1XBET Casino Support et fil de discussion sur les plaintes

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Dernier message fait il y a environ 15 heures par pulkita16
1xBet
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  • 1xBet
  • Curacao Représentant du casino 44
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  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Sydney. Did you see the evidence I sent before? I requested the account to be permanently closed on 1st january 2019. I would like to see that evidence they send you aswell please =) if it was sent from my registered email or any other. Thanks 

    Bonjour Sydney. Avez-vous vu les preuves que j'ai envoyées auparavant ? J'ai demandé la fermeture définitive du compte le 1er janvier 2019. J'aimerais voir cette preuve qu'ils vous envoient également s'il vous plaît =) si elle a été envoyée depuis mon e-mail enregistré ou tout autre. Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    I sent a private message to you on June 08, 2020, 13:58:19 showing my account closure request on 1st January 2019.

    Je vous ai envoyé un message privé le 08 juin 2020 à 13:58:19 vous indiquant ma demande de fermeture de compte le 1er janvier 2019.

  • Original Anglais Traduction Français

    Also, blocked accounts per player request can be unblocked by same method, and they refuse to unblock my accounts =) very smart

    De plus, les comptes bloqués à la demande d'un joueur peuvent être débloqués par la même méthode, et ils refusent de débloquer mes comptes =) très intelligent

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello hypnopt,

    I've seen your evidence and all the evidence provided by the casino. As already explained in my post above, there's nothing more we can do to help you with this case since you you repeatedly violated the casino's T&C's by manipulating accounts, using VPN services, opening new accounts with knowingly false data, etc. 

    We consider this case closed.

    Bonjour hypnopte,

    J'ai vu votre témoignage et toutes les preuves fournies par le casino. Comme déjà expliqué dans mon article ci-dessus, nous ne pouvons rien faire de plus pour vous aider dans cette affaire puisque vous avez violé à plusieurs reprises les conditions générales du casino en manipulant des comptes, en utilisant des services VPN, en ouvrant de nouveaux comptes avec des données sciemment fausses, etc.

    Nous considérons cette affaire close.

  • Original Anglais Traduction Français

    I had one account, I requested to be permanently blocked and they didn't block it! only over 1 year. That is not correct from their side, I'm sorry. And that was the only moment I requested to cancel my account. 

    J'avais un compte, j'ai demandé à être bloqué définitivement et ils ne l'ont pas bloqué ! seulement sur 1 an. Ce n'est pas correct de leur côté, je suis désolé. Et c’est le seul moment où j’ai demandé la suppression de mon compte.

  • Original Anglais Traduction Français

    This company was dishonest with me. They stole my money


    ID player: 216083249


    This company have a promotion named: "black friday"


    They promise a reload bonus up to 100eur 100% if the customer to deposit today friday 04 september


    I deposited 94,50 and until the present moment I not received my bonus similar amount 94,50


    Then, 1xbet, you will to credit my bonus 94,50 or not?


    (If/after to credit, I will to update my review here, of course)

    Cette entreprise a été malhonnête avec moi. Ils ont volé mon argent


    Identifiant du joueur : 216083249


    Cette entreprise propose une promotion nommée : "black friday"


    Ils promettent un bonus de recharge jusqu'à 100 euros 100% si le client dépose aujourd'hui vendredi 04 septembre


    J'ai déposé 94,50 et jusqu'à présent je n'ai pas reçu mon bonus d'un montant similaire 94,50


    Alors, 1xbet, tu vas créditer mon bonus 94,50 ou pas ?


    (Si/après le crédit, je mettrai à jour mon avis ici, bien sûr)

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello ArnN,

    We've sent them an email regarding the bonus you haven't received. Please keep an eye on this thread for the updates.

    Bonjour ArnN,

    Nous leur avons envoyé un e-mail concernant le bonus que vous n'avez pas reçu. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    1x bet also fraud with me they delayed verification in past with me and 50 usd gone from my balance dont play that casino thats scam casino

    1x pari également une fraude avec moi, ils ont retardé la vérification dans le passé avec moi et 50 USD ont disparu de mon solde, ne jouez pas à ce casino, c'est un casino frauduleux

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear ArnN,
    It is rather strange to hear this statement, which is completely false. We are very confused about this

    We have checked all the information regarding your account № 216083249. As we can see, you made your first deposit on the 4th of August in the amount of 62 euros

    1) We have found out that you don't follow all the Rules correctly in order to get the "Lucky Friday" bonus. Please, note:
    - If a customer has made a withdrawal before a deposit is made, the "Lucky Friday" bonus will not be credited to the customer's account (as in your case)
    - The offer cannot be used in conjunction with any other promotional or special offers

    Therefore, you are not eligible to get the "Lucky Friday" bonus according to the Rules above because you've already made a withdrawal earlier and you've already got the "100% bonus on the first deposit"

    2) You need to read all the Rules about the "Lucky Friday" bonus attentively, which is stated on our website: https://br.1xbet.com/br/bonus/rules/black_friday/

    3) We also checked your request to our Support Service. You have already been informed that you cannot receive the "Lucky Friday" bonus, as it was concluded that you don't follow correctly all the Rules

    We hope we were able to help you and explain your situation in full

    Cher ArnN,
    Il est assez étrange d’entendre cette affirmation qui est complètement fausse. Nous sommes très confus à ce sujet

    Nous avons vérifié toutes les informations concernant votre compte № 216083249. Comme nous pouvons le constater, vous avez effectué votre premier dépôt le 4 août d'un montant de 62 euros.

    1) Nous avons découvert que vous ne suivez pas correctement toutes les règles pour obtenir le bonus « Lucky Friday ». Veuillez noter:
    - Si un client a effectué un retrait avant qu'un dépôt soit effectué, le bonus "Lucky Friday" ne sera pas crédité sur le compte du client (comme dans votre cas)
    - L'offre ne peut être utilisée conjointement avec aucune autre offre promotionnelle ou spéciale

    Par conséquent, vous n'êtes pas éligible pour obtenir le bonus « Lucky Friday » selon les règles ci-dessus car vous avez déjà effectué un retrait plus tôt et vous avez déjà obtenu le « bonus de 100 % sur le premier dépôt ».

    2) Vous devez lire attentivement toutes les règles concernant le bonus "Lucky Friday", qui sont indiquées sur notre site Web : https://br.1xbet.com/br/bonus/rules/black_friday/

    3) Nous avons également vérifié votre demande auprès de notre Service Support. Vous avez déjà été informé que vous ne pouvez pas recevoir le bonus "Lucky Friday", car il a été conclu que vous ne respectiez pas correctement toutes les règles.

    Nous espérons avoir pu vous aider et vous expliquer pleinement votre situation.

  • Original Anglais Traduction Français
    Casino huge win channel wrote:

    1x bet also fraud with me they delayed verification in past with me and 50 usd gone from my balance dont play that casino thats scam casino

    Hi,

    Please describe in more details the situation that has arisen. Provide your client ID so that we can check the information. Also, specify the exact date and time when you noticed that your funds gone

    Looking forward to your reply

    Casino Huge Win Channel a écrit :

    1x pari également une fraude avec moi, ils ont retardé la vérification dans le passé avec moi et 50 USD ont disparu de mon solde, ne jouez pas à ce casino, c'est un casino frauduleux

    Salut,

    Veuillez décrire plus en détail la situation qui s'est produite. Fournissez votre identifiant client afin que nous puissions vérifier les informations. Précisez également la date et l'heure exactes auxquelles vous avez remarqué que vos fonds avaient disparu.

    Dans l'attente de votre réponse

  • Original Anglais Traduction Français

    Friend, for bonus welcome I deposited 62,00 by my Ecopayz

    account, my first deposit


    Then I lost my bonus welcome of amount 62,00, I lose this in full, balance

    was 0,00 on my account


    After this, a time after, the site 1xbet offered bonus BLACK FRIDAY bonus


    I entered in chat, removed doubts about this bonus, asked if I am

    elegible for to participate. They said which yes


    Then, I done my second deposit, of amount 94,50, too using my Ecopayz

    account, my second deposit here, believing which 1xbet will to honour

    my bonus BLACK FRIDAY as the support on chat promised me


    But I not received the bonus similar amount 94,50 until the current moment


    I wrote for you to credit manually my bonus 94,50 named BLACK FRIDAY

    of 100% up to 100


    Then, you credit now my bonus 94,50 amount. Be honest with me. You need

    to work with fair play. I believed in words of suport 1xbet who

    assured which I was elegible for to participate of BLACK FRIDAY

    promotion after to do a new deposit. And I deposited 94,50 to win

    94,50. Credit my bonus now as promised the support!

    Ami, pour bonus de bienvenue j'ai déposé 62,00 par mon Ecopayz

    compte, mon premier dépôt


    Ensuite j'ai perdu mon bonus de bienvenue d'un montant de 62,00, je le perds en totalité, solde

    était de 0,00 sur mon compte


    Après cela, peu de temps après, le site 1xbet a proposé un bonus BLACK FRIDAY bonus


    Je suis entré dans le chat, j'ai levé les doutes sur ce bonus, j'ai demandé si j'étais

    éligible pour participer. Ils ont dit que oui


    Ensuite, j'ai effectué mon deuxième dépôt, d'un montant de 94,50 également en utilisant mon Ecopayz.

    compte, mon deuxième dépôt ici, croyant quel 1xbet honorera

    mon bonus BLACK FRIDAY comme le support sur chat me l'a promis


    Mais je n'ai pas reçu le bonus d'un montant similaire de 94,50 jusqu'à présent


    J'ai écrit pour que vous créditiez manuellement mon bonus 94,50 nommé BLACK FRIDAY

    de 100% jusqu'à 100


    Alors, vous créditez maintenant mon bonus de 94,50. Sois honnête avec moi. Vous avez besoin

    travailler avec le fair-play. Je croyais aux paroles de soutien 1xbet qui

    assuré que j'étais éligible pour participer au BLACK FRIDAY

    promotion après avoir effectué un nouveau dépôt. Et j'ai déposé 94,50 pour gagner

    94,50. Créditez mon bonus maintenant comme promis le support !

