Casino 24VIP, Casino Supérieur, Casino 888 Tiger, Casino Rich Palms, Casino Lucky Tiger, Assistance et fil de discussion sur les plaintes de Shazam Casino

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Dernier message fait il y a environ 2 mois par JovanaV
24vip
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Meilleurs bonus

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  • Original Anglais Traduction Français

    Hello bragaryan,

    Could you please send me your casino username in PM inbox and we're going to contact the Casino Representative to check what's going on with your withdrawal.

    Bonjour Bragaryan,

    Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer votre nom d'utilisateur de casino dans la boîte de réception MP et nous allons contacter le représentant du casino pour vérifier ce qui se passe avec votre retrait.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello bragaryan,

    Hope you are doing great!
    We’ve been informed that the casino representative has been in constant touch with you in terms of documents approval. Due to the fact that our intermediate bank was unable to deliver the payment through bankwire to your location, the casino representative has requested BTC wallet address to proceed with the funds transfer.
    Upon the receipt of the BTC wallet, the request of the payment has been initiated on the casino side to make sure your payment is sent with immediate effect, therefore you have been informed in regards to the funds transfer through email.

    Regards,

    Superior Share Team

    Bonjour Bragaryan,

    J'espère que vous allez bien!
    Nous avons été informés que le représentant du casino était en contact constant avec vous en termes d'approbation des documents. Étant donné que notre banque intermédiaire n'a pas été en mesure d'effectuer le paiement par virement bancaire jusqu'à votre emplacement, le représentant du casino a demandé l'adresse du portefeuille BTC pour procéder au transfert de fonds.
    Dès réception du portefeuille BTC, la demande de paiement a été initiée du côté du casino pour s'assurer que votre paiement est envoyé avec effet immédiat, vous avez donc été informé du transfert de fonds par e-mail.

    Salutations,

    Équipe de partage supérieure

  • Original Anglais Traduction Français

    hello

    I'm really sad about this casino 888tiger.com , I deposited my money, I followed all the rules and now they just won't let me make a withdrawal the excuse is that my service bill has no issue date however the issue date is very clear and legible on the invoice..I have already sent the utility bill several times and each time I send it takes a week to answer my email..when I enter the chat to talk, the person who answers me promises to check what is happening and simply leaves me in the chat and does not respond anymore..I'm starting to get worried about this, it seems like now they ignore me...

    please, does anyone here have a direct contact with them so you can help me?

    thanks

    Bonjour

    Je suis vraiment triste à propos de ce casino 888tiger.com, j'ai déposé mon argent, j'ai suivi toutes les règles et maintenant ils ne me laissent tout simplement pas faire de retrait, l'excuse est que ma facture de service n'a pas de date d'émission mais la date d'émission est très clair et lisible sur la facture..J'ai déjà envoyé la facture d'électricité plusieurs fois et à chaque fois que j'envoie, il me faut une semaine pour répondre à mon email..quand j'entre dans le chat pour parler, la personne qui me répond promet de vérifier quoi se passe et me laisse simplement dans le chat et ne répond plus. Je commence à m'inquiéter à ce sujet, on dirait que maintenant ils m'ignorent...

    s'il vous plaît, est-ce que quelqu'un ici a un contact direct avec eux pour pouvoir m'aider ?

    merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello genisa24,

    Please private message me your casino username and we're going to contact the Casino Representative.

    Bonjour genisa24,

    Veuillez m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino et nous contacterons le représentant du casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello genisa24,

    Thank you for providing us with your casino username. We've sent an email to the Casino Representative. Please keep an eye on this thread for the updates.

    Bonjour genisa24,

    Merci de nous avoir fourni votre nom d'utilisateur de casino. Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    I was playing lucky tiger casino on a 60 dollars free it says u can cash out over 2,000 well I hit way over 7,000 and wouldn't let me cash out I knew it was to good to be true not cool though 

    Je jouais au casino Lucky Tiger avec 60 dollars gratuits, il dit que vous pouvez encaisser plus de 2 000 et bien, j'ai atteint bien plus de 7 000 et je ne me laissais pas encaisser, je savais que c'était trop beau pour être vrai, pas cool cependant

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Octavia Ann Esparza,

    Could you please let us know which $60 free bonus you claimed at Lucky Tiger Casino. Each no deposit bonus has different T&C's and we don't have that bonus on our site, so we don't know what are the T&C's for that no deposit bonus. Please send me your casino username in PM inbox, so we can get in touch with the Casino Representative to check what happened here.

