Can someone help me out with slot madness I passed all the requirements for the hundred dollar bonus went to do the withdraw they said to make it $30 bitcoin deposit to show I had a Bitcoin.com wallet I did that that was verified and then this and reading the instructions. I read that the $30 deposit would be in with $100 withdrawal which would be 130 will they made that $30 into a deposit and then I didn't know they were trying to call me so I missed your phone call and now they're closing my account this is my username y******
Silver Oak, Royal Ace, Planet 7, Slot Madness, Le Bon Casino, Captain Jack Casino Support et fil de discussion
- Créé par
- nnielsen
- Newbie 4
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Meilleurs bonus
-
100% up to $1000
Sign Up Bonus
GS001 code -
275% up to $2750
Sign Up Bonus
MAD275 code -
260% + 35 Spins
Sign Up Bonus
Les lecteurs de ce sujet ont également lu :
-
Bonanzino Casino - Bonus d'inscription exclusif Nouveaux joueurs uniquement - Pas de US ! Montant : 120% jusqu'à 1000 € + 250 FS sur Book of Conquistador (50 FS par jour pendant 5 jours après le...
LuBonus d'inscription exclusif au casino B...
2 817il y a environ 2 mois -
Concours de captures d'écran du groupe Bragg - Gagnez une part de 750 EUR Fin du concours : 09 septembre 2024. Savourez une journée ensoleillée et une ambiance paisible et rustique dans l'ancienne...
LuFERMÉ : Concours de captures d'écran du ...
39 2.49 Kil y a environ 2 mois -
Casino CazWin - Bonus d'inscription exclusif Nouveaux joueurs uniquement - Pas de US ! Montant : 200% jusqu'à 500 € Comment réclamer le bonus : les joueurs doivent s'inscrire à partir de notre...
LuFERMÉ : Bonus d'inscription exclusif à C...
1 457il y a environ 2 mois
Meilleurs bonus
-
1.1 / 224 votes
Captain Jack
100% up to $1000
Sign Up Bonus
GS001 code -
1.1 / 230 votes
Slot Madness
275% up to $2750
Sign Up Bonus
MAD275 code -
0.7 / 178 votes
Silver Oak
260% + 35 Spins
Sign Up Bonus
Veuillez se connecter ou s'inscrire pour poster ou commenter.
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Oct 04, 23, 03:14:32 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
Original Traduction traduit parQuelqu'un peut-il m'aider avec la folie des machines à sous ? J'ai rempli toutes les conditions pour le bonus de cent dollars, je suis allé faire le retrait, ils ont dit de faire un dépôt de 30 $ en bitcoins pour montrer que j'avais un portefeuille Bitcoin.com, j'ai fait cela, cela a été vérifié, puis ceci et lire les instructions. J'ai lu que le dépôt de 30 $ serait accompagné d'un retrait de 100 $, ce qui ferait 130. Ils auront fait ces 30 $ en dépôt et je ne savais pas qu'ils essayaient de m'appeler, alors j'ai raté votre appel et maintenant ils ferment mon compte. compte c'est mon nom d'utilisateur y******
1.1/ 5
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Oct 04, 23, 07:06:53 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
I completed the $30 free ship play through all requirements went to customer support they said to make a withdrawal and follow the verification so I have a total of $105 and you can only withdraw max of 100 so I did that he told me to make a $30 bitcoin verification deposit Wychwood in wouldI completed the $30 free ship play through all requirements went to customer support they said to make a withdrawal and follow the verification so I have a total of $105 and you can only withdraw max of 100 so I did that he told me to make a $30 bitcoin verification deposit, which would in return be in my withdraw which makes 130 laughter I didn't answer a phone call from them they canceled it. All casinos say if you cross bonuses or add deposits on top of the bonus, your winnings everything will be voided so they canceled my hundred dollars put it in the balance with my $32 deposit with the five dollars that was extra on the $30 chip so I had three separate monies in one balance, so I will see they wanted me to play and then I really would get avoided. Why did they make me do a deposit a bitcoin just to take more money I'm not happy at all trying every which way to steal your money to get you to do something wrong , something need to be done about this if anything I want to withdraw my hundred dollars and at least the $32 deposit I guess all play that can someone help me out please
