No have not heard anything back and it has been 3 days hate to say but this is not a good sign when Casinos do not respond or pay players that win at an exclusive freeroll to sites that promote them .This has been going on since April4 when i first contacted Jason and provided all my info and even went as far as making a verification deposit .My withdraw was approved on the 14 and that was the last email they have sent me other then there promotions .All I can say is I feel not only are they avoiding me they scammed me out of making a 25.00 deposit I made in good faith .And Sorry to say at one time I even gave this site an excellent review here and only hope nobody else falls victim as these forums are supposed to help players make better choices as to where to play or not to play THERE IS NO EXCUSE THAT CAN SUPPORT ME NOT GETTING MY MONEY but would love to hear the casino normal blame it on there processors
Casino Taureau Enragé | Grande Fortune | Fil de soutien et de plaintes du Malibu Club
- Créé par
- Jason FTA
- Représentant du casino 568
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
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- Répondu par
- flaflash99
- à May 02, 16, 05:59:08 AM
- Full Member 157
- actif la dernière fois il y a environ 13 jours
Original Traduction traduit parNon, je n'ai rien entendu et cela fait 3 jours, je déteste le dire, mais ce n'est pas bon signe lorsque les casinos ne répondent pas ou ne paient pas les joueurs qui gagnent lors d'un freeroll exclusif aux sites qui en font la promotion. Cela dure depuis le 4 avril, lorsque J'ai d'abord contacté Jason et fourni toutes mes informations et je suis même allé jusqu'à effectuer un dépôt de vérification. Mon retrait a été approuvé le 14 et c'était le dernier e-mail qu'ils m'ont envoyé à part les promotions. Tout ce que je peux dire, c'est que je ne me sens pas seulement ils m'évitent, ils m'ont arnaqué en faisant un dépôt de 25,00 que j'ai fait de bonne foi. Et désolé de dire à un moment donné, j'ai même donné une excellente critique à ce site ici et j'espère seulement que personne d'autre ne sera victime car ces forums sont censés aider les joueurs font de meilleurs choix quant à l'endroit où jouer ou ne pas jouer. IL N'Y A AUCUNE EXCUSE QUI PEUT M'AIDE À NE PAS OBTENIR MON ARGENT, mais j'aimerais entendre le casino normal blâmer ses processeurs.
-
- Répondu par
- MelissaN
- à May 02, 16, 06:45:57 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi flaflash99,
We notified the reps again. Hope they will get back to us soon shortly.
Thank you for your patience. We are doing our best to help you in this matter. However, we haven't heard from them as well. Hope the issue will be sorted out in the end.
Best regards.Salut Flaflash99,
Nous avons de nouveau prévenu les représentants. J'espère qu'ils nous répondront bientôt.
Merci pour votre patience. Nous faisons de notre mieux pour vous aider dans cette affaire. Cependant, nous n’avons pas non plus entendu parler d’eux. J'espère que le problème sera finalement réglé.
Cordialement. -
- Répondu par
- afeisty1
- à May 02, 16, 07:56:29 AM
- Hero Member 615
- actif la dernière fois il y a environ 22 heures
How very disappointing to be hearing not such good things about Raging Bull. When they first came out, I withdrew so much (which I was always paid in a timely manner), that all the good bonuses were taken away from me and left me 77%. Not complaining about not, just a fact. I had problems with Grand Fortune right a way. Saying that I had charged back; which I never had done. It was resolved in that we both agreed to shut down my account there. This didn't not give me a good feeling. Now, they have gone further down hill. Guess my feelings were right!
Comme c'est très décevant de n'entendre pas de si bonnes choses à propos de Raging Bull. Lorsqu'ils sont sortis pour la première fois, j'ai tellement retiré (que j'ai toujours été payé à temps) que tous les bons bonus m'ont été retirés et m'ont laissé 77 %. Je ne m'en plains pas, c'est juste un fait. J'ai eu des problèmes avec Grand Fortune dans un sens. Dire que j'avais refacturé ; ce que je n'avais jamais fait. Le problème a été résolu dans la mesure où nous avons tous deux convenu de fermer mon compte là-bas. Cela ne m'a pas donné un bon pressentiment. Maintenant, ils sont allés plus loin. Je suppose que mes sentiments étaient justes !
2.3/ 5
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- Répondu par
- dory99
- à May 02, 16, 11:14:22 AM
- Full Member 222
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
I appeal to you Jason and/or Dean.... please hop back on the LCB site and alleviate the feelings that we, who truly did believe in your casinos that things are not what they seem or are headed to....
Thanks,
Dory
Je fais appel à vous, Jason et/ou Dean.... s'il vous plaît, revenez sur le site LCB et apaisez le sentiment que nous, qui croyions vraiment en vos casinos, que les choses ne sont pas ce qu'elles semblent être ou vers lesquelles elles se dirigent....
Merci,
Doris -
- Répondu par
- nirvana
- à May 02, 16, 11:40:29 AM
- Super Hero 1034
- actif la dernière fois il y a environ 1 mois
I agree with you Dory.... but I think some posters here have scared them away with their rants and stabs... one can only take so much $hit...
Je suis d'accord avec toi Dory... mais je pense que certaines affiches ici les ont effrayés avec leurs diatribes et leurs coups de couteau... on ne peut pas encaisser autant de $hit...
-
- Répondu par
- flaflash99
- à May 02, 16, 08:04:10 PM
- Full Member 157
- actif la dernière fois il y a environ 13 jours
I understand what your saying and on the other hand perhaps if they were paying players on a timely matter it might eliminate some of there own created problems or at least tell me why . Besides everyone else has nothing to do with my issue .As a player there is only so much shit I can take . And pretty certain if it were you this was happening to you would feel as I do I have not made any threats to them have not said nothing but the truth besides if and when this gets resolved I will post the correct facts that I can support good or bad but to avoid is not the answer
I agree with you Dory.... but I think some posters here have scared them away with their rants and stabs... one can only take so much $hit...
Je comprends ce que vous dites et d'un autre côté, peut-être que s'ils payaient les joueurs en temps opportun, cela pourrait éliminer certains des problèmes qu'ils ont eux-mêmes créés ou au moins me dire pourquoi. De plus, tout le monde n’a rien à voir avec mon problème. En tant que joueur, je ne peux pas supporter beaucoup de merde. Et je suis presque certain que si c'était vous, cela vous arrivait, vous sentiriez comme moi. Je ne leur ai proféré aucune menace, je n'ai rien dit d'autre que la vérité, et si et quand cela sera résolu, je publierai les faits corrects que je peux soutenir. ou mauvais mais éviter n'est pas la réponse
Je suis d'accord avec toi Dory... mais je pense que certaines affiches ici les ont effrayés avec leurs diatribes et leurs coups de couteau... on ne peut pas encaisser autant de $hit... -
- Répondu par
- Jason FTA
- à May 03, 16, 04:01:46 AM
- Représentant du casino 568
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Hi All,
Long time no chat..... I just received a message from the LCB team stating that there have been some unresolved issues here on the Raging Bull thread.
This is insane as I have not received any of the notification message stating that there have been posts. My sincere apologies ladies and gents.
Just to put your minds at ease. We are still the same group of guys with the same great people working here at RB and not running away or ignoring you all.
My role at the company has changed and I will not be able to spend a lot of time here on the forum assisting you all. However I will be training up a member of my team to take care of you guys here on LCB. So please just bear with us while we get the guys trained up.
As for the issues, please afford me a few minutes to work through them and I will attend to them accordingly.
Your patience is early appreciated!
Best Regards
JasonSalut tout le monde,
Cela fait longtemps que je n'ai pas discuté... Je viens de recevoir un message de l'équipe LCB indiquant qu'il y a eu des problèmes non résolus ici sur le fil de discussion Raging Bull.
C'est insensé car je n'ai reçu aucun message de notification indiquant qu'il y a eu des messages. Mes sincères excuses mesdames et messieurs.
Juste pour vous rassurer. Nous sommes toujours le même groupe de gars avec les mêmes personnes formidables qui travaillent ici chez RB et qui ne s'enfuient pas ou ne vous ignorent pas tous.
Mon rôle au sein de l'entreprise a changé et je ne pourrai pas passer beaucoup de temps ici sur le forum à vous aider tous. Cependant, je vais former un membre de mon équipe pour prendre soin de vous ici sur LCB. Alors s'il vous plaît, soyez patient avec nous pendant que nous formons les gars.
En ce qui concerne les problèmes, accordez-moi quelques minutes pour les résoudre et je m'en occuperai en conséquence.
Votre patience est appréciée dès le début !
Cordialement
Jason2.3/ 5
-
- Répondu par
- Jason FTA
- à May 03, 16, 04:09:26 AM
- Représentant du casino 568
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
HELP PLEASE.. i made a deposit at raging bull and went to cash out and the only withdrawal method is wire transfer..I DONT HAVE A BANK ACCOUNT....i asked if it could be put back on my debit card which is attached to a bank and that i use for direct deposits and live help said no ..please what am i to do..
p.s. this is not my 1st deposit but it is my 1st withdrawal
CURTSONLYLOVE1, Please would you be so kind to confirm your username as well as confirm whether you emailed the support team with your query. There are a lot of factors which come into play when refunding winnings directly back into your cards. @ Yoshi.... please don't comment on topics which you don't have all the facts on. If there is a way for us to pay CURTSONLYLOVE1 her money, we will have it paid. There is no reason for her to FIGHT for her deserved winnings.
CURTSONLYLOVE1, anxiously awaiting your reply!
