Red Dog Casino, Slots Empire Casino, Aussieplay Casino, El Royale Casino, Las Atlantis Casino Assistance et fil de discussion

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  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Jayro2180,

    Thank you for your feedback. Please note that BTC rate is quite dynamic, so sometimes the approved amount may be slightly different (higher or lower) upon the receipt. 

    Should you have any questions we'd be happy to help.

    Regards,

    Paul

    Salut Jayro2180 ,

    Merci pour votre avis. Veuillez noter que le taux BTC est assez dynamique, donc parfois le montant approuvé peut être légèrement différent (supérieur ou inférieur) à la réception.

    Si vous avez des questions, nous serons heureux de vous aider.

    Salutations,

    Paul

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi,

    Thank you for the clarification.

    Salut,

    Merci pour la clarification.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Jayro2180

    As Casino Rep clarified this case we will mark it as Resolved. 

    Bonjour Jayro2180

    Comme le représentant du casino a clarifié ce cas, nous le marquerons comme résolu.

  • Original Anglais Traduction Français

    I'm having trouble receiving my AussiePlay casino winnings... I'm sending the requested documents and the validation team is asking for nonsense: They are asking for a document that has not expired... but my document has not expired... they confuse the issue date (date of creation of the document) with the expiration date (which is on the back of the document) this only expires in 2026. and about proof of residence, they are asking for the document in English... I am Colombian, there is no way I can have proof of residence in English. Please help me. Hernan Milito

    J'ai du mal à recevoir mes gains du casino AussiePlay... J'envoie les documents demandés et l'équipe de validation demande des bêtises : Ils demandent un document qui n'a pas expiré... mais mon document n'a pas expiré.. .ils confondent la date d'émission (date de création du document) avec la date d'expiration (qui se trouve au dos du document) celle-ci n'expire qu'en 2026. et concernant les justificatifs de domicile, ils demandent le document en anglais.. Je suis colombienne, je ne peux pas avoir de preuve de résidence en anglais. S'il vous plaît aidez-moi. Hernán Milito

    2.3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello hhernanmi,

    Could you please send us your Casino Username via private message so we can inquire about this issue to Casino Rep?

    Bonjour Hernanmi ,

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions nous renseigner sur ce problème auprès du représentant du casino ?

  • Original Anglais Traduction Français
    sent without PM
    
     

     

    envoyé sans MP
    
    

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi hhernanmi,

    Thanks for sharing your credentials. We will ping Casino Representative about this case and once we get a response we will get back to you. Keep you posted.

    Salut Hernanmi ,

    Merci d'avoir partagé vos informations d'identification. Nous enverrons une requête ping au représentant du Casino à propos de ce cas et dès que nous aurons reçu une réponse, nous vous répondrons. Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    up........

    en haut........

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi hhernanmi

    Casino Rep got back to us and said that your case is under review by appropriate department. Once we get some response we will let you know. Keep an eye on this thread.

    Salut Hernanmi

    Le représentant du casino nous a répondu et nous a dit que votre cas était en cours d'examen par le service approprié. Dès que nous aurons reçu une réponse, nous vous le ferons savoir. Gardez un œil sur ce fil.

  • Original Anglais Traduction Français
    OK. thanks. I am waiting.
    
     

     

    D'ACCORD. merci. J'attends.
    
    

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi hhernanmi,

    Thank you for your feedback. Please note that KYC documents confirmation of your account is an essential procedure before the very first Payout which guarantees fund will be received by the rightful owner. Usually, it takes a couple of business days, but sometimes it may take longer in case of any documents being missing.

    I've been in touch with a Casino representative regarding the matter and was informed that your account has been already approved. So you are welcome to proceed with a Payout request through the cashier on our website.

    Should you have any questions we'd be happy to help.

    Regards,

    Paul

    Salut Hernanmi,

    Merci pour votre avis. Veuillez noter que la confirmation des documents KYC de votre compte est une procédure essentielle avant le tout premier paiement qui garantit que le fonds sera reçu par le propriétaire légitime. Habituellement, cela prend quelques jours ouvrables, mais cela peut parfois prendre plus de temps en cas de documents manquants.

    J'ai été en contact avec un représentant du Casino à ce sujet et j'ai été informé que votre compte avait déjà été approuvé. Vous êtes donc invités à procéder à une demande de paiement via la caisse de notre site Web.

    Si vous avez des questions, nous serons heureux de vous aider.

    Salutations,

    Paul

  • Original Anglais Traduction Français
    OK. thank you very much
    
     

     

    D'ACCORD. merci beaucoup
    
    

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi hhernanmi

    As Casino Rep clarified this for us, we will mark this case as Resolved. thumbs_up

    Salut Hernanmi

    Comme le représentant du casino nous a clarifié cela, nous marquerons ce cas comme résolu. thumbs_up

  • Original Anglais Traduction Français
    Good morning Dear friends! I have the same problem as the previous colleague, their staff is saying that my document is expired, but the validity is stated at the back of the document, and Date of Expedition and the date that the document was created. Not to mention that they are applying for residency in English in a Spanish-speaking country, it makes no sense.
    I request help from the LCB to resolve a similar case.
    
