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Dernier message fait il y a environ 3 ans par sloto
sloto
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  • Original Anglais Traduction Français
    sloto wrote:

    Hi franfernand1

    Please can we have your username?

    The photo is a standard request to identify the player and avoid fraud...

    Mr Sloto


    wow ,but you let them deposit ,,,before he was verified but now  on withdraw questions,,,,,, STRANGE, how that works

    sloto a écrit :

    Salut Franfernand1

    S'il vous plaît, pouvons-nous avoir votre nom d'utilisateur ?

    La photo est une demande standard pour identifier le joueur et éviter les fraudes...

    Monsieur Sloto


    wow, mais vous les avez laissés déposer,,, avant qu'il ne soit vérifié, mais maintenant sur les questions de retrait,,,,,, ÉTRANGE, comment ça marche

  • Original Anglais Traduction Français
    kerch123 wrote:

    sloto wrote:

    Hi franfernand1

    Please can we have your username?

    The photo is a standard request to identify the player and avoid fraud...

    Mr Sloto


    wow ,but you let them deposit ,,,before he was verified but now  on withdraw questions,,,,,, STRANGE, how that works

    This is standard procedure. Maybe only handful of casinos are requesting KYC docs prior the deposit ( and usually thats when they suspect something might be fishy with the account hoder ).

    kerch123 a écrit :

    sloto a écrit :

    Salut Franfernand1

    S'il vous plaît, pouvons-nous avoir votre nom d'utilisateur ?

    La photo est une demande standard pour identifier le joueur et éviter les fraudes...

    Monsieur Sloto


    wow, mais vous les avez laissés déposer,,, avant qu'il ne soit vérifié, mais maintenant sur les questions de retrait,,,,,, ÉTRANGE, comment ça marche

    Il s'agit d'une procédure standard. Peut-être que seule une poignée de casinos demandent des documents KYC avant le dépôt (et c'est généralement à ce moment-là qu'ils soupçonnent que quelque chose pourrait être louche avec l'hébergeur du compte).

  • Original Anglais Traduction Français

    i received a message like this too, and choose to lose all my money instead, scams!

    J'ai également reçu un message comme celui-ci et j'ai choisi de perdre tout mon argent à la place, arnaques !

  • Original Anglais Traduction Français
    antonlim wrote:

    i received a message like this too, and choose to lose all my money instead, scams!

    it is your own fault for losing the money. You cant possbily be serious and accuse this casino for not provind your documents andyour own lack of discipline.

    Seriously now, I really get pissed off when players do not due their due dilligence and yet blame others ( casinos ) for their own mistakes!

    antonlim a écrit :

    J'ai également reçu un message comme celui-ci et j'ai choisi de perdre tout mon argent à la place, arnaques !

    c'est de votre faute si vous avez perdu de l'argent. Vous ne pouvez pas être sérieux et accuser ce casino de ne pas avoir fourni vos documents et de votre propre manque de discipline.

    Sérieusement maintenant, je suis vraiment énervé lorsque les joueurs ne font pas preuve de diligence raisonnable et blâment les autres (casinos) pour leurs propres erreurs !

  • Original Anglais Traduction Français

    Joined LCB today and 1 post.......

    'choose to lose all my money instead'

    Whats your username with the casino?

    Thanks

    A rejoint LCB aujourd'hui et 1 message.......

    'choisis plutôt de perdre tout mon argent'

    Quel est votre nom d'utilisateur au casino ?

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Oh and also from Brazil, the same country as franfernand1....

    Please povide usernames of both accounts, lets get this cleared up 

    Oh et aussi du Brésil, le même pays que Franfernand1....

    Veuillez fournir les noms d'utilisateur des deux comptes, mettons les choses au clair

  • Original Anglais Traduction Français

    franfernand1 and antonlim have very similar IP address ( its not the exact match since its dynamic IP, but it is within the same range so it is reasonable to assume that you are one the same ).

    you have 12 hrs to provide your user name and any detail that sloto Rep is asking of you. If you do not comply both accounts will be suspend for submitting bogus complaints and multiple accounts.


    franfernand1 et antonlim ont une adresse IP très similaire (ce n'est pas la correspondance exacte puisque son IP dynamique, mais elle se situe dans la même plage, il est donc raisonnable de supposer que vous êtes le même).

    vous avez 12 heures pour fournir votre nom d'utilisateur et tout détail que Sloto Rep vous demande. Si vous ne vous conformez pas, les deux comptes seront suspendus pour avoir soumis de fausses plaintes et plusieurs comptes.


