Fil de discussion sur l'assistance et les plaintes de PrimaPlay

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Dernier message fait il y a environ 1 mois par JovanaV
TeamPrimaPlay
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  • TeamPrimaPlay
  • United Kingdom Représentant du casino 50
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  • Original Anglais Traduction Français

    Hello IanClark101,

    Can you send us Casino username via private message so we can contact Casino Representative?

    Thank you

    Bonjour IanClark101,

    Pouvez-vous nous envoyer le nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions contacter le représentant du casino ?

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    I sent it to you in a message.

    Je vous l'ai envoyé dans un message.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello IanClark101,

    We haven't received any message from you, where did you send it? Please do it through this link and provide us with the username.

    Bonjour IanClark101 ,

    Nous n'avons reçu aucun message de votre part, où l'avez-vous envoyé ? Veuillez le faire via ce lien et nous fournir le nom d'utilisateur.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello I guess I sent it to support, my screen name is iansletterbox.  They're trying to group two bets into one, it's such a load of crap. Totally unethical these guys are con men, I can't believe you would associate your name with these criminals. Hopefully you can convince them to do the right thing. I never bet over the allowed amount on any single bet but they're combining two bets into one which is done intentionally to mislead players. It's a total scam and I'm going tear these guys to pieces in all the public forums unless they do the right thing and do it asap.

    Bonjour, je suppose que je l'ai envoyé au support, mon pseudo est iansletterbox. Ils essaient de regrouper deux paris en un seul, c'est vraiment de la merde. Totalement contraire à l'éthique, ces gars sont des escrocs, je ne peux pas croire que vous associiez votre nom à ces criminels. J'espère que vous pourrez les convaincre de faire la bonne chose. Je ne parie jamais plus que le montant autorisé sur un seul pari, mais ils combinent deux paris en un seul, ce qui est fait intentionnellement pour tromper les joueurs. C'est une arnaque totale et je vais mettre ces gars en pièces sur tous les forums publics à moins qu'ils ne fassent la bonne chose et le fassent le plus rapidement possible.

  • Original Anglais Traduction Français

    Iansletterbox is my screen name.

    Iansletterbox est mon pseudo.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi IanClark101,

    Thanks for sharing your credentials. We will ping Casino Representative in order to help you with your concern. Please keep us posted.

    Bonjour IanClark101 ,

    Merci d'avoir partagé vos informations d'identification. Nous enverrons une requête ping au représentant du casino afin de vous aider à résoudre votre problème. S'il-vous-plaît nous garder en alertes.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello @IanClark101,

    Thank you for getting in touch and explaining your problem.

    I have looked in to this issue that you have reported. From the report that the cashier obtained from your play it looks like you have placed bets of $10. However, after further inspection the report duplicated your bets for some reason due to you playing with a bonus it. On the report it was logging your bets as a $5 Bet and a $5 Bonus Bet which showed as totaling $10, which would have been against the rules of the bonus used.

    This is something we will ask our software provider to look in to. I can confirm we have now approved the withdrawal of your winnings and we apologize.

    While I appreciate this whole process was below our usual high standards and I understand it would have been a frustrating experience you we do not condone the language against our staff where you threaten them with your "27 years of Military Experience." There was a mistake made on our part and we are more than willing to check upon things if reported.

    Once again I would like to apologize for the inconvenience caused on this occasion.

    Kindest regards,

    Steven
    PrimaPlay Rep

     

    Bonjour @IanClark101,

    Merci de nous avoir contactés et d'avoir expliqué votre problème.

    J'ai examiné ce problème que vous avez signalé. D'après le rapport que le caissier a obtenu de votre jeu, il semble que vous ayez placé une mise de 10 $. Cependant, après une inspection plus approfondie, le rapport a dupliqué vos paris pour une raison quelconque, car vous jouiez avec un bonus. Sur le rapport, il enregistrait vos paris comme un pari de 5 $ et un pari bonus de 5 $ qui montraient un total de 10 $, ce qui aurait été contraire aux règles du bonus utilisé.

    C'est quelque chose que nous demanderons à notre fournisseur de logiciels d'examiner. Je peux confirmer que nous avons maintenant approuvé le retrait de vos gains et nous nous en excusons.