    Casino Slotempire
    
    my login is: *****n36*
    Bonjour chers amis! J'ai le même problème que le collègue précédent, leur personnel dit que mon document est expiré, mais la validité est indiquée au dos du document, ainsi que la date d'expédition et la date de création du document. Sans compter qu’ils postulent pour une résidence en anglais dans un pays hispanophone, cela n’a aucun sens.
    Je demande l'aide du LCB pour résoudre un cas similaire.
    
    Casino Slot Empire
    
    mon identifiant est : *****n36*
  • Original Anglais Traduction Français

    Hello lleverton365, 

    Please be informed that Slots Empire is placed on LCB's warning list. Players can expect slow payments, low cashout limits and slow response from customer support. 
    LCB tested their withdrawal process and faced many issues, full story HERE.

    May we ask you what documents you submitted to the casino in order to verify your account?

    Required documents are:
     

    • Proof of identity (driver’s license, ID, passport).
    • Both sides of the card(s) you have used for depositing
    • Proof of address (utility, medical or delivery bill, or any official document with your full name, address and date. Please note the document must have been issued within the recent 2 months)

    Bonjour lleverton365,

    Veuillez noter que Slots Empire est placé sur la liste d'avertissement de LCB. Les joueurs peuvent s’attendre à des paiements lents, à des limites de retrait faibles et à une réponse lente du support client.
    LCB a testé son processus de retrait et a été confronté à de nombreux problèmes, histoire complète ICI .

    Pouvons-nous vous demander quels documents vous avez soumis au casino afin de vérifier votre compte ?

    Les documents requis sont :

    • Preuve d'identité (permis de conduire, pièce d'identité, passeport).
    • Les deux côtés de la ou des cartes que vous avez utilisées pour le dépôt
    • Un justificatif de domicile (facture de services publics, médicale ou de livraison, ou tout document officiel avec votre nom complet, votre adresse et votre date. Veuillez noter que le document doit avoir été émis au cours des 2 derniers mois)
    évalué :

    0.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I've played at some of these casinos. I don't know how reputable they are. I haven't been able to request a payout yet so I can't comment on that. They have that feel of the player having problems with withdrawals. 

    J'ai joué dans certains de ces casinos. Je ne sais pas à quel point ils sont réputés. Je n'ai pas encore pu demander de paiement, je ne peux donc pas faire de commentaire à ce sujet. Ils ont l’impression que le joueur a des problèmes avec les retraits.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi James,

    As mentioned above, please note Red Dog Casino and Slots Empire have been placed on our warning list due to slow payments, low cashout limits and slow response from customer support. 

    Our team tested the withdrawal and you can see the full report here.

    Bonjour James,

    Comme mentionné ci-dessus, veuillez noter que Red Dog Casino et Slots Empire ont été placés sur notre liste d'avertissement en raison de la lenteur des paiements, des faibles limites de retrait et de la lenteur de réponse du support client.

    Notre équipe a testé le retrait et vous pouvez voir le rapport complet ici .

    2.3/ 5

    2.3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français
    Yes, I looked into it. however, as it was free chips and there was nothing talking about being considered, I took a risk, from the research I did here on the forum, they even take a while, they delay, but they pay... living from them is a negation.
    
    The documents sent were:
    driver's license and proof of residence (internet/telephone payment invoice.) the problem is how they said they confused the Issue Date with Expiration and are asking for proof of residence in English from a spanish speaking country. It simply doesn't make sense.
    Oui, j'ai étudié la question. cependant, comme il s'agissait de jetons gratuits et qu'il n'était pas question d'être pris en compte, j'ai pris un risque, d'après les recherches que j'ai faites ici sur le forum, ils prennent même du temps, ils tardent, mais ils paient... vivre d'eux, c'est une négation.
    
    Les documents envoyés étaient :
    permis de conduire et preuve de résidence (facture de paiement Internet/téléphone.) le problème est de savoir comment ils ont dit avoir confondu la date de délivrance avec l'expiration et demandent une preuve de résidence en anglais d'un pays hispanophone. Cela n’a tout simplement pas de sens.
  • Original Anglais Traduction Français

    Hello lleverton365, 

    We are familiar with such a cases, where Casino is asking for proof of Residence in English because that is part of their policy. You will have to have the papers translated on English and certified by a notary and forward it to the Casino in order to be verified. 

    Please let us know when you finish all the requirements.

    Thank you.

    Bonjour lleverton365,

    Nous connaissons de tels cas, où Casino demande une preuve de résidence en anglais parce que cela fait partie de sa politique. Vous devrez faire traduire les papiers en anglais et certifier par un notaire et les transmettre au Casino afin d'être vérifié.