Best Regards
Jason
AIDE S'IL VOUS PLAÎT.. j'ai fait un dépôt chez Raging Bull et je suis allé encaisser et la seule méthode de retrait est le virement bancaire..JE N'AI PAS DE COMPTE BANCAIRE....j'ai demandé s'il pouvait être remis sur ma carte de débit qui est attaché à une banque et que j'utilise pour les dépôts directs et l'aide en direct, j'ai dit non .. s'il vous plaît, que dois-je faire ..
ps ce n'est pas mon 1er dépôt mais c'est mon 1er retrait
CURTSONLYLOVE1, veuillez avoir la gentillesse de confirmer votre nom d'utilisateur et de confirmer si vous avez envoyé un e-mail à l'équipe d'assistance avec votre requête. De nombreux facteurs entrent en jeu lors du remboursement des gains directement sur vos cartes. @ Yoshi.... veuillez ne pas commenter des sujets sur lesquels vous ne disposez pas de tous les faits. S'il existe un moyen pour nous de payer son argent à CURTSONLYLOVE1, nous le ferons payer. Il n’y a aucune raison pour elle de se battre pour ses gains mérités.
CURTSONLYLOVE1, j'attends avec impatience votre réponse !
Cordialement
Jason2.3/ 5
-
- Répondu par
- Jason FTA
- à May 03, 16, 04:16:33 AM
- Représentant du casino 568
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
I understand what your saying and on the other hand perhaps if they were paying players on a timely matter it might eliminate some of there own created problems or at least tell me why . Besides everyone else has nothing to do with my issue .As a player there is only so much shit I can take . And pretty certain if it were you this was happening to you would feel as I do I have not made any threats to them have not said nothing but the truth besides if and when this gets resolved I will post the correct facts that I can support good or bad but to avoid is not the answer
I agree with you Dory.... but I think some posters here have scared them away with their rants and stabs... one can only take so much $hit...
Hi flaflash99,
Sorry for the delay. You have been in contact with Dean regarding your withdrawal for the past few weeks, correct. I am sure he advised you that we will try our best to get your winnings to you. If I am not mistaken, you didn't have a bank account and we were attempting to pay the money back to your card.
He advised me that he asked the call center to drop you a mail regarding your bin number being blacklisted with the processors. Have you received such a mail?
Anxiously awaiting your reply!
Best Regards
Jason
Je comprends ce que vous dites et d'un autre côté, peut-être que s'ils payaient les joueurs en temps opportun, cela pourrait éliminer certains des problèmes qu'ils ont eux-mêmes créés ou au moins me dire pourquoi. De plus, tout le monde n’a rien à voir avec mon problème. En tant que joueur, je ne peux pas supporter beaucoup de merde. Et je suis presque certain que si c'était vous, cela vous arrivait, vous sentiriez comme moi. Je ne leur ai fait aucune menace, je n'ai rien dit d'autre que la vérité, et si et quand cela sera résolu, je publierai les faits corrects que je peux soutenir. ou mauvais mais éviter n'est pas la réponse
Je suis d'accord avec toi Dory... mais je pense que certaines affiches ici les ont effrayés avec leurs diatribes et leurs coups de couteau... on ne peut pas encaisser autant de $hit...
Salut Flaflash99,
Désolé pour le retard. Vous avez été en contact avec Dean au sujet de votre retrait au cours des dernières semaines, c'est exact. Je suis sûr qu'il vous a dit que nous ferons de notre mieux pour vous faire parvenir vos gains. Si je ne me trompe pas, vous n'aviez pas de compte bancaire et nous essayions de rembourser l'argent sur votre carte.
Il m'a informé qu'il avait demandé au centre d'appels de vous envoyer un e-mail concernant la liste noire de votre numéro de bac auprès des processeurs. Avez-vous reçu un tel courrier ?
J'attends avec impatience votre réponse !
Cordialement
Jason
-
- Répondu par
- Jason FTA
- à May 03, 16, 04:21:45 AM
- Représentant du casino 568
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Ps..... Just to put people minds at rest. Another reason for the delay in either us responding or withdrawals being processed is due to a string of banking holidays which we had. As It is, I was on leave for the past week.
Once again guys, why is everyone stressing. We have no problem paying withdrawals and have no intention of cheating players out of winning and also as mentioned before do not benefit from slow paying players. We are here to run a legit online operation and will do our best to help players out were we can. I.e in the event that players don't have or use the correct banking methods etc.
Best Regards
JasonPs..... Juste pour rassurer les gens. Une autre raison du retard dans notre réponse ou dans le traitement des retraits est due à une série de jours fériés bancaires que nous avons eus. Dans l’état actuel des choses, j’étais en congé la semaine dernière.
Encore une fois les gars, pourquoi tout le monde stresse-t-il ? Nous n'avons aucun problème à payer les retraits et n'avons aucune intention de tromper les joueurs pour qu'ils gagnent et, comme mentionné précédemment, nous ne bénéficions pas des joueurs qui paient lentement. Nous sommes ici pour mener une opération en ligne légitime et ferons de notre mieux pour aider les joueurs autant que possible. C'est-à-dire dans le cas où les joueurs n'ont pas ou n'utilisent pas les bonnes méthodes bancaires, etc.
Cordialement
Jason -
- Répondu par
- flaflash99
- à May 03, 16, 07:02:44 AM
- Full Member 157
- actif la dernière fois il y a environ 13 jours
I agree with you Dory.... but I think some posters here have scared them away with their rants and stabs... one can only take so much $hit...
Hi flaflash99,
Sorry for the delay. You have been in contact with Dean regarding your withdrawal for the past few weeks, correct. I am sure he advised you that we will try our best to get your winnings to you. If I am not mistaken, you didn't have a bank account and we were attempting to pay the money back to your card.
He advised me that he asked the call center to drop you a mail regarding your bin number being blacklisted with the processors. Have you received such a mail?
Anxiously awaiting your reply!
Best Regards
JasonThanks Jason sorry to say there has been no contact on raging Bulls part since the 15th of April .But am happy to know I have not been forgotten and yes I did get an email about an hour ago from Dean but kinda lost when you say blacklisted bin # as it is the same card I deposited with and the same card I have used for withdraws for over 3 years without error at various casinos but not wanting to get into any more delays I will come up with the option Dean mentioned and send him that info as soon as I can .All I can say is Thank you again for responding and happy to hear its just a hiccup and not Raging Bull Cheers perhaps Mom may get that mothers day gift after all perhaps my leverage in order to use my other option dean sent
Je comprends ce que vous dites et d'un autre côté, peut-être que s'ils payaient les joueurs en temps opportun, cela pourrait éliminer certains des problèmes qu'ils ont eux-mêmes créés ou au moins me dire pourquoi. De plus, tout le monde n’a rien à voir avec mon problème. En tant que joueur, je ne peux pas supporter beaucoup de merde. Et je suis presque certain que si c'était vous, cela vous arrivait, vous sentiriez comme moi. Je ne leur ai proféré aucune menace, je n'ai rien dit d'autre que la vérité, et si et quand cela sera résolu, je publierai les faits corrects que je peux soutenir. ou mauvais mais éviter n'est pas la réponse
Je suis d'accord avec toi Dory... mais je pense que certaines affiches ici les ont effrayés avec leurs diatribes et leurs coups de couteau... on ne peut pas encaisser autant de $hit...
Salut Flaflash99,
Désolé pour le retard. Vous avez été en contact avec Dean au sujet de votre retrait au cours des dernières semaines, c'est exact. Je suis sûr qu'il vous a dit que nous ferons de notre mieux pour vous faire parvenir vos gains. Si je ne me trompe pas, vous n'aviez pas de compte bancaire et nous essayions de rembourser l'argent sur votre carte.
Il m'a informé qu'il avait demandé au centre d'appels de vous envoyer un e-mail concernant la liste noire de votre numéro de bac auprès des processeurs. Avez-vous reçu un tel courrier ?
J'attends avec impatience votre réponse !
Cordialement
JasonMerci Jason, désolé de dire qu'il n'y a eu aucun contact du côté des Raging Bulls depuis le 15 avril. Mais je suis heureux de savoir que je n'ai pas été oublié et oui, j'ai reçu un e-mail il y a environ une heure de Dean mais un peu perdu quand vous dites sur liste noire bin # car c'est la même carte avec laquelle j'ai déposé et la même carte que j'ai utilisée pour les retraits pendant plus de 3 ans sans erreur dans divers casinos mais ne voulant pas avoir plus de retards, je proposerai l'option mentionnée par Dean et lui enverrai cette information dès que je peux. Tout ce que je peux dire, c'est Merci encore d'avoir répondu et heureux d'entendre que c'est juste un hoquet et non Raging Bull Cheers, peut-être que maman pourrait recevoir ce cadeau de fête des mères après tout, peut-être mon influence afin d'utiliser mon autre option doyen envoyé
2.3/ 5
-
- Répondu par
- flaflash99
- à May 03, 16, 07:11:47 AM
- Full Member 157
- actif la dernière fois il y a environ 13 jours
And one last thing can you Please update my player class I am still listed as new player and received no VIP points on my deposit or for future deposits
Et une dernière chose, pouvez-vous mettre à jour ma classe de joueur. Je suis toujours répertorié comme nouveau joueur et je n'ai reçu aucun point VIP sur mon dépôt ou pour de futurs dépôts.
-
- Répondu par
- Jason FTA
- à May 03, 16, 09:22:38 AM
- Représentant du casino 568
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Hi flaflash99,
And I asked Dean to explain to you in his earlier mail to you what blacklisted bin # means, but once again it fell on deaf ears. Sometimes I just don't understand people.
Dean will drop you a mail now to explain what that means. In short, it's not anything that you done wrong, it just means that the pay to card service we use does not pay money into that specific bin # (something like that ...lol...)
Please keep me posted on what Dean suggests we do to get your funds to you.
As for the VIP tier, you have not quite met the criteria, but i will bump you up as a gesture of faith.
Best Regards
JasonSalut Flaflash99,
Et j'ai demandé à Dean de vous expliquer dans son précédent courrier ce que signifie le numéro de bac sur liste noire, mais encore une fois, cela est tombé dans l'oreille d'un sourd. Parfois, je ne comprends tout simplement pas les gens.
Dean vous enverra un mail maintenant pour vous expliquer ce que cela signifie. En bref, ce n'est pas quelque chose que vous avez fait de mal, cela signifie simplement que le service de paiement par carte que nous utilisons ne verse pas d'argent dans ce bac spécifique # (quelque chose comme ça... mdr...)