    Bien que j'apprécie que l'ensemble de ce processus soit en deçà de nos normes élevées habituelles et que je comprenne que cela aurait été une expérience frustrante, nous ne tolérons pas les propos tenus à l'encontre de notre personnel dans lesquels vous les menacez de vos « 27 années d'expérience militaire ». Une erreur a été commise de notre part et nous sommes plus que disposés à vérifier les choses si elles sont signalées.

    Je tiens encore une fois à m'excuser pour la gêne occasionnée à cette occasion.

    Meilleures salutations,

    Steven
    Représentant PrimaPlay

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello  IanClark101,

    As the Rep clearly clarified this matter, we will consider this case as RESOLVED.thumbs_up

    Bonjour IanClark101 ,

    Comme le représentant a clairement clarifié cette question, nous considérerons ce cas comme RÉSOLU. thumbs_up

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi PrimaPlay , how to get the November Freeroll Pw?

    Salut PrimaPlay, comment obtenir le Freeroll Pw de novembre ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello RastaSouljah,

    If you are referring to the Exclusive LCB November Freeroll, please be advised that the tourney was closed last night. 

    Bonjour RastaSouljah ,

    Si vous faites référence au Freeroll exclusif LCB de novembre , sachez que le tournoi était fermé hier soir.

    3.5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Not again! Cubbins here, please don't let me get ripped off again,it's over 3000.00 dollars at Prima Play Casino this time, please help me,our country or ..has to regulate this!it is just not right at all! thanks, Kevin Ferrier 

    Pas encore! Cubbins ici, s'il vous plaît ne me laissez pas me faire arnaquer à nouveau, c'est plus de 3000,00 dollars au Prima Play Casino cette fois, s'il vous plaît aidez-moi, notre pays ou .. doit réglementer cela ! ce n'est tout simplement pas bien du tout ! merci, Kevin Ferrier

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Blue65,

    Could you please provide us with your casino username via PM so we can contact the casino representative and inquire about your issue? 

    Bonjour Blue65 ,

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous fournir votre nom d'utilisateur du casino par MP afin que nous puissions contacter le représentant du casino et nous renseigner sur votre problème ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Blue65,

    We are still waiting for your credentials. Please send us via private message so we can reach out to Casino Rep.

    Bonjour Blue65 ,

    Nous attendons toujours vos identifiants. Veuillez nous envoyer un message privé afin que nous puissions contacter le représentant du Casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Since we never received any info from the submitter of this complaint, this complaint will be closed. 

    Étant donné que nous n'avons jamais reçu d'informations de la part de l'auteur de cette plainte, cette plainte sera classée.

  • Original Anglais Traduction Français

    Username Fionangus, I got a email saying I completed all the document verification, all I had to do is deposit to withdrawal, which I did. All threw crypto btc, you guys claim instant withdrawal, but still haven't got my funds, no one replies to emails, not only did you guys rob me of my bonus winnings you also conned me into depositing 25$ to steal from me. You need to send my funds today, there's nothing holding it up, if not this casino is a complete fraud. No one even responds to my emails trying to understand what's going on. Why can't anyone respond? Why are you holding my funds? 

    Nom d'utilisateur Fionangus, j'ai reçu un e-mail m'informant que j'avais terminé toutes les vérifications des documents, tout ce que j'avais à faire était de déposer pour retirer, ce que j'ai fait. Tous ont jeté la crypto BTC, vous réclamez un retrait instantané, mais vous n'avez toujours pas reçu mes fonds, personne ne répond aux e-mails, non seulement vous m'avez volé mes gains bonus, mais vous m'avez également escroqué en déposant 25 $ pour me voler. Vous devez envoyer mes fonds aujourd'hui, rien ne l'empêchera, sinon ce casino est une fraude totale. Personne ne répond même à mes mails pour essayer de comprendre ce qui se passe. Pourquoi personne ne peut répondre ? Pourquoi détenez-vous mes fonds ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Jeremy johnston,

    Thanks for reaching out to us and sharing your credentials.

    We will notify Casino Rep in order to help you with this issue, and once we get a response we will let you know immediately.

    Keep an eye on this thread.

    Thank you.

    Bonjour Jeremy Johnson ,

    Merci de nous avoir contactés et de partager vos informations d'identification.

    Nous informerons Casino Rep afin de vous aider à résoudre ce problème, et dès que nous aurons une réponse, nous vous le ferons savoir immédiatement.

