Playamo Casino, Bob Casino, Spinia Casino, CookieCasino, WooCasino, 20Bet Casino, National Casino, Bizzo Casino Assistance et fil de discussion sur les plaintes

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Dernier message fait il y a environ 11 jours par JovanaV
PlayAmo
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  • Original Anglais Traduction Français

    Hello world! smiley

    My name is Vitali, and I will be your official forum rep for PlayAmo Online Casino.

    Why PlayAmo?

    - Top games from Net entertainment, Betsoft, Endorphina, Amatic, SOFTSWISS. Quickfire games will be added within day or two.

    - Super fast withdrawals. Our average processing time is less than a hour. Try it!

    - Great, awesome welcome package. 500$ in bonuses and 200 freespins!

    - 24/7 live chat customer support

    - We accept bitcoins! smiley

    Please let me know if you have any questions!

    Updated 6th July 2017: Bob Casino added to the list.

    Updated 15th January 2019: Spinia added to the LCB list

    Updated 18th April 2020: CookieCasino added to LCB list

    Updated 22nd April 2020: WooCasino added to LCB list

    Updated 12th Jan 2021: 20Bet Casino added to LCB list

    Updated 22 July 2021: National Casino added to LCB list

    Updated 19 Oct 2021: Bizzo Casino added to LCB list

    Bonjour le monde! smiley

    Je m'appelle Vitali et je serai votre représentant officiel du forum pour le casino en ligne PlayAmo .

    Pourquoi PlayAmo ?

    - Meilleurs jeux de Net Entertainment, Betsoft, Endorphina, Amatic, SOFTSWISS. Des jeux Quickfire seront ajoutés d’ici un jour ou deux.

    - Retraits ultra rapides. Notre délai de traitement moyen est inférieur à une heure. Essayez-le !

    - Un package de bienvenue génial et génial. 500$ de bonus et 200 tours gratuits !

    - Support client par chat en direct 24h/24 et 7j/7

    - Nous acceptons les bitcoins ! smiley

    S'il vous plaît laissez-moi savoir si vous avez des questions!

    Mise à jour le 6 juillet 2017 : Bob Casino ajouté à la liste.

    Mise à jour le 15 janvier 2019 : Spinia ajouté à la liste LCB

    Mise à jour le 18 avril 2020 : CookieCasino ajouté à la liste LCB

    Mise à jour le 22 avril 2020 : WooCasino ajouté à la liste LCB

    Mise à jour le 12 janvier 2021 : 20Bet Casino ajouté à la liste LCB

    Mise à jour le 22 juillet 2021 : National Casino ajouté à la liste LCB

    Mise à jour le 19 octobre 2021 : Bizzo Casino ajouté à la liste LCB

    3.9/ 5

    2.9/ 5

    3.9/ 5

    3.6/ 5

    2.8/ 5

    2.5/ 5

    2.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Vitali!  cheesy

    Welcome on board. We are very happy to have you here with us.  <3

    All the best.  thumbs_up <3

    Salut Vitali! cheesy

    Bienvenue à bord. Nous sommes très heureux de vous avoir parmi nous. <3

    Tous mes vœux. thumbs_up <3

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome Vitali  smiley

    Bienvenue Vitali smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome Vitali smiley I have taken a look at your casino and so far it looks nice. Happy to have you here smiley

    Bienvenue Vitali smiley J'ai jeté un œil à votre casino et jusqu'à présent, il a l'air sympa. Heureux de vous avoir ici smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    Is Playamo's rep still active?

    Le représentant de Playamo est-il toujours actif ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Playamo Casino would not let me withdraw my winnings.

    Would not tell me why and rejected my ID verification without giving me a reason.

    "Hello Timothy Balingit!

    Your document (IMG_0374.jpg) wasn't approved. Reason: ..

    PlayAmo team"

     

    Live Chat kept dropping me when I ask about my withdrawal.

    "One of our representatives will be with you shortly. You are number 1 in the queue. Your wait time will be approximately 4 minute(s). Thank you for your patience.", was an hour ago.

     

    I have a little over a bitcoin on my withdrawal. It was my first time depositing and first time trying to cash out. They did not have any problem taking my deposit. But, would not let me withdraw my winnings and would not communicate with me. This is a nice scam, just ignore the winning players and help the losing ones. Your casino won't go broke, nice business platform, Playamo.

    Playamo Casino ne m'a pas laissé retirer mes gains.

    Je n'ai pas voulu me dire pourquoi et j'ai rejeté ma vérification d'identité sans me donner de raison.

    "Bonjour Timothy Balingit !

    Votre document (IMG_0374.jpg) n'a pas été approuvé. Raison: ..

    L'équipe PlayAmo"

    Le chat en direct n'arrêtait pas de me laisser tomber lorsque je posais des questions sur mon retrait.

    "Un de nos représentants sera avec vous sous peu. Vous êtes le numéro 1 dans la file d'attente. Votre temps d'attente sera d'environ 4 minute(s). Merci de votre patience.", c'était il y a une heure.

    J'ai un peu plus d'un bitcoin sur mon retrait. C'était la première fois que je déposais et que j'essayais d'encaisser. Ils n'ont eu aucun problème à accepter mon dépôt. Mais je ne me laissais pas retirer mes gains et je ne communiquerais pas avec moi. C'est une belle arnaque, il suffit d'ignorer les joueurs gagnants et d'aider les perdants. Votre casino ne fera pas faillite, belle plateforme commerciale, Playamo.

    3.2/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Have the same problem with them. Suspended my account after winning and support does not awnser. Have waited two hours at being nr 1 in queue. Then used a different browser and entered a fake email and new chat request they replied within 30 seconds, but when asked why they wont accept my chat on real email they instantly closed it. LOL, but casino sucks donkey ass.

    J'ai le même problème avec eux. J'ai suspendu mon compte après avoir gagné et le support ne répond pas. J'ai attendu deux heures pour être le numéro 1 dans la file d'attente. Ensuite, j'ai utilisé un autre navigateur et saisi un faux e-mail et une nouvelle demande de chat, ils ont répondu dans les 30 secondes, mais lorsqu'on leur a demandé pourquoi ils n'accepteraient pas mon chat sur un vrai e-mail, ils l'ont immédiatement fermé. MDR, mais le casino est nul.

  • Original Anglais Traduction Français

    We've notified the casino to look into it and answer here.

    @ donvon2946 -Could you please PM me your casino username? 

    Nous avons demandé au casino d'examiner la question et de répondre ici.

    @donvon2946 -Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer en MP votre nom d'utilisateur du casino ?

  • Original Anglais Traduction Français

    I don't have a username I think. I only log in with donvon2946@yahoo.com and my password. If there is a username it must be donvon2946.

    Je n'ai pas de nom d'utilisateur, je pense. Je me connecte uniquement avec donvon2946@yahoo.com et mon mot de passe. S'il existe un nom d'utilisateur, il doit être donvon2946.

  • Original Anglais Traduction Français
    donvon2946 wrote:

    I don't have a username I think. I only log in with donvon2946@yahoo.com and my password. If there is a username it must be donvon2946.

