Hello Dudu,
We still haven't heard back from the casino rep, we've sent them another reminder now. We hope to receive some feedback this time so we can continue assisting you with your case.
Thank you for your patience.
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Hello Dudu,
We still haven't heard back from the casino rep, we've sent them another reminder now. We hope to receive some feedback this time so we can continue assisting you with your case.
Thank you for your patience.
Bonjour Dudu ,
Nous n'avons toujours pas eu de réponse du représentant du casino, nous leur avons envoyé un autre rappel. Nous espérons recevoir des commentaires cette fois-ci afin de pouvoir continuer à vous aider dans votre dossier.
Merci pour votre patience.
Thank you JovanaV,
Unfortunately 1xbet doesn't seem willing to let me inside my account to retrieve any logs that might be used as evidence against them. I still have 0 access to my account, and even after contacting all the departments ( support, Block, Complaints and Security) none responds.
I will wait a few more days.
Merci JovanaV,
Malheureusement, 1xbet ne semble pas disposé à me laisser accéder à mon compte pour récupérer des journaux qui pourraient être utilisés comme preuve contre eux. Je n'ai toujours aucun accès à mon compte, et même après avoir contacté tous les services (support, blocage, plaintes et sécurité), aucun ne répond.
J'attendrai encore quelques jours.
Nothing from 1xbet so far? They still haven't answered any of my emails or give any signs of life.
Rien de 1xbet pour l'instant ? Ils n'ont toujours pas répondu à aucun de mes mails ni donné signe de vie.
Dear Dudu,
Unfortunately still no response from them. We've sent them yet another reminder email, hopefully, we will get some response this time.
Cher Dudu ,
Malheureusement, toujours aucune réponse de leur part. Nous leur avons envoyé un autre e-mail de rappel, nous espérons obtenir une réponse cette fois-ci.
Dear Dudu,
We heard back from the casino. They say that they have forwarded your case to their Security Service for review and will let us know once they receive a response. Keep you updated on this thread.
Cher Dudu ,
Nous avons eu des nouvelles du casino. Ils disent qu'ils ont transmis votre cas à leur service de sécurité pour examen et qu'ils nous informeront dès qu'ils auront reçu une réponse. Tenez-vous au courant sur ce fil de discussion.
Dear JovanaV,
Thank you Very much for actively trying to help me with my problem. I really appreciate it.
I hope the security department doesn't copy and paste the same answer they gave me through email to which I sent them evidence that contradicts. I will get ahead and post here, what they told me and my answer to them with evidence contradicting them.
Over 3 weeks waiting for a simple answer from the block department, and nothing to far.
Kindly note that I still have 0 access to my account. My account was blocked after I requested a limitation to my deposits of 50€ per day, and they blocked my account after my request.
Best regards
Chère JovanaV,
Merci beaucoup d'avoir essayé activement de m'aider à résoudre mon problème. J'apprécie vraiment.
J'espère que le service de sécurité ne copiera pas et ne collera pas la même réponse qu'ils m'ont donnée par e-mail à laquelle je leur ai envoyé des preuves qui les contredisent. Je vais continuer et poster ici ce qu'ils m'ont dit et ma réponse avec des preuves qui les contredisent.
Plus de 3 semaines d'attente pour une réponse simple du service des blocages, et rien pour l'instant.
Veuillez noter que je n'ai toujours aucun accès à mon compte. Mon compte a été bloqué après avoir demandé une limitation de mes dépôts à 50€ par jour, et ils ont bloqué mon compte après ma demande.
Cordialement
Hello! Your account has been blocked due to gambling addiction. To unblock your account, please send a medical document confirming the absence of addiction along with your ID to our official email block@1xbet-team.com.
Bonjour ! Votre compte a été bloqué en raison d'une addiction au jeu. Pour débloquer votre compte, veuillez envoyer un document médical confirmant l'absence d'addiction ainsi que votre pièce d'identité à notre adresse e-mail officielle block@1xbet-team.com.
Dear 1xbet,
I requested a Limit to my deposits and i got blocked. Block team does not answer any emails. In 2023 I requested the same thing and nothing was done, so if you take this much action when asking for a limitation on deposits, why didn't you apply restrictions when i requested it through email in 2023?
Could you comment on the fact that, the security team replied i never requested anything before 28-7-2024, but after proving evidence that contradicts, i got no answer? Could you answer why does the block team not reply since I have contacted them at least 2 times?