J'ai terminé le jeu de bateau gratuit de 30 $ en remplissant toutes les conditions, je suis allé au support client, ils m'ont dit de faire un retrait et de suivre la vérification, j'ai donc un total de 105 $ et vous ne pouvez retirer qu'un maximum de 100, alors j'ai fait ce qu'il m'a dit de faire un 30 $. dépôt de vérification Bitcoin Wychwood en j'ai terminé le jeu de bateau gratuit de 30 $ en remplissant toutes les conditions, je suis allé au support client, ils ont dit de faire un retrait et de suivre la vérification, j'ai donc un total de 105 $ et vous ne pouvez retirer qu'un maximum de 100, alors j'ai fait ce qu'il a dit moi de faire un dépôt de vérification de 30 $ en bitcoins, qui serait en retour dans mon retrait, ce qui fait 130 rires. Je n'ai pas répondu à un appel téléphonique de leur part, ils l'ont annulé. Tous les casinos disent que si vous croisez des bonus ou ajoutez des dépôts en plus du bonus, vos gains seront tous annulés, ils ont donc annulé mes cent dollars, les ont mis dans la balance avec mon dépôt de 32 $ avec les cinq dollars qui étaient supplémentaires sur le jeton de 30 $, donc je J'avais trois sommes d'argent distinctes dans un seul solde, donc je verrais qu'ils voulaient que je joue et alors je serais vraiment évité. Pourquoi m'ont-ils obligé à déposer un bitcoin juste pour prendre plus d'argent. Je ne suis pas du tout content d'essayer par tous les moyens de voler votre argent pour vous amener à faire quelque chose de mal, il faut faire quelque chose à ce sujet si je veux quelque chose. retirer mes cent dollars et au moins le dépôt de 32 $. Je suppose que tout le monde peut jouer, quelqu'un peut-il m'aider s'il vous plaît
-
- Répondu par
- Berks
- à Oct 05, 23, 09:07:55 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
-
- Répondu par
- Nickhelp
- à Oct 05, 23, 09:17:12 AM
- Représentant du casino 260
- actif la dernière fois il y a environ 13 jours
Greetings all,
I had a look and superficially all I see is a lack of confirmed payout method within the account, the initial request was as a "Coindraw" withdrawal but unfortunately didn't qualify for Coindraw so it will have to be processed as standard Bitcoin. The good news is if you get me a Bitcoin address Deadeye39 I can hopefully get things moving for you. And never fear, the account confirmation deposit is always returned regardless of an approved withdrawal. As long as you don't play it anyway. :)
Best wishes,
Nick and Slot Madness
Salutations à tous,
J'ai jeté un coup d'œil et superficiellement, tout ce que je vois, c'est un manque de méthode de paiement confirmée dans le compte, la demande initiale était un retrait "Coindraw" mais n'était malheureusement pas admissible à Coindraw, elle devra donc être traitée comme du Bitcoin standard. La bonne nouvelle est que si vous me trouvez une adresse Bitcoin Deadeye39, j'espère que je pourrai faire avancer les choses pour vous. Et n’ayez crainte, le dépôt de confirmation de compte est toujours restitué quel que soit un retrait approuvé. Tant que vous n’y jouez pas de toute façon. :)
Meilleurs vœux,
Nick et la folie des machines à sous
1.1/ 5
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Oct 09, 23, 06:20:49 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
Here is my bitcoin address bc1q982f3rj76jjxrgdadwjkhdtudxsfng9qzkh88y I have a question about coindraw why did they ask me to make a $30 verication if I'm only going to get denied and I believe the only reason I was is because they tried calling me while I was doing what they asked and did not answer my phone because it was from a unknown number and I don't usaully answer those calls and no I did not play any of the $32 dollars I sent them using bitcoin so when will I receive this
Voici mon adresse Bitcoin bc1q982f3rj76jjxrgdadwjkhdtudxsfng9qzkh88y. J'ai une question sur coindraw, pourquoi m'ont-ils demandé de faire une vérification de 30 $ si je vais seulement être refusé et je crois que la seule raison pour laquelle je l'ai été est parce qu'ils ont essayé de m'appeler pendant que je faisais quoi. ils ont demandé et n'ont pas répondu à mon téléphone parce qu'il provenait d'un numéro inconnu et je ne réponds pas habituellement à ces appels et non, je n'ai joué aucun des 32 dollars que je leur ai envoyés en utilisant Bitcoin, alors quand vais-je recevoir ceci
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Oct 09, 23, 06:23:03 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
And also I already have a bitcoin addresss when I resubmitted my withdraw so why you guys can't see that I have already givin my bitcoin address is beyond me
Et aussi, j'ai déjà une adresse Bitcoin lorsque j'ai soumis à nouveau mon retrait, alors pourquoi vous ne pouvez pas voir que j'ai déjà donné mon adresse Bitcoin me dépasse.
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Oct 09, 23, 06:30:38 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
Hi does anyone have any new information for me I was notified by a member named Nick he wanted a bitcoin address which I have submitted one everytIme I made a withdraw and he said HOPEFULLY (underlined) he can get things moving and said never fear that always the verication payments if not played with which I never did is always returned so why havnt they returned my bitcoin payment.
Salut, est-ce que quelqu'un a de nouvelles informations pour moi ? J'ai été informé par un membre nommé Nick qu'il voulait une adresse Bitcoin que j'en ai soumise à chaque fois que j'ai effectué un retrait et il a dit avec espoir (souligné) qu'il pouvait faire bouger les choses et m'a dit de ne jamais craindre cela. les paiements de vérification, s'ils ne sont pas joués, avec lesquels je ne l'ai jamais fait, sont toujours retournés, alors pourquoi n'ont-ils pas renvoyé mon paiement Bitcoin.
