Casino 24VIP, Casino Supérieur, Casino 888 Tiger, Casino Rich Palms, Casino Lucky Tiger, Assistance et fil de discussion sur les plaintes de Shazam Casino

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Dernier message fait il y a environ 2 mois par JovanaV
24vip
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  • Original Anglais Traduction Français

    Could someone tell the Finance department at Rich Palms I am ready to withdraw funds..

    Quelqu'un pourrait-il dire au service financier de Rich Palms que je suis prêt à retirer des fonds.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi PacerOne,

    We have sent an email to them to speak with the finance team regarding your request. We will back to you when we get the response. Keep you posted.

    Salut PacerOne ,

    Nous leur avons envoyé un e-mail pour parler avec l'équipe financière concernant votre demande. Nous reviendrons vers vous lorsque nous aurons la réponse. Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear PacerOne,

    As we have been advised by the Finance department, your account had already been verified, so you should be able to request the withdrawal in Cashier. Could you please try again and let us know if you managed to do it? Alternatively, please contact our Customer Support 24/7.

    Kind regards,
    Rich Palms Casino team

    Cher PacerOne,

    Comme nous l'a informé le service financier, votre compte a déjà été vérifié, vous devriez donc pouvoir demander le retrait en caisse. Pourriez-vous s'il vous plaît réessayer et nous dire si vous avez réussi à le faire ? Vous pouvez également contacter notre service client 24h/24 et 7j/7.

    Cordialement,
    L'équipe du casino Rich Palms

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi PacerOne,

    Just please let us know if you are able to request the withdrawal, so we can mark this case as RESOLVED. 

    Salut PacerOne ,

    Veuillez simplement nous faire savoir si vous êtes en mesure de demander le retrait, afin que nous puissions marquer ce cas comme RÉSOLU.

  • Original Anglais Traduction Français

    I was able to request a withdrawal.  That was eight days ago.  They haven't paid out.

    J'ai pu demander un retrait. C'était il y a huit jours. Ils n'ont pas payé.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi PacerOne,

    Sorry to hear that. We will contact Casino Representative to check about your payment. Keep an eye on this thread.

    Bonjour PacerOne ,

    Désolé d'entendre ça. Nous contacterons le représentant du casino pour vérifier votre paiement. Gardez un œil sur ce fil.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear PacerOne,

    Thank you for contacting us.

    The Finance Department representative of Rich Palms advised us that according to the Terms and Conditions of the casino, a player can participate in the free tournament only once. If the customer participates in the free tournament for the second time, he / she will not be able to cash out the winnings, gained in this tournament.

    Kind regards,
    Rich Palms casino team

    Cher PacerOne,

    Merci de nous contacter.

    Le représentant du département financier de Rich Palms nous a informé que selon les termes et conditions du casino, un joueur ne peut participer au tournoi gratuit qu'une seule fois. Si le client participe au tournoi gratuit pour la deuxième fois, il ne pourra pas encaisser les gains gagnés lors de ce tournoi.

    Cordialement,
    L'équipe du casino Rich Palms

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi PacerOne,

    Per Terms and Conditions of Rich Palms Casino: 

    29.9. In order to withdraw the Free Chip prize, the Player who has never made a deposit at the Casino needs to make sure the following rules are respected:


    "Every Player can participate in the Free Tournament only once. If the Player participates in the Tournament for the second time, they will NOT be able to withdraw their winnings obtained in the second and all subsequent Tournaments."

    We will mark this case as RESOLVED.

    Salut PacerOne ,

    Selon les termes et conditions de Rich Palms Casino :

    29.9. Afin de retirer le prix des jetons gratuits, le Joueur n'ayant jamais effectué de dépôt au Casino doit s'assurer que les règles suivantes sont respectées :


    "Chaque joueur ne peut participer au tournoi gratuit qu'une seule fois. Si le joueur participe au tournoi pour la deuxième fois, il ne pourra PAS retirer ses gains obtenus lors du deuxième tournoi et de tous les tournois suivants."

    Nous marquerons ce cas comme RÉSOLU.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello SuperiorShareGroup

    my player name casino superior is: corzate60

    I've been trying to get in touch with superior casino for about a week and I can't get through to anyone via live chat or email.. I tried to make a phone call but I didn't succeed, I noticed that the live help service seems to be disabled because no one ever responds even leaving the chat open and waiting hours

    I need to complete phone verification to request a cashier withdrawal... I would like to ask the casino representative to help me solve this problem.