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello ArnN,

    We've asked the Casino Representative to look into this issue you had with the bonus again. Please keep an eye on this thread for the updates.

    Bonjour ArnN,

    Nous avons demandé au représentant du casino d'examiner à nouveau ce problème que vous avez rencontré avec le bonus. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français
    ArnN wrote:

    Friend, for bonus welcome I deposited 62,00 by my Ecopayz

    account, my first deposit

     


    Then I lost my bonus welcome of amount 62,00, I lose this in full, balance

    was 0,00 on my account

     


    After this, a time after, the site 1xbet offered bonus BLACK FRIDAY bonus

     


    I entered in chat, removed doubts about this bonus, asked if I am

    elegible for to participate. They said which yes

     


    Then, I done my second deposit, of amount 94,50, too using my Ecopayz

    account, my second deposit here, believing which 1xbet will to honour

    my bonus BLACK FRIDAY as the support on chat promised me

     


    But I not received the bonus similar amount 94,50 until the current moment

     


    I wrote for you to credit manually my bonus 94,50 named BLACK FRIDAY

    of 100% up to 100

     


    Then, you credit now my bonus 94,50 amount. Be honest with me. You need

    to work with fair play. I believed in words of suport 1xbet who

    assured which I was elegible for to participate of BLACK FRIDAY

    promotion after to do a new deposit. And I deposited 94,50 to win

    94,50. Credit my bonus now as promised the support!

    Dear ArnN,

    We've checked all the information which you provided to us twice. As was mentioned before, the Rules state:
    - If a customer has made a withdrawal before a deposit is made, the "Lucky Friday" bonus will not be credited to the customer's account

    The Security Service informed us that you made a withdrawal before making a deposit. The withdrawal was made on 04.09.2020 at 05:09 PM (Brasilia Time) and only then you make a second deposit

    Therefore, you didn't stick all the Rules correctly in order to get the "Lucky Friday" bonus

    1xBet acted in accordance with the Rules, which are listed on our website in the public domain:
    https://br.1xbet.com/br/bonus/rules/black_friday/

    You can contact us in any time, we will be glad to assist you with any issues

    ArnN a écrit :

    Ami, pour bonus de bienvenue j'ai déposé 62,00 par mon Ecopayz

    compte, mon premier dépôt


    Ensuite j'ai perdu mon bonus de bienvenue d'un montant de 62,00, je le perds en totalité, solde

    était de 0,00 sur mon compte


    Après cela, peu de temps après, le site 1xbet a proposé un bonus BLACK FRIDAY bonus


    Je suis entré dans le chat, j'ai levé les doutes sur ce bonus, j'ai demandé si j'étais

    éligible pour participer. Ils ont dit que oui


    Ensuite, j'ai effectué mon deuxième dépôt, d'un montant de 94,50 également en utilisant mon Ecopayz.

    compte, mon deuxième dépôt ici, croyant quel 1xbet honorera

    mon bonus BLACK FRIDAY comme le support sur chat me l'a promis


    Mais je n'ai pas reçu le bonus d'un montant similaire de 94,50 jusqu'à présent


    J'ai écrit pour que vous créditiez manuellement mon bonus 94,50 nommé BLACK FRIDAY

    de 100% jusqu'à 100


    Alors, vous créditez maintenant mon bonus de 94,50. Sois honnête avec moi. Vous avez besoin

    travailler avec le fair-play. Je croyais aux paroles de soutien 1xbet qui

    assuré que j'étais éligible pour participer au BLACK FRIDAY

    promotion après avoir effectué un nouveau dépôt. Et j'ai déposé 94,50 pour gagner

    94,50. Créditez mon bonus maintenant comme promis le support !

    Cher ArnN,

    Nous avons vérifié deux fois toutes les informations que vous nous avez fournies. Comme mentionné précédemment, le Règlement stipule :
    - Si un client a effectué un retrait avant qu'un dépôt ne soit effectué, le bonus « Lucky Friday » ne sera pas crédité sur le compte du client

    Le Service de Sécurité nous a informé que vous aviez effectué un retrait avant d'effectuer un dépôt. Le retrait a été effectué le 04.09.2020 à 17h09 (heure de Brasilia) et vous effectuez alors seulement un deuxième dépôt.

    Vous n'avez donc pas suivi correctement toutes les règles pour obtenir le bonus "Lucky Friday".

    1xBet a agi conformément aux règles répertoriées sur notre site Web dans le domaine public :
    https://br.1xbet.com/br/bonus/rules/black_friday/

    Vous pouvez nous contacter à tout moment, nous serons heureux de vous aider en cas de problème.

  • Original Anglais Traduction Français

    LIERS! YOU ARE LIERS! YOUR COMPANY IS A SCAM!

    I entered in chat, removed doubts about this bonus, asked if I am

    elegible for to participate. They said which yes

    I WAS INDUCED TO DEPOSIT, FOR JUST AFTER TALKING THIS!

    YOUR SUPPORT LIED TO ME!

    Then, I done my second deposit, of amount 94,50, too using my Ecopayz

    account, my second deposit here, believing which 1xbet will to honour

    my bonus BLACK FRIDAY as the support on chat promised me

    YOUR SUPPORT LIED TO ME? HONOUR WHAT PROMISED! I DONE MY PART AS CUSTOMER!

    LIERS! VOUS ÊTES LIERS ! VOTRE ENTREPRISE EST UNE ARNAQUE !

    Je suis entré dans le chat, j'ai levé les doutes sur ce bonus, j'ai demandé si j'étais

    éligible pour participer. Ils ont dit que oui

    J'AI ÉTÉ INDUITÉ À DÉPOSER, JUSTE APRÈS AVOIR PARLÉ DE CELA !

    VOTRE SOUTIEN M'A MENTI !

    Ensuite, j'ai effectué mon deuxième dépôt, d'un montant de 94,50 également en utilisant mon Ecopayz.

    compte, mon deuxième dépôt ici, croyant quel 1xbet honorera

    mon bonus BLACK FRIDAY comme le support sur chat me l'a promis

    VOTRE SOUTIEN M'A MENTI ? HONOREZ CE QUI A PROMIS ! J'AI FAIT MA PART EN TANT QUE CLIENT !

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear ArnN,

    We've checked your correspondence with the Support Service. As we can see, you contacted them at the time when the withdrawal of funds was already made. They informed you that it is impossible to receive a bonus when withdrawal is made, since this fact contradicts the Rules of the "Lucky Friday" bonus

    The Rule states:
    - If a customer has made a withdrawal before a deposit is made, the "Lucky Friday" bonus will not be credited to the customer's account

    In your case, the withdrawal was made on 04.09.2020 at 05:09 PM (Brasilia Time) and the second deposit is made on 04.09.2020 at 05:35 PM (Brasilia Time)

    You didn't follow all the Rules of the "Lucky Friday" bonus correctly, that's why you didn't get this bonus

    You have made a withdrawal, therefore you are automatically excluded from receiving this bonus

    Please, read and follow all the Rules correctly in order to get the "Lucky Friday" bonus:
    https://br.1xbet.com/br/bonus/rules/black_friday/

    Cher ArnN,

    Nous avons vérifié votre correspondance avec le service support. Comme on peut le voir, vous les avez contactés au moment où le retrait des fonds était déjà effectué. Ils vous ont informé qu'il est impossible de recevoir un bonus lors d'un retrait, car ce fait contredit le règlement du bonus "Lucky Friday".

    La règle stipule :
    - Si un client a effectué un retrait avant qu'un dépôt ne soit effectué, le bonus « Lucky Friday » ne sera pas crédité sur le compte du client

    Dans votre cas, le retrait a été effectué le 04.09.2020 à 17h09 (heure de Brasilia) et le deuxième dépôt est effectué le 04.09.2020 à 17h35 (heure de Brasilia).

    Vous n'avez pas suivi correctement toutes les règles du bonus "Lucky Friday", c'est pourquoi vous n'avez pas obtenu ce bonus

    Vous avez effectué un retrait, vous êtes donc automatiquement exclu du bénéfice de ce bonus

    Veuillez lire et suivre correctement toutes les règles afin d'obtenir le bonus « Lucky Friday » :
    https://br.1xbet.com/br/bonus/rules/black_friday/

  • Original Anglais Traduction Français

    They didn't solve it and they continue to lie!


    May all current users and potential future users see how dishonest you are and do not deliver what you promise!


    They sent me to deposit, saying that I would win the promotion. I deposited and do not comply


    It is for this reason that 1xBet and all companies that belong to the same group (22bet, MegaPari and all those with the same layout), are considered in all forums and review sites as the most dishonest companies in the world


    Who do not pay anyone, just accept deposits and do not make payments, taking people's money, taking the money from honest users


    I DO NOT RECOMMEND ANY OF THESE COMPANIES TO ANYONE! 1XBET, 22BET, MEGAPARI AND ALL THAT HAVE THE SAME LAYOUT OF PAGE, BECAUSE THEY BELONG TO THE SAME PEOPLE


    Inadmissible not to honor what they promise!

    Ils ne l’ont pas résolu et ils continuent de mentir !


    Puissent tous les utilisateurs actuels et futurs utilisateurs potentiels voir à quel point vous êtes malhonnête et ne respectez pas vos promesses !


