Hi, WilliamH not trying to ruffle your feathers hear but I've had no problems with big spin casino. Made two withdrawals from there in February. Ya could the withdrawal time be in a more timely maner sure. 2 to 3 days is kindy long compared to other online casinos. By the way,if you heard or read bad things about them why would you deposit $$$ there anyway???
MYBCasino, BigSpinCasino, MyBookie, Xbet Casino Support et fil de discussion sur les plaintes
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- Répondu par
- JayTee333
- à Mar 02, 21, 02:45:55 AM
- Newbie 11
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Original Traduction traduit parSalut, WilliamH n'essaie pas de vous ébouriffer les plumes, mais je n'ai eu aucun problème avec le casino Big Spin. J'y ai effectué deux retraits en février. Oui, le délai de retrait pourrait être plus rapide, bien sûr. 2 à 3 jours, c’est plutôt long par rapport aux autres casinos en ligne. Au fait, si vous avez entendu ou lu de mauvaises choses à leur sujet, pourquoi y déposeriez-vous $$$ de toute façon ???
1.7/ 5
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- Répondu par
- MelissaN
- à Mar 02, 21, 03:41:19 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi Jezabel66,
We got feedback from the casino rep regarding your case. Namely, they claim that you, according to the security team, already have an account with XB914073 disabled for - Gambling Problem – besides, you e-mailed to close the account claiming a gambling addiction, and the account is to remain close. Also, the casino refunded transactions on your account and refunded $417.50.
You created a new account with MyBookie casino on 12/12/2020 and you presented the same behavior according to the security team.
Resolution from (Security):
• Cross branding account.
• We will be refunded back all 6 deposits total of $530.
• $40 remaining balance will be void
• The account will remain closed
Bonjour Jezabel66,
Nous avons reçu des commentaires du représentant du casino concernant votre cas. À savoir, ils prétendent que, selon l'équipe de sécurité, vous avez déjà un compte avec XB914073 désactivé pour - Problème de jeu - en plus, vous avez envoyé un e-mail pour fermer le compte en prétendant une dépendance au jeu, et le compte doit rester fermé. De plus, le casino a remboursé les transactions sur votre compte et vous a remboursé 417,50 $.
Vous avez créé un nouveau compte avec le casino MyBookie le 12/12/2020 et vous avez présenté le même comportement selon l'équipe de sécurité.
Résolution de (Sécurité) :
• Compte multi-marques.
• Nous serons remboursés des 6 dépôts totalisant 530 $.
• Le solde restant de 40 $ sera annulé.
• Le compte restera fermé
2.4/ 5
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- Répondu par
- SabrinaM
- à May 13, 21, 05:58:51 PM
- Newbie 3
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
I signed up at mybcasino casino a few weeks ago. I made several a few deposits in which I lost. I managed on my last deposit to win $1250. I made a withdrawal and waited for the 48 hrs pending period. After that time I tried to log in to my account and found that it was locked. I contacted support on the phone and was told I needed to send in some documents. I sent in the documents and they were approved. I waited for a few hrs and then tried to log back into my account and it was still locked. I called again and was then transferred to someone. This guy comes on the phone and starts accusing me of knowing someone that charged back $2000 on their credit card and they weren't going to pay me unless they paid back the chargeback. I HONESTLY TO GOD DO NOT KNOW THIS PERSON THEY WERE REFERRING TO. I tried to explain this to him. He insisted that I knew that person and he even insisted that I was a man using a voice decoder to sound like a woman. I told him he could easily skype with me and see I am a woman and this has to be a mistake and I'm caught up in their dragnet. He didn't want to hear it and hung up on me. I have never felt so low in my life. This guy honestly has the wrong person. I do not owe them any money nor do I know the person he was referring to (I swear to God!!!). I used crypto on all my deposits. I don't know who to turn to for help resolving this issue. But they truly have me mixed up with the wrong person(s).
Je me suis inscrit sur le casino mybcasino il y a quelques semaines. J'ai fait plusieurs dépôts dans lesquels j'ai perdu. J'ai réussi sur mon dernier dépôt à gagner 1 250 $. J'ai effectué un retrait et j'ai attendu le délai d'attente de 48 heures. Passé ce délai, j'ai essayé de me connecter à mon compte et j'ai constaté qu'il était verrouillé. J'ai contacté l'assistance par téléphone et on m'a dit que je devais envoyer certains documents. J'ai envoyé les documents et ils ont été approuvés. J'ai attendu quelques heures, puis j'ai essayé de me reconnecter à mon compte et il était toujours verrouillé. J'ai rappelé et j'ai ensuite été transféré à quelqu'un. Ce type vient au téléphone et commence à m'accuser de connaître quelqu'un qui a débité 2 000 $ sur sa carte de crédit et qui n'allait pas me payer à moins de rembourser la rétrofacturation. Honnêtement, je ne connais pas cette personne à laquelle ils faisaient référence. J'ai essayé de lui expliquer cela. Il a insisté sur le fait que je connaissais cette personne et il a même insisté sur le fait que j'étais un homme utilisant un décodeur vocal pour ressembler à une femme. Je lui ai dit qu'il pouvait facilement me contacter par Skype et voir que j'étais une femme et que cela devait être une erreur et que je suis prise dans leur filet. Il ne voulait pas l'entendre et m'a raccroché au nez. Je ne me suis jamais senti aussi déprimé de ma vie. Honnêtement, ce type n’a pas la bonne personne. Je ne leur dois pas d'argent et je ne connais pas la personne à laquelle il faisait référence (je le jure devant Dieu !!!). J'ai utilisé la crypto sur tous mes dépôts. Je ne sais pas à qui me tourner pour obtenir de l'aide pour résoudre ce problème. Mais ils m’ont vraiment confondu avec la ou les mauvaises personnes.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à May 14, 21, 03:42:24 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi SabrinaM,
Please private message me your casino username so we can notify the casino rep?
