@stish - We've got an update from the casino.
They advised that they will review your case and get in touch with you directly.
Please keep us updated on the outcome.
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Bonjour les membres de LCB, Cette fois-ci, nous avons demandé à un testeur d'évaluer une plateforme non-américaine, Buran Casino. Voyons son efficacité dans la gestion des dépôts et des...
Luje conseille vivement de rester loin du casino spatial car j'ai déposé chaque tour sur chaque jeu, j'ai tellement ralenti que j'ai supprimé tous les cookies et données et j'ai toujours du retard,...
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@stish - We've got an update from the casino.
They advised that they will review your case and get in touch with you directly.
Please keep us updated on the outcome.
@stish - Nous avons une mise à jour du casino.
Ils vous ont indiqué qu'ils examineraient votre cas et vous contacteraient directement.
Merci de nous tenir au courant du résultat.
Yes, I have been going back & forth with them. I have followed their suggestions, like clearing the cache & cookies, but nothing works. I have tried on three different devices & four different browsers, but nothing helps. My account was re-enabled after many years of inactivity (it was still Bodog Casino when I last played) & since one of the many error messages I get is that "There was a problem authenticating your account", I believe it has something to do with that. I also have no problem playing at other casinos, so it can't be my devices. I'll keep you posted.
Oui, j'ai fait des allers-retours avec eux. J'ai suivi leurs suggestions, comme vider le cache et les cookies, mais rien ne fonctionne. J'ai essayé sur trois appareils différents et quatre navigateurs différents, mais rien n'y fait. Mon compte a été réactivé après de nombreuses années d'inactivité (c'était encore Bodog Casino lorsque j'ai joué pour la dernière fois) et comme l'un des nombreux messages d'erreur que je reçois est "Un problème est survenu lors de l'authentification de votre compte", je pense qu'il y a quelque chose à faire. faire avec ça. Je n'ai également aucun problème à jouer dans d'autres casinos, donc cela ne peut pas provenir de mes appareils. Je te tiendrai au courant.
4.1/ 5
Hey Stish,
We're sorry to learn that you're having issues playing in the casino and that your email has not yet been answered, we'd be happy to help. Emails are received in the order they're provided and queue volume, that may be as to why you've not yet been answered. For your own security, we advise that you contact our Customer Support via chat or phone for assistance from our customer service team. Click here for information on how to contact our customer service team.
Salut Stish,
Nous sommes désolés d'apprendre que vous rencontrez des problèmes pour jouer au casino et que votre e-mail n'a pas encore reçu de réponse, nous serons heureux de vous aider. Les e-mails sont reçus dans l'ordre dans lequel ils sont fournis et dans le volume de la file d'attente, ce qui peut expliquer pourquoi vous n'avez pas encore reçu de réponse. Pour votre propre sécurité, nous vous conseillons de contacter notre service client par chat ou par téléphone pour obtenir l'aide de notre équipe de service client. Cliquez ici pour savoir comment contacter notre équipe de service client.
I was playing keno on Bovada, 25 games on auto play. On the 3rd round I hit 6/7, I was not able to grab a screenshot fast enough to show the 6 numbers hit but then realized on the bottom of the screen it shows the rounds/hits/ $ won. I was able to screen shot this and also the last screens that show my wins, the 6/7 was not listed and one of the wins shows 4 numbers hit but lists above as only hitting 1 number.
This is obviously a keno glitch that I’m now concerned wondering how many other times this has happened and I never saw it. I have tried contacting Bovada via email with no response, chatted and was told it was escalated but it has been 3-4 days now with really no response.
Je jouais au keno sur Bovada, 25 parties en jeu automatique. Au 3ème tour, j'ai atteint 6/7, je n'ai pas pu prendre une capture d'écran assez rapidement pour montrer les 6 numéros touchés, mais j'ai ensuite réalisé qu'en bas de l'écran, il montrait les tours/clics/$ gagnés. J'ai pu faire une capture d'écran de ceci ainsi que des derniers écrans qui montrent mes victoires, le 6/7 n'était pas répertorié et l'une des victoires montre 4 numéros touchés mais la liste ci-dessus ne touche qu'un seul numéro.
