yakamoz19 user name vegasrush
my balance has been reset.
I sent my ID card, but excuses are made
I will make a complaint to the licensing company if necessary
Casino Nextbet – Tournois quotidiens Promo valable : 26 août 2024 - 30 septembre 2024. Montant total du prix : 16 000 000 MYR Jeux éligibles : Tous les jeux Pragmatic Play Comment participer :...
LuCasino OnlyWin - Bonus de dépôt exclusif Tous les joueurs - Pas de US ! 100 % jusqu'à 800 CA$ + 80 tours gratuits sur Sun of Egypt 3 (20 tours gratuits par jour pendant 4 jours). Comment...
LuJ'ai gagné 50 $ au concours de juillet et j'ai envoyé un message à Dzile avec mon adresse Bitcoin dès que j'ai reçu le message. J'ai envoyé un nouveau message à l'utilisateur Dzile le 20 août...
LuVeuillez se connecter ou s'inscrire pour poster ou commenter.
yakamoz19 user name vegasrush
my balance has been reset.
I sent my ID card, but excuses are made
I will make a complaint to the licensing company if necessary
yakamoz19 nom d'utilisateur vegasrush
mon solde a été réinitialisé.
J'ai envoyé ma carte d'identité, mais des excuses sont trouvées
Je porterai plainte auprès de la société de licence si nécessaire
Hello. I'm vegasrush user. you did not pay my earnings.moreover, you deleted the balance in my account.I earned 155 dollars.document requested. I sent. then you said you have restriction in your country. you have reset my account. you sent me an e-mail.you can continue to play with real money.where is the restriction ? please Would you pay 150 dollars. I have bitcoin use. I want the problem solved.75 dollar bonus I turned and won. I followed the rules you follow the rules. remove restriction. my nickname: kinqtr77 . thx
Bonjour. Je suis un utilisateur de Vegasrush. vous n'avez pas payé mes gains. De plus, vous avez supprimé le solde de mon compte. J'ai gagné 155 dollars. Document demandé. J'ai envoyé. alors vous avez dit que vous aviez des restrictions dans votre pays. vous avez réinitialisé mon compte. vous m'avez envoyé un e-mail. vous pouvez continuer à jouer avec de l'argent réel. où est la restriction ? s'il vous plaît, voudriez-vous payer 150 dollars. J'utilise Bitcoin. Je veux que le problème soit résolu. Bonus de 75 dollars que j'ai tourné et gagné. J'ai suivi les règles, vous suivez les règles. supprimer la restriction. mon pseudo : kinqtr77 . Merci
Hi,
I’m also waiting for the withdrawal money. My withdrawal was canceled. My Identity Card canceled because of invalid date. In our country the valid date of Identity Card is 2020.
My casino username is: bhaka13
Salut,
J'attends aussi l'argent du retrait. Mon retrait a été annulé. Ma carte d'identité annulée en raison d'une date invalide. Dans notre pays, la date de validité de la carte d'identité est 2020.
Mon nom d'utilisateur du casino est : bhaka13
Hello guys. This casino doesnt seem to be honest to players from Turkey! As you know they require no deposit for 75 dollars welcome bonus and several people got paid that i know from a local turkish forum. I was just lucky and wagered the bonus i have been given and now they force me to deposit $35 for $100 payment. This is not fair and honest businesses never change the rules while the game is being played. At this point i kindly ask lcb's help to be able to receive my payment without any deposit.
My casino username is: legolasoft
I am living same things during 3 days. İ am from Turkey like you legolasoft.
They said me deposit 35 dolars and get 100 dolars.As you say this is not fair and honest.
My casino username : umutinbox
Bonjour gars. Ce casino ne semble pas honnête envers les joueurs turcs ! Comme vous le savez, ils n'exigent aucun dépôt pour un bonus de bienvenue de 75 dollars et plusieurs personnes que je connais ont été payées sur un forum turc local. J'ai eu de la chance et j'ai parié le bonus qui m'a été accordé et maintenant ils m'obligent à déposer 35 $ pour un paiement de 100 $. Ce n’est pas juste et les entreprises honnêtes ne changent jamais les règles pendant que le jeu est en cours. A ce stade, je demande l'aide de LCB pour pouvoir recevoir mon paiement sans aucun acompte.
Mon nom d'utilisateur du casino est : legolasoft
Je vis les mêmes choses pendant 3 jours. Je viens de Turquie comme toi Legolasoft.
Ils m'ont dit de déposer 35 dollars et d'obtenir 100 dollars. Comme vous le dites, ce n'est ni juste ni honnête.