    Gardez un œil sur ce fil.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Jeremy johnston,

    Casino Rep got back to us and said that they are in regular contact with you and last email that you got from them was yesterday regarding your payout.

    They are waiting for finance department to check is everything clear with your account.

    Please let us know when it's finished.

    Thank you.

    Bonjour Jeremy Johnson ,

    Le représentant du casino nous a répondu et nous a dit qu'il était en contact régulier avec vous et que le dernier e-mail que vous avez reçu de sa part datait d'hier concernant votre paiement.

    Ils attendent que le service financier vérifie que tout est clair avec votre compte.

    S'il vous plaît laissez-nous savoir quand ce sera terminé.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello @Jeremy Johnston,

    Thank you for getting in contact.

    I have looked it your message and want to confirm the following...

    You originally requested a withdrawal via BTC on February 6th. You were then advised to complete the verification process which you did. You then re requested the transaction on February 25th 8 mins after making your verification deposit to a BTC address ending kc087. See image below from our admin system, I have obscured the full BTC address in this image, but have sent the full one to LCB admin privately.



    The cashier team approved this payout to the address you provided on February 26th but as this was a Sunday our processor did not send the funds until the Monday which was the 27th February.

    So checking on the BTC address you provided us with (I have also sent LCB a screen shot of our financial system that shows the information entered from the player cashier page) I can see that these funds went in to the BTC address provided and were then taken out 3 hours later. I have provided LCB with the blockchain link to prove this as I did not want to post it on a public forum. I just want to reiterate that we can only send the money to the BTC address you provided for your cashout.

    But we have sent the funds to the BTC address you provided us with.

    In regards to email, we have been in contact with you and I can see that our CS team in fact sent you an email as recently as yesterday confirming the points I have mentioned above. As well as replying to your emails where you state you will discredit us if we do not give you the money.

    While I appreciate this is frustrating the casino has followed your instructions by sending the money to a Live BTC account that you requested.

    Regards,
    Team PrimaPlay

    Bonjour @Jeremy Johnston,

    Merci d'avoir pris contact.

    J'ai regardé votre message et je souhaite confirmer ce qui suit...

    Vous avez initialement demandé un retrait via BTC le 6 février. Il vous a ensuite été conseillé de terminer le processus de vérification, ce que vous avez fait. Vous avez ensuite demandé à nouveau la transaction le 25 février, 8 minutes après avoir effectué votre dépôt de vérification à une adresse BTC se terminant par kc087. Voir l'image ci-dessous de notre système d'administration, j'ai masqué l'adresse BTC complète dans cette image, mais j'ai envoyé l'adresse complète à l'administrateur LCB en privé.



    L'équipe de caisse a approuvé ce paiement à l'adresse que vous avez fournie le 26 février, mais comme c'était un dimanche, notre processeur n'a envoyé les fonds que le lundi 27 février.

    Donc, en vérifiant l'adresse BTC que vous nous avez fournie (j'ai également envoyé à LCB une capture d'écran de notre système financier qui montre les informations saisies depuis la page de caisse du joueur), je peux voir que ces fonds sont allés à l'adresse BTC fournie et ont ensuite été sorti 3 heures plus tard. J'ai fourni à LCB le lien blockchain pour le prouver car je ne voulais pas le publier sur un forum public. Je veux juste réitérer que nous ne pouvons envoyer l'argent qu'à l'adresse BTC que vous avez fournie pour votre retrait.

    Mais nous avons envoyé les fonds à l'adresse BTC que vous nous avez fournie.

    En ce qui concerne les e-mails, nous avons été en contact avec vous et je constate que notre équipe CS vous a en fait envoyé un e-mail pas plus tard qu'hier confirmant les points que j'ai mentionnés ci-dessus. En plus de répondre à vos e-mails dans lesquels vous déclarez que vous nous discréditerez si nous ne vous donnons pas l'argent.

    Bien que j'apprécie que cela soit frustrant, le casino a suivi vos instructions en envoyant l'argent sur un compte Live BTC que vous avez demandé.