In 2023 when i requested a block, 1xbet did not follow my request. When I didn't ask for a block 1xbet Blocked my account. This is a case of misconduct, by 1xbet, you failed to fulfill obligations when requested and now you applied measures when not requested. Due to this, I will reiterate what I said on my email to the security team.
i am ready to take this to Curacao Egaming the license provider. Even though you do not let me inside my account to retrieve any chat logs, i have all the conversations through email.
An effort was made by me to timely, make the Website 1xbet.com aware of the existence of problematic gambling behaviour. However, 1xbet team has not taken the necessary action(s) under responsible gaming to block the player's account.
A refund of the net deposits since I made the request through email is the only possible solution. 1xbet failed to fulfill their obligations and disregarded the Responsible gaming conduct, this is a breach of your own ToS and the CCRG2022, article3, 2.g, 2.r, and 2.u.
I will be waiting for an answer before taking this to the license provider, as I am sure I have more than enough evidence to proceed with an official complaint, but I would like to give it a try to resolve this amicably and without the need for the ADR department.
Best regards
Cher 1xbet,
J'ai demandé une limite à mes dépôts et j'ai été bloqué. L'équipe de blocage ne répond à aucun e-mail. En 2023, j'ai demandé la même chose et rien n'a été fait, donc si vous prenez autant de mesures lorsque vous demandez une limitation des dépôts, pourquoi n'avez-vous pas appliqué de restrictions lorsque je l'ai demandé par e-mail en 2023 ?
Pourriez-vous commenter le fait que l'équipe de sécurité a répondu que je n'avais rien demandé avant le 28-7-2024, mais après avoir apporté des preuves contradictoires, je n'ai reçu aucune réponse ? Pourriez-vous répondre pourquoi l'équipe de blocage ne répond pas puisque je les ai contactés au moins 2 fois ?
En 2023, lorsque j'ai demandé un blocage, 1xbet n'a pas donné suite à ma demande. Lorsque je n'ai pas demandé de blocage, 1xbet a bloqué mon compte. Il s'agit d'un cas de mauvaise conduite, de la part de 1xbet, vous n'avez pas rempli vos obligations lorsque cela vous a été demandé et vous avez maintenant appliqué des mesures lorsque cela n'a pas été demandé. Pour cette raison, je réitère ce que j'ai dit dans mon e-mail à l'équipe de sécurité.
je suis prêt à transmettre cela au fournisseur de licence Curacao Egaming. Même si vous ne me laissez pas accéder à mon compte pour récupérer les journaux de discussion, j'ai toutes les conversations par e-mail.
J'ai fait un effort pour informer le site Web 1xbet.com de l'existence d'un comportement de jeu problématique. Cependant, l'équipe 1xbet n'a pas pris les mesures nécessaires dans le cadre du jeu responsable pour bloquer le compte du joueur.
Un remboursement des dépôts nets puisque j'ai fait la demande par e-mail est la seule solution possible. 1xbet n'a pas rempli ses obligations et a ignoré la conduite de jeu responsable, il s'agit d'une violation de vos propres conditions d'utilisation et du CCRG2022, article 3, 2.g, 2.r et 2.u.
J'attendrai une réponse avant de porter cette affaire devant le fournisseur de licence, car je suis sûr d'avoir plus que suffisamment de preuves pour procéder à une plainte officielle, mais j'aimerais essayer de résoudre ce problème à l'amiable et sans avoir recours au service ADR.
Cordialement
Thanks Eugene for giving precious time to us in this forum. We players will get updated information regarding bets etc from you.
Merci Eugène pour nous avoir consacré un temps précieux sur ce forum. Nous, les joueurs, recevrons de votre part des informations mises à jour concernant les paris, etc.
Dear JovanaV,
Chère JovanaV,
1xBet wrote:Hello! Your account has been blocked due to gambling addiction. To unblock your account, please send a medical document confirming the absence of addiction along with your ID to our official email block@1xbet-team.com.
Dear Dudu,
Did you send the requested documentation to the casino?
1xBet a écrit :Bonjour ! Votre compte a été bloqué en raison d'une addiction au jeu. Pour débloquer votre compte, veuillez envoyer un document médical confirmant l'absence d'addiction ainsi que votre pièce d'identité à notre adresse e-mail officielle block@1xbet-team.com.
Cher Dudu ,
Avez-vous envoyé la documentation demandée au casino ?