    Bonjour Octavia Ann Esparza,

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous faire savoir quel bonus gratuit de 60 $ vous avez réclamé sur Lucky Tiger Casino. Chaque bonus sans dépôt a des conditions générales différentes et nous n'avons pas ce bonus sur notre site, nous ne savons donc pas quelles sont les conditions générales de ce bonus sans dépôt. Veuillez m'envoyer votre nom d'utilisateur de casino dans la boîte de réception MP , afin que nous puissions contacter le représentant du casino pour vérifier ce qui s'est passé ici.

    évalué :

    4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello genisa24,

    Hope you are doing great!
    We have looked into the case, and it appeared that some of the documents needed were missing at that moment.
    Though as for now, the representative from our finance department has confirmed that all the necessary data has been submitted, and the gaming account has been approved for requesting withdrawals. You can go ahead and request your winnings.

    Thank you for contacting us and congratulations on your win!

    Kind Regards,
    888Tiger Casino Team

    Bonjour genisa24,

    J'espère que vous allez bien!
    Nous avons examiné le cas et il est apparu que certains des documents nécessaires manquaient à ce moment-là.
    Mais pour l'instant, le représentant de notre service financier a confirmé que toutes les données nécessaires ont été soumises et que le compte de jeu a été approuvé pour les demandes de retrait. Vous pouvez continuer et demander vos gains.

    Merci de nous avoir contactés et félicitations pour votre victoire !

    Cordialement,
    L'équipe du casino 888Tiger

  • Original Anglais Traduction Français
    SuperiorShareGroup wrote:

    Hello genisa24, Hope you are doing great! We have looked into the case, and it appeared that some of the documents needed were missing at that moment. Though as for now, the representative from our finance department has confirmed that all the necessary data has been submitted, and the gaming account has been approved for requesting withdrawals. You can go ahead and request your winnings. Thank you for contacting us and congratulations on your win! Kind Regards, 888Tiger Casino Team

    hello

    I feel relieved

    thank you.

    SuperiorShareGroup a écrit :

    Bonjour genisa24, J'espère que vous allez bien ! Nous avons examiné le cas et il est apparu que certains des documents nécessaires manquaient à ce moment-là. Mais pour l'instant, le représentant de notre service financier a confirmé que toutes les données nécessaires ont été soumises et que le compte de jeu a été approuvé pour les demandes de retrait. Vous pouvez continuer et demander vos gains. Merci de nous avoir contactés et félicitations pour votre victoire ! Cordialement, L'équipe du casino 888Tiger

    Bonjour

    je me sens soulagé

    merci.

  • Original Anglais Traduction Français
    SuperiorShareGroup wrote:

    Hello genisa24,

    Hope you are doing great!
    We have looked into the case, and it appeared that some of the documents needed were missing at that moment.
    Though as for now, the representative from our finance department has confirmed that all the necessary data has been submitted, and the gaming account has been approved for requesting withdrawals. You can go ahead and request your winnings.

    Thank you for contacting us and congratulations on your win!

    Kind Regards,
    888Tiger Casino Team


    hello

    I requested a withdrawal on the 24th in 888tiger and until today it has not been processed .. could you help me with this please?

    thanks

    SuperiorShareGroup a écrit :

    Bonjour genisa24,

    J'espère que vous allez bien!
    Nous avons examiné le cas et il est apparu que certains des documents nécessaires manquaient à ce moment-là.
    Mais pour l'instant, le représentant de notre service financier a confirmé que toutes les données nécessaires ont été soumises et que le compte de jeu a été approuvé pour les demandes de retrait. Vous pouvez continuer et demander vos gains.

    Merci de nous avoir contactés et félicitations pour votre victoire !