    We've forwarded your email address that you sent me. No worries. 

    donvon2946 a écrit :

    Je n'ai pas de nom d'utilisateur, je pense. Je me connecte uniquement avec donvon2946@yahoo.com et mon mot de passe. S'il existe un nom d'utilisateur, il doit être donvon2946.

    Nous avons transmis l'adresse e-mail que vous m'avez envoyée. Pas de soucis.

  • Original Anglais Traduction Français

    If they do not accept US players, they should not allow them to create an account, let alone make a deposit, a lot of online casinos does that.

    Playamo let us deposit and if we lost they take the money, and if we won they will simple just say "We do not accept US-based players.".

    I would have probably kept depositing in the future and probably kept losing money with zero chance of winning.

    Because, even if you did win and decided to cash out, all they have to do say is that magic sentence and they do not have to pay you.

    If that was not a really good scam, then I do not know what is.

    Also, I decided to play at Playamo that day because I recieved an email from them about their holiday promos, so I thought I'd give it a try.

    I'm guessing I'm not the only US player fell for this and probably won't be the last if Playamo keeps letting US-based players make an account and deposit money in their casino.

     

    S’ils n’acceptent pas les joueurs américains, ils ne devraient pas leur permettre de créer un compte, et encore moins d’effectuer un dépôt, car de nombreux casinos en ligne le font.

    Playamo nous laisse déposer et si nous perdons, ils prennent l'argent, et si nous gagnons, ils diront simplement "Nous n'acceptons pas les joueurs basés aux États-Unis.".

    J'aurais probablement continué à déposer à l'avenir et j'aurais probablement continué à perdre de l'argent sans aucune chance de gagner.

    Parce que, même si vous avez gagné et décidé de retirer de l'argent, tout ce qu'ils ont à faire, c'est cette phrase magique et ils n'ont pas à vous payer.

    Si ce n’était pas une très bonne arnaque, alors je ne sais pas ce que c’est.

    De plus, j'ai décidé de jouer à Playamo ce jour-là parce que j'avais reçu un e-mail de leur part concernant leurs promotions de vacances, alors j'ai pensé essayer.

    Je suppose que je ne suis pas le seul joueur américain à être tombé dans le piège et que je ne serai probablement pas le dernier si Playamo continue de laisser les joueurs basés aux États-Unis créer un compte et déposer de l'argent dans leur casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Quite a few Soft Swiss casinos will block US players from visiting there sites period if they won't allow you at all.   Which surprises me that they allowed you to make an account.

    I'm going to guess someone forgot tell Soft Swiss to turn on the US player not allowed screen.  Yet since the rep hasn't been around for a while you might not get much of a response honestly.

    De nombreux casinos Soft Swiss empêcheront les joueurs américains de visiter leurs sites s'ils ne vous le permettent pas du tout. Ce qui me surprend qu'ils vous permettent de créer un compte.

    Je suppose que quelqu'un a oublié de dire à Soft Swiss d'allumer l'écran des joueurs américains non autorisés. Pourtant, comme le représentant n'est pas là depuis un certain temps, vous n'obtiendrez peut-être pas beaucoup de réponse honnêtement.

  • Original Anglais Traduction Français

    I don't really know who to ask for help or who, if any, regulates these casinos.1.2 BTC is a lot of money for me, I mean I think for most people for that matter. My brother has been an LCB member and suggested that I sign up and ask Playamo's rep about the issue. This is straight up stealing money from US players and most of us don't know what to do about it.1.2 BTC or $10.00 or $0.25, it don't matter, it was not for them to keep and then hide behind their policy, baiting players with generous promos and then shutting them out if the players won.  The craziest part is they are doing this freely without any repercussions for their actions or lack of actions.

    Je ne sais pas vraiment à qui demander de l'aide ni qui, le cas échéant, réglemente ces casinos. 1,2 BTC représente beaucoup d'argent pour moi, je veux dire, je pense que pour la plupart des gens d'ailleurs. Mon frère a été membre du LCB et m'a suggéré de m'inscrire et de poser des questions au représentant de Playamo sur le problème. Il s'agit carrément de voler de l'argent aux joueurs américains et la plupart d'entre nous ne savent pas quoi faire. 1,2 BTC ou 10,00 $ ou 0,25 $, peu importe, ce n'était pas à eux de le garder et de se cacher derrière leur politique, appâter les joueurs avec des promotions généreuses, puis les exclure si les joueurs gagnaient. Le plus fou, c’est qu’ils le font librement, sans aucune répercussion de leurs actions ou de leur manque d’action.

  • Original Anglais Traduction Français

    We still haven't heard from the rep. We've been messaged him twice already but haven't got a reply yet. He's probably on holiday, but we'll keep on trying to get through to someone from the casino. Keep you all posted. 

    Nous n'avons toujours pas eu de nouvelles du représentant. Nous lui avons déjà envoyé deux messages mais nous n'avons pas encore reçu de réponse. Il est probablement en vacances, mais nous allons continuer d'essayer de joindre quelqu'un du casino. Tenez-vous tous au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Everyone!

    Sorry for keeping You waiting.

    I am Vlad - new rep from Playamo.

    donvon2946, Unfortunately, your IP address coincides with a group of accounts who abused our ND FS bonus. We can provide LCB with all the evidence, as we did on another casino mediator website.

    surfinthecoast, Our security system indicates that several accounts (one of them is yours) have been playing from the same browser. Moreover, these accounts have taken our bonuses. Certainly, we also can provide LCB with all the evidence

    .

     

    Salut tout le monde!

    Désolé de vous avoir fait attendre.

    Je suis Vlad - nouveau représentant de Playamo.

    donvon2946, Malheureusement, votre adresse IP coïncide avec un groupe de comptes ayant abusé de notre bonus ND FS. Nous pouvons fournir à LCB toutes les preuves, comme nous l’avons fait sur un autre site internet de médiateur de casino.

    surfinthecoast, Notre système de sécurité indique que plusieurs comptes (dont l'un est le vôtre) ont joué à partir du même navigateur. De plus, ces comptes ont pris nos bonus. Certes, nous pouvons également fournir à LCB toutes les preuves

    .

  • Original Anglais Traduction Français
    PlayamoCasino wrote:

    surfinthecoast, Our security system indicates that several accounts (one of them is yours) have been playing from the same browser. Moreover, these accounts have taken our bonuses. Certainly, we also can provide LCB with all the evidence

    Hi Vlad,

    Please send me the evidence.

    Regarding surfincoast - what do you mean playing from same browser? like chrome, edge? do you not mean same IP?

     

    PlayamoCasino a écrit :

    surfinthecoast, Notre système de sécurité indique que plusieurs comptes (dont l'un est le vôtre) ont joué à partir du même navigateur. De plus, ces comptes ont pris nos bonus. Certes, nous pouvons également fournir à LCB toutes les preuves

    Salut Vlad,

    S'il vous plaît, envoyez-moi les preuves.