Il s'agit évidemment d'un problème de keno qui m'inquiète maintenant en me demandant combien d'autres fois cela s'est produit et je ne l'ai jamais vu. J'ai essayé de contacter Bovada par e-mail sans réponse, j'ai discuté et on m'a dit que le problème avait été signalé, mais cela fait maintenant 3 à 4 jours sans vraiment aucune réponse.
My emails are being replied too. I think you meant to reply to RyanC's post.
Mes e-mails reçoivent également une réponse. Je pense que vous vouliez répondre au message de RyanC.
It appears that reply was made prior to my post. I think they were replying to your post or someone else.
Il semble que la réponse ait été faite avant mon message. Je pense qu'ils répondaient à votre message ou à quelqu'un d'autre.
You are correct. It must have been a reply to my post from a week ago; not my latest post.
Vous avez raison. Cela doit être une réponse à mon message d'il y a une semaine ; pas mon dernier message.
Still waiting for resolution. The last communication I received was on 12/19 which stated "Your issue was escalated to our Support Team for review. We will respond with an update once one is received." Since then I noticed I can't even login; I get a message saying that my account has been disabled. It is going on 3 weeks I have been dealing with the issue & I'm wondering if they are still trying to resolve it or did they just disable my account?
J'attends toujours une résolution. La dernière communication que j'ai reçue date du 19/12 et indiquait : "Votre problème a été transmis à notre équipe d'assistance pour examen. Nous vous répondrons avec une mise à jour une fois celle-ci reçue." Depuis, j'ai remarqué que je ne pouvais même pas me connecter ; Je reçois un message indiquant que mon compte a été désactivé. Cela fait 3 semaines que je traite le problème et je me demande s'ils essaient toujours de le résoudre ou ont-ils simplement désactivé mon compte ?
Hi stish,
We'll ask them for an update. Keep you posted.
Salut Stish,
Nous leur demanderons une mise à jour. Vous tenir au courant.
Hello Stish,
We noticed that your account was dormant due to inactivity, to re-enable you need to contact our Customer Service department through the link here
They will verify your account security questions to re-enable your account.
Best Regards,
Bovada Service
Bonjour Stish,
Nous avons remarqué que votre compte était inactif pour cause d'inactivité. Pour le réactiver, vous devez contacter notre service client via le lien ici.
Ils vérifieront les questions de sécurité de votre compte pour réactiver votre compte.
Cordialement,
Service Bovada
Again? I did this the beginning of December & it was reactivated:
December 3:
"Thanks for contacting Bovada Customer Service.
We understand your concerns regarding accessing your account.
A review of the account shows that it was disabled due to inactivity.
In order to re-enable your account, reply with the correct answers for your security questions:"
December 4:
"Thanks for contacting Bovada Customer Service.
The answers you provided are correct. Your account has been re-enabled."
Around December 7th I logged into my account & made a deposit, but I could not play because the games would not load & error messages kept popping up. I have been going back & forth with customer service & the last communication I received was on the 19th:
"Your issue was escalated to our Support Team for review. We will respond with an update once one is received."
About a week ago I was going to try & login to see if the issue had been resolved, but I noticed my account was deactivated again.
Encore? Je l'ai fait début décembre et il a été réactivé :
3 décembre :
"Merci d'avoir contacté le service client de Bovada.
Nous comprenons vos préoccupations concernant l'accès à votre compte.
Un examen du compte montre qu'il a été désactivé en raison d'une inactivité.
Afin de réactiver votre compte, répondez avec les bonnes réponses à vos questions de sécurité :"
4 décembre :
"Merci d'avoir contacté le service client de Bovada.
Les réponses que vous avez fournies sont correctes. Votre compte a été réactivé."
Vers le 7 décembre, je me suis connecté à mon compte et j'ai effectué un dépôt, mais je n'ai pas pu jouer car les jeux ne se chargeaient pas et des messages d'erreur n'arrêtaient pas d'apparaître. J'ai fait des allers-retours avec le service client et la dernière communication que j'ai reçue date du 19 :
"Votre problème a été transmis à notre équipe d'assistance pour examen. Nous vous répondrons avec une mise à jour une fois celle-ci reçue."
