Fil de discussion sur le support et les réclamations de Nitrobetting.eu

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Dernier message fait il y a environ 7 jours par dylanstritch666
nitrobetting.eu
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  • Original Anglais Traduction Français

    Hi joedean21169 and Falkon,

    Thank you for letting us know that you recived your withdrawals. The casino rep informed us that withdrawals are successfully processed. 

    If you need our assistance again, please let us know. We will mark these complaints as RESOLVED.

    Salut joedean21169 et Falkon ,

    Merci de nous avoir informés de la réception de vos retraits. Le représentant du casino nous a informés que les retraits ont été traités avec succès.

    Si vous avez à nouveau besoin d'aide, n'hésitez pas à nous le faire savoir. Nous marquerons ces réclamations comme RÉSOLUES.

  • Original Anglais Traduction Français
    MrWill wrote:

    Whoaaa.... I knew nitro was slow but gave them props for at least paying people out.

    I just got the below message from them this should concern everyone.

    In short, while I have been playing on nitro, they are stealing my balance because i haven't deposited in over 6 months.

    Ironic because given the 3 month delays on previous payouts. There was little chance for any type of turnover of funds as the book quickly dropped to my least played book.

    -------------------

    Thank you for your recent withdrawal request. After a careful review of your account by our Processing Manager, we regret to inform you that your payout cannot be processed.

    As outlined in the rules stated on our website:

    An account is considered dormant if there has been no activity for six (6) consecutive months.

    Any account that has not made a deposit within a six-month period will also be considered dormant. This always considered in case by case bases.

    In your case, our records show that your last deposit was made in June 2023 for 10 mBTC. Since that time, although you continued playing, you have not made any further deposits. During this period, we have already processed and paid out a total of 200 mBTC to your account.

    Based on the Dormant Accounts Policy, the Company will only honor the amount of your previous deposits. Any winnings accumulated during the period of dormancy are subject to seizure. Deposits will be refunded at their original cryptocurrency value at the time of deposit, without adjustment for any increase in cryptocurrency value.

    We appreciate your understanding.

    Best Regards
    Russell P

    Hi MrWill,

    We understand your frustration, and we are sorry the outcome was not what you had hoped for.

    Since the casino’s decision is based on a rule clearly outlined in their Terms & Conditions, there is nothing further we can do from our side. We will therefore need to close this complaint and mark it as RESOLVED, as your deposits will be refunded.

    Thank you.

    MrWill a écrit :

    Whoaaa... Je savais que Nitro était lent, mais je leur ai donné des accessoires pour avoir au moins payé les gens.

    Je viens de recevoir le message ci-dessous de leur part, cela devrait concerner tout le monde.

    En bref, pendant que je jouais sur Nitro, ils volent mon solde parce que je n'ai pas déposé depuis plus de 6 mois.

    C'est ironique, car compte tenu des retards de trois mois sur les versements précédents, les chances de rotation des fonds étaient faibles, car le livre est rapidement tombé au rang de livre le moins joué.

    -------------------

    Merci pour votre récente demande de retrait. Après un examen attentif de votre compte par notre responsable du traitement, nous avons le regret de vous informer que votre retrait ne peut être traité.

    Comme indiqué dans les règles énoncées sur notre site Web :

    Un compte est considéré comme inactif s'il n'y a eu aucune activité pendant six (6) mois consécutifs.

    Tout compte n'ayant effectué aucun dépôt dans un délai de six mois sera également considéré comme inactif. Cette situation est toujours étudiée au cas par cas.

    Dans votre cas, nos archives indiquent que votre dernier dépôt a été effectué en juin 2023, pour un montant de 10 mBTC. Depuis, bien que vous ayez continué à jouer, vous n'avez effectué aucun autre dépôt. Durant cette période, nous avons déjà traité et versé un total de 200 mBTC sur votre compte.

    Conformément à la Politique relative aux comptes inactifs, la Société honorera uniquement le montant de vos dépôts précédents. Tout gain accumulé pendant la période d'inactivité est susceptible d'être saisi. Les dépôts seront remboursés à leur valeur initiale en cryptomonnaie au moment du dépôt, sans ajustement pour tenir compte de la hausse de la valeur de la cryptomonnaie.

    Nous apprécions votre compréhension.

    Cordialement
    Russell P

    Bonjour MrWill ,

    Nous comprenons votre frustration et nous sommes désolés que le résultat n’ait pas été celui que vous espériez.

    La décision du casino étant basée sur une règle clairement définie dans ses Conditions générales, nous ne pouvons plus rien faire de notre côté. Nous devons donc clôturer cette réclamation et la marquer comme RÉSOLUE, et vos dépôts seront remboursés.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français
    Maricrislucan wrote:

    I’ve been playing on nitrobetting.eu for quite a while. In the spring everything was fine—deposits, bets, withdrawals—no issues. But since the start of summer I’ve run into a problem: I haven’t been able to get a payout for three months.

    Support keeps giving canned responses like “your request is being processed,” without any timeline, and they provide almost no specifics to follow-up questions. It feels like payouts are random: some people get paid, others don’t.
    My ID: *****
    I hope I can get some help here. Thank you.

    Hi Maricrislucan,

    Thanks for sending your account details. We have forwarded them to the casino rep.

    Once they reply, we will let you know here on the thread.

    Maricrislucan a écrit :

    Je joue sur nitrobet.eu depuis un bon moment. Au printemps, tout fonctionnait parfaitement : dépôts, mises, retraits, aucun problème. Mais depuis le début de l'été, j'ai un problème : je n'ai pas pu recevoir de paiement depuis trois mois.