    Ils m'ont envoyé déposer, disant que je gagnerais la promotion. J'ai déposé et je ne me conforme pas


    C’est pour cette raison que 1xBet et toutes les sociétés qui appartiennent au même groupe (22bet, MegaPari et toutes celles ayant le même layout), sont considérées dans tous les forums et sites d’avis comme les sociétés les plus malhonnêtes au monde.


    Qui ne paient personne, acceptent simplement les dépôts et n'effectuent pas de paiements, prenant l'argent des gens, prenant l'argent des utilisateurs honnêtes


    JE NE RECOMMANDE AUCUNE DE CES ENTREPRISES À PERSONNE ! 1XBET, 22BET, MEGAPARI ET TOUS QUI ONT LA MÊME PRÉSENTATION DE PAGE , CAR ILS APPARTIENNENT AUX MÊMES PERSONNES


    Inadmissible de ne pas honorer ce qu’ils promettent !

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello ArnN,

    Since their T&C's for Friday bonus state one thing and you are saying that their Live Support told you a different thing, we have to go according to the T&C's of this promotion. 

    Please make sure that you read T&C's of each promotion carefully before making any deposits in the future.

    The casino's decision about your complaint is final and there's nothing more we can do to help you. 

    Bonjour ArnN,

    Étant donné que leurs conditions générales pour le bonus du vendredi indiquent une chose et que vous dites que leur support en direct vous a dit une chose différente, nous devons nous conformer aux conditions générales de cette promotion.

    Veuillez vous assurer de lire attentivement les conditions générales de chaque promotion avant d'effectuer tout dépôt à l'avenir.

    La décision du casino concernant votre plainte est définitive et nous ne pouvons plus rien faire pour vous aider.

  • Original Anglais Traduction Français


    Pathetic and dishonest decision. Just this

    But, nothing more surprising, for a site that belongs to a group of rogue sites with other names (MegaPari, 22bet and many others with the same layout)

    In a simple search for reviews on the internet, 99% are negative for these sites. Always, allegation of non-payment and confiscation of money without reason

    Unfortunately, only I learned of their bad reputation, after depositing

    They are on the blacklist of all major review and rating portals, without exception, for example in AskGamblers

    So, anyone thinking about creating an account or putting money on these sites (1xbet, 22bet, MegaPari and others with the same layout): know that you will be cheated and lose money there, if you make a profit they will rob you. That's what 99% of reviews say about them. Anyone can search and see for themselves


    Décision pathétique et malhonnête. Juste ça

    Mais, rien de plus surprenant, pour un site qui appartient à un groupe de sites voyous portant d'autres noms (MegaPari, 22bet et bien d'autres avec la même mise en page)

    Lors d’une simple recherche d’avis sur internet, 99 % sont négatifs pour ces sites. Toujours, allégation de non-paiement et confiscation d'argent sans motif

    Malheureusement, c'est seulement moi qui ai appris leur mauvaise réputation, après avoir déposé

    Ils figurent sur la liste noire de tous les principaux portails d'avis et de notation, sans exception, par exemple sur AskGamblers.

    Alors, quiconque envisage de créer un compte ou de mettre de l'argent sur ces sites ( 1xbet, 22bet, MegaPari et autres avec la même mise en page ) : sachez que vous serez trompé et perdrez de l'argent là-bas, si vous faites du profit ils vous voleront. C'est ce que disent 99 % des avis à leur sujet. Tout le monde peut chercher et voir par lui-même

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello, I did many EcoPayz deposits without any problem for a long time, today i deposited again 50€ via EcoPayz, but nothing credited to my 1xBet Account. Money gone from EcoPayz account, so deposit went through but something wrong with 1xbet and it is not credited. I sent more than 10 emails to support with Screenshot of Deposit proof (ecopayz site) and ecopayz reference number of the transaction, now they say "Specialists are checking it" for many hours already... 

    Ecopayz confirmed everything is normal from their side and the problem is with 1xBet, they even contacted 1xbet to fix this issue and said they will email me once 1xbet answers them. 

    How can 1xbet take so long to credit my deposit? I GAVE THEM THE ECOPAYZ REFERENCE NUMBER, WITH THAT THEY CAN INSTANTLY SEE I DEPOSITED!!!

    The support does ALWAYS give the same answer, like a robot... They only sa things like "forwarded to Specialists, we will email you" ...

    I want to bet today and cant because they dont credit my deposit!!!

    Can the Rep here do something about it or speed up the process? I mean they have all details about the payment they can check it in 2 minutes butWHY DOES IT TAKE SO DAMN LONG?????????

    Please help, thanks!!!

    Bonjour, J'ai fait de nombreux dépôts EcoPayz sans aucun problème depuis longtemps, aujourd'hui j'ai encore déposé 50€ via EcoPayz, mais rien n'est crédité sur mon compte 1xBet. L'argent a disparu du compte EcoPayz, donc le dépôt a été effectué mais quelque chose ne va pas avec 1xbet et il n'est pas crédité. J'ai envoyé plus de 10 emails au support avec une capture d'écran de la preuve de dépôt (site ecopayz) et le numéro de référence ecopayz de la transaction, maintenant ils disent "Les spécialistes le vérifient" depuis plusieurs heures déjà...

    Ecopayz a confirmé que tout était normal de leur côté et que le problème vient de 1xBet, ils ont même contacté 1xbet pour résoudre ce problème et m'ont dit qu'ils m'enverraient un e-mail une fois que 1xbet leur répondrait.

    Comment 1xbet peut-il mettre autant de temps à créditer mon dépôt ? JE LEUR AIS DONNÉ LE NUMÉRO DE RÉFÉRENCE ECOPAYZ, AVEC CELA ILS PEUVENT VOIR INSTANTANÉMENT J'AI DÉPOSÉ !!!

    Le support donne TOUJOURS la même réponse, comme un robot... Ils ne disent que des choses du genre "transféré aux spécialistes, nous vous enverrons un email"...

    Je veux parier aujourd'hui et je ne peux pas car ils ne créditent pas mon dépôt !!!

    Le représentant ici présent peut-il faire quelque chose ou accélérer le processus ? Je veux dire, ils ont tous les détails sur le paiement, ils peuvent le vérifier en 2 minutes, mais POURQUOI CELA PREND SI LONG ?????????

    S'il vous plaît, aidez-moi, merci !!!

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Tigpro,

    Could you please send me your casino username in PM inbox and we'll ask the Casino Representative to look into this.

    Bonjour Tigpro,

    Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer votre nom d'utilisateur de casino dans la boîte de réception MP et nous demanderons au représentant du casino d'examiner cette question.

  • Original Anglais Traduction Français
    Sydney wrote:

    Hello Tigpro,

    Could you please send me your casino username in PM inbox and we'll ask the Casino Representative to look into this.

    Hello, thank you very much for trying to help. 1 minute after you posted this i looked into my 1xbet account and the deposit is now credited. You can delete my post above.

    Thank you again.

    Sidney a écrit :

    Bonjour Tigpro,

    Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer votre nom d'utilisateur de casino dans la boîte de réception MP et nous demanderons au représentant du casino d'examiner cette question.

    Bonjour, merci beaucoup d'avoir essayé d'aider. 1 minute après avoir posté ceci, j'ai consulté mon compte 1xbet et le dépôt est maintenant crédité. Vous pouvez supprimer mon message ci-dessus.

    Merci encore.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Tigpro,

    That's great! Thanks for letting us know. In that case, we don't need to do anything since it's been sorted out in the meantime.

    Bonjour Tigpro,

    C'est super! Merci de nous en informer. Dans ce cas, nous n'avons rien à faire puisque le problème a été réglé entre-temps.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello. 1xBet has settled my bet wrong, the bet number is 14144746953 .

    They settled the iceland basketball match Tindastoll - Thor with score of 100-76 , while the real final score is 100-75 , as you can see at many different sites, for example: https://www.flashscore.com/match/xKvT4yrC/#match-summary

    Or https://betguide24.com/tindastoll-ice-thor-ak-akureyri-ice-h2h-3015584-3015684?30691412

    Also, other bookmakers settled it correctly as 100-75 score.

    I bet undet 175.5 end it ended exactly 175 so i won but 1xbet scored it wrong 100-76.

    The support doesnt help even though i sent them all websites with correct score.

    Can the rep here or LCB help? The bet ID is 14144746953

    Thanks

    Bonjour. 1xBet a mal réglé mon pari, le numéro de pari est 14144746953.

    Ils ont réglé le match de basket-ball islandais Tindastoll - Thor avec un score de 100-76, alors que le score final réel est de 100-75, comme vous pouvez le voir sur de nombreux sites différents, par exemple : https://www.flashscore.com/match/ xKvT4yrC/#match-résumé

    Ou https://betguide24.com/tindastoll-ice-thor-ak-akureyri-ice-h2h-3015584-3015684?30691412

    De plus, d'autres bookmakers l'ont réglé correctement sur un score de 100-75.

    Je parie qu'à la fin de 175,5, cela s'est terminé exactement à 175, donc j'ai gagné mais 1xbet l'a mal marqué 100-76.

    Le support n'aide pas même si je leur ai envoyé tous les sites Web avec un score correct.

    Le représentant ici ou LCB peut-il vous aider ? L’identifiant du pari est 14144746953

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Tigpro,

    We've sent an email to the Casino Representative. Please keep an eye on this thread for the updates.

    Bonjour Tigpro,

    Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Tigpro,

    Could you please send me your client ID number in PM inbox since the Casino Representative can't look into this with only bet ID number provided.

    Bonjour Tigpro,

    Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer votre numéro d'identification de client dans la boîte de réception MP , car le représentant du casino ne peut pas examiner cette question avec uniquement le numéro d'identification de pari fourni.

