I received an email from Bobby support asking for a screenshot of the withdrawal page which had some of the information on it. I sent that attachment back as they had requested it because they can look at my playing history but cannot see the information that the systems places on the withdrawal page. That was on the 19th of January. I have heard nothing since.
Fil de discussion sur l'assistance et les plaintes de Bobby Casino
- Créé par
- BobbyCasino
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- Répondu par
- Aileen Dodge
- à Jan 21, 23, 01:29:26 PM
- Full Member 125
- actif la dernière fois il y a environ 20 jours
Original Traduction traduit parJ'ai reçu un e-mail du support Bobby demandant une capture d'écran de la page de retrait contenant certaines informations. J'ai renvoyé cette pièce jointe comme ils l'avaient demandé, car ils peuvent consulter mon historique de jeu mais ne peuvent pas voir les informations que le système place sur la page de retrait. C'était le 19 janvier. Depuis, je n'ai plus aucune nouvelle.
-
- Répondu par
- Berks
- à Jan 22, 23, 06:47:24 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hi Aileen,
You probably haven't heard back from them due to weekend days. Let's we see what Monday can bring.
We will also notify them about this matter. Keep us informed.
Bonjour Aileen,
Vous n'avez probablement pas eu de nouvelles de leur part en raison des jours de week-end. Voyons ce que lundi peut apporter.
Nous les informerons également de cette affaire. Tenez-nous au courant.
-
- Répondu par
- BobbyCasino
- à Jan 23, 23, 04:42:50 AM
- Représentant du casino 19
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hi KimiWorthen102,
I have observed that your withdrawal has been processed already. Kindly let us know once you receive your funds. Salut KimiWorthen102,
J'ai constaté que votre retrait a déjà été traité. Veuillez nous le faire savoir une fois que vous aurez reçu vos fonds. -
- Répondu par
- KimiWorthen102
- à Jan 23, 23, 05:14:26 AM
- Newbie 3
- actif la dernière fois il y a environ 6 mois
Finally received my funds! Thanks for all your help 🙂
J'ai enfin reçu mes fonds ! Merci pour toute votre aide 🙂
-
- Répondu par
- Berks
- à Jan 23, 23, 05:28:16 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hi KimiWorthen102
Happy to hear such a great news! Congratulations. Enjoy your winnings!
Salut KimiWorthen102
Heureux d'entendre une si bonne nouvelle ! Toutes nos félicitations. Profitez de vos gains !
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- Répondu par
- Berks
- à Jan 25, 23, 03:44:24 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
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- Répondu par
- Pmartinezjc
- à Jan 25, 23, 06:33:43 AM
- Newbie 5
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
I tried the bobby casino promo I saw Posted on here. The terms were set in order for no one to ever be able to reach them. It was something like no bets over 5 bucks and a 6000 playthrough. I'm lucky so I did it, all within 3 hours or so and followed all guidelines. There is no way this should have been possible. I usually would just play it all back but decided that was an amazing feat and I would withdrawal the 100 as a reward for my accomplishment. They only require a photo of my id upon withdrawal. But after withdrawal I received a deny to request do to not sending proper identification. Now they are asking for my light bill, but I hand all that in the Xcel app and get not bills mailed. What do I do, this wasn't upon withdrawal, and now the terms changed. So what's up?
J'ai essayé la promotion du casino Bobby que j'ai vue publiée ici. Les conditions ont été fixées pour que personne ne puisse jamais les atteindre. C'était quelque chose comme pas de pari supérieur à 5 dollars et un playthrough de 6 000. J'ai de la chance, donc je l'ai fait, le tout en 3 heures environ et j'ai suivi toutes les directives. Cela n’aurait jamais dû être possible. D'habitude, je me contentais de tout rejouer, mais j'ai décidé que c'était un exploit incroyable et je retirerais les 100 en récompense de mon accomplissement. Ils n'exigent qu'une photo de ma pièce d'identité lors du retrait. Mais après le retrait, j'ai reçu un refus pour demander de ne pas envoyer une pièce d'identité appropriée. Maintenant, ils me demandent ma facture d'éclairage, mais je remets tout cela dans l'application Xcel et je ne reçois pas de facture par courrier. Que dois-je faire, ce n'était pas lors du retrait, et maintenant les conditions ont changé. Alors quoi de neuf?
3.2/ 5
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- Répondu par
- Berks
- à Jan 25, 23, 08:27:49 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Pmartinezjc,
Thanks for reaching out to us. We will notify Casino Representative in order to help you find the best resolution for this case. Keep you posted.
Bonjour Pmartinezjc ,
Merci de nous avoir contactés. Nous informerons le représentant du Casino afin de vous aider à trouver la meilleure résolution pour ce cas. Vous tenir au courant.