  • Original Anglais Traduction Français

    my username is franfernand

    .

    dont make me being the wrong person here, since we are from brazil  of course our ip will be from the "same range".

    mon nom d'utilisateur est Franfernand

    .

    ne faites pas de moi la mauvaise personne ici, puisque nous venons du Brésil, bien sûr, notre adresse IP sera de la "même gamme".

  • Original Anglais Traduction Français

    hahha so funny to see these guys trying to pull this $hit .... i appreciate the level of proffessinalism Sloto Representative has, you gotta have patience to deal with such players..

    hahha c'est tellement drôle de voir ces gars essayer de tirer ce coup $.... j'apprécie le niveau de professionnalisme du représentant de Sloto, vous devez avoir de la patience pour traiter avec de tels joueurs..

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi franfernand1,

    Thanks for providing the username.

    Please provide a 'photo holding ID' and the payment will be completed. 

    This should be a really quick and easy task with the amount of smart phones in the world. 

    Thanks for your patience and cooperation. 

    Mr Sloto

    Salut Franfernand1,

    Merci d'avoir fourni le nom d'utilisateur.

    Veuillez fournir une « pièce d'identité avec photo » et le paiement sera effectué.

    Cela devrait être une tâche très rapide et facile compte tenu du nombre de téléphones intelligents dans le monde.

    Merci pour votre patience et votre coopération.

    Monsieur Sloto

  • Original Anglais Traduction Français

    this wont be a problem, i just did that yesterday, and it is a shame i had to send selfies for a casino.

    and i dont understand why you asked for me to say my username, you are not trying to help me, but to help them, of course since they may be paying for your work here, right?

    the users will never be right.

    ce ne sera pas un problème, je l'ai fait hier, et c'est dommage d'avoir dû envoyer des selfies pour un casino.

    et je ne comprends pas pourquoi vous m'avez demandé de dire mon nom d'utilisateur, vous n'essayez pas de m'aider, mais de les aider, bien sûr puisqu'ils paient peut-être pour votre travail ici, n'est-ce pas ?

    les utilisateurs n’auront jamais raison.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi franfernand1

    I needed the username to have a support rep check your player account. They confirmed you need to send in a photo holding ID.

    Have you sent this now? If yes to which email?

    Thanks

    Mr Sloto

    Salut Franfernand1

    J'avais besoin du nom d'utilisateur pour qu'un représentant du support vérifie votre compte joueur. Ils ont confirmé que vous deviez envoyer une photo d’identité.

    L'avez-vous envoyé maintenant ? Si oui à quel email ?

    Merci

    Monsieur Sloto

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Valued Customer,

     

    Thank you for contacting us. We have received your email, pleaseallow 24/48 hours for a response.

     

    If you have any questions please feel free to contact us at anytime.

     

    Sincerely,

    Casino Documentation Team

    ,

    that was the automatic response they gave me, 48 hours to verify + 48 hours to deny my payment + 48 hours to review, so much effiency.

    Très cher client,

    Merci de nous contacter. Nous avons reçu votre email, veuillez prévoir 24/48 heures pour une réponse.

    Si vous avez des questions, n'hésitez pas à nous contacter à tout moment.

    Sincèrement,

    Équipe de documentation du casino

    ,

    c'est la réponse automatique qu'ils m'ont donnée, 48 heures pour vérifier + 48 heures pour refuser mon paiement + 48 heures pour vérifier, tellement d'efficacité.

  • Original Anglais Traduction Français

    Great, please let us know when the team have reviewed the photo and replied. 

    Mr Sloto

    Super, veuillez nous faire savoir lorsque l'équipe aura examiné la photo et répondu.

    Monsieur Sloto

  • Original Anglais Traduction Français

    meanwhile let me review this casino in peace, i give 0.1 for their amazing support and trust.

    en attendant, laissez-moi examiner ce casino en toute tranquillité, je donne 0,1 pour leur soutien et leur confiance incroyables.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi, my name is Valdir and i received the following email regarding my account.
    Dear Valdir ,

    Thank you for contacting Slotocash Casino.

    We have received your email with documents attached. Your account has been updated and documents approved.

