Hi Umeshd
Looking at your account, I see there was an attempted cash out on 14th of September, so four days ago? And obviously you're unhappy that we've closed the account...
Background: You opened up an account on August 21 which you used pretty extensively and had five rapid Cashouts which went through fine. Then on September 11, you opened another account and deposited and then attempted to make three different Cashouts, which didn't go through. We flagged up the account as a duplicate account, closed the account and forfeited the winnings.
What I don't understand is that your original account was working fine, so why open a second account?
For people reading, a bit of explanation. We get a lot of duplicate accounts and we have algorithms which identify them. There are two scenarios in which we get these duplicate accounts:
- where players don't have access to an old email, but they want to play on Oshi, so they open a fresh account
- where players want more bonuses... So they open a fresh account and claim those bonuses!
The vast majority of duplicate accounts are from players bonus abusing.
In our terms and conditions, were okay with people having duplicate accounts if they don't use bonuses on teh duplicate accounts. If we see that people are clearly opening accounts to try and obtain more bonuses, then we will close accounts and forfeit winnings.
If you want to keep the rest of this conversation public, that's fine by me but you may want to email me directly and we can pick up from there and then reply on the forum with the final conclusions.. nick.garner@oshi.io
Thanks
Nick
founder/Oshi
Salut Umeshd
En regardant votre compte, je vois qu'il y a eu une tentative de retrait le 14 septembre, donc il y a quatre jours ? Et visiblement, vous n'êtes pas content que nous ayons fermé le compte...
Contexte : Vous avez ouvert un compte le 21 août que vous avez utilisé de manière assez intensive et avez effectué cinq retraits rapides qui se sont bien déroulés. Puis, le 11 septembre, vous avez ouvert un autre compte, effectué un dépôt, puis tenté d'effectuer trois retraits différents, qui n'ont pas abouti. Nous avons signalé le compte comme compte en double, fermé le compte et perdu les gains.
Ce que je ne comprends pas, c'est que votre compte d'origine fonctionnait bien, alors pourquoi ouvrir un deuxième compte ?
Pour les lecteurs, une petite explication. Nous recevons beaucoup de comptes en double et nous disposons d’algorithmes qui les identifient. Il existe deux scénarios dans lesquels nous obtenons ces comptes en double :
- où les joueurs n'ont pas accès à un ancien email, mais veulent jouer sur Oshi, ils ouvrent donc un nouveau compte
- où les joueurs veulent plus de bonus... Alors ils ouvrent un nouveau compte et réclament ces bonus !
La grande majorité des comptes en double proviennent d’abus de bonus de joueurs.
Dans nos termes et conditions, nous sommes d'accord avec les personnes ayant des comptes en double si elles n'utilisent pas de bonus sur les comptes en double. Si nous constatons que les gens ouvrent clairement des comptes pour essayer d’obtenir plus de bonus, alors nous fermerons les comptes et perdrons les gains.
Si vous souhaitez garder le reste de cette conversation public, cela me convient, mais vous pouvez m'envoyer un e-mail directement et nous pourrons reprendre à partir de là et ensuite répondre sur le forum avec les conclusions finales. nick.garner@oshi.io
Merci
pseudo
fondateur/Oshi