in the account.  Can this please be researched, I love this casino, but this experience is making me think twice.  And help would be appreciated. 

    Thanks,

    Kyle

    Paypout screen

    Bonjour,

    Mon nom d'utilisateur est key2020567. J'ai essayé de contacter l'assistance concernant le dépôt du 29/09 pour 2 375 $ et je n'ai pas encore reçu de réponse. Le premier dépôt de 2 500 $ a été effectué rapidement, mais ce deuxième a pris plus d'un mois. Ma banque n'en a aucune trace et le chat m'a assuré qu'ils y travaillaient, mais cela fait un mois et on ne m'a pas dit pourquoi l'argent n'était pas sur le compte. Pouvez-vous faire des recherches, s'il vous plaît, j'adore ce casino, mais cette expérience me fait réfléchir à deux fois. Et de l'aide serait appréciée.

    Merci,

    Kyle

    Écran de paiement

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for posting the complaint on the forum. The casino has already been informed. We're waiting for them to get back to us. Keep you posted. 

    Merci d'avoir posté la plainte sur le forum. Le casino a déjà été informé. Nous attendons qu'ils reviennent vers nous. Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    I don't really play here anymore. Because I am not going through the same crap I did before.

    Je ne joue plus vraiment ici. Parce que je ne vis plus les mêmes conneries qu’avant.

  • Original Anglais Traduction Français

    We got some updates from the casino. They informed us that they are still working on this with the bank and hope to have a resolution soon.They need to figure out why it was returned before they can resend the funds.

    They promised they get back to us as soon as they figure it out. We keep you posted.

    Nous avons reçu des mises à jour du casino. Ils nous ont informés qu'ils travaillaient toujours sur ce sujet avec la banque et espéraient trouver une solution bientôt. Ils doivent comprendre pourquoi l'argent a été restitué avant de pouvoir renvoyer les fonds.

    Ils ont promis de nous revenir dès qu'ils l'auraient compris. Nous vous tenons au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Think you for the update!

    Pensez à vous pour la mise à jour !

  • Original Anglais Traduction Français

    I could see why that would take over a month,,,, NOT.

    Je pouvais voir pourquoi cela prendrait plus d'un mois,,,, PAS.

  • Original Anglais Traduction Français

    Well was he paid...

    Eh bien, il était payé...

  • Original Anglais Traduction Français

    I have a complaint, I redeemed the free spin promo Cleopatra Gold for $20 at $1 bet from Kudos. Managed to win approx $85 from the promo. Then was required to wager 25X that amount which was approximately $2125.  Well upon completion of the wagering requirement I had a balance of approximately $790 and they immediately removed $637.32 from my balance in the middle of play! I find this a horrible thing to do as I realize that the max cashout is $150, however, the original amount of the coupon which was $20 should have been the only thing removed and I should have had the option to play with the money I had legitimately won even though I could only withdrawl $150.  That should have been my choice as to how I wanted to handle what I did with that balance.  I could have used to accumulate Comp points and no where in the terms and conditions does it say that money would be removed! That's pretty shady business if you ask me! I'm kind of irritated by this! Someone explain this to me. 

    J'ai une plainte, j'ai utilisé la promotion de tours gratuits Cleopatra Gold pour 20 $ avec une mise de 1 $ de Kudos. J'ai réussi à gagner environ 85 $ grâce à la promotion. Il fallait ensuite miser 25 fois ce montant, soit environ 2 125 $. Eh bien, une fois les conditions de mise remplies, j'avais un solde d'environ 790 $ et ils ont immédiatement retiré 637,32 $ de mon solde au milieu du jeu ! Je trouve cela horrible, car je me rends compte que le retrait maximum est de 150 $. Cependant, le montant initial du coupon, qui était de 20 $, aurait dû être la seule chose supprimée et j'aurais dû avoir la possibilité de jouer avec l'argent que j'avais. j'ai légitimement gagné même si je n'ai pu retirer que 150 $. Cela aurait dû être mon choix quant à la manière dont je voulais gérer ce que je faisais avec cet équilibre. J'aurais pu utiliser pour accumuler des points Comp et nulle part dans les termes et conditions il n'est dit que l'argent serait supprimé ! C'est une affaire plutôt louche à mon avis ! Je suis un peu irrité par ça ! Quelqu'un m'explique ça.

