Do you have a rough timeframe on what their response time may be?
Bovada.Lv, Slots.lv, Bodog.eu, Café Casino, Ignition Casino, Joe Fortune, Bodog.com Support et fil de discussion sur les plaintes
- Créé par
- JessBPsupport
- Représentant du casino 7
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
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-
- Répondu par
- Berks
- à Jul 13, 23, 02:58:18 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Sammy1992,
Tomorrow is the final day of the iGB conference, so we assuming that we should get a response on Monday. If we get some update earlier we will let you know immediately.
Thank you for your understanding.
Bonjour Sammy1992 ,
Demain est le dernier jour de la conférence iGB, nous supposons donc que nous devrions obtenir une réponse lundi. Si nous recevons une mise à jour plus tôt, nous vous en informerons immédiatement.
Merci pour votre compréhension.
-
- Répondu par
- Sammy1992
- à Jul 13, 23, 05:43:21 AM
- Newbie 4
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
No worries, thankyou :)
Pas de soucis, merci :)
-
- Répondu par
- Berks
- à Jul 17, 23, 06:59:15 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Sammy1992,
We have sent a reminder email to Casino Rep to check your account and to try to clarify this for us. Once we get a response we will let you know.
Keep you posted.
Thank you.
Bonjour Sammy1992 ,
Nous avons envoyé un e-mail de rappel à Casino Rep pour vérifier votre compte et essayer de clarifier cela pour nous. Une fois que nous aurons une réponse, nous vous le ferons savoir.
Vous tenir au courant.
Merci.
-
- Répondu par
- Berks
- à Jul 20, 23, 06:24:07 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Sammy1992,
We still haven't received an update from their side. We will send them a reminder email in hopes that we will get a fast response.
Keep you posted.
Thank you.
Bonjour Sammy1992 ,
Nous n'avons toujours pas reçu de mise à jour de leur part. Nous leur enverrons un e-mail de rappel dans l'espoir d'obtenir une réponse rapide.
Vous tenir au courant.
Merci.
-
- Répondu par
- Berks
- à Jul 24, 23, 06:34:16 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Sammy1992,
Unfortunately we still haven't received any update from their side regarding your complaint. We are forced to close this case until we get some feedback from them.
Thank you for patience and understanding.
Bonjour Sammy1992 ,
Malheureusement, nous n'avons toujours pas reçu de mise à jour de leur part concernant votre plainte. Nous sommes obligés de clore cette affaire jusqu'à ce que nous obtenions des commentaires de leur part.
Merci de votre patience et de votre compréhension.
-
- Répondu par
- Shay
- à Aug 12, 23, 12:11:35 AM
- Newbie 6
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Here is what chat said and done screenshots
Mauricio V.
21:44:41Shay
You've joined the chat.
21:44:41Alvaro P.
joined the chat.
21:44:41Alvaro P.
Hello Shay! Welcome This is Alvaro P., how may I help you?
21:44:44Shay
It hit and didn't pay out.
21:44:56Shay
02/28/89 6969
21:45:16Shay
I was just playing keno and it hit but didn't payout????
21:45:35Shay
This same thing happened a cafe and they didn't honor it
21:45:45Shay
Screenshot_2023-08-07-21-43-27-120.jpg
21:45:52Shay
Screenshot_2023-08-07-21-43-55-641.jpg
21:46:13Shay
It hit eleven and did not pay out?
21:46:29Shay
Hello?
21:46:55Shay
Anyone there
21:46:59Alvaro P.
While I do this for you, may I know how your week has gone so far, Shay?
21:47:17Shay
Not good I just lost my mom:(
21:48:03Alvaro P.
As it is going to be Shay I am so sorry my sincere condolences,
21:48:27Shay
Thanks I appreciate it.
21:49:18Alvaro P.
I hope you have a lot of strength and I will do whatever I can to help you.
21:50:16Shay
Thanks I was betting a quarter as u can see by the change of balance from round 2 on
21:53:09Shay
Still there
21:53:46Alvaro P.
Of course I was checking your game, sorry I was concentrating to give you a correct assistance.
21:53:56Shay
Ok no worries
21:55:07Shay
:)
21:58:10Alvaro P.
And I know your week didn't start off in the best way because of your mom, but tell me how was your mom?
22:00:17Shay
Not good no quality of life the prescribed her fentanyl
22:04:52Alvaro P.
I understand that's pretty strong when it's prescribed to you.
22:05:06Shay
O ya
22:11:07Alvaro P.
Shay thank you very much for waiting on line I have checked and this time we will give you a one time exception for what happened.
22:13:16Shay
Thank you I appreciate it
22:13:52Alvaro P.
This has already been added to your account, is there anything else I can do for you?
22:14:17Shay
Wait what was added
22:14:47Shay
10 dollars was added r u fucking kidding me
22:15:28Alvaro P.
I ask you to please be respectful when addressing as this is a professional line, this is going to be the only warning I am going to give you
22:15:29Shay
This is outrageous
22:16:01Shay
No problem sorry for the profanity
22:16:26Alvaro P.
I understand Shay this is the value of the compensation you have every right to accept or deny them.
22:16:50Shay
Why aren't you honoring what I hit?
22:17:17Shay
I am denying the 10 dollars yes
22:18:59Alvaro P.
I understand I take your word for it in that case we must generate an investigation of the payout since checking the hits we do not see any line in which we can pay this investigation will take 24 - 48 hrs.
22:19:53Shay
Ok when will I hear something and can I play while this investigation is happening?
22:20:17Alvaro P.
Of course you can play and make deposits and everything is normal.
22:20:38Alvaro P.
Let's just check the paylines in more detail.
22:21:01Shay
Huh?
22:21:57Alvaro P.
We will verify all the rounds and validate the hits to correct the pay outs in case of any error.
22:22:35Alvaro P.
has ended the chat.
22:22:35Alvaro P.
You'll be connected shortly.
22:22:38Mauricio V.
joined the chat.
Please hold while we connect you to a customer service representative.
You are number 1 in the queue.
END CHATSEND
Voici ce que le chat a dit et les captures d'écran faites
Mauricio V.
21:44:41Shay
Vous avez rejoint le chat.
21:44:41Alvaro P.
rejoint le chat.
21:44:41Alvaro P.
Bonjour Shay! Bienvenue Ici Alvaro P., comment puis-je vous aider ?
21:44:44Shay
Il a frappé et n'a pas payé.