    Concernant Surfincoast, qu'entendez-vous par jouer depuis le même navigateur ? comme le chrome, le bord ? tu ne veux pas dire la même IP ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi
    8th,December,2016 . I sent email request to close my account permanently because of gambling problem. But casino did not close my account and still accpet my deposits. This violate responsible gaming policy.
    I want casino refund my deposits since 8th,December,2016.

    I have talked with casino today, at first they said they can not check the email history because in was few month ago emai already and asked me screenshot of it. so i sent screenshot to them, then  they said they did not receive the email becasue i sent same email to other casinos also.

    But this is not true: first,they said they could not check old emails from their side , then how it come they know that they did not get my email.Second, after sent email to make request blockin account i did check the email was successfully sent. and if necessary i could ask prove from my email company that the email was successfully sent to playamo.
    kind regards

    register in casino email address is : 406021275@qq.com

    Salut
    8 décembre 2016. J'ai envoyé une demande par e-mail pour fermer définitivement mon compte en raison d'un problème de jeu. Mais le casino n'a pas fermé mon compte et a quand même accepté mes dépôts. Cela viole la politique de jeu responsable.
    Je souhaite que le casino rembourse mes dépôts depuis le 8 décembre 2016.

    J'ai parlé avec le casino aujourd'hui, au début, ils ont dit qu'ils ne pouvaient pas vérifier l'historique des e-mails car c'était déjà il y a quelques mois par e-mail et m'ont demandé une capture d'écran. je leur ai donc envoyé une capture d'écran, puis ils ont dit qu'ils n'avaient pas reçu l'e-mail parce que j'avais également envoyé le même e-mail à d'autres casinos.

    Mais ce n'est pas vrai : d'abord, ils ont dit qu'ils ne pouvaient pas vérifier les anciens e-mails de leur côté, puis comment se fait-il qu'ils sachent qu'ils n'ont pas reçu mon e-mail. Deuxièmement, après avoir envoyé un e-mail pour faire une demande de blocage de compte, j'ai vérifié que l'e-mail était envoyé avec succès. et si nécessaire, je pourrais demander à ma société de messagerie de prouver que l'e-mail a été envoyé avec succès à Playamo.
    cordialement

    inscrivez-vous à l'adresse e-mail du casino : 406021275@qq.com

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi HIPPI,

    We've notified the casino about your complaint. We'll soon get them respond here. 

    Bonjour HIPPI,

    Nous avons informé le casino de votre plainte. Nous leur ferons bientôt répondre ici.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi

    Thank you very much.

    looking forward the updates 

    best regards

     

    Salut

    Merci beaucoup.

    j'attends avec impatience les mises à jour

    cordialement

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Hippi

     

    I trust this finds you well?
    My name is Maria, and i am currently working on the PlayAmo Affiliate Team as of a few weeks ago,

    I will attend to your query and get this resolved for you which ever way that may be, 

    i am sorry it may take a couple of days since i am not familiar with your situation and will need to wait for the team to get back to me in this regard, but let me get onto this right away and i will revert back shortly

    Have a lovely day further

    Best 

    Maria

    Bonjour Hippie

    J'espère que ça te trouve bien ?
    Je m'appelle Maria et je travaille actuellement dans l'équipe d'affiliation de PlayAmo depuis quelques semaines,

    Je vais répondre à votre question et résoudre ce problème pour vous, quelle que soit la manière dont cela peut être,

    je suis désolé, cela peut prendre quelques jours car je ne connais pas votre situation et je devrai attendre que l'équipe me réponde à ce sujet, mais permettez-moi d'y revenir tout de suite et j'y reviendrai sous peu

    Passez une belle journée à venir

    Meilleur

    Marie

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi

    Thanks for paying attention to my case.

    Hope hear from you soon and hope the case could be successfully resolved.

    Best regards 

    Salut

    Merci d'avoir prêté attention à mon cas.

    J'espère avoir de vos nouvelles bientôt et j'espère que l'affaire pourra être résolue avec succès.

    Cordialement

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi

    is there's any update regarding the case?

    Best regards 

    Salut

    y a-t-il des nouvelles concernant l'affaire ?

    Cordialement

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Hippi

     

    I am sorry for only getting back to you now, but due to the sensitive nature of your inqury i needed to make sure i have all the facts, so this is what i have found

    We didnt receive the email from you. A few days ago you sent a screenshot where it is clear was sent to a substantial amount of people. Your email was more than likely blocked by our spam filters in this instance.

    On the basis that we didnt receive your mail, sadly we feel it is not within our obligation to refund you.

    I am very sorry i could not facilitate and resolve your query to your satisfaction, but as stated in Terms and Conditions we believe we are within our rights to make this call.

    I am happy to send through the screen shot to the LCB team if required

    I trust you will all have a great weekend 

    Best 

    Maria

     

    Bonjour Hippie

    Je suis désolé de ne vous répondre que maintenant, mais en raison de la nature sensible de votre demande, je devais m'assurer d'avoir tous les faits. Voici donc ce que j'ai trouvé.

    Nous n'avons pas reçu l'e-mail de votre part. Il y a quelques jours, vous avez envoyé une capture d'écran montrant clairement qu'elle a été envoyée à un nombre important de personnes. Dans ce cas, votre e-mail a probablement été bloqué par nos filtres anti-spam.

    Étant donné que nous n'avons pas reçu votre courrier, nous estimons malheureusement qu'il n'est pas dans notre obligation de vous rembourser.

    Je suis vraiment désolé de ne pas avoir pu faciliter et résoudre votre requête à votre satisfaction, mais comme indiqué dans les conditions générales, nous pensons que nous avons le droit de passer cet appel.

    Je suis heureux d'envoyer la capture d'écran à l'équipe LCB si nécessaire

    J'espère que vous passerez tous un bon week-end

    Meilleur

    Marie

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi

    i truly believe this is just a excuse for casino, if you understand the language with my email setting, you would not find this excuse.

    i did sent same words emails to different casinos.

    But in the setting with emails was separated to send to those casinos including playamy.

    i did got all the replies from all other casinos, they did close my accounts except playamo!

    you can send the screenshot to Lcb,i will ask the prove from my email company that my email was successfully sent out.

    best regards 

     

     

    bu

    Salut

    Je crois sincèrement que ce n'est qu'une excuse pour le casino, si vous comprenez le langage utilisé dans mes paramètres de messagerie, vous ne trouverez pas cette excuse.

    J'ai envoyé des e-mails avec les mêmes mots à différents casinos.

    Mais dans le contexte, les e-mails ont été séparés pour être envoyés à ces casinos, y compris Playamy.

    J'ai reçu toutes les réponses de tous les autres casinos, ils ont fermé mes comptes sauf Playamo !

    vous pouvez envoyer la capture d'écran à Lcb, je demanderai à ma société de messagerie la preuve que mon email a été envoyé avec succès.

    cordialement

    bu

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi

    I just want to resolve the problem as soon as possible. If casino agrees I accept 500 euros refund mark case successfully resolved.

    or we can hear about Lcb and I will not give up this , appeal to Antiphone N.V

    Salut

    Je veux juste résoudre le problème le plus rapidement possible. Si le casino est d'accord, j'accepte le cas de remboursement de 500 euros résolu avec succès.

    ou on peut entendre parler de Lcb et je n'y renoncerai pas , appel à Antiphone NV

  • Original Anglais Traduction Français

    Hmmm HIPPI this is a tough one. We do believe you sent an email to Playamo to request your account be closed.

