Fil de support et de plaintes de BetChain

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Dernier message fait il y a environ 1 an par Berks
BetChain
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  • BetChain
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  • Original Anglais Traduction Français

    Hello,

    Maybe you can help me.  I wanted to find a good affiliate for my bitcoin users to gamble on, so I was checking out BetChain.com because they accept BitCoin.  

    This could get long, so let me summarize briefly and then I can provide more details as needed:

    1) made on small deposit to "test the water" and see what games were available.

    2) Found out there were in fact, minimum bets to play every game.  My deposit was too small to make the minimum bet.  So I aborted my attempts to wager/play at the site.

    3) Requested to cash out but was informed my balance was too small to cash out.  So to cash out, I needed to deposit about 5x more than my initial deposit.

    4) Deposited a second time to rise above the cash out minimum balance level.

    5) Attempted to cash out again.  This time the reason it was reject was that I hadn't played any wagers and I had to play 30X my deposit as there was bonuses involved.

    6) Contacted support and informed them I did not receive any bonuses, and had ticked the box that says "I do not wish to receive any bonuses" They did not agree, and told me I could cancel the bonus (not HOW to do it though)  Finally I figured out how to do it and did so.

    7)  With that hurdle cleared, I attempted to cash out again.  This time the request was deleted, and I was informed that I had to wager money to get it back.  I was told that I had to wager at least 3x times my deposit to cash out.  That is impossible anyway, because EVERY deposit adds to the amount you have to play to get the money back.   And it was still my money, not the casinos, as I had no wagered or bought any markers like "chips" yet.  It was still cash in the account.

    So, I'm just looking to get the money back and move on, but it seems the casino feels that anyone that walks into their casino owes all the cash in their wallet to the casino and blocks them from leaving unless they play (and lose) all their money.  In most casinos, you bring your chips to the counter and they cash you out.  They don't demand you go play again for 24 hours or something.  It's not legally or ethically required.

    Customer service then pointed me to the Terms and Conditions, which ironically state that they are in the wrong, but yet they still will not return my money.

    I hope something can be done because this is not a good business strategy.  My login, if you need it, is micksmoney on BetChain.com

    Bonjour,

    Peut-être que tu peux m'aider. Je voulais trouver un bon affilié sur lequel mes utilisateurs Bitcoin pourraient jouer, alors je consultais BetChain.com car ils acceptent BitCoin.

    Cela pourrait être long, alors permettez-moi de résumer brièvement et je pourrai ensuite fournir plus de détails si nécessaire :

    1) effectué sur un petit dépôt pour « tester l'eau » et voir quels jeux étaient disponibles.

    2) J’ai découvert qu’il y avait en fait des mises minimales pour jouer à chaque jeu. Mon dépôt était trop petit pour faire la mise minimale. J’ai donc abandonné mes tentatives de parier/jouer sur le site.

    3) J'ai demandé un retrait, mais j'ai été informé que mon solde était trop petit pour être retiré. Donc, pour encaisser, je devais déposer environ 5 fois plus que mon dépôt initial.

    4) Déposé une deuxième fois pour dépasser le niveau de solde minimum de retrait.

    5) J'ai tenté à nouveau d'encaisser. Cette fois, la raison du rejet était que je n'avais joué aucun pari et que j'avais dû jouer 30 fois mon dépôt car il y avait des bonus impliqués.

    6) J'ai contacté le support et je les ai informés que je n'avais reçu aucun bonus et que j'avais coché la case "Je ne souhaite recevoir aucun bonus". Ils n'étaient pas d'accord et m'ont dit que je pouvais annuler le bonus (pas COMMENT le faire cependant) Finalement, j'ai compris comment le faire et je l'ai fait.

    7) Une fois cet obstacle franchi, j’ai tenté à nouveau d’encaisser. Cette fois, la demande a été supprimée et on m'a informé que je devais miser de l'argent pour le récupérer. On m'a dit que je devais miser au moins 3 fois mon dépôt pour pouvoir encaisser. C'est de toute façon impossible, car CHAQUE dépôt s'ajoute au montant que vous devez jouer pour récupérer l'argent. Et c'était toujours mon argent, pas celui des casinos, car je n'avais pas encore parié ni acheté de marqueurs comme des « jetons ». Il y avait encore de l'argent sur le compte.