21:44:56Shay
28/02/89 6969
21:45:16Shay
Je jouais juste au keno et ça a frappé mais ça n'a pas payé ????
21:45:35Shay
La même chose s'est produite dans un café et ils ne l'ont pas honoré
21:45:45Shay
Capture d'écran_2023-08-07-21-43-27-120.jpg
21:45:52Shay
Capture d'écran_2023-08-07-21-43-55-641.jpg
21:46:13Shay
Il a atteint onze heures et n'a pas payé ?
21:46:29Shay
Bonjour?
21:46:55Shay
Y a-t-il quelqu'un ici
21:46:59Alvaro P.
Pendant que je fais ça pour toi, puis-je savoir comment s'est passée ta semaine jusqu'à présent, Shay ?
21:47:17Shay
Pas bien, je viens de perdre ma mère :(
21:48:03Alvaro P.
Comme ce sera Shay, je suis vraiment désolé, mes sincères condoléances,
21:48:27Shay
Merci, j'apprécie.
21:49:18Alvaro P.
J'espère que vous avez beaucoup de force et je ferai tout ce que je peux pour vous aider.
21:50:16Shay
Merci, je pariais un quart comme vous pouvez le voir par le changement de solde du tour 2
21:53:09Shay
Toujours là
21:53:46Alvaro P.
Bien sûr, je vérifiais votre jeu, désolé, j'étais concentré pour vous apporter une aide correcte.
21:53:56Shay
OK, pas de problème
21:55:07Shay
:)
21:58:10Alvaro P.
Et je sais que ta semaine n'a pas commencé de la meilleure des manières à cause de ta mère, mais dis-moi, comment était ta mère ?
22:00:17Shay
Pas bonne, pas de qualité de vie, on lui a prescrit du fentanyl
22:04:52Alvaro P.
Je comprends que c'est assez fort quand on vous le prescrit.
22:05:06Shay
Ô ouais
22:11:07Alvaro P.
Shay, merci beaucoup d'avoir attendu en ligne, j'ai vérifié et cette fois, nous vous accorderons une exception unique pour ce qui s'est passé.
22:13:16Shay
Merci j'apprécie
22:13:52Alvaro P.
Ceci a déjà été ajouté à votre compte, puis-je faire autre chose pour vous ?
22:14:17Shay
Attends ce qui a été ajouté
22:14:47Shay
10 dollars ont été ajoutés, je me moque de moi.
22:15:28Alvaro P.
Je vous demande d'être respectueux lorsque vous vous adressez car il s'agit d'une ligne professionnelle, ce sera le seul avertissement que je vais vous donner.
22:15:29Shay
c'est scandaleux
22:16:01Shay
Pas de problème désolé pour les grossièretés
22:16:26Alvaro P.
Je comprends que Shay, c'est la valeur de la compensation que vous avez parfaitement le droit de l'accepter ou de refuser.
22:16:50Shay
Pourquoi n'honores-tu pas ce que j'ai frappé ?
22:17:17Shay
Je refuse les 10 dollars oui
22:18:59Alvaro P.
Je comprends que je vous crois sur parole, dans ce cas, nous devons lancer une enquête sur le paiement, car en vérifiant les résultats, nous ne voyons aucune ligne sur laquelle nous pouvons payer, cette enquête prendra 24 à 48 heures.
22:19:53Shay
Ok, quand vais-je entendre quelque chose et puis-je jouer pendant que cette enquête se déroule ?
22:20:17Alvaro P.
Bien sûr, vous pouvez jouer et effectuer des dépôts et tout est normal.
22:20:38Alvaro P.
Vérifions simplement les lignes de paiement plus en détail.
22:21:01Shay
Hein?
22:21:57Alvaro P.
Nous vérifierons tous les tours et validerons les hits pour corriger les paiements en cas d'erreur.
22:22:35Alvaro P.
a mis fin au chat.
22:22:35Alvaro P.
Vous serez connecté sous peu.
22:22:38Mauricio V.
rejoint le chat.
Veuillez patienter pendant que nous vous mettons en contact avec un représentant du service client.
Vous êtes le numéro 1 dans la file d'attente.
FIN DU CHAT ENVOYER
-
- Répondu par
- Berks
- à Aug 12, 23, 11:34:22 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Shay,
Could you please send us your Casino Username via private message so we can reach out to Casino Rep in order to help you with this issue?
May we know which Casino is in question?
Thank you in advance.
Bonjour Shay ,
Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions contacter le représentant du casino afin de vous aider à résoudre ce problème ?
Pouvons-nous savoir de quel Casino il s'agit ?
Merci d'avance.
-
- Répondu par
- Berks
- à Aug 14, 23, 03:34:06 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Shay,
Thank you for sharing your account details with us. We will ping Casino Rep in order to get a proper clarification regardint this case.
Keep you posted for any updates.
Bonjour Shay ,
Merci d'avoir partagé les détails de votre compte avec nous. Nous allons envoyer une requête ping au représentant du Casino afin d'obtenir des éclaircissements appropriés concernant cette affaire.
Tenez-vous au courant de toute mise à jour.
-
- Répondu par
- Berks
- à Aug 16, 23, 05:06:30 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Shay,
We are still waiting for a clarification from their side. Casino Rep got back to us and told that he is waiting for an update from the relevant department.
Keep you posted for any updates.
Thank you.
Bonjour Shay ,
Nous attendons toujours une clarification de leur part. Casino Rep nous a répondu et nous a dit qu'il attendait une mise à jour du service concerné.
Tenez-vous au courant de toute mise à jour.
Merci.
-
- Répondu par
- Berks
- à Aug 21, 23, 07:33:10 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
-
- Répondu par
- Shay
- à Aug 22, 23, 01:24:45 AM
- Newbie 6
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
This is concerning slots.lv I won it didn't pay for screenshots and this is what they said
Mauricio V.
21:44:41Shay
You've joined the chat.21:44:41Alvaro P.
joined the chat.21:44:41Alvaro P.
Hello Shay! Welcome This is Alvaro P., how may I help you?21:44:44Shay
It hit and didn't pay out.21:44:56Shay
02/28/89 696921:45:16Shay
I was just playing keno and it hit but didn't payout????21:45:35Shay
This same thing happened a cafe and they didn't honor it21:45:45Shay
Screenshot_2023-08-07-21-43-27-120.jpg21:45:52Shay
Screenshot_2023-08-07-21-43-55-641.jpg21:46:13Shay
It hit eleven and did not pay out?21:46:29Shay
Hello?21:46:55Shay
Anyone there21:46:59Alvaro P.