  • Original Anglais Traduction Français

    They say their official source fibalivestats or eurobasket or something shows 100-76 and they sent link to it but all other sites have it 100-75 and i know of other bookmakers which scored it 100-75 too but i dont care you can close the case. 1xbet is scam everyone knows it. No other bookmaker has as many complainta as them. Also, their support is the worst i have ever seen. 

    Do not play at 1xbet.

    Ils disent que leur source officielle fibalivestats ou eurobasket ou quelque chose comme ça montre 100-76 et ils ont envoyé un lien vers celui-ci mais tous les autres sites l'ont 100-75 et je connais d'autres bookmakers qui l'ont également noté 100-75 mais je m'en fiche, vous pouvez fermer le cas. 1xbet est une arnaque, tout le monde le sait. Aucun autre bookmaker n’a autant de plaintes qu’eux. De plus, leur soutien est le pire que j’aie jamais vu.

    Ne jouez pas sur 1xbet.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Tigpro,

    The Casino Representative needs your casino username (client ID number) if you want him to look into your account. 

    Please send it to my private message inbox, otherwise, we can't help you.

    Bonjour Tigpro,

    Le représentant du casino a besoin de votre nom d'utilisateur du casino (numéro d'identification du client) si vous souhaitez qu'il examine votre compte.

    S'il vous plaît envoyez-le dans ma boîte de réception de message privé , sinon nous ne pourrons pas vous aider.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi i just wanted to request support from 1xbet rep.

    Been wanting to withdraw but they reqiire documents even thought we did all this kyc already before (seems to be norm here)

    Problem is now after 3 weeks of waiting for reply, ive been having a back and forth with them and they refuse to talk or give extra information only just repeating same thing.

    Thr last email they send they only wrote half of the same thing and it cut off

    Not sure what the hell is going on in That place

    And ive just sent you a pm with all the pertinent information and screenshots of email conversation i had with them after 3 weeks of waiting for a reply.

    They seem to be making a joke of the whole affair.

    I really dont understand their game

    Thank you in advance

    Salut, je voulais juste demander l'aide du représentant 1xbet.

    Je voulais me retirer mais ils ont besoin de documents même si nous avions déjà fait tout cela avant (cela semble être la norme ici)

    Le problème est maintenant, après 3 semaines d'attente de réponse, j'ai eu des échanges avec eux et ils refusent de parler ou de donner des informations supplémentaires en répétant simplement la même chose.

    Dans le dernier e-mail qu'ils ont envoyé, ils n'ont écrit que la moitié de la même chose et cela a été coupé.

    Je ne suis pas sûr de ce qui se passe à cet endroit

    Et je viens de vous envoyer un MP avec toutes les informations pertinentes et des captures d'écran de la conversation par courrier électronique que j'ai eue avec eux après 3 semaines d'attente d'une réponse.

    Ils semblent tourner toute cette affaire en plaisanterie.

    Je ne comprends vraiment pas leur jeu

    Merci d'avance

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Kittigon Neyomsomruaj,

    Thank you for providing me with your casino username and the screenshots of the email conversation you had with the casino. We've sent an email to the Casino Representative. Please keep an eye on this thread for the updates.

    Bonjour Kittigon Neyomsomruaj,

    Merci de m'avoir fourni votre nom d'utilisateur du casino et les captures d'écran de la conversation par e-mail que vous avez eue avec le casino. Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français
    Kittigon Neyomsomruaj wrote:

    Hi i just wanted to request support from 1xbet rep.

    Been wanting to withdraw but they reqiire documents even thought we did all this kyc already before (seems to be norm here)

    Problem is now after 3 weeks of waiting for reply, ive been having a back and forth with them and they refuse to talk or give extra information only just repeating same thing.

    Thr last email they send they only wrote half of the same thing and it cut off

    Not sure what the hell is going on in That place

    And ive just sent you a pm with all the pertinent information and screenshots of email conversation i had with them after 3 weeks of waiting for a reply.

    They seem to be making a joke of the whole affair.

    I really dont understand their game

    Thank you in advance

    Dear Kittigon Neyomsomruaj,

    Thank you for your message. We would like to help you to sort this situation out

    You are going through the standard verification procedure. The Security Service expects from you sending a selfie with a document in your hand and correspondence with the Security Service in the background of the selfie

    The screenshot of your correspondence with them provided by you does not meet the requirements

    We hope this information would be helpful for you in order to speed up the verification process:
    - choose a good camera;
    - the lighting in the room should be bright;
    - get close to the camera and set it to the highest resolution

    Please, note:
    - the quality of the photo must be clear;
    - the letters must be visible and easy to read;
    - the room should be light

    Besides, we ask you to treat the Security Service with respect and do not use the obscene language

    Kittigon Neyomsomruaj a écrit :

    Salut, je voulais juste demander l'aide du représentant 1xbet.

    Je voulais me retirer mais ils ont besoin de documents même si nous avions déjà fait tout cela avant (cela semble être la norme ici)

    Le problème est maintenant, après 3 semaines d'attente de réponse, j'ai eu des échanges avec eux et ils refusent de parler ou de donner des informations supplémentaires en répétant simplement la même chose.

    Dans le dernier e-mail qu'ils ont envoyé, ils n'ont écrit que la moitié de la même chose et cela a été coupé.

    Je ne suis pas sûr de ce qui se passe à cet endroit

    Et je viens de vous envoyer un MP avec toutes les informations pertinentes et des captures d'écran de la conversation par courrier électronique que j'ai eue avec eux après 3 semaines d'attente d'une réponse.

    Ils semblent tourner toute cette affaire en plaisanterie.

    Je ne comprends vraiment pas leur jeu

    Merci d'avance

    Cher Kittigon Neyomsomruaj,

    Merci pour votre message. Nous aimerions vous aider à régler cette situation

    Vous suivez la procédure de vérification standard. Le Service de Sécurité attend de votre part l'envoi d'un selfie avec un document en main et une correspondance avec le Service de Sécurité en arrière-plan du selfie

    La capture d'écran de votre correspondance avec eux fournie par vous ne répond pas aux exigences

    Nous espérons que ces informations vous seront utiles afin d’accélérer le processus de vérification :
    - choisissez un bon appareil photo ;
    - l'éclairage de la pièce doit être clair ;
    - rapprochez-vous de la caméra et réglez-la sur la résolution la plus élevée

    Veuillez noter:
    - la qualité de la photo doit être nette ;
    - les lettres doivent être visibles et faciles à lire ;
    - la pièce doit être lumineuse

    En outre, nous vous demandons de traiter le service de sécurité avec respect et de ne pas utiliser de langage obscène.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for reply representative.

    Hey im transparent ill just post screenshot of the entire conversation let proof tell the story

    And we dont have to worry about me leaving out details, or you guys saying something then changing it later, no need for this rubbish theres photographic evidence who needs lying games. 

    Cheers

    Merci pour la réponse représentant.

    Hé, je suis transparent, je vais juste poster une capture d'écran de toute la conversation, laisser la preuve raconter l'histoire

    Et nous n'avons pas à craindre que j'oublie des détails, ou que vous disiez quelque chose puis le modifiiez plus tard, pas besoin de ces conneries, il y a des preuves photographiques qui ont besoin de jeux de mensonge.

    Acclamations

  • Original Anglais Traduction Français

    Continuing

    Continuer

  • Original Anglais Traduction Français

    And of course the infamous one because of transparency

    Et bien sûr le fameux à cause de la transparence

  • Original Anglais Traduction Français

    They just make you run around doing little task for them and then deny that you did the task for them and just completely feign ignorance and claim they never received it  even if you send 10 times.

    Thats their style its unheard of, rather childish lols send them a email then they feign ignorance right to your face lols, its a good tactic i must say 

    Ils vous font simplement courir partout pour faire une petite tâche pour eux, puis nient que vous avez fait la tâche pour eux et feignent complètement l'ignorance et prétendent qu'ils ne l'ont jamais reçu même si vous envoyez 10 fois.

    C'est leur style, c'est inouï, plutôt enfantin mdr, envoyez-leur un email puis ils feignent l'ignorance en face mdr, c'est une bonne tactique je dois dire

  • Original Anglais Traduction Français

    and just for transparency this is because i wanted to withdraw my 148,000 THB which is roughly equivalent to $4700 USD.

    To be honest regardless of what they say here i will be surprised if i see any of that money, of course i will still attempt to recover but ultimately i just wanted to warn others.

    Might not do anything but ill most likely send  their sponser partners pr team a few emails highlighting the scam and dishonesty allegations that are rife online ask them how they feel being associated with such company or did they simply forget to do their due diligence before accepting sponsership money. 

    As i said might not do nothing but then again whats if it does? Lols who knows i got nothing to lose

    et par souci de transparence, c'est parce que je voulais retirer mes 148 000 THB, ce qui équivaut à peu près à 4 700 USD.

    Pour être honnête, peu importe ce qu'ils disent ici, je serai surpris si je vois un peu de cet argent, bien sûr, je tenterai toujours de récupérer, mais en fin de compte, je voulais juste avertir les autres.

    Je ne ferai peut-être rien, mais j'enverrai très probablement à l'équipe de relations publiques de nos partenaires sponsors quelques e-mails soulignant les allégations d'arnaque et de malhonnêteté qui sont monnaie courante en ligne, leur demandant comment ils se sentent associés à une telle entreprise ou ont-ils simplement oublié de faire preuve de diligence raisonnable avant d'accepter le parrainage. argent.

    Comme je l'ai dit, cela ne fera peut-être rien, mais encore une fois, et si c'était le cas ? Mdr, qui sait que je n'ai rien à perdre

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Kittigon Neyomsomruaj,

    We've asked the Casino Representative to look into the evidence you provided on our forum and post a reply in this thread.