    By depositing after you sent that 'close account' email meant you were aware your account was not closed. Why did you not contact them on live chat or phone and tell them right then and there that they have not completed your request?

    Hmmm HIPPI, c'est une question difficile. Nous pensons que vous avez envoyé un e-mail à Playamo pour demander la fermeture de votre compte.

    En effectuant un dépôt après avoir envoyé cet e-mail de « clôture du compte », vous saviez que votre compte n'était pas fermé. Pourquoi ne les avez-vous pas contactés par chat en direct ou par téléphone et ne leur avez-vous pas dit sur-le-champ qu'ils n'avaient pas répondu à votre demande ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi

    Thanks for message.

    But as gambler who is addicted to gambling,this is the problem: they can't control themselves. Maybe sometimes they realize the problem but they can lost control again. That is the reason I asked to close account permanently.

    Best regards 

    Salut

    Merci pour le message.

    Mais en tant que joueur accro au jeu, voici le problème : ils ne peuvent pas se contrôler. Peut-être que parfois ils réalisent le problème, mais ils peuvent à nouveau perdre le contrôle. C'est la raison pour laquelle j'ai demandé la fermeture définitive du compte.

    Cordialement

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi

    is there any updates with LCB or playamo about the case?

    Best re

    Salut

    Y a-t-il des mises à jour avec LCB ou Playamo à propos de l'affaire ?

    Meilleur re

  • Original Anglais Traduction Français

    I signed up at this casino a few weeks ago. It has a nice array of games. But what turned be off was the high wager requirement which is insane. Having such a high require x50 and can only bet. 025 btc max. This is robbery 

    Je me suis inscrit sur ce casino il y a quelques semaines. Il propose une belle gamme de jeux. Mais ce qui a été désactivé, c'est l'exigence de mise élevée, qui est insensée. Avoir un tel niveau nécessite x50 et ne peut que parier. 025 BTC maximum. C'est un vol

  • Original Anglais Traduction Français
    HIPPI wrote:

    Hi

    is there any updates with LCB or playamo about the case?

    Best re

    As the casino rep said they disabled your account as per your request. Unfortunately, there is nothing more we can do for you. 

    HIPPI a écrit :

    Salut

    Y a-t-il des mises à jour avec LCB ou Playamo à propos de l'affaire ?

    Meilleur re

    Comme l'a dit le représentant du casino, il a désactivé votre compte conformément à votre demande. Malheureusement, nous ne pouvons rien faire de plus pour vous.

  • Original Anglais Traduction Français

    I think we all saw the results of this coming. This is to be expected from underfunded casinos. Luckily I closed my account after realizing the 50X bonus wagering and only .025 max bet. 

    Je pense que nous avons tous vu les résultats de cela venir. Il faut s’attendre à cela de la part des casinos sous-financés. Heureusement, j'ai fermé mon compte après avoir réalisé la mise bonus 50X et seulement 0,025 mise maximale.

  • Original Anglais Traduction Français


    Hello a deposit bonus email from playamo I logged on and spoke too support agent 4 asking if I had deposited before. He said no and that I can claim first deposit. I deposited with code firstdep using a $20 paysafe voucher it took the deposit and I didnt receive the 100% match or games with it. Support agent I then spoke to said because min of $25. Email about first deposit states min is $20/£25 which is why I used my $20 voucher for deposit. It didn't say min $25/£25. My deposit shouldn't of been accepted using that FIRSTDEP code if I wasn't depositing enough to claim it. Instead took my $20 and gave me nothing..I'm extremely upset and find that extremely unfair as I spent a couple of hours working out what casino had a good offer too use my paysafe voucher. I was totaly disrespected by support who just snapped and said respect their job. What about respect for customers who talk to support prior to depositing to make sure I was going to get a bonus told I would and ended up wasting my voucher as I just got my $20 I deposited. I could of got %50 up too %75 on a few other casinos but chose playamo as I was misled and told 100% and spins


    Bonjour, un e-mail de bonus de dépôt de playamo. Je me suis connecté et j'ai également parlé à l'agent d'assistance 4 pour me demander si j'avais déjà déposé. Il a dit non et que je pouvais réclamer le premier dépôt. J'ai déposé avec le code firstdep en utilisant un bon paysafe de 20 $, le dépôt a été pris et je n'ai pas reçu le match à 100 % ni les jeux avec. L'agent de support à qui j'ai ensuite parlé m'a dit que c'était un minimum de 25 $. L'e-mail concernant le premier dépôt indique que le minimum est de 20 $/25 £, c'est pourquoi j'ai utilisé mon bon de 20 $ pour le dépôt. Il n'était pas indiqué un minimum de 25 $/25 £. Mon dépôt n'aurait pas dû être accepté en utilisant ce code FIRSTDEP si je ne déposais pas suffisamment pour le réclamer. Au lieu de cela, j'ai pris mes 20 $ et ne m'a rien donné. Je suis extrêmement contrarié et trouve cela extrêmement injuste car j'ai passé quelques heures à déterminer quel casino avait une bonne offre et à utiliser mon bon Paysafe. J'ai été totalement manqué de respect par le support qui s'est contenté de craquer et de dire de respecter leur travail. Qu'en est-il du respect pour les clients qui parlent au support avant de déposer pour s'assurer que j'allais recevoir un bonus et qui ont fini par gaspiller mon bon alors que je viens de recevoir mes 20 $ que j'ai déposés. J'aurais pu obtenir 50 % de plus que 75 % sur quelques autres casinos, mais j'ai choisi Playamo car j'ai été induit en erreur et on m'a dit 100 % et des tours.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Skyyangel,

    HM! We're going to double check what's the minimum deposit amount for this bonus. As far as I can see on their site you need to deposit at least $20. Could you please PM your casino username so they can also look into your account? 

    Thanks

    Salut Skyyangel,

    Hum ! Nous allons vérifier quel est le montant minimum du dépôt pour ce bonus. D'après ce que je peux voir sur leur site, vous devez déposer au moins 20 $. Pourriez-vous s'il vous plaît envoyer votre nom d'utilisateur du casino en MP afin qu'ils puissent également consulter votre compte ?

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank u Melissa from what I could see it was $20 min deposit also email I received said $20/£25 min as well. They didn't give me anything for my deposit I used right code as well. My username is lyricalminded88@gmail.com

    Merci Melissa, d'après ce que j'ai pu voir, il s'agissait d'un dépôt de 20 $ et l'e-mail que j'ai reçu disait également 20 $/25 £. Ils ne m'ont rien donné pour mon dépôt, j'ai également utilisé le bon code. Mon nom d'utilisateur est lyricalthought88@gmail.com

  • Original Anglais Traduction Français
    Skyyangel wrote:

    Thank u Melissa from what I could see it was $20 min deposit also email I received said $20/£25 min as well. They didn't give me anything for my deposit I used right code as well. My username is lyricalminded88@gmail.com

    You are welcome. They have already been notified. Hope they'll get back to us soon. 