Bonjour SabrinaM,
Veuillez m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino afin que nous puissions informer le représentant du casino ?
-
- Répondu par
- MelissaN
- à May 14, 21, 08:23:48 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi SabrinaM,
We received your casino account info and notified the casino. Keep you posted.
Bonjour SabrinaM,
Nous avons reçu les informations de votre compte de casino et avons informé le casino. Vous tenir au courant.
-
- Répondu par
- SabrinaM
- à May 15, 21, 10:20:08 AM
- Newbie 3
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Thank you... From what I gather there seems to be a lot of complaints on the web about this company. Sigh :(
Merci... D'après ce que j'ai compris, il semble y avoir beaucoup de plaintes sur le Web à propos de cette entreprise. Soupir :(
-
- Répondu par
- MelissaN
- à May 17, 21, 04:42:23 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi SabrinaM,
Thanks for the update. We are waiting for the casino to reply to this topic. We sent them a reminder.
Bonjour SabrinaM,
Merci pour la mise à jour. Nous attendons que le casino réponde à ce sujet. Nous leur avons envoyé un rappel.
-
- Répondu par
- WebPartners
- à May 18, 21, 05:45:57 PM
- Représentant du casino 24
- actif la dernière fois il y a environ 1 mois
Hi all,
Player has been contacted by our Security Team. We are unable to disclose any additional information to a third party about an individual's account due to privacy policy.
The player @SabrinaM in question will need to contact resolve with our Security Team. It's not a casino play issue.
Thanks,
The MYB Casino Team
Salut tout le monde,
Le joueur a été contacté par notre équipe de sécurité. Nous ne sommes pas en mesure de divulguer des informations supplémentaires à un tiers sur le compte d'un individu en raison de la politique de confidentialité.
Le joueur @SabrinaM en question devra contacter notre équipe de sécurité. Ce n'est pas un problème de jeu de casino.
Merci,
L'équipe MYB Casino
2.5/ 5
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- Répondu par
- SabrinaM
- à May 20, 21, 01:35:03 PM
- Newbie 3
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
I spoke with the same guy whom wouldn't tell me his name. He insisted that someone name Anthony opened an account with their sister casino (Mybookie) and made $2000 in purchases and then charged it back. Anthony supposedly have the same address as I have. I DO NOT KNOW AN ANTHONY!!!! Anyways the person I spoke to on the phone arial viewed my address while I was on the phone and said you live in a nice gated rich community with a house on the hill. I asked him what those that have to do with anything? He gets i-rate and started screaming at me. Telling me that I know who Anthony is and if Anthony doesn't pay up in 48 hrs. They are going to take my winnings and apply it to his account. I tried to explain to him that I don't know an Anthony. He was like what are the odds of someone signing up to one of our casinos and using the same address and you don't know them. I was like it could have been a neighbor next door or down the street. But they certainly doesn't live here. He could easily check the games play or patterns and see that. I deposted in bitcoins Anthony used a credit card (As I was told).
So basically my winnings are being held hostage because of someone using my address to gamble with an did a charge back and now I have to pay for it. My account is verified. I dunno if this Anthony guy is. But I'm being treated like I'm the one who has done something wrong.
J'ai parlé avec le même gars qui ne m'a pas dit son nom. Il a insisté sur le fait que quelqu'un du nom d'Anthony avait ouvert un compte auprès de son casino sœur (Mybookie) et avait effectué 2 000 $ d'achats, puis l'avait refacturé. Anthony est censé avoir la même adresse que moi. JE NE CONNAIS PAS ANTHONY !!!! Quoi qu'il en soit, la personne à qui j'ai parlé au téléphone, Arial, a vu mon adresse pendant que j'étais au téléphone et m'a dit que vous viviez dans une belle communauté riche et fermée avec une maison sur la colline. Je lui ai demandé ce que ceux-là avaient à voir avec quoi que ce soit ? Il a obtenu la note I et a commencé à me crier dessus. Me disant que je sais qui est Anthony et si Anthony ne paie pas dans 48 heures. Ils vont prendre mes gains et les appliquer à son compte. J'ai essayé de lui expliquer que je ne connais pas Anthony. Il s'est demandé quelles sont les chances qu'une personne s'inscrive dans l'un de nos casinos et utilise la même adresse et que vous ne la connaissiez pas. J'avais l'impression que cela aurait pu être un voisin d'à côté ou en bas de la rue. Mais ils ne vivent certainement pas ici. Il pouvait facilement vérifier le jeu ou les modèles et le voir. J'ai déposé en bitcoins Anthony a utilisé une carte de crédit (comme on me l'a dit).
Donc, fondamentalement, mes gains sont retenus en otage parce que quelqu'un utilise mon adresse pour jouer avec et a effectué une rétrofacturation et maintenant je dois payer pour cela. Mon compte est vérifié. Je ne sais pas si cet Anthony l'est. Mais je suis traité comme si c'était moi qui avais fait quelque chose de mal.
-
- Répondu par
- Bitspender
- à May 21, 21, 10:14:43 AM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
SabrinaM wrote:
I spoke with the same guy whom wouldn't tell me his name. He insisted that someone name Anthony opened an account with their sister casino (Mybookie) and made $2000 in purchases and then charged it back. Anthony supposedly have the same address as I have. I DO NOT KNOW AN ANTHONY!!!! Anyways the person I spoke to on the phone arial viewed my address while I was on the phone and said you live in a nice gated rich community with a house on the hill. I asked him what those that have to do with anything? He gets i-rate and started screaming at me. Telling me that I know who Anthony is and if Anthony doesn't pay up in 48 hrs. They are going to take my winnings and apply it to his account. I tried to explain to him that I don't know an Anthony. He was like what are the odds of someone signing up to one of our casinos and using the same address and you don't know them. I was like it could have been a neighbor next door or down the street. But they certainly doesn't live here. He could easily check the games play or patterns and see that. I deposted in bitcoins Anthony used a credit card (As I was told).
