Playamo Casino, Bob Casino, Spinia Casino, CookieCasino, WooCasino, 20Bet Casino, National Casino, Bizzo Casino Assistance et fil de discussion sur les plaintes

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Dernier message fait il y a environ 11 jours par JovanaV
PlayAmo
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  • PlayAmo
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  • actif la dernière fois il y a environ 1 mois

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  • Original Anglais Traduction Français

    Supports at PlayAmo are rude. They are closing their chat if they cant answer your issue. Very rude.

    I am verified member since last year here. I did a lots of deposits and cashout here. But last day and until now my cashout is still pending. I chat and email the support and i just received the same copy paste word that my request is already forwarded to financial department, not just once, twice, thrice but a lot of times. I salute the support for copy and paste words that they answered me. So upset and so disappointed. 

    Les supports chez PlayAmo sont impolis. Ils ferment leur chat s'ils ne peuvent pas répondre à votre problème. Très impoli.

    Je suis membre vérifié depuis l'année dernière ici. J'ai effectué beaucoup de dépôts et de retraits ici. Mais hier et jusqu'à présent, mon retrait est toujours en attente. Je discute et envoie un e-mail au support et je viens de recevoir le même mot copier-coller indiquant que ma demande a déjà été transmise au service financier, pas seulement une, deux, trois fois mais plusieurs fois. Je salue le soutien aux copier-coller des mots qu'ils m'ont répondu. Tellement bouleversé et tellement déçu.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello SwiftKey123,

    Could you please send me your casino username in PM inbox and we'll try to get in touch with them. 

    Bonjour SwiftKey123,

    Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer votre nom d'utilisateur de casino dans la boîte de réception MP et nous essaierons de les contacter.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello SwiftKey123,

    Thanks for sending over your casino username. We've sent an email to the Casino Represenative. Keep you posted.

    Bonjour SwiftKey123,

    Merci d'avoir envoyé votre nom d'utilisateur de casino. Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino. Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello SwiftKey123,

    We've just received a reply from the casino regarding your withdrawal. They say that your withdrawal has been approved and that the delay happened due to security software improvements. 

    Could you please let us know if you received your money. Thank you.

    Bonjour SwiftKey123,

    Nous venons de recevoir une réponse du casino concernant votre retrait. Ils disent que votre retrait a été approuvé et que le retard est dû à des améliorations du logiciel de sécurité.

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous faire savoir si vous avez reçu votre argent. Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello rep from Playamo please go to the Facebook pages = Playamo customer complaints. As well as = Direx Limited Casino Scam exposed Thee you will see the evidence provided to me by Microgaming which clearly states Respin fees are a cost paid to respin a reel. It is no way increases your bet. The money you pay comes out of your credits. You do not in any way get more winnings for paying this "fee" I have polled over 50 online casinos in the last t 24 hours all of them have advised the "respin" is a fee not a bet" ONLY Direct Limited casino chat staff and support are using ambiguity to rip players off demonstrating Direct limited casinos can not be trusted to payout if they are going to twist wording around in order to rip off a blind player for $250 what would they do to you if you won a JACKPOT!        

    Bonjour représentant de Playamo, veuillez vous rendre sur les pages Facebook = Plaintes des clients de Playamo . En plus de = Direx Limited Casino Scam vous a exposé , vous verrez les preuves qui m'ont été fournies par Microgaming qui indiquent clairement que les frais de relance sont un coût payé pour relancer une bobine. Cela n’augmente en aucun cas votre mise. L'argent que vous payez provient de vos crédits. Vous n'obtenez en aucun cas plus de gains en payant ces "frais". J'ai interrogé plus de 50 casinos en ligne au cours des dernières 24 heures, ils ont tous conseillé que le "respin" soit des frais et non un pari. " UNIQUEMENT le personnel de chat du casino Direct Limited et le support utilisent l'ambiguïté pour arnaquer les joueurs, démontrant que l'on ne peut pas faire confiance aux casinos Direct Limited pour effectuer des paiements s'ils veulent déformer le libellé afin d'arnaquer un joueur aveugle pour 250 $, que vous feraient-ils si vous gagniez un JACKPOT !

  • Original Anglais Traduction Français

    So sorry to hear your troubles You can also go to my Facebook Page    Playamo Customer complaints and tell your story. Also go to Direx limited casinos scam exposed. Shae these pages with all the gamblers you know to protect them from this scam and deter others from every depositing at any Dirext limited casino

    Je suis vraiment désolé d'entendre vos ennuis. Vous pouvez également consulter ma page Facebook Playamo Plaintes des clients et raconter votre histoire. Allez également à l'arnaque des casinos Direx Limited exposée. Partagez ces pages avec tous les joueurs que vous connaissez pour les protéger de cette arnaque et dissuader les autres de tout dépôt dans n'importe quel casino Dirext Limited.

  • Original Anglais Traduction Français
    blindluck66 wrote:

    Hello rep from Playamo please go to the Facebook pages = Playamo customer complaints. As well as = Direx Limited Casino Scam exposed Thee you will see the evidence provided to me by Microgaming which clearly states Respin fees are a cost paid to respin a reel. It is no way increases your bet. The money you pay comes out of your credits. You do not in any way get more winnings for paying this "fee" I have polled over 50 online casinos in the last t 24 hours all of them have advised the "respin" is a fee not a bet" ONLY Direct Limited casino chat staff and support are using ambiguity to rip players off demonstrating Direct limited casinos can not be trusted to payout if they are going to twist wording around in order to rip off a blind player for $250 what would they do to you if you won a JACKPOT! 