-
- Répondu par
- BobbyCasino
- à Jan 27, 23, 12:46:35 AM
- Représentant du casino 19
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Dear Pmartinezjc,
In order to validate that the player personally has made a withdrawal request, our compliance team has requested that you provide ID proof at the time of withdrawal request. To have your withdrawal request approved, you need to provide the necessary paperwork to our KYC staff, including evidence of ID and address. For more details, please go through our T&C : https://www.bobbycasino.com/terms/
Cher Pmartinezjc,
Afin de valider que le joueur a personnellement fait une demande de retrait, notre équipe de conformité vous a demandé de fournir une preuve d'identité au moment de la demande de retrait. Pour que votre demande de retrait soit approuvée, vous devez fournir les documents nécessaires à notre personnel KYC, y compris une preuve d'identité et d'adresse. Pour plus de détails, veuillez consulter nos CGU : https://www.bobbycasino.com/terms/
-
- Répondu par
- Aileen Dodge
- à Jan 27, 23, 03:02:04 PM
- Full Member 125
- actif la dernière fois il y a environ 20 jours
Well, Here it is the following weekend and I have heard ZIPPO from Bobby casino support. I'm sure they believe the issue is moot. However, it is not a moot point that I was making regarding programming a system to provide false information to players regarding the wager requirement and how much they have wagered any time they check when they make an inquiry of the withdrawal system of that casino. When a casino does something like this it is a financial benefit to the casino and can cause a player to lose their winnings trying to meet a BOGUS outrageous wagering condition and to give a BOGUS total of the amount the player has wagered. For Bobby casino to be silent on this issue speaks VOLUMES to me!!! Saying nothing and not addressing this issue means this is exactly how bobby's casino has intentionally programmed their system. And it is a financial windfall for them and there is no way possible that they will correct this problem for the consumer. It's also hard to prove because unless you can calculate in your head what you have already wagered, and you figured out the waging requirements before you began playing any games. Since all I must rely on is what the system tells me and you cannot take a screenshot of the initial Bogus information, the system blocks you from doing this. How can you prove that the system gave you Bogus information. I did happen to write down the amount that was given for wagering. I should have taken the time to do the waging calculation myself at that time. But I did write down the numbers that were given to me. When I finished, I checked to see if I had reached the wagering requirements even though I knew it would be impossible unless I had hit a mega jackpot. When I checked, though that amount was the amount it should have been in the first place and the amount, I had wagered by that point had dropped massively and was wrong!!!! Because when I first checked these requirements, I had already met the wagering requirements.
So, they will be producing snowballs in hell before I ever use this site again. I will also be sure to warn my friends and family (FYI I do come from an exceptionally large catholic Irish/American family) I will be sure to tell them to NEVER join or play on the BOBBY CASINO website.
Eh bien, nous voici le week-end suivant et j'ai entendu ZIPPO du support du casino Bobby. Je suis sûr qu'ils pensent que la question est sans objet. Cependant, ce que je disais concernant la programmation d'un système visant à fournir de fausses informations aux joueurs concernant les conditions de mise et le montant qu'ils ont misé n'est pas discutable à chaque fois qu'ils vérifient lorsqu'ils effectuent une demande sur le système de retrait de ce casino. Lorsqu'un casino fait quelque chose comme cela, cela représente un avantage financier pour le casino et peut amener un joueur à perdre ses gains en essayant de remplir une fausse condition de mise scandaleuse et de donner un faux total du montant que le joueur a misé. Le fait que Bobby Casino reste silencieux sur cette question me dit des VOLUMES !!! Ne rien dire et ne pas résoudre ce problème signifie que c'est exactement ainsi que Bobby's Casino a intentionnellement programmé son système. Et c’est une aubaine financière pour eux et il n’est pas possible qu’ils corrigent ce problème pour le consommateur. C'est également difficile à prouver, car à moins que vous ne puissiez calculer dans votre tête ce que vous avez déjà parié et que vous ayez compris les conditions de mise avant de commencer à jouer à des jeux. Étant donné que tout ce sur quoi je dois me fier, c'est ce que le système me dit et que vous ne pouvez pas prendre une capture d'écran des informations fausses initiales, le système vous empêche de le faire. Comment pouvez-vous prouver que le système vous a fourni de fausses informations. Il m'est arrivé d'écrire le montant qui était donné pour parier. J'aurais dû prendre le temps de faire moi-même le calcul du salaire à ce moment-là. Mais j'ai noté les chiffres qui m'ont été donnés. Lorsque j’ai terminé, j’ai vérifié si j’avais atteint les conditions de mise même si je savais que ce serait impossible à moins d’avoir décroché un méga jackpot. Quand j'ai vérifié, même si ce montant était le montant qu'il aurait dû être en premier lieu et que le montant, j'avais parié à ce moment-là avait énormément baissé et j'avais tort !!!! Parce que lorsque j’ai vérifié ces conditions pour la première fois, j’avais déjà rempli les conditions de mise.
Donc, ils produiront des boules de neige en enfer avant que je n’utilise à nouveau ce site. Je ne manquerai pas non plus d'avertir mes amis et ma famille (pour information, je viens d'une famille irlandaise/américaine catholique exceptionnellement nombreuse), je ne manquerai pas de leur dire de ne JAMAIS rejoindre ou jouer sur le site Web de BOBBY CASINO.
3.2/ 5
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- Répondu par
- Aileen Dodge
- à Jan 28, 23, 06:23:34 PM
- Full Member 125
- actif la dernière fois il y a environ 20 jours
To the rep that asked for my username I am not going to just list that in a public forum. I will send it to you via PM if you still think you need it but I don't think you do. Around the time you asked for this information is the last time I heard from Bobby Casino support via email. And was told they would look into the situation and get back to me.