    Le support donne sans cesse des réponses toutes faites du type « Votre demande est en cours de traitement », sans aucun délai, et ne fournit quasiment aucune précision aux questions complémentaires. On a l'impression que les paiements sont aléatoires : certains sont payés, d'autres non.
    Mon identifiant : *****
    J'espère pouvoir obtenir de l'aide ici. Merci.

    Salut Maricrislucan ,

    Merci d'avoir envoyé vos informations de compte. Nous les avons transmises au représentant du casino.

    Une fois qu'ils auront répondu, nous vous le ferons savoir ici sur le fil.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi I would like to share my complaint about nitrobetting with the lcb community. My payment of 57.62167 m₿ has been pending since June 12, 2025. It will soon be three months. Everytime I contact them in that matter, they provide same response: I regret to inform that we don't have an update for your pending request. It is still under review by our processing team and management. We can't provide you with an accurate timeframe as to when the request will be approved 😟 We have sent your pending request to our processing team, to follow-up. Yet again, we can't provide you with an accurate timeframe as of today" Reminders have been sent repeatedly to the payment processing team, but there is still no approximate completion date. I understand that 57 mBTC may be one of the larger payments, but nearly three months of waiting is a very long time, not even a single installment has been paid during this time. Is there any chance of getting help from an LCB mediator? My ID: NIT114092

    Bonjour, je souhaite faire part de ma réclamation concernant le nitrobet à la communauté lcb. Mon paiement de 57,62167 m₿ est en attente depuis le 12 juin 2025. Cela fera bientôt trois mois. À chaque fois que je les contacte à ce sujet, ils me répondent toujours : « Je regrette de vous informer que nous n'avons pas de nouvelles concernant votre demande en attente. Elle est toujours en cours d'examen par notre équipe de traitement et notre direction. Nous ne pouvons pas vous donner de date précise quant à son approbation. » Nous avons transmis votre demande en attente à notre équipe de traitement pour suivi. Encore une fois, nous ne pouvons pas vous fournir de délai précis à ce jour. Des rappels ont été envoyés à plusieurs reprises à l'équipe de traitement des paiements, mais aucune date approximative n'a encore été fixée. Je comprends que 57 mBTC pourrait être l'un des paiements les plus importants, mais près de trois mois d'attente, c'est très long ; aucun versement n'a été effectué pendant ce temps. Est-il possible d'obtenir l'aide d'un médiateur de la LCB ? Mon identifiant : NIT114092

  • Original Anglais Traduction Français

    I have a question for Nitrobetting support! Do you ban accounts that use VPN? Because my mobile operator is banning your app, can I play with you, will I have problems with withdrawals later?

    J'ai une question pour l'assistance Nitrobetting ! Interdisez-vous les comptes utilisant un VPN ? Mon opérateur mobile interdisant votre application, puis-je jouer avec ? Aurai-je des problèmes de retrait plus tard ?

  • Original Anglais Traduction Français

    My withdrawal is pending for more than 5 months. I contacted support several times, but my issue was never solved.

    Montant contesté: 0.04₿

    Casino: Nitrobetting Casino

    Cas #: 3514

    Mon retrait est en attente depuis plus de 5 mois. J'ai contacté le support à plusieurs reprises, mais mon problème n'a jamais été résolu.

    Montant contesté: 0.04₿

    Casino: Nitrobetting Casino

    Cas #: 3514

    Soumis via le formulaire de plainte LCB
  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Anccik,

    Welcome to LCB.

    We will forward your complaint to the casino rep. In the meantime, could you please provide us with more information:

    - Is your account verified?

    - Is this your first withdrawal request at the Nitrobetting Casino?

    - Have you contacted the casino's support regarding why your withdrawal is still pending, and what explanation have you received?

    Thank you for your cooperation.

    Bonjour Anccik ,

    Bienvenue à LCB.

    Nous transmettrons votre réclamation au représentant du casino. En attendant, pourriez-vous nous fournir plus d'informations ?

    - Votre compte est-il vérifié ?

    - Est-ce votre première demande de retrait au Casino Nitrobetting ?

    - Avez-vous contacté le support du casino concernant la raison pour laquelle votre retrait est toujours en attente, et quelle explication avez-vous reçue ?

    Merci pour votre coopération.

    1.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello JovanaV,

    Thank you for your help. I am Nitrobetting user almost from the beginning , my account is verified. I made several withdrawals in the past without any problems, last one was exactly year ago, on 5. september 2024. I contacted live support several times , answer was always the same: "Financial department will contact me." It never happened. I did not know about LCB earlier, that`s why I let 5 months to pass.

    Bonjour JovanaV,

    Merci pour votre aide. Je suis un utilisateur de Nitrobetting presque depuis le début et mon compte est vérifié. J'ai effectué plusieurs retraits sans problème, le dernier remonte à exactement un an, le 5 septembre 2024. J'ai contacté le support en direct à plusieurs reprises, et la réponse était toujours la même : « Le service financier va me contacter. » Cela n'est jamais arrivé. Je ne connaissais pas LCB auparavant, c'est pourquoi j'ai attendu cinq mois.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear dylanstritch666 and Anccik,

    We have contacted the casino rep and requested further explanation regarding your cases. Please follow this thread for updates.