    Hello rep from Playamo please go to the Facebook pages = Playamo customer complaints. As well as = Direx Limited Casino Scam exposed Thee you will see the evidence provided to me by Microgaming which clearly states Respin fees are a cost paid to respin a reel. It is no way increases your bet. The money you pay comes out of your credits. You do not in any way get more winnings for paying this "fee" I have polled over 50 online casinos in the last t 24 hours all of them have advised the "respin" is a fee not a bet" ONLY Direct Limited casino chat staff and support are using ambiguity to rip players off demonstrating Direct limited casinos can not be trusted to payout if they are going to twist wording around in order to rip off a blind player for $250 what would they do to you if you won a JACKPOT! In the screenshots in the third line provided by Microgaming it makes it clear respin fee does NOT increase the bet value, therefore, it is not a bet but a fee. Therefore respinning does not violate the bonus betting rules and this casino has made a serious error and harmed the reputation and trustworthiness for all Dirext Limted casinos

    blindluck66 a écrit :

    Bonjour représentant de Playamo, veuillez vous rendre sur les pages Facebook = Plaintes des clients de Playamo . En plus de = Direx Limited Casino Scam vous a exposé , vous verrez les preuves qui m'ont été fournies par Microgaming qui indiquent clairement que les frais de relance sont un coût payé pour relancer une bobine. Cela n’augmente en aucun cas votre mise. L'argent que vous payez provient de vos crédits. Vous n'obtenez en aucun cas plus de gains en payant ces "frais". J'ai interrogé plus de 50 casinos en ligne au cours des dernières 24 heures, ils ont tous conseillé que le "respin" soit des frais et non un pari. " UNIQUEMENT le personnel de chat du casino Direct Limited et le support utilisent l'ambiguïté pour arnaquer les joueurs, démontrant que l'on ne peut pas faire confiance aux casinos Direct Limited pour effectuer des paiements s'ils veulent déformer le libellé afin d'arnaquer un joueur aveugle pour 250 $, que vous feraient-ils si vous gagniez un JACKPOT !

    Bonjour représentant de Playamo, veuillez vous rendre sur les pages Facebook = Plaintes des clients de Playamo. En plus de = Direx Limited Casino Scam vous a exposé, vous verrez les preuves qui m'ont été fournies par Microgaming qui indiquent clairement que les frais de relance sont un coût payé pour relancer une bobine. Cela n’augmente en aucun cas votre mise. L'argent que vous payez provient de vos crédits. Vous n'obtenez en aucun cas plus de gains en payant ces "frais". J'ai interrogé plus de 50 casinos en ligne au cours des dernières 24 heures, ils ont tous conseillé que le "respin" soit des frais et non un pari. " UNIQUEMENT le personnel de chat du casino Direct Limited et le support utilisent l'ambiguïté pour arnaquer les joueurs, démontrant que l'on ne peut pas faire confiance aux casinos Direct Limited pour effectuer des paiements s'ils veulent déformer le libellé afin d'arnaquer un joueur aveugle pour 250 $, que vous feraient-ils si vous gagniez un JACKPOT ! les captures d'écran de la troisième ligne fournies par Microgaming indiquent clairement que les frais de relance n'augmentent PAS la valeur du pari, ce n'est donc pas un pari mais des frais. Par conséquent, la relance ne viole pas les règles des paris bonus et ce casino a commis une grave erreur. et nui à la réputation et à la fiabilité de tous les casinos Dirext Limted

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi blindluck66,

    we'll ask the casino rep to follow up on your complaint posted in this thread. Please send me your casino username in PM inbox

    Salut blindluck66,

    nous demanderons au représentant du casino de donner suite à votre plainte publiée dans ce fil de discussion. Veuillez m'envoyer votre nom d'utilisateur du casino dans la boîte de réception MP .

  • Original Anglais Traduction Français

    i MUST DISAGREE

     Playamo abuses wording and uses ambiguity to steal winnings from players does not make them a good casino. Furthermore, no casino can change the meaning of a word.  "Cost: can not beam BET a wager and a cost are two totally different things    I polled a few dozen casinos in chat this is what they all say about the respin feature. Is it a bet or is it a cost?  My Facebook 

    pages  are Playamo Customer complaints and Direx casinos scam exposed.    They have all he evidence in this matter and until this casino stops stealing players jackpots NOBODY should play here. See below the General letter they send out to rip players off for jackpots this comes with NO supporting evidence unless you demand it. The  Canadian media are currently working on a story about this and I will post the link to it when it airs.  In my case, there was NO bonus abuse. I read and understood CLEARLY what Pragmatic Play, Microgaming and Betsoft all-state a respin is A COST. This casino should lose it a license for pulling this crap. If you have had your jackpot stolen in this way send your story to my FB pages listed above

     

     

     

    je ne dois pas être d'accord

    Playamo abuse de la formulation et utilise l'ambiguïté pour voler les gains des joueurs, ce qui n'en fait pas un bon casino. De plus, aucun casino ne peut changer le sens d’un mot. "Coût : je ne peux pas transmettre BET, un pari et un coût sont deux choses totalement différentes. J'ai interrogé quelques dizaines de casinos dans le chat, c'est ce qu'ils disent tous à propos de la fonction respin. Est-ce un pari ou est-ce un coût ? Mon Facebook

    les pages sont des plaintes des clients de Playamo et des escroqueries des casinos Direx exposées. Ils ont toutes les preuves dans cette affaire et jusqu'à ce que ce casino arrête de voler les jackpots aux joueurs, PERSONNE ne devrait jouer ici. Voir ci-dessous la lettre générale qu'ils envoient pour arnaquer les joueurs pour des jackpots. Elle n'est accompagnée d'AUCUNE preuve à l'appui, sauf si vous l'exigez. Les médias canadiens travaillent actuellement sur un article à ce sujet et je publierai le lien vers celui-ci lors de sa diffusion. Dans mon cas, il n’y a eu AUCUN abus de bonus. J'ai lu et compris CLAIREMENT ce que Pragmatic Play, Microgaming et Betsoft déclarent qu'un respin est UN COÛT. Ce casino devrait perdre sa licence pour tirer ces conneries. Si votre jackpot vous a été volé de cette manière, envoyez votre histoire sur mes pages FB répertoriées ci-dessus

  • Original Anglais Traduction Français

    The true nature of playamo. https://youtu.be/K1GxQKKN0Vk

    La vraie nature de Playamo. https://youtu.be/K1GxQKKN0Vk

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi blindluck,

    In case you need assistance, please send me your casino username in PM inbox and we will email the Casino Rep on your behalf. Thank you. 