    Thanks in advance for your help and I look forward to hearing from you..

    Bonjour SuperiorShareGroup

    mon nom de joueur casino supérieur est : corzate60

    J'essaie d'entrer en contact avec un casino supérieur depuis environ une semaine et je n'arrive à joindre personne via le chat en direct ou par e-mail. J'ai essayé de passer un appel téléphonique mais je n'ai pas réussi, j'ai remarqué que le le service d'aide en direct semble être désactivé car personne ne répond même en laissant le chat ouvert et en attendant des heures

    Je dois effectuer une vérification téléphonique pour demander un retrait au caissier... J'aimerais demander au représentant du casino de m'aider à résoudre ce problème.

    Merci d'avance pour votre aide et j'attends avec impatience de vos nouvelles..

  • Original Anglais Traduction Français
    helen-happy wrote

    Hello SuperiorShareGroup

    my player name casino superior is: corzate60

    I've been trying to get in touch with superior casino for about a week and I can't get through to anyone via live chat or email.. I tried to make a phone call but I didn't succeed, I noticed that the live help service seems to be disabled because no one ever responds even leaving the chat open and waiting hours

    I need to complete phone verification to request a cashier withdrawal... I would like to ask the casino representative to help me solve this problem.

    Thanks in advance for your help and I look forward to hearing from you..

    hello

    I kindly ask you to disregard this issue.., I was finally able to contact them and the phone verification was completed..

    thank you

    Helen-happy a écrit

    Bonjour SuperiorShareGroup

    mon nom de joueur casino supérieur est : corzate60

    J'essaie d'entrer en contact avec un casino supérieur depuis environ une semaine et je n'arrive à joindre personne via le chat en direct ou par e-mail. J'ai essayé de passer un appel téléphonique mais je n'ai pas réussi, j'ai remarqué que le le service d'aide en direct semble être désactivé car personne ne répond même en laissant le chat ouvert et en attendant des heures

    Je dois effectuer une vérification téléphonique pour demander un retrait au caissier... J'aimerais demander au représentant du casino de m'aider à résoudre ce problème.

    Merci d'avance pour votre aide et j'attends avec impatience de vos nouvelles..

    Bonjour

    Je vous demande de bien vouloir ignorer ce problème.., j'ai finalement pu les contacter et la vérification téléphonique a été terminée..

    merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello helen-happy,

    We are glad that you resolved your issue. Good luck in further entertainment.angel

    Bonjour Helen-happy ,

    Nous sommes heureux que vous ayez résolu votre problème. Bonne chance pour la suite du divertissement. angel

  • Original Anglais Traduction Français

    Idk where I post a complaint for Rich Palms but they are again trying to delay my payout. It is always processed in 3 business days and today is the 3rd and nothing. But my other part of the complaint is they have some glitch preventing me from requesting more than one withdrawal at a time. Since each request is limited to $500 you have to request 500 a day via each payment method to be able to do more than one at a time otherwise it would be limited to 500 a week not 2000. They refuse to acknowledge there is an issue and I've had to request manually by emailing and it wastes even more time! 

    Je ne sais pas où je poste une plainte pour Rich Palms, mais ils essaient à nouveau de retarder mon paiement. Il est toujours traité en 3 jours ouvrés et aujourd'hui c'est le 3ème et rien. Mais mon autre partie de la plainte est qu'ils ont un problème qui m'empêche de demander plus d'un retrait à la fois. Étant donné que chaque demande est limitée à 500 $, vous devez en demander 500 par jour via chaque mode de paiement pour pouvoir en faire plus d'une à la fois, sinon elle serait limitée à 500 par semaine et non à 2000. Ils refusent de reconnaître qu'il y a un problème et J'ai dû demander manuellement par email et cela me fait encore plus perdre de temps !

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello kegegg,

    Can you please send us your account username via private message, so we can get in touch with Casino Representative in order to resolve your issue.

    Bonjour Kegegg,

    Pouvez-vous s'il vous plaît nous envoyer le nom d'utilisateur de votre compte par message privé , afin que nous puissions contacter le représentant du casino afin de résoudre votre problème.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello SuperiorShareGroup

    Can I ask you a small kindness?