    Cordialement,
    L'équipe du casino 888Tiger


    Bonjour

    J'ai demandé un retrait le 24 sur 888tiger et jusqu'à aujourd'hui, il n'a pas été traité. Pourriez-vous m'aider avec cela s'il vous plaît ?

    merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello genisa24,

    We've sent an email to the Casino Representative to check what's going on with your withdrawal. Please keep an eye on this thread for the updates.

    Bonjour genisa24,

    Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino pour vérifier ce qui se passe avec votre retrait. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    hello

    I've never had as many difficulties as I have in 888tiger ..every day is a different problem..they are saying that my withdrawal by BTC has been processed and sent more I have already consulted the blockchain network and there is no registered transaction...how is it possible to send bitcoins to someone and this transaction does not appear on the blockchain network ?? are ghost bitcoins ??
    I am tired of all this, one problem ends and appear another worse

    Bonjour

    Je n'ai jamais eu autant de difficultés que sur 888tiger ..chaque jour est un problème différent..ils disent que mon retrait par BTC a été traité et envoyé plus j'ai déjà consulté le réseau blockchain et il n'y a aucune transaction enregistrée ...comment est-il possible d'envoyer des bitcoins à quelqu'un et cette transaction n'apparaît pas sur le réseau blockchain ?? sont des bitcoins fantômes ??
    Je suis fatigué de tout ça, un problème se termine et un autre apparaît pire

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello genisa24,

    We've informed the Casino Representative and she said she would check what's going on with your withdrawal.

    Bonjour genisa24,

    Nous avons informé le représentant du casino et elle a dit qu'elle vérifierait ce qui se passe avec votre retrait.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello genisa24,

    The thing is that the processing time for payouts is up to 7 business days. However, we've been in touch with our finance team and the withdrawal was sent to you today - on the 5th one. I also received a screenshot with a proof of payment and sent it to LCB manager, we can send it to you in private too. The transaction will be successful once it gets all confirmations - this is all about Bitcoin system service.

    We greatly appreciate your patience and we hope you will have no more problems with requesting the payouts, especially considering the fact that your account is verified now.

    Please let me know if there is anything else we can help you with.

    Kin regards,

    888Tiger Casino Team

    Bonjour genisa24,

    Le fait est que le délai de traitement des paiements peut aller jusqu'à 7 jours ouvrables. Cependant, nous avons été en contact avec notre équipe financière et le retrait vous a été envoyé aujourd'hui, le 5. J'ai également reçu une capture d'écran avec une preuve de paiement et je l'ai envoyée au responsable LCB, nous pouvons également vous l'envoyer en privé. La transaction sera réussie une fois qu'elle aura reçu toutes les confirmations - tout dépend du service du système Bitcoin.

    Nous apprécions grandement votre patience et nous espérons que vous n'aurez plus de problèmes pour demander les paiements, d'autant plus que votre compte est maintenant vérifié.

    S'il vous plaît laissez-moi savoir si nous pouvons vous aider pour autre chose.

    Cordialement,

    L'équipe du casino 888Tiger

  • Original Anglais Traduction Français

    Username at casino daveflorida 

    I won $1400 at the Luckytigercasino part of the SuperiorShareGroup after taking 2 weeks to get my documents approved I was allow to request a cash out. The site states you can withdraw $2000 a week and $500 daily. On Sep 25 I requested a payout of $400 to my credit card. On Sep 28 I requested a payout of $500 to my Bitcoin and on Sep 29 I requested $500 bank wire. According to the casino it would take 7 business days to process each withdraw. Today I received a message from the casino withdraw dept stating they processed a credit card payout of $200 (it will take 10 business days to post) they then redeposited the other $200 not paid into my account. They also cancel my Bitcoin payout of $500. I'm sure they are going to cancel the bank wire tomorrow. At this rate it will take me 3 months to receive my winnings. Customer service told me they pay in installments not the full amount requested. Its impossible to withdraw more then $500 every two weeks and only 1/2 of that will be paid. To receive your $500 it will take 1 month. Can please find out why they state $2000 a week withdraw limits but the real max is $250 every two weeks. I would like my winnings now not in 3-4 months. 