Il y a environ une semaine, j'allais essayer de me connecter pour voir si le problème avait été résolu, mais j'ai remarqué que mon compte était à nouveau désactivé.
Hello Stish,
We'd like to apologize for the delay in this situation. We can confirm the Casino Play issue has been looked into and now has been fully resolved.
Your account has been tagged with a notification for the agent to re-enable once security questions are verified.
We truly appreciate your patience throughout all this.
Best Regards,
Bovada Service
Bonjour Stish,
Nous tenons à nous excuser pour le retard dans cette situation. Nous pouvons confirmer que le problème de Casino Play a été examiné et qu'il est désormais entièrement résolu.
Votre compte a reçu une notification indiquant à l'agent de le réactiver une fois les questions de sécurité vérifiées.
Nous apprécions vraiment votre patience tout au long de tout cela.
Cordialement,
Service Bovada
Am I suppose to do something on my end or are they going to send verification questions again or use the answers I previously gave them?
Suis-je censé faire quelque chose de mon côté ou vont-ils envoyer à nouveau des questions de vérification ou utiliser les réponses que je leur ai données précédemment ?
Hi stish, we've now asked the casino rep to confirm if you should answer the verification questions again or not. Keep you posted.
Bonjour Stish, nous avons maintenant demandé au représentant du casino de confirmer si vous deviez répondre à nouveau aux questions de vérification ou non. Vous tenir au courant.
Hello Stish,
For your account security, you need to contact our Customer Service department through the link here https://www.bovada.lv/help/search-content/how-do-i-contact-customer-service
They will verify your account security questions to re-enable your account.
Best Regards,
Bovada Service
Bonjour Stish,
Pour la sécurité de votre compte, vous devez contacter notre service client via le lien ici https://www.bovada.lv/help/search-content/how-do-i-contact-customer-service
Ils vérifieront les questions de sécurité de votre compte pour réactiver votre compte.
Cordialement,
Service Bovada
Hi Team at LCB,
would love some assistance. I've been playing on Ignition Casino for roughly 2 years and am probably down 1-2k US over the journey.
I believe I have played a lot recently and finally got to gold status.
Anyway, long story short (15th Jan, 2020)....I finally had a decent win and tried to cash out 900 dollars - then overnight they blocked my account (wasn't giving a reason) and they also declined the withdrawal. I always played by the rules of the casino and there was no bonuses involved in the withdrawal.
I also had roughly $200 left in my account too.
happy to direct message with a moderator with more details about the email chain I've been receiving but getting absolutely nowhere.
thanks, Matt
Salut l'équipe du LCB,
j'aimerais avoir de l'aide. Je joue sur Ignition Casino depuis environ 2 ans et j'ai probablement perdu 1 à 2 000 États-Unis au cours de ce voyage.
Je crois que j'ai beaucoup joué récemment et que j'ai finalement obtenu le statut or.
Quoi qu'il en soit, pour faire court (15 janvier 2020)... J'ai finalement remporté une victoire décente et j'ai essayé d'encaisser 900 dollars - puis du jour au lendemain, ils ont bloqué mon compte (sans donner de raison) et ils ont également refusé le retrait. J'ai toujours joué selon les règles du casino et aucun bonus n'était impliqué dans le retrait.
Il me restait également environ 200 $ sur mon compte.
heureux d'envoyer un message direct à un modérateur avec plus de détails sur la chaîne d'e-mails que j'ai reçue mais qui ne mène absolument nulle part.
merci, Matt
4/ 5
Hi MTurbo22,
Can you please private message me your casino username and we'll ask The Casino Rep to assist with the issue you're having at Ignition casino.
Salut MTurbo22,
Pouvez-vous s'il vous plaît m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino et nous demanderons au représentant du casino de vous aider à résoudre le problème que vous rencontrez au casino Ignition.
4/ 5
Hi Tania,
have private messaged you :)
Bonjour Tania,
je t'ai envoyé un message privé :)
Hi MTurbo22,
Thank you for sending your account info. The Casino Rep has been notified.