Veuillez me tenir au courant de ce que Dean suggère que nous fassions pour vous faire parvenir vos fonds.
Quant au niveau VIP, vous ne remplissez pas tout à fait les critères, mais je vais vous proposer un geste de foi.
Cordialement
Jason -
- Répondu par
- flaflash99
- à May 03, 16, 04:09:10 PM
- Full Member 157
- actif la dernière fois il y a environ 13 jours
Jason yes i did get a 2nd and 3rd email explaining everything and asking me to use another option and suggesting one that I am currently working on but its between you myself dean and raging bull and would not post in any forum not that its anything wrong on any party but can say this much Raging Bull seems to be doing everything possible to get me paid for which I thank you again for all your doing
Jason oui, j'ai reçu un 2ème et un 3ème e-mail expliquant tout et me demandant d'utiliser une autre option et en suggérant une sur laquelle je travaille actuellement, mais c'est entre vous moi-même, le doyen et Raging Bull, et je ne publierais sur aucun forum, pas que ce soit quelque chose qui ne va pas. n'importe quelle fête, mais je peux en dire autant. Raging Bull semble faire tout son possible pour me faire payer, ce pour quoi je vous remercie encore pour tout ce que vous faites.
2.3/ 5
-
- Répondu par
- Jason FTA
- à May 04, 16, 05:17:47 AM
- Représentant du casino 568
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Hi flaflash99,
Well I am glad that Dean was able to shed some light on this for you. Like I said before, we would do our best to try and help. Yeah, this might take some time, but i can assure you that we will get your winnings to you.
Holding thumbs that we resolve this for you asap!
Thanks for the patience!
Best Regards
JasonSalut Flaflash99,
Eh bien, je suis heureux que Dean ait pu vous éclairer à ce sujet. Comme je l'ai déjà dit, nous ferons de notre mieux pour essayer de vous aider. Oui, cela peut prendre un certain temps, mais je peux vous assurer que nous vous ferons parvenir vos gains.
Nous espérons que nous résoudrons ce problème pour vous dès que possible !
Merci pour votre patience !
Cordialement
Jason -
- Répondu par
- BMWSTACK
- à May 05, 16, 10:24:41 AM
- Sr. Member 467
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Once again guys, why is everyone stressing. We have no problem paying withdrawals and have no intention of cheating players out of winning and also as mentioned before do not benefit from slow paying players.
If people want to stress they can. If you didn't want to cheat people out of winnings then why do you put Max Cashout on bonuses? That is a form of cheating players out of winnings.
Encore une fois les gars, pourquoi tout le monde stresse-t-il ? Nous n'avons aucun problème à payer les retraits et n'avons aucune intention de tromper les joueurs pour qu'ils gagnent et, comme mentionné précédemment, nous ne bénéficions pas des joueurs qui paient lentement.
Si les gens veulent stresser, ils le peuvent. Si vous ne voulez pas tromper les gens sur leurs gains, pourquoi mettez-vous Max Cashout sur les bonus ? Il s’agit d’une forme de tromperie des joueurs sur leurs gains. -
- Répondu par
- flaflash99
- à May 07, 16, 02:25:13 AM
- Full Member 157
- actif la dernière fois il y a environ 13 jours
Jason please shoot me an email as I would rather discus this with you and not in open forum seems like if you want something done you have to do it yourself I did the other option dean suggested to me now that that is done sense Tuesday and submitted my other option suddenly added more things to it ... Common I sent what he asked for the first time and to get that was like pulling teeth with a pair of pliers. Had I known all this other stuff up front I would of never asked someone to help Now that another week is wasted I am no closer to getting this resolved then last Monday and I did what I was asked to do as I said I have all but giving up faith in your team maybe a little help from you would be greatly appreciated
Hi flaflash99,
Well I am glad that Dean was able to shed some light on this for you. Like I said before, we would do our best to try and help. Yeah, this might take some time, but i can assure you that we will get your winnings to you.
Holding thumbs that we resolve this for you asap!
Thanks for the patience!
Best Regards
Jason
Jason, s'il vous plaît, envoyez-moi un e-mail car je préfère en discuter avec vous et pas dans un forum ouvert, il semble que si vous voulez que quelque chose soit fait, vous devez le faire vous-même. J'ai choisi l'autre option que le doyen m'a suggérée maintenant que c'est logique mardi et soumise. mon autre option y a soudainement ajouté plus de choses... Commun J'ai envoyé ce qu'il avait demandé pour la première fois et pour l'obtenir, c'était comme arracher des dents avec une paire de pinces. Si j'avais su toutes ces autres choses à l'avance, je n'aurais jamais demandé à quelqu'un de m'aider. Maintenant qu'une autre semaine est perdue, je ne suis pas plus près de résoudre ce problème que lundi dernier et j'ai fait ce qu'on m'a demandé de faire comme je l'ai dit, mais renoncer à la confiance en votre équipe, peut-être qu'un peu d'aide de votre part serait grandement appréciée
Salut Flaflash99,
Eh bien, je suis heureux que Dean ait pu vous éclairer à ce sujet. Comme je l'ai déjà dit, nous ferons de notre mieux pour essayer de vous aider. Oui, cela peut prendre un certain temps, mais je peux vous assurer que nous vous ferons parvenir vos gains.
Nous espérons que nous résoudrons ce problème pour vous dès que possible !
Merci pour votre patience !
Cordialement
Jason -
- Répondu par
- flaflash99
- à May 09, 16, 07:49:47 AM
- Full Member 157
- actif la dernière fois il y a environ 13 jours
Well LCB after all that last week submitted the other withdraw option on Tuesday but as of Monday my payment has not been processed it is sitting in the cashiers .I do not know what to say except this is ridiculously way to long . .I really am lost for words as one would think after last week my payment would of been expedited as soon as I submitted the other payment option which I did Tuesday all I can say is hopping its finished and in the bank in the next few days and although they had a pretty good Vip manager what good is them giving all these great promotions if they do not pay in a timely matter Is like buying a sports car to commute in Los Angeles you go nowhere real slow
Eh bien, après tout cela, LCB a soumis l'autre option de retrait la semaine dernière mardi, mais lundi, mon paiement n'a pas été traité, il est dans les caisses. Je ne sais pas quoi dire, sauf que c'est ridiculement trop long. .Je suis vraiment à court de mots, car on pourrait penser qu'après la semaine dernière, mon paiement aurait été accéléré dès que j'aurais soumis l'autre option de paiement, ce que j'ai fait mardi. Tout ce que je peux dire, c'est que j'espère qu'il sera terminé et à la banque dans les prochains jours. et bien qu'ils aient un assez bon manager VIP, à quoi servent-ils de donner toutes ces promotions intéressantes s'ils ne paient pas à temps? C'est comme acheter une voiture de sport pour se déplacer à Los Angeles, vous n'allez nulle part très lentement.
-
- Répondu par
- Jason FTA
- à May 10, 16, 04:15:32 AM
- Représentant du casino 568
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Hi flaflash99,
Hope that you are well?
I have spoken to Dean and he advised me that he mailed you this morning with all the info you require. Please can you confirm whether you received his mail.
Ps.... I am not receiving notifications of the posts on this thread and get caught up in my daily tasks. In the event that I dont respond in a timeous manner, please just drop the relevant casino support box a mail and my support guys will forward it to me.
Anxiously awaiting your reply!
Best Regards
JasonSalut Flaflash99,
J'espère que tu vas bien ?
J'ai parlé à Dean et il m'a informé qu'il vous avait envoyé ce matin toutes les informations dont vous aviez besoin. Pouvez-vous confirmer si vous avez reçu son courrier.
Ps.... Je ne reçois pas de notifications des posts de ce fil et je suis pris par mes tâches quotidiennes. Dans le cas où je ne réponds pas dans les délais, veuillez simplement envoyer un e-mail à la boîte d'assistance du casino concernée et mes gars d'assistance me le transmettront.
J'attends avec impatience votre réponse !
Cordialement
Jason -
- Répondu par
- flaflash99
- à May 10, 16, 06:16:30 AM
- Full Member 157
- actif la dernière fois il y a environ 13 jours
I DID GET THE EMAIL AND IT SAID We will make payment right away.
Best regards,
Dean THANK YOU JASON SOMETIME JUST A LITTLE FIRE UNDER THE A** GOES A LONG WAY NOT SURE WHAT YOU SAID BUT LOOKS AS THOUGH IT MAY OF WORKED KEEPING MY FINGERS AND TOES CROSSED CORRY ABOUT THE CAPS JUST LAZYJ'ai reçu l'e-mail et il dit que nous effectuerons le paiement immédiatement.
Cordialement,
Dean MERCI JASON PARFOIS JUSTE UN PEU DE FEU SOUS LE A** VA UN LONG CHEMIN, JE NE SUIS PAS SÛR DE CE QUE VOUS DITES MAIS ON A L'IMPORTE QUE CELA PEUT FONCTIONNER GARDER MES DOIGTS ET LES ORTEILS CROISÉS CORRY À PROPOS DES CAPS JUSTE PARESSEUX -
- Répondu par
- luckychick17
- à May 10, 16, 01:00:25 PM
- Full Member 137
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
A few weeks ago, Raging Bull Casino changed the withdrawal fee from $45 to FREE (please refer to attached image).
Since then I have made about 5-6 withdrawals, excited to get my all my winnings fast and fee free from Raging Bull's end,;as my bank charges $15 standard for any incoming wire.
Problem is the payouts are not "FEE: FREE" as I have had -$20 taken off the top of each payout when it hits my bank account. NOT taken out when I request the withdrawal in Raging Bull's cashier like it used too be, removed somewhere in between request and received.
This is not a random fee, as it has happened consistently to me and other players I have been in contact with, which would be fine if Raging Bull Casino did not have FREE listed. It is totally misleading and should be changed.
When I contact Raging Bull and sent them my bank statement to show that the wires were all -$20 when received they did a full investigation and said the following:
After a thorough investigation was done, Dean confirmed that the $20 charge for each withdrawal was from the banks and not from our end.
Unfortunately we cannot be held liable for the additional charges that the sending bank charges.