    Veuillez nous faire savoir lorsque vous aurez rempli toutes les exigences.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français
    Friend, I live in a city here in Colombia that has two streets, there is no English teacher much less a notary in this city. the most I can do is use google translate and mark the main parts as I did and send them. I can't travel several miles to try to find an English teacher and a notary to translate a proof of residence, it's bizarre. not to mention that I already read in their terms and found absolutely nothing saying that I need to have proof of residence in English to verify my account.
    Ami, je vis dans une ville ici en Colombie qui a deux rues, il n'y a pas de professeur d'anglais et encore moins de notaire dans cette ville. tout ce que je peux faire est d'utiliser Google Translate, de marquer les parties principales comme je l'ai fait et de les envoyer. Je ne peux pas faire plusieurs kilomètres pour essayer de trouver un professeur d'anglais et un notaire pour traduire un justificatif de domicile, c'est bizarre. sans oublier que j'ai déjà lu leurs conditions et que je n'ai absolument rien trouvé disant que je dois avoir une preuve de résidence en anglais pour vérifier mon compte.
  • Original Anglais Traduction Français

    Hello lleverton365, 

    We fully understand your situation and we are sorry that you have to do these things but translate the papers using Google translate and unfortunately you will have to take them to a notary if you want your account in this casino to be verified because they told you so and it is part of their policy of business. We hope that when you take care of all the paperwork, your account will be valid and verified as soon as possible.

    Thank you for your understanding.

    Bonjour lleverton365,

    Nous comprenons parfaitement votre situation et nous sommes désolés que vous deviez faire ces choses, mais traduisez les documents en utilisant Google Translate et malheureusement vous devrez les amener chez un notaire si vous souhaitez que votre compte dans ce casino soit vérifié car ils vous l'ont dit. et cela fait partie de leur politique commerciale. Nous espérons que lorsque vous aurez réglé tous les documents, votre compte sera valide et vérifié dès que possible.

    Merci pour votre compréhension.

  • Original Anglais Traduction Français
    Berks wrote

    Hello lleverton365, 

    We fully understand your situation and we are sorry that you have to do these things but translate the papers using Google translate and unfortunately you will have to take them to a notary if you want your account in this casino to be verified because they told you so and it is part of their policy of business. We hope that when you take care of all the paperwork, your account will be valid and verified as soon as possible.

    Thank you for your understanding.

    Dear friend, I would do anything possible if it really could be done. it turns out that I already consulted a friend who works with notary, he told me that he could only authenticate the document if, for example, it was a document in another language and it was transferred to Spanish, which is our mother tongue, the opposite cannot be done. It is a procedure that, at least here in Colombia, is not done.
    The only thing that can be done is for me to translate the document and send it to them, because theoretically if the document is valid they just need to know what is written in it. something they would easily know using the translator. but they do everything to make life difficult for the user.
    Berks a écrit

    Bonjour lleverton365,

    Nous comprenons parfaitement votre situation et nous sommes désolés que vous deviez faire ces choses, mais traduisez les documents en utilisant Google Translate et malheureusement vous devrez les amener chez un notaire si vous souhaitez que votre compte dans ce casino soit vérifié car ils vous l'ont dit. et cela fait partie de leur politique commerciale. Nous espérons que lorsque vous aurez réglé tous les documents, votre compte sera valide et vérifié dès que possible.

    Merci pour votre compréhension.

    Cher ami, je ferais tout ce qui est possible si cela était vraiment possible. il s'avère que j'ai déjà consulté un ami qui travaille chez notaire, il m'a dit qu'il ne pouvait authentifier le document que si, par exemple, il s'agissait d'un document dans une autre langue et qu'il était transféré en espagnol, qui est notre langue maternelle, la l'inverse ne peut pas être fait. C'est une procédure qui, du moins ici en Colombie, n'est pas pratiquée.
    La seule chose que je puisse faire, c'est que je traduise le document et que je le leur envoie, car théoriquement, si le document est valide, il leur suffit de savoir ce qui y est écrit. quelque chose qu'ils sauraient facilement en utilisant le traducteur. mais ils font tout pour rendre la vie difficile à l'utilisateur.
  • Original Anglais Traduction Français

    Hello lleverton365,

    We will reach out to Casino Rep to inquire about this case to see what can be done, and if there is chance to fix this issue somehow. 

    Keep an eye on this thread.

    Thank you for your cooperation.

    Bonjour lleverton365 ,

    Nous contacterons le représentant du casino pour en savoir plus sur ce cas, voir ce qui peut être fait et s'il est possible de résoudre ce problème d'une manière ou d'une autre.

    Gardez un œil sur ce fil.

    Merci de votre collaboration.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello lleverton365,

    We still haven't got any response from Casino Rep. We will send them a reminder email in hopes that they will reach out to us with the clarification of this matter.

    Keep an eye on this thread.

    Bonjour lleverton365 ,

    Nous n'avons toujours pas reçu de réponse du représentant du Casino. Nous leur enverrons un e-mail de rappel dans l'espoir qu'ils nous contacteront pour clarifier cette question.