Keep an eye on this thread for the updates.
Salut MTurbo22,
Merci d'avoir envoyé les informations de votre compte. Le représentant du casino a été informé.
Gardez un œil sur ce fil pour les mises à jour.
Hello MTurbo22,
We have reviewed the situation and can see that an agent attempted to reach you, however, the number provided was not in service. Due to this we requested an updated phone number and have been able to make contact. The agent was able to discuss the VPN usage on your account and was explained that the use of it is against our Terms of Service.
This information has been acknowledged, and will now be able to request a new withdraw to be able to receive your funds.
Best Regards,
Ignition Casino Player Advocacy
Bonjour MTurbo22,
Nous avons examiné la situation et constatons qu'un agent a tenté de vous joindre, cependant, le numéro fourni n'était pas en service. Pour cette raison, nous avons demandé un numéro de téléphone mis à jour et avons pu prendre contact. L'agent a pu discuter de l'utilisation du VPN sur votre compte et il lui a été expliqué que son utilisation était contraire à nos conditions d'utilisation.
Ces informations ont été reconnues, et vous pourrez désormais demander un nouveau retrait pour pouvoir recevoir vos fonds.
Cordialement,
Plaidoyer des joueurs de casino Ignition
4/ 5
I'm going through the same ordeal at the moment. However mine happened in the reverse order. My first $50 dollar transaction went though fine. I attempted two more transactions that declined from the same card and in that process I was charged $50 more dollars and applicable fees. Customer service came me the same runaround as far as this is a preauthorized hold and I will be refunded in 10 days blah blah blah! A day later the transaction gets completed on my bank statement so how on earth is it a preauthorized hold if the money came out my account and posted as completed? I think to get my money back I'll have to report it as fraudulent to my bank and a double charge of some sort?
Je vis la même épreuve en ce moment. Cependant, le mien s'est produit dans l'ordre inverse. Ma première transaction de 50 $ s’est bien déroulée. J'ai tenté deux autres transactions qui ont été refusées à partir de la même carte et, au cours de ce processus, on m'a facturé 50 $ de plus et les frais applicables. Le service client m'a fait le même détour dans la mesure où il s'agit d'une retenue préautorisée et je serai remboursé dans 10 jours bla bla bla ! Un jour plus tard, la transaction est terminée sur mon relevé bancaire, alors comment diable s'agit-il d'une retenue préautorisée si l'argent sort de mon compte et est affiché comme terminé ? Je pense que pour récupérer mon argent, je devrai le signaler comme frauduleux à ma banque et entraîner une double facturation ?
The casino rep has been informed. Keep you posted.
Le représentant du casino a été informé. Vous tenir au courant.
Hi, I am having cafecasino withdrawal issues. The first time it took forever having to verify my documents but after that the past dozen have been very smooth and process at exactly 72 hours. Currently support is giving me the runaround though and I don't know what else to do and fear it'll take that long again. I was expecting this money when it would have normally come and it's slightly urgent. thank you
I'll pm info
Bonjour, j'ai des problèmes de retrait de cafécasino. La première fois, il m'a fallu une éternité pour vérifier mes documents, mais après cela, les douzaines dernières se sont déroulées très facilement et ont été traitées en exactement 72 heures. Actuellement, le support me donne le contournement et je ne sais pas quoi faire d'autre et j'ai peur que cela prenne encore autant de temps. J'attendais cet argent alors qu'il serait normalement arrivé et c'est un peu urgent. merci
je t'envoie des infos en MP
Hi, I am having cafecasino withdrawal issues. The first time it took forever having to verify my documents but after that the past dozen have been very smooth and process at exactly 72 hours. Currently support is giving me the runaround though and I don't know what else to do and fear it'll take that long again. I was expecting this money when it would have normally come and it's slightly urgent. thank you
I'll pm info
Thanks for the info. We'll norify the casino rep.
Bonjour, j'ai des problèmes de retrait de cafécasino. La première fois, il m'a fallu une éternité pour vérifier mes documents, mais après cela, les douzaines dernières se sont déroulées très facilement et ont été traitées en 72 heures exactement. Actuellement, le support me donne le contournement et je ne sais pas quoi faire d'autre et j'ai peur que cela prenne encore autant de temps. J'attendais cet argent alors qu'il serait normalement arrivé et c'est un peu urgent. merci
je t'envoie des infos en MP
Merci pour l'info. Nous informerons le représentant du casino.