While I do this for you, may I know how your week has gone so far, Shay?21:47:17Shay
Not good I just lost my mom:(21:48:03Alvaro P.
As it is going to be Shay I am so sorry my sincere condolences,21:48:27Shay
Thanks I appreciate it.21:49:18Alvaro P.
I hope you have a lot of strength and I will do whatever I can to help you.21:50:16Shay
Thanks I was betting a quarter as u can see by the change of balance from round 2 on21:53:09Shay
Still there21:53:46Alvaro P.
Of course I was checking your game, sorry I was concentrating to give you a correct assistance.21:53:56Shay
Ok no worries21:55:07Shay
:)21:58:10Alvaro P.
And I know your week didn't start off in the best way because of your mom, but tell me how was your mom?22:00:17Shay
Not good no quality of life the prescribed her fentanyl22:04:52Alvaro P.
I understand that's pretty strong when it's prescribed to you.22:05:06Shay
O ya22:11:07Alvaro P.
Shay thank you very much for waiting on line I have checked and this time we will give you a one time exception for what happened.22:13:16Shay
Thank you I appreciate it22:13:52Alvaro P.
This has already been added to your account, is there anything else I can do for you?22:14:17Shay
Wait what was added22:14:47Shay
10 dollars was added r u fucking kidding me22:15:28Alvaro P.
I ask you to please be respectful when addressing as this is a professional line, this is going to be the only warning I am going to give you22:15:29Shay
This is outrageous22:16:01Shay
No problem sorry for the profanity22:16:26Alvaro P.
I understand Shay this is the value of the compensation you have every right to accept or deny them.22:16:50Shay
Why aren't you honoring what I hit?22:17:17Shay
I am denying the 10 dollars yes22:18:59Alvaro P.
I understand I take your word for it in that case we must generate an investigation of the payout since checking the hits we do not see any line in which we can pay this investigation will take 24 - 48 hrs.22:19:53Shay
Ok when will I hear something and can I play while this investigation is happening?22:20:17Alvaro P.
Of course you can play and make deposits and everything is normal.22:20:38Alvaro P.
Let's just check the paylines in more detail.22:21:01Shay
Huh?22:21:57Alvaro P.
We will verify all the rounds and validate the hits to correct the pay outs in case of any error.22:22:35Alvaro P.
has ended the chat.22:22:35Alvaro P.
You'll be connected shortly.22:22:38Mauricio V.
joined the chat.
Please hold while we connect you to a customer service representative.You are number 1 in the queue.
END CHATSEND
Ceci concerne slots.lv, j'ai gagné, je n'ai pas payé pour les captures d'écran et voici ce qu'ils ont dit
Mauricio V.
21:44:41Shay
Vous avez rejoint le chat.21:44:41Alvaro P.
rejoint le chat.21:44:41Alvaro P.
Bonjour Shay! Bienvenue Ici Alvaro P., comment puis-je vous aider ?21:44:44Shay
Il a frappé et n'a pas payé.21:44:56Shay
28/02/89 696921:45:16Shay
Je jouais juste au keno et ça a frappé mais ça n'a pas payé ????21:45:35Shay
La même chose s'est produite dans un café et ils ne l'ont pas honoré21:45:45Shay
Capture d'écran_2023-08-07-21-43-27-120.jpg21:45:52Shay
Capture d'écran_2023-08-07-21-43-55-641.jpg21:46:13Shay
Il a atteint onze heures et n'a pas payé ?21:46:29Shay
Bonjour?21:46:55Shay
Y a-t-il quelqu'un ici21:46:59Alvaro P.
Pendant que je fais ça pour toi, puis-je savoir comment s'est passée ta semaine jusqu'à présent, Shay ?21:47:17Shay
Pas bien, je viens de perdre ma mère :(21:48:03Alvaro P.
Comme ce sera Shay, je suis vraiment désolé, mes sincères condoléances,21:48:27Shay
Merci, j'apprécie.21:49:18Alvaro P.
J'espère que vous avez beaucoup de force et je ferai tout ce que je peux pour vous aider.21:50:16Shay
Merci, je pariais un quart comme vous pouvez le voir par le changement de solde du tour 221:53:09Shay
Toujours là21:53:46Alvaro P.
Bien sûr, je vérifiais votre jeu, désolé, j'étais concentré pour vous apporter une aide correcte.21:53:56Shay
OK, pas de problème21:55:07Shay
:)21:58:10Alvaro P.
Et je sais que ta semaine n'a pas commencé de la meilleure des manières à cause de ta mère, mais dis-moi, comment était ta mère ?22:00:17Shay
Pas bonne, pas de qualité de vie, on lui a prescrit du fentanyl22:04:52Alvaro P.
Je comprends que c'est assez fort quand on vous le prescrit.22:05:06Shay
Ô ouais22:11:07Alvaro P.
Shay, merci beaucoup d'avoir attendu en ligne, j'ai vérifié et cette fois, nous vous accorderons une exception unique pour ce qui s'est passé.22:13:16Shay
Merci j'apprécie22:13:52Alvaro P.
Ceci a déjà été ajouté à votre compte, puis-je faire autre chose pour vous ?22:14:17Shay
Attends ce qui a été ajouté22:14:47Shay
10 dollars ont été ajoutés, je me moque de moi.22:15:28Alvaro P.
Je vous demande d'être respectueux lorsque vous vous adressez car il s'agit d'une ligne professionnelle, ce sera le seul avertissement que je vais vous donner.22:15:29Shay
c'est scandaleux22:16:01Shay
Pas de problème désolé pour les grossièretés22:16:26Alvaro P.
Je comprends que Shay, c'est la valeur de la compensation que vous avez parfaitement le droit de l'accepter ou de refuser.22:16:50Shay
Pourquoi n'honores-tu pas ce que j'ai frappé ?22:17:17Shay
Je refuse les 10 dollars oui22:18:59Alvaro P.
Je comprends que je vous crois sur parole, dans ce cas, nous devons lancer une enquête sur le paiement, car en vérifiant les résultats, nous ne voyons aucune ligne sur laquelle nous pouvons payer, cette enquête prendra 24 à 48 heures.22:19:53Shay
Ok, quand vais-je entendre quelque chose et puis-je jouer pendant que cette enquête se déroule ?22:20:17Alvaro P.
Bien sûr, vous pouvez jouer et effectuer des dépôts et tout est normal.22:20:38Alvaro P.