    Salutations,
    Équipe PrimaPlay

  • Original Anglais Traduction Français

    BEWARE!!!!!  They will make up an issue and accuse you of violating one of their terns or conditions so they don't have to pay you.  I have been playing at this casino for quite some time and throughout my whole history you will find that I have NEVER bet more than $2.00 per spin. I recently won approximately $500…requested a payout of $400 but this casino is trying to say I placed ONE bet that was $20.00 and the maximum bet for the bonus I redeemed was $5 therefore I am unable to receive my winnings because I broke a rule. Like I said..I have NEVER bet more than $2 per spins. So I went back in to my play history and not only could I not find the bet I couldn’t find any history for the game they specified (Dorogans Gems). I know for a fact I never bumped my bet up 6 times to $20.00 and the fact that I couldn’t see my game history makes this sound extremely fishy. When I asked them to send me proof they didn’t respond until 4 days later and they sent me a screen shot of a one line chart that was supposedly proof of my bet. Again…looks and sounds very fishy. I asked for a complete play history for the two days that I played 8/2/2023 and 8/3:2023 they just sent another screen shot of what looks like a spreadsheet entry. I have attached a copy of what they sent. I’m sorry I do not believe them,…especially since my play history will most definitely prove that I never place bets that high. I feel so disrespected and hurt that they could do something like this. I have been a loyal customer of this casino that I felt I completely trusted as they’ve paid me in the past when I won. I felt I had finally found my place in the online gambling world (been screwed out of winnings many many times.unfortunately but never as bad as this case. 

    MÉFIEZ-VOUS!!!!! Ils inventeront un problème et vous accuseront d'avoir violé l'une de leurs conditions afin de ne pas avoir à vous payer. Je joue dans ce casino depuis un certain temps et tout au long de mon histoire, vous constaterez que je n'ai JAMAIS parié plus de 2,00 $ par tour. J'ai récemment gagné environ 500 $… j'ai demandé un paiement de 400 $, mais ce casino essaie de dire que j'ai placé UN pari de 20,00 $ et que la mise maximale pour le bonus que j'ai échangé était de 5 $, donc je ne peux pas recevoir mes gains parce que j'ai enfreint une règle. Comme je l'ai dit... Je n'ai JAMAIS parié plus de 2 $ par tour. Je suis donc retourné dans mon historique de jeu et non seulement je n'ai pas pu trouver le pari, mais je n'ai trouvé aucun historique pour le jeu spécifié (Dorogans Gems). Je sais pertinemment que je n'ai jamais augmenté ma mise 6 fois pour atteindre 20,00 $ et le fait que je ne puisse pas voir mon historique de jeu rend cela extrêmement louche. Lorsque je leur ai demandé de m'envoyer une preuve, ils n'ont répondu que 4 jours plus tard et ils m'ont envoyé une capture d'écran d'un graphique en une ligne qui était censée être une preuve de mon pari. Encore une fois… ça a l’air très louche. J'ai demandé un historique de jeu complet pour les deux jours où j'ai joué le 8/2/2023 et le 8/3 : 2023, ils viennent d'envoyer une autre capture d'écran de ce qui ressemble à une entrée de feuille de calcul. J'ai joint une copie de ce qu'ils ont envoyé. Je suis désolé de ne pas les croire,… d'autant plus que mon historique de jeu prouvera très certainement que je ne parie jamais aussi haut. Je me sens tellement manqué de respect et blessé qu'ils puissent faire quelque chose comme ça. Je suis un client fidèle de ce casino en qui j'ai le sentiment d'avoir entièrement confiance car ils m'ont payé dans le passé lorsque je gagnais. J'avais l'impression d'avoir enfin trouvé ma place dans le monde du jeu en ligne (j'ai été privé de gains à plusieurs reprises. Malheureusement, mais jamais aussi grave que ce cas-ci.

  • Original Anglais Traduction Français

    I have been a player at Primaplay casino for a couple years. I have cashout many times for small amounts. I finally hit $2500 and they denied my payout. STAY AWAY FROM THESE THIEVES IF YOU WANT TO CASHOUT MORE THAN $200!!!!!!!

    Je suis joueur au casino Primaplay depuis quelques années. J'encaisse plusieurs fois de petits montants. J'ai finalement atteint 2 500 $ et ils ont refusé mon paiement. RESTEZ À L'ÉCART DE CES VOLEURS SI VOUS VOULEZ ENCAISSER PLUS DE 200 $ !!!!!!!