Mon nom d'utilisateur casino : umutinbox
Hello guys. This casino doesnt seem to be honest to players from Turkey! As you know they require no deposit for 75 dollars welcome bonus and several people got paid that i know from a local turkish forum. I was just lucky and wagered the bonus i have been given and now they force me to deposit $35 for $100 payment. This is not fair and honest businesses never change the rules while the game is being played. At this point i kindly ask lcb's help to be able to receive my payment without any deposit.
please help me please I am having the same problem
My casino username is: ositerio123
Bonjour gars. Ce casino ne semble pas honnête envers les joueurs turcs ! Comme vous le savez, ils n'exigent aucun dépôt pour un bonus de bienvenue de 75 dollars et plusieurs personnes que je connais ont été payées sur un forum turc local. J'ai eu de la chance et j'ai parié le bonus qui m'a été accordé et maintenant ils m'obligent à déposer 35 $ pour un paiement de 100 $. Ce n’est pas juste et les entreprises honnêtes ne changent jamais les règles pendant que le jeu est en cours. A ce stade, je demande l'aide de LCB pour pouvoir recevoir mon paiement sans aucun acompte.
s'il vous plaît, aidez-moi s'il vous plaît, j'ai le même problème
Mon nom d'utilisateur du casino est : ositerio123
Hello GUys
To be clear Turkey is a non allowed country to cash out from welcome free chips as per terms and conditions, and seems that some traffic was advertice into a group of turkey people without checking our disallowed country list. if someone had a payout processed that is great they can keep the winnings but unfortunately most of those payouts are void already.
you can check on out terms and conditions : https://www.vegasrushcasino.com/terms/
• Based on your country of residence, limitations apply to playing at the Casino, using bonuses, redemption of chips that are free or deposits via credit card. We keep the right to lift these restrictions on an individual basis. Carefully review the constraints that will apply. Please consult the Customer Service team of Vegas Rush Casino for the complete list of restricted countries. The Casino shall assess your account and make the ultimate call based on your case. Please email support@vegasrushcasino.com to submit your request.
https://www.hallmarkcasino.com/bonus-terms/
*The management reserves the right to disqualify certain countries or individual players from promotional offers
• Players from certain countries will not be able to make use our free chips. Kindly check the status of countries list by consulting Customer Support.
LEo
Management
Bonjour gars
Pour être clair, la Turquie est un pays non autorisé à retirer des jetons gratuits de bienvenue conformément aux termes et conditions, et il semble qu'une partie du trafic ait été annoncée vers un groupe de dindes sans vérifier notre liste de pays non autorisés. Si quelqu'un a fait traiter un paiement formidable, il peut conserver les gains, mais malheureusement, la plupart de ces paiements sont déjà nuls.
vous pouvez consulter les termes et conditions : https://www.vegasrushcasino.com/terms/
• En fonction de votre pays de résidence, des limitations s'appliquent au jeu au Casino, à l'utilisation des bonus, au rachat de jetons gratuits ou aux dépôts par carte de crédit. Nous nous réservons le droit de lever ces restrictions à titre individuel. Examinez attentivement les contraintes qui s’appliqueront. Veuillez consulter l'équipe du service client de Vegas Rush Casino pour la liste complète des pays restreints. Le Casino évaluera votre compte et prendra la décision finale en fonction de votre cas. Veuillez envoyer un e-mail à support@vegasrushcasino.com pour soumettre votre demande.
https://www.hallmarkcasino.com/bonus-terms/
*La direction se réserve le droit de disqualifier certains pays ou joueurs individuels des offres promotionnelles
• Les joueurs de certains pays ne pourront pas utiliser nos jetons gratuits. Veuillez vérifier l'état de la liste des pays en consultant le support client.
Leo
Gestion
this money is our right
cet argent est notre droit
@sterzik - could you please let us know if the casino helped you with the withdrawal and if you received the money.
Thanks.
Well, I’ve been waiting for the representative here to tell me how I can order a withdrawal and then write them a bitcoin wallet number if the withdrawal is available only with a check. HallmarkCasino never answered me.
Now I will try to write them on an email with my bitcoin number.
Thanks for keeping track of the problems.
@sterzik - pourriez-vous s'il vous plaît nous faire savoir si le casino vous a aidé avec le retrait et si vous avez reçu l'argent.
Merci.
Eh bien, j'attendais que le représentant ici me dise comment commander un retrait, puis lui écrive un numéro de portefeuille Bitcoin si le retrait n'est disponible qu'avec un chèque. HallmarkCasino ne m'a jamais répondu.
Maintenant, je vais essayer de les écrire sur un email avec mon numéro Bitcoin.
Merci d'avoir suivi les problèmes.
Hello again. Upon i received the payment mail regarding bitcoin info i just sent bitcoin address to withdrawal department. Ever since the casino became silent and never get the payment nor a response. I also sent a message to hallmark representative here to speed things up, didnt get a respond.
Dear Melissa, i have also sent a pm to you today. I believe you did not realize.
At this point i'll be really glad if i may have the bitcoin payment as soon as possible. I have been dealing this issue for 2 weeks and i feel stuffed..
Bonjour à nouveau. Après avoir reçu le courrier de paiement concernant les informations Bitcoin, je viens d'envoyer l'adresse Bitcoin au service de retrait. Depuis, le casino est devenu silencieux et n'a jamais reçu de paiement ni de réponse. J'ai également envoyé un message au représentant de Hallmark ici pour accélérer les choses, je n'ai pas reçu de réponse.