Vérifions simplement les lignes de paiement plus en détail.22:21:01Shay
Hein?22:21:57Alvaro P.
Nous vérifierons tous les tours et validerons les hits pour corriger les paiements en cas d'erreur.22:22:35Alvaro P.
a mis fin au chat.22:22:35Alvaro P.
Vous serez connecté sous peu.22:22:38Mauricio V.
rejoint le chat.
Veuillez patienter pendant que nous vous mettons en contact avec un représentant du service client.Vous êtes le numéro 1 dans la file d'attente.
FIN DU CHAT ENVOYER
3.6/ 5
-
- Répondu par
- Berks
- à Aug 22, 23, 03:48:06 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Shay,
Sorry because you are encountering this issue. We will ping Casino Rep once again in attempt to get some important information.
Keep you posted.
Bonjour Shay ,
Désolé car vous rencontrez ce problème. Nous enverrons à nouveau une requête ping au représentant du casino pour tenter d'obtenir des informations importantes.
Vous tenir au courant.
-
- Répondu par
- bry60195
- à Aug 24, 23, 03:36:52 PM
- Jr. Member 65
- actif la dernière fois il y a environ 1 jour
How do i reach support for Bovada? I deposited with a clean deposit and am trying to do a crypto withdrawal and I need to contact support but I do not see any way of doing that.
Comment puis-je contacter l'assistance pour Bovada ? J'ai déposé avec un dépôt propre et j'essaie d'effectuer un retrait cryptographique et je dois contacter le support mais je ne vois aucun moyen de le faire.
-
- Répondu par
- PaulRivers
- à Aug 24, 23, 08:30:09 PM
- Newbie 4
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hi so I have been playing with ignition casino and I requested a withdrawal .then I was notified that my account has been disabled ..when there is absolutely no way it should of been . I did not break any of the terms and conditions ...I tried reaching out to them numerous times and provided documents proving I am me and they have completely inlgnored them all and have yet to give me a reason as to why it's disabled....please help me im a single father of four kids and they are trying to take 1500 out of my kids mouth ....please !
Bonjour, j'ai joué avec Ignition Casino et j'ai demandé un retrait. Ensuite, j'ai été informé que mon compte avait été désactivé. Je n'ai enfreint aucun des termes et conditions... J'ai essayé de les contacter à plusieurs reprises et j'ai fourni des documents prouvant que je suis moi et ils les ont tous complètement ignorés et n'ont pas encore donné de raison pour laquelle il est désactivé. ..s'il vous plaît, aidez-moi, je suis un père célibataire de quatre enfants et ils essaient de retirer 1500 de la bouche de mes enfants....s'il vous plaît !
4/ 5
-
- Répondu par
- Complaints Moderator
- à Aug 25, 23, 04:25:07 AM
- Super Hero 1655
- actif la dernière fois il y a environ 26 jours
Hello bry60195,
Please be advised that you can reach Bovada support via Live chat on their website or contact them via email at service@bovada.lv.
Regards
Bonjour bry60195 ,
Veuillez noter que vous pouvez contacter l'assistance Bovada via le chat en direct sur leur site Web ou les contacter par e-mail à service@bovada.lv.
Salutations
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- Répondu par
- Berks
- à Aug 25, 23, 07:39:45 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello PaulRivers,
Could you please send us your Casino Username via private message so we can reach out to Casino Rep in order to help you?
Thank you in advance.
Bonjour PaulRivers ,
Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions contacter le représentant du casino afin de vous aider ?
Merci d'avance.
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- Répondu par
- PaulRivers
- à Aug 25, 23, 11:15:07 AM
- Newbie 4
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hello thank you so much! Sent the needed information to you!
Bonjour merci beaucoup ! Je vous ai envoyé les informations nécessaires !
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- Répondu par
- Berks
- à Aug 26, 23, 08:46:23 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello PaulRivers,
Thank you for sharing your credentials. We will notify Casino rep in order to help you with this issue.
Keep you posted.
Bonjour PaulRivers ,
Merci d'avoir partagé vos informations d'identification. Nous informerons le représentant du Casino afin de vous aider à résoudre ce problème.
Vous tenir au courant.
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- Répondu par
- PaulRivers
- à Aug 28, 23, 10:44:04 AM
- Newbie 4
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Any news about this I still haven't heard anytnjng from them
Aucune nouvelle à ce sujet, je n'ai toujours aucune nouvelle de leur part
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- Répondu par
- Berks
- à Aug 29, 23, 03:16:53 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello PaulRivers,
Unfortunately we still hasn't received a feedback from their side. We will ping them again in order to follow up this matter.
Thank you for your patience and understanding.
Bonjour PaulRivers ,
Malheureusement, nous n'avons toujours pas reçu de retour de leur part. Nous leur ferons à nouveau un ping afin de suivre cette affaire.
Merci pour votre patience et votre compréhension.
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 06, 23, 10:51:31 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello PaulRivers,
We are still without a clarification from their side. Once we get an update we will let you know.
Thank you for your patience and understanding.
Bonjour PaulRivers ,
Nous sommes toujours sans précision de leur part. Une fois que nous aurons une mise à jour, nous vous le ferons savoir.
Merci pour votre patience et votre compréhension.
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- Répondu par
- Marvinn
- à Sep 08, 23, 08:55:47 PM
- Newbie 3
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Estimados responsables del sitio web del casino,
Quiero expresar mi profundo descontento y decepción con la experiencia que he tenido en su plataforma de juego en línea. Recientemente, realicé un depósito en mi cuenta y tuve la suerte de ganar una considerable suma de dinero. Sin embargo, me encuentro con la sorprendente situación de que su casino se niega a entregarme mis ganancias, recibo excusas continuas, me aseguran que está en proceso mi retiro y que lo recibiré pero dicen siempre lo mismo y el tiempo sigue pasando y no recibo el dinero !
Como cliente, deposité mi confianza y mi dinero en su sitio web, esperando una experiencia justa y transparente en el juego. Me aseguré de seguir todas las reglas y términos establecidos, cumpliendo con todos los requisitos necesarios para poder retirar mis ganancias. Sin embargo, ahora me encuentro con que me están negando el acceso a mi dinero y se me presenta una serie de excusas infundadas y engañosas.
He intentado comunicarme con su servicio de atención al cliente en repetidas ocasiones, pero he sido recibido con respuestas evasivas e incoherentes. No solo me han dado largas sin proporcionar una solución satisfactoria, sino que también he experimentado una falta total de transparencia y justificación en cuanto a las supuestas razones por las cuales se me niega mis legítimas ganancias.