    Cher dylanstritch666 et Anccik ,

    Nous avons contacté le représentant du casino et demandé des explications complémentaires concernant vos cas. Veuillez suivre ce fil de discussion pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Now, I'm over 7 months without payment. 

    Maintenant, cela fait plus de 7 mois que je n'ai pas été payé.

  • Original Anglais Traduction Français
    njanjam wrote:
    MrWill wrote:

    Whoaaa.... I knew nitro was slow but gave them props for at least paying people out.

    I just got the below message from them this should concern everyone.

    In short, while I have been playing on nitro, they are stealing my balance because i haven't deposited in over 6 months.

    Ironic because given the 3 month delays on previous payouts. There was little chance for any type of turnover of funds as the book quickly dropped to my least played book.

    -------------------

    Thank you for your recent withdrawal request. After a careful review of your account by our Processing Manager, we regret to inform you that your payout cannot be processed.

    As outlined in the rules stated on our website:

    An account is considered dormant if there has been no activity for six (6) consecutive months.

    Any account that has not made a deposit within a six-month period will also be considered dormant. This always considered in case by case bases.

    In your case, our records show that your last deposit was made in June 2023 for 10 mBTC. Since that time, although you continued playing, you have not made any further deposits. During this period, we have already processed and paid out a total of 200 mBTC to your account.

    Based on the Dormant Accounts Policy, the Company will only honor the amount of your previous deposits. Any winnings accumulated during the period of dormancy are subject to seizure. Deposits will be refunded at their original cryptocurrency value at the time of deposit, without adjustment for any increase in cryptocurrency value.

    We appreciate your understanding.

    Best Regards
    Russell P

    Hi MrWill,

    We understand your frustration, and we are sorry the outcome was not what you had hoped for.

    Since the casino’s decision is based on a rule clearly outlined in their Terms & Conditions, there is nothing further we can do from our side. We will therefore need to close this complaint and mark it as RESOLVED, as your deposits will be refunded.

    Thank you.

    Hello, Does it matter if the rule was introduced after my withdrawal request?  

    njanjam a écrit :
    MrWill a écrit :

    Whoaaa... Je savais que Nitro était lent, mais je leur ai donné des accessoires pour au moins payer les gens.

    Je viens de recevoir le message ci-dessous de leur part, cela devrait concerner tout le monde.

    En bref, pendant que je jouais sur Nitro, ils volent mon solde parce que je n'ai pas déposé depuis plus de 6 mois.

    C'est ironique, car compte tenu des retards de trois mois sur les versements précédents, les chances de rotation des fonds étaient faibles, car le livre est rapidement devenu mon livre le moins joué.

    -------------------

    Merci pour votre récente demande de retrait. Après un examen attentif de votre compte par notre responsable du traitement, nous avons le regret de vous informer que votre retrait ne peut être traité.

    Comme indiqué dans les règles énoncées sur notre site Web :

    Un compte est considéré comme inactif s'il n'y a eu aucune activité pendant six (6) mois consécutifs.

    Tout compte n'ayant effectué aucun dépôt dans les six mois sera également considéré comme inactif. Cette situation est toujours étudiée au cas par cas.

    Dans votre cas, nos archives indiquent que votre dernier dépôt a été effectué en juin 2023, pour un montant de 10 mBTC. Depuis, bien que vous ayez continué à jouer, vous n'avez effectué aucun autre dépôt. Durant cette période, nous avons déjà traité et versé un total de 200 mBTC sur votre compte.

    Conformément à la Politique relative aux comptes inactifs, la Société honorera uniquement le montant de vos dépôts précédents. Tout gain accumulé pendant la période d'inactivité est susceptible d'être saisi. Les dépôts seront remboursés à leur valeur initiale en cryptomonnaie au moment du dépôt, sans ajustement pour tenir compte de la hausse de la valeur de la cryptomonnaie.

    Nous apprécions votre compréhension.

    Cordialement
    Russell P

    Bonjour Monsieur Will,

    Nous comprenons votre frustration et nous sommes désolés que le résultat n’ait pas été celui que vous espériez.

    La décision du casino étant basée sur une règle clairement définie dans ses Conditions générales, nous ne pouvons plus rien faire de notre côté. Nous devons donc clôturer cette réclamation et la marquer comme RÉSOLUE, et vos dépôts seront remboursés.

    Merci.

    Bonjour, Est-ce important si la règle a été introduite après ma demande de retrait ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi MrWill,

    We understand your concern, but according to their Terms and Conditions, they reserve the right to make changes at any time.

    From their Terms and Conditions: 

    Nitrobetting may revise these terms of use for its web site at any time without notice. By using this web site you are agreeing to be bound by the then current version of these Terms and Conditions of Use.

    Also, in their Rules and Regulations, it is clearly stated: 

    All rules, regulations, and payouts listed are subject to change and revision without prior notice by Nitrobetting management.

    So, unfortunately, the casino is allowed to update or change its Terms and Conditions without prior announcement.

    Bonjour MrWill ,

    Nous comprenons votre inquiétude, mais conformément à leurs conditions générales, ils se réservent le droit d'apporter des modifications à tout moment.

    D'après leurs conditions générales :

    Nitrobetting se réserve le droit de modifier les présentes conditions d'utilisation de son site web à tout moment et sans préavis. En utilisant ce site web, vous acceptez d'être lié par la version en vigueur des présentes conditions générales d'utilisation.

    De plus, dans leurs règles et règlements, il est clairement indiqué :

    Toutes les règles, réglementations et paiements répertoriés sont susceptibles d'être modifiés et révisés sans préavis par la direction de Nitrobetting.