    3.5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello jasrob2222,

    Firstly, welcome to LCB! Glad to have you here.

    Do you want us to contact a Casino Representative to inquire about your case? If so, please send us your Casino username/ID via private message.

    Thank you.

    Bonjour jasrob2222 ,

    Tout d’abord, bienvenue chez LCB ! Heureux de vous avoir ici.

    Souhaitez-vous que nous contactions un représentant du Casino pour nous renseigner sur votre cas ? Si tel est le cas, veuillez nous envoyer votre nom d'utilisateur/identifiant de casino par message privé .

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello jasrob2222,

    Thanks you sharing the needed information with us.

    We will reach out to the Casino Representative to inquire about your case.

    Keep you posted!

    Bonjour jasrob2222 ,

    Merci de partager les informations nécessaires avec nous.

    Nous contacterons le représentant du casino pour nous renseigner sur votre cas.

    Vous tenir au courant!

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello jasrob2222,

    We got a reply from a Casino representative with proof regarding the breach of terms and conditions of the "CHRISTMAS" bonus, so we will consider this complaint resolved.

    Thank you for understanding.

    Bonjour jasrob2222 ,

    Nous avons reçu une réponse d'un représentant du Casino avec des preuves concernant la violation des termes et conditions du bonus « NOËL », nous considérerons donc cette plainte comme résolue.

    Merci de votre compréhension.

  • Original Anglais Traduction Français

    THIS CASINO IS A RIP OFF. I WON $2500 and the did pay. GO TO ANOTHER CASINO!!!!!!!!!!!!!!!!

    CE CASINO EST UNE arnaque. J'ai gagné 2 500 $ et j'ai payé. ALLEZ DANS UN AUTRE CASINO!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello jasrob2222,

    We have evidence that you broke the terms and conditions of the "CHRISTMAS" bonus, so please be aware that your complaint about this casino has already been reviewed and resolved. 

    Kindly refrain from posting these remarks in the bonus section.

    Thanks for understanding.

    Bonjour jasrob2222 ,

    Nous avons la preuve que vous avez enfreint les termes et conditions du bonus « NOËL », alors sachez que votre plainte concernant ce casino a déjà été examinée et résolue.

    Veuillez vous abstenir de publier ces remarques dans la section bonus.

    Merci de votre compréhension.

  • Original Anglais Traduction Français

    Primaplay is the biggest thieves in the online space. Do not send them money, they won't pay you if you win.

    Primaplay est le plus grand voleur de l'espace en ligne. Ne leur envoyez pas d'argent, ils ne vous paieront pas si vous gagnez.

  • Original Anglais Traduction Français

    Don't send them money. If you win over $100 they won't pay you.

    Ne leur envoyez pas d'argent. Si vous gagnez plus de 100 $, ils ne vous paieront pas.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello jasrob2222,

    As mentioned by our complaints moderator, your complaint has already been thoroughly reviewed and resolved.

    We're sorry that you're not satisfied with the outcome, but unfortunately, there is nothing more we can do for you.

    Bonjour jasrob2222 ,

    Comme mentionné par notre modérateur des plaintes, votre plainte a déjà été soigneusement examinée et résolue.

    Nous sommes désolés que vous ne soyez pas satisfait du résultat, mais malheureusement, nous ne pouvons rien faire de plus pour vous.

  • Original Anglais Traduction Français

    Was denied withdrawl unfairly at prima play.  I deposited $35 for coupon  january on January 5th .  Blew through it pretty quickly then deposited $35  on bonus  new year 28 minutes later.   I reached the playthrough and requested a $1500 withdrawl . Was fairly denied due to being verified. Went through verifaction successfully  after two attempts. Requested withdrawl of $1000 on jan 8th and denied on jan 9th today for playing excluded game black jack . I did play blackjack  but it was on funds from the first bonus deposit not the second on which i was requesting a withdrawl. my user name at prima play is jlambini. i explained this to a rep but they insisted  it was the same day as the deposit as reason for denial. It was the same date but on the second bonus deposit. How did i not play to terms?