Como cliente leal, merezco y exijo un trato justo y honesto. No es aceptable que un sitio web de casino en línea tome ventaja de mi buena fe y me prive de lo que legítimamente he ganado. Este comportamiento no solo va en contra de los principios éticos de los negocios, sino que también viola las leyes y regulaciones que rigen la industria del juego en línea.
Por lo tanto, les insto a que revisen urgentemente mi caso y me entreguen las ganancias que legítimamente he obtenido. Además, espero una respuesta oportuna y satisfactoria para resolver esta situación de manera justa y conciliadora. De lo contrario, me veré en la obligación de tomar las medidas correspondientes y buscar la asistencia de las autoridades reguladoras competentes.
Espero que reconsideren su postura y tomen las acciones necesarias para rectificar esta situación inaceptable. Confío en que cumplirán con su deber de brindar un servicio justo y transparente a sus clientes.
Translate:
Dear casino website managers,
I want to express my deep dissatisfaction and disappointment with the experience I have had on your online gaming platform. I recently made a deposit to my account and was lucky enough to win quite a bit of money. However, I find myself with the surprising situation that their casino refuses to give me my winnings, I receive continuous excuses, they assure me that my withdrawal is in process and that I will receive it but they always say the same thing and time continues to pass and I do not receive the money !
As a customer, I have placed my trust and money in your website, expecting a fair and transparent gaming experience. I made sure to follow all the established rules and terms, meeting all the necessary requirements to be able to withdraw my winnings. However, now I find myself being denied access to my money and presented with a series of unfounded and misleading excuses.
I have attempted to contact their customer service repeatedly but have been met with evasive and inconsistent responses. Not only have I been dragged off without providing a satisfactory solution, but I have also experienced a complete lack of transparency and justification as to the alleged reasons why I am being denied my legitimate earnings.
As a loyal customer, I deserve and demand fair and honest treatment. It is not acceptable for an online casino website to take advantage of my good faith and deprive me of what I have rightfully won. This behavior not only goes against the ethical principles of business, but also violates the laws and regulations governing the online gaming industry.
Therefore, I urge you to urgently review my case and give me the profits that I have rightfully obtained. In addition, I expect a timely and satisfactory response to resolve this situation in a fair and conciliatory manner. Otherwise, I will be obliged to take appropriate measures and seek assistance from the competent regulatory authorities.
I hope you will reconsider your position and take the necessary actions to rectify this unacceptable situation. I am confident that they will fulfill their duty to provide a fair and transparent service to their clients.
Chers gestionnaires de sites de casino,
Je tiens à exprimer mon profond mécontentement et ma déception face à l'expérience que j'ai vécue sur votre plateforme de jeu en ligne. Récemment, j’ai effectué un dépôt sur mon compte et j’ai eu la chance de gagner une somme d’argent considérable. Cependant, je me retrouve dans une situation surprenante : leur casino refuse de me donner mes gains, je reçois des excuses continues, ils m'assurent que mon retrait est en cours et que je le recevrai mais ils disent toujours la même chose et le temps continue de s'écouler. je passe et je ne reçois pas l'argent !
En tant que client, je mets ma confiance et mon argent dans votre site Web, en attendant une expérience de jeu équitable et transparente. Je me suis assuré de suivre toutes les règles et conditions établies, en remplissant toutes les conditions nécessaires pour pouvoir retirer mes gains. Cependant, je me retrouve maintenant à se voir refuser l’accès à mon argent et à se voir présenter une série d’excuses sans fondement et trompeuses.
J'ai tenté à plusieurs reprises de contacter leur service client, mais j'ai reçu des réponses évasives et incohérentes. Non seulement j'ai été entraîné sans apporter de solution satisfaisante, mais j'ai également fait face à un manque total de transparence et de justification quant aux prétendues raisons pour lesquelles on me refuse mes revenus légitimes.
En tant que client fidèle, je mérite et exige un traitement juste et honnête. Il n’est pas acceptable qu’un site de casino en ligne profite de ma bonne foi et me prive de ce que j’ai légitimement gagné. Ce comportement va non seulement à l’encontre des principes éthiques des affaires, mais viole également les lois et réglementations régissant l’industrie du jeu en ligne.
Par conséquent, je vous exhorte à réexaminer de toute urgence mon cas et à me reverser les bénéfices que j’ai légitimement gagnés. En outre, j’attends une réponse rapide et satisfaisante pour résoudre cette situation de manière juste et conciliante. Dans le cas contraire, je serai obligé de prendre les mesures appropriées et de demander l'assistance des autorités de régulation compétentes.
J'espère que vous reconsidérerez votre position et prendrez les mesures nécessaires pour remédier à cette situation inacceptable. J'espère qu'ils rempliront leur devoir de fournir un service juste et transparent à leurs clients.
Traduire:
Chers gestionnaires de sites de casino,
Je tiens à vous exprimer ma profonde insatisfaction et ma déception face à l'expérience que j'ai vécue sur votre plateforme de jeu en ligne. J'ai récemment effectué un dépôt sur mon compte et j'ai eu la chance de gagner pas mal d'argent. Cependant, je me retrouve dans une situation surprenante : leur casino refuse de me donner mes gains, je reçois des excuses continues, ils m'assurent que mon retrait est en cours et que je le recevrai mais ils disent toujours la même chose et le temps continue de s'écouler. passe et je ne reçois pas l'argent !
En tant que client, j'ai placé ma confiance et mon argent dans votre site Web, en attendant une expérience de jeu équitable et transparente. Je me suis assuré de suivre toutes les règles et conditions établies, en remplissant toutes les conditions nécessaires pour pouvoir retirer mes gains. Cependant, je me retrouve désormais à me voir refuser l’accès à mon argent et à me présenter devant une série d’excuses infondées et trompeuses.
J'ai tenté à plusieurs reprises de contacter leur service client, mais j'ai reçu des réponses évasives et incohérentes. Non seulement j'ai été entraîné sans apporter de solution satisfaisante, mais j'ai également fait face à un manque total de transparence et de justification quant aux prétendues raisons pour lesquelles on me refuse mes revenus légitimes.
En tant que client fidèle, je mérite et exige un traitement juste et honnête. Il n’est pas acceptable qu’un site de casino en ligne profite de ma bonne foi et me prive de ce que j’ai légitimement gagné. Ce comportement va non seulement à l’encontre des principes éthiques des affaires, mais viole également les lois et réglementations régissant l’industrie du jeu en ligne.