     

    Salut blindluck,

    Si vous avez besoin d'aide, veuillez m'envoyer votre nom d'utilisateur du casino dans la boîte de réception MP et nous enverrons un e-mail au représentant du casino en votre nom. Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dirext Limited casinos CAN NOT BE TRUSTED!!!!!!!!!! 

    What good are bonuses if it leads to a TRAP? Many casinos lure players in only to rip them off for their jackpot with a general letter that gives no supporting evidence then they simply ignore you...... Look at my complaint: Watch for my Youtube channel where I expose the fakes and show you how to play for days with a minimum deposit.

    As part of my pilot show The happenstance hunter I record gameplay at casinos and demonstrate responsible gambling with minimum bet deposits, minimum bet play and who people how to play for days on a single $25 deposit. The first thing I to read over terms and conditions for the bonus and take screenshots. Nowhere in the bonus terms and conditions dotes it state a respin fee/cost is a bet. I have memberships with over 70 online and I feature the respin reels the most as I am extremely good at them. While I started playing at this casino as I would try to play some machines a pop up appears stating "oh no: you can't do that you are in the bonus. This pop up reflects the "about us" section of the casino demonstrating they truely do watch out for and take care of players. 
    Then I went to the game butterfly. At no time did this casino provided the "oh no" pop-up stating this would violate the bonus rules. Even though I know respins are a fee I went threw the game info to show people watching my feed the ins and outs of the game. When it came time for a respin the only "pop up" that came up was a message stating I had to pay a fee to get the reel to respin. Again no pop-up message to warn anything was wrong with respinning or they had a different idea of what a respin was clearly outlined as in the game rules.

    I was in my third day of play on my $25 deposit when I logged in to see $250 was stolen from my account! I then received a generic e-mail stating I violated their terms and they were taking my winnings? I advised them of the ambiguity created by them for leaving a respin fee open for their own interpretation contrary to what all 3 software providers of the respin games clearly state it is a fee/cost and separate from the game. Prior to playing Jade butterfly, I had multiple pop-ups stating "oh no" you can not do that so where there was NO indication that I was breaching their made-up a rule I had absolutely no idea they were entrapping me. Since posting my complaint online other gamblers have contacted me stating they have been entrapped too and it is clear that this casino knew of the trap and deliberately did nothing to protect their customers and with malicious intent removed the "oh no" messages from the respin games so they could continuously deceive players and steal their winnings.

    If there is any ambiguity in a contract/terms and conditions the fault lies with the creator of the contract and can not be used to entrap players. But with this casino, it is a malicious intent to entrap. They know of the ambiguous terms that do not outline a respin fee as a bet. This casino keeps it like this so they can steal winnings from unsuspecting players who are lulled into a sense of trust by the "about us" section and the fact the casino pops up a warning if something violates the bonus rules. Further proof of their malicious intent to deceive is the fact it has been well over a week now and they have done nothing to rectify the ambiguity they have created thus proving they are out to entrap and steal winnings.

    Cost vs wagering
    The definition of cost is completing different than wagering. In the respin info it clearly outlines it as a cost to get the wheel to spin again and clearly states the only payout you get is on the original fixed bet. It goes on to further state if you were to change your bet in any way you lose the ability to pay the respin fee/cost. In my case, the bet was set at .30cents at the tie I paid the respin fee and that did not change to any level violating the bonus rules regarding bet restrictions. 
    I can forward via e-mail the conversations about their scam however it is relevant. My issue is this casinos ambiguity and malicious intent to entrap. Since that has been clearly established this casino should have their license revoked and a full investigation into their illegal and unprofessional behavior be launched and the money recouped for the countless unsuspecting players they have entrapped and will continue to entrap unless something is done. 
    Below is the Youtube link for the video clearly demonstrating the trap they use on gamblers by pretending to have their backs and prevent bonus breaches while waiting for players to play respin reels so they can steal their money 

    You can see the screenshots backing this up at Playamo customer complaints Facebook page DO NOT TRUST ANY DIREX LIMITED CASINO until they stop entrapping players and prove they operate with integrity and honesty. Share with every gambler and casino site you know.

    Les casinos Dirext Limited NE PEUVENT PAS ÊTRE CONFIANTS !!!!!!!!!!!

    A quoi servent les bonus s’ils mènent à un PIÈGE ? De nombreux casinos attirent les joueurs uniquement pour les arnaquer pour leur jackpot avec une lettre générale qui ne fournit aucune preuve à l'appui, puis ils vous ignorent simplement...... Regardez ma plainte : surveillez ma chaîne Youtube où j'expose les contrefaçons et montre vous comment jouer pendant des jours avec un dépôt minimum.

    Dans le cadre de mon émission pilote The Hastings Hunter, j'enregistre le jeu dans les casinos et démontre un jeu responsable avec des dépôts de mise minimum, des mises minimum et comment jouer pendant des jours avec un seul dépôt de 25 $. La première chose que je dois lire est les termes et conditions du bonus et prendre des captures d’écran. Nulle part dans les conditions générales du bonus il n’est indiqué que les frais/coût de respin sont un pari. J'ai plus de 70 abonnements en ligne et je présente le plus les rouleaux Respin car je suis extrêmement bon dans ce domaine. Alors que j'ai commencé à jouer dans ce casino, alors que j'essayais de jouer à certaines machines, une fenêtre contextuelle apparaît indiquant "oh non : vous ne pouvez pas faire cela, vous êtes dans le bonus. Cette fenêtre contextuelle reflète la section "à propos de nous" du casino démontrant ils font vraiment attention et prennent soin des joueurs.
    Ensuite, je suis allé au jeu du papillon. À aucun moment, ce casino n'a fourni la fenêtre contextuelle « oh non » indiquant que cela violerait les règles des bonus. Même si je sais que les relances sont payantes, je suis allé jeter les informations du jeu pour montrer aux gens qui regardent mon flux les tenants et les aboutissants du jeu. Quand est venu le temps de relancer, le seul « pop-up » qui est apparu était un message indiquant que je devais payer des frais pour que la bobine puisse relancer. Encore une fois, aucun message contextuel pour avertir que quelque chose n'allait pas avec la relance ou ils avaient une idée différente de ce qu'est une relance qui était clairement décrite comme dans les règles du jeu.