    (email from luckuytigercasino)

    Dear David,

    Thank you for your email.
    You are right, the maximum amount that our Casino allows to withdraw per week is $2000. However, according to the Terms and Conditions of Lucky Tiger, "The Casino reserves the right to divide some payments into multiple installments and send them over a stated period of time." Exactly that is why your withdrawal requests will be split into parts.
    Hope for your understanding.

    Please kindly let us know if you have any questions.

    Best regards,
    Maggie Wilson
    Finance Department
    Lucky Tiger Casino

     

    Nom d'utilisateur au casino Daveflorida

    J'ai gagné 1 400 $ au casino Luckytiger du SuperiorShareGroup après avoir mis 2 semaines pour faire approuver mes documents. J'ai été autorisé à demander un retrait. Le site indique que vous pouvez retirer 2 000 $ par semaine et 500 $ par jour. Le 25 septembre, j'ai demandé un paiement de 400 $ sur ma carte de crédit. Le 28 septembre, j'ai demandé un paiement de 500 $ sur mon Bitcoin et le 29 septembre, j'ai demandé un virement bancaire de 500 $. Selon le casino, le traitement de chaque retrait prendrait 7 jours ouvrables. Aujourd'hui, j'ai reçu un message du service de retrait du casino indiquant qu'ils ont traité un paiement par carte de crédit de 200 $ (cela prendra 10 jours ouvrables pour le publier), ils ont ensuite redéposé les 200 $ restants non payés sur mon compte. Ils annulent également mon paiement Bitcoin de 500 $. Je suis sûr qu'ils vont annuler le virement bancaire demain. A ce rythme il me faudra 3 mois pour recevoir mes gains. Le service client m'a dit qu'ils payaient en plusieurs fois et non le montant total demandé. Il est impossible de retirer plus de 500 $ toutes les deux semaines et seulement la moitié de cette somme sera payée. Pour recevoir vos 500 $, il faudra 1 mois. Pouvez-vous s'il vous plaît découvrir pourquoi ils indiquent des limites de retrait de 2 000 $ par semaine, mais le maximum réel est de 250 $ toutes les deux semaines. Je voudrais mes gains maintenant, pas dans 3-4 mois.

    (e-mail de LuckyTigerCasino)

    Cher David,

    Merci pour ton e-mail.
    Vous avez raison, le montant maximum que notre Casino permet de retirer par semaine est de 2 000 $. Cependant, selon les Conditions générales de Lucky Tiger, « Le Casino se réserve le droit de diviser certains paiements en plusieurs versements et de les envoyer sur une période de temps déterminée. » C’est exactement pourquoi vos demandes de retrait seront divisées en plusieurs parties.
    J'espère que tu comprends.

    Veuillez nous faire savoir si vous avez des questions.

    Cordialement,
    Maggie Wilson
    Département financier
    Casino Tigre Chanceux

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello daveflorida,

    The Casino Representative has been notified. Please keep an eye on this thread for the updates.

    Bonjour Daveflorida,

    Le représentant du casino a été informé. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello daveflorida,

    We have contacted the casino in regards to the matter and got the information that the Finance Team has requested BTC wallet to be confirmed to issue the payments for you. Please kindly confirm the wallet address so our team can proceed with further follow up on the raised question.

    Thank you for your cooperation!

    Kind regards,

    Lucky Tiger Casino Team

    Bonjour Daveflorida,

    Nous avons contacté le casino à ce sujet et avons obtenu des informations selon lesquelles l'équipe financière a demandé la confirmation du portefeuille BTC pour effectuer les paiements à votre place. Veuillez confirmer l'adresse du portefeuille afin que notre équipe puisse poursuivre le suivi de la question soulevée.

    Merci de votre collaboration!

    Cordialement,

    L'équipe du casino Lucky Tiger

  • Original Anglais Traduction Français

    I confirmed the bitcoin requested payout address just now. I already sent them a confirmation of the bitcoin address two weeks ago to make sure this part of the process went smoothly. Apparently it did not work

    Je viens de confirmer l'adresse de paiement demandée par Bitcoin. Je leur ai déjà envoyé une confirmation de l'adresse Bitcoin il y a deux semaines pour m'assurer que cette partie du processus se déroulait sans problème. Apparemment, ça n'a pas fonctionné

  • Original Anglais Traduction Français

    I received my bitcoin payout this morning.  I can't thank your site enough.  I still have a bank wire payout $500pending it's been 8 business days and still nothing.  I'll keep you posted on what they do next.  