Dear JovanaV,
1xbet told me to contact the block department for further assistance. The block department hasn't answered any emails in almost 1 month.
Also, The whole access to the account is denied. I need access to the chat Logs with customer support.
I messaged the block department as requested by 1xbet on the 29 July. No answer in 1 month.
When I said I would make a complaint with the license provider, they have not Given me any access to the account to retrieve any chat logs. I would like access to the chat Logs, to see if I am going to take this further or no.
Best regards
Chère JovanaV,
1xbet m'a dit de contacter le service des blocages pour obtenir de l'aide. Le service des blocages n'a répondu à aucun e-mail depuis près d'un mois.
De plus, l'accès au compte est refusé. J'ai besoin d'accéder aux journaux de discussion avec le support client.
J'ai envoyé un message au service des blocages comme demandé par 1xbet le 29 juillet. Aucune réponse en 1 mois.
Lorsque j'ai dit que je ferais une réclamation auprès du fournisseur de licence, ils ne m'ont pas donné accès au compte pour récupérer les journaux de discussion. Je voudrais avoir accès aux journaux de discussion, pour voir si je vais aller plus loin ou non.
Cordialement
Just to clear up any possible misunderstandings,
I requested a limit to my deposits and 1xbet blocked my account. During 2023 I requested a block to my account more than once, and 1xbet never applied one. In my point of view, they are blocking now, because they didn't before, even though i requested multiple times... Now, i requested only a Limit to my deposits, since I am doing much better with my gambling.
This is the problem I am facing. Also, they are blocking me the access to the App and to my account to prevent me from retrieving chat Logs. When a block is applied, the player can't deposit, like you will see below. They Blocked my access to the App because they know I had already requested several times, both through chat and email, and since I told them, I would go further with a complaint, that's why they blocked my access to the app instead of just limiting the deposits.
The fact that the complaints email, the block team and the security department do not answer any email, further proves my point, that they know I have basis to go further with a complaint, so they just ignore any email i send, including giving me any access to my account to access the chat Logs. I will wait for 1xbet reply either way.
Best regards
Juste pour dissiper tout malentendu possible,
J'ai demandé une limite à mes dépôts et 1xbet a bloqué mon compte. En 2023, j'ai demandé le blocage de mon compte plus d'une fois, et 1xbet n'en a jamais appliqué. À mon avis, ils bloquent maintenant, car ils ne l'ont pas fait avant, même si j'ai demandé plusieurs fois... Maintenant, je n'ai demandé qu'une limite à mes dépôts, car je m'en sors beaucoup mieux avec mes jeux d'argent.
C'est le problème auquel je suis confronté. De plus, ils me bloquent l'accès à l'application et à mon compte pour m'empêcher de récupérer les logs de chat. Lorsqu'un blocage est appliqué, le joueur ne peut pas déposer, comme vous le verrez ci-dessous. Ils ont bloqué mon accès à l'application car ils savent que j'avais déjà demandé plusieurs fois, à la fois par chat et par e-mail, et comme je leur ai dit, j'irais plus loin avec une plainte, c'est pourquoi ils ont bloqué mon accès à l'application au lieu de simplement limiter les dépôts.
Le fait que le service de réclamations par e-mail, l'équipe de blocage et le service de sécurité ne répondent à aucun e-mail prouve encore une fois mon point de vue, à savoir qu'ils savent que j'ai des raisons d'aller plus loin avec une plainte, donc ils ignorent tout e-mail que j'envoie, y compris en me donnant accès à mon compte pour accéder aux journaux de discussion. J'attendrai la réponse de 1xbet dans tous les cas.
Cordialement
Dear Eugene how much a player can win maximum with minimum bet and in which sport?
If you dont mind please send a video link from where a new player who doesn't know how to make a bet will learn.
I will also await your response in my inbox.
Cher Eugène, combien un joueur peut-il gagner au maximum avec une mise minimale et dans quel sport ?
Si cela ne vous dérange pas, veuillez envoyer un lien vidéo à partir duquel un nouveau joueur qui ne sait pas comment faire un pari apprendra.
J'attendrai également votre réponse dans ma boîte de réception.
Dear Dudu,
We’ve sent another email to the casino asking if they are willing to continue cooperating on your case. We’ll update you if we receive any feedback from them.
Thank you for your patience.
Cher Dudu ,
Nous avons envoyé un autre e-mail au casino pour lui demander s'il est prêt à continuer de coopérer sur votre cas. Nous vous tiendrons au courant si nous recevons des commentaires de leur part.