    Le retrait s'est vu refuser injustement lors du prima play. J'ai déposé 35 $ pour le coupon de janvier le 5 janvier. Je l'ai parcouru assez rapidement, puis j'ai déposé 35 $ sur le bonus du nouvel an 28 minutes plus tard. J'ai atteint le playthrough et j'ai demandé un retrait de 1 500 $. A été équitablement refusé en raison de sa vérification. La vérification a été effectuée avec succès après deux tentatives. Demande de retrait de 1 000 $ le 8 janvier et refusé le 9 janvier aujourd'hui pour avoir joué au black jack, un jeu exclu. J'ai joué au blackjack mais c'était avec les fonds du premier dépôt bonus et non du deuxième sur lequel je demandais un retrait. mon nom d'utilisateur chez prima play est jlambini. J'ai expliqué cela à un représentant mais ils ont insisté sur le fait que c'était le même jour que le dépôt comme motif de refus. C'était la même date mais sur le deuxième dépôt bonus. Comment n'ai-je pas respecté les termes ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello jlambini,

     We'll contact a casino representative to check your account. Keep you posted on this thread. 

    Bonjour Jlambini ,

    Nous contacterons un représentant du casino pour vérifier votre compte. Je vous tiens au courant sur ce fil.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you  very much

    Merci beaucoup

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello jlambini,

    We've received a response from the casino representative, providing evidence that your first bonus was played down to $0.15 before making another deposit and claiming the second bonus. The same day in the afternoon you proceeded to play blackjack.

    If you have any additional proof to support your claims that you played blackjack with funds from the first bonus, please send them to us. We'll forward the information to the casino representative and request a reassessment of your case. Otherwise, we are compelled to close this complaint and mark it as resolved. 

    Bonjour Jlambini ,

    Nous avons reçu une réponse du représentant du casino, fournissant la preuve que votre premier bonus a été réduit à 0,15 $ avant d'effectuer un autre dépôt et de réclamer le deuxième bonus. Le même jour, dans l’après-midi, vous avez commencé à jouer au blackjack.

    Si vous avez des preuves supplémentaires pour étayer vos affirmations selon lesquelles vous avez joué au blackjack avec les fonds du premier bonus, veuillez nous les envoyer. Nous transmettrons les informations au représentant du casino et demanderons une réévaluation de votre cas. Dans le cas contraire, nous sommes obligés de clôturer cette plainte et de la marquer comme résolue.

  • Original Anglais Traduction Français

    I have requested a history for the spins played  on January fifth .  I will forward these to you when i receive them.

    J'ai demandé un historique des tours joués le 5 janvier. Je vous les transmettrai dès que je les recevrai.

  • Original Anglais Traduction Français

    I received the log of spins for the fifth of january and  the twenty  $1 blackjack spins were not played on that date. Which means i was in error and i appologize for that. However it also means they were played well after i reached the pllaythrough. I pointed this out to the rep and was told per their terms that blackjack was an excluded game even after the playthrough  was reached .  I regularly play at several RTG casinos  and have withdrawn effortlessly  with no problems in the same scenario so i reread the terms for the 4th time.

    ALL DEPOSIT BONUSES;

    * have a wagering requirement  of 25X  the deposit+ bonus                                                                                                                                    *permit wagers on slots, keno and scratch cards only                                                                                                                                               *Have a maximum bet of $10,or $5 if the coupon value is greater than 100% of your deposit value.

    Nowhere does it mention the games are also excluded after reaching the bonus playthrough. In fact other than the last part " $5 if the coupon value is greater than 100% of your deposit value." the terms are pretty much cut and paste of several RTG sites. If the rep responded correctly then it seems the terms are fairly deceptive in comparison. I've played pretty much exclusively at RTG casinos over many years and only once   had such a problem with numerous withdrawls .

     

     

    J'ai reçu le journal des tours du 5 janvier et les vingt tours de blackjack à 1 $ n'ont pas été joués à cette date. Ce qui veut dire que j'avais tort et je m'en excuse. Cependant, cela signifie également qu'ils ont été bien joués après avoir atteint le playthrough. Je l'ai signalé au représentant et on m'a dit, selon leurs conditions, que le blackjack était un jeu exclu même une fois le playthrough atteint. Je joue régulièrement sur plusieurs casinos RTG et je me suis retiré sans effort et sans problème dans le même scénario donc j'ai relu les conditions pour la 4ème fois.