Below is my last response and Bobby casino can think this issue is dead, but it isn't, and I will find a way to prove what is happening and I will move heaven and earth to get this casino to change how they have programmed the system to give out Bogus information to active playing customers. I will find a way to have this casino investigated and shut down if that is what it takes to stop this casino from fortuitously and deliberately scamming customers. So ignore my complaint and eventually this casino will pay the consequences of scamming paying customers in this online casino. And FYI I am like a dog with a bone when it comes to stopping the Greed of business owners who feel it's ok to secretly continue to rip off customers, after all what the customer doesn't know won't kill the customer but will continue to be a profiting fraud for the owners. Well, I am just the individual who will bring this whole thing out into the open and assure that customers know this is the shoddy illegal business practice of this casino.
Well, here it is the following weekend and I have heard ZIPPO from Bobby casino support. I'm sure they believe the issue is moot. However, it is not a moot point that I was making regarding programming a system to provide false information to players regarding the wager requirement and how much they have wagered any time they check when they make an inquiry of the withdrawal system of that casino. When a casino does something like this it is a financial benefit to the casino and can cause a player to lose their winnings trying to meet a BOGUS outrageous wagering condition and to give a BOGUS total of the amount the player has wagered. For Bobby casino to be silent on this issue speaks VOLUMES to me!!! Saying nothing and not addressing this issue means this is exactly how bobby's casino has intentionally programmed their system. And it is a financial windfall for them and there is no way possible that they will correct this problem for the consumer. It's also hard to prove because unless you can calculate in your head what you have already wagered, and you figured out the waging requirements before you began playing any games. Since all I must rely on is what the system tells me and you cannot take a screenshot of the initial Bogus information, the system blocks you from doing this. How can you prove that the system gave you Bogus information. I did happen to write down the amount that was given for wagering. I should have taken the time to do the waging calculation myself at that time. But I did write down the numbers that were given to me. When I finished, I checked to see if I had reached the wagering requirements even though I knew it would be impossible unless I had hit a mega jackpot. When I checked, though that amount was the amount it should have been in the first place and the amount, I had wagered by that point had dropped massively and was wrong!!!! Because when I first checked these requirements, I had already met the wagering requirements.
So, they will be producing snowballs in hell before I ever use this site again. I will also be sure to warn my friends and family (FYI I do come from an exceptionally large catholic Irish/American family) I will be sure to tell them to NEVER join or play on the BOBBY CASINO website.
Au représentant qui m'a demandé mon nom d'utilisateur, je ne vais pas simplement le lister dans un forum public. Je vous l'enverrai par MP si vous pensez toujours en avoir besoin, mais je ne pense pas que ce soit le cas. C'est à peu près au moment où vous avez demandé ces informations que j'ai entendu le support de Bobby Casino par e-mail pour la dernière fois. On m'a dit qu'ils examineraient la situation et me recontacteraient.
Vous trouverez ci-dessous ma dernière réponse et le casino Bobby peut penser que ce problème est mort, mais ce n'est pas le cas, et je trouverai un moyen de prouver ce qui se passe et je remuerai ciel et terre pour que ce casino change la façon dont ils ont programmé le système pour donner de fausses informations aux clients joueurs actifs. Je trouverai un moyen de faire enquêter sur ce casino et de le fermer si c'est ce qu'il faut pour empêcher ce casino d'arnaquer les clients par hasard et délibérément. Ignorez donc ma plainte et ce casino finira par payer les conséquences de l'arnaque des clients payants de ce casino en ligne. Et pour info, je suis comme un chien avec un os lorsqu'il s'agit d'arrêter la cupidité des propriétaires d'entreprise qui estiment qu'il est normal de continuer secrètement à arnaquer les clients, après tout, ce que le client ne sait pas ne le tuera pas mais continuera. être une fraude profitable pour les propriétaires. Eh bien, je ne suis que la personne qui mettra tout cela au grand jour et veillera à ce que les clients sachent qu'il s'agit d'une pratique commerciale illégale et de mauvaise qualité de ce casino.