Merci pour votre patience.
Dear JovanaV,
I appreciate the help. 1xbet is just going around in circles by now. I received a new message saying to message the block department. I have been waiting for an answer from the block department for 1 month.
It's pointless. Curaçao licensed casinos are terrible, as they have to answer to no one right now, as the license providers are going out of business. 1 of the 4 master licenses has already ceased services, Curaçao Egaming will cease services in 1 month and then 1xbet and others will have to apply for GCB license or they will not be able to operate. I can only recommend everyone not to use 1xbet, as they can basically do whatever they want, and go unpunished.
Best regards
Chère JovanaV,
J'apprécie l'aide. 1xbet tourne en rond à présent. J'ai reçu un nouveau message me demandant d'envoyer un message au service des blocages. J'attends une réponse du service des blocages depuis 1 mois.
C'est inutile. Les casinos sous licence de Curaçao sont terribles, car ils n'ont de comptes à rendre à personne en ce moment, car les fournisseurs de licences font faillite. L'une des 4 licences principales a déjà cessé ses services, Curaçao Egaming cessera ses services dans 1 mois, puis 1xbet et d'autres devront demander une licence GCB ou ils ne pourront pas fonctionner. Je ne peux que recommander à tout le monde de ne pas utiliser 1xbet, car ils peuvent faire ce qu'ils veulent et rester impunis.
Cordialement
Dear JovanaV,
After sending 4 emails to the block department and waiting for over 1month, i finally received an answer saying my Request will be processed, and to wait for them to get back at me.
Whatever happens with the request, I think its safe to say it will be final, so I do not mind if the case is closed here. If by any chance anything happens, or I receive no answer back, I will open the complaint again if that's ok with you.
Thank you for reaching out to the Rep. And trying to help.
Best regards
Chère JovanaV,
Après avoir envoyé 4 e-mails au service des blocages et avoir attendu plus d'un mois, j'ai finalement reçu une réponse indiquant que ma demande serait traitée et d'attendre qu'ils me répondent.
Quoi qu'il advienne de la demande, je pense qu'il est prudent de dire qu'elle sera définitive, donc cela ne me dérange pas que l'affaire soit close ici. Si par hasard quelque chose se produit, ou si je ne reçois aucune réponse, je rouvrirai la plainte si cela vous convient.
Merci d'avoir contacté le représentant et d'avoir essayé de l'aider.
Cordialement
Dear Dudu,
Thank you for letting us know. Please update us on the progress.
We will now close this complaint as per your request, but if you need our assistance again, feel free to reach out.
Cher Dudu ,
Merci de nous avoir informés. Veuillez nous tenir au courant de l'avancement du projet.
Nous allons maintenant clôturer cette plainte conformément à votre demande, mais si vous avez à nouveau besoin de notre aide, n'hésitez pas à nous contacter.
To casino agents, if you become a host or sell your products on the "lcb shop", it would be great. In addition, you may add members to your large casino platform. Most players know how great 1xbet is, but new players are afraid of the long and intensive verification of the casino. Sometimes, if possible, reduce the verification level or speed up the process. You will definitely be in the top casino in this industry.
Pour les agents de casino, si vous devenez hôte ou vendez vos produits sur la « boutique lcb », ce serait formidable. De plus, vous pouvez ajouter des membres à votre grande plateforme de casino. La plupart des joueurs savent à quel point 1xbet est formidable, mais les nouveaux joueurs ont peur de la vérification longue et intensive du casino. Parfois, si possible, réduisez le niveau de vérification ou accélérez le processus. Vous serez certainement dans le meilleur casino de cette industrie.
Hello,
I started played on their website starting from $200 and ran it up to $1100 and now they company has blocked my account and want me to send doucments for KYC verification.
I have sent all the documents that they requested and after 4 days they come back to me to ask for more documents (so they can get more time to cool things down) and eventually not pay the customer
I sent the additional documents that they requested and they are saying we can not accept this documents where as they are the original electricty bills from the state.
I have lost complete hope and I know these indian websites are a scam, is there anyway we can turn them down?
Bonjour,
J'ai commencé à jouer sur leur site Web à partir de 200 $ et j'ai augmenté jusqu'à 1 100 $ et maintenant la société a bloqué mon compte et veut que j'envoie des documents pour la vérification KYC.
