Just wanted to update that I could not pinpoint which deposit I had an issue with, but I was able to email a copy of my deposits from my bank statement to the casino cashier and they were able to find the problem. They offered to credit my casino account or return it to my credit card.
All is well with Club World and I am so glad they could help me figure this out. Also, thank you Stephen, BMWSTACK, & Blueday for you replies.
CIAC | Haut midi | Casino Rouge Chanceux | Fil de discussion sur l'assistance et les plaintes d'Aladdins Gold Casino
- Créé par
- CWC-Martyn
- Jr. Member 99
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
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- Répondu par
- stish
- à Jun 19, 14, 09:15:39 AM
- Sr. Member 291
- actif la dernière fois il y a environ 3 jours
Original Traduction traduit parJe voulais juste mettre à jour que je ne pouvais pas identifier le dépôt avec lequel j'avais un problème, mais j'ai pu envoyer par courrier électronique une copie de mes dépôts de mon relevé bancaire au caissier du casino et ils ont pu trouver le problème. Ils m'ont proposé de créditer mon compte de casino ou de le restituer sur ma carte de crédit.
Tout va bien avec Club World et je suis très heureux qu'ils aient pu m'aider à comprendre cela. Merci également Stephen, BMWSTACK et Blueday pour vos réponses. -
- Répondu par
- CWC-Stephen
- à Jun 19, 14, 09:23:30 AM
- Représentant du casino 41
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Edit, I noticed the problem is now fixed, I am glad that we were able to help
Regards
StephenEdit, j'ai remarqué que le problème est maintenant résolu, je suis heureux que nous ayons pu aider
Salutations
Stéphane -
- Répondu par
- blueday
- à Jun 19, 14, 05:56:07 PM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Just wanted to update that I could not pinpoint which deposit I had an issue with, but I was able to email a copy of my deposits from my bank statement to the casino cashier and they were able to find the problem. They offered to credit my casino account or return it to my credit card.
All is well with Club World and I am so glad they could help me figure this out. Also, thank you Stephen, BMWSTACK, & Blueday for you replies.
Thanks for the update stish. Glad it was all resolved.
Je voulais juste mettre à jour que je ne pouvais pas identifier le dépôt avec lequel j'avais un problème, mais j'ai pu envoyer par courrier électronique une copie de mes dépôts de mon relevé bancaire au caissier du casino et ils ont pu trouver le problème. Ils m'ont proposé de créditer mon compte de casino ou de le restituer sur ma carte de crédit.
Tout va bien avec Club World et je suis très heureux qu'ils aient pu m'aider à comprendre cela. Merci également Stephen, BMWSTACK et Blueday pour vos réponses.
Merci pour la mise à jour. Heureux que tout soit résolu.
-
- Répondu par
- stish
- à Nov 06, 14, 09:24:31 AM
- Sr. Member 291
- actif la dernière fois il y a environ 3 jours
For Club World account verification, do I need a copy of the back of my driver's license and the back of my credit card? Also, should I send the files one at a time so the email is not too large?
Pour la vérification de mon compte Club World, ai-je besoin d'une copie du verso de mon permis de conduire et du verso de ma carte de crédit ? De plus, dois-je envoyer les fichiers un par un pour que l'e-mail ne soit pas trop volumineux ?
-
- Répondu par
- CWC-Stephen
- à Nov 06, 14, 09:39:08 AM
- Représentant du casino 41
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hi Stish,
As a rule we do not need the back side of the drivers license, however we may request this, say for example the expiry date is located on the back.
With regards to the back of the card we do need this, however you may cover up the middle 8 digits on the front and the security code on the back. Please do not edit in photoshop or any similar programs, if you wish to cover information do it with a piece of paper/card.
I would recommend sending separately, if you are sending in high quality and the files are large, then sometimes the email can be blocked. It's better to be safe than sorry.
You should expect to receive a response from the cashier team within 24 hours, if you have any issues feel free to private message or post here.
Thanks
StephenSalut Stish,
En règle générale, nous n'avons pas besoin du verso du permis de conduire, mais nous pouvons le demander, par exemple la date d'expiration est indiquée au verso.
En ce qui concerne le verso de la carte, nous en avons besoin, mais vous pouvez masquer les 8 chiffres du milieu au recto et le code de sécurité au verso. Veuillez ne pas modifier dans Photoshop ou tout autre programme similaire. Si vous souhaitez couvrir des informations, faites-le avec un morceau de papier/carte.
Je recommanderais d'envoyer séparément, si vous envoyez en haute qualité et que les fichiers sont volumineux, l'e-mail peut parfois être bloqué. Il vaut mieux prévenir que guérir.
Vous devez vous attendre à recevoir une réponse de l'équipe de caisse dans les 24 heures. Si vous rencontrez des problèmes, n'hésitez pas à envoyer un message privé ou à poster ici.
Merci
Stéphane -
- Répondu par
- stish
- à Nov 06, 14, 09:43:43 AM
- Sr. Member 291
- actif la dernière fois il y a environ 3 jours
Stephen, thank you so much for your quick response!
Stéphane, merci beaucoup pour votre réponse rapide !
-
- Répondu par
- buki99
- à Dec 06, 14, 09:31:19 AM
- Sr. Newbie 24
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
i am having problem wit the payout in the high noon casino.
deposited via skrill, acc verified 3 days ago, support told that my withdrawal will be procesed in 24-48 hour.
but it is still pending.
why?
username: buki99J'ai un problème avec le paiement dans le casino de midi.
déposé via Skrill, acc vérifié il y a 3 jours, le support a indiqué que mon retrait serait traité dans 24 à 48 heures.
mais c'est toujours en attente.
pourquoi ?
nom d'utilisateur : buki992.2/ 5
-
- Répondu par
- trpschick
- à Dec 06, 14, 10:23:52 AM
- Hero Member 795
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Hello Stephen, I am having problems with a withdrawal that I am trying to make with the Club World Casino. I am a US player and because we do not have too many options for withdrawal, I find myself in a predicament. I withdrew a nice sum ($4100) from the casino, however, I do not have a US bank account and am not able to obtain one either because of a problem with a US bank in the past. I only use a netspend (prepaid card) for my deposits and they told me they cannot return money to a prepaid card. I tried to have the money wired to my netspend card but it was rejected and I had to wait all over again for them to process the withdrawal again, which I tried via cardforce anyway to see if it would work. So far nothing has hit the card account and I am afraid that it is about to be returned again.
I am pretty much out of options and would like to see if you can arrange a special withdrawal for me via WU or MoneyGram. I know that the casino does not normally do these types of withdrawals however, I have had other establishments do this for me in the past without an issue. It is inconvenient, I know, but I feel that this is the only way for now that I can see that I will be able to obtain my winnings.
The Club World Cashier (Natasha) has been so nice and has answered every single inquiry promptly and I am very pleased with the service. She suggested using a friend or family member's bank account to receive the withdrawal, however, there is no one I trust enough to even attempt something like that, besides, I am not going to tell anyone where that money was coming from and what it was for either.
I am hoping that you can contact and convince the casino to allow the WU or MoneyGram option for me. I look forward to your reply. Thanks!
username at Club World: tpickleBonjour Stephen, je rencontre des problèmes avec un retrait que j'essaie d'effectuer auprès du Club World Casino. Je suis un joueur américain et comme nous n'avons pas beaucoup d'options de retrait, je me retrouve dans une situation difficile. J'ai retiré une belle somme (4 100 $) du casino, cependant, je n'ai pas de compte bancaire américain et je ne parviens pas non plus à en obtenir un à cause d'un problème avec une banque américaine dans le passé. J'utilise uniquement une dépense nette (carte prépayée) pour mes dépôts et ils m'ont dit qu'ils ne pouvaient pas restituer de l'argent sur une carte prépayée. J'ai essayé de transférer l'argent sur ma carte Netspend, mais il a été rejeté et j'ai dû attendre encore une fois pour qu'ils traitent à nouveau le retrait, ce que j'ai quand même essayé via Cardforce pour voir si cela fonctionnerait. Jusqu'à présent, rien n'a touché le compte de la carte et je crains qu'il ne soit à nouveau sur le point d'être restitué.
Je n'ai pratiquement plus d'options et j'aimerais voir si vous pouvez organiser un retrait spécial pour moi via WU ou MoneyGram. Je sais que le casino n'effectue normalement pas ce type de retraits, mais j'ai déjà demandé à d'autres établissements de le faire pour moi sans problème. C'est gênant, je sais, mais je pense que c'est le seul moyen pour l'instant de voir que je pourrai obtenir mes gains.
La caissière du Club World (Natasha) a été très gentille et a répondu rapidement à chaque demande et je suis très satisfaite du service. Elle a suggéré d'utiliser le compte bancaire d'un ami ou d'un membre de la famille pour recevoir le retrait. Cependant, il n'y a personne en qui j'ai suffisamment confiance pour tenter quelque chose comme ça. De plus, je ne dirai à personne d'où venait cet argent et de quoi il s'agissait. pour l'un ou l'autre.
J'espère que vous pourrez contacter et convaincre le casino de m'autoriser l'option WU ou MoneyGram. J'attends avec impatience votre réponse. Merci!
nom d'utilisateur sur Club World : tpickle -
- Répondu par
- Bitspender
- à Dec 06, 14, 03:15:37 PM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Trpschick PM me I know a US bank that will allow you to open a checking account with a VISA debit card. Despite having a bad banking history...
Trpschick MP-moi Je connais une banque américaine qui vous permettra d'ouvrir un compte courant avec une carte de débit VISA. Malgré un mauvais historique bancaire...
-
- Répondu par
- CWC-Stephen
- à Dec 08, 14, 03:16:54 AM
- Représentant du casino 41
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
i am having problem wit the payout in the high noon casino.
deposited via skrill, acc verified 3 days ago, support told that my withdrawal will be procesed in 24-48 hour.
but it is still pending.
why?
username: buki99
Hi Buki99,
I have just confirmed with our cashier team that your withdrawal will go out today,
Congratulations on your win
Stephen.
J'ai un problème avec le paiement dans le casino de midi.
déposé via Skrill, acc vérifié il y a 3 jours, le support a indiqué que mon retrait serait traité dans 24 à 48 heures.
mais c'est toujours en attente.
pourquoi ?
nom d'utilisateur : buki99
Salut Buki99,
Je viens de confirmer auprès de notre équipe de caisse que votre retrait sera effectué aujourd'hui,
Félicitations pour votre victoire
Stéphane.2.2/ 5
-
- Répondu par
- CWC-Stephen
- à Dec 08, 14, 03:18:07 AM
- Représentant du casino 41
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hello Stephen, I am having problems with a withdrawal that I am trying to make with the Club World Casino. I am a US player and because we do not have too many options for withdrawal, I find myself in a predicament. I withdrew a nice sum ($4100) from the casino, however, I do not have a US bank account and am not able to obtain one either because of a problem with a US bank in the past. I only use a netspend (prepaid card) for my deposits and they told me they cannot return money to a prepaid card. I tried to have the money wired to my netspend card but it was rejected and I had to wait all over again for them to process the withdrawal again, which I tried via cardforce anyway to see if it would work. So far nothing has hit the card account and I am afraid that it is about to be returned again.