    Gardez un œil sur ce fil.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi lleverton365,

    Hope you are well. I'm sorry to hear you faced such misunderstanding.

    Our team together with the Finance department are already looking into the case. We'll get back to you with the solution soon.

    Hope for your patience and understanding.

    Regards,

    Paul

    Bonjour Lleverton365,

    J'espère que vous allez bien. Je suis désolé d'apprendre que vous avez été confronté à un tel malentendu.

    Notre équipe et le service financier étudient déjà le cas. Nous vous reviendrons bientôt avec la solution.

    J'espère pour votre patience et votre compréhension.

    Salutations,

    Paul

  • Original Anglais Traduction Français
    Top1Partners wrote

    Hi lleverton365,

    Hope you are well. I'm sorry to hear you faced such misunderstanding.

    Our team together with the Finance department are already looking into the case. We'll get back to you with the solution soon.

    Hope for your patience and understanding.

    Regards,

    Paul

    it's good my friend. thank you very much for your service.
    
     

     

    Top1Partners a écrit

    Bonjour Lleverton365,

    J'espère que vous allez bien. Je suis désolé d'apprendre que vous avez été confronté à un tel malentendu.

    Notre équipe et le service financier étudient déjà le cas. Nous vous reviendrons bientôt avec la solution.

    J'espère pour votre patience et votre compréhension.

    Salutations,

    Paul

    c'est bien mon ami. merci beaucoup pour votre service.
    
    

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi lleverton365,

    We appreciate your patience. I was  informed that the provided documents had already been reviewed and your account had been approved for Payouts accordingly. Please proceed with request through the cashier tab on website.

    Should you have any questions we'd be happy to assist.

    Regards,

    Paul

    Bonjour Lleverton365,

    Nous apprécions votre patience. J'ai été informé que les documents fournis avaient déjà été examinés et que votre compte avait été approuvé pour les paiements en conséquence. Veuillez procéder à la demande via l'onglet Caisse sur le site Web.

    Si vous avez des questions, nous serons heureux de vous aider.

    Salutations,

    Paul

  • Original Anglais Traduction Français
    Top1Partners wrote

    Hi lleverton365,

    We appreciate your patience. I was  informed that the provided documents had already been reviewed and your account had been approved for Payouts accordingly. Please proceed with request through the cashier tab on website.

    Should you have any questions we'd be happy to assist.

    Regards,

    Paul

    ok

    thanks

    Top1Partners a écrit

    Bonjour Lleverton365,

    Nous apprécions votre patience. J'ai été informé que les documents fournis avaient déjà été examinés et que votre compte avait été approuvé pour les paiements en conséquence. Veuillez procéder à la demande via l'onglet Caisse sur le site Web.

    Si vous avez des questions, nous serons heureux de vous aider.

    Salutations,

    Paul

    d'accord

    merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi lleverton365,

    Please let us know when the issue is resolved.

    Thanks in advance.

    Bonjour Lleverton365,

    Veuillez nous faire savoir lorsque le problème sera résolu.

    Merci d'avance.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi lleverton365,

    We will consider this case as Resolved.

    Bonjour Lleverton365,

    Nous considérerons ce cas comme résolu.

  • Original Anglais Traduction Français

    dear representative, 

    Your casino is excellent and your support team is amazing, however I'm facing a problem request withdrawals at the cashier, last wednesday i was asked to confirm my bitcoin address so they could grant me access to the cashier and make a withdrawal request, however until today there has not been any update and when i contact them in the live chat they just say they are overloaded and ask to wait..

    I already waited two days beyond the deadline and since it was not resolved, I came here to ask for your help to solve this problem..

    slots empire
    username: za*******

    Thank you in advance and I look forward to the resolution of this case.

    cher représentant,

    Votre casino est excellent et votre équipe d'assistance est incroyable, cependant je suis confronté à un problème de demande de retrait à la caisse, mercredi dernier, on m'a demandé de confirmer mon adresse Bitcoin afin qu'ils puissent m'accorder l'accès à la caisse et faire une demande de retrait, cependant jusqu'à aujourd'hui, il n'y a eu aucune mise à jour et lorsque je les contacte dans le chat en direct, ils disent simplement qu'ils sont surchargés et demandent d'attendre.

    J'ai déjà attendu deux jours après le délai et comme celui-ci n'était pas résolu, je suis venu ici pour demander votre aide pour résoudre ce problème.

    empire des machines à sous
    nom d'utilisateur: za*******

    Merci d'avance et j'attends avec impatience la résolution de cette affaire.

    2.3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello librexona,

    Thank for sharing your experience and explaining your issue. We will notify Casino Rep regarding this matter and once we get a response we will let you know instantly.

    Keep an eye on this thread for any updates.

    Thank you.

    Bonjour librexona ,

    Merci d'avoir partagé votre expérience et expliqué votre problème. Nous informerons le représentant du Casino à ce sujet et dès que nous aurons reçu une réponse, nous vous le ferons savoir instantanément.