J'ai envoyé tous les documents qu'ils ont demandés et après 4 jours, ils reviennent vers moi pour me demander plus de documents (afin qu'ils puissent avoir plus de temps pour calmer les choses) et finalement ne pas payer le client
J'ai envoyé les documents supplémentaires qu'ils ont demandés et ils disent que nous ne pouvons pas accepter ces documents alors qu'il s'agit des factures d'électricité originales de l'État.
J'ai perdu tout espoir et je sais que ces sites Web indiens sont une arnaque, y a-t-il un moyen de les refuser ?
can @moderators help me here?
Les @modérateurs peuvent-ils m'aider ici ?
Hello pulkita16,
Please send us your casino username via private message so that we could contact the casino rep and check your account.
Thank you.
Bonjour pulkita16 ,
Veuillez nous envoyer votre nom d'utilisateur de casino par message privé afin que nous puissions contacter le représentant du casino et vérifier votre compte.
Merci.
I don't have a username for this account as I never got a chance to save it, all I have is my email and they should be able to find me with that
Je n'ai pas de nom d'utilisateur pour ce compte car je n'ai jamais eu l'occasion de le sauvegarder, tout ce que j'ai, c'est mon e-mail et ils devraient pouvoir me trouver avec ça
Hello pulkita16,
Email is good too, please send it to me via private message so that we can forward it to the casino rep and try to assist you further.
Thank you.
Bonjour pulkita16 ,
Le courrier électronique est également utile, veuillez me l'envoyer par message privé afin que nous puissions le transmettre au représentant du casino et essayer de vous aider davantage.
Merci.
I have sent it to you but nobody has responded to me in my 22bet forum either
Je vous l'ai envoyé mais personne ne m'a répondu sur mon forum 22bet non plus
Hello pulkita16,
Thank you for sending your account details. We've sent an email to the casino rep regarding your case. Please keep an eye on this thread for further updates.
Bonjour pulkita16 ,
Merci d'avoir envoyé les détails de votre compte. Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino concernant votre cas. Veuillez garder un œil sur ce fil de discussion pour d'autres mises à jour.
nobody has reached out so far
personne n'a encore tendu la main
JovanaV wrote:Hello pulkita16,
Thank you for sending your account details. We've sent an email to the casino rep regarding your case. Please keep an eye on this thread for further updates.
nobody has reached out to me regarding this
JovanaV a écrit :Bonjour pulkita16,
Merci d'avoir envoyé les détails de votre compte. Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino concernant votre cas. Veuillez garder un œil sur ce fil de discussion pour d'autres mises à jour.
personne ne m'a contacté à ce sujet
Thanks,I'll be hoping for a response
even though I know this company is fraud and Idk why people support them
Merci, j'attends une réponse
même si je sais que cette entreprise est une fraude et je ne sais pas pourquoi les gens les soutiennent
Dear pulkita16,
We apologize for the wait.
According to the Security Department, your utility bill was requested on October 6th, but unfortunately, we have not yet received the original documents. Please refrain from editing the photos and send the original, unedited, and uncropped photo with a size of no less than 1MB.
Thank you very much in advance.
Best regards,
The 1xBet Team
Cher pulkita16 ,
Nous nous excusons pour l'attente.
Selon le service de sécurité, votre facture de services publics a été demandée le 6 octobre, mais malheureusement, nous n'avons pas encore reçu les documents originaux. Veuillez vous abstenir de modifier les photos et envoyez la photo originale, non modifiée et non recadrée, d'une taille d'au moins 1 Mo.
Merci beaucoup d'avance.
Cordialement,
L'équipe 1xBet
Hello
That is a real utility bill why would I need to edit those?
Please tell me how do you want it
Bonjour
C'est une vraie facture de services publics, pourquoi aurais-je besoin de les modifier ?
S'il te plaît, dis-moi comment tu le veux
I believe the lease agreement should work in this situation as well right? Can I provide that?
Je pense que le contrat de location devrait également fonctionner dans cette situation, n'est-ce pas ? Puis-je vous le fournir ?
1xBet wrote:Dear pulkita16,
We apologize for the wait.
According to the Security Department, your utility bill was requested on October 6th, but unfortunately, we have not yet received the original documents. Please refrain from editing the photos and send the original, unedited, and uncropped photo with a size of no less than 1MB.
Thank you very much in advance.
Best regards,
The 1xBet Team
How about you guys provide clear instructions of what documents do you need?
I am studying in bangalore and I created this account here for which utility bill has been provided, do you need my utility bill of home address that is Nagpur city?