-
- Répondu par
- Berks
- à Oct 10, 23, 03:39:29 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
-
- Répondu par
- Nickhelp
- à Oct 10, 23, 07:01:00 AM
- Représentant du casino 260
- actif la dernière fois il y a environ 13 jours
Hey all,
Now we have an issue because the Bitcoin address submitted here does not match the Bitcoin address submitted with the withdrawal request. If you could please go to live chat Deadeye39 and confirm your Bitcoin address with customer service then let me know here we should be able to move forward.
Best wishes,
Nick and Slot Madness
Salut à tous,
Nous avons maintenant un problème car l'adresse Bitcoin soumise ici ne correspond pas à l'adresse Bitcoin soumise avec la demande de retrait. Si vous pouviez s'il vous plaît aller sur le chat en direct Deadeye39 et confirmer votre adresse Bitcoin avec le service client, faites-le-moi savoir ici, nous devrions pouvoir avancer.
Meilleurs vœux,
Nick et la folie des machines à sous
1.1/ 5
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Oct 10, 23, 09:06:18 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
Yes I will go to the live chat room but that does not make any sense you don't use the same bitcoin address when I make deposits or withdraws there different addresses everytime
Oui, j'irai sur le salon de discussion en direct, mais cela n'a aucun sens, vous n'utilisez pas la même adresse Bitcoin lorsque j'y effectue des dépôts ou des retraits à des adresses différentes à chaque fois.
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Oct 10, 23, 09:14:55 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
This is the address from the app I used to make the $32 verification I sent to you guys bc1q982f3rj76jjxrgdadwjkhdtudxsfng9qzkh88y
C'est l'adresse de l'application que j'ai utilisée pour effectuer la vérification de 32 $ que je vous ai envoyée, les gars. bc1q982f3rj76jjxrgdadwjkhdtudxsfng9qzkh88y
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Oct 10, 23, 09:25:04 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
It's real funny how you start out the conversation NOW WE HAVE A PROBLEM as you guys look for anything so you don't have to pay people and no the only problem we have is that I trusted you guys and gave you my hard working money. I have attached the picture of the transaction used that day I sent you guys the $32 bitcoin that was supposed to be for the verication which you guys quickly canceled my withdraw and sent it back to my ballance with the $100 chip winnings in hopes I would mess up and play with it then to void everything but I did not so now that you have the proof when do I get my bitcoin withdraw??
C'est vraiment drôle de voir comment vous commencez la conversation MAINTENANT, NOUS AVONS UN PROBLÈME car vous cherchez n'importe quoi pour ne pas avoir à payer les gens et non, le seul problème que nous avons est que je vous ai fait confiance et que je vous ai donné mon argent de travail. J'ai joint la photo de la transaction utilisée ce jour-là. Je vous ai envoyé le bitcoin de 32 $ qui était censé être pour la vérification. Vous avez rapidement annulé mon retrait et l'avez renvoyé sur ma balance avec les gains en jetons de 100 $ dans l'espoir que je gâcherais. et jouez avec puis pour tout annuler, mais je ne l'ai pas fait maintenant que vous avez la preuve, quand puis-je retirer mon bitcoin ??
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Oct 11, 23, 03:15:22 AM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
I think I understand what u mean by this are you saying the bitcoin address don't match from the one I submitted in the cashier for the cash out when I originally did the withdraw to be honest I don't remember which wallet I used and sometimes they give you new ones for security issues and if you already have my bitcoin address that I gave you for my withdraw why are you asking for it again but never the less pretty sure it's this one 1HZs85eBwVBBh6a1qtQYw8aPT5gGdpd9pE actually I know it's this one when will I receive my payout
Je pense que je comprends ce que vous voulez dire par là, dites-vous que l'adresse Bitcoin ne correspond pas à celle que j'ai soumise à la caisse pour le retrait lorsque j'ai initialement effectué le retrait, pour être honnête, je ne me souviens pas du portefeuille que j'ai utilisé et Parfois, ils vous en donnent de nouvelles pour des problèmes de sécurité et si vous avez déjà mon adresse Bitcoin que je vous ai donnée pour mon retrait, pourquoi la demandez-vous à nouveau, mais néanmoins, je suis presque sûr que c'est celle-ci 1HZs85eBwVBBh6a1qtQYw8aPT5gGdpd9pE en fait, je sais que c'est celle-ci, quand vais-je recevoir mon paiement
-
- Répondu par
- Berks
- à Oct 11, 23, 03:16:43 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Oct 11, 23, 05:30:07 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
Hi there so now that I have submitted the correct bitcoin address that I requested on the game in the cashier imnot getting a response plus I havnt had one email from you guys since I made my withdraw here is the bitcoin address when will I be paid what I'm owed 1HZs85eBwVBBh6a1qtQYw8aPT5gGdpd9pE
Bonjour, maintenant que j'ai soumis l'adresse Bitcoin correcte que j'ai demandée sur le jeu à la caisse, je n'ai pas reçu de réponse et je n'ai pas reçu d'e-mail de votre part depuis que j'ai effectué mon retrait, voici l'adresse Bitcoin, quand serai-je payé quoi On me doit 1HZs85eBwVBBh6a1qtQYw8aPT5gGdpd9pE
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Oct 11, 23, 09:49:47 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
Well, I will have to say I'm kind of surprised that my bitcoin withdraw was approved somewhat this quickly thought I was going to go a few more rounds but now I think we're in the? Rounds because now they said 7 to 10 business days before they can start to send the payment out which I thought that's why we use bitcoin cryptocurrency because supposed to be faster so I'm not too happy about that so we'll see how this goes.