Par conséquent, je vous exhorte à réexaminer de toute urgence mon cas et à me reverser les bénéfices que j’ai légitimement obtenus. En outre, j'attends une réponse rapide et satisfaisante pour résoudre cette situation de manière juste et conciliante. Dans le cas contraire, je serai obligé de prendre les mesures appropriées et de demander l'assistance des autorités de régulation compétentes.
J'espère que vous reconsidérerez votre position et prendrez les mesures nécessaires pour remédier à cette situation inacceptable. Je suis convaincu qu'ils rempliront leur devoir de fournir un service équitable et transparent à leurs clients.
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 09, 23, 08:24:49 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Marvinn,
We are very sorry to hear that you are facing such an issue. Could you please send us your Casino Username via private message so we can ping Casino Rep in order to check what is happening with this matter?
Thank you in advance.
Bonjour Marvinn ,
Nous sommes vraiment désolés d'apprendre que vous soyez confronté à un tel problème. Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions envoyer une requête ping au représentant du casino afin de vérifier ce qui se passe à ce sujet ?
Merci d'avance.
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 11, 23, 06:30:40 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Marvinn,
We are still waiting for your credentials. Please send us via private message to be able to help you.
Thank you in advance.
Bonjour Marvinn ,
Nous attendons toujours vos identifiants. Merci de nous envoyer par message privé pour pouvoir vous aider.
Merci d'avance.
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 13, 23, 06:43:45 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 18, 23, 06:12:58 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello PaulRivers,
We are still waiting for a response from their end. We will try to reach out to them again in hopes that we can get any clarification.
Keep you posted.
Thank you for your patience and understanding.
Bonjour PaulRivers ,
Nous attendons toujours une réponse de leur part. Nous essaierons de les recontacter dans l'espoir d'obtenir des éclaircissements.
Vous tenir au courant.
Merci pour votre patience et votre compréhension.
-
- Répondu par
- Berks
- à Sep 21, 23, 05:50:16 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello PaulRivers,
Casino Rep got back to us and said that they will update us once they get a proper clarification from appropriate department.
Keep you posted.
Thank you.
Bonjour PaulRivers ,
Le représentant du casino nous a répondu et nous a dit qu'il nous tiendrait au courant une fois qu'il aurait obtenu une clarification appropriée du service approprié.
Vous tenir au courant.
Merci.
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- Répondu par
- PaulRivers
- à Sep 24, 23, 02:55:54 AM
- Newbie 4
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hello can you guys please help me with ignition casino ! .....i had been playing there and won $1500 i go to withdraw and next thing you know my account is disabled because what they call it being "reviewed ' i have been patiently waiting ..when i contact them they say there is no timeframe and I just have to wait ....it has now been over a month and I have yet to hear one word from them! I have sent in my ID .I have asked if they need anything else from me and nothing! They are flat out robbing me at this point ! I just lost my wife two months ago because of breast cancer ...I have 4 kids I have to support and this money could be helping out allot! Please someone help me !
Bonjour, pouvez-vous m'aider avec l'allumage du casino ! .....j'avais joué là-bas et j'ai gagné 1 500 $, je vais retirer et la prochaine chose que vous savez, mon compte est désactivé parce que ce qu'ils appellent être "examiné", j'ai attendu patiemment..quand je les contacte, ils disent qu'il y a pas de délai et je dois juste attendre.... cela fait maintenant plus d'un mois et je n'ai pas encore eu de nouvelles d'eux ! J'ai envoyé ma pièce d'identité. J'ai demandé s'ils avaient besoin d'autre chose de ma part et de rien ! Ils sont en train de me voler carrément à ce stade ! Je viens de perdre ma femme il y a deux mois à cause d'un cancer du sein... J'ai 4 enfants que je dois subvenir aux besoins et cet argent pourrait être une grande aide ! S'il vous plaît, aidez-moi !
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 24, 23, 04:44:49 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello PaulRivers,
We have already sent them a reminder about your issues. We are still waiting for a response and hope that we will get some feedback in shortest possible time.
Keep you posted.
Thank you.
Bonjour PaulRivers ,
Nous leur avons déjà envoyé un rappel concernant vos problèmes. Nous attendons toujours une réponse et espérons que nous recevrons des commentaires dans les plus brefs délais.
Vous tenir au courant.
Merci.
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- Répondu par
- Berks
- à Sep 28, 23, 08:14:56 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello PaulRivers,
Casino Rep got back to us and said that there was some issue with the documentation that you provided them with. Could you please reach out to Casino and ask them what is necessary to send them to be verified.
Keep us informed.
Thank you.
Bonjour PaulRivers ,
Le représentant du casino nous a répondu et nous a dit qu'il y avait un problème avec la documentation que vous leur aviez fournie. Pourriez-vous s'il vous plaît contacter Casino et leur demander ce qui est nécessaire pour les envoyer pour vérification.
Tenez-nous au courant.
Merci.
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- Répondu par
- Berks
- à Oct 05, 23, 03:21:04 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Bonjour PaulRivers ,
Avez-vous des mises à jour ? Votre problème a-t-il été résolu ?
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- Répondu par
- Berks
- à Oct 10, 23, 08:00:16 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello PaulRivers,
We will close this case due to inactivity of submitter.
Bonjour PaulRivers ,
Nous clôturerons ce dossier en raison de l'inactivité du demandeur.
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- Répondu par
- Gtpklutch
- à Oct 14, 23, 01:03:03 AM
- Newbie 2
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hello today I played at Ignition Casino for the first time. I joined the site in July. I really didn't know what to expect from the site. I made a small deposit of $50 using Bitcoin. My deposit loaded fast. To my surprise I actually hit kinda decent without much time passing whatsoever. I moved on to make a withdrawal. Since I signed up for the site in July my phone number was no longer accurate. I needed this updated to be able to withdrawal. So I attempted but also needed an accurate phone number to update. So after 2.5 hours of hold time I got a live customer service rep. I was asked a number of questions to verify my account. Then she asked me my old number and I gave a number. She said it was wrong. She told me then I had to do it by email. I quickly looked at my profile which gave a couple of the numbers and then I knew the correct number. I then gave it to her. She told me I was suspicious and still had to do it the email way. I had mentioned how hard that is because I receive hundreds of emails daily. I also reminded her I passed all the security questions. At this point we got disconnected again. I'm not sure if she ended the chat or we really lost connection. I went back to log in and now my account is blocked. I think this is highly rude and a terrible way to treat customers. I'm not sure if they are legit or not but with treatment like this I lean towards not. As of right now they are holding $1000 of mine and blocked me after passing security check. She said I'm suspicious when in all honesty it's her who is acting suspicious. If they are bogus I hope people read this and don't waist money or time with them.