    Donc, je cherche juste à récupérer l'argent et à passer à autre chose, mais il semble que le casino estime que quiconque entre dans son casino doit tout l'argent de son portefeuille au casino et l'empêche de partir à moins de jouer (et de perdre). ) tout leur argent. Dans la plupart des casinos, vous apportez vos jetons au comptoir et ils vous encaissent. Ils ne vous demandent pas de jouer à nouveau pendant 24 heures ou quelque chose du genre. Ce n’est pas requis légalement ou éthiquement.

    Le service client m'a ensuite indiqué les conditions générales, qui indiquent ironiquement qu'ils ont tort, mais pourtant ils ne me rendront toujours pas mon argent.

    J'espère que quelque chose pourra être fait car ce n'est pas une bonne stratégie commerciale. Mon identifiant, si vous en avez besoin, est micksmoney sur BetChain.com

    3.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi micksmoney,

    Thanks for providing your casino username. We have emailed them regarding your case. Keep you posted. 

    Salut Micksmoney,

    Merci d'avoir fourni votre nom d'utilisateur de casino. Nous leur avons envoyé un e-mail concernant votre cas. Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks Tania :)

    Merci Tania :)

  • Original Anglais Traduction Français

    Tania, you may or may not have heard back from them.  I have, and they are using the "anti-fraud" clause of their contract to keep the money.  How I could have committed fraud by depositing my bitcoin and NOT WAGERING a single thing, I will never understand.  Here is the relevant section of their terms and conditions: 

    10. ANTI-FRAUD POLICY
    The Company has a strict anti-fraud policy and utilises various anti-fraud tools and techniques. If the player is suspected of fraudulent actions including, but not limited to:

    • participating in any type of collusion with other players
    • development of strategies aimed at gaining of unfair winnings
    • fraudulent actions against other online casinos or payment providers
    • charge back transactions with a credit card or denial of some payments made
    • creating two or more accounts
    • other types of cheating

    And at the end, it states: 

    Please note that if you requested a withdrawal, but the sum of bets made since last deposit is less than three (3) times the size of that deposit, the Casino reserves the right to charge you the costs of transaction processing for deposit and withdrawals. This decision is at sole discretion of the Casino.

    So, if you deposit any money with this casino, before you have even wagered a single wager, the money you deposited belongs to them before you even wager.  And they can just say you are under suspicion of fraud. 

    I don't think that is what this was meant to be used for.  No fraud or unfair advantaged play can occur if, well, no play occurred at all.  I'm simply just astonished at this perspective, even in a casino.

    Tania, vous n'avez peut-être pas eu de nouvelles de leur part. Je l'ai fait, et ils utilisent la clause « anti-fraude » de leur contrat pour garder l'argent. Comment ai-je pu commettre une fraude en déposant mon bitcoin et en NE PARIANT rien, je ne comprendrai jamais. Voici la section pertinente de leurs termes et conditions :

    10. POLITIQUE ANTIFRAUDE
    La Société applique une politique antifraude stricte et utilise divers outils et techniques antifraude. Si le joueur est soupçonné d'actions frauduleuses, notamment, mais sans s'y limiter :

    • participer à tout type de collusion avec d'autres joueurs
    • développement de stratégies visant à obtenir des gains injustes
    • actions frauduleuses contre d'autres casinos en ligne ou fournisseurs de paiement
    • rétrofacturation des transactions avec une carte de crédit ou refus de certains paiements effectués
    • création de deux comptes ou plus
    • d'autres types de tricherie

    Et à la fin, il est dit :

    Veuillez noter que si vous avez demandé un retrait, mais que la somme des paris effectués depuis le dernier dépôt est inférieure à trois (3) fois le montant de ce dépôt, le Casino se réserve le droit de vous facturer les frais de traitement des transactions pour les dépôts et les retraits. Cette décision est à la seule discrétion du Casino.

    Ainsi, si vous déposez de l’argent sur ce casino, avant même d’avoir misé un seul pari, l’argent que vous avez déposé leur appartient avant même que vous ayez parié. Et ils peuvent simplement dire que vous êtes soupçonné de fraude.