I am pretty much out of options and would like to see if you can arrange a special withdrawal for me via WU or MoneyGram. I know that the casino does not normally do these types of withdrawals however, I have had other establishments do this for me in the past without an issue. It is inconvenient, I know, but I feel that this is the only way for now that I can see that I will be able to obtain my winnings.
The Club World Cashier (Natasha) has been so nice and has answered every single inquiry promptly and I am very pleased with the service. She suggested using a friend or family member's bank account to receive the withdrawal, however, there is no one I trust enough to even attempt something like that, besides, I am not going to tell anyone where that money was coming from and what it was for either.
I am hoping that you can contact and convince the casino to allow the WU or MoneyGram option for me. I look forward to your reply. Thanks!
username at Club World: tpickle
Hi tpickle,
I will send you a private message regarding this once I have spoken to our cashier team.
Speak soon
Stephen
Bonjour Stephen, je rencontre des problèmes avec un retrait que j'essaie d'effectuer auprès du Club World Casino. Je suis un joueur américain et comme nous n'avons pas beaucoup d'options de retrait, je me retrouve dans une situation difficile. J'ai retiré une belle somme (4 100 $) du casino, cependant, je n'ai pas de compte bancaire américain et je ne parviens pas non plus à en obtenir un à cause d'un problème avec une banque américaine dans le passé. J'utilise uniquement une dépense nette (carte prépayée) pour mes dépôts et ils m'ont dit qu'ils ne pouvaient pas restituer de l'argent sur une carte prépayée. J'ai essayé de transférer l'argent sur ma carte Netspend, mais il a été rejeté et j'ai dû attendre encore une fois pour qu'ils traitent à nouveau le retrait, ce que j'ai quand même essayé via Cardforce pour voir si cela fonctionnerait. Jusqu'à présent, rien n'a touché le compte de la carte et je crains qu'il ne soit à nouveau sur le point d'être restitué.
Je n'ai pratiquement plus d'options et j'aimerais voir si vous pouvez organiser un retrait spécial pour moi via WU ou MoneyGram. Je sais que le casino n'effectue normalement pas ce type de retraits, mais j'ai déjà demandé à d'autres établissements de le faire pour moi sans problème. C'est gênant, je sais, mais je pense que c'est le seul moyen pour l'instant de voir que je pourrai obtenir mes gains.
La caissière du Club World (Natasha) a été très gentille et a répondu rapidement à chaque demande et je suis très satisfaite du service. Elle a suggéré d'utiliser le compte bancaire d'un ami ou d'un membre de la famille pour recevoir le retrait. Cependant, il n'y a personne en qui j'ai suffisamment confiance pour tenter quelque chose comme ça. De plus, je ne dirai à personne d'où venait cet argent et de quoi il s'agissait. pour l'un ou l'autre.
J'espère que vous pourrez contacter et convaincre le casino de m'autoriser l'option WU ou MoneyGram. J'attends avec impatience votre réponse. Merci!
nom d'utilisateur sur Club World : tpickle
Salut Tpickle,
Je vous enverrai un message privé à ce sujet une fois que j'en aurai parlé à notre équipe de caisse.
Parle bientôt
Stéphane -
- Répondu par
- trpschick
- à Dec 09, 14, 12:46:42 PM
- Hero Member 795
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Thank you for your reply. Just checking back to see if you have heard anything. Thanks again!
tpickleMerci pour votre réponse. Je reviens juste pour voir si vous avez entendu quelque chose. Merci encore!
cornichon -
- Répondu par
- CWC-Stephen
- à Dec 10, 14, 09:19:17 AM
- Représentant du casino 41
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hey Tpickle,
Can you check your inbox I have sent over a message .
Speak soon
StephenSalut Tpickle,
Pouvez-vous vérifier votre boîte de réception. J'ai envoyé un message .
Parle bientôt
Stéphane -
- Répondu par
- buki99
- à Dec 11, 14, 12:17:52 PM
- Sr. Newbie 24
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
thanks, got it allready.
merci, je l'ai déjà compris.
-
- Répondu par
- dory99
- à Dec 14, 14, 06:59:11 AM
- Full Member 222
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
I am wondering what happened to the daily - monthly VIP bonuses with Club World, High Noon?
In the past when depositing 100.00+ in a day there would be an email the following day with a small cash bonus and a coupon for 75%. The same thing with monthly bonuses. This seemed to have stopped or the amount of the deposit required to receive this has increased.
I would be interested in learning how the policies has changed. There are minimal perks as it is now with this group, thanksJe me demande ce qui est arrivé aux bonus VIP quotidiens et mensuels de Club World, High Noon ?
Dans le passé, lorsque vous déposiez plus de 100,00 en une journée, vous receviez un e-mail le lendemain avec un petit bonus en espèces et un coupon de 75 %. La même chose avec les bonus mensuels. Cela semble avoir cessé ou le montant de la caution requise pour recevoir cette somme a augmenté.
Je serais intéressé de savoir comment les politiques ont changé. Il y a des avantages minimes comme c'est le cas actuellement avec ce groupe, merci -
- Répondu par
- CWC-Stephen
- à Dec 15, 14, 06:53:48 AM
- Représentant du casino 41
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hi Dory,
I would recommend emailing the guys over at Club World and High Noon, They would have a much better idea how the calculation is worked, this isn't really my department.
Promotions@clubworldcasinos.com
Promotions@highnooncasino.com
I can say there are many perks still, including, daily, weekly, and monthly offers...Also we have the cashback promotion we run with LCB, this is a player favorite.
Regards
StephenBonjour Dory,
Je recommanderais d'envoyer un e-mail aux gars de Club World et High Noon, ils auraient une bien meilleure idée de la façon dont le calcul fonctionne, ce n'est pas vraiment mon département.
Promotions@clubworldcasinos.com
Promotions@highnooncasino.com
Je peux dire qu'il existe encore de nombreux avantages, notamment des offres quotidiennes, hebdomadaires et mensuelles... Nous avons également la promotion de cashback que nous organisons avec LCB, c'est l'une des préférées des joueurs.
Salutations
Stéphane -
- Répondu par
- dory99
- à Dec 18, 14, 06:38:36 AM
- Full Member 222
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hi Stephen,
Thank you for the response to my last question. I do have another.
Can you advise why an ewallet transaction states instant when it really is not instant?
I have withdrawn from CW by bank wire and ecopayz. each time the process was quite smooth. The ecopayz was in my account in 2 hours. However with High Noon you do not receive an email automatically acknowledging the pending withdrawl and it seems to take that particular casino much longer to process or even look at the withdrawl.
I have just learned than it will be 48 hours before the ewallet request is looked at or up to 48 hours, how is that an instant withdrawl?
I love these venues but am wondering about this process.
Thanks,
dory99, chat is pasted below.
Chat InformationPlease wait for a site operator to respond.
Chat InformationYou are now chatting with 'Jon'
Jon: Hello, how are you today?
dorothy: Hi Jon, fine nd you
Jon: good thanks
Jon: it can take up to 2 working days for a withdrawal to be processed, all depends on how busy the cashier is
dorothy: Pardon? Please tell how ewallets are an instant witdrawl then?
Jon: once the withdrawal has been processed by the cashier they can be instant to your account
dorothy: Then the website should not state instant
Jon: well it is instant once its been processed
dorothy: When I deposit from Visa, that is instant.
Jon: yes it is
dorothy: The website should not promote instant when it takes up to 2 days before it gets looked at
Jon: the 2 working days for a withdrawal approval has always been the casinos timeframe
Jon: as i said its instant once processed
dorothy: Okay, well thank you for your help.
Jon: your wlcomeBonjour Stéphane,
Merci pour la réponse à ma dernière question. J'en ai un autre.
Pouvez-vous nous expliquer pourquoi une transaction de portefeuille électronique est instantanée alors qu'elle ne l'est pas vraiment ?
J'ai effectué un retrait de CW par virement bancaire et ecopayz. à chaque fois, le processus s’est déroulé sans heurts. L'ecopayz était sur mon compte en 2 heures. Cependant, avec High Noon, vous ne recevez pas d'e-mail accusant automatiquement réception du retrait en attente et cela semble prendre beaucoup plus de temps à ce casino particulier pour traiter ou même examiner le retrait.
Je viens d'apprendre qu'il faudra 48 heures avant que la demande de portefeuille électronique soit examinée ou jusqu'à 48 heures, en quoi est-ce un retrait instantané ?
J'adore ces lieux mais je m'interroge sur ce processus.
Merci,
dory99, le chat est collé ci-dessous.
Informations sur le chatVeuillez attendre qu'un opérateur du site réponde.
Informations sur le chatVous discutez maintenant avec 'Jon'
Jon : Bonjour, comment vas-tu aujourd'hui ?
Dorothy : Salut Jon, très bien et toi
Jon : bien, merci
Jon : le traitement d'un retrait peut prendre jusqu'à 2 jours ouvrables, tout dépend de l'occupation du caissier
Dorothée : Pardon ? S'il vous plaît, dites-nous alors en quoi les portefeuilles électroniques sont une source d'humour instantanée ?
Jon : une fois le retrait traité par le caissier, il peut être instantané sur votre compte
Dorothy : Alors le site Web ne devrait pas indiquer l'instantané
Jon : eh bien, c'est instantané une fois traité.
Dorothy : Lorsque je dépose depuis Visa, c'est instantané.
Jon : oui, c'est vrai
Dorothy : Le site Web ne devrait pas promouvoir l'instantané lorsqu'il faut jusqu'à 2 jours avant qu'il soit consulté.
Jon : les 2 jours ouvrables pour une approbation de retrait ont toujours été le délai des casinos
Jon : comme je l'ai dit, c'est instantané une fois traité
Dorothée : D’accord, merci pour votre aide.
Jon : tu es la bienvenue -
- Répondu par
- CWC-Stephen
- à Dec 18, 14, 06:45:45 AM
- Représentant du casino 41
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hi Dory,
The description "instant" is referring to the time the withdrawal will take once processed. For example, Courier check will take 3-5 working days once processed, Ewallets are instantly available once we process.
All withdrawals are processed within 48 working hours, however we will always aim to get that done within 24.
The reason for the wait is that we do need to check all withdrawals are valid. This includes going to through the game log of every withdrawal to make sure the correct games were played.
As you can imagine this can be quite time consuming for the cashier team but we work our hardest to get this done ASAP.
All of our casinos share the same staff so one casino shouldn't take longer than another. However, withdrawals are processed on a first come first serve basis if there have been a lot of winners then sometimes the time may extend over the 24 hour period.
I hope this helps,
Stephen.Bonjour Dory,
La description « instantané » fait référence au temps que prendra le retrait une fois traité. Par exemple, un chèque de messagerie prendra 3 à 5 jours ouvrables une fois traité, les portefeuilles électroniques sont instantanément disponibles une fois traités.
Tous les retraits sont traités dans les 48 heures ouvrables, mais nous nous efforcerons toujours de les effectuer dans les 24 heures.
La raison de cette attente est que nous devons vérifier que tous les retraits sont valides. Cela implique de consulter le journal de jeu de chaque retrait pour s'assurer que les bons jeux ont été joués.
Comme vous pouvez l'imaginer, cela peut prendre beaucoup de temps pour l'équipe de caisse, mais nous travaillons de notre mieux pour que cela soit fait le plus rapidement possible.
