Below are your conditions for inactive accounts. You did NOT contact me. Nowhere does it say you can wipe out the whole balance. A 5 euro monthly inactive fee is the only mention. So making up rules again.
And im still waiting on Evobet balance correction!? and why is my campeonbet account "locked" !?
6. Inactive Accounts
6.1 An "Inactive Account" is a Evobet Account which has no record of any log-in and/or log-out for a period exceeding six (6) consecutive months.
6.2 Evobet holds the right to charge or close the inactive accounts if:
a) No transactions have been recorded on a Evobet Account for a period of 6 consecutive months; (A dormant account is an account that has not been accessed for 6 months, that has a real money balance. Once your account becomes dormant, if we have been unable to contact you, the Company has the right to close your account and
b) Evobet has made reasonable efforts to contact the Account Holder of the Inactive Account but the Account Holder could not be satisfactorily located or the required payment instructions were not available.
oh and btw, campeonbet only started responding to my emails and here once I contacted Curacao about this. Otherwise, crickets.
Vous trouverez ci-dessous vos conditions pour les comptes inactifs. Vous ne m'avez PAS contacté. Nulle part il n’est dit que vous pouvez effacer tout l’équilibre. Des frais mensuels d'inactivité de 5 euros sont la seule mention. Donc inventer à nouveau des règles.
Et j'attends toujours la correction du solde Evobet !? et pourquoi mon compte campeonbet est "verrouillé" !?
6. Comptes inactifs
6.1 Un « Compte inactif » est un compte Evobet qui n'a aucune trace de connexion et/ou de déconnexion pendant une période supérieure à six (6) mois consécutifs.
6.2 Evobet se réserve le droit de facturer ou de fermer les comptes inactifs si :
a) Aucune transaction n'a été enregistrée sur un compte Evobet pendant une période de 6 mois consécutifs ; (Un compte dormant est un compte qui n'a pas été consulté depuis 6 mois, qui a un solde en argent réel. Une fois votre compte devenu dormant, si nous n'avons pas pu vous contacter, la Société a le droit de fermer votre compte et
b) Evobet a fait des efforts raisonnables pour contacter le titulaire du compte inactif, mais le titulaire du compte n'a pas pu être localisé de manière satisfaisante ou les instructions de paiement requises n'étaient pas disponibles.
oh et au fait, campeonbet a seulement commencé à répondre à mes e-mails et ici une fois que j'ai contacté Curaçao à ce sujet. Sinon, des grillons.