    Malheureusement, le casino est autorisé à mettre à jour ou à modifier ses conditions générales sans annonce préalable.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello,

    I made a withdrawal request of 40 mBTC on 6th of February 2025, which is still pending. It's been over 7 months. I've lost count how many times I've contacted customer support regarding this and the answer is always something like: we will forward this to the processing team, this will be escalated, the withdrawal is under review etc. but to no avail.

    I have received no updates on this, no additional information has been asked from me to advance the payment, nothing. I have been willing to provide any information but they have not asked any.

    Only today was I able to find information about LCB and write my concerns here. Waiting for 7 months for a payment is unacceptable.

    Bonjour,

    J'ai effectué une demande de retrait de 40 mBTC le 6 février 2025, et elle est toujours en attente. Cela fait plus de 7 mois. Je ne compte plus le nombre de fois où j'ai contacté le service client à ce sujet, et la réponse est toujours du genre : nous allons transmettre ce dossier à l'équipe de traitement, le dossier sera transmis à un échelon supérieur, le retrait est en cours d'examen, etc., mais en vain.

    Je n'ai reçu aucune mise à jour à ce sujet, aucune information supplémentaire ne m'a été demandée pour avancer le paiement, rien. J'étais disposé à fournir des informations, mais on ne m'en a pas demandé.

    Ce n'est qu'aujourd'hui que j'ai pu trouver des informations sur la LCB et exprimer mes inquiétudes ici. Attendre sept mois pour un paiement est inacceptable.

  • Original Anglais Traduction Français

    @njanjam Any chance its possible to follow up again with the nitro team? I had been waiting for a withdrawal since Feb, and not much to update from me - last time I think their rep had told you that they'll contact me. But still no answers from nitro staff when I followed up with them a few weeks back, and last week again / and no email to contact me either. Thanks!

    @njanjam Serait-il possible de recontacter l'équipe Nitro ? J'attendais un retrait depuis février et je n'avais pas beaucoup de nouvelles. La dernière fois, je crois que leur représentant vous avait dit qu'ils me recontacteraient. Mais toujours pas de réponse de l'équipe Nitro lorsque je les ai contactés il y a quelques semaines, et la semaine dernière encore, et aucun e-mail pour me contacter non plus. Merci !

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi stokper,

    Thank you for taking the time to share your experience with the LCB members, and we are sorry to hear about your negative experience. 

    If you would like, you can send us your casino username via private message so we can reach out to the casino rep and see if they are willing to provide any further insight or assistance regarding your case.

    Salut stokper ,

    Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec les membres du LCB, et nous sommes désolés d'apprendre votre expérience négative.

    Si vous le souhaitez, vous pouvez nous envoyer votre nom d'utilisateur de casino par message privé afin que nous puissions contacter le représentant du casino et voir s'il est prêt à fournir des informations ou une assistance supplémentaires concernant votre cas.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi jackwhat,

    Be assured that we regularly send updates to the casino rep and request feedback. We are still waiting for any response.

    Salut jackwhat ,

    Soyez assurés que nous envoyons régulièrement des mises à jour au représentant du casino et sollicitons vos commentaires. Nous attendons toujours votre réponse.

  • Original Anglais Traduction Français

    I'm user NIT****. I submitted for a withdrawal of 6.5 mBTC. I've been using Nitro for many years with absolutely no problems until now. I've contacted Nitrogen's customer support multiple times and keep getting the same response. I would just like to receive my withdrawal funds please. 

    Je suis l'utilisateur NIT****. J'ai demandé un retrait de 6,5 mBTC. J'utilise Nitro depuis de nombreuses années sans aucun problème jusqu'à présent. J'ai contacté le service client de Nitrogen à plusieurs reprises et je reçois toujours la même réponse. Je souhaite simplement recevoir les fonds de mon retrait, s'il vous plaît.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi NIT7934,

    Thanks for sending your account details. We have forwarded them to the casino rep.

    Once they reply, we will let you know here on the thread.

    Salut NIT7934 ,

    Merci d'avoir envoyé vos informations de compte. Nous les avons transmises au représentant du casino.

    Une fois qu'ils auront répondu, nous vous le ferons savoir ici sur le fil.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello

    Did nitrobetting provide any reply regarding my case? My withdrawal still did not get processed yet.

    Bonjour

    Nitrobet a-t-il répondu à mon problème ? Mon retrait n'a toujours pas été traité.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi dylanstritch666,

    Thank you for reaching out to us. Unfortunately, we didn't receive any updates on your case.

    Be assured that we regularly send reminders to the casino rep and request feedback. We are still waiting for any response.

    Salut dylanstritch666 ,

    Merci de nous avoir contactés. Malheureusement, nous n'avons reçu aucune nouvelle concernant votre dossier.

    Soyez assurés que nous envoyons régulièrement des rappels au représentant du casino pour solliciter son avis. Nous attendons toujours sa réponse.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Nitrobetting,

    I've been waiting for my withdrawal since the 3rd of July, it's been 3 months waiting for a 35 mbtc withdrawal.

    I would love an update on my case.

    ID: NIT**

    Best Regards.

    Bonjour Nitrobetting,

    J'attends mon retrait depuis le 3 juillet, cela fait 3 mois que j'attends un retrait de 35 mbtc.

    J'aimerais avoir des nouvelles de mon cas.