Eh bien, nous voici le week-end suivant et j'ai entendu ZIPPO du support du casino Bobby. Je suis sûr qu'ils pensent que la question est sans objet. Cependant, ce que je disais concernant la programmation d'un système visant à fournir de fausses informations aux joueurs concernant les conditions de mise et le montant qu'ils ont misé n'est pas discutable à chaque fois qu'ils vérifient lorsqu'ils effectuent une demande sur le système de retrait de ce casino. Lorsqu'un casino fait quelque chose comme cela, cela représente un avantage financier pour le casino et peut amener un joueur à perdre ses gains en essayant de remplir une fausse condition de mise scandaleuse et de donner un faux total du montant que le joueur a misé. Le fait que Bobby Casino reste silencieux sur cette question me dit des VOLUMES !!! Ne rien dire et ne pas résoudre ce problème signifie que c'est exactement ainsi que Bobby's Casino a intentionnellement programmé son système. Et c’est une aubaine financière pour eux et il n’est pas possible qu’ils corrigent ce problème pour le consommateur. C'est également difficile à prouver, car à moins que vous ne puissiez calculer dans votre tête ce que vous avez déjà parié et que vous ayez compris les conditions de mise avant de commencer à jouer à des jeux. Étant donné que tout ce sur quoi je dois me fier, c'est ce que le système me dit et que vous ne pouvez pas prendre une capture d'écran des informations fausses initiales, le système vous empêche de le faire. Comment pouvez-vous prouver que le système vous a fourni de fausses informations. Il m'est arrivé d'écrire le montant qui était donné pour parier. J'aurais dû prendre le temps de faire moi-même le calcul du salaire à ce moment-là. Mais j'ai noté les chiffres qui m'ont été donnés. Lorsque j’ai terminé, j’ai vérifié si j’avais atteint les conditions de mise même si je savais que ce serait impossible à moins d’avoir décroché un méga jackpot. Quand j'ai vérifié, même si ce montant était le montant qu'il aurait dû être en premier lieu et que le montant, j'avais parié à ce moment-là avait énormément baissé et j'avais tort !!!! Parce que lorsque j’ai vérifié ces conditions pour la première fois, j’avais déjà rempli les conditions de mise.
Donc, ils produiront des boules de neige en enfer avant que je n’utilise à nouveau ce site. Je ne manquerai pas non plus d'avertir mes amis et ma famille (pour information, je viens d'une famille irlandaise/américaine catholique exceptionnellement nombreuse), je ne manquerai pas de leur dire de ne JAMAIS rejoindre ou jouer sur le site Web de BOBBY CASINO.
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- Répondu par
- Berks
- à Jan 29, 23, 06:56:08 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Aileen Dodge,
We are really sorry that you are facing such a problem with this Casino. We will contact them again and ask for a deeper clarification related to your case, and try to do everything in our power to help you. We'll keep you informed.
Bonjour Aileen Dodge ,
Nous sommes vraiment désolés que vous soyez confronté à un tel problème avec ce casino. Nous les recontacterons et leur demanderons des éclaircissements plus approfondis concernant votre cas, et essaierons de faire tout ce qui est en notre pouvoir pour vous aider. Nous vous tiendrons informés.
-
- Répondu par
- Aileen Dodge
- à Jan 29, 23, 11:47:12 AM
- Full Member 125
- actif la dernière fois il y a environ 20 jours
Thank you for your help. And believe me I do realize that clarification of this issue remains solely with Bobby casino. No one can force them to address this issue. And hey it's not like someone held a gun to my head and made me deposit on this site. I made that decision and I own the consequences of that decision. The individuals that have responded to this issue from this site have been great at keeping me informed and I am grateful there is a site like LCB where a customer can get much needed information or help when dealing with or learning about online casinos. Again, thank you all!
Sincerely,
Aileen
Merci pour votre aide. Et croyez-moi, je me rends compte que la clarification de cette question relève uniquement du casino Bobby. Personne ne peut les forcer à résoudre ce problème. Et bon, ce n'est pas comme si quelqu'un m'avait pointé un pistolet sur la tempe et m'avait fait déposer sur ce site. J’ai pris cette décision et j’en assume les conséquences. Les personnes qui ont répondu à ce problème à partir de ce site ont été formidables pour me tenir informé et je suis reconnaissant qu'il existe un site comme LCB où un client peut obtenir des informations ou de l'aide indispensables lorsqu'il traite ou se renseigne sur les casinos en ligne. Encore une fois, merci à tous !
Sincèrement,
Aileen
3.2/ 5
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- Répondu par
- Berks
- à Jan 30, 23, 03:33:51 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Aileen Dodge
Thank you for your kind words. We will do everything in our power to help you with this case. Once we get the feedback from Casino Rep we will let you know. We will keep you informed.
Bonjour Aileen Dodge
Je vous remercie pour vos aimables paroles. Nous ferons tout ce qui est en notre pouvoir pour vous aider dans cette affaire. Une fois que nous aurons reçu les commentaires du représentant du casino, nous vous le ferons savoir. Nous vous tiendrons informé.
-
- Répondu par
- Aileen Dodge
- à Feb 01, 23, 09:55:57 PM
- Full Member 125
- actif la dernière fois il y a environ 20 jours
Update I finally heard from Bobby Casino support yesterday. They have offered to return one of my deposits with the bonus and allow me to play it again. I have agreed to this because I will be able to catch this issue and take a picture of it with my phone if necessary. And then I can get in touch with support right then and there. Their response is they look at what they could of my history and could not determine if what I said happened or not!!! All they really had to do what add up and total the waged totals for the times I gave them, and they would see that twice the totals are wrong and that i did meet the wagering requirements when I first looked at the withdrawal page. I sent back my response. I will follow up with you if they do in fact do what they said they would. Of course, I have no time limit expectations with this because of how long it took just to get this last response from them.