    Je ne pense pas que ce soit à cela que cela soit destiné. Aucune fraude ou jeu déloyal avantagé ne peut se produire si, eh bien, aucun jeu n'a eu lieu. Je suis tout simplement étonné de cette perspective, même dans un casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi micksmoney,

    We've asked them to provide an update on your case, but they still haven't replied to our email. Let's see if there will provide any additional information on this matter.  

    Salut Micksmoney,

    Nous leur avons demandé de fournir une mise à jour sur votre cas, mais ils n'ont toujours pas répondu à notre e-mail. Voyons s'il y aura des informations supplémentaires à ce sujet.

  • Original Anglais Traduction Français

    Much appreciated, Tania.

    Très apprécié, Tania.

  • Original Anglais Traduction Français

    It looks like they may process my request this time. I received an email inviting me to request a cash out again. Your email may not have been answered but it was probably read, which helped.  

    Thanks a lot

    Mick

    Il semble qu'ils puissent traiter ma demande cette fois-ci. J'ai reçu un email m'invitant à demander à nouveau un retrait. Votre e-mail n'a peut-être pas reçu de réponse, mais il a probablement été lu, ce qui a aidé.

    Merci beaucoup

    Mick

  • Original Anglais Traduction Français

    @micksmoney - Glad to hear that, please keep us updated and let us know if the issue gets resolved. 

    @micksmoney - Heureux d'entendre cela, tenez-nous au courant et faites-nous savoir si le problème est résolu.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hmm...may be some miscommunication going on.  I submitted the request and it was deleted again.  

    Hmm... il se peut qu'il y ait un problème de communication. J'ai soumis la demande et elle a de nouveau été supprimée.

  • Original Anglais Traduction Français

    Ok, this is solved I believe, the  next request was processed and I'm only waiting for the transaction confirmations.  Thank you so much for your assistance.

    Ok, c'est résolu je crois, la prochaine demande a été traitée et j'attends seulement les confirmations de transaction. Merci beaucoup pour votre aide.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Betchain rep, I m very angry and disappointed from few months, last 6 deposits i made on your casino in BTC and in Eur i lost, and that s not the main problem. When i ask for cashback or bonuses your rep say no, and they are not polite and i don t like their sarcasm. Do you think that it s fair for someone to deposit 6 times without receiving a % bonus on deposit or free spins? I m waiting for something generous from your part !!! Please check my account kais_mulder@yahoo.fr

    Bonjour représentant Betchain, je suis très en colère et déçu depuis quelques mois, les 6 derniers dépôts que j'ai effectués sur votre casino en BTC et en Eur j'ai perdu, et ce n'est pas le principal problème. Lorsque je demande du cashback ou des bonus, votre représentant dit non, il n'est pas poli et je n'aime pas son sarcasme. Pensez-vous qu'il est juste pour quelqu'un de déposer 6 fois sans recevoir de % de bonus sur le dépôt ou de tours gratuits ? J'attends quelque chose de généreux de votre part !!! Merci de consulter mon compte kais_mulder@yahoo.fr

    évalué :

    0.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi AKQJT, 

    We've forwarded your account info to The Casino Rep. Please keep an eye on this thread for the updates. 

    Bonjour AKQJT,

    Nous avons transmis les informations de votre compte au représentant du casino. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks Tania, I would like to add that i deposited another time yesterday, it means 7 deposits with no bonus on my deposit and all lost. for the last 2 deposits they didn t add no bonus when i loose or when i tell them to add a compensation bonus. They told me to email vip@betchain.com that s what i did with no reply. 

    Merci Tania, je voudrais ajouter que j'ai déposé une autre fois hier, cela signifie 7 dépôts sans bonus sur mon dépôt et tous perdus. pour les 2 derniers dépôts, ils n'ont ajouté aucun bonus lorsque je perds ou lorsque je leur dis d'ajouter un bonus de compensation. Ils m'ont dit d'envoyer un e-mail à vip@betchain.com, c'est ce que j'ai fait sans réponse.

    évalué :

    0.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I got this email from the manager :

    Dear Kais,

    We appreciate your loyalty and happy to see you among our players.
    Unfortunately, at the moment I can not add you free bonus. Please, do not take it personally.
    Sorry for the inconveniences.