    Bonjour Kittigon Neyomsomruaj,

    Nous avons demandé au représentant du casino d'examiner les preuves que vous avez fournies sur notre forum et de publier une réponse dans ce fil de discussion.

  • Original Anglais Traduction Français
    Kittigon Neyomsomruaj wrote:

    Thanks for reply representative.

    Hey im transparent ill just post screenshot of the entire conversation let proof tell the story

    And we dont have to worry about me leaving out details, or you guys saying something then changing it later, no need for this rubbish theres photographic evidence who needs lying games.

    Cheers

    Dear Kittigon Neyomsomruaj,

    Looking at those photos that you have provided to us, we can come to the conclusion that you send a screenshot of a photo. But the Security Service asks you to send only the original of your photo

    Please, take away an obscene gesture. Such kind of gestures in the photo will not be accepted in any way because it is disrecpetful to behave in such manner of yours

    The photo should be an original without any obscene gestures. You should provide a selfie with a document in your hand and correspondence with the Security Service in the background of the selfie

    Kittigon Neyomsomruaj a écrit :

    Merci pour la réponse représentant.

    Hé, je suis transparent, je vais juste poster une capture d'écran de toute la conversation, laisser la preuve raconter l'histoire

    Et nous n'avons pas à craindre que j'oublie des détails, ou que vous disiez quelque chose puis le modifiiez plus tard, pas besoin de ces conneries, il y a des preuves photographiques qui ont besoin de jeux de mensonge.

    Acclamations

    Cher Kittigon Neyomsomruaj,

    En regardant les photos que vous nous avez fournies, nous pouvons conclure que vous envoyez une capture d'écran d'une photo. Mais le Service de Sécurité vous demande d'envoyer uniquement l'original de votre photo

    S'il vous plaît, supprimez un geste obscène. De tels gestes sur la photo ne seront en aucun cas acceptés car il est irrespectueux de vous comporter de la sorte.

    La photo doit être originale, sans aucun geste obscène. Vous devez fournir un selfie avec un document en main et une correspondance avec le service de sécurité en arrière-plan du selfie.

  • Original Anglais Traduction Français

    No the screenshot was for this forum only because i had to edit out details . What your team received was the original.

    I dont even understand why you keep asking for original, like if your requesting a very specific photo of course im taking the photo for you and why would anyone on purpose save it then take screenshots and send you copies like it makes no sense and its more work.

    But its all good ive sent you a new photo already i hope its to your requirements.

    Non, la capture d'écran était destinée à ce forum uniquement parce que j'ai dû modifier les détails. Ce que votre équipe a reçu était l'original.

    Je ne comprends même pas pourquoi vous continuez à demander l'original, comme si vous demandez une photo très spécifique, bien sûr, je prends la photo pour vous et pourquoi quelqu'un la sauvegarderait-il exprès, puis prendrait des captures d'écran et vous enverrait des copies comme si cela n'avait aucun sens et c'est plus travail.

    Mais tout va bien, je vous ai déjà envoyé une nouvelle photo, j'espère qu'elle répond à vos besoins.

  • Original Anglais Traduction Français

    Just received attached email and have successfully withdrawn my deposited amounts.

    They closed my account ... well its the same email as all the others in this thread. 

    Im just glad to have been able to recoup mt deposited amount i dont need to know anymore info

    Thanks lcb forum for help

    And thanks especially to you Sydney for your time and efforts much appreciated

    Je viens de recevoir l'e-mail ci-joint et j'ai retiré avec succès les montants déposés.

    Ils ont fermé mon compte... eh bien, c'est le même email que tous les autres de ce fil.

    Je suis juste content d'avoir pu récupérer le montant déposé, je n'ai plus besoin de savoir plus d'informations.

    Merci au forum LCB pour votre aide

    Et merci tout particulièrement à toi Sydney pour ton temps et tes efforts très appréciés

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Kittigon Neyomsomruaj,

    Glad to hear that.Thanks for letting us know.

    Bonjour Kittigon Neyomsomruaj,

    Heureux de l'entendre. Merci de nous l'avoir fait savoir.

  • Original Anglais Traduction Français

    The worst customer support ever. They don't even reply to your email also. They don't care about player's problem. They don't solve any problem. Even though they don't refund your money back when it's there fault.

    Le pire support client jamais vu. Ils ne répondent même pas à votre e-mail. Ils ne se soucient pas du problème du joueur. Ils ne résolvent aucun problème. Même s'ils ne remboursent pas votre argent en cas de faute.

  • Original Anglais Traduction Français
    Aftabul wrote:

    The worst customer support ever. They don't even reply to your email also. They don't care about player's problem. They don't solve any problem. Even though they don't refund your money back when it's there fault.

    Hello Aftabul,

    Could you please give us some more details about the issues you had at 1XBET Casino? If you want us to contact the Casino Representative, please private message me your casino username.

    Aftabul a écrit :

    Le pire support client jamais vu. Ils ne répondent même pas à votre e-mail. Ils ne se soucient pas du problème du joueur. Ils ne résolvent aucun problème. Même s'ils ne remboursent pas votre argent en cas de faute.

    Bonjour Aftabul,

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous donner plus de détails sur les problèmes que vous avez rencontrés sur 1XBET Casino ? Si vous souhaitez que nous contactions le représentant du casino, veuillez m'envoyer en message privé votre nom d'utilisateur du casino.

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello! My Name is Alina Toma.

          Betting company 1xbet.com wants to steal my money. They charged me without providing any evidence and confiscated my money. Then they refused to respond to my emails. I read that there is a representative of them in this topic, and he helps to solve problems. I hope he will help with solving my problem. Otherwise, I ask you for an advice on how I can sue these scammers. You can't just steal money from a person by making an unsubstantiated accusation. In court, they will have to admit their deception and give me my money. But I still hope that the problem will be solved with the help of a representative here and I will not have to waste my time on the courts in Curacao.

     I will describe what happened in all the details from the very beginning of my cooperation with this company. I apologize for such a long text.

    I have joined 1xbet.com in march 2020. Made first deposit and started betting. Second deposit I have made on 13 august 2020, made several bets, and the same day have made 3 withdrawals in sum of 7000$. 1xbet.com didn't request any verification. I continued betting, and after my last winning, decided to make a withdrawal, on 6 december 2020. Two latest bets were made on 2 december 2020 at 20:33 and 20:24 EET, Formula 1, Sakhir Gran-Prix .Race.Winner:  Valtteri Bottas (Mercedes) Wins – No – 1.49 , I bet 3453,67$ and Max Verstappen (Red Bull) Wins – No – 1.49, I bet 3700$. You can check in any sources and services that store history coefficients - on the evening of December 2, these were completely ordinary coefficients for these events. The easiest way – you can check history of trade on Betfair Exchange. I have made a photo of these two bets. So, I have made a withdrawal of 3000$. It was declined. I have made a screenshot of it. They requested photos of my ID.  So I have sent 2 photos of my ID, front and back After that I received first e-mail from 1xbet.com, they requested a lot of screenshots from my Skrill account, I used for deposit and withdrawal earlier. Here is the text of their request: "To verify your account, please send screenshots from your Personal Computer from your personal account of the Scrill payment system: Settings tab," Personal Information, "" Limits and Verification "tab," Cards and bank accounts, "as well as the" All Transactions "tab, which will clearly reflect the wallet account transactions associated with our BettingCompany.

    Provide a screenshot of Skrill showing the top-up of your gaming account. Each screenshot must show an email address linked to your Skrill wallet.

    Each screenshot must be made without white fields in full image size, without trimming the window title and taskbar. "I have sent 6 screenshots, requested by 1xbet.com. I can’t attach any files here. Give me an e-mail, and I will send you these screenshots.

    After sending those screenshots, I received another e-mail, where 1xbet requested a photo of my ID near my face and against the background of e-mail from 1xbet. I can’t attach any files here. Give me an e-mail, and I will send you these screenshots.

    After sending it, I have received third e-mail, asking me who is Sebactian Pirlea for me. It was a very strange question. As this person is unknown for me, I answered I don’t know such a person.

          At last, I received another e-mail from 1xbet.com security, in Russian, as all e-mails, saying:

    “Please be informed that we have decided to terminate our cooperation with you (close the gaming account) on the basis of the General Provisions of BC Rules:

    If a member of a bet commits fraudulent actions against a bookmaker (multiaccounting, use of betting automation software, game on arbitration situations, if the game account is not used for betting, abuse of loyalty programs, etc.), the bookmaker reserves the right to stop such fraudulent actions by:

    - cancellation of rates;

    - closing of the customer's account with cash back;

    - appeals to law enforcement agencies on the fact of fraudulent actions committed by such a client.

    Effective as of 01.01.2011

    The decision was taken after a thorough investigation by our Security Service.

    Please do not create a gaming account with our company.

    In view of the fact that your actions are a gross violation of the rules of our company, the decision to terminate cooperation is not subject to final review.

    All requests from you on the blocking topic will b e ignored. "

    Of course, I didn’t receive any money from 1xbet.com although the letter says:

    “- closing of the customer's account with cash back;”

    I wrote them a couple of e-mails, but 1xbet didn’t respond.

    Then, I found this address in the information about the license issued for them: admin-security@1xbet.com.

    I wrote a letter to him and described the whole situation. The following response came:

    "Dear Sir / Madam,

    Upon your appeal an investigation was carried out.

    Your account was blocked in accordance with the Company Terms and Conditions which you agreed when registering the account.

    The reason for blocking is multi-account.

    The amount of funds deposited into your account has been paid to you in full."

    I wrote a response to this letter, also I wrote a letter to the feedback form of Curaçao gaming, in which I once again described the whole situation and asked them to investigate it. Here is their response to me from the mail complaints@curacao-egaming.com:

    " Dear Sir/Madam,

    Thank you for contacting Curaçao eGaming.