Tous nos casinos partagent le même personnel, donc un casino ne devrait pas prendre plus de temps qu'un autre. Cependant, les retraits sont traités selon le principe du premier arrivé, premier servi s'il y a eu beaucoup de gagnants, le délai peut parfois s'étendre sur une période de 24 heures.
J'espère que ça aide,
Stéphane.3.8/ 5
-
- Répondu par
- dory99
- à Dec 18, 14, 07:09:37 AM
- Full Member 222
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hi,
I really appreciate the explanation and apologize for my lack of knowledge on this.
As I said I do like to play at these venues but do get confused as to all the rules.
I was quite surprised at the withdrawl from CW being processed so quickly, I suppose this created expectations that all would be as seamless.
Thank you again.Salut,
J'apprécie vraiment l'explication et m'excuse pour mon manque de connaissances à ce sujet.
Comme je l'ai dit, j'aime jouer dans ces salles, mais je ne comprends pas toutes les règles.
J'ai été assez surpris par le fait que le retrait de CW ait été traité si rapidement, je suppose que cela a créé l'espoir que tout se déroulerait aussi facilement.
Merci encore. -
- Répondu par
- drunab
- à Dec 31, 14, 03:42:54 AM
- Full Member 224
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Hi Dory,
The description "instant" is referring to the time the withdrawal will take once processed. For example, Courier check will take 3-5 working days once processed, Ewallets are instantly available once we process.
All withdrawals are processed within 48 working hours, however we will always aim to get that done within 24.
The reason for the wait is that we do need to check all withdrawals are valid. This includes going to through the game log of every withdrawal to make sure the correct games were played.
As you can imagine this can be quite time consuming for the cashier team but we work our hardest to get this done ASAP.
All of our casinos share the same staff so one casino shouldn't take longer than another. However, withdrawals are processed on a first come first serve basis if there have been a lot of winners then sometimes the time may extend over the 24 hour period.
I hope this helps,
Stephen.
How long have all the casino's shared the same staff? Just wondering because I was already verified at LRC & CWC, when I requested a payout at HNC. 5 days after requesting the payout, I received an email requesting documents for verification from HNC. Do they also share info between the brands as well? Is your policy still the same, where we have to go through the verification process individually for each brand?
Thanks in advance for the clarification.
Bonjour Dory,
La description « instantané » fait référence au temps que prendra le retrait une fois traité. Par exemple, un chèque par courrier prendra 3 à 5 jours ouvrables une fois traité, les portefeuilles électroniques sont instantanément disponibles une fois que nous les traitons.
Tous les retraits sont traités dans les 48 heures ouvrables, mais nous nous efforcerons toujours de les effectuer dans les 24 heures.
La raison de cette attente est que nous devons vérifier que tous les retraits sont valides. Cela implique de consulter le journal de jeu de chaque retrait pour s'assurer que les bons jeux ont été joués.
Comme vous pouvez l'imaginer, cela peut prendre beaucoup de temps pour l'équipe de caisse, mais nous travaillons de notre mieux pour que cela soit fait le plus rapidement possible.
Tous nos casinos partagent le même personnel, donc un casino ne devrait pas prendre plus de temps qu'un autre. Cependant, les retraits sont traités selon le principe du premier arrivé, premier servi s'il y a eu beaucoup de gagnants, le délai peut parfois s'étendre sur une période de 24 heures.
J'espère que ça aide,
Stéphane.
Depuis combien de temps tous les casinos partagent-ils le même personnel ? Je me demandais simplement parce que j'étais déjà vérifié chez LRC & CWC, lorsque j'ai demandé un paiement chez HNC. 5 jours après avoir demandé le paiement, j'ai reçu un e-mail demandant des documents pour vérification à HNC. Partagent-ils également des informations entre les marques ? Votre politique est-elle toujours la même, selon laquelle nous devons passer par le processus de vérification individuellement pour chaque marque ?
Merci d'avance pour les précisions.3.8/ 5
-
- Répondu par
- CWC-Stephen
- à Jan 06, 15, 03:16:03 AM
- Représentant du casino 41
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hi dn76,
Once you are verified at one casino you should be verified at all.
Unless of course you have used a new credit card to deposit, or there is a change of address or difference in details.
If everything is the same just let the cashier team know your user name in other brands where you are verified and they can transfer the documents.
If you have changed address then you would need to provide proof of this, if there is a new credit card that has been used then you would need to provide proof of this etc.
Hopefully this clears things up.
Best Regards
StephenSalut DN76,
Une fois que vous êtes vérifié dans un casino, vous devriez être vérifié du tout.
À moins bien sûr que vous ayez utilisé une nouvelle carte de crédit pour effectuer un dépôt, ou qu'il y ait un changement d'adresse ou une différence dans les détails.
Si tout est pareil, indiquez simplement à l'équipe de caisse votre nom d'utilisateur dans d'autres marques où vous êtes vérifié et ils pourront transférer les documents.
Si vous avez changé d'adresse, vous devrez en fournir une preuve, si une nouvelle carte de crédit a été utilisée, vous devrez en fournir une preuve, etc.
Espérons que cela clarifie les choses.
Cordialement
Stéphane3.8/ 5
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- Répondu par
- kkimelwell
- à Feb 11, 15, 01:14:27 AM
- Full Member 153
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
I am wondering what happened to the daily - monthly VIP bonuses with Club World, High Noon?
In the past when depositing 100.00+ in a day there would be an email the following day with a small cash bonus and a coupon for 75%. The same thing with monthly bonuses. This seemed to have stopped or the amount of the deposit required to receive this has increased.
I would be interested in learning how the policies has changed. There are minimal perks as it is now with this group, thanks
I have to agree with the above. I usually deposit wednesday thru Mondays when i play. And we are talking many many deposits. For example just this last week feb 4th, i deposited ALOT, was given 1 daily vip bonus from wednesdays playing for 75.00. deposited thursday friday and saturday into sunday. Nothing nothing nothing. Very disappointing since i dont do the bonuses with my deposits. Really never have. When i ask for one in chat i am told 2 at a time. Which i understand but if i havemade 10 in a row, the old Casino I could at least count on one bigger better VIP daily bonus. I have reached my maximum amount of 1500 for monthly using my CC (thats the casinos limits) , and when i ask and DONT qualify for bonus. lol add up the amount i have deposited from the last 30 days, compare that to the bonuses or VIP offers made to me.......... well doesnt even compare. We 4 and 5+ year customers dont matter any longer.
Anohter issue. NEVER EVER have a issue when using my prepaid card. i add the money it takes it off. But using my bank card,,,,, EVERY time there are multiple deposits, there are multiple withdraws from my bank on one deposit. I tested it by transferring 50 from savings to checking. Making 2 / 25.00 deposits, and doing this for about 10 deposits. The authorizer pre-authorizes it and removes the amount from my balance. No issues until 2 or 3 days later,,, there are more withdraws from my bank and I am told noooo its correct when i consult with your accountinig. No matter what i say or submit i am wrong. There is noooo way possible my bank allows me to overdraw 300.00 on POS and pre-auths amounts. Its not possible. Sure enough when i reached my limit i left my checking down low, checked today and 300.00 overdrawn. lol I am done.
I am actively looking and am sad that we have been down this road soooo many times. And you guys treat me like a new cusotmer and show no love or respect for the fact you are the ONLY casino i have played at regulary for 5 years straight. I have to raise a stink to even get noticed. Love playing there, but just cant do it anymore. Hate walking away. Its the principle of the matter.
No and not even wasting my breath and time fighting for the money that has been wrongly double withdrawn from my bank. You know it and if you dont, well nothing will and has never been done. OThers may not notice it due to they are not making the 10 15 deposits in 2 days, and that makes it harder to track. Not you personally, so dont take as personal attack. The overall way the casino is doing things and covering up alot of the crackjack mishappenings isnt right. Its just not right.
Just needed to express that. Rant over.
Je me demande ce qui est arrivé aux bonus VIP quotidiens et mensuels de Club World, High Noon ?
Dans le passé, lorsque vous déposiez plus de 100,00 en une journée, vous receviez un e-mail le lendemain avec un petit bonus en espèces et un coupon de 75 %. La même chose avec les bonus mensuels. Cela semble avoir cessé ou le montant de la caution requise pour recevoir cette somme a augmenté.
Je serais intéressé de savoir comment les politiques ont changé. Il y a des avantages minimes comme c'est le cas actuellement avec ce groupe, merci
Je dois être d'accord avec ce qui précède. Je dépose habituellement du mercredi au lundi lorsque je joue. Et nous parlons de très nombreux dépôts. Par exemple, la semaine dernière, le 4 février, j'ai déposé BEAUCOUP et j'ai reçu 1 bonus VIP quotidien le mercredi en jouant pour 75,00. déposé jeudi vendredi et samedi jusqu'à dimanche. Rien rien rien. Très décevant car je ne fais pas de bonus avec mes dépôts. Vraiment jamais. Quand j'en demande un dans le chat, on m'en dit 2 à la fois. Ce que je comprends, mais si j'en avais fait 10 d'affilée, dans l'ancien casino, je pourrais au moins compter sur un plus gros bonus quotidien VIP. J'ai atteint mon montant maximum de 1 500 par mois en utilisant mon CC (c'est les limites du casino), et lorsque je le demande, je ne suis PAS admissible au bonus. mdr, additionnez le montant que j'ai déposé au cours des 30 derniers jours, comparez-le aux bonus ou aux offres VIP qui m'ont été proposés......... et bien, ce n'est même pas comparable. Nous, les clients de 4 et 5 ans et plus, n'avons plus d'importance.
Un autre problème. Je n'ai JAMAIS de problème lors de l'utilisation de ma carte prépayée. j'ajoute l'argent ça l'enlève. Mais en utilisant ma carte bancaire,,,,, CHAQUE fois qu'il y a plusieurs dépôts, il y a plusieurs retraits de ma banque sur un seul dépôt. Je l'ai testé en transférant 50 de l'épargne au chèque. Faire des dépôts de 2/25,00, et ce pour environ 10 dépôts. L'autorisateur l'autorise au préalable et retire le montant de mon solde. Aucun problème jusqu'à 2 ou 3 jours plus tard, il y a d'autres retraits de ma banque et on me dit que non, c'est correct lorsque je consulte votre comptabilité. Peu importe ce que je dis ou soumets, je me trompe. Il n'y a aucun moyen possible que ma banque me permette de retirer 300,00 sur les montants POS et pré-autorisations. Ce n'est pas possible. Effectivement, lorsque j'ai atteint ma limite, j'ai laissé mes vérifications à un niveau bas, j'ai vérifié aujourd'hui et j'étais à découvert de 300,00. mdr j'ai fini.
Je recherche activement et je suis triste que nous ayons emprunté cette voie tant de fois. Et vous me traitez comme un nouveau client et ne montrez aucun amour ni respect pour le fait que vous êtes le SEUL casino dans lequel j'ai joué régulièrement pendant 5 ans consécutifs. Je dois faire une puanteur pour me faire remarquer. J'adore jouer là-bas, mais je ne peux plus le faire. Je déteste m'éloigner. C'est le principe de la question.