    Sincerely,
    Patrick
    VIP Manager
    www.betchain.com

    J'ai reçu cet email du manager :

    Cher Kais,

    Nous apprécions votre fidélité et sommes heureux de vous voir parmi nos joueurs.
    Malheureusement, pour le moment, je ne peux pas vous ajouter de bonus gratuit. S'il vous plaît, ne le prenez pas personnellement.
    Désolé pour le dérangement.

    Sincèrement,
    Patrick
    Gestionnaire VIP
    www.betchain.com

    évalué :

    0.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    @AKQJT - Okay, let's wait for their response.

    @AKQJT - D'accord, attendons leur réponse.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi AKQJT, Your bonus ration is 101%. Your account shows you made a total of 3 deposits in July (1 on July 10 and 2 on the 20th). Your last deposit before July was on April 16th. You received a bonus on April 16, May 21 and July 10. I also noticed that although you made 2 deposits in April, you were credited with 3 bonuses. I am sorry you aren't happy with all of the bonuses which have been credited to your account. I am happy to offer you a bonus on your next deposit of at least 0.001 BTC (as your 3 deposits were well below this amount). Please email help@betchain.com or contact our 24/7 livechat agents to claim your bonus. Best, Brian

    Bonjour AKQJT, Votre ration bonus est de 101%. Votre compte indique que vous avez effectué un total de 3 dépôts en juillet (1 le 10 juillet et 2 le 20). Votre dernier dépôt avant juillet remonte au 16 avril. Vous avez reçu un bonus les 16 avril, 21 mai et 10 juillet. J'ai également remarqué que bien que vous ayez effectué 2 dépôts en avril, vous avez été crédité de 3 bonus. Je suis désolé que vous n'êtes pas satisfait de tous les bonus qui ont été crédités sur votre compte. Je suis heureux de vous offrir un bonus sur votre prochain dépôt d'au moins 0,001 BTC (car vos 3 dépôts étaient bien inférieurs à ce montant). Veuillez envoyer un e-mail à help@betchain.com ou contacter nos agents de chat en direct 24h/24 et 7j/7 pour réclamer votre bonus. Bien mieux, Brian

    3.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Sir betchain my 3 deposits were 0.00105 btc but with the transfert commission it s 0.00099 btc does it matter ?? 

    Monsieur Betchain, mes 3 dépôts étaient de 0,00105 BTC mais avec la commission de transfert, c'est 0,00099 BTC, est-ce important ??

    évalué :

    0.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi AKQJT,

    Your bonus ratio is 101%, which is above the maximum allowed.

    You received a bonus on July 10 and made 2 deposits since then, although you claimed above that you made 7 deposits without a bonus. You also received a no deposit bonus in May and in April. Your deposits have been credtied with bonuses (except the 2 made on July 20th). 

    Of course I will honor my offer above of a bonus with your next minimum deposit of 0.001 BTC (excluding your wallet fees). However, I agree with Patrick that your bonus ratio is too high and I stand by his decision of not crediting your last 2 deposits with bonuses. 

     

     

     

    Bonjour AKQJT,

    Votre ratio de bonus est de 101 %, ce qui est supérieur au maximum autorisé.

    Vous avez reçu un bonus le 10 juillet et effectué 2 dépôts depuis, même si vous avez affirmé ci-dessus avoir effectué 7 dépôts sans bonus. Vous avez également reçu un bonus sans dépôt en mai et en avril. Vos dépôts ont été crédités de bonus (sauf les 2 effectués le 20 juillet).

    Bien sûr, j'honorerai mon offre ci-dessus d'un bonus avec votre prochain dépôt minimum de 0,001 BTC (hors frais de portefeuille). Cependant, je suis d'accord avec Patrick sur le fait que votre ratio de bonus est trop élevé et je maintiens sa décision de ne pas créditer vos 2 derniers dépôts de bonus.

  • Original Anglais Traduction Français
    BetChain wrote:

    Hi AKQJT,

    Your bonus ratio is 101%, which is above the maximum allowed.