    J'ai reçu mon paiement en Bitcoin ce matin. Je ne peux pas remercier assez votre site. J'ai toujours un virement bancaire de 500 $ en attente, cela fait 8 jours ouvrables et toujours rien. Je vous tiendrai au courant de ce qu'ils feront ensuite.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello daveflorida,

    Thanks for letting us know and please keep us posted.

    Bonjour Daveflorida,

    Merci de nous l'avoir fait savoir et tenez-nous au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Just wanted to provide you a final update. The casino after being contacted by your website changed my payment and reversed it as of this morning they paid the remaining balance. Again I cannot thank you enough for all of your help.

    Je voulais juste vous fournir une dernière mise à jour. Le casino, après avoir été contacté par votre site Web, a modifié mon paiement et l'a annulé. Ce matin, ils ont payé le solde restant. Encore une fois, je ne peux pas vous remercier assez pour toute votre aide.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello daveflorida,

    We're glad to hear that. smiley Thanks for letting us know!

    Bonjour Daveflorida,

    Nous sommes heureux d'entendre cela. smiley Merci de nous en informer!

  • Original Anglais Traduction Français

    hello

    I'm a little disappointed with **superior casino** I sent my documents 8 days ago and I still can't request a cash withdrawal... the response is always the same apologizing for the delay and saying that the reason for the delay is because there were many winners...I would like to resolve this issue soon so that I can start playing again..

    LCB can help me please?

    thank you

    Bonjour

    Je suis un peu déçu du **casino supérieur** J'ai envoyé mes documents il y a 8 jours et je n'arrive toujours pas à demander un retrait d'argent... la réponse est toujours la même en s'excusant du retard et en disant que la raison du le retard est dû au fait qu'il y a eu de nombreux gagnants... J'aimerais résoudre ce problème bientôt afin de pouvoir recommencer à jouer.

    LCB peut-il m'aider s'il vous plaît ?

    merci

  • Original Anglais Traduction Français

    The real fun  just started after they approve your docs which they will it took me 3 weeks. The payout process is a joke. I tried to withdraw my winnings and they will only pay 1/2 of what you request (see terms and conditions) I was told due to the number of winners we choose to paid in installments.  You can only withdraw $500 every two weeks in my case it was going to take 3 months to get all my money at that rate. I gave up and contacted LCB and within 2 days all of my winnings were paid in full.  After being paid they took all my bonuses and I'm ok with that. You will get paid just takes a long time. 

    Le vrai plaisir vient de commencer après qu'ils aient approuvé vos documents, ce qu'ils feront, cela m'a pris 3 semaines. Le processus de paiement est une blague. J'ai essayé de retirer mes gains et ils ne paieront que la moitié de ce que vous demandez (voir termes et conditions). On m'a dit qu'en raison du nombre de gagnants que nous choisissons de payer en plusieurs fois. Vous ne pouvez retirer que 500 $ toutes les deux semaines. Dans mon cas, il me faudrait 3 mois pour récupérer tout mon argent à ce taux. J'ai abandonné et contacté LCB et en 2 jours, tous mes gains ont été intégralement payés. Après avoir été payés, ils ont pris tous mes bonus et je suis d'accord avec ça. Vous serez payé, mais cela prend beaucoup de temps.

  • Original Anglais Traduction Français
    zaralli2020 wrote:

    hello

    I'm a little disappointed with **superior casino** I sent my documents 8 days ago and I still can't request a cash withdrawal... the response is always the same apologizing for the delay and saying that the reason for the delay is because there were many winners...I would like to resolve this issue soon so that I can start playing again..

    LCB can help me please?

    thank you

    Hello zaralli2020,

    Could you please send me your casino username in a private message inbox and we're going to contact the Casino Representative.

    zaralli2020 a écrit :

    Bonjour

    Je suis un peu déçu du **casino supérieur** J'ai envoyé mes documents il y a 8 jours et je n'arrive toujours pas à demander un retrait d'argent... la réponse est toujours la même en s'excusant du retard et en disant que la raison du le retard est dû au fait qu'il y a eu de nombreux gagnants... J'aimerais résoudre ce problème bientôt afin de pouvoir recommencer à jouer.

