why doesn't the representative answer,casino does not pay money to their players,accused of all sins and the proof cannot be provided.please downgrade this casino on the forum
Support et fil de plainte du casino Oshi Bitcoin
- Créé par
- OshiCasino
- Représentant du casino 93
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
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18 2.69 Kil y a environ 2 mois
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- Répondu par
- bars55
- à Sep 09, 20, 10:43:11 AM
- Newbie 5
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
-
- Répondu par
- Sydney
- à Sep 09, 20, 01:30:13 PM
- Almighty Member 14944
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello bars55,
We've sent another reminder email to the Casino Representative. We usually get a reply from them within a couple of days, so hopefully, they'll reply to this complaint soon.
Bonjour bars55,
Nous avons envoyé un autre e-mail de rappel au représentant du casino. Nous recevons généralement une réponse de leur part dans quelques jours, alors j'espère qu'ils répondront bientôt à cette plainte.
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- Répondu par
- Sydney
- à Sep 11, 20, 04:41:08 AM
- Almighty Member 14944
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello bars55,
We've received evidence from the casino showing that you created duplicate accounts at the casino. As you already know, this is not permitted and we consider this case closed.
Bonjour bars55,
Nous avons reçu des preuves du casino montrant que vous avez créé des comptes en double au casino. Comme vous le savez déjà, cela n’est pas autorisé et nous considérons cette affaire close.
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- Répondu par
- 4uzhoi34
- à Sep 27, 20, 07:54:17 AM
- Jr. Member 56
- actif la dernière fois il y a environ 19 jours
Sydney wrote:
Hello 4uzhoi34,
We've received the evidence from the casino showing that you created two accounts from the same IP address. Since this is against the casino's T&C's, there's nothing more we can do to help you.
Hello! I was withdrawn my winnings.
Sidney a écrit :Bonjour 4uzhoi34,
Nous avons reçu la preuve du casino montrant que vous avez créé deux comptes à partir de la même adresse IP. Puisque cela est contraire aux conditions générales du casino, nous ne pouvons rien faire de plus pour vous aider.
Bonjour! On m'a retiré mes gains.
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- Répondu par
- Sydney
- à Oct 29, 20, 02:52:24 PM
- Almighty Member 14944
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello HokeyPokey.
Please private message me your casino username and we're going to ask the Casino Representative to check what's going on with your withdrawal.
Bonjour HokeyPokey.
Veuillez m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino et nous allons demander au représentant du casino de vérifier ce qui se passe avec votre retrait.
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- Répondu par
- JennJennca
- à Feb 04, 21, 08:09:47 PM
- Full Member 133
- actif la dernière fois il y a environ 8 heures
A few months ago I accidentally cashed out thinking I didnt have any wager left.
The system instantly banned me and claimed abuse and now totally bonus banned and everything.
I have been trying to get help but lice chat just tells me too bad nothing they can do.
So I am banned for life because of a mistake where I tried to withdraw like $30 lol ??????????
Il y a quelques mois, j'ai accidentellement encaissé en pensant qu'il ne me restait plus aucune mise.
Le système m'a instantanément banni et a revendiqué un abus et maintenant totalement banni des bonus et tout.
J'ai essayé d'obtenir de l'aide, mais le chat sur les poux me dit simplement qu'ils ne peuvent rien faire.
Je suis donc banni à vie à cause d'une erreur où j'ai essayé de retirer environ 30 $ mdr ??????????
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- Répondu par
- MelissaN
- à Feb 05, 21, 03:12:00 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi WilliamDafoe,
Do you want to provide us with your casino username so we can get in touch with the casino rep and ask to look into your account?
Bonjour WilliamDafoe,
Souhaitez-vous nous fournir votre nom d'utilisateur de casino afin que nous puissions entrer en contact avec le représentant du casino et lui demander d'examiner votre compte ?
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Feb 05, 21, 03:48:36 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi WilliamDafoe,
Thanks for sending the account details. We notified the casino rep. Keep you updated.
Bonjour WilliamDafoe,
Merci d'avoir envoyé les détails du compte. Nous avons prévenu le représentant du casino. Te tenir au courant.
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- Répondu par
- Slotkampioen777
- à Mar 08, 21, 06:08:35 AM
- Newbie 11
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Hello,
I have been a player from oishi for a long time always satisfied and happy.