    You received a bonus on July 10 and made 2 deposits since then, although you claimed above that you made 7 deposits without a bonus. You also received a no deposit bonus in May and in April. Your deposits have been credtied with bonuses (except the 2 made on July 20th). 

    Of course I will honor my offer above of a bonus with your next minimum deposit of 0.001 BTC (excluding your wallet fees). However, I agree with Patrick that your bonus ratio is too high and I stand by his decision of not crediting your last 2 deposits with bonuses. 

     

     

     

    I'm managing to deposit more then 0.001 btc later today or tomorrow and I'm waiting for you to add the deposit bonus in my account so I can receive it automatically.

    BetChain a écrit :

    Bonjour AKQJT,

    Votre ratio de bonus est de 101 %, ce qui est supérieur au maximum autorisé.

    Vous avez reçu un bonus le 10 juillet et effectué 2 dépôts depuis, même si vous avez affirmé ci-dessus avoir effectué 7 dépôts sans bonus. Vous avez également reçu un bonus sans dépôt en mai et en avril. Vos dépôts ont été crédités de bonus (sauf les 2 effectués le 20 juillet).

    Bien sûr, j'honorerai mon offre ci-dessus d'un bonus avec votre prochain dépôt minimum de 0,001 BTC (hors frais de portefeuille). Cependant, je suis d'accord avec Patrick sur le fait que votre ratio de bonus est trop élevé et je maintiens sa décision de ne pas créditer vos 2 derniers dépôts de bonus.

    Je parviens à déposer plus de 0,001 BTC plus tard dans la journée ou demain et j'attends que vous ajoutiez le bonus de dépôt sur mon compte pour que je puisse le recevoir automatiquement.

    évalué :

    0.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    My Brian I m still waiting for more details about the bonus you will offer me on my next deposit !!! I contacted live chat they said that they don t know anyting about this.

    Mon Brian j'attends toujours plus de détails sur le bonus que tu m'offriras sur mon prochain dépôt !!! J'ai contacté le chat en direct, ils ont dit qu'ils n'en savaient rien.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi AKQJT - we've asked the casino rep to reply in the thread. Keep you posted. 

    Bonjour AKQJT - nous avons demandé au représentant du casino de répondre dans le fil de discussion. Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français
    Tania wrote:

    Hi AKQJT - we've asked the casino rep to reply in the thread. Keep you posted. 

    I will make my deposit today on Betchain hopefully he will reply and add the bonus !!! 

    Tania a écrit :

    Bonjour AKQJT - nous avons demandé au représentant du casino de répondre dans le fil de discussion. Vous tenir au courant.

    Je vais effectuer mon dépôt aujourd'hui sur Betchain en espérant qu'il répondra et ajoutera le bonus !!!

    évalué :

    0.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi AKQJT, Thank you for telling us you were planning to make your next deposit. Please let the livechat agents know when you make your deposit and they will credit your bonus.

    Bonjour AKQJT, Merci de nous avoir dit que vous envisagez d'effectuer votre prochain dépôt. Veuillez informer les agents du chat en direct lorsque vous effectuez votre dépôt et ils créditeront votre bonus.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks Brian i received the email and 10 free spins for my deposit i m enjoying your games hopefully i will withdraw today it s high time for it. 

    Merci Brian, j'ai reçu l'e-mail et 10 tours gratuits pour mon dépôt, j'apprécie vos jeux, j'espère que je me retirerai aujourd'hui, il est grand temps pour cela.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi AKQJT,

    Your account shows you made a deposit today and our livechat agents credited your account with a bonus.

    Good luck and enjoy!

    Bonjour AKQJT,

    Votre compte montre que vous avez effectué un dépôt aujourd'hui et nos agents de chat en direct ont crédité votre compte d'un bonus.

    Bonne chance et profitez-en!

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Members,

    I registered an account here, manages to wager the free spins bonus.

    Was asked to send verification docs which included my ID and proof of address.

    Sent those through and was additionally requested to send a selfie with ID and note...did that as well and now they disabled my account and not giving me an exact reason why my account is closed.

    Can this casino use my ID docs for illicit purposes as I sent the required and it seems like they never had any intention to pay but to gain access to my personal docs.

    I am a bit stressed. LCB can you help in getting my account enabled again so that I can withdraw my winnings please.