The sending bank is Raging Bull Casino because it is their choice who to use for wires and just cause the fee is removed later in the process does not let them off the hook.
BOTTOM LINE IS....RBC needs to change the FEE: FREE to FEE: $20 in the CASHIER because that is the truth.
Thank you...and other players please feel free to agree or not wit me.Il y a quelques semaines, Raging Bull Casino a modifié les frais de retrait de 45 $ à GRATUITS (veuillez vous référer à l'image ci-jointe).
Depuis lors, j'ai effectué environ 5 à 6 retraits, impatient de récupérer tous mes gains rapidement et sans frais du côté de Raging Bull, car ma banque facture 15 $ standard pour tout virement entrant.
Le problème est que les paiements ne sont pas « FRAIS : GRATUITS » car j'ai eu - 20 $ prélevés sur chaque paiement lorsqu'il arrive sur mon compte bancaire. PAS retiré lorsque je demande le retrait dans la caisse de Raging Bull comme c'était le cas auparavant, retiré quelque part entre la demande et la réception.
Il ne s'agit pas de frais aléatoires, comme cela m'est arrivé régulièrement ainsi qu'à d'autres joueurs avec lesquels j'ai été en contact, ce qui serait bien si Raging Bull Casino n'avait pas de liste GRATUITE. C’est totalement trompeur et devrait être modifié.
Lorsque j'ai contacté Raging Bull et que je leur ai envoyé mon relevé bancaire pour montrer que les virements coûtaient tous -20 $ à leur réception, ils ont mené une enquête complète et ont déclaré ce qui suit :
Après une enquête approfondie, Dean a confirmé que les frais de 20 $ pour chaque retrait provenaient des banques et non de notre côté.
Malheureusement, nous ne pouvons être tenus responsables des frais supplémentaires facturés par la banque expéditrice.
La banque émettrice est Raging Bull Casino, car c'est à eux de choisir qui utiliser pour les virements et le simple fait que les frais soient supprimés plus tard dans le processus ne les laisse pas s'en tirer.
EN BOTTOM LINE, C'EST... RBC doit changer les FRAIS : GRATUITS en FRAIS : 20 $ à la CAISSE parce que c'est la vérité.
Merci... et les autres joueurs, n'hésitez pas à être d'accord ou non avec moi.2.3/ 5
3.1/ 5
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- Répondu par
- medtrans
- à May 10, 16, 03:15:50 PM
- Super Hero 1359
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Luckychick,
I work for a company that gets inbound wires to the US from buyers in several countries overseas. There is always an intermediary bank that is involved in the transaction. They are the ones charging the fee, not the sender. The fee can vary depending on the country it is coming from. I know for sure that from England the fee is $20, Canada $20, etc. So you really can't blame Raging Bull for this. It is the normal for inbound wires from overseas.
That is just my personal experience with this matter.
I don't know how you deposit, but does Raging Bull have paymycard for withdrawals? If you deposit with your bank debit card they will pay the card back and it goes into your checking account. The fee is only $9.00.
medtransChanceux,
Je travaille pour une entreprise qui reçoit des virements entrants vers les États-Unis provenant d'acheteurs de plusieurs pays étrangers. Il y a toujours une banque intermédiaire impliquée dans la transaction. Ce sont eux qui facturent les frais, pas l'expéditeur. Les frais peuvent varier selon le pays d'origine. Je sais avec certitude qu'en Angleterre, les frais sont de 20 $, au Canada de 20 $, etc. Vous ne pouvez donc vraiment pas blâmer Raging Bull pour cela. C’est la norme pour les virements entrants en provenance de l’étranger.
C'est juste mon expérience personnelle sur cette question.
Je ne sais pas comment effectuer un dépôt, mais Raging Bull propose-t-il une carte Paymycard pour les retraits ? Si vous effectuez un dépôt avec votre carte de débit bancaire, ils rembourseront la carte et celle-ci sera créditée sur votre compte courant. Les frais sont de seulement 9,00 $.
transméd2.3/ 5
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- Répondu par
- MelissaN
- à May 10, 16, 04:09:03 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Helloo luckychick17,
Sorry to hear that you had another problem with Raging Bull. Just to let you know that Jason has been notified and hope he will post his reply here shortly.
Best regards.Bonjour Luckychick17,
Désolé d'apprendre que vous avez eu un autre problème avec Raging Bull. Juste pour vous faire savoir que Jason a été informé et j'espère qu'il publiera sa réponse ici sous peu.
Cordialement.2.3/ 5
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- Répondu par
- Jason FTA
- à May 11, 16, 10:06:43 AM
- Représentant du casino 568
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Hi Luckychick,
We don't charge the fee, the sending and receiving bank charge the fee. We have advised you that we have no control over the fees that the banks ask you. It's pointless drafting long messages and mentioning the same things over and over, especially when we have no control over the topics.
Seriously, we value your loyalty at Raging Bull Casino, but if you are no longer enjoying your experience with us, then by all mean, get into contact with your VIP manager and request your account locked.
Best Regards
JasonSalut Luckychick,
Nous ne facturons pas de frais, les banques émettrices et réceptrices facturent les frais. Nous vous avons informé que nous n'avons aucun contrôle sur les frais que les banques vous demandent. Cela ne sert à rien de rédiger de longs messages et de répéter sans cesse les mêmes choses, surtout lorsqu'on n'a aucun contrôle sur les sujets.
Sérieusement, nous apprécions votre fidélité au Raging Bull Casino, mais si vous n'appréciez plus votre expérience avec nous, alors n'hésitez pas à contacter votre responsable VIP et demandez le verrouillage de votre compte.
Cordialement
Jason2.3/ 5
3.1/ 5
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- Répondu par
- Feelin froggy
- à May 11, 16, 10:28:23 AM
- Superstar Member 6049
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
BOTTOM LINE IS....RBC needs to change the FEE: FREE to FEE: $20 in the CASHIER because that is the truth.
Raging Bull are not charging you a withdrawal fee for the wire transfer but they are not covering the fees associated with sending the wire either. Obviously they would not cover your $15 bank fee. So as Jason says, the fee taken off the top of your cashout really isn't a Raging Bull Casino charge but rather a charge from the initiating bank. With that said, it would be nice to have the fact that Raging Bull does not cover this fee included in the terms and conditions so players know what to expect.
EN BOTTOM LINE, C'EST... RBC doit changer les FRAIS : GRATUITS en FRAIS : 20 $ à la CAISSE parce que c'est la vérité.
Raging Bull ne vous facture pas de frais de retrait pour le virement bancaire, mais ne couvre pas non plus les frais associés à l'envoi du virement. Évidemment, ils ne couvriraient pas vos frais bancaires de 15 $. Ainsi, comme le dit Jason, les frais prélevés sur votre retrait ne sont pas vraiment des frais de Raging Bull Casino mais plutôt des frais de la banque initiatrice. Cela dit, ce serait bien que Raging Bull ne couvre pas ces frais inclus dans les termes et conditions afin que les joueurs sachent à quoi s'attendre.2.3/ 5
3.1/ 5
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- Répondu par
- finallyfinally
- à May 12, 16, 05:59:46 AM
- Full Member 161
- actif la dernière fois il y a environ 7 mois
@luckychick17 I don't think you understand what needs to happen for an unregulated site to transfer Dollars into your bank account.
Raging Bull and their payment processor are playing a cat and mouse game with both the US Government and whichever Bank you use.
The Banks are trying to stop unregulated gaming payments to avoid huge fines and money draining investigations by the government. The site/processor has to fool the bank (commit fraud) to get you your money. It's complicated and obviously they have to change their methods sometimes when the inevitable obstacles appear.
The US has dealt out 5+ year prison sentences and collected hundreds of millions from unregulated gaming operators and payment processors.
If the worst of Raging bull is some $20 bank fees and occasional delays of a week or so...they're doing pretty good imo. I think you should cut them some slack.
I also think there should be far less details posted publicly on how they are processing payments.
I also think Bitcoin (or some cryptocurrency) is the most obvious solution now and in the future. I hope Raging Bull starts offering Bitcoin cashouts soon.@luckychick17 Je ne pense pas que vous compreniez ce qui doit se passer pour qu'un site non réglementé transfère des dollars sur votre compte bancaire.
Raging Bull et son processeur de paiement jouent au jeu du chat et de la souris avec le gouvernement américain et la banque que vous utilisez.
Les banques tentent de mettre un terme aux paiements de jeux de hasard non réglementés pour éviter d'énormes amendes et des enquêtes coûteuses de la part du gouvernement. Le site/processeur doit tromper la banque (commettre une fraude) pour vous récupérer votre argent. C'est compliqué et évidemment ils doivent parfois changer de méthode lorsque les inévitables obstacles apparaissent.
Les États-Unis ont infligé des peines de prison de plus de cinq ans et collecté des centaines de millions auprès d’opérateurs de jeux et de processeurs de paiement non réglementés.
Si le pire de Raging Bull, ce sont des frais bancaires d'environ 20 $ et des retards occasionnels d'une semaine environ... ils s'en sortent plutôt bien, à mon avis. Je pense que tu devrais leur laisser un peu de répit.
Je pense également qu'il devrait y avoir beaucoup moins de détails publiés publiquement sur la manière dont ils traitent les paiements.
Je pense également que Bitcoin (ou une crypto-monnaie) est la solution la plus évidente, aujourd’hui et à l’avenir. J'espère que Raging Bull commencera bientôt à proposer des retraits Bitcoin.2.3/ 5
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- Répondu par
- BMWSTACK
- à May 13, 16, 09:53:11 AM
- Sr. Member 467
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hi Luckychick,
We don't charge the fee, the sending and receiving bank charge the fee. We have advised you that we have no control over the fees that the banks ask you. It's pointless drafting long messages and mentioning the same things over and over, especially when we have no control over the topics.
Seriously, we value your loyalty at Raging Bull Casino, but if you are no longer enjoying your experience with us, then by all mean, get into contact with your VIP manager and request your account locked.