So basically my winnings are being held hostage because of someone using my address to gamble with an did a charge back and now I have to pay for it. My account is verified. I dunno if this Anthony guy is. But I'm being treated like I'm the one who has done something wrong.
Unfortunately, you played at a rogue casino. They have a very bad reputation and are known to lie to not pay legit wins. Just look at all the complaints here https://www.trustpilot.com/review/mybookie.ag . Sorry you got caught up in probably one of their many many lies and horror stories. Word is their database was hacked and they sent a bunch of payments to the wrong bitcoin addresses. So maybe your information got mixed up doing the hack. LCB should ask if they can see the information such as gameplay, ip address, etc. You shouldn't have to pay for the error of someone else.
SabrinaM a écrit :J'ai parlé avec le même gars qui ne m'a pas dit son nom. Il a insisté sur le fait que quelqu'un du nom d'Anthony avait ouvert un compte auprès de son casino sœur (Mybookie) et avait effectué 2 000 $ d'achats, puis l'avait refacturé. Anthony est censé avoir la même adresse que moi. JE NE CONNAIS PAS ANTHONY !!!! Quoi qu'il en soit, la personne à qui j'ai parlé au téléphone, Arial, a vu mon adresse pendant que j'étais au téléphone et m'a dit que vous viviez dans une belle communauté riche et fermée avec une maison sur la colline. Je lui ai demandé ce que ceux-là avaient à voir avec quoi que ce soit ? Il a obtenu la note I et a commencé à me crier dessus. Me disant que je sais qui est Anthony et si Anthony ne paie pas dans 48 heures. Ils vont prendre mes gains et les appliquer à son compte. J'ai essayé de lui expliquer que je ne connais pas Anthony. Il s'est demandé quelles sont les chances qu'une personne s'inscrive dans l'un de nos casinos et utilise la même adresse et que vous ne la connaissiez pas. J'avais l'impression que cela aurait pu être un voisin d'à côté ou en bas de la rue. Mais ils ne vivent certainement pas ici. Il pouvait facilement vérifier le jeu ou les modèles et le voir. J'ai déposé en bitcoins Anthony a utilisé une carte de crédit (comme on me l'a dit).
Donc, fondamentalement, mes gains sont retenus en otage parce que quelqu'un utilise mon adresse pour jouer avec et a effectué une rétrofacturation et maintenant je dois payer pour cela. Mon compte est vérifié. Je ne sais pas si cet Anthony l'est. Mais je suis traité comme si c'était moi qui avais fait quelque chose de mal.
Malheureusement, vous avez joué dans un casino malveillant. Ils ont une très mauvaise réputation et sont connus pour mentir pour ne pas payer des gains légitimes. Il suffit de regarder toutes les plaintes ici https://www.trustpilot.com/review/mybookie.ag . Désolé, vous avez probablement été pris dans l'un de leurs nombreux mensonges et histoires d'horreur. La rumeur dit que leur base de données a été piratée et qu'ils ont envoyé de nombreux paiements aux mauvaises adresses Bitcoin. Alors peut-être que vos informations ont été mélangées lors du piratage. LCB devrait demander s'ils peuvent voir les informations telles que le gameplay, l'adresse IP, etc. Vous ne devriez pas avoir à payer pour l'erreur de quelqu'un d'autre.
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- Répondu par
- MelissaN
- à May 21, 21, 03:36:00 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
The casino rep already advised you that they can't disclose any info about the players' accounts to a third party therefore we can't ask for additional info about this case. If a player is not satisfied with the casino's decision they should contact the casino licensor and file a complaint there.
Le représentant du casino vous a déjà informé qu'il ne peut divulguer aucune information sur les comptes des joueurs à un tiers. Nous ne pouvons donc pas demander d'informations supplémentaires sur cette affaire. Si un joueur n'est pas satisfait de la décision du casino, il doit contacter le concédant de licence du casino et y déposer une plainte.
-
- Répondu par
- rikerissson716
- à Dec 21, 21, 10:35:22 PM
- Newbie 11
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello I have an account at xbet.ag. I deposited 100 usd, played without a bonus and won.
On September 20 I emailed my documents and got verified by email on September 30.
After that I tried to request a withdrawal but they asked for sms for withdrawals. But then the sms did not work so I emailed them on October 8 about it.
I did not get a reply from them for a long time until on October 27 saying :
"Thank you for contacting XBet Support Center. We’ve created ticket #1184753 to handle your request." and that is their only reply since.On October 18, I also asked live chat for withdrawal but they said to email payouts@mybookie.cr, so I did but I did not get reply.
Then on October 22, Live chat told me to email payments@xbet.ag but I did not get reply.
On October 26 live chat said they did not receive ant emails from me.
And told me to send the request by email again. I emailed but but I did not get reply.I don't know what to do anymore. Please help me.
Bonjour, j'ai un compte sur xbet.ag. J'ai déposé 100 USD, joué sans bonus et gagné.
Le 20 septembre, j'ai envoyé mes documents par courrier électronique et j'ai été vérifié par courrier électronique le 30 septembre.
Après cela, j'ai essayé de demander un retrait mais ils ont demandé un SMS pour les retraits. Mais le SMS n’a pas fonctionné, alors je leur ai envoyé un e-mail le 8 octobre à ce sujet.
Je n'ai pas reçu de réponse de leur part pendant longtemps jusqu'au 27 octobre disant :
"Merci d'avoir contacté le centre d'assistance XBet. Nous avons créé le ticket n° 1184753 pour traiter votre demande." et c'est leur seule réponse depuis.Le 18 octobre, j'ai également demandé le retrait par chat en direct, mais ils m'ont dit d'envoyer un e-mail à payouts@mybookie.cr, ce que j'ai fait mais je n'ai pas reçu de réponse.
Puis le 22 octobre, le chat en direct m'a demandé d'envoyer un e-mail à payment@xbet.ag mais je n'ai pas reçu de réponse.