Please communicate clearly and I will provide you with the documents
1xBet a écrit :Chère pulkita16,
Nous nous excusons pour l'attente.
Selon le service de sécurité, votre facture de services publics a été demandée le 6 octobre, mais malheureusement, nous n'avons pas encore reçu les documents originaux. Veuillez vous abstenir de modifier les photos et envoyez la photo originale, non modifiée et non recadrée, d'une taille d'au moins 1 Mo.
Merci beaucoup d'avance.
Cordialement,
L'équipe 1xBet
Et si vous nous donniez des instructions claires sur les documents dont vous avez besoin ?
J'étudie à Bangalore et j'ai créé ce compte ici pour lequel une facture de services publics a été fournie, avez-vous besoin de ma facture de services publics de l'adresse de mon domicile qui est la ville de Nagpur ?
Veuillez communiquer clairement et je vous fournirai les documents
pulkita16 wrote:1xBet wrote:Dear pulkita16,
We apologize for the wait.
According to the Security Department, your utility bill was requested on October 6th, but unfortunately, we have not yet received the original documents. Please refrain from editing the photos and send the original, unedited, and uncropped photo with a size of no less than 1MB.
Thank you very much in advance.
Best regards,
The 1xBet Team
How about you guys provide clear instructions of what documents do you need?
I am studying in bangalore and I created this account here for which utility bill has been provided, do you need my utility bill of home address that is Nagpur city?
Please communicate clearly and I will provide you with the documents
Hello! Support sent you a request on October 6th about what documents are needed for verification. Please send the documents that were requested. For all questions, for a faster response, write to technical support via chat in the application or on the website. Unfortunately, we will not be able to answer you on the forum as quickly as we would like.
Moreover, it is easier to solve directly with technical support to preserve confidential information.
Sincerely, the 1xbet team
Have a nice day!
pulkita16 a écrit :1xBet a écrit :Chère pulkita16,
Nous nous excusons pour l'attente.
Selon le service de sécurité, votre facture de services publics a été demandée le 6 octobre, mais malheureusement, nous n'avons pas encore reçu les documents originaux. Veuillez vous abstenir de modifier les photos et envoyez la photo originale, non modifiée et non recadrée, d'une taille d'au moins 1 Mo.
Merci beaucoup d'avance.
Cordialement,
L'équipe 1xBet
Et si vous nous donniez des instructions claires sur les documents dont vous avez besoin ?
J'étudie à Bangalore et j'ai créé ce compte ici pour lequel une facture de services publics a été fournie, avez-vous besoin de ma facture de services publics de l'adresse de mon domicile qui est la ville de Nagpur ?
Veuillez communiquer clairement et je vous fournirai les documents
Bonjour ! Le support vous a envoyé une demande le 6 octobre concernant les documents nécessaires à la vérification. Merci de nous envoyer les documents demandés. Pour toutes questions, pour une réponse plus rapide, écrivez au support technique via le chat de l'application ou sur le site internet. Malheureusement, nous ne pourrons pas vous répondre sur le forum aussi rapidement que nous le souhaiterions.
De plus, il est plus facile de résoudre directement avec le support technique afin de préserver les informations confidentielles.
Cordialement, l'équipe 1xbet
Passe une bonne journée!
1xBet wrote:pulkita16 wrote:1xBet wrote:Dear pulkita16,
We apologize for the wait.
According to the Security Department, your utility bill was requested on October 6th, but unfortunately, we have not yet received the original documents. Please refrain from editing the photos and send the original, unedited, and uncropped photo with a size of no less than 1MB.
Thank you very much in advance.
Best regards,
The 1xBet Team
How about you guys provide clear instructions of what documents do you need?
I am studying in bangalore and I created this account here for which utility bill has been provided, do you need my utility bill of home address that is Nagpur city?
Please communicate clearly and I will provide you with the documents
Hello! Support sent you a request on October 6th about what documents are needed for verification. Please send the documents that were requested. For all questions, for a faster response, write to technical support via chat in the application or on the website. Unfortunately, we will not be able to answer you on the forum as quickly as we would like.
Moreover, it is easier to solve directly with technical support to preserve confidential information.Sincerely, the 1xbet team
Have a nice day!
I have sent the documents yesterday and the support has stopped responding since a week
this doesn't look like I am going to get my money back from your partner company
can you reach out to them?
1xBet a écrit :pulkita16 a écrit :1xBet a écrit :Chère pulkita16,
Nous nous excusons pour l'attente.