Best Regards
Jason
Are you going to close your account Luckychick. Although I do agree that your post was really not needed, I do tend to dislike Jasons cockiness.
There are plenty of other places to play that are 10 times better than Raging Bull, remember that RB has Max cashout on all bonuses which equates to them taking peoples money while doing it in a very professional pick pocketing way because of the terms.
Salut Luckychick,
Nous ne facturons pas de frais, les banques émettrices et réceptrices facturent les frais. Nous vous avons informé que nous n'avons aucun contrôle sur les frais que les banques vous demandent. Cela ne sert à rien de rédiger de longs messages et de répéter sans cesse les mêmes choses, surtout lorsqu'on n'a aucun contrôle sur les sujets.
Sérieusement, nous apprécions votre fidélité au Raging Bull Casino, mais si vous n'appréciez plus votre expérience avec nous, alors n'hésitez pas à contacter votre responsable VIP et demandez le verrouillage de votre compte.
Cordialement
Jason
Allez-vous fermer votre compte Luckychick. Même si je reconnais que votre message n'était vraiment pas nécessaire, j'ai tendance à ne pas aimer l'arrogance de Jason.
Il existe de nombreux autres endroits où jouer qui sont 10 fois meilleurs que Raging Bull. N'oubliez pas que RB propose un retrait maximum sur tous les bonus, ce qui équivaut à prendre l'argent des gens tout en le faisant de manière très professionnelle en raison des conditions.2.3/ 5
3.1/ 5
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- Répondu par
- flaflash99
- à May 14, 16, 12:04:20 AM
- Full Member 157
- actif la dernière fois il y a environ 13 jours
Update as promised this casino has paid me in full + not only was I paid the amount of 150.00 as the tournament paid and what I expected but my actual balance was 200.00 and i submitted for the 200.00 in order to clear my acct in order to do my verification dep and Jason had said they would adjust to correct to 150.00 well it must of slipped paid me 200.00 but would like to think it was just in good faith for the delay either way it was more then ever expected and removed any doubt as to this casinos trust level is A+ so yes if ever asked was I ever paid more from a casino I have to say it does not happen very often but it has to me and I want everyone to know don't count on this happening to you but if ever it does be sure to show other how blessed you feel Thank you Raging Bull Jason & Dean well worth the wait this time
Hi flaflash99,
Hope that you are well?
I have spoken to Dean and he advised me that he mailed you this morning with all the info you require. Please can you confirm whether you received his mail.
Ps.... I am not receiving notifications of the posts on this thread and get caught up in my daily tasks. In the event that I dont respond in a timeous manner, please just drop the relevant casino support box a mail and my support guys will forward it to me.
Anxiously awaiting your reply!
Best Regards
Jason
Mise à jour comme promis, ce casino m'a payé intégralement + non seulement j'ai payé le montant de 150,00 comme le tournoi l'a payé et ce à quoi je m'attendais, mais mon solde réel était de 200,00 et j'ai soumis pour les 200,00 afin d'effacer mon compte afin de faire mon service de vérification et Jason avaient dit qu'ils s'ajusteraient pour corriger à 150,00 et bien, cela avait dû glisser, ils m'ont payé 200,00 mais j'aimerais penser que c'était juste de bonne foi pour le retard de toute façon, c'était plus que jamais prévu et a levé tout doute quant à le niveau de confiance de ce casino est A+, donc oui, si jamais on me demande si j'ai déjà payé plus dans un casino, je dois dire que cela n'arrive pas très souvent, mais cela doit être le cas et je veux que tout le monde sache, ne comptez pas sur cela pour vous arriver, mais si jamais, assurez-vous de montrer aux autres à quel point vous vous sentez béni. Merci Raging Bull Jason et Dean, ça vaut vraiment le coup d'attendre cette fois.
Salut Flaflash99,
J'espère que tu vas bien ?
J'ai parlé à Dean et il m'a informé qu'il vous avait envoyé ce matin toutes les informations dont vous aviez besoin. Pouvez-vous confirmer si vous avez reçu son courrier.
Ps.... Je ne reçois pas de notifications des posts de ce fil et je suis pris par mes tâches quotidiennes. Dans le cas où je ne réponds pas dans les délais, veuillez simplement envoyer un e-mail à la boîte d'assistance du casino concernée et mes gars d'assistance me le transmettront.
J'attends avec impatience votre réponse !
Cordialement
Jason2.3/ 5
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- Répondu par
- kerch123
- à May 14, 16, 08:42:29 AM
- Full Member 182
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
wow only 18 days to get paid lol
wow seulement 18 jours pour être payé mdr
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- Répondu par
- cheetahwind
- à May 14, 16, 12:35:37 PM
- Super Hero 1061
- actif la dernière fois il y a environ 7 jours
I think the issue here, and apparently emotions have run high.
The issue here Jason if I may say something and not get blasted for it.
LuckyChick has acknowledged there is a $15 fee charged by her bank. She realizes this and isn't complaining about it.
What she is complaining about is how you advertise that you cover the fees for the withdrawal, and yet the bank that is sending the money for you. Is charging $20 to send the funds, so therefore your not covering the fee. If your going to say your going to get dollar for dollar. Then if I request $500, I had better get $500 in my bank account before my bank gets its cut. Not $480 before my bank gets there cut.
I can understand her frustration, as you do have control over the fees that are charged. If the bank has a $20 wire charge before the wire gets sent out, and you cover the fees. Then by all rights then all fees should be covered before it leaves the bank.
This is the number reason why I so heavily promote BTC for deposits and withdrawals. That way these types of arguments and misunderstanding don't happen.Je pense que le problème est ici, et apparemment les émotions sont vives.
Le problème ici, Jason, si je peux dire quelque chose sans me faire blâmer pour cela.
LuckyChick a reconnu que sa banque lui imposait des frais de 15 $. Elle s'en rend compte et ne s'en plaint pas.
Ce dont elle se plaint, c'est de la façon dont vous annoncez que vous couvrez les frais de retrait, et pourtant de la banque qui envoie l'argent pour vous. Vous facturez 20 $ pour envoyer les fonds, vous ne couvrez donc pas les frais. Si vous dites que vous allez obtenir dollar pour dollar. Ensuite, si je demande 500 $, je ferais mieux d’obtenir 500 $ sur mon compte bancaire avant que ma banque ne reçoive sa part. Pas 480 $ avant que ma banque ne soit coupée.
Je peux comprendre sa frustration, car vous contrôlez les frais facturés. Si la banque impose des frais de virement de 20 $ avant l'envoi du virement et que vous couvrez les frais. Ensuite, tous les frais doivent être couverts avant qu'ils ne quittent la banque.
C’est la raison principale pour laquelle je fais si fortement la promotion du BTC pour les dépôts et les retraits. De cette façon, ce type d’arguments et de malentendus n’arrivera pas. -
- Répondu par
- luckychick17
- à May 15, 16, 08:00:04 PM
- Full Member 137
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Look...I just wish that Raging Bull would state in the cashier that there will be charges from external banks used by the processor because that is the truth and players are aware of it.
Écoutez... J'aimerais juste que Raging Bull indique à la caisse qu'il y aura des frais provenant de banques externes utilisées par le processeur, car c'est la vérité et les joueurs en sont conscients.
2.3/ 5
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- Répondu par
- luckychick17
- à May 15, 16, 08:01:11 PM
- Full Member 137
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
QUESTION FOR FELLOW RAGING BULL PLAYERS:
The PROGRESSIVE GAMES have been broken at Raging Bull for 3-weeks now....what is going on here?
Are other players having the same issue that when try to play a PROGRESSIVE SLOT you get the message, "UNABLE TO COMMUNICATE WITH SERVER."???
How can only the PROGRESSIVE GAMES be broken for 3-weeks?QUESTION POUR LES AUTRES JOUEURS DE RAGING BULL :
Les JEUX PROGRESSIFS sont interrompus chez Raging Bull depuis 3 semaines maintenant... que se passe-t-il ici ?
D'autres joueurs ont-ils le même problème : lorsque vous essayez de jouer à une machine à sous PROGRESSIVE, vous recevez le message « IMPOSSIBLE DE COMMUNIQUER AVEC LE SERVEUR ». ???
Comment seuls les JEUX PROGRESSIFS peuvent-ils être interrompus pendant 3 semaines ?2.3/ 5
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- Répondu par
- freddyvtown
- à Jun 16, 16, 01:34:39 AM
- Jr. Member 98
- actif la dernière fois il y a environ 4 mois
Hello,
I recently was working on a play through and completed the requirements. In fact, I had a balance that was well over the max cash out of $100. I think there was over $800 in balance before the system removed the funds. I am happy to cash out the max $100, however the system acted so quickly that I was unaware the funds removed until after the last spin. My last spin was $6.25 and I didn't know the funds were so quick to come out. Is there a way to review my account? You can see that I had well over $800 in balance, so I am not asking for a freebie. I just would like to cash out the $100. Can you help to look at my account?
Respectfully,
FredBonjour,
J'ai récemment travaillé sur une pièce de théâtre et j'ai rempli les conditions requises. En fait, mon solde dépassait largement le montant maximum de 100 $. Je pense qu'il y avait plus de 800 $ en solde avant que le système ne supprime les fonds. Je suis heureux d'encaisser le maximum de 100 $, mais le système a agi si rapidement que je n'ai eu connaissance des fonds retirés qu'après le dernier tour. Mon dernier tour était de 6,25 $ et je ne savais pas que les fonds étaient si rapides à sortir. Existe-t-il un moyen de consulter mon compte ? Vous pouvez voir que j’avais un solde bien supérieur à 800 $, donc je ne demande pas de cadeau. Je voudrais juste encaisser les 100 $. Pouvez-vous m'aider à consulter mon compte ?
Avec respect,
Fred -
- Répondu par
- freddyvtown
- à Jun 16, 16, 03:11:47 AM
- Jr. Member 98
- actif la dernière fois il y a environ 4 mois
Hey man .
I lucked out and made it back to $100. Thanks anyways if you've reviewed my account, I appreciate it, but I should be good to go.
Best,
FredHé mec .