Le 26 octobre, le chat en direct a indiqué qu'ils n'avaient pas reçu de courriels de fourmis de ma part.
Et m'a dit de renvoyer la demande par email. J'ai envoyé un e-mail mais je n'ai pas reçu de réponse.Je ne sais plus quoi faire. S'il vous plaît aidez-moi.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Dec 22, 21, 03:23:16 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi rikerissson716,
Sorry to hear that. Thank you for bringing this to our attention. Please private message me your casino username and we'll notify the casino rep.
Salut rikerissson716,
Désolé d'entendre ça. Merci d'avoir porté cela à notre attention. Veuillez m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino et nous en informerons le représentant du casino.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Dec 27, 21, 08:25:34 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi rikerissson716,
We received your account details and notified the casino rep. Keep you posted.
Salut rikerissson716,
Nous avons reçu les détails de votre compte et informé le représentant du casino. Vous tenir au courant.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Dec 30, 21, 07:33:16 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi rikerissson716,
This is the info we got from the casino rep regarding your case:
The account is good to go for payouts and they are now starting on his request.
The payout information will be available in our system within 2 business days and we will be confirming his request as soon as possible.”
Should you have contact with this player Please ensure their WD request goes to this email address: payments@xbet.ag
There is no pending PO request. The player will need to confirm their Payout details. Part 2: I worry about if the players' email is inboxing on our side. If any delays please let us know.
Salut rikerissson716,
Voici les informations que nous avons obtenues du représentant du casino concernant votre cas :
Le compte est prêt à effectuer des paiements et ils commencent maintenant à sa demande.
Les informations de paiement seront disponibles dans notre système dans les 2 jours ouvrables et nous confirmerons sa demande dès que possible.
Si vous êtes en contact avec ce joueur, veuillez vous assurer que leur demande WD est envoyée à cette adresse e-mail : payment@xbet.ag
Il n’y a aucune demande de bon de commande en attente. Le joueur devra confirmer les détails de son paiement. Partie 2 : Je m'inquiète de savoir si l'e-mail des joueurs arrive dans notre boîte de réception. En cas de retard, veuillez nous en informer.
-
- Répondu par
- rikerissson716
- à Jan 07, 22, 02:02:25 AM
- Newbie 11
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello I emailed payments@xbet.ag last January 5th as per their instruction.
Bonjour, j'ai envoyé un e-mail à payment@xbet.ag le 5 janvier dernier conformément à leurs instructions.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Jan 10, 22, 06:43:36 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Have you received your winnings?
rikerissson716 a écrit :Bonjour, j'ai envoyé un e-mail à payment@xbet.ag le 5 janvier dernier conformément à leurs instructions.
Avez-vous reçu vos gains ?
-
- Répondu par
- rikerissson716
- à Jan 18, 22, 11:48:16 PM
- Newbie 11
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
I don't know. I have not heard back from them.
I checked my bitcoin account and I did not receive any payment from them.Je ne sais pas. Je n'ai pas eu de réponse de leur part.
J'ai vérifié mon compte Bitcoin et je n'ai reçu aucun paiement de leur part. -
- Répondu par
- MelissaN
- à Jan 19, 22, 02:41:06 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Thanks for the update. We emailed the rep to see what's going on. Keep you posted.
Merci pour la mise à jour. Nous avons envoyé un e-mail au représentant pour voir ce qui se passe. Vous tenir au courant.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Jan 19, 22, 05:03:00 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi rikerissson716,
We received the update from the casino rep:
It seems no WD entry has been submitted since sending in his ID. I’d advise he to log in to his XBet account and try to request a BTC WD. He can confirm the request via chat. All brands implemented a new PIN verification (Started Jan.2022). This PIN is only known by the customer. Meaning we/nor CS should be entering WD requests unless entered and verified by customer request and pin. This is just another layer to making sure requests are entered by the account holder and not if it was wrongfully accessed. If he has any issues with this request not being processed yes, part 2 would be to email payments@xbet.ag or contact via live chat.
Please do as the casino rep advises and there will be no issues.
Salut rikerissson716,
Nous avons reçu la mise à jour du représentant du casino :
Il semble qu'aucune entrée WD n'ait été soumise depuis l'envoi de sa pièce d'identité. Je lui conseillerais de se connecter à son compte XBet et d'essayer de demander un BTC WD. Il peut confirmer la demande via le chat. Toutes les marques ont mis en œuvre une nouvelle vérification du code PIN (démarré en janvier 2022). Ce code PIN n'est connu que du client. Cela signifie que nous/ni CS devrions saisir les demandes WD à moins qu'elles ne soient saisies et vérifiées par la demande et le code PIN du client. Il s'agit simplement d'un niveau supplémentaire permettant de garantir que les demandes sont saisies par le titulaire du compte et non en cas d'accès illicite. S'il a des problèmes avec cette demande qui n'est pas traitée, oui, la deuxième partie consisterait à envoyer un e-mail à payment@xbet.ag ou à contacter via le chat en direct.
Veuillez faire ce que conseille le représentant du casino et il n’y aura aucun problème.
-
- Répondu par
- Greg Poulin
- à Jan 25, 22, 04:30:24 AM
- Sr. Newbie 20
- actif la dernière fois il y a environ 29 jours
Are you still on this forum?
Etes-vous toujours sur ce forum ?
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Jan 25, 22, 05:12:57 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Greg Poulin wrote
Are you still on this forum?
Could you please tell me what are you referring to? Do you have a complaint?
Greg Poulin a écrit
Etes-vous toujours sur ce forum ?
Pourriez-vous s'il vous plaît me dire à quoi faites-vous référence ? Avez-vous une plainte?
-
- Répondu par
- rikerissson716
- à Jan 26, 22, 12:22:34 AM
- Newbie 11
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
I tried to request a withdrawal with my PIN but there was an error : Your Payout Was Declined We were unable to complete your transaction bec
I asked live chat and I was told to clear my history and try again but it's still the same error. I also tried on different browsers but I still get the error
I also emailed customer service to do a manual withdrawal for me but they did not reply.