  • Original Anglais Traduction Français

    I was paid, I received a check last Thursday!

    J'ai été payé, j'ai reçu un chèque jeudi dernier !

  • Original Anglais Traduction Français
    Key2020567 wrote:

    I was paid, I received a check last Thursday!

    Awesome. Thanks for letting us know. 

    Cheers

    Key2020567 a écrit :

    J'ai été payé, j'ai reçu un chèque jeudi dernier !

    Génial. Merci de nous en informer.

    Acclamations

    3.5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi trpschick,

    Once you have finished the wagering requirements, the system automatically removes the balance that exceeds the max cashout amount. In your case it is $150. There's nothing unusual in it. In some casinos, you need to contact live chat to ask them if you have finished the wagering, but in some of them, the system does it automatically. It's better you withdraw the amount you won. 

    Salut trpschick,

    Une fois que vous avez rempli les conditions de mise, le système supprime automatiquement le solde qui dépasse le montant maximum de retrait. Dans votre cas, c'est 150 $. Il n'y a rien d'inhabituel là-dedans. Dans certains casinos, vous devez contacter le chat en direct pour leur demander si vous avez terminé la mise, mais dans certains d'entre eux, le système le fait automatiquement. Il vaut mieux retirer le montant que vous avez gagné.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thats fine but now I have another issue .... I deposited and won and withdrew 101.55.  Then I used a free spins bonus which is permissable if you have made a previous deposit for $20 made the playthrough and won $150 and yet they did not process the $101.55 used on the deposit, instead they took the $101.55 won on a deposit I made and only paid me for the free chip winnings! What in the heck is going on over there? 

    C'est bien, mais maintenant j'ai un autre problème.... J'ai déposé, gagné et retiré 101,55. Ensuite, j'ai utilisé un bonus de tours gratuits qui est autorisé si vous avez effectué un dépôt précédent de 20 $, avez joué et gagné 150 $ et pourtant, ils n'ont pas traité les 101,55 $ utilisés sur le dépôt, à la place, ils ont pris les 101,55 $ gagnés sur un dépôt que j'ai effectué et je ne m'ai payé que pour les gains en jetons gratuits ! Que se passe-t-il là-bas ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello,

    So I have been informed by inetbet that I am no longer able to use coupons.   I have always used them when I deposit, well since I won, apparently they aren’t happy.  Here’s a copy of the chat below.  I have been banned because my coupon usage exceeds my deposits, which is abuse.  I have been playing there for a few years, always used a coupon and now that I cashed out it’s considered abuse?  So It seems you can only use them if you don’t win. 

    Chat:


    Chat on inetbet.com

    Conversation started on : Sunday, November 12, 2017, at 05:26 (GMT+0)
    [05:29] V1509328854773890: Hello, My username is Key2020567 and I am unable to redeem coupon code U6W8K, it just keeps turning like its waiting for a reply. Can you help?
    [05:31] Antonio has joined the conversation
    [05:31] Antonio: Hi there
    [05:31] V1509328854773890: Hello
    [05:32] Antonio: Let me check for you
    [05:32] V1509328854773890: thank you
    [05:36] Antonio: Sorry need to restart the system
    [05:36] V1509328854773890: ok
    [05:36] Antonio: Is going to take about 5 minutes
    [05:36] V1509328854773890: ok then should I try again?
    [05:37] Antonio: No, let me have a look first
    [05:37] V1509328854773890: ok
    [05:44] Antonio: Sorry but accounts have placed a restriction in your account and you will not be able to redeem any coupons
    [05:45] Antonio: That’s why is not working
    [05:45] V1509328854773890: But why
    [05:45] Antonio: Because the value of the coupons you have claimed is $2200 more than your deposits
    [05:46] V1509328854773890: Bjt - Sincerily, HRH Kyle
    [05:49] V1509328854773890: ok so I can’t use a coupon at all? I have a feeling if I deposit Anything I won’t get paid. I will need to inquire about this on the forum, I cashed out once and now I can use any coupons after the thousands of dollars I could have cashed out with?
    [05:49] Antonio: You would get paid if you win, the casino pay all winners
    [05:50] V1509328854773890: im Going to pass, this seems like you’re making up rules as you go along @ have a nice day
    [05:50] Antonio: The rules are all in the casino terms and you have cashed out already over 7500
    [05:51] Antonio: So how can you say you don’t know if you will get paid?
    [05:51] V1509328854773890: i need to address this in the forum, I cash out once and I’m banned from coupons?
    [05:51] Antonio: You are banned from coupons becouse you claimed well over the value of your deposits
    [05:51] Antonio: As I explained
    [05:52] V1509328854773890: i have deposited a lot over the years, glad you treat your customers so well
    [05:52] V1509328854773890: ill address this elsewhere, people need to know about this
    [05:53] V1509328854773890: have a nice day, sorry I won money and that upset your casino - but that’s what casinos are for - to win
    [05:54] Antonio: And you, and again, you abused the bonuses and as stated in the terms it has been restricted tonyou
    [05:55] V1509328854773890: abused? Using a coupon is abuse? Thanks for saying that because I’ll make sure people know that’s your definition of abuse
    [05:55] Antonio: Claiming nearly 2500 more on bonuses that your deposits is considered that
    [05:56] V1509328854773890: you offer coupons, I used them and happen to win,,,,,that’s abuse?
    [05:56] Antonio: You wining has noting to do with it
    [05:56] V1509328854773890: you make no sense, you tell me I won and then tell me it has nothing to do with it
    [05:57] V1509328854773890: so the
    [05:57] Antonio: You being restricted to use coupons has nothing to do with your win
    [05:57] V1509328854773890: So it’s ok if I don’t win, then it’s not abuse
    [05:58] Antonio: You have been claiming coupons for month after you won
    [05:58] V1509328854773890: so just hand you the money and there’s no problem.
    [05:58] Antonio: So you can’t relate both
    [05:59] V1509328854773890: uh I always use them, why wouldn’t I - it’s a way to make the deposit last longer and it’s ignorant to think that I would stop using them because I won
    [05:59] Antonio: You are the one saying that
    [05:59] Antonio: I already advised you why you have been restricted and it is niot because you won
    [06:00] V1509328854773890: you just said it,,,,,,have a nice day, I’ll copy the chat and get an explation elsewhere
    [06:01] Antonio: Elsewhere will not give you back the option to redeem coupons again
    No tawk.to live chat account ? Create one for free here!

    Bonjour,

    J'ai donc été informé par inetbet que je ne peux plus utiliser les coupons. Je les ai toujours utilisés lors de mes dépôts, enfin depuis que j'ai gagné, apparemment ils ne sont pas contents. Voici une copie du chat ci-dessous. J'ai été banni parce que l'utilisation de mon coupon dépasse mes dépôts, ce qui constitue un abus. Je joue là-bas depuis quelques années, j'ai toujours utilisé un coupon et maintenant que j'ai encaissé c'est considéré comme un abus ? Il semble donc que vous ne puissiez les utiliser que si vous ne gagnez pas.