Bonjour, aujourd'hui, j'ai joué sur Ignition Casino pour la première fois. J'ai rejoint le site en juillet. Je ne savais vraiment pas à quoi m'attendre du site. J'ai effectué un petit dépôt de 50 $ en utilisant Bitcoin. Mon dépôt a été chargé rapidement. À ma grande surprise, j’ai touché plutôt bien sans que beaucoup de temps ne s’écoule. J'ai ensuite effectué un retrait. Depuis que je me suis inscrit sur le site en juillet, mon numéro de téléphone n'était plus exact. J'avais besoin de cette mise à jour pour pouvoir me retirer. J'ai donc essayé, mais j'avais également besoin d'un numéro de téléphone précis à mettre à jour. Ainsi, après 2,5 heures d’attente, j’ai eu un représentant du service client en direct. On m'a posé un certain nombre de questions pour vérifier mon compte. Puis elle m'a demandé mon ancien numéro et j'ai donné un numéro. Elle a dit que c'était faux. Elle m'a alors dit que je devais le faire par email. J'ai rapidement regardé mon profil qui donnait quelques numéros et j'ai ensuite connu le bon numéro. Je le lui ai ensuite donné. Elle m'a dit que j'étais méfiant et que je devais quand même le faire par courrier électronique. J'avais mentionné à quel point c'était difficile car je reçois des centaines de courriels quotidiennement. Je lui ai également rappelé que j'avais réussi toutes les questions de sécurité. À ce stade, nous avons été à nouveau déconnectés. Je ne sais pas si elle a mis fin à la conversation ou si nous avons vraiment perdu la connexion. Je suis retourné me connecter et maintenant mon compte est bloqué. Je pense que c'est très impoli et une façon terrible de traiter les clients. Je ne sais pas s'ils sont légitimes ou non, mais avec un traitement comme celui-ci, j'ai tendance à ne pas le faire. À l'heure actuelle, ils détiennent 1 000 $ de moi et m'ont bloqué après avoir passé le contrôle de sécurité. Elle a dit que j'étais méfiant alors qu'en toute honnêteté, c'est elle qui agit de manière suspecte. S'ils sont faux, j'espère que les gens liront ceci et ne perdront pas d'argent ou de temps avec eux.
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- Répondu par
- Berks
- à Oct 14, 23, 06:45:26 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Gtpklutch,
Could you please send us your Casino Username via private message so we can check what is happening with your account with Casino Rep?
Thank you in advance.
Bonjour Gtpklutch ,
Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions vérifier ce qui se passe avec votre compte chez Casino Rep ?
Merci d'avance.
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- Répondu par
- cdagostino
- à Oct 17, 23, 02:16:26 PM
- Newbie 1
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
I have a $2,000 cash out waiting for me at Cafe casino but I can't get it because slots.lv i Apparently in 2019 I had a negative account. I'm trying to pay it. They will not answer my calls. They will not call me back. They will not answer my emails. I have been doing it for 12 hours straight calling, emailing, texting and chatting. They will not talk to me
J'ai un retrait de 2 000 $ qui m'attend au casino Cafe mais je ne peux pas l'obtenir car slots.lv i Apparemment, en 2019, j'avais un compte négatif. J'essaie de le payer. Ils ne répondront pas à mes appels. Ils ne me rappelleront pas. Ils ne répondront pas à mes emails. Je le fais depuis 12 heures d'affilée en appelant, en envoyant des e-mails, en envoyant des SMS et en discutant. Ils ne me parleront pas
3.4/ 5
3.6/ 5
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- Répondu par
- Berks
- à Oct 18, 23, 03:57:19 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Gtpklutch,
We are still waiting for your credentials. Please send us via private message to be able to help you.
Thank you.
Bonjour Gtpklutch ,
Nous attendons toujours vos identifiants. Merci de nous envoyer par message privé pour pouvoir vous aider.
Merci.
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- Répondu par
- Berks
- à Oct 18, 23, 03:59:56 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello cdagostino,
Could you please send us your Slots.lv Casino username via private message so we can check with Casino Rep what is happening with this matter?
Thank you in advance.
Bonjour cdagostino ,
Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino Slots.lv par message privé afin que nous puissions vérifier avec le représentant du casino ce qui se passe à ce sujet ?
Merci d'avance.
3.6/ 5
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- Répondu par
- ericadawn11-0
- à Oct 18, 23, 03:32:14 PM
- Full Member 218
- actif la dernière fois il y a environ 6 heures
My last deposit I made at slots.lv was a joke.
i was bc plying when the game froze on the free spins win feature and on the first spin it froze and kept spinning. Up until that point I had grew my deposit a little bit. But when it froze and I had to refresh the game the free spins were gone. No money added to my balance and I didn't win a single spin from that point on. We're talking like 30 spins and nothing. Not a thing.
It was obvious that something changed when the game froze because 30 spins and not a single penny won!!Mon dernier dépôt que j'ai effectué sur slots.lv était une blague.
J'étais en train de jouer en Colombie-Britannique lorsque le jeu s'est figé avec la fonction de gain de tours gratuits et lors du premier tour, il s'est figé et a continué à tourner. Jusque-là, j’avais un peu augmenté mon dépôt. Mais quand il s'est figé et que j'ai dû actualiser le jeu, les tours gratuits avaient disparu. Aucun argent n'a été ajouté à mon solde et je n'ai pas gagné un seul tour à partir de ce moment-là. Nous parlons de 30 tours et rien. Rien.
Il était évident que quelque chose a changé lorsque le jeu s'est figé car 30 tours et pas un seul centime n'a été gagné !!3.6/ 5
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- Répondu par
- Berks
- à Oct 19, 23, 02:51:44 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Ericadawn.
Could you please send us your Casino Username via private message so we can reach out to Casino Rep in order to check your account about this issue?
Thank you in advance.
Bonjour Ericadawn.
Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions contacter le représentant du casino afin de vérifier votre compte à propos de ce problème ?
Merci d'avance.