    TOUS LES BONUS DE DÉPÔT ;

    * Avoir une condition de mise de 25X le dépôt + bonus * Autoriser les paris sur les machines à sous, le keno et les cartes à gratter uniquement * Avoir une mise maximale de 10 $, ou 5 $ si la valeur du coupon est supérieure à 100 % de la valeur de votre dépôt.

    Nulle part il n'est mentionné que les jeux sont également exclus après avoir atteint le niveau de bonus. En fait, à part la dernière partie "5 $ si la valeur du coupon est supérieure à 100 % de la valeur de votre dépôt". les termes sont à peu près copiés-collés de plusieurs sites RTG. Si le représentant a répondu correctement, il semble que les termes soient assez trompeurs en comparaison. J'ai joué presque exclusivement dans les casinos RTG pendant de nombreuses années et j'ai eu une seule fois un tel problème avec de nombreux retraits.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello jlambini,

    We understand your frustration; However, please note that the decision of the casino representatives is final, they have already refunded your deposits.

    In future cases, it might be useful to inquire with the support team about the rules before making claims to avoid similar situations.

    We consider this complaint resolved. 

    Bonjour Jlambini ,

    Nous comprenons votre frustration ; Attention cependant, la décision des représentants du casino est définitive, ils ont déjà remboursé vos dépôts.

    Dans les cas futurs, il pourrait être utile de se renseigner auprès de l'équipe d'assistance sur les règles avant de faire des réclamations afin d'éviter des situations similaires.

    Nous considérons cette plainte résolue.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for your help ... But i think it's just better to not deposit period  at primaplay. 

    Merci pour votre aide... Mais je pense qu'il vaut mieux ne pas déposer de période sur primaplay.

  • Original Anglais Traduction Français
    Complaints Moderator wrote:

    Hello jasrob2222,

    We have evidence that you broke the terms and conditions of the "CHRISTMAS" bonus, so please be aware that your complaint about this casino has already been reviewed and resolved. 

    Kindly refrain from posting these remarks in the bonus section.

    Thanks for understanding.

    hi..I sent you a private message about a question with primaplay casino, could you look please?

    thanks

    Le modérateur des plaintes a écrit :

    Bonjour jasrob2222,

    Nous avons la preuve que vous avez enfreint les termes et conditions du bonus « NOËL », alors sachez que votre plainte concernant ce casino a déjà été examinée et résolue.

    Veuillez vous abstenir de publier ces remarques dans la section bonus.

    Merci de votre compréhension.

    salut..Je vous ai envoyé un message privé concernant une question concernant le casino primaplay, pourriez-vous regarder s'il vous plaît ?

    merci

    3.5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello goretana,

    I have replied to you already.

    Bonjour Goretana ,

    Je vous ai déjà répondu.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi! Recently tried to withdrawal my real winnings and they declined it for no reason.... please see

    Salut! J'ai récemment essayé de retirer mes gains réels et ils l'ont refusé sans raison... veuillez consulter

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Marissa,

    Please private message me your casino username so we can contact the casino rep and ask him to look into your case. 

    Bonjour Marissa,

    Veuillez m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino afin que nous puissions contacter le représentant du casino et lui demander d'examiner votre cas.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Marissa,

    We received your account details and notified the casino rep. Please keep an eye on this topic for an update. 

    Bonjour Marissa,

    Nous avons reçu les détails de votre compte et informé le représentant du casino. Veuillez garder un œil sur ce sujet pour une mise à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Marissa,

    We got the update from the casino rep regarding your case. Please take a look at what she said: The player played with a code GARDEN110 which gives deposit bonus and 15 free spins on Stardust. The terms of this code are "This offer is available until April 30th, 2024. The bonus and bonus spin winnings should be wagered 35x on Slots, Keno and Scratch Card games only. Can be used one per day, twice per week. All bets placed must be $5 or under.". Our terms and conditions states: "Bonus play is active as long as the bonus funds remain in the account balance regardless of the wagering requirement. ". After meeting the wagering, she still had a bonus money in her account which means that code terms and conditions still apply. We also returned her deposit to her casino balance.