    J'en étais à mon troisième jour de jeu avec mon dépôt de 25 $ lorsque je me suis connecté et j'ai constaté que 250 $ avaient été volés sur mon compte ! J'ai ensuite reçu un e-mail générique indiquant que j'avais violé leurs conditions et qu'ils prenaient mes gains ? Je les ai informés de l'ambiguïté créée par eux en laissant les frais de respin ouverts à leur propre interprétation, contrairement à ce que les 3 fournisseurs de logiciels des jeux de respin déclarent clairement qu'il s'agit de frais/coût distincts du jeu. Avant de jouer à Jade Butterfly, j'avais plusieurs pop-ups indiquant "oh non", vous ne pouvez pas faire ça, donc là où il n'y avait AUCUNE indication que j'enfreignais leur règle inventée, je n'avais absolument aucune idée qu'ils me piégeaient. Depuis que j'ai posté ma plainte en ligne, d'autres joueurs m'ont contacté en me disant qu'ils avaient également été piégés et il est clair que ce casino était au courant du piège et n'a délibérément rien fait pour protéger leurs clients et, dans une intention malveillante, a supprimé les messages "oh non" des jeux respin. afin qu'ils puissent continuellement tromper les joueurs et voler leurs gains.

    S'il y a une ambiguïté dans un contrat/termes et conditions, la faute en incombe au créateur du contrat et ne peut pas être utilisée pour piéger les joueurs. Mais avec ce casino, il s’agit d’une intention malveillante de piéger. Ils connaissent les termes ambigus qui ne décrivent pas les frais de relance comme un pari. Ce casino le maintient ainsi afin de pouvoir voler les gains à des joueurs sans méfiance qui sont bercés par un sentiment de confiance par la section « à propos de nous » et par le fait que le casino affiche un avertissement si quelque chose enfreint les règles de bonus. Une autre preuve de leur intention malveillante de tromper est le fait que cela fait maintenant plus d'une semaine et qu'ils n'ont rien fait pour rectifier l'ambiguïté qu'ils ont créée, prouvant ainsi qu'ils cherchent à piéger et à voler les gains.

    Coût vs mise
    La définition du coût est différente de celle des paris. Dans les informations sur les relances, il est clairement indiqué qu'il s'agit d'un coût pour faire tourner à nouveau la roue et indique clairement que le seul paiement que vous obtenez est celui de la mise fixe d'origine. Il continue en indiquant que si vous modifiez votre pari de quelque manière que ce soit, vous perdez la possibilité de payer les frais/coût de réponse. Dans mon cas, le pari était fixé à 0,30 centimes au moment de l'égalité, j'ai payé les frais de relance et cela n'a changé à aucun niveau, violant les règles de bonus concernant les restrictions de pari.
    Je peux transmettre par e-mail les conversations concernant leur arnaque, mais cela est pertinent. Mon problème est l’ambiguïté du casino et l’intention malveillante de piéger. Puisque cela a été clairement établi, la licence de ce casino devrait être révoquée et une enquête approfondie sur son comportement illégal et non professionnel devrait être lancée et l'argent récupéré pour les innombrables joueurs sans méfiance qu'ils ont piégés et continueront de piéger à moins que quelque chose ne soit fait.
    Vous trouverez ci-dessous le lien Youtube de la vidéo démontrant clairement le piège qu'ils utilisent sur les joueurs en faisant semblant de les soutenir et en empêchant les violations de bonus en attendant que les joueurs jouent aux rouleaux respin pour pouvoir voler leur argent.

    Vous pouvez voir les captures d'écran confirmant cela sur la page Facebook des plaintes des clients de Playamo. NE FAITES CONFIANCE À AUCUN CASINO DIREX LIMITED jusqu'à ce qu'ils cessent de piéger les joueurs et prouvent qu'ils fonctionnent avec intégrité et honnêteté. Partagez avec tous les sites de joueurs et de casinos que vous connaissez.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi blindluck66, 

    We've sent yor account info to the Casino Rep. Keep an eye on this thread for the updates. 

    Salut blindluck66,

    Nous avons envoyé les informations de votre compte au représentant du casino. Gardez un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    BlindLuck, I watched your video and have a question.

    Did you:

    A) Make single respin for over the max bet allowed.  

    B) Respin the same reel a bunch of times that in total added up to to more than the maximum.

    The whole "Here's a bonus, but if you make a single bet over 5 bucks and end up winning, we'll just take it all, and if you do it and lose, we won't bother telling you that you broke the rules so you won't know for next time" is obviously super scummy and predatory.  But, there's a big difference between A and B. 

    If you did B, I think you have a very strong case.  A, not so much. 

    These terms originated from casinos legitimately protecting themselves from being exploited by players that would bet their entire balance on a single bet - if they won, they'd easily clear the bonus.  Now adays, casinos just see it as another opportunity to confiscate money from players, just like having max cashouts, confiscating winnings is a part of their buisness model.

    If they were really worried about you betting more than $5, or whatever, the software wouldn't let you make the bet. Period.  But that's not what they're worried about.

    It's a shame the owners of these forums won't put their foot down.

    BlindLuck, j'ai regardé votre vidéo et j'ai une question.

    As-tu:

    A) Effectuez une seule relance pour une mise supérieure à la mise maximale autorisée.

    B) Relancez la même bobine plusieurs fois, ce qui représente au total plus que le maximum.

    Le tout "Voici un bonus, mais si vous faites un seul pari supérieur à 5 dollars et que vous finissez par gagner, nous prendrons tout, et si vous le faites et perdez, nous ne prendrons pas la peine de vous dire que vous avez enfreint les règles". donc vous ne le saurez pas la prochaine fois" est évidemment super dégueulasse et prédateur. Mais il y a une grande différence entre A et B.