Mise à jour J'ai finalement entendu parler du support de Bobby Casino hier. Ils m'ont proposé de restituer un de mes dépôts avec le bonus et de me permettre d'y jouer à nouveau. J'ai accepté cela car je pourrai détecter ce problème et le prendre en photo avec mon téléphone si nécessaire. Et puis je peux contacter le support sur-le-champ. Leur réponse est qu'ils ont regardé ce qu'ils pouvaient de mon histoire et n'ont pas pu déterminer si ce que j'ai dit s'est produit ou non !!! Tout ce qu'ils avaient vraiment à faire était d'additionner et de totaliser les totaux de mise pour les temps que je leur avais donnés, et ils verraient que deux fois les totaux étaient faux et que je remplissais les conditions de mise lorsque j'ai regardé pour la première fois la page de retrait. J'ai renvoyé ma réponse. Je ferai un suivi auprès de vous s'ils font effectivement ce qu'ils ont dit qu'ils feraient. Bien sûr, je n’ai aucune attente de limite de temps à cause du temps qu’il a fallu pour obtenir cette dernière réponse de leur part.
3.2/ 5
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- Répondu par
- Berks
- à Feb 02, 23, 02:53:40 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Aileen Dodge,
We are so glad that you've got a response regarding your case and hope that you and Casino will find the best resolution for this issue. Please keep us informed.
Bonjour Aileen Dodge ,
Nous sommes très heureux que vous ayez reçu une réponse concernant votre cas et espérons que vous et Casino trouverez la meilleure solution à ce problème. Merci de nous tenir informés.
-
- Répondu par
- Berks
- à Feb 06, 23, 09:54:00 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Aileen Dodge
Do you have any updates regarding this case?
Bonjour Aileen Dodge
Avez-vous des nouvelles concernant cette affaire ?
-
- Répondu par
- Aileen Dodge
- à Feb 07, 23, 10:10:00 AM
- Full Member 125
- actif la dernière fois il y a environ 20 jours
Yes, on the weekend I sent support a reminder of what the agreement was and by the end of Monday they responded and followed through. If there is any more to update on this situation, I will most certainly post it. However, I don't believe I will be doing much gambling at this casino. Again, thank you all for the support, encouragement and help you have given me.
Aileen M. Dodge
Oui, le week-end, j'ai envoyé au support un rappel de l'accord et lundi en fin de journée, ils ont répondu et donné suite. S'il y a d'autres choses à mettre à jour sur cette situation, je les publierai très certainement. Cependant, je ne pense pas que je jouerai beaucoup dans ce casino. Encore une fois merci à tous pour le soutien, les encouragements et l'aide que vous m'avez apporté.
Aileen M. Dodge
-
- Répondu par
- Berks
- à Feb 08, 23, 02:50:17 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Aileen Dodge
Many thanks for providing us with the updates. You are welcome, and whenever you need some kind of assistance please let us know.
Best of luck in further entertainment.
Bonjour Aileen Dodge
Merci beaucoup de nous avoir fourni les mises à jour. Vous êtes les bienvenus et chaque fois que vous avez besoin d'aide, n'hésitez pas à nous le faire savoir.
Bonne chance pour la suite du divertissement.
-
- Répondu par
- mark mcafee
- à Apr 15, 23, 10:09:32 PM
- Newbie 2
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
so i played bobby casino they gave me the 200 dollar sign up bouns.made it through the play through and went to cash out the 100 dollars. they said it would take 7 -10 business day for them to verify my account. i gave them all the paperwork that they needed and that was on the 26th of march. i have asked and asked the customers support over and over again and there is just a A.I. response. and i still wait
alors j'ai joué au casino Bobby, ils m'ont donné les primes d'inscription de 200 dollars, j'ai réussi le jeu et je suis allé encaisser les 100 dollars. ils ont dit qu'il leur faudrait 7 à 10 jours ouvrables pour vérifier mon compte. je leur ai donné tous les documents dont ils avaient besoin et c'était le 26 mars. J'ai demandé et demandé au support client encore et encore et il n'y a qu'une réponse de l'IA. et j'attends toujours
3.2/ 5
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- Répondu par
- Anchi
- à Apr 16, 23, 12:57:56 AM
- Admin 13545
- actif la dernière fois il y a environ 1 heur
Hello mark mcafee,
Please provide us with your casino username via private message.
Please be patient, since it is the Orthodox Easter holiday in Serbia until Tuesday.
Thank you
Bonjour Mark Mcafee,
Veuillez nous fournir votre nom d'utilisateur du casino par message privé .
Soyez patient, car c'est la fête orthodoxe de Pâques en Serbie jusqu'à mardi.
Merci
-
- Répondu par
- Berks
- à Apr 20, 23, 05:19:35 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello mark mcafee,
We are still waiting for your credentials. Please send us via private message to be able to help you.
Thank you.
Bonjour Mark Mcafee,
Nous attendons toujours vos identifiants. Merci de nous envoyer par message privé pour pouvoir vous aider.
Merci.
-
- Répondu par
- Anchi
- à Apr 24, 23, 05:18:11 AM
- Admin 13545
- actif la dernière fois il y a environ 1 heur
Bonjour Mark Mcafee,
Veuillez nous fournir votre nom d'utilisateur du casino par message privé .