Non, et je ne perds même pas mon souffle et mon temps à me battre pour l’argent qui a été doublement retiré à tort de ma banque. Vous le savez et si vous ne le faites pas, rien ne se fera et n’a jamais été fait. D'autres peuvent ne pas le remarquer car ils n'effectuent pas les 10 à 15 dépôts en 2 jours, ce qui rend le suivi plus difficile. Pas vous personnellement, alors ne considérez pas cela comme une attaque personnelle. La façon générale dont le casino fait les choses et dissimule de nombreux incidents liés au crackjack n'est pas correcte. Ce n'est tout simplement pas bien.
J'avais juste besoin d'exprimer ça. Fini la diatribe.
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- Répondu par
- kkimelwell
- à Feb 11, 15, 01:21:39 AM
- Full Member 153
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
I would like to know if anyone else has ever found that more has been deducted from their bank account than they have actually deposited at the casino and if so, how was it resolved? I go through streaks where I will deposit often and it may not be deducted from my bank for a few days, so by the time I go to match up my deposits in my casino history with my bank account it is somewhat confusing especially since the debits don't always come out in the order I made the deposits and the dates don't always match up. In the last month I made 24 deposits according to my casino history, but I had 25 withdrawals from my bank account. Any advice would be appreciated.
Yes. The casino tells you cause not real-time blah blah. My bank shows the amount withdrew real time, every time. But there are always those ones that show up several days later, Always. This only happens if there are like 10 or more deposits made into the casino. You wont win. No matter what i have submitted, there is always an explanation. Only on my bank card, not my prepaid card. Thats what i am going to have to start sticking with. 5 years playing here. Been round and round with accting at least 4 times on it. Never got my money back on it either. lol My own fault for staying.
J'aimerais savoir si quelqu'un d'autre a déjà constaté que plus d'argent avait été déduit de son compte bancaire que ce qu'il avait réellement déposé au casino et si oui, comment le problème a-t-il été résolu ? Je passe par des périodes où je dépose souvent et il se peut que cela ne soit pas déduit de ma banque avant quelques jours, donc au moment où je fais correspondre mes dépôts dans mon historique de casino avec mon compte bancaire, c'est quelque peu déroutant, d'autant plus que les débits ne sortent pas toujours dans l'ordre dans lequel j'ai effectué les dépôts et les dates ne correspondent pas toujours. Au cours du dernier mois, j'ai effectué 24 dépôts selon mon historique de casino, mais j'ai effectué 25 retraits sur mon compte bancaire. Tout avis sera le bienvenu.
Oui. Le casino vous le dit parce que ce n'est pas du bla bla en temps réel. Ma banque affiche à chaque fois le montant retiré en temps réel. Mais il y en a toujours qui arrivent plusieurs jours plus tard, toujours. Cela ne se produit que si 10 dépôts ou plus sont effectués dans le casino. Vous ne gagnerez pas. Peu importe ce que j'ai soumis, il y a toujours une explication. Uniquement sur ma carte bancaire, pas ma carte prépayée. C'est à cela que je vais devoir commencer à m'en tenir. 5 ans à jouer ici. J'ai tourné en rond en agissant au moins 4 fois dessus. Je n'ai jamais récupéré mon argent non plus. mdr C'est ma propre faute si je suis resté. -
- Répondu par
- kkimelwell
- à Feb 11, 15, 01:26:05 AM
- Full Member 153
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
BLUEDAY I WANT TO SAY THANK YOU FOR ALL YOU DO FOR US AT CLUB WORLD CASINO. WITH YOUR HELP AT HELPING WITH GETTING BONUSES AFTER MAKING ANY DEPOSITS. ANY RANTS OR RAVES ARE NOT DIRECTED AT YOU, SO PLEASE FORGIVE ME IF YOU SEE THE POSTS I MADE EARLIER. NONE DIRECTED AT YOU OR THE EMPLYEES OF CWC. YA'LL ARE GREAT.
THE ACCOUNTING AND CREDIT CARD AUTHORIZERS, AND THE MARKETING DEPT MAKING THE DECISIONS FOR US, WELL HAVE TO SAY I AM MORE THEN UPSET.
LEAVING IT AT THAT. JUST WANTED TO POINT THAT OUT. YOU ARE AWESOME BLUEDAY AND YOUR CONTACT AT CWC.BLUEDAY, JE VEUX VOUS DIRE MERCI POUR TOUT CE QUE VOUS FAITES POUR NOUS AU CLUB WORLD CASINO. AVEC VOTRE AIDE POUR AIDER À OBTENIR DES BONUS APRÈS AVOIR ÉFFECTUÉ DES DÉPÔTS. TOUTES LES RAVES OU LES RAVES NE SONT PAS DESTINÉES À VOUS, ALORS VEUILLEZ ME PARDONNER SI VOUS VOYEZ LES POSTES QUE J'AI FAIT PLUS TÔT. AUCUN NE S'ADRESSE À VOUS OU AUX EMPLOYÉS DE CWC. VOUS ÊTES SUPERS.
LES AUTORISATEURS DE COMPTABILITÉ ET DE CARTES DE CRÉDIT, ET LE DÉPARTEMENT MARKETING qui prennent les décisions à notre place, doivent dire que je suis plus que contrarié.
J'en reste là. Je voulais juste le souligner. VOUS ÊTES IMPRESSIONNANT BLUEDAY ET VOTRE CONTACT CHEZ CWC. -
- Répondu par
- Bitspender
- à Feb 11, 15, 04:16:14 AM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
BLUEDAY YOU ARE AWESOME
BLUEDAY VOUS ÊTES GÉNIAL
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- Répondu par
- dory99
- à Feb 11, 15, 05:10:44 AM
- Full Member 222
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
First I want to say and concur that Blueday is awesome, always helpful! Thanks.
I too am fed up with Club World. I do not think I have deposited to the same degree as some but thousands over the last few years with a couple in this group. Mostly High Noon and that is where I played the longest. There were perks for quite a while but in the last year or so,none. I have quit playing at all of them for the most part.
It is very disheartening to say the least.
The US dollar exchange right now kills us here in Canada as well. This is no fault of the casino but it does impact the amount of deposits, over $20.00 on a $100.00.
The last time I withdrew the process was slow at HIgh Noon and the confirmation emails even acknowledging the process were nil. I do not think that it should take 48 hours to review a withdrawl, especially when you are a long time player with no deposit or withdrawl issues at any time throughout the years.
I am sorry to not be playing with CW group as I enjoy the RTG games but loyalty has to work both ways I am afraid.
Cheers to all and thanks LCB for the forum.
Tout d’abord, je tiens à dire et je suis d’accord que Blueday est génial, toujours utile ! Merci.
Moi aussi, j'en ai marre du Club World. Je ne pense pas avoir déposé autant que certains, mais des milliers au cours des dernières années auprès de quelques-uns de ce groupe. Surtout High Noon et c'est là que j'ai joué le plus longtemps. Il y a eu des avantages pendant un certain temps, mais au cours de la dernière année, aucun. J'ai arrêté d'y jouer pour la plupart.
C’est pour le moins très décourageant.
Le taux de change du dollar américain nous tue également ici au Canada. Ce n'est pas la faute du casino, mais cela a un impact sur le montant des dépôts, supérieur à 20,00 $ sur 100,00 $.
La dernière fois que j'ai retiré le processus, le processus était lent à midi et les e-mails de confirmation, même reconnaissant le processus, étaient nuls. Je ne pense pas que cela devrait prendre 48 heures pour examiner un retrait, surtout lorsque vous êtes un joueur de longue date sans aucun problème de dépôt ou de retrait à tout moment au fil des années.
Je suis désolé de ne pas jouer avec le groupe CW car j'apprécie les jeux RTG, mais la loyauté doit fonctionner dans les deux sens, j'en ai peur.
Bravo à tous et merci LCB pour le forum.
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- Répondu par
- CWC-Stephen
- à Feb 11, 15, 05:50:36 AM
- Représentant du casino 41
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hey Guys,
I am sorry to be reading so many posts regarding promotions,
It would be impossible, and unprofessional for me to go in to individual circumstances on a forum however I can assure you that if you email the host of your casino with your concerns I am sure they will be addressed.
We do try to switch promotions up regularly to keep it fresh. Personally I do believe in our loyalty system which includes good deposit bonuses, regular bonuses on losses, cash back, on losses and much more.
Daily and Monthly bonuses are given based on play, and there is an algorithm in place that determines the results. Just because you do not get one of these bonuses, does not mean that you are not valued, it probably means you picked up the bonuses somewhere along the line, whether it be from CS after an unlucky session or via another point of contact.
There can be instances when we can apply common sense to the results of an algorithm, this is why if you feel that you deserve a bonus on your play but did not receive one then you should contact your host for a full breakdown.
With regards to payments appearing in real time and instantly, this depends on many factors such as the processor your transaction goes through, your bank, and the deposit method used.
This will also happen with online shopping etc, Sometimes when I purchase online the money will disappear from my account, but the transaction with descriptor will not show for a few days.
We do not just have 1 processor, so transactions can be treated differently, and show differently on your statement. This can get confusing, so If you feel there is a deposit missing, or indeed you have been charged too much then get in touch.
We will find the transaction in question and either send it back to your card, or add it to your casino account.
Hopefully this post helps, but should you have any more questions then just get in touch, direct or on this thread.
Best Regards
StephenSalut les gars,
Je suis désolé de lire autant de messages concernant les promotions,
Il serait impossible et peu professionnel pour moi d'entrer dans des circonstances individuelles sur un forum, mais je peux vous assurer que si vous envoyez un e-mail à l'hôte de votre casino pour lui faire part de vos préoccupations, je suis sûr qu'elles seront prises en compte.
Nous essayons de changer régulièrement de promotions pour les garder à jour. Personnellement, je crois en notre système de fidélité qui comprend de bons bonus de dépôt, des bonus réguliers sur les pertes, des remises en argent, sur les pertes et bien plus encore.
Les bonus quotidiens et mensuels sont accordés en fonction du jeu, et un algorithme est en place pour déterminer les résultats. Ce n'est pas parce que vous n'obtenez pas l'un de ces bonus que vous n'êtes pas valorisé, cela signifie probablement que vous avez récupéré les bonus quelque part en cours de route, que ce soit auprès de CS après une session malchanceuse ou via un autre point de contact.
Il peut y avoir des cas où nous pouvons appliquer le bon sens aux résultats d'un algorithme, c'est pourquoi si vous estimez que vous méritez un bonus sur votre jeu mais que vous n'en avez pas reçu, vous devez contacter votre hôte pour une analyse complète.
En ce qui concerne les paiements apparaissant en temps réel et instantanément, cela dépend de nombreux facteurs tels que le processeur par lequel passe votre transaction, votre banque et la méthode de dépôt utilisée.
Cela se produira également avec les achats en ligne, etc. Parfois, lorsque j'achète en ligne, l'argent disparaît de mon compte, mais la transaction avec le descripteur ne s'affichera pas avant quelques jours.
Nous n'avons pas qu'un seul processeur, les transactions peuvent donc être traitées différemment et apparaître différemment sur votre relevé. Cela peut prêter à confusion, donc si vous pensez qu'il manque un dépôt, ou si vous avez été facturé trop cher, contactez-nous.