J'ai eu de la chance et je suis revenu à 100 $. Merci quand même si vous avez examiné mon compte, je l'apprécie, mais je devrais être prêt à partir.
Meilleur,
Fred -
- Répondu par
- 4sure4sure
- à Jun 17, 16, 01:04:32 PM
- Newbie 14
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
I play here and I played with the free bonuses for a long time!! I think maybe I will try depositing here as well!!
Je joue ici et j'ai joué avec les bonus gratuits pendant longtemps !! Je pense que je vais peut-être essayer de déposer ici aussi !!
-
- Répondu par
- drjugz
- à Jun 24, 16, 08:23:36 PM
- Hero Member 801
- actif la dernière fois il y a environ 12 jours
I am still having trouble registering. Every time I put in my information, and check the box that accepts terms and conditions, followed by clicking the register link, I get this screen... EVERY SINGLE TIME
J'ai toujours du mal à m'inscrire. Chaque fois que je saisis mes informations et que je coche la case qui accepte les termes et conditions, puis que je clique sur le lien d'inscription, j'obtiens cet écran... À CHAQUE FOIS
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- Répondu par
- MelissaN
- à Jun 25, 16, 08:36:06 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi drjugz,
We're going to wait for the casino rep to answer the question. He's going to be notified. Maybe there are facing some technical issues.
We'll keep you posted.
Best regards.Salut Drjugz,
Nous allons attendre que le représentant du casino réponde à la question. Il va être prévenu. Peut-être y a-t-il des problèmes techniques.
Nous vous tiendrons au courant.
Cordialement. -
- Répondu par
- luckychick17
- à Jun 28, 16, 08:17:25 PM
- Full Member 137
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
So cheetahwind - The -$20 taken off the top of payouts at RBC stopped for about a month, but now it is happening again.
I DO NOT MIND IF RBC wants to charge for withdrawals but FREE is not -$20, period. I do not care if Jason's own mom is taking the $20 off my payout but RBC needs to acknowledge this so players are not mislead.
It is sneaky....
I think the issue here, and apparently emotions have run high.
The issue here Jason if I may say something and not get blasted for it.
LuckyChick has acknowledged there is a $15 fee charged by her bank. She realizes this and isn't complaining about it.
What she is complaining about is how you advertise that you cover the fees for the withdrawal, and yet the bank that is sending the money for you. Is charging $20 to send the funds, so therefore your not covering the fee. If your going to say your going to get dollar for dollar. Then if I request $500, I had better get $500 in my bank account before my bank gets its cut. Not $480 before my bank gets there cut.
I can understand her frustration, as you do have control over the fees that are charged. If the bank has a $20 wire charge before the wire gets sent out, and you cover the fees. Then by all rights then all fees should be covered before it leaves the bank.
This is the number reason why I so heavily promote BTC for deposits and withdrawals. That way these types of arguments and misunderstanding don't happen.
Alors cheetahwind - Les -20 $ prélevés sur les paiements à RBC se sont arrêtés pendant environ un mois, mais maintenant cela se reproduit.
Cela ne me dérange pas si RBC souhaite facturer les retraits, mais GRATUIT n'est pas de -20 $, point final. Peu m'importe si la mère de Jason retire les 20 $ de réduction sur mon paiement, mais RBC doit le reconnaître afin que les joueurs ne soient pas induits en erreur.
C'est sournois....
Je pense que le problème est ici, et apparemment les émotions sont vives.
Le problème ici, Jason, si je peux dire quelque chose sans me faire blâmer pour cela.
LuckyChick a reconnu que sa banque lui imposait des frais de 15 $. Elle s'en rend compte et ne s'en plaint pas.
Ce dont elle se plaint, c'est de la façon dont vous annoncez que vous couvrez les frais de retrait, et pourtant de la banque qui envoie l'argent pour vous. Vous facturez 20 $ pour envoyer les fonds, vous ne couvrez donc pas les frais. Si vous dites que vous allez obtenir dollar pour dollar. Ensuite, si je demande 500 $, je ferais mieux d’obtenir 500 $ sur mon compte bancaire avant que ma banque ne reçoive sa part. Pas 480 $ avant que ma banque ne soit coupée.
Je peux comprendre sa frustration, car vous contrôlez les frais facturés. Si la banque impose des frais de virement de 20 $ avant l'envoi du virement et que vous couvrez les frais. Ensuite, tous les frais doivent être couverts avant qu'ils ne quittent la banque.
C’est la raison principale pour laquelle je fais si fortement la promotion du BTC pour les dépôts et les retraits. De cette façon, ce type d’arguments et de malentendus ne se produit pas. -
- Répondu par
- luckychick17
- à Jun 28, 16, 08:23:01 PM
- Full Member 137
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Hey MelissaN -
Could you also notify RBC that I have emailed Dean for the last 6-days straight and called 3 times about an issue with 4 "pre-deposit" transactions that got charged to my VISA card.
I have emailed both Dean and Kayden attachments of my bank statements, LIVE CHAT histories of reps telling me charges would fall off my VISA and copies of the "pre-authorize" transaction emails sent by RBC for each individual deposit. I received none of "pre-deposit" deposits got credited to my casino balance.
I did get a VIP Promo today and now am a DIAMOND BULL VIP.....but no response to this issue and these are now charges that are on my VISA bill.
PLEASE I am at the end of my rope here and am trying to work this issue out with RBC and not my bank but RBC Is leaving me hanging here. Can you help me please?
Hi drjugz,
We're going to wait for the casino rep to answer the question. He's going to be notified. Maybe there are facing some technical issues.
We'll keep you posted.
Best regards.
Salut MelissaN -
Pourriez-vous également informer RBC que j'ai envoyé un courriel à Dean au cours des 6 derniers jours consécutifs et que j'ai appelé 3 fois au sujet d'un problème avec 4 transactions de « pré-dépôt » qui ont été débitées sur ma carte VISA.
J'ai envoyé par courriel à Dean et à Kayden des pièces jointes à mes relevés bancaires, des historiques de CHAT EN DIRECT de représentants m'informant que les frais diminueraient sur mon VISA et des copies des courriels de transaction de « préautorisation » envoyés par RBC pour chaque dépôt individuel. Je n'ai reçu aucun dépôt de « pré-dépôt » qui n'a été crédité sur le solde de mon casino.
J'ai reçu une promotion VIP aujourd'hui et je suis maintenant un VIP DIAMOND BULL... mais aucune réponse à ce problème et ce sont maintenant des frais qui figurent sur ma facture VISA.
S'IL VOUS PLAÎT, je suis au bout du rouleau et j'essaie de résoudre ce problème avec RBC et non avec ma banque, mais RBC me laisse en suspens ici. Pouvez-vous m'aider s'il vous plaît?
Salut Drjugz,
Nous allons attendre que le représentant du casino réponde à la question. Il va être prévenu. Peut-être y a-t-il des problèmes techniques.
Nous vous tiendrons au courant.
Cordialement. -
- Répondu par
- afeisty1
- à Jun 29, 16, 03:09:14 AM
- Hero Member 615
- actif la dernière fois il y a environ 22 heures
As a "former" player at Raging Bull, I had thought about going back...but with a rep that is rude that ain't gonna happen. Too bad they don't like player's like luckychick, sticking up for the rest of us that aren't that savvy when it comes to things. And 4 pre-approved deposit's that came out of the bank..Totally unacceptable >:D
En tant qu'"ancien" joueur de Raging Bull, j'avais pensé y retourner... mais avec une réputation grossière, cela n'arrivera pas. Dommage qu'ils n'aiment pas les joueurs comme Luckychick, qui défendent le reste d'entre nous qui ne sommes pas très avertis en matière de choses. Et 4 dépôts pré-approuvés qui sont sortis de la banque... Totalement inacceptable > :D
2.3/ 5
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- Répondu par
- MelissaN
- à Jun 29, 16, 05:37:14 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi luckychick17,
Of course I'm going to notify the casino rep. I'll keep you posted.
Best regards.Salut Luckychick17,
Bien sûr, je vais informer le représentant du casino. Je te tiendrai au courant.
Cordialement. -
- Répondu par
- Jason FTA
- à Jun 29, 16, 07:34:57 AM
- Représentant du casino 568
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
As a "former" player at Raging Bull, I had thought about going back...but with a rep that is rude that ain't gonna happen. Too bad they don't like player's like luckychick, sticking up for the rest of us that aren't that savvy when it comes to things. And 4 pre-approved deposit's that came out of the bank..Totally unacceptable >:D
Hi Kathy Anderson,
I notice in the quote above that you mention a rude rep. Have you taken the time to work through all posts/threads on LCB where there was interaction between myself and the LCB members? When doing so, you will see that I have always gone beyond the call of duty to assist players with queries and disputes. So I personally find your statement slightly inaccurate.
BMWSTACK - you have never played at our brands, yet you are quick to comment and slam them. In many cases hi-jacking posts to promote other brands. Same rule applies to you, if you don't like my brands, then don't play and even better don't comment.
My message to Lucky was simple, you spend a great sum of money with our operation and we do our best to bend over backwards for you, but if you are unhappy playing with us, then feel free to request your account closed. I don't see anything cocky whatsoever about my suggestion.
As for Luckychick and all other comments regarding additional fees. We have advised ALL players that we are not charging any fees on withdrawals from our side (That means "we" Raging Bull Casino and sister brands) do NOT deduct any fees i.e. $20 as mentioned in previous posts from the initial withdrawal amount. In fact what you guys don't see is that we actually get charged a fee for processing wires as well (up to $45).
However, there are fees charged by intermediary banks as well as the receiving banks. These fees are not charged by us and we have no control over them at all.
@ Luckychick - Dean is currently off ill and will only be in the office tomorrow. Feel free to get into contact with him when he returns!
Regarding pre-approved deposits, this issue was resolved and was as a result of players attempting to make a deposit via credit card. If the transaction was rejected, it would fire an email to the player and advise that a pre-auth has been made available and that the player could get into contact with the call center to attempt a manual deposit/authorization. Under no circumstances where players debited.