    We have copied in the Operator representative to handle your complaint.

    The Operator in copy is requested to provide you and Curaçao eGaming with an update regarding this particular complaint, no later than 7 days of this notice, in order to remain compliant.

    Please note that this must be the only communication thread on the matter. Any other threads or channels of communication will be ignored. It is also mandatory to keep all recipients in the thread at all times.

    Awaiting the Operator’s response.

    Best Regards,

    Curacao eGaming"

    So, they told me that they requested an explanation from the operator and 1xbet must provide it within 7 days. I was not deceived here. At this time, a response came from admin-security@1xbet-team.com. In addition to me, the addressee of this response was also Curacao eGaming complaints@curacao-egaming.com. Here is the text of this answer:

    "Dear Sir / Madam,

    Re-registration was detected by our systems for several parameters. These data were considered in aggregate and give every reason to believe that the accounts really belong to one and the same person:

    The same device from which the bets were made;
    The same IP address when using the account;
    The manner of playing the two accounts is the same.
    Account 174943087 was opened after restrictions were applied to the first account specified by us earlier, namely 141417823.

    All of the above indicates a clear violation of the rules by the player, which was the reason for the decision made by the Security Service.

    The amount of the deposited funds was paid out in full.

    Best regards,

    Tikhonov Aleksandr, Security Service Chief Officer"

    I was, to put it mildly, shocked by this, because I logged into my account only from my laptop and absolutely no one else uses it. Realizing the absurdity of these accusations, I decided to ask for details. After all, if the person, who wrote me this letter, opened up these details and compared them with my data, then he would 100% understand that this is a mistake. I wrote this letter: "I am sure I didn’t commit any illegal actions. And I will try to prove, till the end, that this is either some kind of mistake, or you are trying to fool me. You say, before account 174943087, I’ve owned account 141417823, and I was betting on it. In this case, I want to know all information from account 141417823: Name, Surname, date of birth, ID series and number, home address. Also I want to know answers to such questions:

    Date when account 141417823 was created. Date when restrictions were applied to account 141417823.
    MAC address of device, account 141417823 logged in and made bets.
    IP address from which the logins were made to the account 141417823.
    Bets that were made from the account 141417823.
    If you refuse to provide any data, then I will consider that your actions are aimed at deliberate confiscation of my funds, which is a criminal offense."

    I was waiting for an answer with these details. I also expected curacao egaming to read the operator's letter and conduct its own investigation. 10 days passed and my patience ran out. Wanting to get an answer from Curacao eGaming I wrote them another letter:

    " Dear Curaçao eGaming. In your letter dated December 14, you said that you had requested information, regarding my complaint, from the operator's representative. He provided it, I wrote my answer to it, to which I didn’t receive any answer. I would like to know more, about the progress of your investigation of my situation. After all, you still didn’t answer anything on my problem. How long should I wait for your response? At the moment, it turns out, that the operator charged me, did not provide any evidence, and you, as the authority that issued the license to him, did not provide me with any information about this. I am determined to return my legal money and inform you that if in the next few days I will not get a response from you about the investigation or the waiting time of your response, I'm going to bring this situation into the public space and describe in detail the situation at various reputable forums and other resources, and will begin the process of applying to the courts. As you asked, I do not create new emails, I respond to your original email and all recipients are added by me to this email."

    I will note that all letters were in one communication thread, I did not make any other threads or channels of communication. Also I kept all recipients in the thread, every time I wrote a letter, as curacao egaming asked me in their first letter. But I received an answer, again, only from admin-security@1xbet-team.com

    He did not tell me anything new, although I still expect him to answer questions about the mac address, IP and so on. Here's his answer : " Dear Sirs,

    Re-registration was detected by our systems for several parameters. These data were considered in aggregate and give every reason to believe that the accounts really belong to one and the same person:

    The same device from which the bets were made;
    The same IP address when using the account;
    The manner of playing the two accounts is the same.
    Account 174943087 was opened after restrictions were applied to the first account specified by us earlier, namely 141417823.

    All of the above indicates a clear violation of the rules by the player, which was the reason for the decision made by the Security Service.

    The amount of deposited funds is $ 4.325

    The amount paid out funds is $ 7.000.

    We consider this case closed.

    Best regards,

    Tikhonov Aleksandr, Security Service Chief Officer"

    Look, he's deliberately addressing to me “Sir”, even though he knows perfectly well that he's having a conversation with a girl. It's very disrespectful.

    I wrote the answer:

    " I'm Misses, Don't contact me sir.
    Several letters ago, I asked you direct questions regarding the exact data of the poppy address, ip address, and so on. You ignored my letter and did not answer any of my questions. Obviously this proves that you want to steal my money in the most impudent way. I gave you a chance to correct a mistake or deliberate theft of my money by your colleagues . Now I believe that you, Alexander Tikhonov, are personally involved in this. I don't see any sense in the amounts you wrote down. All money in my account belongs to me and is honestly won. You can't just steal money from the account by presenting unsubstantiated charges! I warned you twice about my actions and now I bring your actions to the public judgment on various resources, and also begin the process of applying to the judicial authority. I ask you to provide the details and addresses of your organization at the place of registration. If you refuse to report them, then I will recognize them anyway, but I will also add to my statement that you refused to provide the official data and addresses of your organization.

    Also I am still waiting for an official response from Curacao eGaming! You are added to all letters as you requested, which means you are aware of everything that is happening. Enough time has passed for you to understand the situation and express your opinion! Your silence makes you an accomplice to these criminals..."

    I warned them that I would describe this situation on the forums and now I do it.

    summing up everything and describing the situation briefly, it turns out the following:

    There were never any complaints about my account, I played for a long time making deposits and withdrawals of funds exceeding deposits.
    I requested a withdrawal, I was asked for a variety of documents and photos. I provided them all. I have fully proven my identity. If you have any doubts, I can still provide any proof of my identity.
    The last question, after the full confirmation of my identity, was the question about a person. I have no idea who he is.
    I was further charged that my account and that person's account were linked. No evidence was provided to me. I am convinced that it is impossible for so many circumstances to coincide. There is a huge amount of absurdity in this lie. They claim that in the spring of 2020 that person had problems with this bookmaker, then I created my account. Then allegedly we had similar bets. I used to bet on statistics in basketball, then on the outcome of basketball matches, then I became interested in Formula 1. All my bets have different periods of time, different amounts of money. It's impossible for someone to make similar bets. I use mobile internet. The IP address in this case is dynamic, and even if you imagine that at some point I logged in my account with the same IP address that this person previously used, there is no way that other IP addresses with which I logged in during all this time coincide. And the most absurd thing! Nobody. I repeat, no one uses my laptop. In this case, there is not even the slightest possibility that this person logged into his account from my laptop. I believe that these people are counting on the fact that they will not have to provide evidence of their accusations, because they do not have any. But I am determined to go all the way and I will file a lawsuit where they will have to recognize their lies. After that, I won't be satisfied with just getting my money. I will definitely supplement my story with photos of the court decision and this will forever affect their reputation. I still hope that their reputation is important to them and they will conduct their internal investigation, return my money to me, and those employees who wanted to deceive me will be punished.
    Separately, I am amazed with the inaction of Curacao egaming, who issued them a license and does not consider necessary to conduct their own investigation of this situation.

    Bonjour! Je m'appelle Alina Toma.

    La société de paris 1xbet.com veut voler mon argent. Ils m'ont accusé sans fournir aucune preuve et ont confisqué mon argent. Ensuite, ils ont refusé de répondre à mes emails. J'ai lu qu'il y avait un représentant d'entre eux sur ce sujet et qu'il aide à résoudre les problèmes. J'espère qu'il m'aidera à résoudre mon problème. Sinon, je vous demande conseil sur la manière de poursuivre ces escrocs en justice. Vous ne pouvez pas simplement voler de l'argent à une personne en portant une accusation non fondée. Au tribunal, ils devront admettre leur tromperie et me donner mon argent. Mais j'espère toujours que le problème sera résolu avec l'aide d'un représentant ici et que je n'aurai pas à perdre mon temps devant les tribunaux de Curaçao.

    Je décrirai ce qui s'est passé dans tous les détails depuis le tout début de ma coopération avec cette entreprise. Je m'excuse pour un si long texte.

    J'ai rejoint 1xbet.com en mars 2020. J'ai effectué mon premier dépôt et j'ai commencé à parier. Deuxième dépôt j'ai effectué le 13 août 2020, j'ai fait plusieurs paris, et le même jour j'ai effectué 3 retraits d'un montant de 7000$. 1xbet.com n'a demandé aucune vérification. J'ai continué à parier, et après mon dernier gain, j'ai décidé de faire un retrait, le 6 décembre 2020. Deux derniers paris ont été effectués le 2 décembre 2020 à 20h33 et 20h24 EET, Formule 1, Sakhir Gran-Prix .Race. Gagnant : Valtteri Bottas (Mercedes) gagne – Non – 1,49, je parie 3453,67$ et Max Verstappen (Red Bull) gagne – Non – 1,49, je parie 3700$. Vous pouvez vérifier dans toutes les sources et services qui stockent les coefficients historiques - le soir du 2 décembre, il s'agissait de coefficients tout à fait ordinaires pour ces événements. Le moyen le plus simple – vous pouvez consulter l’historique des échanges sur Betfair Exchange. J'ai fait une photo de ces deux paris. J'ai donc effectué un retrait de 3000$. Elle a été refusée. J'en ai fait une capture d'écran. Ils ont demandé des photos de ma pièce d'identité. J'ai donc envoyé 2 photos de ma pièce d'identité, recto et verso. Après cela, j'ai reçu le premier e-mail de 1xbet.com, ils ont demandé de nombreuses captures d'écran de mon compte Skrill, que j'ai utilisées pour le dépôt et le retrait plus tôt. Voici le texte de leur demande : « Pour vérifier votre compte, veuillez envoyer des captures d'écran de votre ordinateur personnel depuis votre compte personnel du système de paiement Scrill : onglet Paramètres », Informations personnelles, « onglet « Limites et vérification », « Cartes et banque ». comptes », ainsi que l'onglet « Toutes les transactions », qui reflétera clairement les transactions du compte portefeuille associées à notre BettingCompany.