Merci
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Apr 26, 23, 01:02:41 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 2 jours
I'm having problems with Bobbycasino. They will not verify anything that I sent them for proof of address. I completed the goal in the beginning with the welcome chip and I have verified every casino. I've played that witches hundreds of them and never had a problem verifying my address, but they will not do it. What should I do? My username at bobbycasino is *********
J'ai des problèmes avec Bobbycasino. Ils ne vérifieront rien de ce que je leur ai envoyé comme justificatif de domicile. J'ai atteint l'objectif au début avec le jeton de bienvenue et j'ai vérifié chaque casino. J'en ai joué à des centaines de sorcières et je n'ai jamais eu de problème pour vérifier mon adresse, mais elles ne le feront pas. Que dois-je faire? Mon nom d'utilisateur sur BobbyCasino est *********
-
- Répondu par
- KingNemo
- à Apr 26, 23, 03:06:23 PM
- Mighty Member 3342
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
We will be closing mark mcafee complaint due to his inactivity to provide us his casino username..
Nous allons clôturer la plainte de Mark Mcafee en raison de son inactivité à nous fournir son nom d'utilisateur de casino.
-
- Répondu par
- KingNemo
- à Apr 26, 23, 03:08:23 PM
- Mighty Member 3342
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hello Deadeye39,
We will escalate your verification issues with Casino Representative. Hopefully they can help you out. Keep your eye on this forum thread for further developments..
Bonjour Deadeye39 ,
Nous transmettrons vos problèmes de vérification au représentant du casino. J'espère qu'ils pourront vous aider. Gardez un œil sur ce fil de discussion pour les développements ultérieurs.
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- Répondu par
- Deadeye39
- à May 01, 23, 08:17:25 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 2 jours
Has anyone received a cash out from these guys? Specifically the free chips I have been approved for the verication process and still waiting on receiving my bitcoin payment.
Quelqu'un a-t-il reçu un retrait d'argent de la part de ces gars-là ? Plus précisément, les jetons gratuits ont été approuvés pour le processus de vérification et j'attends toujours de recevoir mon paiement Bitcoin.
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- Répondu par
- Deadeye39
- à May 01, 23, 08:18:42 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 2 jours
Thank you so I have received the approval on the KYC and I'm just waiting on the withdrawal
Merci donc j'ai reçu l'approbation sur le KYC et j'attends juste le retrait
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- Répondu par
- Anchi
- à May 02, 23, 07:40:40 AM
- Admin 13545
- actif la dernière fois il y a environ 1 heur
Hello Deadeye39,
Thank you for keeping us informed. Please let us know when you get paid.
Bonjour Deadeye39,
Merci de nous tenir informés. S'il vous plaît laissez-nous savoir lorsque vous serez payé.
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- Répondu par
- Deadeye39
- à May 04, 23, 12:13:23 AM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 2 jours
I am also frustrated with Bobby casino I have been trying to withdraw $100 bitcoin and they keep saying they don't recognize my bitcoin address saying it's a 40 character not recognized anyone else have this problem with them??
Je suis également frustré par le casino Bobby. J'ai essayé de retirer 100 $ de bitcoin et ils n'arrêtent pas de dire qu'ils ne reconnaissent pas mon adresse bitcoin en disant que c'est un caractère de 40 caractères non reconnu, quelqu'un d'autre a ce problème avec eux ??
3.2/ 5
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- Répondu par
- Berks
- à May 04, 23, 02:25:26 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Deadeye39,
We will reach out to them to inquire about your payout. Once we hear back we will let you know.
Keep you posted.
Thank you.
Bonjour Deadeye39,
Nous les contacterons pour en savoir plus sur votre paiement. Dès que nous aurons reçu une réponse, nous vous le ferons savoir.
Vous tenir au courant.
Merci.
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- Répondu par
- Deadeye39
- à May 07, 23, 02:14:59 AM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 2 jours
Hello I was wondering if you guys have had any luck they said I sent them a 40 character bitcoin address and they don't except this so I sent them the 32 character address and I have had no response it's very frustrating.
Bonjour, je me demandais si vous aviez eu de la chance, ils ont dit que je leur avais envoyé une adresse Bitcoin de 40 caractères et ils ne l'ont pas fait, alors je leur ai envoyé l'adresse de 32 caractères et je n'ai eu aucune réponse, c'est très frustrant.
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- Répondu par
- Deadeye39
- à May 07, 23, 02:17:54 AM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 2 jours
Ok Thank you and also I still havnt been paid out yet.
Ok, merci et je n'ai toujours pas encore été payé.
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- Répondu par
- Berks
- à May 07, 23, 09:02:18 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Deadeye39,
We are still waiting for their response, maybe an answer could be delayed due to weekend. Let's see what Monday will bring.
Keep you posted.
Thank you.
Bonjour Deadeye39,
Nous attendons toujours leur réponse, peut-être qu'une réponse pourrait être retardée en raison du week-end. Voyons ce que lundi apportera.
Vous tenir au courant.
Merci.
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- Répondu par
- Deadeye39
- à May 09, 23, 04:48:18 AM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 2 jours
Yes I am finding out that this is true I also have won and they are not paying me also.
Oui, je découvre que c'est vrai, j'ai aussi gagné et ils ne me paient pas non plus.
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- Répondu par
- Deadeye39
- à May 09, 23, 04:49:48 AM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 2 jours
Hello I have received a email saying my withdraw is in review just another stall tactic.
Bonjour, j'ai reçu un e-mail m'informant que mon retrait est en cours de révision, juste une autre tactique de décrochage.