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- Répondu par
- Berks
- à Oct 19, 23, 02:52:58 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
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- Répondu par
- Berks
- à Oct 27, 23, 06:07:36 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Ericadawn.
We are still waiting for your credentials. Please send us via private message to be able to help you.
Thank you.
Bonjour Ericadawn.
Nous attendons toujours vos identifiants. Merci de nous envoyer par message privé pour pouvoir vous aider.
Merci.
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- Répondu par
- Berks
- à Oct 30, 23, 08:07:50 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Ericadawn.
We will be closing this case due to inactivity of submitter.
Bonjour Ericadawn.
Nous clôturerons ce dossier en raison de l'inactivité du demandeur.
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- Répondu par
- Hairflair
- à Nov 05, 23, 08:26:49 AM
- Sr. Newbie 31
- actif la dernière fois il y a environ 4 mois
I need help with Ignition Casino. I've been playing here for a long time. I won yesterday and I went to the site this morning to claim my winnings. I can see everything on the site BUT I'm unable to sign in or even chat with anyone. The option to chat isn't even there. Needless to say I'm very upset at the moment. Any help would be much appreciated!
J'ai besoin d'aide avec Ignition Casino. Je joue ici depuis longtemps. J'ai gagné hier et je suis allé sur le site ce matin pour réclamer mes gains. Je peux tout voir sur le site MAIS je ne parviens pas à me connecter ni même à discuter avec qui que ce soit. L'option de discuter n'est même pas là. Inutile de dire que je suis très contrarié en ce moment. Toute aide serait très appréciée!
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- Répondu par
- Berks
- à Nov 06, 23, 06:47:18 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Hairflair,
Could you please send us your Casino Username via private message so we can check with Casino Rep what is happening with your account?
Thank you in advance.
Bonjour Hairflair ,
Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions vérifier avec le représentant du casino ce qui se passe avec votre compte ?
Merci d'avance.
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- Répondu par
- Berks
- à Nov 13, 23, 07:23:37 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Hairflair,
We are still waiting for your credentials. Please via private message to be able to help you.
Thank you in advance.
Bonjour Hairflair ,
Nous attendons toujours vos identifiants. Merci par message privé pour pouvoir vous aider.
Merci d'avance.
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- Répondu par
- Hotdiggity10
- à Nov 13, 23, 10:58:06 PM
- Newbie 4
- actif la dernière fois il y a environ 7 heures
I play on cafe casino for couple years I lost $26000 watch later $26 next time my house was broken into my laptop stolen R PC was going someone asks my account while losing a cabin islands I don't know what was the conversation between dough Simo agents Ando you know Asians and whoever took my account in my laptop But anyway Those people just don't connect in my account and I have hopes the days they discuss disable my account and for someone that spent a lot of money and dishes with dickness I know it's a special speaker in any new kind of way simple form Who can I talk to to start not playing at cafe casino because I really love that custo mark I'm willing I'm almost a million Lifetime point and they want to disable my account outside explain everything to them right now and investigation And they gonna tell me all my the plane is afraid now there's no seriously I mean trying to show these people our plane tickets and everything You didn't get any Justice they refused to answer me or anything I wish I could get a lawyer and I know something can be done about this
Je joue au café casino depuis quelques années, j'ai perdu 26 000 $, je regarde plus tard 26 $ la prochaine fois que ma maison a été cambriolée, mon ordinateur portable a été volé. R PC allait, quelqu'un demande mon compte en perdant une cabine, je ne sais pas quelle a été la conversation entre les agents de pâte Simo. Et vous connaissez les Asiatiques et ceux qui ont pris mon compte sur mon ordinateur portable Mais de toute façon, ces gens ne se connectent tout simplement pas à mon compte et j'espère que les jours où ils discuteront, je désactiverai mon compte et pour quelqu'un qui a dépensé beaucoup d'argent et des plats avec des connards, je sais c'est un haut-parleur spécial d'une manière nouvelle et simple À qui puis-je parler pour commencer à ne pas jouer au café-casino parce que j'aime vraiment cette marque personnalisée Je suis prêt, j'ai presque un million de points à vie et ils veulent désactiver mon compte dehors, explique-leur tout maintenant et enquête Et ils vont me dire tout ce que l'avion a peur maintenant il n'y a pas de sérieux, je veux dire essayer de montrer à ces gens nos billets d'avion et tout Tu n'as pas eu de justice, ils ont refusé de me répondre ou quoi que ce soit J'aimerais pouvoir trouver un avocat et je sais que quelque chose peut être fait à ce sujet
3.4/ 5
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- Répondu par
- Hotdiggity10
- à Nov 13, 23, 11:02:03 PM
- Newbie 4
- actif la dernière fois il y a environ 7 heures
I made a complaint at Ignition casiyou know about my game play so when the agent looked it up they seemed not all of view my spin wasn't complete it and it was Money being held up And they always got the real agents who seems to know what's annoys me and they always got added to them sarcastically all kinds of stuff but they can keep the messages but the players cat that's a red flag around me that I sent it thought about and as it today I still haven't gotten a explanation
J'ai déposé une plainte auprès d'Ignition Casi. Vous connaissez mon jeu, donc lorsque l'agent l'a recherché, ils ne semblaient pas tous voir mon tour n'était pas terminé et c'était de l'argent qui était retenu. Et ils ont toujours eu les vrais agents qui semblent savoir ce qui m'énerve et on leur ajoute toujours sarcastiquement toutes sortes de trucs mais ils peuvent garder les messages mais les joueurs chat c'est un drapeau rouge autour de moi que je l'ai envoyé j'y ai pensé et comme aujourd'hui je n'ai toujours pas eu d'explication
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- Répondu par
- Berks
- à Nov 14, 23, 02:56:26 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Hotdiggity10,
Could you please send us your Casino Username of both brands ( Cafe Casino and Ignition) via private message so we can reach out to Casino Rep in order to check your account ?
Thank you in advance.
Bonjour Hotdiggity10 ,
Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur de casino des deux marques (Cafe Casino et Ignition) par message privé afin que nous puissions contacter le représentant du Casino afin de vérifier votre compte ?
Merci d'avance.
3.4/ 5
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- Répondu par
- Berks
- à Nov 21, 23, 08:31:58 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Hotdiggity10,
We are still waiting for your account details. Please send us via private message to be able to help you.
Thank you.
Bonjour Hotdiggity10 ,
Nous attendons toujours les détails de votre compte. Merci de nous envoyer par message privé pour pouvoir vous aider.
Merci.
Réponse rapide
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