    24vip casino asked me to send a recent proof of address because the previous one was expired, I already sent the document however they take a long time to respond, could you help me to solve this problem please? 

    24vip username: corzate60

    thank you

     

    Bonjour SuperiorShareGroup

    Puis-je vous demander une petite gentillesse ?

    24vip casino m'a demandé d'envoyer un justificatif de domicile récent car le précédent était expiré, j'ai déjà envoyé le document cependant ils mettent beaucoup de temps à répondre, pourriez-vous m'aider à résoudre ce problème s'il vous plaît ?

    Nom d'utilisateur 24vip : corzate60

    merci

  • Original Anglais Traduction Français

    I needed to see if yall could help me with Lucky Tiger casino. 

    I am trying to get verified and I have sent in all the documents multiple times but everytime I talk to them there's another reason I haven't been approved. This has stretched out over multiple weeks, almost a month now. 

     

    Username-singargirl 

    Email-shannon.******@ymail.com

    Phne-(806) 715-****

    J'avais besoin de voir si vous pouviez m'aider avec le casino Lucky Tiger.

    J'essaie de me faire vérifier et j'ai envoyé tous les documents plusieurs fois, mais chaque fois que je leur parle, il y a une autre raison pour laquelle je n'ai pas été approuvé. Cela a duré plusieurs semaines, presque un mois maintenant.

    Nom d'utilisateur-singargirl

    Email-shannon.******@ymail.com

    Téléphone-(806) 715-****

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Shannonpaigeb,

    Thanks for reaching out. We will notify Casino Representative in order to help you regarding this issue. Please keep posted.

    Bonjour Shannonpaigeb ,

    Merci de nous avoir contactés. Nous informerons le représentant du Casino afin de vous aider concernant ce problème. Veuillez rester au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks! I haven't heard from anyone yet. 

    Merci! Je n'ai encore eu de nouvelles de personne.

  • Original Anglais Traduction Français

    Still waiting...now they need my proof of address AND verification form, both sent at least 5x.

    J'attends toujours... maintenant, ils ont besoin de mon justificatif de domicile ET de mon formulaire de vérification, tous deux envoyés au moins 5 fois.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Shannonpaigeb,

    We are still without any update so we have sent them a reminder email in hopes that we will get some proper information regarding your case. Please keep us posted.

    Salut Shannonpaigeb ,

    Nous n'avons toujours aucune mise à jour, nous leur avons donc envoyé un e-mail de rappel dans l'espoir que nous obtiendrons des informations appropriées concernant votre cas. S'il-vous-plaît nous garder en alertes.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Shannonpaigeb,

    Thank you for contacting us with this query!

    Please be kindly advised that the Finance team representative is not able to approve your account for requesting withdrawals since one document, Withdrawal Application, is still missing. Please kindly send the form with a static Bitcoin address mentioned to our Finance, so that the procedure can be completed.

    The finance team will be waiting for your reply.

    Kind regards,
    Lucky Tiger Casino team

    Bonjour Shannonpaigeb,

    Merci de nous avoir contactés avec cette requête !

    Veuillez noter que le représentant de l'équipe financière n'est pas en mesure d'approuver votre compte pour demander des retraits car un document, la demande de retrait, est toujours manquant. Veuillez envoyer le formulaire avec une adresse Bitcoin statique mentionnée à notre Finance, afin que la procédure puisse être complétée.

    L'équipe financière attendra votre réponse.

    Cordialement,
    L'équipe du casino Lucky Tiger

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Shannonpaigeb,

    As Casino Rep clarified, please provide them with the required documents and your account will be verified. Please let us know when that happens, so we can mark this case as Resolved.

    Salut Shannonpaigeb ,

    Comme l'a précisé le représentant du casino, veuillez leur fournir les documents requis et votre compte sera vérifié. Veuillez nous informer lorsque cela se produira afin que nous puissions marquer ce cas comme résolu.

  • Original Anglais Traduction Français

    24vip has been around for years 🤷🏻‍♂️

    24vip existe depuis des années 🤷🏻‍♂️

  • Original Anglais Traduction Français

    hello 

    superior casino is a good place to play.. the only problem is the difficulty in getting to talk to them

    I requested a withdrawal on 10/26/2022 they said it would be 7 bussines days to payment however they are late.. unfortunately I have to ask for support here.. maybe here they answer..

    you can find my account by the name of ( corz***** )

    I hope you can help me.

    thank you

    Bonjour

    Le casino supérieur est un bon endroit pour jouer. Le seul problème est la difficulté de leur parler.