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- Répondu par
- Berks
- à May 09, 23, 05:13:43 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Deadeye39,
Hope that your payout will hit your account as soon as possible. Good news that you got a feedback from Casino.
Please keep us informed.
Thank you.
Bonjour Deadeye39 ,
J'espère que votre paiement arrivera sur votre compte dès que possible. Bonne nouvelle que vous ayez reçu un retour de Casino.
Merci de nous tenir informés.
Merci.
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- Répondu par
- BobbyCasino
- à May 09, 23, 06:24:01 AM
- Représentant du casino 19
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hi Deadeye39,
Your Payment has been processed, Kindly let us know once you receive your funds.
Kind Regards,
Bobby Casino
Salut Deadeye39,
Votre paiement a été traité, veuillez nous le faire savoir une fois que vous recevez vos fonds.
Cordialement,
Casino Bobby
3.2/ 5
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- Répondu par
- Deadeye39
- à May 09, 23, 02:43:43 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 2 jours
Just wanted to let you know that today Bobby Casino finally payed out and I received my bitcoin withdraw from them thanks to everyone that helped me on the way I really appreciate all your help.
Je voulais juste vous faire savoir qu'aujourd'hui, Bobby Casino a finalement payé et j'ai reçu mon retrait de bitcoins grâce à tous ceux qui m'ont aidé en chemin, j'apprécie vraiment toute votre aide.
3.2/ 5
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- Répondu par
- Berks
- à May 10, 23, 02:43:04 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hi Deadeye39,
We are happy to hear that you received your funds!
Enjoy your winnings.
We will mark this case as Resolved.
Salut Deadeye39,
Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez reçu vos fonds !
Profitez de vos gains.
Nous marquerons ce cas comme résolu.
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- Répondu par
- Alinda333
- à Jun 06, 23, 09:45:00 AM
- Newbie 2
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hello there...I made a withdrawal request with Bobby Casino on April 24th. Today is June 6th and it still has not been processed. I have sent several emails to support and contacted chat several times....they apologize for the delay and tell me someone will get back to me and I'm still waiting. They also NEVER have a manager I can speak to about my situation.
Bonjour... J'ai fait une demande de retrait auprès de Bobby Casino le 24 avril. Nous sommes le 6 juin et la demande n'a toujours pas été traitée. J'ai envoyé plusieurs e-mails au support et contacté le chat plusieurs fois... ils s'excusent pour le retard et me disent que quelqu'un me répondra et j'attends toujours. Ils n'ont JAMAIS non plus de manager à qui parler de ma situation.
3.2/ 5
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- Répondu par
- Berks
- à Jun 06, 23, 10:03:00 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Alinda333,
May we ask you has your account been verified thus far?
Is this the first time to request a withdrawal with this brand?
Everything related to KYC process can be found HERE.
Hope this will help.Thank you in advance.
Bonjour Alinda333 ,
Pouvons-nous vous demander si votre compte a été vérifié jusqu'à présent ?
Est-ce la première fois que l'on demande un retrait auprès de cette marque ?
Tout ce qui concerne le processus KYC peut être trouvé ICI.
J'espère que cela aidera.Merci d'avance.
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- Répondu par
- Anchi
- à Jun 14, 23, 03:01:33 PM
- Admin 13545
- actif la dernière fois il y a environ 1 heur
Hello Alinda333,
We will be closing this complaint due to inactivity of the submitter.
Bonjour Alinda333,
Nous clôturerons cette plainte en raison de l'inactivité de l'auteur de la plainte.
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- Répondu par
- Daisy11111
- à Jun 20, 23, 05:19:45 PM
- Jr. Member 89
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Why doesn't this casino pay when you win? I have no reason to believe anything other than this casino is a complete and utter scam. When I was verifying my account the casino had no problem replying to me emails about documents. When i go to try to cash out a measly $100 complete silence. my documents have been verified since May. The casino tells me in the chat we need your bitcoin address. which i have send them about 18 times so far. I recently said screw it, I cancelled the withdraw just so i could reenter the bitcoin address in the system so the people in the chat would stop feeding me the same lies over and over. Then they say please be patient and wait for a confirmation reply via email. So i ask for how many months should i be waiting for the casino to reply to my email? How many months should I wait before the casino think it is acceptable for me to run out of patience? For 1 why are we even having to email the damn casino to get a withdrawal? My account has been verified for 2 months. There is no reason for me to have to do anything other than simple request the withdrawal through the casino website which was done on May 16th. 1.5 months ago!!!!!!!!!!! Terms and conditions clearly state a withdrawal takes only a couple of days if it is bitcoin.
For those who are wondering. No rules were broken. Playthrough is completed. This is 100% legitimate winnings. Please beware before sending money to this casino. Its possible this casino has no money.