Eh bien, je dois dire que je suis un peu surpris que mon retrait de Bitcoin ait été approuvé aussi rapidement, pensant que j'allais faire quelques tours supplémentaires, mais maintenant je pense que nous sommes dans le ? Rounds parce que maintenant ils ont dit 7 à 10 jours ouvrables avant de pouvoir commencer à envoyer le paiement, ce qui, je pensais, c'est pourquoi nous utilisons la crypto-monnaie Bitcoin, car elle est censée être plus rapide, donc je ne suis pas très content de cela, nous verrons donc comment cela se passe. .
-
- Répondu par
- Berks
- à Oct 12, 23, 03:44:45 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
-
- Répondu par
- Nickhelp
- à Oct 12, 23, 06:10:31 AM
- Représentant du casino 260
- actif la dernière fois il y a environ 13 jours
Greetings all,
Thanks so much for your cooperation Deadeye39, the new payout information was updated in your account and yesterday I had the requested withdrawal approved for you. It is now registered in the financial system and has been submitted for express payout via Bitcoin, it should be going out shortly. Let us know when it comes in!
Best wishes,
Nick and Slot Madness
Salutations à tous,
Merci beaucoup pour votre coopération Deadeye39 , les nouvelles informations de paiement ont été mises à jour dans votre compte et hier, j'ai fait approuver le retrait demandé pour vous. Il est désormais enregistré dans le système financier et a été soumis à un paiement express via Bitcoin, il devrait être disponible sous peu. Faites-nous savoir quand il arrivera !
Meilleurs vœux,
Nick et la folie des machines à sous
1.1/ 5
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Oct 15, 23, 06:24:25 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
I received my payout of $114 of $132 Friday but it came a lot sooner then I expected so I have to give them that. Thank you guys for all your help always.
J'ai reçu mon paiement de 114 $ sur 132 $ vendredi, mais il est arrivé beaucoup plus tôt que prévu, je dois donc le leur donner. Merci les gars pour toute votre aide toujours.
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Oct 15, 23, 06:30:18 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
Yes I received it Friday $114 in my bitcoin address thank you it's kind of a bummer that you guys stress us players out so much and the live chat support team members are kinda of rude and not very pleasant to talk to because I wouldn't mind playing here, but you were very helpful and on it so thank you.
Oui, je l'ai reçu vendredi 114 $ à mon adresse Bitcoin, merci, c'est un peu dommage que vous nous stressiez autant, les joueurs, et les membres de l'équipe d'assistance par chat en direct sont plutôt impolis et pas très agréables à qui parler parce que cela ne me dérangerait pas. jouer ici, mais vous avez été très utile et merci donc.
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Oct 15, 23, 06:44:31 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
Does anyone know what you have to do to get approved for coindraw because I'm not sure why I would be not approved for this message. There's no reason I should be anybody has any information would be nice.
Est-ce que quelqu'un sait ce que vous devez faire pour être approuvé pour le tirage au sort, car je ne sais pas pourquoi je ne serais pas approuvé pour ce message. Il n'y a aucune raison pour que quelqu'un ait des informations, ce serait bien.
-
- Répondu par
- Berks
- à Oct 16, 23, 01:37:42 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
-
- Répondu par
- Football Risto
- à Oct 19, 23, 04:25:16 AM
- Newbie 6
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I won from bonus,but can not find support.
J'ai gagné grâce au bonus, mais je ne trouve pas de support.
-
- Répondu par
- Berks
- à Oct 19, 23, 05:54:00 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Football Risto,
May we know if your account has been verified thus far?
Could you please tell us which Casino is in question?
Bonjour Football Risto ,
Pouvons-nous savoir si votre compte a été vérifié jusqu'à présent ?
Pourriez-vous s'il vous plaît nous dire de quel casino il s'agit ?