Until I won 2200 euro, I always lost all my deposits. Then I won and they won't pay me. This was years back I didn't know LCB forum had such a good back channel support. I am trying to seek justice . They void my winnings on the reason:
-participating in any type of collusion with other players
-providing incorrect registration data
-development of strategies aimed at gaining of unfair winnings
-fraudulent actions against other online casinos or payment providers
- creating two or more accounts
- other types of cheatingThey never SHOWED any proof. They just withhold my balance. Ofcourse I never did this things above. I want to ask if we representive can show LCB forum any proof because there is NON.
Hope nothing happens simulair to other players it has been defestating and a nightmare for me back then.
Bonjour,
Je suis un joueur d'Oishi depuis longtemps, toujours satisfait et heureux.
Jusqu'à ce que je gagne 2 200 euros, je perdais toujours tous mes dépôts. Ensuite, j'ai gagné et ils ne me paieront pas. C'était il y a des années, je ne savais pas que le forum LCB disposait d'un si bon support de canal arrière. J'essaie de demander justice. Ils annulent mes gains pour la raison :
-participer à tout type de collusion avec d'autres acteurs
-fournir des données d'enregistrement incorrectes
-élaboration de stratégies visant à obtenir des gains injustes
-actions frauduleuses contre d'autres casinos en ligne ou fournisseurs de paiement
- créer deux ou plusieurs comptes
- d'autres types de tricherieIls n'ont jamais montré aucune preuve. Ils retiennent simplement mon solde. Bien sûr, je n'ai jamais fait ces choses ci-dessus. Je veux demander si notre représentant peut montrer au forum LCB une preuve car il n'y a PAS.
J'espère que rien n'arrivera simultanément aux autres joueurs, cela a été dévastateur et un cauchemar pour moi à l'époque.
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- Répondu par
- Sydney
- à Mar 08, 21, 06:16:30 AM
- Almighty Member 14944
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello Slotkampioen777,
Could you please private message me your casino username and we're going to ask the Casino Representative to look into this.
Bonjour Slotkampioen777,
Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino et nous allons demander au représentant du casino d'examiner cette question.
-
- Répondu par
- Sydney
- à Mar 08, 21, 06:45:03 AM
- Almighty Member 14944
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello Slotkampioen777,
Thank you for providing us with your account details. We've sent an email to the Casino Representative and asked him to check what happened here. Please keep an eye on this thread for updates.
Bonjour Slotkampioen777,
Merci de nous avoir fourni les détails de votre compte. Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino et lui avons demandé de vérifier ce qui s'est passé ici. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.
-
- Répondu par
- OSHI
- à Mar 11, 21, 09:05:58 AM
- Représentant du casino 13
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello, I my name is Leon, I am a new Casino Representative for Oshi Casino.
Bonjour, je m'appelle Léon, je suis un nouveau représentant de casino pour Oshi Casino.
3.8/ 5
-
- Répondu par
- Sydney
- à Mar 11, 21, 09:13:11 AM
- Almighty Member 14944
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Welcome to the LCB forum, Leon! Thank you for being available to assist our members!
Bienvenue sur le forum LCB, Léon ! Merci d'être disponible pour aider nos membres!
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- Répondu par
- Dzile
- à Mar 11, 21, 09:21:12 AM
- Modérateur 16028
- en ligne
Hi Leon, nice to have you, welcome to LCB forum
Salut Léon, ravi de vous avoir, bienvenue sur le forum LCB
-
- Répondu par
- OSHI
- à Mar 11, 21, 09:22:53 AM
- Représentant du casino 13
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello Slotkampioen777,
by the decision of the administration back then such a decision was made and it cannot be changed.
Thank you for understanding!
Bonjour Slotkampioen777,
par décision de l'administration de l'époque, une telle décision a été prise et elle ne peut pas être modifiée.
Merci de votre compréhension!
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- Répondu par
- Marinna
- à Mar 11, 21, 09:30:20 AM
- Modérateur 1324
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi Leon, welcome to the LCB forum!
Salut Léon, bienvenue sur le forum LCB !