Selon le service de sécurité, votre facture de services publics a été demandée le 6 octobre, mais malheureusement, nous n'avons pas encore reçu les documents originaux. Veuillez vous abstenir de modifier les photos et envoyez la photo originale, non modifiée et non recadrée, d'une taille d'au moins 1 Mo.
Merci beaucoup d'avance.
Cordialement,
L'équipe 1xBet
Et si vous nous donniez des instructions claires sur les documents dont vous avez besoin ?
J'étudie à Bangalore et j'ai créé ce compte ici pour lequel une facture de services publics a été fournie, avez-vous besoin de ma facture de services publics de l'adresse de mon domicile qui est la ville de Nagpur ?
Veuillez communiquer clairement et je vous fournirai les documents
Bonjour ! Le support vous a envoyé une demande le 6 octobre concernant les documents nécessaires à la vérification. Merci de nous envoyer les documents demandés. Pour toutes questions, pour une réponse plus rapide, écrivez au support technique via le chat de l'application ou sur le site internet. Malheureusement, nous ne pourrons pas vous répondre sur le forum aussi rapidement que nous le souhaiterions.
De plus, il est plus facile de résoudre directement avec le support technique afin de préserver les informations confidentielles.Cordialement, l'équipe 1xbet
Passe une bonne journée!
J'ai envoyé les documents hier et le support ne répond plus depuis une semaine
il ne semble pas que je vais récupérer mon argent auprès de votre entreprise partenaire
Peux-tu les contacter ?
1xBet wrote:pulkita16 wrote:1xBet wrote:Dear pulkita16,
We apologize for the wait.
According to the Security Department, your utility bill was requested on October 6th, but unfortunately, we have not yet received the original documents. Please refrain from editing the photos and send the original, unedited, and uncropped photo with a size of no less than 1MB.
Thank you very much in advance.
Best regards,
The 1xBet Team
How about you guys provide clear instructions of what documents do you need?
I am studying in bangalore and I created this account here for which utility bill has been provided, do you need my utility bill of home address that is Nagpur city?
Please communicate clearly and I will provide you with the documents
Hello! Support sent you a request on October 6th about what documents are needed for verification. Please send the documents that were requested. For all questions, for a faster response, write to technical support via chat in the application or on the website. Unfortunately, we will not be able to answer you on the forum as quickly as we would like.
Moreover, it is easier to solve directly with technical support to preserve confidential information.Sincerely, the 1xbet team
Have a nice day!
I have resubmitted my documents with my another email and the customer service responded with this, "
Dear customer, we ask you to apply from the previously used e-mail.
Please do not create lots of new mail threads, it makes the processing of your request longer."
But they are not responding to me on the previous thread
Are you guys looking for reasons to not give my money? I have also asked a lot of times for you to provide me the list of documents you need and you keep coming back to me with new request every 4 days trying to delay the process.
1xBet a écrit :pulkita16 a écrit :1xBet a écrit :Chère pulkita16,
Nous nous excusons pour l'attente.
Selon le service de sécurité, votre facture de services publics a été demandée le 6 octobre, mais malheureusement, nous n'avons pas encore reçu les documents originaux. Veuillez vous abstenir de modifier les photos et envoyez la photo originale, non modifiée et non recadrée, d'une taille d'au moins 1 Mo.
Merci beaucoup d'avance.
Cordialement,
L'équipe 1xBet
Et si vous nous donniez des instructions claires sur les documents dont vous avez besoin ?
J'étudie à Bangalore et j'ai créé ce compte ici pour lequel une facture de services publics a été fournie, avez-vous besoin de ma facture de services publics de l'adresse de mon domicile qui est la ville de Nagpur ?
Veuillez communiquer clairement et je vous fournirai les documents
Bonjour ! Le support vous a envoyé une demande le 6 octobre concernant les documents nécessaires à la vérification. Merci de nous envoyer les documents demandés. Pour toutes questions, pour une réponse plus rapide, écrivez au support technique via le chat de l'application ou sur le site internet. Malheureusement, nous ne pourrons pas vous répondre sur le forum aussi rapidement que nous le souhaiterions.
De plus, il est plus facile de résoudre directement avec le support technique afin de préserver les informations confidentielles.Cordialement, l'équipe 1xbet
Passe une bonne journée!