    Si vous avez fait B, je pense que vous avez un dossier très solide. R, pas tellement.

    Ces conditions proviennent de casinos qui se protégeaient légitimement contre l'exploitation par des joueurs qui parieraient la totalité de leur solde sur un seul pari - s'ils gagnaient, ils effaceraient facilement le bonus. De nos jours, les casinos y voient simplement une autre opportunité de confisquer l'argent des joueurs, tout comme le fait d'avoir un maximum de retraits, la confiscation des gains fait partie de leur modèle commercial.

    S'ils craignaient vraiment que vous pariez plus de 5 $, ou autre, le logiciel ne vous laisserait pas faire le pari. Période. Mais ce n’est pas ce qui les inquiète.

    C'est dommage que les propriétaires de ces forums ne mettent pas le pied à terre.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi blindluck66, 

    So far, we haven't heard back from the casino regarding your case. 
    Unfortunately, there is nothing that we as a mediator can additionally do from here to assist.
    Playamo casino has already been put on our warning list and you can find more info about it here. We can only advise making a further complaint to their licence holder HERE

    Salut blindluck66,

    Jusqu'à présent, nous n'avons pas reçu de réponse du casino concernant votre cas.
    Malheureusement, nous ne pouvons rien faire d’autre en tant que médiateur pour vous aider.
    Le casino Playamo a déjà été inscrit sur notre liste d'avertissement et vous pouvez trouver plus d'informations à ce sujet ici . Nous ne pouvons que conseiller de déposer une nouvelle plainte auprès de leur titulaire de licence ICI .

    3.2/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    My cousin is a sneaky little s***, he has a intellect disability and has gone and made multiple deposits at this site,  he told me he ever told them he didn't make the account. They still let him deposit after deposit. How do I get this money back? 

    It's disgusting. 

    Mon cousin est un petit con sournois, il a un handicap intellectuel et est allé faire plusieurs dépôts sur ce site, il m'a dit qu'il leur avait déjà dit qu'il n'avait pas créé le compte. Ils le laissent toujours déposer après dépôt. Comment puis-je récupérer cet argent ?

    C'est dégoûtant.

  • Original Anglais Traduction Français
    Wpnmsw wrote:

    My cousin is a sneaky little s***, he has a intellect disability and has gone and made multiple deposits at this site, he told me he ever told them he didn't make the account. They still let him deposit after deposit. How do I get this money back?

    It's disgusting.

    Could you please provide me with his username? Which casino did he play, Woocasino?

    Wpnmsw a écrit :

    Mon cousin est un petit con sournois, il a un handicap intellectuel et est allé faire plusieurs dépôts sur ce site, il m'a dit qu'il leur avait déjà dit qu'il n'avait pas créé le compte. Ils le laissent toujours déposer après dépôt. Comment puis-je récupérer cet argent ?

    C'est dégoûtant.

    Pourriez-vous s'il vous plaît me fournir son nom d'utilisateur ? À quel casino a-t-il joué, Woocasino ?

    2.5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello, I registered at playamo.com 15 days ago.

    I deposited with my e-wallet 100 usd and played bonus free.

    I have the luck to win some money.  My balance is 535 usd

    I uploaded my docs at the web site.  National id, passport, utility bills and e-wallet screenshots

    Playamo security section have declined all of my uploaded docs.  They just did not aproved them

    I uploaded them again and again

    I actually ignore the cause they are asking to repeat the same action

    This morning, they asked to send a selfie of myself holding my id card, I did it. 

    Now, they have ask me to make a new photo of me holding a paper writen "hi playamo" and the actual date

    I ask for help to know what is playamo looking for

    I guess, that sending this latest request would not be the end

    Could you(playamo rep) inform me what you exactly require to finish my KYC protocol?

    My registered email is tianoheffes@gmail.com

    Regards

    Tianolcb

    Bonjour, je me suis inscrit sur playamo.com il y a 15 jours.

    J'ai déposé 100 USD avec mon portefeuille électronique et j'ai joué au bonus gratuitement.

    J'ai la chance de gagner de l'argent. Mon solde est de 535 USD

    J'ai téléchargé mes documents sur le site Web. Captures d'écran de votre carte d'identité nationale, de votre passeport, de vos factures de services publics et de votre portefeuille électronique

    La section de sécurité de Playamo a refusé tous mes documents téléchargés. Ils ne les ont tout simplement pas approuvés

    Je les ai téléchargés encore et encore

    En fait, j'ignore la raison pour laquelle ils demandent de répéter la même action

    Ce matin, ils m'ont demandé d'envoyer un selfie de moi tenant ma carte d'identité, je l'ai fait.

    Maintenant, ils m'ont demandé de prendre une nouvelle photo de moi tenant un papier écrit "salut playamo" et la date réelle.

    Je demande de l'aide pour savoir ce que recherche Playamo

    Je suppose que l'envoi de cette dernière demande ne serait pas la fin

    Pourriez-vous (représentant de Playamo) m'informer de ce dont vous avez exactement besoin pour terminer mon protocole KYC ?

    Mon email enregistré est tianoheffes@gmail.com

    Salutations

    Tianolcb

  • Original Anglais Traduction Français

    We're going to notify the casino about your post. Let you know as soon as we hear from them. 

    Nous allons informer le casino de votre message. Faites-vous savoir dès que nous avons de leurs nouvelles.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi tianolcb,

    We got the info that your account has been finally verified and the cashout was approved, however, the casino administration decided to close player's account.

    As per casino T&C: The casino may require any kind of a selfie to verify the account:
    "The Company reserves the right to check player’s identity prior to processing payouts and to hold withdrawals for the time needed to check the player’s identity. In some cases the Website can request a selfie with ID, a selfie with ID and special sign, or a call. Failure to pass this verification will lead to account closure and confiscation of winnings."