Chère Melissa, je t'ai également envoyé un MP aujourd'hui. Je crois que vous ne vous en êtes pas rendu compte.
À ce stade, je serai vraiment heureux si je peux recevoir le paiement Bitcoin dès que possible. Je suis confronté à ce problème depuis 2 semaines et je me sens bourré.
Still no payment! How long do you keep ignoring me dear Hallmark casino? Are you going to keep leading trouble with my case. Please just send my bitcoin, it takes only 1 minute!
Melissa why did you suddenly stop operating my case? Im really curious what is going on there..
Toujours aucun paiement ! Combien de temps continuez-vous à m'ignorer, cher casino Hallmark ? Allez-vous continuer à me causer des ennuis avec mon affaire ? S'il vous plaît, envoyez simplement mon bitcoin, cela ne prend qu'une minute !
Melissa, pourquoi as-tu soudainement arrêté de gérer mon dossier ? Je suis vraiment curieux de savoir ce qui se passe là-bas.
1.9/ 5
Still no payment! How long do you keep ignoring me dear Hallmark casino? Are you going to keep leading trouble with my case. Please just send my bitcoin, it takes only 1 minute!
Melissa why did you suddenly stop operating my case? Im really curious what is going on there..
We haven't stopped assisting you guys. The casino is well aware of your situation. We asked them what they are going to do with Turkish players. Keep you posted.
Toujours aucun paiement ! Combien de temps continuez-vous à m'ignorer, cher casino Hallmark ? Allez-vous continuer à me causer des ennuis avec mon affaire ? S'il vous plaît, envoyez simplement mon bitcoin, cela ne prend qu'une minute !
Melissa, pourquoi as-tu soudainement arrêté de gérer mon dossier ? Je suis vraiment curieux de savoir ce qui se passe là-bas.
Nous n'avons pas cessé de vous aider. Le casino est bien conscient de votre situation. Nous leur avons demandé ce qu'ils allaient faire des joueurs turcs. Vous tenir au courant.
1.9/ 5
Still no payment! How long do you keep ignoring me dear Hallmark casino? Are you going to keep leading trouble with my case. Please just send my bitcoin, it takes only 1 minute!
Melissa why did you suddenly stop operating my case? Im really curious what is going on there..
We haven't stopped assisting you guys. The casino is well aware of your situation. We asked them what they are going to do with Turkish players. Keep you posted.
Dear Melissa, they have already confirmed my payment and i forwarded my bitcoin address. It means i have no case to decide what to do. The problem is they do not reply my mails and live chat ignores me with copy-paste messages. I dont want to wait for 11 business days as they mentioned.
Toujours aucun paiement ! Combien de temps continuez-vous à m'ignorer, cher casino Hallmark ? Allez-vous continuer à me causer des ennuis avec mon affaire ? S'il vous plaît, envoyez simplement mon bitcoin, cela ne prend qu'une minute !
Melissa, pourquoi as-tu soudainement arrêté de gérer mon dossier ? Je suis vraiment curieux de savoir ce qui se passe là-bas.
Nous n'avons pas cessé de vous aider. Le casino est bien conscient de votre situation. Nous leur avons demandé ce qu'ils allaient faire des joueurs turcs. Vous tenir au courant.
Chère Melissa, ils ont déjà confirmé mon paiement et j'ai transmis mon adresse Bitcoin. Cela signifie que je n'ai aucune raison de décider quoi faire. Le problème est qu'ils ne répondent pas à mes mails et que le chat en direct m'ignore avec des messages copiés-collés. Je ne veux pas attendre 11 jours ouvrables comme ils l'ont mentionné.
1.9/ 5
Hello legolasoft
if your payout was approved on the 3rd, tomorrow will be business day 3 and the time frame to have it send is 4 to 7 bussiness to pay after approval so there is no problem or issue? also please send your receiver Bitcoin address as I don't know where is the you are saying you send it to?
Justin
Vegas Rush
Bonjour Legolasoft
si votre paiement a été approuvé le 3, demain sera le jour ouvrable 3 et le délai pour l'envoyer est de 4 à 7 heures ouvrables pour payer après l'approbation, donc il n'y a pas de problème ou de question ? Veuillez également envoyer l'adresse Bitcoin de votre destinataire, car je ne sais pas où se trouve l'adresse à laquelle vous dites que vous l'envoyez ?
Justin
Ruée vers Vegas
Hello legolasoft
if your payout was approved on the 3rd, tomorrow will be business day 3 and the time frame to have it send is 4 to 7 bussiness to pay after approval so there is no problem or issue? also please send your receiver Bitcoin address as I don't know where is the you are saying you send it to?
Justin
Vegas Rush
i am same status with legolasoft.
Do you send me my money ?
Melissa help please :)
Bonjour Legolasoft
si votre paiement a été approuvé le 3, demain sera le jour ouvrable 3 et le délai pour l'envoyer est de 4 à 7 heures ouvrables pour payer après l'approbation, donc il n'y a pas de problème ou de question ? Veuillez également envoyer l'adresse Bitcoin de votre destinataire, car je ne sais pas où se trouve l'adresse à laquelle vous dites que vous l'envoyez ?