    J'ai demandé un retrait le 26/10/2022, ils ont dit qu'il faudrait 7 jours ouvrables pour le paiement, mais ils sont en retard. Malheureusement, je dois demander de l'aide ici. Peut-être qu'ici, ils répondent.

    vous pouvez trouver mon compte au nom de ( corz***** )

    J'espère que vous pouvez m'aider.

    merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello helen-happy,

    Thanks for reaching out to us. We will ping Casino Representative with your credentials in order to help you. Please keep an eye on this thread for any update.

    Bonjour Helen-happy ,

    Merci de nous avoir contactés. Nous enverrons une requête ping au représentant du casino avec vos informations d'identification afin de vous aider. Veuillez garder un œil sur ce fil pour toute mise à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear helen-happy,

    Thanks for your request!
    We have been advised by the Finance department that your withdrawal request was made 10/28 and approved yesterday 11/8 within the timeframes.

    We hope you receive the winnings soon, and please feel free to contact our Live Support 24/7 if any other questions arise.

    Kind regards,
    Superior Casino team

    Chère Helen-heureuse,

    Merci pour votre demande!
    Nous avons été informés par le service financier que votre demande de retrait a été faite le 28/10 et approuvée hier le 8/11 dans les délais.

    Nous espérons que vous recevrez bientôt les gains et n'hésitez pas à contacter notre assistance en direct 24h/24 et 7j/7 si vous avez d'autres questions.

    Cordialement,
    Équipe du Casino Supérieure

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi helen-happy,

    As Casino Rep clarified this case we will mark this case as RESOLVED. thumbs_up

    Salut Helen-happy ,

    Comme le représentant du casino a clarifié ce cas, nous le marquerons comme RÉSOLU. thumbs_up

  • Original Anglais Traduction Français

    Lucky Tiger Casino Casino    (Documents/Verification)

    I am having problems with this casino that are not getting resolved. I have contacted support via the chat and email with neither leading to any resolution. In fact I would like to add that I just got off my last session with chat support where I actually sat on hold for over 20 minutes and the agent said to me " I'm so sorry this is taking me a few minutes I'm working on your problem I'll be right back I promise. " And you can see in the transcript which I have where a few moments after that I thought I was disconnected well she hung up on me and then a different agent gets on and starts talking to me about totally different subjects and informs me that the previous agent the one that made the promise and the one that let me sit on hold for 20 minutes has left for the day so she promised me she'd be right back let me sit there hung up on me and then walked out the door. Okay what my problem is that began all this is that I registered and verified my account back in April of 2021 I have even done one Bitcoin withdrawal from this casino around the same time. I remember sending my documents in I have emails still that I have saved that verify that yes my documents were received and my account was verified. Well I haven't been able to do a withdrawal until now a year later and it seems my information has been lost and even though I've done it withdrawal before and I can prove all of this I have receipts I have screenshots I have emails I have all of this but they insist I must send in documents again. Okay I do so this has been about 5 days ago I've got an email from the finance department My documents apparently were approved because all they asked of me was to type my Bitcoin address again in a reply to an email back even though the Bitcoin address was provided twice in the attachments that I had sent along with all my documents. Okay so I go ahead I type my Bitcoin address into the reply email I send it back to them probably within 5 minutes of them sending it to me and still now have heard nothing and it's been almost 2 days since this happened. And so that's why I contacted chat today only to be well as I said all that above. I am getting the serious runaround here it's bad enough all of my information just vanished and but the treatment from the support and chat from this place is unbelievable I have all the transcripts that have taken place lately and it just blows my mind.

    Any transcripts or emails screenshots or receipts that you would like to see please ask I will send them to you immediately.