-
- Répondu par
- fredos386
- à Mar 11, 21, 09:44:05 AM
- Hero Member 532
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Slotkampioen777 oh ya something similar and more. They just plain don't think we can win... they just want deposits forever then when we win they go crazy all over findings ways to not pay. Last time i won 2k there similar as you i had to treathen with lawyer as they had removed my win and just paid me like i had played a no deposit like wtf. But i was so tilted they refunded me what was stolen as i was 100% right. It's one of many shits around there through the years. I mean rip 10k+ straight to then win 2k with comps (earned with raw deposits only so cant be no deposit thing at all) and they go crazy trying to steal... always problem. Over and over. I thought if i ripped lots they would leave me alone in the future if i win oh hell fak no.
Not to mention they constantly reset vip status and remove all perks every 6-12 months without warning. Last time i was there i was waiting for my vip weekly cashback on monday, they had a maintenance that day.. popped up with new site and removed AGAIN all vip status so i was told im not a big player enough to receive vip rewards like WTF. So i just excluded.. for life.. and it's whole dama group.. they all fraud .. all of them. Complete bullshit group that turned from decent to a load of wannnabe scammers all over. The list of casinos in dama that fucked me is beyond belief.
So ya.. just dont go back.. its not worth it. Only one was not fucking me up all over (even tho they did a big time early on) was level up but when i went back in nostalgia i had the chat ask me lots of questions and runarround to them tell me... to write email.. they had just fakked my face AGAIN like the dama chats always do.. so i said ty for remindign me why i never should come back here and other dama.. Nah i liked the group cauz they were paying... now its the complete opposite they refuse to pay any wins whatsoever. If they find a loop or whatever they consider to be a chance to scam you they will. But often when it happens its too late you spent alot already not knowing at first bigger win they woud fak you up. Scam group avoid everyone i played them all for years.. gave them all tons of chances.. my friends are same they all been there for years all excluded all across for the exact same reasons... AVOID THEM ALL.
Slotkampioen777 oh ouais, quelque chose de similaire et plus encore. Ils ne pensent tout simplement pas que nous pouvons gagner... ils veulent juste des dépôts pour toujours, puis quand nous gagnons, ils deviennent fous et trouvent des moyens de ne pas payer. La dernière fois, j'ai gagné 2 000 $ là-bas, de la même manière que vous, j'ai dû traiter avec un avocat car ils avaient retiré mon gain et m'avaient juste payé comme si j'avais joué sans dépôt comme wtf. Mais j'étais tellement incliné qu'ils m'ont remboursé ce qui avait été volé car j'avais raison à 100%. C'est l'une des nombreuses conneries qui existent là-bas au fil des années. Je veux dire, déchirez plus de 10 000 $ directement pour ensuite gagner 2 000 $ avec des récompenses (gagnées uniquement avec des dépôts bruts, donc cela ne peut pas être sans dépôt du tout) et ils deviennent fous en essayant de voler... toujours un problème. Encore et encore. Je pensais que si j'en déchirais beaucoup, ils me laisseraient tranquille à l'avenir si je gagnais, oh putain, putain, non.
Sans oublier qu'ils réinitialisent constamment le statut VIP et suppriment tous les avantages tous les 6 à 12 mois sans avertissement. La dernière fois que j'étais là-bas, j'attendais mon cashback hebdomadaire VIP lundi, ils ont eu une maintenance ce jour-là.. est apparu avec un nouveau site et a ENCORE supprimé tous les statuts VIP, donc on m'a dit que je ne suis pas assez grand joueur pour recevoir des récompenses VIP comme WTF. Donc j'ai juste exclu... à vie... et c'est tout le groupe Dama... ils ont tous fraudé... tous. Un groupe de conneries complet qui est passé de décent à un tas d'escrocs en herbe partout. La liste des casinos de Dama qui m'ont baisé est au-delà de toute croyance.