    Chat:


    Discutez sur inetbet.com

    Conversation démarrée le : dimanche 12 novembre 2017, à 05h26 (GMT+0)
    [05:29] V1509328854773890 : Bonjour, Mon nom d'utilisateur est Key2020567 et je ne parviens pas à utiliser le code promo U6W8K, il continue de tourner comme s'il attendait une réponse. Pouvez-vous aider ?
    [05:31] Antonio a rejoint la conversation
    [05:31] Antonio : Bonjour
    [05:31] V1509328854773890 : Bonjour
    [05:32] Antonio : Laisse-moi vérifier pour toi
    [05:32] V1509328854773890 : merci
    [05:36] Antonio : Désolé, il faut redémarrer le système
    [05:36] V1509328854773890 : d'accord
    [05:36] Antonio : Cela va prendre environ 5 minutes
    [05:36] V1509328854773890 : ok alors dois-je réessayer ?
    [05:37] Antonio : Non, laissez-moi d'abord jeter un œil
    [05:37] V1509328854773890 : ok
    [05:44] Antonio : Désolé, mais les comptes ont placé une restriction sur votre compte et vous ne pourrez utiliser aucun coupon.
    [05:45] Antonio : C'est pour ça que ça ne marche pas
    [05:45] V1509328854773890 : Mais pourquoi
    [05:45] Antonio : Parce que la valeur des coupons que vous avez réclamés est de 2 200 $ de plus que vos dépôts
    [05:46] V1509328854773890 : Bjt - Cordialement, SAR Kyle
    [05:49] V1509328854773890 : ok donc je ne peux pas du tout utiliser de coupon ? J'ai le sentiment que si je dépose quoi que ce soit, je ne serai pas payé. Je devrai me renseigner à ce sujet sur le forum, j'ai encaissé une fois et maintenant je peux utiliser n'importe quel coupon après les milliers de dollars avec lesquels j'aurais pu encaisser ?
    [05:49] Antonio : Vous seriez payé si vous gagnez, le casino paie tous les gagnants
    [05:50] V1509328854773890 : je vais passer, on dirait que vous inventez des règles au fur et à mesure @ bonne journée
    [05:50] Antonio : Les règles sont toutes dans les termes du casino et vous avez déjà encaissé plus de 7 500
    [05:51] Antonio : Alors comment peux-tu dire que tu ne sais pas si tu seras payé ?
    [05:51] V1509328854773890 : je dois aborder ce problème dans le forum, j'encaisse une fois et je suis banni des coupons ?
    [05:51] Antonio : Vous êtes banni des coupons parce que vous avez réclamé bien au-delà de la valeur de vos dépôts
    [05:51] Antonio : Comme je l'ai expliqué
    [05:52] V1509328854773890 : j'ai déposé beaucoup au fil des ans, je suis heureux que vous traitiez si bien vos clients
    [05:52] V1509328854773890 : je vais aborder ce sujet ailleurs, les gens doivent le savoir
    [05:53] V1509328854773890 : bonne journée, désolé j'ai gagné de l'argent et ça a bouleversé votre casino - mais c'est à ça que servent les casinos - gagner
    [05:54] Antonio : Et vous, et encore une fois, vous avez abusé des bonus et comme indiqué dans les conditions, cela a été restreint à vous.
    [05:55] V1509328854773890 : abusé ? Utiliser un coupon est un abus ? Merci d'avoir dit cela, car je ferai en sorte que les gens sachent que c'est votre définition de l'abus.
    [05:55] Antonio : Réclamer près de 2 500 de plus sur les bonus que vos dépôts est considéré comme cela
    [05:56] V1509328854773890 : vous proposez des coupons, je les ai utilisés et il se trouve que j'ai gagné,,,,,c'est un abus ?
    [05:56] Antonio : Votre victoire n'a rien à voir avec ça
    [05:56] V1509328854773890 : tu n'as aucun sens, tu me dis que j'ai gagné et puis tu me dis que ça n'a rien à voir
    [05:57] V1509328854773890 : donc le
    [05:57] Antonio : Le fait que vous soyez limité à l'utilisation de coupons n'a rien à voir avec votre gain
    [05:57] V1509328854773890 : Donc ce n'est pas grave si je ne gagne pas, alors ce n'est pas un abus
    [05:58] Antonio : Vous réclamez des coupons depuis un mois après avoir gagné
    [05:58] V1509328854773890 : alors donnez-vous simplement l'argent et il n'y a pas de problème.
    [05:58] Antonio : Donc vous ne pouvez pas relier les deux
    [05:59] V1509328854773890 : euh je les utilise toujours, pourquoi pas - c'est une façon de faire durer le dépôt plus longtemps et c'est ignorant de penser que j'arrêterais de les utiliser parce que j'ai gagné
    [05:59] Antonio : C'est toi qui dis ça
    [05:59] Antonio : Je t'ai déjà expliqué pourquoi tu as été restreint et ce n'est pas parce que tu as gagné
    [06:00] V1509328854773890 : tu viens de le dire,,,,,,bonne journée, je vais copier le chat et obtenir une explication ailleurs
    [06:01] Antonio : Ailleurs ne vous donnera pas la possibilité d'utiliser à nouveau les coupons
    Pas de compte de chat en direct tawk.to ? Créez-en un gratuitement ici !