    ID : NIT**

    Cordialement.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Josh Reku.

    Thank you for sending us your casino username. Your complaint, along with your casino credits, has been forwarded to the casino rep.

    As soon as we have an update, we will let you know here in this thread.

    Salut Josh Reku .

    Merci de nous avoir envoyé votre nom d'utilisateur de casino. Votre réclamation, ainsi que vos crédits de casino, ont été transmises au représentant du casino.

    Dès que nous aurons une mise à jour, nous vous le ferons savoir ici dans ce fil.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello

    Unfortunately, I have to share my negative experience, as do many other Nitrobetting players. They don't pay my winnings for over two months, and in a few days it will be three. My ID is NIT** and withdrawal of 44.07 mBTC was requested on 1st July 2025. When I ask them about it, they can't even give me any date when it will be processed. Two months ago, I posted a complaint about them on other site, but it didn't help, and nothing has changed since then.

    Can I get your support in my case?

    Best Regards.

    Bonjour

    Malheureusement, je dois partager mon expérience négative, comme beaucoup d'autres joueurs de Nitrobetting. Ils ne m'ont pas versé mes gains depuis plus de deux mois, et dans quelques jours, cela fera trois. Mon identifiant est NIT** et un retrait de 44,07 mBTC a été demandé le 1er juillet 2025. Lorsque je les interroge à ce sujet, ils ne peuvent même pas me donner de date de traitement. Il y a deux mois, j'ai déposé une plainte à leur sujet sur un autre site, mais cela n'a rien changé et rien n'a changé depuis.

    Puis-je bénéficier de votre soutien dans mon cas ?

    Cordialement.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi georgigoergi7777,

    Thank you for sharing your experience with us. As you can see in our thread, and as reflected by the casino being on our Warning List, this is exactly why:

    Nitrobetting Casino has been placed on LCB's Warning List due to numerous ongoing player complaints about delayed withdrawals, often paid in irregular installments, with players waiting months and facing inconsistent payment schedules. Despite multiple follow-ups, the casino has failed to provide timely updates or resolutions.

    The casino rep occasionally contacts us with updates, but we cannot guarantee when we will receive new information. We will forward your username to them, and if we get any updates, we will let you know.

    Salut georgigoergi7777 ,

    Merci d'avoir partagé votre expérience avec nous. Comme vous pouvez le constater dans notre discussion, et comme l'indique la présence du casino sur notre liste d'avertissement, voici exactement la raison :

    Le casino Nitrobetting a été placé sur la liste d'avertissement de la LCB en raison de nombreuses plaintes persistantes de joueurs concernant des retraits retardés, souvent effectués en versements irréguliers, avec des attentes de plusieurs mois et des échéanciers de paiement irréguliers. Malgré de multiples relances, le casino n'a pas fourni de mises à jour ni de résolutions rapides.

    Le représentant du casino nous contacte occasionnellement pour nous informer des dernières nouvelles, mais nous ne pouvons garantir la date de réception de ces informations. Nous lui transmettrons votre nom d'utilisateur et, si nous recevons des mises à jour, nous vous en informerons.

    1.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello LCB Support Team,

    I've been a NitrogenBetting user for years, but having significant difficulty making withdrawls.

    Most recently, I requested to withdrawl 30MBT on 16 September 2025 and it's status is still "Requested".  My account is verified, this is not my first withdrawl request at NitroBetting and I have contacted the support team, but they just say that they will leave a note for the cashier team.

    Can you please help me out with this and/or engage with the NitrogenSports team?  Any help would be greatly appreciated; thank you!

     



     

    Bonjour l'équipe d'assistance LCB,

    Je suis un utilisateur de NitrogenBetting depuis des années, mais j'ai beaucoup de difficultés à effectuer des retraits.

    J'ai récemment demandé un retrait de 30 MBT le 16 septembre 2025, et le statut est toujours « Demandé ». Mon compte est vérifié, ce n'est pas ma première demande de retrait sur NitroBetting et j'ai contacté l'équipe d'assistance, mais ils m'ont simplement indiqué qu'ils laisseraient un message à la caisse.

    Pourriez-vous m'aider et/ou contacter l'équipe NitrogenSports ? Toute aide serait grandement appréciée ; merci !



  • Original Anglais Traduction Français

    Hi jwnewm,

    Thank you for sharing your experience with us. As you can see in our thread, and as reflected by the casino being on our Warning List, this is exactly why:

    Nitrobetting Casino has been placed on LCB's Warning List due to numerous ongoing player complaints about delayed withdrawals, often paid in irregular installments, with players waiting months and facing inconsistent payment schedules. Despite multiple follow-ups, the casino has failed to provide timely updates or resolutions.

    The casino rep occasionally contacts us with updates, but we cannot guarantee when we will receive new information. You can send us your casino username via private message, and we will forward it to the casino rep.

    Salut jwnewm ,

    Merci d'avoir partagé votre expérience avec nous. Comme vous pouvez le constater dans notre discussion, et comme l'indique la présence du casino sur notre liste d'avertissement, voici exactement la raison :

    Le casino Nitrobetting a été placé sur la liste d'avertissement de la LCB en raison de nombreuses plaintes persistantes de joueurs concernant des retraits retardés, souvent effectués en versements irréguliers, avec des attentes de plusieurs mois et des échéanciers de paiement irréguliers. Malgré de multiples relances, le casino n'a pas fourni de mises à jour ni de résolutions rapides.