Nous trouverons la transaction en question et soit la renverrons sur votre carte, soit l'ajouterons à votre compte casino.
J'espère que cet article vous aidera, mais si vous avez d'autres questions, contactez-nous directement ou sur ce fil.
Cordialement
Stéphane -
- Répondu par
- dory99
- à Feb 11, 15, 05:28:34 PM
- Full Member 222
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Thank you for the reply.
Just one comment comes to mind in regard to the monthly and daily VIP bonuses;
I am sure how these are awarded is based on an algorithm as you say, being totally ignorant of that I use just simple math, how much I lose vs how much I have won. I can guarantee the casinos are wayyy ahead of me. . I downloaded High Noon(dory999) again in hope of being able to go over my account the month of December but forgot it is only available for 30 or 31 days. It was after the Christmas season and not even being offered anything after another year of playing along with no monthly VIP in January that I had really had enough.
In terms of perks and wanting to bring customers back, I am sure I could round up old emails from HIgh Noon saying how much they missed me and enticing me back with a $25.00 coupon after not playing for a month, nothing like that exists any more. So things have changed.
I also have contacted support and get told basically the same thing, that all things are factored into a monthly bonus but no specifics when it came to my account.
In any event, I enjoyed the games and appreciate that you do respond to posts.
Cheers.
Dory99
Merci pour la réponse.
Un seul commentaire me vient à l’esprit concernant les bonus VIP mensuels et quotidiens ;
Je suis sûr que la façon dont ceux-ci sont attribués est basée sur un algorithme, comme vous le dites, étant totalement ignorant du fait que j'utilise simplement des mathématiques simples, combien je perds par rapport à combien j'ai gagné. Je peux garantir que les casinos sont bien en avance sur moi. . J'ai téléchargé à nouveau High Noon(dory999) dans l'espoir de pouvoir consulter mon compte au mois de décembre mais j'ai oublié qu'il n'est disponible que pendant 30 ou 31 jours. C'était après la période de Noël et sans même avoir reçu quoi que ce soit après une autre année de jeu sans VIP mensuel en janvier que j'en avais vraiment assez.
En termes d'avantages et de volonté de ramener les clients, je suis sûr que je pourrais rassembler d'anciens e-mails de HIgh Noon disant à quel point je leur ai manqué et m'incitant à revenir avec un coupon de 25,00 $ après ne pas avoir joué pendant un mois, rien de tel n'existe plus. . Les choses ont donc changé.
J'ai également contacté le support et on m'a dit essentiellement la même chose, que tout est pris en compte dans un bonus mensuel, mais aucun détail concernant mon compte.
Quoi qu’il en soit, j’ai apprécié les jeux et j’apprécie que vous répondiez aux messages.
Acclamations.
Dory99 -
- Répondu par
- Solar77
- à Feb 20, 15, 11:11:25 AM
- Sr. Newbie 23
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hello, I have 300 dollar finally in my account, and because I used a debit card and am smart enough to not use credit cards, I am a sap who is being treated like my money is second rate,and am unable to withdraw it because once the dep.bonus was taken away after my withdrawal request,well of course it is now under 300! Which I find to be a pretty high unfair withdrawal minimum for a bank wire, I received a suggestion from the cashier to try using eco card,or pay my card, I do not have credit cards, just wire me my money please. I invite Club World to take a look at Slotocash banking page, so fair and really in the customers favour, with bank wires available for 100 $ withdrawal, and many other choices. I feel that I the casino does not value any players but high rollers, and are patiently waiting for me to play my winnings down to 0 as they suggest useless alternatives repeatedly for my withdrawal, my money certainly was taken no problem! Now I am not to be trusted to pay out to because I do not have a credit card, so frustrated, Can I deposit money to make it 300? Thank you,
Bonjour, j'ai enfin 300 dollars sur mon compte, et parce que j'ai utilisé une carte de débit et que je suis assez intelligent pour ne pas utiliser de carte de crédit, je suis un imbécile qui est traité comme si mon argent était de second ordre et je ne peux pas le retirer parce que une fois que le dep.bonus a été retiré après ma demande de retrait, bien sûr, il est maintenant inférieur à 300 ! Ce que je trouve être un minimum de retrait injuste assez élevé pour un virement bancaire, j'ai reçu une suggestion du caissier d'essayer d'utiliser une carte écologique ou de payer ma carte, je n'ai pas de carte de crédit, transférez-moi simplement mon argent s'il vous plaît. J'invite Club World à jeter un œil à la page bancaire de Slotocash, si juste et vraiment en faveur des clients, avec des virements bancaires disponibles pour un retrait de 100 $, et bien d'autres choix. J'ai l'impression que le casino n'apprécie pas les joueurs mais les gros joueurs, et j'attends patiemment que je joue mes gains jusqu'à 0 car ils suggèrent à plusieurs reprises des alternatives inutiles pour mon retrait, mon argent n'a certainement pas été pris ! Maintenant, on ne peut plus me faire confiance pour payer parce que je n'ai pas de carte de crédit, donc frustré, puis-je déposer de l'argent pour en avoir 300 ? Merci,
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- Répondu par
- Solar77
- à Feb 20, 15, 12:13:52 PM
- Sr. Newbie 23
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
its gone, you win, I lost it all in less than an hour, just trying to win 20 bucks so it would be 300 so I could withdraw, never again high roller Club world, thanks for taking my money for the last 2 years, good luck all.
c'est parti, tu as gagné, j'ai tout perdu en moins d'une heure, j'essayais juste de gagner 20 dollars pour que ce soit 300 pour pouvoir me retirer, plus jamais le monde des High Roller Club, merci d'avoir pris mon argent ces 2 dernières années, bonne chance à tous.
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- Répondu par
- BMWSTACK
- à Feb 20, 15, 05:22:56 PM
- Sr. Member 467
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Anohter issue. NEVER EVER have a issue when using my prepaid card. i add the money it takes it off. But using my bank card,,,,, EVERY time there are multiple deposits, there are multiple withdraws from my bank on one deposit. I tested it by transferring 50 from savings to checking. Making 2 / 25.00 deposits, and doing this for about 10 deposits. The authorizer pre-authorizes it and removes the amount from my balance. No issues until 2 or 3 days later,,, there are more withdraws from my bank and I am told noooo its correct when i consult with your accountinig. No matter what i say or submit i am wrong. There is noooo way possible my bank allows me to overdraw 300.00 on POS and pre-auths amounts. Its not possible. Sure enough when i reached my limit i left my checking down low, checked today and 300.00 overdrawn. lol I am done.
This isn't there fault. The transactions will deduct from your balance, but then sometimes 24hrs later it falls off and is back in your balance. It is technically already authorized but will not be taken from balance until a couple days later. The reason you got overdrawn is because you went and used the money that was already suppose to be accounted for. Its just like writing a check , although not out of your balance you should account for it.
You can very simply view all your transactions in the cashier history and match to the charges at the bank and they should always reconcile correctly.
Un autre problème. Je n'ai JAMAIS de problème lors de l'utilisation de ma carte prépayée. j'ajoute l'argent ça l'enlève. Mais en utilisant ma carte bancaire,,,,, CHAQUE fois qu'il y a plusieurs dépôts, il y a plusieurs retraits de ma banque sur un seul dépôt. Je l'ai testé en transférant 50 de l'épargne au chèque. Faire des dépôts de 2/25,00, et ce pour environ 10 dépôts. L'autorisateur l'autorise au préalable et retire le montant de mon solde. Aucun problème jusqu'à 2 ou 3 jours plus tard, il y a d'autres retraits de ma banque et on me dit que non, c'est correct lorsque je consulte votre comptabilité. Peu importe ce que je dis ou soumets, je me trompe. Il n'y a aucun moyen possible que ma banque me permette de retirer 300,00 sur les montants POS et pré-autorisations. Ce n'est pas possible. Effectivement, lorsque j'ai atteint ma limite, j'ai laissé mes vérifications à un niveau bas, j'ai vérifié aujourd'hui et j'étais à découvert de 300,00. mdr j'ai fini.
Ce n'est pas là une faute. Les transactions seront déduites de votre solde, mais parfois 24 heures plus tard, elles chutent et reviennent dans votre solde. Il est techniquement déjà autorisé mais ne sera retiré du solde que quelques jours plus tard. La raison pour laquelle vous avez été à découvert est que vous êtes allé utiliser l’argent qui était déjà censé être comptabilisé. C'est comme écrire un chèque, même si ce n'est pas hors de votre solde, vous devez en rendre compte.
Vous pouvez très simplement visualiser toutes vos transactions dans l'historique du caissier et les faire correspondre aux frais bancaires et elles doivent toujours être correctement rapprochées. -
- Répondu par
- Bitspender
- à Feb 21, 15, 06:07:39 AM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
its gone, you win, I lost it all in less than an hour, just trying to win 20 bucks so it would be 300 so I could withdraw, never again high roller Club world, thanks for taking my money for the last 2 years, good luck all.
That has happened to me so many times... I honestly don't know why non usa players even play RTG software...
c'est parti, tu as gagné, j'ai tout perdu en moins d'une heure, j'essayais juste de gagner 20 dollars pour que ce soit 300 pour pouvoir me retirer, plus jamais le monde des High Roller Club, merci d'avoir pris mon argent ces 2 dernières années, bonne chance à tous.
Cela m'est arrivé tellement de fois... Honnêtement, je ne sais pas pourquoi les joueurs non américains jouent même au logiciel RTG... -
- Répondu par
- Solar77
- à Feb 21, 15, 11:13:46 AM
- Sr. Newbie 23
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi, What is time time range for the cashback? how far back can I go to start counting my losses at your casino? And does it have to be 200$ in one single month? and at one casino,or is it cumulative at all your casinos? I was looking back at all my attempted withdrawals, about 90% of them declined due to bonus removal,which is taken off after a withdrawal attempt,my problem, I know.thus making it not enough to withdraw by 21 or so dollars! with your higher then average minimum withdrawal amounts for non-credit card customers,Slotocash charges 60$ on a bank wire,but their minimum is only 100,still a better banking offer then club world, the bonuses you offer,and your banking options,make it obvious you do not value your non high roller customers,and are coasting on the fact that you do pay out,and are semi trustworthy,but what does it matter if the minimum withdrawals are too high for average players,Good luck all
Bonjour, Quelle est la plage horaire pour le cashback ? jusqu'où puis-je remonter pour commencer à compter mes pertes dans votre casino ? Et est-ce que ça doit être 200$ en un seul mois ? et dans un casino, ou est-ce cumulatif dans tous vos casinos ? Je repensais à toutes mes tentatives de retrait, environ 90 % d'entre elles ont refusé en raison de la suppression du bonus, qui est retiré après une tentative de retrait, mon problème, je sais, ce qui rend donc insuffisant un retrait d'environ 21 dollars ! avec vos montants de retrait minimum supérieurs à la moyenne pour les clients non-cartes de crédit, Slotocash facture 60 $ sur un virement bancaire, mais leur minimum n'est que de 100, toujours une meilleure offre bancaire que le monde des clubs, les bonus que vous offrez et vos options bancaires, montrez clairement que vous n'appréciez pas vos clients qui ne sont pas des gros joueurs et que vous vous contentez du fait que vous payez et que vous êtes semi-digne de confiance, mais qu'importe si les retraits minimums sont trop élevés pour les joueurs moyens, bonne chance à tous
3.8/ 5
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- Répondu par
- dory99
- à Feb 21, 15, 07:23:08 PM
- Full Member 222
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
It is frustrating to see such high limits that will allow you to withdraw. I use a prepaid credit card for online gambling and it cannot be credited when a win occurs. I might suggest an ECOPAYZ account. I am in Canada and this has allowed me to withdraw under the $300.00. You can have ECOPAYZ wire the money to your bank. There is a fee but it costs much less than the $300.00 you put back in trying to win enough to cover the wire fee.