J'ai essayé de demander un retrait avec mon code PIN mais une erreur s'est produite : Votre paiement a été refusé. Nous n'avons pas pu finaliser votre transaction car
J'ai demandé le chat en direct et on m'a dit d'effacer mon historique et de réessayer, mais c'est toujours la même erreur. J'ai également essayé sur différents navigateurs mais j'obtiens toujours l'erreur
J'ai également envoyé un e-mail au service client pour effectuer un retrait manuel à ma place, mais ils n'ont pas répondu.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Jan 27, 22, 06:49:47 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi rikerissson716,
The casino rep advised you should contact their Payments - payments@xbet.ag. Have you tried to contact them?
Salut rikerissson716 ,
Le représentant du casino vous a conseillé de contacter son service de paiement – payment@xbet.ag. Avez-vous essayé de les contacter ?
-
- Répondu par
- rikerissson716
- à Feb 01, 22, 10:25:22 PM
- Newbie 11
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Thank you for the advise. I sent an email and asked for a manual withdrawal to payments@xbet.ag today.
Merci pour le conseil. J'ai envoyé un e-mail et demandé un retrait manuel à payment@xbet.ag aujourd'hui.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Feb 02, 22, 04:16:55 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Great. Please keep us posted.
Super. S'il-vous-plaît nous garder en alertes.
-
- Répondu par
- rikerissson716
- à Feb 07, 22, 02:28:22 AM
- Newbie 11
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
MelissaN wrote
Great. Please keep us posted.
Hi they did not reply. I checked again today, still no reply.
MelissaN a écrit
Super. S'il-vous-plaît nous garder en alertes.
Salut, ils n'ont pas répondu. J'ai revérifié aujourd'hui, toujours pas de réponse.
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- Répondu par
- MelissaN
- à Feb 07, 22, 04:08:50 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Thanks for the update. We'll send them a reminder to see what's going on.
Merci pour la mise à jour. Nous leur enverrons un rappel pour voir ce qui se passe.
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- Répondu par
- MelissaN
- à Feb 09, 22, 05:19:41 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi rikerissson716,
After sending an email yesterday we got this answer from the casino rep:
Email has been sent to the payouts team at Xbet to find out about his situation on their end.
We'll keep you posted.
Salut rikerissson716 ,
Après avoir envoyé un e-mail hier, nous avons reçu cette réponse du représentant du casino :
Un e-mail a été envoyé à l'équipe des paiements de Xbet pour connaître sa situation de leur côté.
Nous vous tiendrons au courant.
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- Répondu par
- MelissaN
- à Feb 09, 22, 02:24:54 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi rikerissson716,
Here's the update from the casino rep. Please do as they advised and let us know if you managed to withdraw the funds.
The client has been contacted twice this month, last e-mail was sent yesterday, to inform her that her account is in good standing in order to request his payout.
Instructions have been e-mailed providing recommendations on how to request her payout online and in case she is experiencing issues when requesting the payout or applying the new feature (PIN number), she can contact us by phone and we will be so glad to assist her and explain her on how to use the Pin number to request the payout.
Salut rikerissson716 ,
Voici la mise à jour du représentant du casino. Veuillez faire ce qu'ils vous ont conseillé et faites-nous savoir si vous avez réussi à retirer les fonds.
La cliente a été contactée deux fois ce mois-ci, le dernier e-mail a été envoyé hier, pour l'informer que son compte est en règle afin de demander son paiement.
Des instructions ont été envoyées par e-mail contenant des recommandations sur la façon de demander son paiement en ligne et si elle rencontre des problèmes lors de la demande de paiement ou de l'application de la nouvelle fonctionnalité (numéro PIN), elle peut nous contacter par téléphone et nous serons ravis de vous aider. et expliquez-lui comment utiliser le code PIN pour demander le paiement.
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- Répondu par
- rikerissson716
- à Feb 18, 22, 02:17:57 AM
- Newbie 11
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
MelissaN wrote
Hi rikerissson716,
Here's the update from the casino rep. Please do as they advised and let us know if you managed to withdraw the funds.
The client has been contacted twice this month, last e-mail was sent yesterday, to inform her that her account is in good standing in order to request his payout.
Instructions have been e-mailed providing recommendations on how to request her payout online and in case she is experiencing issues when requesting the payout or applying the new feature (PIN number), she can contact us by phone and we will be so glad to assist her and explain her on how to use the Pin number to request the payout.
Hello I am trying to request withdrawal with the PIN and did all of that but it still did not work.
It has the same error message : Your Payout Was Declined We were unable to complete your transaction becauseMelissaN a écrit
Salut rikerissson716,
Voici la mise à jour du représentant du casino. Veuillez faire ce qu'ils vous ont conseillé et faites-nous savoir si vous avez réussi à retirer les fonds.
La cliente a été contactée deux fois ce mois-ci, le dernier e-mail a été envoyé hier, pour l'informer que son compte est en règle afin de demander son paiement.
Des instructions ont été envoyées par e-mail contenant des recommandations sur la façon de demander son paiement en ligne et si elle rencontre des problèmes lors de la demande de paiement ou de l'application de la nouvelle fonctionnalité (numéro PIN), elle peut nous contacter par téléphone et nous serons ravis de vous aider. et expliquez-lui comment utiliser le code PIN pour demander le paiement.
Bonjour, j'essaie de demander un retrait avec le code PIN et j'ai fait tout cela mais cela n'a toujours pas fonctionné.
Il contient le même message d'erreur : Votre paiement a été refusé. Nous n'avons pas pu finaliser votre transaction car -
- Répondu par
- MelissaN
- à Feb 18, 22, 03:22:35 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Thanks for the update. Have you chatted with the casino support again?
Merci pour la mise à jour. Avez-vous de nouveau discuté avec le support du casino ?