    Salut Tianolcb,

    Nous avons reçu l'information selon laquelle votre compte a finalement été vérifié et le retrait a été approuvé, cependant, l'administration du casino a décidé de fermer le compte du joueur.

    Conformément aux conditions générales du casino : le casino peut exiger tout type de selfie pour vérifier le compte :
    "La Société se réserve le droit de vérifier l'identité du joueur avant de traiter les paiements et de retenir les retraits pendant le temps nécessaire pour vérifier l'identité du joueur. Dans certains cas, le site Web peut demander un selfie avec pièce d'identité, un selfie avec pièce d'identité et signe spécial, ou un ". L'échec de cette vérification entraînera la fermeture du compte et la confiscation des gains."

  • Original Anglais Traduction Français

    I have a 200eur playamo and withdraw minimum per bank or creditcart 500eur????Great Joke and i make with paysafecard and support write in my country restrict haha another casinos without problem

    J'ai un playamo de 200 euros et je retire un minimum de 500 euros par banque ou carte de crédit ???? Super blague et je fais avec paysafecard et le support écrit dans mon pays restreint haha un autre casino sans problème

  • Original Anglais Traduction Français
    stolarstvoat wrote:

    I have a 200eur playamo and withdraw minimum per bank or creditcart 500eur????Great Joke and i make with paysafecard and support write in my country restrict haha another casinos without problem

    Could you please provide me with your casino username so we can check with them why they allowed you to deposit if your country is restrcited. 

    stolarstvoat a écrit :

    J'ai un playamo de 200 euros et je retire un minimum de 500 euros par banque ou carte de crédit ???? Super blague et je fais avec paysafecard et le support écrit dans mon pays restreint haha un autre casino sans problème

    Pourriez-vous s'il vous plaît me fournir votre nom d'utilisateur de casino afin que nous puissions vérifier avec eux pourquoi ils vous ont autorisé à déposer si votre pays est restreint.

  • Original Anglais Traduction Français

    I make only paysafecard and skrill.All casinos without problem only Playamo.Slovakia

    Je ne fais que paysafecard et skrill.Tous les casinos sans problème uniquement Playamo.Slovaquie

  • Original Anglais Traduction Français
    stolarstvoat wrote:

    I make only paysafecard and skrill.All casinos without problem only Playamo.Slovakia

    Could you please private message me with your Playamo casino username so we can check your withdarwal with them?

    stolarstvoat a écrit :

    Je ne fais que paysafecard et skrill.Tous les casinos sans problème uniquement Playamo.Slovaquie

    Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino Playamo afin que nous puissions vérifier votre retrait avec eux ?

    3.2/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear LCB Admin,

    Beginning of June I had registered an account with Woo Casino and made couple of deposits total $50. On my 2nd deposit I played and wagered their bonus and made withdraw request of $282 for 1st time. After that they requested plenty of documents which I had uploaded accordingly were approved (Evidences attached). But they were run around to process my withdraw request for several days and they kept busy to collect extra documents like evidence of my wealth,personal properties,source of income,my business etc. But I was patience enough and uploaded every single document they requested. In the meantime I played some more new slots with max bet only .60 cents and I was managed to raise balance $570 and made withdraw requested for last time. I played very carefully,never played restricted games,never broke any terms.Many support agents had confirem me my everything were good and they will process my withdrawal asap. But never happened as they were promised and they sent me an email which stated that my playing activities are suspicious,so they closed my account and confiscated my winning $570 and kept my deposit $50 where I never lost. I tried to communicate with them for asking the perticular reason with Evidences which I may violated but got no reply till now. From my experiences Woo Casino Team stole my fair winning of $570 and closed my account by false accusations.,I want my winning where I had taken risk of losing my hard earning money $50. Could you help me please to resolve this issue?

    Cher administrateur du LCB,

    Début juin, j'avais ouvert un compte sur Woo Casino et effectué quelques dépôts totalisant 50 $. Lors de mon deuxième dépôt, j'ai joué et misé leur bonus et j'ai fait une demande de retrait de 282 $ pour la première fois. Après cela, ils ont demandé de nombreux documents que j'avais téléchargés et qui ont donc été approuvés (preuves jointes). Mais ils ont dû traiter ma demande de retrait pendant plusieurs jours et ils sont restés occupés à collecter des documents supplémentaires comme des preuves de ma richesse, de mes biens personnels, de ma source de revenus, de mon entreprise, etc. Mais j'ai été assez patient et j'ai téléchargé tous les documents qu'ils demandaient. . Entre-temps, j'ai joué à d'autres nouvelles machines à sous avec une mise maximale de seulement 0,60 centimes et j'ai réussi à augmenter mon solde de 570 $ et j'ai demandé le retrait pour la dernière fois. J'ai joué très prudemment, je n'ai jamais joué à des jeux restreints, je n'ai jamais rompu aucune condition. De nombreux agents d'assistance m'ont confirmé que tout allait bien et ils traiteront mon retrait dès que possible. Mais cela ne s'est jamais produit comme promis et ils m'ont envoyé un e-mail indiquant que mes activités de jeu étaient suspectes. Ils ont donc fermé mon compte et confisqué mes 570 $ gagnés et ont conservé mon dépôt de 50 $ là où je n'ai jamais perdu. J'ai essayé de communiquer avec eux pour leur demander la raison particulière des preuves que j'avais peut-être violées, mais je n'ai reçu aucune réponse jusqu'à présent. D'après mes expériences, l'équipe de Woo Casino a volé mon juste gain de 570 $ et a fermé mon compte sur la base de fausses accusations. Je veux gagner là où j'avais pris le risque de perdre mon argent durement gagné de 50 $. Pourriez-vous m'aider s'il vous plaît à résoudre ce problème ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Chomok, 

    We're sorry to hear you had an issue with Woo casino. Did they state the reason for confiscated your winnings?

    Please provide me with your casino username. We can get in touch with them and ask to look into your account and provide us with more details. 

    Salut Chomok,

    Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez rencontré un problème avec le casino Woo. Ont-ils indiqué la raison pour laquelle vos gains ont été confisqués ?