Alors oui… n'y retournez pas… ça n'en vaut pas la peine. Un seul ne m'a pas foutu en l'air (même s'ils l'ont fait beaucoup au début) mais quand je suis revenu avec nostalgie, j'ai discuté avec moi, je me suis posé plein de questions et j'ai couru vers eux pour me dire... d'écrire email.. ils venaient de me truquer ENCORE le visage comme le font toujours les discussions avec les damas.. alors j'ai dit ty pour m'avoir rappelé pourquoi je ne devrais jamais revenir ici et avec d'autres dames.. Non, j'ai aimé le groupe parce qu'ils payaient... maintenant c'est tout le contraire, ils refusent de payer des gains, quels qu'ils soient. S'ils trouvent une boucle ou tout ce qu'ils considèrent comme une chance de vous arnaquer, ils le feront. Mais souvent, quand cela arrive, il est trop tard, vous avez déjà dépensé beaucoup sans savoir qu'au début, ils vous tromperaient. Groupe d'escroquerie évitez tout le monde, je les ai tous joués pendant des années... leur ai donné des tonnes de chances... mes amis sont les mêmes, ils sont tous là depuis des années, tous exclus partout pour exactement les mêmes raisons... ÉVITEZ-LES TOUS.
-
- Répondu par
- Slotkampioen777
- à Mar 16, 21, 05:08:24 AM
- Newbie 11
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
I not understand what was the reason they void my balance?
Je ne comprends pas quelle est la raison pour laquelle ils ont annulé mon solde ?
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- Répondu par
- Slotkampioen777
- à Mar 16, 21, 05:19:55 AM
- Newbie 11
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
They just replied:
Dear xxx,
According to our Terms & Conditions: "The Casino reserves the right to retain payments, if suspicion or evidence exists of manipulation of the casino system. Criminal charges will be brought against any user or any other person(s) who has/have manipulated the casino system or attempted to do so. The Casino reserves the right to terminate and/or change any games or events being offered on the Website."
Also, you have failed your verification procedure as the document required for verification was not provided. Due to these facts, your winnings have been subtracted.First of all let me copy paste my verification email
"Hi xxx,
Your Oshi Account Is Live!
Great! Your Oshi account has been verified and it's now live.Thanks for going through verification and we hope you really enjoy your time on Oshi.
ThanksOshi Care Team
"
Secondif suspicion or evidence exists of manipulation of the casino system"
Rule such as this will never hold up in the court of law it's outrages that a casino can operate with terms like this. Also back when I played there this rule wasn't in place. Basicly this rule would allow the casino to confiscate every casino balance under "suspicion".
Send the proof to LCB forum to show your customers if you are legit.
It looks straight bias to me. Hopefully LCB forum can help.
Ils ont juste répondu :
Cher xxx,
Selon nos Conditions Générales : "Le Casino se réserve le droit de retenir les paiements, s'il existe des soupçons ou des preuves de manipulation du système du casino. Des poursuites pénales seront portées contre tout utilisateur ou toute autre personne qui a/ont manipulé le système du casino. système de casino ou tenté de le faire. Le Casino se réserve le droit de mettre fin et/ou de modifier tout jeu ou événement proposé sur le site Web.
De plus, vous avez échoué votre procédure de vérification car le document requis pour la vérification n'a pas été fourni. En raison de ces faits, vos gains ont été soustraits.Tout d'abord, permettez-moi de copier-coller mon e-mail de vérification
"Salut xxx,
Votre compte Oshi est actif !
Super! Votre compte Oshi a été vérifié et il est maintenant en ligne.Merci d'avoir effectué la vérification et nous espérons que vous apprécierez vraiment votre temps sur Oshi.
MerciÉquipe de soins Oshi
"
Deuxièmes'il existe des soupçons ou des preuves de manipulation du système du casino"
Une règle comme celle-ci ne tiendra jamais devant les tribunaux. C'est un scandale qu'un casino puisse fonctionner avec des conditions comme celles-ci. De plus, lorsque j'y jouais, cette règle n'était pas en vigueur. Fondamentalement, cette règle permettrait au casino de confisquer chaque solde du casino en cas de « suspicion ».
Envoyez la preuve au forum LCB pour montrer à vos clients si vous êtes légitime.
Cela me semble tout à fait partial. J'espère que le forum LCB pourra vous aider.
-
- Répondu par
- Sydney
- à Mar 16, 21, 05:25:10 AM
- Almighty Member 14944
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello Slotkampioen777,
This issue you had with Oshi Casino happened 4 years ago. We contacted the Casino Representative and she will try to investigate this further and provide us with the evidence if it's possible.
Bonjour Slotkampioen777,
Ce problème que vous avez rencontré avec Oshi Casino s'est produit il y a 4 ans. Nous avons contacté la représentante du casino et elle essaiera d'enquêter plus en profondeur et de nous fournir les preuves si cela est possible.
