Dear LCB Forum,
First of all, we strongly disagree with the offensive language used. We have been called “crooks”, our services have been called “mockery” and our brand has been called “the king of stupidity” and “a casino of all embarrassment”.
Frustration is one thing, but assaults of this kind are completely another and they insult hard-working men and women on a professional and personal level. We like to think that we are one of the “good guys” in the industry and we politely ask the forum moderator for some protection from verbal abuse.
Having said the above, please read our Anti-Fraud Department’s comments on this case:
• Player was not an account holder of bank account **0928 at the moment deposits were made, which can be stated due to lack of player's name on the deleted screenshots.
• Also, it took them about 4 days to upload another screenshot, which is also suspicious.
• Winnings were gained though the play with the deposit made via the bank account **0928, which is considered as 3rd party's one.
• Therefore all the deposits made via bank account ***0928 have to be refunded and remaining funds confiscated.
• Account has to be closed due to violation of the rules: 10.1.12 Player acknowledges that they do not use the funds for third parties to replenish the Casino account. Usage of any joint bank accounts or joint credit/debit cards shared by two or more individuals are not allowed in the aim to replenish the Casino account.
Dear LCB Forum,
Based on the above, we would like to have this complaint closed in our favor.
Thank you,
The King Billy Team
Cher Forum LCB,
Tout d’abord, nous sommes fortement en désaccord avec le langage offensant utilisé. Nous avons été traités d'« escrocs », nos services de « moquerie » et notre marque de « roi de la bêtise » et de « casino de tous les embarras ».
La frustration est une chose, mais les agressions de ce type en sont une autre et insultent les hommes et les femmes qui travaillent dur, sur le plan professionnel et personnel. Nous aimons penser que nous sommes l’un des « gentils » de l’industrie et nous demandons poliment au modérateur du forum une certaine protection contre les abus verbaux.
Ceci étant dit, veuillez lire les commentaires de notre Service Antifraude sur cette affaire :
• Le joueur n'était pas titulaire du compte bancaire **0928 au moment où les dépôts ont été effectués, ce qui peut être indiqué en raison de l'absence de nom du joueur sur les captures d'écran supprimées.
• De plus, il leur a fallu environ 4 jours pour télécharger une autre capture d'écran, également suspecte.
• Les gains ont été gagnés en jouant avec le dépôt effectué via le compte bancaire **0928, qui est considéré comme celui d'un tiers.
• Par conséquent, tous les dépôts effectués via le compte bancaire ***0928 doivent être remboursés et les fonds restants confisqués.
• Le compte doit être fermé en raison d'une violation des règles : 10.1.12 Le joueur reconnaît qu'il n'utilise pas les fonds pour des tiers pour reconstituer le compte du Casino. L'utilisation de comptes bancaires conjoints ou de cartes de crédit/débit conjointes partagées par deux personnes ou plus n'est pas autorisée dans le but de reconstituer le compte Casino.
Cher Forum LCB,
Sur la base de ce qui précède, nous aimerions que cette plainte soit classée en notre faveur.
Merci,
L'équipe King Billy