    If you have any further questions, please contact us and a Customer Service representative will be happy to assist you.

    Regards,

    Sandy 
    Slotocash Security Team
    ---------------------------------------------------------
    my account was verified but then i tried to request a withdraw of $500 and received this email
    -----------------------------------------------------------

    Dear Valdir ,

    Thank you for choosing Slotocash Casino.
    We have received your payout request, however before we are able to complete the verification process we ask that you submit a picture of you holding your Photo Identification to your face.
    Please ensure that the details of your Photo Identification are visible in the picture.

    These documents are needed before your pending payout can be processed.

    Please allow 24 to 48 for processing. Some adjustments will then be made to your account, after which you will enjoy further deposits, withdrawals and playing in an easy manner.

    Should you require any further information or assistance, please feel free to contact us

    Regards,
    Sandy 
    Slotocash Security Team
    ..................................................................

    I already sended my selfie documents, this casino is abusing from their terms, requesting selfies for everyone that want to cashout, i want my payment!

    Bonjour, je m'appelle Valdir et j'ai reçu l'e-mail suivant concernant mon compte.
    Cher Valdir,

    Merci d'avoir contacté Slotocash Casino.

    Nous avons reçu votre email avec les documents joints. Votre compte a été mis à jour et les documents approuvés.

    Si vous avez d'autres questions, veuillez nous contacter et un représentant du service client se fera un plaisir de vous aider.

    Salutations,

    Sablonneux
    Équipe de sécurité Slotocash
    -------------------------------------------------- -------
    mon compte a été vérifié mais j'ai ensuite essayé de demander un retrait de 500 $ et j'ai reçu cet e-mail
    -------------------------------------------------- ---------

    Cher Valdir,

    Merci d'avoir choisi Slotocash Casino.
    Nous avons reçu votre demande de paiement, mais avant de pouvoir terminer le processus de vérification, nous vous demandons de soumettre une photo de vous tenant votre photo d'identité devant votre visage.
    Veuillez vous assurer que les détails de votre photo d'identité sont visibles sur la photo.

    Ces documents sont nécessaires avant que votre paiement en attente puisse être traité.

    Veuillez prévoir 24 à 48 heures pour le traitement. Certains ajustements seront ensuite apportés à votre compte, après quoi vous pourrez profiter d'autres dépôts, retraits et jouer en toute simplicité.

    Si vous avez besoin d'informations ou d'assistance supplémentaires, n'hésitez pas à nous contacter

    Salutations,
    Sablonneux
    Équipe de sécurité Slotocash
    .................................................................. ..................

    J'ai déjà envoyé mes documents de selfie, ce casino abuse de ses conditions, demandant des selfies à tous ceux qui veulent encaisser, je veux mon paiement !

  • Original Anglais Traduction Français

    How about the casinos  do all the verification checks,before you make your 1st deposit.Send all documents etc ,once approved then deposits are ,,,allowed

    Que diriez-vous que les casinos effectuent toutes les vérifications avant d'effectuer votre premier dépôt. Envoyez tous les documents, etc., une fois approuvés, les dépôts sont autorisés.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi franfernand

    Great news! You payment was approved.

    Please note: The casino is currently experiencing a wave of Brazilian bonus abusers and all players are under investigation. Hence the delay and requests for various documentation.

    Mr Sloto

     

     

    Salut Franfernand

    Bonne nouvelle! Votre paiement a été approuvé.

    Veuillez noter : le casino connaît actuellement une vague d'abuseurs brésiliens de bonus et tous les joueurs font l'objet d'une enquête. D'où le retard et les demandes de documentations diverses.

    Monsieur Sloto

  • Original Anglais Traduction Français
    kerch123 wrote:

    How about the casinos  do all the verification checks,before you make your 1st deposit.Send all documents etc ,once approved then deposits are ,,,allowed

    thats not how it works and is not realistic. Most ( if not all ) casinos require KYC docs after and not prior the deposit ( unless they suspect something's wrong so they ask it in advance ). Worst case scenario ( in case that player doesnt passes the verificaiton or in case of stolen identity etc ) they can always refund the deposit.

    kerch123 a écrit :

    Que diriez-vous que les casinos effectuent toutes les vérifications avant d'effectuer votre premier dépôt. Envoyez tous les documents, etc., une fois approuvés, les dépôts sont autorisés.

    ce n’est pas comme ça que ça marche et ce n’est pas réaliste. La plupart (sinon la totalité) des casinos exigent des documents KYC après et non avant le dépôt (à moins qu'ils soupçonnent que quelque chose ne va pas et qu'ils le demandent donc à l'avance). Dans le pire des cas (au cas où ce joueur ne passerait pas la vérification ou en cas d'identité volée, etc.), ils peuvent toujours rembourser le dépôt.