    Skyyangel a écrit :

    Merci Melissa, d'après ce que j'ai pu voir, il s'agissait d'un dépôt de 20 $ et l'e-mail que j'ai reçu disait également 20 $/25 £. Ils ne m'ont rien donné pour mon dépôt, j'ai également utilisé le bon code. Mon nom d'utilisateur est lyricalthought88@gmail.com

    Je vous en prie. Ils ont déjà été prévenus. J'espère qu'ils nous répondront bientôt.

  • Original Anglais Traduction Français

    I hope they do wasn't happy at all that I could of got bonuses elsewhere but wasted my $20 on playamo because they misled me. I emailed via the site and via a email they sent me with bonuses.. no reply too either of my emails

    J'espère qu'ils n'étaient pas du tout contents de pouvoir obtenir des bonus ailleurs, mais ils ont gaspillé mes 20 $ sur Playamo parce qu'ils m'ont induit en erreur. J'ai envoyé un email via le site et via un email ils m'ont envoyé avec des bonus.. pas de réponse non plus ni à mes emails

  • Original Anglais Traduction Français
    Skyyangel wrote:

    I hope they do wasn't happy at all that I could of got bonuses elsewhere but wasted my $20 on playamo because they misled me. I emailed via the site and via a email they sent me with bonuses.. no reply too either of my emails

    We're going to do our best to get them answer your emails. smiley

    Skyyangel a écrit :

    J'espère qu'ils n'étaient pas du tout contents de pouvoir obtenir des bonus ailleurs, mais ils ont gaspillé mes 20 $ sur Playamo parce qu'ils m'ont induit en erreur. J'ai envoyé un email via le site et via un email ils m'ont envoyé avec des bonus.. pas de réponse non plus ni à mes emails

    Nous allons faire de notre mieux pour qu'ils répondent à vos e-mails. smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Skyyangel,

    We got an update regarding your case from the casino. Please take a look at what they said: 

    There was a mistake. 20$ is the minimum for the bonus

    "To get any deposit bonus credited to your account, you need a deposit of at least EUR 20, USD 20, RUB 1000, 200 SEK, 25 CAD, 200 NOK."

    So his deposit didn't meet our requirements for the welcome bonus.

    However, you have credited 25 free spins on Lucky Lady`s instead and the casino rep added this bonus on your account. 

    Hope this helps. 

    Salut Skyyangel,

    Nous avons reçu une mise à jour concernant votre cas du casino. Veuillez jeter un oeil à ce qu'ils ont dit :

    Il y avait une erreur. 20$ est le minimum pour le bonus

    "Pour obtenir un bonus de dépôt crédité sur votre compte, vous avez besoin d'un dépôt d'au moins 20 EUR, 20 USD, 1 000 RUB, 200 SEK, 25 CAD, 200 NOK."

    Son dépôt ne répondait donc pas à nos exigences concernant le bonus de bienvenue.

    Cependant, vous avez plutôt crédité 25 tours gratuits sur Lucky Lady`s et le représentant du casino a ajouté ce bonus sur votre compte.

    J'espère que cela t'aides.

  • Original Anglais Traduction Français

    This casino should be rogued and people should be aware of the things they pull. Here is the latest complaint posted on a well known forum.

    Player: On August 27 I made a deposit of 0.15 BTC and received a 50 % bonus. I played through the wagering requirements and made a withdrawal the same day of 1.416 BTC.
    Soon afterwards Playamo sent me an email:

    "Dear Player.

    Sorry, but your account will be closed and last winnings confiscated due to systematical breaching our Terms and Conditions while playing. We ask you to withdraw your last deposit sum before account closure.

    Best regards.
    Playamo Casino Support Team "

    My withdrawal was declined and my balance was reset to 0.15 BTC, all of the winnings were forfeited.

    I have been trying to get an explanation from Playamo how this could happen. They claim that I "systematically breached the terms and conditions". But they can not explain what part of the terms and conditions I have breached.

    I have not breached any part of their terms and they have no right to confiscate my rightful winnings.

    Playamo Casino: 

    Hello

    Since the registration, You have deposited 36 times while taking 56 money bonuses.

    Your winnings were confiscated according to our bonus T&C:
    7b. At the PlayAmo casino it's forbidden to abuse the bonus offers available. If any such cases come to light, the casino reserves the right to seize any winnings gained as a result of abusing the bonus offers and disable the option of using any bonuses for that account in future.

    Regards,

    Playamo team.

    Player: As far as I can see, you give no clear definition of "bonus abuse".
    Before you can accuse me of bonus abusing you must explain what it means.

    When I played with the bonus I played only on allowed games, below the maximum bet for bonus money and I played through the wagering requirements. What way of my game play can be considered bonus abuse?
    Unless you can explain how I abused the bonus, you can not use term 7b.

    You also chose a very convenient time to suspend my account. More specifically, right after I made a withdrawal after successfully playing through a bonus.
    Prior to my latest deposit I made 6 other deposits for similar bonuses, which I lost. You had no problem with me claiming and using those bonuses. So they were apparantly not considered as bonus abuse.

    It is easy to understand your way of thinking. As long as I keep loosing you allow me to play, but when I finally make a withdrawal you instantly suspend my account and take my winnings.

    Playamo Casino:

    As far as I can see, you give no clear definition of "bonus abuse".
    Before you can accuse me of bonus abusing you must explain what it means.

    When I played with the bonus I played only on allowed games, below the maximum bet for bonus money and I played through the wagering requirements. What way of my game play can be considered bonus abuse?
    Unless you can explain how I abused the bonus, you can not use term 7b.

    You also chose a very convenient time to suspend my account. More specifically, right after I made a withdrawal after successfully playing through a bonus.
    Prior to my latest deposit I made 6 other deposits for similar bonuses, which I lost. You had no problem with me claiming and using those bonuses. So they were apparantly not considered as bonus abuse.

    It is easy to understand your way of thinking. As long as I keep loosing you allow me to play, but when I finally make a withdrawal you instantly suspend my account and take my winnings.

    Player: You say that a bonus ratio of 56 bonuses on 36 deposits is bonus abusing.
    So what about 55 bonuses on 35 deposits? Is that not bonus abusing?

    Playamo Casino: 

    Hello!
    At Playamo casino we are always trying to offer various bonuses to our players. Doing that, we also has to look for possible bonus abuse players.
    We have special software which help us to detect such cases and as soon we receive a notification from the system that the player has reached the percentage of the bonus compared to the deposit amount, we are starting to investigate the account of the player, which has happened in your case.
    Due to that, we have found the the bonus abuse from your side. Due to that fact we have acted accordingly to our Terms and Conditions.

    Sincerely,
    Playamo Team

    Player: 

    It does not matter that you use a "special software". It can be programmed to act just like the way I explained earlier and only send notifications about this as soon as the player makes a withdrawal (and not send you notifications if the player loses).
    You say that this system is based on "the percentage of the bonus compared to the deposit amount". If your system should work like this, then it is faulty. I will explain why.