    Fournissez une capture d'écran de Skrill montrant la recharge de votre compte de jeu. Chaque capture d'écran doit montrer une adresse e-mail liée à votre portefeuille Skrill.

    Chaque capture d'écran doit être réalisée sans champs blancs en taille réelle de l'image, sans couper le titre de la fenêtre et la barre des tâches. "J'ai envoyé 6 captures d'écran, demandées par 1xbet.com. Je ne peux joindre aucun fichier ici. Donnez-moi un e-mail et je vous enverrai ces captures d'écran.

    Après avoir envoyé ces captures d'écran, j'ai reçu un autre e-mail, dans lequel 1xbet demandait une photo de ma pièce d'identité près de mon visage et sur fond d'e-mail de 1xbet. Je ne peux joindre aucun fichier ici. Donnez-moi un e-mail et je vous enverrai ces captures d'écran.

    Après l'avoir envoyé, j'ai reçu un troisième e-mail me demandant qui est Sebactian Pirlea pour moi. C'était une question très étrange. Comme cette personne m'est inconnue, j'ai répondu que je ne connais pas une telle personne.

    Finalement, j'ai reçu un autre e-mail de la sécurité de 1xbet.com, en russe, comme tous les e-mails, disant :

    « Veuillez noter que nous avons décidé de mettre fin à notre coopération avec vous (fermer le compte de jeu) sur la base des dispositions générales des règles BC :

    Si un membre d'un pari commet des actes frauduleux à l'encontre d'un bookmaker (multicompte, utilisation d'un logiciel d'automatisation des paris, situations de jeu sur arbitrage, si le compte de jeu n'est pas utilisé pour parier, abus de programmes de fidélité, etc.), le bookmaker se réserve le droit mettre fin à de telles actions frauduleuses en :

    - annulation des tarifs ;

    - clôture du compte du client avec cash back ;

    - fait appel aux forces de l'ordre sur le fait d'actes frauduleux commis par un tel client.

    En vigueur à compter du 01.01.2011

    La décision a été prise après une enquête approfondie de notre service de sécurité.

    Veuillez ne pas créer de compte de jeu auprès de notre société.

    Compte tenu du fait que vos actions constituent une violation flagrante des règles de notre entreprise, la décision de mettre fin à la coopération n'est pas soumise à un examen final.

    Toutes les demandes de votre part sur le sujet bloquant seront ignorées. "

    Bien sûr, je n'ai reçu aucun argent de 1xbet.com même si la lettre dit :

    « - clôture du compte du client avec cash back ; »

    Je leur ai écrit quelques e-mails, mais 1xbet n'a pas répondu.

    Ensuite, j'ai trouvé cette adresse dans les informations sur la licence délivrée pour eux : admin-security@1xbet.com.

    Je lui ai écrit une lettre et lui ai décrit toute la situation. La réponse suivante est venue :

    "Cher Monsieur/Madame,

    Suite à votre appel, une enquête a été menée.

    Votre compte a été bloqué conformément aux conditions générales de la société que vous avez acceptées lors de l'enregistrement du compte.

    La raison du blocage est multi-comptes.

    Le montant des fonds déposés sur votre compte vous a été intégralement versé."

    J'ai écrit une réponse à cette lettre, j'ai également écrit une lettre au formulaire de commentaires de Curaçao Gaming, dans laquelle j'ai une fois de plus décrit toute la situation et leur ai demandé d'enquêter. Voici leur réponse par courrier à plaintes@curacao-egaming.com :

    " Cher Monsieur/Madame,

    Merci d'avoir contacté Curaçao eGaming.

    Nous avons envoyé une copie au représentant de l'opérateur pour traiter votre plainte.

    L'opérateur en copie est prié de vous fournir, ainsi qu'à Curaçao eGaming, une mise à jour concernant cette plainte particulière, au plus tard 7 jours après cet avis, afin de rester conforme.

    Attention, ceci doit être le seul fil de communication sur le sujet. Tout autre fil de discussion ou canal de communication sera ignoré. Il est également obligatoire de garder tous les destinataires dans le fil de discussion à tout moment.

    En attente de la réponse de l'Opérateur.

    Cordialement,

    Curaçao eGaming"

    Ils m'ont donc dit qu'ils avaient demandé une explication à l'opérateur et que 1xbet devait la fournir dans les 7 jours. Je n'ai pas été trompé ici. À ce moment-là, une réponse est venue de admin-security@1xbet-team.com. Outre moi, le destinataire de cette réponse était également Curacao eGaming plaintes@curacao-egaming.com. Voici le texte de cette réponse :

    "Cher Monsieur/Madame,

    La réinscription a été détectée par nos systèmes pour plusieurs paramètres. Ces données ont été considérées globalement et donnent tout lieu de croire que les comptes appartiennent réellement à une seule et même personne :

    Le même appareil à partir duquel les paris ont été effectués ;
    La même adresse IP lors de l'utilisation du compte ;
    La manière de jouer sur les deux comptes est la même.
    Le compte 174943087 a été ouvert après que des restrictions ont été appliquées au premier compte que nous avons spécifié précédemment, à savoir 141417823.

    Tout ce qui précède indique une violation flagrante des règles par le joueur, ce qui a motivé la décision prise par le service de sécurité.

    Le montant des fonds déposés a été intégralement remboursé.

    Cordialement,

    Tikhonov Alexandre, chef du service de sécurité"

    J'ai été, pour le moins, choqué par cela, car je me suis connecté à mon compte uniquement à partir de mon ordinateur portable et absolument personne d'autre ne l'utilise. Conscient de l’absurdité de ces accusations, j’ai décidé de demander des détails. Après tout, si la personne qui m'a écrit cette lettre ouvrait ces détails et les comparait avec mes données, alors elle comprendrait à 100% qu'il s'agit d'une erreur. J'ai écrit cette lettre : « Je suis sûr que je n'ai commis aucune action illégale. Et j'essaierai de prouver, jusqu'au bout, que soit c'est une sorte d'erreur, soit que vous essayez de me tromper. compte 174943087, je possédais le compte 141417823 et je pariais dessus. Dans ce cas, je souhaite connaître toutes les informations du compte 141417823 : nom, prénom, date de naissance, série et numéro d'identification, adresse du domicile. Je souhaite également pour connaître les réponses à ces questions :

    Date de création du compte 141417823. Date à laquelle les restrictions ont été appliquées au compte 141417823.
    Adresse MAC de l'appareil, compte 141417823 connecté et effectué des paris.
    Adresse IP à partir de laquelle les connexions ont été effectuées au compte 141417823.
    Paris effectués à partir du compte 141417823.
    Si vous refusez de fournir des données, je considérerai que vos actions visent à confisquer délibérément mes fonds, ce qui constitue une infraction pénale. »

    J'attendais une réponse avec ces détails. Je m'attendais également à ce que Curacao Egaming lise la lettre de l'opérateur et mène sa propre enquête. 10 jours se sont écoulés et ma patience s'est épuisée. Voulant obtenir une réponse de Curacao eGaming, je leur ai écrit une autre lettre :

    " Cher Curaçao eGaming. Dans votre lettre du 14 décembre, vous avez indiqué que vous aviez demandé des informations, concernant ma plainte, au représentant de l'opérateur. Il les a fournies, j'y ai écrit ma réponse, à laquelle je n'ai reçu aucune réponse. J'aimerais en savoir plus sur l'état d'avancement de votre enquête sur ma situation. Après tout, vous n'avez toujours rien répondu à mon problème. Combien de temps dois-je attendre votre réponse ? Pour le moment, il s'avère que le L'opérateur m'a accusé, n'a fourni aucune preuve et vous, en tant qu'autorité qui lui a délivré la licence, ne m'avez fourni aucune information à ce sujet. Je suis déterminé à restituer mon argent légal et à vous informer que si dans les prochains jours jours, je n'obtiendrai pas de réponse de votre part concernant l'enquête ou le temps d'attente de votre réponse, je vais porter cette situation dans l'espace public et décrire en détail la situation sur divers forums réputés et autres ressources, et je commencerai le processus de saisine des tribunaux. Comme vous l'avez demandé, je ne crée pas de nouveaux e-mails, je réponds à votre e-mail d'origine et tous les destinataires sont ajoutés par mes soins à cet e-mail."

    Je noterai que toutes les lettres étaient dans un seul fil de communication, je n'ai créé aucun autre fil ou canal de communication. De plus, j'ai gardé tous les destinataires dans le fil de discussion, chaque fois que j'écrivais une lettre, comme Curacao Egaming me l'a demandé dans sa première lettre. Mais j'ai reçu une réponse, encore une fois, uniquement de admin-security@1xbet-team.com

    Il ne m'a rien dit de nouveau, même si j'attends toujours de lui qu'il réponde aux questions sur l'adresse Mac, l'IP, etc. Voici sa réponse : « Chers Messieurs,

    La réinscription a été détectée par nos systèmes pour plusieurs paramètres. Ces données ont été considérées globalement et donnent tout lieu de croire que les comptes appartiennent réellement à une seule et même personne :

    Le même appareil à partir duquel les paris ont été effectués ;
    La même adresse IP lors de l'utilisation du compte ;
    La manière de jouer sur les deux comptes est la même.
    Le compte 174943087 a été ouvert après que des restrictions ont été appliquées au premier compte que nous avons spécifié précédemment, à savoir 141417823.