I think we have all done the same thing at one time or another, I know I have.
It is frustrating and have been in your shoes.
Cheers and good luck going forward.Il est frustrant de voir des limites aussi élevées qui vous permettront de vous retirer. J'utilise une carte de crédit prépayée pour jouer en ligne et elle ne peut pas être créditée en cas de gain. Je pourrais suggérer un compte ECOPAYZ. Je suis au Canada et cela m'a permis de retirer moins de 300,00 $. Vous pouvez demander à ECOPAYZ de transférer l’argent à votre banque. Il y a des frais, mais ils coûtent bien moins que les 300,00 $ que vous investissez en essayant de gagner suffisamment pour couvrir les frais de virement.
Je pense que nous avons tous fait la même chose à un moment ou à un autre, je le sais.
C'est frustrant et j'ai été à votre place.
Bravo et bonne chance pour la suite. -
- Répondu par
- blueday
- à Feb 22, 15, 09:25:23 AM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hi, What is time time range for the cashback? how far back can I go to start counting my losses at your casino? And does it have to be 200$ in one single month? and at one casino,or is it cumulative at all your casinos? I was looking back at all my attempted withdrawals, about 90% of them declined due to bonus removal,which is taken off after a withdrawal attempt,my problem, I know.thus making it not enough to withdraw by 21 or so dollars! with your higher then average minimum withdrawal amounts for non-credit card customers,Slotocash charges 60$ on a bank wire,but their minimum is only 100,still a better banking offer then club world, the bonuses you offer,and your banking options,make it obvious you do not value your non high roller customers,and are coasting on the fact that you do pay out,and are semi trustworthy,but what does it matter if the minimum withdrawals are too high for average players,Good luck all
If you have never claimed a cashback (in the promotion under Exclusive Bonuses), then they will go back 30 days from the date of your request. It is one single casino and not cumulative over all the casinos.
If you have had a cashback before, they will go back to the last cashback and calculate it that way. Basically your first cashback is 30 days back and after that there is no time limit.
I should mention though that it has to be a minimum of $200 in total losses (deposits) over the last 30 days to get your first cashback.
Hope this helps but if you have any further questions, just post here.
Bonjour, Quelle est la plage horaire pour le cashback ? jusqu'où puis-je remonter pour commencer à compter mes pertes dans votre casino ? Et est-ce que ça doit être 200$ en un seul mois ? et dans un casino, ou est-ce cumulatif dans tous vos casinos ? Je repensais à toutes mes tentatives de retrait, environ 90 % d'entre elles ont refusé en raison de la suppression du bonus, qui est retiré après une tentative de retrait, mon problème, je sais, ce qui rend donc insuffisant un retrait d'environ 21 dollars ! avec vos montants de retrait minimum supérieurs à la moyenne pour les clients non-cartes de crédit, Slotocash facture 60 $ sur un virement bancaire, mais leur minimum n'est que de 100, toujours une meilleure offre bancaire que le monde des clubs, les bonus que vous offrez et vos options bancaires, montrez clairement que vous n'appréciez pas vos clients qui ne sont pas des gros joueurs et que vous vous contentez du fait que vous payez et que vous êtes semi-digne de confiance, mais qu'importe si les retraits minimums sont trop élevés pour les joueurs moyens, bonne chance à tous
Si vous n'avez jamais réclamé de cashback (dans la promotion sous Bonus exclusifs), alors ils reculeront de 30 jours à compter de la date de votre demande. Il s'agit d'un casino unique et non cumulatif sur tous les casinos.
Si vous avez déjà reçu un cashback, ils reviendront au dernier cashback et le calculeront de cette façon. Fondamentalement, votre premier cashback est de 30 jours et après cela, il n'y a pas de limite de temps.
Je dois cependant mentionner qu'il doit y avoir un minimum de 200 $ de pertes totales (dépôts) au cours des 30 derniers jours pour obtenir votre premier cashback.
J'espère que cela vous aidera, mais si vous avez d'autres questions, postez-les ici.3.8/ 5
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- Répondu par
- Solar77
- à Feb 22, 15, 10:22:28 AM
- Sr. Newbie 23
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Thanks for your great helpful responses,I have never felt so dumb,as 2 days ago losing 279$ in less than 2 hours at Lucky Red trying to win 20 bucks!this is a casino I have deposited regularly at for a few years,and when I asked on my birthday this year for any type of bonus,they "reviewed" my account and said,um no bonus for you, Slotland sent a bonus,and I have not deposited in years thanks, happy smart gambling all.
Merci pour vos réponses très utiles, je ne me suis jamais senti aussi stupide, car il y a 2 jours, j'ai perdu 279 $ en moins de 2 heures chez Lucky Red en essayant de gagner 20 dollars ! C'est un casino dans lequel je dépose régulièrement depuis quelques années, et Quand j'ai demandé le jour de mon anniversaire cette année tout type de bonus, ils ont "examiné" mon compte et m'ont dit, euh, pas de bonus pour vous, Slotland a envoyé un bonus, et je n'ai pas déposé depuis des années merci, bon jeu intelligent à tous.
4.2/ 5
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- Répondu par
- CWC-Stephen
- à Feb 23, 15, 03:49:34 AM
- Représentant du casino 41
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hello, I have 300 dollar finally in my account, and because I used a debit card and am smart enough to not use credit cards, I am a sap who is being treated like my money is second rate,and am unable to withdraw it because once the dep.bonus was taken away after my withdrawal request,well of course it is now under 300! Which I find to be a pretty high unfair withdrawal minimum for a bank wire, I received a suggestion from the cashier to try using eco card,or pay my card, I do not have credit cards, just wire me my money please. I invite Club World to take a look at Slotocash banking page, so fair and really in the customers favour, with bank wires available for 100 $ withdrawal, and many other choices. I feel that I the casino does not value any players but high rollers, and are patiently waiting for me to play my winnings down to 0 as they suggest useless alternatives repeatedly for my withdrawal, my money certainly was taken no problem! Now I am not to be trusted to pay out to because I do not have a credit card, so frustrated, Can I deposit money to make it 300? Thank you,
Hi Solar77
With regards to the high withdrawal minimum on wire transfer, this is because it is not economically viable to send a Bank Transfer for $100 when the fee's we incur are so high. Although we charge $40 for US bank transfer, as a company we pay more, we only pass a % of the fee to the player whilst taking some ourselves.
If you are a regular player you should know that you can contact us at any time and we will do everything we can to help, sometimes it can take a day or so for a response, especially on the weekend. Unfortunately by this time you had spent the money.
Without your username I cannot look further in to this, I would need to see where you are located etc before I can give a proper answer on withdrawal methods available to you.
However I can tell you If you have a regular bank debit card you can withdraw via card and the minimum is $50.
If it is a Pre-Paid card from Walmart or Paypal then you cannot use this. You can also use Credit Cards.
We would love to be able to send to Pre-Paid Cards however there have been instances where the player did not receive their funds and we had to send twice, and because of this we had to stop.
Also if you are ever a few bucks short there is always the option to deposit another $20 and then withdraw the minimum, instead of trying to win the amount.
Please mail me your user name and I will look thoroughly in to this.
Regards
Stephen
Bonjour, j'ai enfin 300 dollars sur mon compte, et parce que j'ai utilisé une carte de débit et que je suis assez intelligent pour ne pas utiliser de carte de crédit, je suis un imbécile qui est traité comme si mon argent était de second ordre et je ne peux pas le retirer parce que une fois que le dep.bonus a été retiré après ma demande de retrait, bien sûr, il est maintenant inférieur à 300 ! Ce que je trouve être un minimum de retrait injuste assez élevé pour un virement bancaire, j'ai reçu une suggestion du caissier d'essayer d'utiliser une carte écologique ou de payer ma carte, je n'ai pas de carte de crédit, transférez-moi simplement mon argent s'il vous plaît. J'invite Club World à jeter un œil à la page bancaire de Slotocash, si équitable et vraiment en faveur des clients, avec des virements bancaires disponibles pour un retrait de 100 $, et bien d'autres choix. J'ai l'impression que le casino n'apprécie pas les joueurs mais les gros joueurs, et j'attends patiemment que je joue mes gains jusqu'à 0 car ils suggèrent à plusieurs reprises des alternatives inutiles pour mon retrait, mon argent n'a certainement pas été pris ! Maintenant, on ne peut plus me faire confiance pour payer parce que je n'ai pas de carte de crédit, donc frustré, puis-je déposer de l'argent pour en avoir 300 ? Merci,
Salut Solar77
En ce qui concerne le minimum de retrait élevé sur les virements électroniques, cela est dû au fait qu'il n'est pas économiquement viable d'envoyer un virement bancaire de 100 $ alors que les frais que nous encourons sont si élevés. Bien que nous facturions 40 $ pour un virement bancaire aux États-Unis, en tant qu'entreprise, nous payons plus, nous ne transmettons qu'un % des frais au joueur tout en en prenant nous-mêmes.
Si vous êtes un joueur régulier, sachez que vous pouvez nous contacter à tout moment et nous ferons tout notre possible pour vous aider, parfois cela peut prendre environ un jour pour une réponse, surtout le week-end. Malheureusement, à ce moment-là, vous aviez dépensé l'argent.
Sans votre nom d'utilisateur, je ne peux pas approfondir cette question, j'aurais besoin de voir où vous vous trouvez, etc. avant de pouvoir donner une réponse appropriée sur les méthodes de retrait à votre disposition.
Cependant, je peux vous dire que si vous disposez d'une carte de débit bancaire ordinaire, vous pouvez retirer par carte et le minimum est de 50 $.
S'il s'agit d'une carte prépayée de Walmart ou Paypal, vous ne pouvez pas l'utiliser. Vous pouvez également utiliser des cartes de crédit.
Nous serions ravis de pouvoir envoyer des cartes prépayées, mais il y a eu des cas où le joueur n'a pas reçu ses fonds et nous avons dû envoyer deux fois, et à cause de cela, nous avons dû arrêter.
De plus, si jamais il vous manque quelques dollars, vous avez toujours la possibilité de déposer 20 $ supplémentaires, puis de retirer le minimum, au lieu d'essayer de gagner le montant.
S'il vous plaît envoyez-moi votre nom d'utilisateur et j'examinerai cela en profondeur.
Salutations
Stéphane
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- Répondu par
- Solar77
- à Feb 23, 15, 11:23:29 AM
- Sr. Newbie 23
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
No,I used a bank debit Visa card and you rejected it as a withdrawal method, but took money from it ok.
Non, j'ai utilisé une carte de débit bancaire Visa et vous l'avez rejetée comme méthode de retrait, mais vous en avez retiré de l'argent, d'accord.