évalué :3.9/ 5
-
- Répondu par
- OSHI
- à Mar 16, 21, 05:56:16 AM
- Représentant du casino 13
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
We explained everything to you in 2016. The decision was made because there were suspicions on the part of antifraud and bonus abusers. In this case, the casino has the right to do as it sees fit.
Nous vous avons tout expliqué en 2016. La décision a été prise parce qu'il y avait des soupçons de la part des abuseurs de l'antifraude et des bonus. Dans ce cas, le casino a le droit de faire comme bon lui semble.
-
- Répondu par
- Slotkampioen777
- à Mar 16, 21, 06:07:28 AM
- Newbie 11
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
You sent me a wide post of accusastions which you never proofed in any kind of way.
You have this platform to justify your reason which I doubt you can!!
For me and the players it just looks a legit way to not paying whenever the casino is in need in money or just shows fraudelent behaviour. ( like in this situation). You have a clean sheet on the internet. Show it for the players..
Vous m'avez envoyé un large message d'accusations que vous n'avez jamais prouvées d'aucune manière.
Vous disposez de cette plate-forme pour justifier votre raison, ce que je doute que vous puissiez !!
Pour moi et pour les joueurs, cela semble simplement un moyen légitime de ne pas payer chaque fois que le casino a besoin d'argent ou fait simplement preuve d'un comportement frauduleux. (comme dans cette situation). Vous avez une feuille blanche sur Internet. Montrez-le aux joueurs.
-
- Répondu par
- Sydney
- à Mar 16, 21, 06:12:58 AM
- Almighty Member 14944
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello Slotkampioen777,
We've just received evidence from the casino showing the bonus abuse and we consider this case closed. If you don't agree with this decision, you can try to file a complaint with their licensor.
Bonjour Slotkampioen777,
Nous venons de recevoir des preuves du casino démontrant l'abus de bonus et nous considérons cette affaire close. Si vous n'êtes pas d'accord avec cette décision, vous pouvez essayer de déposer une plainte auprès de leur concédant de licence.
-
- Répondu par
- Slotkampioen777
- à Mar 17, 21, 05:49:31 AM
- Newbie 11
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Please show the definition of " bonus abuse" I never broke any terms and condition.
I filed a complaint with there license provider...
Veuillez montrer la définition de « abus de bonus ». Je n'ai jamais enfreint les termes et conditions.
J'ai déposé une plainte auprès de leur fournisseur de licence...
-
- Répondu par
- mettas21
- à Mar 22, 21, 08:23:52 AM
- Newbie 8
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Hello dear forum I registered at Oshi casino through your forum everything was fine before the withdrawal of money,after a withdrawal request they requested verification wrote to send a selfie with a piece of paper and date I did it, after a couple of hours they cancel the withdrawal of money and write that additional documents are needed namely scan of passport and address registration I sent everything all documents are confirmed and I put money on withdrawal again ,and they cancel the withdrawal again now they write that they cannot withdraw me to my bitcoin wallet since the account currency is rubles,I wrote to them that there is evidence from this forum that players were withdrawn money to bitcoin and their accounts were also in rubles also the players sent me a photo of money withdrawals if necessary, I can attach these photos on the forum,the casino contradicts itself some players withdraw to bitcoin others do not what is that supposed to mean,I'm waiting for a representative to solve this problem
mail casino >email removed by moderator Sydney due to privacy reasons<
Bonjour cher forum Je me suis inscrit au casino Oshi via votre forum, tout allait bien avant le retrait de l'argent, après une demande de retrait, ils ont demandé une vérification, ils ont écrit pour envoyer un selfie avec un morceau de papier et la date à laquelle je l'ai fait, après quelques heures, ils ont annulé le retrait d'argent et j'écris que des documents supplémentaires sont nécessaires, à savoir le scan du passeport et l'enregistrement de l'adresse. J'ai tout envoyé, tous les documents sont confirmés et je mets à nouveau de l'argent sur le retrait, et ils annulent à nouveau le retrait, maintenant ils écrivent qu'ils ne peuvent pas me retirer sur mon bitcoin. portefeuille puisque la devise du compte est en roubles, je leur ai écrit qu'il existe des preuves de ce forum que les joueurs ont retiré de l'argent vers Bitcoin et que leurs comptes étaient également en roubles. Les joueurs m'ont également envoyé une photo des retraits d'argent si nécessaire, je peux les joindre photos sur le forum, le casino se contredit certains joueurs se retirent sur bitcoin d'autres ne le font pas qu'est-ce que cela veut dire, j'attends un représentant pour résoudre ce problème
mail casino >e-mail supprimé par le modérateur Sydney pour des raisons de confidentialité<
3.8/ 5
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- Répondu par
- mettas21
- à Mar 22, 21, 11:22:09 AM
- Newbie 8
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
something the casino representative does not answer ,very strange
quelque chose que le représentant du casino ne répond pas, très étrange
-
- Répondu par
- Sydney
- à Mar 22, 21, 11:29:06 AM
- Almighty Member 14944
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello mettas21,
We've sent an email to the Casino Representative and asked him to look into your complaint. Please keep an eye on this thread for updates.