  • Original Anglais Traduction Français
    zuga wrote:

    kerch123 wrote:

    How about the casinos  do all the verification checks,before you make your 1st deposit.Send all documents etc ,once approved then deposits are ,,,allowed

    thats not how it works and is not realistic. Most ( if not all ) casinos require KYC docs after and not prior the deposit ( unless they suspect something's wrong so they ask it in advance ). Worst case scenario ( in case that player doesnt passes the verificaiton or in case of stolen identity etc ) they can always refund the deposit.

    I disagree sry, but ,all the problems i read here  are sending more documents and wait for your money,.But that is just my opinion

    zuga a écrit :

    kerch123 a écrit :

    Que diriez-vous que les casinos effectuent toutes les vérifications avant d'effectuer votre premier dépôt. Envoyez tous les documents, etc., une fois approuvés, les dépôts sont autorisés.

    ce n’est pas comme ça que ça marche et ce n’est pas réaliste. La plupart (sinon la totalité) des casinos exigent des documents KYC après et non avant le dépôt (à moins qu'ils soupçonnent que quelque chose ne va pas et qu'ils le demandent donc à l'avance). Dans le pire des cas (au cas où ce joueur ne passerait pas la vérification ou en cas d'identité volée, etc.), ils peuvent toujours rembourser le dépôt.

    Je ne suis pas d'accord, désolé, mais tous les problèmes que j'ai lus ici sont l'envoi de plus de documents et l'attente de votre argent. Mais ce n'est que mon opinion.

  • Original Anglais Traduction Français
    kerch123 wrote:

    I disagree sry, but ,all the problems i read here  are sending more documents and wait for your money,.But that is just my opinion

    you can disargee and sure are entitle to your opiniuon, but these are the facts and how things are done in this industry and there is nothing unusual about it.

    In addition this Brazilian player has multiple accounts on LCB ( and will be banned shorty for abusing our site and complaint section ) which only goes to show they were not being honest and it also shows that Sloto Rep did far beyond what I would of personaly done here, and gave them more than fair treatment.


    kerch123 a écrit :

    Je ne suis pas d'accord, désolé, mais tous les problèmes que j'ai lus ici sont l'envoi de plus de documents et l'attente de votre argent. Mais ce n'est que mon opinion.

    vous pouvez refuser et bien sûr avoir droit à votre opinion, mais ce sont les faits et la façon dont les choses se font dans cette industrie et il n'y a rien d'inhabituel à cela.

    De plus, ce joueur brésilien a plusieurs comptes sur LCB (et sera banni pour avoir abusé de notre site et de notre section plainte), ce qui ne fait que montrer qu'il n'était pas honnête et cela montre également que Sloto Rep a fait bien au-delà de ce que j'aurais personnellement fait. ici, et leur a donné un traitement plus qu'équitable.


  • Original Anglais Traduction Français

    24 hours after requesting the documents i wasnt payed., for that i want to make a complaint

    my selfie was sended and im posting it here with the amount of editing necessary to dont expose myself.

    in fact my complaint was ignored and no message was received from it.

    i want to point out a review i found on another forum

    http://image.prntscr.com/image/619e3e48a05e4a05870bc253c3f275eb.png

    http://image.prntscr.com/image/63a5b3d62972416f8cbb7c760a0dede3.png

    it says score for slotocash 3.6, meanwhile i trusted this forum with the review of 4.5 out of 5.

    In 24 hours i will have a opinion about what is the truth.

    24 heures après avoir demandé les documents, je n'ai pas été payé. C'est pour cela que je souhaite porter plainte.

    mon selfie a été envoyé et je le publie ici avec la quantité de retouches nécessaire pour ne pas m'exposer.

    en fait, ma plainte a été ignorée et aucun message n'en a été reçu.

    je tiens à signaler un avis que j'ai trouvé sur un autre forum

    http://image.prntscr.com/image/619e3e48a05e4a05870bc253c3f275eb.png

    http://image.prntscr.com/image/63a5b3d62972416f8cbb7c760a0dede3.png

    il est indiqué score pour slotocash 3.6, alors que j'ai fait confiance à ce forum avec une note de 4,5 sur 5.