HI awynne,
The casino rep confirms that there was a withdrawal process on 12th April. Could you please confirm you got an email from them?
Thanks
Salut Awynne,
Le représentant du casino confirme qu'un processus de retrait a eu lieu le 12 avril. Pourriez-vous s'il vous plaît confirmer que vous avez reçu un e-mail de leur part ?
Merci
hi there,
This may sound like a really dumb question from a total newbie, but I just discovered that Bovada, Ignition and Slots.lv were all part of the same group of casinos (duh...not sure why I didn't figure that out). Anyway, I am new to the world of online gaming, so I have been opening accounts at several online casinos just to see which one I like. I opened one at Bovada and one at Slots.lv. I only funded one though. Is that permitted? In other words, am I allowed to have ONE account at each of those casinos or is there a rule saying that I can only have one or the other since they are some how related to each other? Can someone please let me know before I fund and play at any other of the casinos? I just want to make sure I don't make any mistakes since I'm just now learning that a lot of the casinos are all owned by the same company...
Thanks
Salut,
Cela peut sembler une question vraiment stupide de la part d'un débutant total, mais je viens de découvrir que Bovada, Ignition et Slots.lv faisaient tous partie du même groupe de casinos (duh... je ne sais pas pourquoi je n'ai pas compris cela) . Quoi qu'il en soit, je suis nouveau dans le monde des jeux en ligne, j'ai donc ouvert des comptes dans plusieurs casinos en ligne juste pour voir lequel me plaisait. J'en ai ouvert un chez Bovada et un chez Slots.lv. Mais je n’en ai financé qu’un. Est-ce autorisé ? En d’autres termes, suis-je autorisé à avoir UN compte dans chacun de ces casinos ou existe-t-il une règle disant que je ne peux avoir que l’un ou l’autre puisqu’ils sont liés les uns aux autres ? Quelqu'un peut-il me le faire savoir avant de financer et de jouer dans un autre casino ? Je veux juste m'assurer de ne commettre aucune erreur puisque je viens tout juste d'apprendre que beaucoup de casinos appartiennent tous à la même société...
Merci
3.6/ 5
Hi vst,
You can play at sister brands, the ones that belong to the same affiliate group, only if it is stated in T&C that it is now allowed so it's always good before you deposit get in touch with a casino support. As far as I can see in their terms there is no such limitation.
Salut vst,
Vous pouvez jouer sur des marques sœurs, celles qui appartiennent au même groupe d'affiliation, uniquement s'il est indiqué dans les conditions générales que cela est désormais autorisé. Il est donc toujours bon, avant de déposer, de contacter le support du casino. D'après ce que je peux voir dans leurs termes, une telle limitation n'existe pas.
So in super frustrated with this site because they conoletely took away bonuses from me and now are only giving me bitcoin bonuses as the mystery bonus instead of regular card deposit bonuses as nornal. They did not give me any kind of heads up at all. I tried talking with chat several ti.ea out the issue and they always give me the run around without any straight answers. This is super frustrating because ive spent thousands of my hard earned dollars here and now all of a sudden they do not want to give me regular bonuses , insteas they are givingmbitcoun only mystery bonuses because i deposited with bitcoin in the past. I dont have direct access to bitcoin and ive told several chat reps this many tines.. all they have to say is that itz their bonuses department that takes care of all bonus stuff and they never want to help me figure it out. Please help
Je suis donc très frustré par ce site parce qu'ils m'ont délibérément retiré des bonus et ne me donnent désormais que des bonus Bitcoin comme bonus mystère au lieu des bonus de dépôt par carte réguliers comme d'habitude. Ils ne m’ont pas du tout prévenu. J'ai essayé de parler avec le chat à plusieurs reprises du problème et ils me font toujours courir sans aucune réponse claire. C'est très frustrant parce que j'ai dépensé des milliers de mes dollars durement gagnés ici et maintenant, tout d'un coup, ils ne veulent plus me donner de bonus réguliers, au lieu de cela, ils ne donnent à mbitcoun que des bonus mystères parce que j'ai déposé avec du bitcoin dans le passé. Je n'ai pas d'accès direct au Bitcoin et j'ai dit à plusieurs représentants de chat autant de fois... tout ce qu'ils ont à dire, c'est que c'est leur service de bonus qui s'occupe de tous les bonus et ils ne veulent jamais m'aider à le comprendre. S'il vous plaît, aidez
Hi Cortney Rayne,
Please private message me your casino username so we can notify the casino and ask for the explanation.