    Veuillez me fournir votre nom d'utilisateur de casino. Nous pouvons les contacter et leur demander d'examiner votre compte et de nous fournir plus de détails.

  • Original Anglais Traduction Français

    My user id and email is ********7@gmail.com

    Mon identifiant et mon email sont ********7@gmail.com

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for providing your casino username. The casino has been notified. Keep you posted. 

    Merci d'avoir fourni votre nom d'utilisateur de casino. Le casino a été prévenu. Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    WOO CASSINO

    i DEPOSITED $1,000 DOLLARS i WON $7.500. I DECIDED TO WITHDRAW $7,000 AND I WAS ASKED FOR DUCUMENTS TO BE ULOADED FOR ME TO GET MY WINNINGS. I UPLOADED EVERY DOCUMENT THEY ASKED FOR AND EVERY TIME I REQUESTED CASHOUT IT WAS CANCELLED THEY CLAIM THEY NEVER GOT THEM...SO I UPLOADED THEM AGAIN AND AGAIN AND AGAIN AND 6 MONTHS LATER I AM STILL TRYING TO GET MY WINNINGS.

    DO NOT PLAY WOO CASSINO...IT IS A SCAM YOU WILL NEVER GET YOUR MONEY

    WOO CASSINO

    J'ai déposé 1 000 $ et j'ai gagné 7 500 $. J'ai décidé de retirer 7 000 $ et on m'a demandé de télécharger des documents pour que je puisse récupérer mes gains. J'ai téléchargé tous les documents qu'ils ont demandé et chaque fois que j'ai demandé un retrait, il a été annulé, ils prétendent qu'ils ne les ont jamais reçus... donc je les ai téléchargés encore et encore et encore et 6 mois plus tard, j'essaye toujours d'obtenir mes gains.

    NE JOUEZ PAS À WOO CASSINO... C'EST UNE ARNAQUE VOUS N'OBTENEZ JAMAIS VOTRE ARGENT

  • Original Anglais Traduction Français

    Sorry to hear that, Dime Kuzmanovski. Please private message me your casino username so we can notify the casino rep and see what happened with your withdrawal. 

    Désolé d'entendre ça, Dime Kuzmanovski. Veuillez m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino afin que nous puissions informer le représentant du casino et voir ce qui s'est passé avec votre retrait.

  • Original Anglais Traduction Français

    My WooCasino account was closed when I had an active bonus. I had no oportunity to finish playing it and casino won't pay it out. I am really not sure what to do in this situation. My account was closed "by administration decision". I have tried to solve the issue through other website but casino refuses to discuss it. Terrible. Can anyone help please?

    Mon compte WooCasino a été fermé alors que j'avais un bonus actif. Je n'ai pas eu la possibilité de finir d'y jouer et le casino ne me remboursera pas. Je ne sais vraiment pas quoi faire dans cette situation. Mon compte a été fermé "sur décision administrative". J'ai essayé de résoudre le problème via un autre site Web, mais le casino refuse d'en discuter. Terrible. Quelqu'un peut-il aider s'il vous plaît?

    2.5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Shiva,

    Sure, we are going to notify the casino about your problem and try to gather more info. Please private message me your casino username. 

    Salut Shiva,

    Bien sûr, nous allons informer le casino de votre problème et essayer de recueillir plus d'informations. S'il vous plaît envoyez-moi un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Shiva,

    We got your username and informed the casino. Let you know as soon as we hear from them. 

    Salut Shiva,

    Nous avons obtenu votre nom d'utilisateur et informé le casino. Faites-vous savoir dès que nous avons de leurs nouvelles.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Shiva,

    We just got the info from the casino support team, they stated that your account was closed due to bonus abuse. Have you made any deposits there? 

    Salut Shiva,

    Nous venons de recevoir l'information de l'équipe d'assistance du casino, ils ont déclaré que votre compte avait été fermé en raison d'un abus de bonus. Y avez-vous effectué des dépôts ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Shiva,

    We chatted with the casino support team again and they advised us that they will refund for the amount rest at your balance.

    Salut Shiva,

    Nous avons de nouveau discuté avec l'équipe d'assistance du casino et ils nous ont informés qu'ils rembourseraient le montant restant sur votre solde.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello! That would be great. I will contact the casino and post a reply here. 

    Bonjour! Ce serait génial. Je vais contacter le casino et poster une réponse ici.

  • Original Anglais Traduction Français
    Shiva wrote:

    Hello! That would be great. I will contact the casino and post a reply here.

    Please keep us posted. :) 

    Shiva a écrit :

    Bonjour! Ce serait génial. Je vais contacter le casino et poster une réponse ici.

    S'il-vous-plaît nous garder en alertes. :)

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Shiva,

    The casino has just informed us that your refund has been processed successfully. Could you please confim? 

    Salut Shiva,

    Le casino vient de nous informer que votre remboursement a été traité avec succès. Pourriez-vous s'il vous plaît confirmer ?

  • Original Anglais Traduction Français

    hi. Casino returned me my deposit. What about the rest?

    Salut. Casino m'a rendu mon dépôt. Qu'en est-il du reste?

  • Original Anglais Traduction Français
    Shiva wrote:

    hi. Casino returned me my deposit. What about the rest?

    Hi Shiva,

    The casino confiscated your winnings so you should get your deposit only. What do you mean by rest?

    Shiva a écrit :

    Salut. Casino m'a rendu mon dépôt. Qu'en est-il du reste?

    Salut Shiva,

    Le casino a confisqué vos gains, vous ne devriez donc récupérer que votre dépôt. Qu'entends-tu par repos ?

  • Original Anglais Traduction Français

    I mean the rest of my winnings that were confiscated unfairly. Why do you think I contacted you?

    Je veux dire le reste de mes gains qui ont été injustement confisqués. Pourquoi pensez-vous que je vous ai contacté ?

  • Original Anglais Traduction Français
    Shiva wrote:

    I mean the rest of my winnings that were confiscated unfairly. Why do you think I contacted you?