    Bonjour Marissa,

    Nous avons reçu une mise à jour du représentant du casino concernant votre cas. Veuillez jeter un œil à ce qu'elle a dit : Le joueur a joué avec un code GARDEN110 qui donne un bonus de dépôt et 15 tours gratuits sur Stardust. Les termes de ce code sont les suivants : « Cette offre est disponible jusqu'au 30 avril 2024. Les gains du bonus et des tours bonus doivent être misés 35x sur les jeux de machines à sous, de Keno et de cartes à gratter uniquement. Peut être utilisé un par jour, deux fois par semaine. Tous les paris placé doit être de 5 $ ou moins.". Nos termes et conditions stipulent : "Le jeu bonus est actif tant que les fonds bonus restent dans le solde du compte, quelles que soient les conditions de mise. ". Après avoir atteint le pari, elle avait encore un bonus sur son compte, ce qui signifie que les termes et conditions du code s'appliquent toujours. Nous avons également restitué son dépôt sur son solde de casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Don't you think they should have let me know, they said I played a progressive slot of which I didn't win any thing on but because I played it that's why I can't get my money?

    Ne pensez-vous pas qu'ils auraient dû me le faire savoir, ils ont dit que j'avais joué à une machine à sous progressive sur laquelle je n'avais rien gagné, mais parce que j'y ai joué, c'est pourquoi je ne peux pas récupérer mon argent ?

  • Original Anglais Traduction Français

    I'm doing there free spins this week and I mange to get 200 in ltc. 12 hrs later I get email saying there is a 50 cap even tho they clearly state 100 the cap in the email with code. 

    The second thing they ask for was a 20 btc deposit even though l clearly chose ltc. So I go check help desk and it clearly states u deposit the same coin u made a request for.

    I have attach to screenshots as proof.

    My username is tylerdurden6091

    Je fais leurs tours gratuits cette semaine et j'arrive à obtenir 200 en ltc. 12 heures plus tard, je reçois un e-mail indiquant qu'il y a un plafond de 50, même s'ils indiquent clairement le plafond de 100 dans l'e-mail avec le code.

    La deuxième chose qu'ils demandent est un dépôt de 20 BTC même si j'ai clairement choisi LTC. Je vais donc consulter le service d'assistance et il est clairement indiqué que vous déposez la même pièce pour laquelle vous avez fait une demande.

    J'ai joint des captures d'écran comme preuve.

    Mon nom d'utilisateur est tylerdurden6091

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello James Brassfield,

    Thank you for providing us with your casino credentials. We will contact the casino and inquire further about this matter. Please keep an eye on this thread for further updates.

    Bonjour James Brassfield ,

    Merci de nous avoir fourni vos identifiants de casino. Nous contacterons le casino et nous renseignerons davantage à ce sujet. Veuillez garder un œil sur ce fil de discussion pour d'autres mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear James Brassfield,

    We've received a response from the casino rep stating the following:

    Under our Promotional Terms and Conditions, it states: "When playing with any free offer redeemed prior to your first purchase, the maximum cashout is $50. You're only allowed to cash out from one such offer across our group of casinos." That being said, the player is welcome to verify their account and continue playing with the active promotion.

    However, after checking, the withdrawal would still be denied due to:

    The player using multiple free chip codes without depositing in between (claimed PRIMA50 and another retention code on 26/05/2024).
    Exceeding the max bet on the 7FREEDAYS code.

    As soon as you verify your account you will be eligible for more promotions.

    Since we have a clear response from the casino rep, we will mark this complaint as RESOLVED.

     

    Cher James Brassfield ,

    Nous avons reçu une réponse du représentant du casino indiquant ce qui suit :

    Selon nos conditions générales de promotion, il est indiqué : « Lorsque vous jouez avec une offre gratuite utilisée avant votre premier achat, le retrait maximum est de 50 $. Vous n'êtes autorisé à retirer de l'argent que dans le cadre d'une seule de ces offres dans notre groupe de casinos. » Cela étant dit, le joueur est invité à vérifier son compte et à continuer à jouer avec la promotion active.

    Cependant, après vérification, le retrait serait toujours refusé en raison de :

    Le joueur utilise plusieurs codes de puces gratuites sans effectuer de dépôt entre les deux (a réclamé PRIMA50 et un autre code de rétention le 26/05/2024).
    Dépassement de la mise maximale sur le code 7FREEDAYS.

    Dès que vous aurez vérifié votre compte, vous serez éligible à davantage de promotions.

    Étant donné que nous avons reçu une réponse claire du représentant du casino, nous marquerons cette plainte comme RÉSOLU.

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