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- Répondu par
- Solar77
- à Feb 23, 15, 11:53:15 AM
- Sr. Newbie 23
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
When I tried my withdrawal at first I tried Pay my Card, it was rejected, then I did the bank wire, which was rejected also, the advice I received on my withdrawals from customer support was to try Pay my Card! or to use a "different "credit card! Noone ever said hey why don't you just put 20 bucks in you sap! my userename is Solar7, thanks
Lorsque j'ai tenté mon retrait, j'ai d'abord essayé Pay my Card, il a été rejeté, puis j'ai fait le virement bancaire, qui a été rejeté également, le conseil que j'ai reçu sur mes retraits du support client était d'essayer Pay my Card ! ou d'utiliser une carte de crédit "autre" ! Personne n'a jamais dit hé, pourquoi ne mets-tu pas 20 dollars dans ta sève ! mon nom d'utilisateur est Solar7, merci
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- Répondu par
- CWC-Stephen
- à Feb 24, 15, 03:28:38 AM
- Représentant du casino 41
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hi Solar,
I have checked and I can see that your bank card is not compatible with PayMyCard. We tried to send a payment on the 6th Feb however it failed and you were alerted.
Topping up $20 is something we rarely do but it is an example of something we can do with discretion, if a player has exhausted all other avenues. The last thing we want to do is withhold winnings.
It is unfortunate that on this occasion that the money was spent within an hour or so of the first post here, otherwise I think we would of been looking at a different outcome.
In future I urge you to get in touch with me and I will make sure to do everything I can. I may be a little slower to respond over the weekend but I will get back to you.
Regards
StephenSalut Solar,
J'ai vérifié et je constate que votre carte bancaire n'est pas compatible avec PayMyCard. Nous avons essayé d'envoyer un paiement le 6 février, mais cela a échoué et vous avez été alerté.
Recharger 20 $ est quelque chose que nous faisons rarement, mais c'est un exemple de quelque chose que nous pouvons faire avec discrétion, si un joueur a épuisé toutes les autres possibilités. La dernière chose que nous voulons faire est de refuser nos gains.
Il est regrettable qu'à cette occasion, l'argent ait été dépensé environ une heure après le premier message ici, sinon je pense que nous aurions envisagé un résultat différent.
À l'avenir, je vous invite à prendre contact avec moi et je ferai tout mon possible. Je serai peut-être un peu plus lent à répondre ce week-end, mais je vous répondrai.
Salutations
Stéphane -
- Répondu par
- Solar77
- à Feb 24, 15, 06:28:57 PM
- Sr. Newbie 23
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi, I certainly would not expect a casino to top up my account 20,perhaps you misread my post.I was just saying it was not helpful for the same old suggestions from disinterested support emails, telling me to try a different credit card, I only have one,and its the one I deposited with,a perfectly good Visa debit card, thank you. I appreciate the responses,and am still upset at the withdrawal support, not your fault, I will stick with microgaming now, that still somehow has Instadebit,thanks
Bonjour, je ne m'attendrais certainement pas à ce qu'un casino recharge mon compte 20, peut-être avez-vous mal lu mon message. Je disais simplement que cela n'était pas utile pour les mêmes vieilles suggestions provenant d'e-mails d'assistance désintéressés, me disant d'essayer une autre carte de crédit, je je n'en ai qu'une, et c'est celle avec laquelle j'ai déposé, une carte de débit Visa en parfait état, merci. J'apprécie les réponses et je suis toujours contrarié par le support de retrait, ce n'est pas de votre faute, je vais m'en tenir à Microgaming maintenant, qui a toujours Instadebit, merci
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- Répondu par
- Cat50
- à Feb 25, 15, 04:38:03 AM
- Superstar Member 6644
- actif la dernière fois il y a environ 11 jours
Hi, I certainly would not expect a casino to top up my account 20,perhaps you misread my post.I was just saying it was not helpful for the same old suggestions from disinterested support emails, telling me to try a different credit card, I only have one,and its the one I deposited with,a perfectly good Visa debit card, thank you. I appreciate the responses,and am still upset at the withdrawal support, not your fault, I will stick with microgaming now, that still somehow has Instadebit,thanks
If i could play else where, i would too (just saying).
Bonjour, je ne m'attendrais certainement pas à ce qu'un casino recharge mon compte 20, peut-être avez-vous mal lu mon message. Je disais simplement que cela n'était pas utile pour les mêmes vieilles suggestions provenant d'e-mails d'assistance désintéressés, me disant d'essayer une autre carte de crédit, je je n'en ai qu'une, et c'est celle avec laquelle j'ai déposé, une carte de débit Visa en parfait état, merci. J'apprécie les réponses et je suis toujours contrarié par le support de retrait, ce n'est pas de votre faute, je vais m'en tenir à Microgaming maintenant, qui a toujours Instadebit, merci
Si je pouvais jouer ailleurs, je le ferais aussi (je dis juste). -
- Répondu par
- CWC-Stephen
- à Feb 25, 15, 04:58:34 AM
- Représentant du casino 41
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hi, I certainly would not expect a casino to top up my account 20,perhaps you misread my post.I was just saying it was not helpful for the same old suggestions from disinterested support emails, telling me to try a different credit card, I only have one,and its the one I deposited with,a perfectly good Visa debit card, thank you. I appreciate the responses,and am still upset at the withdrawal support, not your fault, I will stick with microgaming now, that still somehow has Instadebit,thanks
Just to clarify,
I meant that we would allow you to deposit the additional $20, only if you had tried to use all other available methods without success. As stated above we don't want you to have money stuck in the casino and we will always find a resolution.
I am sorry that your experience this time was not great and I do hope you will return to Club World soon.
Best Regards as always,
Stephen
Bonjour, je ne m'attendrais certainement pas à ce qu'un casino recharge mon compte 20, peut-être avez-vous mal lu mon message. Je disais simplement que cela n'était pas utile pour les mêmes vieilles suggestions provenant d'e-mails d'assistance désintéressés, me disant d'essayer une autre carte de crédit, je je n'en ai qu'une, et c'est celle avec laquelle j'ai déposé, une carte de débit Visa en parfait état, merci. J'apprécie les réponses et je suis toujours contrarié par le support de retrait, ce n'est pas de votre faute, je vais m'en tenir à Microgaming maintenant, qui a toujours Instadebit, merci
Juste pour clarifier,
Je voulais dire que nous vous autoriserions à déposer les 20 $ supplémentaires, uniquement si vous aviez essayé d'utiliser toutes les autres méthodes disponibles sans succès. Comme indiqué ci-dessus, nous ne voulons pas que vous ayez de l'argent coincé dans le casino et nous trouverons toujours une solution.
Je suis désolé que votre expérience cette fois n'ait pas été formidable et j'espère que vous reviendrez bientôt au Club World.
Cordialement, comme toujours,
Stéphane -
- Répondu par
- dory99
- à Feb 25, 15, 07:55:24 AM
- Full Member 222
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
I cannot help but wonder if any of these experiences are relayed back to the casino group itself?
Having more than 30 years in sales and customer service I would like to think a customer service support for my company would do whatever they can to help a client through a process like this in order to retain that customer business in the future. If a question or process is outside of the boundaries for that particular rep should the issue not be escalated to someone that has the ability to assist further. If a chat rep cannot answer a question or suggest all options that may exist to help the client it needs to move up the chain. I have had the experience of chat advising that I should use another type of card. Quite honestly it p****es me off. I use a prepaid card due to a bad experience and will not change that. It is frustrating when the casino has no issue letting me deposit thousands over a year to play at their venue but appear to make no effort to help but tell me to use another card.
It would be more helpful to have a rep say, I can make the following suggestions for withdrawl based on the country you reside in and what is available to you. If Solar was advised ECOPAYZ could be used in Canada he at least could have registered an account had it functional within 24 hours and withdrew his money. While I know we are all adults and make the decisions we do of our own free will it seems it would be more beneficial to retain the client than to lose them.
Just my 2 cents....
Je ne peux m'empêcher de me demander si l'une de ces expériences est relayée au groupe de casino lui-même ?
Ayant plus de 30 ans d'expérience dans la vente et le service client, j'aimerais penser qu'un service client de mon entreprise ferait tout ce qu'il peut pour aider un client à travers un processus comme celui-ci afin de conserver cette activité client à l'avenir. Si une question ou un processus dépasse les limites de ce représentant particulier, le problème ne doit pas être transmis à quelqu'un qui a la capacité de l'aider davantage. Si un représentant de chat ne peut pas répondre à une question ou suggérer toutes les options qui peuvent exister pour aider le client, il doit gravir les échelons. J'ai eu l'expérience du chat m'informant que je devais utiliser un autre type de carte. Honnêtement, ça me fait chier. J'utilise une carte prépayée suite à une mauvaise expérience et je ne changerai pas cela. C'est frustrant lorsque le casino n'a aucun problème à me laisser déposer des milliers de dollars sur un an pour jouer sur son site, mais ne semble faire aucun effort pour m'aider mais me dit d'utiliser une autre carte.
Il serait plus utile qu'un représentant dise : je peux faire les suggestions de retrait suivantes en fonction du pays dans lequel vous résidez et de ce qui est à votre disposition. Si Solar avait été informé qu'ECOPAYZ pouvait être utilisé au Canada, il aurait au moins pu créer un compte s'il était fonctionnel dans les 24 heures et retirer son argent. Même si je sais que nous sommes tous des adultes et que nous prenons les décisions que nous prenons de notre plein gré, il semble qu'il serait plus avantageux de conserver le client que de le perdre.
Juste mes 2 centimes.... -
- Répondu par
- CWC-Stephen
- à Feb 25, 15, 08:41:32 AM
- Représentant du casino 41
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hi Dory,
In this instance the customer requested a withdrawal via bank transfer, unfortunately after the bonus removal there was not enough left over to withdraw via bank transfer.
The withdrawal was then cancelled and an email was sent to the player to explain why the withdrawal was not processed, and to let the player know that they could use other methods (PayMyCard/EcoPayz).
Shortly after this the player posted here for the first time frustrated, within an hour of her first post the money was spent back. Had the player held on for a response, instead of spending the funds then we would of found another resolution.
I can totally understand the frustration but to bash Club World in my opinion is wrong. We are all for holding our hands up when mistakes are made, mistakes happen.
In my opinion there was no lack of support or communication. As stated by the player they have has played with us for years, and must understand the bonus removal rule.
I have stated in this thread that there is a reason we cannot send to some cards and pre-paid cards, there are banks that do not cooperate we have had instances of confiscated or held funds. Should we just ignore that? or should we be careful where we send your winnings? And ensure you actually get the money in a timely manner.
Things are not always black and white in this industry, especially when it comes to payment methods. You should know that if you have gambled for as long as you guys have. We do our best to work with what we have and 95% of withdrawals to players within 3 working days. To say we don't care is totally incorrect.
Although I sympathize with the player here we cannot take blame because funds were spent before we had chance to help.
Regards
StephenBonjour Dory,
Dans ce cas, le client a demandé un retrait par virement bancaire. Malheureusement, après la suppression du bonus, il ne restait plus assez de fonds pour retirer par virement bancaire.