Bonjour Cortney Rayne,
Veuillez m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino afin que nous puissions informer le casino et lui demander une explication.
Hi,
I am having similiar problems. I won the 777 progressive jackpot yesterday morning of $170,000 and about an hour later was locked out of my account.
I requested my first ever withdrawal of $9,500 (maximum allowed) before getting locked out. I have deposited plenty prior to this and never had any issues with my account. Now, I cannot use or access my account at all.
Salut,
J'ai des problèmes similaires. J'ai gagné hier matin le jackpot progressif 777 de 170 000 $ et environ une heure plus tard, mon compte a été bloqué.
J'ai demandé mon tout premier retrait de 9 500 $ (maximum autorisé) avant d'être bloqué. J'ai déjà déposé beaucoup de fonds auparavant et je n'ai jamais eu de problèmes avec mon compte. Désormais, je ne peux plus utiliser ni accéder à mon compte.
Its probably cause of the size of the win and for your protection. Imagine if someone got into your account and just to be a D**k blew thru all your winnings? I gotta ask, to get the gold 7's for the jackpot do you need to be playing max bet? I cant imagine they would let you win if you were betting 20 cents a spin. I dont think ive ever seen 1 gold 7 come up during bonus nevermind all 3. Congrats bud
C'est probablement à cause de l'ampleur de la victoire et pour votre protection. Imaginez si quelqu'un accédait à votre compte et, juste pour être un D**k, gaspillait tous vos gains ? Je dois demander : pour obtenir les 7 en or pour le jackpot, devez-vous jouer la mise maximale ? Je ne peux pas imaginer qu'ils vous laisseraient gagner si vous pariez 20 cents par tour. Je ne pense pas avoir déjà vu 1 or 7 apparaître pendant le bonus, peu importe les 3. Félicitations mon pote
Thanks for the reply, I really hope that is the situation. It's very frustrating not knowing what's happening.
I was betting the maximum when I got it - not sure if that is a requirement or not. I had never seen one gold 7 before that either. I read somewhere that they don't tease with the golds haha
Merci pour la réponse, j'espère vraiment que c'est le cas. C'est très frustrant de ne pas savoir ce qui se passe.
Je pariais le maximum lorsque je l'ai obtenu - je ne sais pas si c'est une exigence ou non. Je n’avais jamais vu non plus un 7 d’or auparavant. J'ai lu quelque part qu'ils ne taquinent pas avec les médailles d'or haha
Hi kgoods,
Please provide me with your casino username. We'll notify the casino as soon as we get your account details.
Salut Kgoods,
Veuillez me fournir votre nom d'utilisateur de casino. Nous informerons le casino dès que nous aurons les détails de votre compte.
Thanks Melissa. I have just sent you my username via direct message.
Merci Mélissa. Je viens de vous envoyer mon nom d'utilisateur par message direct.
Hi Melissa, just checking if there has been any update? Thanks.
Salut Melissa, je vérifie juste s'il y a eu une mise à jour ? Merci.
I hope we'll get the answer today. Keep you posted.
J'espère que nous aurons la réponse aujourd'hui. Vous tenir au courant.
We got a feedback from the casino rep. Namely, they emailed you and tried to reach you on the phone. You need to contact their Financial services. Please do as they advise you and let us know once you hear from them.
Nous avons reçu un retour du représentant du casino. À savoir, ils vous ont envoyé un e-mail et ont essayé de vous joindre au téléphone. Vous devez contacter leurs services financiers. Veuillez faire ce qu'ils vous conseillent et faites-le-nous savoir dès que vous aurez de leurs nouvelles.