    Username is Bev073

    Thank you.

    Salut les membres,

    J'ai créé un compte ici et parviens à miser le bonus de tours gratuits.

    On m'a demandé d'envoyer des documents de vérification comprenant ma pièce d'identité et un justificatif de domicile.

    Je les ai envoyés et on m'a en outre demandé d'envoyer un selfie avec une pièce d'identité et une note... je l'ai fait également et maintenant, ils ont désactivé mon compte et ne me donnent pas de raison exacte pour laquelle mon compte est fermé.

    Ce casino peut-il utiliser mes documents d'identité à des fins illicites, car j'ai envoyé les documents requis et il semble qu'ils n'aient jamais eu l'intention de payer mais d'accéder à mes documents personnels.

    Je suis un peu stressé. LCB pouvez-vous m'aider à réactiver mon compte afin que je puisse retirer mes gains s'il vous plaît.

    Le nom d’utilisateur est Bev073

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    HI Bev0073,

    Your details have been sent to the casino. We are waiting for their feedback. Please keep an eye on this topic. We're going to update it as soon as we get the info. 

    Salut Bev0073,

    Vos coordonnées ont été envoyées au casino. Nous attendons leurs retours. Veuillez garder un œil sur ce sujet. Nous allons le mettre à jour dès que nous aurons les informations.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you Melissa, will look forward to your update.

    Merci Melissa, j'attends avec impatience votre mise à jour.

  • Original Anglais Traduction Français
    Bev0073 wrote:

    Thank you Melissa, will look forward to your update.

    The casino can't find your ID. Could you please private message me your email address you used when signing up? Thanks

    Bev0073 a écrit :

    Merci Melissa, j'attends avec impatience votre mise à jour.

    Le casino ne trouve pas votre pièce d'identité. Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer en message privé l'adresse e-mail que vous avez utilisée lors de votre inscription ? Merci

    évalué :

    4.2/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Username has been PM'd to you.

    Thanks

    Le nom d'utilisateur vous a été envoyé par MP.

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français
    Bev0073 wrote:

    Username has been PM'd to you.

    Thanks

    It has been forwarded to the casino rep. Keep you posted. 

    Bev0073 a écrit :

    Le nom d'utilisateur vous a été envoyé par MP.

    Merci

    Il a été transmis au représentant du casino. Vous tenir au courant.

    évalué :

    4.2/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    The casino is looking into your case. The casino rep will address you here as soon as he has the info. 

    Le casino étudie votre cas. Le représentant du casino s'adressera à vous ici dès qu'il aura l'information.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Bev0073,

    We pay non-fraudulent winners. Your docs were clearly photoshopped and the pic without personal data has been forwarded to the LCB rep for review. The winnings from the non-deposit bonus of 0.001 BTC have been subtracted and your account will remain closed. 

    Please review our privacy policy- https://www.betchain.com/privacy-policy to assure yourself that we never use docs in an illicit manner as you suggested. Although you uploaded fake docs.

    Bonjour Bev0073,

    Nous rémunérons les gagnants non frauduleux. Vos documents ont été clairement retouchés et la photo sans données personnelles a été transmise au représentant du LCB pour examen. Les gains du bonus sans dépôt de 0,001 BTC ont été soustraits et votre compte restera fermé.

    Veuillez consulter notre politique de confidentialité - https://www.betchain.com/privacy-policy pour vous assurer que nous n'utilisons jamais de documents de manière illicite comme vous l'avez suggéré. Bien que vous ayez téléchargé de faux documents.

    3.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    We did see the evidence. We consider this case closed. There's nothing further we can do for you, Bev0073. 

    Nous avons vu les preuves. Nous considérons cette affaire close. Nous ne pouvons rien faire de plus pour vous, Bev0073.

  • Original Anglais Traduction Français

    Support Christina

    She made me wait for 5 hours for 0.1bch only. She keep on saying that their managers will approved it first but waiting for 5 hours for that amount is unacceptable. 

     

    Support Andy

    Just happening right now, its been 2 hours I am waiting and my 0.02bch is not yet processed. This is different from what written to their profile

    Aside from the very iresponsible support, their rudeness become stronger. I was telling the problem with the previous support name Christina to Andy and i say that if that happened again I will let the LCB and AskGamblers know this issue and support Andy just say that he will just wait on it instead of doing what is the right thing. This is unacceptable. I was being so nice asking a favor but their response is being rude.