Le retrait a ensuite été annulé et un email a été envoyé au joueur pour expliquer pourquoi le retrait n'a pas été traité, et pour faire savoir au joueur qu'il pouvait utiliser d'autres méthodes (PayMyCard/EcoPayz).
Peu de temps après, la joueuse a posté ici pour la première fois, frustrée, moins d'une heure après son premier message, l'argent a été remboursé. Si le joueur avait attendu une réponse, au lieu de dépenser les fonds, nous aurions trouvé une autre solution.
Je peux tout à fait comprendre la frustration, mais à mon avis, dénigrer Club World est une erreur. Nous sommes tous favorables à lever la main lorsque des erreurs sont commises, des erreurs se produisent.
À mon avis, le soutien ou la communication ne manquaient pas. Comme l'a déclaré le joueur, il joue avec nous depuis des années et doit comprendre la règle de suppression des bonus.
J'ai déclaré dans ce fil qu'il y a une raison pour laquelle nous ne pouvons pas envoyer vers certaines cartes et cartes prépayées : il y a des banques qui ne coopèrent pas et nous avons eu des cas de fonds confisqués ou retenus. Devons-nous simplement l’ignorer ? ou devrions-nous faire attention à l'endroit où nous envoyons vos gains ? Et assurez-vous d’obtenir l’argent en temps opportun.
Les choses ne sont pas toujours noires et blanches dans ce secteur, notamment en ce qui concerne les moyens de paiement. Vous devriez le savoir si vous avez joué aussi longtemps que vous. Nous faisons de notre mieux pour travailler avec ce que nous avons et 95 % des retraits des joueurs dans les 3 jours ouvrables. Dire que cela ne nous intéresse pas est totalement incorrect.
Même si je sympathise avec le joueur ici présent, nous ne pouvons pas être blâmés car les fonds ont été dépensés avant que nous ayons eu la chance de l'aider.
Salutations
Stéphane -
- Répondu par
- dory99
- à Feb 25, 15, 09:32:29 AM
- Full Member 222
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
I apologize if it appears my intentions were to bash Club World, it is not the case. I obviously missed the portion of the thread that stated the player had been advised of the other withdrawl options available to them, my apologies for missing that.
I can speak to being told by chat to use another card rather than being advised of the withdrawl methods that may be available for my country, I have had this experience with your group. That being said I did take the time to educate myself on the methods that were available for my country.
You are quick to respond on this forum that is for sure and I applaud that.
Again though I am wondering if what is posted here by members in terms of minimum for withdrawls, lack of perks, etc does get acknowledged by the Club World group.
I have stated before that I really enjoyed the RTG games and the fact there is no issue when withdrawing that sets your company apart from many others.
Thanks as always for your feedback and clarification,Je m'excuse s'il semble que mes intentions étaient de dénigrer Club World, ce n'est pas le cas. J'ai évidemment raté la partie du fil de discussion qui indiquait que le joueur avait été informé des autres options de retrait qui s'offraient à lui, je m'excuse d'avoir manqué cela.
Je peux parler du fait qu'on me dise par chat d'utiliser une autre carte plutôt que d'être informé des méthodes de retrait qui peuvent être disponibles pour mon pays, j'ai vécu cette expérience avec votre groupe. Cela étant dit, j'ai pris le temps de me renseigner sur les méthodes disponibles pour mon pays.
Vous répondez rapidement sur ce forum, c'est sûr et je vous en félicite.
Encore une fois, je me demande si ce qui est publié ici par les membres en termes de minimum de retrait, de manque d'avantages, etc. est reconnu par le groupe Club World.
J'ai déjà déclaré que j'avais vraiment apprécié les jeux RTG et le fait qu'il n'y ait aucun problème lors du retrait qui distingue votre entreprise des autres.
Merci comme toujours pour vos commentaires et précisions, -
- Répondu par
- Solar77
- à Feb 25, 15, 10:53:33 AM
- Sr. Newbie 23
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
I am the customer you have placed firmly the blame on apparently,why should the time period I posted here come into play? Why should I have to post here at all? it is very much a free speech forum for finding our way safely through the dangerous world of online gaming,not a PR forum for sites,sorry but you have my address, that is where you send the funds I won,I once received a cheque sent to me, within 4 days of winning the amount,for 50$, it was pretty cute,all the way from Roxy Palace, so, it can be done,I know I am pissing you off now,but, freedom of speech is awesome,peace all.
Je suis le client sur lequel vous avez apparemment blâmé fermement, pourquoi la période que j'ai publiée ici devrait-elle entrer en jeu ? Pourquoi devrais-je poster ici ? c'est vraiment un forum de liberté d'expression pour se frayer un chemin en toute sécurité dans le monde dangereux du jeu en ligne, pas un forum de relations publiques pour les sites, désolé mais vous avez mon adresse, c'est là que vous envoyez les fonds que j'ai gagnés, j'ai reçu un jour un chèque m'a été envoyé, dans les 4 jours après avoir gagné le montant, pour 50$, c'était plutôt mignon, depuis le Roxy Palace, donc, ça peut être fait, je sais que je t'énerve maintenant, mais la liberté d'expression est génial, paix à tous.
2.6/ 5
-
- Répondu par
- CWC-Stephen
- à Feb 25, 15, 11:12:15 AM
- Représentant du casino 41
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hi Solar,
You are not p*ssing me off, and I apologize if my post came across that way. It was not intended.
We encourage players to post their experiences good and bad. I am a member of several forums such as LCB and I scour them daily looking for reviews good and bad in a bid to find our weaknesses and see if there is anything we can do to improve. This is a good part of my job.
I have not placed the blame, I have said it is an unfortunate situation, where we did not get to your complaint before the money was spent.
This is not PR it is simply stating facts, you were emailed when your withdrawal was denied and you were given a reason for it. The cashier member also gave you the options on withdrawals.
All I was saying was that within 1 hour posting here the money was gone. Had I had a chance to look at it I would of done my best to find a resolution.
Our withdrawal options have not changed for a long time now and you have been a member with us for a long time with multiple withdrawals made. You do know that we always pay.
If you are upset with the withdrawal methods on offer then I can raise this with the correct people, we can look in to alternative options but it is not as easy as just sending a check, or wiring an amount with ultra low costs. There are many barriers placed in the way, which I cannot go in to too much detail over.
Once again I am truly sorry that things played out how they did, We never enjoy seeing a player upset , but I do stand by the fact that the casino did what they could.
Regards
StephenSalut Solar,
Vous ne me faites pas chier, et je m'excuse si mon message est apparu de cette façon. Ce n'était pas prévu.
Nous encourageons les joueurs à publier leurs expériences, bonnes et mauvaises. Je suis membre de plusieurs forums tels que LCB et je les parcourt quotidiennement à la recherche de critiques bonnes et mauvaises dans le but de trouver nos faiblesses et de voir si nous pouvons faire quelque chose pour nous améliorer. C'est une bonne partie de mon travail.
Je n'ai pas imputé la faute, j'ai dit qu'il s'agissait d'une situation malheureuse dans laquelle nous n'avons pas reçu votre plainte avant que l'argent ait été dépensé.
Il ne s'agit pas de relations publiques, il s'agit simplement d'énoncer des faits, vous avez reçu un e-mail lorsque votre retrait a été refusé et une raison vous a été donnée. Le membre caissier vous a également donné les options de retrait.
Tout ce que je disais, c'est qu'au bout d'une heure après avoir posté ici, l'argent avait disparu. Si j'avais eu l'occasion de l'examiner, j'aurais fait de mon mieux pour trouver une solution.
Nos options de retrait n'ont pas changé depuis longtemps et vous êtes membre de nous depuis longtemps avec plusieurs retraits effectués. Vous savez que nous payons toujours.
Si vous n'êtes pas satisfait des méthodes de retrait proposées, je peux en parler aux bonnes personnes, nous pouvons rechercher des options alternatives, mais ce n'est pas aussi simple que d'envoyer simplement un chèque ou de virer un montant à des coûts ultra faibles. Il existe de nombreux obstacles sur le chemin, sur lesquels je ne peux pas entrer dans les détails.
Encore une fois, je suis vraiment désolé que les choses se soient déroulées comme elles l'ont fait. Nous n'aimons jamais voir un joueur contrarié, mais je maintiens que le casino a fait ce qu'il pouvait.
Salutations
Stéphane -
- Répondu par
- BMWSTACK
- à Feb 25, 15, 12:21:45 PM
- Sr. Member 467
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Thanks for your great helpful responses,I have never felt so dumb,as 2 days ago losing 279$ in less than 2 hours at Lucky Red trying to win 20 bucks!this is a casino I have deposited regularly at for a few years,and when I asked on my birthday this year for any type of bonus,they "reviewed" my account and said,um no bonus for you, Slotland sent a bonus,and I have not deposited in years thanks, happy smart gambling all.
Obviously all are your posts are aimed at bashing clubworld. Seems like a simple case of being a sore loser, not getting a bonus, and whining about withdrawal limits. To top it all off you think Slotocash charging $60 on a $100 withdrawal is a good deal.
You most recent post shows that you are intentionally trying to "piss off" Stephen. That is a definition of a Troll. You have 12 posts here with 8 of them bashing Clubworld.
Stephen is probably one of the best reps on here responding quickly and trying to help. You doing nothing but trying to be difficult. Your actions are not in the spirit of what the forum is intended for, I would hope the mods deal with your tantrum accordingly.
Merci pour vos réponses très utiles, je ne me suis jamais senti aussi stupide, car il y a 2 jours, j'ai perdu 279 $ en moins de 2 heures chez Lucky Red en essayant de gagner 20 dollars ! C'est un casino dans lequel je dépose régulièrement depuis quelques années, et Quand j'ai demandé le jour de mon anniversaire cette année tout type de bonus, ils ont "examiné" mon compte et m'ont dit, euh, pas de bonus pour vous, Slotland a envoyé un bonus, et je n'ai pas déposé depuis des années merci, bon jeu intelligent à tous.
De toute évidence, tous vos messages visent à dénigrer le monde du club. Cela ressemble à un simple cas de mauvais perdant, de ne pas obtenir de bonus et de se plaindre des limites de retrait. Pour couronner le tout, vous pensez que Slotocash facturant 60 $ sur un retrait de 100 $ est une bonne affaire.
Votre message le plus récent montre que vous essayez intentionnellement de « faire chier » Stephen. C'est une définition d'un Troll. Vous avez 12 messages ici, dont 8 dénigrant Clubworld.
Stephen est probablement l'un des meilleurs représentants ici, répondant rapidement et essayant d'aider. Tu ne fais rien mais tu essaies d'être difficile. Vos actions ne sont pas dans l'esprit de ce à quoi le forum est destiné, j'espère que les mods géreront votre colère en conséquence.4.2/ 5
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- Répondu par
- rferry5
- à Feb 25, 15, 12:46:00 PM
- Sr. Member 326
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
I agree Stephen is fair and awesome not only here at LCB but inside the casino he takes care of us, I am tired of reading about it and I am sure others are too!!!!!!
Je suis d'accord que Stephen est juste et génial non seulement ici au LCB mais à l'intérieur du casino, il prend soin de nous, j'en ai marre de lire à ce sujet et je suis sûr que d'autres le sont aussi !!!!!!
Réponse rapide
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