    At the time you made the decision to confiscate my winnings I had claimed 56 bonuses and made 36 deposits. That is a bonus/deposit rate of 1.56. As I mentioned earlier I made several deposits before this, which I lost. What I am trying to explain is that if you can consider my latest deposit to be bonus abuse, then all of these previous 6 deposits should also have been bonus abuse.
    6 deposits ago I had claimed 48 bonuses and from 30 deposits. That's a bonus/deposit rate of 1.6 !
    This means that I actaully had a higher bonus/deposit rate 6 deposits ago.

    The question is, why did you let me make all of those 6 deposits (and let me play and lose them) when I actually had a higher bonus ratio? You said that your system sends notifications to you based on the bonus ratio, which means that you should already have received a notification 6 deposits ago (when my bonus ratio was higher than now).

    But despite this you let me make deposits and it was fine for you as long as I lost them. I suspect that you actually got the notification, but purposely waited to suspend my account until I made a successful withdrawal. This way you had nothing to lose, and there was no way for me to win.

    I can see right through your strategy and it is obvious that it is not fair or right for a casino to act like this.


    Or 54 bonuses on 34 deposits? Which was the case on my previous deposits that I lost.

    The point I am trying to make here is that you conveniently accused me of bonus abuse right after I made a withdrawal.
    It is just as much "bonus abuse" (by your bonus abusing logic) to claim 55 bonuses on 35 deposits, would you not agree?
    So why did you not suspend my account before?
    The reason is obvious. You let me make deposits and it was fine as long as I lost them, which I did 6 times before I made this withdrawal.
    When I finally made a withdrawal originating from a bonus, you could just claim that I abused it and confiscate my winnings.

    This is very unfair and is not how a serious casino should act.
    The result of the playing sessions should not determine if the playing style was abusive or not. Since I played the same way on 6 previous deposits and lost them, they should also be considered bonus abuse, right? In that case I should get all of the other deposited money back to my account according to your terms.

    This is an option that is fair to both me and you.
    Another option is to let me make my withdrawal of the entire balance of 1.416 BTC.

    It is your choice.

    Are you a fair casino that respect their players, or unfair and uses ugly tacticts to confiscate player's winnings?

    Ce casino devrait être fiable et les gens devraient être conscients de ce qu'ils tirent. Voici la dernière plainte postée sur un forum bien connu.

    Joueur : Le 27 août, j'ai effectué un dépôt de 0,15 BTC et reçu un bonus de 50 %. J'ai respecté les conditions de mise et effectué un retrait le même jour de 1,416 BTC.
    Peu de temps après, Playamo m'a envoyé un e-mail :

    "Cher Joueur.

    Désolé, mais votre compte sera fermé et vos derniers gains confisqués en raison d'une violation systématique de nos conditions générales pendant le jeu. Nous vous demandons de retirer votre dernier montant de dépôt avant la fermeture du compte.

    Cordialement.
    Équipe d'assistance du casino Playamo "

    Mon retrait a été refusé et mon solde a été réinitialisé à 0,15 BTC, tous les gains ont été perdus.

    J'ai essayé d'obtenir une explication de Playamo sur la manière dont cela pourrait se produire. Ils prétendent que j'ai « systématiquement enfreint les termes et conditions ». Mais ils ne peuvent pas expliquer quelle partie des termes et conditions j’ai enfreint.

    Je n'ai violé aucune partie de leurs conditions et ils n'ont pas le droit de confisquer mes gains légitimes.

    Casino Playamo :

    Bonjour

    Depuis l'inscription, vous avez déposé 36 fois tout en bénéficiant de 56 bonus en argent.

    Vos gains ont été confisqués conformément à nos conditions générales de bonus :
    7b. Au casino PlayAmo, il est interdit d'abuser des offres de bonus disponibles. Si de tels cas sont découverts, le casino se réserve le droit de saisir tous les gains gagnés suite à l'abus des offres de bonus et de désactiver la possibilité d'utiliser les bonus pour ce compte à l'avenir.

    Salutations,

    L'équipe Playamo.

    Joueur : D'après ce que je peux voir, vous ne donnez pas de définition claire de "l'abus de bonus".
    Avant de pouvoir m'accuser d'abus de bonus, vous devez expliquer ce que cela signifie.

    Lorsque j'ai joué avec le bonus, j'ai joué uniquement sur les jeux autorisés, en dessous de la mise maximale pour l'argent du bonus et j'ai joué en respectant les conditions de mise. Quelle manière de jouer peut être considérée comme un abus de bonus ?
    À moins que vous puissiez expliquer comment j'ai abusé du bonus, vous ne pouvez pas utiliser le terme 7b.

    Vous avez également choisi un moment très opportun pour suspendre mon compte. Plus précisément, juste après avoir effectué un retrait après avoir joué avec succès grâce à un bonus.
    Avant mon dernier dépôt, j'ai effectué 6 autres dépôts pour des bonus similaires, que j'ai perdus. Vous n’avez eu aucun problème à ce que je réclame et utilise ces bonus. Ils n’étaient donc apparemment pas considérés comme un abus de bonus.

    Il est facile de comprendre votre façon de penser. Tant que je continue à perdre, vous me permettez de jouer, mais lorsque j'effectue enfin un retrait, vous suspendez instantanément mon compte et prenez mes gains.

    Casino Playamo :

    D'après ce que je peux voir, vous ne donnez pas de définition claire de « l'abus de bonus ».
    Avant de pouvoir m'accuser d'abus de bonus, vous devez expliquer ce que cela signifie.

    Lorsque j'ai joué avec le bonus, j'ai joué uniquement sur les jeux autorisés, en dessous de la mise maximale pour l'argent du bonus et j'ai joué en respectant les conditions de mise. Quelle manière de jouer peut être considérée comme un abus de bonus ?
    À moins que vous puissiez expliquer comment j'ai abusé du bonus, vous ne pouvez pas utiliser le terme 7b.

    Vous avez également choisi un moment très opportun pour suspendre mon compte. Plus précisément, juste après avoir effectué un retrait après avoir joué avec succès grâce à un bonus.
    Avant mon dernier dépôt, j'ai effectué 6 autres dépôts pour des bonus similaires, que j'ai perdus. Vous n’avez eu aucun problème à ce que je réclame et utilise ces bonus. Ils n’étaient donc apparemment pas considérés comme un abus de bonus.

    Il est facile de comprendre votre façon de penser. Tant que je continue à perdre, vous me permettez de jouer, mais lorsque j'effectue enfin un retrait, vous suspendez instantanément mon compte et prenez mes gains.

    Joueur : Vous dites qu'un ratio de bonus de 56 bonus sur 36 dépôts constitue un abus de bonus.
    Alors qu’en est-il de 55 bonus sur 35 dépôts ? N'est-ce pas un abus de bonus ?