Justin
Ruée vers Vegas
j'ai le même statut chez Legolasoft.
Est-ce que vous m'envoyez mon argent ?
Mélissa, aidez-moi s'il vous plaît :)
Hello legolasoft
if your payout was approved on the 3rd, tomorrow will be business day 3 and the time frame to have it send is 4 to 7 bussiness to pay after approval so there is no problem or issue? also please send your receiver Bitcoin address as I don't know where is the you are saying you send it to?
Justin
Vegas Rush
Hello dear Justin. I received 2 mails asking my bitcoin info from banking@vegasrushcasino.com last week. And i replied 2 times. Today i received another mail that you inform you did not receive my bitcoin info. How possible? Anyway i just sent it 3rd time. Would you please confirm that you received it? I'll also send you with pm here.
Best regards..
Bonjour Legolasoft
si votre paiement a été approuvé le 3, demain sera le jour ouvrable 3 et le délai pour l'envoyer est de 4 à 7 heures ouvrables pour payer après l'approbation, donc il n'y a pas de problème ou de question ? Veuillez également envoyer l'adresse Bitcoin de votre destinataire, car je ne sais pas où se trouve l'adresse à laquelle vous dites que vous l'envoyez ?
Justin
Ruée vers Vegas
Bonjour cher Justin. J'ai reçu 2 e-mails demandant mes informations Bitcoin de banking@vegasrushcasino.com la semaine dernière. Et j'ai répondu 2 fois. Aujourd'hui, j'ai reçu un autre mail vous informant que vous n'avez pas reçu mes informations Bitcoin. Comment est-ce possible? Quoi qu'il en soit, je viens de l'envoyer pour la troisième fois. Pourriez-vous s'il vous plaît confirmer que vous l'avez reçu ? Je vous l'enverrai également en MP ici.
Cordialement..
@Justin - please confirm you got legolasoft bitcoin address. He sent you a pm.
@Justin - veuillez confirmer que vous avez obtenu l'adresse Bitcoin Legolasoft. Il t'a envoyé un MP.
@ Hallmark casino - we want to point out that there is no list of restricted countries for the bonus. You need to state it clearly so players know whether they are allowed to claim it or not.
Based on your country of residence, limitations apply to playing at the Casino, using bonuses, redemption of chips that are free or deposits via credit card. We keep the right to lift these restrictions on an individual basis. Carefully review the constraints that will apply. Please consult the Customer Service team of Vegas Rush Casino for the complete list of restricted countries. The Casino shall assess your account and make the ultimate call based on your case. Please email support@vegasrushcasino.com to submit your request.
Here's the screenshot of their t&c.
@ Hallmark Casino - nous tenons à souligner qu'il n'existe pas de liste de pays restreints pour le bonus. Vous devez l'indiquer clairement afin que les joueurs sachent s'ils sont autorisés à le réclamer ou non.
En fonction de votre pays de résidence, des limitations s'appliquent au jeu au Casino, à l'utilisation des bonus, au rachat de jetons gratuits ou aux dépôts par carte de crédit. Nous nous réservons le droit de lever ces restrictions à titre individuel. Examinez attentivement les contraintes qui s’appliqueront. Veuillez consulter l'équipe du service client de Vegas Rush Casino pour la liste complète des pays restreints. Le Casino évaluera votre compte et prendra la décision finale en fonction de votre cas. Veuillez envoyer un e-mail à support@vegasrushcasino.com pour soumettre votre demande.
Voici la capture d'écran de leurs conditions générales.
1.9/ 5
HEllo MelissaN
TO be clear we have added on terms and conditions the full list of restricted countries https://www.vegasrushcasino.com/terms/
https://www.hallmarkcasino.com/terms/, have a great day.
Leo
Vegas Rush
Bonjour MelissaN
Pour être clair, nous avons ajouté aux termes et conditions la liste complète des pays restreints https://www.vegasrushcasino.com/terms/
https://www.hallmarkcasino.com/terms/, passez une bonne journée.
Leo
Ruée vers Vegas
My payment has been done, finally! Thank you so much vegasrush for the payment. And melissa thank you for your great effort..
Mon paiement a enfin été effectué ! Merci beaucoup vegasrush pour le paiement. Et Melissa, merci pour votre grand effort.
My pay has been made yet. Can you help me please ?
username:bhaka13
Mon salaire a déjà été payé. Pouvez-vous m'aider s'il vous plaît ?
nom d'utilisateur: bhaka13
Hello Melissa
As i said, i am waiting for my payment.
Please help me.
My username : umutinbox
Bonjour Mélissa
Comme je l'ai dit, j'attends mon paiement.
S'il vous plaît aidez-moi.
Mon nom d'utilisateur : umutinbox
Sent me -
Dear Sergei,
Thank you for choosing us!
We would like to inform you that withdrawal ID#4461 has been approved, at the moment your available options to cash-out are Check by mail or Bitcoin. Please confirm how would you like to receive your winnings.
Congratulations on your winnings!