I am all for players expressing their thoughts and suggestions and always welcomed them. But I do feel that it becomes monotonous if I keep having to answer the same questions over and over.
Thanks for the time ladies and gents!
Regards
Jason
En tant qu'"ancien" joueur de Raging Bull, j'avais pensé y retourner... mais avec une réputation grossière, cela n'arrivera pas. Dommage qu'ils n'aiment pas les joueurs comme Luckychick, qui défendent le reste d'entre nous qui ne sommes pas très avertis en matière de choses. Et 4 dépôts pré-approuvés qui sont sortis de la banque... Totalement inacceptable > :D
Bonjour Kathy Anderson,
Je remarque dans la citation ci-dessus que vous mentionnez une réputation grossière. Avez-vous pris le temps de parcourir tous les messages/threads sur LCB où il y a eu une interaction entre moi et les membres du LCB ? Ce faisant, vous verrez que j'ai toujours été au-delà de mon devoir pour aider les joueurs en cas de questions et de litiges. Je trouve donc personnellement votre déclaration légèrement inexacte.
BMWSTACK - vous n'avez jamais joué avec nos marques, mais vous êtes prompt à les commenter et à les critiquer. Dans de nombreux cas, détournement de publications pour promouvoir d’autres marques. La même règle s'applique à vous, si vous n'aimez pas mes marques, alors ne jouez pas et encore mieux ne commentez pas.
Mon message à Lucky était simple, vous dépensez une grosse somme d'argent avec notre opération et nous faisons de notre mieux pour vous aider, mais si vous n'êtes pas satisfait de jouer avec nous, n'hésitez pas à demander la fermeture de votre compte. Je ne vois rien d'arrogant dans ma suggestion.
Quant à Luckychick et tous les autres commentaires concernant les frais supplémentaires. Nous avons informé TOUS les joueurs que nous ne facturons aucun frais sur les retraits de notre part (cela signifie que « nous » Raging Bull Casino et ses marques sœurs) ne déduisons AUCUN frais, c'est-à-dire 20 $, comme mentionné dans les articles précédents, du montant du retrait initial. En fait, ce que vous ne voyez pas, c'est que des frais nous sont également facturés pour le traitement des virements (jusqu'à 45 $).
Cependant, des frais sont facturés par les banques intermédiaires ainsi que par les banques réceptrices. Ces frais ne sont pas facturés par nous et nous n’avons aucun contrôle sur eux.
@ Luckychick - Dean est actuellement malade et ne sera au bureau que demain. N'hésitez pas à le contacter à son retour !
Concernant les dépôts pré-approuvés, ce problème a été résolu et était dû au fait que les joueurs tentaient d'effectuer un dépôt par carte de crédit. Si la transaction était rejetée, elle enverrait un e-mail au joueur et l'informerait qu'une pré-autorisation a été mise à disposition et que le joueur pourrait entrer en contact avec le centre d'appels pour tenter un dépôt/autorisation manuel. En aucun cas où les joueurs ont débité.
Je suis tout à fait favorable aux joueurs qui expriment leurs pensées et leurs suggestions et je les ai toujours accueillis favorablement. Mais j’ai l’impression que cela devient monotone si je dois sans cesse répondre aux mêmes questions.
Merci pour le temps mesdames et messieurs !
Salutations
Jason2.3/ 5
3.1/ 5
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- Répondu par
- Jason FTA
- à Jun 29, 16, 07:50:42 AM
- Représentant du casino 568
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Hello,
I recently was working on a play through and completed the requirements. In fact, I had a balance that was well over the max cash out of $100. I think there was over $800 in balance before the system removed the funds. I am happy to cash out the max $100, however the system acted so quickly that I was unaware the funds removed until after the last spin. My last spin was $6.25 and I didn't know the funds were so quick to come out. Is there a way to review my account? You can see that I had well over $800 in balance, so I am not asking for a freebie. I just would like to cash out the $100. Can you help to look at my account?
Respectfully,
Fred
Hi Fred,
Sorry, I only picked your message up now. I had a problem with my email inbox not receiving LCB notifications (The LCB team were aware of this) Sorry to hear about the max cashout coming into play. I will be more than happy to review your account and assist where I can.
Please PM me your username!
Best Regards
Jason
Bonjour,
J'ai récemment travaillé sur une pièce de théâtre et j'ai rempli les conditions requises. En fait, mon solde dépassait largement le montant maximum de 100 $. Je pense qu'il y avait plus de 800 $ en solde avant que le système ne supprime les fonds. Je suis heureux d'encaisser le maximum de 100 $, mais le système a agi si rapidement que je n'ai eu connaissance des fonds retirés qu'après le dernier tour. Mon dernier tour était de 6,25 $ et je ne savais pas que les fonds étaient si rapides à sortir. Existe-t-il un moyen de consulter mon compte ? Vous pouvez voir que j’avais un solde bien supérieur à 800 $, donc je ne demande pas de cadeau. Je voudrais juste encaisser les 100 $. Pouvez-vous m'aider à consulter mon compte ?
Avec respect,
Fred
Salut Fred,
Désolé, je n'ai pris votre message que maintenant. J'ai eu un problème avec ma boîte de réception e-mail qui ne recevait pas les notifications LCB (l'équipe LCB en était consciente). Désolé d'apprendre que le retrait maximum entre en jeu. Je serai plus qu’heureux d’examiner votre compte et de vous aider autant que possible.
S'il vous plaît, envoyez-moi votre nom d'utilisateur en MP !
Cordialement
Jason -
- Répondu par
- Jason FTA
- à Jun 29, 16, 07:53:12 AM
- Représentant du casino 568
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Hey man .
I lucked out and made it back to $100. Thanks anyways if you've reviewed my account, I appreciate it, but I should be good to go.
Best,
Fred
Hi Fred,
Lol.... I see that you came right. Glad to hear that. Feel free to pop me a message if you need further assistance!
Regards
Jason
Hé mec .
J'ai eu de la chance et je suis revenu à 100 $. Merci quand même si vous avez examiné mon compte, je l'apprécie, mais je devrais être prêt à partir.
Meilleur,
Fred
Salut Fred,
Mdr.... Je vois que tu as eu raison. Content de l'entendre. N'hésitez pas à m'envoyer un message si vous avez besoin d'aide supplémentaire !
Salutations
Jason -
- Répondu par
- Jason FTA
- à Jun 29, 16, 08:05:42 AM
- Représentant du casino 568
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
wow only 18 days to get paid lol
Hi Kerch123. I know this was an old post, but I just thought I would comment on this one quickly. the 18 days turn around time wasn't as a result of us wanting to slow pay Flash, it was as a result of us having to figure out a method of getting the funds to him based on a factor of things that Flash was aware of.
I am sure you are aware, that I do try my best to assist where I can.
Anyway, just thought I would comment on this topic
Regards
Jason
wow seulement 18 jours pour être payé mdr
Salut Kerch123. Je sais que c'était un vieux message, mais je pensais juste commenter celui-ci rapidement. le délai d'exécution de 18 jours n'était pas dû au fait que nous voulions ralentir le paiement de Flash, mais au fait que nous devions trouver une méthode pour lui faire parvenir les fonds en fonction d'un facteur dont Flash était au courant. .
Je suis sûr que vous savez que je fais de mon mieux pour vous aider là où je peux.
Quoi qu'il en soit, je pensais juste commenter ce sujet
Salutations
Jason -
- Répondu par
- Jason FTA
- à Jun 29, 16, 08:16:16 AM
- Représentant du casino 568
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
I am still having trouble registering. Every time I put in my information, and check the box that accepts terms and conditions, followed by clicking the register link, I get this screen... EVERY SINGLE TIME
Hi drjugz, Are you still not able to register?
Please drop support@ragingbullcasino.com an email with the screenshot and a brief explanation i.e. what phone, browser, current location etc and I will see if I am able to assist.
Anxiously awaiting your reply!
Regards
Jason
J'ai toujours du mal à m'inscrire. Chaque fois que je saisis mes informations et que je coche la case qui accepte les termes et conditions, puis que je clique sur le lien d'inscription, j'obtiens cet écran... À CHAQUE FOIS
Salut drjugz, Vous n'arrivez toujours pas à vous inscrire ?
Veuillez envoyer à support@ragingbullcasino.com un e-mail avec la capture d'écran et une brève explication, c'est-à-dire quel téléphone, navigateur, emplacement actuel, etc. et je verrai si je suis en mesure de vous aider.
J'attends avec impatience votre réponse !
Salutations
Jason -
- Répondu par
- Jason FTA
- à Jun 29, 16, 08:23:56 AM
- Représentant du casino 568
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Hey MelissaN -
Could you also notify RBC that I have emailed Dean for the last 6-days straight and called 3 times about an issue with 4 "pre-deposit" transactions that got charged to my VISA card.
I have emailed both Dean and Kayden attachments of my bank statements, LIVE CHAT histories of reps telling me charges would fall off my VISA and copies of the "pre-authorize" transaction emails sent by RBC for each individual deposit. I received none of "pre-deposit" deposits got credited to my casino balance.
I did get a VIP Promo today and now am a DIAMOND BULL VIP.....but no response to this issue and these are now charges that are on my VISA bill.
PLEASE I am at the end of my rope here and am trying to work this issue out with RBC and not my bank but RBC Is leaving me hanging here. Can you help me please?
Hi drjugz,
We're going to wait for the casino rep to answer the question. He's going to be notified. Maybe there are facing some technical issues.
We'll keep you posted.
Best regards.
Hi luckychick17,
Dean is off ill and will only be back in the office tomorrow (Thursday) I have spoken to him telephonically and he seems to believe that it is impossible to be billed for te pre-auth. The pre-auth could only have been authorized after completion of a manual auth after the player has gotten into contact with the call center and completed the transaction telephonically.
Are you sure that ou are not seeing previous deposits on the statement? please forward copies of the statement to the banking email address and I will see if I can reconcile the account.
Thanks!