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- Répondu par
- MelissaN
- à Mar 10, 22, 03:53:48 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi rikerissson716,
We got a confirmation from the casino rep that your payout was processed on 23rd February via BTC. We consider this case resolved.
Salut rikerissson716 ,
Nous avons reçu une confirmation du représentant du casino indiquant que votre paiement a été traité le 23 février via BTC. Nous considérons ce cas résolu.
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- Répondu par
- Greg Poulin
- à Apr 02, 22, 11:57:17 AM
- Sr. Newbie 20
- actif la dernière fois il y a environ 29 jours
Anyone that plays these two casinos and hasnt for awhile like I havent is in for a major let down. Like anyone else who plays/played these sits knows, they had great bonuses with less than insulting rollover requirements (still insulting, but werent as bad) and they didnt swap the games in their bonus selection with ineligable jackpot and table games so you were only left with 6-7 games that gave you 100% credit towards the rollover out of the 50 they gave you to play. Now, heres the real disappointing janky move they pulled on us. They removed 80% of the deposit bonuses and increased the rollovers from 30x to 40x. They left the good selection of games, but they removed the buy bonus feature on the slot games, but only when you're playing in BONUS MODE!! Seriously?!!!!! As if these damn casinos dont already have the games geared towards the house edge, they go and make a requirement thats almost impossible that much harder. If theyre going to give you a bonus for referrals and even deposits, there shouldnt be this small option of games to choose from, there should be a 5x or less rollover no matter what the bonus and only get to use it one time per week if its a deposit bonus, and if its a referral bonus, there shouldnt be any requirements! With they way they clean everyones clocks on a daily basis, they should be giving us cold hard cash for referrals because if they play reguarly, thyere going to get I'd say 85-90% of everything that referral plays based on the programming of these algorithmns these online casinos have set up for them when they order these online games from the vendors of them. I write code for a MAJOR software company and when they tell you they dont/cant do anything with how these games function, theyre lying to you. But dont take it out on the operator or CS agent lol. Im sure theyre just relaying what they're being told, but I can assure you theres no way they are locked out of the games and/or if they're all being ran from a bid server from the game companies, each casino can very well pay for gaming that will play tight or loose. I know I know.. Me knowing all of this and I still play lol. Yes I do, but I feel them out and stick to the same slots and table games on each site. If they arent hitting, I quit and come back the next day and try again. Bouncing all over the place will just give ya empty pockets. I know its supposed to be just fun and recreational, but whats so fun about playing games and or being rewarded with rewards you're never going to see because they only want to make it fair for them and give you this BIG and TEMPTING 3000% bonus thaty you have to turn into $300,000 before you can withdrawal it and if you get lucky enough to hit a decent paying slot that has a 100% credit towards the rollover lol. These two were two of my favorites for awhile, but after this change, they might as well just delete my profile on their sites. Theyve followed shady path of most online casinos out there.
Quiconque joue à ces deux casinos et ne l’a pas fait depuis un certain temps comme moi risque une grande déception. Comme tous ceux qui jouent/ont joué à ces sites le savent, ils avaient d'excellents bonus avec des exigences de roulement moins qu'insultantes (toujours insultantes, mais n'étaient pas aussi mauvaises) et ils n'ont pas échangé les jeux de leur sélection de bonus avec un jackpot et des jeux de table inéligibles, vous n'étiez donc que il s'est retrouvé avec 6 à 7 jeux qui vous ont donné 100 % de crédit pour le rollover sur les 50 qu'ils vous ont donné à jouer. Maintenant, voici le coup vraiment décevant qu’ils nous ont imposé. Ils ont supprimé 80 % des bonus de dépôt et augmenté les rollovers de 30x à 40x. Ils ont laissé la bonne sélection de jeux, mais ils ont supprimé la fonction de bonus d'achat sur les jeux de machines à sous, mais uniquement lorsque vous jouez en MODE BONUS !! Sérieusement?!!!!! Comme si ces foutus casinos n'avaient pas déjà des jeux adaptés à l'avantage de la maison, ils rendent encore plus difficile une exigence presque impossible. S'ils veulent vous offrir un bonus pour les parrainages et même les dépôts, il ne devrait pas y avoir cette petite option de jeux parmi lesquels choisir, il devrait y avoir un rollover de 5x ou moins quel que soit le bonus et ne pouvoir l'utiliser qu'une fois par semaine si c'est un bonus de dépôt, et s'il s'agit d'un bonus de parrainage, il ne devrait y avoir aucune exigence ! Avec la façon dont ils nettoient les horloges de tout le monde quotidiennement, ils devraient nous donner de l'argent sonnant et trébuchant pour les parrainages, car s'ils jouent régulièrement, ils recevront, je dirais, 85 à 90 % de tout ce que joue le parrainage en fonction de la programmation de ces algorithmes que ces casinos en ligne ont mis en place pour eux lorsqu'ils commandent ces jeux en ligne auprès de leurs fournisseurs. J'écris du code pour une société de logiciels MAJEURE et quand ils vous disent qu'ils ne peuvent/ne peuvent rien faire avec le fonctionnement de ces jeux, ils vous mentent. Mais ne vous en prenez pas à l'opérateur ou à l'agent CS mdr. Je suis sûr qu'ils ne font que relayer ce qu'on leur dit, mais je peux vous assurer qu'il n'y a aucun moyen qu'ils soient exclus des jeux et/ou s'ils sont tous exécutés à partir d'un serveur d'enchères des sociétés de jeux, chaque casino peut très bien le faire. eh bien, payez pour des jeux qui se joueront serrés ou lâches. Je sais, je sais.. Moi, je sais tout ça et je joue toujours à mdr. Oui, mais je les ressens et je m'en tiens aux mêmes machines à sous et jeux de table sur chaque site. S’ils ne réussissent pas, j’arrête et je reviens le lendemain pour réessayer. Rebondir partout ne fera que vous donner les poches vides. Je sais que c'est censé être juste amusant et récréatif, mais qu'est-ce qu'il y a de si amusant à jouer à des jeux et/ou à être récompensé par des récompenses que vous ne verrez jamais parce qu'ils veulent seulement que ce soit juste pour eux et vous donner ce GRAND et TENTANT 3000 % bonus que vous devez transformer en 300 000 $ avant de pouvoir le retirer et si vous avez la chance d'atteindre une machine à sous payante décente qui a un crédit de 100 % pour le rollover mdr. Ces deux-là ont été mes favoris pendant un certain temps, mais après ce changement, ils pourraient tout aussi bien supprimer mon profil sur leurs sites. Ils ont suivi le chemin louche de la plupart des casinos en ligne.