    Dans 24 heures, j'aurai une opinion sur la vérité.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi valdirper

    Please can you send your username. 

    As mentioned previously...

    Please note: The casino is currently experiencing a wave of Brazilian bonus abusers and all players are under investigation. Hence the delay and requests for various documentation.

    Mr Sloto

    Salut Valdirper

    S'il vous plaît, pouvez-vous envoyer votre nom d'utilisateur.

    Comme mentionné précédement...

    Veuillez noter : le casino connaît actuellement une vague d'abuseurs brésiliens de bonus et tous les joueurs font l'objet d'une enquête. D'où le retard et les demandes de documentations diverses.

    Monsieur Sloto

  • Original Anglais Traduction Français

    Sloto bhaved very unfair with me, is a good casino and brand is trusty, but they refused a payout finding very unfair reasons... it's a solid home, i think staff is the same of uptown for exemple, but i had very different experiences... just to witness 

    Sloto s'est comporté de manière très injuste avec moi, c'est un bon casino et la marque est fiable, mais ils ont refusé un paiement pour des raisons très injustes... c'est une maison solide, je pense que le personnel est le même que dans les quartiers chics par exemple, mais j'ai eu des expériences très différentes ... juste pour être témoin

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi apaveee,

    Could you please tell us what the problem was with your payout? Please provide us with your casino username so that we can contact him on your behalf.

    Salut apaveee,

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous dire quel était le problème avec votre paiement ? Veuillez nous fournir votre nom d'utilisateur de casino afin que nous puissions le contacter en votre nom.

  • Original Anglais Traduction Français

    we already went trough that Melissa, and wrote each other on this... i gave up and deleted my profile from casino... which it doesn't mean that i can't keep giving my opinion or telling my experience i think 

    nous avons déjà rencontré Melissa et nous nous sommes écrit à ce sujet... j'ai abandonné et supprimé mon profil du casino... ce qui ne veut pas dire que je ne peux pas continuer à donner mon avis ou à raconter mon expérience, je pense

  • Original Anglais Traduction Français

    obviously i can't invent things in order to damage a casino's reputation, but still i appreciate a lot when other users tells their impressions... at least it has been useful to me to avoid other bad xperiences.... sloto's twin casino, uptown, it's still one my favourite for exemple 

    évidemment je ne peux pas inventer des choses pour nuire à la réputation d'un casino, mais j'apprécie quand même beaucoup lorsque d'autres utilisateurs font part de leurs impressions... au moins cela m'a été utile pour éviter d'autres mauvaises expériences.... sloto's twin casino , Uptown, c'est toujours un de mes préférés par exemple

    3.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I remember now. You are welcome to leave your personal opinion regarding any casino. If you need any assistance or if you are facing issues, you can always let us know and we'll try to help you. That's why we have these sections. 

    Je me souviens maintenant. Vous êtes invités à laisser votre opinion personnelle sur n’importe quel casino. Si vous avez besoin d'aide ou si vous rencontrez des problèmes, vous pouvez toujours nous le faire savoir et nous essaierons de vous aider. C'est pourquoi nous avons ces sections.

  • Original Anglais Traduction Français

    this casino is terrible, i tried to get a bonus from them, and those **** of say i cant get it, there is no rule on their blog about this promotions

    http://www.slotocash.im/en/blog/posts?category_id=22

    Play Mr. Sloto's 2017 Lucky Free Spins Pack!

    Of Course they still sent me a email about this promotion telling me to deposit, they can go to hell, i dont give a *** about this casino,

    ********

    .

    From: Sloto Cash <info@slotonews.com>
    To: <******>
    Subject: Mr. Sloto's 2017 Lucky Free Spins Pack!
    Date: Wed, 25 Jan 2017 11:04:15 -0600

     

    ADMIN NOTE :

    the post was copy paste mess with bunch of insults and copied code from email which was not clear and readable, thus had to be edited.

    The complainant is also a fraudster with multple accounts.

    ce casino est horrible, j'ai essayé d'obtenir un bonus de leur part, et ces connards disent que je ne peux pas l'obtenir, il n'y a aucune règle sur leur blog concernant ces promotions

    http://www.slotocash.im/en/blog/posts?category_id=22

    Jouez au pack de tours gratuits chanceux 2017 de M. Sloto !