     

    Username: SwiftKey123

    Soutenez Christine

    Elle m'a fait attendre 5 heures pour 0,1 bch seulement. Elle continue de dire que leurs managers l'approuveront en premier, mais attendre 5 heures pour ce montant est inacceptable.

    Soutenez Andy

    Cela se produit en ce moment, cela fait 2 heures que j'attends et mon 0,02 bch n'est pas encore traité. Ceci est différent de ce qui est écrit sur leur profil

    Au-delà du soutien très irresponsable, leur impolitesse devient plus forte. Je parlais du problème avec le nom de support précédent Christina à Andy et je dis que si cela se reproduisait, j'informerai le LCB et AskGamblers de ce problème et je soutiendrais Andy en disant simplement qu'il attendra simplement au lieu de faire ce qui est juste. chose. C'est inacceptable. J'étais si gentil de demander une faveur mais leur réponse est impolie.

    Nom d'utilisateur : SwiftKey123

  • Original Anglais Traduction Français

    The casino rep will be notified. Please keep an eye on this topic. 

    Le représentant du casino sera informé. Veuillez garder un œil sur ce sujet.

  • Original Anglais Traduction Français

    Its 3 hours from now. Still no good response from them. 

    Support Eva is praying and I dont know why.

    Eva 16:44
    Nowadays there are a lot of players, and our managers are trying to do their best to cope with it

    Il est dans 3 heures. Toujours pas de bonne réponse de leur part.

    Soutenez Eva prie et je ne sais pas pourquoi.

    Éva 16:44
    De nos jours, il y a beaucoup de joueurs et nos managers essaient de faire de leur mieux pour y faire face.

  • Original Anglais Traduction Français

    I really dont know whats the connection of their prayers on 0.02 BCH withrawals. Imagine that,its only 0.02 BCH they cant processed, what if its more than that amount. 

    Je ne sais vraiment pas quel est le lien entre leurs prières et les retraits de 0,02 BCH. Imaginez que ce n'est que 0,02 BCH qu'ils ne peuvent pas traiter, et si c'était plus que ce montant.

  • Original Anglais Traduction Français

    I suggest to change their profile withrawal period into a very slow processing because their managers are on prayers.

     

    Is it possible? 

    Je suggère de modifier la période de retrait de leur profil en un traitement très lent car leurs managers sont en prière.

    Est-il possible?

  • Original Anglais Traduction Français

    The casino rep has been notified. Hope they'll get back to us shortly. 

    Le représentant du casino a été informé. J'espère qu'ils nous répondront sous peu.

  • Original Anglais Traduction Français

    Support Eva just told me earlier that support Andy and Christina are not affected with this. So sad how they think of LCB on them. 

    Support Eva vient de me dire plus tôt que le support Andy et Christina ne sont pas affectés par cela. C'est tellement triste de voir comment ils pensent du LCB sur eux.

  • Original Anglais Traduction Français
    SwiftKey123 wrote:

    Support Eva just told me earlier that support Andy and Christina are not affected with this. So sad how they think of LCB on them.

    Just please be patient and you'll get the feedback from the casino rep who takes care of forum posts. Keep you posted.

    SwiftKey123 a écrit :

    Support Eva vient de me dire plus tôt que le support Andy et Christina ne sont pas affectés par cela. C'est tellement triste de voir comment ils pensent du LCB sur eux.

    Soyez simplement patient et vous recevrez les commentaires du représentant du casino qui s'occupe des messages du forum. Vous tenir au courant.

    évalué :

    4.2/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Melissa, dont please me just to be patient because Betchain Casino supports and managers are all abnormals. With 5 hours of being patient last time? Am i being so good? And now their doing it all again? Whos right in here? 

    Salut Melissa, ne me faites pas plaisir d'être patient car les supports et les gestionnaires de Betchain Casino sont tous anormaux. Avec 5 heures de patience la dernière fois ? Suis-je si bon ? Et maintenant, ils recommencent ? Qui est ici ?