    3.5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français
    trpschick wrote:

    Thats fine but now I have another issue .... I deposited and won and withdrew 101.55.  Then I used a free spins bonus which is permissable if you have made a previous deposit for $20 made the playthrough and won $150 and yet they did not process the $101.55 used on the deposit, instead they took the $101.55 won on a deposit I made and only paid me for the free chip winnings! What in the heck is going on over there? 

    Unclear behavior. Perhaps they have in the rules that you can not use two free chips in a row?

    trpschick a écrit :

    C'est bien, mais maintenant j'ai un autre problème.... J'ai déposé, gagné et retiré 101,55. Ensuite, j'ai utilisé un bonus de tours gratuits qui est autorisé si vous avez effectué un dépôt précédent de 20 $, avez joué et gagné 150 $ et pourtant, ils n'ont pas traité les 101,55 $ utilisés sur le dépôt, à la place, ils ont pris les 101,55 $ gagnés sur un dépôt que j'ai effectué et je ne m'ai payé que pour les gains en jetons gratuits ! Que se passe-t-il là-bas ?

    Comportement peu clair. Peut-être ont-ils dans les règles que vous ne pouvez pas utiliser deux jetons gratuits d'affilée ?

    3.5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I didn’t actually use two free chips, I used their coupons they advertise all the time.  I just deposited money as I always do, I happened to win and now im banned from using them :-(

    En fait, je n'ai pas utilisé deux jetons gratuits, j'ai utilisé leurs coupons dont ils font la publicité tout le temps. Je viens de déposer de l'argent comme je le fais toujours, j'ai gagné et maintenant je ne peux plus les utiliser :-(

  • Original Anglais Traduction Français

    I have that problem on slotocash and cant use codes over 90% .becouse i won. I don't really play there much anymore because of this. They send out catalogs with codes and I can never use them. I've basically gone back to local casinos. They don't screw you

    J'ai ce problème sur slotocash et je ne peux pas utiliser de codes supérieurs à 90 % parce que j'ai gagné. Je n'y joue plus beaucoup à cause de ça. Ils envoient des catalogues avec des codes et je ne peux jamais les utiliser. Je suis essentiellement retourné dans les casinos locaux. Ils ne te baisent pas

  • Original Anglais Traduction Français
    trpschick wrote:

    Thats fine but now I have another issue .... I deposited and won and withdrew 101.55.  Then I used a free spins bonus which is permissable if you have made a previous deposit for $20 made the playthrough and won $150 and yet they did not process the $101.55 used on the deposit, instead they took the $101.55 won on a deposit I made and only paid me for the free chip winnings! What in the heck is going on over there? 

    Please PM me your casino username, we're going to get in touch with them. 

    trpschick a écrit :

    C'est bien, mais maintenant j'ai un autre problème.... J'ai déposé, gagné et retiré 101,55. Ensuite, j'ai utilisé un bonus de tours gratuits qui est autorisé si vous avez effectué un dépôt précédent de 20 $, avez joué et gagné 150 $ et pourtant, ils n'ont pas traité les 101,55 $ utilisés sur le dépôt, à la place, ils ont pris les 101,55 $ gagnés sur un dépôt que j'ai effectué et je ne m'ai payé que pour les gains en jetons gratuits ! Que se passe-t-il là-bas ?