-
- Répondu par
- Football Risto
- à Oct 19, 23, 06:12:08 AM
- Newbie 6
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I submitted 3 times all documents but not received replys
J'ai soumis 3 fois tous les documents mais je n'ai pas reçu de réponse
-
- Répondu par
- Berks
- à Oct 19, 23, 06:14:12 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Football Risto,
Could you please tell us what's the name of Casino?
If You want us to help you with this matter please send us your Casino Username via private message and we will inquire with Casino Rep.
Thank you in advance.
Bonjour Football Risto ,
Pourriez-vous s'il vous plaît nous dire quel est le nom du Casino ?
Si vous souhaitez que nous vous aidions dans cette affaire, veuillez nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé et nous nous renseignerons auprès du représentant du casino.
Merci d'avance.
-
- Répondu par
- Football Risto
- à Oct 19, 23, 08:41:46 AM
- Newbie 6
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Slot madness
La folie des machines à sous
1.1/ 5
-
- Répondu par
- Berks
- à Oct 25, 23, 06:15:14 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Football Risto,
Please send us your Casino Username via private message to be able to help you.
Bonjour Football Risto ,
Veuillez nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé pour pouvoir vous aider.
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Oct 29, 23, 01:23:02 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
Can someone help me out with a $100 bitcoin withdraw from Royal ace casino I havnt received one email from them about my withdraw only the standard delay tattics these type of casinos put you through when you reach there support members in the live chat my user name is deadeye39
Quelqu'un peut-il m'aider avec un retrait de 100 $ de bitcoins du casino Royal Ace. Je n'ai pas reçu d'e-mail de leur part concernant mon retrait, seulement les délais standard que ces types de casinos vous imposent lorsque vous atteignez les membres de l'assistance dans le chat en direct, mon nom d'utilisateur est œil mort39
0.4/ 5
-
- Répondu par
- Berks
- à Oct 30, 23, 04:06:56 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Bonjour Football Risto ,
Nous clôturerons ce dossier en raison de l'inactivité du demandeur.
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Oct 30, 23, 02:33:12 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
Hello I need some help with a bitcoin withdraw I won $100 I completed the playthrough followed all the rules have all the proper documents can you help me out with collecting my winnings please. My username is d******
Bonjour, j'ai besoin d'aide pour un retrait de Bitcoin. J'ai gagné 100 $. J'ai terminé le jeu, j'ai suivi toutes les règles et j'ai tous les documents appropriés. Pouvez-vous m'aider à récupérer mes gains, s'il vous plaît. Mon nom d'utilisateur est d******
-
- Répondu par
- Berks
- à Oct 31, 23, 03:01:08 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Deadeye39,
Could you please tell us which Casino is in question so we can reach out to Casino Rep in order to help you?
Thank you.
Bonjour Deadeye39 ,
Pourriez-vous s'il vous plaît nous dire quel casino est en question afin que nous puissions contacter le représentant du casino afin de vous aider ?
Merci.
-
- Répondu par
- Berks
- à Nov 02, 23, 04:19:26 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Nov 02, 23, 06:41:01 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
Thank you I appreciate the help.
Merci, j'apprécie votre aide.
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Nov 02, 23, 07:54:34 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
These guys are unbelievable I asked them several times when I first made the withdraw if I had all the proper documents 3 times I asked and they said yes you have all the proper documents and today when the time frame was up for them to approve they said I needed to update my documents they said it's been two years and nowhere in the terms and conditions does it say that the players need to update every two years it's funny that they waited till rt now to say this why and how they can get away with this is not right and something needs to be done about this and not to mention on my profile where it says documents it says I'm approved.
Ces gars sont incroyables. Je leur ai demandé plusieurs fois lorsque j'ai effectué le retrait pour la première fois si j'avais tous les documents appropriés. 3 fois, j'ai demandé et ils ont dit oui, vous aviez tous les documents appropriés et aujourd'hui, lorsque le délai était écoulé pour qu'ils approuvent, ils ont dit J'avais besoin de mettre à jour mes documents, ils ont dit que cela faisait deux ans et nulle part dans les termes et conditions il n'est dit que les joueurs doivent mettre à jour tous les deux ans, c'est drôle qu'ils aient attendu jusqu'à maintenant pour dire pourquoi et comment ils peuvent s'en sortir. ce n'est pas bien et quelque chose doit être fait à ce sujet et ne pas mentionner sur mon profil où il est indiqué que les documents indiquent que je suis approuvé.
-
- Répondu par
- Berks
- à Nov 03, 23, 07:46:27 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Deadeye39,
Casino Rep got back to us and said that you've got the promotion through the email with 30/60 wagering requirements and that you haven't even played a penny of it. Casino Rep advice you to play it first and if you win to make a withdrawal request, but you need to update your documents and payout method to be able to cash out.
Please do what is necessary and we are sure that you will be verified and paid.
Thank you for understanding.