J'ai renvoyé mes documents avec un autre e-mail et le service client a répondu ainsi : «
Cher client, nous vous demandons de postuler à partir de l'e-mail précédemment utilisé.
Veuillez ne pas créer de nombreux nouveaux fils de discussion, cela allonge le traitement de votre demande."
Mais ils ne me répondent pas sur le fil précédent
Vous cherchez des raisons pour ne pas me donner mon argent ? Je vous ai également demandé à plusieurs reprises de me fournir la liste des documents dont vous avez besoin et vous continuez à me demander de nouvelles demandes tous les 4 jours pour essayer de retarder le processus.
JovanaV wrote:Hello pulkita16,
We contacted the casino rep and referred them to your post. Keep an eye on this thread for further updates.
is there anyway you can talk to them, they are not responding at all
JovanaV a écrit :Bonjour pulkita16,
Nous avons contacté le représentant du casino et lui avons renvoyé votre message. Gardez un œil sur ce fil de discussion pour d'autres mises à jour.
y a-t-il un moyen de leur parler, ils ne répondent pas du tout
I still haven't heard anything in 4 days, can you please check on this?
Je n'ai toujours rien entendu depuis 4 jours, pouvez-vous vérifier cela s'il vous plaît ?
Dear pulkita16,
We've contacted the casino rep again and will let you know as soon as we receive an update.
Thank you for your patience.
Cher pulkita16 ,
Nous avons de nouveau contacté le représentant du casino et nous vous informerons dès que nous recevrons une mise à jour.
Merci pour votre patience.
Dear pulkita16,
Thank you very much for your patience. We have double-checked the information with the security department and received a response that only a link was provided by you. Unfortunately, we cannot accept this format under the security regulations. Please provide the original files as confirmation, according to the instructions given by the security department. Thank you in advance.
Best regards,
The 1xBet Team
Cher pulkita16 ,
Merci beaucoup pour votre patience. Nous avons revérifié les informations auprès du service de sécurité et avons reçu une réponse indiquant que vous n'aviez fourni qu'un lien. Malheureusement, nous ne pouvons pas accepter ce format en vertu des réglementations de sécurité. Veuillez fournir les fichiers originaux en guise de confirmation, conformément aux instructions données par le service de sécurité. Merci d'avance.
Cordialement,
L'équipe 1xBet
As you can see above I have provided pdf documents to you, it is very clear at this point that you do not want to pay out.
I can send the pdf again and update the picture here, are you going to say the same thing then?
attached is the picture of resent documents right now
Comme vous pouvez le voir ci-dessus, je vous ai fourni des documents PDF, il est très clair à ce stade que vous ne souhaitez pas payer.
Je peux renvoyer le pdf et mettre à jour l'image ici, vas-tu dire la même chose alors ?
ci-joint la photo des documents renvoyés en ce moment
JovanaV wrote:Dear pulkita16,
We've contacted the casino rep again and will let you know as soon as we receive an update.
Thank you for your patience.
they are creating issues after issues even when I have provided all the documents, what does this imply?
No matter what I send they will keep requesting the documents
can you mediate here?
JovanaV a écrit :Chère pulkita16,
Nous avons de nouveau contacté le représentant du casino et nous vous informerons dès que nous recevrons une mise à jour.
Merci pour votre patience.
ils créent problème après problème même lorsque j'ai fourni tous les documents, qu'est-ce que cela implique ?
Peu importe ce que j'envoie, ils continueront à demander les documents
Peux-tu servir de médiateur ici ?
Dear pulkita16,
We've contacted the casino rep again and referred them to your latest post. Please keep an eye on this thread for further updates.
Cher pulkita16 ,
Nous avons recontacté le représentant du casino et lui avons renvoyé votre dernier message. Veuillez garder un œil sur ce fil de discussion pour d'autres mises à jour.
I am still waiting for the response
these websites are terrible
J'attends toujours la réponse
ces sites Web sont terribles
JovanaV wrote:Dear pulkita16,
We've contacted the casino rep again and referred them to your latest post. Please keep an eye on this thread for further updates.
when will this be resolved
can you please reach out to them again?
This is clearly a no pay scheme
JovanaV a écrit :Chère pulkita16,
Nous avons recontacté le représentant du casino et lui avons renvoyé votre dernier message. Veuillez garder un œil sur ce fil de discussion pour d'autres mises à jour.
Quand est-ce que cela sera résolu ?
Pouvez-vous s'il vous plaît les recontacter ?
Il s’agit clairement d’un système sans rémunération
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