    Gardez un œil sur ce fil pour toute mise à jour.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi librexona,

    Hope you are well.

    My name is Paul Kask and I'm here to help you out.

    I will forward your request to our Finance department and we will check on the situation ASAP.

    Let me know if you have any other questions.

    Regars,

    Paul Kask

    Salut librexona,

    J'espère que vous allez bien.

    Je m'appelle Paul Kask et je suis là pour vous aider.

    Je transmettrai votre demande à notre service financier et nous vérifierons la situation dès que possible.

    Faites-moi savoir si vous avez d'autres questions.

    Cordialement,

    Paul Kask

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello

    I would like to say that the issue has been resolved and I have already requested the payment in cashier.

    Thanks

    Bonjour

    Je voudrais dire que le problème a été résolu et j'ai déjà demandé le paiement en caisse.

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello librexona,

    We are happy to hear that your issue has been fixed! thumbs_up

    We will close this complaint and mark it as Resolved.

    Bonjour librexona ,

    Nous sommes heureux d'apprendre que votre problème a été résolu ! thumbs_up

    Nous clôturerons cette plainte et la marquerons comme résolue.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi librexona,

    I am glad to hear everything worked out.

    Let me know if you have any other questions.

    Regards,
    Paul Kask

    Salut librexona,

    Je suis heureux d'apprendre que tout s'est bien passé.

    Faites-moi savoir si vous avez d'autres questions.

    Salutations,
    Paul Kask

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey gang,

    I signed up with Aussie Play and used a no deposit bonus. Got through the play through, and went to look at getting verified. I sent in the form and documents. 5 days go by and I don't hear anything. So I went on chat and was told I need to make a $30 deposit before they will even look at the documents. Now I understand making a deposit in order to withdrawal. But I wanted my account verified before I do that. Because I've had other casinos deny verification over and over for no reason. They have a decent rating so it will probably be fine. But Liberty slots, and Slots villa did the same thing and it's 4 months later and I'm still not verified. Anyways what are opinions on Aussie Play?

    Salut la bande,

    Je me suis inscrit sur Aussie Play et j'ai utilisé un bonus sans dépôt. J'ai terminé le jeu et je suis allé chercher à me faire vérifier. J'ai envoyé le formulaire et les documents. 5 jours passent et je n'entends rien. Je suis donc allé discuter et on m'a dit que je devais effectuer un dépôt de 30 $ avant même de consulter les documents. Maintenant, je comprends faire un dépôt pour effectuer un retrait. Mais je voulais que mon compte soit vérifié avant de faire cela. Parce que d'autres casinos ont refusé la vérification à maintes reprises sans raison. Ils ont une note décente, donc ça ira probablement. Mais Liberty Slots et Slots Villa ont fait la même chose et c'est 4 mois plus tard et je ne suis toujours pas vérifié. Quoi qu’il en soit, quelles sont les opinions sur Aussie Play ?

    2.5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Djshakka,

    We need to inform you that this casino is on our Warning list. Players can expect slow payments, low cash out limits and slow response from customer support.

    Bonjour Djshakka,

    Nous devons vous informer que ce casino figure sur notre liste d'avertissement. Les joueurs peuvent s’attendre à des paiements lents, à des limites de retrait faibles et à une réponse lente du support client.

  • Original Anglais Traduction Français

    Anchi,

    I saw that after I did some more research. It just seemed sketchy to me how they said it to me. I'm thinking I may just say forget it and move on 

    Anchi,

    J'ai vu cela après avoir fait quelques recherches supplémentaires. La façon dont ils me l'ont dit m'a semblé vague. Je pense que je pourrais juste dire d'oublier ça et de passer à autre chose

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Djshakka,

    Please send us your casino username via private message so we can get in touch with the casino rep.

    Thank you

    Bonjour Djshakka,

    Veuillez nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions contacter le représentant du casino.

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Anchi,

    I mean there isn't an issue necessarily. I was just looking for others opinions and experiences there. In order to decide if I want to make the deposit and just see what happens 

    Anchi,

    Je veux dire qu'il n'y a pas nécessairement de problème. Je cherchais juste des avis et des expériences là-bas. Afin de décider si je veux effectuer le dépôt et voir ce qui se passe

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Djshakka,

    We hope that all of those information that you can find on review pages will help you to decide where you want to entertain.

    Please let us know if you have any difficulties or concerns.

    Thank you.

    Bonjour Djshakka ,

    Nous espérons que toutes ces informations que vous pouvez trouver sur les pages de critiques vous aideront à décider où vous souhaitez vous divertir.