    LCB peut-il m'aider s'il vous plaît ?

    merci

    Bonjour zaralli2020,

    Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer votre nom d'utilisateur de casino dans une boîte de réception de message privé et nous contacterons le représentant du casino.

    évalué :

    4.2/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Sidney

    i sent my username to you

    thanks

    Salut Sidney

    je t'ai envoyé mon nom d'utilisateur

    merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello zaralli2020,

    Thank you for providing us with your casino username. We've sent an email to the Casino Representative. Please keep an eye on this thread for updates.

    Bonjour zaralli2020,

    Merci de nous avoir fourni votre nom d'utilisateur de casino. Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    hello

    my documents have been updated today and the cashier has been released to withdrawal ... I have already requested my withdrawal now I will wait

    thanks

    Bonjour

    mes documents ont été mis à jour aujourd'hui et le caissier a été autorisé au retrait... J'ai déjà demandé mon retrait maintenant j'attendrai

    merci

  • Original Anglais Traduction Français
    zaralli2020 wrote:

    hello

    my documents have been updated today and the cashier has been released to withdrawal ... I have already requested my withdrawal now I will wait

    thanks

    Hello zaralli2020,

    We're glad to hear that. Thanks for letting us know. 

    zaralli2020 a écrit :

    Bonjour

    mes documents ont été mis à jour aujourd'hui et le caissier a été autorisé au retrait... J'ai déjà demandé mon retrait maintenant j'attendrai

    merci

    Bonjour zaralli2020,

    Nous sommes heureux d'entendre cela. Merci de nous en informer.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello zaralli2020,

    Hope you are doing well!
    We have looked into the case, you have addressed us with.
    We've got the confirmation from the casino representative that all the necessary documents have been submitted, your gaming account is successfully approved for requesting withdrawal. I see that you've already received their message.
    Please let me know should you need any further guidance.

    Best regards,
    Superior Casino Team

    Bonjour zaralli2020,

    J'espère que tu vas bien!
    Nous avons examiné le cas, vous nous avez contacté.
    Nous avons reçu la confirmation du représentant du casino que tous les documents nécessaires ont été soumis et que votre compte de jeu a été approuvé avec succès pour la demande de retrait. Je vois que vous avez déjà reçu leur message.
    S'il vous plaît laissez-moi savoir si vous avez besoin de conseils supplémentaires.

    Cordialement,
    Équipe de casino supérieure

  • Original Anglais Traduction Français

    hello

    I made a deposit in lucky tiger on the 18th and on the day 19th November I received a call to verification account and I was asked to send some documents by email and I sent the same day...7 days later exactly on the 26th November they answered the email asking to send the  ´´withdrawal application´´this one too i sent the same day

    the problem is that today is the 2nd of december and since the 26th i have been waiting for the cashier to be released so you can request a withdrawal ... however the cashier is still locked

    I would like to know what is happening and wish a solution so that I can withdraw my money with peace of mind.

    thank you

    Bonjour

    J'ai fait un dépôt sur Lucky Tiger le 18 et le 19 novembre j'ai reçu un appel vers le compte de vérification et on m'a demandé d'envoyer des documents par e-mail et j'ai envoyé le même jour... 7 jours plus tard, exactement le 26 novembre. ils ont répondu à l'e-mail demandant d'envoyer la « demande de retrait » celle-ci aussi que j'ai envoyée le même jour

    le problème c'est qu'aujourd'hui nous sommes le 2 décembre et depuis le 26 j'attends que la caisse soit libérée pour que vous puissiez demander un retrait... cependant la caisse est toujours verrouillée

    J'aimerais savoir ce qui se passe et souhaite une solution pour pouvoir retirer mon argent en toute sérénité.

    merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello josicamp20,

    Please private message me your casino username and we're going to ask the Casino Representative to check what's going on with your withdrawal.

    Bonjour Josicamp20,

    Veuillez m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino et nous allons demander au représentant du casino de vérifier ce qui se passe avec votre retrait.