Bonjour Deadeye39 ,
Le représentant du casino nous a répondu et nous a dit que vous aviez reçu la promotion par e-mail avec des conditions de mise de 30/60 et que vous n'y aviez même pas joué un centime. Casino Rep vous conseille d'y jouer en premier et si vous gagnez de faire une demande de retrait, mais vous devez mettre à jour vos documents et votre méthode de paiement pour pouvoir encaisser.
Veuillez faire le nécessaire et nous sommes sûrs que vous serez vérifié et payé.
Merci de votre compréhension.
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Nov 03, 23, 07:27:22 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
Really I need to check into that and there just now noticing this that tells me if it's true that they never even looked at my withdraw process casinos always check meaning looking for the playthrough and the rules requirement and so on, they just have a list of delaying your withdraw process that they all go through but thank you for your help if it wasn't for you guys we wouldn't get anywhere with these casinos.
Vraiment, je dois vérifier cela et je viens de remarquer ceci qui me dit s'il est vrai qu'ils n'ont même jamais regardé mon processus de retrait. Les casinos vérifient toujours le sens de la recherche du playthrough et des règles requises, etc., ils ont juste une liste de retarder votre processus de retrait par lequel ils passent tous, mais merci pour votre aide sans vous, nous n'irions nulle part avec ces casinos.
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Nov 03, 23, 07:50:29 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
Yea that's not possible I claimed the $30 bonus chip and cashed out the $100 which left me 0.03 cents in my ballance if I didn't play at all I wouldn't have a ballance over $30 is this what it's come down to that these businesses will go to these length to take are hard working money which even these days a dollar is gold it's hard to get they have us deposit money into there company have promotions to sell us on this and will not and cannot pay us when we follow all the rules so now how do I go about this do I have my lawyer call them so he can have access to there software so he can get in there and prove this or how is this done
Oui, ce n'est pas possible, j'ai réclamé le jeton bonus de 30 $ et encaissé les 100 $, ce qui m'a laissé 0,03 cents sur mon solde si je ne jouais pas du tout, je n'aurais pas de solde supérieur à 30 $, c'est ça qui se résume à ces entreprises ils feront tout ce qu'ils peuvent pour prendre de l'argent qui travaille dur et même de nos jours, un dollar est de l'or, il est difficile de l'obtenir, ils nous font déposer de l'argent dans leur entreprise, ont des promotions pour nous vendre à ce sujet et ne nous paieront pas et ne pourront pas nous payer lorsque nous suivons tous les règles alors maintenant, comment puis-je procéder, dois-je demander à mon avocat de les appeler pour qu'il puisse avoir accès à ce logiciel afin qu'il puisse y entrer et prouver cela ou comment cela se fait
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Nov 03, 23, 07:57:22 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
Also they took the $100 away so I can't even cancel it if I wanted to play with it which I do not I have already done this here a a couple screen shots that I have the 3cents in my ballance and 6 comp points that if I didn't play any I wouldn't have any comps.
De plus, ils ont retiré les 100 $, donc je ne peux même pas l'annuler si je voulais jouer avec, ce que je ne fais pas. Je l'ai déjà fait ici, quelques captures d'écran montrant que j'ai les 3 cents dans mon solde et 6 points comp que si je Je n'en ai pas joué, je n'aurais aucune composition.
-
- Répondu par
- Amy Burke
- à Nov 03, 23, 11:14:08 PM
- Sr. Newbie 26
- actif la dernière fois il y a environ 6 jours
Deadeye39 wrote
Yea that's not possible I claimed the $30 bonus chip and cashed out the $100 which left me 0.03 cents in my ballance if I didn't play at all I wouldn't have a ballance over $30 is this what it's come down to that these businesses will go to these length to take are hard working money which even these days a dollar is gold it's hard to get they have us deposit money into there company have promotions to sell us on this and will not and cannot pay us when we follow all the rules so now how do I go about this do I have my lawyer call them so he can have access to there software so he can get in there and prove this or how is this done
What coupon was the $30
Deadeye39 a écrit
Oui, ce n'est pas possible, j'ai réclamé le jeton bonus de 30 $ et encaissé les 100 $, ce qui m'a laissé 0,03 cents sur mon solde si je ne jouais pas du tout, je n'aurais pas de solde supérieur à 30 $, c'est ça qui se résume à ces entreprises ils feront tout ce qu'ils peuvent pour prendre de l'argent qui travaille dur et même de nos jours, un dollar est de l'or, il est difficile de l'obtenir, ils nous font déposer de l'argent dans leur entreprise, ont des promotions pour nous vendre à ce sujet et ne nous paieront pas et ne pourront pas nous payer lorsque nous suivons tous les règles alors maintenant, comment puis-je procéder, dois-je demander à mon avocat de les appeler pour qu'il puisse avoir accès à ce logiciel afin qu'il puisse y entrer et prouver cela ou comment cela se fait
Quel coupon était le 30 $ ?