2.9/ 5
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- Répondu par
- KingNemo
- à Apr 04, 22, 03:48:18 AM
- Mighty Member 3342
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hello Greg Poulin,
Sorry to hear that. Thank you for bringing this to our attention. Please private message me your casino usernames and we'll notify the casino rep.
Bonjour Greg Poulin,
Désolé d'entendre ça. Merci d'avoir porté cela à notre attention. Veuillez m'envoyer un message privé avec vos noms d'utilisateur du casino et nous en informerons le représentant du casino.
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- Répondu par
- jasrob22
- à Apr 22, 22, 12:56:54 PM
- Newbie 12
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
I have been a member of Mybookie.ag for 4 years. I have made numerous deposits and have cashed out a number of times. Something changed about 3 months ago. The last 3 cashouts I have made have been a run around. They have thrown in a phantom bonus rollover that didn't show up until I tried my cashouts. They ended up taking the rollover out of my cashouts and I am still waiting on my last one. I don't lnow what changed, but their customer service and reliability of this casino has turned to shit. I will no longer send money to these idiots. Does anyone know a trustworthy new casino?
Je suis membre de Mybookie.ag depuis 4 ans. J'ai effectué de nombreux dépôts et j'ai encaissé plusieurs fois. Quelque chose a changé il y a environ 3 mois. Les 3 derniers retraits que j'ai effectués ont été une véritable course à pied. Ils ont lancé un bonus fantôme qui n'est apparu que lorsque j'ai essayé mes retraits. Ils ont fini par retirer le report de mes retraits et j'attends toujours mon dernier. Je ne sais pas ce qui a changé, mais leur service client et la fiabilité de ce casino sont devenus de la merde. Je n'enverrai plus d'argent à ces idiots. Quelqu'un connaît-il un nouveau casino digne de confiance ?
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- Répondu par
- KingNemo
- à Apr 22, 22, 04:28:25 PM
- Mighty Member 3342
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hello jasrob22,
Thanks for sharing your recent experiences with MyBookie Casino. Please be advised that they have a slightly below average rating of 2.5/5. If you'd like to try some new USA friendly casinos feel free to visit the following LINK. Scroll down and select the best rated online casinos, don't forget to read the reviews too. Hope you find a new casino to fall in love with. Good luck!
Bonjour jasrob22 ,
Merci d'avoir partagé vos expériences récentes avec MyBookie Casino . Veuillez noter qu'ils ont une note légèrement inférieure à la moyenne de 2,5/5. Si vous souhaitez essayer de nouveaux casinos conviviaux aux États-Unis, n'hésitez pas à visiter le LIEN suivant. Faites défiler vers le bas et sélectionnez les casinos en ligne les mieux notés, n'oubliez pas de lire également les critiques. J'espère que vous trouverez un nouveau casino dont vous tomberez amoureux. Bonne chance!
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- Répondu par
- jasrob22
- à Jul 01, 22, 06:39:59 AM
- Newbie 12
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Mybookie.ag has denied my cash out 3 straight times. I have been a member there for 4 years and have deposited over $50,000. They were honest and paid me many times in the past, but the last 3 attempts to cash out they made up some lie about playthrough I needed to accomplish. They playthrough doesn't show up on my account until after I request my money. I have had numerous contact with support and every time it's a different story. I even told them to put a nite in my account about this problem. DO NOT GAMBLE AT THIS SITE!!! THEY ARE DISHONEST THIEVES!!!! THEY NEED TO BE BLACKLISTED!!!!
Mybookie.ag a refusé mon retrait 3 fois de suite. J'y suis membre depuis 4 ans et j'ai déposé plus de 50 000 $. Ils ont été honnêtes et m'ont payé plusieurs fois dans le passé, mais lors des trois dernières tentatives d'encaissement, ils ont inventé des mensonges sur le jeu que je devais accomplir. Leur playthrough n'apparaît sur mon compte qu'après avoir demandé mon argent. J'ai eu de nombreux contacts avec le support et à chaque fois c'est une autre histoire. Je leur ai même dit de mettre une nuit sur mon compte à propos de ce problème. NE JOUEZ PAS SUR CE SITE !!! CE SONT DES VOLEURS MALHONNÊTES !!!! ILS DOIVENT ÊTRE SUR LISTE NOIRE !!!!
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- Répondu par
- KingNemo
- à Jul 01, 22, 08:42:48 AM
- Mighty Member 3342
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hello jasrob22,
Could you please private message inbox your MyBookie Casino username so that we can contact escalate your complaint with Casino Rep. Thanks!
Bonjour jasrob22 ,
Pourriez-vous s'il vous plaît envoyer un message privé à votre nom d'utilisateur MyBookie Casino afin que nous puissions contacter le représentant du Casino pour faire remonter votre plainte. Merci !
2.4/ 5
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- Répondu par
- KingNemo
- à Jul 01, 22, 08:54:15 AM
- Mighty Member 3342
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hello jasrob22,
We received your casino username and have contacted Casino Representative. Keep posted on this forum thread for a response.
Bonjour jasrob22 ,
Nous avons reçu votre nom d'utilisateur du casino et avons contacté le représentant du casino. Restez informé sur ce fil de discussion pour une réponse.
-
- Répondu par
- WebPartners
- à Jul 01, 22, 11:21:10 AM
- Représentant du casino 24
- actif la dernière fois il y a environ 1 mois
Hi Jasrob,
We have your details and complaint.