    S'il vous plaît laissez-nous savoir si vous avez des difficultés ou des préoccupations.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello, I'm having my first issues withdrawing funds from Red Dog Casino. After reading through others' issues it seems I've run into a common problem. I made a deposit of $200, played awhile, and won some money. The following day I activated a 10 free spin bonus, which resulted in $6.80 being deposited into my account as bonus funds. I played through that $6.80 quickly and resumed playing. I definitely played down the entire bonus since the bonus is only usable on slots and I played blackjack later which is not playable with slot bonus funds. After another day or two I attempted to withdrawal my winnings of $899, leaving about $21 in my account for something to play with while I waited for my withdrawal to go through, typically it takes 6-10 business days for funds to get to my bank account after I request the withdrawal. About 5 days later I received an email from their billing department telling me my withdrawal was rejected.  From what I understand, they are saying that because I used that free spin bonus, my funds are only eligible for a $30 withdrawal. My account history shows that the $899 withdrawal request was rejected, then immediately another withdrawal request is filled by a manger for $890 which is approved. The extra $9 is sent back to my account leaving $30. After speaking with their billing more, they informed me that the manager request means the $890 was deducted from my account. I've no idea where those funds have gone, as far as I can tell it's just been erased from their system. After this, while waiting for email replies and such with their billing, I've made two more deposits, one of $200 and one of $120. All of which was lost. But now after finally speaking with their billing a few more times, it seems they are sticking with telling me that because that free spin bonus has a maximum payout of $30, they gave me that $9 back, plus the $21 which was left in my account, to equal the $30 payout, and the rest of the $890 is totally removed. That $890 includes my initial $200 deposit which I used to play and eventually win the $899 which I first requested. So, basically I feel that they have stolen, at a minimum, my $200 initial deposit. If we follow their logic, one could potentially deposit any amount of funds, let's just say it's $2000, then play a free spin bonus, win $6.80, play that bonus down, then apply for a $2000 withdrawal, and Red Dog will deduct $1970 from you account and put $30 back into your account. 

     

    I hope I've explained this clearly, I'm as confused as you may be by this logic. I've got screenshots of my account history, as well as my short email exchange with their billing department if anyone would like them. 

     

    Please LCB, can you help me? 

    Bonjour, j'ai mes premiers problèmes pour retirer des fonds de Red Dog Casino. Après avoir lu les problèmes des autres, il semble que j'ai rencontré un problème courant. J'ai effectué un dépôt de 200 $, j'ai joué un moment et j'ai gagné de l'argent. Le lendemain, j'ai activé un bonus de 10 tours gratuits, ce qui a permis de déposer 6,80 $ sur mon compte sous forme de fonds bonus. J'ai joué rapidement ces 6,80 $ et j'ai repris le jeu. J'ai définitivement minimisé l'intégralité du bonus puisque le bonus n'est utilisable que sur les machines à sous et j'ai joué au blackjack plus tard, qui n'est pas jouable avec les fonds bonus des machines à sous. Après un jour ou deux, j'ai tenté de retirer mes gains de 899 $, laissant environ 21 $ sur mon compte pour jouer avec quelque chose pendant que j'attendais que mon retrait soit effectué. Il faut généralement 6 à 10 jours ouvrables pour que les fonds parviennent à ma banque. compte après avoir demandé le retrait. Environ 5 jours plus tard, j'ai reçu un e-mail de leur service de facturation m'informant que mon retrait avait été rejeté. D'après ce que j'ai compris, ils disent que parce que j'ai utilisé ce bonus de tours gratuits, mes fonds ne sont éligibles qu'à un retrait de 30 $. L'historique de mon compte montre que la demande de retrait de 899 $ a été rejetée, puis immédiatement une autre demande de retrait est remplie par un responsable pour 890 $ qui est approuvée. Les 9 $ supplémentaires sont renvoyés sur mon compte, laissant 30 $. Après avoir discuté davantage de leur facturation, ils m'ont informé que la demande du responsable signifiait que les 890 $ avaient été déduits de mon compte. Je n'ai aucune idée d'où sont passés ces fonds, autant que je sache, ils ont simplement été effacés de leur système. Après cela, en attendant les réponses par courrier électronique et autres avec leur facturation, j'ai effectué deux autres dépôts, un de 200 $ et un de 120 $. Tout cela a été perdu. Mais maintenant, après avoir finalement parlé de leur facturation à plusieurs reprises, il semble qu'ils s'en tiennent à me dire que parce que ce bonus de tours gratuits a un paiement maximum de 30 $, ils m'ont rendu ces 9 $, plus les 21 $ qui restaient sur mon compte. , pour égaler le paiement de 30 $, et le reste des 890 $ est totalement supprimé. Ces 890 $ incluent mon dépôt initial de 200 $ que j'ai utilisé pour jouer et finalement gagner les 899 $ que j'ai demandés en premier. Donc, fondamentalement, j’ai l’impression qu’ils ont volé au minimum mon dépôt initial de 200 $. Si nous suivons leur logique, on pourrait potentiellement déposer n'importe quel montant d'argent, disons simplement que c'est 2 000 $, puis jouer un bonus de tours gratuits, gagner 6,80 $, jouer ce bonus, puis demander un retrait de 2 000 $, et Red Dog déduira 1 970 $ de votre compte et remettez 30 $ sur votre compte.