    Bien sûr, ils m'ont quand même envoyé un e-mail à propos de cette promotion me disant de déposer, ils peuvent aller au diable, je m'en fous de ce casino,

    ********

    .

    De : Sloto Cash
    À : <******>
    Objet : Pack de tours gratuits chanceux 2017 de M. Sloto !
    Date : mercredi 25 janvier 2017 11:04:15 -0600

    REMARQUE ADMINISTRATIVE :

    le message était un copier-coller avec un tas d'insultes et un code copié d'un e-mail qui n'était pas clair et lisible, a donc dû être modifié.

    Le plaignant est également un fraudeur possédant plusieurs comptes.

  • Original Anglais Traduction Français

    @erimarfrancisco mind your language! Part of your post containing foul language has been edited.

    Every casino reserves the right to offer or deny the promotions. TBH I am not suprised why you got denied given there was a lot of bonus abuse and fraud coming from Brazil.

    You can always choose to play elsewhere.

    EDIT:

    Just compared your IP address and you are now officially banned for the reason of multiple accounts at LCB.

    jerk!

    @erimarfrancisco faites attention à votre langage ! Une partie de votre message contenant un langage grossier a été modifiée.

    Chaque casino se réserve le droit d'offrir ou de refuser les promotions. TBH, je ne suis pas surpris de savoir pourquoi vous avez été refusé étant donné qu'il y a eu beaucoup d'abus et de fraudes en matière de bonus en provenance du Brésil.

    Vous pouvez toujours choisir de jouer ailleurs.

    MODIFIER:

    Je viens de comparer votre adresse IP et vous êtes désormais officiellement banni pour cause de plusieurs comptes chez LCB.

    abruti!

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi apaveee

    Please can you send your username? I would like to check why this happened.

    Thanks

    Mr Sloto

    Salut apaveee

    S'il vous plaît, pouvez-vous envoyer votre nom d'utilisateur ? Je voudrais vérifier pourquoi cela s'est produit.

    Merci

    Monsieur Sloto

  • Original Anglais Traduction Français

    @erimarfrancisco

    Thanks for all your fraud. You did well and got paid some money for fraud. Congratulations!

    @erimarfrancisco

    Merci pour toutes vos fraudes. Vous avez bien fait et avez reçu de l'argent pour fraude. Toutes nos félicitations!

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi apaveee

    My apologies I do remember this issue.

    As stated at the time. The withrawal was denied as this term was broken:

    "Winnings made on linked accounts using same offers will automatically be voided and therefore will be removed from the accounts.".

    Found - http://www.slotocash.im/en/terms-conditions/general-bonus-terms

    I am sorry I am unable to assist further with this issue. As with all casinos, multipler accounts are not allowed.

    Mr Sloto

    Salut apaveee

    Mes excuses, je me souviens de ce problème.

    Comme indiqué à l'époque. Le retrait a été refusé car ce terme n'était pas respecté :

    "Les gains réalisés sur des comptes liés utilisant les mêmes offres seront automatiquement annulés et seront donc supprimés des comptes.".

    Trouvé - http://www.slotocash.im/en/terms-conditions/general-bonus-terms

    Je suis désolé de ne pas pouvoir vous aider davantage sur ce problème. Comme dans tous les casinos, les comptes multiples ne sont pas autorisés.

    Monsieur Sloto

  • Original Anglais Traduction Français

    dear Mr SLoto, 

     

    what you haven't understood yet is that this concept of "linked account" is not clear to me, if you refer to the fact that i had an account to play for when i was in Italy and an other for when i was in France, as i live in both countries, you should find in your chats register many proofs that i asked to delete the french one.... i had already cashout some wins from your casino and at that time this thing of beginning didn't seem to make problems... i liked your casino to the point that i kept Sloto for when i am in Italy and Uptpwn for France... i deposited more then once at both, i had some wins... just normality... i already had deleted a second for uptown... so, i think this thing of multiple account came out only because i won some money starting from a bonus that yourself sent me by e-mail and let me find in my cashier... 