We are reviewing the communication threads on your account.
We'll follow up direct with you by email.
Thank you,MYB Rep
Bonjour Jasrob,
Nous avons vos coordonnées et votre plainte.
Nous examinons les fils de communication sur votre compte.
Nous vous répondrons directement par e-mail.
Merci,Représentant MYB
-
- Répondu par
- joeyskater16
- à Jul 04, 22, 10:37:28 AM
- Jr. Member 51
- actif la dernière fois il y a environ 2 jours
good luck with thease casino i have had nothing but bad experiences esp with customer service being so dang rude and the are so brubrt to just end the chat and any given time .... i would suggest never ever playing on any of the table games unless it live good luck everone
bonne chance avec le casino, je n'ai eu que de mauvaises expériences, en particulier avec le service client qui est tellement impoli et qui sont si brusques de mettre fin à la conversation et à tout moment.... je suggérerais de ne jamais jouer à aucun des jeux de table à moins que ça vive, bonne chance à tous
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- Répondu par
- joeyskater16
- à Jul 04, 22, 11:18:10 AM
- Jr. Member 51
- actif la dernière fois il y a environ 2 jours
yes i completly agree and back you 100% on this
oui, je suis entièrement d'accord et je te soutiens à 100% sur ce point
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- Répondu par
- joeyskater16
- à Jul 04, 22, 10:31:37 PM
- Jr. Member 51
- actif la dernière fois il y a environ 2 jours
PLEASE BECAREFUL DO NOT TRUST THIS CASINO IM TELLING YOU THIS IS SO RIGGED ESP THERE TOURMENTS ESP WHO GET BLACK JUST BACK TO BACK TO BACK TO BACK THEN EVERY HAD IS 20 20 20 20 COME THERE NOTHIN RAMDOM OR FAIR ABOUT THIS
S'IL VOUS PLAÎT ATTENTION, NE FAITES PAS CONFIANCE À CE CASINO, JE VOUS DIT QUE C'EST TELLEMENT TRUCÉ ESP IL Y A DES TOURNAGES ESP QUI OBTENENT DU NOIR JUSTE DOS À DOS À DOS ALORS CHAQUE HAD EST 20 20 20 20 VENEZ LÀ RIEN DE RAMDOM OU JUSTE À PROPOS DE CELA
-
- Répondu par
- Bixy
- à Jul 06, 22, 03:32:40 AM
- Modérateur 4664
- actif la dernière fois il y a environ 1 jour
Hi joeyskater16,
Can you please advise which casino you're referring to? This is the direct casino support thread for MYBCasino, BigSpinCasino, MyBookie, Xbet casino.
If you would like us to help you, please provide us with more details on what was wrong with the tournaments and table games?
Salut Joeyskater16 ,
Pouvez-vous s'il vous plaît indiquer à quel casino vous faites référence ? Il s'agit du fil d'assistance direct du casino pour MYBCasino, BigSpinCasino, MyBookie, Xbet casino.
Si vous souhaitez que nous vous aidions, veuillez nous fournir plus de détails sur ce qui n'allait pas avec les tournois et les jeux de table ?
2.5/ 5
2.4/ 5
-
- Répondu par
- KingNemo
- à Jul 12, 22, 04:55:44 PM
- Mighty Member 3342
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hi jasrob22,
Has MyBookie Casino emailed you directly? Please advise us..
Hi joeyskater16,
Could you please specify which online casino you are having issues with? Maybe we can reach out and resolve some of your issues as we have an established connection with the Casino Representative of these respective brands.
Salut jasrob22 ,
MyBookie Casino vous a-t-il envoyé un e-mail directement ? S'il vous plait, conseillez-nous..
Salut Joeyskater16 ,
Pourriez-vous s'il vous plaît préciser avec quel casino en ligne vous rencontrez des problèmes ? Peut-être pouvons-nous vous contacter et résoudre certains de vos problèmes car nous avons une connexion établie avec le représentant du casino de ces marques respectives.
2.4/ 5
-
- Répondu par
- WebPartners
- à Oct 03, 22, 05:58:46 PM
- Représentant du casino 24
- actif la dernière fois il y a environ 1 mois
Hi Joey,
I sent you a DM here.
We are open to listening to your complaint.
You can contact us directly via email or DM.
You can also contact any CS rep directly via live chat or email
or contact form:
https://www.mybcasino.ag/contact-us/
No one wants to leave you hanging Joey.
Let us know what we can do you for.
Please remember to use/share your account number when contacting CS.
Cheers,
MannySalut Joey,
Je t'ai envoyé un DM ici.
Nous sommes ouverts à l’écoute de votre plainte.
Vous pouvez nous contacter directement par email ou DM.
Vous pouvez également contacter n'importe quel représentant CS directement via le chat en direct ou par e-mail.
ou formulaire de contact :
https://www.mybcasino.ag/contact-us/
Personne ne veut te laisser pendre Joey.
Faites-nous savoir ce que nous pouvons vous faire.
N'oubliez pas d'utiliser/partager votre numéro de compte lorsque vous contactez CS.
Acclamations,
Manny -
- Répondu par
- WebPartners
- à Oct 03, 22, 06:07:09 PM
- Représentant du casino 24
- actif la dernière fois il y a environ 1 mois
Please DM us with your account number and situation you had.
Seems odd to have many years of positive experiences and then recently it's turned on you.
Should be the same consistent service experience.
I recommend calling direct, when the chat or email correspondence hasn't resolved your issue.Veuillez nous envoyer un message privé avec votre numéro de compte et votre situation.
Cela semble étrange d'avoir de nombreuses années d'expériences positives et, récemment, cela s'est retourné contre vous.
Devrait être la même expérience de service cohérente.
Je vous recommande d'appeler directement lorsque le chat ou la correspondance par courrier électronique n'a pas résolu votre problème.
Réponse rapide
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