    Casino Playamo :

    Bonjour!
    Au casino Playamo, nous essayons toujours d'offrir divers bonus à nos joueurs. Ce faisant, nous devons également rechercher d’éventuels joueurs abusant des bonus.
    Nous disposons d'un logiciel spécial qui nous aide à détecter de tels cas et dès que nous recevons une notification du système indiquant que le joueur a atteint le pourcentage du bonus par rapport au montant du dépôt, nous commençons à enquêter sur le compte du joueur, qui a s'est produit dans votre cas.
    Pour cette raison, nous avons constaté un abus de bonus de votre part. De ce fait, nous avons agi conformément à nos conditions générales.

    Sincèrement,
    L'équipe Playamo

    Joueur:

    Peu importe que vous utilisiez un « logiciel spécial ». Il peut être programmé pour agir comme je l'ai expliqué plus tôt et envoyer des notifications à ce sujet uniquement dès que le joueur effectue un retrait (et ne pas vous envoyer de notifications si le joueur perd).
    Vous dites que ce système est basé sur « le pourcentage du bonus par rapport au montant du dépôt ». Si votre système fonctionne ainsi, il est défectueux. Je vais vous expliquer pourquoi.

    Au moment où vous avez pris la décision de confisquer mes gains, j'avais réclamé 56 bonus et effectué 36 dépôts. Cela représente un taux de bonus/dépôt de 1,56. Comme je l'ai mentionné plus tôt, j'ai effectué plusieurs dépôts auparavant, que j'ai perdus. Ce que j'essaie d'expliquer, c'est que si vous pouvez considérer mon dernier dépôt comme un abus de bonus, alors tous ces 6 dépôts précédents auraient également dû être un abus de bonus.
    Il y a 6 dépôts, j'avais réclamé 48 bonus et sur 30 dépôts. Cela représente un taux bonus/dépôt de 1,6 !
    Cela signifie que j'avais en fait un taux de bonus/dépôt plus élevé il y a 6 dépôts.

    La question est : pourquoi m’avez-vous laissé effectuer tous ces 6 dépôts (et m’avez-vous laissé jouer et les perdre) alors que j’avais en réalité un ratio de bonus plus élevé ? Vous avez dit que votre système vous envoie des notifications en fonction du ratio de bonus, ce qui signifie que vous auriez déjà dû recevoir une notification il y a 6 dépôts (lorsque mon ratio de bonus était plus élevé qu'aujourd'hui).

    Mais malgré cela, vous m'avez laissé faire des dépôts et tout allait bien pour vous tant que je les perdais. Je soupçonne que vous avez effectivement reçu la notification, mais que vous avez délibérément attendu de suspendre mon compte jusqu'à ce que j'effectue un retrait réussi. De cette façon, tu n’avais rien à perdre et je n’avais aucun moyen de gagner.

    Je peux voir à travers votre stratégie et il est évident qu’il n’est ni juste ni juste pour un casino d’agir ainsi.


    Ou 54 bonus sur 34 dépôts ? Ce qui était le cas sur mes dépôts précédents que j'ai perdus.

    Ce que j'essaie de faire valoir ici, c'est que vous m'avez commodément accusé d'abus de bonus juste après avoir effectué un retrait.
    C'est tout autant un « abus de bonus » (selon votre logique d'abus de bonus) que de réclamer 55 bonus sur 35 dépôts, n'êtes-vous pas d'accord ?
    Alors pourquoi n'avez-vous pas suspendu mon compte avant ?
    La raison est évidente. Vous m'avez laissé faire des dépôts et tout allait bien tant que je les perdais, ce que j'ai fait 6 fois avant d'effectuer ce retrait.
    Lorsque j'ai finalement effectué un retrait provenant d'un bonus, vous pourriez simplement prétendre que j'en ai abusé et confisquer mes gains.

    C’est très injuste et ce n’est pas ainsi qu’un casino sérieux devrait agir.
    Le résultat des séances de jeu ne doit pas déterminer si le style de jeu était abusif ou non. Puisque j'ai joué de la même manière sur 6 dépôts précédents et que je les ai perdus, ils devraient également être considérés comme un abus de bonus, n'est-ce pas ? Dans ce cas, je devrais récupérer tout l’argent déposé sur mon compte selon vos conditions.

    C’est une option qui est juste pour moi et pour vous.
    Une autre option est de me laisser effectuer mon retrait de la totalité du solde de 1,416 BTC.

    C'est ton choix.

    Êtes-vous un casino juste qui respecte ses joueurs, ou injuste et utilise-t-il des tactiques laides pour confisquer les gains des joueurs ?

    3.2/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Bitspender,

    Thank you for posting the info on our forum and sorry to hear your account has been closed. Could you please provide us with your casino username? We're going to notify them about your post. 

    Bonjour Bitspender,

    Merci d'avoir publié l'information sur notre forum et désolé d'apprendre que votre compte a été fermé. Pourriez-vous s'il vous plaît nous fournir votre nom d'utilisateur de casino ? Nous allons les informer de votre message.

  • Original Anglais Traduction Français

    That is great thank u for sorting that out for me :) so they have added $20 and 25 free spins to my account now?

    C'est super, merci d'avoir réglé ça pour moi :) ils ont donc ajouté 20 $ et 25 tours gratuits à mon compte maintenant ?

  • Original Anglais Traduction Français
    Skyyangel wrote:

    That is great thank u for sorting that out for me :) so they have added $20 and 25 free spins to my account now?

    That's right. Their support gave you 25 free spins and then the casino rep added a 20 bonus on your account.

    Good luck. 

    Skyyangel a écrit :

    C'est super, merci d'avoir réglé ça pour moi :) ils ont donc ajouté 20 $ et 25 tours gratuits à mon compte maintenant ?

    C'est exact. Leur soutien vous a offert 25 tours gratuits, puis le représentant du casino a ajouté un bonus de 20 sur votre compte.

    Bonne chance.

  • Original Anglais Traduction Français

    I never received a reply to my emails I sent. They didn't notify me that they had added the $20 to my account they have it under expired offers. I am going to ask them to close my account 

    Thanku for your help I appreciate it

    Je n'ai jamais reçu de réponse à mes emails que j'ai envoyés. Ils ne m'ont pas informé qu'ils avaient ajouté les 20 $ à mon compte, ils les ont sous des offres expirées. je vais leur demander de fermer mon compte

    Merci pour votre aide, je l'apprécie

  • Original Anglais Traduction Français
    Skyyangel wrote:

    I never received a reply to my emails I sent. They didn't notify me that they had added the $20 to my account they have it under expired offers. I am going to ask them to close my account

    Thanku for your help I appreciate it

    You can ask them to reactivate your bonus since they didn't inform you when they did it. 

    Skyyangel a écrit :

    Je n'ai jamais reçu de réponse à mes emails que j'ai envoyés. Ils ne m'ont pas informé qu'ils avaient ajouté les 20 $ à mon compte, ils les ont sous des offres expirées. je vais leur demander de fermer mon compte

    Merci pour votre aide, je l'apprécie

    Vous pouvez leur demander de réactiver votre bonus puisqu'ils ne vous ont pas informé quand ils l'ont fait.