    Lucky Tiger Casino Casino (Documents/Vérification)

    J'ai des problèmes avec ce casino qui ne sont pas résolus. J'ai contacté le support via le chat et par e-mail, sans que cela aboutisse à une résolution. En fait, je voudrais ajouter que je viens de terminer ma dernière session avec l'assistance par chat où je suis resté en attente pendant plus de 20 minutes et l'agent m'a dit "Je suis vraiment désolé, cela me prend quelques minutes, je suis je travaille sur votre problème, je reviens tout de suite, je le promets. " Et vous pouvez voir dans la transcription que j'ai où quelques instants après, je pensais que j'étais déconnecté, et bien, elle m'a raccroché au nez, puis un autre agent a pris le relais et a commencé. me parle de sujets totalement différents et m'informe que l'agent précédent, celui qui m'a fait la promesse et celui qui m'a laissé attendre 20 minutes, est parti pour la journée alors elle m'a promis qu'elle reviendrait tout de suite, laisse-moi m'asseoir là, j'ai raccroché au nez, puis je suis sorti par la porte. D'accord, mon problème qui a commencé tout cela, c'est que j'ai enregistré et vérifié mon compte en avril 2021. J'ai même effectué un retrait Bitcoin de ce casino à peu près au même moment. Je me souviens avoir envoyé mes documents. J'ai encore des e-mails que j'ai enregistrés qui vérifient que oui, mes documents ont été reçus et que mon compte a été vérifié. Eh bien, je n'ai pas pu effectuer de retrait jusqu'à maintenant, un an plus tard et il semble que mes informations ont été perdues et même si je l'ai déjà fait et que je peux prouver tout cela, j'ai des reçus, j'ai des captures d'écran, j'ai des e-mails. J'ai tout cela mais ils insistent pour que je renvoie à nouveau les documents. D'accord, je le fais, cela fait environ 5 jours. J'ai reçu un e-mail du service financier. Mes documents ont apparemment été approuvés car tout ce qu'ils m'ont demandé était de saisir à nouveau mon adresse Bitcoin dans une réponse à un e-mail, même si le Bitcoin l'adresse a été fournie deux fois dans les pièces jointes que j'avais envoyées avec tous mes documents. D'accord, je continue, je tape mon adresse Bitcoin dans l'e-mail de réponse, je la leur renvoie probablement dans les 5 minutes suivant leur envoi et je n'ai toujours rien entendu et cela fait presque 2 jours que cela s'est produit. Et c'est pour cela que j'ai contacté le chat aujourd'hui uniquement pour être bien comme j'ai dit tout ça plus haut. Je reçois un problème sérieux ici, c'est déjà assez grave, toutes mes informations ont simplement disparu et mais le traitement du support et du chat de cet endroit est incroyable. J'ai toutes les transcriptions qui ont eu lieu ces derniers temps et cela m'épate.

    Toutes les transcriptions, captures d'écran d'e-mails ou reçus que vous aimeriez voir, veuillez demander, je vous les enverrai immédiatement.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Ra2377ven,

    Could you please send us your casino username to private message inbox and we'll get in touch with the casino representative?

    Thank you

    Bonjour Ra2377ven,

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino dans la boîte de réception de messages privés et nous prendrons contact avec le représentant du casino ?

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you for your response but I can update that just a few minutes ago I received a letter from Lucky Tiger.  It states that they have resolved my issue, but if I find that to not be the case I will message you.

    Merci pour votre réponse mais je peux mettre à jour qu'il y a quelques minutes à peine, j'ai reçu une lettre de Lucky Tiger. Il indique qu'ils ont résolu mon problème, mais si je constate que ce n'est pas le cas, je vous enverrai un message.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Ra2377ven,

    Do you have any updates, is everything fine with your case?

    Bonjour Ra2377ven,

    Avez-vous des mises à jour, est-ce que tout va bien dans votre cas ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello, I have received the Superior casino no deposit bonus. I completed a wager and deposited $25, and I completed a wager. I provided the required documents, they asked for the btc address from which I would withdraw money, I gave it and it was approved. I made a withdrawal request on 05.12.2022, they said 7 working days at the latest, I still haven't received my money even though it has been 13 working days. I have not been able to contact live support or via e-mail. 2 days ago, when I tried to log in, I started getting an "account locked" warning. I sent an e-mail and did not get a response. Now, as a last resort, I thought it appropriate to write here.