Bonjour mettas21,
Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino et lui avons demandé d'examiner votre plainte. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.
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- Répondu par
- OSHI
- à Mar 23, 21, 04:04:53 AM
- Représentant du casino 13
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello, mettas21, By the decision of the administration, skype verification was requested.
After the verification will be approved, your cashout request will be reviewed accordingly.
Bonjour mettas21, Par décision de l'administration, une vérification skype a été demandée.
Une fois la vérification approuvée, votre demande de retrait sera examinée en conséquence.
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- Répondu par
- mettas21
- à Mar 23, 21, 04:36:41 AM
- Newbie 8
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
good afternoon dear casino representative,firstly, my laptop camera does not work,you can check by phone if not then i will try to find a new laptop to communicate with you
bon après-midi, cher représentant du casino, tout d'abord, la caméra de mon ordinateur portable ne fonctionne pas, vous pouvez vérifier par téléphone, sinon j'essaierai de trouver un nouvel ordinateur portable pour communiquer avec vous.
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- Répondu par
- OSHI
- à Mar 23, 21, 06:39:55 AM
- Représentant du casino 13
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
You can install skype on your phone and go through verification. For more detailed verification instructions - contact our 24/7 support service, please.
Vous pouvez installer Skype sur votre téléphone et procéder à la vérification. Pour des instructions de vérification plus détaillées, veuillez contacter notre service d'assistance 24h/24 et 7j/7.
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- Répondu par
- mettas21
- à Mar 23, 21, 06:55:42 AM
- Newbie 8
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
I contacted your support but they did not answer anything about this they only wrote to write a letter to the mail
J'ai contacté votre support mais ils n'ont rien répondu à ce sujet, ils ont seulement écrit pour écrire une lettre au mail
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- Répondu par
- OSHI
- à Mar 23, 21, 08:18:36 AM
- Représentant du casino 13
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Please, write the letter and follow instructions. Thank you for understanding!
S'il vous plaît, écrivez la lettre et suivez les instructions. Merci de votre compréhension!
-
- Répondu par
- mettas21
- à Mar 23, 21, 01:01:33 PM
- Newbie 8
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Hello dear forum casino representative contacted me via skype asked questions Full name adress, postcode what games did you play at what rates did you play what was the bonus amount how much money is on the balance sheet where do I withdraw money I replied that I have been playing at the casino for three weeks and that my son-in-law registered me at the casino but I played myself and not he but they said that the mail does not belong to me and blocked my account what is this anyway I played I do not have a duplicate account no ip crossing with such checks, you can throw all players for money I provided all the documents that required I want you to blacklist this casino they are just thieves
Bonjour, cher représentant du casino du forum, m'a contacté via Skype et m'a posé des questions Nom complet, adresse, code postal à quels jeux avez-vous joué à quels taux avez-vous joué quel était le montant du bonus combien d'argent y a-t-il sur le bilan où puis-je retirer de l'argent J'ai répondu que j'avais je joue au casino depuis trois semaines et que mon gendre m'a inscrit au casino mais j'ai joué moi-même et pas lui mais ils ont dit que le mail ne m'appartenait pas et ont bloqué mon compte qu'est-ce que c'est de toute façon j'ai joué j'ai je n'ai pas de compte en double pas de croisement d'adresse IP avec de tels chèques, vous pouvez jeter tous les joueurs pour de l'argent J'ai fourni tous les documents requis Je veux que vous mettiez ce casino sur liste noire, ce ne sont que des voleurs
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- Répondu par
- Sydney
- à Mar 23, 21, 04:11:53 PM
- Almighty Member 14944
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello mettas21,
We've asked the Casino Representative to look into this. Please keep an eye on this thread for updates.