  • Original Anglais Traduction Français

    I just did via live chat they gave me  20 spins but not the bonus money

    Je viens de le faire via le chat en direct, ils m'ont donné 20 tours mais pas l'argent bonus

  • Original Anglais Traduction Français
    Skyyangel wrote:

    I just did via live chat they gave me 20 spins but not the bonus money

    Hm! Okay, we'll chat with the casino to check what can be done. 

    Skyyangel a écrit :

    Je viens de le faire via le chat en direct, ils m'ont donné 20 tours mais pas l'argent bonus

    Hum ! D'accord, nous discuterons avec le casino pour vérifier ce qui peut être fait.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you Melissa I appreciate all the help you have given me..Is Bob casino a good trusted one? 

    Merci Melissa, j'apprécie toute l'aide que vous m'avez apportée. Le casino Bob est-il un casino de bonne confiance ?

    2.8/ 5

  • Original Anglais Traduction Français
    Skyyangel wrote:

    Thank you Melissa I appreciate all the help you have given me..Is Bob casino a good trusted one?

    You are very welcome. We asked them if they can reactivate the bonus, so let's see what they are going to say. 

    Bob casino is a sister brand to Playamo. Please take a look at our full review and players' comments HERE

    Skyyangel a écrit :

    Merci Melissa, j'apprécie toute l'aide que vous m'avez apportée. Le casino Bob est-il un casino de bonne confiance ?

    Vous êtes les bienvenus. Nous leur avons demandé s'ils pouvaient réactiver le bonus, alors voyons ce qu'ils vont dire.

    Bob Casino est une marque sœur de Playamo. Veuillez consulter notre revue complète et les commentaires des joueurs ICI .

    2.8/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Bitspender, 

    I have been told by the rep that your account has been refunded. This is what it says on the other forum you submitted a complaint at. We are marking this complaint as resolved.

    "Hello Playamo!
    Thank you for that.
    I have now been refunded for my last 6 deposits and my withdrawals have been processed and completed.
    I am satisfied with the outcome and consider the case to be resolved."

    Bonjour Bitspender,

    Le représentant m'a dit que votre compte avait été remboursé. C'est ce qui est dit sur l'autre forum sur lequel vous avez déposé une plainte. Nous marquons cette plainte comme résolue.

    "Bonjour Playamo !
    Merci pour ça.
    J'ai maintenant été remboursé de mes 6 derniers dépôts et mes retraits ont été traités et complétés.
    Je suis satisfait du résultat et considère que l'affaire est résolue."

  • Original Anglais Traduction Français

    DONT PLAY AT BOBCASIN O OR PLAYAMO

    i was a vip level 10 at bobcasino   and i won 27k   

    and when i tried to cash it out they closed and blocked my account and iv never heard from them again 

    they claim i used a 3RD PARTY BANK CARD TO DEPOSIT WHICH IS TOTALLY UNTRUE ,,, AND ID EVEN MADE A SUCCESSFUL DEPOSITS AND 2 WITHDRAWS  PREVIOUSLY TO THE SAME CARD AT SAME CASINO,.THATS CERTAINLY NOTHING TO DO WITH A 3RD PARTY.PARTY BANK CARD..  ... THEY THEN BANNED ME AND KEPT MY WINNINGS ,,,  ,,,AND THE CARDS BEEN VERIFIED AND IS THE SAME CARD I MADE MY LAST WITHDRAW TO AT THE SAME CASINO......  SO WATCH OUT FOR THESE GUYS,,,    DONT PLAY HERE IF U WIN SOMETHING BIG THEY WILL JUIST CLOSE UR ACCOUNT HAPPEN 2 JAN 2018

     

    AND  ALSO BECAUSE I WAS LUCKY WHEN I PLAYED AT THERE CASINO THEY REMOVED ME FROM ALL TOURNAMENTS ENTRIES AND ALSO NEVER ADDED BONSES WHEN I PAID FOR THEM,,  ,,, THERE REASON BEING ..    I WAS WINNING TO MUCH ON EACH BONUS SO THEY BANNED ME FROM BONSES ALL TOGETHER .. WHICH IS TOTALLY A CRIME .. TO SAY THE LEAST..  ID USE THE CODE AND THEY WOULD SAY SORRY WE HAV TOLD U UR NOT ALOUD TO USE BONSES.. AND THEY WOULD REMOVE THE BONUS  

    0/10 BOBCASINO U GUYS ARE SUSPECTS

    AND I HAVE TRUCKLOADS OF TRANSCRIPTS  AND SCREEN SHOTS PROOVING ALL THE ABOVE PROVEING THERE BREAKING FEDERAL GAMING LAWS..   I HAVE SOOO MUCH PROVE ITS CRAZY  ..   

     

     

     

    NE JOUEZ PAS À BOBCASIN O OU PLAYAMO

    j'étais VIP niveau 10 chez Bobcasino et j'ai gagné 27 000 $

    et quand j'ai essayé de l'encaisser, ils ont fermé et bloqué mon compte et je n'ai plus jamais eu de nouvelles d'eux

    ils prétendent que j'ai utilisé une carte bancaire tierce pour effectuer un dépôt, ce qui est totalement faux, et que j'ai même fait un dépôt réussi et 2 retraits auparavant sur la même carte dans le même casino. Cela n'a certainement rien à voir avec une banque tierce. CARTE.. ... ILS M'ONT ENSUITE INTERDIT ET GARDÉ MES GAINS ,,, ,,, ET LES CARTES ONT ÉTÉ VÉRIFIÉES ET C'EST LA MÊME CARTE SUR QUE J'AI FAIT MON DERNIER RETRAIT AU MÊME CASINO ...... ALORS ATTENTION À CES GARS, NE JOUENT PAS ICI SI VOUS GAGNEZ QUELQUE CHOSE DE GRAND, ILS FERMERONT JUSTE VOTRE COMPTE LE 2 JANVIER 2018

    ET AUSSI PARCE QUE J'AI EU DE LA CHANCE QUAND J'AI JOUÉ AU CASINO, ILS M'ONT RETIRÉ DE TOUTES LES ENTRÉES AUX TOURNOIS ET AUSSI JAMAIS AJOUTÉ DES BONUS LORSQUE JE LES AI PAYÉS,,,,,, LA RAISON ÊTE .. J'AI GAGNE TROP BEAUCOUP SUR CHAQUE BONUS ALORS ILS L'ONT INTERDIT MOI DES BONS TOUS ENSEMBLE .. CE QUI EST TOTALEMENT UN CRIME .. POUR LE MOINS DIRE .. J'UTILISE LE CODE ET ILS SERONT DÉSOLÉS NOUS VOUS AVONS DIT DE NE PAS UTILISER LES BONS À HAUTE VOIX .. ET ILS SUPPRIMERAIENT LE BONUS

    0/10 LES GARS DE BOBCASINO U SONT SUSPECTS

    ET J'AI DES CAMIONS DE TRANSCRIPTIONS ET DE CAPTURES D'ÉCRAN PROUVANT TOUT CE QUI CI-DESSUS, PROUVANT QUE C'EST UNE ENFRACTION DES LOIS FÉDÉRALES SUR LES JEUX. J'AI TELLEMENT PROUVÉ QUE C'EST FOLLE.

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