    Le représentant du casino nous contacte occasionnellement pour nous informer des dernières nouvelles, mais nous ne pouvons garantir la date de réception de ces informations. Vous pouvez nous envoyer votre nom d'utilisateur par message privé ; nous le transmettrons au représentant du casino.

    1.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you Njanjam, I just sent you a private message.

    Merci Njanjam, je viens de t'envoyer un message privé.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi jwnewm,

    Thanks for sending your account details. We have forwarded them to the casino rep. Once they reply, we will let you know here on the thread.

    Salut jwnewm ,

    Merci d'avoir envoyé vos informations de compte. Nous les avons transmises au représentant du casino. Dès qu'il vous aura répondu, nous vous en informerons ici dans le fil de discussion.

  • Original Anglais Traduction Français

    Yesterday my withdrawal requests were canceled after 4+ months of waiting. I don't know the reason yet as I can't reach them in their live-chat.
    So now I'm waiting response on my e-mail about this situation. I'll keep you updated.

    Hier, mes demandes de retrait ont été annulées après plus de quatre mois d'attente. Je n'en connais pas encore la raison, car je ne peux pas les joindre via leur chat en direct.
    J'attends donc une réponse à mon courriel concernant cette situation. Je vous tiendrai au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Maricrislucan,

    We are truly sorry to hear that. Unfortunately, we have not received any updates from the casino rep in a while, but we will send your casino credits again to check your account.

    Please keep us updated on your case.

    Salut Maricrislucan ,

    Nous sommes sincèrement désolés de l'apprendre. Malheureusement, nous n'avons pas reçu de nouvelles du représentant du casino depuis un certain temps, mais nous allons vous renvoyer vos crédits casino pour vérifier votre compte.

    Veuillez nous tenir au courant de l'évolution de votre dossier.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello I just noticed that my withdrawal of 57mbtc got also rejected 2 days ago, the transaction is not pending anymore but the amount did not return to my balance due rejection.

    Withdrawal got rejected without any notification and balance remains 0.0mbtc, very weird. live support is disabled for me right now

     

    Bonjour, je viens de remarquer que mon retrait de 57mbtc a également été rejeté il y a 2 jours, la transaction n'est plus en attente mais le montant n'est pas revenu sur mon solde en raison du rejet.

    Le retrait a été rejeté sans aucune notification et le solde reste à 0,0 Mbit/s, très étrange. Le support en direct est désactivé pour moi en ce moment.

  • Original Anglais Traduction Français
    dylanstritch666 wrote:

    Hello I just noticed that my withdrawal of 57mbtc got also rejected 2 days ago, the transaction is not pending anymore but the amount did not return to my balance due rejection.

    Withdrawal got rejected without any notification and balance remains 0.0mbtc, very weird. live support is disabled for me right now

     

    Live chat is disabled for all users now.
    "We are currently performing some system maintenance and that has affected the live chat channel; we expect to have it back up and running this week, in the meantime feel free to email us for assistance."


    That was their reply about withdrawal rejection: "We completely understand how frustrating this situation must be, and we agree that it does not look fair from your perspective. Unfortunately, this issue affected several customers due to the maintenance, and your request was unintentionally canceled along with others."

    I didn't have problems with money return to balance. I requested new withdrawal. Waiting...

    dylanstritch666 a écrit :

    Bonjour, je viens de remarquer que mon retrait de 57mbtc a également été rejeté il y a 2 jours, la transaction n'est plus en attente mais le montant n'est pas revenu sur mon solde en raison du rejet.

    Le retrait a été rejeté sans aucune notification et le solde reste à 0,0 Mbit/s, très étrange. Le support en direct est désactivé pour moi en ce moment.

    Le chat en direct est désormais désactivé pour tous les utilisateurs.
    « Nous effectuons actuellement une maintenance du système et cela a affecté le canal de chat en direct ; nous prévoyons de le remettre en service cette semaine. En attendant, n'hésitez pas à nous envoyer un e-mail pour obtenir de l'aide. »


    Voici leur réponse concernant le refus de retrait : « Nous comprenons parfaitement la frustration que cette situation peut engendrer et nous sommes d'accord qu'elle vous paraît injuste. Malheureusement, ce problème a affecté plusieurs clients en raison de la maintenance, et votre demande a été involontairement annulée, comme d'autres. »

    Je n'ai pas eu de problème de remboursement. J'ai demandé un nouveau retrait. En attente…

  • Original Anglais Traduction Français

    Nitro also cancelled my 35mBTC withdrawl request...  I currently have 85mBTC held up I'm trying to withdraw..  I just submitted a withdraw request for just 5mBTC to see if that goes through.  Such a bummer.

    Nitro a également annulé ma demande de retrait de 35 mBTC. J'ai actuellement 85 mBTC bloqués et j'essaie de retirer. Je viens de soumettre une demande de retrait de seulement 5 mBTC pour voir si elle aboutit. Quel dommage !

  • Original Anglais Traduction Français

    My withdrawal was rejected also 3 days ago, and the amount did not return to my balance due rejection. Sama case as dylanstritch666.

    Mon retrait a également été rejeté il y a trois jours et le montant n'a pas été reversé sur mon solde suite au rejet. Même cas que dylanstritch666.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear members,

    We have already informed the casino representative about the issue; however, unfortunately, we haven’t received any explanation or update from them so far.

    As soon as we do, we’ll make sure to share their response with you right away.

    Thank you for your understanding.