Regards
Jason
Salut MelissaN -
Pourriez-vous également informer RBC que j'ai envoyé un courriel à Dean au cours des 6 derniers jours consécutifs et que j'ai appelé 3 fois au sujet d'un problème avec 4 transactions de « pré-dépôt » qui ont été facturées sur ma carte VISA.
J'ai envoyé par courriel à Dean et à Kayden des pièces jointes à mes relevés bancaires, des historiques de CHAT EN DIRECT de représentants m'informant que les frais diminueraient sur mon VISA et des copies des courriels de transaction de « préautorisation » envoyés par RBC pour chaque dépôt individuel. Je n'ai reçu aucun dépôt de « pré-dépôt » qui n'a été crédité sur le solde de mon casino.
J'ai reçu une promotion VIP aujourd'hui et je suis maintenant un VIP DIAMOND BULL... mais aucune réponse à ce problème et ce sont maintenant des frais qui figurent sur ma facture VISA.
S'IL VOUS PLAÎT, je suis au bout du rouleau et j'essaie de résoudre ce problème avec RBC et non avec ma banque, mais RBC me laisse en suspens ici. Pouvez-vous m'aider s'il vous plaît?
Salut Drjugz,
Nous allons attendre que le représentant du casino réponde à la question. Il va être prévenu. Peut-être y a-t-il des problèmes techniques.
Nous vous tiendrons au courant.
Cordialement.
Salut Luckychick17,
Dean est malade et ne sera de retour au bureau que demain (jeudi). Je lui ai parlé par téléphone et il semble croire qu'il est impossible d'être facturé pour la pré-autorisation. La pré-authentification n'a pu être autorisée qu'après avoir effectué une authentification manuelle après que le joueur ait pris contact avec le centre d'appels et terminé la transaction par téléphone.
Êtes-vous sûr que vous ne voyez pas les dépôts antérieurs sur le relevé ? veuillez envoyer des copies du relevé à l'adresse e-mail bancaire et je verrai si je peux rapprocher le compte.
Merci!
Salutations
Jason -
- Répondu par
- luckychick17
- à Jun 29, 16, 09:26:16 AM
- Full Member 137
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Hey Jason - I emailed both Dean and Kayden last week my VISA statement and all 4 "pre-authorized" RBC individual emails. I also emailed them the live chat histories from 2 reps where I inquired about these "pre-authorized" deposits and was told they would fall off my VISA card and it was happening because I reached my daily deposit limit of $90 at RBC. I have not gotten one reply at all, not even acknowledging they received my emails.
I have been told to call RBC at 3 specific times on live chat over the last 4-days to speak with Dean. So I know he has been sick since Monday, but I sent the emails last Thursday so not sure why it got ignored last week. I am sorry Dean is ill but don't you think RBC should have someone filling in for him considering he is out for days now and cannot respond to emails?!?
This has happened to me another time at RBC....and my casino balance got credited the money to my balance and withdrew it immediately cause RBC said the money would have a bonus max cash out of I played with it.
Hey MelissaN -
Could you also notify RBC that I have emailed Dean for the last 6-days straight and called 3 times about an issue with 4 "pre-deposit" transactions that got charged to my VISA card.
I have emailed both Dean and Kayden attachments of my bank statements, LIVE CHAT histories of reps telling me charges would fall off my VISA and copies of the "pre-authorize" transaction emails sent by RBC for each individual deposit. I received none of "pre-deposit" deposits got credited to my casino balance.
I did get a VIP Promo today and now am a DIAMOND BULL VIP.....but no response to this issue and these are now charges that are on my VISA bill.
PLEASE I am at the end of my rope here and am trying to work this issue out with RBC and not my bank but RBC Is leaving me hanging here. Can you help me please?
Hi drjugz,
We're going to wait for the casino rep to answer the question. He's going to be notified. Maybe there are facing some technical issues.
We'll keep you posted.
Best regards.
Hi luckychick17,
Dean is off ill and will only be back in the office tomorrow (Thursday) I have spoken to him telephonically and he seems to believe that it is impossible to be billed for te pre-auth. The pre-auth could only have been authorized after completion of a manual auth after the player has gotten into contact with the call center and completed the transaction telephonically.
Are you sure that ou are not seeing previous deposits on the statement? please forward copies of the statement to the banking email address and I will see if I can reconcile the account.
Thanks!
Regards
Jason
Salut Jason, j'ai envoyé par courriel à Dean et Kayden la semaine dernière mon relevé VISA et les quatre courriels individuels « préautorisés » de RBC. Je leur ai également envoyé par courrier électronique les historiques de discussion en direct de 2 représentants où je me suis renseigné sur ces dépôts « préautorisés » et on m'a dit qu'ils tomberaient de ma carte VISA et cela se produisait parce que j'avais atteint ma limite de dépôt quotidienne de 90 $ à RBC. Je n'ai reçu aucune réponse, même si je n'ai pas reconnu qu'ils avaient reçu mes e-mails.
On m'a dit d'appeler RBC à trois heures précises par chat en direct au cours des quatre derniers jours pour parler avec Dean. Je sais donc qu'il est malade depuis lundi, mais j'ai envoyé les e-mails jeudi dernier, donc je ne sais pas pourquoi ils ont été ignorés la semaine dernière. Je suis désolé que Dean soit malade, mais ne pensez-vous pas que RBC devrait avoir quelqu'un pour le remplacer, étant donné qu'il est absent depuis plusieurs jours et qu'il ne peut pas répondre aux courriels ?!?
Cela m'est arrivé une autre fois à RBC... et mon solde de casino a été crédité sur mon solde et l'a immédiatement retiré car RBC a dit que l'argent aurait un bonus maximum en espèces si je jouais avec.
Salut MelissaN -
Pourriez-vous également informer RBC que j'ai envoyé un courriel à Dean au cours des 6 derniers jours consécutifs et que j'ai appelé 3 fois au sujet d'un problème avec 4 transactions de « pré-dépôt » qui ont été facturées sur ma carte VISA.
J'ai envoyé par courriel à Dean et à Kayden des pièces jointes à mes relevés bancaires, des historiques de CHAT EN DIRECT de représentants m'informant que les frais diminueraient sur mon VISA et des copies des courriels de transaction de « préautorisation » envoyés par RBC pour chaque dépôt individuel. Je n'ai reçu aucun dépôt de « pré-dépôt » qui n'a été crédité sur le solde de mon casino.
J'ai reçu une promotion VIP aujourd'hui et je suis maintenant un VIP DIAMOND BULL... mais aucune réponse à ce problème et ce sont maintenant des frais qui figurent sur ma facture VISA.
S'IL VOUS PLAÎT, je suis au bout du rouleau et j'essaie de résoudre ce problème avec RBC et non avec ma banque, mais RBC me laisse en suspens ici. Pouvez-vous m'aider s'il vous plaît?
Salut Drjugz,
Nous allons attendre que le représentant du casino réponde à la question. Il va être prévenu. Peut-être y a-t-il des problèmes techniques.
Nous vous tiendrons au courant.
Cordialement.
Salut Luckychick17,
Dean est malade et ne sera de retour au bureau que demain (jeudi). Je lui ai parlé par téléphone et il semble croire qu'il est impossible d'être facturé pour la pré-autorisation. La pré-authentification n'a pu être autorisée qu'après avoir effectué une authentification manuelle après que le joueur ait pris contact avec le centre d'appels et terminé la transaction par téléphone.
Êtes-vous sûr que vous ne voyez pas les dépôts antérieurs sur le relevé ? veuillez envoyer des copies du relevé à l'adresse e-mail bancaire et je verrai si je peux rapprocher le compte.
Merci!
Salutations
Jason -
- Répondu par
- Jason FTA
- à Jun 29, 16, 09:32:47 AM
- Représentant du casino 568
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Hi Lucky,
I have actually located the emails which you sent to ean and will be looking into this myself. I am busy pulling the transaction history for you and will forward it accordingly once completed. I noticed that you also cc'ed the deanfgfc@gmail.com addy. I have told Dean on numerous occasions not to use that address because what the point of given that email address to players if you don't check it on a regular basis. So please accept my sincere apologies if he did not respond to those mails sent to that inbox. As for the other emails not getting addressed, believe me I will take that issue up with the Call Center Manager!
To be honest, this whole issue could have been avoided if they just sent you the info you requested. It is literally a 10 minute job max. Please afford me a few minutes to pull this data.
Chat soon!
Regards
JasonSalut Lucky,
J'ai localisé les e-mails que vous avez envoyés à ean et je vais examiner cela moi-même. Je suis en train de récupérer l'historique des transactions pour vous et je le transmettrai en conséquence une fois terminé. J'ai remarqué que vous avez également envoyé un cc à l'addy deanfgfc@gmail.com. J'ai dit à Dean à plusieurs reprises de ne pas utiliser cette adresse, car à quoi bon donner cette adresse e-mail aux joueurs si vous ne la vérifiez pas régulièrement. Veuillez donc accepter mes sincères excuses s'il n'a pas répondu aux courriers envoyés dans cette boîte de réception. Quant aux autres e-mails qui ne reçoivent pas de réponse, croyez-moi, je vais en parler au responsable du centre d'appels !
Pour être honnête, tout ce problème aurait pu être évité s’ils vous avaient simplement envoyé les informations que vous avez demandées. C'est littéralement un travail de 10 minutes maximum. Veuillez m'accorder quelques minutes pour extraire ces données.
On parle plus tard!
Salutations
Jason -
- Répondu par
- Jason FTA
- à Jun 29, 16, 09:46:34 AM
- Représentant du casino 568
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Hi Kate,
I have mailed you using the subject line "Deposit statements" please advise whether you have received them. As mentioned in my email to you, if I was aware of this issue, I would have acted on it asap, but i was not aware of it. Please accept my sincere apologies for the delay!
Regards
JasonSalut kate,
Je vous ai envoyé un courrier en utilisant la ligne objet « Relevés de dépôt », veuillez indiquer si vous les avez reçus. Comme mentionné dans mon e-mail, si j'avais été au courant de ce problème, j'aurais agi dès que possible, mais je n'en étais pas au courant. Veuillez accepter mes sincères excuses pour le retard !
Salutations
Jason
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