Hello Konstantinos Christodoulou,
We've received a reply from the casino. Alf Casino Representative is currently on holiday, so the casino advised us to post the reply on their behalf:
"Dear player,
Thank you for taking your time to write this review.
We would like to inform you, that your request has been sent and reviewed by casino Administration.
According to Bonus Terms and Conditions while there is an active bonus on player’s account, all winnings are credited to a bonus account until all the necessary wagering requirements are met. Player has a right to cancel the bonus on his own desicion by clicking “cancel” button in account profile.
However, administration took a desicion as an exception, to credit back to your real balance amount of 30 EUR, that was canceled during your game session. Please login into your account and refresh the balance.
We would like to inform you that at the moment we are working on improving our bonus system and in the nearest future we will be able to provide the best service for our clients.
If you have any additional question please do not hesitate to contact us via email or via Live Chat.
Best Wishes,
AlfCasino "
Bonjour Konstantinos Christodoulou,
Nous avons reçu une réponse du casino. Le représentant d'Alf Casino est actuellement en vacances, le casino nous a donc conseillé de publier la réponse en son nom :
"Cher joueur,
Merci d'avoir pris le temps d'écrire cette critique.
Nous souhaitons vous informer que votre demande a été envoyée et examinée par l'administration du casino.
Selon les termes et conditions du bonus, lorsqu'il y a un bonus actif sur le compte du joueur, tous les gains sont crédités sur un compte bonus jusqu'à ce que toutes les conditions de mise nécessaires soient remplies. Le joueur a le droit d'annuler le bonus de sa propre initiative en cliquant sur le bouton « Annuler » dans le profil du compte.
Cependant, l'administration a pris la décision, à titre exceptionnel, de recréditer sur votre solde réel le montant de 30 EUR, qui a été annulé pendant votre session de jeu. Veuillez vous connecter à votre compte et actualiser le solde.
Nous tenons à vous informer qu'en ce moment nous travaillons à l'amélioration de notre système de bonus et que dans un avenir proche, nous serons en mesure de fournir le meilleur service à nos clients.
Si vous avez des questions supplémentaires, n'hésitez pas à nous contacter par e-mail ou via Live Chat.
Meilleurs vœux,
"AlfCasino"