     

    Bonjour, j'ai reçu le bonus sans dépôt du casino Superior. J'ai complété un pari et déposé 25 $, et j'ai complété un pari. J'ai fourni les documents requis, ils ont demandé l'adresse BTC à partir de laquelle je retirerais de l'argent, je l'ai donné et cela a été approuvé. J'ai fait une demande de retrait le 05.12.2022, ils m'ont dit 7 jours ouvrés au plus tard, je n'ai toujours pas reçu mon argent alors que cela fait 13 jours ouvrés. Je n'ai pas réussi à contacter le support en direct ou par e-mail. Il y a 2 jours, lorsque j'ai essayé de me connecter, j'ai commencé à recevoir un avertissement "compte verrouillé". J'ai envoyé un e-mail et je n'ai pas reçu de réponse. Maintenant, en dernier recours, j’ai pensé qu’il était approprié d’écrire ici.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello ahmetsaz2,

    Could you please send us your casino username to private message inbox and we'll get in touch with the casino representative.

    Bonjour Ahmetsaz2,

    Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino dans la boîte de réception de messages privés et nous prendrons contact avec le représentant du casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello ahmetsaz2,

    Thank you.

    We received your account details. We are going to contact casino representative in order to resolve your issue.

     Keep you posted.

    Bonjour Ahmetsaz2,

    Merci.

    Nous avons reçu les détails de votre compte. Nous allons contacter le représentant du casino afin de résoudre votre problème.

    Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello,
    My problem is solved, my money came to my wallet.

    Thank you

    Bonjour,
    Mon problème est résolu, mon argent est arrivé dans mon portefeuille.

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello ahmetsaz2,

    Great news! We will mark this case as resolved.thumbs_up

    Bonjour Ahmetsaz2,

    Bonne nouvelle! Nous marquerons ce cas comme résolu. thumbs_up

  • Original Anglais Traduction Français

    Got the $50 free chip. Did the wagering requirements. Now I can't cashout. It will not allow it. No customer service to be found either

     
    ---Mindfck82 

    J'ai reçu le jeton gratuit de 50 $. J'ai rempli les conditions de mise. Maintenant, je ne peux plus encaisser. Cela ne le permettra pas. Aucun service client disponible non plus

    ---Mindfck82
  • Original Anglais Traduction Français

    Hello geedealy,

    Thanks for reaching out to us. Could you tell us please which Casino is in question?

     

    Bonjour geedealy ,

    Merci de nous avoir contactés. Pourriez-vous nous dire s'il vous plaît de quel casino il s'agit ?

  • Original Anglais Traduction Français

    888tiger

    Berks wrote

    Hello geedealy,

    Thanks for reaching out to us. Could you tell us please which Casino is in question?

     

     

    and the username is mindfck82 for that casino

    888tigre

    Berks a écrit

    Bonjour geedealy,

    Merci de nous avoir contactés. Pourriez-vous nous dire s'il vous plaît de quel casino il s'agit ?

    et le nom d'utilisateur est mindfck82 pour ce casino
  • Original Anglais Traduction Français

    888tiger is the casino, Berks

    888tiger est le casino, Berks

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello geedealy,

    Thanks for providing us with these information. We will notify Casino Representative about your issues and we will get back yo you when we get a response. Please keep you posted.

    Bonjour geedealy ,

    Merci de nous avoir fourni ces informations. Nous informerons le représentant du Casino de vos problèmes et nous vous répondrons lorsque nous aurons une réponse. Merci de vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear geedealy,

    As we have checked, you played with a no deposit bonus. In order to request a withdrawal, our system requires at least one verification deposit of the minimum amount ($/€/£25) or (R250) into the casino with the same method that you will use to withdraw. This is done in order to link your withdrawal method account with your casino account. This deposit should also be wagered once.

    Thus, our team will be able to get your account verified, and you can proceed with the documents for withdrawal.

    Please feel free to contact our Customer Support 24/7 so they help you with everything. You can also check the terms and conditions.

    Kind regards,
    888Tiger Casino team

    Cher Geedealy,

    Comme nous l'avons vérifié, vous avez joué avec un bonus sans dépôt. Afin de demander un retrait, notre système nécessite au moins un dépôt de vérification du montant minimum ($/€/£25) ou (R250) dans le casino avec la même méthode que celle que vous utiliserez pour retirer. Ceci est fait afin de lier votre compte de méthode de retrait à votre compte de casino. Ce dépôt doit également être misé une fois.

    Ainsi, notre équipe pourra faire vérifier votre compte et vous pourrez procéder aux documents de retrait.

    N'hésitez pas à contacter notre service client 24h/24 et 7j/7 afin qu'il vous aide pour tout. Vous pouvez également consulter les termes et conditions.