    J'espère avoir expliqué cela clairement, je suis aussi confus que vous par cette logique. J'ai des captures d'écran de l'historique de mon compte, ainsi que mon court échange d'e-mails avec leur service de facturation si quelqu'un les souhaite.

    S'il vous plaît LCB, pouvez-vous m'aider ?

    2.3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello FuRuiAn,

    Please send us your casino username via PM and we'll contact the casino representative and inquire about your withdrawal. 

    Bonjour FuRuiAn ,

    Veuillez nous envoyer votre nom d'utilisateur de casino par MP et nous contacterons le représentant du casino et nous renseignerons sur votre retrait.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello FuRuiAn,

    Thank you for sending your casino username. We've contacted the casino representative and referred to your complaint. We'll update you on this thread as soon as we receive the response. 

    Bonjour FuRuiAn ,

    Merci d'avoir envoyé votre nom d'utilisateur de casino. Nous avons contacté le représentant du casino et avons fait référence à votre plainte. Nous vous tiendrons au courant de ce fil dès que nous recevrons la réponse.

  • Original Anglais Traduction Français
    tough_nut wrote

    Hello FuRuiAn,

    Thank you for sending your casino username. We've contacted the casino representative and referred to your complaint. We'll update you on this thread as soon as we receive the response. 

    Is there any need for the screenshots of my account information or the email exchange with their billing? 

     

    This is the first email I received from their billing after my initial $899 withdrawal request. 

    "On Friday, June 2, 2023 at 08:48:08 PM GMT+8, Red Dog Casino - Billing <billing@reddogcasino.com> wrote:

     

     

    Hello Ryan, 

    As far as we can see, you have been playing with the free bonus SMART_10_PT for slots. Please be kindly advised that the maximum cash out of the free bonus is $30. Please refer to our General Bonus Terms, point 24, where stated the following:

     If the maximum payout limit of the bonus is lower than the minimum amount allowed for payout ($150), the difference has to be deposited. 

    Therefore, for us to approve the payout request of yours, you need to make another $120 purchase, so the payout amount can reach the minimum $150. Once you make a deposit, you can place a withdrawal request and it will be taken into consideration and approved within the mentioned timeframes.

    If you ever need any assistance, our friendly customer support representatives are available 24/7 on Live Chat.

     

    Sincerely,
    Jenny Reed
    Billing Department
    Red Dog Casino"

    ​Like I said, I made two more deposits after this email, one for $200 and one for $120. So I'm unsure why they still say that my withdrawal request cannot be completed. I've no idea what that requirement she mentioned for them to fulfill my withdrawal requests means. 

     

    hard_nut a écrit

    Bonjour FuRuiAn,

    Merci d'avoir envoyé votre nom d'utilisateur de casino. Nous avons contacté le représentant du casino et avons fait référence à votre plainte. Nous vous tiendrons au courant de ce fil dès que nous recevrons la réponse.

    Est-il nécessaire de disposer de captures d'écran des informations de mon compte ou de l'échange d'e-mails avec leur facturation ?

    Il s'agit du premier e-mail que j'ai reçu concernant leur facturation après ma demande de retrait initiale de 899 $.

    « Le vendredi 2 juin 2023 à 20 h 48 min 08 s GMT+8, Red Dog Casino - Billing a écrit :

    Bonjour Ryan,

    D'après ce que nous pouvons voir, vous avez joué avec le bonus gratuit SMART_10_PT pour les machines à sous. Veuillez noter que le montant maximum de retrait du bonus gratuit est de 30 $. Veuillez vous référer à nos Conditions générales de bonus, point 24, où est indiqué ce qui suit :

    Si la limite de paiement maximale du bonus est inférieure au montant minimum autorisé pour le paiement (150 $), la différence doit être déposée.

    Par conséquent, pour que nous puissions approuver votre demande de paiement, vous devez effectuer un autre achat de 120 $, afin que le montant du paiement puisse atteindre le minimum de 150 $. Une fois votre dépôt effectué, vous pouvez effectuer une demande de retrait et celle-ci sera prise en considération et approuvée dans les délais mentionnés.

    Si jamais vous avez besoin d'aide, nos sympathiques représentants du service client sont disponibles 24h/24 et 7j/7 sur le chat en direct.

    Sincèrement,
    Jenny Reed
    Service de facturation
    Casino Chien Rouge"

    ​Comme je l'ai dit, j'ai effectué deux dépôts supplémentaires après cet e-mail, un de 200 $ et un de 120 $. Je ne sais donc pas pourquoi ils disent toujours que ma demande de retrait ne peut pas être complétée. Je n'ai aucune idée de ce que signifie cette exigence qu'elle a mentionnée pour qu'ils répondent à mes demandes de retrait.

    2.3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello FuRuiAn,

    We'll inform the representative about the new details you have provided. As soon as we get a response we'll update you on this thread. 