  • Original Anglais Traduction Français
    Sydney wrote:

    Hello josicamp20,

    Please private message me your casino username and we're going to ask the Casino Representative to check what's going on with your withdrawal.

    Hello Sydney
     

    Isent my username.

    Thank you

    Sidney a écrit :

    Bonjour Josicamp20,

    Veuillez m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino et nous allons demander au représentant du casino de vérifier ce qui se passe avec votre retrait.

    Bonjour Sydney

    J'ai envoyé mon nom d'utilisateur.

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello josicamp20,

    Thanks for sending over your casino username. We've sent an email to the Casino Representative. Please keep an eye on this thread for updates.

    Bonjour Josicamp20,

    Merci d'avoir envoyé votre nom d'utilisateur de casino. Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello

    another day went by without any answer .. terrible experience with Lucky tiger casino...

    Bonjour

    un autre jour s'est écoulé sans aucune réponse. terrible expérience avec le casino Lucky Tiger...

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello josicamp20,

    We've only notified the Casino Representative about your complaint last night. We hope they'll reply to this during the day.

    Bonjour Josicamp20,

    Nous n'avons informé le représentant du casino de votre plainte qu'hier soir. Nous espérons qu'ils y répondront dans la journée.

  • Original Anglais Traduction Français
    Sydney wrote:

    Hello josicamp20,

    We've only notified the Casino Representative about your complaint last night. We hope they'll reply to this during the day.

    Hello Sydney .

    yes ... i hope they respond today..this type of situation causes distrust ... they only have to lose by acting this way..

    Very sad.

    Sidney a écrit :

    Bonjour Josicamp20,

    Nous n'avons informé le représentant du casino de votre plainte qu'hier soir. Nous espérons qu'ils y répondront dans la journée.

    Bonjour Sydney.

    oui... j'espère qu'ils réagiront aujourd'hui..ce type de situation suscite la méfiance... ils n'ont qu'à perdre en agissant de cette façon..

    Très triste.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Josiane,

    Thank you for contacting us. We have looked into the matter together with the Finance Department representative of Lucky Tiger. Please be informed that your account is successfully approved for requesting withdrawals now.
    Please contact us in case you need any further assistance.

    Best regards,
    Lucky Tiger team

    Bonjour Josiane,

    Merci de nous contacter. Nous avons étudié la question en collaboration avec le représentant du département financier de Lucky Tiger. Veuillez être informé que votre compte est maintenant approuvé avec succès pour les demandes de retrait.
    Veuillez nous contacter si vous avez besoin d'aide supplémentaire.

    Cordialement,
    L'équipe Lucky Tiger

  • Original Anglais Traduction Français

    hello

    thank you and I also thank team LCB, I thank Sydney for mediating and helping people here..

    Bonjour

    merci et je remercie également l'équipe LCB, je remercie Sydney pour sa médiation et son aide aux gens ici.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello josicamp20,

    You're very welcome. Glad that we could help. 

    Bonjour Josicamp20,

    De rien. Heureux que nous puissions vous aider.

  • Original Anglais Traduction Français

    hello 

    SuperiorShareGroup

    I have been waiting for a withdrawal in lucky tiger casino since December 3rd when you answered here..... today is December 13th and it hasn't been processed my payment.... it's a very long wait and is difficult to understand...:)

    Bonjour

    Groupe de partage supérieur

    J'attends un retrait sur Lucky Tiger Casino depuis le 3 décembre lorsque vous avez répondu ici..... nous sommes aujourd'hui le 13 décembre et mon paiement n'a pas été traité.... c'est une attente très longue et difficile à comprendre ... :)

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello josicamp20,

    We've sent an email to the Casino Representative to check what's going on with your withdrawal. Please keep an eye on this thread for updates.

    Bonjour Josicamp20,

    Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino pour vérifier ce qui se passe avec votre retrait. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Josiane,

    Thanks for getting in touch! The withdrawal request takes up to 7 business days to be approved and processed. It has been sent today within the timeframes, so you should receive the winnings to your Bitcoin wallet really soon.

    Please contact us back in case of any queries, we hope you won't have any problems with cashing out further on.