    Cordialement,
    L'équipe du Casino 888Tiger

  • Original Anglais Traduction Français

    We will mark this case as resolved. thumbs_up

    Nous marquerons ce cas comme résolu. thumbs_up

    • Original Anglais Traduction Français

      Customer service will not respond. Or allow my withdrawal of bonus winnings. I've met all T&C's. Need some help. 

      m******@gmail.com

      min*****: username for 888 casino.      

      *********@gmail.com: LCB

      David Willis

       

      Le service client ne répondra pas. Ou autoriser mon retrait de gains bonus. J'ai rencontré toutes les conditions générales. Besoin d'aide.

      m******@gmail.com

      min***** : nom d’utilisateur du casino 888.

      *********@gmail.com : LCB

      David Willis

    • Original Anglais Traduction Français

      Hello geedealy,

      We will reach out to them again regarding your concerns. Once we get a feedback we will get back to you. Keep you posted.

      Bonjour geedealy ,

      Nous les recontacterons au sujet de vos préoccupations. Une fois que nous aurons reçu un retour, nous vous répondrons. Vous tenir au courant.

    • Original Anglais Traduction Français

      Hello David,

      Thank you for addressing your query to us.

      Please be kindly advised that in order to set up your account for withdrawals, first and foremost, the bonus conditions need to be met (the wagering must be completed). Then, the minimal purchase in amount of $25 needs to be placed and wagered, and all the personal and deposit info should be verified over the phone by the customer support agent. And finally, all the documentation necessary for cash out have to be submitted (the full list is ).

      However, having checked your gaming history, it was found out that the bonus terms have been violated by placing $10+ bets, which will lead to the deduction of the winnings, unfortunately.

      You're welcome to try one of our Deposit bonuses though if you wish, please just make sure not to place bets higher than $10 while playing with a bonus.

      Kind regards,
      888Tiger Casino team

      Bonjour David,

      Merci de nous avoir adressé votre requête.

      Veuillez noter que pour configurer votre compte pour les retraits, les conditions du bonus doivent avant tout être remplies (les mises doivent être complétées). Ensuite, l'achat minimum d'un montant de 25 $ doit être effectué et misé, et toutes les informations personnelles et de dépôt doivent être vérifiées par téléphone par l'agent du service client. Et enfin, tous les documents nécessaires au retrait doivent être soumis (la liste complète est ).

      Cependant, après avoir vérifié votre historique de jeu, il a été découvert que les conditions du bonus avaient été violées en plaçant des paris de plus de 10 $, ce qui entraînerait malheureusement la déduction des gains.

      Vous pouvez essayer l'un de nos bonus de dépôt, mais si vous le souhaitez, assurez-vous simplement de ne pas placer de paris supérieurs à 10 $ lorsque vous jouez avec un bonus.

      Cordialement,
      L'équipe du Casino 888Tiger

    • Original Anglais Traduction Français

      Thank you, much obliged

      Merci, bien obligé

    • Original Anglais Traduction Français

      I'm sorry but I didn't go over $10 a bet and also your t&C's state that the deposit need not apply to minimum withdraw amount. Here's proof all wagering was done

      David

      Je suis désolé, mais je n'ai pas dépassé 10 $ par pari et vos conditions générales indiquent également que le dépôt ne doit pas nécessairement s'appliquer au montant minimum de retrait. Voici la preuve que tous les paris ont été effectués

      David

    • Original Anglais Traduction Français

      II have proof I didn't go over.

      J'ai la preuve que je n'y suis pas allé.

    • Original Anglais Traduction Français

      Hello geedealy,

      We will forward your concerns to Casino Rep, so you will get a response as soon as possible. Keep you posted.

      Bonjour geedealy ,

      Nous transmettrons vos préoccupations au représentant du Casino afin que vous obteniez une réponse dans les plus brefs délais. Vous tenir au courant.

    • Original Anglais Traduction Français

      Hello geedealy,

      We still haven't got any new updates on this matter. We will reach out to them again in hopes that we can get more detailed information. Keep an eye on this thread.

      Bonjour geedealy ,

      Nous n'avons toujours pas de nouvelles mises à jour à ce sujet. Nous les recontacterons dans l'espoir d'obtenir des informations plus détaillées. Gardez un œil sur ce fil.

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