    S'il vous plaît envoyez-moi votre nom d'utilisateur du casino en MP, nous allons les contacter.

    3.5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Key2020567,

    We've asked the casino about the coupons you can no longer claim and the reason for that. I assume the answer would be identical to the one the live support agent gave you, but still, we're going to double check with them. 

    Bonjour Key2020567,

    Nous avons interrogé le casino sur les coupons que vous ne pouvez plus réclamer et sur la raison. Je suppose que la réponse serait identique à celle que l'agent d'assistance en direct vous a donnée, mais nous allons quand même vérifier auprès d'eux.

  • Original Anglais Traduction Français

    Here's the update regarding your case Key2020567.

    Player Key2020567 has been excluded from redeeming coupon codes, because the value of the codes he has claimed more then $2 200 is more then his deposits.
    The restriction is for a period of time, once the player attempted some more deposits, he will be able to use our promotions again.

    Cheers! 

    Voici la mise à jour concernant votre cas Key2020567.

    Le joueur Key2020567 a été exclu de l'utilisation des codes de réduction , car la valeur des codes qu'il a réclamés est supérieure à 2 200 $ est supérieure à ses dépôts.
    La restriction est pour une période de temps, une fois que le joueur aura tenté quelques dépôts supplémentaires, il pourra à nouveau utiliser nos promotions.

    Acclamations!

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello,

    Thank you!  I always used coupons, so it’s odd that they exclude me right after I win.  I won’t be depositing there anymore, it took over a month to get paid and now they exclude me from using coupons.  I have been depositing there for years, it’s nice to see how they treat their long time customers

    Kyle

    Bonjour,

    Merci! J'ai toujours utilisé des coupons, donc c'est étrange qu'ils m'excluent juste après avoir gagné. Je n'y déposerai plus, il a fallu plus d'un mois pour être payé et maintenant ils m'interdisent d'utiliser les coupons. J'y dépose depuis des années, c'est agréable de voir comment ils traitent leurs clients de longue date

    Kyle

  • Original Anglais Traduction Français
    Key2020567 wrote:

    Hello,

    Thank you!  I always used coupons, so it’s odd that they exclude me right after I win.  I won’t be depositing there anymore, it took over a month to get paid and now they exclude me from using coupons.  I have been depositing there for years, it’s nice to see how they treat their long time customers

    Kyleas


     As long as you lose, they are your best freinds.

    Key2020567 a écrit :

    Bonjour,

    Merci! J'ai toujours utilisé des coupons, donc c'est étrange qu'ils m'excluent juste après avoir gagné. Je n'y déposerai plus, il a fallu plus d'un mois pour être payé et maintenant ils m'interdisent d'utiliser les coupons. J'y dépose depuis des années, c'est agréable de voir comment ils traitent leurs clients de longue date

    Kyléas


    Tant que vous perdez, ils restent vos meilleurs amis.

    3.5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi all,

    My name is Steven and I've recently started as the affiliate manager for income-network.com which is the affiliate program for the iNetBet casino group.

    I'll be here to deal with all your queries/questions etc. you may have and resolve them in a quick and efficient manner, hopefully! thumbs_up

    Speak soon,

    Steven

    Salut tout le monde,

    Je m'appelle Steven et j'ai récemment commencé en tant que responsable des affiliations pour revenue-network.com, le programme d'affiliation du groupe de casino iNetBet.

    Je serai là pour traiter toutes vos questions, etc. que vous pourriez avoir et les résoudre de manière rapide et efficace, je l'espère ! thumbs_up

    Parle bientôt,

    Steven

    3.5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    My previous issue was resolved, however, now I have won again with the weekly Kudos that the casino credits on Fridays of every week according to your losses for that week.  I made a withdrawl via the bitcoin method and they refuse to pay me via that method eventhough I have been paid that way and deposited that way in the past citing some BS that you can only withdraw your winnings via bankwire or check from "free" chip winnings when bitcoin is clearly listed as a method of withdrawal. Their terms also state that the first withdrawal in every 30 day period is free no matter what method you use but when I went into live chat to dispute their refusal to pay me via the bitcoin method he gave me a hard time and then proceeded to tell me that any other method would also be charged the fee regardless because it was won from a "free chip". What kind of way is this to do business? I'm upset and feel that I should be able to be paid via any method they have via their options. I hope the rep can resolve this issue for me asap.