Bonjour mettas21,
Nous avons demandé au représentant du Casino d'examiner cette question. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.
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- Répondu par
- mettas21
- à Mar 23, 21, 04:39:53 PM
- Newbie 8
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
let them withdraw money and close the account,or let them provide evidence that I have a duplicate account or intersection by ip, or that someone else played for me
laissez-les retirer de l'argent et fermer le compte, ou laissez-les fournir la preuve que j'ai un compte en double ou une intersection par IP, ou que quelqu'un d'autre a joué pour moi
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- Répondu par
- mettas21
- à Mar 25, 21, 04:20:48 AM
- Newbie 8
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
dear forum the casino representative provided you with evidence are not?
cher forum, le représentant du casino vous a fourni des preuves, non ?
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- Répondu par
- Sydney
- à Mar 25, 21, 04:28:10 AM
- Almighty Member 14944
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello mettas21,
Yes, we've received the evidence and we're looking into it. A reply will be posted in this thread once we check everything.
Bonjour mettas21,
Oui, nous avons reçu les preuves et nous les examinons. Une réponse sera publiée dans ce fil une fois que nous aurons tout vérifié.
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- Répondu par
- Sydney
- à Mar 25, 21, 05:58:59 AM
- Almighty Member 14944
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello mettas21,
We've checked the evidence provided to us by Oshi Casino Representative. We can confirm the casino has provided sufficient evidence demonstrating that you did not pass Skype-verification.
Bonjour mettas21,
Nous avons vérifié les preuves qui nous ont été fournies par le représentant d'Oshi Casino. Nous pouvons confirmer que le casino a fourni suffisamment de preuves démontrant que vous n'avez pas réussi la vérification Skype.
évalué :3.9/ 5
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- Répondu par
- mettas21
- à Mar 25, 21, 06:19:31 AM
- Newbie 8
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
where in the rules it is written that I must be verified via skype,this is their internal procedure,I agreed with the rules when registering it does not say that I have to go through the verification procedure via skype.I think this casino decision is not correct especially since I have been playing at the casino for three weeks and do not know all the subtleties and correct names of slots
où dans les règles il est écrit que je dois être vérifié via skype, c'est leur procédure interne, j'ai accepté les règles lors de mon inscription, cela ne dit pas que je dois passer par la procédure de vérification via skype. Je pense que cette décision du casino est pas correct d'autant plus que je joue au casino depuis trois semaines et que je ne connais pas toutes les subtilités et noms corrects des machines à sous
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- Répondu par
- Sydney
- à Mar 25, 21, 06:26:54 AM
- Almighty Member 14944
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello mettas21,
Skype verification procedure is not unusual and many casinos are conducting this type of verification.
There's nothing further we can do to assist you with this complaint. If you don't agree with this decision, you can file a complaint with their licensor.
Bonjour mettas21,
La procédure de vérification Skype n'est pas inhabituelle et de nombreux casinos effectuent ce type de vérification.
Nous ne pouvons rien faire de plus pour vous aider avec cette plainte. Si vous n'êtes pas d'accord avec cette décision, vous pouvez déposer une plainte auprès de leur concédant de licence.
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- Répondu par
- babain55
- à May 09, 21, 09:07:25 AM
- Newbie 1
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Hello dear forum i have problems with Oshi casino they threw me on 17000 rubles and blocked the account wrote that I changed my date of birth I invited them to photograph my passport from different angles but they refused I also offered to go through Skype verification they refused too they just blocked my account for something that seemed to them this is not acceptable for a casino with such a rating invite a casino representative to investigate
mail casino >email removed by moderator Sydney due to privacy reasons<
Bonjour cher forum j'ai des problèmes avec le casino Oshi ils m'ont jeté 17000 roubles et ont bloqué le compte j'ai écrit que j'avais changé ma date de naissance je les ai invités à photographier mon passeport sous différents angles mais ils ont refusé j'ai aussi proposé de passer par la vérification Skype ils ont refusé aussi, ils viennent de bloquer mon compte pour quelque chose qui leur semblait inacceptable pour un casino avec une telle note, inviter un représentant du casino à enquêter
mail casino >e-mail supprimé par le modérateur Sydney pour des raisons de confidentialité<
3.8/ 5
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- Répondu par
- Sydney
- à May 10, 21, 02:03:51 AM
- Almighty Member 14944
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello babain55,
We've sent an email to the Casino Representative. Please keep an eye on this thread for updates.