--------------------------------------
I think a good casino and not cheaters.... but they do everything for a long time
M'a envoyé -
Cher Sergei,
Merci de nous avoir choisi!
Nous tenons à vous informer que le retrait ID#4461 a été approuvé. Pour le moment, vos options de retrait disponibles sont le chèque par courrier ou le Bitcoin. Veuillez confirmer comment souhaitez-vous recevoir vos gains.
Félicitations pour vos gains !
--------------------------------------
Je pense qu'un bon casino et pas des tricheurs.... mais ils font tout depuis longtemps
When to pay other Turkish players? You have received the document and Btc adress but still no payment..
Quand payer les autres joueurs turcs ? Vous avez reçu le document et l'adresse Btc mais toujours pas de paiement.
Hi Guys,
I'm so sorry about all this misunderstanding, but we are not allow to make any transaction between those restricted countries. That is specified in our Bonus terms and conditions.
**Based on your country of residence, limitations apply to playing at the Casino, using bonuses, redemption of chips that are free or deposits via credit card. We keep the right to lift these restrictions on an individual basis. Carefully review the constraints that will apply. Please consult the Customer Service team of Vegas Rush Casino for the complete list of restricted countries. The Casino shall assess your account and make the ultimate call based on your case. Please email support@vegasrushcasino.com to submit your request.**
Kind regards,
Hallmark.
Salut les gars,
Je suis vraiment désolé pour tout ce malentendu, mais nous ne sommes autorisés à effectuer aucune transaction entre ces pays restreints. Ceci est spécifié dans nos conditions générales de bonus.
**En fonction de votre pays de résidence, des limitations s'appliquent au jeu au Casino, à l'utilisation des bonus, à l'échange de jetons gratuits ou aux dépôts par carte de crédit. Nous nous réservons le droit de lever ces restrictions à titre individuel. Examinez attentivement les contraintes qui s’appliqueront. Veuillez consulter l'équipe du service client de Vegas Rush Casino pour la liste complète des pays restreints. Le Casino évaluera votre compte et prendra la décision finale en fonction de votre cas. Veuillez envoyer un e-mail à support@vegasrushcasino.com pour soumettre votre demande.**
Cordialement,
Poinçonner.
There were no restrictions when I used the bonus.They're excuses not to pay
Il n'y avait aucune restriction lorsque j'utilisais le bonus. Ce sont des excuses pour ne pas payer
Hello! I am from Russia and I often receive letters with no Deposit offers. Can I use them? Please explain in more detail. Thanks in advance.
Bonjour! Je viens de Russie et je reçois souvent des lettres sans offres de dépôt. Puis-je les utiliser ? Veuillez expliquer plus en détail. Merci d'avance.
Hello! I am from Russia and I often receive letters with no Deposit offers. Can I use them? Please explain in more detail. Thanks in advance.
These are the restricted countries for the bonus:
Terms and conditions:
Based on your country of residence, limitations apply to playing at the Casino, using bonuses, redemption of chips that are free or deposits via credit card. We keep the right to lift these restrictions on an individual basis. Carefully review the constraints that will apply. The complete list for restricted countries is: Australia, Algeria, Afghanistan, Azerbaijan, Bulgaria, Belize, Costa Rica, Curacao, Czech Republic, Finland, Hungary, Iraq, Iran, Malaysia, Myanmar, North Korea, Poland, Syria, Turkey and Ukraine. The Casino shall assess your account and make the ultimate call based on your case. Please email support@vegasrushcasino.com to submit your request.
Bonjour! Je viens de Russie et je reçois souvent des lettres sans offres de dépôt. Puis-je les utiliser ? Veuillez expliquer plus en détail. Merci d'avance.
Voici les pays restreints pour le bonus :
Termes et conditions:
En fonction de votre pays de résidence, des limitations s'appliquent au jeu au Casino, à l'utilisation des bonus, au rachat de jetons gratuits ou aux dépôts par carte de crédit. Nous nous réservons le droit de lever ces restrictions à titre individuel. Examinez attentivement les contraintes qui s’appliqueront. La liste complète des pays restreints est la suivante : Australie, Algérie, Afghanistan, Azerbaïdjan, Bulgarie, Belize, Costa Rica, Curaçao, République tchèque, Finlande, Hongrie, Irak, Iran, Malaisie, Myanmar, Corée du Nord, Pologne, Syrie, Turquie et Ukraine. . Le Casino évaluera votre compte et prendra la décision finale en fonction de votre cas. Veuillez envoyer un e-mail à support@vegasrushcasino.com pour soumettre votre demande.
I and the other members were members without restrictions and payments were not made what is your opinion about this issue?
Moi et les autres membres étions membres sans restrictions et les paiements n'étaient pas effectués. Quelle est votre opinion sur cette question ?
I and the other members were members without restrictions and payments were not made what is your opinion about this issue?
This is not a good business practice. I just want to let you know that these two casinos were on our warning list due to slow payouts. They are still on the probation so we are happy to hear players' experience and we are trying all the time to help you guys get your money. So, go ahead and share your personal experience with these two brands and in case you have any issues please do let us know. They now edited their bonus terms and conditions per our request and clearly listed the countries that are not eligible for any bonus. Hope there won't be any misunderstandings at least regarding this part.