They have definitely not phoned me. I have emailed them repeatedly and I keep getting told I need to speak with someone on the phone, but they will not provide a phone number.
The financial services team told me to contact them via the chat and the chat says I need to be called. Do you have a contact number for the financial services team?
Ils ne m'ont certainement pas téléphoné. Je leur ai envoyé des e-mails à plusieurs reprises et on me dit sans cesse que je dois parler à quelqu'un au téléphone, mais ils ne fourniront pas de numéro de téléphone.
L'équipe des services financiers m'a dit de les contacter via le chat et le chat indique que je dois être appelé. Avez-vous un numéro de contact pour l’équipe des services financiers ?
Hi Melissa,
Do you have any update here? I have not received a phone call and am still being told via email and chat, that a phone call is the only way to resolve this issue. I can’t get a number to call though, and they keep promising to call but have not done so.
Thanks for your assistance.
Salut Mélissa,
Avez-vous une mise à jour ici ? Je n'ai pas reçu d'appel téléphonique et on me dit toujours par e-mail et par chat qu'un appel téléphonique est le seul moyen de résoudre ce problème. Cependant, je n'arrive pas à trouver un numéro à appeler et ils continuent de promettre d'appeler mais ne l'ont pas fait.
Merci pour votre aide.
We'll double check again with the casino rep whom you should contact.
Nous vérifierons à nouveau auprès du représentant du casino que vous devez contacter.
The casino rep forwarded your message to the player advocacy team so they will let you know what to do.
Le représentant du casino a transmis votre message à l'équipe de défense des joueurs afin qu'elle vous dise quoi faire.
Hi MelissaN,
Ignition was having btc and BCH deposit issues a few hours ago. I made a BCH deposit just before they realized there was a problem (I sent the BCH 9 hours ago). My balance still has not updated. I've talked to numerous people that tell me it should get updated "soon". But I've been told that for the past 5 hours. I've been assured my transaction is fine and told that the system is just backed up. But the system was fixed 3 hours ago. I'd like to know what's going on.
Thanks!
Salut MelissaN,
Ignition avait des problèmes de dépôt BTC et BCH il y a quelques heures. J'ai effectué un dépôt BCH juste avant qu'ils ne réalisent qu'il y avait un problème (j'ai envoyé le BCH il y a 9 heures). Mon solde n'est toujours pas mis à jour. J'ai parlé à de nombreuses personnes qui me disent qu'il devrait être mis à jour "bientôt". Mais on me le dit depuis 5 heures. On m'a assuré que ma transaction se passait bien et on m'a dit que le système venait juste d'être sauvegardé. Mais le système a été réparé il y a 3 heures. J'aimerais savoir ce qui se passe.
Merci!
Hi MelissaN,
Ignition was having btc and BCH deposit issues a few hours ago. I made a BCH deposit just before they realized there was a problem (I sent the BCH 9 hours ago). My balance still has not updated. I've talked to numerous people that tell me it should get updated "soon". But I've been told that for the past 5 hours. I've been assured my transaction is fine and told that the system is just backed up. But the system was fixed 3 hours ago. I'd like to know what's going on.
Thanks!
Thanks for letting us know. We are going to check with the casino rep what's going on. Keep you updated.
Salut MelissaN,
Ignition avait des problèmes de dépôt BTC et BCH il y a quelques heures. J'ai effectué un dépôt BCH juste avant qu'ils ne réalisent qu'il y avait un problème (j'ai envoyé le BCH il y a 9 heures). Mon solde n'est toujours pas mis à jour. J'ai parlé à de nombreuses personnes qui me disent qu'il devrait être mis à jour "bientôt". Mais on me le dit depuis 5 heures. On m'a assuré que ma transaction se passait bien et on m'a dit que le système venait juste d'être sauvegardé. Mais le système a été réparé il y a 3 heures. J'aimerais savoir ce qui se passe.
Merci!
Merci de nous en informer. Nous allons vérifier auprès du représentant du casino ce qui se passe. Te tenir au courant.