    Mon problème précédent a été résolu, cependant, j'ai maintenant gagné à nouveau avec les Kudos hebdomadaires que le casino crédite le vendredi de chaque semaine en fonction de vos pertes pour cette semaine. J'ai effectué un retrait via la méthode Bitcoin et ils refusent de me payer via cette méthode même si j'ai été payé de cette façon et déposé de cette façon dans le passé, citant certains BS selon lesquels vous ne pouvez retirer vos gains que par virement bancaire ou par chèque à partir d'une puce "gratuite". gains lorsque le bitcoin est clairement répertorié comme méthode de retrait. Leurs conditions stipulent également que le premier retrait tous les 30 jours est gratuit, quelle que soit la méthode que vous utilisez, mais lorsque je suis entré dans le chat en direct pour contester leur refus de me payer via la méthode Bitcoin, il m'a donné du fil à retordre et a ensuite commencé à le dire. moi que toute autre méthode serait également facturée des frais, car elle a été gagnée à partir d'un "jeton gratuit". De quelle manière est-ce de faire des affaires ? Je suis contrarié et je pense que je devrais pouvoir être payé via n'importe quelle méthode disponible via leurs options. J'espère que le représentant pourra résoudre ce problème pour moi dès que possible.

  • Original Anglais Traduction Français

    We're going to notify the casino rep. 

    Nous allons avertir le représentant du casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you! I also sent an email to the casino and am still waiting for an explanation from them, I have yet to receive a reply.  It just shocks me because I have never had a problem with them until the last 2 cash out attempts.  I honestly cannot wrap my head around the whole denial of the bitcoin withdrawal and the attempt of being forced into a $50 wire transfer fee on a $212 withdrawal, which is a bit excessive AND having to depend on a foreign check to clear is just as ridiculous.  Bitcoin is suppose to be a fast and easy method but it's not if they are going to attach some "phantom" rules to it that no one can actually see. 

    Merci! J'ai également envoyé un email au casino et j'attends toujours une explication de leur part, je n'ai pas encore reçu de réponse. Cela me choque car je n'ai jamais eu de problème avec eux jusqu'aux 2 dernières tentatives de retrait. Honnêtement, je ne peux pas comprendre tout le refus du retrait de Bitcoin et la tentative d'être forcé de payer des frais de virement bancaire de 50 $ sur un retrait de 212 $, ce qui est un peu excessif ET devoir dépendre d'un chèque étranger pour être compensé est tout aussi ridicule. . Bitcoin est censé être une méthode rapide et facile, mais ce n'est pas le cas s'ils veulent y attacher des règles "fantômes" que personne ne peut réellement voir.

  • Original Anglais Traduction Français

    Morning,

    Sorry to hear that you are unhappy with your recent experience at Kudos Casino. I will look in to this for you and get back to you ASAP. Please can you provide me with your user-name at Kudos?

    Steven

    Matin,

    Désolé d'apprendre que vous n'êtes pas satisfait de votre récente expérience sur Kudos Casino. Je vais examiner cela pour vous et je vous répondrai dès que possible. Pouvez-vous me fournir votre nom d'utilisateur chez Kudos ?

    Steven

    3.5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    mammag is my username at Kudos casino. Thanks! I would appreciate it if you could look into this asap as I would like to cash this out before the holidays.  Thanks!

    mammag est mon nom d'utilisateur au casino Kudos. Merci! J'apprécierais que vous examiniez cela dès que possible, car j'aimerais encaisser cet argent avant les vacances. Merci!

    3.5/ 5

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