    évalué :

    1.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    The abnormals accepted now my cashout. Very great. A 4 hours and 20 minutes of waiting. At least not 5hours. So would you mind Mellisa to change their profile into very slow withrawals? 

    Les anormaux ont maintenant accepté mon retrait. Très bien. A 4 heures et 20 minutes d'attente. Du moins pas 5 heures. Alors, cela vous dérangerait-il que Mellisa change son profil en des retraits très lents ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi SwiftKey123,

    Congratulations on your recent wins and withdrawals.

    Your account shows your most recent withdrawal was processed at 10:03 UTC on April 3. I apologize for the delay in processing your withdrawal, we've been experiencing a high volume and are working as quickly as possible. 

    Again, congrats!!!

    Bonjour SwiftKey123,

    Félicitations pour vos récents gains et retraits.

    Votre compte indique que votre retrait le plus récent a été traité à 10h03 UTC le 3 avril. Je m'excuse pour le retard dans le traitement de votre retrait, nous avons rencontré un volume élevé et travaillons aussi rapidement que possible.

    Encore une fois félicitations !!!

  • Original Anglais Traduction Français

    Good afternoon dear forum I have problems with the casino Betchain I won money in the amount of 7000 rubles contacted chat find out what documents are needed for verification and how long will the withdrawal take the operator provided me with all the information I downloaded all the documents and they were approved and made money for withdrawal ,an hour later my account was blocked and the win was confiscated,I demand a casino representative to provide the forum with proof of account blocking,and pay me my legitimate winnings

    my email at the casino polegraff55@mail.ru

    I hope your forum can influence these scammers

    Bonjour cher forum J'ai des problèmes avec le casino Betchain J'ai gagné de l'argent d'un montant de 7000 roubles contacté le chat découvrez quels documents sont nécessaires pour la vérification et combien de temps prendra le retrait l'opérateur m'a fourni toutes les informations J'ai téléchargé tous les documents et ils ont été approuvés et ont gagné de l'argent pour le retrait, une heure plus tard, mon compte a été bloqué et le gain a été confisqué, j'exige qu'un représentant du casino fournisse au forum une preuve de blocage de compte et me paie mes gains légitimes

    mon email au casino polegraff55@mail.ru

    J'espère que votre forum pourra influencer ces escrocs

    3.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Sorry to hear that, narki11. We are  going to notify the casino rep straight away. Keep an eye on this topic. 

    Désolé d'entendre ça, Narki11. Nous allons immédiatement informer le représentant du casino. Gardez un œil sur ce sujet.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi narki11,

    Unfortunately, Belarus is restricted from a no deposit bonus, which is stated in our Terms and Conditions. The win was from a no deposit bonus.

    Additionally, your account was flagged as a duplicate with another account sharing the same IP.

    The deposit of 200 Ruble you made approximately 10 days after the win from the no deposit bonus (after no game play during that time) was returned to you and your account was closed due to your duplicate.

    Salut Narki11,

    Malheureusement, la Biélorussie n'a pas accès aux bonus sans dépôt, ce qui est indiqué dans nos conditions générales. Le gain provenait d’un bonus sans dépôt.

    De plus, votre compte a été signalé comme un doublon avec un autre compte partageant la même adresse IP.

    Le dépôt de 200 roubles que vous avez effectué environ 10 jours après le gain du bonus sans dépôt (après aucun jeu pendant cette période) vous a été restitué et votre compte a été fermé en raison de votre duplicata.

  • Original Anglais Traduction Français

    Stop lying respected representative.1 the rules say Belarus has the right,Secondly provide proof of your words about the second account.

    there is no such evidence,This forum will not help write to your license but I will not calm down until you pay for your lying words

    Arrêtez de mentir, représentant respecté.1 les règles disent que la Biélorussie a le droit,Deuxièmement, fournissez la preuve de vos propos sur le deuxième récit.

    il n'y a aucune preuve de ce genre,Ce forum ne vous aidera pas à écrire sur votre licence mais je ne me calmerai pas tant que vous n'aurez pas payé pour vos mensonges

  • Original Anglais Traduction Français

    I also wrote complaints to all forums

    J'ai également écrit des plaintes sur tous les forums

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