     

    i already had bad experiences with other rtg's casinos, i must admit that somehow i am a distracted person and can make mistakes, but the fact that this time you're not behaving fair is also that the account you found out still opened (strange, i knew it was closed) had no mouvements since months... no deposit nor bonus... so, what just made me so angry i that i trusted you for longtime and really didn't wait that from you 

     

    you had to pay, you just find an excuse to not do that

     

    good for you 

     

    you lost a client and i hope more then one, because i hope this forum will be visited often (and let this comment just here where i wrote it) and because your reputation won't be accreased by me, you can understand that i think, anyway... if you think you made the good choice, i did everything i could to defend my reasons i could not do more... it is unfair... like many bad things in life... 

     

    best regards 

     

    AP 

    cher Monsieur SLoto,

    ce que vous n'avez pas encore compris c'est que cette notion de "compte lié" ne m'est pas claire, si vous faites référence au fait que j'avais un compte pour jouer quand j'étais en Italie et un autre quand j'étais en France , comme j'habite dans les deux pays, vous devriez trouver dans vos chats de nombreuses preuves que j'ai demandé de supprimer la version française.... j'avais déjà encaissé quelques gains de votre casino et à ce moment-là, ce début ne semblait pas pour créer des problèmes... j'ai aimé votre casino au point que j'ai gardé Sloto lorsque je suis en Italie et Uptpwn pour la France... j'ai déposé plus d'une fois dans les deux, j'ai eu quelques gains... juste la normalité... j'en avais déjà supprimé un deuxième pour Uptown... donc, je pense que ce truc de comptes multiples est sorti uniquement parce que j'ai gagné de l'argent à partir d'un bonus que tu m'as envoyé par e-mail et que tu m'as laissé trouver dans ma caisse...

    j'ai déjà eu de mauvaises expériences avec d'autres casinos de rtg, je dois admettre que d'une manière ou d'une autre je suis une personne distraite et je peux faire des erreurs, mais le fait que cette fois vous ne vous comportez pas équitablement est aussi que le compte que vous avez découvert est toujours ouvert (étrange, je savais que c'était fermé) je n'ai eu aucun mouvement depuis des mois... pas de dépôt ni de bonus... alors, qu'est-ce qui m'a tellement mis en colère, c'est que je t'ai fait confiance depuis longtemps et que je n'ai vraiment pas attendu ça de ta part

    tu as dû payer, tu trouves juste une excuse pour ne pas faire ça

    Bien pour vous

    vous avez perdu un client et j'en espère plus d'un, parce que j'espère que ce forum sera visité souvent (et laissez ce commentaire juste là où je l'ai écrit) et parce que votre réputation ne sera pas accrue par moi, vous pouvez comprendre que je pense , de toute façon... si tu penses avoir fait le bon choix, j'ai fait tout ce que j'ai pu pour défendre mes raisons je ne pouvais pas faire plus... c'est injuste... comme beaucoup de mauvaises choses dans la vie...

    cordialement

    PA

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Robby,

    Your username will be forwarded to the casino rep. I have received your PM. ;) We'll double check with the casino what seems to be the issue with your account. 

    Salut Robby,

    Votre nom d'utilisateur sera transmis au représentant du casino. J'ai reçu votre MP. ;) Nous vérifierons auprès du casino quel semble être le problème avec votre compte.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for your message. Please allow me to investigate and come back to you.

    Merci pour votre message. S'il vous plaît, permettez-moi d'enquêter et de revenir vers vous.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Robby8111

    Payout was initially declined by Risk as they found that you had registered three different accounts at Miami Club.

    ND bonuses had been claimed in all three accounts, which is against the casino terms. 

    However, two of the accounts had been dormant since 2013. 

    The two accounts from 2013 are now blocked and the casino has decided they will pay the current pending withdrawal. 

    The payment has been approved :

    Mr Sloto

    Salut Robby8111

    Le paiement a été initialement refusé par Risk car ils ont découvert que vous aviez enregistré trois comptes différents au Miami Club.

    Des bonus ND ont été réclamés sur les trois comptes, ce qui est contraire aux conditions du casino.

    Cependant, deux de ces comptes étaient inactifs depuis 2013.

    Les deux comptes de 2013 sont désormais bloqués et le casino a décidé de payer le retrait en attente actuel.