    Bonjour FuRuiAn ,

    Nous informerons le représentant des nouveaux détails que vous avez fournis. Dès que nous aurons une réponse, nous vous tiendrons au courant sur ce fil.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi,

    Thank you for your feedback. Please be informed that bonus restrictions such as playthrough and maximum cashout are applied to the balance on top of which was redeemed (please pay attention to the warning upon redeeming the bonus). Taking into consideration our obligation to abide the bonus Terms set by the gaming provider, your playable balance was converted into maximum cashout amount in accordance with the bonus terms. We've just reviewed your account with casino representative once again, I'd like to inform you that $200 deposit was credited back to your playable balance.

    In order to avoid such an inconvenience, I would strongly recommend to redeem a No Deposit Bonus only in case if your playable balance goes below $1.

     

    Should you have any questions we'd be happy to assist.

    Best Regards

    Salut,

    Merci pour votre avis. Veuillez noter que des restrictions de bonus telles que le jeu et le retrait maximum sont appliquées au solde sur lequel a été échangé (veuillez prêter attention à l'avertissement lors de l'utilisation du bonus). Compte tenu de notre obligation de respecter les conditions de bonus définies par le fournisseur de jeux, votre solde jouable a été converti en montant de retrait maximum conformément aux conditions du bonus. Nous venons d'examiner à nouveau votre compte avec le représentant du casino, j'aimerais vous informer que le dépôt de 200 $ a été recrédité sur votre solde jouable.

    Afin d'éviter un tel inconvénient, je vous recommande fortement d'utiliser un bonus sans dépôt uniquement si votre solde jouable descend en dessous de 1 $.

    Si vous avez des questions, nous serons heureux de vous aider.

    Cordialement

  • Original Anglais Traduction Français
    TopOnePartners wrote

    Hi,

    Thank you for your feedback. Please be informed that bonus restrictions such as playthrough and maximum cashout are applied to the balance on top of which was redeemed (please pay attention to the warning upon redeeming the bonus). Taking into consideration our obligation to abide the bonus Terms set by the gaming provider, your playable balance was converted into maximum cashout amount in accordance with the bonus terms. We've just reviewed your account with casino representative once again, I'd like to inform you that $200 deposit was credited back to your playable balance.

    In order to avoid such an inconvenience, I would strongly recommend to redeem a No Deposit Bonus only in case if your playable balance goes below $1.

     

    Should you have any questions we'd be happy to assist.

    Best Regards

    Thank you! I can confirm that the $200 initial deposit was returned to my account. I've asked for another withdrawal and plan on moving to Bovada casino. I've still received nothing back from their billing department letting me know anything has happened. I find that to be awful customer service. Also, that when your representative contacted them using the information I provided here, the issue was resolved within 24 hours. However, during the past two weeks when I've corresponded with their billing department, they refuse to acknowledge what I am saying. Seems that any customer who does not know how to find LCB for assistance would just be taken for their initial deposit. That's despicable business practices in my opinion. Anyway, thanks again! 

    TopOnePartners a écrit

    Salut,

    Merci pour votre avis. Veuillez être informé que des restrictions de bonus telles que le playthrough et le retrait maximum sont appliquées au solde sur lequel a été échangé (veuillez prêter attention à l'avertissement lors de l'utilisation du bonus). Compte tenu de notre obligation de respecter les conditions de bonus définies par le fournisseur de jeux, votre solde jouable a été converti en montant de retrait maximum conformément aux conditions du bonus. Nous venons d'examiner à nouveau votre compte avec le représentant du casino, j'aimerais vous informer que le dépôt de 200 $ a été recrédité sur votre solde jouable.

    Afin d'éviter un tel inconvénient, je vous recommande fortement d'utiliser un bonus sans dépôt uniquement si votre solde jouable descend en dessous de 1 $.

    Si vous avez des questions, nous serons heureux de vous aider.

    Cordialement

    Merci! Je peux confirmer que le dépôt initial de 200 $ a été restitué sur mon compte. J'ai demandé un autre retrait et je prévois de déménager au casino Bovada. Je n'ai toujours rien reçu de leur service de facturation m'informant que quelque chose s'est passé. Je trouve que c'est un service client épouvantable. De plus, lorsque votre représentant les a contactés en utilisant les informations que j'ai fournies ici, le problème a été résolu dans les 24 heures. Cependant, au cours des deux dernières semaines, lorsque j'ai correspondu avec leur service de facturation, ils refusent de reconnaître ce que je dis. Il semble que tout client qui ne sait pas comment trouver de l'aide auprès de LCB se verra simplement prendre pour son dépôt initial. Ce sont des pratiques commerciales méprisables à mon avis. Quoi qu'il en soit, merci encore !

    4.2/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello FuRuiAn,

    Thank you for your update. We will consider this case as Resolved.  

    Bonjour FuRuiAn ,

    Merci pour votre mise à jour. Nous considérerons ce cas comme résolu.

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