Hi, I am just following up to see if there is any update? My ignition casino account was disabled 5 days ago, shortly after winning a $170,000 jackpot on 777. I have not been able to get any help from their support. Thanks, Katie
Salut, je fais juste un suivi pour voir s'il y a une mise à jour ? Mon compte ignition casino a été désactivé il y a 5 jours, peu de temps après avoir remporté un jackpot de 170 000 $ sur 777. Je n'ai pu obtenir aucune aide de leur support. Merci, Katie
4/ 5
@kgoods - I stopped by the main office for ignition casino and I know why you cant get thru to anybody.
@kgoods - Je me suis arrêté au bureau principal du casino d'allumage et je sais pourquoi vous ne pouvez contacter personne.
4/ 5
This is actually alot of money. You would think they would try to keep in touch with the winner a little bit better. If you win 2000 dollars in vegas you'll have the slot tech pulling the meter read, a casino host getting your handpay with w-2 and a cocktail waitress asking you what you would like to drink. If you win 170k they are rolling out the red carpet for you, trust me. In this situation all the winner gets is a "oh yeah, we tried to call you" or "yeah you need to call the financial services department and NO i dont know the number even though they are in the next cube from me"
Ive been checking this thread all night waiting to see what the rep says. Glad i wasnt holding my breath.
C'est en fait beaucoup d'argent. On pourrait penser qu’ils essaieraient de garder un peu mieux le contact avec le vainqueur. Si vous gagnez 2 000 dollars à Vegas, le technicien des machines à sous tirera le compteur, un hôte du casino recevra votre paiement avec w-2 et une serveuse de cocktail vous demandera ce que vous aimeriez boire. Si vous gagnez 170 000 $, ils vous dérouleront le tapis rouge, croyez-moi. Dans cette situation, tout ce que le gagnant obtient est un "oh ouais, nous avons essayé de vous appeler" ou "ouais, vous devez appeler le service des services financiers et NON, je ne connais pas le numéro même s'ils sont dans le cube suivant de moi".
J'ai parcouru ce fil toute la nuit en attendant de voir ce que dit le représentant. Je suis content de ne pas retenir mon souffle.
Thanks, I totally agree. It's really bizarre, as you say live, a casino host would be doing everything they can to get you to stay. Here, they kick you out and the service is completely opposite to red carpet.
They tried to call once yesterday and I missed it. Replies overnight are back to the - we'll call you in 24-48 hours - which was 5 days last time.
Merci, je suis tout à fait d'accord. C'est vraiment bizarre, comme vous le dites en direct, un hébergeur de casino ferait tout ce qu'il peut pour que vous restiez. Ici, on vous met dehors et le service est complètement à l'opposé du tapis rouge.
Ils ont essayé d'appeler une fois hier et je l'ai raté. Les réponses du jour au lendemain nous parviennent - nous vous appellerons dans 24 à 48 heures - soit 5 jours la dernière fois.
Thanks, I totally agree. It's really bizarre, as you say live, a casino host would be doing everything they can to get you to stay. Here, they kick you out and the service is completely opposite to red carpet.
They tried to call once yesterday and I missed it. Replies overnight are back to the - we'll call you in 24-48 hours - which was 5 days last time.
Please let us know as soon as you hear from them.
Merci, je suis tout à fait d'accord. C'est vraiment bizarre, comme vous le dites en direct, un hébergeur de casino ferait tout ce qu'il peut pour que vous restiez. Ici, on vous met dehors et le service est complètement à l'opposé du tapis rouge.
Ils ont essayé d'appeler une fois hier et je l'ai raté. Les réponses du jour au lendemain nous parviennent - nous vous appellerons dans 24 à 48 heures - soit 5 jours la dernière fois.
S'il vous plaît laissez-nous savoir dès que vous aurez de leurs nouvelles.
Thanks Melissa, are you able to follow up with them?
Merci Melissa, êtes-vous en mesure de faire un suivi avec eux ?
We haven't heard from them since yesterday. Sure, we'll email them again.
Nous n'avons pas eu de nouvelles d'eux depuis hier. Bien sûr, nous leur enverrons à nouveau un e-mail.
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