Moi et les autres membres étions membres sans restrictions et les paiements n'étaient pas effectués. Quelle est votre opinion sur cette question ?
Ce n’est pas une bonne pratique commerciale. Je veux juste vous faire savoir que ces deux casinos figuraient sur notre liste d'avertissement en raison de la lenteur des paiements. Ils sont toujours en période probatoire, nous sommes donc heureux d'entendre l'expérience des joueurs et nous essayons tout le temps de vous aider à récupérer votre argent. Alors n’hésitez pas et partagez votre expérience personnelle avec ces deux marques et si vous rencontrez des problèmes, n’hésitez pas à nous le faire savoir. Ils ont maintenant modifié leurs conditions générales de bonus à notre demande et ont clairement répertorié les pays qui ne sont éligibles à aucun bonus. J'espère qu'il n'y aura pas de malentendus au moins concernant cette partie.
it is nice step ,but I didn't pay and they don't think to do it. Casino that does not pay 100 dollars does not pay any high gains be careful about the investment No payment will be 15 days
c'est une belle étape, mais je n'ai pas payé et ils ne pensent pas à le faire. Un casino qui ne paie pas 100 dollars ne paie pas de gains élevés soyez prudent sur l'investissement Aucun paiement ne prendra 15 jours
Hello Milica
Thank you for your comments although we have the time frames for payouts stipulated on the sites and we do have a strict policy for no delays on payouts for more than a year already just so you know, about the turkey player we did honor more than a few free chips payouts with no deposit requested back in September and after your review we did added the full list of restricted country’s that we had and therefore no payouts are being sent to Turkey anymore.
Leo
Vegar Rush
Bonjour Milica
Merci pour vos commentaires, même si nous avons des délais de paiement stipulés sur les sites et que nous avons une politique stricte de non-retard dans les paiements depuis plus d'un an déjà, juste pour que vous le sachiez, à propos du joueur de dinde, nous avons honoré plus d'un quelques paiements de jetons gratuits sans dépôt ont été demandés en septembre et après votre examen, nous avons ajouté la liste complète des pays restreints que nous avions et donc aucun paiement n'est plus envoyé vers la Turquie.
Leo
Ruée vers les végétaliens
Hello Bomb
I hope you are doing, we have many players from the beautiful country of Russia and there is no problem to play with us as is not a restricted country, let me know if you need anything and contacting our customer service staff for further assistance always willing to help you.
Leo
Hallmark
Bonjour Bombe
J'espère que vous le faites, nous avons beaucoup de joueurs du beau pays de Russie et il n'y a aucun problème pour jouer avec nous car ce n'est pas un pays restreint, faites-moi savoir si vous avez besoin de quelque chose et contactez notre service client pour une assistance supplémentaire, toujours prêt à le faire. pour vous aider.
Leo
Poinçonner
your license information is fake ? curacao gaming said it's not registered with us so you don't pay.
vos informations de licence sont fausses ? Curacao Gaming a dit qu'il n'était pas enregistré chez nous, donc vous ne payez pas.
This page shows that the Curacao license is verified. Please provide evidence of Curacao gaming board saying that its not registered.
Cette page montre que la licence Curaçao est vérifiée. Veuillez fournir une preuve du plateau de jeu de Curaçao indiquant qu'il n'est pas enregistré.
vegasrushcasino
Yucel53
my withdrawal request cannot be processed Help me ID: 4674 Payment Method: Check/Wire Amount: 100.00 USD Typ
casino vegasrush
Yucel53
ma demande de retrait ne peut pas être traitée Aidez-moi ID : 4674 Mode de paiement : Chèque/virement Montant : 100,00 USD Typ
When to withdraw $ 100
yucel53
ycl-yzc-53@hotmail.com
Quand retirer 100$
Yucel53
ycl-yzc-53@hotmail.com
hello Mellcb
You asked Terry88 for proof I'll show you the proof answer from the license company.
bonjour Mellcb
Vous avez demandé une preuve à Terry88, je vais vous montrer la réponse de la société de licence.