    Chers membres,

    Nous avons déjà informé le représentant du casino du problème ; cependant, malheureusement, nous n'avons reçu aucune explication ni mise à jour de leur part jusqu'à présent.

    Dès que nous le ferons, nous nous assurerons de partager immédiatement leur réponse avec vous.

    Merci pour votre compréhension.

  • Original Anglais Traduction Français

    Has anyone made any progress on their withdrawals? When was the last time anyone got paid? I know we're all super frustrated, but it's important that we keep comments as frequent and constructive as possible and not lose hope. At this point, I would be happy if they made small installment payments to help restore credibility while maintaining liquidity. Thoughts?

    Quelqu'un a-t-il progressé dans ses retraits ? À quand remonte le dernier paiement ? Je sais que nous sommes tous très frustrés, mais il est important de laisser des commentaires aussi fréquents et constructifs que possible et de ne pas perdre espoir. À ce stade, je serais ravi qu'ils effectuent de petits versements pour restaurer leur crédibilité tout en préservant leurs liquidités. Qu'en pensez-vous ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Few days ago my withdrawal also got cancelled, had to contact live support so they add the mbtcs to my balance again. 35 mbtcs and 4 months of waiting 

     

    NIT232827

    Il y a quelques jours, mon retrait a également été annulé, j'ai dû contacter le support en direct pour qu'ils ajoutent à nouveau les MBTCS à mon solde. 35 MBTCS et 4 mois d'attente

    NIT232827

  • Original Anglais Traduction Français

    I would love the opportunity to speak with the management at Nitrobetting to see what can be done to help. Has anyone been able to successfully receive any withdrawals recently?

    J'aimerais avoir l'occasion de discuter avec la direction de Nitrobetting pour voir ce qui peut être fait pour vous aider. Quelqu'un a-t-il réussi à recevoir des retraits récemment ?

  • Original Anglais Traduction Français

    I have had zero progress on my withdrawls...  I had a 35 mBTC withdrawl cancelled, and now I'm still waiting on just a 5mBTC withdrawl request.  I'm hopeful I'll eventually get my BTC out of Nitro, but still frustrating.

    Mes retraits n'ont pas progressé… J'ai eu un retrait de 35 mBTC annulé, et maintenant j'attends toujours une demande de retrait de 5 mBTC. J'espère pouvoir enfin récupérer mes BTC de Nitro, mais c'est toujours frustrant.

  • Original Anglais Traduction Français
    dougcrab wrote:

    I would love the opportunity to speak with the management at Nitrobetting to see what can be done to help. Has anyone been able to successfully receive any withdrawals recently?

    I guess, they can't afford to pay old clients at all

    dougcrab a écrit :

    J'aimerais avoir l'occasion de discuter avec la direction de Nitrobetting pour voir ce qui peut être fait pour vous aider. Quelqu'un a-t-il réussi à recevoir des retraits récemment ?

    Je suppose qu'ils ne peuvent pas du tout se permettre de payer leurs anciens clients.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey, currently experiencing the same issue as most people here. Got 43mBTC stuck on nitrobetting.eu for close to 2 weeks now. Customer service simply keeps telling me that the withdrawal is in queue but nothings actually going to happen. Gonna assume the money is lost but any help is appreciated.

    Salut, je rencontre actuellement le même problème que la plupart des gens ici. J'ai 43 mBTC bloqués sur nitrobtting.eu depuis près de deux semaines. Le service client me dit sans cesse que le retrait est en attente, mais rien ne se passe. Je suppose que l'argent est perdu, mais toute aide est la bienvenue.

  • Original Anglais Traduction Français

    For what its worth... I have ~85 mBTC in my Nitro Account... I tried withdrawing 30 mBTC about 6 weeks ago, which they canceled and returned.  So I tried withdrawing a small ammount (5 mBTC), which was approved.  I just requested to withdraw another 10 mBTC to see if that will get approved, but a little relieved to see they at least approved a small withdraw.

    Pour ce que ça vaut… J'ai environ 85 mBTC sur mon compte Nitro. J'ai essayé de retirer 30 mBTC il y a environ six semaines, mais ils ont annulé et remboursé ma commande. J'ai donc essayé de retirer une petite somme (5 mBTC), qui a été approuvée. J'ai juste demandé un retrait supplémentaire de 10 mBTC pour voir si cela sera approuvé, mais je suis un peu soulagé de voir qu'ils ont au moins approuvé un petit retrait.

  • Original Anglais Traduction Français
    jwnewm wrote:

    For what its worth... I have ~85 mBTC in my Nitro Account... I tried withdrawing 30 mBTC about 6 weeks ago, which they canceled and returned.  So I tried withdrawing a small ammount (5 mBTC), which was approved.  I just requested to withdraw another 10 mBTC to see if that will get approved, but a little relieved to see they at least approved a small withdraw.

     

    How long did it take you to withdraw the 5mbtc?

    jwnewm a écrit :

    Pour ce que ça vaut… J'ai environ 85 mBTC sur mon compte Nitro. J'ai essayé de retirer 30 mBTC il y a environ six semaines, mais ils ont annulé et remboursé ma commande. J'ai donc essayé de retirer une petite somme (5 mBTC), qui a été approuvée. J'ai juste demandé un retrait supplémentaire de 10 mBTC pour voir si cela sera approuvé, mais je suis un peu soulagé de voir qu'ils ont au moins approuvé un petit retrait.

    Combien de temps vous a-t-il fallu pour retirer les 5mbtc ?