    Best regards,
    Lucky Tiger team

    Bonjour Josiane,

    Merci de m'avoir contacté! La demande de retrait prend jusqu'à 7 jours ouvrables pour être approuvée et traitée. Il a été envoyé aujourd'hui dans les délais, vous devriez donc recevoir les gains sur votre portefeuille Bitcoin très bientôt.

    Veuillez nous recontacter en cas de questions, nous espérons que vous n'aurez aucun problème pour effectuer un retrait par la suite.

    Cordialement,
    L'équipe Lucky Tiger

  • Original Anglais Traduction Français

    Good morning, gentlemen! I'm here to report the terrible experience I'm having with Lucky Tiger casino... bad attendants, and a slowness without size in the process of verifying documents, I started the process has more than 20 days and to date is 10 days that do not even answer me. would like to ask for help from you from lcb please give you with this casino

    Bonjour messieurs! Je suis ici pour signaler la terrible expérience que je vis avec le casino Lucky Tiger... de mauvais préposés, et une lenteur sans grandeur dans le processus de vérification des documents, j'ai commencé le processus depuis plus de 20 jours et à ce jour c'est 10 jours cela ne me répond même pas. j'aimerais demander de l'aide de votre part à la LCB, veuillez vous en informer avec ce casino

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Everton,

    Please send me your casino username to PM inbox and we're going to notify the Casino Representative.

    Bonjour Everton,

    Veuillez m'envoyer votre nom d'utilisateur du casino dans la boîte de réception MP et nous en informerons le représentant du casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Everton,

    Thank you for providing us with your casino username. The Casino Representative has been notified. Please keep an eye on this thread for updates.

    Bonjour Everton,

    Merci de nous avoir fourni votre nom d'utilisateur de casino. Le représentant du casino a été informé. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Everton,

    Thank you for contacting us! We have reached the Finance Department of Lucky Tiger Casino and were informed that your account has been successfully approved for requesting withdrawals. They have been waiting for all the documentation to be submitted, but you're welcome to request the winnings now.

    Best regards,
    Lucky Tiger team

    Salut Everton,

    Merci de nous contacter! Nous avons contacté le service financier de Lucky Tiger Casino et avons été informés que votre compte a été approuvé avec succès pour les demandes de retraits. Ils attendent que tous les documents soient soumis, mais vous pouvez demander les gains maintenant.

    Cordialement,
    L'équipe Lucky Tiger

  • Original Anglais Traduction Français

    It is so had to find a good & trustworthy site for gaming online I would not be able to enjoy depositing and playing if not for all the hard work and help that the LCB's does for all it's member s

    I hope that my experience s with rich palms casino's will get better and when the time comes to withdrawl I will def let you guys know how it goes 

    Il est tellement nécessaire de trouver un bon site fiable pour jouer en ligne. Je ne serais pas en mesure de profiter des dépôts et des jeux sans tout le travail acharné et l'aide que le LCB apporte à tous ses membres.

    J'espère que mon expérience avec les casinos Rich Palms s'améliorera et quand viendra le temps de me retirer, je vous ferai certainement savoir comment ça se passe.

    évalué :

    2.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello dmnitdava,

    Thank you very much for your kind words and feedback! Good luck and have fun! heart

    Bonjour dmnitdava,

    Merci beaucoup pour vos aimables paroles et commentaires! Bonne chance et amusez-vous bien! heart

  • Original Anglais Traduction Français

    today it has been more than 1 month since the first contact with the casino to verify accounts, until withdrawal, and I still don't have my money. Bearing in mind that the LCB has restricted some casinos, it would be good to keep an eye out.
    I know they are honest casinos, both el royale and this group of casinos, but they have to greatly improve customer service and KYC

    aujourd'hui cela fait plus d'1 mois depuis le premier contact avec le casino pour vérifier les comptes, jusqu'au retrait, et je n'ai toujours pas mon argent. Sachant que la LCB a restreint certains casinos, il serait bon de garder l’œil ouvert.
    Je sais que ce sont des casinos honnêtes, à la fois El Royale et ce groupe de casinos, mais ils doivent grandement améliorer le service client et le KYC.

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