Hallmark are licensed by Antillephone N.V. You have contacted the wrong company, you need to contact Gaming Curacao using the following email address - info@gaming-curacao.com
"As a part of Netherlands Antilles, Curaçao used to be subject to Netherlands Antilles legislation. However, it was the only part of the country that could grant interactive gaming licences. Since Curaçao gained its status of a constituent country, it has become a separate jurisdiction with its own government and legislation. The right to licence online games of chance has been given by the government to AntillePhone N.V." Source: https://everymatrix.com/gambling-licences/curacao-gambling-licence
Hallmark est sous licence Antillephone NV Vous avez contacté la mauvaise entreprise, vous devez contacter Gaming Curacao en utilisant l'adresse e-mail suivante - info@gaming-curacao.com
" En tant que partie des Antilles néerlandaises, Curaçao était autrefois soumise à la législation des Antilles néerlandaises. Cependant, c'était la seule partie du pays qui pouvait accorder des licences de jeux interactifs. Depuis que Curaçao a acquis le statut de pays constitutif, elle est devenue un pays distinct. juridiction avec son propre gouvernement et sa propre législation. Le droit d'octroyer une licence aux jeux de hasard en ligne a été accordé par le gouvernement à AntillePhone NV " Source : https://everymatrix.com/gambling-licences/curacao-gambling-licence
hello yucel53
sorry but you are from a restricated country and not entitle for payouts
Terms and conditions:
Based on your country of residence, limitations apply to playing at the Casino, using bonuses, redemption of chips that are free or deposits via credit card. We keep the right to lift these restrictions on an individual basis. Carefully review the constraints that will apply. The complete list for restricted countries is: Australia, Algeria, Afghanistan, Azerbaijan, Bulgaria, Belize, Costa Rica, Curacao, Czech Republic, Finland, Hungary, Iraq, Iran, Malaysia, Myanmar, North Korea, Poland, Syria, Turkey and Ukraine. The Casino shall assess your account and make the ultimate call based on your case. Please email support@vegasrushcasino.com to submit your request.
LEo Hallmark
bonjour Yucel53
désolé mais vous venez d'un pays soumis à des restrictions et vous n'avez pas droit aux paiements
Termes et conditions:
En fonction de votre pays de résidence, des limitations s'appliquent au jeu au Casino, à l'utilisation des bonus, au rachat de jetons gratuits ou aux dépôts par carte de crédit. Nous nous réservons le droit de lever ces restrictions à titre individuel. Examinez attentivement les contraintes qui s’appliqueront. La liste complète des pays restreints est la suivante : Australie, Algérie, Afghanistan, Azerbaïdjan, Bulgarie, Belize, Costa Rica, Curaçao, République tchèque, Finlande, Hongrie, Irak, Iran, Malaisie, Myanmar, Corée du Nord, Pologne, Syrie, Turquie et Ukraine. . Le Casino évaluera votre compte et prendra la décision finale en fonction de votre cas. Veuillez envoyer un e-mail à support@vegasrushcasino.com pour soumettre votre demande.
Poinçon Léo
HI kingsoner79
we are processing your payout as we were waiting for you to complete your documentation, now that is complete you should receive your transfer anytime now as was approved last Friday the 19th, we also have email you, than you
Leo
Hallmark
Salut kingsoner79
nous traitons votre paiement car nous attendions que vous complétiez votre documentation, maintenant que c'est terminé, vous devriez recevoir votre transfert à tout moment maintenant comme cela a été approuvé vendredi 19 dernier, nous vous avons également envoyé un e-mail, que vous
Leo
Poinçonner
i received the payment.Thank you to the hallmark casino and forum admins
J'ai reçu le paiement. Merci aux administrateurs du casino et du forum Hallmark
1.9/ 5
would you pay my money?
you don't give me my money
Help me melissa
Username : ositerio123 veragrush casino
Voudrais-tu payer mon argent ?
tu ne me donnes pas mon argent
Aide-moi Mélissa
Nom d’utilisateur : ositerio123 veragrush casino
would you pay my money?
you don't give me my money
Help me melissa
Username : ositerio123 veragrush casino
We're going to check with the casino. Keep you posted.
Voudrais-tu payer mon argent ?
tu ne me donnes pas mon argent
Aide-moi Mélissa
Nom d’utilisateur : ositerio123 veragrush casino
Nous allons vérifier auprès du casino. Vous tenir au courant.
hello Ositerio
sorry but you are from a restricated country (Turkey ) and not entitle for payouts
Terms and conditions:
Based on your country of residence, limitations apply to playing at the Casino, using bonuses, redemption of chips that are free or deposits via credit card. We keep the right to lift these restrictions on an individual basis. Carefully review the constraints that will apply. The complete list for restricted countries is: Australia, Algeria, Afghanistan, Azerbaijan, Bulgaria, Belize, Costa Rica, Curacao, Czech Republic, Finland, Hungary, Iraq, Iran, Malaysia, Myanmar, North Korea, Poland, Syria, Turkey and Ukraine. The Casino shall assess your account and make the ultimate call based on your case. Please email support@vegasrushcasino.com to submit your request.
LEo Hallmark
bonjour Ositerio
désolé mais vous venez d'un pays soumis à des restrictions (Turquie) et vous n'avez pas droit aux paiements
Termes et conditions:
En fonction de votre pays de résidence, des limitations s'appliquent au jeu au Casino, à l'utilisation des bonus, au rachat de jetons gratuits ou aux dépôts par carte de crédit. Nous nous réservons le droit de lever ces restrictions à titre individuel. Examinez attentivement les contraintes qui s’appliqueront. La liste complète des pays restreints est la suivante : Australie, Algérie, Afghanistan, Azerbaïdjan, Bulgarie, Belize, Costa Rica, Curaçao, République tchèque, Finlande, Hongrie, Irak, Iran, Malaisie, Myanmar, Corée du Nord, Pologne, Syrie, Turquie et Ukraine. . Le Casino évaluera votre compte et prendra la décision finale en fonction de votre cas. Veuillez envoyer un e-mail à support@vegasrushcasino.com pour soumettre votre demande.