  • Original Anglais Traduction Français
    jwnewm wrote:

    For what its worth... I have ~85 mBTC in my Nitro Account... I tried withdrawing 30 mBTC about 6 weeks ago, which they canceled and returned.  So I tried withdrawing a small ammount (5 mBTC), which was approved.  I just requested to withdraw another 10 mBTC to see if that will get approved, but a little relieved to see they at least approved a small withdraw.

    Hello, did you receive your 10 mbtc withdrawal?

    jwnewm a écrit :

    Pour info… J'ai environ 85 mBTC sur mon compte Nitro… J'ai tenté un retrait de 30 mBTC il y a environ six semaines, mais il a été annulé et remboursé. J'ai donc essayé de retirer une petite somme (5 mBTC), qui a été approuvée. Je viens de faire une nouvelle demande de retrait de 10 mBTC pour voir si elle sera acceptée, mais je suis soulagé de voir qu'ils ont au moins autorisé un petit retrait.

    Bonjour, avez-vous reçu votre retrait de 10 MBTC ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Nitro has not yet approved my 10 mBTC withdraw..  its been 8 days.    :I

    Nitro n'a toujours pas approuvé mon retrait de 10 mBTC... ça fait 8 jours. :I

  • Original Anglais Traduction Français

    Same for me, waiting already a month since I made new request after their "magic" cancelation and still no payment.
    4 months of waiting in my case for 44mbtc
    They are fraud, I don't think so they will ever pay.

    Même chose pour moi, j'attends depuis un mois déjà, depuis ma nouvelle demande suite à leur annulation « magique », et je n'ai toujours pas été payé.
    Dans mon cas, j'ai attendu 4 mois pour recevoir 44 mbtc.
    Ce sont des escrocs, je ne pense pas qu'ils paieront un jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    I tried withdrawing my 70mbtc. After lengthy discussions, completely refused.

    Basically told "you've withdrawn too much already.  you can continue playing if you like but no further withdrawals are allowed on this account".

    Nitrogen are a complete scam.  They're not even trying to hide it and that they are just thieves.

     

    J'ai tenté de retirer mes 70 mbtc. Après de longues discussions, ils ont catégoriquement refusé.

    En gros, on m'a dit : « Vous avez déjà retiré trop d'argent. Vous pouvez continuer à jouer si vous le souhaitez, mais aucun autre retrait n'est autorisé sur ce compte. »

    L'azote, c'est une arnaque pure et simple. Ils ne s'en cachent même pas, ce sont de vrais voleurs.

  • Original Anglais Traduction Français

    I received an email from their Security Team about a “potential connection with another account”, "As part of our routine security review" and they asked me to clarify my relationship with it. I replied right away, but I haven’t received any confirmation or response from them — it’s been silent for 18 days now. My transactions are on hold in the meantime. Although I had already been waiting for probably five months for my withdrawal. Appear to be yet another scheme to delay the withdrawal of funds
    Has anyone dealt with this at Nitrobetting before?

    J'ai reçu un courriel de leur équipe de sécurité concernant un « lien potentiel avec un autre compte », « dans le cadre de notre vérification de sécurité de routine », et ils m'ont demandé de clarifier ma relation avec ce compte. J'ai répondu immédiatement, mais je n'ai reçu aucune confirmation ni réponse de leur part ; cela fait maintenant 18 jours que je suis sans nouvelles. Mes transactions sont bloquées. Pourtant, j'attends déjà mon retrait depuis environ cinq mois. Il semble s'agir d'une nouvelle manœuvre pour retarder le retrait des fonds.
    Quelqu'un a-t-il déjà eu affaire à ça chez Nitrobetting ?

  • Original Anglais Traduction Français
    Sportspunter wrote:

    I tried withdrawing my 70mbtc. After lengthy discussions, completely refused.

    Basically told "you've withdrawn too much already.  you can continue playing if you like but no further withdrawals are allowed on this account".

    Nitrogen are a complete scam.  They're not even trying to hide it and that they are just thieves.

     

    That's really crazy

    Sportspunter a écrit :

    J'ai tenté de retirer mes 70 mbtc. Après de longues discussions, ils ont catégoriquement refusé.

    En gros, on m'a dit : « Vous avez déjà retiré trop d'argent. Vous pouvez continuer à jouer si vous le souhaitez, mais aucun autre retrait n'est autorisé sur ce compte. »

    L'azote, c'est une arnaque pure et simple. Ils ne s'en cachent même pas, ce sont de vrais voleurs.

    C'est vraiment dingue

  • Original Anglais Traduction Français

    I put in a 20mb withdrawal request with nitrobetting on 4/11, it was set as approved by merchant and the funds removed from my account, but the payment has been stalled and I keep getting told that they are just following routine steps to process the payment but there’s been no reach out on their side for kyc items and the responses seem ai generated.

    Montant contesté: 2000$

    Casino: Nitrobetting Casino

    Cas #: 3735

    J'ai effectué une demande de retrait de 20 Mo auprès de NitroBetting le 11 avril. Elle a été approuvée par le commerçant et les fonds ont été retirés de mon compte, mais le paiement est bloqué. On me dit sans cesse qu'ils suivent simplement les procédures habituelles pour traiter le paiement, mais ils ne m'ont contacté pour aucune vérification d'identité et leurs réponses semblent automatisées.

    Montant contesté: 2000$

    Casino: Nitrobetting Casino

    Cas #: 3735

    Soumis via le formulaire de plainte LCB

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