    Tout ce qui précède indique une violation flagrante des règles par le joueur, ce qui a motivé la décision prise par le service de sécurité.

    Le montant des fonds déposés est de 4,325$

    Le montant des fonds versés est de 7 000 $.

    Nous considérons cette affaire close.

    Cordialement,

    Tikhonov Alexandre, chef du service de sécurité"

    Écoutez, il s'adresse délibérément à moi « Monsieur », même s'il sait parfaitement qu'il a une conversation avec une fille. C'est très irrespectueux.

    J'ai écrit la réponse :

    " Je suis Mademoiselle, ne me contactez pas monsieur.
    Il y a quelques lettres, je vous ai posé des questions directes concernant les données exactes de l'adresse Poppy, de l'adresse IP, etc. Vous avez ignoré ma lettre et n'avez répondu à aucune de mes questions. Cela prouve évidemment que vous voulez voler mon argent de la manière la plus impudente. Je vous ai donné une chance de corriger une erreur ou un vol délibéré de mon argent par vos collègues. Maintenant, je crois que vous, Alexandre Tikhonov, êtes personnellement impliqué dans cette affaire. Je ne vois aucun sens aux montants que vous avez notés. Tout l’argent sur mon compte m’appartient et est honnêtement gagné. Vous ne pouvez pas simplement voler de l’argent sur le compte en présentant des frais non fondés ! Je vous ai prévenu à deux reprises de mes actions et maintenant je soumets vos actions au jugement public sur diverses ressources, et j'entame également le processus de recours à l'autorité judiciaire. Je vous demande de fournir les coordonnées et adresses de votre organisation au lieu d'inscription. Si vous refusez de les signaler, je les reconnaîtrai quand même, mais j'ajouterai également à ma déclaration que vous avez refusé de fournir les données et adresses officielles de votre organisation.

    De plus, j'attends toujours une réponse officielle de Curacao eGaming ! Vous êtes ajouté à toutes les lettres comme vous l'avez demandé, ce qui signifie que vous êtes au courant de tout ce qui se passe. Assez de temps s'est écoulé pour que vous puissiez comprendre la situation et exprimer votre opinion ! Votre silence fait de vous un complice de ces criminels..."

    Je les avais prévenus que je décrirais cette situation sur les forums et maintenant je le fais.

    en résumant le tout et en décrivant brièvement la situation, il s'avère ce qui suit :

    Il n'y a jamais eu de plaintes concernant mon compte, j'ai joué pendant longtemps en effectuant des dépôts et des retraits de fonds dépassant les dépôts.
    J'ai demandé un retrait, on m'a demandé divers documents et photos. Je les ai tous fournis. J'ai pleinement prouvé mon identité. Si vous avez des doutes, je peux toujours fournir toute preuve de mon identité.
    La dernière question, après la confirmation complète de mon identité, était la question concernant une personne. Je n'ai aucune idée de qui il est.
    J'ai en outre été accusé d'avoir lié mon compte et celui de cette personne. Aucune preuve ne m'a été fournie. Je suis convaincu qu'il est impossible que tant de circonstances coïncident. Il y a énormément d’absurdité dans ce mensonge. Ils prétendent qu'au printemps 2020 cette personne a eu des problèmes avec ce bookmaker, puis j'ai créé mon compte. Ensuite, nous aurions fait des paris similaires. Avant, je pariais sur les statistiques du basket, puis sur le résultat des matchs de basket, puis je me suis intéressé à la Formule 1. Tous mes paris ont des périodes de temps différentes, des sommes d'argent différentes. Il est impossible pour quelqu'un de faire des paris similaires. J'utilise l'Internet mobile. L'adresse IP dans ce cas est dynamique, et même si vous imaginez qu'à un moment donné je me suis connecté à mon compte avec la même adresse IP que celle utilisée précédemment par cette personne, il n'y a aucun moyen que les autres adresses IP avec lesquelles je me suis connecté pendant tout cela le temps coïncide. Et le plus absurde ! Personne. Je le répète, personne n'utilise mon ordinateur portable. Dans ce cas, il n’y a même pas la moindre possibilité que cette personne se soit connectée à son compte depuis mon ordinateur portable. Je crois que ces gens comptent sur le fait qu'ils n'auront pas à fournir les preuves de leurs accusations, car ils n'en ont pas. Mais je suis déterminé à aller jusqu’au bout et je porterai plainte où ils devront reconnaître leurs mensonges. Après cela, je ne me contenterai plus de récupérer mon argent. Je compléterai certainement mon histoire avec des photos de la décision du tribunal et cela affectera à jamais leur réputation. J'espère toujours que leur réputation est importante pour eux et qu'ils mèneront leur enquête interne, me rendront mon argent et que les employés qui ont voulu me tromper seront punis.
    Par ailleurs, je suis étonné de l'inaction de Curaçao egaming, qui leur a délivré une licence et ne considère pas nécessaire de mener sa propre enquête sur cette situation.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello baobaggie,

    Could you please send me your casino username to private message inbox and we're going to notify the Casino Representative. 

    Bonjour Baobaggie,

    Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer votre nom d'utilisateur de casino dans la boîte de réception de messages privés et nous en informerons le représentant du casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello baobaggie,

    Thanks for providing us with your casino username. The Casino Representative has been notified. Please keep an eye on this thread for updates.

    Bonjour Baobaggie,

    Merci de nous avoir fourni votre nom d'utilisateur de casino. Le représentant du casino a été informé. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello baobaggie,

    Regarding your request, we took a look at your case. Yes, your account was blocked due to the rules of the 1xBet company:

    Should the bettor commit fraud in respect to the bookmaker (such as the registration of multiple accounts, the use of automated betting software, arbitrage betting, if the betting account is not used for betting, the improper use of loyalty schemes, etc.), the bookmaker reserves the right to stop such fraudulent actions by:

    - bet cancellation;
    - closure of the customer’s account. Money that has been deposited into the account will be refunded.
    -filing a claim to a law-enforcement agency.

    The Security Service detected a Multi-Accounting and as a result, your account was blocked. Since the Security Service operates with exact data, they stated that you had more than one account

    According to the above Rule, only the deposit amount can be withdrawn. As we can see, you have withdrawn even more than the deposit amount

    Bonjour Baobaggie,

    Concernant votre demande, nous avons examiné votre cas. Oui, votre compte a été bloqué en raison des règles de la société 1xBet :

    Si le parieur commet une fraude à l'égard du bookmaker (telle que l'enregistrement de plusieurs comptes, l'utilisation d'un logiciel de pari automatisé, l'arbitrage des paris, si le compte de pari n'est pas utilisé pour parier, l'utilisation inappropriée de programmes de fidélité, etc.), le bookmaker se réserve le droit de mettre fin à de telles actions frauduleuses en :

    - annulation du pari ;
    - clôture du compte du client. L'argent déposé sur le compte sera remboursé.
    -déposer une réclamation auprès d'un organisme chargé de l'application de la loi.

    Le service de sécurité a détecté un multi-compte et, par conséquent, votre compte a été bloqué. Étant donné que le service de sécurité fonctionne avec des données exactes, ils ont déclaré que vous aviez plusieurs comptes.

    Selon la règle ci-dessus, seul le montant du dépôt peut être retiré. Comme nous pouvons le voir, vous avez retiré encore plus que le montant du dépôt

  • Original Anglais Traduction Français

    As I have written many times before, I have not broken a single point of your rules. You stole my money, made a false accusation, and refused to provide any evidence. If you had read my entire message, you wouldn't have given me that answer. You refuse to look into this matter, so I will sue you. I ask you to provide the exact details and addresses of the company for filing an application to the court.
    I will also be glad of any help in this matter from forum participants and administrators.

    Comme je l’ai déjà écrit à plusieurs reprises, je n’ai enfreint aucun point de vos règles. Vous avez volé mon argent, porté une fausse accusation et refusé de fournir la moindre preuve. Si vous aviez lu l'intégralité de mon message, vous ne m'auriez pas donné cette réponse. Vous refusez d'examiner cette affaire, alors je vais vous poursuivre en justice. Je vous demande de fournir les coordonnées exactes et les adresses de l'entreprise pour déposer une demande au tribunal.
    Je serai également heureux de toute aide à ce sujet de la part des participants au forum et des administrateurs.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello baobaggie,

    We've asked the Casino Representative to provide us with the evidence regarding the multiple accounts. Keep you updated.

    Bonjour Baobaggie,

    Nous avons demandé au représentant du casino de nous fournir les preuves concernant les multiples comptes. Te tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Sydney,

    Did you get a response from 1xbet? 2weeks have passed.

    Bonjour Sydney,

    Avez-vous reçu une réponse de 1xbet ? 2 semaines se sont écoulées.

  • Original Anglais Traduction Français
    baobaggie wrote:

    Hello Sydney,

    Did you get a response from 1xbet? 2weeks have passed.

    Hello baobaggie,

    The Casino Representative said that they would provide us with the evidence, but we still haven't received it. We've sent them a reminder email today. Keep you updated.

    baobaggie a écrit :

    Bonjour Sydney,

    Avez-vous reçu une réponse de 1xbet ? 2 semaines se sont écoulées.

    Bonjour Baobaggie,

    Le représentant du casino a dit qu'il nous fournirait les preuves, mais nous ne les avons toujours pas reçues. Nous leur avons envoyé un e-mail de rappel aujourd'hui. Te tenir au courant.

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