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Nov 04, 23, 06:01:02 AM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
I don't exactly remember it was over 5 month ago or so I'm pretty sure it was a $30 chip bonus if it was free spin bonus it would of shown that in the transaction but now I can't trust them they are changing stuff on my profile like the other day my documents Identification was approved I'll show in attached file and also they took my $100 and left the 3 cents that I accumulated when I was PLAYING I had a total of $100.03 when I cashed out the $100 I left the 3 cents otherwise I would be over the proper amount to withdraw.
Je ne me souviens pas exactement que c'était il y a plus de 5 mois environ. Je suis presque sûr que c'était un bonus de jetons de 30 $. S'il s'agissait d'un bonus de tours gratuits, cela aurait été montré dans la transaction, mais maintenant je ne peux pas leur faire confiance, ils changent. des trucs sur mon profil comme l'autre jour, mes documents d'identification ont été approuvés, je les montrerai dans un fichier joint et ils ont également pris mes 100 $ et ont laissé les 3 cents que j'avais accumulés lorsque je jouais. J'avais un total de 100,03 $ lorsque j'ai encaissé les 100 $. J'ai laissé les 3 cents, sinon je dépasserais le montant approprié à retirer.
-
- Répondu par
- Berks
- à Nov 04, 23, 07:51:14 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Deadeye39,
We need to inform you that casino rep has sent us a proof where it shows that you haven't played your promotion at all. Please send them all required information of your account and try to contact their live support chat for further information. Unfortunately with that being said, we are not able to help you further and we will close this complaint and mark it as resolved.
Thank you for understanding.
Bonjour Deadeye39,
Nous devons vous informer que le représentant du casino nous a envoyé une preuve montrant que vous n'avez pas du tout joué à votre promotion. Veuillez leur envoyer toutes les informations requises sur votre compte et essayer de contacter leur chat d'assistance en direct pour plus d'informations. Malheureusement, cela étant dit, nous ne sommes pas en mesure de vous aider davantage et nous clôturerons cette réclamation et la marquerons comme résolue.
Merci de votre compréhension.
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Nov 04, 23, 08:47:21 AM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
No sorry your wrong and how you can't see that is beyond me how can you have a $30 chip and then have a total amount of $100.03 without playing a single spin and have comp points are you not seeing the screen shots I'm sending and there is no money to play with they took it away probably because it's $100 I won and they can't put just $30 back in there. Is there anyone else seeing these messages that can reply and help me out or I guess tell me im wrong. Here's a couple more screenshots and plus the cashier will not let you withdraw unless 1 it's the minimum that they allow and 2 if you havnt completed the playthrough
Non, désolé, vous vous trompez et comment vous ne pouvez pas voir cela me dépasse. Comment pouvez-vous avoir un jeton de 30 $ et ensuite avoir un montant total de 100,03 $ sans jouer un seul tour et avoir des points comp, ne voyez-vous pas les captures d'écran que j'envoie ? et il n'y a pas d'argent avec lequel jouer, ils l'ont pris probablement parce que c'est 100 $ que j'ai gagné et qu'ils ne peuvent pas y remettre seulement 30 $. Y a-t-il quelqu'un d'autre qui voit ces messages et qui peut répondre et m'aider ou je suppose que je me trompe. Voici quelques captures d'écran supplémentaires et en plus, le caissier ne vous laissera pas retirer à moins que 1 ce soit le minimum autorisé et 2 si vous n'avez pas terminé la partie.
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Nov 04, 23, 08:50:36 AM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
This person Berks says he's going to close my complaint and mark it as resolved that tells me that you work for Royal Ace Casino because in no way is this problem resolved!!
Cette personne, Berks, dit qu'elle va clore ma plainte et la marquer comme résolue, ce qui me dit que vous travaillez pour Royal Ace Casino car ce problème n'est en aucun cas résolu !!
0.4/ 5
-
- Répondu par
- Nickhelp
- à Nov 06, 23, 10:15:05 AM
- Représentant du casino 260
- actif la dernière fois il y a environ 13 jours
Greetings Deadeye39,
As you can imagine, with hundreds of thousands of transactions going on at any given moment it pays to keep excellent records. Of literally everything. Where you can't remember we don't need to, I have all the documentation necessary to audit the situation and review what can or can't be done on your behalf. Believe it or not, I'm here to help. Unfortunately in this situation I can't assist, nor can the 3rd party arbitrator (in this case LCB.org). If the information available was different, so would be the outcome. In this case the review of the available information proved that you need to complete playthrough before you qualify for withdrawal. No more, no less.
I have provided the 3rd party arbitrator (LCB.org) with the necessary documentation to review for themselves and they have agreed on my findings based on this. As you can also see our ratings aren't so hot on LCB.org, if we were somehow connected I'd imagine we would be representing ourselves in a much better light, but this isn't the case. They are doing their job, as am I. Very simple.
I very much hope this clarifies things and should you complete the playthrough and qualify for withdrawal on the funds I will be happy to assist.