Pourquoi ce casino ne paie-t-il pas lorsque vous gagnez ? Je n’ai aucune raison de croire que ce casino est une arnaque complète et totale. Lorsque je vérifiais mon compte, le casino n'a eu aucun problème à me répondre aux e-mails concernant les documents. Quand je vais essayer d'encaisser un maigre 100 $, le silence est complet. mes documents sont vérifiés depuis mai. Le casino me dit dans le chat que nous avons besoin de votre adresse Bitcoin. que je leur ai envoyé environ 18 fois jusqu'à présent. J'ai récemment dit, merde, j'ai annulé le retrait juste pour pouvoir ressaisir l'adresse Bitcoin dans le système afin que les personnes participant au chat arrêtent de me nourrir les mêmes mensonges encore et encore. Ensuite, ils disent, soyez patient et attendez une réponse de confirmation par e-mail. Je demande donc combien de mois dois-je attendre que le casino réponde à mon e-mail ? Combien de mois dois-je attendre avant que le casino considère qu’il est acceptable que je manque de patience ? D'une part, pourquoi devons-nous même envoyer un e-mail à ce foutu casino pour obtenir un retrait ? Mon compte est vérifié depuis 2 mois. Il n'y a aucune raison pour moi de faire autre chose que de simplement demander le retrait via le site du casino, ce qui a été fait le 16 mai. il y a 1,5 mois !!!!!!!!!!! Les termes et conditions indiquent clairement qu’un retrait ne prend que quelques jours s’il s’agit de Bitcoin.
Pour ceux qui se demandent. Aucune règle n’a été enfreinte. La lecture est terminée. Il s'agit de gains 100 % légitimes. Soyez prudent avant d’envoyer de l’argent à ce casino. Il est possible que ce casino n'ait pas d'argent.
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- Répondu par
- Berks
- à Jun 21, 23, 02:24:18 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Daisy11111,
Sorry to hear that you are encountering this kind of issue. Could you please send us your Casino Username via private message so we can get in touch with Casino Rep in order to help you?
Thank you in advance.
Bonjour Daisy11111 ,
Désolé d'apprendre que vous rencontrez ce genre de problème. Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions contacter le représentant du casino afin de vous aider ?
Merci d'avance.
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- Répondu par
- Berks
- à Jun 23, 23, 06:37:30 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Daisy11111,
We are still waiting for your credentials. Please send us via private message to be able to help you.
Thank you.
Bonjour Daisy11111 ,
Nous attendons toujours vos identifiants. Merci de nous envoyer par message privé pour pouvoir vous aider.
Merci.
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- Répondu par
- Berks
- à Jun 26, 23, 05:25:31 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Bonjour Daisy11111 ,
Nous clôturerons cette plainte en raison de l'inactivité du demandeur.
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- Répondu par
- tacoisleet
- à Jun 28, 23, 10:53:55 AM
- Newbie 12
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I completed the $200 free chip welcome promotion and wagered over the 6k as stated. I've been emailing and contacting customer support with no success. Right now it says player has a pending withdrawal but I still have not been paid out. Please help!!
J'ai complété la promotion de bienvenue de 200 $ de jetons gratuits et j'ai parié plus de 6 000 $ comme indiqué. J'ai envoyé des e-mails et contacté le service client sans succès. À l'heure actuelle, il est indiqué que le joueur a un retrait en attente, mais je n'ai toujours pas été payé. S'il vous plaît, aidez-moi !!
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- Répondu par
- Berks
- à Jun 29, 23, 03:11:17 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello tacoisleet,
May we ask if your account has been verified thus far?
If not, those are all requirements that you need to provide them with:
All the documents must be sent to the email kyc @bobbycasino.com.
-Copy of front and back of any government issued picture ID (Can be Passport, State or Country issued ID or Driver’s license
-Proof of Address not older than 3 months showing player’s full name, address (matching the account information) and issuing date (Utility bills such as cable, internet, telephone, mobile, cable, gas, DTH connection, electricity, municipality or Bank/Credit card statement.
-Copy of front and back of every card used to deposit in our site (Card number first 6 digits and last 4 digits must be clearly visible) for your own security please cover your CVV number.
-All documents must be clearly visible and must match the information on the account any mismatch may cause delays or further action based on our fraud prevention policies.
Hope this will help.
Thank you.
Bonjour Tacoisleet ,
Pouvons-nous vous demander si votre compte a été vérifié jusqu'à présent ?
Sinon, voici toutes les exigences que vous devez leur fournir :
Tous les documents doivent être envoyés à l'email kyc @bobbycasino.com.
- Copie recto verso de toute pièce d'identité avec photo émise par le gouvernement (peut être un passeport, une pièce d'identité délivrée par l'État ou le pays ou un permis de conduire)
-Preuve d'adresse datant de moins de 3 mois indiquant le nom complet du joueur, son adresse (correspondant aux informations du compte) et la date d'émission (factures de services publics telles que câble, Internet, téléphone, mobile, câble, gaz, connexion SRD, électricité, municipalité ou banque/ Déclaration de carte de crédit.
-Copie du recto et du verso de chaque carte utilisée pour effectuer un dépôt sur notre site (les 6 premiers chiffres et les 4 derniers chiffres du numéro de carte doivent être clairement visibles) pour votre propre sécurité, veuillez couvrir votre numéro CVV.
-Tous les documents doivent être clairement visibles et doivent correspondre aux informations du compte. Toute incohérence peut entraîner des retards ou des mesures supplémentaires basées sur nos politiques de prévention de la fraude.
J'espère que cela aidera.
Merci.
Réponse rapide
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