Poinçon Léo
payments made to some players?
How can I not pay my earned money?
you can deposit money and get your money
you said.
If you don't pay money I will go to the site infrastructure.
this money is my right @MelissaN
paiements effectués à certains joueurs ?
Comment puis-je ne pas payer mon argent gagné ?
vous pouvez déposer de l'argent et récupérer votre argent
vous avez dit.
Si vous ne payez pas d'argent, j'irai à l'infrastructure du site.
cet argent est mon droit @MelissaN
players said they received the payments. Look, they're not paying
les joueurs ont déclaré avoir reçu les paiements. Ecoute, ils ne paient pas
HI Ositerio,
Unfortunately you are little late to post your complaint. Payments were made to members that had submitted their complaints before the terms for bonuses were made clear on the Vegas Rush and Hallmark site, the terms now clearly state that players from Turkey cannot claim no deposit bonuses. We tried our best to help the players get their winnings because the terms were unclear but now because they are included and stated on the website there is no way to get your cashout unfortunately.
Before you posted the rep stated:
'Thank you for your comments although we have the time frames for payouts stipulated on the sites and we do have a strict policy for no delays on payouts for more than a year already just so you know, about the turkey player we did honor more than a few free chips payouts with no deposit requested back in September and after your review we did added the full list of restricted country’s that we had and therefore no payouts are being sent to Turkey anymore.'
Salut Ositério,
Malheureusement, vous arrivez un peu en retard pour déposer votre plainte. Des paiements ont été effectués aux membres qui avaient déposé leurs plaintes avant que les conditions des bonus ne soient précisées sur le site Vegas Rush et Hallmark. Les conditions indiquent désormais clairement que les joueurs turcs ne peuvent pas réclamer de bonus sans dépôt. Nous avons fait de notre mieux pour aider les joueurs à obtenir leurs gains car les conditions n'étaient pas claires, mais maintenant, comme elles sont incluses et indiquées sur le site Web, il n'y a malheureusement aucun moyen d'obtenir votre retrait.
Avant de poster, le représentant a déclaré :
" Merci pour vos commentaires, même si nous avons les délais de paiement stipulés sur les sites et que nous avons une politique stricte de non-retard dans les paiements depuis plus d'un an déjà, juste pour que vous le sachiez, à propos du joueur de dinde , nous avons honoré plus de quelques paiements de jetons gratuits sans dépôt ont été demandés en septembre et après votre examen, nous avons ajouté la liste complète des pays restreints que nous avions et donc aucun paiement n'est plus envoyé vers la Turquie. '
you've literally been swindled.
Thank you.
send us money and get your money. these words are not forgotten
vous avez littéralement été escroqué.
Merci.
envoyez-nous de l'argent et récupérez votre argent. ces mots ne sont pas oubliés
Hello,
It seems impossible to access to the casino at the moment. I am waiting for a withdrawal since 2 weeks and I would like to know if there's something wrong because it's longer than for my first withdrawal (13 days)? My username is laurentr3865 (vegasrush casino).
Thank you
Bonjour,
Il semble impossible d’accéder au casino pour le moment. J'attends un retrait depuis 2 semaines et j'aimerais savoir s'il y a un problème car c'est plus long que pour mon premier retrait (13 jours) ? Mon nom d'utilisateur est laurentr3865 (casino vegasrush).
Merci
2.2/ 5
HI laurentr3865,
We're going to check with the casino what's going on with your withdrawal. Keep you posted.
Salut Laurentr3865,
Nous allons vérifier auprès du casino ce qui se passe avec votre retrait. Vous tenir au courant.
Consultez tous les bonus de casino disponibles pour votre pays sur notre page sur le thème des bonus d'Halloween. Nous publierons également des mises à jour dans ce fil de discussion pour votre...
Les meilleurs bonus de casino d'Halloween pour 2024
Casino RitzSlots Bonus sans dépôt Nouveaux joueurs uniquement ! Montant : 100 $ Code bonus : WELCHIP100 Inscrivez-vous ICI! WR : 30xBonus Jeux autorisés : Machines à sous Retrait maximum : 100 $...
Casino Ritz Slots sans dépôt
Grande Vegas - Tours gratuits exclusifs Nouveaux joueurs uniquement - USA OK ! 100 tours gratuits sur « Mega Monster » Comment réclamer le bonus : les nouveaux joueurs doivent s'inscrire à...
Bonus sans dépôt exclusif de Grande Vegas
Utilisez cette fonction pour informer les modérateurs et l'administrateur d'un message malveillant ou erroné.
Veuillez noter que votre adresse e-mail sera révélée aux modérateurs si vous utilisez cette fonction
Saisir un commentaire
Félicitations, vous recevrez désormais des nouvelles sur les nouveaux casinos. Vous recevrez un email de vérification pour confirmer votre inscription.
Quelque chose n'a pas fonctionné. Veuillez réessayer.