Bonjour Babain55,
Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.
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- Répondu par
- OSHI
- à May 18, 21, 05:10:57 AM
- Représentant du casino 13
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello,
you had a duplicate account, so the winning was confiscated. It is written in our rules.
We wish you a good day!
Bonjour,
vous aviez un compte en double, le gain a donc été confisqué. C'est écrit dans nos règles.
Nous vous souhaitons une bonne journée !
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- Répondu par
- Yakov
- à Jun 27, 21, 08:16:11 AM
- Sr. Member 294
- actif la dernière fois il y a environ 5 mois
I made a deposit in dollars through the piastrix system. But I can't bring it to her. The output is not available. I don't want to consider other options. The support responds with templates so that I clean the cookies and try another browser and restart telephone. But it doesn't help I can't withdraw my winnings
J'ai effectué un dépôt en dollars via le système Piastrix. Mais je ne peux pas le lui apporter. La sortie n'est pas disponible. Je ne veux pas envisager d'autres options. Le support répond avec des modèles pour que je nettoie les cookies, que j'essaye un autre navigateur et que je redémarre le téléphone. Mais ça n'aide pas, je ne peux pas retirer mes gains
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- Répondu par
- Yakov
- à Jun 27, 21, 09:12:51 AM
- Sr. Member 294
- actif la dernière fois il y a environ 5 mois
My nickname Kadrus2002
Mon pseudo Kadrus2002
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- Répondu par
- Sydney
- à Jun 27, 21, 03:31:20 PM
- Almighty Member 14944
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello иван иванов,
Please send me your casino username to private message inbox and we'll get in touch with the Casino Representative.
Bonjour Ivan Ivanov,
Veuillez m'envoyer votre nom d'utilisateur du casino dans la boîte de réception de messages privés et nous prendrons contact avec le représentant du casino.
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- Répondu par
- Yakov
- à Jun 28, 21, 01:21:45 AM
- Sr. Member 294
- actif la dernière fois il y a environ 5 mois
I sent you my data but by mistake I sent it 3 times if anything I'm sorry I didn't do it on purpose
Je vous ai envoyé mes données mais par erreur je les ai envoyées 3 fois, je suis désolé de ne pas l'avoir fait exprès
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- Répondu par
- Sydney
- à Jun 28, 21, 03:21:47 AM
- Almighty Member 14944
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello иван иванов,
No worries, all good. We've sent an email to the Casino Representative and asked him to look into this. Please keep an eye on this thread for updates.
Bonjour Ivan Ivanov,
Pas de soucis, tout va bien. Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino et lui avons demandé d'examiner cette question. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.
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- Répondu par
- Yakov
- à Jun 29, 21, 01:17:32 AM
- Sr. Member 294
- actif la dernière fois il y a environ 5 mois
Hi, is there any way to speed up the solution of my problem. I have 2 more free spins packages in this casino, including from this forum from the store. And while the representative will solve my question, they will simply burn. And in general, what is the problem not to withdraw to bitcoin. If this payment system does not work with which the deposit was made, let them withdraw to another one
Bonjour, existe-t-il un moyen d'accélérer la résolution de mon problème. J'ai 2 autres packages de tours gratuits dans ce casino, notamment sur ce forum du magasin. Et pendant que le représentant résoudra mon problème, il brûlera tout simplement. Et en général, quel est le problème de ne pas se retirer vers Bitcoin. Si le système de paiement avec lequel le dépôt a été effectué ne fonctionne pas, laissez-les retirer vers un autre.
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- Répondu par
- Sydney
- à Jun 29, 21, 03:18:07 AM
- Almighty Member 14944
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello иван иванов,
We still haven't received a reply from the Casino Representative. We've sent him a reminder email.
Bonjour Ivan Ivanov,
Nous n'avons toujours pas reçu de réponse du représentant du Casino. Nous lui avons envoyé un email de rappel.
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