Best wishes,
Nick and Royal Ace.
Salutations Deadeye39 ,
Comme vous pouvez l’imaginer, avec des centaines de milliers de transactions en cours à tout moment, il est utile de tenir d’excellents registres. De littéralement tout. Lorsque vous ne vous souvenez pas que nous n'en avons pas besoin, j'ai toute la documentation nécessaire pour auditer la situation et examiner ce qui peut ou ne peut pas être fait en votre nom. Croyez-le ou non, je suis là pour vous aider. Malheureusement, dans cette situation, je ne peux pas vous aider, pas plus que l'arbitre tiers (dans ce cas, LCB.org). Si les informations disponibles étaient différentes, le résultat le serait également. Dans ce cas, l'examen des informations disponibles a prouvé que vous devez terminer le jeu avant de pouvoir prétendre au retrait. Ni plus ni moins.
J'ai fourni à l'arbitre tiers (LCB.org) la documentation nécessaire à examiner par lui-même et ils ont accepté mes conclusions sur cette base. Comme vous pouvez également le constater, nos notes ne sont pas si chaudes sur LCB.org, si nous étions connectés d'une manière ou d'une autre, j'imagine que nous nous représenterions sous un bien meilleur jour, mais ce n'est pas le cas. Ils font leur travail, tout comme moi. Très simple.
J'espère vraiment que cela clarifie les choses et si vous terminez le jeu et êtes admissible au retrait des fonds, je serai heureux de vous aider.
Meilleurs vœux,
Nick et Royal Ace.
0.4/ 5
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Nov 07, 23, 03:40:55 AM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
There's no money there to play with for this playthrough they took it there is nothing there for me to play with not that I would anyway because I have already completed the playthrough and followed all the rules like I have my whole life and if I didn't win why do they keep sending me emails about my winnings telling me I need to submit my ID and they will not let me send my document to there email they want me to send it on the hoo-yu site because they know my ID expires next month and that site will not submit if your ID expires within 40 days this whole game there playing over $100 it's gonna cost them more in the long run because I will let the whole gaming world know not to deposit
Il n'y a pas d'argent avec lequel jouer pour cette partie, ils l'ont pris, il n'y a rien avec lequel je puisse jouer, pas que je le ferais de toute façon parce que j'ai déjà terminé la partie et suivi toutes les règles comme si je l'avais fait toute ma vie et si je l'avais fait. Je ne gagne pas, pourquoi continuent-ils à m'envoyer des e-mails concernant mes gains me disant que je dois soumettre ma pièce d'identité et ils ne me permettent pas d'envoyer mon document à cet e-mail, ils veulent que je l'envoie sur le site hoo-yu parce qu'ils savent que ma pièce d'identité expire le mois prochain et ce site ne se soumettra pas si votre identifiant expire dans les 40 jours, tout ce jeu là-bas en jouant à plus de 100 $, cela leur coûtera plus cher à long terme parce que je ferai savoir à tout le monde du jeu de ne pas déposer
-
- Répondu par
- Nickhelp
- à Nov 07, 23, 04:43:42 AM
- Représentant du casino 260
- actif la dernière fois il y a environ 13 jours
Greetings Deadeye39,
The funds are tied up as a requested withdrawal currently, you will need to cancel the requested withdrawal to access and play the funds.
Best wishes,
Nick and Royal Ace
Salutations Deadeye39 ,
Les fonds sont actuellement bloqués en tant que retrait demandé, vous devrez annuler le retrait demandé pour accéder aux fonds et les utiliser.
Meilleurs vœux,
Nick et Royal Ace
0.4/ 5
-
- Répondu par
- Deadeye39
- à Nov 09, 23, 11:39:31 PM
- Full Member 203
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
They took the funds away and left me with 3 cents can you ask them which coupon was used in this bonus please.
Ils ont pris les fonds et m'ont laissé 3 centimes. Pouvez-vous leur demander quel coupon a été utilisé dans ce bonus s'il vous plaît.
Réponse rapide
activités de LCB au cours des dernières 24 heures
Les messages les plus consultés du forum
Decode Casino - Tours gratuits exclusifs Tous les joueurs - OK pour les États-Unis ! 50 tours gratuits sur Train to Rio Grande (BGaming) Comment réclamer le bonus : Les joueurs doivent s'inscrire...
Decode Casino - Tours gratuits exclusifs
Consultez tous les bonus de casino disponibles pour votre pays sur notre page sur le thème des bonus d'Halloween. Nous publierons également des mises à jour dans ce fil de discussion pour votre...
Les meilleurs bonus de casino d'Halloween pour 2024
Casino Goat Spins Tours gratuits sans dépôt Nouveaux joueurs uniquement - US OK ! Montant : 45 tours gratuits Comment réclamer le bonus : les joueurs doivent s'inscrire via notre LIEN et...
Casino Goat Spins sans dépôt