    As I already explained in one of my posts your account was closed and your winnings were confiscated due to bonus abuse. We asked the casino to refund your deposit which they did thanks to us. With that said there is nothing further we can do for you regarding this case. 

    Shiva a écrit :

    Je veux dire le reste de mes gains qui ont été injustement confisqués. Pourquoi pensez-vous que je vous ai contacté ?

    Comme je l'ai déjà expliqué dans un de mes posts, votre compte a été fermé et vos gains ont été confisqués en raison d'un abus de bonus. Nous avons demandé au casino de rembourser votre dépôt, ce qu'il a fait grâce à nous. Cela dit, nous ne pouvons rien faire de plus pour vous concernant cette affaire.

  • Original Anglais Traduction Français

    Bonus abuse is what??????? It says nothing!! If you accuse me in bonus abuse please be so kind to explain what you mean 

    L'abus de bonus, c'est quoi ??????? ça ne dit rien !! Si vous m'accusez d'abus de bonus, soyez gentil d'expliquer ce que vous voulez dire.

  • Original Anglais Traduction Français
    Shiva wrote:

    Bonus abuse is what??????? It says nothing!! If you accuse me in bonus abuse please be so kind to explain what you mean

    We asked the casino for more details, they didn't share much info with us. 

    Shiva a écrit :

    L'abus de bonus, c'est quoi ??????? ça ne dit rien !! Si vous m'accusez d'abus de bonus, soyez gentil d'expliquer ce que vous voulez dire.

    Nous avons demandé plus de détails au casino, ils n’ont pas partagé beaucoup d’informations avec nous.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Shiva,

    We got the message from the casino. Here's what they told us: Please be kindly informed customer was closed by our security department throughout the license.

    They didn't share anything else with us so unfortunately, there is nothing further we can do for you, at least we helped you to get your deposit back. 

    Cher Shiva,

    Nous avons reçu le message du casino. Voici ce qu'ils nous ont dit : Veuillez noter que le client a été fermé par notre service de sécurité pendant toute la durée de la licence.

    Ils n'ont rien partagé d'autre avec nous, donc malheureusement, nous ne pouvons rien faire de plus pour vous, au moins nous vous avons aidé à récupérer votre caution.

  • Original Anglais Traduction Français

    My partner won $1000 on Playamo after depositing a lot more than that over the course of a year (depositing different amounts on different occassions & never from a card that wasn't his) has never made a withdrawal, until he tried 3 weeks ago to withdraw the $1000 (as stated at the start of this post) so because he wasn't verified he went through the process of getting verified & they have accepted all his documents but then emailed him saying there are duplicate accounts on the same IP address, which there aren't. Now they are saying he has to get the other person to verify there account too but he has no idea who it is because no one else has used his phone to play online other than him. They are withholding the $1000 now & essentially he has no way to withdraw any money from Playamo so there is literally no point in him playing on this site ever again. So now the only way for him to do anything with the $1000 is to play it all the way down because he cannot withdraw it in any way. Horrible experience for him & do not recommend Playamo at all.

    Mon partenaire a gagné 1 000 $ sur Playamo après avoir déposé beaucoup plus que cela au cours d'une année (en déposant différents montants à différentes occasions et jamais à partir d'une carte qui n'était pas la sienne). Il n'a jamais effectué de retrait, jusqu'à ce qu'il essaie il y a 3 semaines de retirez les 1 000 $ (comme indiqué au début de cet article), donc comme il n'a pas été vérifié, il a suivi le processus de vérification et ils ont accepté tous ses documents, mais lui ont ensuite envoyé un e-mail lui disant qu'il y avait des comptes en double sur la même adresse IP, ce qui n'existe pas. Maintenant, ils disent qu'il doit également demander à l'autre personne de vérifier son compte, mais il n'a aucune idée de qui il s'agit car personne d'autre que lui n'a utilisé son téléphone pour jouer en ligne. Ils retiennent les 1 000 $ maintenant et, essentiellement, il n'a aucun moyen de retirer de l'argent de Playamo, il ne sert donc littéralement à rien qu'il joue à nouveau sur ce site. Alors maintenant, la seule façon pour lui de faire quoi que ce soit avec les 1 000 $ est de les jouer au minimum, car il ne peut en aucun cas les retirer. Expérience horrible pour lui et je ne recommande pas du tout Playamo.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Nanisejane,

    Please private message me your casino username and we'll check with the casino rep what's going on.

    Please note that you can't have two accounts from the same IP address. 

    Salut Nanisejane,

    Veuillez m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino et nous vérifierons avec le représentant du casino ce qui se passe.

    Veuillez noter que vous ne pouvez pas avoir deux comptes avec la même adresse IP.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Nanisejane,

    We are still waiting for your account details. 

    Salut Nanisejane,

    Nous attendons toujours les détails de votre compte.

  • Original Anglais Traduction Français

    I made a deposit bob casino  through the card, but when I click on the withdrawal, the card disappears. I wrote in support, they promise to figure it out, but based on my experience, I ask you to speed up my conclusion. I provided them with all the videos and photos of the error in the chat

    J'ai effectué un dépôt chez Bob Casino via la carte, mais lorsque je clique sur le retrait, la carte disparaît. J'ai écrit à l'appui, ils promettent de le comprendre, mais sur la base de mon expérience, je vous demande d'accélérer ma conclusion. Je leur ai fourni toutes les vidéos et photos de l'erreur dans le chat

    2.8/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Yakov,

    This might be a technical issue and the support will sort it out. We don't have a casino rep who would speed up the process. We also send complaints to their support team. Please keep us posted. If they don't sort it out we'll step in. 

    Salut Yakov,

    Il s'agit peut-être d'un problème technique et le support le résoudra. Nous n'avons pas de représentant de casino qui pourrait accélérer le processus. Nous envoyons également des plaintes à leur équipe d'assistance. S'il-vous-plaît nous garder en alertes. S'ils ne règlent pas le problème, nous interviendrons.

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