    Le paiement a été approuvé :

    Monsieur Sloto

  • Original Anglais Traduction Français

    The process for payment usually takes a couple of days from approval. It'll be with you soon :

    Le processus de paiement prend généralement quelques jours après l'approbation. Il sera bientôt avec vous :

  • Original Anglais Traduction Français

    Glad to hear :)

    Thanks for confirming 

    Mr Sloto

    Heureux d'entendre :)

    Merci d'avoir confirmé

    Monsieur Sloto

  • Original Anglais Traduction Français

    Just wondering if the issues with Slotocash and Uptown Aces processor's have been resolved. Really don't want to depsoit if I can't get paid. TY!

    Je me demande simplement si les problèmes avec les processeurs Slotocash et Uptown Aces ont été résolus. Je ne veux vraiment pas déposer si je ne peux pas être payé. TY!

    évalué :

    4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Sorry, I dont understand what this means? 

    Mr Sloto

    Désolé, je ne comprends pas ce que cela signifie ?

    Monsieur Sloto

  • Original Anglais Traduction Français

    I recently won with a free bonus on slotocash and uptown aces ... but they denied my payment on slotocash, claiming that Brazil is now a restricted country ... I always read the T & C and I'm sure I made the bill and won 2 casinos before this change ... axo much lack of consideration with their players the casinos do this ... very sad with this ... slotocash group seemed to be one of the most serious ...

     

     

    J'ai récemment gagné avec un bonus gratuit sur slotocash et uptown as... mais ils ont refusé mon paiement sur slotocash, affirmant que le Brésil est désormais un pays restreint... J'ai toujours lu les T&C et je suis sûr d'avoir fait la facture et gagné 2 casinos avant ce changement...axo beaucoup de manque de considération avec leurs joueurs les casinos font ça...très triste avec ça...le groupe slotocash semblait être un des plus sérieux...

    3.9/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Detail for the day of my account creation ...

     

     

     

     

    Détail du jour de la création de mon compte...

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Maysa,

    The casino has recently experienced lots of issues with Brazilian players, therefore they decided to add them to their list of restricted countries.  

    Salut Maysa,

    Le casino a récemment rencontré de nombreux problèmes avec les joueurs brésiliens, c'est pourquoi ils ont décidé de les ajouter à leur liste de pays restreints.

  • Original Anglais Traduction Français

    Yeah ... they decided that today ... they put it on the restraint list today ... I won it 11 days ago ... it sucks this ...

    Ouais... ils ont décidé ça aujourd'hui... ils l'ont mis sur la liste de restriction aujourd'hui... Je l'ai gagné il y a 11 jours... c'est nul...

  • Original Anglais Traduction Français

    If it was put on the list after the player won then should they not be paid study

    S'il a été mis sur la liste après la victoire du joueur, celui-ci ne devrait-il pas être payé study

  • Original Anglais Traduction Français
    kathy.anderson wrote:

    Just wondering if the issues with Slotocash and Uptown Aces processor's have been resolved. Really don't want to depsoit if I can't get paid. TY!

    I was hoping she replied to this but IMO it might mean the fact that some players are running into slow payments. 

    kathy.anderson a écrit :

    Je me demande simplement si les problèmes avec les processeurs Slotocash et Uptown Aces ont été résolus. Je ne veux vraiment pas déposer si je ne peux pas être payé. TY!

    J'espérais qu'elle répondrait à cela, mais à mon avis, cela pourrait signifier que certains joueurs ont des paiements lents.

    évalué :

    4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for your message, there is no delay or issue with payments. 

    Players from Brazil are not allowed to use free bonuses following the recent fraud ring. 

    Mr Sloto

    Merci pour votre message, il n'y a aucun retard ni problème avec les paiements.

    Les joueurs brésiliens ne sont pas autorisés à utiliser les bonus gratuits suite au récent réseau de fraude.

    Monsieur Sloto

  • Original Anglais Traduction Français

    Well that is good to hear because i did read where some players were experiencing some delays. Good to know that isn't the case.

    Eh bien, c'est bon à entendre car j'ai lu que certains joueurs rencontraient des retards. C'est bon de savoir que ce n'est pas le cas.

  • Original Anglais Traduction Français

    Fraud is you offer a free bonus and then not pay the players and change the terms in between to make the payment ... thus canceling my withdrawals.

    La fraude consiste à offrir un bonus gratuit, puis à ne pas payer les joueurs et à modifier les conditions entre les deux pour effectuer le paiement... annulant ainsi mes retraits.

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